Hmm, ik heb nogmaals een softreset gedaan en dan gaat het een tijdje goed en na een uur ofzo blijft ie toch de berichten weer openen en kan ik niets meer .
Ik ga dat progje er is op zetten.
Hmm, ik heb nogmaals een softreset gedaan en dan gaat het een tijdje goed en na een uur ofzo blijft ie toch de berichten weer openen en kan ik niets meer .
Anoniem: 106099
Bij welk soort nummer staat het nummer? Ik weet namelijk wel dat als je een mobiel nummer bij bijv thuis neer zet, dat je dan vanuit je contactpersonen geen sms kunt sturen, misschien kun je daar eens naar kijken.Anoniem: 93248 schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 18:18:
zit dus met het volgende probleem:
Heb vanaf mijn oude MPX200 mijn contacts ge-infrarood naar mijn Vario.
De contacts zijn wel terug te vinden in het sms telefoonboek, maar niet in het bel telefoonboek.
Deze is dus helemaal leeg
Zie ik hier iets over het hoofd?
laat hem eens een nachtje aan de 220v lader hangen.Freaky Gabbur schreef op zondag 03 december 2006 @ 11:43:
Nah ineens is mn vario helemaal dood. Vanmorgen was ie vastgelopen, ik resetten, lijkt goed op te starten maar blifjt dan hangen op een wit scherm met onder en boven een blauw balkje. Ik heb 2x een of ander waarschuwingstoontje gehoord, maar na 2x resetten deed ie helemaal niks meer. Ook niet als ik hem oplaad via 220 ???
Anoniem: 93248
keek net weer eens om het probleem aan mijn broer te laten zien.cryonic90 schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 19:28:
[...]
Bij welk soort nummer staat het nummer? Ik weet namelijk wel dat als je een mobiel nummer bij bijv thuis neer zet, dat je dan vanuit je contactpersonen geen sms kunt sturen, misschien kun je daar eens naar kijken.
Ga het proberen, hij heeft vandaag ook al vanaf 12 smiddags tot vanavond eraan gehangen zonder resultaat, dus ben er bang voor...Byte_Me schreef op zondag 03 december 2006 @ 17:07:
[...]
laat hem eens een nachtje aan de 220v lader hangen.
Anoniem: 32767
Anoniem: 181496
Anoniem: 32767 schreef op maandag 04 december 2006 @ 10:14:
Ik gebruikte met veel plezier Agile Messenger als de perfecte vervanger voor MSN Messenger die standaard er op zit. Helaas is Agile Messenger van beta naar final gegaan, en daarmee ook van free naar trial. Mijn trial zit er helaas op en moet hem nu dus aanschaffen. Alleen weet ik nog niet of dit wel ga doen. Mijn vraag. Welke alternatieve voor MSN Messenger gebruiken jullie?
[ Voor 5% gewijzigd door Romke op 04-12-2006 11:31 ]
If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.
Anoniem: 32767
Erg leuk! Zijn er nog andere?Anoniem: 181496 schreef op maandag 04 december 2006 @ 10:47:
Windows live is misschien een optie, ik gebruik die ook en ben daar erg tevreden mee.
hier de link
[...]
Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!
Anoniem: 57198
Bij "Extra" en vervolgens "Opties" wel alle zaken geselcteerd die je gesynchroniseerd wilt hebben?martijnd schreef op maandag 04 december 2006 @ 17:03:
Hallo,
Ik ben hopeloos hoop dat iemand me kan helpen?
Ik kan niet sycen met outlook. Hij zegt dat hij het doet maar hij neemt niks over in outlook
ook van outlook naar MDA Vario doet hij niet.
Ik heb Active sync 4.2 opnieuw geinstalleerd en ook outlook, niks van dit alles helpt.
