[3D] Post je 3D stuff maar weer - part 35 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.746 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
edit, never mind!

[ Voor 107% gewijzigd door Thrilled op 19-09-2006 12:05 ]

Anoniem: 155248

Heeft iemand weleens last van vertices die maar niet willen welden?
Ik ben een beginnende beginner (zo'n echte beginnner dus :P) en ben bezig met zo'n wormpje van worms. Ik heb de linker helft af en wil dus deze clonen, attachen aan de andere helft, en de vertices in het midden welden. Dit lukt dus niet. Ik kan de threshold zo hoog gooien als ik wil, het enige wat dan gebeurt is dat de vertices binnen de helften gaan welden :'( .
Het lijkt er dus op dat vertices van twee verschillende elementen niet kunnen welden ofzo?

Hulp!

PS: Ik ben bezig in EPoly, als ik naar mesh convert lukt het wel, maar als ik dan ge-weld heb en weer terug convert OF meshsmooth erover gooi, gaat het met de orginele helft helemaal mis.

Anoniem: 157420

Anoniem: 155248 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 08:07:
Heeft iemand weleens last van vertices die maar niet willen welden?
Ik ben een beginnende beginner (zo'n echte beginnner dus :P) en ben bezig met zo'n wormpje van worms. Ik heb de linker helft af en wil dus deze clonen, attachen aan de andere helft, en de vertices in het midden welden. Dit lukt dus niet. Ik kan de threshold zo hoog gooien als ik wil, het enige wat dan gebeurt is dat de vertices binnen de helften gaan welden :'( .
Het lijkt er dus op dat vertices van twee verschillende elementen niet kunnen welden ofzo?

Hulp!

PS: Ik ben bezig in EPoly, als ik naar mesh convert lukt het wel, maar als ik dan ge-weld heb en weer terug convert OF meshsmooth erover gooi, gaat het met de orginele helft helemaal mis.