Toon posts:

Vraag; Wat is het beste laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 1.342 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi tweakers,

Ik heb gister de laptop van de aldi besteld.
Allemaal heel mooi, met vista. alleen kwam ik gister al achter dat het niet helemaal perfect voor mij is.
Het geheugen, je kan er echt niet veel mee (1 gig) en update is ook zo duur 2x 1 gig .
Als ik photoshop open dan duurt het wel 4 minuten voordat hij is opgestart.
Daar kan ik dus niks mee, en gamen wil hij ook niet snel mee laden dus ruil ik hem maar in.

Nu heb ik bij de lidle site een aanbieding gezien voor volgende week.
( http://www.lidl.nl/nl/hom...ook_17_Turion_AMD_64_mt34 )
En bij Dynabyte stond een Asus in de aanbieding,
( https://www.dynabyte.nl/article.php?i=4027 )
Ik kan alleen niet beslissen welke het beste is want welke videokaart en processors zijn het beste?
Want op deze 2laptops kan ik waarschijnlijk wel snel cod2 en photoshoppen?

Edit; Ik heb ff onderzocht en ik kwam deze tegen
http://www.mycom.nl/Products/View/129621.aspx

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2007 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Het is inderdaad een niet al te beste game laptop die van de Aldi. Dit komt doordat het allemaal wel mooi lijkt maar de videokaart niet helemaal goed is. Die van de Lidl is ook niet al te best met zijn Ati Raedon Express 200 en die van de dynabyte is wel beter met zijn 7300 Go van Nvidia. Als je meer wil weten over deze kaart dan moet je ff zoeken hier op GoT en hier ff kijken

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:19
Als jij wilt gamen meot je gewoon minimaal een GeForce 7600 of ATI Radeon X1600 nemen. Met die TC kaartjes moet je veel inleveren. Omdat ik zie dat je de aldi wel wilde halen (1000 euri) moet het budget er wel voor zijn lijkt me. Kijk anders een in de pricewatch, staat vast wel wat leuks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
GremliN-Online schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 15:08:
Als jij wilt gamen meot je gewoon minimaal een GeForce 7600 of ATI Radeon X1600 nemen. Met die TC kaartjes moet je veel inleveren. Omdat ik zie dat je de aldi wel wilde halen (1000 euri) moet het budget er wel voor zijn lijkt me. Kijk anders een in de pricewatch, staat vast wel wat leuks.
videokaart van de lidle is dus crap
ik ben opzoek naar een leuk systeempje ja van 1000eu
vond hier al wat topic over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
blablabla (PUNT). Hoofdletter bij begin van de zin. Je zoekt dus DE (niet het) beste laptop. En je denk dat je dat gaat redden met 1000 euro... Ga naar de pricewatch van tweakers.net. Selecteer naar laptops en ga in een bereik van 800-1000 laptops zoeken die aan je eisen voldoen en op een rijtje zetten wat de plus en minpunten zijn. We zijn hier geen winkel die jou je laptop adviseerd. We willen best helpen, maar je moet zelf gaan zoeken.

Tip: neem eens ene les nederlands en let op je interpunctie. Als je niet weet wat het woord inhoudt, zoek het maar op (gelijk ook een IQ test :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.frieslandcomputers.nl/shop_detail.php?id=1488

Dat wat voor je?

Scherm:
15.4"TFT-scherm
WXGA resolutie 1280x800

Processor:
AMD Turion64 X2 TL-52 (1,6GHz)

Chipset:
NV C51MV

Video:
Discrete NV Go7600 256 MB

Audio:
ALC883 ,Azalia en Soundblaster compatible

Werkgeheugen:
1024 MB DDRII

Harddisk:
100GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Je smeert ook iedereen dat ding aan he haha ;) Nee dit is een hele goed laptop voor een goede prijs. Overweeg het zelf ook om deze te nemen.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Infinitytron schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 19:09:
Je smeert ook iedereen dat ding aan he haha ;) Nee dit is een hele goed laptop voor een goede prijs. Overweeg het zelf ook om deze te nemen.
Hahaha omdat het mij gewoon een goede laptop lijkt

Volgende week heb ik hem, dan zal ik de mensen niet meer vertellen welke laptop ze kunnen nemen, maar hopelijk welke ze MOETEN nemen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GremliN-Online schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 19:02:
blablabla (PUNT). Hoofdletter bij begin van de zin. Je zoekt dus DE (niet het) beste laptop. En je denk dat je dat gaat redden met 1000 euro... Ga naar de pricewatch van tweakers.net. Selecteer naar laptops en ga in een bereik van 800-1000 laptops zoeken die aan je eisen voldoen en op een rijtje zetten wat de plus en minpunten zijn. We zijn hier geen winkel die jou je laptop adviseerd. We willen best helpen, maar je moet zelf gaan zoeken.

Tip: neem eens ene les nederlands en let op je interpunctie. Als je niet weet wat het woord inhoudt, zoek het maar op (gelijk ook een IQ test :+ )
yo dude, het is "en je denkT" dat je dat....

als je dan toch alles zoveel beter denkt te weten, bla bla, maak dan zelf ook geen spelfouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02:01

heuveltje

KoelkastFilosoof

Verwijderd schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 14:57:
Hoi tweakers,

Ik heb gister de laptop van de aldi besteld.
Allemaal heel mooi, met vista. alleen kwam ik gister al achter dat het niet helemaal perfect voor mij is.
Het geheugen, je kan er echt niet veel mee (1 gig) en update is ook zo duur 2x 1 gig .
Als ik photoshop open dan duurt het wel 4 minuten voordat hij is opgestart.

Want op deze 2laptops kan ik waarschijnlijk wel snel cod2 en photoshoppen?