Heeft iemand een idee, ik baal er goed van. Op mijn werk werkt dit wel.
heb je geen foutmelding of iets dergelijks gekregen? Lijkt mij dat er wel iets van een waarschuwing komt. Dat helpt wel met het zoeken naar een oplossing.martijnd schreef op maandag 04 december 2006 @ 17:03:
Hallo,
Ik ben hopeloos hoop dat iemand me kan helpen?
Ik kan niet sycen met outlook. Hij zegt dat hij het doet maar hij neemt niks over in outlook
ook van outlook naar MDA Vario doet hij niet.
Ik heb Active sync 4.2 opnieuw geinstalleerd en ook outlook, niks van dit alles helpt.
Heeft iemand een idee, ik baal er goed van. Op mijn werk werkt dit wel.
Ja alles staat aangevinktAnoniem: 57198 schreef op maandag 04 december 2006 @ 17:18:
[...]
Bij "Extra" en vervolgens "Opties" wel alle zaken geselcteerd die je gesynchroniseerd wilt hebben?
Kan zijn dat je als "gast" verbonden bent
Kreeg eerst ondersteuningscode 1 maar dat leverde in Google ook niks bruikbaars op.F-O-C-U-Z schreef op maandag 04 december 2006 @ 17:25:
[...]
eb je geen foutmelding of iets dergelijks gekregen? Lijkt mij dat er wel iets van een waarschuwing komt. Dat helpt wel met het zoeken naar een oplossing.
Anoniem: 188429
Nou hoe ik t nu gedaan heb weet ik niet, maar vanmorgen gooi ik m aan de lader en krijg ik m ineens wel aan, batterij op 2%, dus helemaal leeggetrokken ofzo. Hij lijkt t weer te doen!Freaky Gabbur schreef op maandag 04 december 2006 @ 00:35:
[...]
Ga het proberen, hij heeft vandaag ook al vanaf 12 smiddags tot vanavond eraan gehangen zonder resultaat, dus ben er bang voor...
Iemand ? (deja-vu...)C.44 schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 13:57:
[...]
Nog even hierop terug komend, ik heb inderdaad in de startup een link gevonden naar dat bout programma. En de eerste keer dat ik het teste (even gauw aan en uitgezet) kreeg ik ook geen melding meer... Alleen nu krijg ik ze weer. Als het ding opstart (na een reset) krijg ik de melding dat ie een programma niet kan vinden en iedere keer als ik em uitzet... even uitlaat en dan weer aanzet heb ik ook een melding midden in het scherm staan dat ie een programma niet kan vinden.
Iemand nog ideeen ? Begint me beetje vierkantig de keel uit te hangen
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
Misschien mapje \storage card\2577 weg flikkeren?
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
Men is daar al een tijdje bezig om op dat netwerk te komen met de Vario, mij is dat nog nooit gelukt!Anti-XP schreef op maandag 04 december 2006 @ 11:31:
Echter vraag ik me af of er gratis EAP-TTLS clients beschikbaar zijn om op het netwerk van de NHL te komen.
Iphone 5, ASUS Transformer Prime
Anoniem: 170370
🇪🇺 pro Europa! | Dit was niet mijn kabinet!
Welke firmware heb je? Ik had er bij de originele firmware ook last van. Met de nieuwere firmware niet meer.Rhapsody schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 22:19:
Hey,
Wat is de beste/juiste manier om je toestel na synchronisatie met je pc los te koppelen van je systeem. Kun je gewoon die kabel eruit trekken (USB) of moet ik daarvoor nog een handeling uitvoeren?
Probleem met mijn Qtek 9100 is dat hij enorm langzaam wordt als ik die kabel er gewoon uit trek.
Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
1
2
3
4
| ipl 1.06 spl 1.06 gsm 01.13.10 os 1.6.7.1 |
Dat heb ik gedaan voordat ik hem verder ging installeren. Ik heb de Qtek 9100 ook los gekocht. Firmware gedownload van de officiele Qtek site en gaan.Rhapsody schreef op woensdag 06 december 2006 @ 09:58:
Waar kan ik dat zien?
