edit, never mind!
[ Voor 107% gewijzigd door Thrilled op 19-09-2006 12:05 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 107% gewijzigd door Thrilled op 19-09-2006 12:05 ]
Anoniem: 155248
Anoniem: 157420
Houd die poly zo. Zet het middenpunt in het miden. (Tabblad 'Hierachy' -> knop 'Affect Pivot Only' -> versleep het selectie blokje naar de midden as. Dus zet alles bijv op 0,0,0)Anoniem: 155248 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 08:07:
Heeft iemand weleens last van vertices die maar niet willen welden?
Ik ben een beginnende beginner (zo'n echte beginnner dus) en ben bezig met zo'n wormpje van worms. Ik heb de linker helft af en wil dus deze clonen, attachen aan de andere helft, en de vertices in het midden welden. Dit lukt dus niet. Ik kan de threshold zo hoog gooien als ik wil, het enige wat dan gebeurt is dat de vertices binnen de helften gaan welden
.
Het lijkt er dus op dat vertices van twee verschillende elementen niet kunnen welden ofzo?
Hulp!
PS: Ik ben bezig in EPoly, als ik naar mesh convert lukt het wel, maar als ik dan ge-weld heb en weer terug convert OF meshsmooth erover gooi, gaat het met de orginele helft helemaal mis.
Omdat je waarschijnlijk de EP(Editable poly's) niet had ge'attach'ed. Daarom waren het 2 opbjecten.Anoniem: 155248 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 17:02:
Duizend maal dank
Overigens toch klote dat ie het niet deed. Weet iemand waarom?
Maakt niet zo gek veel uit natuurlijk maar anders leer ik nooit hoe dit programma werkt natuurlijk!
[ Voor 8% gewijzigd door ctrlaltdelbe op 20-09-2006 18:19 ]
waarom niet?, van commentaar van anderen kun je alleen maar lerenNikolas schreef op woensdag 20 september 2006 @ 18:18:
Mijn totaal belachelijke duikbootje volgens de tutorial van WalkerCreations met blauwe periscoop, rose rudder en rode propeller hoort hier niet thuis, neem ik aan?
(eerste 3D werkje ooit...)
(...)
Anoniem: 105830
[ Voor 7% gewijzigd door ctrlaltdelbe op 20-09-2006 20:11 ]