Normaal kwamen de aldi notebooks toch meestal uit rond okt/nov en maart/april?gambieter schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 17:13:
[...]
Prijs 999 euro, en dit is de link naar de Aldi site: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_05/OFF01.HTM
Beetje raar dat ze in de beschrijving het over videorecorder hebben terwijl er geen tvkaart in zit en geen enkele mogelijkheid om videosignaal op te nemen (svideo, coax, component, niks geen input).
Bovendien kan je je geheugen niet makkelijk upgraden (beide banken vol), geen bluetooth en de CPU is een kreupele versie van de T2300 (lagere fsb, 533 ipv 667 QDR).
Bovendien kan je je geheugen niet makkelijk upgraden (beide banken vol), geen bluetooth en de CPU is een kreupele versie van de T2300 (lagere fsb, 533 ipv 667 QDR).
niemand gebruikt bluetooth, er zit idd geen tv-in moeglijkheid in dus waar ze het videorecorderidee vandaan halen, maar verder vind ik dit voor 1000 euro een hele scherpe aanbieding. Want er zit
1) vista home premium
2) 17"
3) een echte Videokaartsch
in. En voor dit geld krijg je over het algemeen
1) Windhoosch Ikspee Heum
2) 15" weinigxweinig
3) intel gma 950 of nog slechter.
dus voor het geldsch ben je goed bezig. Niemand zegt dat dit verder een performance-monster is, maar wat verwacht je. En ik denk persoonlijk dat hij door al die lekker zuinige onderdeeltjes best lang mee zal gaan op de batterij!
1) vista home premium
2) 17"
2) 15" weinigxweinig
dus voor het geldsch ben je goed bezig. Niemand zegt dat dit verder een performance-monster is, maar wat verwacht je. En ik denk persoonlijk dat hij door al die lekker zuinige onderdeeltjes best lang mee zal gaan op de batterij!
Het is een redelijke aanbieding, maar geen fantastische. Om je nu door Vista te laten overtuigen, tja... (en 15" is vaker een keuze, zegt de man die dit berichtke op een 12" schermpje ziet). De videokaart is redelijk, maar wel hypermemory, en dus ook weer niet zo snel.ssj3gohan schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 19:49:
niemand gebruikt bluetooth, er zit idd geen tv-in moeglijkheid in dus waar ze het videorecorderidee vandaan halen, maar verder vind ik dit voor 1000 euro een hele scherpe aanbieding. Want er zit
1) vista home premium
2) 17"
2) 15" weinigxweinig
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Qua configuratie is 'ie best wel vergelijkbaar met de Acer 9412_1024, en die heeft voor rond de 920,- 17", XP MCE, T2300, 1024MB, 120GB en GeForce Go 7300/128MB + TC. Deze is echter volgens SA niet meer leverbaar, waarschijnlijk door de introductie van Vista. Maar bedoel te zeggen dat ik dit niet zo'n superaanbieding vind, vooral stom van de tv-kaart, aangezien deze in eerdere aanbiedingen wel zat.ssj3gohan schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 19:49:
1) vista home premium
2) 17"
2) 15" weinigxweinig
/edit: In de (even dure) Duitse versie zit dus wel een tv-tuner.
[ Voor 6% gewijzigd door Nielson op 27-01-2007 22:10 ]
ja eigenlijk hebben jullie gelijk. Persoonlijk zou ik deze specs niet in een 17" willen maar in een 15 incher en dan meteen 200 euro van de prijs af. Maar goed, garantie kost ook wat, vergeet niet dat je toch echt wel lekker 3 jaar krijgt.
In een marktsegment waar bijna niet meer valt te concurreren kun je toch niet ontkennen dat aldi weer een mooie clevo verkoopt?
In een marktsegment waar bijna niet meer valt te concurreren kun je toch niet ontkennen dat aldi weer een mooie clevo verkoopt?
Ik ben op zoek naar een laptop en twijfel erg of ik die aldi laptop ga halen. Ik woon zelf dicht bij duitsland dus kan ook degene in duitsland halen, die dus wel die tv kaart heeft. Alleen heb je dan denk ik een duits toetsenbord.
Lastig dilemma. Iemand nog een andere tip qua laptop. Ik wil hem vooral gebruiken voor videobewerken.
Lastig dilemma. Iemand nog een andere tip qua laptop. Ik wil hem vooral gebruiken voor videobewerken.
24x sf175s + gw5000-dt op oost
Volgens mij zit er wel een tvkaart in de laptop. De afstandsbediening die bij de laptop zit is er niet voor niets. Zonder tvkaart is deze een beetje nutteloos. Ook zitten er op de AB de vijf standaard "kleurknoppen" die je alleen maar ziet bij tv's met teletekst (een rode, groene, gele, blauwe en paarse knop)
een paar weken geleden is er een nieuwe pc geweest. Het zal dus nog wel minimaal twee maanden duren voordat er weer een nieuwe pc isVerwijderd schreef op zondag 28 januari 2007 @ 11:27:
Wanneer komt aldi weer met een nieuwe pc eigenlijk? (geen laptop)
7400 Wp op het dak
Verwijderd
De laptop heeft DVB-T ontvanger. Ontvangt dus alleen free-to-air digitale ether-televisie. Bron: poster in de winkel.
Voor die 1000 euro haal je veel meer:
De Asus A6T uit mn sig, die maakt echt wel gehakt van die lidl laptop
Ik heb ook mijn oog laten vallen op deze laptop van de Aldi. Ik begrijp hier echter dat er nog wel het een en andere beter kan aan deze laptop. Daarom begin ik nu sterk te twijfelen.
Ik ben wel te spreken over de specs van deze Medion. Mar mis inderdaad informatie over de videokaart, bluetooth, en vind het werkgeheugen beperkt (1024) i.v.m. en het vele fotobewerken wat ik doe.
Wel vind ik het super dat het een 17" scherm is en dat hij een geïntegreerd numeriek toetsenbord heeft. Zijn er meer laptops die dit hebben??
Wie kan mij eventueel een advies geven over een laptop. Ik wil dus 1 in de trant van deze, maar dan net iets beter. Vind 17 erg mooi, is geen pré, maar ben wel erg gehecht aan een numeriek toetsenbord. Ik las over de Asus A6T van GremliN-Online. Ik hoop dat iemand mij een advies kan geven.
Alvast bedankt.
Ik ben wel te spreken over de specs van deze Medion. Mar mis inderdaad informatie over de videokaart, bluetooth, en vind het werkgeheugen beperkt (1024) i.v.m. en het vele fotobewerken wat ik doe.
Wel vind ik het super dat het een 17" scherm is en dat hij een geïntegreerd numeriek toetsenbord heeft. Zijn er meer laptops die dit hebben??
Wie kan mij eventueel een advies geven over een laptop. Ik wil dus 1 in de trant van deze, maar dan net iets beter. Vind 17 erg mooi, is geen pré, maar ben wel erg gehecht aan een numeriek toetsenbord. Ik las over de Asus A6T van GremliN-Online. Ik hoop dat iemand mij een advies kan geven.
Alvast bedankt.
Ja lekker, gaan vergelijken met een 15,4" scherm en een amd turion en 100gb harde schijf. Alleen meer geheugen zit erin, maar dat is bij die aldi voor 100 euro extra ook te regelen.GremliN-Online schreef op zondag 28 januari 2007 @ 20:05:
Voor die 1000 euro haal je veel meer:
Dat zou goed nieuws zijn. Loop in mijn pauze wel even langs de aldi winkel. Vond het ook al zo vreemd. Toch als je naar de nederlandse en duitse website van de laptop kijkt, zit heel duidelijk op de plaatjes een dvb-t aansluiting op de duitse latop. De nederlandse heeft deze aansluiting niet.Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2007 @ 19:59:
De laptop heeft DVB-T ontvanger. Ontvangt dus alleen free-to-air digitale ether-televisie. Bron: poster in de winkel.
En weer wel als je de vergroting van de achterkant bekijkt..... heel vaag allemaalVivaAtloni schreef op maandag 29 januari 2007 @ 08:37:
[...]