Bij het opstarten zie ik de volgende gegevens linksboven in de hoek staan:
code:
1 2 3 4 ipl 1.06 spl 1.06 gsm 01.13.10 os 1.6.7.1
Ik heb de qtek 9100 trouwens zonder abonnement gekocht (gebruik gewoon mijn abonnement wat ik al had nl.) Kan ik dan ook gewoon de firmware updaten? (indien nodig?)
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
WAV (zie TS)Francis schreef op woensdag 06 december 2006 @ 17:31:
Ik heb dus hetzelfde probleem, tst komt van T-Mobile.
Nog een vraagje, welke formaat moet een melodie melding voor sms hebben?
Je hebt een T-mobile toestel dus moet je naar de T-mobile site voor updates.Francis schreef op woensdag 06 december 2006 @ 20:05:
Hmm, voor mij zelfde verhaal, imei nummer onbekend.....
Over de outlook melding kan ik kort zijn. Als je een oud hotmail account hebt dan kun je deze gratis in Outlook zetten. Heb je een nieuwer account dan moet je hiervoor betalen.Anoniem: 170370 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 15:38:
[..]
deze melding geeft outlook;
Er kan niet worden gecontroleerd op nieuwe berichten op de HTTP-server. Account: 'Hotmail', Server: 'http://services.msn.com/svcs/hotmail/httpmail.asp', Protocol: HTTPMail, Reactie van server: 'Access to Hotmail via Outlook and Outlook Express now requires a subscription. Please sign up at http://join.msn.com/general/Email', Poort: 0, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x80004005
maar goed om dus te subscibe moet je dokke!!!en dat hoefde vroegah nie, dus nu ook nie lijkt mij zo!!!
alvast bedankt voor de moeite!
You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?
waar dus al maanden dezelfde update staat en die dus vast hopeloos achterhaald is.....DeOS schreef op woensdag 06 december 2006 @ 20:08:
[...]
Je hebt een T-mobile toestel dus moet je naar de T-mobile site voor updates.
Anoniem: 47458
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 47458 op 07-12-2006 00:06 ]
Mijn wifi werkt ongelofelijk brak ben ik achter gekomen, ik ben al 5 minuten bezig om op mijn eigen AP te komen :xdlawit schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 14:21:
[...]
Men is daar al een tijdje bezig om op dat netwerk te komen met de Vario, mij is dat nog nooit gelukt!
[ Voor 33% gewijzigd door Romke op 07-12-2006 00:58 ]
If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.
Hoe groot is dat bestand?Anoniem: 47458 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 00:04:
Voor de t-mobilers:
Ga naar de link in de startpost:
ftp://xda:xda@ftp.xda-developers.com/Wizard/
Deze heb ik gister gebruikt.. werkt super(van 1.16 naar 2.21):
ftp://xda:xda@ftp.xda-dev...21911_TMO_NL_DUT_Ship.exe
flashen met andere firmware van qtek ensow gaat niet goed(ben ik gister achter gekomen
)
Francis schreef op woensdag 06 december 2006 @ 21:35:
[...]
waar dus al maanden dezelfde update staat en die dus vast hopeloos achterhaald is.....
Ander klik je even op de link dan kun je zelf zien hoe groot het bestand isRhapsody schreef op donderdag 07 december 2006 @ 07:37:
[...]
Hoe groot is dat bestand?
Op dit moment is smarter-phones offline voor onderhoud, straks nog maar eens proberen...
[ Voor 38% gewijzigd door DeOS op 07-12-2006 07:53 ]
Mijn excuses. Hoewel ik al wel op mijn werk zit, ben ik dus duidelijk nog niet wakker.DeOS schreef op donderdag 07 december 2006 @ 07:46:
[...]
Zo hopeloos achterhaald is deze helemaal niet hoor. En hij zal vast nieuwer zijn dan de versie die je er nu op hebt staan.
[...]
