HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 13

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 18.173 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 22:27
SMulTiE schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 10:22:
Post het liever hier. Ik ben namelijk ook wel benieuwd :o
Hier halverwege de pagina.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 07:50

xychix

FreeBSD Rules !

Ik vertrek strax naar t buitenland. weet iemand hoe ik GPRS kan uitzetten? vorige keer het nummer van de connectie op 0 gezet. maar dit leverde een rekening van 320 euro op. in amerika kost bellen naar 0 blijkbaar geld.

er moet toch een aan uit knopje voor gprs zijn??

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:25
Gewoon een nieuwe verbinding met verkeerde gegevens aanmaken en die als standaard instellen. Als je terugkomt weer de goede verbinding als standaard instellen en klaar ben je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
xychix schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 13:35:
Ik vertrek strax naar t buitenland. weet iemand hoe ik GPRS kan uitzetten? vorige keer het nummer van de connectie op 0 gezet. maar dit leverde een rekening van 320 euro op. in amerika kost bellen naar 0 blijkbaar geld.

er moet toch een aan uit knopje voor gprs zijn??
Registry Wizard@XDA heeft een optie GPRS always off......die zou je kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn___
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-08 08:46
SMulTiE schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 10:22:
Post het liever hier. Ik ben namelijk ook wel benieuwd :o
vervangen van de T-mobile dialer met behoud van smartdial:

1) Ga naar de volgende registry key: HKEY_LOCAL_MACHINE\Security\Phone\Skin

2) Wijzig de naam van de waarde "Dialer" naar "-Dialer".

3) Wijzig de naam van de waarde "Progress" naar "-Progress".

reset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stalker
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-04 15:15

Stalker

Leon 20 VT Topsport

Gisteren heb ik mijn mda geupdate met de nieuwste t-mobile rom.
Prima gegaan maar ik ben de rekenmachine kwijt.
Is dat een bekende bug?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09-2023
Probleem met ActiveSync via Bluetooth: 8)7
Heb precies de instructies gevolgd zoals in de handleiding beschreven staan, maar als ActiveSync op mijn toestel bij stap 7 de beschikbare services gaat weergeven, geeft hij enkel de volgende services weer:
- Seriële poort
- Handsfree
- Inbelnetwerk
Wat gaat er mis als ik er geen "ActiveSync" bij zie staan?
Als ik op mijn pc bij "Mijn Bluetooth-locaties\Mijn apparaat" kijk, staan er veel meer services, waaronder "Mijn ActiveSync". Deze staat op COM5 en bij ActiveSync staat ook dit ingevuld: "Verbindingen toestaan voor: COM5".
Iemand enig idee? :?

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Martijn___ schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:46:
[...]

vervangen van de T-mobile dialer met behoud van smartdial:

1) Ga naar de volgende registry key: HKEY_LOCAL_MACHINE\Security\Phone\Skin

2) Wijzig de naam van de waarde "Dialer" naar "-Dialer".

3) Wijzig de naam van de waarde "Progress" naar "-Progress".

reset
Helaas, werkt hier niet met de laatste officiële T-mobile ROM.
Waarschijnlijk omdat ik met een registry tweak pakketje al die instellingen heb aangepast.
Weet je zo uit je hoofd of er een registry instelling is om je smartdial aan en uit te "vinken"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Brook
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-11-2020
Mischien een domme vraag.....maar Activesync synchroniseert niet meer met mijn Orange SPV M3000.
Vermoedelijk iets van de M3000 verwijdert..??? 8)7
Krijg wel de melding en "ping " dat USB aanwezig is..( als ik de kabel in het Device klikt..)

Krijg de melding na enkele tijd:
Activesync cannot connect to the Windows Mobile powered device.

Hoe kan ik Activesync eventueel weer "compleet"op de M3000 installeren.....

Alvast bedankt.... _/-\o_

99,9 % Van de Computerproblemen zit tussen de bureaustoel en het toetsenbord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Ik heb een vraagje, heeft de M3000 ook nog ergens een backup optie zitten ? Ik heb namelijk een programma geinstalleerd gehad (pocketsecure) dat geen mogelijkheid tot uninstall heeft. Dir gerenamed was ook geen optie. Iedere keer wanneer je em aanzet krijg je een mooie melding dat hij het programma niet kan vinden.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
The Brook schreef op woensdag 22 november 2006 @ 14:13:
Mischien een domme vraag.....maar Activesync synchroniseert niet meer met mijn Orange SPV M3000.
Vermoedelijk iets van de M3000 verwijdert..??? 8)7
Krijg wel de melding en "ping " dat USB aanwezig is..( als ik de kabel in het Device klikt..)

Krijg de melding na enkele tijd:
Activesync cannot connect to the Windows Mobile powered device.

Hoe kan ik Activesync eventueel weer "compleet"op de M3000 installeren.....

Alvast bedankt.... _/-\o_
Dat probleem heb ik ook gehad, daarnaast gaf mijn MDA ook niet meer aan als er een agenda-item zou plaats vinden (geen signaal of melding). Heb toen maar een hard reset uitgevoerd, aangezien mijn back-up toch maar een paar dagen oud was.

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
C.44 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 15:25:
Ik heb een vraagje, heeft de M3000 ook nog ergens een backup optie zitten ? Ik heb namelijk een programma geinstalleerd gehad (pocketsecure) dat geen mogelijkheid tot uninstall heeft. Dir gerenamed was ook geen optie. Iedere keer wanneer je em aanzet krijg je een mooie melding dat hij het programma niet kan vinden.
Met de zoekfunctie zul je wel het een en ander vinden over het back-uppen van je M3000...
Het programma Spb Backup is daar een voorbeeld van, niet standaard dus :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PLAE
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-09 23:16
Iemand enig idee waar ik een nieuw batterij-klepje vandaan kan halen? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Brook
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-11-2020
wout-hugo schreef op woensdag 22 november 2006 @ 16:09:
[...]