Dat zou goed nieuws zijn. Loop in mijn pauze wel even langs de aldi winkel. Vond het ook al zo vreemd. Toch als je naar de nederlandse en duitse website van de laptop kijkt, zit heel duidelijk op de plaatjes een dvb-t aansluiting op de duitse latop. De nederlandse heeft deze aansluiting niet.
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Ik heb de folder net opgehaald bij de nederlandse. Zowel in de folder als op de grote poster voor het raam wordt niets gezegd over een dvb-t ontvanger. Dus volgens mij is het uitgesloten dat die er wel op zit, anders zouden ze het wel noemen.
Ben nu een beetje in dubio of ik hem wel/niet ga halen.
Als het er niet op zou zitten, waarom zit er dan een afstandsbediening bij die verdacht veel lijkt op een afstandsbedieing van een TV? (met de specifieke teletekstknoppen)VivaAtloni schreef op maandag 29 januari 2007 @ 13:22:
Ik heb de folder net opgehaald bij de nederlandse. Zowel in de folder als op de grote poster voor het raam wordt niets gezegd over een dvb-t ontvanger. Dus volgens mij is het uitgesloten dat die er wel op zit, anders zouden ze het wel noemen.
7400 Wp op het dak
Verwijderd
In Duitsland ontvang je zonder abonnement 25 DVB-T-kanalen, in Nederland slechts vier. Blijkbaar vindt Aldi het niet nodig om voor vier kanalen DVB-T mee te leveren. (Hoewel je met een notebook ook naar Duitsland, Engeland en Frankrijk kunt afreizen, en daar de DVB-T-kanalen kunt ontvangen).
Op eBay zijn DVB-T-sticks te koop vanaf 1 euro (plus 20 euro verzendkosten plus vooruitbetaling (wat ik niet vertrouw)). Dat is ook een mogelijkheid.
Op eBay zijn DVB-T-sticks te koop vanaf 1 euro (plus 20 euro verzendkosten plus vooruitbetaling (wat ik niet vertrouw)). Dat is ook een mogelijkheid.
Ik heb mijn DVB-T USB onvanger voor 8,95 gekocht op Ebay.de.
Betalen met PayPal, dan heb je 40 dagen de tijd, bij het niet ontvangen, om je geld terug te vorderen.
Betalen met PayPal, dan heb je 40 dagen de tijd, bij het niet ontvangen, om je geld terug te vorderen.
adr opleidingen en meer adr opleidingen
Om terug te komen op dit topic: Aldi notebook: concurrerende prijs/kwaliteit? wil ik mijn antwoord geven op de laatste vraag voordat er een slotje op kwam.
Als je graag een filmpje kijkt en je wilt een flink scherm, dan ben je met deze notebook mooi uit. Tenslotte vind je niet zomaar met een notebook met 17"-scherm voor onder de 1000,-.
Wanneer je graag van CPU-kracht wil, zou ik gaan kijken naar notebook met CPU's zoals de T2300 en hoger. Een 533MHz FSB is nou niet echt bevorderlijk voor de prestaties. Tuurlijk, een dual-core is niet verkeerd, maar het kan sneller voor hetzelfde geld.
Antwoord op je vraag: ja en nee.Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 09:14:
Dank voor al uw reacties.
Daarmee maakt u het voor mij eerder moeilijk dan makkelijk.
Ik herhaal dus nog eens mijn initiele vraag.
Is dit een concurrerende aanbieding qua prijs/kwaliteitverhouding?
Als je graag een filmpje kijkt en je wilt een flink scherm, dan ben je met deze notebook mooi uit. Tenslotte vind je niet zomaar met een notebook met 17"-scherm voor onder de 1000,-.
Wanneer je graag van CPU-kracht wil, zou ik gaan kijken naar notebook met CPU's zoals de T2300 en hoger. Een 533MHz FSB is nou niet echt bevorderlijk voor de prestaties. Tuurlijk, een dual-core is niet verkeerd, maar het kan sneller voor hetzelfde geld.
Verwijderd
DaMarcus,DaMarcus schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 09:19:
Om terug te komen op dit topic: Aldi notebook: concurrerende prijs/kwaliteit? wil ik mijn antwoord geven op de laatste vraag voordat er een slotje op kwam.
[...]
Antwoord op je vraag: ja en nee.
Dank.
Verwijderd
Welke computer is krachtiger? De Aldi computer of de ASUS van Ibood?
Is de CPU wel krachtiger in de Asus (nu voor 877 op pricewatch), of kun je voor hetzelfde geld nog krachtigere computers kopen? Zo ja, welke dan?
Alvast bedankt
Is de CPU wel krachtiger in de Asus (nu voor 877 op pricewatch), of kun je voor hetzelfde geld nog krachtigere computers kopen? Zo ja, welke dan?
Alvast bedankt
Ja, je kunt voor dat geld zeker een krachtigere notebook kopen, maar die heeft geen drie jaar garantie en geen bergen extra's. Als je service wilt, ga je voor de aldi-aanbieding, als je denkt zelf genoeg tweaker te zijn om, als er iets misgaat, het probleem zelf op te lossen en heb je geen 'complete' oplossing nodig (immers: een andere 17" laptop voor hetzelfde geld heeft veel minder aansluitingen en extra's, maar wel betere basisprestaties) kun je beter voor een andere machine met 1 of 2 jaar garantie gaan.
Persoonlijk heb ik erg genoten van mijn aldi-laptop, inmiddels drie jaar oud, hij heeft nog net geen next-business-day garantie maar het komt er wel dichtbij (5 dagen tussen verzenden en terugkrijgen bij defect, meermalen, defect bleek mn eigen fout te zijn, alsnog geen enkele kosten in rekening gebracht, das pas service). Inmiddels kan ik zelf genoeg tweaken en ben ik toe aan iets krachtigers dus ga ik voor iets in de richting van een xps m1710 of inspiron 9400, wat aldi niet verkoopt, dus moet ik wel ergens anders naartoe. Maar voor de minder ervaren beunhaas zou ik, in dit prijssegment, een aldi-aanbieding niet afraden.
Persoonlijk heb ik erg genoten van mijn aldi-laptop, inmiddels drie jaar oud, hij heeft nog net geen next-business-day garantie maar het komt er wel dichtbij (5 dagen tussen verzenden en terugkrijgen bij defect, meermalen, defect bleek mn eigen fout te zijn, alsnog geen enkele kosten in rekening gebracht, das pas service). Inmiddels kan ik zelf genoeg tweaken en ben ik toe aan iets krachtigers dus ga ik voor iets in de richting van een xps m1710 of inspiron 9400, wat aldi niet verkoopt, dus moet ik wel ergens anders naartoe. Maar voor de minder ervaren beunhaas zou ik, in dit prijssegment, een aldi-aanbieding niet afraden.
Verwijderd
Nog iemand aanvullende op- en of bemerkingen bij deze Aldi-notebook?ssj3gohan schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 13:53:
Ja, je kunt voor dat geld zeker een krachtigere notebook kopen, maar die heeft geen drie jaar garantie en geen bergen extra's. Als je service wilt, ga je voor de aldi-aanbieding, als je denkt zelf genoeg tweaker te zijn om, als er iets misgaat, het probleem zelf op te lossen en heb je geen 'complete' oplossing nodig (immers: een andere 17" laptop voor hetzelfde geld heeft veel minder aansluitingen en extra's, maar wel betere basisprestaties) kun je beter voor een andere machine met 1 of 2 jaar garantie gaan.
Verwijderd
Het onderstaande ziet er toch wel goed uit:Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 16:41:
[...]
Nog iemand aanvullende op- en of bemerkingen bij deze Aldi-notebook?
