Complete systemen & laptops Aldi/LidL/AH aanbiedingen part 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 43.686 views sinds 30-01-2008

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:31
Complete systemen & laptops in de aanbieding bij Aldi/LidL/AH
Deel 1
Deel 2
Vooral in CSL zijn aanbiedingen niet onhandig; het verschil bij complete systemen kan soms oplopen in de honderden Euro's. In dit topic kan je discusseren over aanbiedingen bij verschillende winkels (bijvoorbeeld een Medion PC bij de Aldi of een notebook van de Lidl of Kruidvat).

Regel(tje)s:
Uiteraard willen we elkaar zo snel mogelijk voorzien van de meest prachtige aanbiedingen. Alleen zitten hier natuurlijk wel wat regeltjes aan verbonden, om de boel in de hand te houden. Dus:

• Voordat je met een aanbieding komt: Eerst nakijken of het toevallig niet al eens
eerder is langsgekomen. Dit om te voorkomen dat er dubbele aanbiedingen komen en om telleurstellingen uit de weg te gaan.
• Vermeld de bron van je aanbieding, zodat ook andere mensen er wat aan hebben.
• Geef zoveel mogelijk specificaties en daar waar nodig eventuele plaatjes/foto's.
Algemene regels hoe je je op het forum hoort te gedragen (Netiquette)

Andere aanbiedingstopics:
• Standalone AV zoals DVD-spelers, TV's, thuisbioscoopsets etc.
Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen [Deel 9]

Hmm, veel meer actieve aanbiedingstopics zijn er niet... PM me even als je er nog meer weet!

offtopic:
Post gebaseerd (gejat dus) op TS van vorig topic

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
van quility:
Ik heb net mijn nieuwe Medion laptop gecheckt.. ik heb de 80 gig hdd, maar ik heb wel 1 bankje (hynix) geheugen ipv 2 :D

Als dit nou niet zo was geweest had ik em terug gebracht.

Wel raar trouwens dat er zoveel verschillende onderdelen in die dingen zitten :?

Beschikt iedereen trouwens ook over een LG (volgens mij) dvd-brander?
Harde schijf:
SAMSUNG HM100JC (100 GB, 5400 RPM, Ultra-ATA/100)

Dvd-brander:
Fabrikant Hitachi-LG
Apparaatbeschrijving HL-DT-ST DVDRAM GMA-4082N

Geheugen:
DMI geheugenblokken Totaal / Vrij 2 / 1
Modulenaam Hyundai HYMP564S64BP6-C4
Firmanaam Hynix Semiconductor Inc.

Conclusie: ik heb een hdd van 100GB en 1 bank vrij = ikke blij

Mijn hdd is trouwens 44 graden, lijkt mij normaal of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157155

@ OX55AA; 44Graden is normaal :) No worries!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:09
Degenen die ook de kruidvat laptop hebben besteld, hebben die de laptop al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-05 10:08
Anoniem: 157155 schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 00:17:
@ OX55AA; 44Graden is normaal :) No worries!
44 graden idle is aan de hoge kant. Belangrijk is even te kijken hoe warm ie word als de proc een tijdje op 100% draait (zorgt er meestal voor dat de ambient temps ook omhoog gaan) en de harddisk zelf stressed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-05 18:31
SyphOn schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 13:33:
Degenen die ook de kruidvat laptop hebben besteld, hebben die de laptop al binnen?
Ja, had hem op maandag besteld, werd woensdag voor het eerst aangeboden door TPG en gisteren heb ik hem in ontvangst genomen, dit met normale verzending. Laptop was vertrokken uit Amsterdam aan de trace te zien, had op dinsdag van kruidvat een tracking nummer ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
troftnom schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 14:24:
[...]

Ja, had hem op maandag besteld, werd woensdag voor het eerst aangeboden door TPG en gisteren heb ik hem in ontvangst genomen, dit met normale verzending. Laptop was vertrokken uit Amsterdam aan de trace te zien, had op dinsdag van kruidvat een tracking nummer ontvangen.
Zou je misschien wat foto's kunnen posten? En wat je bevindingen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
SyphOn schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 14:37:
[...]

Zou je misschien wat foto's kunnen posten? En wat je bevindingen zijn?
Zeker, maar foto's kan ik vanavond pas posten wegens tijdsgebrek.

Bij deze de beloofde fotos, kwaliteit is matig, maar hopelijk heeft iemand er wat aan.

Afbeeldingslocatie: http://www.box.net/public/static/fb7ukipsud.JPG
De doos van kruidvat is drie keer groter dan de laptop doos, geen extra opvulsel is gebruikt, dat kan dus beter.

Afbeeldingslocatie: http://www.box.net/public/static/csryc8xd34.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.box.net/public/static/dpnfm0fd9s.JPG
Laptop doos bevat de laptop en een goedkope tas met daarin de rest van de inhoud, accu, kabels, handleiding, cds etc.

Afbeeldingslocatie: http://www.box.net/public/static/t47d3qb0a2.JPG
Bovenaanzicht, touchpad zit niet centraal onder de spacebar.

Afbeeldingslocatie: http://www.box.net/public/static/hqu1uc561m.JPG
Rechteraanzicht

Afbeeldingslocatie: http://www.box.net/public/static/l0gqyrvehj.JPG
Vooraanzicht

Afbeeldingslocatie: http://www.box.net/public/static/stcrn5fq6b.JPG
Linkeraanzicht

Afbeeldingslocatie: http://www.box.net/public/static/02tp27tvi9.JPG
Achteraanzicht

Afbeeldingslocatie: http://www.box.net/public/static/ddlhlxlgjk.JPG
Onderaanzicht, onder het grote klepje zou het geheugen zitten, onder de kleine de harddisk, gedeelte onderin is de accu.

In het kort:
Laptop bevalt me prima, bedoeld als overgangs laptop tot vista echt een tijdje uit is. Was me eigenlijk aan het orienteren op een MSI 12inch laptop, maar toen ik deze aanbieding zag leek me dat een prima oplossing voor nu. Aangeschaft voor internet/office applicaties en dat doet hij prima, binnen een minuut mijn accesspoint op. Niet al teveel onnodig extra software erop (kruidvat fotoservice, etrust antivirus, musicmatch en MS works), voor de rest wat Nero en PowerDVD software. Synaptics touchpad, waar ik al jaren fan van ben, wifi aan/uit, volume up/down via de Fn toets, wifi gaat automatich uit als hij in standby of uitgaat. Geen bluetooth aanwezig, scherm is ok, geen pixel problemen, in de handleiding staat iets over het aantal pixelproblemen dat nodig is voor garantie vervanging.

