[3D] Post je 3D stuff maar weer - part 35 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.746 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
edit, never mind!

[ Voor 107% gewijzigd door Thrilled op 19-09-2006 12:05 ]

Anoniem: 155248

Heeft iemand weleens last van vertices die maar niet willen welden?
Ik ben een beginnende beginner (zo'n echte beginnner dus :P) en ben bezig met zo'n wormpje van worms. Ik heb de linker helft af en wil dus deze clonen, attachen aan de andere helft, en de vertices in het midden welden. Dit lukt dus niet. Ik kan de threshold zo hoog gooien als ik wil, het enige wat dan gebeurt is dat de vertices binnen de helften gaan welden :'( .
Het lijkt er dus op dat vertices van twee verschillende elementen niet kunnen welden ofzo?

Hulp!

PS: Ik ben bezig in EPoly, als ik naar mesh convert lukt het wel, maar als ik dan ge-weld heb en weer terug convert OF meshsmooth erover gooi, gaat het met de orginele helft helemaal mis.

Anoniem: 157420

Anoniem: 155248 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 08:07:
Heeft iemand weleens last van vertices die maar niet willen welden?
Ik ben een beginnende beginner (zo'n echte beginnner dus :P) en ben bezig met zo'n wormpje van worms. Ik heb de linker helft af en wil dus deze clonen, attachen aan de andere helft, en de vertices in het midden welden. Dit lukt dus niet. Ik kan de threshold zo hoog gooien als ik wil, het enige wat dan gebeurt is dat de vertices binnen de helften gaan welden :'( .
Het lijkt er dus op dat vertices van twee verschillende elementen niet kunnen welden ofzo?

Hulp!

PS: Ik ben bezig in EPoly, als ik naar mesh convert lukt het wel, maar als ik dan ge-weld heb en weer terug convert OF meshsmooth erover gooi, gaat het met de orginele helft helemaal mis.
Houd die poly zo. Zet het middenpunt in het miden. (Tabblad 'Hierachy' -> knop 'Affect Pivot Only' -> versleep het selectie blokje naar de midden as. Dus zet alles bijv op 0,0,0)
Dan ga je terug naar je Modify-er tab. En in die lijst, zoek je Symmetry op. Daar moet je gewoon ff wat mee klooien tot dat die goed staat :P , dus van assen wisselen.
En dan heb je een prachtig wormpje!

Duizend maal dank :D

Overigens toch klote dat ie het niet deed. Weet iemand waarom?
Maakt niet zo gek veel uit natuurlijk maar anders leer ik nooit hoe dit programma werkt natuurlijk!

Anoniem: 155248 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 17:02:
Duizend maal dank :D

Overigens toch klote dat ie het niet deed. Weet iemand waarom?
Maakt niet zo gek veel uit natuurlijk maar anders leer ik nooit hoe dit programma werkt natuurlijk!
Omdat je waarschijnlijk de EP(Editable poly's) niet had ge'attach'ed. Daarom waren het 2 opbjecten.
Het kan ook dat de vertexten te ver uit elkaar stonden. Dat hij het daarom niet deed.

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-04 10:11
Mijn totaal belachelijke duikbootje volgens de tutorial van WalkerCreations met blauwe periscoop, rose rudder en rode propeller hoort hier niet thuis, neem ik aan? :|

(eerste 3D werkje ooit...)

[ Voor 8% gewijzigd door ctrlaltdelbe op 20-09-2006 18:19 ]

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-05 13:25
Nikolas schreef op woensdag 20 september 2006 @ 18:18:
Mijn totaal belachelijke duikbootje volgens de tutorial van WalkerCreations met blauwe periscoop, rose rudder en rode propeller hoort hier niet thuis, neem ik aan? :|

(eerste 3D werkje ooit...)
waarom niet?, van commentaar van anderen kun je alleen maar leren :)

(...)

Precies zoals Freelance zegt.

Waar ligt anders de limit van hier posten?

Anoniem: 105830

Voor de mensen die zich afvragen wth ik het over heb: klik op het at-teken (@) om de reactie te zien waar ik op reageer.

@Nikolas:

Zolang je niet aankomt met een flitsende kubus op een dambordtexture vind ik dat je het best mag posten hoor :P

@robin222:

Over die herhaling van het water; tja, normaal zou je er een gobo met een boomtexture overheen gooien of zo, maar ben een beetje bang dat dit niet gaat werken midden op zee :+

@Menesis:

Tja, superprogramma is soms een erg groot woord voor Blender...

Je hebt gelijk dat het soms een lastig programma is. Zo kan ik er nu al een paar jaar mee omgaan ondanks de interface, maar ik heb pas sinds vandaag uitgevonden dat als je 45 objecten hebt deze helemaal niet 45 keer apart hoeft te selecteren, niet 45 keer een attribuut (in dit geval een modifier) hoeft toe te voegen, 45 keer dezelfde instellingen te geven en nog veel meer dingen 45 keer hetzelfde te doen om het gewenste resultaat te krijgen (geloof me, daar krijg je aardig wat kriebels van in je rechterhand :o).

Sinds vandaag weet ik dat er een handige functie in Blender zit om attributen van een naar veel objecten te copieeren en ik weet nu ook zelfs hoe dat werkt... 8)7 :+
Normaal gesproken zou zoiets moeten kunnen door alle objecten te selecteren en in 1x alles toe te wijzen, maar zelfs voor zo'n simpele opdracht heeft Blender een eigen(wijze) manier om het mee voor elkaar te krijgen.

