HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 13

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 18.044 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-06 20:36
Hmm, ik heb nogmaals een softreset gedaan en dan gaat het een tijdje goed en na een uur ofzo blijft ie toch de berichten weer openen en kan ik niets meer .
Ik ga dat progje er is op zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106099

ik heb een vervelend probleem.

ik wilde net wat gegevens naar een laptop kopieren, dus ik heb even het mini-sd kaartje uit mijn vario gehaald, en dat vervolgens in dat "grote sd kaart adaptertje" gestop en die in de kaartlezer van de laptop gestopt. Nou alles goed en wel gekopieerd, en ik stop het mini-sd kaartje weer in mijn vario, en die ziet het kaartje niet meer. Kaartje al via de pc geformatteerd, maar dit heeft ook nog geen nut.

als bij instellingen en dan bij geheugen kijk, staat er bij opslagkaart het volgende: totaal geheugen opslagkaart: Niet

iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:10
Anoniem: 93248 schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 18:18:
zit dus met het volgende probleem:

Heb vanaf mijn oude MPX200 mijn contacts ge-infrarood naar mijn Vario.
De contacts zijn wel terug te vinden in het sms telefoonboek, maar niet in het bel telefoonboek.
Deze is dus helemaal leeg :(

Zie ik hier iets over het hoofd?
Bij welk soort nummer staat het nummer? Ik weet namelijk wel dat als je een mobiel nummer bij bijv thuis neer zet, dat je dan vanuit je contactpersonen geen sms kunt sturen, misschien kun je daar eens naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:53
Weet iemand waar ik die backup kan vinden? Op de site van XDA vind ik hem niet.. Dus zou iemand mij aub die link willen geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

GVR

Nah ineens is mn vario helemaal dood. Vanmorgen was ie vastgelopen, ik resetten, lijkt goed op te starten maar blifjt dan hangen op een wit scherm met onder en boven een blauw balkje. Ik heb 2x een of ander waarschuwingstoontje gehoord, maar na 2x resetten deed ie helemaal niks meer. Ook niet als ik hem oplaad via 220 ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-12-2024
Ik had gisteren ook het probleem dat het toestel niet meer op wilde starten en bleef ook hangen op een wit scherm. Ik heb verder niet opgegeven en de accu er maar eens uitgetrokken en er opnieuw ingedaan. opstarten ging daarna weer niet goed. Toen nog een keer geprobeert waarna het toestel wel op het today scherm kwam maar verder op bijna niets reageerde. Nog maar een soft reset erover heen en mijn probleem was opgelost. Ik kon wel in een of andere veilige modus opstarten, dit heeft misschien iets geholpen aangezien ik het daarna op een normale manier kon resetten.

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 20:53
Freaky Gabbur schreef op zondag 03 december 2006 @ 11:43:
Nah ineens is mn vario helemaal dood. Vanmorgen was ie vastgelopen, ik resetten, lijkt goed op te starten maar blifjt dan hangen op een wit scherm met onder en boven een blauw balkje. Ik heb 2x een of ander waarschuwingstoontje gehoord, maar na 2x resetten deed ie helemaal niks meer. Ook niet als ik hem oplaad via 220 ???
laat hem eens een nachtje aan de 220v lader hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93248

cryonic90 schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 19:28:
[...]

Bij welk soort nummer staat het nummer? Ik weet namelijk wel dat als je een mobiel nummer bij bijv thuis neer zet, dat je dan vanuit je contactpersonen geen sms kunt sturen, misschien kun je daar eens naar kijken.
keek net weer eens om het probleem aan mijn broer te laten zien.
Toen was het opeens goed, alle contacts staan in de lijst (ook met het soort nummer: thuis, werk, mobiel e.d.)

weet niet hoe maar het is goed zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-10-2024
Het internet ligt hier plat (@home Groningen, plaatselijk).

Hoe krijg ik verbinding via mijn MDA VARIO met het internet. Hoe gebruik ik hem dus als modem.

De usb kabel ben ik kwijt, maar ik had ooit gehoord dat het via bluetooth ook kan.

Ik heb deze korte handleiding gevonden:

"start by setting up a blue tooth connection making sure that you enable dialup networking.
when starting the connection you may be asked for a username & password.
the username may be user & the passowrod sometimes is blank ,it all depends on your isp.
the last thing you need to do is type in *99# as the dialup number."

Maar ik word er niet zo heel veel wijzer van. Iemand een idee? Software of drivers kan ik dus niet downloaden en de software cdrom die erbij zat ben ik kwijt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Nu online

GVR

Byte_Me schreef op zondag 03 december 2006 @ 17:07:
[...]

laat hem eens een nachtje aan de 220v lader hangen.
Ga het proberen, hij heeft vandaag ook al vanaf 12 smiddags tot vanavond eraan gehangen zonder resultaat, dus ben er bang voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32767

Ik gebruikte met veel plezier Agile Messenger als de perfecte vervanger voor MSN Messenger die standaard er op zit. Helaas is Agile Messenger van beta naar final gegaan, en daarmee ook van free naar trial. Mijn trial zit er helaas op en moet hem nu dus aanschaffen. Alleen weet ik nog niet of dit wel ga doen. Mijn vraag. Welke alternatieve voor MSN Messenger gebruiken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181496

Windows live is misschien een optie, ik gebruik die ook en ben daar erg tevreden mee.
hier de link
Anoniem: 32767 schreef op maandag 04 december 2006 @ 10:14:
Ik gebruikte met veel plezier Agile Messenger als de perfecte vervanger voor MSN Messenger die standaard er op zit. Helaas is Agile Messenger van beta naar final gegaan, en daarmee ook van free naar trial. Mijn trial zit er helaas op en moet hem nu dus aanschaffen. Alleen weet ik nog niet of dit wel ga doen. Mijn vraag. Welke alternatieve voor MSN Messenger gebruiken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romke
  • Laatst online: 10-09-2021

Romke

Dieselhead

Ik heb sinds gisteren mijn MDA Vario binnen, 'van sinterklaas'.

Echter vraag ik me af of er gratis EAP-TTLS clients beschikbaar zijn om op het netwerk van de NHL te komen.

Ik heb securew2 geprobeerd (gebruiken we op de laptops en wm2003 PDA's), dat werkt niet.
De Odyssey Access Client van Juniper kost geld, maar een trial is mogelijk, ik krijg er echter geen testlicentie van toegestuurd.