Zo te zien zitten er op de achterkant klepjes die verwijderd kunnen worden voor geheugen en harddisk vervanging, ben van plan er 1Gb extra in te zetten (geloof dat er nu 2x256Mb in zit, daar moet er dan 1 vanuit) en een 7200 rpm harddrive. Maar hij loopt zo ook aardig.

Accuduur valt wat tegen, volgens handleiding tot 2 uur, gisteren onder normaal gebruik hield hij er na een uurtje al mee op, van 45% tot 0 in 5 minuten. Maar misschien dat de batterij nog een beetje moet wennen om weer eens vol te zitten, en met minimal powerconsumption opties moet hij het toch wel een tijdje langer uit houden. Ik gebruik de accu alleen op de bank voor de tv, niet zo'n probleem dus. Inmiddels getest met maximum powercomsumption, brightness en wifi aan, accuduur kwam uit op 70 minuten.

Verder is hij aardig compact, niet zwaar, wel veel plastic. Fan slaat alleen aan bij het wat zwaardere werk (zip uitpakken bv) en is dan wel duidelijk hoorbaar.

Zoals gezegd, zal vanavond wat fotos erbij zetten. En kijken of ik wat tijd vind om de brander en VGA/DVI te testen.

[ Voor 28% gewijzigd door troftnom op 08-09-2006 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-03 20:14

NiMu83

AFCA

troftnom schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 14:58:
Accuduur valt wat tegen, volgens handleiding tot 2 uur, gisteren onder normaal gebruik hield hij er na een uurtje al mee op, van 45% tot 0 in 5 minuten. Maar misschien dat de batterij nog een beetje moet wennen om weer eens vol te zitten, en met minimal powerconsumption opties moet hij het toch wel een tijdje langer uit houden. Ik gebruik de accu alleen op de bank voor de tv, niet zo'n probleem dus.
Kan je misschien testen hoelang de accu meegaat wanneer je hem volledig hebt opgeladen? Ik ben misschien van plan deze ook te bestellen, echter wil ik wel dat de accu wat langer meegaat dan 1 uur eigenlijk ;)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:27
wanneer komen de aldi/lidl pc's weer? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117508

hello_moto schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 18:11:
wanneer komen de aldi/lidl pc's weer? :)
Dat volgens mij een kwestie van afwachten. Lidl heeft er een week of twee een aanbieding gehad en Aldi nu dus de volgende aanbieding laat denk ik even op zich wachten.

Zijn er hier dan geen aldi/lidl medewerkers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:27
Anoniem: 117508 schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 19:02:
[...]

Dat volgens mij een kwestie van afwachten. Lidl heeft er een week of twee een aanbieding gehad en Aldi nu dus de volgende aanbieding laat denk ik even op zich wachten.

Was dat een beetje een goede aanbieding van de Lidl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179831

Heb de cybermaxx dinsdag bij de Kruidvat besteld en vrijdag is deze binnengekomen. Was op zoek naar een nieuwe daar mijn oude Compaq Presario 1920 geen backlight meer heeft. Ik heb gekozen voor de Cybermaxx daar deze ongeveer dezelfde beperkte afmetingen heeft als mijn oude laptop.

Mijn indruk is dat aan de laptop niet te zien is dat deze maar voor € 505,- incl. verzendkosten van eigenaar is veranderd. Iets minder te bieden dan de Aldi laptop maar is ook € 200,- minder in prijs.
Heeft echter wel firewire aan boord. Handig want dan ik hierop mijn video camera aansluiten.
Viel mij op dat de prijs van de Kruidvat laptop met € 200,- gezakt was na de advertentie van de Aldi laptop.
Er wordt nog een recovery cd bijgeleverd dat zie je niet zovaak meer.
Verder op cd MS works, nero en application & support. Bijgeleverd wordt ook een tas voor je broodtrommel want in deze tas lijkt mij je laptop niet veilig. De kleine muis is helaas met draad en bal, maar verrassend genoeg werkt deze wel fijn. De behuizing van de laptop is wit. De bovenkant van het scherm is meer kiezelwit. Als je het scherm open klapt zie je een zwart keyboard met daaromheen grijs. Geen felle leds alleen de aan/uit schakelaar mocht wel iets gedimd worden. Touchpad werkt probleemloos. De behuizing voelt stevig aan behalve natuurlijk om het scherm.
In de laptop zit een een DVD brander die ook DL aan kan wat niet vermeld staat op de website en de doos. De accu is erg licht en klein en zal dus snel leeg zijn. Na 1 uur is er 44 % capaciteit over. Er zijn al winkels die een accu aanbieden met meer capaciteit.
Mijn conclusie: prijs/kwaliteit prima !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Brainpower schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 18:09:
[...]

Kan je misschien testen hoelang de accu meegaat wanneer je hem volledig hebt opgeladen? Ik ben misschien van plan deze ook te bestellen, echter wil ik wel dat de accu wat langer meegaat dan 1 uur eigenlijk ;)
In deel 2 staat een gebruiker die 1.5 uur meld als accuduur, ik geloof wel dat hij dat haald. Zal hem straks zelf wel eens testen. Die gebruiker gaf trouwens ook nog aan dat hij 3 uur haalde op een dubbelcapaciteit batterij die hij aangeschaft had.

Even getest: met wifi aan, maximum brightness, en energiebeheer op nooit uitschakelen kwam ik uit op 70 minuten. Met wat energiebeheer zul je wel aan die 90 minuten kunnen komen.

[ Voor 13% gewijzigd door troftnom op 08-09-2006 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetterhahn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:28
Anoniem: 179831 schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 20:24:
Er zijn al winkels die een accu aanbieden met meer capaciteit.
Zou je me kunnen zeggen welke winkels aangezien ik deze laptop ook besteld heb? En heb je al gekeken of er nou 2 x 256mb in zit of 1 x 512?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117508

hello_moto schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 19:55:
[...]

Was dat een beetje een goede aanbieding van de Lidl?
Persoonlijk vond ik die van de Lidl erg scherp, daar heb ik nog over na zitten denken om die te kopen. Nu maar wachten op de volgende aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij replacedirect zijn deze accu's te verkrijgen. Er zit 2 x 256 Mb DDR in de laptop. Maximaal gaat hier nog 32 Mb af aan video geheugen. Ik kijk het nog even aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:30

Theo

moederbord

Anoniem: 117508 schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 19:02:
[...]

* Theo meldt :)

Ik kan er niets over zeggen of er binnenkort weer pc's zijn aangezien wij (als winkelpersoneel) dat eigelijk pas komen te weten als we de folders binnenkrijgen, en dt is hoogstens een week van tevoren (ivm concurrentie enzo) maar deze maand denk ik niet dat er nog pc's komen.

