HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 13

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 18.172 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
SMulTiE schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 14:31:
[...]

Is dat uberhaupt mogelijk dan, om op te nemen met handsfree aan als je TT6 aan hebt?
Ja, je kan in het telefoon menu komen, maar dat is dus pas nadat je opgenomen hebt helaas, dus tot nog toe vraag ik mensen maar om heel even geduld, alleen dit is natuurlijk geen geweldige oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Vincentio schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 15:05:
[...]

Ja, je kan in het telefoon menu komen, maar dat is dus pas nadat je opgenomen hebt helaas, dus tot nog toe vraag ik mensen maar om heel even geduld, alleen dit is natuurlijk geen geweldige oplossing.
Zou je zo vriendelijk willen zijn om me te vertellen hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebras
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 21:12
Ik wil graag een T-mobile vario aan gaan schaffen om hem als internet gateway voor mijn Powebook G4 te laten dienen. Heeft iemand hier al ervaring mee?

Meer info over dit probleem:
Powerbook & MDA Vario als internet gateway…?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neevedr
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:46

neevedr

Dat was ik niet!

koksie schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 00:47:
[...]

Deze werkt niet, dwz, hij past niet. Dit type dual sim is over het algemeen te dik. Je kunt hem er wel in krijgen, maar er komt dan zoveel spanning op je batterij deksel te staan dat die helemaal bol gaat staan. Je kunt er dan donder op zeggen dat vroeg of laat je batterijdeksel de geest geeft en breekt. Ik heb er 1 geprobeerd (tenminste, een vergelijkbare), maar dat was geen success. Door de krachten die er op werken omdat het allemaal niet echt past werkte de electronica ook niet.
De dual sims waarbij je je simkaart moet verknippen werken wel, maar daarmee loop je het risico je simkaart te vern*uken. Ik heb zo'n ding geprobeerd en hoewel mijn sims het nog wel deden daarna ( niet kapot geknipt gelukkig), was de dual sim zelf tijdens het pielen om de chips er goed in te krijgen beschadigd (die dual sims zijn allemaal van bagger Chinese electronica reut kwaliteit) dus ook dat was geen suc6. Als je voorzichter bent dan ik zullen de sim-cut dual sims wel werken weet ik van mensen op xda developers die ze wel suc6vol gebruiken. Ik heb geen pogingen meer gewaagd eigenlijk. Misschien toch maar weer eens proberen.
Hmm, daar was ik al bang voor. Ik vind het een te groot risico om mijn sim kaart te verknippen. Als je het weer gaat proberen dan hoor ik het graag. Ik laat het eerst maar voor wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij in #smartphones op irc.tweakers.net zijn het zat,
met regelmaat op bijna dagelijkse basis krijgen wij van dit soort berichten:

[20:14] * thfrknj (TweakIRC@XXXXX-a.groni1.gr.home.nl) has joined #smartphones
[20:21] <thfrknj> hee does somebody know a good light mp3/wma player for mda vario
[20:21] <thfrknj> the damn thing cant handle pocket music :-(
[20:27] * thfrknj (TweakIRC@XXXXX-a.groni1.gr.home.nl) Quit (Quit: Leaving)

Ten eerste, zijn ze meestal binnen enkele minuten weg, ten tweede spreken ze nagenoeg altijd (gebrekkig) Engels, en ten derde gaan ze ervan uit dat wij een helpdesk zijn.

Voor diegene die het nog niet door hebben, zal het nog maar een keer zeggen want ik heb het al eens eerder gemeld in een aantal van de vorige topics, wij zijn GEEN helpdesk, laat van te voren horen wat je gedaan hebt om het probleem te verhelpen, discussies geen probleem, maar in Nederlands!

Moraal van het verhaal, kun je je hier niet aan houden, weet je nu al dat je geen antwoord gaat krijgen, dank...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Vincentio, leg me nou eens uit hoe je de Vario handsfree opneemt (via een omweg) als TT6 aanstaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megaman144
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-01 12:36

megaman144

waarom ik weet het niet

Verwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 13:29:
[...]

Ergens meer info over nieuwe ROM's? Ik heb alleen de update rom van t-mobile uitgevoerd.
wij hebben het over deze.

http://www.molski.biz/

amd64 3000+ 939 9800@pro 19"tft G7muisie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Vannacht is er iets kapot gegaan in het gedeelte waar het pennetje in gaat, gevolg: pennetje floept er zo weer uit en blijft dus niet zitten.

Tijdelijke oplossing: 1 laagje plakband om de bovenkant van m'n pennetje, nu klemt ie zich redelijk strak vast. Maar toch, het is niet de meest ideale oplossing. Heeft iemand dit al meegemaakt en weet diegene dan ook of dit te repareren valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
SMulTiE schreef op woensdag 08 november 2006 @ 07:29:
Vincentio, leg me nou eens uit hoe je de Vario handsfree opneemt (via een omweg) als TT6 aanstaat!
Rustig rustig was nogal druk gister. Even snel dit vanaf het werk:
Gewoon opnemen en dan de groene knop kom je in het telefoonmenu en kan je gewoon luidspreker selecteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Vincentio schreef op woensdag 08 november 2006 @ 11:12:
[...]

Gewoon opnemen en dan de groene knop kom je in het telefoonmenu en kan je gewoon luidspreker selecteren
Oeps, was zo niet bedoeld hoor ;)
Ik ben altijd in de stellige overtuiging dat bumps wel werken, sorry ^^
Thanks voor je reply iig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Co_2J
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-07 19:29
Co_2J schreef op maandag 06 november 2006 @ 18:39:
Ik heb gezocht in de diverse delen maar kon het niet echt vinden en waarschijnlijk is dit toch al wel besproken in de 13 delen tellende ervaringen etc.maar....

wat is de doorvoer snelheid van miniSD sleuf aan de bovenkant van de 9100.
Je hebt nl. die snelle Ultra (6x sneller) en Exteme miniSD 12x sneller dan de gewone uitvoeringen. Maar als de snelheid van de 9100 niet sneller is dan..... dan maakt het misschien niet uit.
Ik zag nog geen reactie van iemand dus heb ff gebeld met HTC zelf .

HTC heeft aangegeven dat de snellere SD kaarten NIET gebruikt kunnen worden in de Qtek's ....
Ze kunnen wel tot 2 Gb aan capaciteit aan maar enkel de "gewone" snelheid kaartjes.