Het werkt allemaal dus heel anders dan in normale (Windows, Linux, Mac) programma's, maar de meeste functionaliteit die je nodig hebt voor veel dingen is zeker wel te vinden, en daarom zou je best kunnen zeggen dat Blender niet onder doet voor een programma als 3ds Max (Maya gaat me te ver om het mee te vergelijken :P).

Wat ook wel irritant is, is dat veel tools niet visueel zijn en geschreven zijn vanuit het inzicht van een programmeur ipv een grafisch artiest (bv. je moet namen typen in invoervelden om handmatig objecten te linken ipv door drag&drop oid).

Hoe staat het trouwens met de jeep? :)

btw. Ik ben niet de enige Silo2b gebruiker hier, er is er nog een... *O* ;)

Het resultaat van de pijnlijk actie die ik hierboven beschreef:
Afbeeldingslocatie: http://img160.imageshack.us/img160/9452/thisbigcd5.png

Zodra ik z'n onderbuik heb gefixt ga ik 'm gebruiken om m'n l33t animatieskillzz *kuch* mee te showen, whehe 8)

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-04 10:11
Oke, hier dus mijn eerste probeersel, zoals gezegd volgens de tut van walkercreations. Periscoop laat ik op en neer bewegen ipv rond zijn as te laten draaien ;) Eigen inbreng dus. Zodat je niet denkt het het tut filmpje is.

Gemaakt in Blender.

Yellow Submarine Filmpje

Zoals je ziet vaart het bootje weg, hoe maak ik dit ongedaan, ik wil hem gewoon stilstaand zijn bewegingen laten doen. Alleen weet ik niet waar ik dat nou weer terug vind.

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/nikolas/Yellow%20Submarine%20GIF.gif

[ Voor 7% gewijzigd door ctrlaltdelbe op 20-09-2006 20:11 ]

Anoniem: 115073

Ik ben toch maar begonnen m'n game idee tot uitvoering te brengen.
Af komt het waarschijnlijk toch niet, maar ik heb tenminste iets op papier.

Het idee was een buitenaardse beschaving te maken die alle 'hedendaagse' dingen op een compleet alternatieve manier uitvoeren. Dus niet je kleren strijken, maar je kleren over een gloeiende plaat heen bewegen (andersom denken dus).

Afbeeldingslocatie: http://xs306.xs.to/xs306/06383/Gamedesign2.jpg.xs.jpg

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-05 21:04

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Dat scrappy schetsen op je 3D heeft een superleuk effect. Loik! =)

Anoniem: 185122

Anoniem: 115073 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 20:00:
Ik ben toch maar begonnen m'n game idee tot uitvoering te brengen.
Af komt het waarschijnlijk toch niet, maar ik heb tenminste iets op papier.

Het idee was een buitenaardse beschaving te maken die alle 'hedendaagse' dingen op een compleet alternatieve manier uitvoeren. Dus niet je kleren strijken, maar je kleren over een gloeiende plaat heen bewegen (andersom denken dus).

[afbeelding]
heel origineel! ben benieuwd! :)

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-05 20:01
Nikolas schreef op woensdag 20 september 2006 @ 19:44:
Oke, hier dus mijn eerste probeersel, zoals gezegd volgens de tut van walkercreations. Periscoop laat ik op en neer bewegen ipv rond zijn as te laten draaien ;) Eigen inbreng dus. Zodat je niet denkt het het tut filmpje is.

Gemaakt in Blender.

Yellow Submarine Filmpje

Zoals je ziet vaart het bootje weg, hoe maak ik dit ongedaan, ik wil hem gewoon stilstaand zijn bewegingen laten doen. Alleen weet ik niet waar ik dat nou weer terug vind.

[afbeelding]
Ik neem aan dat je het bootje hebt geanimeerd? (het zou ook een dummy kunnen zijn)

Maar goed; uitgaande van het bootje: klik erop. Kies daarna graph editors > new track view en daar moet je dan een beetje rondzoeken naar de move en rotate parameters van je bootje en dan delete je die keyframes.

Mixed Reality dev

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:48
We worden hier op IGAD gelijk in het diepe gegooid, en we moeten een game gaan maken, na koud een week op school te zitten.

mijn eerste model hiervoor :)

Afbeeldingslocatie: http://img176.imageshack.us/img176/7768/crownotexye9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img168.imageshack.us/img168/9919/crowtexturedqs0.jpg
300 tri's :)
unwrappen met maya= _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Schuey op 21-09-2006 14:48 ]

• Bozozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

Mooi hoor. 300 tri's is heel netjes... en goed getextured. Ik vind vooral de kop goed gelukt.

PS: wordt het een soort Crow Hunt? :P

TabCinema : NiftySplit

• Schuey
danku, denk ik de tweede keer in 4 jaar dat ik een model daadwerkelijk texture :D

spel wordt een adventure in film noir stijl :)
als iemand nog goed engels spreekt, en een rauwe stem heeft, laat het ff weten (voor narrating ;) )

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:18

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Damn nice al Schuey :)
De rest komt hier ook te staan neem ik aan? En wij voelen ons natuurlijk ook geroepen om te beta testen O-)

Engels spreken doe k prima, alleen is m'n stem niet echt grouw/noir styl.. sry :P

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-05 14:10

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Schuey schreef op donderdag 21 september 2006 @ 15:11:
danku, denk ik de tweede keer in 4 jaar dat ik een model daadwerkelijk texture :D

spel wordt een adventure in film noir stijl :)
als iemand nog goed engels spreekt, en een rauwe stem heeft, laat het ff weten (voor narrating ;) )
Bel me eens als ik gezopen heb :D
Mits tekst klaar ligt wil ik misschien wel een handje helpen.