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthonycd
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-04 16:30
Anoniem: 179831 schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 20:24:
Heb de cybermaxx dinsdag bij de Kruidvat besteld en vrijdag is deze binnengekomen. Was op zoek naar een nieuwe daar mijn oude Compaq Presario 1920 geen backlight meer heeft. Ik heb gekozen voor de Cybermaxx daar deze ongeveer dezelfde beperkte afmetingen heeft als mijn oude laptop.

Mijn indruk is dat aan de laptop niet te zien is dat deze maar voor € 505,- incl. verzendkosten van eigenaar is veranderd. Iets minder te bieden dan de Aldi laptop maar is ook € 200,- minder in prijs.
Heeft echter wel firewire aan boord. Handig want dan ik hierop mijn video camera aansluiten.
Viel mij op dat de prijs van de Kruidvat laptop met € 200,- gezakt was na de advertentie van de Aldi laptop.
Er wordt nog een recovery cd bijgeleverd dat zie je niet zovaak meer.
Verder op cd MS works, nero en application & support. Bijgeleverd wordt ook een tas voor je broodtrommel want in deze tas lijkt mij je laptop niet veilig. De kleine muis is helaas met draad en bal, maar verrassend genoeg werkt deze wel fijn. De behuizing van de laptop is wit. De bovenkant van het scherm is meer kiezelwit. Als je het scherm open klapt zie je een zwart keyboard met daaromheen grijs. Geen felle leds alleen de aan/uit schakelaar mocht wel iets gedimd worden. Touchpad werkt probleemloos. De behuizing voelt stevig aan behalve natuurlijk om het scherm.
In de laptop zit een een DVD brander die ook DL aan kan wat niet vermeld staat op de website en de doos. De accu is erg licht en klein en zal dus snel leeg zijn. Na 1 uur is er 44 % capaciteit over. Er zijn al winkels die een accu aanbieden met meer capaciteit.
Hoe bevalt het scherm, is het een spiegelend of een mat scherm? Denk er ook over om hem maar te kopen en wat te pimpen verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98081

Ik vraag mij inderdaad ook af of het een spiegelend scherm of mat scherm is? Daarnaast is het misschien een leuk idee om een benchmarkje op deze notebook los te laten, zodat je een "beetje" een idee hebt van het apparaat. Ik ben namelijk zelf ook van plan om deze notebook volgende week te halen. Deze benchmark laat ik op de computers op mijn werk ook draaien en geeft een algemeen overzicht van het systeem en koppelt daar een score aan. Misschien dat iemand van hier die de medion notebook al heeft dat zou willen doen. Je kan de benchmark vinden op: http://www.passmark.com/ Je kiest dan voor performance test 6.0. Als hij de test heeft doorlopen kan je eventueel een printscreen maken en die hier posten en je kan de test met afzonderlijke scores ook opslaan als .gif bestand en misschien hier plaatsen of mailen. Als iemand dat zou willen doen, lijkt me te gek. Het liefste met zo weinig mogelijk lopende processen, dus niet dat er op de achtergrond een tiental niet noodzakelijke programma's(msn,nero,limewire etc.) of processen draaien. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
anthonycd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 23:20:
[...]
Hoe bevalt het scherm, is het een spiegelend of een mat scherm?
Scherm is ok, niet spiegelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Anoniem: 98081 schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 00:36:Je kan de benchmark vinden op: http://www.passmark.com/ Je kiest dan voor performance test 6.0. Als hij de test heeft doorlopen kan je eventueel een printscreen maken en die hier posten en je kan de test met afzonderlijke scores ook opslaan als .gif bestand en misschien hier plaatsen of mailen. Als iemand dat zou willen doen, lijkt me te gek. Het liefste met zo weinig mogelijk lopende processen, dus niet dat er op de achtergrond een tiental niet noodzakelijke programma's(msn,nero,limewire etc.) of processen draaien. Ik ben benieuwd.
Net even gedaan met geen achtergrond processen, eindscore 245.5 261.8 (CD mark deed het beter met een data CD dan met de audio CD die ik er in had zitten), heb het vergeleken met een pentium M in het programma zelf. Misschien dat je nog even een reactie kunt geven met jou interpretatie van deze score...

Afbeeldingslocatie: http://www.box.net/public/static/ci9bt61yi8.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door troftnom op 09-09-2006 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NkLs
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Heeft iemand er een idee van hoe deze laptop presteert (http://www.hypercarrefour.../nl/NL_20060810_28761.pdf) en of de prijs een beetje correct is?

Ipsa scientia potestas -Francis Bacon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• all_by_myself
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-05 22:42

all_by_myself

Per Ardua ad Astra

Ook ik heb de laptop binnen... Jullie hebben de foto's al gezien en de eerste 'reviews'... Even mijn ervaringen in vergelijking met mijn oude laptop, een Toshiba L20 (Celeron M).

Pluspunten Cybermaxx

1. Heerlijk licht,... een prima laptop voor mij bij de TV of beneden.
2. Prima scherm,.. mat scherm maar breedbeeld, geen dode pixels en prima leesbaar, nu ook als ik buiten zit in de zon.
3. batterij houdt het beter vol,.. bijna 2 uur, die Toshiba hield er bij 1,5 uur echt mee op.
4. Heerlijk toetsenbord,.. veel lekkerder dan die Toshiba.
5. stiller,.. hij is veel stiller dan de Toshiba.
6. firewire en een digitale monitor uitgang ! Dat vind je bijna nooit op zulke goedkope laptops !
7. SP Dif uitgang,.. ook di is niet echt standaard voor een budget laptop

Minpunten Cybermaxx

1. de kleur,.. volgens mijn vriendin een 'echt wijvending'.
2. Wel erg veel plastic,.. voelt veel plasticer aan dan de Toshiba, maar komt waarschijnlijk door het soort plastic.
3. LEDS van de laptop (op de powerknop na) moeilijk te zien. Voor velen een pluspunt, ik vind het een minpuntje.

Kort en goed,.. voor 499 euro + verzendkosten een hele goeie deal ! Deze laptop blijft nog wel even hier.

AMD Ryzen 9 PRO 3900, 32GB, Win11 x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetterhahn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:28
Er zijn inderdaad accu's te verkrijgen bij replacedirect.nl ze zijn hier echter wel heel duur naar mijn mening, 124 euro! Ik kijk nog even verder naar een goedkopere accu, als iemand een goed idee heeft hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Wetterhahn schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 17:25:
Er zijn inderdaad accu's te verkrijgen bij replacedirect.nl ze zijn hier echter wel heel duur naar mijn mening, 124 euro! Ik kijk nog even verder naar een goedkopere accu, als iemand een goed idee heeft hoor ik het graag!
Inderdaad prijzig, maar aangezien het de dubbelle capaciteit heeft zou je er wel 2x zo lang mee kunnen doen. Dat is wel een voordeel voor diegenen die daar behoefte aan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146396 schreef op woensdag 06 september 2006 @ 21:26:
Dit staat ook in de carrefour vanaf vandaag:
Is dit een goede koop (beter dan de medion hierboven)? Of toch beter een laptop van een "echte" computerwinkel?
En weet iemand toevallig nog specs want op internet niets te vinden (staat zelf geen type op de reclamefolder)?