Dus de vlieger om sneller geheugen te krijgen van dat Ultra en Extreme principe gaat dus niet op. :? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:25
Blue-eagle schreef op woensdag 08 november 2006 @ 10:20:
Vannacht is er iets kapot gegaan in het gedeelte waar het pennetje in gaat, gevolg: pennetje floept er zo weer uit en blijft dus niet zitten.

Tijdelijke oplossing: 1 laagje plakband om de bovenkant van m'n pennetje, nu klemt ie zich redelijk strak vast. Maar toch, het is niet de meest ideale oplossing. Heeft iemand dit al meegemaakt en weet diegene dan ook of dit te repareren valt?
Dit is een bekend probleem bij de Vario I, ik heb het zelf ook. plakband er om werkt in principe wel, maar ik ben nog steeds bang dat ie eruit valt. Ik ben zo al bijna een stylus kwijt geraakt, binnenkort stuur ik de mijne maar eens naar T-Mobile voor reparatie. Op dit moment heb ik hem echter nog nodig, dus over een maandje oid kijk ik wel ff. De garantie is iig 2 jaar, dus voorlopig zullen ze hem nog wel repareren denk ik zo. Het is te maken, er moet gewoon een nieuwe klem in. Hoe lang die meegaat voor ie stuk is is natuurlijk wel de vraag, grote kans dat die vroeger of later ook de geest geeft. En omdat de stylus heel handig aan de onderkant zit valt ie der dus idd snel uit als je aan het bellen bent oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-12-2024
Ik zal graag mijn Qtek 9100 willen laten synchroniseren middels Bluetooth. Alle com poorten heb ik ingesteld etc. Ik heb ingesteld dat mijn 9100 niet ontdekt wordt. Nu doe ik een verzoek van mijn 9100 naar mijn Belkin BT adapter. Ik krijg nooit de vraag of ik de toegangscode in moet voeren. Nu weet ik niet of dit ligt aan mijn 9100 of aan mijn Belkin/ Driver. Is er iemand die probleem al eens eerder heeft gehad? Ik lees namelijk overal dat het verzoek van de 9100 af moet komen.

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Site doet het niet in IE. In Fx wel, maar toch onhandig.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 15:49
Ik heb de molski rom nu al een tijdje draaien en ben er nog steeds erg tevreden over. Het enige probleem wat ik heb is dat ik mijn gmail mails niet meer binnen krijg. Gmail accound instellen gaat goed en het verzenden en ontvangen ook maar mails binnen krijgen lukt niet. Ik krijg ook geen foutmelding. Ik heb mijn xs4all mail ook ingesteld die werkt zonder problemen.

Iemand hier die een idee heeft hoe ik het bovenstaande kan oplossen?
HeatWave schreef op woensdag 08 november 2006 @ 14:21:
[...]

Site doet het niet in IE. In Fx wel, maar toch onhandig.
Mmm hier totaal geen problemen met zijn site en IE

[ Voor 21% gewijzigd door SuperKneus op 08-11-2006 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:03

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Inmiddels ActiveSync meerdere versies getest, nieuw profiel aangemaakt in Outlook maar nog kom ik er niet uit.
Onmogelijk wil de Qtek met de computer synchroniseren terwijl het op een andere computer direct werkt...
Iemand nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het syncroniseren van activesync via WiFi is nog steeds niet mogelijk?

Of is er toch een omweg zodat je draadloos kunt syncen via activesync 4.x?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
F-O-C-U-Z schreef op woensdag 08 november 2006 @ 13:58:
Ik zal graag mijn Qtek 9100 willen laten synchroniseren middels Bluetooth. Alle com poorten heb ik ingesteld etc. Ik heb ingesteld dat mijn 9100 niet ontdekt wordt. Nu doe ik een verzoek van mijn 9100 naar mijn Belkin BT adapter. Ik krijg nooit de vraag of ik de toegangscode in moet voeren. Nu weet ik niet of dit ligt aan mijn 9100 of aan mijn Belkin/ Driver. Is er iemand die probleem al eens eerder heeft gehad? Ik lees namelijk overal dat het verzoek van de 9100 af moet komen.
dit is een type foutje neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
koksie schreef op woensdag 08 november 2006 @ 15:44:
[...]

dit is een type foutje neem ik aan?
Waarom neem je dat aan? zeg me wanneer ik iets fouts op een verkeerde plek post. Maar heb verder niets kunnen vinden met search op de site en via google. En dit leek mij het best passende thread om het in te vragen...

Of bedoel je dat NIET? moet eerlijk zeggen dat ik onderstaande in eerste instantie niet goed gelezen heb, maar of het nu wel of niet aanstaat beiden werkt niet.

Support: Qtek 9100
How do I sync my Pocket PC with my computer via Bluetooth?

1. Install Activesync.
2. Connect phone to USB cable and computer and let activesync run once.
3. Disconnect USB cable.
4. On your Computer's Bluetooth software YOU MUST add a com port before you set your phone to discoverable.
5. On Active Sync on Computer click "Connection Settings" and make sure it is using your com port from step 4.
6. Set your pc to discoverable.
7. On your Phone go to Bluetooth / devices / New. Select your computer and enter pin on phone and PC.
8. Go to Active Sync on your phone and click "Connect via Bluetooth". Note: the com port must be added before you discover the computer from you phone.

[ Voor 53% gewijzigd door F-O-C-U-Z op 08-11-2006 16:57 ]

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julleke
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-01-2022
Vincentio schreef op woensdag 08 november 2006 @ 11:12:
[...]
Misschien een makkelijkere oplossing eerst 1 keer op de groene knop drukken om op te nemen en daarna weer op de knop drukken maar dan ff inhouden. Zo gaat hij ook op handsfree.

[ Voor 12% gewijzigd door Julleke op 08-11-2006 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Laatst online: 21:45

GVR

Julleke schreef op woensdag 08 november 2006 @ 17:15:
[...]

Misschien een makkelijkere oplossing eerst 1 keer op de groene knop drukken om op te nemen en daarna weer op de knop drukken maar dan ff inhouden. Zo gaat hij ook op handsfree.
Die is handig! weer wat bijgeleerd, tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar het syncen via WiFi heeft niemand een oplossing voor (met activesync 4.x)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 14:09
Heel simpel hoor, het kan niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T1eA
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-08 17:20

T1eA

Browser

Ik heb een vraagje betreffende de service.
Allemaal k*t verhalen gehoord/gelezen maar nu ben ik dus aan de beurt :( .