www.avpnews.com

• Menesis
Hier nog wat melige plaatjes die we voor een projectje van mn studie hadden gebruikt:
Afbeeldingslocatie: http://www.student.io.tudelft.nl/io1192736/3d/image001.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.student.io.tudelft.nl/io1192736/3d/image002.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.student.io.tudelft.nl/io1192736/3d/image003.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.student.io.tudelft.nl/io1192736/3d/image004.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.student.io.tudelft.nl/io1192736/3d/image005.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.student.io.tudelft.nl/io1192736/3d/image006.jpg
Voor de IO'ers hier: ze hangen in 'de kuil' (gat in de grond bij de kantine) :P

[ Voor 4% gewijzigd door Menesis op 21-09-2006 15:44 ]

Mixed Reality dev

• Schuey
wil de kraai nu gaan animeren, twil maar niet lukken.. Ik selecteer een bone, en paint het gebied wat hij mee moet nemen. Selecteer het volgende bone, en paint het gebied wat hij weer mee moet nemen. Kijk ik terug naar bone 1, is er ineens een heel gebied bij gepaint, wat ik dus zelf niet gedaan heb :P
heeft iemand een duidelijke tutorial hiervoor? De meeste tutorials die ik vind behandelen dat gedeelte nu exact niet, omdat ze denken dat je dat al wel begrijpt, not :P

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

Waaom werk je niet gewoon met envelopes? Skin modifier over de kraai gooien, alle botten adden en met de envelopes van elk bot spelen tot de goede vertices worden meegenomen.

Niet dat ik zo veel verstand heb van animatie maar dit zou moeten werken volgens mij.

En voor voice acting is wss iedere tweaker wel te porren... dat is gewoon leuk om te doen :)

edit @ Menesis: leuke renders. Een beetje rommelig maar dat komt vooral door de ink n paint denk ik. Verder is het haar van de kerel die die pizza zit te eten niet goed gekamt ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Bozozo op 21-09-2006 19:10 ]

• Schuey
omdat ik met maya werk :)

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-05 13:25
Schuey schreef op donderdag 21 september 2006 @ 18:45:
wil de kraai nu gaan animeren, twil maar niet lukken.. Ik selecteer een bone, en paint het gebied wat hij mee moet nemen. Selecteer het volgende bone, en paint het gebied wat hij weer mee moet nemen. Kijk ik terug naar bone 1, is er ineens een heel gebied bij gepaint, wat ik dus zelf niet gedaan heb :P
heeft iemand een duidelijke tutorial hiervoor? De meeste tutorials die ik vind behandelen dat gedeelte nu exact niet, omdat ze denken dat je dat al wel begrijpt, not :P
is het niet makkelijker om het andersom te doen? Dus eerst er een rigid bind toepassen en dan weghalen wat hij niet mee moet animeren?

Zelf nog een vraagje: ik wil een tekst logo maken in maya dat eruit ziet als steen, maar dan met stukjes/hoekjes eruit. Weet iemand hoe ik dit het beste aan kan pakken (tutorial)? Of de goede keywords voor google?

(...)

• Schuey
heb et idd met een rigid opgelost, was eerder met een smooth bind bezig. zo een filmpje uploaden.

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

Stom van me... dat had je een paar posts daarvoor nog gezegd :+

• Schuey
heeft ff geduurd :P
klik

Eerste model voor m'n game is getextured. Eigenlijk wou ik wachten tot ik ze allemaal getextured had en ze dan allemaal 'open for crits' op het web zetten, maar ik ben druk met school en dingen, dus ik kan net zo goed nu al vragen of ik op het goede spoor zit :)

Verkapte poging om png alpha transparancy te testen.
Afbeeldingslocatie: http://xs206.xs.to/xs206/06384/WeaponRender1.png

Nog even extra de uitleg: Het is een buitenaards vormgegeven 'wapen'. De tekens staan voor de verschillende goden aldaar, en de middelste 'beam' (die overigens nog nét even die kracht mist die ik 'm wil laten hebben) is de godenkracht verenigd tot een wapen.

• Spike_wolf

Spike_wolf

Ziet er leuk uit Features :)
Die beam kan mischien wel een glow effect gebruiken om duidelijker te maken dat het een 'beam' is :)
Verder ziet het er erg leuk uit, en k ben erg benieuwd naar de volgende stukken :) En de game zelf natuurlijk :P

Humankind… be both.

• Schuey
leuk en fleurig features :)

ik bedenk me net dat ik mijn animatie wel 3 keer mag versnellen ofzo, anders valt de arme drommel als een baksteen uit de lucht :+

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-05 20:14

Technicality

Vliegt rechtsom...

Je vergeet dat een vogel zijn staartveren ook beweegt (naja, eigenlijk zijn lichaam), ga maar eens naar een vogel kijken ;)

• Schuey
klopt, hij heeft ook geen poten ;)
maar hij moet af en toe gewoon langsvliegen enzo, als de vleugels maar enigzins vloeiend bewegen is het goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Laatst online: 04-05 14:10

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

ik zou hem anderhalf keer zo snel maken, zo maakt ie niet veel vluchten, maar ook weer geen colibrie ofzo.

Tevens misschien de vogel meer laten "zwemmen" door de lucht door de vleugel nog een stel bones te geven en die apart te animeren?