Packard Bell
Draagbare pc Intel Centrino 735

TFT-scherm 15,4"
processor Intel M735 Centrino
geheugen DDR 1 Gb
harde schijf HDD 80 Gb
Wi-Fi 802.11 b & g

€ 699,00
Per notebook

geldig van 06/09 tot 12/09
Ik heb sterk het vermoeden dat de pc in de folder van carrefour de packard bell easynote S4820 is. Ik heb op het werk nog even in de boeken/folders en bij de notebooks gekeken en alles komt overeen. Dus voor 99% zeker betreft het de S4820. Daar zit overigens ook zo'n spiegelend scherm op(diamond view). Reguliere winkelprijs ligt zo rond de 899,- dus geen verkeerde aanbieding lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98081 schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 20:20:
[...]

Ik heb sterk het vermoeden dat de pc in de folder van carrefour de packard bell easynote S4820 is. Ik heb op het werk nog even in de boeken/folders en bij de notebooks gekeken en alles komt overeen. Dus voor 99% zeker betreft het de S4820. Daar zit overigens ook zo'n spiegelend scherm op(diamond view). Reguliere winkelprijs ligt zo rond de 899,- dus geen verkeerde aanbieding lijkt mij.
Voor diegene die uit Nederland naar Belgie komen voor dit notebook.

De keyboard indeling is AZERTY.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179831 schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 23:04:
[...]

Voor diegene die uit Nederland naar Belgie komen voor dit notebook.

De keyboard indeling is AZERTY.
Goed dat je het zegt, had ik zelf nog niet bij stilgestaan. Maar als je een beetje handig bent, dan pruts je de knoppen los, en klik je ze terug op de juiste plaats en verander je het softwarematig in het systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129155

Ik heb ook een vraagje over de Kruidvat laptop, zit er ook een "gewone internet aansluiting" op de laptop.
Hier beschik ik namelijk niet over een draadloze internet verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodski
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-05 10:59
Wat zie jij als een internet verbinding.
Analoge modem, Ethernet of USB ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Woodski schreef op zondag 10 september 2006 @ 13:38:
Wat zie jij als een internet verbinding.
Analoge modem, Ethernet of USB ?
Een UTP cat 5 kabel vanuit mijn wanadoo kabelmodem, ethernet dus gewoon denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51612

Anoniem: 129155 schreef op zondag 10 september 2006 @ 13:22:
Ik heb ook een vraagje over de Kruidvat laptop, zit er ook een "gewone internet aansluiting" op de laptop.
Hier beschik ik namelijk niet over een draadloze internet verbinding.
zit een "gewone "op ,zelfs een tel.modem :? (wie gebruikt dat nog ?)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 51612 op 10-09-2006 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Dat vroeg ik me dus ook al af...
Heb hem inmiddels toch maar besteld hoelang is de levertijd ?
Hoe zijn de ervaringen verder ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Security schreef op zondag 10 september 2006 @ 14:52:
mensen voor wie draadloos overbodig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188867

Wat loopt iedereen nou te emmeren over extra geheugen en Windows Viste op de budget notebooks. Deze lowbudget notebooks zijn nu eenmaal voor xp ontworpen en 512mb geheugen is genoeg voor xp lekker te laten draaien en is niet bedoeld voor zware games.

Ik heb nu de Kruidvat notebook 5 dagen in mijn bezit en het is een perfect ding zeker voor de prijs. Voor zware games heb ik mijn desktop uitgerust met een 7800gtx en 2 gig geheugen.

Toch heb ik wat games op de notebook uitgetest o.a. Generals C&C. Deze kon ik op de laagste resolutie en effect op low goed spelen. De prestatie monitor wees uit dat de cpu wel 90 tot 100% verbruikt en het geheugen voor maar 400mb verbruikt. Daarom vraag ik mij dus af waarom je 1024mb aan geheugen nodig hebt.
Mensen die op vista wachten moeten niet denken dat in het begin van dit nieuwe os ook direct lowbudget laptops te koop zijn. Voor Vista ga je toch zeker 100 euro meer betalen.

dat wilde ik even kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

hehe ik heb bijna alles draadloos.
Maar ik was vooral benieuwd naar de ervaringen met de laptop..
Zit nog even op de mijne te wachten namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Security schreef op zondag 10 september 2006 @ 14:52:
??
Staan ervaringen in dit topic, ondervonden levertijden ook. In mijn geval stond de TPG na 2 dagen al aan de deur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

Overigens wat ik niet geheel snap...

CYBERMAX:

http://www.internetvoorde...x_notebook_MD_-17130.html

MEDION:

http://www.internetvoorde...trino_Notebook-14593.html

waarom zit er zo'n groot verschil ?

De medion heeft een heel andere waarde dan de cybermax...

Wie kan me het verschil aantonen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0X55AA
Ik denk eraan om mijn medion terug te brengen morgen en gewoon mij geld te vragen.

De laptop werkt goed naar behoren en al, maar heb nu een probleempje.

Iedere morgen als ik de laptop weer start (na een nachtje rust), wil hij niet direct starten. Hij blijft hangen bij het booten (bios). En als ik hem weer wil starten, zie ik de lichtjes aangaan enzo, maar blijft het scherm zwart. Na eens de batterij uit te halen, stroom af te laten etc wil hij wel normaal werken, en kan ik hem gewoon sluiten, weer aanzetten etc.

Is dit een bekend probleem en kan een update ofzo helpen?

Of toch maar terugbrengen voor een Asus Z92m, zelfde specs (80gig, maar met 1gig ram) voor 699, en 2 jaar pick up en return ?

Dan herinstalleer ik hier alles, doe al mijn documenten weg en zet hem weer in de doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Security schreef op zondag 10 september 2006 @ 15:39:
Overigens wat ik niet geheel snap...

CYBERMAX:

http://www.internetvoorde...x_notebook_MD_-17130.html

MEDION:

waarom zit er zo'n groot verschil ?

De medion heeft een heel andere waarde dan de cybermax...

Wie kan me het verschil aantonen ?
Processor
Beeldscherm grootte
Chipset
En nog het belangrijkst:
Overprijst restantje vs Een goede aanbieding die blijkbaar recentelijk 200 euro in prijs gedaald is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

maar de medio heeft een waarde van meer dan 1500 euro
en de cybermax 1098 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81237

Security schreef op zondag 10 september 2006 @ 16:28:
maar de medio heeft een waarde van meer dan 1500 euro
en de cybermax 1098 ?
* Anoniem: 81237 ligt dubbel onder z'n bureau van het lachen...

nee die medion heeft geen waarde van meer dab 1500 euro.... ook nooit gehad vrees ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:11
Hoe lang zit er eigenlijk garantie op de kruidvat Medion ( MD 95132 ) van € 499,00.
En wat voor garantie ? Pick-up & Return of Carry-In ?