Gister telefoon in me zak eruit voor de tijd weer er terug in haal ik hem er weer uit (was wat vergeten) toen keek ik naar me scherm !!Een barst!! :o ;( |:( :?

Mijn gehele scherm is wit met rare vlekken nu vroeg ik me af dit kan onder garantie! Toch?!?
Lijkt mij niet dat een scherm bij NORMAAL gebruikt stuk gaat zeker geen barst heb zelfs een screenprotector.

Ik heb een QTek 9100 (vandaar service :( ).

ICT G33K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 23:39
T1eA schreef op donderdag 09 november 2006 @ 12:54:
Lijkt mij niet dat een scherm bij NORMAAL gebruikt stuk gaat zeker geen barst heb zelfs een screenprotector.
Haha, alsjefuckinblieft joh...
Bij NORMAAL gebruik gaat hij niet stuk, maar als je dat ding vrolijk in je zak doet en een beetje verkeerd gaat zitten dan KAN het scherm barsten, lijkt me logisch...

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 23:39
Verwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 21:53:
Wij in #smartphones op irc.tweakers.net zijn het zat,
Voor diegene die het nog niet door hebben, zal het nog maar een keer zeggen want ik heb het al eens eerder gemeld in een aantal van de vorige topics, wij zijn GEEN helpdesk, laat van te voren horen wat je gedaan hebt om het probleem te verhelpen, discussies geen probleem, maar in Nederlands!
Ben je nou zo dom of doe je maar alsof?
Sorry hoor, maar je zit op TWEAKERS...

Je kent het idee achter internet?
WWW, world wide enzo?

Iedereen kan je channeltje joinen. Sterker nog, zoeken op smartphones en je staat bovenaan:
http://irc.netsplit.de/channels/?query=smartphones

Zou maar eens Engels gaan leren......

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzenor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

Even kort door de bocht. wat kan ik met die extra netwerkverbinding?

De wat langere versie dan nu :)
Als ik de usb kabel in mijn qtek9100 steek hoor ik een riedeltje van hoi hoi ik heb verbinding..
vervolgens gaat ie syncen etc. etc.

op moment van verbinden ontstaat er tussen mijn netwerkverbindingen een extra lan-verbinding.
Blijkbaar is dat een verbinding tussen mijn pc en mijn qtek.

geweldig! maar wat kan ik er mee? Waar wordt het voor gebruikt?
Is het er puur voor het syncen en overpompen van files? of kan je er daadwerkelijk iets leuks mee? Kan ik bijvoorbeeld een internet verbinding opzetten op die manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:42

DDX

<knip>

[ Voor 224% gewijzigd door DDX op 09-11-2006 16:19 ]

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
DDX schreef op donderdag 09 november 2006 @ 14:34:
krijg net pakketje met de tytn binnen, alleen nederlands talige versie (terwijl ik de engelse had besteld)
goed ik log in op www.smartmobility.nl om te kijken of dit simpel via een romupdate te verhelpen is :

[...]

iemand idee hoe dit exact zit ?
Ik zou maar eens een paar deeltjes doorlezen, en kijken op forum.xda-developers.com. Daar staat echt alles wat je moet weten. Engels gaat prima op een NL telefoon ( ik heb het zelf al meer dan een half jaar), alleen zit je met CID locks. Over dat laatste praten we hier niet volgens de policy. Verder gaat het om een TyTn, en daar hebben we hier een ander, levendig, topic voor. ;)
En dan stiekem je post editen :P

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:42

DDX

ja ik zat dus gewoon in verkeerde topic te posten, oops (volg beide topics)
(en ik heb trouwens een unlocked device, gewoon los gekocht)

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
F-O-C-U-Z schreef op woensdag 08 november 2006 @ 16:53:
[...]

Waarom neem je dat aan? zeg me wanneer ik iets fouts op een verkeerde plek post. Maar heb verder niets kunnen vinden met search op de site en via google. En dit leek mij het best passende thread om het in te vragen...

Of bedoel je dat NIET? moet eerlijk zeggen dat ik onderstaande in eerste instantie niet goed gelezen heb, maar of het nu wel of niet aanstaat beiden werkt niet.

Support: Qtek 9100
How do I sync my Pocket PC with my computer via Bluetooth?

1. Install Activesync.
2. Connect phone to USB cable and computer and let activesync run once.
3. Disconnect USB cable.
4. On your Computer's Bluetooth software YOU MUST add a com port before you set your phone to discoverable.
5. On Active Sync on Computer click "Connection Settings" and make sure it is using your com port from step 4.
6. Set your pc to discoverable.
7. On your Phone go to Bluetooth / devices / New. Select your computer and enter pin on phone and PC.
8. Go to Active Sync on your phone and click "Connect via Bluetooth". Note: the com port must be added before you discover the computer from you phone.
Het ging me inderdaad om dat niet. Om verbinding te kunnen maken moet je device iig op discoverable staan, anders kan je pc hem dus niet zien. Ik dacht dat daar wellicht het probleem lag. Dat blijkt dus niet zo te zijn, ik weet niet waar het wel aan kan liggen aangezien ik geen BT gebruik om te syncen. Sorry voor de verwarring, het was niet mijn bedoeling erg kortaf over te komen en je post dit zeker in het goede topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn___
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-08 08:46
possamai schreef op donderdag 09 november 2006 @ 13:54:
Even kort door de bocht. wat kan ik met die extra netwerkverbinding?

De wat langere versie dan nu :)
Als ik de usb kabel in mijn qtek9100 steek hoor ik een riedeltje van hoi hoi ik heb verbinding..
vervolgens gaat ie syncen etc. etc.

op moment van verbinden ontstaat er tussen mijn netwerkverbindingen een extra lan-verbinding.
Blijkbaar is dat een verbinding tussen mijn pc en mijn qtek.

geweldig! maar wat kan ik er mee? Waar wordt het voor gebruikt?
Is het er puur voor het syncen en overpompen van files? of kan je er daadwerkelijk iets leuks mee? Kan ik bijvoorbeeld een internet verbinding opzetten op die manier?
Wanneer je verbinding hebt met active sync, kun je je contactpersonen, agenda etc synchroniseren. Je kunt echter ook via verkenner op je pc je bestanden op je MDA bekijken, en plakken etc. En active sync zet voor jou ook een internet verbinding op naar je MDA. makkelijk he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzenor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

Martijn___ schreef op donderdag 09 november 2006 @ 18:15:
[...]