"ATI® Mobility™ Radeon® X1350
PCI-Express x16 Graphics met 128 MB Geheugen
door de HyperMemory™-technologie kunnen
tot 384 MB worden gebruikt
gebaseerd op PCI Express-technologie
Overzicht en prestatiekenmerken
De Mobility™ Radeon® X1350 videokaart van ATI® levert speciaal voor dit doel ontworpen grafische functies voor programma's en 3D-spellen die compatibel zijn met Windows Vista™, waarbij HyperMemory™ van ATI® de prestaties van het grafisch geheugen optimaliseert met behulp van ongebruikt systeemgeheugen. De Avivo™-video- en displayuitbreidingen van ATI® zorgen voor een gelijkmatige weergave van video's met hoge resolutie, terwijl met het PowerPlay™-energiebeheer van ATI® de werkduur van de accu en de prestaties per Watt kunnen worden verbeterd.
Meer vermogen per Watt
De Mobility™ Radeon® X1350 van ATI® levert duidelijk betere prestaties dan vroegere Mobility Radeon grafische processoren, zonder dat dit ten koste gaat van de werkduur van de accu. Zo biedt de Mobility Radeon X1350 meer vermogen per Watt, dankzij nieuwe productieprocessen waarmee de 2D en 3D grafische prestaties worden verbeterd, het stroomverbruik duidelijk wordt verlaagd en er minder lekstroom optreedt in het grafische subsysteem.
HyperMemory™ van ATI®
Voor optimale grafische prestaties bij visueel veeleisende toepassingen en textuurrijke 3D-spellen wordt in de Mobility™ Radeon® X1350 van ATI maakt gebruik van van de geheugenbeheertechnologie ATI® HyperMemory™. Met behulp van HyperMemory™ kan het speciaal voor dit doel bestemde grafische geheugen uitgebreid worden met ongebruikt systeemgeheugen als dit nodig mocht zijn. Daarbij worden een nieuwe geheugencontroller, een PCI Express-interface met grote bandbreedte alsmede het snellere systeemwerkgeheugen gebruikt .
Compatibel met Windows Vista
De Mobility™ Radeon® X1350 van ATI® biedt bijzonder betrouwbare, krachtige en Windows Vista™-compatibele grafische 3D-functies, waarmee programma's sneller draaien en multitasking beter kan worden ondersteund. De Mobility Radeon X1350 ondersteunt bovendien de visueel adembenemende gebruikersinterface Windows Aero™ en zorgt dankzij doorschijnende vensters, natuurgetrouwe animaties, dynamische licht- en schaduweffecten, enz. voor nog betere prestaties alsmede voor een unieke visuele ervaring.
Avivo™-video- en displayplatform
Bij notebooks zorgt de Mobility™ Radeon® X1350 met de Avivo™-video- en displaytechnologie en een toekomstgericht de-interlacingproces met vectoraanpassing voor een bijzonder gelijkmatige videoweergave. Geniet bij hoge resoluties van messcherpe beelden en zeer nauwkeurige kleuren alsmede een gelijkmatige HD- en H.264-videoweergave. Een aansluiting op uw apparaten voor thuisentertainment is probleemloos mogelijk.
PowerPlay™ 6.0
Dankzij speciale functies voor notebooks maakt de Mobility™ Radeon® X1350 een efficiënte bediening alsmede een langere gebruiksduur mogelijk. Zo biedt de technologie voor energiebeheer, PowerPlay™ 6.0, van ATI® behalve clock-gating met Power-On-Demand™, een dynamische spanningsbesturing en een x16-naar-x1-PCIe-sporenbesturing ook drie verschillende energiemodi: Performance, Balanced en Battery. Met behulp van deze drie opties kunnen gebruikers de stroomvoorziening flexibel beheren.".
Het lijkt mij een prima machine voor Windows Vista.
Gaming moet ook goed lukken.
DaMarcus schreef: "Een 533MHz FSB is nou niet echt bevorderlijk voor de prestaties.".
Is dit echt een groot probleem?
bij de laatste inteltjes is de busbandbreedte errug krap bemeten (tsja - er bestaat geen sneller RAM en om nou dual *iets* dual channel double data rate te gaan verzinnen, dan kom je weer met mensen die gaan zeuren dat je de hele tijd weer matched pairs nodig hebt. Elke extra bezuiniging op de fsb - dus ook van 667 naar 533 - zul je dus in je geheugenintensieve applicaties merken. Daar heeft hij een punt.
Maar ik denk niet dat je het over het algemeen veel gaat merken. Sowieso ben je 99,9% van de tijd niet bezig met multithreaden dus zul je ook niet zo veel last hebben van een paar procentjes minder geheugenbandbreedte.
Je zegt dat gamen ook goed lukt, daar kan ik nog wel wat over zeggen. De x1350 zal waarschijnlijk een iets-slechter-dan-x1400 zijn (in echte aldi-stijl weer een nietbestaand model gepakt). De x1400 heeft als heel groot voordeel dat ie je batterij lief behandelt. Je zult dus naar mijn idee een behoorlijke batterijtijd krijgen uit deze laptop, zelfs met intensief gebruik. Maar de prestaties van deze videokaart zijn misschien vergelijkbaar met die van mijn laagste-model-geforce 6600 en dat is niet om over naar huis te schrijven. Ik heb er net half-life 2 op 10 fps op gespeeld (2xAA, 4xAF, model/textures high, alles on). Op een x1600 krijg je ongeveer anderhalf keer de prestaties van mijn videokaartje, dus volgens mij is het een goede estimate dat je ongeveer 6600LE prestaties op die x1350 zult krijgen. Leuk voor af en toe een spelletje en aero support, maar probeer F.E.A.R. maar niet te installeren ;-)
Maar ik denk niet dat je het over het algemeen veel gaat merken. Sowieso ben je 99,9% van de tijd niet bezig met multithreaden dus zul je ook niet zo veel last hebben van een paar procentjes minder geheugenbandbreedte.
Je zegt dat gamen ook goed lukt, daar kan ik nog wel wat over zeggen. De x1350 zal waarschijnlijk een iets-slechter-dan-x1400 zijn (in echte aldi-stijl weer een nietbestaand model gepakt). De x1400 heeft als heel groot voordeel dat ie je batterij lief behandelt. Je zult dus naar mijn idee een behoorlijke batterijtijd krijgen uit deze laptop, zelfs met intensief gebruik. Maar de prestaties van deze videokaart zijn misschien vergelijkbaar met die van mijn laagste-model-geforce 6600 en dat is niet om over naar huis te schrijven. Ik heb er net half-life 2 op 10 fps op gespeeld (2xAA, 4xAF, model/textures high, alles on). Op een x1600 krijg je ongeveer anderhalf keer de prestaties van mijn videokaartje, dus volgens mij is het een goede estimate dat je ongeveer 6600LE prestaties op die x1350 zult krijgen. Leuk voor af en toe een spelletje en aero support, maar probeer F.E.A.R. maar niet te installeren ;-)
De X1350 is gelijkwaardig aan de 7300Go (dat heb je wel eens vaker verteld op GoT en je blijft er maar op terugkomen).ssj3gohan schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 19:39:
Een 7300Go is geen pretje als het gaat om gamen. CoD2 is goed te doen, maar reken er maar niet op dat met 4x AA en Extra Textures gamen een lolletje wordt.
CoD2 is natuurlijk een voorbeeld, maat ik kan wel meerdere voorbeelden noemen van games waarmee gamen i.c.m. met 7300Go / X1350 ruk niet zo prettig is.
Ik speelde de spellen op een 1280 x 800 scherm. Besef maar eens dat de X1350 veel beter zijn best met doen i.c.m. een 17" 1440 x 900 scherm.
Deze notebook hoef je niet zozeer te kopen omdat je wil gaan gamen, maar dan weet je alvast wat je kan verwachten.
[ Voor 0% gewijzigd door DaMarcus op 30-01-2007 20:04 . Reden: typo ]
Verwijderd
Ik wilde de laptop vanmorgen halen, maar bij alle Aldi vestigingen hier in Deventer was hij binnen no-time uitverkocht. Mensen schenen al om half acht voor de deur te hebben gelegen. Ze komen ook niet meer binnen, dus ik moet op zoek naar een alternatief.
Zat zelf te denken aan de Acer Aspire 9411 die nu in de aanbieding is bij Paradigit. Volgens mij komt die redelijk overeen met dat ding van Aldi. Kan iemand mij dit bevestigen?