Dat probleem heb ik ook gehad, daarnaast gaf mijn MDA ook niet meer aan als er een agenda-item zou plaats vinden (geen signaal of melding). Heb toen maar een hard reset uitgevoerd, aangezien mijn back-up toch maar een paar dagen oud was.
Kerel, je bent geweldig.............probleem opgelost........
Hardstikkesteenvriendelijkbedankt.... _/-\o_ _/-\o_

99,9 % Van de Computerproblemen zit tussen de bureaustoel en het toetsenbord

• king_bass
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:35
Mensen,

Heb sinds vanochtend een probleem. Mijn vario wil geen verbinding meer maken met het t-mobile netwerk. Voor de rest werkt hij nog helemaal naar behoren. Hij start normaal op en ook kan ik het wachtwoord van m'n simkaart invoeren. Daarna wil hij alleen niet verbinden.

Soft reset, batterij eruit, normaal afsluiten en hard reset hebben niet geholpen. In m'n oude telefoon krijg ik wel verbinding.

Iemand een oplossing?

Mvg,

• Oesie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 11:46
Heeft iemand wel eens via Skype gebeld via zijn HTC Wizard?

Zelf heb ik het wel eens geprobeerd... alleen de ontvangst van data/geluid is te langzaam. Het versturen van data/geluid gaat overigens wel perfect. Maar voor een gesprek is het ook wel handig als je de overkant kan volgen. Is hier misschien een tweak voor? Wat zijn jullie ervaringen met Skype op de HTC Wizard?

• Martijn___
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-08 08:46
Oesie schreef op donderdag 23 november 2006 @ 20:44:

Zelf heb ik het wel eens geprobeerd... alleen de ontvangst van data/geluid is te langzaam. Het versturen van data/geluid gaat overigens wel perfect. Maar voor een gesprek is het ook wel handig als je de overkant kan volgen. Is hier misschien een tweak voor? Wat zijn jullie ervaringen met Skype op de HTC Wizard?
heb het zelf nooit gebruikt, maar wel eens gelezen dat het beter werkt als je je Wizard overclockt. In de startpost staat geloof ik hoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al gezocht op het forum maar heb niets kunnen vindne over het volgende probleem. Mocht ik toch ergens ovrheen gelezen hebben dan hoor ik het graag:

Als ik buiten de deur wil internetten met mijn notebook dan gebruik ik de MDA Vario als modem.Ik maak verbinding middels de usb kabel. De benodigde software is geinstalleerd en ik kan verbinding krijgen met internet. De eerste keer dan. Als ik de connectie verbreek en daarna weer laat verbinden dan geeft de notebook het volgende aan:

fout 692: Er is een hardwarefout opgetreden in de modem(of een ander verbindingsapparaat)

Ik kan dus geen verbinding meer krijgen. Ook niet na het uit- en aanzetten van de computer. De enige manier waarop ik weer kan internetten is de computer herstellen naar een vorig herstelpunt. Daarna doet hij het weer goed (echter slechts weer één maal). Ik heb geen andere bestanden geinstalleerd na het laatste modemgebruik. Ook bij mijn vorige computer had ik hetzelfde probleem. Het enige dat ik in het forum heb terug gevonden is een bug in activesync. De benodigde edit heb ik in het register toegevoegd dus dat kan het ook niet zijn.

Heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
king_bass schreef op donderdag 23 november 2006 @ 20:20:
Mensen,

Heb sinds vanochtend een probleem. Mijn vario wil geen verbinding meer maken met het t-mobile netwerk. Voor de rest werkt hij nog helemaal naar behoren. Hij start normaal op en ook kan ik het wachtwoord van m'n simkaart invoeren. Daarna wil hij alleen niet verbinden.

Soft reset, batterij eruit, normaal afsluiten en hard reset hebben niet geholpen. In m'n oude telefoon krijg ik wel verbinding.

Iemand een oplossing?

Mvg,
Ik heb ook wel eens gehad dat het icoontje bovenin aangeeft dat ik geen verbinding heb. Als je vervolgens toch gewoon gaat bellen, krijg je weer een antenne met streepjes die aangeven hoe goed de ontvangst is; bij mij was dat zo althans.
Ik hoop dat ik je hiermee heb geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LieveNiels
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-08 11:46

LieveNiels

On Fire

PLAE schreef op woensdag 22 november 2006 @ 16:30:
Iemand enig idee waar ik een nieuw batterij-klepje vandaan kan halen? :'(
Ik ben zelf ook een tijdje mijn klepje kwijt geweest, naar de belcompany gegaan, die gaven het advies om naar t-mobile te bellen. Heb ik overigens niet gedaan, vond het klepje een half uur later in de voering van mijn jas 8)7 (gat in binnenzak)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king_bass
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:35
SMulTiE schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 07:36:
[...]

Ik heb ook wel eens gehad dat het icoontje bovenin aangeeft dat ik geen verbinding heb. Als je vervolgens toch gewoon gaat bellen, krijg je weer een antenne met streepjes die aangeven hoe goed de ontvangst is; bij mij was dat zo althans.
Ik hoop dat ik je hiermee heb geholpen.
Nee helaas, als ik wil bellen krijg ik de melding: 'Kan de oproep niet voltooien. Het signaal is mogelijk niet beschikbaa of het telefoonnummer is mogelijk ongeldig. Controleer het nummer en probeer het later opnieuw.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit met een probleempje: via de PDA-pagina van T-Mobile kun je het laatste NOS Journaal zien. Als ik deze wil starten wordt WMP10 geopend, en hoor ik netjes het geluid maar het beeld blijft totaal zwart. Helemaal niets. TCPMP heb ik ook geprobeerd, maar die loopt totaal vast als ik de link aanklik.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat WMP10 het beeld wel gaat weergeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Laatst online: 21:45

GVR

dat heb ik ook als ik via gprs het journaal kijk. Als ik internet via mn verbinding thuis krijg ik wel beeld. Misschien past de stream zich aan aan de bandbreedte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

art-core schreef op maandag 11 september 2006 @ 23:13:
ola!

ik heb de volgende problemen:
.....