Wanneer je verbinding hebt met active sync, kun je je contactpersonen, agenda etc synchroniseren. Je kunt echter ook via verkenner op je pc je bestanden op je MDA bekijken, en plakken etc.
Eh ja zover was ik dus al :)
En active sync zet voor jou ook een internet verbinding op naar je MDA. makkelijk he ;)
Maar dat werkt dus niet om een of andere vage reden..

En ik vroeg me af of er misschien nog meer mee kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
koksie schreef op donderdag 09 november 2006 @ 17:26:
[...]

Het ging me inderdaad om dat niet. Om verbinding te kunnen maken moet je device iig op discoverable staan, anders kan je pc hem dus niet zien. Ik dacht dat daar wellicht het probleem lag. Dat blijkt dus niet zo te zijn, ik weet niet waar het wel aan kan liggen aangezien ik geen BT gebruik om te syncen. Sorry voor de verwarring, het was niet mijn bedoeling erg kortaf over te komen en je post dit zeker in het goede topic.
Ik heb gisteren een nieuwe bluetooth stick gekocht (had belkin en heb nu een trust), maar helaas zitten daar dezelfde drivers bij, of het ziet er in ieder geval hetzelfde uit. Heb dus nu hetzelfde probleem maar dan met een bluetooth stick. Hij verbind wel even want me icoon wordt voor korte duur groen.

En nee, je bericht was niet kort door de bocht. Maar ben zo langzamerhand gewend aan mensen die meldden dat ik op de verkeerde plek post :), Ligt dus aan mij en niet aan jou!

[ Voor 75% gewijzigd door F-O-C-U-Z op 10-11-2006 10:08 ]

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T1eA
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-08 17:20

T1eA

Browser

matthijst schreef op donderdag 09 november 2006 @ 13:05:
[...]

Haha, alsjefuckinblieft joh...
Bij NORMAAL gebruik gaat hij niet stuk, maar als je dat ding vrolijk in je zak doet en een beetje verkeerd gaat zitten dan KAN het scherm barsten, lijkt me logisch...
Moeilijk he normaal reageren?
Ik weet niks van jou, jij niks van mij dus hou ajb op.

Ik heb ABSOLUUT geen rare dingen gedaan en het is NORMAAL dat een telefoon in je zak zit... Dus roep dit maar in je kamertje thuis maar niet op een forum als GOT want daar hoort dit niet thuis kinderachtig gedoe.

Iig als ik zeg dat ik geen rare dingen heb gedaan neem je maar aan dat het zo is. Zeker gezien het feit dat ik hem in me zak deed en hem er vrijwel meteen weer uit haalde.

Dus alleen nuttige reactie's aub.

ICT G33K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:06

mphilipp

Romanes eunt domus

T1eA schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 11:39:
Iig als ik zeg dat ik geen rare dingen heb gedaan neem je maar aan dat het zo is. Zeker gezien het feit dat ik hem in me zak deed en hem er vrijwel meteen weer uit haalde.
Hmm...omschrijf normaal dan eens...als jij het normaal vind dat een telefoon met bewegende delen in een hele strakke broekzak gaat houdt het op. Ik zeg niet dat je dat doet/hebt gedaan, maar even om aan te geven dat 'normaal' een vaag begrip is.

Een telefoon die kan bewegen/schuiven zoals de 9100 moet je best voorzichtig mee zijn. Als je dus een strakke broek hebt, kan ie een stukje openschuiven en dan komt er best wat spanning op de behuizing. Je zou misschien willen dat ie er makkelijk tegen kon, maar ik ga er iig niet van uit dat die dingen echt erg veel kunnen hebben. Het is gewoon een plestik kastje en echt heel stevig is het niet. En een LCD kan helemaal niet veel hebben.

En je kunt natuurlijk heel hard blijven roepen dat je niks geks hebt gedaan, maar barsten springen er niet in als ie stil op tafel licht. Ergo: er is iets mee gebeurd. Ik beschuldig je nergens van, dus spring niet meteen op de kast, maar logisch nadenken leert me dat er op een of andere manier spanning op is komen te staan. Mijn apparaat zit (vrijwel) nooit in m'n zak. Hooguit als ik even mijn handen vol heb. En ik heb geen strakke broeken... ;)

En garantievragen kun je beter stellen bij de winkel. Volgens mij heb je weinig te verliezen, toch?

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
mphilipp schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 12:15:
[...]

Hmm...omschrijf normaal dan eens...als jij het normaal vind dat een telefoon met bewegende delen in een hele strakke broekzak gaat houdt het op. Ik zeg niet dat je dat doet/hebt gedaan, maar even om aan te geven dat 'normaal' een vaag begrip is.
Ik gooi m'n device altijd in de lucht en vang 'm met m'n broekzak open op, dat 'ie zo in m'n broekzak valt/glijdt. :+ Is dit abnormaal? :/

Zonder gekheid:
Ik heb mezelf bijv. aangeleerd zo'n soort toestel met beeldscherm naar binnen (op been dus) in m'n zak te doen. Ik heb namelijk in de Ericsson T39 tijdperk twee van zulke toestellen gesloopt omdat ik tegen hoek van tafel aanliep waardoor schermpje brak.

[ Voor 27% gewijzigd door Mini Poeper op 10-11-2006 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonOfSam
  • Laatst online: 21:02
T1eA schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 11:39:
[...]

Ik heb ABSOLUUT geen rare dingen gedaan en het is NORMAAL dat een telefoon in je zak zit... Dus roep dit maar in je kamertje thuis maar niet op een forum als GOT want daar hoort dit niet thuis kinderachtig gedoe.

Dus alleen nuttige reactie's aub.
Ik werk zelf in een telefoon winkel. En uit ervaring weet ik dat barsten in het scherm sowieso niet onder garantie vallen. barsten/krassen/oxidatie vallen altijd onder gebruikers fout. wat de gebruiker ook beweert. Wat wel meestal kan is dat je hem laat repareren tegen betaling van de kosten. meestal niet mals. kijk eens hier. staat een inkoop actie voor mda vario 2.
nog maals bij mij in de winkel zou je geen garantie krijgen. had je em moeten verzekeren.

Time flies like an arrow, but fruitflies like a banana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

Arghh, ik had een tijd geleden last van dat me mobiel wel is wilde 'vastlopen' als ik een smsje kreeg. Je merkte er dan helemaal niks aan (geen sms toon, geen tril, helemaal niks) maar vanaf dat moment was me mobiel vast gelopen. Dat wil in dit geval zeggen; het lampje bleef knipperen rechtsbovenin maar ik kon het scherm niet meer aan zetten (blijft op zwart). In de tijd tussen de 'crash' en dat ik het merk kan ik niet gebeld worden (terwijl hij wel overgaat bij de mensen die me bellen) en ontvang ik geen smsjes (terwijl hij wel zogenaamd wordt afgeleverd bij mij).

in het kort: ontvang silent sms -> mobiel crash -> alles tijdens crash weg na opstart maar sim was wel actief in die tijd

Een best rot probleem dus, omdat ik nooit weet van wie ik het smsje heb gekregen of wie me bellen e.d.

Ik weet zeker dat het komt door het smsje ontvangen al zijn daar natuurlijk geen harde bewijzen voor (want me mobiel doet helemaal nikssss meer).

Ik had het tijdelijk opgelost door het opnieuw installeren van het OS/FIRMWARE maar nu na 3 weken is het probleem weer terug zoals voorheen (terwijl het een andere versie was van het OS/FIRMWARE)

Ik heb nu ROM versie: 2.26.10.2 NLD

Ik hoop dat jullie mijn probleem een beetje begrijpen... en of jullie een oplossing weten voor het crashen, of anders hoe ik toch terug zou kunnen zien wie me heeft/had gesmsd (mayb TEMP dir ofzo?)

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nevermind

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2006 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Laatst online: 21:45

GVR

Ik heb op de site van de wizard de key gevonden waar je de default map kan wijzigen voor je ringtones (HKCU\ControlPanel\SoundCategories\Ring\)

Hebben meer mensen dit gedaan, en werkt het goed op de vario?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U.F.O
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Is het mogelijk om de MDA vario op te laden met usb als het apparaat uitstaat?

Bij mij werkt dit namelijk niet? En de oplader heb ik op dit moment niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
U.F.O schreef op maandag 13 november 2006 @ 01:03:

uit als in stand-by, uit als in flight-mode stand-by of uit als in totaal helemaal 100% uit?
Dat maakt misschien nog wat verschil namenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

U.F.O schreef op maandag 13 november 2006 @ 01:03:

Moet werken. Alleen duurt het via de USB poort wat langer omdat de "oplader" meer kan leveren dan de 500mAh die je uit je USB poort mag trekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xato
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 19:44
Ik had ook een vraagje, ik heb de MDA Vario, ik gebruik deze vooral voor muziek luisteren op de fiets maar elke keer als er wat minder nummer opkomt moet ik helemaal in mijn zak graaien om het nummer te skippen. :( Is er een manier om nummers te skippen via de opneem toets op je koptelefoon? Ik heb al geprobeerd om het te veranderen in Media Player maar dat lukte helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llpineapple
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-09 22:30
Xato schreef op maandag 13 november 2006 @ 08:26:
Ik had ook een vraagje, ik heb de MDA Vario, ik gebruik deze vooral voor muziek luisteren op de fiets maar elke keer als er wat minder nummer opkomt moet ik helemaal in mijn zak graaien om het nummer te skippen. :( Is er een manier om nummers te skippen via de opneem toets op je koptelefoon? Ik heb al geprobeerd om het te veranderen in Media Player maar dat lukte helaas niet.
Een heel simpele oplossing is de nummers die minder zijn niet op je toestel te zetten. Worden ze ook niet afgespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
Xato schreef op maandag 13 november 2006 @ 08:26:
TCPMP heeft de mogelijkheid om playlists te maken. Misschien dat je daar al een eindje mee bent geholpen.

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonOfSam
  • Laatst online: 21:02
met de Jabra BT620s kan je door spoelen vanaf de koptelefoon. maar je moet wel stereo bluetooth (A2DP en AVRCP) in je telefoon installeren (staat ergens in voorgaande delen hoe)

Time flies like an arrow, but fruitflies like a banana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xato
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 19:44
llpineapple schreef op maandag 13 november 2006 @ 10:50:
[...]Een heel simpele oplossing is de nummers die minder zijn niet op je toestel te zetten. Worden ze ook niet afgespeeld :)
Klopt, maar soms heb je van die nummer waar je dan even geen zin in heeft en dan later weer wel. En playlist is wel handig maar ik wil meteen alle nummers aanklikken en dan gaan fietsen.

En ik gebruik geen bluetooth koptelefoon, ik gebruik de gewone q-tec oortjes met de volume schuif en de opneem knop, dus ik weet niet of die dat bluetooth programma ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• javami
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-09-2021
Heb zojuist een mail getikt in de trein. Opgeslagen als concept zodat ik het thuis kon verzenden. Na het opslaan nog even nagelezen en wat gewijzigd, wilde deze wijziging toch niet behouden dus bij het afsluiten op de vraag "concept opslaan?" nee gekozen. Ik had het immers al opgeslagen en de recente wijzigingen mochten verloren gaan.

Nu is alles dus weg! :S Is dit mijn stommiteit of een erg vervelende bug? En is het concept nog terug te halen? Uur zitten tikken namelijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
Wanneer ik aangeef dat ik het concept niet wil opslaan komt hij bij mij netjes in de deleted items... maar ga ervan uit dat je daar al gekeken hebt.

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• javami
daar heb ik inderdaad al gekeken. Maar ik verwacht gewoon dat als je hem opgeslagen hebt, het opgeslagen is. En niet verdwijnt wanneer je bij een wijziging het niet wilt opslaan.
Heb al zitten zoeken naar data recovery maar niks gevonden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Laatst online: 11-09 12:43
javami schreef op maandag 13 november 2006 @ 12:28:
Heb zojuist een mail getikt in de trein. Opgeslagen als concept zodat ik het thuis kon verzenden. Na het opslaan nog even nagelezen en wat gewijzigd, wilde deze wijziging toch niet behouden dus bij het afsluiten op de vraag "concept opslaan?" nee gekozen. Ik had het immers al opgeslagen en de recente wijzigingen mochten verloren gaan.

Nu is alles dus weg! :S Is dit mijn stommiteit of een erg vervelende bug? En is het concept nog terug te halen? Uur zitten tikken namelijk :(
als het op je geheugenkaartje stond, kun je het gewoon undeleten via je PC, met getdataback ofzo. als het op het interne geheugen stond wordt het moeilijker, dan weet ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• javami
het is een concept wat dus vanuit mn mail gemaakt is. Neem aan dat die concepten intern worden opgeslagen. Ben bang dat ik het overnieuw moet maken. Wacht vanavond nog even af, miss heeft iemand nog een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik heb inmiddels een paar tweaks en configs van die Molski site op mijn PDA gezet. Rom updates zijn mij te bewerkelijk omdat je instellingen en programma's dan verloren gaan. Ik moet zeggen, de kleine aanpassingen die ik zie bevallen erg goed :)

Ik heb het apparaat nu sinds juli dit jaar en tot nu toe werkt het prima en naar tevredenheid. Echte minpunten heb ik niet, anders dan de multimedia die ver onder de maat is (superklein formaat filmpjes en brakke lens camera).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
Ligt het formaat niet aan het filmpje zelf. Formaat is bij mij schermvullend, en dat lijkt mij ook de max :D

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Fullscreen in TCPMP (beste player by far) is idd gewoon beeldvullend. Elk filmpje met 4:3 verhouding speelt zo gewoon fullscreen af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat moet ik doen om te kunnen internetten met mijn Qtek, moet ik iets speciaals instellen? Ik kon met mijn Ipaq H6340 internetten nadat ik hem via de USB aan mijn pc had gehangen, het lijkt niet te werken met de Qtek. Moet er iets speciaals ingesteld worden?

Edit: heb de oplossing al gevonden, is een bug in Activesync 4.2.

Voeg het volgende toe aan je register en het probleem is verholpen: http://www.pocketpcfaq.com/faqs/activesync/LSPvalue.reg (opslaan als en reggen)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2006 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-09 19:17

trimakassi

haapsie is eepsie!

thnx voor de tip! had het zelf nog niet gevonden. Als activesync nou ook nog ns een keer BT en wifi toestaat wordt het helemaal makkelijk... ;)

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

door een stom ongeluktje is het volumeknopje aan de linkerkant van de phone afgebroken. aangezien er wat valschade op de behuizing zit, ga ik ervanuit dat ik geen garantie meer krijg. weet iemand waar ik mijn telefoon kan laten repareren of zo´n knopje kan bestellen?

heb gekeken in de oudere topics en op google.. geen resultaat.
Er was wel een bedrijf in engeland, maar dan moest ik mijn phone opsturen.. lijkt me niet echt betrouwbaar. ik heb een orange phone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
Misschien moet je contact opnemen met Orange. Zij moeten je een adres kunnen geven waar je het kan laten repareren! Aangezien zij het toestel aan jou verkocht hebben, dienen zij zorg te dragen voor reparatie ook al valt het toestel niet meer onder garantie.

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
trimakassi schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 19:24:
thnx voor de tip! had het zelf nog niet gevonden. Als activesync nou ook nog ns een keer BT en wifi toestaat wordt het helemaal makkelijk... ;)
activesync staat toch BT toe? -> dat kan je aanvinken, op dezelfde plek waar je USB link toe staat (die gaat bij mij soms uit en dat is lastig syncen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 16:43:
Wat moet ik doen om te kunnen internetten met mijn Qtek, moet ik iets speciaals instellen? Ik kon met mijn Ipaq H6340 internetten nadat ik hem via de USB aan mijn pc had gehangen, het lijkt niet te werken met de Qtek. Moet er iets speciaals ingesteld worden?

Edit: heb de oplossing al gevonden, is een bug in Activesync 4.2.

Voeg het volgende toe aan je register en het probleem is verholpen: http://www.pocketpcfaq.com/faqs/activesync/LSPvalue.reg (opslaan als en reggen)
Bedankt voor de tip, het werkt.

Een kleine aanvulling: deze tweak moet je op je PC uitvoeren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

golem501 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 07:48:
activesync staat toch BT toe? -> dat kan je aanvinken, op dezelfde plek waar je USB link toe staat (die gaat bij mij soms uit en dat is lastig syncen)
ActiveSync via Bluetooth is een mogelijkheid. Voor mij is het inmiddels de enige mogelijkheid, want met het programma checknotifications heb ik kennelijk iets weggegooid waardoor synchen via USB nooit meer mogelijk is met de huidige WM5 install :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
Ik zou willen dat het met BT mogelijk was... maar die &^%$%& drivers doen niet wat ik wil in combinatie met mijn laptop.... ontvangt geen pair request! En dit is toch echt waar ik mijn outlook op heb staan, dus op een andere PC zal me niet veel verder helpen... :(

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:07
Dag,

Ik heb de MDA Vario inmiddels een half jaar en nu is hij er gisteren oppeens mee gestopt. Ik kreeg een waarschuwing dat mijn batterij nog 25% was en had hem uitgezet omdat ik de oplader niet bij de hand had. Daarna wilde ik hem ongeveer een half uur later weer aandoen omdat ik hem ff nodig had en ik kreeg hem nooit meer aan. soft en hard reset werken niet. batterij ligt het ook niet aan want heb ook een andere volle batt geprobeerd.

Iemand enig idee wat er aan de hand is of iemand het zelfde probleem gehad.
graag reacties,

Groeten, Johannes Floor

Verwijderd

Hierbij een vraag of ActiveSync en DirectPush. Wilde er eerst een apart topic voor openen, maar ik probeer het toch maar eerst hier.

Sinds kort log ik via activesync rechtstreeks (OTA) in op Kerio Mailserver. Synchronisatie is ingesteld op "as items arrive" oftewel alles komt binnen via directpush (aan en uit te zetten met de comm manager). Email staat binnen 10 seconden automatisch op mijn Qtek 9100 dus dat werkt uitstekend. Het is mij echter opgevallen dat ondanks de instelling "as items arrive" toch nog ongeveer elke 10 minuten een sync wordt uitgevoerd vanaf de pda.

Ik dacht dat het idee van directpush was dat syncen pas gebeurt als er daadwerkelijk iets op de server verandert. Die extra syncs tussendoor lijken mij daarom overbodig. Ik vraag mij dan ook af of dit gedrag van de software normaal is.

• mistercash
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2006 @ 07:37:
Hierbij een vraag of ActiveSync en DirectPush. Wilde er eerst een apart topic voor openen, maar ik probeer het toch maar eerst hier.

Sinds kort log ik via activesync rechtstreeks (OTA) in op Kerio Mailserver. Synchronisatie is ingesteld op "as items arrive" oftewel alles komt binnen via directpush (aan en uit te zetten met de comm manager). Email staat binnen 10 seconden automatisch op mijn Qtek 9100 dus dat werkt uitstekend. Het is mij echter opgevallen dat ondanks de instelling "as items arrive" toch nog ongeveer elke 10 minuten een sync wordt uitgevoerd vanaf de pda.