Zat zelf te denken aan de Acer Aspire 9411 die nu in de aanbieding is bij Paradigit. Volgens mij komt die redelijk overeen met dat ding van Aldi. Kan iemand mij dit bevestigen?
Die staat inderdaad ook in 't krantje van de MM, maar je krijgt voor dezelfde prijs een kleinere HD en twee jaar minder garantie.Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 09:37:
Ik wilde de laptop vanmorgen halen, maar bij alle Aldi vestigingen hier in Deventer was hij binnen no-time uitverkocht. Mensen schenen al om half acht voor de deur te hebben gelegen. Ze komen ook niet meer binnen, dus ik moet op zoek naar een alternatief.
Net de laptop gehaald in Reeuwijk. Er zit een antenne en aansluiting bij zoals te zien op de Duitse site...
Staat er ook ergens bij of het een DVB-T of een analoge tuner is ?Medic112 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 10:25:
Net de laptop gehaald in Reeuwijk. Er zit een antenne en aansluiting bij zoals te zien op de Duitse site...
DVB-T !Nielson schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 10:40:
[...]
Staat er ook ergens bij of het een DVB-T of een analoge tuner is ?
ik ben pas een weekje of 2 op GoT en heb nog nooit een woord gerept over een ATI Radeon Mobility x1350 of geforce go 7300......DaMarcus schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 19:54:
[...]
De X1350 is gelijkwaardig aan de 7300Go (dat heb je wel eens vaker verteld op GoT en je blijft er maar op terugkomen).
Verwijderd
Mediamarkt heeft ook een 999 euro 17" laptop in de aanbieding.
http://www.mediamarkt.nl/...aanbiedingen/cargador.swf
Edit: dubbelpost
Offtopic: Weet iemand een directe link naar die mediamarkt folder-pagina's? Ik vind ze terug in mijn Firefox-cache, maar wil ze direct online benaderen, zonder flash-troep. Waar staan ze?
Iets simpels als http://www.mediamarkt.nl/...onaal/aanbiedingen/1.html is 't i.i.g. niet.
Edit 2.
Ha! Gevonden via de Internet Explorer cache:
http://www.mediamarkt.nl/...aanbiedingen/zpagina1.jpg
Offtopic: Weet iemand een directe link naar die mediamarkt folder-pagina's? Ik vind ze terug in mijn Firefox-cache, maar wil ze direct online benaderen, zonder flash-troep. Waar staan ze?
Iets simpels als http://www.mediamarkt.nl/...onaal/aanbiedingen/1.html is 't i.i.g. niet.
Edit 2.
Ha! Gevonden via de Internet Explorer cache:
http://www.mediamarkt.nl/...aanbiedingen/zpagina1.jpg
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2007 11:36 . Reden: dubbelpost want Nielson meldt dit al. ]
Verwijderd
De vraag is/blijft: welke laptop is beter, die van de Aldi of die van Media Markt?Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 11:08:
Mediamarkt heeft ook een 999 euro 17" laptop in de aanbieding.
Dit zijn de specs van de Acer :Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 11:16:
[...]
De vraag is/blijft: welke laptop is beter, die van de Aldi of die van Media Markt?
De keuze is aan jezelf.AS9411AWSMi_GF LX.AZJ0Z.019 Legitieme Windows Vista™ Home Premium, Intel® Core™ Duo processor T2050 1.66GHz (FSB: 533MHz), 17TFT WXGA+ CrystalBrite, 1024MB DDR II RAM (1x 1024), 120GB HDD (5400rpm), Super Multi DVD-RW Double Layer, 6-cell LiIon, 56K modem, Gigabit & Wireless Lan 802.11a/b/g, GeForce Go 7300 128MB/256MB TC, S/PDIF, no IEEE-1394, no S-video, no FIR, 5-in-1 card reader, 1.3MP Orbicam
dan maar de acer, lijkt me redelijk tegen die van de aldi aan zitten maar heeft 1x1024 wat uitbreiding makkelijk maakt en een geforceje lijkt me ook wel mooi. Leuke webcam ook. Alleen weinig garantie, das dan jammer, als je problemen krijgt vraag je maar op GoT
Is dit geen leuke noteboek ? geen 17inch maar voor de rest wel beter denk ik
http://www.4launch.nl/4la...D99999%26prijstot%3D99999
En tevens 2 jaar garantie in plaats van 1
Ik heb er 10 minuten geleden 1 opgehaald in het aldi filiaal in Almelo.
Zit inderdaad een dvb-t ontvanger op.
Dat is geen vergelijk, in de 15" categorie zijn er zoveel die beter/sneller/completer/mooier zijn, het gaat hier om een 17" laptop !Terran schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 12:00:
Is dit geen leuke noteboek ? geen 17inch maar voor de rest wel beter denk ik
999,- bij de Aldi....
Weggehaald, al bekend.
Weggehaald, al bekend.
[ Voor 97% gewijzigd door Tommy The Cat op 31-01-2007 21:10 ]
Dat was hier inmiddels wel bekendTommy The Cat schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 13:37:
999,- bij de Aldi............
Misschien nog interessant voor iemand: Toshiba A110-178 voor € 599:
http://www.priceattack.nl/winkel/toshiba-a110178-p-185.htmlIntel Core Duo Processor T2050 1.6GHz, 15.4" TruBrite WXGA TFT (1280x800), 128MB gedeeld Intel 945GM Graphics, 1024GB (2x512 MB), 100GB SATA HDD (5400 rpm), DVD SuperMulti drive (Double Layer), Wireless LAN (802.11a/b/g), Windows XP Home (UK,NL,FR)
edit:
Al weer uitverkocht
Al weer uitverkocht

[ Voor 4% gewijzigd door Toolskyn op 01-02-2007 11:06 ]
leuke aanbieding, helaas te laat.Toolskyn schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 11:05:
Misschien nog interessant voor iemand: Toshiba A110-178 voor € 599:
[...]
http://www.priceattack.nl/winkel/toshiba-a110178-p-185.html
edit:
Al weer uitverkocht![]()
Waar maak jij uit op dat die Acer 1x1024 heeft. Zoals hier te zien is heeft de 1024 versie 2x512.ssj3gohan schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 11:56:
dan maar de acer, lijkt me redelijk tegen die van de aldi aan zitten maar heeft 1x1024 wat uitbreiding makkelijk maakt en een geforceje lijkt me ook wel mooi. Leuke webcam ook. Alleen weinig garantie, das dan jammer, als je problemen krijgt vraag je maar op GoT
Verder is de 9412 voor een euro of 930 te halen: http://tweakers.net/pricewatch/cat/496
Coïtus ergo sum
In die PDF staat 'ie nog niet in, alleen de oudere modellen met XP. Zie m'n eerdere post voor de specs van de Acer site.Chilly_Willy schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 13:52:
[...]
Waar maak jij uit op dat die Acer 1x1024 heeft. Zoals hier te zien is heeft de 1024 versie 2x512.
Maat van mij had deze laatst besteld bij een webshop, maar die gaven aan dat 'ie niet meer leverbaar was.Verder is de 9412 voor een euro of 930 te halen: http://tweakers.net/pricewatch/cat/496
[ Voor 16% gewijzigd door Nielson op 01-02-2007 14:13 ]
Ik zit te twijfelen om die Acer bij de MM te halen, voor 3 jaar garantie betaal je 150 euro extra...
Is de Laptop op bepaalde gebieden beter dan die van Aldi. Waar zouden jullie persoonlijk zelf voor gaan?
Is de Laptop op bepaalde gebieden beter dan die van Aldi. Waar zouden jullie persoonlijk zelf voor gaan?
Ik zie het idd, wel beter dat ze hem met 1x1024 leveren. En de 9412 is ook van een aantal websites die je in de pricewatch vind al verdwenen.Nielson schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 14:08:
[...]
In die PDF staat 'ie nog niet in, alleen de oudere modellen met XP. Zie m'n eerdere post voor de specs van de Acer site.
[...]
Maat van mij had deze laatst besteld bij een webshop, maar die gaven aan dat 'ie niet meer leverbaar was.