[ Voor 54% gewijzigd door skullsplitter op 22-09-2006 13:18 ]

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
zo, hij is verbeterd :) 2 keer zo snel, en vloeiender, vooral de uiteindes van de vleugels. Benieuwd hoe het is als je hem ingame langs ziet vliegen :)

nu ook maar poten in de texture toegevoegd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga vanavond weg, en ik ben net uit school gekomen, dus ik heb er in krap 3 uurtjes nog even een texturesessie tegenaan gegooid voor m'n tweede model.
Het is de ingang van een 'dorpje', en wordt ontzettend veel gebruikt, planken zijn uiteraard vakkundig ingesneden in naam van hun goden, en de functie van de planken is dat de grond niet inkuilt, aangezien er nogal wat mensen/voertuigen doorheen moeten. Grasjes zijn extra, leek me leuk. De skylight verpest wel de opacitymap, maargoed.
Kleuren waren érg moeilijk te bepalen. Ik wil het gewoon uit principe niet aards hebben, maar het moet wel herkenbaar blijven. Paars gras en blauw hout kun je simpelweg niet meer herkennen als dat materiaal (en ja, gras en hout zie ik wel als beschikbare buitenaardse materialen, misschien alleen íets anders).

Afbeeldingslocatie: http://xs106.xs.to/xs106/06385/Entrancerendergame1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Weer een projectje van mij. Na enkele keren volledig te focussen op de buitenkant dit keer een wat gedetailleerdere woning. Kijken wat daar van komt :P

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~h.kolkman63/k11.jpg
testje met isolatiemateriaal

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~h.kolkman63/k12.jpg
huidige stand

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~h.kolkman63/k13.jpg
en een snelle doorsnede. 1 v.d. redenen om er wat meer detail in te gooien.

todo:
*dak
*dakkapellen
*binnendeuren beganegrond
*glas
*binnenmuren aansluiten op kozijnen
*overstekken, goten en platte daken
*trap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Laatst online: 24-04 19:12
Juggernaut schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 20:24:
Weer een projectje van mij. Na enkele keren volledig te focussen op de buitenkant dit keer een wat gedetailleerdere woning. Kijken wat daar van komt :P

[afbeelding]
testje met isolatiemateriaal

[afbeelding]
huidige stand

[afbeelding]
en een snelle doorsnede. 1 v.d. redenen om er wat meer detail in te gooien.

todo:
*dak
*dakkapellen
*binnendeuren beganegrond
*glas
*binnenmuren aansluiten op kozijnen
*overstekken, goten en platte daken
*trap
toon volledige bericht
Erg mooi! :Y
Waarmee gemodelleerd en gerenderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
max 7 + standaard scanline

• Thrilled
  • Laatst online: 24-08-2024
mag ik vragen naar jou lichtinstellingen en setups enzo? zal waarschijnlijk wel heel simpel zijn maar die lichtinstellingen wil ik ook bij mijn scene hebben...

• Schuey
skylight + lighttracing en een target spot? :P

[ Voor 6% gewijzigd door Schuey op 23-09-2006 10:31 ]

Anoniem: 91469

gisteren een uurtje of 2 alleen lopen oefenen met alle vray settings en materials.
Afbeeldingslocatie: http://preatorian.insidegamer.nl/mdlst01_b04t.jpg

me voelt een abstract motion project aankomen :)

• JSS540
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-01-2024
wicked, hoe is dat gemoddelt (splines?)

je plaatje doet het alleen niet.

Nu wel. Ik vraag me af wat het voorstelt :9

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 157420 op 23-09-2006 16:09 ]

Anoniem: 91469

ye mn host was net ff offline ;]
't is soortvan abstracte shit, ik verzin nog wel wat het moet voorstellen ;]

check ook http://preatorian.insidegamer.nl/mdlst01_b04t.jpg en http://preatorian.insidegamer.nl/mdlst01_b06_.jpg

• link0007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:16
ow goodie, heb net ff 'iets' gemaakt (het is nog niet veel, maar ik gebruik dan ook bijna nooit 3D programma's, enkel voor bepaalde sprites te maken)
http://img238.imageshack.us/img238/432/punaiseki1.jpg
kunstzinnig is het wel :P

PS: ik heb maar niet het plaatje zelf hierin gestopt, want volgens mij is het plaatje breder dan dit forum...

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-05 20:45

World Citizen

FreeReef.nl

Anoniem: 115073 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 21:10:
Eerste model voor m'n game is getextured. Eigenlijk wou ik wachten tot ik ze allemaal getextured had en ze dan allemaal 'open for crits' op het web zetten, maar ik ben druk met school en dingen, dus ik kan net zo goed nu al vragen of ik op het goede spoor zit :)

Verkapte poging om png alpha transparancy te testen.
[afbeelding]

Nog even extra de uitleg: Het is een buitenaards vormgegeven 'wapen'. De tekens staan voor de verschillende goden aldaar, en de middelste 'beam' (die overigens nog nét even die kracht mist die ik 'm wil laten hebben) is de godenkracht verenigd tot een wapen.
In het midden waar de "beam" vandaan komt liggen tegels (geel), Je hebt dit stuk ook een beetje naar beneden laten vallen en daardoor liggen er nu tegels in hoeken die niet mogenlijk zijn.snap je?
als je de skin in tweeen deelt, en elk opp los een skin geeft. Dan zou het er echter uit....