Ik dacht dat het idee van directpush was dat syncen pas gebeurt als er daadwerkelijk iets op de server verandert. Die extra syncs tussendoor lijken mij daarom overbodig. Ik vraag mij dan ook af of dit gedrag van de software normaal is.
Is directpush niet alleen voor mail?

• Byte_Me
DarkShadow schreef op woensdag 15 november 2006 @ 23:19:
Dag,

Ik heb de MDA Vario inmiddels een half jaar en nu is hij er gisteren oppeens mee gestopt. Ik kreeg een waarschuwing dat mijn batterij nog 25% was en had hem uitgezet omdat ik de oplader niet bij de hand had. Daarna wilde ik hem ongeveer een half uur later weer aandoen omdat ik hem ff nodig had en ik kreeg hem nooit meer aan. soft en hard reset werken niet. batterij ligt het ook niet aan want heb ook een andere volle batt geprobeerd.

graag reacties,

Groeten, Johannes Floor
en met de originele netstroomadapter? (dus niet met de usb kabel aan de PC hangen, maar met de adapter in het stopcontact)

• Mas-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-07-2024

Mas-

Alsof het niets kost!

Ik overweeg om een MDA Vario te nemen, via T-Mobile, maar ik ben ietwat confuus over het hele WiFi gebeuren. Als ik het goed begrijp ondersteunt de Vario WiFi, maar niet alle typen. Tot mijn schande moet ik bekennen dat ik niet echt (lees: echt niet) bekend ben met de verschillende types WiFi, dus hoop ik dat iemand hier zo vriendelijk kan zijn om mijn volgende vraag te beantwoorden.
In mijn studentenhuis en bij mijn vader thuis hebben we breedband via WiFi - via een dertien-in-een-dozijn routertje - en op de universiteit waar ik studeer trouwens ook. Weet iemand misschien welk type WiFi dit zou kunnen zijn, en of de Vario daar chocola van maken kan?

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

Verwijderd

mistercash schreef op donderdag 16 november 2006 @ 10:08:
[...]

Is directpush niet alleen voor mail?
Voor email, agenda, contacten, notities. Eigenlijk alles dat gesynct kan worden. De totale data sinds middernacht zit toch alweer over de 100 KB. Dit terwijl de directpush functie zelf weinig data genereert. En tot ik een onbeperkte databundel heb, vind ik dat niet zo prettig met €1,50 per MB.

Verwijderd

Ik heb nu een raar probleem.. tot gisteravond kon ik altijd prima synchen met de pc d.m.v het kabeltje.

Toen trok ik de pda eruit om ik gebeld werd, sindsdien wil hij niet meer synchen maar blijft hangen op verbinding maken.. al verschillende malen zowel de pc als pda opnieuw opgestart.

Ook lijkt de pda niet meer automatisch via gprs op email te controleren. Erg vervelend!

Iemand een oplossing? Anders word het een hard reset.

Verwijderd

Wizard-bezitters op het Telfortnetwerk kunnen beter niet overschakelen naar KPN (zoals dat hier en daar al mogelijk is). Je kunt namelijk niet meer terug! Als ik namelijk weer wil zoeken naar andere netwerken om naar Telfort terug te kunnen schakelen krijg ik een foutmelding: searching > please wait > unable to read settings from the network |:(. Zit ik dan, zonder dataverbinding. Want GPRS werkt dus niet, als Telfortklant op het KPN-netwerk :(.

Verwijderd

Ok, net maar een hardreset gedaan omdat activesync en het email ophalen niet meer werkte.

Nu werkt alles gelukkig weer.

Maar nu het volgende probleem, nu zit ik weer met die lelijke tmobile dialer.. en smarter-phones.com werkt nog steeds niet!

Heeft iemand aub nog de registry hack om van die roze dialer af te komen?

thanks!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miss_bleu
  • Laatst online: 12-02 14:43
Hmm heb een raar iets met mijn 9100. Outlook zegt namelijk dat er in mijn inbox 1 ongelezen bericht staat maar mijn map is leeg. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miss_bleu
  • Laatst online: 12-02 14:43
Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2006 @ 15:22:
Wizard-bezitters op het Telfortnetwerk kunnen beter niet overschakelen naar KPN (zoals dat hier en daar al mogelijk is). Je kunt namelijk niet meer terug! Als ik namelijk weer wil zoeken naar andere netwerken om naar Telfort terug te kunnen schakelen krijg ik een foutmelding: searching > please wait > unable to read settings from the network |:(. Zit ik dan, zonder dataverbinding. Want GPRS werkt dus niet, als Telfortklant op het KPN-netwerk :(.
roaming is volgens mij ook alleen spraak en niet data. GPRS op het kpn netwerk is idd niet mogelijk via roaming kpn. Ik kan het ook niet op weg naar den bosch en eindhoven. Heb het hier even nagevraagd en het is idd ook gewoon niet mogelijk.

[ Voor 8% gewijzigd door miss_bleu op 17-11-2006 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LieveNiels
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-08 11:46

LieveNiels

On Fire

DarkShadow schreef op woensdag 15 november 2006 @ 23:19:
Dag,

graag reacties,

Groeten, Johannes Floor
geeft ie als je 'em aan de lader hangt ook een rood lampje? Dat had ik namelijk ook, precies zoals jij het beschrijft... hij deed helemaal niks meer. Dus maar even terug naar de belcompany, afgegeven en ik kreeg het bericht dat ik em 2 tot 3 weken kwijt zou zijn...maar drie dagen later kon ik hem weer ophalen...ze wilden/ konden alleen niet zeggen wat er mis mee was of wat ze ermee gedaan hadden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-07-2024

Mas-

Alsof het niets kost!

Hoi. Sinds vanmiddag heb ik mijn Vario in huis, en enkele kleine probleembjes daargelaten bevalt hij tot nu toe prima. Het enige dat mij tot nu toe echt in verwarring weet te brengen is het downloaden van ScummVM voor op mijn telefoon. Welke versie van deze waslijst moet ik hebben?

http://www.scummvm.org/downloads.php

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-09 12:59
Lijkt erop dat je deze moet hebben: Windows CE ARM package (1.8M zipfile)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

d0ne

[ Voor 172% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2006 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

De camera maakt met de standaard instellingen wel bar slechte foto's hoor.:'( Mijn camera van m'n vorige Motorola MPX220 maakte nog betere foto's, en dat was al niet super. Welke instellingen bevelen jullie aan voor de camera? :)

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand die de registry hack om van de tmobile dialer af te komen nog heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik doe wat de tut. zegt maar toch kan ik dat dtt.cab bestand niet geinstalleerd krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mischien niet de juiste plek om te vragen, maar probeer het toch maar even 8)7

Ik heb een T-mobile vario met Rom 1.6.x.x en dat loopt nog al buggy vind ik zelf.