Gr Arno
Hoezo kun je "niet veel" met 1 gig geheugen :?
Cod 2 gebruikt nog niet eens zoveel, en ook met photoshop kun je met 1 gig ruim vooruit hoor.

Dus vind dat gedeelte iig nogal vreeemd overkomen.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Verwijderd schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 19:11:
[...]

yo dude, het is "en je denkT" dat je dat....

als je dan toch alles zoveel beter denkt te weten, bla bla, maak dan zelf ook geen spelfouten.
Ben geen ster in Nederlands en ik ben mn FF spellcheck kwijt (FF 3.0 pwnt :P). Maar als je geen interpunctie en hoofdletters gebruikt en de zinnen ook al niet goed opbouwd, laat staan posts waar niemand iets mee kan, dan vind ik wel dat daar iets op mag worden aangemerkt ja. Dat ik eens een verkeerde d of t neerzet overkomt mij wel vaker, ben altijd blij met een voldoende op een vak als Nederlands. Verder zla niemand daar problemen mee hebben om het te kunnen lezen. Verder vergeet iemand wel vaker een letter... bah bah bah.

* GENETX haat Nederlands met alle domme spellingsregels en ziet liever zn moedertaal: Frysk, schrijf je zoals het spreekt, nouja dat is ook overdreven :+

Die MSI is btw de beste keuze zou ik zeggen. Lijtk op de A6T die niet meer leverbaar is. Zo te zien neemt denniswerf het stokje over nu de A6T niet meer leverbaar is, daar mocht ik graag mee spammen omdat DE laptop was :P

[ Voor 10% gewijzigd door GENETX op 01-02-2007 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Offtopic :P Ja Fryslân boppe nou. Der kin giin 1 tsjin op ofzo :P Dat is het beste fries wat ik kan dat zegt al genoeg :P

Ontopic: Ja dit is gewoon de beste die je nu kunt krijgen voor dit geld. Echt spotgoedkoop. Alleen te leveren in t zilver (volgens Friesland-computers). Of is dit niet waar?

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Denk het wel, ze zullen de zwarte wel exclusief willen houden. Net als Apple met die zwarte macbook doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Ja dan heb je de Crystal collection! Maar hoorde dat er ook een andere zwarte was voor de 'gewone versie'' :O

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heuveltje schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 19:15:
[...]

Hoezo kun je "niet veel" met 1 gig geheugen :?
Cod 2 gebruikt nog niet eens zoveel, en ook met photoshop kun je met 1 gig ruim vooruit hoor.

Dus vind dat gedeelte iig nogal vreeemd overkomen.
omdat vista de helft inbeslag neemt.

Overigens!!!
Ik ben er al uit, ik heb een middagje weze surfen en ik kwam deze tegen;

Asus Z92JE-AP009M

* Display: 15,4", WXGA Resolutie 1280x800
* Intel Centrino Duo
* Processor: Mobile Intel Core 2 Duo T5600 (1.83Ghz)
* Bussnelheid: 667Mhz
* L2 Cache: 2MB
* Chipset: Intel 945PM
* Geheugen: 2GB (2x1GB) DDR2 PC5300 (max 2GB)
* Videokaart: ATI Mobility Radeon X1450 128MB
* Harddisk: 120GB SATA
* Optische drive: 8x DVD-/+RW Dual Layer
* Modem 56K V.90
* LAN 1000Mbit
* WLAN 54Mbit
* 1x PCMCIA II
* 4x USB2.0
* 1x Firewire
* TV-Out
* Webcam
* Bluetooth
* Microsoft Windows XP Media Center Edition
* Afmetingen: 354x284x35,2mm
* Gewicht: 2,85kg

Voor maar; € 1073.00 (incl. BTW)
ik denk een koopje? met 2 gig geheugen??!!
Wat vinden jullie ervan, beetje geschikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

x1450 was volges mij zo'n ouwe videokaart met nieuwe naam als ik me niet vergis..
dus fatsoenlijk gamen erop zal iets lastiger worden.

verder wel mooie specs en idd lekkere prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: nvm, ik las dingen die er niet zijn 8)7

edit2: toch wel

* Intel Centrino Duo
* Processor: Mobile Intel Core 2 Duo T5600 (1.83Ghz)

beetje raar imho, want centrino duo is alleen voor de oude core duo en niet voor de c2d, of sla ik de plank mis? :)

[ Voor 146% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2007 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid Vendetta
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Als je die MSI neemt en er een latje bij prikt (als dat kan) ben je nog goedkoper uit.

Dan heb je toch 2 gig en een betere videokaart. Processor is alleen wel iets minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
ATI X1450/3D Mark 2005 約3000分06約1200分CPU: Intel Core 2 Duo T5600 1.83Ghz volgens een chinees. 7600go iets van 3500 en 2200. M.a.w. die x1450 valt mij wel iets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Davetc schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 00:32:
Als je die MSI neemt en er een latje bij prikt (als dat kan) ben je nog goedkoper uit.

Dan heb je toch 2 gig en een betere videokaart. Processor is alleen wel iets minder.
Warom ben je zo positief over die MSI?
En kwa videokaart maakt het ook niet veel uit heb ik gecheckt op Notebookcheck :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GremliN-Online schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 19:02:

kon het niet laten... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Bedankt, is dat verslag ook nagekeken :+ Iedereen weet tenminste wat ik bedoel :P

Edit: Typo :+

[ Voor 10% gewijzigd door GENETX op 02-02-2007 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 23:12

Turkish

zhé germans

Beetje onhandig om na de aanschaf van de laptop te bedenken dat hij niet voldoet. Aangezien je topicstart niet volgens de policy voldoet gaat hij dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.