Nice Tho :*)

FreeReef.nl

• Menesis
oeps, ik lees je post nu pas. Bedankt voor de blender info! Ik ga er toch maar niet aan beginnen want dat gaat me een hoop tijd kosten denk ik zo. Ik hou het wel bij 3ds max.
Met de Jeep ga ik komende tijd weer verder, maar ik heb hem inderdaad even links laten liggen ;)

Mixed Reality dev

• 2mb
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-05 16:27

2mb

Is chester's matlib nog ergens beschikbaar (of is deze copyrighted)? De link is offline namelijk :)

Mijn muziek op SoundCloud - Speel online rikken - Maak muziek in je browser

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
2mb schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 18:49:
Is chester's matlib nog ergens beschikbaar (of is deze copyrighted)? De link is offline namelijk :)
Dataverbruik werd teveel op die server, dus zit ik zonder host tegenwoordig. Als iemand hem wilt hosten hoor ik het wel :)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• Kaasplank
  • Niet online
Schuey schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 10:30:
skylight + lighttracing en een target spot? :P
juh :P
liek 5 minuten werk ofzo. zo basis als mogelijk :D

• Schuey
maar het is nog steeds snel en mooi ;)

• Holgster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-05 13:44
Model ook in 3dmax?
Komt het model niet uit Archicad, Allplan, Arkey of zoiets.
Ziet er nml. erg bouwkundig uit.

Br(36) Ba(56)

• Lima
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-01-2024

Lima

Techno>Music

Ik krijg binnenkort van mijn school miss 500mb(!) space, als het zo is kan ik em er wel even opzetten.

Techno>Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Een van mijn eerste goed gelukte tutorials. en ik ben best tevreden over het resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://img145.imageshack.us/img145/7924/ringbookfinalud4.jpg
iemand opmerkingen?

[ Voor 9% gewijzigd door Borgoth op 24-09-2006 00:13 ]

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoDo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:06
@Borgoth: Ziet er inderdaad heel mooi uit ik wou dat ik al zoiets kon doen.

Ben eigenlijk gister begonnen met 3dsmax, en volgens een tutotorial dit kunnen maken:
Afbeeldingslocatie: http://images6.theimagehosting.com/Tonnetje.th.png

Als iemand nog punten heeft die ik zou kunnen verbeteren (Behalve de deksel) zou ik ze heel graag horen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

wat ik heb gemaakt is niet zo heel moeilijk zal ff kijken of ik de tut terug kan vinden.
die van jou ziet er ook al goed uit.

edit: gevonden. http://www.tutorialized.com/tutorial/Heart-in-a-Book/14828

[ Voor 40% gewijzigd door Borgoth op 24-09-2006 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Holgster schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 19:35:
[...]

Model ook in 3dmax?
Komt het model niet uit Archicad, Allplan, Arkey of zoiets.
Ziet er nml. erg bouwkundig uit.
nope. In het dagelijks leven teken ik met Arkey en daarmee zijn de tekeningen ook gemaakt. Voor dit model heb ik tekeningen naar pdf geprint en op een plane geplakt. Stel 1 unit in als 1 mm en klaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Borgoth schreef op zondag 24 september 2006 @ 00:00:
Een van mijn eerste goed gelukte tutorials. en ik ben best tevreden over het resultaat:
[afbeelding]
iemand opmerkingen?
Hee dat is wel een leuk bedachte schaduw! :D Alleen dat rondje, moet dat een ring voorstellen? In dat geval zou ik hem wat mooier maken want de hoeken zijn nu kaarsrecht en hij glimt niet. Maar voor de rest ziet het er goed uit :)

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

ja het moet inderdaad een ring zijn, in een nieuwere versie is de schaduw niet helemaal zwart meer en ben ik nog wat met de ring aant kloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Borgoth schreef op zondag 24 september 2006 @ 12:31:
ja het moet inderdaad een ring zijn, in een nieuwere versie is de schaduw niet helemaal zwart meer en ben ik nog wat met de ring aant kloten.
Om een mooie ring te maken zou je eens naar 'lofting' (zoek op 'loft') moeten kijken in de help file bijvoorbeeld of bij de 3ds tutorials: je kan dan de doorsnede tekenen van de ring en die wordt dan geroteerd. Dan krijg je een erg mooie ring, qua geometrie :)

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
in de tutorial staat gewoon goed uitgelegd hoe je die ring snel kan maken, waarom moeilijk doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

omdat ik max 6 heb en het daar met max 8 of 9 word gedaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
werking is exact hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Zit dat subdivision stukje dan ook in max6 onder edit poly?

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
vast wel, en anders turbosmooth uit de modifierlist halen, een beetje eigen inzicht moet toch wel verwacht kunnen worden hoor.

edit:
ik ga er niet eens meer op in ook :P

[ Voor 15% gewijzigd door Schuey op 24-09-2006 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Tja als je er net mee begint is dat anders vrij lastig

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aardbei (pagina 5):

Zodra ik z'n onderbuik heb gefixt ga ik 'm gebruiken om m'n l33t animatieskillzz *kuch* mee te showen, whehe 8)
hey! animationmentor.com _/-\o_ !

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 155248 op 24-09-2006 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compusmurf
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-08-2024
Chester schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 19:00:
[...]