Ander klik je even op de link dan kun je zelf zien hoe groot het bestand is. 55MB dus. En bedoel je niet smart-phones i.p.v. smarter-phones. Smarter-phones is al maanden down.
This message was sent from a galaxy far, far away.
Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.
Jeyo doet dat?Geert schreef op donderdag 07 december 2006 @ 11:18:
Is er ook een mogelijkheid om alle contactpersonen te "backuppen" naar de computer? Search leverde zo 1-2-3 niets op. Terwijl me dit toch zeker een onmisbare functie lijkt.
Anoniem: 161704
Die hier staan (ftp://ftp.xda-developers.com/Wizard/Roms/Qtek/) werken niet?Anoniem: 47458 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 00:04:
Voor de t-mobilers:
Ga naar de link in de startpost:
ftp://xda:xda@ftp.xda-developers.com/Wizard/
Deze heb ik gister gebruikt.. werkt super(van 1.16 naar 2.21):
ftp://xda:xda@ftp.xda-dev...21911_TMO_NL_DUT_Ship.exe
flashen met andere firmware van qtek ensow gaat niet goed(ben ik gister achter gekomen
)
Ehmmm.....heb je überhaubt de moeite genomen om in ieder geval de reacties op deze pagina te lezen? T-mobile heeft gewoon zelf updates.....download deze hier.Anoniem: 161704 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 15:26:
Ik heb nu ongeveer een jaar een MDA vario van T-mobile.. echter gaat die nu steeds kleine irritante errors vertonen. Als ik hem dan even aan en uit doe is het weer over..
Ik zit er nu aan te denken de rom te updaten.. het is namelijk nog steeds de orginele. Ik las echter dat het bij t-mobile niet kan en er hier niet over gesproken mag worden.. Is er dan messchien een rom update van t-mobile zelf die ik wel kan installeren?
Je zei zelf dat je een mda vario (t-mobile toestel) had tochRhapsody schreef op donderdag 07 december 2006 @ 15:56:
[...]
Die hier staan (ftp://ftp.xda-developers.com/Wizard/Roms/Qtek/) werken niet?
RUU_Prodigy_2170702_21707102_20710_QTEK_WWE_Ship.exe
is het bestand wat ik moet hebben namelijk.
[ Voor 3% gewijzigd door DeOS op 07-12-2006 19:30 ]
Nee ik heb nooit gezegd dat ik een vario had, want die heb ik ook niet.DeOS schreef op donderdag 07 december 2006 @ 19:28:
[...]
Ehmmm.....heb je überhaubt de moeite genomen om in ieder geval de reacties op deze pagina te lezen? T-mobile heeft gewoon zelf updates.....download deze hier.
[...]
Je zei zelf dat je een mda vario (t-mobile toestel) had toch. Een firmware van QTEK gaat dan niet werken nee. Je zult gewoon een T-mobile firmware moeten gebruiken. En die op de website van T-mobile is ook versie 2.21.2.108 .... dezelfde als op de ftp van XDA dus.
Anoniem: 161704
Sorry heb ik idd niet, ik zag door de bomen het bos niet meer helaasDeOS schreef op donderdag 07 december 2006 @ 19:28:
heb je überhaubt de moeite genomen om in ieder geval de reacties op deze pagina te lezen?
Hier hetzelfde met een Linksys WAG54GS. Qtek 9100 en S200 pakken het netwerk niet. Beide krijgen ze geen IP adres toegekend. Tijdje een andere router ertussen gehad (zonder wifi), en nu die linksys (draadloos) weer, maar beide telefoons pakken m niet meer. Dit was eerder wel het geval. Heb dezelfde dingen geprobeerd als jou, maar tevergeefsJipJapGoedje schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 17:19:
Okee na heel wat topics doorgelezen te hebben ben ik er nog niet echt uit.
Mijn WIFI op de MDA werkt niet bij mij thuis. Blijft constant aangeven; GEEN IP ADRES TOEGEKEND
Bij een kameraad van me prima als hij het op MAC-adres invoert. Eerste poging en direct verbinden.
