SImple: je gaat dingen dubbel aanschaffen, dingen die je feitelijk nu al hebt voor het andere merk: dubbele afschrijving.julius schreef op zondag 10 september 2006 @ 14:11:
Hoezo bakken met geld kosten? Ik heb het je een tijdje geleden al eens uitgelegd. Het hoogwaardige glas dat ik heb is ofwel benodigd omdat het een "kitlens" is, danwel omdat Canon het niet heeft. En verder is het zo cheap dat het niks bijzonders meer opbrengt én kan ik het nog op m'n ana body gebruiken. Dus I don't get your point.
Verwijderd
ik doe er eigenlijk alleen sfeerfotografie mee tijdens specifieke feesten waarbij ik al weet dat de lokatie heel gaaf is.JumpStart schreef op zondag 10 september 2006 @ 19:57:
[...]
* JumpStart is al tijden van plan om de oude Canon AE-1 Program (full MF!) cam van z'n pa te regelen!
Maar daarmee ga ik géén partyfotografie mee doen.
zoals op sonica
http://thehospages.com/pi...sonica/analog/image01.jpg
heeft toch een ander effect dan wat ik met digitaal krijg. (voor jules :ook geschoten met de nikkor 35mm
die van gisteren moet ik nog laten ontwikkelen maar daarmee wacht ik nog even tot het rolletje vol is wat met earthdance gaat gebeuren volgende week.
hier alvast een impressie digitaal van gisteren wat ik ook analoog heb vastgelegd

was het laatste feesie immers wat helaas iets te geheim was gehouden waardoor er bijna niemand was (vroeger in 2003 en daarvoor is het wel eens uit de hand gelopen dat er meer dan 1000 luitjes binnen waren maar toen fotografeerde ik helaas nog niet
Ik wil m'n fish wel eens op de analoge stoppen en dan met een rolletje tmax800 knallen
Whahaha, why should I? Veelal is het snel leveren. Ik zie niet in hoe ik in het weekend snel op zondag m'n analoge film kan laten ontwikkelen, afdrukken en digitaliseren. Iedere bezoeker die vraagt; "en, hoe sta ik erop? Laat eens zien!". En dan nog, ik haal gewoon onwijs veel feedback uit het resultaat wat ik schiet. Het enige voordeel wat ik zou hebben is dat ik een grotere zoeker heb...
Not an option dus
Afschrijving afschrijving, boekhoudkundig wellicht gezien ja, maar niet technisch gezienneographikal schreef op zondag 10 september 2006 @ 20:03:
[...]
SImple: je gaat dingen dubbel aanschaffen, dingen die je feitelijk nu al hebt voor het andere merk: dubbele afschrijving.
Dan kijk je naar je portemonnaie, er gaat meer geld uit dan nodig doordat je dingen dubbel hebt. Je hebt een 18-70, maar daarnaast zul je ook een Canonvariant in dat bereik nodig hebben.
Ik zie eigenlijk weinig voordelen in de D70 boven de 30D, alleen de 10.5 fish is erg jammer
Aan de andere kant: voor mensen gebruik je hem weinig zeg je, terwijl voor overzichten een rectilineare lens geen enkel probleem is. Vergeet anders die fish en haal een 10-22? 
Ik zou kiezen, óf Nikon óf Canon, zowel financieel als functioneel gezien. Op de 10.5mm na vind ik Canon en Nikon gewoon (volwaardige) substituten van elkaar. Het naast elkaar houden zou ik dan ook niet doen vanwege de kleine verschillen; het niet is alsof je een MF / APS-cam naast elkaar hebt. Ah fijn, je moet die keuze verder zelf maken
Ik zie eigenlijk weinig voordelen in de D70 boven de 30D, alleen de 10.5 fish is erg jammer