Dan heb ik nog het rare probleem van mijn beeldscherm. Zodra ik gebeld wordt, of als TomTom draait loopt het beeld heel vaak vast en krijg ik allerlei vreemde strepen. Door de vario op standy en weer aan te zetten is het weer opgelost. Komt iemand dit bekent voor?

Thx alvast!
Ik heb dit ook, niet alleen met tomtom maar ook met patience of met smsen. Iemand hier een oplossing voor.

Ik heb hem al een aantal maandjes en heb ook mijn simlock en die andere lock eraf gehaald dus geen garantie meer toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mellowpimp
  • Niet online
heb je voor de M3000 nog drivers nodig ofzo?

heb windows opnieuw geinstaleerd. en als ik mn telefoon aansluit kan die de hardware niet goed installeren. maar ik heb de orange cd ook niet meer.

iemand enige idee? ik heb activesync ook geinstaleerd maar dat helpt blijkbaar weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Batman2k schreef op zondag 26 november 2006 @ 17:49:

heb windows opnieuw geinstaleerd. en als ik mn telefoon aansluit kan die de hardware niet goed installeren. maar ik heb de orange cd ook niet meer.

iemand enige idee? ik heb activesync ook geinstaleerd maar dat helpt blijkbaar weinig.
Activesync bevat de drivers. Ik weet niet of je de nieuwste activesync geïnstalleerd hebt, anders klik hier even voor 4.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-12-2024
Batman2k schreef op zondag 26 november 2006 @ 17:49:

Batman, ik heb op mijn PC alleen maar Active sync hoeven installeren. Heb jij je windows al geupdate met alle nieuwste updates van Windows? Daar zitten vaak ook driver updates tussen...

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heb ik iets vreselijks doms gedaan: met check notifications wilde ik de dubbele notifications eruit halen, maar heb nu alles verwijderd. Gevolg: Activesync lijkt niet meer te werken, ook niet na een soft-reset. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 18:28:
Volgens mij heb ik iets vreselijks doms gedaan: met check notifications wilde ik de dubbele notifications eruit halen, maar heb nu alles verwijderd. Gevolg: Activesync lijkt niet meer te werken, ook niet na een soft-reset. :|
Nou, heb een oplossing doorgemaild gekregen. Omdat ik verwacht dat dit wel eens bij meer mensen kan gebeuren, hierbij de oplossing:

http://www.cs.pitt.edu/~j...?entry=entry051203-201515

Het scheelt je echt een harde reset.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2006 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freaky Gabbur schreef op zondag 26 november 2006 @ 16:45:
dat heb ik ook als ik via gprs het journaal kijk. Als ik internet via mn verbinding thuis krijg ik wel beeld. Misschien past de stream zich aan aan de bandbreedte?
Nee, want van anderen weet ik dat hij het daar wel prima doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mellowpimp
  • Niet online
met AS4.2 lukte het niet, maar heb net 4.5 beta geinstaleerd en die pakt hem wel. thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44

C.44

Verdorie.... blijkbaar was gisteravond mijn foon knap leeg en nu krijg ik het ding niet meer aan... met geen mogelijkheid. Hij reageert helemaal nergens meer op, niet op de reset en niet op de powerbutton. Ook het inpluggen van de stroom doet em niet veel.

Iemand ideeen ?

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Laatst online: 18:25
Laat hem een tijdje aan de netstroom lader hangen, na een half uur oid gaat het ledje weer branden en is het echte opladen begonnen. Let op: laden via USB levert te weinig stroom om het laadproces weer op gang te krijgen, je hebt echt de netstroom lader nodig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
SMulTiE schreef op woensdag 22 november 2006 @ 08:03:
[...]

Helaas, werkt hier niet met de laatste officiële T-mobile ROM.
Waarschijnlijk omdat ik met een registry tweak pakketje al die instellingen heb aangepast.
Weet je zo uit je hoofd of er een registry instelling is om je smartdial aan en uit te "vinken"?
Kick ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Laatst online: 11-09 12:43
ik heb een oplossing voor het batterij-is-helemaal-leeg-en-wil-niet-meer-opladen probleem. ik had dus de 220V adapter niet bij me en kon dus niet mijn accu opladen, want het standaard kabeltje werkte niet. gelukkig had ik nog wel een USB-kabeltje van mijn HD, en die heeft een extra USB aansluiting voor extra vermogen. Daarmee sluit je dus eigenlijk je vario aan op 2 USB poorten, waardoor hij wel oplaadt.

[ Voor 3% gewijzigd door Byte_Me op 27-11-2006 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44

C.44

Het heeft inderdaad gewerkt. Toen ik de m3k aan de lader hing ging na enkele seconden het oranje lampje aan en na een half uurtje was er weer genoeg sap om te starten. Thanks :)

Nog 1 vraagje, ik heb een tjidje geleden PocketSecure geinstalleerd. Alleen nu wil ik het programma verwijderen maar bij de optie software verwijderen kom ik heel pocketsecure niet tegen, niet eens iets wat erop lijkt of wat er vaag verband mee zou kunnen houden. Ik heb de programma map z'n naam gewoon veranderd maar nu komt WM5 iedere keer als ik de m3k aanzet met het probleem dat ie het bestand niet kan vinden (rara :+ ). Heeft iemand ervaring met dit progsel of hoe ik het kan verwijderen zonder hard reset ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 17:00:
[...]

Ik heb dit ook, niet alleen met tomtom maar ook met patience of met smsen. Iemand hier een oplossing voor.

Ik heb hem al een aantal maandjes en heb ook mijn simlock en die andere lock eraf gehaald dus geen garantie meer toch?
Mjah, hetzelfde probleem heb ik. komt ook wel eens voor dat pixels beginnen te trillen, en vervolgens krijg ik een aantal vertikale lijnen over het scherm alvorens het gehele scherm wit wegtrekt. Een simple uit->aan cyclus met het powerknopje bovenop de telefoon lost het probleem op. Ook op xda zijn er verschillende mensen die er last van hebben. Het lijkt op een slechte verbinding van de schermconnector. Zodra het probleem zich voordoet, en je drukt op het gebied rond de D-Pad, verdwijnt het probleem. Zelf nog niet de moeite genomen om'm terug te brengen naar T-Mobile.