Moet namelijk zelf binnenkort een andere laptop hebben maar voor mijn budget zou je net 2 van deze Medion's kunnen halen dan heeft mijn vrouw er ook 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

Anoniem: 81237 schreef op zondag 10 september 2006 @ 17:03:
[...]

* Anoniem: 81237 ligt dubbel onder z'n bureau van het lachen...

nee die medion heeft geen waarde van meer dab 1500 euro.... ook nooit gehad vrees ik
haha zo'n vermoeden had ik dus ook al..
KV heeft gewoon zijn eigen prijs eraan gegeven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoke
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:13

Smoke

Maverick Reploid

WiLLoW_TieN schreef op zondag 10 september 2006 @ 17:14:
Hoe lang zit er eigenlijk garantie op de kruidvat Medion ( MD 95132 ) van € 499,00.
En wat voor garantie ? Pick-up & Return of Carry-In ?

Moet namelijk zelf binnenkort een andere laptop hebben maar voor mijn budget zou je net 2 van deze Medion's kunnen halen dan heeft mijn vrouw er ook 1 :)
24 maanden, pickup & return. Carry-in kan eventueel ook op afspraak als je in de buurt woont(of een eindje wil rijden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
@ troftnom of een andere eigenaar van de MD 95132 kan 1 van jullie een foto posten van de deksel van de laptop aub ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op internet is de kruidvat laptop uitverkocht, net nu ik wilde bestellen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Anoniem: 129155 schreef op zondag 10 september 2006 @ 21:42:
Viel mij ook op. Er staat wel dat je hem maybe nog in een winkel vind. Yeah right 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
WiLLoW_TieN schreef op zondag 10 september 2006 @ 20:07:
@ troftnom of een andere eigenaar van de MD 95132 kan 1 van jullie een foto posten van de deksel van de laptop aub ?
Bij deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.box.net/public/static/cqsci31fld.JPG
De 3 ledjes geven de powerstatus aan.

Heb nog even 2 fotos van de binnenkant gemaakt.
Afbeeldingslocatie: http://www.box.net/public/static/dpnfm0fd9s.JPG
De harddrive case, wist niet dat medion ook al laptops voor het pentagon maakte ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.box.net/public/static/ohcao9o2j8.JPG
Geheugen (2x256Mb), processor/fan en wifi kaart gedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
troftnom schreef op zondag 10 september 2006 @ 22:10:
[...]

Bij deze:
[afbeelding]
De 3 ledjes geven de powerstatus aan.

Heb nog even 2 fotos van de binnenkant gemaakt.
[afbeelding]
De harddrive case, wist niet dat medion ook al laptops voor het pentagon maakte ;)

[afbeelding]
Geheugen (2x256Mb), processor/fan en wifi kaart gedeelte.
Thanx mooi duidelijke foto's.

[ Voor 3% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 10-09-2006 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 129155 schreef op zondag 10 september 2006 @ 21:42:
Hmm heb hem rond 7 uur besteld. Was dus net op tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaume
  • Laatst online: 28-04 09:49
Kan hem nog steeds gewoon kiezen, ware het niet dat hij van naam is veranderd :+ (Cybermaxx -> Medion, maar ja, was sowieso al een MD-typenummer)

[ Voor 21% gewijzigd door guillaume op 10-09-2006 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

guillaume schreef op zondag 10 september 2006 @ 23:36:
Kan hem nog steeds gewoon kiezen, ware het niet dat hij van naam is veranderd :+ (Cybermaxx -> Medion, maar ja, was sowieso al een MD-typenummer)

Ook die is uitverkocht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ook die is uitverkocht
Gelukkig ik snapte al niet waarom er weinig mensen zijn die hem kopen. Ik stond zelf een week ervoor bij de Lidl te wachten voor de targan 12" was er om 8.20 en niemand zal mij vertellen dat de 3 laptops om 8.00 al waren verdeeld terwijl de lidl om 8.30 open gaat :( . Ik was zo boos dat ik al mijn boodschappen van de dag ervoor heb terug gebracht. Wil niks meer van de Lidl hebben.

Maar gelukkig nu bespaar ik 100 euro dankzij de kruidvat. Want ik had helemaal niks aan een tv kaart die in de targan aanwezig was.

daarom krijgt de *O* KRUITVAT *O* van mij de warme douche d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125609

OMG wat ben jij een sukkel, eerste komt eerste maalt.

*wat ben jij een triest persoontje, boodschappen terugbrengen omdat JEZELF te laat bent voor de laptop

ps. kijk niet zoveel consumentenprogramma's! :S

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 125609 op 11-09-2006 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*wat ben jij een triest persoontje, boodschappen terugbrengen omdat JEZELF te laat bent voor de laptop

ps. kijk niet zoveel consumentenprogramma's
Ben ik niet helemaal met je eens. Ten eerste noem je mij geen sukkel op dit forum dat is niet toegestaan en ook zeker niet fatsoenlijk. De Lidl had dit moeten melden 3 laptops voor 1 filiaal is al belachlijk maar dat je met een slaapzak voor de deur moet liggen is nog belachelijker. Lidl had deze gang van zaken aan moeten geven op hun site en/of folder. Een verloting was eerlijker geweest.

En ik was niet te laat want de Lidl ging pas 8.30 open maar ze hebben ze al om 8.00 verkocht.

Zo werkt ook de Lidl mee aan een steeds meer asociaal en agressiever wordende Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Anoniem: 125609 schreef op maandag 11 september 2006 @ 01:16:

ps. kijk niet zoveel consumentenprogramma's! :S
Dat die laptops zijn uitverkocht voor de winkel open gaat is natuurlijk wel belachelijk. Het is algemeen bekend dat er maar weinig van die dingen per filiaal zijn en dat je er meteen bij moet zijn, maar dat was msxforever ook. Boodschappen terugbrengen van de dag ervoor gaat dan wel weer ver, maar ik kan me er wel wat bij voorstellen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• all_by_myself
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-05 22:42

all_by_myself

Per Ardua ad Astra

Is het iedereen al opgevallen dat de aanbiedingen bij de Kruidvat voorbij zijn ?

Ik wilde die laptop voorstellen aan een vriend van mij, maar dat hoeft dus niet meer.

AMD Ryzen 9 PRO 3900, 32GB, Win11 x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-05 17:13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:30

Theo

moederbord

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0X55AA
Ik ga morgen mijn medion terugbrengen.
Heel spijtig, want die lange accuduur (3-4u) was wel erg relax.