Nu wil ik een andere rom er op zetten, maar ik kan zo geen goede vinden. Op de Website van Qtek herkent hij mijn emei nummer niet, en kan ik daar geen rom file downloaden.

Welke raden jullie mij aan. Ik moet gewoon een simpele stabile windows mobile 5 hebben draaien.

Alvast bedankt.. _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 22:27
Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 11:21:
Mischien niet de juiste plek om te vragen, maar probeer het toch maar even 8)7

Ik heb een T-mobile vario met Rom 1.6.x.x en dat loopt nog al buggy vind ik zelf.

Nu wil ik een andere rom er op zetten, maar ik kan zo geen goede vinden. Op de Website van Qtek herkent hij mijn emei nummer niet, en kan ik daar geen rom file downloaden.

Welke raden jullie mij aan. Ik moet gewoon een simpele stabile windows mobile 5 hebben draaien.
*zucht* klik

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben opzoek naar een manier om de batterij iets langer mee te laten gaan. Nu heb ik een battery extender gevonden voor de MDA Vario. (http://www.digitalsonline...mid=1057&id=&fromsearch=1) nu kwam ik echter in duitsland het volgende systeem tegen (http://www.pearl.de/p/PE4477-Revolt-USB-Battery-AA-Box.html)

Deze heeft volgens mij als voordeel dat de uitgang standaard USB is, waardoor je meerdere usb verloop kabels kunt gebruiken. Kortom dan zou het geschikt zijn voor meerdere apparaten en niet alleen voor apparaten met een mini USB aansluiting. Zijn er toevallig mensen met ervaring met één van beide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 22:27
Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 17:58:
Ik ben opzoek naar een manier om de batterij iets langer mee te laten gaan. Nu heb ik een battery extender gevonden voor de MDA Vario. (http://www.digitalsonline...mid=1057&id=&fromsearch=1) nu kwam ik echter in duitsland het volgende systeem tegen (http://www.pearl.de/p/PE4477-Revolt-USB-Battery-AA-Box.html)

Deze heeft volgens mij als voordeel dat de uitgang standaard USB is, waardoor je meerdere usb verloop kabels kunt gebruiken. Kortom dan zou het geschikt zijn voor meerdere apparaten en niet alleen voor apparaten met een mini USB aansluiting. Zijn er toevallig mensen met ervaring met één van beide?
Of je maakt er zelf één, zoals hier of hier.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
DeOS schreef op zondag 19 november 2006 @ 19:10:
[...]

Of je maakt er zelf één, zoals hier of hier.
dan zou ik toch liever die 6,90 uitgeven aan een kant en klaar produkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
Of je koopt een extra accu, lijkt me wel zo makkelijk (http://www.pdashop.nl/acc.../28/qtek-htc-9100-nl.html) wel wat duurder maar dan kan je ook gelijk een 2400Mah aanschaffen.

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 11:51
Ik ga ook zoiets maken, maar had zelf een Canon batterij BP/511 in gedachte, deze heeft 1800ma bij 7,4 volt en kost maar 10,95 (aq4u.nl) is ongeveer even groot/zwaar als twee penlites, en levert een hoop meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij helpen met de installatie van gprs monitor (heb het idee dat de kosten aardig uit de hand aan het lopen zijn). Gprs monitor is al geinstalleerd (storage card) en een vinkje gezet bij 'enable connection monitoring'. maar ik zie totaal geen kosten of grafieken (alles staat op nul). Welke instellingen moet ik gebruiken om gprs monitor werkend te krijgen. Ik heb een t-mobile abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PLAE
  • Laatst online: 16-09 23:16
Heb je niet gewoon pocket internet totaal van t-mobile? Ik heb dat wel en ook dat programma geinstalleerd en bij mij loop het ook niet (ik wil het er juist liever af hebben omdat ik er toch niks aan heb/ het niet nodig heb en omdat ik het constant per ongeluk aanvink wil ik de toetsen blokkeren :{ )

Een andere vraag. Weet iemand waar je losse onderdeeltjes kan bestellen? M'n batterijklepje heeft het begeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb geen pocket internet totaal. daarom wil ik het ook graag geinstalleerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
Je kunt dacht ik ergens in de opties aangeven welke connecties het progje moet monitoren. Je moet dus aangeven dat hij T-mobile GPRS in de gaten moet houden dacht ik. Zeker weet ik dit niet, ik gebruik het zelf al tijden niet meer. Kijk anders even op de site van SPB software house, daar vind je ook de handleiding. Je kunt het trouwen beter op je storage zetten dan op je mem card, dan werkt het progje beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee hoe ik mijn smartdial functie terug kan krijgen zonder die verrote dialer van tmobile?? Er stond een hele goede tutorial op smarter-phones maar die site is inmiddels al een tijdje de lucht uit... Hopelijk weet iemand het hier ook???
DANK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

koksie schreef op maandag 20 november 2006 @ 12:48:
Je kunt dacht ik ergens in de opties aangeven welke connecties het progje moet monitoren. Je moet dus aangeven dat hij T-mobile GPRS in de gaten moet houden dacht ik. Zeker weet ik dit niet, ik gebruik het zelf al tijden niet meer. Kijk anders even op de site van SPB software house, daar vind je ook de handleiding. Je kunt het trouwen beter op je storage zetten dan op je mem card, dan werkt het progje beter.
probleem is alleen dat dat ding alleen de traffic meet die door de MDA zelf gegenereerd zijn, dus niet het verkeer wat door bijvoorbeeld een laptop gemaakt wordt, zoals bij mij nu op dit moment (zit in de trein :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-09 12:59
Hoe heb je dat ingesteld? als ik m'n vario via BT of via usb op m'n laptop aansluit dan krijg ik een of andere vage windows foutmelding bij het opzetten van de GPRS verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

via BT maak ik een dialup verbinding en dan *99# bellen en geen username/password, werkt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
@ thirteen, mail me ff op jdfkok op hotmail, dan mail ik je ff de cabs en de tutorial toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Post het liever hier. Ik ben namelijk ook wel benieuwd :o
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.