Dataverbruik werd teveel op die server, dus zit ik zonder host tegenwoordig. Als iemand hem wilt hosten hoor ik het wel :)
Ik kan deze wel voor je hosten op een xs4all server. PM me maar even dan komt het helemaal in orde.

http://Compusmurf.xs4all.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirrorshade
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-08-2024

Mirrorshade

Chain of life

Afbeeldingslocatie: http://img101.imageshack.us/img101/4235/glasrender1zc1.jpg

even wat zitten proberen met glas matriaal in brazil, mijn computer ( 4 jaar oude notebook) vind het alleen niet echt leuk, render heeft dan ook rond de 15 min geduurd. Ik had eerst 3 glazen met 2 verschillende kleuren maar dat kon ik mijn arme beestje niet aan doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Laatst online: 24-04 18:27
Zag ik ook inderdaad :) Als ik oit nog wat geld over heb.................
Ze hebben trouwens een nieuwe showreal, de moeite waard om even te bekijken (al is hij best lang).

[ Voor 17% gewijzigd door Neejoh op 25-09-2006 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Mirrorshade schreef op maandag 25 september 2006 @ 13:34:
[afbeelding]

even wat zitten proberen met glas matriaal in brazil, mijn computer ( 4 jaar oude notebook) vind het alleen niet echt leuk, render heeft dan ook rond de 15 min geduurd. Ik had eerst 3 glazen met 2 verschillende kleuren maar dat kon ik mijn arme beestje niet aan doen :p
En dat is 3D? Ik zie het verschil niet eens, zo mooi kunnen ze het hier maken :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

cool man dat glas, alleen lijkt de linker zijde een beetje bol te staan maar dat ligt waarschijnlijk gewoon aan de render pose

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177552

ziet er stoer uit :)
toch ook maar eens kijken of ik me nog eens in brazil verdiep

ik heb ook maar even dat boek/ring gemaakt, stond ooit een keer op een todo lijstje maar het is er nooit van gekomen
bij deze dan maar:

links een render met mental ray, rechts met de gewone scanline render

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mruben86/Book_mental_ray_thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mruben86/Book_scanline_thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:16
@ mr. mark:
mooi, alleen is de ring een beetje low-res? en de bladzijde aan de rechterkant is verkeerd om
<de tekst loopt van rechts naar links> en de schaduw kan nog wel wat zachter denk ik.
@mirrorshade:
Dat glas is echt super! misschien nog een mooie achtergrond (bij een van de contests -die met de auto's- zag ik dat iemand een plaatje als achtergrond had gebruikt, maar op de een of andere manier wel de weerspiegeling op de auto laten komen, en schaduw onder de auto.. misschien kan je dat ook toepassen, als je uberhaupt al begrijpt wat ik probeer te zeggen :) )

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirrorshade
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-08-2024

Mirrorshade

Chain of life

Ja, ik snap het denk ik wel :p

Je bedoeld dat je graag een omgeving ziet en dat deze dan weerspiegeld in het glas?

Ik werk nu met een HDRI mapje, alleen weet nog neit echt hoe ik zelf die hdri dingen kan maken zodat ik mijn eigenomgeving kan gebruiken. Hoewel ik het mischien ook wel op kan lossen met een goede reflection...

Misschien dat het er nog aan komt. Heb wel iets in gedachte, maar nu nog even de tijd vinden om het te maken en te renderen :|

@mark
Misschien kun je op de ring een reflection toepassen, door de map lijkt hij wel op een oude goude ring, maar het lijkt mij wel mooi als ie toch een weerkaatsing heeft van het boek.
Ik zag dat de tutorial Vray gerbuikte... Maar met mental Ray moet je denk ik toch ook wel aardige reflectie kunnen maken.

[ Voor 25% gewijzigd door Mirrorshade op 25-09-2006 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Laatst online: 24-04 19:12
Mirrorshade schreef op maandag 25 september 2006 @ 17:58:
Ja, ik snap het denk ik wel :p

Je bedoeld dat je graag een omgeving ziet en dat deze dan weerspiegeld in het glas?

Ik werk nu met een HDRI mapje, alleen weet nog neit echt hoe ik zelf die hdri dingen kan maken zodat ik mijn eigenomgeving kan gebruiken. Hoewel ik het mischien ook wel op kan lossen met een goede reflection...

Misschien dat het er nog aan komt. Heb wel iets in gedachte, maar nu nog even de tijd vinden om het te maken en te renderen :|

@mark
Misschien kun je op de ring een reflection toepassen, door de map lijkt hij wel op een oude goude ring, maar het lijkt mij wel mooi als ie toch een weerkaatsing heeft van het boek.
Ik zag dat de tutorial Vray gerbuikte... Maar met mental Ray moet je denk ik toch ook wel aardige reflectie kunnen maken.
Gewoon je HDRI map naar je background map(onder je [ 8 ] toets) slepen ;).
Als je dan ook nog schaduw wil moet je met matte/shadow material ofzo werken. Afhankelijk van welke render je gebruikt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
vet mirrorshade, probeer er nu nog eens caustics bij te renderen :)
met dat erbij heb ik al heel wat mensen laten denken dat een 3d glas een foto is :D

iig, ik had geen zin om een filmpje te maken voor op mijn portfolio website, dus maar als volgt gedaan :)
Afbeeldingslocatie: http://wgeuze.nl/images/zoom/PJCZLQ/viewsize/flight_sequence.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

Ik denk dat het veel mooier is als je het lijf op en neer laat deinen, zoals dat bij een echte vogelvlucht gebeurt. Nu lijkt het meer alsof de vogel zich verplaatst en voor de sier met zijn vleugels flapt, in plaats van daadwerkelijk te vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
ik denk dat je gelijk hebt :)
punt is alleen, dat je het niet ziet, met het doel wat we voor ogen hebben met dit ding ;)

als we tijd overhebben, maak ik ook nog een animatie van hem, dat hij op een voorwerp zit, en wegvliegt (van schrik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

Je maakt wel een vlieganimatie, maar je wilt hem niet laten vliegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
hij vliegt nauwelijks in het zicht, hij vlieg eens in het kwartier misschien eens als een speer voorbij, en thats that. Voornamelijk om af en toe wat spanning in de game te brengen oid, daarom issie ook vrij low poly, hij heeft ook geen pootjes :P Texture map is nog wel aan de grote kant though, hij is nu 256x256, maar 128x128 is eigelijk al meer dan voldoende voor zijn doel :) Sterker nog, zou gewoon een volledig zwarte pixel kunnen nemen en dat als texture gebruiken, dan nog zou het niemand opvallen denk ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177552

link0007 schreef op maandag 25 september 2006 @ 17:04:
@ mr. mark:
mooi, alleen is de ring een beetje low-res? en de bladzijde aan de rechterkant is verkeerd om
<de tekst loopt van rechts naar links> en de schaduw kan nog wel wat zachter denk ik.
van de bladzijde zag ik later pas, niet eens op gelet..
maar hoezo low res? dat alles wat kartelig is kan ook zijn omdat je ff moet inzoomen op het plaatje
met de schaduw ga ik nog ff aan de gang
Mirrorshade schreef op maandag 25 september 2006 @ 17:58:
@mark
ga ik eens mee aan de slag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozkilator
  • Niet online
@Schuey: de vleugels van de vogel zijn erg recht. Wat je kan proberen is een transparantie map op de veren te doen zodat de uiteinden van de veren rond zijn en niet vierkant. Hier onder een voorbeeld uit wow:

Afbeeldingslocatie: http://dump.wuffle.com/images/computer/wow/gryphon-sun.jpg

Yoda: Very dark the other side is.. hmm.. too dark... Obi-Wan: Yoda, shut up and eat your toast allready...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
je hebt een goed punt, maar ik denk dat het stuk van veren in wow gewoon een 2 sided single plane is, als dat mogelijk is in een game, weet ik niet ik dat bij dit model kan flikken, omdat ik afgeronde edges heb en alles, maar mocht het nodig zijn, kan ik het weleens proberen. We gaan donderdag testen hoe de vogel er ingame geanimeerd en wel uitziet, en ik kan kijken of ik de coders zover kan krijgen enkele fly overs van het beest te coden. Mocht het nodig zijn, dan kan ik ook altijd nog de tips van Bozozo in acht nemen, maar ik verwacht niet dat die en deze tip nodig zullen zijn, maar dat wijst zich donderdag allemaal wel.

Bedankt voor de tips iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-05 22:54
Hey, ik ben nu bezig met de 3d contest, maar ik heb een ontzettend irritant probleem.
Ik werk met Blender (gratis, vandaar) en heb tijdens het toewijzen van materials per ongeluk een nieuwe material gemaakt. (zat er opeens tussen, is een exacte kopie van een andere material, maar dan met .001 erachter)
Ik heb een tijdje zitten proberen met del, backspace en X, en in allerlei windowtjes gekeken, maar ik heb geen functie kunnen ontdekken om ongebruikte materials volledig te deleten!
Er zijn honderd manieren om ervoor te zorgen dat een object een bepaalde material niet meer gebruikt, maar de material blijft nog steeds staan. Is hiervoor een procedure?
Bestaat de mogelijkheid dat ik zonder een extra material verder kan?

Mocht het niet mogelijk zijn, dan maakt het niet heel veel uit, maar het is toch fijn om te weten of het mogelijk is, en zo ja, hoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Ik ben bezig met het platte dak van m'n woning en geen uren bezig te zijn met het modelen van de bewerkelijke houten dakrand heb ik hem als dwg geexporteerd en weer geimporteerd in max. Werkt allemaal als een tierelier \o/ maar als ik loft gebruik draait het het ding om zodat ie plat komt te liggen.

rechts het origineel, links het resultaat
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~h.kolkman63/loftprobleem.jpg

zal wel weer een knullig klein knopje of vinkje of trucje zijn maar ik volg het niet :P

@gladiool. kan de het path wel draaien maar de shape niet

[ Voor 5% gewijzigd door Kaasplank op 25-09-2006 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
waarom loft gebruiken, als je gewoon kunt extruden? :P
dan bij de hoeken de polygoontjes aan elkaar fixen, en je bent er ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
omdat het ding een stuk of wat inwendige en uitwendige hoeken moet maken heb ik een spline gemaakt die hij moet volgen en de geselecteerde vertex moet de lijn precies volgen voor een goede aansluiting rondom. Dus leek me dit makkelijker :)

[ Voor 25% gewijzigd door Kaasplank op 25-09-2006 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Je kunt in het sub-object van de loft de "shape" selecteren en naar wens draaien, bijv.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezingPixels
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Juggernaut schreef op maandag 25 september 2006 @ 22:36:
omdat het ding een stuk of wat inwendige en uitwendige hoeken moet maken heb ik een spline gemaakt die hij moet volgen en de geselecteerde vertex moet de lijn precies volgen voor een goede aansluiting rondom. Dus leek me dit makkelijker :)
Mss ga ik nu een domme opmerking maken maja daar komt ie. Gebruik je nu de sweep modifier dan? Daar kan je toch gewoon de angle naar 90 graden zetten en ben je klaar?

Hmzz loft is dus wat anders zie ik net. Voor wat je wilt kan je perfect de sweep modifier gebruiken.