Dus hier bij mij thuis ook proberen. Werkt niet. Als ik het voor me laptop probeer om via MAC adres in te stellen krijg ik de melding: Geen certificaten aanwezig of iets dergelijks.
Neem aan dat dat voor me MDA ook telt.
Wat heb ik intussen geprobeerd? (DHCP staat ingeschakeld)
- Netwerk op B op G en op B/G Mixed ingesteld. Geen resultaat
- Beveiliging er compleet afgegooid. Geen resultaat
- Via mac-adressen invoeren geprobeerd. Zie hierboven en alsnog geen resultaat.
Ik heb een SMCWBR14g2 draadloze router met nieuwste firmware.
Mijn MDA heeft ook nieuwste update erop.
G-mode is ingesteld
Ik snap er echt helemaal niks van. Dacht eerst dat het aan mijn MDA lag maar aangezien hij dus bij mijn kameraad wel werkt ligt het dus aan mijn router. Maar ik kan er geen verbinding mee maken WAT IK OOK PROBEER. Mijn laptop draait vlekkeloos draadloos, behalve via de MAC adressen want dan blokkeerd het ook.
Dus op G mode, B mode en Mixed mode prima. WEP WPA WPATSK ook prima.
Iemand die het verlossende antwoord heeft?
En nog een klein dingie. Als ik me telefoon op beltoon heb staan (geluid&trillen) ipv vibreren dan krijg ik bij een SMS enkel een geluidje geen trilsignaal, bij een inkomend gesprek trilt en speelt de ringtone wel af. Is dit te wijzigen?
Mijn hartelijke groeten.
Een gefrustreerd JipJapGoedje
Waarschijnlijk staan je telefoonnummers niet onder "mobiel nummer". Dan komt hij daar ook niet tussen te staanRalpy schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 17:34:
Ik heb zojuist de firmware van molski erop gezet en werkt allemaal heel goed, alleen ik mis nu 1 ding.
wanneer ik iemand wil bellen kon ik vroeger op de sms manier de naam intypen en kwamen de mogelijke opties voor namen automatisch er te staan.
Dit is nu weg, weet iemand hoe ik weer terug krijg?
Nee, dit is volgens mij niet het geval, achter bijna al mijn namen staat een "m" en ik heb mijn complere telefoon lijst volgens mij hetzelfde als toen met de oudere firmware.cryonic90 schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 01:22:
[...]
Waarschijnlijk staan je telefoonnummers niet onder "mobiel nummer". Dan komt hij daar ook niet tussen te staan
Eric-B schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 16:49:
Hey, Nu agile messenger niet meer beta is moet je er voor gaan betelen en het is ook echt veee te duur naar mijn mening. Weet iemand nog een goed gratis alternatief ? Ik vin de messenger die er std in zit maar sucken.
Een (gratis!) alternatieve messenger is mig33.com . Alhoewel het primair om VoIP gaat, is de applicatie ook een messenger voor MSN en Yahoo. Het is een java applicatie, niet zo gelikt als Agile, maar het werkt wel.Anoniem: 32767 schreef op maandag 04 december 2006 @ 10:14:
Ik gebruikte met veel plezier Agile Messenger als de perfecte vervanger voor MSN Messenger die standaard er op zit. Helaas is Agile Messenger van beta naar final gegaan, en daarmee ook van free naar trial. Mijn trial zit er helaas op en moet hem nu dus aanschaffen. Alleen weet ik nog niet of dit wel ga doen. Mijn vraag. Welke alternatieve voor MSN Messenger gebruiken jullie?