Toch wel jammer dat vista. Minder laptop voor hetzelfde geld dan wanneer we nog XP erbij kregen.
Coïtus ergo sum
Verwijderd
Hallo,
ook Lidl heeft er een in de aanbieding
:
http://www.lidl.nl/nl/home.nsf/pages/c.o.20070208.index
Groeten,
Jame
ook Lidl heeft er een in de aanbieding
Groeten,
Jame
Dat vind ik een nog slechtere aanbieding, niet eens een dual core cpu en nog met XP Home Edition.Verwijderd schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 22:14:
Hallo,
ook Lidl heeft er een in de aanbieding:
Groeten,
Jame
Verwijderd
heb liever xp dan vista, ik heb de aldi laptop ook en breng um terug want kan er niet eens normaal Photoshop cs2 mee opstarten, duurt 1 minuut.Nielson schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 08:59:
[...]
Dat vind ik een nog slechtere aanbieding, niet eens een dual core cpu en nog met XP Home Edition.
En gamen gaat er ook traag door, en om dan xp erop te zetten vind ik beetje zonde van dat er ook voor vista is betaald lijkt me als het er bij zit.
Vind het een schande dat ze er geen 2 gig in hebben gezet, nu moet je eerst 2x 1 gig kopen als je wilt uitbreiden, en dat kost je dan weer 250 euro extra.
ik heb toch geen ongelijk hiermee?
Waarom koop je hem dan? Als je 2 Gb wilt hebben, dan moet je gaan zoeken naar een laptop die dat aan boord heeft. Beetje vooronderzoek doen, en realistische eisen hebben, dat helpt. Waarom zou het een schande zijn?Verwijderd schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 13:05:
[...]
heb liever xp dan vista, ik heb de aldi laptop ook en breng um terug want kan er niet eens normaal Photoshop cs2 mee opstarten, duurt 1 minuut.
En gamen gaat er ook traag door, en om dan xp erop te zetten vind ik beetje zonde van dat er ook voor vista is betaald lijkt me als het er bij zit.
Vind het een schande dat ze er geen 2 gig in hebben gezet, nu moet je eerst 2x 1 gig kopen als je wilt uitbreiden, en dat kost je dan weer 250 euro extra.
ik heb toch geen ongelijk hiermee?
Edit: dat is je trouwens al verteld in je eigen topic.
[ Voor 8% gewijzigd door gambieter op 02-02-2007 13:23 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verwijderd
Ja maar ik kon niet van te voren ruiken dat hij Photoshop cs2 niet kon draaien toch?gambieter schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 13:21:
[...]
Waarom koop je hem dan? Als je 2 Gb wilt hebben, dan moet je gaan zoeken naar een laptop die dat aan boord heeft. Beetje vooronderzoek doen, en realistische eisen hebben, dat helpt. Waarom zou het een schande zijn?
Edit: dat is je trouwens al verteld in je eigen topic.
Ik dacht dat het wel kon met hun ug ug "Multimedia" laptop

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2007 13:26 ]
En wat heb je gedaan om te testen of dit hardware- of softwarematig was? Soms moet je even wat optimaliseren. Of een schone installatie doen, die laptops worden overladen met troep.Verwijderd schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 13:25:
[...]
Ja maar ik kon niet van te voren ruiken dat hij Photoshop cs2 niet kon draaien toch?
Ik dacht dat het wel kon met hun ug ug "Multimedia" laptop
Dus om de laptop slecht te noemen is wat kort door de bocht. Het OS kan minder zijn, en de gebruiker ook.
Verwijderd
Vind um niet slecht, alleen jammer dat ze geen 2 gig in hebbe gedaan wat eigenlijk wel had gemoeten voor vista.gambieter schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 13:30:
[...]
En wat heb je gedaan om te testen of dit hardware- of softwarematig was? Soms moet je even wat optimaliseren. Of een schone installatie doen, die laptops worden overladen met troep.
Dus om de laptop slecht te noemen is wat kort door de bocht. Het OS kan minder zijn, en de gebruiker ook.
Want hij gebruikt standaard de helft geheugen voor windows vista.
Verwijderd
Heb de Aldi notebook ook, en ik vindt hem lekker snel met de 1024
Photoshop elements draait er prima op
Als een usb memorystick erin wordt geprikt wordt door Vista dit geheugen beschouwd als werkgeheugen, dus dat is een groot voordeel (ReadyBoost)
Photoshop elements draait er prima op
Als een usb memorystick erin wordt geprikt wordt door Vista dit geheugen beschouwd als werkgeheugen, dus dat is een groot voordeel (ReadyBoost)
Vanaf woensdag weer een pc bij de Aldi. heb nog niet heel veel info, alleen dat er Vista home Premium op zit, een Pentium D 915, 1 x 1 GB pc5300. 7300 SE 128 MB (+ 256 turbocache), 250 GB, tv kaart.Prijs is nog niet bekend, dat komt zaterdag pas...
7400 Wp op het dak
in Duitsland kost hij 599theodouma schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 22:28:
Vanaf woensdag weer een pc bij de Aldi. heb nog niet heel veel info, alleen dat er Vista home Premium op zit, een Pentium D 915, 1 x 1 GB pc5300. 7300 SE 128 MB (+ 256 turbocache), 250 GB, tv kaart.Prijs is nog niet bekend, dat komt zaterdag pas...
lijkt me een redelijke prijs voor zo'n bakkie. Presteert niet veel maar de prijs is er prima naar.
Nieuwe Aldi PC vanaf woensdag:
Premium - Allround - Talent Titanium MD 8820 entertainment-pc
Prijs per stuk 599.- euro
Meer informatie over de nieuwe Aldi PC: http://www.medion.de/md8820/nl/flash.html
Intel® Pentium D Processor 915
(2.8GHz, 2 x 2 MB L2 Cache, 800 MHz FSB)
1024 MB DDR2 SDRAM met 533 MHz 64 Bit
( 1 Slot vrij voor upgrades)
NVIDIA® GeForce™ 7300SE 128 MB DDR2-geheugen
DVI, D-Sub VGA en TV-uitgang
Ondersteunt tot 384 MB aan grafisch geheugen dankzij NVIDIA® TurboCache™-technologie*
250 GB SATA harde schijf, 8 MB cache, supersnelle 7200 rpm.
TV-tuner voor analoge TV
Multi-Standaard dvd-/cd-brander met dvd-ram Dual Layer en ondersteuning, beschrijft dubbellaags dvd's (8,54 GB) en enkellaags dvd's (4,7 GB).
6-kanaals audio-uitgang
Aansluitingen voorzijde:
1) 2 x USB 2.0
2) Hoofdtelefoon
3) Microfoon
4) Multikaartlezer
Aansluitingen aan achterzijde:
1x D-Sub VGA
1x DVI
1x TV out
2x PS/2
1x Com-poort
1x Parallelle poort
4x USB 2.0
1x RJ-45 LAN
1x Front Line Out
1x Side Surround Line Out
1x Center/Subwoofer Line Out
1x Back Surround Line Out
1x Line In
1x Mic
1x antenne-ingang analoog
1x S-Video In
1x Composite Video In
Toebehoren:
PS/2 Toetsenbord
Muis
Draadloze afstandsbediening
2 Multimedia luidsprekers
Authentieke Windows Vista™ Home Premium
Microsoft® Works 8.5
Power DVD 7
PowerDirector 5.0 SE
PowerProducer 3
Medi@Show 3SE
Nero Burning ROM 7 Essentials
Nero Recode 2 Essentials
Nero Express 7 Essentials
Nero Vision 4 Essentials
Premium - Allround - Talent Titanium MD 8820 entertainment-pc
Prijs per stuk 599.- euro
Meer informatie over de nieuwe Aldi PC: http://www.medion.de/md8820/nl/flash.html
Intel® Pentium D Processor 915
(2.8GHz, 2 x 2 MB L2 Cache, 800 MHz FSB)
1024 MB DDR2 SDRAM met 533 MHz 64 Bit
( 1 Slot vrij voor upgrades)
NVIDIA® GeForce™ 7300SE 128 MB DDR2-geheugen
DVI, D-Sub VGA en TV-uitgang
Ondersteunt tot 384 MB aan grafisch geheugen dankzij NVIDIA® TurboCache™-technologie*
250 GB SATA harde schijf, 8 MB cache, supersnelle 7200 rpm.
TV-tuner voor analoge TV
Multi-Standaard dvd-/cd-brander met dvd-ram Dual Layer en ondersteuning, beschrijft dubbellaags dvd's (8,54 GB) en enkellaags dvd's (4,7 GB).