Maar iedere morgen moet ik hem wel 5x aanzetten, batterij er eens uit, weer in, etc. Daarna werkt hij wel perfect. Maar om dit iedere keer te moeten doen :s geen zin, en kan op lange termijn ook niet goed zijn voor de laptop.

Kga een Asus halen.
1gig ram
Nvidia 7300go
80gig
Type II PCMCIA => gewone pcmcia kaartjes kunnen gebruiken, want die expresscard zijn toch niet makkelijk te vinden (en wil een senao wifi kaartje).

En dat voor 699 (met 2 jaar pick up and return)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
Wat ik gelezen heb op internet is dat die Express cards gewoon downwards compatible zouden moeten zijn met pcmcia cards.

De accuduur van de laptop ben ik ook zeker over te spreken! Voor je opstart probleem weet ik zo ook niet wat het kan zijn, ik heb het probleem niet in ieder geval.

Wat ik me afvraag waarom wil perse een senao wifi card (ja, ok, hebben meer vermogen), de interne wifi module is toch ook aardig sterk (als ik vergelijk met ibm/linksys/asus cards die ik in huis heb). Ik vind met mijn laptop 4 extra netwerken in mijn omgeving, terwijl ik op andere laptops niets extra vind.

[ Voor 35% gewijzigd door Sahi_NL op 11-09-2006 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125609

0X55AA schreef op maandag 11 september 2006 @ 13:42:

Maar iedere morgen moet ik hem wel 5x aanzetten, batterij er eens uit, weer in, etc. Daarna werkt hij wel perfect. Maar om dit iedere keer te moeten doen :s geen zin, en kan op lange termijn ook niet goed zijn voor de laptop.

Kga een Asus halen.
1gig ram
Nvidia 7300go
80gig
Type II PCMCIA => gewone pcmcia kaartjes kunnen gebruiken, want die expresscard zijn toch niet makkelijk te vinden (en wil een senao wifi kaartje).

Waar?? mijn neef wil nog een goede, en das wel iets volgens my.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0X55AA
Computerwinkel hier in belgie (forcom). Kreeg gisteren een foldertje van hun. Maar op hun site staat dezelfde laptop (zelfde nummer), maar met helemaal andere specs :s

Heb ze een mailtje gestuurd, hopelijk is het geen drukfout want lijkt me echt een leuke laptop.

En toch vind ik het zo jammer van deze medion :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

0X55AA schreef op maandag 11 september 2006 @ 16:18:
Computerwinkel hier in belgie (forcom). Kreeg gisteren een foldertje van hun. Maar op hun site staat dezelfde laptop (zelfde nummer), maar met helemaal andere specs :s

Heb ze een mailtje gestuurd, hopelijk is het geen drukfout want lijkt me echt een leuke laptop.

En toch vind ik het zo jammer van deze medion :(
Kon je een bios update niet proberen? En wat zei Medion zelf over deze 'bug'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
Maar is reparatie geen optie voor je dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

0X55AA schreef op maandag 11 september 2006 @ 13:42:

Kga een Asus halen.
1gig ram
Nvidia 7300go
80gig

Kun je mij zeggen waar je die asus haalt voor dat geld???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0X55AA
Waar ik die laptop zou halen heb ik al gezegd, lezen ;)

Mjah ik vind nergens een bios update op de medion site. En om hem nu al op te sturen ... Ik weet het niet, niet echt veel zin in. Kan ik beter die asus halen met meer geheugen.

En natuurlijk is die ingebouwde wifi meer dan voldoende voor gewoon thuis enzo, maar met een senao ivm linux is toch wel prettiger, kan ik wat spelen met antennes.

Had nog niet gedacht om naar die helpdesk te bellen, doe ik morgen eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81237

dr is wel een goedkope laptop in de a6 serie van asus maar die heeft echt de specs niet die jij opschrijft........

de asus A6M-Q011H kost tussen de 700 en 800 euro, en dat is een sempronnetje

http://www.laptops4u.nl/info/a6m-q011h-1049.html

goed laptopje voor z'n geld maar vrees nietr dat die een lange accuduur heeft

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 81237 op 11-09-2006 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0X55AA
Ik vind de laptop nergens terug van asus (het is een z9m model) met die specs, wel met die sempron enzo. Lijkt mij dus een typfout.

Maar ik verwacht een mailtje van hun. Als ze hem aan die prijs kunnen leveren, met die specs, dan heb ik geen twijfels, dan koop ik die asus (1Gig geheugen, EN nvidia kaart (makkelijker met linux))

Ik heb ondertussen gevonden wat het is mijn probleem! Hij moet warm hebben om te starten. No kidding!

Ik was ff aan het analyseren wat er gebeurde.

Ik gebruik de pc, zet hem aan uit, alles werkt (zelfs zeer goed!).
Ik zet hem uit.
Nachtje slapen
Zet hem aan ... Mmm bootproblemen.

=> iets moest dus mislopen bij het afsluiten, waardoor het opstarten niet goed meer ging.
Eerst dacht ik aan flashfxp, had hem hiermee automatisch laten afsluiten.
-> als ik het daarmee zelf eens probeer (eens hij heeft kunnen opstarten) , kan hij wel zonder problemen opstarten

=> dus het moet iets zijn dat ertussen gebeurd, en laat dat nou net een nachtje rust zijn. Ik laat mijn laptop in de tas op de kast...in de gang. En laat het daar nou vrij koud zijn (15 graden ofzo.) Had er nooit aan gedacht. Maar hier ligt het aan dus!

Dus eens testen, ik leg hem 5 minuutjes op de grond in de gang ( na hem uren zonder problemen hem te hebben gebruikt). Wil hem weer starten: zelfde problemen. Hij geeft weer de 3 beepjes.

Na hem verwarmd te hebben werkt hij gewoon zoals het moet. Oftwel: feest :)

Dus bij deze, als iemand dit probleem zou hebben, je pc heefthet te koud. En wellicht niet de hele pc (hij hangt bij het bios scherm, dus het moet een onderdeel zijn, en ik gok: de hdd).

:)

Dat is het dus niet :( Vanmorgen weer hetzelfde probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 186898

Anoniem: 81237 schreef op maandag 11 september 2006 @ 20:21:
dr is wel een goedkope laptop in de a6 serie van asus maar die heeft echt de specs niet die jij opschrijft........

de asus A6M-Q011H kost tussen de 700 en 800 euro, en dat is een sempronnetje

http://www.laptops4u.nl/info/a6m-q011h-1049.html

goed laptopje voor z'n geld maar vrees nietr dat die een lange accuduur heeft
Momenteel heeft ElectronicaGigant een goede aanbieding voor die laptop. Daar kost hij nu 659 euro.

http://www.electronicagigant.nl/info.asp?id=12727

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Anoniem: 186898 schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 09:37:
[...]