Was jouw telefoon dan al CID unlocked? Want die Lokiwiz3 doet alleen SIMlock, CID schijnt nog niet zomaar te kunnen. Je moet dan een heel circus overhoop halen: downgraden naar ROM1.5, CID unlocken, upgraden naar de officiële ROM 2.6 (dacht ik) en dan is ie helemaal vrij en kun je upgraden naar Molski's spul.Bebob_NL schreef op donderdag 07 december 2006 @ 13:39:
Vandaag de RUU_Molski.Biz_226102_22610105_022511_WWE.exe geinstalleerd. Na een uurtje klooien weer alles ingesteld als normaal, en wat een verbetering t.o.v. RUU_Prodigy_2170702_21707102_20710_QTEK_WWE_Ship.exe. Reageert sneller, 30 MB program memory, start razend snel op (20-25 seconden tops, waar ik eerst een minuur of 2 moest wachten..) Echt een aanrader.
Alles wat ik heb gedaan is 1x Lokiwiz3 gedraait (zie xda-developers) en vervolgens de ROM geinstalleerd.
Klopt, de ANWB heeft het verfancyficeerd. Het zijn nu allemaal overlays geworden. Ik heb mijn "proxy" aangepast, feel free deze te gebruiken: http://kasai.homelinux.net/anwb/ (geoptimaliseerd voor Opera in landscape en full-screen), of http://kasai.homelinux.net/anwb/rot.html (geoptimaliseerd voor Opera in portrait).ilrenato schreef op donderdag 07 december 2006 @ 14:15:
[...]
Jeyo doet dat?
verder:
De MDA vario is top, vooral voor fileinfo in een plaatje, maar sinds 2/3 dagen werkt het niet meer
http://www.anwb.nl/verkee...situatie_randstad.nl.html
blijven de wegen alleen maar blauw op de mda vario.
Hoe is dat bij jullie? Explorer probleem of anwb bloatware..
Opera maar 's proberen?
Anoniem: 147093
active sync startenAnoniem: 147093 schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 20:03:
de PHM pocket pc powertoys.... hoe krijg ik die op m'n qtekje
Als ik 'm installeer komtie op m'n pc... en dan verder?
Of zie ik iets over het hoofd...
Thnx..
Staat aan, heb ook al wat andere dingetjes gedaan en die gingen gewoon goed.
Anoniem: 90784
Ik kick even mijn probleempje, want ik zit er nog steeds mee. Weet ook niet hoe ik het anders moet omschrijven, anders kon ik er wel naar googlen.Ralpy schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 17:34:
Ik heb zojuist de firmware van molski erop gezet en werkt allemaal heel goed, alleen ik mis nu 1 ding.
wanneer ik iemand wil bellen kon ik vroeger op de sms manier de naam intypen en kwamen de mogelijke opties voor namen automatisch er te staan.
Dit is nu weg, weet iemand hoe ik weer terug krijg?
[ Voor 13% gewijzigd door Ralpy op 10-12-2006 12:41 ]
[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 147093 op 10-12-2006 14:26 ]
Ga naar de map toe waar de installer hem installeerd, daar staat waarschijnlijk een CAB file in.. Die kopieer je naar je minisd en daarna installeren op je qtek..Anoniem: 147093 schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 23:31:
[...]
Staat aan, heb ook al wat andere dingetjes gedaan en die gingen gewoon goed.
als ik het windows installer pakketje aanklik wordt alles op m'n pc geinstalleerd ipv op mijn 9100
Er zijn 3 .CAB files:ARM, MIPS en SH3... alle 3 op de qtek zetten?thecompany schreef op zondag 10 december 2006 @ 19:20:
[...]
Ga naar de map toe waar de installer hem installeerd, daar staat waarschijnlijk een CAB file in.. Die kopieer je naar je minisd en daarna installeren op je qtek..
Even op het icoontje van je ontvangst tikken (antennetje) dan kun je vliegtuigmodus inschakelen en alles doen behalve bellen,smssen etc.Onno_Devine schreef op zondag 10 december 2006 @ 20:28:
ik ben opzoek naar de vliegtuig modes..