6-kanaals audio-uitgang
Aansluitingen voorzijde:
1) 2 x USB 2.0
2) Hoofdtelefoon
3) Microfoon
4) Multikaartlezer
Aansluitingen aan achterzijde:
1x D-Sub VGA
1x DVI
1x TV out
2x PS/2
1x Com-poort
1x Parallelle poort
4x USB 2.0
1x RJ-45 LAN
1x Front Line Out
1x Side Surround Line Out
1x Center/Subwoofer Line Out
1x Back Surround Line Out
1x Line In
1x Mic
1x antenne-ingang analoog
1x S-Video In
1x Composite Video In
Toebehoren:
PS/2 Toetsenbord
Muis
Draadloze afstandsbediening
2 Multimedia luidsprekers
Authentieke Windows Vista™ Home Premium
Microsoft® Works 8.5
Power DVD 7
PowerDirector 5.0 SE
PowerProducer 3
Medi@Show 3SE
Nero Burning ROM 7 Essentials
Nero Recode 2 Essentials
Nero Express 7 Essentials
Nero Vision 4 Essentials
[ Voor 95% gewijzigd door metalant op 03-02-2007 09:33 ]
Zie dat ze terug gegaan zijn naar de "oudere" kast, met nu dus bovenop ook ruimte voor een extra HD.
Zie ook dat ze geen scartaansluiting meer hebben.. En de voorkant ook geen S-video&composiet meer...
Lijkt wel of ze aan het uitdunnen zijn?
Zie ook dat ze geen scartaansluiting meer hebben.. En de voorkant ook geen S-video&composiet meer...
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Verwijderd
deze is ook wat goedkoper. ze wisselen steeds vaker af tussen een topmodel en een mainstream model.jdiezrequejo schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 17:31:
Zie dat ze terug gegaan zijn naar de "oudere" kast, met nu dus bovenop ook ruimte voor een extra HD.
Hmm oke, maar het topmodel zou dat dan ook wel "snel" na deze komen? (binnen 1 a 2 maanden ofzo..?)Verwijderd schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 17:41:
[...]
deze is ook wat goedkoper. ze wisselen steeds vaker af tussen een topmodel en een mainstream model.
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
voor die aldi laptop van 999.
moet ik dan gewoon naar de aldi rijden om te vragen of ze die nog hebben???
of kan ik ook ergens heen bellen???
moet ik dan gewoon naar de aldi rijden om te vragen of ze die nog hebben???
of kan ik ook ergens heen bellen???
Nadeel van de MD8820 lijkt mij toch wel de Intel® Pentium® D 915-Dual Core, niet echt een up to date processor.....
Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!
Die staat mij ook een beetje tegen in deze config. De Pentium D wordt niet verder ontwikkeld. De warmte-ontwikkeling en het energieverbruik van de Netburst-architectuur waar de Prescott op gebaseerd is, heeft Intel ertoe bewogen over te stappen op de uit de Pentium III afgeleide Core-architectuur. De Pentium D 960 (3,6 GHz) is de snelste processor uit de Pentium D-processorfamilie.Ganymedus schreef op zondag 04 februari 2007 @ 13:43:
Nadeel van de MD8820 lijkt mij toch wel de Intel® Pentium® D 915-Dual Core, niet echt een up to date processor.....
Dus je kunt nog wel een snellere processor er in stoppen, maar een Core2Duo gaat hier niet op passen.
Precies, en om nu het hele systeem om te gooie, mocht je ooit eens willen uitbreiden, lijkt mij ook niet wenselijk.
Verwijderd
Zag de aanbieding van ALDI ook
voor mezelf niet echt een goede config (heb compu uit nov-aldi gekocht)
maar dit is toch leuke computer voor mijn ouders?
die gebruiken core2duo toch niet
groet
PS: welke 19 inch adviseren jullie (prijs-kwaliteit)?
Samsung... rond 240 euro?
voor mezelf niet echt een goede config (heb compu uit nov-aldi gekocht)
maar dit is toch leuke computer voor mijn ouders?
die gebruiken core2duo toch niet
groet
PS: welke 19 inch adviseren jullie (prijs-kwaliteit)?
Samsung... rond 240 euro?
maar vind je het dan niet een beetje dure combi voor wat er geboden wordt? Ondanks dat het voor je ouders is?
Ik zou iig als je de kans hebt de prijs even vergelijken met een regulier dell systeem. Uiteraard zal het iets duurder zijn als je de exact gelijke config wilt. Maar als je de dingen weg laat waar je ouders uiteindelijk toch niks aan hebben.... dan weet ik niet hoe je qua prijs uitkomt, maar veel duurder zal het niet zijn denk ik.
Ik zou iig als je de kans hebt de prijs even vergelijken met een regulier dell systeem. Uiteraard zal het iets duurder zijn als je de exact gelijke config wilt. Maar als je de dingen weg laat waar je ouders uiteindelijk toch niks aan hebben.... dan weet ik niet hoe je qua prijs uitkomt, maar veel duurder zal het niet zijn denk ik.
[ Voor 60% gewijzigd door Ganymedus op 05-02-2007 07:53 ]
Is dit wat voor 599,- of kan je het zelfde kopen & samenstellen voor dat bedrag ?
Everything thats has a beginning has an end
Hallo , is er ook bekend welk moederbord er in zit. Ik neem aan niet dezelfde MSI als die PC van november.
Heeft iemand een idee ? het valt wel op dat bij deze PC er in ieder geval nog 1 geheugenslot vrij is. Ik vraag me af of er 2 bankjes van 2 gig ipv 1 bankje van 1 Gb inpassen.
Hoe is de prijs prestatie verhouding.
Video kaart voldoende voor lichte spellen ?
Wie denkt mee ?
Heeft iemand een idee ? het valt wel op dat bij deze PC er in ieder geval nog 1 geheugenslot vrij is. Ik vraag me af of er 2 bankjes van 2 gig ipv 1 bankje van 1 Gb inpassen.
Hoe is de prijs prestatie verhouding.
Video kaart voldoende voor lichte spellen ?
Wie denkt mee ?
Even een snelle schets van Alternate:Vampy719 schreef op maandag 05 februari 2007 @ 11:57:
Is dit wat voor 599,- of kan je het zelfde kopen & samenstellen voor dat bedrag ?
AantalProductStukprijsTotaalprijs
» VerwijderenBehuizingen Midi Tower -
Silentium T3 PRO
Silentium T3 PRO (2x 5,25" / 2x 3,5")€ 89,-€ 89,-
» VerwijderenCPUs Socket 775 -
Pentium® D 915
Pentium® D 915 (2800 MHz)€ 105,-€ 105,-
» VerwijderenMoederborden Socket 775 -
865GM3-V
865GM3-V (Intel® 865G)€ 49,-€ 49,-
» VerwijderenGrafische kaarten nVidia AGP -
N7600GS/Silent/HTD
N7600GS/Silent/HTD (256 MB DDR)€ 119,-€ 119,-
» VerwijderenHarddisks 3,5 inch SATA -
DiamondMax 10
DiamondMax 10 (250 GB)€ 75,-€ 75,-
» VerwijderenDVD-reWriters Serial-ATA -
SH-S183L
SH-S183L (18/8x, 8/-x(DL))€ 39,-€ 39,-
Subtotaal: € 476,-
incl. 19% BTW. € 76,-
Uhmm oke, dus je hoeft echt niet perse een pc bij de aldi te kopen zie ikGanymedus schreef op maandag 05 februari 2007 @ 14:44:
[...]
