franssie schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 17:46:
[...]
Met zoiets ben ik ook begonnen en de reciever gebruik ik nog steeds. Die schotel ziet er niet echt stevig uit maar als je het leuk vindt ga je toch ooit naar een multi-kop schotel opstelling (was bij mij na een maand al het geval).
Die schotel is van kunststof.
Ik vraag me nog af rotor of meerdere LNB's, aangezien je toch maar per richting 1 of 2 sats ontvangt.Hij staat nog vast en het draaien met de hand is een crime, vooral voor de lokale zenders.Uitrichten doe ik meestal met de hand, maar ik heb ook een satfinder.
Het is altijd leuk om met firmware te spelen maar daar mogen we hier niet teveel over praten dacht ik.
Maar EUR 50 voor een FTA ontvanger met 'mogelijkheden' is niet slecht als zal het zeker niet te vergelijken zijn met een dreambox (die staat als volgende op mijn lijstje).
Die 6005 daar kom eigenlijk helemaal niets mee, en is dus al snel aan de kant "gesmeten" Ik heb ergens een
Nokia Mediamaster 9800S, ook een oudje opgedoken. Die kon ik officieel nog een firmware (1.2 > 2.0.7) update geven, en die heeft een CI en een cardslot
Overigens is vooral de 'UK' astra positie leuk - BBC1/4 en ITV1/4 en nog wat ander spull op een sat die op bijna dezelfde positie hangt en die je dus met dezelfde kop kan ontvangen.
Voorlopig zit er een hoop rommel tussen, zoals testkanalen en die 06-sexlijnen rommel zoals we die hier ook kennen. Plus de nodige rommel waar ik helemaal niet naar kijk, omdat ik het niet versta.Gelukkig is dat uit te sorteren in de box, maar dat gaat langzamer dan met een editor op de PC.
speel plezier als met een computerspelletje van zo'n bedrag toch?
Ik speel geen spellen en heb geen spelcomputer. Dat is voor mij tijd weggooien. But I get the point;)
Het is nog niet zo dat ie vaak aanstaat
[
Voor 3% gewijzigd door
Anoniem: 119722 op 04-02-2008 12:00
]