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bebob_NL schreef op maandag 27 november 2006 @ 21:32:
[...]

Mjah, hetzelfde probleem heb ik. komt ook wel eens voor dat pixels beginnen te trillen, en vervolgens krijg ik een aantal vertikale lijnen over het scherm alvorens het gehele scherm wit wegtrekt. Een simple uit->aan cyclus met het powerknopje bovenop de telefoon lost het probleem op. Ook op xda zijn er verschillende mensen die er last van hebben. Het lijkt op een slechte verbinding van de schermconnector. Zodra het probleem zich voordoet, en je drukt op het gebied rond de D-Pad, verdwijnt het probleem. Zelf nog niet de moeite genomen om'm terug te brengen naar T-Mobile.
Idd, de tijdelijke oplossingen die jij noemde heb ik ook gebruikt.

Nog even over de garantie, heb ik die nog na het verwijderen van de simlock en die andere lock? (weet niet meer precies hoe die genoemd word.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

Weet iemand een IRC prog voor de PocketPC met perform functie?

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• telefoontoestel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-06-2024

telefoontoestel

Maak me gelukkig....Bel!!

Het is zo'n uitgebreide topic geworden dat ik niet kan terug vinden of dit al eens is gevraagd.

Kan ik ook het onscreen toetsenbord volledig uitschakelen. Ik gebruik standaard het uitschuifbare toetsenbordje en als ik dan een veld aanklik krijg ik steeds dat onscreen ding er overheen. Ik weet niet precies wat ik daarmee moet doen (wss die keybd entry in het register, maar welke key etc.). Iemand tips?

telefoontoestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-09 12:59
telefoontoestel schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 04:17:
Het is zo'n uitgebreide topic geworden dat ik niet kan terug vinden of dit al eens is gevraagd.

Kan ik ook het onscreen toetsenbord volledig uitschakelen. Ik gebruik standaard het uitschuifbare toetsenbordje en als ik dan een veld aanklik krijg ik steeds dat onscreen ding er overheen. Ik weet niet precies wat ik daarmee moet doen (wss die keybd entry in het register, maar welke key etc.). Iemand tips?
NullKeyboard installeren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 18:52:
Nou, heb een oplossing doorgemaild gekregen. Omdat ik verwacht dat dit wel eens bij meer mensen kan gebeuren, hierbij de oplossing:

http://www.cs.pitt.edu/~j...?entry=entry051203-201515

Het scheelt je echt een harde reset.
Ik heb het probleem ook gehad, en precies op dezelfde manier als jij beschrijft: iets weggooien met Check Notifications ;( Ik ben een tijdje verder gegaan met syncen via bluetooth maar toen ook dat niet meer werkte was een hard reset de enige optie.

Als je tip echt werkt, lijkt het mij iets om in de topic start te vermelden. Het programma heb ik gesaved mocht het ooit weer van pas komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbooij
  • Laatst online: 12-09 15:37

mbooij

De Mosselman

Ik al enkele maanden een M3000. In princiepe voldoet het apparaat maar ik vind het jammer dat Orange weinig aan updates doen. De laatste is een half jaar oud. Er zullen vast verbeteringen in de QTec of ondere roms t.o.v. Orange zijn. Heeft iemand ervaring met het flashen van een andere brand rom op een M3000?

Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre.Koster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-12-2022
Oesie schreef op donderdag 23 november 2006 @ 20:44:

Ik bel haast dagelijks met Skype (de "low CPU"-versie) op mijn Wizard. Maar overklokken is wel vereist, ten minste 240 MHz -- maar ik draai hem op 260. (Doe ik overigens alleen voor Skype, want ik vind hem wel erg warm worden.)

Sluit verder al je draaiende programma's af (eventueel ook CPU-slurpende Today-plugins!). Dan werkt het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre.Koster
Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 12:37:
Zit met een probleempje: via de PDA-pagina van T-Mobile kun je het laatste NOS Journaal zien. Als ik deze wil starten wordt WMP10 geopend, en hoor ik netjes het geluid maar het beeld blijft totaal zwart. Helemaal niets. TCPMP heb ik ook geprobeerd, maar die loopt totaal vast als ik de link aanklik.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat WMP10 het beeld wel gaat weergeven?
Ik heb hetzelfde probleem, sommige streams doen het wel, andere niet (vaker niet dan wel, overigens). Het NOS Journaal doet het bij mij ook niet (zwart beeld, wel geluid). NOVA werkt bij mij bv. wel.

Zou ook graag ontdekken hoe ik dit kan fixen!

Iets anders: Opera start WMP niet op als ik op zo'n stream klik (geeft een foutmelding dat ie er geen applicatie voor weet of kan vinden), ik moet per se PIE gebruiken. Waarschijnlijk een kwestie van configureren van Opera. Alleen, hoe doe ik dat?

[ Voor 15% gewijzigd door Andre.Koster op 28-11-2006 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• telefoontoestel

telefoontoestel

Ik heb het programma nu geinstalleerd en hij verschijnt ook in de installatielijst, maar er gebeurd niets. In de programmas lijst komt ie ook niet voor. Fout geinstalleerd of moet ik er nog iets anders voor doen? Hij heeft al een soft reset gehad.

telefoontoestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-09 12:59
telefoontoestel schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 14:16:
[...]

Ik heb het programma nu geinstalleerd en hij verschijnt ook in de installatielijst, maar er gebeurd niets. In de programmas lijst komt ie ook niet voor. Fout geinstalleerd of moet ik er nog iets anders voor doen? Hij heeft al een soft reset gehad.
Wel het toetsenbord op die optie zetten dan.
Afbeeldingslocatie: http://personales.ya.com/beemer/images/prod032.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-07-2024

Mas-

Alsof het niets kost!