Even een snelle schets van Alternate:
AantalProductStukprijsTotaalprijs
» VerwijderenBehuizingen Midi Tower -
Silentium T3 PRO
Silentium T3 PRO (2x 5,25" / 2x 3,5")€ 89,-€ 89,-
» VerwijderenCPUs Socket 775 -
Pentium® D 915
Pentium® D 915 (2800 MHz)€ 105,-€ 105,-
» VerwijderenMoederborden Socket 775 -
865GM3-V
865GM3-V (Intel® 865G)€ 49,-€ 49,-
» VerwijderenGrafische kaarten nVidia AGP -
N7600GS/Silent/HTD
N7600GS/Silent/HTD (256 MB DDR)€ 119,-€ 119,-
» VerwijderenHarddisks 3,5 inch SATA -
DiamondMax 10
DiamondMax 10 (250 GB)€ 75,-€ 75,-
» VerwijderenDVD-reWriters Serial-ATA -
SH-S183L
SH-S183L (18/8x, 8/-x(DL))€ 39,-€ 39,-
Subtotaal: € 476,-
incl. 19% BTW. € 76,-
Zoek namelijk een leuke niet al te duren pc voor naar de LCD tc. Wil namelijk wat HD filmpjes kijken en wat internetten vanaf de bank.
Everything thats has a beginning has an end
Ik zie dat ik het geheugen ben vergeten in de config.. *sorry*
ach op zich is het een best redelijk scherpe aanbieding. Als je er rekening mee houdt dat je alle software legaal krijgt. Ik vind alleen een D915 gewoon erg achterhaalt als het gaat om processoren...
ach op zich is het een best redelijk scherpe aanbieding. Als je er rekening mee houdt dat je alle software legaal krijgt. Ik vind alleen een D915 gewoon erg achterhaalt als het gaat om processoren...
Verwijderd
Zit er maar een drive in?
Dat is wel een beetje jammer, veel klanten zullen niet zo snel zelf er een zetten.
Dat is wel een beetje jammer, veel klanten zullen niet zo snel zelf er een zetten.
hoeveel drives heb je nodig?
Films en cd's kopieren doe je gewoon niet.
En wat je wel wilt branden download je van het internet.
Films en cd's kopieren doe je gewoon niet.
En wat je wel wilt branden download je van het internet.
Zit er eigenlijk een PCI-E aansluiting op? Want in Belgie hadden ze laatst een pc voor 449,- met een AGP 8x aansluiting op het moederbord?
PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]
PC KRUIDVAT!! € 299,-
Zou dit wat zijn voor mijn vriendin? Gebruikt hem alleen voor internet, office (2007) verwerking en usb aansluitingen?
Kan niet achterhalen wat voor een grafische kaart erin zit? Is vlgs mij onboard card, geeft dat geen problemen?
Specificaties:
- Intel CPU processor Celeron 310D (2.13 Ghz)
- VGA Integrated Via 2D/3D graphics
- Samsung harde schijf 80 GB (7200 RPM)
- Samsung DVD/cd writer (16x speed dual layer)
- Realtek 5.1 channels audio
- LAN 10/100 POORTEN: o.a. 6x USB 2.0 software.
- Microsoft Windows XP Home Edition French/Dutch/English/German
- SymantecNorton Internet Security
- Nero Software for CD/DVD burning
- Microsoft Works 8.5
- Microsoft Office Trial 60 days
- Case Medium Tower Micro ATX
- Motherboard MSI PM8M-V FSB 800 / 533
- CPU Intel Celeron 310 ( 2.13 / 256KCache / 533FSB / Socket 478 ) + Cooler
- 512 MB DDR PC400 ( 1 X 512 MB + 1 X Free slot )
- 1 X Free slot AGP 8X
- Lan 10/100 on board for networking and communication
In combinatie met een multimedia toetsenbord + optische muis.
Hier staat nog meer info.....
http://www.kruidvat.nl/do...p/specs/desktoppcgear.pdf
Zal het iets zijn?? En kan ik er deze monitor op aansluiten gezien de onboard videokaart?????
http://www.internetvoorde..._LCD_scherm_E_-16849.html
17 Inch TFT LCD scherm E786
Voordelig en comfortabel
Bespaar niet alleen ruimte maar ook energie met deze professionele platte 17" TFT monitor. Ideaal voor thuis en op kantoor.
Specificaties:
- Kleurondersteuning: meer dan 16.2 miljoen kleuren
- Max. synchr. freq. (V x H) 75 Hz x 81 kHz
- Videobandbreedte 140 MHz
- Interface VGA (HD-15)
- Afbeelding hoogte-breedteverhouding van beeld 4:3
- Beeldhelderheid 300 cd/m2
- Beeldcontrastverhouding 600:1
- Max. H-gezichtshoek van beeld 160
- Max. V-gezichtshoek van beeld 160
- Vereiste netspanning 120/230 V wisselstroom ( 50/60 Hz )
- Energieverbruik tijdens gebruik 34 Watt
- Maximale resolutie: 1280 x 1024
- Plug & Play
- 2 Ingebouwde boxen
- Energieverbruik bij standby-/slaapmodus 1 Watt
Compleet met voedingskabel en aansluitkabel.
gr.
Demazelen
Zou dit wat zijn voor mijn vriendin? Gebruikt hem alleen voor internet, office (2007) verwerking en usb aansluitingen?
Kan niet achterhalen wat voor een grafische kaart erin zit? Is vlgs mij onboard card, geeft dat geen problemen?
Specificaties:
- Intel CPU processor Celeron 310D (2.13 Ghz)
- VGA Integrated Via 2D/3D graphics
- Samsung harde schijf 80 GB (7200 RPM)
- Samsung DVD/cd writer (16x speed dual layer)
- Realtek 5.1 channels audio
- LAN 10/100 POORTEN: o.a. 6x USB 2.0 software.
- Microsoft Windows XP Home Edition French/Dutch/English/German
- SymantecNorton Internet Security
- Nero Software for CD/DVD burning
- Microsoft Works 8.5
- Microsoft Office Trial 60 days
- Case Medium Tower Micro ATX
- Motherboard MSI PM8M-V FSB 800 / 533
- CPU Intel Celeron 310 ( 2.13 / 256KCache / 533FSB / Socket 478 ) + Cooler
- 512 MB DDR PC400 ( 1 X 512 MB + 1 X Free slot )
- 1 X Free slot AGP 8X
- Lan 10/100 on board for networking and communication
In combinatie met een multimedia toetsenbord + optische muis.
Hier staat nog meer info.....
http://www.kruidvat.nl/do...p/specs/desktoppcgear.pdf
Zal het iets zijn?? En kan ik er deze monitor op aansluiten gezien de onboard videokaart?????
http://www.internetvoorde..._LCD_scherm_E_-16849.html
17 Inch TFT LCD scherm E786
Voordelig en comfortabel
Bespaar niet alleen ruimte maar ook energie met deze professionele platte 17" TFT monitor. Ideaal voor thuis en op kantoor.
Specificaties:
- Kleurondersteuning: meer dan 16.2 miljoen kleuren
- Max. synchr. freq. (V x H) 75 Hz x 81 kHz
- Videobandbreedte 140 MHz
- Interface VGA (HD-15)
- Afbeelding hoogte-breedteverhouding van beeld 4:3
- Beeldhelderheid 300 cd/m2
- Beeldcontrastverhouding 600:1
- Max. H-gezichtshoek van beeld 160
- Max. V-gezichtshoek van beeld 160
- Vereiste netspanning 120/230 V wisselstroom ( 50/60 Hz )
- Energieverbruik tijdens gebruik 34 Watt
- Maximale resolutie: 1280 x 1024
- Plug & Play
- 2 Ingebouwde boxen
- Energieverbruik bij standby-/slaapmodus 1 Watt
Compleet met voedingskabel en aansluitkabel.
gr.
Demazelen
Net deze aanbieding besteld. Leek me wel een goede

Hop,hop,hop!