Momenteel heeft ElectronicaGigant een goede aanbieding voor die laptop. Daar kost hij nu 659 euro.

Dat is idd een geinig ding voor weinig --> Sempron, 512MB, 80 GB, Webcam, Cardreader, DVI, WiFi, FireWire, Dual-Layer DVD, FIR enz

[ Voor 4% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 12-09-2006 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0X55AA
Het is dus deze dat wordt aangeboden. Kreeg deze mail terug:

Beste,

In de folder is inderdaad een drukfout bij de omschrijving.
Het type laptop en de prijs zijn wel correct.
Deze zijn ook op voorraad.

Mvg,

Het Forcom-X Team

Helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthonycd
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-04 16:30
Brainpower schreef op zondag 10 september 2006 @ 23:18:
[...]

Hmm heb hem rond 7 uur besteld. Was dus net op tijd :)
Heb jij al wel iets te horen gekregen van je bestelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142150

Mediamarkt heeft de volgende laptop in de aanbieding,
acer aspire 5600 voor 777,-,
Intel Core Solo T1350 1.86Ghz, 512Mb DDR II, 60Gb HD, DL DVD-RW, 128Mb video Shared, etc.(kon geen link van de website halen)

ik weet dat deze online goedkoper is te vinden, maar een vriendin van mij wil er perse één uit de winkel.
Iemand ervaring met deze Acer? Zit te neigen om deze haar te adviseren.

Of eventueel nog andere aanbiedingen bij gewone winkels? Had begrepen dat Aldi/Lidl even geen aanbiedingen meer krijgt?

Thanks in advice voor eventuele tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Anoniem: 142150 schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 21:15:
Intel Core Solo T1350 1.86Ghz, 512Mb DDR II, 60Gb HD, DL DVD-RW, 128Mb video Shared, etc.(kon geen link van de website halen)

ik weet dat deze online goedkoper is te vinden, maar een vriendin van mij wil er perse één uit de winkel.

Of eventueel nog andere aanbiedingen bij gewone winkels? Had begrepen dat Aldi/Lidl even geen aanbiedingen meer krijgt?

Maybe de Acer Aspire 3628AWXMI kost met 10 % V1Ru5 korting € 539,10 bij de Dixons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142150

WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 21:27:
[...]

Maybe de Acer Aspire 3628AWXMI kost met 10 % V1Ru5 korting € 539,10 bij de Dixons.
Een mooie prijs voor de specs, twijfel alleen over de 40Gb HD, ik hou hem in gedachte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142150 schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 21:15:

Ik zie het verschil niet, ze kan hem net zo goed online kopen, mediamarkt maakt voor de service in ieder geval niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 21:27:
[...]

Weet je dan hoe die virus korting actie werkt bij de dixons? Ik werd er laatst in de winkel ook mee geconfronteerd en een klant die zojuist bij de dixons vandaan kwam was niet bepaald vrolijk. Je krijgt die 10% korting alleen als je betaald met een van de door hun uitgekozen visa cards. Deze klant had al een visa card, maar die telde niet mee voor de actie, de verkoper stelde voor om een nieuwe/extra aan te vragen¿ Goede actie! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Anoniem: 98081 schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 21:55:
[...]
Weet je dan hoe die virus korting actie werkt bij de dixons? Ik werd er laatst in de winkel ook mee geconfronteerd en een klant die zojuist bij de dixons vandaan kwam was niet bepaald vrolijk. Je krijgt die 10% korting alleen als je betaald met een van de door hun uitgekozen visa cards. Deze klant had al een visa card, maar die telde niet mee voor de actie, de verkoper stelde voor om een nieuwe/extra aan te vragen¿ Goede actie! :(
Ja daar kan IK nou helemaal niks aan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 21:58:
[...]

Ja daar kan IK nou helemaal niks aan doen :)
Zeg ook niet dat JIJ er wat aan kan doen, maar het is een behoorlijke dooddoener als je daar als klant binnenkomt op een prijs -10% en je krijgt dan te horen dat het via visa loopt en als je dan denkt dat is mooi ik heb een visa card, moet je wel net de juiste visa card hebben.

• Security

Security

it's just me

Ik heb mijn kruidvat medionnetje binnen.
Conclusie tot nu toe.
Veel laptop voor weinig geld.
Het valt me alleen op dat er midden in mijn scherm een kleine kras zichtbaar is.
Hoe zal het zitten met garantie hierop ?
Of, zal ik me hier maar niets van aantrekken.
Graag advies.

Serious Sam (heel oud spel) draait als een zonnetje erop :-)

Security schreef op woensdag 13 september 2006 @ 00:02:
Conclusie tot nu toe.
Het valt me alleen op dat er midden in mijn scherm een kleine kras zichtbaar is.
Graag advies.

Zolang het een kras is en geen pixeluitval lijkt het me dat je in aanmerking komt voor garantie en anders kan je hem misschien nog terugbrengen, gezien de hoeveelheid vraag die er naar is.

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:21

Gallus

Cheesy

Security schreef op woensdag 13 september 2006 @ 00:02:
Conclusie tot nu toe.
Graag advies.

Ik verwacht die van mij morgen ongeveer. Gisteren een mailtje gekregen waarin stond dat hij verzonden was en dat ik hem vandaag zou kunnen volgen met track&trace, waar hij vooralsnog onvindbaar is...

Maar hoe groot is die kras? Kun je er anders een foto van maken?

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Gallus schreef op woensdag 13 september 2006 @ 09:33:
[...]

Ik verwacht die van mij morgen ongeveer. Gisteren een mailtje gekregen waarin stond dat hij verzonden was en dat ik hem vandaag zou kunnen volgen met track&trace, waar hij vooralsnog onvindbaar is...
Hier precies hetzelfde.
Ben benieuwd hoe deze laptop gaat presteren. Verwacht er weinig van voor dit geld, dan kan het altijd meevallen ;)

• Gallus

Gallus

Cheesy

En ik heb mijn Kruidvat-laptop ook binnen. :) Opzich alles in orde, maar toch twee minpunten:

1) Defecte pixel
2) Fan slaat om de haverklap aan

Met de defecte pixel kan ik opzich nog wel leven, omdat het niet heel erg opvalt.

De koelfan is echter wel bijzonder irritant. :( Zo ongeveer bij ieder venster dat ik open slaat hij even aan. Hebben anderen hier ook last van?

• Sf1nX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-05 09:12

Sf1nX

Tuinder

Ik heb hem nu ook. :)

Mijn beeldscherm in gelukkig helemaal goed en van die fan heb ik ook niet zoveel last. Alleen met opstarte slaat ie ff aan en voor de rest heel af en toe.