Dit is misschien nogal oppervlakkig, maar ik vroeg me af wat iedereen als ringtone ingesteld heeft, voor zowel bellen als een SMS. Ik heb namelijk weinig inspiratie in mijn geluidskeuze en bovendien weinig zin in Jamba-achtige taferelen. Zelf heb ik momenteel Grandmaster Flash and the Furious Five met The Message als ringtone, en verder heb ik nog het standaard geluidje voor SMS-en. Ik zou het interessant vinden om te horen wat jullie gebruiken.

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweetniks
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-04-2022
Bestaat er nou een mini usb naar video out kabel? (composite) voor de mda vario?
Kan er niks over vinden op google, mischien omdat het gewoon niet bestaat?

[ Voor 34% gewijzigd door ikweetniks op 28-11-2006 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

telefoontoestel schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 04:17:

Maar als je dan begint te typen, verdwijnt het onscreen toetsenbord toch weer? Bij mij althans...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:39
Mas- schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 14:54:
Dit is misschien nogal oppervlakkig, maar ik vroeg me af wat iedereen als ringtone ingesteld heeft, voor zowel bellen als een SMS.
Beltoon: Monica - Everytime Tha Beat Drops (ft. Franchize Boyz)
SMS: "24" beltoon
Alarm: oude Nokia alarm, opgenomen --> mp3 :P

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• telefoontoestel

telefoontoestel

Het is nu idd gelukt. Het ziet er alleen vervelend uit omdat het soms over het hele veld heen gaat en je niet zeker weet bij welk invoer veld je nu begint te typen. Zo is een stuk beter! Thnx

telefoontoestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
Dit is misschien nogal oppervlakkig, maar ik vroeg me af wat iedereen als ringtone ingesteld heeft, voor zowel bellen als een SMS. Ik heb namelijk weinig inspiratie in mijn geluidskeuze en bovendien weinig zin in Jamba-achtige taferelen. Zelf heb ik momenteel Grandmaster Flash and the Furious Five met The Message als ringtone, en verder heb ik nog het standaard geluidje voor SMS-en. Ik zou het interessant vinden om te horen wat jullie gebruiken.
Telefoon: Dag vriendjes van Bassie & Adriaan
SMS: Mail Motherf*cker van de film Eurotrip

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Laatst online: 01-09 18:02
Klopt het dat wanneer ik een harde reset doe, dat het toestel dan weer in dezelfde staat is als toen ik hem nieuw uit de doos haalde??

En zijn de verwijderde gegevens ook niet meer terug te halen op 1 of andere manier??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand mij kunnen vertellen of het mogelijk is om het touch-screen toetsenbord (wat bij mij als Nederlands toetsenbord weergegeven word,) te veranden naar een Engelse layout ?
Ik word helemaal gek van het zoeken naar de juiste tekens in die Nederlandse layout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:06

mphilipp

Romanes eunt domus

Dit is misschien nogal oppervlakkig, maar ik vroeg me af wat iedereen als ringtone ingesteld heeft, voor zowel bellen als een SMS.
Niet alleen oppervlakkig, maar ook een beetje zinloos om dat hier in dit topic te doen. Dit is geen opsomtopic.

Luister naar de radio voor inspiratie, maar val ons er niet mee lastig... 8)7

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
Conan schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 16:26:
Klopt het dat wanneer ik een harde reset doe, dat het toestel dan weer in dezelfde staat is als toen ik hem nieuw uit de doos haalde??

En zijn de verwijderde gegevens ook niet meer terug te halen op 1 of andere manier??
Je toestel is weer als nieuw. Je zal bijvoorbeeld een backup kunnen maken alvorens de reset uit te voeren. Dit kan bijvoorbeeld met sprite backup...

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien ik m'n MDA Vario ga verkopen zoek ik een mogelijkheid om m'n smsjes te backuppen naar de pc. In de OP staat een link, maar die is niet meer in gebruik helaas... Hebben jullie tips of progjes die werken? Danke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:08

jerry_a

doei

Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 22:03:
Aangezien ik m'n MDA Vario ga verkopen zoek ik een mogelijkheid om m'n smsjes te backuppen naar de pc. In de OP staat een link, maar die is niet meer in gebruik helaas... Hebben jullie tips of progjes die werken? Danke...
Jeyo Mobile Extender of Jeyo Mobile Companion.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
F-O-C-U-Z schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 21:24:
[...]

Je toestel is weer als nieuw. Je zal bijvoorbeeld een backup kunnen maken alvorens de reset uit te voeren. Dit kan bijvoorbeeld met sprite backup...
Behalve als je de rom geflashed hebt natuurlijk.
En als je dingen terug wilt halen moet je ze inderdaad van te voren in een backup opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p-de-geus
  • Laatst online: 07-09 15:19
* myReactBekijk myReact van p-de-geus
* galleryBekijk de gallery van p-de-geus

Reg. datum: 11 juni 2001
Ik heb al gezocht maar heb hier (nog) niks over kunnen vinden.

Als je een gesprek voert dan kan je het gesprek over de speaker zetten zodat je handfree kan telefoneren.

nu wil ik voor in de auto graag dat al mijn gesprekken die ik krijg gelijk over de speakers worden gegooid , dat ik dat dus niet handmatig hoef aan te zetten.

Is hier een tweak of software voor oid. Ik had wel wat gevonden maar die werkt niet, progje speakerphone.

Ik heb al in het algemene topic(s) gezocht/gebladerd maar kon hier niks over vinden.
Ik heb ook gegoogled, dit leverde geen goede resultaten.

dSLR: Nikon D5300;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu wil ik voor in de auto graag dat al mijn gesprekken die ik krijg gelijk over de speakers worden gegooid , dat ik dat dus niet handmatig hoef aan te zetten.
Zoek eens op Pocketmax Pocketalarm. Daarin kan je verschillende profielen aanmaken, zo ook voor de auto. In dat profiel zit een optie die ervoor zorgt dat voor alle inkomende gesprekken automatisch de speaker wordt aangezet.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2006 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
Kan iemand mij vertellen wat er standaard onder de volgende registry key staat?
Ben zo leuk geweest het te overschrijven zonder eerst te noteren wat er stond.
Moet de link zijn naar de contacts, maar ook die kan ik via de explorer niet vinden....

Alvast bedankt!!!