Ik zou kiezen, óf Nikon óf Canon, zowel financieel als functioneel gezien. Op de 10.5mm na vind ik Canon en Nikon gewoon (volwaardige) substituten van elkaar. Het naast elkaar houden zou ik dan ook niet doen vanwege de kleine verschillen; het niet is alsof je een MF / APS-cam naast elkaar hebt. Ah fijn, je moet die keuze verder zelf maken
[ Voor 27% gewijzigd door neographikal op 10-09-2006 22:58 ]
Like boeiend. Als het geld er is, dan is het er. Is het geld er niet dan is het er niet...neographikal schreef op zondag 10 september 2006 @ 22:31:
Dan kijk je naar je portemonnaie
Waarom moet ik glas weg doen voor een appel en een ei als het voor mij persoonlijk meer waarde én nut heeft om het te behouden? En datgene wat ik wel dik kan verkopen wíl ik juist al helemaal niet wegdoen.er gaat meer geld uit dan nodig doordat je dingen dubbel hebt. Je hebt een 18-70, maar daarnaast zul je ook een Canonvariant in dat bereik nodig hebben.
Keuze? Het staat echt al lang vast! "mocht" ik overstappen.Ah fijn, je moet die keuze verder zelf maken
Verwijderd
Ben benieuwd naar de Q-Base foto's. Dit weekend weer een feestje in een Burgum. Week erop is het Freeze Festival. In de Harmonie te Leeuwarden. Met allerlei bandjes. Wel weer ff zin om wat te schieten

Marysol@lieffestival.

Ik moet nog leren maar deze vond ik toch wel aardig. Zitten wat min puntjes aan de foto hier en daar.
Maar goed het idee is er
Graag jullie commentaar
[ Voor 11% gewijzigd door Blerf op 11-09-2006 09:54 ]
iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!
Verwijderd
bij de bovenste ontbreekt een gedeelte van de hand. vind ik persoonlijk storend aan de foto die anders wel aardig was. soms kan het niet anders maar hier had je nog wel de ruimte om het volledig erop te zetten
True dat viel me later ook op. Maar is iets om weer mee te nemen voor de volgende keer. Vond het wel leuk dat ze echt niet door had dat ik haar aan het fotografen was. Anders word het altijd weer zo een gemaakte foto..... Dat vind ik altijd wat minder.Verwijderd schreef op maandag 11 september 2006 @ 12:43:
bij de bovenste ontbreekt een gedeelte van de hand. vind ik persoonlijk storend aan de foto die anders wel aardig was. soms kan het niet anders maar hier had je nog wel de ruimte om het volledig erop te zetten
iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!
Zo, genoeg gelul weer.
Gisteren voor 1Management foto's schieten van de wereldrecordpoging "zoveel mogelijk DJ's op een feestje". Het doel was 50, maar volgens mij waren het er mee.
Hoe dan ook, hier wat snapshots

En heel flauw.....
Gisteren voor 1Management foto's schieten van de wereldrecordpoging "zoveel mogelijk DJ's op een feestje". Het doel was 50, maar volgens mij waren het er mee.
Hoe dan ook, hier wat snapshots

En heel flauw.....

Pauluzzz schiet nog D70, Julius gaat over naar de Dark Side... Wie schiet er hier dan nog meer met Nikon? (Als we het, tongue-in-cheek, hebben over het binnensneaken van 'Canon' in de topictitel)
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Wat ga jij toch altijd naar vervelende feestjes zeg
P R N D
T-Max is er naar mijn weten alleen in 100, 400 en 3200. Die 3200 is ook erg prettig!neographikal schreef op zondag 10 september 2006 @ 20:15:
Ik wil m'n fish wel eens op de analoge stoppen en dan met een rolletje tmax800 knallen
Dit komt 2x per maand voor... de rest zijn "standaard" feestjes of verjaardagen en bruiloften.....nose schreef op maandag 11 september 2006 @ 14:55:
Wat ga jij toch altijd naar vervelende feestjes zeg
Nog even volhouden en dan kan ik gewoon een weekendje niets doen
@Jumpstart :
Zullen we Ralph dan maar bannen ?
Verrek ja, Ralph schiet met D70. En dat doet (deed?) Hunterpro ook. Waar Hunti uithangt is een beetje een raadsel, die heb ik al lang niet gezien hier.
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Ralph schiet met een D2X....JumpStart schreef op maandag 11 september 2006 @ 15:09:
Verrek ja, Ralph schiet met D70. En dat doet (deed?) Hunterpro ook. Waar Hunti uithangt is een beetje een raadsel, die heb ik al lang niet gezien hier.
Heb ook geen idee wat Tobias aan het doen is...... Leef je nog?
Wanneer is er trouwens een (Canon) partyfotografen meet ?
Zoeen heb ik er laatst nog gehad, 6 350d's ofzo
Maar een keer een middagje babbelen / bbq'en moet kunnen, anyone up for that?
* JumpStart is wel voor! Regel jij dan de groeps-accreditatie voor iedereen met dSLR Gerard? Gaan we niet voor het record Meeste-DJs-op-een-feestje maar voor Meeste-fotografen-op-een-feestjeGerardHenninger schreef op maandag 11 september 2006 @ 15:13:
[...]
Ralph schiet met een D2X....
Heb ook geen idee wat Tobias aan het doen is...... Leef je nog?
Wanneer is er trouwens een (Canon) partyfotografen meet ?Ergens op een klein feestje van max 250 man...... en dan iedereen z'n camera meenemen
Effe post history van de Jaeger bekeken, die is vrijwel niet meer actief hier in FG. Elders wel.
Ow en dan al onze flitsers in slave modus zetten, dan in het publiek verspreiden en 1/1 af laten gaan ofzo?