[ Voor 5% gewijzigd door Romke op 04-12-2006 11:31 ]

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32767

Anoniem: 181496 schreef op maandag 04 december 2006 @ 10:47:
Windows live is misschien een optie, ik gebruik die ook en ben daar erg tevreden mee.
hier de link

[...]
Erg leuk! Zijn er nog andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnd
  • Laatst online: 05-12-2024
Hallo,

Ik ben hopeloos hoop dat iemand me kan helpen?

Ik kan niet sycen met outlook. Hij zegt dat hij het doet maar hij neemt niks over in outlook
ook van outlook naar MDA Vario doet hij niet.
Ik heb Active sync 4.2 opnieuw geinstalleerd en ook outlook, niks van dit alles helpt.
Heeft iemand een idee, ik baal er goed van. Op mijn werk werkt dit wel.

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57198

martijnd schreef op maandag 04 december 2006 @ 17:03:
Hallo,

Ik kan niet sycen met outlook. Hij zegt dat hij het doet maar hij neemt niks over in outlook
Ik heb Active sync 4.2 opnieuw geinstalleerd en ook outlook, niks van dit alles helpt.
Bij "Extra" en vervolgens "Opties" wel alle zaken geselcteerd die je gesynchroniseerd wilt hebben?
Kan zijn dat je als "gast" verbonden bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
martijnd schreef op maandag 04 december 2006 @ 17:03:
Hallo,

heb je geen foutmelding of iets dergelijks gekregen? Lijkt mij dat er wel iets van een waarschuwing komt. Dat helpt wel met het zoeken naar een oplossing.

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnd
Anoniem: 57198 schreef op maandag 04 december 2006 @ 17:18:
[...]

Bij "Extra" en vervolgens "Opties" wel alle zaken geselcteerd die je gesynchroniseerd wilt hebben?
Kan zijn dat je als "gast" verbonden bent ;)
Ja alles staat aangevinkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnd
F-O-C-U-Z schreef op maandag 04 december 2006 @ 17:25:
[...]

eb je geen foutmelding of iets dergelijks gekregen? Lijkt mij dat er wel iets van een waarschuwing komt. Dat helpt wel met het zoeken naar een oplossing.
Kreeg eerst ondersteuningscode 1 maar dat leverde in Google ook niks bruikbaars op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188429

Com-poorten:

bij bluetooth kan men kiezen uit Com6 en Com7. Nu heb ik een programma (DeviceX) dat com-poorten kan vrij maken (bv van infrarood wat ik niet gebruik).

Echter wanneer ik een com-poort heb vrij gemaakt, zie ik deze nog steeds niet bij het com-poorten tabblad van Bleutooth.

Weet iemand of je meer com-poorten kan genereren bij een MDA-Vario ?!

De Mda-vario is overigens een magnifiek appartaatje, erg blij mee!
;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Nu online

GVR

Freaky Gabbur schreef op maandag 04 december 2006 @ 00:35:
[...]

Ga het proberen, hij heeft vandaag ook al vanaf 12 smiddags tot vanavond eraan gehangen zonder resultaat, dus ben er bang voor...
Nou hoe ik t nu gedaan heb weet ik niet, maar vanmorgen gooi ik m aan de lader en krijg ik m ineens wel aan, batterij op 2%, dus helemaal leeggetrokken ofzo. Hij lijkt t weer te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

C.44 schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 13:57:
[...]

Nog even hierop terug komend, ik heb inderdaad in de startup een link gevonden naar dat bout programma. En de eerste keer dat ik het teste (even gauw aan en uitgezet) kreeg ik ook geen melding meer... Alleen nu krijg ik ze weer. Als het ding opstart (na een reset) krijg ik de melding dat ie een programma niet kan vinden en iedere keer als ik em uitzet... even uitlaat en dan weer aanzet heb ik ook een melding midden in het scherm staan dat ie een programma niet kan vinden.

Iemand nog ideeen ? Begint me beetje vierkantig de keel uit te hangen :(
Iemand ? (deja-vu...)

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N!co
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-06 12:45
Misschien mapje \storage card\2577 weg flikkeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44

C.44

Euh ik heb geen enkel probleem met iGo. Probleem zit em in Pocket Secure... Heeft niets te maken met iGo ? Btw die hele map heb ik niet eens.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlawit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-08-2021
Anti-XP schreef op maandag 04 december 2006 @ 11:31:
Echter vraag ik me af of er gratis EAP-TTLS clients beschikbaar zijn om op het netwerk van de NHL te komen.
Men is daar al een tijdje bezig om op dat netwerk te komen met de Vario, mij is dat nog nooit gelukt!

Iphone 5, ASUS Transformer Prime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170370

haai,

ik zit met een uitdaging, wie kan mij helpen??
ik wil graag me vario updaten, nou weet ik wel hoe dat moet....maarrrr
ik wil eerst ff een back-up maken van ALLE gegevens natuurlijk,
nou staat geschreven dat, om bv. ''contact's'' te kunnen backuppen, je outlook zo moet configureren dat de boel allmeaal netjes synct (correct me i'm wrong)
maar nou komt mijn uitdaging, ik gebruik gewoon hotmail, en kan niet zoals vroegah outlook gebruiken om me mail te checken, tenzij ik de betaalde versie van hotmail gebruik(still, correct me if i'm wrong)
dus hoe kan ik nou een VOLLEDIGE back-up maken van me vario zonder extra ''onkosten''??
en ja deze vraag zal vast al vaker gesteld zijn, excuse me, just help...BIG THNX

deze melding geeft outlook;
Er kan niet worden gecontroleerd op nieuwe berichten op de HTTP-server. Account: 'Hotmail', Server: 'http://services.msn.com/svcs/hotmail/httpmail.asp', Protocol: HTTPMail, Reactie van server: 'Access to Hotmail via Outlook and Outlook Express now requires a subscription. Please sign up at http://join.msn.com/general/Email', Poort: 0, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x80004005
maar goed om dus te subscibe moet je dokke!!!en dat hoefde vroegah nie, dus nu ook nie lijkt mij zo!!!

alvast bedankt voor de moeite! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Geen Outlook Express, maar de Outlook die ook in je Office pakket zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170370

ahaaaaaaa.....sorry a bit n00bisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

Rhapsody

In Metal We Trust

Hey,

Wat is de beste/juiste manier om je toestel na synchronisatie met je pc los te koppelen van je systeem. Kun je gewoon die kabel eruit trekken (USB) of moet ik daarvoor nog een handeling uitvoeren?