PS: Ik heb trouwens de NL versie

HKEY_CURRENT_USER/Software/Microsoft/Today/Keys/113/

Naam: Contacts
String: ????

[ Voor 4% gewijzigd door F-O-C-U-Z op 29-11-2006 14:27 ]

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
F-O-C-U-Z schreef op woensdag 29 november 2006 @ 14:26:
Kan iemand mij vertellen wat er standaard onder de volgende registry key staat?
Ben zo leuk geweest het te overschrijven zonder eerst te noteren wat er stond.
Moet de link zijn naar de contacts, maar ook die kan ik via de explorer niet vinden....

Alvast bedankt!!!

PS: Ik heb trouwens de NL versie

HKEY_CURRENT_USER/Software/Microsoft/Today/Keys/113/

Naam: Contacts
String: ????
http://wiki.xda-developer...gename=Universal_Registry

If you want to change the right-hand softkey to start Contacts you would set

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Today\Keys\113\(Default) = Contacts
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Today\Keys\113\Open = \Windows\AppButtons\Contacts.lnk

Kortom.....zoeken met google op je registry string levert al een antwoord op ;) .

[ Voor 4% gewijzigd door DeOS op 29-11-2006 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p-de-geus
Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 13:19:
[...]

Zoek eens op Pocketmax Pocketalarm. Daarin kan je verschillende profielen aanmaken, zo ook voor de auto. In dat profiel zit een optie die ervoor zorgt dat voor alle inkomende gesprekken automatisch de speaker wordt aangezet.
Thnx ik ga dit uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
DeOS schreef op woensdag 29 november 2006 @ 14:31:
[...]

http://wiki.xda-developer...gename=Universal_Registry

If you want to change the right-hand softkey to start Contacts you would set

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Today\Keys\113\(Default) = Contacts
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Today\Keys\113\Open = \Windows\AppButtons\Contacts.lnk

Kortom.....zoeken met google op je registry string levert al een antwoord op ;) .
Daarom gaf ik ook aan dat ik een NL versie had, want wanneer ik kijk in die map dan is daar helemaal geen contacts.ink aanwezig. Wanneer ik er dan nog naar verwijs krijg ik een hele mooie foutmelding dat het bestand niet gevonden kan worden. had ik misschien wat duidelijker kunnen vermelden. er staat wel een bestand contactpersonen (zonder extensie) maar daar krijg ik ook een foutmelding op.

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
F-O-C-U-Z schreef op woensdag 29 november 2006 @ 14:41:
[...]
Daarom gaf ik ook aan dat ik een NL versie had, want wanneer ik kijk in die map dan is daar helemaal geen contacts.ink aanwezig. Wanneer ik er dan nog naar verwijs krijg ik een hele mooie foutmelding dat het bestand niet gevonden kan worden. had ik misschien wat duidelijker kunnen vermelden. er staat wel een bestand contactpersonen (zonder extensie) maar daar krijg ik ook een foutmelding op.
Dus verwijzen naar "\Windows\AppButtons\Contactpersonen.lnk" werkt niet? Alle bestanden in AppButtons hebben geen extensie omdat .lnk standaard verborgen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
Bedankt DeOS, je hebt me op weg geholpen. viel me alleen op dat jij .Ink met een hoofdletter deed en ik het klein had geschreven. Misschien dat dat het probleem is geweest!!! thanks anyway!!!!

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
F-O-C-U-Z schreef op woensdag 29 november 2006 @ 14:50:
Bedankt DeOS, je hebt me op weg geholpen. viel me alleen op dat jij .Ink met een hoofdletter deed en ik het klein had geschreven. Misschien dat dat het probleem is geweest!!! thanks anyway!!!!
:9 het is lnk en niet ink he. Staat voor link. Dus ik gok dat je een "i" (die als hoofdletter lijkt op een kleine L; I) hebt gebruikt i.p.v. een kleine "L" ;) .

[ Voor 5% gewijzigd door DeOS op 29-11-2006 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p-de-geus
Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 13:19:
[...]

Ik heb de trial versie gedownload en opmn pda geinstalleerd. Ik heb er even naar zitten kijken en t lijkt erop dat dit was wat ik zocht. Nu alleen nog een keer testen, zit nu op mn werk dus als ik thuis ben / in de auto wordt gebeld dan test k t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Laatst online: 15-09 21:53
Heeft iemand al ervaring gehad met een hoog piepend geluid? Ik heb de mda nu een half jaartje en de pda begint met een hele hoge toon te piepen zodra ik hem aanzet.. Erg irritant en ik heb er een hoofdpijn aan over gehouden.. Dit geldt toch gewoon als garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
Wisbar kan heel mooi de open applicaties dmv icoontjes weergeven op de taakbalk en dan ook nog eens zonder de applicatie naam. Is er misschien een applicatie naast wisbar (wil dit liever niet gebruiken door instabiliteit) die dat ook kan?

Ik heb gezocht op google, maar daar heb ik helaas niets kunnen vinden. Dit kan ook liggen aan mijn zoektermen, maar ik weet echt niet waar ik precies op moet zoeken.

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44

C.44

C.44 schreef op maandag 27 november 2006 @ 20:28:
Het heeft inderdaad gewerkt. Toen ik de m3k aan de lader hing ging na enkele seconden het oranje lampje aan en na een half uurtje was er weer genoeg sap om te starten. Thanks :)

Nog 1 vraagje, ik heb een tjidje geleden PocketSecure geinstalleerd. Alleen nu wil ik het programma verwijderen maar bij de optie software verwijderen kom ik heel pocketsecure niet tegen, niet eens iets wat erop lijkt of wat er vaag verband mee zou kunnen houden. Ik heb de programma map z'n naam gewoon veranderd maar nu komt WM5 iedere keer als ik de m3k aanzet met het probleem dat ie het bestand niet kan vinden (rara :+ ). Heeft iemand ervaring met dit progsel of hoe ik het kan verwijderen zonder hard reset ?
Iemand ?