Niet alleen oordoppen mee, maar ook lasbrillen ?neographikal schreef op maandag 11 september 2006 @ 15:18:
Ow en dan al onze flitsers in slave modus zetten, dan in het publiek verspreiden en 1/1 af laten gaan ofzo?
* Blerf schiet ook nog met een D70s.JumpStart schreef op maandag 11 september 2006 @ 15:09:
Okay, niet vanwege het aloude flamen (wat hier in dit draadje sowieso vrijwel niet aanwezig is) maar puur vanuit nieuwsgierigheid, even een poll gemaakt:
Poll: Welke (main) camera gebruik je voor Partyfotografie?
• Canon 300D/350D/400D
• Canon 10D/20D/30D
• Canon 5D/1D
• Canon 1D Mk II (en N)
• Canon 1Ds Mk II
• Nikon D50
• Nikon D70/D70s/D80
• Nikon D200
• Nikon D2* serie
• Sony/KM/Fuji/Olympus dSLR
• Prosumer Digicompact
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Welke (main) camera gebruik je voor Partyfotografie?
• Canon 300D/350D/400D
• Canon 10D/20D/30D
• Canon 5D/1D
• Canon 1D Mk II (en N)
• Canon 1Ds Mk II
• Nikon D50
• Nikon D70/D70s/D80
• Nikon D200
• Nikon D2* serie
• Sony/KM/Fuji/Olympus dSLR
• Prosumer Digicompact
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Verwijderd
True, ik zit nog bij Nikon en dat zal nog wel even zo blijven (komt waarschijnlijk binnenkort zelfs een tweede Nikon body bij). Ik zie voor mij nog geen reden om over te stappen, het wordt me veel te veel werk en is me veel te duur.JumpStart schreef op maandag 11 september 2006 @ 14:55:
Pauluzzz schiet nog D70, Julius gaat over naar de Dark Side... Wie schiet er hier dan nog meer met Nikon? (Als we het, tongue-in-cheek, hebben over het binnensneaken van 'Canon' in de topictitel)
Verwijderd
@Gerard, great pics as usual.
--
And you won't ban me even if I use Nikon because you want to see more of those ;-)

Joke appart, I hope we are not heading towards a sad Nikon vs Canon fight. Waste of time and space IMO.
--
And you won't ban me even if I use Nikon because you want to see more of those ;-)

Joke appart, I hope we are not heading towards a sad Nikon vs Canon fight. Waste of time and space IMO.
If you ask me? It is not going to happen. Like I said, that particular flame war is virtually absent from this thread.Verwijderd schreef op maandag 11 september 2006 @ 20:51:
--
[afbeelding]
Can i just use that one in my msn?Verwijderd schreef op maandag 11 september 2006 @ 20:51:
--
[afbeelding]

En als dat niet mag van Ralph dan gebruik je deze voor je MSN :

[ Voor 28% gewijzigd door GerardHenninger op 12-09-2006 00:30 ]
GerardHenninger schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 00:23:
[...]
[afbeelding]

ik kon het niet laten

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze
Ieuw, da's plain ranzig. Hoeft van mij nietzo zegmaar...
Om maar in het kader van het topic te blijven:
Handjes

Billy Nasty ofzo schijnt

Laserts, wel pietsje donker

Laserts, wel beetje licht nu

Halletje

Hangar, laser, DJ

Paul doet maf

Regel 14 bij fotograferen: let op je schaduw!

Halve seconde uit het handje levert zoiets op:
Om maar in het kader van het topic te blijven:
Handjes

Billy Nasty ofzo schijnt

Laserts, wel pietsje donker

Laserts, wel beetje licht nu

Halletje

Hangar, laser, DJ

Paul doet maf

Regel 14 bij fotograferen: let op je schaduw!

Halve seconde uit het handje levert zoiets op:

Bericht hierboven
Verwijderd
With Canon you get f**d, with Nikon you get 2 great assets!
Maar dat wisten we toch allemaal al?!
Wablief?Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 03:39:
[...]
Verwijderd
Floris 
En die andere is ranzig Gerard
En die andere is ranzig Gerard

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2006 08:32 ]
Of je licht toe waarom en er volgt een discussie die niet in dit topic plaats moet vinden, of je houdt dit soort opmerkingen voor je waardoor de thread een stuk prettiger blijft.Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 03:39:
[...]
Beide systemen hebben voor- en nadelen, dat is hoe ver de discussie wat mij betreft mag gaan, dus laten we het daar maar bij houden.
Bericht hierboven
Hmmmz dat maakt het wel aantrekkelijkerGerardHenninger schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 00:23:
[...]
[afbeelding]

Verwijderd
Marty26 though I was such a nice guy for letting him using my pic that he suggested to invite all of you that can go (or are) in A'dam for a drink one of those days.
Did I understand it all right ?
Joke appart, sounds like something some of you wanna do ?
I think u do yeahVerwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 15:23:
Marty26 though I was such a nice guy for letting him using my pic that he suggested to invite all of you that can go (or are) in A'dam for a drink one of those days.
Keertje meeting doen? Prima, maar misschien is een wat neutralere locatie qua reisafstand, zoals Utrecht, dan een betere optie
Amsterdam klinkt goed voor mij
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze
Verwijderd
of binnenkort is in amsterdam het dance event weer aan de gang. lijkt me ook wel goeie lokatie, strand west een ideetjeneographikal schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 16:23:
Keertje meeting doen? Prima, maar misschien is een wat neutralere locatie qua reisafstand, zoals Utrecht, dan een betere optie
Ja dan ben ik toch aan het werkVerwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 16:56:
[...]
of binnenkort is in amsterdam het dance event weer aan de gang. lijkt me ook wel goeie lokatie, strand west een ideetje
Jij ook toevallig of dat niet?
Verwijderd
werken doe ik nooit met fotografie, ik ben een feestganger die per ongeluk een iet betere camera bij zich heeft dan de restmarty26 schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 17:46:
[...]
Ja dan ben ik toch aan het werkDus ben overal wel te vinden.
Jij ook toevallig of dat niet?
hahah ja zo kun je het ook noemenVerwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 19:00:
[...]
werken doe ik nooit met fotografie, ik ben een feestganger die per ongeluk een iet betere camera bij zich heeft dan de rest
Dan kunnen wij zowieso wel een bakkie doen
Verwijderd
Doe eens een meeting in Friesland ofzo
Moet elke keer als zo'n eind reizen naar een groot feest
lol dat zal komen omdat er verder geen leven is in frieslandVerwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 09:33:
Doe eens een meeting in Friesland ofzoMoet elke keer als zo'n eind reizen naar een groot feest
![]()
"neutrale reis afstand"neographikal schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 16:23:

Maar goed, wat voor feest ook. Het gaat echt niet werken als iedereen z'n cameraatje mee gaat nemen en je daar met 20 man in een kleine club rondloopt. Had liever gemeet tijdens een openbaar dance event zoals de FFWD of het zomercarnaval. Dan maakt het niet zo heel veel uit als je op een kluitje op elkaar staat.... Daar komen toch wel loads of fotografen op af.. ADE zal wellicht ook een ideaal event zijn om te meeten trouwens, weet alleen niet de precieze setup daarvan. 23/24 augustus september is er overigens een openbaar event in Den Haag; Todaysart. Anyone interested?
Wie niet? Sommige krijgen per ongeluk ook nog eens betaald ookVerwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 19:00:
[...]
werken doe ik nooit met fotografie, ik ben een feestganger die per ongeluk een iet betere camera bij zich heeft dan de rest
Hoeiii, TodaysArt was leuk, de editie van afgelopen jaar in Den Haag! Lijkt me een puik idee om daar te meeten.
Wie had het over feesten? Ik wilde eigenlijk gewoon ergens gezellig een borrel pakken met z'n allen. Met z'n allen op één feestje rondlopen gaat niet echt opschieten en even lekker bijbabbelen zal er ook niet in zitten. En het neurtaal slaat domweg op het feit dat Utrecht in het midden van het land ligt en daarmee gemiddeld beter te bereizen valt, daar is weinig aan tejulius schreef op woensdag 13 september 2006 @ 16:04:
[...]
"neutrale reis afstand". Wil je feesten of wil je feesten? Het ene feest is het andere feest nog niet. In het oosten kunnen ze zuipen, daar zijn ze voornamelijk lomp. Je ziet het ook wel een beetje terug in de wat hardere tak van de dancewereld. In en nabij de grotere steden heb je de wat hippere feesten. Met name de bekende strand plaatsen doen het goed geloof ik.

Uuuh september bedoel je denk ikjulius schreef op woensdag 13 september 2006 @ 16:04:
[...]
"neutrale reis afstand". Wil je feesten of wil je feesten? Het ene feest is het andere feest nog niet. In het oosten kunnen ze zuipen, daar zijn ze voornamelijk lomp. Je ziet het ook wel een beetje terug in de wat hardere tak van de dancewereld. In en nabij de grotere steden heb je de wat hippere feesten. Met name de bekende strand plaatsen doen het goed geloof ik.
Maar goed, wat voor feest ook. Het gaat echt niet werken als iedereen z'n cameraatje mee gaat nemen en je daar met 20 man in een kleine club rondloopt. Had liever gemeet tijdens een openbaar dance event zoals de FFWD of het zomercarnaval. Dan maakt het niet zo heel veel uit als je op een kluitje op elkaar staat.... Daar komen toch wel loads of fotografen op af.. ADE zal wellicht ook een ideaal event zijn om te meeten trouwens, weet alleen niet de precieze setup daarvan. 23/24 augustus is er overigens een openbaar event in Den Haag; Todaysart. Anyone interested?
[...]
Wie niet? Sommige krijgen per ongeluk ook nog eens betaald ook.
Ik denk dat ik opzich wel die kant op wil komen. Denk dat er nog wel bekenden optreden ook.
Dus dat is wel gezellig. Is het overdag? want vrouwtje is volgende week jarig en weet niet of ze zaterdag avond nog de stad in wil enzo.
Als jij hem nu ook in jouw post veranderd dan ziet niemand het meer
't is 's avonds/'s nachts, tenminste, het gros tot een uurtje of 01.00u. Moet goed te doen zijn toch? Zowel de vrijdag als de zaterdag. Overigens is er de donderdag al een preview te zien zag ik net in m'n inboxIk denk dat ik opzich wel die kant op wil komen. Denk dat er nog wel bekenden optreden ook.
Dus dat is wel gezellig. Is het overdag? want vrouwtje is volgende week jarig en weet niet of ze zaterdag avond nog de stad in wil enzo.
Verwijderd
hela 20 tot 23 september is robodock in amsterdam, fotografisch heel erg leuk en toch wel maar toch ook geen feest. gewoon lekker gek http://www.robodock.org/
misschien een ideetje
misschien een ideetje
Ja robodock is wel erg tof voor de pics. Echt die mensen bouwen de meest gekste dingen. Vorig jaar weet ik dat ze op een 6etage groote bakkuip hadden. Dus 6 bad dingen onder elkaar.Best appart gebeuren.Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 01:11:
hela 20 tot 23 september is robodock in amsterdam, fotografisch heel erg leuk en toch wel maar toch ook geen feest. gewoon lekker gek http://www.robodock.org/
misschien een ideetje
Die contraptie stond ook op TodaysArt van afgelopen jaar
:

Hey ja dat zijn zeJumpStart schreef op donderdag 14 september 2006 @ 08:33:
Die contraptie stond ook op TodaysArt van afgelopen jaar:
[afbeelding]

Dat opzich wel erg leuk experiment.
Robodock zoals Hos me al es heeft laten zien is idd ook enorm vet. Jst, hebbie geen foto dat ik halverwege die trap hang met m'n cam om een stelletje op de licht gevoelige sensor vast te leggen?
Leverd overigens dit soort pics op;

Zie je meteen hoe ik een jaar geleden nog schoot
ps, heb volgende week woensdag een afspraak met Audilux NV aan de Javastraat. Die gasten van Beter Horen aan het Noordeinde beantwoorden hun telefoon niet
. Hehe, eindelijk doppen!

ps, heb volgende week woensdag een afspraak met Audilux NV aan de Javastraat. Die gasten van Beter Horen aan het Noordeinde beantwoorden hun telefoon niet
[ Voor 21% gewijzigd door jules op 14-09-2006 14:18 ]
hahah ja is toch wel anders met wat ik nu van je ziejulius schreef op donderdag 14 september 2006 @ 14:10:
Robodock zoals Hos me al es heeft laten zien is idd ook enorm vet. Jst, hebbie geen foto dat ik halverwege die trap hang met m'n cam om een stelletje op de licht gevoelige sensor vast te leggen?
[afbeelding]
ps, heb volgende week woensdag een afspraak met Audilux NV aan de Javastraat. Die gasten van Beter Horen aan het Noordeinde beantwoorden hun telefoon niet. Hehe, eindelijk doppen!
Maar toch je maakt op robo wel de gekste dingen mee volgens mij. Eens kijken wie willen er allemaal heen? Of gaan er heen?
Verwijderd
ps als er luitjes naar robo gaan welke dag is dat dan ?? ik heb zoizo woensdag en zaterdag op de programmering staan 
oh en vanmiddag net besloten om spontaan een flitser te gaan kopen, nu maar eens kijken of ik dat ding aan de gang krijg en dan kan ik binnenkort mijn eerste hopeloze probeersels posten
oh en vanmiddag net besloten om spontaan een flitser te gaan kopen, nu maar eens kijken of ik dat ding aan de gang krijg en dan kan ik binnenkort mijn eerste hopeloze probeersels posten
Ik moet nog ff mailen maar ik denk als het mee zit dat ik zaterdag ga. Eigenlijk is het wel zo goed als rondVerwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 17:35:
ps als er luitjes naar robo gaan welke dag is dat dan ?? ik heb zoizo woensdag en zaterdag op de programmering staan
Verwijderd
Dit weekend een fotoshoot gehad in een soos (boerderij).. voor het eerst oordoppen in gehad. Met die terror aan je oren was ik blij dat ik ze meehad. Beviel prima trouwens 
Volgende week Freeze Festival in Leeuwarden en Mindcontroller de week erop.
Volgende week Freeze Festival in Leeuwarden en Mindcontroller de week erop.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2006 11:44 ]
Heb je ook wat zelfportretjes gemaakt? Zag het er wel uit? 
Beter Horen op het Noordeinde is opgeheven zag ik. as woensdag heb ik een afspraak bij Audilux
Beter Horen op het Noordeinde is opgeheven zag ik. as woensdag heb ik een afspraak bij Audilux
Verwijderd
Die maak ik nooitjulius schreef op maandag 18 september 2006 @ 12:50:
Heb je ook wat zelfportretjes gemaakt? Zag het er wel uit?