In de handleiding stata druk op dit icoontje(boven aan die van je provider) en klik op vliegtuig modes.
ja zo kan ik ook een handleiding maken..
Bedoelen ze dan dat ik naar Com manager moet gaan en dan op de 1e moet klikken, dus telefoon, dan schakelt hij de sim zo te zien uit, maar is dat de vliegtuig modes?
Zou ik dan mijn MDA kunnen gebruiken int vliegtuig?
Ja daar tik ik op.Anoniem: 147093 schreef op zondag 10 december 2006 @ 20:33:
[...]
Even op het icoontje van je ontvangst tikken (antennetje) dan kun je vliegtuigmodus inschakelen en alles doen behalve bellen,smssen etc.
En dan kun je 'm in het vliegtuig gebruiken...
Zie het jaOnno_Devine schreef op zondag 10 december 2006 @ 20:49:
[...]
Ja daar tik ik op.
Dan krijg ik dit:
Telefoon
T-Mobile-NL Com-manager
-----------------------------------------
Instellingen verbergen
zie niets van vliegmodus![]()
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 147093 op 10-12-2006 21:23 ]
Anoniem: 143144
Vliegtuig modus wil zeggen dat het telefoongedeelte is uitgeschakeld, maar de PDA functies gewoon werken.Onno_Devine schreef op zondag 10 december 2006 @ 21:30:
ah prima! bedankt man, dat is hem dus toch wel, heeft iemand eigenlijk ervaring met dit in het vliegtuig?
Kan het gewoon? of kunnen ze ook moeilijk gaan doen.. ik weet niet echt wat ik er van kan verwachten..
Voor de Vario heb je altijd ARM paketten nodig.Anoniem: 147093 schreef op zondag 10 december 2006 @ 19:28:
[...]
Er zijn 3 .CAB files:ARM, MIPS en SH3... alle 3 op de qtek zetten?
Zit ook nog steeds met OmapClock te klooien...hoe verander ik de snelkoppeling in windows\opstarten van program files naar programmabestanden???
Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.
Officieel mag je in het vliegtuig niets van zendapparatuur aan hebben staan, dus ook geen blauwtand of wifi. Tegenwoordig kan je echter in veel toestellen met wifi het net op (uiteraard tegen betaling) en ook bellen in het toestel kan bij sommige maatschappijen, dus zoveel kwaad kan het denk ik niet. Zowieso handig om bij opstijgen en landen je toestel gewoon weg te stoppen, dan lopen ze er ook niet om te zeuren.Anoniem: 143144 schreef op maandag 11 december 2006 @ 08:24:
[...]
Vliegtuig modus wil zeggen dat het telefoongedeelte is uitgeschakeld, maar de PDA functies gewoon werken.
Je mag in een vliegtuig geen mobieltje aan hebben of er mee bellen ==> vliegtuig modus
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
Je zal dan denk ik toch de link verkeerd hebben staan. Wanneer je exact het juiste adres overtypt dan zal je ook het logo te zien krijgen.Anoniem: 181496 schreef op maandag 11 december 2006 @ 14:08:
NooB question
Ik zie heel veel today schermen, met icoontjes onder in de bar staan.
Ik heb nu een programma TrayLauncher, en wil ik daarmee snelkoppelingen plaatsen zoals bv TomTom en Msn Live.
Ik heb die snelkoppeling werkendalleen snap ik niet hoe ik die mapjes ( zoals ze er nu uitzien ) kan veranderen in logo's van het programma zelf.
sinds gister heb ik zo`n programmatje ook gevonden.Anoniem: 181496 schreef op maandag 11 december 2006 @ 14:08:
NooB question
Ik zie heel veel today schermen, met icoontjes onder in de bar staan.
Ik heb nu een programma TrayLauncher, en wil ik daarmee snelkoppelingen plaatsen zoals bv TomTom en Msn Live.
Ik heb die snelkoppeling werkendalleen snap ik niet hoe ik die mapjes ( zoals ze er nu uitzien ) kan veranderen in logo's van het programma zelf.