Probleem met mijn Qtek 9100 is dat hij enorm langzaam wordt als ik die kabel er gewoon uit trek. :(

🇪🇺 pro Europa! | Dit was niet mijn kabinet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44

C.44

Ik ruk em gewoon eruit en that's it. Zijn voor zover ik weet geen procedures voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Ik ruk 'm ook eruit. Dunno hoe en waarom, maar soms als ik 'm eruit trek loopt m'n Vario vast (terwijl hij dat anders nooit doet.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
Ik zet m'n pda eerst uit. Daarna trek ik hem eruit. Eigenlijk nooit gezeik mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:30
Rhapsody schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 22:19:
Hey,

Wat is de beste/juiste manier om je toestel na synchronisatie met je pc los te koppelen van je systeem. Kun je gewoon die kabel eruit trekken (USB) of moet ik daarvoor nog een handeling uitvoeren?

Probleem met mijn Qtek 9100 is dat hij enorm langzaam wordt als ik die kabel er gewoon uit trek. :(
Welke firmware heb je? Ik had er bij de originele firmware ook last van. Met de nieuwere firmware niet meer.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Nu online

Rhapsody

In Metal We Trust

Waar kan ik dat zien?
Bij het opstarten zie ik de volgende gegevens linksboven in de hoek staan:
code:
1
2
3
4
ipl 1.06
spl 1.06
gsm 01.13.10
os 1.6.7.1

Ik heb de qtek 9100 trouwens zonder abonnement gekocht (gebruik gewoon mijn abonnement wat ik al had nl.) Kan ik dan ook gewoon de firmware updaten? (indien nodig?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
Rhapsody schreef op woensdag 06 december 2006 @ 09:58:
Waar kan ik dat zien?
Bij het opstarten zie ik de volgende gegevens linksboven in de hoek staan:
code:
1
2
3
4
ipl 1.06
spl 1.06
gsm 01.13.10
os 1.6.7.1

Ik heb de qtek 9100 trouwens zonder abonnement gekocht (gebruik gewoon mijn abonnement wat ik al had nl.) Kan ik dan ook gewoon de firmware updaten? (indien nodig?)
Dat heb ik gedaan voordat ik hem verder ging installeren. Ik heb de Qtek 9100 ook los gekocht. Firmware gedownload van de officiele Qtek site en gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Nu online

Rhapsody

In Metal We Trust

Ik kan niet downloaden bij de Qtek site.
Bij het registreren krijg ik de melding dat mijn IMEI nummer niet klopt of dat ik het toestel niet via de officiele handelaar voor Nederland heb gehaald. Dat laatste klopt, want ik heb het toestel via Internet besteld.
Dus dat zou dan betekenen dat ik niet kan downloaden daar, klopt? of moet dat toch wel kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06 21:38

Francis

Kawa Versys 1000

Ik heb dus hetzelfde probleem, tst komt van T-Mobile.
Nog een vraagje, welke formaat moet een melodie melding voor sms hebben?

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JipJapGoedje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:44
Klopt het trouwens dat als het scherm opengeschoven is dat je dan niet kan bellen. Met andere woorden dan werkt de microfoon en luidspreker niet meer? Als iemand me belt en me scherm is opengeschoven dan kan diegene mij niet horen en andersom ook niet als ik hem dan dichtschuif. Ik moet opnieuw gebeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Nu online

Rhapsody

In Metal We Trust

Francis schreef op woensdag 06 december 2006 @ 17:31:
Ik heb dus hetzelfde probleem, tst komt van T-Mobile.
Nog een vraagje, welke formaat moet een melodie melding voor sms hebben?
WAV (zie TS)

En ik kan bij www.smart-phones.be terecht (daar is mijn imei nr bekend) voor een firmware update.
Zal zo eens proberen of dat werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francis

Francis

Kawa Versys 1000

Hmm, voor mij zelfde verhaal, imei nummer onbekend.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Francis schreef op woensdag 06 december 2006 @ 20:05:
Hmm, voor mij zelfde verhaal, imei nummer onbekend.....
Je hebt een T-mobile toestel dus moet je naar de T-mobile site voor updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guldan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-06 21:06

Guldan

Thee-Nerd

Anoniem: 170370 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 15:38:
[..]
deze melding geeft outlook;
Er kan niet worden gecontroleerd op nieuwe berichten op de HTTP-server. Account: 'Hotmail', Server: 'http://services.msn.com/svcs/hotmail/httpmail.asp', Protocol: HTTPMail, Reactie van server: 'Access to Hotmail via Outlook and Outlook Express now requires a subscription. Please sign up at http://join.msn.com/general/Email', Poort: 0, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x80004005
maar goed om dus te subscibe moet je dokke!!!en dat hoefde vroegah nie, dus nu ook nie lijkt mij zo!!!

alvast bedankt voor de moeite! _/-\o_
Over de outlook melding kan ik kort zijn. Als je een oud hotmail account hebt dan kun je deze gratis in Outlook zetten. Heb je een nieuwer account dan moet je hiervoor betalen.

You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francis

Francis

Kawa Versys 1000

DeOS schreef op woensdag 06 december 2006 @ 20:08:
[...]

Je hebt een T-mobile toestel dus moet je naar de T-mobile site voor updates.
waar dus al maanden dezelfde update staat en die dus vast hopeloos achterhaald is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47458

Voor de t-mobilers:

Ga naar de link in de startpost:
ftp://xda:xda@ftp.xda-developers.com/Wizard/

Deze heb ik gister gebruikt.. werkt super(van 1.16 naar 2.21): :)
ftp://xda:xda@ftp.xda-dev...21911_TMO_NL_DUT_Ship.exe

flashen met andere firmware van qtek ensow gaat niet goed :D (ben ik gister achter gekomen |:( )

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 47458 op 07-12-2006 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romke

Romke

Dieselhead

dlawit schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 14:21:
[...]

Men is daar al een tijdje bezig om op dat netwerk te komen met de Vario, mij is dat nog nooit gelukt!
Mijn wifi werkt ongelofelijk brak ben ik achter gekomen, ik ben al 5 minuten bezig om op mijn eigen AP te komen :x

Maar ik kon in de kantine van de NHL Tesselschadestraat (Afdeling Techniek) vandaag en gisteren op internet komen.
Gewoon met securew2.

Overigens zou ik graag een engelstalige I-mate ROM erin willen hebben, maar ik heb ROM versie 2.21.2.108 en de I-mate (die ik vind) is 2.16.9.101, een ouder versienummer dus.
Ik krijg de melding 'ERROR[296]: UPGRADE ONLY'.

Mijn eerste gedachte gaat uit naar een ouder versienummer van het ROM.
Kan dat?

Is er een manier om mijn MDA toch op I-Mate ROM te laten draaien?
CID Unlock e.d. heb ik al gedaan middels een daarvoor bedoeld progsel dat ik via mijn grote vriend Google gevonden heb.

[ Voor 33% gewijzigd door Romke op 07-12-2006 00:58 ]

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Nu online

Rhapsody

In Metal We Trust

Anoniem: 47458 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 00:04:
Voor de t-mobilers:

flashen met andere firmware van qtek ensow gaat niet goed :D (ben ik gister achter gekomen |:( )
Hoe groot is dat bestand?
Als ik de update van Smarter-phones binnen haal is het ongeveer 694 Mb..... Een beetje heel erg groot mijns inziens.
Daarbij komt dat ik het bestand (exe) niet uit kan voeren omdat ik de melding 'program is too big to fit into memory' krijg.

Op dit moment is smarter-phones offline voor onderhoud, straks nog maar eens proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Francis schreef op woensdag 06 december 2006 @ 21:35:
[...]
waar dus al maanden dezelfde update staat en die dus vast hopeloos achterhaald is.....
:? Zo hopeloos achterhaald is deze helemaal niet hoor. En hij zal vast nieuwer zijn dan de versie die je er nu op hebt staan.
Rhapsody schreef op donderdag 07 december 2006 @ 07:37:
[...]
Hoe groot is dat bestand?

Op dit moment is smarter-phones offline voor onderhoud, straks nog maar eens proberen...
Ander klik je even op de link dan kun je zelf zien hoe groot het bestand is ;) . 55MB dus. En bedoel je niet smart-phones i.p.v. smarter-phones. Smarter-phones is al maanden down.

[ Voor 38% gewijzigd door DeOS op 07-12-2006 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Nu online

Rhapsody

In Metal We Trust

DeOS schreef op donderdag 07 december 2006 @ 07:46:
[...]

:? Zo hopeloos achterhaald is deze helemaal niet hoor. En hij zal vast nieuwer zijn dan de versie die je er nu op hebt staan.

[...]

Ander klik je even op de link dan kun je zelf zien hoe groot het bestand is ;) . 55MB dus. En bedoel je niet smart-phones i.p.v. smarter-phones. Smarter-phones is al maanden down.
Mijn excuses. Hoewel ik al wel op mijn werk zit, ben ik dus duidelijk nog niet wakker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geert
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:45
Is er ook een mogelijkheid om alle contactpersonen te "backuppen" naar de computer? Search leverde zo 1-2-3 niets op. Terwijl me dit toch zeker een onmisbare functie lijkt.

This message was sent from a galaxy far, far away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romke

Romke

Dieselhead

Outlook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-04 21:22
Vandaag de RUU_Molski.Biz_226102_22610105_022511_WWE.exe geinstalleerd. Na een uurtje klooien weer alles ingesteld als normaal, en wat een verbetering t.o.v. RUU_Prodigy_2170702_21707102_20710_QTEK_WWE_Ship.exe. Reageert sneller, 30 MB program memory, start razend snel op (20-25 seconden tops, waar ik eerst een minuur of 2 moest wachten..) Echt een aanrader.
Alles wat ik heb gedaan is 1x Lokiwiz3 gedraait (zie xda-developers) en vervolgens de ROM geinstalleerd.
note.
Ik heb een MDA Vario, G3, met IPL/SPL 2.xx. Als je een MDA Vario G4 hebt (met een IPL/SPL 2.xx.xxxx (1)) dan moet je de G4 compatible rom van molski.biz (2) downloaden...

(1) Deze info zie je tijdens het opstarten van je telefoon
(2) molski.biz werkt niet goed in IE, wel in FF

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilrenato
  • Laatst online: 06-06 10:11

ilrenato

Pizzah!!!!

Geert schreef op donderdag 07 december 2006 @ 11:18:
Is er ook een mogelijkheid om alle contactpersonen te "backuppen" naar de computer? Search leverde zo 1-2-3 niets op. Terwijl me dit toch zeker een onmisbare functie lijkt.
Jeyo doet dat?

verder:
De MDA vario is top, vooral voor fileinfo in een plaatje, maar sinds 2/3 dagen werkt het niet meer

http://www.anwb.nl/verkee...situatie_randstad.nl.html

blijven de wegen alleen maar blauw op de mda vario.

Hoe is dat bij jullie? Explorer probleem of anwb bloatware..
Opera maar 's proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilrenato
  • Laatst online: 06-06 10:11

ilrenato

Pizzah!!!!

Opera werkt ook niet, ze hebben het dus "beter" gemaakt bij de anwb.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161704

Ik heb nu ongeveer een jaar een MDA vario van T-mobile.. echter gaat die nu steeds kleine irritante errors vertonen. Als ik hem dan even aan en uit doe is het weer over..

Ik zit er nu aan te denken de rom te updaten.. het is namelijk nog steeds de orginele. Ik las echter dat het bij t-mobile niet kan en er hier niet over gesproken mag worden :(.. Is er dan messchien een rom update van t-mobile zelf die ik wel kan installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Nu online

Rhapsody

In Metal We Trust

Anoniem: 47458 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 00:04:
Voor de t-mobilers:

Die hier staan (ftp://ftp.xda-developers.com/Wizard/Roms/Qtek/) werken niet?

RUU_Prodigy_2170702_21707102_20710_QTEK_WWE_Ship.exe
is het bestand wat ik moet hebben namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Anoniem: 161704 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 15:26:
Ik heb nu ongeveer een jaar een MDA vario van T-mobile.. echter gaat die nu steeds kleine irritante errors vertonen. Als ik hem dan even aan en uit doe is het weer over..

Ik zit er nu aan te denken de rom te updaten.. het is namelijk nog steeds de orginele. Ik las echter dat het bij t-mobile niet kan en er hier niet over gesproken mag worden :(.. Is er dan messchien een rom update van t-mobile zelf die ik wel kan installeren?
Ehmmm.....heb je überhaubt de moeite genomen om in ieder geval de reacties op deze pagina te lezen? T-mobile heeft gewoon zelf updates.....download deze hier.
Rhapsody schreef op donderdag 07 december 2006 @ 15:56:
[...]
Die hier staan (ftp://ftp.xda-developers.com/Wizard/Roms/Qtek/) werken niet?

RUU_Prodigy_2170702_21707102_20710_QTEK_WWE_Ship.exe
is het bestand wat ik moet hebben namelijk.
Je zei zelf dat je een mda vario (t-mobile toestel) had toch 8)7 . Een firmware van QTEK gaat dan niet werken nee. Je zult gewoon een T-mobile firmware moeten gebruiken. En die op de website van T-mobile is ook versie 2.21.2.108 .... dezelfde als op de ftp van XDA dus.

[ Voor 3% gewijzigd door DeOS op 07-12-2006 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Nu online

Rhapsody

In Metal We Trust

DeOS schreef op donderdag 07 december 2006 @ 19:28:
[...]

Ehmmm.....heb je überhaubt de moeite genomen om in ieder geval de reacties op deze pagina te lezen? T-mobile heeft gewoon zelf updates.....download deze hier.

[...]

Je zei zelf dat je een mda vario (t-mobile toestel) had toch 8)7 . Een firmware van QTEK gaat dan niet werken nee. Je zult gewoon een T-mobile firmware moeten gebruiken. En die op de website van T-mobile is ook versie 2.21.2.108 .... dezelfde als op de ftp van XDA dus.
Nee ik heb nooit gezegd dat ik een vario had, want die heb ik ook niet.
Ik vroeg alleen hoe groot dfat bestand was omdat de update die smart-phones.be beschikbaar heeft gesteld 694 Mb is. En dat bestand is blijkbaar corrupt.

Ik heb inmiddels mijn foon succesvol geupdate middels:
ftp://ftp.xda-developers....2_20710_QTEK_WWE_Ship.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161704

DeOS schreef op donderdag 07 december 2006 @ 19:28:
heb je überhaubt de moeite genomen om in ieder geval de reacties op deze pagina te lezen?
Sorry heb ik idd niet, ik zag door de bomen het bos niet meer helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JipJapGoedje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:44
Okee na heel wat topics doorgelezen te hebben ben ik er nog niet echt uit.
Mijn WIFI op de MDA werkt niet bij mij thuis. Blijft constant aangeven; GEEN IP ADRES TOEGEKEND
Bij een kameraad van me prima als hij het op MAC-adres invoert. Eerste poging en direct verbinden.

Dus hier bij mij thuis ook proberen. Werkt niet. Als ik het voor me laptop probeer om via MAC adres in te stellen krijg ik de melding: Geen certificaten aanwezig of iets dergelijks.
Neem aan dat dat voor me MDA ook telt.
Wat heb ik intussen geprobeerd? (DHCP staat ingeschakeld)
- Netwerk op B op G en op B/G Mixed ingesteld. Geen resultaat
- Beveiliging er compleet afgegooid. Geen resultaat
- Via mac-adressen invoeren geprobeerd. Zie hierboven en alsnog geen resultaat.

Ik heb een SMCWBR14g2 draadloze router met nieuwste firmware.
Mijn MDA heeft ook nieuwste update erop.
G-mode is ingesteld

Ik snap er echt helemaal niks van. Dacht eerst dat het aan mijn MDA lag maar aangezien hij dus bij mijn kameraad wel werkt ligt het dus aan mijn router. Maar ik kan er geen verbinding mee maken WAT IK OOK PROBEER. Mijn laptop draait vlekkeloos draadloos, behalve via de MAC adressen want dan blokkeerd het ook.
Dus op G mode, B mode en Mixed mode prima. WEP WPA WPATSK ook prima.

Iemand die het verlossende antwoord heeft?

En nog een klein dingie. Als ik me telefoon op beltoon heb staan (geluid&trillen) ipv vibreren dan krijg ik bij een SMS enkel een geluidje geen trilsignaal, bij een inkomend gesprek trilt en speelt de ringtone wel af. Is dit te wijzigen?

Mijn hartelijke groeten.
Een gefrustreerd JipJapGoedje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralpy
  • Laatst online: 04-06 18:47
Ik heb zojuist de firmware van molski erop gezet en werkt allemaal heel goed, alleen ik mis nu 1 ding.

wanneer ik iemand wil bellen kon ik vroeger op de sms manier de naam intypen en kwamen de mogelijke opties voor namen automatisch er te staan.
Dit is nu weg, weet iemand hoe ik weer terug krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvK P4
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-03-2017
JipJapGoedje schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 17:19:
Okee na heel wat topics doorgelezen te hebben ben ik er nog niet echt uit.
Mijn WIFI op de MDA werkt niet bij mij thuis. Blijft constant aangeven; GEEN IP ADRES TOEGEKEND
Bij een kameraad van me prima als hij het op MAC-adres invoert. Eerste poging en direct verbinden.

Dus hier bij mij thuis ook proberen. Werkt niet. Als ik het voor me laptop probeer om via MAC adres in te stellen krijg ik de melding: Geen certificaten aanwezig of iets dergelijks.
Neem aan dat dat voor me MDA ook telt.
Wat heb ik intussen geprobeerd? (DHCP staat ingeschakeld)
- Netwerk op B op G en op B/G Mixed ingesteld. Geen resultaat
- Beveiliging er compleet afgegooid. Geen resultaat
- Via mac-adressen invoeren geprobeerd. Zie hierboven en alsnog geen resultaat.

Ik heb een SMCWBR14g2 draadloze router met nieuwste firmware.
Mijn MDA heeft ook nieuwste update erop.
G-mode is ingesteld

Ik snap er echt helemaal niks van. Dacht eerst dat het aan mijn MDA lag maar aangezien hij dus bij mijn kameraad wel werkt ligt het dus aan mijn router. Maar ik kan er geen verbinding mee maken WAT IK OOK PROBEER. Mijn laptop draait vlekkeloos draadloos, behalve via de MAC adressen want dan blokkeerd het ook.
Dus op G mode, B mode en Mixed mode prima. WEP WPA WPATSK ook prima.

Iemand die het verlossende antwoord heeft?

En nog een klein dingie. Als ik me telefoon op beltoon heb staan (geluid&trillen) ipv vibreren dan krijg ik bij een SMS enkel een geluidje geen trilsignaal, bij een inkomend gesprek trilt en speelt de ringtone wel af. Is dit te wijzigen?

Mijn hartelijke groeten.
Een gefrustreerd JipJapGoedje
Hier hetzelfde met een Linksys WAG54GS. Qtek 9100 en S200 pakken het netwerk niet. Beide krijgen ze geen IP adres toegekend. Tijdje een andere router ertussen gehad (zonder wifi), en nu die linksys (draadloos) weer, maar beide telefoons pakken m niet meer. Dit was eerder wel het geval. Heb dezelfde dingen geprobeerd als jou, maar tevergeefs :)

laptopleasing.nl - complete IT-werkplekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Laatst online: 08:10
Ralpy schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 17:34:
Ik heb zojuist de firmware van molski erop gezet en werkt allemaal heel goed, alleen ik mis nu 1 ding.

wanneer ik iemand wil bellen kon ik vroeger op de sms manier de naam intypen en kwamen de mogelijke opties voor namen automatisch er te staan.
Waarschijnlijk staan je telefoonnummers niet onder "mobiel nummer". Dan komt hij daar ook niet tussen te staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralpy
cryonic90 schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 01:22:
[...]

Waarschijnlijk staan je telefoonnummers niet onder "mobiel nummer". Dan komt hij daar ook niet tussen te staan ;)
Nee, dit is volgens mij niet het geval, achter bijna al mijn namen staat een "m" en ik heb mijn complere telefoon lijst volgens mij hetzelfde als toen met de oudere firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre.Koster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-12-2022
Eric-B schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 16:49:
Hey, Nu agile messenger niet meer beta is moet je er voor gaan betelen en het is ook echt veee te duur naar mijn mening. Weet iemand nog een goed gratis alternatief ? Ik vin de messenger die er std in zit maar sucken.
Anoniem: 32767 schreef op maandag 04 december 2006 @ 10:14:
Een (gratis!) alternatieve messenger is mig33.com . Alhoewel het primair om VoIP gaat, is de applicatie ook een messenger voor MSN en Yahoo. Het is een java applicatie, niet zo gelikt als Agile, maar het werkt wel.

Heb je toch liever Agile, dan kun je overwegen de oude versie weer te installeren... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:53

mphilipp

Romanes eunt domus

Bebob_NL schreef op donderdag 07 december 2006 @ 13:39:
Vandaag de RUU_Molski.Biz_226102_22610105_022511_WWE.exe geinstalleerd. Na een uurtje klooien weer alles ingesteld als normaal, en wat een verbetering t.o.v. RUU_Prodigy_2170702_21707102_20710_QTEK_WWE_Ship.exe. Reageert sneller, 30 MB program memory, start razend snel op (20-25 seconden tops, waar ik eerst een minuur of 2 moest wachten..) Echt een aanrader.
Alles wat ik heb gedaan is 1x Lokiwiz3 gedraait (zie xda-developers) en vervolgens de ROM geinstalleerd.
Was jouw telefoon dan al CID unlocked? Want die Lokiwiz3 doet alleen SIMlock, CID schijnt nog niet zomaar te kunnen. Je moet dan een heel circus overhoop halen: downgraden naar ROM1.5, CID unlocken, upgraden naar de officiële ROM 2.6 (dacht ik) en dan is ie helemaal vrij en kun je upgraden naar Molski's spul.

Maar jij hebt het gewoon zomaar gedaan? Ik draai nu SPL 2.21 en ik heb 'm ooit CID unlocked (voordat ik de laatste TMobile ROM erop kieperde). Zou ie dan nog steeds CID unlocked zijn? Ik ben een klein beetje bang dat ie anders ge-bricked wordt... En dat hele circus zie ik eigenlijk ook niet zo zitten.

BTW: ik wil de 30Mb versie van Molski erop zetten, dus die versie zonder Extended ROM. Zoals ik het begrijp is het enige nut van de extended rom dat er een aantal apps alvast in je apparaat zitten (de installers dan) zodat je ze niet apart hoeft te uploaden. Verder kost het je alleen maar ruimte, want de 'clean' versie van Molsi heeft gewoon 2Mb programmageheugen meer. Als ik dat erop zet en vervolgens de apps die ik gebruik, ben ik toch ook klaar?

System 1” is fast, instinctive and emotional; “System 2” is slower, more deliberative, and more logical.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre.Koster
ilrenato schreef op donderdag 07 december 2006 @ 14:15:
[...]

Jeyo doet dat?

verder:
De MDA vario is top, vooral voor fileinfo in een plaatje, maar sinds 2/3 dagen werkt het niet meer

http://www.anwb.nl/verkee...situatie_randstad.nl.html

blijven de wegen alleen maar blauw op de mda vario.

Hoe is dat bij jullie? Explorer probleem of anwb bloatware..
Opera maar 's proberen?
Klopt, de ANWB heeft het verfancyficeerd. Het zijn nu allemaal overlays geworden. Ik heb mijn "proxy" aangepast, feel free deze te gebruiken: http://kasai.homelinux.net/anwb/ (geoptimaliseerd voor Opera in landscape en full-screen), of http://kasai.homelinux.net/anwb/rot.html (geoptimaliseerd voor Opera in portrait).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147093

de PHM pocket pc powertoys.... hoe krijg ik die op m'n qtekje :?
Als ik 'm installeer komtie op m'n pc... en dan verder?
Of zie ik iets over het hoofd... :o

Thnx..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Anoniem: 147093 schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 20:03:
de PHM pocket pc powertoys.... hoe krijg ik die op m'n qtekje :?
Als ik 'm installeer komtie op m'n pc... en dan verder?
Of zie ik iets over het hoofd... :o

Thnx..
active sync starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Staat aan, heb ook al wat andere dingetjes gedaan en die gingen gewoon goed.
als ik het windows installer pakketje aanklik wordt alles op m'n pc geinstalleerd ipv op mijn 9100

:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90784

Na een paar keer verwisselen van sim-kaart, staat er nu een melding van voice-mail op m'n MDA-Vario.
Ik krijg die melding er niet uit, voice-mail beluisteren verwijderd de melding ook niet.

Is er een andere manier (tooltje ofzo) om die melding te verwijderen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralpy
Ralpy schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 17:34:

Ik kick even mijn probleempje, want ik zit er nog steeds mee. Weet ook niet hoe ik het anders moet omschrijven, anders kon ik er wel naar googlen.

[edit]

Toch opgelost, toen ik erachter kwam dat dat smartdialing heette had ik het zo gevonden.
Hoefde alleen MP_SmartDialing_enable_0915_signed.CAB te draaien.

[ Voor 13% gewijzigd door Ralpy op 10-12-2006 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand ook een tip hoe ik van de melding: kan \windows\Opstarten\Omapclock.Ink niet uitvoeren afkom? :/ Heb al ff terug zitten lezen maar oplossing niet gezien.
In windows\opstarten staat inderdaad Omapclock dus dat is wel goed volgens mij...

Ben enigszins n00bish hierin, maar zal wel simpel zijn

edit: Goed, ik moet snelkoppeling herbenoemen naar :programmabestanden, hoe doe ik dit :?

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 147093 op 10-12-2006 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:53
Anoniem: 147093 schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 23:31:
[...]

Staat aan, heb ook al wat andere dingetjes gedaan en die gingen gewoon goed.
als ik het windows installer pakketje aanklik wordt alles op m'n pc geinstalleerd ipv op mijn 9100

:|
Ga naar de map toe waar de installer hem installeerd, daar staat waarschijnlijk een CAB file in.. Die kopieer je naar je minisd en daarna installeren op je qtek..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thecompany schreef op zondag 10 december 2006 @ 19:20:
[...]

Ga naar de map toe waar de installer hem installeerd, daar staat waarschijnlijk een CAB file in.. Die kopieer je naar je minisd en daarna installeren op je qtek..
Er zijn 3 .CAB files:ARM, MIPS en SH3... alle 3 op de qtek zetten?

Zit ook nog steeds met OmapClock te klooien...hoe verander ik de snelkoppeling in windows\opstarten van program files naar programmabestanden???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:10
ik ben opzoek naar de vliegtuig modes..
In de handleiding stata druk op dit icoontje(boven aan die van je provider) en klik op vliegtuig modes.
ja zo kan ik ook een handleiding maken..
Bedoelen ze dan dat ik naar Com manager moet gaan en dan op de 1e moet klikken, dus telefoon, dan schakelt hij de sim zo te zien uit, maar is dat de vliegtuig modes?

Zou ik dan mijn MDA kunnen gebruiken int vliegtuig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Onno_Devine schreef op zondag 10 december 2006 @ 20:28:
ik ben opzoek naar de vliegtuig modes..
In de handleiding stata druk op dit icoontje(boven aan die van je provider) en klik op vliegtuig modes.
ja zo kan ik ook een handleiding maken..
Bedoelen ze dan dat ik naar Com manager moet gaan en dan op de 1e moet klikken, dus telefoon, dan schakelt hij de sim zo te zien uit, maar is dat de vliegtuig modes?

Zou ik dan mijn MDA kunnen gebruiken int vliegtuig?
Even op het icoontje van je ontvangst tikken (antennetje) dan kun je vliegtuigmodus inschakelen en alles doen behalve bellen,smssen etc.

En dan kun je 'm in het vliegtuig gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
Anoniem: 147093 schreef op zondag 10 december 2006 @ 20:33:
[...]

Even op het icoontje van je ontvangst tikken (antennetje) dan kun je vliegtuigmodus inschakelen en alles doen behalve bellen,smssen etc.

En dan kun je 'm in het vliegtuig gebruiken...
Ja daar tik ik op.
Dan krijg ik dit:
Telefoon
T-Mobile-NL Com-manager
-----------------------------------------
Instellingen verbergen

zie niets van vliegmodus :$ :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Onno_Devine schreef op zondag 10 december 2006 @ 20:49:
[...]

Ja daar tik ik op.
Dan krijg ik dit:
Telefoon
T-Mobile-NL Com-manager
-----------------------------------------
Instellingen verbergen

zie niets van vliegmodus :$ :$
Zie het ja :/ , heb zelf 9100 maar ligt hier ook een MDA...ff kijken

edit: :( je hebt gelijk...sorry maar dan weet ik het zo ook even niet...

Edtit 2: Inderdaad comm manager en dan op telefoonhoorntje tikken... dan zul je zien dat je een x door je antenne icoontje krijgt.
Om 'm er weer uit te krijgen: dezelfde handeling...

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 147093 op 10-12-2006 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
ah prima! bedankt man, dat is hem dus toch wel :), heeft iemand eigenlijk ervaring met dit in het vliegtuig?
Kan het gewoon? of kunnen ze ook moeilijk gaan doen.. ik weet niet echt wat ik er van kan verwachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143144

Onno_Devine schreef op zondag 10 december 2006 @ 21:30:
ah prima! bedankt man, dat is hem dus toch wel :), heeft iemand eigenlijk ervaring met dit in het vliegtuig?
Kan het gewoon? of kunnen ze ook moeilijk gaan doen.. ik weet niet echt wat ik er van kan verwachten..
Vliegtuig modus wil zeggen dat het telefoongedeelte is uitgeschakeld, maar de PDA functies gewoon werken.

Je mag in een vliegtuig geen mobieltje aan hebben of er mee bellen ==> vliegtuig modus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-04 21:22
Anoniem: 147093 schreef op zondag 10 december 2006 @ 19:28:
[...]

Er zijn 3 .CAB files:ARM, MIPS en SH3... alle 3 op de qtek zetten?

Zit ook nog steeds met OmapClock te klooien...hoe verander ik de snelkoppeling in windows\opstarten van program files naar programmabestanden???
Voor de Vario heb je altijd ARM paketten nodig.
Je zou misschien de snelkoppeling in Word kunnen openen, wijzigen, en dan als plain text opslaan? Of met het notitie programma ofzo? Of desnoods naar je WIndows Bak copieren, daar in notepad editen en weer terug gooien? (let bij de laatste optie er op dat er geen .txt als extensie achter komt bij het opslaan....)

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Laatst online: 14:23
Anoniem: 143144 schreef op maandag 11 december 2006 @ 08:24:
[...]

Vliegtuig modus wil zeggen dat het telefoongedeelte is uitgeschakeld, maar de PDA functies gewoon werken.

Je mag in een vliegtuig geen mobieltje aan hebben of er mee bellen ==> vliegtuig modus
Officieel mag je in het vliegtuig niets van zendapparatuur aan hebben staan, dus ook geen blauwtand of wifi. Tegenwoordig kan je echter in veel toestellen met wifi het net op (uiteraard tegen betaling) en ook bellen in het toestel kan bij sommige maatschappijen, dus zoveel kwaad kan het denk ik niet. Zowieso handig om bij opstijgen en landen je toestel gewoon weg te stoppen, dan lopen ze er ook niet om te zeuren.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NooB question

Ik zie heel veel today schermen, met icoontjes onder in de bar staan.
Ik heb nu een programma TrayLauncher, en wil ik daarmee snelkoppelingen plaatsen zoals bv TomTom en Msn Live.
Ik heb die snelkoppeling werkend :) alleen snap ik niet hoe ik die mapjes ( zoals ze er nu uitzien ) kan veranderen in logo's van het programma zelf. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-05 22:11
Tijd voor deeltje 14? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
Anoniem: 181496 schreef op maandag 11 december 2006 @ 14:08:
NooB question

Ik heb nu een programma TrayLauncher, en wil ik daarmee snelkoppelingen plaatsen zoals bv TomTom en Msn Live.
Ik heb die snelkoppeling werkend :) alleen snap ik niet hoe ik die mapjes ( zoals ze er nu uitzien ) kan veranderen in logo's van het programma zelf. 8)7
Je zal dan denk ik toch de link verkeerd hebben staan. Wanneer je exact het juiste adres overtypt dan zal je ook het logo te zien krijgen.

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar stel ik wil Live Messenger onderin hebben dan wordt het :

\Windows\WLMMessenger dan werkt de snelkoppeling, maar hoe krijg ik dan het logo erbij dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
Anoniem: 181496 schreef op maandag 11 december 2006 @ 14:08:
NooB question

sinds gister heb ik zo`n programmatje ook gevonden.
Zelf vindt ik het een zeer fijn programmatje en ziet er mooi uit :)
Het heet "ilauncher"
Afbeeldingslocatie: http://www.goodees.de/files/9032_1.jpg
Misschien een handige tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die heb ik ook :) erg mooi programma idd, alleen is dat voor het today scherm.
Dat Traylaunch is voor extra snelkoppelingen helemaal onderin in de launchbar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Laatst online: 14:23
Anoniem: 181496 schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:58:
Die heb ik ook :) erg mooi programma idd, alleen is dat voor het today scherm.
Dat Traylaunch is voor extra snelkoppelingen helemaal onderin in de launchbar.
Pad is niet compleet denk ik, ben je de extensie .exe niet vergeten? (Er staat immers niet voor niets complete path and extension included)
Zonder extension doet ie het inderdaad wel, maar krijg je geen icon.

Goed lezen dus... ;) (no offence)

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weet dat ie zo niet compleet is, maar ik weet ook niet precies hoe ik hem wel moet neerzetten.
\Windows\WLMMessenger? en dan nog wat maar moet ik dan weer verwijzen naar dat bestand?
dat snap ik dus niet. :? vandaar "NooB question" het zal vast heel makkelijk zijn.
En dat precies hetzelfde met bv TomTom...
MisTraller schreef op maandag 11 december 2006 @ 17:09:
[...]

Pad is niet compleet denk ik, ben je de extensie .exe niet vergeten? (Er staat immers niet voor niets complete path and extension included)
Zonder extension doet ie het inderdaad wel, maar krijg je geen icon.

Goed lezen dus... ;) (no offence)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bebob_NL schreef op maandag 11 december 2006 @ 10:14:
[...]

Voor de Vario heb je altijd ARM paketten nodig.
Je zou misschien de snelkoppeling in Word kunnen openen, wijzigen, en dan als plain text opslaan? Of met het notitie programma ofzo? Of desnoods naar je WIndows Bak copieren, daar in notepad editen en weer terug gooien? (let bij de laatste optie er op dat er geen .txt als extensie achter komt bij het opslaan....)
Hm, ARM...wel vreemd dat hij de 3 CAB files gewoon op de pc zet en ook het setup bestandje en het pictogrammetje...wat moet ik daar dan mee?
Normaliter met zo'n progje installeerd hij het direkt op je qtek...

Wat betreft OmapClock, heb er gewoon een bestandje in windows bij gemaakt: program files en het spulletje daarheen verplaatst, ben die irritante melding nu kwijt en kan er bij via verkenner, beetje omslachtig misschien maar kloksnelheid wijzig ik toch niet iedere x, staat nu op 240

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06:34
Ik was vandaag bij de Orange shop om wat abonnementszaken te regelen voor de telefoon voor mijn vrouw en toen werd ik eraan herinnerd dat mijn eigen abonnement binnenkort afloopt.
Nu kan ik deze dus verlengen en ben ik dus op zoek gegaan naar een leuke vervanger voor mijn Imate SP5 (waarbij ik een 512MB miniSD heb, die ik evt. verkoop) en ik ben dus uitgekomen op de SPV M3000.

Nu staat in de topicstart:
De M3000 heeft ook een 512MB miniSD kaartje in de doos.
Op de Orange website staat dit er niet bij, in de Orange shop wordt de M3000 niet meer vermeld en de klantservice van Orange weet het niet.

Kan iemand bevestigen of de 512MB miniSD er wel of niet bij zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre.Koster
Canard schreef op maandag 11 december 2006 @ 20:14:
Ik was vandaag bij de Orange shop om wat abonnementszaken te regelen voor de telefoon voor mijn vrouw en toen werd ik eraan herinnerd dat mijn eigen abonnement binnenkort afloopt.
Nu kan ik deze dus verlengen en ben ik dus op zoek gegaan naar een leuke vervanger voor mijn Imate SP5 (waarbij ik een 512MB miniSD heb, die ik evt. verkoop) en ik ben dus uitgekomen op de SPV M3000.

Nu staat in de topicstart:

[...]

Op de Orange website staat dit er niet bij, in de Orange shop wordt de M3000 niet meer vermeld en de klantservice van Orange weet het niet.

Kan iemand bevestigen of de 512MB miniSD er wel of niet bij zit?
Toen ik mijn M3000 in maart kocht, zat ie er bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Modbreak:Dit is nu al de tweede keer dat je dit roept in 24 uur terwijl het topic de 1000 posts nog niet eens bereikt heeft.

[ Voor 80% gewijzigd door Eggy op 12-12-2006 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
Anoniem: 181496 schreef op maandag 11 december 2006 @ 17:39:
Ik weet dat ie zo niet compleet is, maar ik weet ook niet precies hoe ik hem wel moet neerzetten.
\Windows\WLMMessenger? en dan nog wat maar moet ik dan weer verwijzen naar dat bestand?
dat snap ik dus niet. :? vandaar "NooB question" het zal vast heel makkelijk zijn.
En dat precies hetzelfde met bv TomTom...

[...]
Meestal is het een .exe, maar je kan altijd in de active sync verkenner er heen gaan en dan aangeven dat je extensies wilt zien. Dan weet je het zeker.

Succes!

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Modbreak:Neem eens een kijkje in Vraag & Aanbod, zo blijft dit topic wat overzichtelijker :)

[ Voor 88% gewijzigd door Eggy op 12-12-2006 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga het gelijk ff proberen, tnx man!
F-O-C-U-Z schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 11:41:
[...]

Meestal is het een .exe, maar je kan altijd in de active sync verkenner er heen gaan en dan aangeven dat je extensies wilt zien. Dan weet je het zeker.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nu alle combinaties geprobeert, maar ik krijg er geen icoon bij :'(
F-O-C-U-Z schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 11:41:
[...]

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Top ik heb het eindelijk!! ik dacht te moeilijk 8)7
Anoniem: 181496 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 15:03:
Ik heb nu alle combinaties geprobeert, maar ik krijg er geen icoon bij :'(

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003