Maak een path, selecteer uit je modifier-list de sweep modifier. Dan klik je use custom selection aan en selecteer je je vorm. Nu volgt ie dus mooi je path en kan je nog wat dingen aanpassen.

[ Voor 22% gewijzigd door FreezingPixels op 25-09-2006 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105830

@Empariz:

Heh :P Zo'n soort mannetje wordt idd ook bij AnimationMentor gebruikt en dat was idd waar ik de inspiratie van heb gejat geleend. Die van mij komt alleen uit Silo en is wat ronder :)

Helaas wil mijn bankrekening niet dat ik die mooie opleiding ga doen, maar ik denk dat Jeff Lew, een digitale camera en heel veel zelfstudie me ook wel een eindje op weg zullen helpen :9

@Duesenberg J:

Jawel, je kan heel makkelijk van dat overbodige materiaal afkomen. Alleen werkt het, net zoals alles in Blender ;), weer net even anders en heeft het ook ooit een functie gehad. Toen er nog geen undo-functionaliteit in het programma zat kon je zo een per ongeluk verwijderd materiaal weer terughalen.

Wanneer een materiaal in Blender niet meer gebruikt wordt komt er een 'O' voor de naam te staan, zoals je hier kunt zien:
Afbeeldingslocatie: http://img208.imageshack.us/img208/9196/blendermatns5.gif
(en ik gebruik idd altijd Engelse namen voor alles ja.. erfenisje uit m'n programmeertijd :P)

Sla je scene op met Ctrl+S of via menu File > Save. Alle materialen die op dat moment een 'O' hebben en nergens in je scene worden gebruikt, worden dan niet opgeslagen.

Als je je scene opnieuw laadt dan zal je zien dat het overbodige materiaal er niet meer is.

En om deze reactie nog nuttiger te maken voor de Blenderhoofden onder ons:
Afbeeldingslocatie: http://img223.imageshack.us/img223/9418/susssanneon3.gif

Susssanne met fake-subsurface scattering met de Blender renderer :9
Met dank aan Yanik voor de originele naam "susssanne" ;)

http://blenderartists.org/forum/showthread.php?t=78400
http://blenderartists.org/forum/showthread.php?t=78461

Niet het echte werk, maar een gegeven aap mag je natuurlijk nooit in de mond kijken voordat ie uit de mouw komt *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
robin222 schreef op maandag 25 september 2006 @ 23:49:
[...]

Mss ga ik nu een domme opmerking maken maja daar komt ie. Gebruik je nu de sweep modifier dan? Daar kan je toch gewoon de angle naar 90 graden zetten en ben je klaar?

Hmzz loft is dus wat anders zie ik net. Voor wat je wilt kan je perfect de sweep modifier gebruiken.

Maak een path, selecteer uit je modifier-list de sweep modifier. Dan klik je use custom selection aan en selecteer je je vorm. Nu volgt ie dus mooi je path en kan je nog wat dingen aanpassen.
hmm.. die sweep modifier ken ik nog niet :P Vanmiddag maar eens proberen :)

[edit]
die sweep modifier is zeker vanaf versie 8 want in 7 vind ik hem niet

[ Voor 5% gewijzigd door Kaasplank op 26-09-2006 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
ik had het bijna kunnen voorspellen, maar ik kon het gewoonweg niet laten :+
Afbeeldingslocatie: http://img134.imageshack.us/img134/6863/alphatestba2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezingPixels
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Juggernaut schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 08:16:
[...]

hmm.. die sweep modifier ken ik nog niet :P Vanmiddag maar eens proberen :)

[edit]
die sweep modifier is zeker vanaf versie 8 want in 7 vind ik hem niet
Vanaf 7.5 zit die er in. Had je in ieder geval een heeeel hoop werk gescheeld.
Schuey schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 12:37:
[afbeelding]
:) Ziet er tof uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-05 21:04

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Schuey schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 12:37:
[afbeelding]
Hoe kom je aand ie textures Schuey, getekend of zijn dat textures uit een pack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
deze is net iets netter, tikje terug jaap ;)

had 1 haarscherpe foto van de zijkant van het beest, vanaf daar alles vermaakt, en voor de vleugels had ik ook een mooie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Nice Schuey :)

* Spike_wolf heeft weer een appart geval..
M'n perspective vieuw (Max 8 ) laat geen textures meer zien.. ook niet als ik een compleet nieuw project start.
Bij de eigenschappen van de viewport al gekeken, en 'disable textures' staat gewoon uit..
Als ik Render, dan zijn m'n textures er wel.. maar in de perspective alleen maar grijs :/

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
danku :)

je hebt niet toevallig die optie in de material editor uitgezet? (blauwe blokje? )
je kan het maar net over het hoofd kijken he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

_O_
Idd 3 keer overheen gekeken _O_

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozkilator
  • Niet online
Schuey schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 16:29:
deze is net iets netter, tikje terug jaap ;)

had 1 haarscherpe foto van de zijkant van het beest, vanaf daar alles vermaakt, en voor de vleugels had ik ook een mooie :)
Zo bedoelde ik het ja erg mooi toppie !

Volgens mij is de foto van een Kauw of niet? (http://nl.wikipedia.org/wiki/Kauw)

[ Voor 10% gewijzigd door ozkilator op 26-09-2006 18:13 ]

Yoda: Very dark the other side is.. hmm.. too dark... Obi-Wan: Yoda, shut up and eat your toast allready...

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.