Haha, ik wel, ik plaats ze alleen bijna nooit online
. Laatste tijd wel wat meer overigens
Ligt het aan mij of heeft je lens beetje last van distortion?
Een amiga 500 met 512 kb ram !
Was dat dat zelfportret? Wist niet dat je kon draaien, en dacht toch echt dat je er anders uit zag!
Nee, dat is terror henk ofzo
Bericht hierboven
Verwijderd
Irritante is altijd, heb je je normale lens erop..wil niemand op de foto, doe je je fish erop.. Mag ik op de fotooow??
Ok..en dan komt hij er zo uit te zien.. die is niet mooooi..
Jankerds 
Dit is trouwens The Rapist die draait, en dus geen zelfportret jul

Dit is trouwens The Rapist die draait, en dus geen zelfportret jul
Ik heb idd ook vaak dat ik opeens gevraagd word als ik net wat shots met een fish wil maken. Men snapt dan gewoon niet dat je er dan een fish op hebt. "Je hebt toch een camera vast, maak een foto dan!"Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 08:21:
Irritante is altijd, heb je je normale lens erop..wil niemand op de foto, doe je je fish erop.. Mag ik op de fotooow??Ok..en dan komt hij er zo uit te zien.. die is niet mooooi..
Jankerds
Ach, soms komt er dan wel weer es wat grappigs uit. Ben je bezig met het volgende shot;

loopt er zo'n gast urenlang te zeuren, "foto!";

Hij snapte er geen jota van van wat ik deed, maar het eindresultaat kon ie wel beamen
Oh, toch niet?Dit is trouwens The Rapist die draait, en dus geen zelfportret jul
Vandaar dat ik ook geen gele oren in je wormen zie.
Ik bedoel, vandaar dat ik ook geen gele wormen in je oren zie...
Zo... bijna weer weekend mannen .... 
Wat zijn de plannen voor dit weekend?
Verwijderd
Blauwe wormen ook goedjulius schreef op woensdag 20 september 2006 @ 08:56:
[...]
[...]
Ik bedoel, vandaar dat ik ook geen gele wormen in je oren zie...
Komend weekend Freeze Festival (Beetje ala HMH - vierkante ruimte), maar dat begint pas om 1.00, dus maybe eerst even in Drachten langs een feest.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2006 13:13 ]
Jou vervelen op http://www.neweclecticorder.com/GerardHenninger schreef op woensdag 20 september 2006 @ 12:06:
Zo... bijna weer weekend mannen ....
Of te wel mee prutsen en kijken of ik nog wat moois kan maken
ik ben dit weekend bij Michel de Hey te vinden.. Locatie ben ik nog nooit geweest. Ben benieuwd!
http://partyflock.nl/party/69056.html
Lokatie is wel prima te doen. Alleen moeten ze geen storing in het licht hebben zoals ik ergens eind februari. Heb dik uit m'n neus zitten eten, lichtshow stond op automatisch, en alles was slecht uitgelichtilovetechno schreef op woensdag 20 september 2006 @ 15:50:
ik ben dit weekend bij Michel de Hey te vinden.. Locatie ben ik nog nooit geweest. Ben benieuwd!![]()

Overigens, is het anderen ook opgevallen dat zo'n 50% van de DJ's van die hyperactieve ADHD peoples zijn? Verder niks negatiefs erover, want ze zijn stuk voor stuk hardstikke aardig
Ik mag hopen dat dit nu het geval niet is. Ik zal begin volgende week wat resultaten postenjulius schreef op woensdag 20 september 2006 @ 16:08:
[...]
Lokatie is wel prima te doen. Alleen moeten ze geen storing in het licht hebben zoals ik ergens eind februari. Heb dik uit m'n neus zitten eten, lichtshow stond op automatisch, en alles was slecht uitgelicht
Overigens, is het anderen ook opgevallen dat zo'n 50% van de DJ's van die hyperactieve ADHD peoples zijn? Verder niks negatiefs erover, want ze zijn stuk voor stuk hardstikke aardig
1

2

Splitfestival. Klein festival in helmond.

2

Splitfestival. Klein festival in helmond.
Mooie titel voor als me website weer up is
Wat is er met www.stayonthescene.nl gebeurd?? www.partyscene.nl en fashionscene.nl zijn wel online.
Geen idee, wat voor site was het? Denk dat partyscene en fashionscene er nog lang niet mee ophouden. Die zijn op het moment nog flink aan het uitbreiden....
No awakenings for me btw... Maar wel een dikke verjaardag waar ik voor ingehuurd word
No awakenings for me btw... Maar wel een dikke verjaardag waar ik voor ingehuurd word
[ Voor 14% gewijzigd door jules op 23-09-2006 14:55 ]
Samen met 3 andere GoT'ers naar Rotterdam vanavond.....
Jullie wilde en meet en cursus... nouja.. vanavond dus
Waar?GerardHenninger schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 18:23:
Samen met 3 4 andere GoT'ers naar Rotterdam vanavond.....
* JumpStart heeft tijd en zin...
* JumpStart dus ook naar de cursus meeting van Gerard in R'dam
[ Voor 15% gewijzigd door JumpStart op 23-09-2006 19:32 ]
Leuk
Welke feestjes/clubs gaan jullie af? Ik ben vanaaf in R'dam bij het NEO-feestje, samenwerking tussen Off Corso, The Thalia en Bumb.
[ Voor 4% gewijzigd door guillaumemay op 23-09-2006 19:58 ]
Dat is inderdaad waar Gerard de Cursus geeftgium schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 19:58:
LeukWelke feestjes/clubs gaan jullie af? Ik ben vanaaf in R'dam bij het NEO-feestje, samenwerking tussen Off Corso, The Thalia en Bumb.
gezellig! Als ik een groepje van 5 gasten zie die allemaal achter 'de mentor' aanlopen, dan spreek ik jullie zeker aan. Veel plezier nogJumpStart schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 20:04:
Dat is inderdaad waar Gerard de Cursus geeft
Rot opgium schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 20:14:
[...]
gezellig! Als ik een groepje van 5 gasten zie die allemaal achter 'de mentor' aanlopen, dan spreek ik jullie zeker aan. Veel plezier nog
hehe het was ook maar om te jennen.JumpStart schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 20:16:
Rot opIk heb m'n eigen stijl/werkwijze al hoor
Gewoon gezellig wat schieten en socializen. Met 40 a 50 foto's de man hebben we voor de avond al genoeg, daarnaast gewoon lekker op ons gemak doen.
[ Voor 3% gewijzigd door guillaumemay op 23-09-2006 20:25 ]
* JumpStart banjert rond in donkerblauwe spijkerbroek, zwarte longsleeve en met 10D/grip/Speedlite
[edit]: Fuck fuck fuck, dat krijg je met last minute afspraken, dan ben je niet goed voorbereid. Beide GP AA setjes blijken redelijk zelf-ontladen te zijn. Het ene setje hangt al 2 uur in de lader, het andere setje is zo goed als nutteloos.
Dat wordt waarschijnlijk dus de Duracell noodvoorraad aanspreken.
Oh well, we komen de avond wel door
[edit]: Fuck fuck fuck, dat krijg je met last minute afspraken, dan ben je niet goed voorbereid. Beide GP AA setjes blijken redelijk zelf-ontladen te zijn. Het ene setje hangt al 2 uur in de lader, het andere setje is zo goed als nutteloos.
Dat wordt waarschijnlijk dus de Duracell noodvoorraad aanspreken.
[ Voor 62% gewijzigd door JumpStart op 23-09-2006 20:54 ]
Was helemaal top mannen! Leuk om jullie eens in het echt te zien...
De "meet" bestond uit de volgende mensen :
- EekTheCat + chick
- marty26 + vriend (zal zich later wel registreren)
- Jumpstart
En later kwamen we tegen :
- Julius
- gium
Ik ben benieuwd naar de foto's...... Niet teveel slowchatten (anders krijgen we een melding van Remy), maar gewoon die snapshots showen!

Thanks again guys!
De "meet" bestond uit de volgende mensen :
- EekTheCat + chick
- marty26 + vriend (zal zich later wel registreren)
- Jumpstart
En later kwamen we tegen :
- Julius
- gium
Ik ben benieuwd naar de foto's...... Niet teveel slowchatten (anders krijgen we een melding van Remy), maar gewoon die snapshots showen!

Thanks again guys!
[ Voor 10% gewijzigd door GerardHenninger op 24-09-2006 04:01 ]
Helaas, ik zat in Nijmegen, was er graag bijgeweest
Nja, de meeste ken ik wel, alleen gium / marty heb ik nog nooit irl gezien
Ik ben trouwens portretjes gaan knallen met m'n 60mm macro, ging erg leuk
[ Voor 22% gewijzigd door neographikal op 24-09-2006 04:20 ]
Dit topic is gesloten.