Heb alleen nog ff het probleem datie af een toe een beetje blijft hangen, dan moet ik 30 sec wachten en dan gaat ie gewoon weer verder. Moet nog ff kijken hoe dat verder gaat.

En kan je WiFi ook gelijk met opstarten aanzetten? Ik moet nog elke keer dattie opstart op FN+F1 druken om de wifi aan te zetten.

Verder kreeg ik gister ook die mail van de kruitvat dattie verstuurt was, maar heb hem nu toch al binnen.

• SyphOn
Heb een cleane XP Prof install gedaan.
Met NHC en brightness instelling en APM instelling fijn afgesteld kan ik +/- 2 uur werken (Internet, Office)
Gallus schreef op woensdag 13 september 2006 @ 14:48:
Hebben anderen hier ook last van?
Nope :)

Ik gebruike Notebook Hardware Control. Regelt netjes de cpu speed. Zowel op de accu als op netstroom.
Sf1nX schreef op woensdag 13 september 2006 @ 15:12:
En kan je WiFi ook gelijk met opstarten aanzetten? Ik moet nog elke keer dattie opstart op FN+F1 druken om de wifi aan te zetten.
Bios -> Wireless Lan -> Last Status (oid)

• Gallus

Gallus

Cheesy

Hmz... Dan heb ik dus een maandagochtend-model ontvangen. Het lukt met zowel Speedswitch XP als met dat Notebook Hardware Monitor wel om de snelheid van de CPU naar behoefte te regelen, maar de fan blijft bij ieder wissewasje aanslaan. Ook voelt de laptop bij de CPU niet bijzonder warm aan.

Dat wordt terugsturen denk ik... ;(

Vast op 600Mhz blijft hij wel stil...

[ Voor 5% gewijzigd door Gallus op 13-09-2006 16:35 ]

Anoniem: 51612

de fan hoor ik alleen ff met opstarten.
alleen jammer dat ie na 10 min op de batt al uit gaat ( ja hij heeft al 5 dagen opgeladen :)) hij geeft aan bij batt 100 %
is het een instelling of moet ie terug ?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 51612 op 13-09-2006 18:20 ]

• NiMu83

NiMu83

AFCA

SyphOn schreef op woensdag 13 september 2006 @ 15:46:
Met NHC en brightness instelling en APM instelling fijn afgesteld kan ik +/- 2 uur werken (Internet, Office)
Kan jij me hier wat meer info over geven? Instellingen etc? Thxs!

• SyphOn
Anoniem: 51612 schreef op woensdag 13 september 2006 @ 18:18:
de fan hoor ik alleen ff met opstarten.
alleen jammer dat ie na 10 min op de batt al uit gaat ( ja hij heeft al 5 dagen opgeladen :)) hij geeft aan bij batt 100 %
is het een instelling of moet ie terug ?
Vergeet ook niet dat de eerste keer de accu niet lang mee gaat. Dit wordt beter na een paar keer helemaal leeg trekken.

Zal vanavond even mijn APM en NHC instellingen posten :)

[ Voor 79% gewijzigd door SyphOn op 14-09-2006 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34082

Ik heb zojuist mijn Aldi laptop opnieuw geinstalleerd na gezeik met m'n wireless..
Nou werkt na de (clean) install m'n wireless weer goed, alleen wired werkt niet.
De netwerk adapter krijgt netjes een ip van m'n dhcp, alleen verzend ie geen verkeer. Ontvangen gaat wel goed. Voor de her-install werkte de wired adapter wel prima.

Ik heb de originele windows driver alweer opgezet, en een nieuwe van realtek, heeft allemaal nog geen nut gehad.

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Sf1nX schreef op woensdag 13 september 2006 @ 15:12:
Heb alleen nog ff het probleem datie af een toe een beetje blijft hangen, dan moet ik 30 sec wachten en dan gaat ie gewoon weer verder. Moet nog ff kijken hoe dat verder gaat.
Ik heb dat ook. Heb je hier al een oplossing voor kunnen vinden? Hebben andere eigenaren van de Medion laptop van Kruitvat hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sf1nX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-05 09:12

Sf1nX

Tuinder

Brainpower schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 19:37:
[...]

Ik heb dat ook. Heb je hier al een oplossing voor kunnen vinden? Hebben andere eigenaren van de Medion laptop van Kruitvat hier ook last van?
Van dit heb ik nu eigenlijk geen last meer. Weet eig nie hoe dat komt? Kan het zo zijn dat je je computer een beetje moet inwerken? of zeg ik nu iets doms?

Vind wel dat de fan nu veel aan staat bij mij. Hebben meer mensen hier last van en hoe komt dit? Zou het aan het warme weer liggen? Verder vind ik het gedeelte waar je je handen op legt met typen ook vrij warm, dit is me eerste laptop dus weet niet of dat altijd zo is.

Anoniem: 132243

Hier de CPU voltage settings die ik gebruik met de Kruidvat Cybernate Laptop.
Het werkt ook na nu lang gebruikt te hebben probleemloos.
De ventilator komt minder in, en de accu werkt natuurlijk ook langer.

CPU standen Medion Laptop met NHC 2.0 release 04

Origineel Nieuw

6 0,988 6 0,748
8 1,052 8 0,828
10 1,116 10 0,876
12 1,180 12 0,924
14 1,244 14 0,988
17 1,340 17 1,036
17 1,340 17 1,340
17 1,340 17 1,340

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:40

-tom-562

Oliesjeik

Anoniem: 186898 schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 09:37:
[...]

Ik wil deze laptop wss gaan kopen, dat leek me wel wat voor die prijs! Nu vroeg ik me af, zijn er mensen met ervaring met electronicagigant.nl? Omdat 't toch wel om een redelijk groot bedrag gaat (vind ik zelf), en er zelf niet echt veel reviews over die site kan vinden. Het ziet er allemaal wel proffesioneel uit (alhoewel dat ook niet veel zegt tegenwoordig :P). Lijkt me wel te vertrouwen die zaak, of niet?

Vaak bu'j te bang!

• WiLLoW_TieN
-tom- schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 18:42:
[...]

Ik wil deze laptop wss gaan kopen, dat leek me wel wat voor die prijs! Nu vroeg ik me af, zijn er mensen met ervaring met electronicagigant.nl? Omdat 't toch wel om een redelijk groot bedrag gaat (vind ik zelf), en er zelf niet echt veel reviews over die site kan vinden. Het ziet er allemaal wel proffesioneel uit (alhoewel dat ook niet veel zegt tegenwoordig :P). Lijkt me wel te vertrouwen die zaak, of niet?
Ik heb er zelf 3 dagen geleden de Toshiba Sattelite A100-683 besteld en nog wat kleine dingetjes.
Ze waren snel met hun E-mails en hun factuur zag er ook net en goed uit.
Zal een ShopSurvey invullen als alles binnen is.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.