• Bebob_NL
  • Laatst online: 27-08 16:54
misschien staat er in \windows\start up\ een link file naar het programma waar je't over hebt. even weggooien in dat geval en het probleem zou moeten zijn opgelost....

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

• C.44

C.44

Bebob_NL schreef op donderdag 30 november 2006 @ 00:10:
[...]

misschien staat er in \windows\start up\ een link file naar het programma waar je't over hebt. even weggooien in dat geval en het probleem zou moeten zijn opgelost....
Uhm.... oops... |:( :z

Thx ;)

• Andre.Koster
Andre.Koster schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 11:15:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem, sommige streams doen het wel, andere niet (vaker niet dan wel, overigens). Het NOS Journaal doet het bij mij ook niet (zwart beeld, wel geluid). NOVA werkt bij mij bv. wel.

Zou ook graag ontdekken hoe ik dit kan fixen!
Gisteren iets raars ontdekt: de stream van het NOS Journaal werkt soms wel! En het is herhaalbaar, meestal werkt-ie niet (wel geluid, zwart beeld), maar soms wel.

Iemand enig idee?

• blaatpaal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-07 18:19
Ik maak wel vaak gebruik van agile messenger 24/7 ;)

de laatste tijd veel meldingen met update's en ik heb deze braaf geinstalleerd.
echter nu krijg ik de melding dat ie over 7 dagen niet meer geldig is. :( en dat ik moet gaan betalen

hebben jullie hier ook last van?

(--=) Peace For Everybody (=--)

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:47

Dentheman

Zie signature

Ik heb sinds 3 dagen vaak last van geen geluid, ik weet dat dit te wijten is aan de koptelefoon-ingang die denk dat de koptelefoon er nog in zit, maar na lang wikken en wegen met het stekkertje werkt het soms weer, maar zelfs zonder dat ik het stekkertje erin stop kan 'ie al switchen naar koptelefoon. Erg lastig want ik kan ook niet bellen zo, vooral nu m'n moeder in het ziekenhuis ligt en wat contact lekker is. Is hier een oplossing voor?

Zie ondertitel

• thecompany
Weet iemand nog een link of wil iemand even een rom update van qtek uploaden? Ik hoop dat dan de simlock er weer op zit... Of is er een andere manier om de simlock er weer op te krijgen? Mijn scherm heeft nl. kuren..

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-09 19:17

trimakassi

haapsie is eepsie!

simlock? op een qtek? denk het niet. Volgens mij heb je een Vario of de M3000?

Edit: Sorry, heb het denk ik verkeerd begrepen... :X bedoel je het blokkeren (scherm) van je qtek?
Heb je al een softreset/hardreset geprobeerd?

Kijk voor evt. support anders even op de smart mobility website:

http://qtek.nl/index.asp (is idd qtek link, maar zoals je weet leveren zij geen service meer)

[ Voor 84% gewijzigd door trimakassi op 30-11-2006 18:58 ]

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

• thecompany
Ik heb de mda vario.. Daar heb ik problemen mee.. Ik heb hem simlock vrij gemaakt. Dus ik kan geen garantie claimen. Ik wil dus de simlock er weer op zetten. Zit de simlock er weer op als ik er een nieuwe rom opgooi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equinoxe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
thecompany schreef op donderdag 30 november 2006 @ 19:46:
Ik heb de mda vario.. Daar heb ik problemen mee.. Ik heb hem simlock vrij gemaakt. Dus ik kan geen garantie claimen. Ik wil dus de simlock er weer op zetten. Zit de simlock er weer op als ik er een nieuwe rom opgooi?
Helaas,
Als je een nieuwe (of oude) rom-update doet blijft een simlock gehandhaaft.

Het enige wat je kunt doen is de backup terug te zetten die lokiwiz heeft gemaakt.
De naam van deze file is lock_backup.bin en is zo'n 64 KB groot.

plaats nooit een backup-bestand terug van een ander toestel dan waar de backup vandaan komt, het is nl toestel specifiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-09 19:17

trimakassi

haapsie is eepsie!

^^ Hij heeft toch de simlock er vanaf gehaald? Ik lees nergens dat hij een backup terug wil zetten. Volgens mij gaat het gewoom om garantie te claimen door de simlock terug te zetten. (Wat volgens mij niet gaat lukken...)
Dan heb ik het toch goed begrepen. Ik denk dat je voor dit soort zaken hier niet helemaal op het juiste adres bent. Je Vario had/heeft een simlock, cidlock en een T-Mobile ROM. Als je een andere ROM erop zet krijg je niet ineens je simlock terug. Kijk even op de XDA developpers site voor meer info.

[ Voor 51% gewijzigd door trimakassi op 01-12-2006 00:19 ]

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equinoxe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
trimakassi schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 00:16:
^^ Hij heeft toch de simlock er vanaf gehaald? Ik lees nergens dat hij een backup terug wil zetten. Volgens mij gaat het gewoom om garantie te claimen door de simlock terug te zetten. (Wat volgens mij niet gaat lukken...)
Het betreft een backup van de sim/cid lock.. niet van software ..
Terugplaatsen van deze backup zorgt er wel degelijk voor dat het toestel weer sim & cid locked is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
Dentheman schreef op donderdag 30 november 2006 @ 16:51:
Ik heb sinds 3 dagen vaak last van geen geluid, ik weet dat dit te wijten is aan de koptelefoon-ingang die denk dat de koptelefoon er nog in zit, maar na lang wikken en wegen met het stekkertje werkt het soms weer, maar zelfs zonder dat ik het stekkertje erin stop kan 'ie al switchen naar koptelefoon. Erg lastig want ik kan ook niet bellen zo, vooral nu m'n moeder in het ziekenhuis ligt en wat contact lekker is. Is hier een oplossing voor?
Ik neem aan dat het dus belangrijk is dat je bereikbaar bent en kan bellen en dus je toestel niet terug wilt sturen voor reparatie -> je zou je headset kunnen gebruiken om te bellen, het lijkt me dat die nog wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit dus met het volgende probleem:

Heb vanaf mijn oude MPX200 mijn contacts ge-infrarood naar mijn Vario.
De contacts zijn wel terug te vinden in het sms telefoonboek, maar niet in het bel telefoonboek.
Deze is dus helemaal leeg :(

Zie ik hier iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:47

Dentheman

Zie signature

golem501 schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 07:38:
[...]

Ik neem aan dat het dus belangrijk is dat je bereikbaar bent en kan bellen en dus je toestel niet terug wilt sturen voor reparatie -> je zou je headset kunnen gebruiken om te bellen, het lijkt me dat die nog wel werkt.
headset is een keer met de was meegegaan :p
Maar hij de speaker werkt weer, kwestie van paar keer hard zuigen en blazen op het gaatje van de mini-jack. Doe dit zelf overigens niet want nu werkt m'n koptelefoon niet meer :+ Maar dat is geen ramp :)

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op XDA heb ik vaak genoeg gelezen dat ze daar niet moeilijk als de lock er af is.
Je krijgt hem dan wel weer gemaakt en gelockt terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het goed is heb je straks elke keer beeld bij het geluid :D
Je gaat naar je mediaplayer dan naar het menu, dan naar opties daar ga je naar netwerk en zet je de snelheid op 384kbs en vink je verbindingsnelheid selecteren uit.

Succes ;)
Andre.Koster schreef op donderdag 30 november 2006 @ 11:40:
[...]

Gisteren iets raars ontdekt: de stream van het NOS Journaal werkt soms wel! En het is herhaalbaar, meestal werkt-ie niet (wel geluid, zwart beeld), maar soms wel.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44

C.44

Bebob_NL schreef op donderdag 30 november 2006 @ 00:10:
[...]

Nog even hierop terug komend, ik heb inderdaad in de startup een link gevonden naar dat bout programma. En de eerste keer dat ik het teste (even gauw aan en uitgezet) kreeg ik ook geen melding meer... Alleen nu krijg ik ze weer. Als het ding opstart (na een reset) krijg ik de melding dat ie een programma niet kan vinden en iedere keer als ik em uitzet... even uitlaat en dan weer aanzet heb ik ook een melding midden in het scherm staan dat ie een programma niet kan vinden.

Iemand nog ideeen ? Begint me beetje vierkantig de keel uit te hangen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Laatst online: 16-09 19:15
Ik heb sinds gister avond een heel raar probleem, mijn vriendin wilde mij een geluids fragment via sms sturen, ik gok dat dit dus een MMS is...

Ik kreeg niets binnen maar mijn display lichte wel op dus ik keek en zag niets, ik zag enkel mijn postvak in van mijn tekstberichten staan.
Zodra ik die wegklikte met het kruisje rechts boven, sloot ie af en starte direct weer op :S
Vervolgens heb ik hem een soft-reset gegeven, maar het probleem blijft ..., hij blijft mn berichten dus openen, ik dacht zelf dat de knop met het envelopje op mn toetsel vast zou zitten ofzo maar dat is niet het geval.
Heeft iemand een idee, ik geef liever geen hard-reset namelijk ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:08

jerry_a

doei

Squall schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 14:34:
I
Heeft iemand een idee, ik geef liever geen hard-reset namelijk ....
MemMaid

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric-B
  • Laatst online: 05-09 14:16
Hey, Nu agile messenger niet meer beta is moet je er voor gaan betelen en het is ook echt veee te duur naar mijn mening. Weet iemand nog een goed gratis alternatief ? Ik vin de messenger die er std in zit maar sucken.

Gigabyte 965P-DS4 - Intel Core 2 Duo E4300 "Allendale" @ 3.0 GHz - 4GB MDT PC2 6400 - Sapphire ATI Radeon HD5770 1GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De contacts zijn wel terug te vinden in het sms telefoonboek, maar niet in het bel telefoonboek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Laatst online: 16-09 19:15
Hmm, ik heb nogmaals een softreset gedaan en dan gaat het een tijdje goed en na een uur ofzo blijft ie toch de berichten weer openen en kan ik niets meer .
Ik ga dat progje er is op zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vervelend probleem.

ik wilde net wat gegevens naar een laptop kopieren, dus ik heb even het mini-sd kaartje uit mijn vario gehaald, en dat vervolgens in dat "grote sd kaart adaptertje" gestop en die in de kaartlezer van de laptop gestopt. Nou alles goed en wel gekopieerd, en ik stop het mini-sd kaartje weer in mijn vario, en die ziet het kaartje niet meer. Kaartje al via de pc geformatteerd, maar dit heeft ook nog geen nut.

als bij instellingen en dan bij geheugen kijk, staat er bij opslagkaart het volgende: totaal geheugen opslagkaart: Niet

iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 14:09
Verwijderd schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 18:18:

Bij welk soort nummer staat het nummer? Ik weet namelijk wel dat als je een mobiel nummer bij bijv thuis neer zet, dat je dan vanuit je contactpersonen geen sms kunt sturen, misschien kun je daar eens naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
Weet iemand waar ik die backup kan vinden? Op de site van XDA vind ik hem niet.. Dus zou iemand mij aub die link willen geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Laatst online: 21:45

GVR

Nah ineens is mn vario helemaal dood. Vanmorgen was ie vastgelopen, ik resetten, lijkt goed op te starten maar blifjt dan hangen op een wit scherm met onder en boven een blauw balkje. Ik heb 2x een of ander waarschuwingstoontje gehoord, maar na 2x resetten deed ie helemaal niks meer. Ook niet als ik hem oplaad via 220 ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
Ik had gisteren ook het probleem dat het toestel niet meer op wilde starten en bleef ook hangen op een wit scherm. Ik heb verder niet opgegeven en de accu er maar eens uitgetrokken en er opnieuw ingedaan. opstarten ging daarna weer niet goed. Toen nog een keer geprobeert waarna het toestel wel op het today scherm kwam maar verder op bijna niets reageerde. Nog maar een soft reset erover heen en mijn probleem was opgelost. Ik kon wel in een of andere veilige modus opstarten, dit heeft misschien iets geholpen aangezien ik het daarna op een normale manier kon resetten.

Mijn Weblog

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.