Er is niks mis met een onboard grafische kaart. Het is over het algemeen trager dan een losse. Maar als ze hem idd gebruikt voor de dingen die je zelf noemt, is het in mijn optiek een uitermate geschikte pc. Misschien zelfs op bepaalde punten een over kill...Demazelen schreef op maandag 05 februari 2007 @ 20:13:
PC KRUIDVAT!! € 299,-
Ik twijfel alleen een beetje over de grote van de harde schijf. Maar dat komt meer omdat mijn vriendin een data verslinder is.
Waar?basset schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 09:38:
Net deze aanbieding besteld. Leek me wel een goede
[afbeelding]
Bij internetvoordeel.nl, oftewel van de kruidvat
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Oops!PASware schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 13:06:
[...]
Bij internetvoordeel.nl, oftewel van de kruidvat
Idd kruidvat
In de pricewatch staat de goedkoopste op 875, alleen staat daar dan wel 2Gb geheugen bij geloof ik.
Ik ben benieuwd of de pdf niet klopt en ik er ook 2GB geheugen in krijg
Zal wel niet, maar zou wel leuk zijn

[ Voor 36% gewijzigd door basset op 06-02-2007 13:38 ]
Hop,hop,hop!
Verwijderd
Hey ik wil deze denk ik wel halen maar ik heb een vraag please reply..
Kan ik met deze computer nieuwe games spelen? ( videokaart )
En is deze processor super slecht?
De Turion x2 TL50 is geen slechte processor. In een aantal gevallen is de core duo sneller, maar met geheugen intensieve apps is de AMD weer sneller.Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 18:36:
Hey ik wil deze denk ik wel halen maar ik heb een vraag please reply..
De 6150 is geen hoogvlieger. Ik denk niet dat hij Oblivion vloeiensd kan spelen. Dan moet je echt minimaal 250 euro extra uittrekken voor een Toshiba (rond de 950 bij correct) die hebben er 3 waarin resp. een x1600 of een 7600 in zit. Die is voor games beter.
Half-Life 2 en far-cry gaat meen ik weer wel.
Voor 700 euro ben ik nog geen betere tegen gekomen met zulke specs. 120G / firewire / SD lezer/ XP MCE(dus upgrade naar premium)
Ik hoop alleen dat je een engels OS kunt kiezen bij installatie.
Hop,hop,hop!
Sinds vandaag te koop bij de kruidvat zie ik net in het krantje
Compaq Presario Media Center V6137EU Notebook PC €699,- Inclusief webcam
Linkje voor de rest
Deze hadden ze 2 maanden geleden ofzo ook al, toen ook aan bod geweest hier geloof ik, maar toen was ie wel €100tjes duurder.
Opruiming dus, en voor deze prijs heb je dan toch een nette laptop niet?!
Ik zit alleen zelf wel nog altijd met die Turions in mijn maag, weinig cache geheugen...verstoken gemiddeld 15% meer watt dan de core duo en core2duo en over de prestaties hoef ik niet eens te vertellen
Core2 ownt Turion X2 hard!
Maar goed, voor €699 vind je niet veel andere vergelijkbare laptops lijkt me!
::EDIT:: wtf net stonden die andere posts er nog niet...denk dat ik vergeten was op op refresh te duwen ofzo...dus misschien een beetje overbodig deze. Maar dat mag de pret van deze laptop niet drukken natuurlijk
Compaq Presario Media Center V6137EU Notebook PC €699,- Inclusief webcam
Linkje voor de rest
Deze hadden ze 2 maanden geleden ofzo ook al, toen ook aan bod geweest hier geloof ik, maar toen was ie wel €100tjes duurder.
Opruiming dus, en voor deze prijs heb je dan toch een nette laptop niet?!
Ik zit alleen zelf wel nog altijd met die Turions in mijn maag, weinig cache geheugen...verstoken gemiddeld 15% meer watt dan de core duo en core2duo en over de prestaties hoef ik niet eens te vertellen
Maar goed, voor €699 vind je niet veel andere vergelijkbare laptops lijkt me!
::EDIT:: wtf net stonden die andere posts er nog niet...denk dat ik vergeten was op op refresh te duwen ofzo...dus misschien een beetje overbodig deze. Maar dat mag de pret van deze laptop niet drukken natuurlijk
[ Voor 12% gewijzigd door StraightOn.NL op 07-02-2007 01:54 ]
Wat ik me heb laten vertellen bij de computerboer in de buurt is dit merk afhankelijk Toshiba en ACER geven bij XP MCE inderdaad de upgrade naar Vista Home (al dan niet Primium). Maar bij HP krijg je volgens mij niks erbij...Voor 700 euro ben ik nog geen betere tegen gekomen met zulke specs. 120G / firewire / SD lezer/ [b]XP MCE(dus upgrade naar premium)
[ Voor 3% gewijzigd door StraightOn.NL op 07-02-2007 01:58 ]
Jawel hoor. Er staat zelfs een link bij op de HP/Compaq site.StraightOn.NL schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 01:56:
[...]
Wat ik me heb laten vertellen bij de computerboer in de buurt is dit merk afhankelijk Toshiba en ACER geven bij XP MCE inderdaad de upgrade naar Vista Home (al dan niet Primium). Maar bij HP krijg je volgens mij niks erbij...
Overigens, kun je je ook nog tot microsoft wenden. Volgens mij is het zo dat iedereen die tussen een bepaalde periode windows XP koopt, kan aanspraak maken op een gratis upgrade.
De zgn. grace period wordt door heel veel software ontwikkelaars gebruikt, omdat anders de verkopen een behoorlijke dip kunnen krijgen als ze met een nieuwe versie uit gaan komen.
De aanbieding is overigens al uitverkocht.
Hop,hop,hop!
Heeft iemand de nieuwe ALDI Medion 8820 al gehaald en opengemaakt?
Ik ben benieuwd naar het moederbord dat er in zit.
Kun je daar bijv. een Core2Duo op zetten (S775) en is er plek voor een andere videokaart (AGP of PCIe)?
Ik ben benieuwd naar het moederbord dat er in zit.
Kun je daar bijv. een Core2Duo op zetten (S775) en is er plek voor een andere videokaart (AGP of PCIe)?
Hmm de pressler is altijd socket 775, de fsb is alleen schrikbarend laag. Verder dacht ik dat er geen AGP moederborden meer waren met een socket 775, mogelijk dat het wel bestaat, maar dan is dat sporadisch, denk ik
De vorige PC met Pentium D was vorig jaar in het voorjaar. Deze PC zal wel eenzelfde moederbord hebben (MSI met i945P chipset).
Wat me ook is opgevallen: geen wifi en geen firewire aansluiting.
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Natuurlijk wordt hij vandaag niet afgeleverd....
Het zal eens meezitten.
Het zal eens meezitten.
Hop,hop,hop!
wat?basset schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 11:48:
Natuurlijk wordt hij vandaag niet afgeleverd....
Het zal eens meezitten.
Zijn laptop. En weer drie onnodige posts erbij...

Verwijderd
er is inderdaad niet vermeld dat het met wifi is, maar er zit toch altijd wifi in? weet je zeker dat het zonder wifi is? als er geen wifi in zit, dus ook geen bleutooth?EXX schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 10:49:
De vorige PC met Pentium D was vorig jaar in het voorjaar. Deze PC zal wel eenzelfde moederbord hebben (MSI met i945P chipset).
Erg jammer allemaal. Ik heb een aantal filialen gebeld zonder succes. Echter de website suggereert wel dat er nog notebooks moeten zijn... iemand wel succes??basset schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 08:44:
[...]
Jawel hoor. Er staat zelfs een link bij op de HP/Compaq site.
Overigens, kun je je ook nog tot microsoft wenden. Volgens mij is het zo dat iedereen die tussen een bepaalde periode windows XP koopt, kan aanspraak maken op een gratis upgrade.
De zgn. grace period wordt door heel veel software ontwikkelaars gebruikt, omdat anders de verkopen een behoorlijke dip kunnen krijgen als ze met een nieuwe versie uit gaan komen.
De aanbieding is overigens al uitverkocht.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Dit topic is gesloten.