Pad is niet compleet denk ik, ben je de extensie .exe niet vergeten? (Er staat immers niet voor niets complete path and extension included)Anoniem: 181496 schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:58:
Die heb ik ookerg mooi programma idd, alleen is dat voor het today scherm.
Dat Traylaunch is voor extra snelkoppelingen helemaal onderin in de launchbar.
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
MisTraller schreef op maandag 11 december 2006 @ 17:09:
[...]
Pad is niet compleet denk ik, ben je de extensie .exe niet vergeten? (Er staat immers niet voor niets complete path and extension included)
Zonder extension doet ie het inderdaad wel, maar krijg je geen icon.
Goed lezen dus...(no offence)
Hm, ARM...wel vreemd dat hij de 3 CAB files gewoon op de pc zet en ook het setup bestandje en het pictogrammetje...wat moet ik daar dan mee?Bebob_NL schreef op maandag 11 december 2006 @ 10:14:
[...]
Voor de Vario heb je altijd ARM paketten nodig.
Je zou misschien de snelkoppeling in Word kunnen openen, wijzigen, en dan als plain text opslaan? Of met het notitie programma ofzo? Of desnoods naar je WIndows Bak copieren, daar in notepad editen en weer terug gooien? (let bij de laatste optie er op dat er geen .txt als extensie achter komt bij het opslaan....)
Op de Orange website staat dit er niet bij, in de Orange shop wordt de M3000 niet meer vermeld en de klantservice van Orange weet het niet.De M3000 heeft ook een 512MB miniSD kaartje in de doos.
Toen ik mijn M3000 in maart kocht, zat ie er bij.Canard schreef op maandag 11 december 2006 @ 20:14:
Ik was vandaag bij de Orange shop om wat abonnementszaken te regelen voor de telefoon voor mijn vrouw en toen werd ik eraan herinnerd dat mijn eigen abonnement binnenkort afloopt.
Nu kan ik deze dus verlengen en ben ik dus op zoek gegaan naar een leuke vervanger voor mijn Imate SP5 (waarbij ik een 512MB miniSD heb, die ik evt. verkoop) en ik ben dus uitgekomen op de SPV M3000.
Nu staat in de topicstart:
[...]
Op de Orange website staat dit er niet bij, in de Orange shop wordt de M3000 niet meer vermeld en de klantservice van Orange weet het niet.
Kan iemand bevestigen of de 512MB miniSD er wel of niet bij zit?
[ Voor 80% gewijzigd door Eggy op 12-12-2006 20:50 ]
Meestal is het een .exe, maar je kan altijd in de active sync verkenner er heen gaan en dan aangeven dat je extensies wilt zien. Dan weet je het zeker.Anoniem: 181496 schreef op maandag 11 december 2006 @ 17:39:
Ik weet dat ie zo niet compleet is, maar ik weet ook niet precies hoe ik hem wel moet neerzetten.
\Windows\WLMMessenger? en dan nog wat maar moet ik dan weer verwijzen naar dat bestand?
dat snap ik dus niet.vandaar "NooB question" het zal vast heel makkelijk zijn.
En dat precies hetzelfde met bv TomTom...
[...]
[ Voor 88% gewijzigd door Eggy op 12-12-2006 20:51 ]
F-O-C-U-Z schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 11:41:
[...]
Meestal is het een .exe, maar je kan altijd in de active sync verkenner er heen gaan en dan aangeven dat je extensies wilt zien. Dan weet je het zeker.
Succes!
F-O-C-U-Z schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 11:41:
[...]
Meestal is het een .exe, maar je kan altijd in de active sync verkenner er heen gaan en dan aangeven dat je extensies wilt zien. Dan weet je het zeker.
Succes!
Anoniem: 181496 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 15:03:
Ik heb nu alle combinaties geprobeert, maar ik krijg er geen icoon bij![]()
[...]
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq