Het Grote World of Warcraft topic - Deel 86 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.395 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Kapoen schreef op woensdag 06 september 2006 @ 16:30:
[...]

De beste optie voor jou imo is het halen van die epic chest die je krijgt op revered status bij Zandalar. Deze is best te halen in slechts enkele ZG runs.
slechts enkele zg runs?? ik kreeg het idee dat ie niet in een guild zit waar ze al behoorlijk ver zijn dus zg in 1 run clearen zal nog wel niet en om even revered te worden doen je niet in slechts enkele zg runs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:24
MantaMania schreef op woensdag 06 september 2006 @ 17:07:
[...]

slechts enkele zg runs?? ik kreeg het idee dat ie niet in een guild zit waar ze al behoorlijk ver zijn dus zg in 1 run clearen zal nog wel niet en om even revered te worden doen je niet in slechts enkele zg runs
Een goeie ZG clear leverd toch bijna een 3000 rep op en je krijgt nog meer door het inleveren van coins en bijous. Dus 7 goeie clears is een minimum, 10 is te doen. En hij als human warrior krijgt sowieso nog een bonus :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135339

Wel grappig patchwerk exploit :)

http://video.google.com/videoplay?docid=4625920756408623760
http://forums.wow-europe....ml?topicId=24132480&sid=1

Lijkt me niet helemaal kunnen, maar de GM heeft er ook geen antwoord op zoals je in die screenshots ziet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147287

http://www.nihilum.co.uk/media/news/doh.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 06-09-2006 20:24 . Reden: Graag in het vervolg echte thumbnails maken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
uhm...
Mojo schreef op woensdag 06 september 2006 @ 00:25:
Kel'thuzad bijna dood dus.. dit is een Screenshot van Nihilum, maar Death and Taxes zijn ook ver, volgens mij ook een 1%-ish wipe..
[afbeelding]
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-05 20:54
Beter krijgt Nihilum hem het eerst neer!
Zoveel Alliance guilds, en dan een Horde guild die het eerst Naxx cleared, zou ik mooi vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147287

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Joepie Ragnaros is down \o/ (niet de NPC maar de server :/ )
We waren net Luciforn aan het pullen, crasht Stormrage. Erg fijn :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:41
Volgens mij ligt alles er uit. Ik kan ook niet op WoW-europe.com komen. Iemand anders daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-05 07:59

Valkyre

Kitesurf FTW!

yup wij zouden net DM north ingaan kon ik eindelijk de warbeads completen en natuurlijk weer servers offline.
word nu toch echt wel irritant, of lag of offline. net op mijn avondje wow (vriendin is niet thuis :P).

maar goed blizzard vind ons niet zo tof blijkbaar, vraag mij af of de US servers ook zoveel problemen hebben.

[ Voor 21% gewijzigd door Valkyre op 06-09-2006 21:04 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xato
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08-05 08:19
Yup, The Mealstrom ook down. Waren we net bezig met onyxia, ik wou alleen my sinew en dan kon ik mijn rhok'delar halen...
Laatste 3 dagen was het super maar vandaag gaat het weer allemaal naar de knoppen helaas.
Door dit soort moment zou ik af en toe willen stoppen met WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157734

Alle realms lijken online the zijn volgens wow-europe.com, maar de authentication server heeft een tikkeltje moeilijk met alle mensen weer te authentificeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

PromWarMachine schreef op woensdag 06 september 2006 @ 13:07:
Ja, want door verplichtingen kun je end-game content bereiken. Zonder verplichtingen gaat je dit niet lukken. Met maximaal 15, 20 of zelfs 30 uur per week spelen, zul je nooit in Naxxramas terecht komen.

Aangezien ik het leuk vind nieuwe content te ontdekken, steek ik daar niet-proportionele hoeveelheden van m'n tijd in.

Dat jij dat niet doet, is prima hoor. Zo zijn er nog miljoenen. :)
Is dit echt het geval? Ik ben 60 en klaar voor ZG etc. (nu nog een guild vinden die niet té lollig is maar ook niet té hardcore is...) Als dit dus klopt dan weet ik nu al dat ik geen plezier zou hebben aan Nax, ik wil graag veel tijd steken in deze game maar dit lijkt wel 1 van de daglijkse maatschappelijke verplichtingen te worden op deze manier. :?
Deze game wordt toch oneindig op deze manier, zo komen ze gewoon iedere keer met een nieuwe instance, uitbreiding enz. want degene die toch al zoveel tijd aan de game heeft gespendeerd stopt toch niet.

Ik had altijd het beeld dat vanaf lvl60, je word beloond met zoveel instances doen als je wil in raids. Dat is dan ook iets dat ik leuk vindt. Is het dus echt zo dat je zonder andere verplichtingen dit niet kan bereiken??

Ik heb nu nog fun aan de game, ik heb ook zin om full runs te doen in ZG AQ20 MC enzo, maar als dit me vooruitblik wordt....dan weet ik het even niet meer... Ik begin al goed te merken dat de meest guilds helemaal niet als relaxe liefhebbers aan end game beginnen. Om in een guild te komen moet je jezelf erger bewijzen dan dat de GM zich hoeft te bewijzen tegenover zijn rl baas.

Is deze game nog relax na/vanaf MC? Of is het meer doorgaan waar je mee bezig bent, + verplichtingen zodat je nog steed veel extra tijd kwijt bent?

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 104748 op 06-09-2006 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:34
Anoniem: 157734 schreef op woensdag 06 september 2006 @ 21:07:
Alle realms lijken online the zijn volgens wow-europe.com, maar de authentication server heeft een tikkeltje moeilijk met alle mensen weer te authentificeren...
Ik snap echt niet waarom blizzard niet eens de capaciteit van die authentication server vergroot. Daar gaat wel zoveel mis mee.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157734

Rakkerzero schreef op woensdag 06 september 2006 @ 21:13:
[...]

Ik snap echt niet waarom blizzard niet eens de capaciteit van die authentication server vergroot. Daar gaat wel zoveel mis mee.
De laatste tijd volgens mij juist niet.
Maar als je 150 realms aan mensen hebt die tegelijktijdig proberen in te loggen, gaat dat niet lekker.
Hoeveel ze er hebben weet ik natuurlijk niet, maar om er onwijs veel als spare/backup te hebben wil je niet als provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-05 11:20
Anoniem: 104748 schreef op woensdag 06 september 2006 @ 21:09:

Is deze game nog relax na/vanaf MC? Of is het meer doorgaan waar je mee bezig bent, + verplichtingen zodat je nog steed veel extra tijd kwijt bent?
Het KAN wel.. je hebt ook casual guilds. Het probleem is dan dat ze meer mensen moeten aanemen voor als jij offline bent dus meer mensen aankleden, dus tragere progress, vaak teveel mensen online voor de raid.. wachtrijen, ...

Attendace verplichtingen hebben VEEL voordelen voor een guild die een casual guild niet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87300

Tezro schreef:
Volgens mij heeft het niets met authentificeren te maken, daar kom ik wel doorheen, zij het circa 2 minuten te duren.
Bij 'Retrieving character list' gaat het bij mij fout, wordt er keihard weer uitgegooid.
Overigens, wat ik niet begrijp, volgens de site is The Maelstrom op, een low population server, maar toch wordt er geadviseerd geen characters meer hier aan te maken.
Iemand die dat kan uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31660

lekker dan zeg.. hebben we net Luci neergelegd zijn we bezig met de loot.. Pats Server crash :@

En bedankt Blizz... hopelijk gaan de GM's wel de loot voor ons verdelen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Anoniem: 87300 schreef op woensdag 06 september 2006 @ 21:18:
[...]

Volgens mij heeft het niets met authentificeren te maken, daar kom ik wel doorheen, zij het circa 2 minuten te duren.
Bij 'Retrieving character list' gaat het bij mij fout, wordt er keihard weer uitgegooid.
Overigens, wat ik niet begrijp, volgens de site is The Maelstrom op, een low population server, maar toch wordt er geadviseerd geen characters meer hier aan te maken.
Iemand die dat kan uitleggen?
yup got the same thing :( heb CS:s maar weer aangeslingerd

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-04 13:33
kan iemand vertellen of de specs van deze ook invloed hebben op ranged attacks?

http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=18203

Eskhandar's Right Claw
Binds when picked up
Unique
Main Hand Fist Weapon
50 - 94 Damage Speed 1.50
(48.0 damage per second)
+4 Agility
Requires Level 60
Chance On Hit: Increases your attack speed by 30% for 5 seconds.

Spirit of Eskhandar

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Anoniem: 157734 schreef op woensdag 06 september 2006 @ 21:15:
[...]

De laatste tijd volgens mij juist niet.
Maar als je 150 realms aan mensen hebt die tegelijktijdig proberen in te loggen, gaat dat niet lekker.
Hoeveel ze er hebben weet ik natuurlijk niet, maar om er onwijs veel als spare/backup te hebben wil je niet als provider.
Dat is waar, maar dat is nog geen reden om dan maar een eventuele capaciteit verhoging niet door te laten gaan.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-05 11:29

junglebeast

hier staat iets

Heeft er iemand een goeie grind level list voor een lvl 32 NE Druid. Ga voor een 14/32/5 build..

Ik ga op het moment naar Arathi Highlands toe. Tot nu heb ik alleen een secret grind list gevonden, maar die is eigenlijk voor alle classes. Ook niks gevonden op het druidgrove forum..

Tof spel, zeker om na 2,5 EQ weer dit te gaan spelen...

Alvast bedankt..

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-05 14:33

chromeeh

the Gnome

Gister avond uit verveling maar gaan rep grinding voor de Argent Dawn, ben nu honored :)
Ik hang nu net op zo'n punt dat Scholo routine begint te worden.
Voor MC / Ony / AQ heb ik de de gear nog niet voor...
Hoog tijd voor Strat runs denk ik...

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Damn gister trouwens ingelogd en ik ben nu 0% rank 7 :)
en nog 2k rep met frostwolf en exalted, dus dat moet vanavond wel lukken :)

iRacing Profiel

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Gohan-san schreef op donderdag 07 september 2006 @ 09:07:
Damn gister trouwens ingelogd en ik ben nu 0% rank 7 :)
en nog 2k rep met frostwolf en exalted, dus dat moet vanavond wel lukken :)
Jij wel.. :P ach ja nog eventjes aanpielen en dan kan ik ook bij AV beginnen

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

Gisteren eindelijk het laatste stukje loot uit BWL gehaald wat ik nog nodig had.
De Drake Fang Talisman was eindelijk gedropped en kon hem eindelijk pakken! (Tijden niet genoeg DKP gehad of niet aanwezig geweest :/)

Vanavond weer lekker AQ40 induiken en vanaf Skeram even steamrollen naar C'Thun toe.
Hopelijk hebben we meer geluk met de phase2 van dat kreng dat we hangen daar nog vast :/
Frustrerende is, is om te horen dat phase2 erg simpel is en als ze horen dat we met 0 deaths in phase2 blijven komen en hem niet killen lachen ze me uit ;(

Achja, komt wel goed :Y)

• witchdoc
Bartjeuhz schreef op woensdag 06 september 2006 @ 22:33:
kan iemand vertellen of de specs van deze ook invloed hebben op ranged attacks?

http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=18203

Eskhandar's Right Claw
Binds when picked up
Unique
Main Hand Fist Weapon
50 - 94 Damage Speed 1.50
(48.0 damage per second)
+4 Agility
Requires Level 60
Chance On Hit: Increases your attack speed by 30% for 5 seconds.

Spirit of Eskhandar
Agility heeft gewoon invloed op alles. Maar die Chance on hit hoort bij het wapen kan dus enkel voorkomen als je met dit wapen iets raakt. Ranged zal je dus nooit die attack speed kunnen proccen. Wat DENK ik wil kan is melee die chance on hit proccen en dan snel wat ranged shots afvuren met 30% speed increase.. al ben'k daar niet zeker van.

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

Even een vraagje. Ben al een tijdje dark iron scraps aan het verzamelen in Burning Steppes. Heb er ondertussen meer als 100 verzameld en weet eerlijk gezegd niet zo heel goed wat ik ermee moet doen. OK, ik weet dat het met reputation te maken heeft, maar waar ik het in moet leveren, werkelijk geen idee of voor welke faction ik het aan het inleveren ben en wat eventueel de voordelen zijn. Is er iemand die mij dat kan vertellen. Dan kan ik een beetje bepalen of ik dit zelf ga inleveren of dat ik het verkoop op de AH.

Time spend gaming is time spend well

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
KeeZ schreef op woensdag 06 september 2006 @ 16:30:
[...]

Hmmz idd zelfde idee als 2x per week een uur lang achter een bal aanhobbelen om die tussen 2 palen te jetsen, er zijn zoveel doelen om wel een spelletje te spelen...

- Ergens de beste in zijn
- Teamplay
- Sociaal bezig zijn
<knip>
Toch, imho is 1 van de belangrijktste redenen om te gaan sporten: Lichamelijke gezondheid.
En nu kun je veel zeggen van computerspelletjes, maar niet dat ze een positieve invloed op je fysieke gesteldheid hebben (tenzij je het wellicht vergelijkt met een sport waarin je een _grote_ kans hebt op zware blessures, maar das een andere discussie :P ).

Uiteindelijk heeft iedereen zn eigen visie op het spelen van spelletjes (en de hoeveelheid daarvan), gewoon lekker schijt aan hebben en je eigen gang gaan.

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-04 14:46
Even wat advies gevraagd ;)

Ik ga mijn systeem upgraden, een van de hoofdredenen is het feit dat ik ziek wordt van de lage instellingen die ik moet aanhouden in WoW en zelfs dan met <10fps rond te lopen (om maar niet te spreken van de disconnects in de capitals).

Ik heb besloten om voor de volgende upgrade te gaan:

Sapphire Radeon® X1900 XT 256 Mo
Western Digital Raptor 74 Go - 16 Mo
AMD Athlon 64 X2 4600+ Socket AM2
G.Skill Kit Extreme2 2 x 1 Go PC6400 PK
MSI K9N SLI Platinum

met uitzondering van de HD komt alles eind deze maand (hd in januari)

Ik weet dat mobo/cpu/memory wel snor zit maar ik heb moeite met het uitzoeken van de grafische kaart. ik wil niet meer dan 300 euro daar aan uitgeven en de x1900 xt kost (hier in frankrijk) 256 euro

any comments?

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Dampie schreef op donderdag 07 september 2006 @ 09:17:
Even een vraagje. Ben al een tijdje dark iron scraps aan het verzamelen in Burning Steppes. Heb er ondertussen meer als 100 verzameld en weet eerlijk gezegd niet zo heel goed wat ik ermee moet doen. OK, ik weet dat het met reputation te maken heeft, maar waar ik het in moet leveren, werkelijk geen idee of voor welke faction ik het aan het inleveren ben en wat eventueel de voordelen zijn. Is er iemand die mij dat kan vertellen. Dan kan ik een beetje bepalen of ik dit zelf ga inleveren of dat ik het verkoop op de AH.
Misschien een gekke vraag, maar waarom verzamel je iets als je niet eens weet wat je er precies mee kan doen?

In elk geval, het is voor AD reputatie en je kan het inleveren in Light's hope chapel en dan bij die gasten in het kapelletje aldaar.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Anoniem: 26351

Anoniem: 104748 schreef op woensdag 06 september 2006 @ 21:09:
[...]

Ik heb nu nog fun aan de game, ik heb ook zin om full runs te doen in ZG AQ20 MC enzo, maar als dit me vooruitblik wordt....dan weet ik het even niet meer... Ik begin al goed te merken dat de meest guilds helemaal niet als relaxe liefhebbers aan end game beginnen. Om in een guild te komen moet je jezelf erger bewijzen dan dat de GM zich hoeft te bewijzen tegenover zijn rl baas.

Lang niet alle guilds stellen zulke zware eisen aan hun spelers. Het is imo prima mogelijk om naast een baan, vriendin, etc. nog high-end content te zien. Maar zoals gezegd, de progress van de guild is dan wat langzamer, je hebt wat meer reserve spelers nodig, je raid niet elke avond enzo. In de guild waarin ik nu zit bijvoorbeeld, zijn we in BWL bij de 4e boss. Met 4 raids per week en zorgen dat je attendancy niet te laag is (>50%) kom je bij ons al een heel eind. Sneller hoeft wat mij betreft ook niet, t moet wel leuk blijven en als ik een avond niet kan of niet wil raiden, dan hebben ze dat maar te accepteren.

Nog een ander voorbeeld, een vriend van me zit in een andere raiding guild, ongeveer 2x MC per week, net Ragnaros down. Snel? Nee. Plezier, ja, en dat is wat telt uiteindelijk.

• Dampie

Dampie

Generalist ohne ende

nhimf schreef op donderdag 07 september 2006 @ 09:20:
[...]

Misschien een gekke vraag, maar waarom verzamel je iets als je niet eens weet wat je er precies mee kan doen?

In elk geval, het is voor AD reputatie en je kan het inleveren in Light's hope chapel en dan bij die gasten in het kapelletje aldaar.
Hehe, eigenlijk een goede vraag, maar ik heb ook auctioneer draaien en daar stonden goede prijzen bij die scraps. Dus vandaar dat ik aan het verzamelen ben geslagen. Weet natuurlijk niet of auctioneer enigzins realistische prijzen heeft voor die dingen, maar zag iets van 80 to 100G voor meer als 100 van die dingen. Das mooi meegenomen toch. Moet ook sparen voor me epic mount. :)

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ojee, ik voorzie bergen bloodelve's, male en female toon zien er gaaf uit.
Draenei female ziet er ook wel leuk uit, denk dat ik er daar maar een van begin.
Draenei male ziet er niet uit, Dwarve Female niveau. Natuurlijk werkt t wel imponerend dat forse in PVP.

Nothing to see here

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:35
Was weer gezellig gisteravond. Nadat we binnen het uur zowel Luci en Maggie neer hadden werden we verblijd met een server crash waardoor we de raid moesten cancellen.

Was wel leuk om mijn skills te testen toen ik om 22:30 weer online kwam; helaas kan ik geen firelord solo aan :D

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Miles Teg schreef op donderdag 07 september 2006 @ 09:17:
[...]

Toch, imho is 1 van de belangrijktste redenen om te gaan sporten: Lichamelijke gezondheid.
En nu kun je veel zeggen van computerspelletjes, maar niet dat ze een positieve invloed op je fysieke gesteldheid hebben (tenzij je het wellicht vergelijkt met een sport waarin je een _grote_ kans hebt op zware blessures, maar das een andere discussie :P ).

Uiteindelijk heeft iedereen zn eigen visie op het spelen van spelletjes (en de hoeveelheid daarvan), gewoon lekker schijt aan hebben en je eigen gang gaan.
ik denk dat 90% van de lichamelijke sporten uiteindelijk eindigt in de sportkantine waar voor el cheapo prijzen liters alcohol de lichamen in wordt gegoten ;)

Wij hadden gister op bloodscalp (jaja) weinig tot geen last van lag, wel last van mensen die niet komen opdagen... toch nog tot 23.00u kunnen raiden, mn vriendin heeft een arcanist belt gewonnen waarmee ze op 3/8 kwam (1/8 NW) en ze lekker over de 350 spell dmg kwam 8)

Ik zelf loop al een tijdje in 8/8 EF, beetje boring in MC meelopen nu ;)

Deze plek is te koop.

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

its_me schreef op donderdag 07 september 2006 @ 09:29:
[...]

Ojee, ik voorzie bergen bloodelve's, male en female toon zien er gaaf uit.
Draenei female ziet er ook wel leuk uit, denk dat ik er daar maar een van begin.
Draenei male ziet er niet uit, Dwarve Female niveau. Natuurlijk werkt t wel imponerend dat forse in PVP.
ik heb zon vermoeden dat iedereen, een bloodelf en een draenei gaat aanmaken.

ik wil zelf ook wel een bloodelf aanmaken maar alle leuke classes heb ik alts van waardoor ik het zo zonde vind.
Troll 60 Mage
Undead 41 Priest
Undead 23 Rogue
Orc 31 Warlock

een Blood elf lock leek mij super vet of zelfs een mage, helemaal met die healing racials.
maar goed beide heb ik al :(
dan zou je haast denken een palladin, maar damn ik weet het niet hoor een palladin aan de horde vind het gewoon niet kloppen.
Jammer de bloodelfs geen druids kunnen. ofwel?

hehe en ik ben meer het caster type vind een rogue een leuke afwisseling. van mij casters :)

[ Voor 5% gewijzigd door Valkyre op 07-09-2006 09:40 ]

iRacing Profiel

• Kapoen
Gohan-san schreef op donderdag 07 september 2006 @ 09:39:
[...]
ik heb zon vermoeden dat iedereen, een bloodelf en een draenei gaat aanmaken.
Nee hoor, ik ben net aan een derde undead char begonnen :) We are forsaken!

Ik vind het nu al een ontzettende sleur om dat char naar 60 te krijgen, dus tegen dat de expansion
er is zal ik al zeker niet meer gemotiveerd zijn om van 1 naar 70 te gaan.

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 12:26
MantaMania schreef op woensdag 06 september 2006 @ 17:07:
[...]

Ik ben nu friendly ergens op een kwart naar de volgende.

ZG t/m euhm. de baas voor de panther boss soweiso, nog geen 100% clears iig.

Old school gamer

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Dirk IJntema schreef op donderdag 07 september 2006 @ 10:10:
[...]

Ik ben nu friendly ergens op een kwart naar de volgende.

ZG t/m euhm. de baas voor de panther boss soweiso, nog geen 100% clears iig.
dat probeerde ik kapoen ook al te vertellen maar ja hij denkt alleen in zg compleet clear in een avondje en dat je dan ook nog bergen coins en bijous krijgt.

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-05 20:54
junglebeast schreef op woensdag 06 september 2006 @ 23:45:
Heeft er iemand een goeie grind level list voor een lvl 32 NE Druid. Ga voor een 14/32/5 build..

Ik ga op het moment naar Arathi Highlands toe. Tot nu heb ik alleen een secret grind list gevonden, maar die is eigenlijk voor alle classes. Ook niks gevonden op het druidgrove forum..

Tof spel, zeker om na 2,5 EQ weer dit te gaan spelen...

Alvast bedankt..
Als ik jou was zou ik gewoon de Jame's Alliance Leveling Guide volgen :) is wel niet veel grinden maar quest worden goed uitgelegd en het lvlt snel

• Trunksmd
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-05 12:28
Gohan-san schreef op donderdag 07 september 2006 @ 09:39:
[...]

dan zou je haast denken een palladin, maar damn ik weet het niet hoor een palladin aan de horde vind het gewoon niet kloppen.
Wat dacht je van een shaman bij de aliance? Dat kan gewoon ook niet ;)

Ik vind die male Draenei een beetje op de beast van X-men lijken.

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Trunksmd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 10:18:
[...]

Wat dacht je van een shaman bij de aliance? Dat kan gewoon ook niet ;)

Ik vind die male Draenei een beetje op de beast van X-men lijken.
precies, my point,

denk dat met de expansion eerst een bloodelfje aanmaak, een paar dagen mee speel en dan mijn main toch echt wel gaan lvlen naar 70.
sowieso even all de mark of honors sparen (tot 20), als je van alle 3 de BGS 3 marks tegelijk inlevert, krijg je toch weer 6600 exp :)

is wel weer even wennen dat je weer moet lvlen :)

iRacing Profiel

• Kapoen
MantaMania schreef op donderdag 07 september 2006 @ 10:16:
[...]
dat probeerde ik kapoen ook al te vertellen maar ja hij denkt alleen in zg compleet clear in een avondje en dat je dan ook nog bergen coins en bijous krijgt.
En dat is onmogelijk? Hier op Kor'gall word ZG nota bene door Pugs gedaan tegenwoordig dus het is zeker mogelijk.

Hoe dan ook, die epic chest voor warriors is in korte tijd te halen dankzij een buff x aantal patchen geleden. Toen ZG net uit was duurde het inderdaad vrij lang om revered te geraken, maar dat is tegenwoordig niet meer het geval.

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 18:23

ye-roon

knaak

Ik denk dat er meer paladins bij horde komen dan shamans bij alliance. Paladins zijn zo veel beter voor pve met al die imba blessings en zo. Ok totems is leuk, maar die werken alleen voor je grp en moet je veel vaker recasten. Maar Blessing of salvation, might, wisdom, kings en ook judgement of light/wisdom op de mob zelf, ik denk dat er op nieuwe servers maar weinig shamans gemaakt worden aan zowel horde als alliance kant. Alleen als het voor pvp is dan is shaman wel cool met leuke chain lightning en zo. Wel jammer dat dit waarschijnlijk gaat gebeuren, maja, je doet er verder weinig aan.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Wil je een lintje? in TBC krijgen ook Shamans een dikke buff dus ik denk wel dat dat recht trekt ;)

• TomSmit82
  • Laatst online: 09-05 16:23
lol alliance die nooit uitgeraken over het zeiken over shamans, dus reken er maar op dat er massaal shaman's worden aangemaakt (80% female Dranei waarschijnlijk)

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-05 13:29
Dampie schreef op donderdag 07 september 2006 @ 09:17:
Basicly kan je een aantal dingen doen ermee, verkopen op de AH is 1, inleveren in LHC is een 2de.
In het eerste geval kan/kon je er een aardige centje aan verdienen en dat wordt in reden 2 wel duidelijk.
Reden 2 dus.
Je kan in LHC bij verschillende NPC's daar sinds de scourge invasion (en opening van Naxx) goodies inleveren wo dark iron scraps (en savage fond,core of elements, crypt fiend parts, bone fragments enz enz enz er zijn 5/6 items als ik me niet vergis)
Per turn in van 30stuks dark iron scraps krijg je bv een insignia of the dawn (http://www.thottbot.com/?i=53544), voor een turn in van 30 crypt fiend parts (http://www.thottbot.com/?i=53543) krijg je een insignia of the Crusade.
De clou is dat als je reverd bent bij AD (en helemaal op exalted) je per turn in van die insignia's item's (epics) kan kopen.
Zo kan je op revered voor 7 insignia o/t Dawn en 7 insignia's o/t Crusade een 18slot bag krijgen.
En dat laatste is de reden dat die dingen lekker verkopen, een 18slotter erbij wil eigenlijk iedereen wel (helaas is het inleveren ervan een non repeatable quest dus met 1 bag houd het op).
Het grinden van deze dingen heeft mij een dag geduurt, ik heb toen ik geen zin meer had het aangevuld met stuff van de AH, dus in een dagje grinden en wat gold heb je een 18slotter.
Ter vergelijking een bottomless bag (18slot) kost je al snell 300g aan mats, daarom waren/zijn die dingen zo populair.

On another note, gisteravond is na wat gepest van Blizz (disconnects en vervolgens mensen die niet meer konden inloggen) en wederom een evade op 55% (terug naar 85%) eindelijk Anub downgegaan in een hele mooie try. Na onderandere een poging waarin ik zonodig agro moest trekken van een add (<3 rolling ignites, 5x3k+ tics en me gebruikelijke dmg :)) en die mij dus dood moest maken met de gebruikelijke scarrabs tot resultaat ging het eindelijk helemaal perfect.
http://home.casema.nl/vanelck/wow/anubfk.JPG

Nog even doorgewandeld naar Raz maar het was al weer laat aan het worden en de focus was lichtelijk verdwenen, dus dat was pull>dood.

En jaja ik weet dat ik me vertex shaders moet uitzetten, maar na het bouwen van een nieuw ui waren ook me video settings gereset.

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 07-09-2006 15:46 . Reden: Maak in het vervolg echte thumbnails ]

Slash Care
Mementô

• Dirk IJntema
MantaMania schreef op donderdag 07 september 2006 @ 10:16:
[...]

Ik ga de guild wel lastigvallen met die Gladiator Chain, want als damage warrior heb ik mijzelf laag op de lijst gezet voor de armorstuff, tis wel leuk, maar niet super fantastisch, OT's hebben er meer aan. MS warriors bv.

Old school gamer

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Kapoen schreef op donderdag 07 september 2006 @ 10:43:
[...]

En dat is onmogelijk? Hier op Kor'gall word ZG nota bene door Pugs gedaan tegenwoordig dus het is zeker mogelijk.

Hoe dan ook, die epic chest voor warriors is in korte tijd te halen dankzij een buff x aantal patchen geleden. Toen ZG net uit was duurde het inderdaad vrij lang om revered te geraken, maar dat is tegenwoordig niet meer het geval.
je praat nogsteeds over zg compleet clear, jij weet ook best dat een pug niet echt ver zal komen en al helemaal niet snel is (tuurlijk zijn er uitzonderingen).
In korte tijd halen is dus nogmaals alleen mogelijk als je in een goeie guild zit die zg "farmen" er zijn genoeg guilds die 2 avonden nodig hebben en dan nog niet alle bosses neer.

• Kapoen
Dirk IJntema schreef op donderdag 07 september 2006 @ 11:03:
[...]

Ik ga de guild wel lastigvallen met die Gladiator Chain, want als damage warrior heb ik mijzelf laag op de lijst gezet voor de armorstuff, tis wel leuk, maar niet super fantastisch, OT's hebben er meer aan. MS warriors bv.
't is jammer dat je als DPS warrior nogal moet gaan boodschappen voor items die eigenlijk voor andere klasses bestemd zijn. Zeker de fury warrior heeft het lastig op dat gebied. Ik weet niet of je guild MC doet, maar als je aan domo geraakt moet je zeker proberen die wristguards of the true flight te krijgen. Weliswaar ook een mail item, maar 't heeft tenminste +1% hit en 19 agi . Hetzelfde voor dat mail helmpje van Ragnaros, die is ook niet slecht voor dps warriors.

Ik weet niet of je graag aan PvP doet, maar de rank 8 tot en met 10 set is ook niet slecht.

• witchdoc
Routed schreef op donderdag 07 september 2006 @ 10:58:
[...]En jaja ik weet dat ik me vertex shaders moet uitzetten, maar na het bouwen van een nieuw ui waren ook me video settings gereset.
ertex shaders uitzetten? Hoe wat waar waarom etc?

• witchdoc
Trouwens.. dps warriors.. ik snap hen niet helemaal vrees ik.
Wat is het bestaansrecht van een dps warrior? Rogues outdamagen ze toch altijd bij equal gear of niet? Ok, ze hebben plate armor en kunnen al een paar klappen meer ontvangen dan rogues maar bij een goeie raidorganisatie blijven rogues doorgaans ook wel leven.

Wie kan me dus uitleggen wat een DPS rogue bijdraagt aan een raid dat niet door rogues of een andere class al wordt gedaan (of niet zo goed)?

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54
poohbeer schreef op donderdag 07 september 2006 @ 11:16:
Wat is het bestaansrecht van een dps warrior? Rogues outdamagen ze toch altijd bij equal gear of niet? Ok, ze hebben plate armor en kunnen al een paar klappen meer ontvangen dan rogues maar bij een goeie raidorganisatie blijven rogues doorgaans ook wel leven.

Wie kan me dus uitleggen wat een DPS rogue bijdraagt aan een raid dat niet door rogues of een andere class al wordt gedaan (of niet zo goed)?
jij hebt zo te horen geen goede DPS warriors in je guild. Ze ownen de damage meters namelijk :)
Heb zo ff geen vergelijking tussen rogue/warrior. Maar ze doen echt een shitload aan dmg

Anoniem: 121555

Ik begin m'n alt (lockje) steeds leuker te vinden en wil er beetje bij beetje betere gear voor regelen. Alleen gaat m'n guild het volgens mij niet zo gezellig vinden als ik van main switch.

Kortom, waar kan ik de wat betere lock-items vinden buiten MC/BWL in te moeten? Zijn PvP sets een beetje okee?

Oh ja, de profiles zijn niet 100% up-to-date. :)

• Blamm
  • Laatst online: 17-02 16:45

Blamm

Niet meer Smart

gemiddeld gezien zullen de warriors meer damage doen, het probleem dat ze echter hebben is dat ze geen threat-control hebben (feint / feign death)

Anoniem: 121555

Razorfist schreef op donderdag 07 september 2006 @ 11:20:
[...]

gemiddeld gezien zullen de warriors meer damage doen, het probleem dat ze echter hebben is dat ze geen threat-control hebben (feint / feign death)
Threat control zit voornamelijk in je hoofd. ;)

• itsme
  • Niet online
addictive schreef op donderdag 07 september 2006 @ 11:19:
[...]
jij hebt zo te horen geen goede DPS warriors in je guild. Ze ownen de damage meters namelijk :)
Heb zo ff geen vergelijking tussen rogue/warrior. Maar ze doen echt een shitload aan dmg
Na patch 1.12 komen DPS warriors niet eens meer close bij de rogues.
De enige manier waarop ze close kunnen komen is te vroeg aanvallen (niet wachten op sunders van de MT) op zich niet zo een probleem, ware t niet dat de agro dan tussen DPS warrior en Tank gaat switchen, met het gevolg dat t voor ons rogue moeilijker backstabben is.
Deze ene DPS warrior die dat doet ziet in verhouding tot de rogues zn DPS idd groter worden, maar voor een groot deel veroorzaakt doordat de rogues niet optimaal kunnen backstabben.
(de totale raid dps neemt dus af omdat hij dat doet)

Maar goed zelfs met dit probleem staan onze rogues allemaal boven de warriors.

Nothing to see here

• Lord_Salo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Wat is het bestaansrecht van een dps warrior? Rogues outdamagen ze toch altijd bij equal gear of niet?
Nou, ik ben daar niet mee eens. Wij hebben Fury-Arms warrior in de guild en als hij met ons meegaat, zit hij altijd in de top 5 op de damagemeter. Soms staat hij op nummer 1 en outdamaged roque's, mages, lockies. Maar hij kan 1 roque in de guild niet outdamagen, maar die zit ook ziek in de gear met zijn ziekelijke weapons. :P

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

• witchdoc
Lord_Salo schreef op donderdag 07 september 2006 @ 11:25:
[...]
Nou, ik ben daar niet mee eens. Wij hebben Fury-Arms warrior in de guild en als hij met ons meegaat, zit hij altijd in de top 5 op de damagemeter. Soms staat hij op nummer 1 en outdamaged roque's, mages, lockies. Maar hij kan 1 roque in de guild niet outdamagen, maar die zit ook ziek in de gear met zijn ziekelijke weapons. :P
Maar waarom kan die dat dan? De dps warriors in die guild bij ons hebben betere wapens en vergelijkbaar armorniveau en ze kunnen niet tippen aan rogues die een pve spec hebben.
Wat doet/heeft die fury-Arms warrior van jouw dan anders om er zo bovenuit te steken?

• Routed
poohbeer schreef op donderdag 07 september 2006 @ 11:11:
[...]

ertex shaders uitzetten? Hoe wat waar waarom etc?
Die grote zwarte vlek op de achtergrond is Anub'rekan, en die is normaal niet zwart:)
Er is bij sommige vga kaarten een issue waarbij de textures niet goed worden weergegeven en dan krijg je een zwart vlak.
Je kan dus onder je vga settngs je vertex shaders uitzetten waardoor je dit niet meer heb, schijnt alleen nadelig te zijn voor je FPS (en het is alleen bij Anub tot nu toe).

En DPS warrs hebben weldegelijk een bestaansrecht, het is onlogisch om als guild 8 prot warrs te hebben, enter de arms/furrys warrs. Deze kunnen mits proper gegeard een shitload aan dmg uitdelen en mits nodig toch nog adds offtanken. Nadeel is idd dat ze geen agrodumps hebben en dus redelijk vaak het bokkie zijn :) (rogues hebben feint/vanish, hunters FD, mages erm nix maar daar is tegenwoordig zelden aggro nog een issue (tenzij je een hele dikke rolling ignite krijgt).

Slash Care
Mementô

• Dirk IJntema
Kapoen schreef op donderdag 07 september 2006 @ 11:10:
[...]

't is jammer dat je als DPS warrior nogal moet gaan boodschappen voor items die eigenlijk voor andere klasses bestemd zijn. Zeker de fury warrior heeft het lastig op dat gebied. Ik weet niet of je guild MC doet, maar als je aan domo geraakt moet je zeker proberen die wristguards of the true flight te krijgen. Weliswaar ook een mail item, maar 't heeft tenminste +1% hit en 19 agi . Hetzelfde voor dat mail helmpje van Ragnaros, die is ook niet slecht voor dps warriors.

Ik weet niet of je graag aan PvP doet, maar de rank 8 tot en met 10 set is ook niet slecht.
MC net mn first kill van Luci gedaan met slechts 28 inside. Guild is nog niet groot genoeg, andere lui uit guilds, mja, blijft een beetje dodgy.

PVP als DW... LOL, nee dank je, pvp sucks in huidige systeem, rank 10 op mijn server = baan opgeven.

DPS warriors geen bestaansrecht?

http://ctprofiles.net/944052

Mijn gear, enige die ik in een ZG run boven mij dulde is een Rogue met AV dagger en AQ20 first boss dagger, full dagger spec, beste gear incl. sommige ZG onderdelen.

Meneer deed aan het einde v/d run 16,5% v/d damage en ik 14,8%, 20man online. Hunters, rogues, mages, alles was mee.

Old school gamer

• Dirk IJntema
poohbeer schreef op donderdag 07 september 2006 @ 11:39:
[...]

Maar waarom kan die dat dan? De dps warriors in die guild bij ons hebben betere wapens en vergelijkbaar armorniveau en ze kunnen niet tippen aan rogues die een pve spec hebben.
Wat doet/heeft die fury-Arms warrior van jouw dan anders om er zo bovenuit te steken?
Pak een DW/Fury warrior, geef hem genoeg geld of tijd om alles te farmen wat +crit & +hit heeft, slap daar zoveel mogelijk +str en +agi enchants op, zorg dat je hem op tijd healed, laat hem alle rage mogelijkheden speccen, incl. improved execute & cleave.

Laat hem lekker tekeer gaan met BT strikes, op de cooldown Cleaves en laat hem elke keer Deathwish aanzetten op de cooldown, uiteraard de hele tijd in Beserkerstance. Mocht hij hierbij ooit een keer aggro krijgen moet je wel goede healers hebben (en die hebben wij bij ons in de guild), maar hij mept de hele tijd crits.

Sterker nog, zet ook gelijk maar een fluffy bear in zn group. Ik heb, full raid buff (zonder ony head) in zerkerstance 36,6% Crit (Mongoose, Leader of the Pack, 2x Elemental Sharp. Stone) en ong. 1555 AP.

Ja, dat doet auw!

Old school gamer

• witchdoc
Eén van onze dps warriors: http://wow.allakhazam.com/profile.html?994001
ikzelf (sword combat rogue): http://wow.allakhazam.com/profile.html?enno.terenas

En ik blaas hem uit de lucht qua dps. Hoe kan dat dan? Is zijn spec klote ofzo?

[ Voor 50% gewijzigd door witchdoc op 07-09-2006 11:57 ]

• Dirk IJntema
poohbeer schreef op donderdag 07 september 2006 @ 11:55:
[...]

ikzelf (sword combat rogue): http://wow.allakhazam.com/profile.html?enno.terenas

Ja, en zn gear sucked.

Ik tel als ik het niet verkeerd gezien heb, slechts 2 á 3% +hit, dus hij slaat de hele tijd mis met zn offhand en mainhand op alles wat hoger is als lvl 60. Leuk hoor die EPIXX, maar hij moet op deze manier MS speccen.

Rend & Deep Wounds, wat een debuff slot neemt, maar geen Impale? TM? why? Je zit als DPS warrior toch 100% v/d tijd in zerkermode of anders defensive stance om een add te tanken en die heeft aan alleen sunders en slams echt wel genoeg.

Old school gamer

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Nu ben ik geen fury-warrior expert, maar ik dacht dat fury warriors moesten gaan voor zoveel mogelijk attack power en %crit (en %hit uiteraard voor de offhand). En de gear die jouw vriend heeft, heeft dat niet echt.

[edit]
Oh, en damage done ligt niet alleen aan skill/gear, ook aan instelling. Ik heb matige gear op mn mage, maar sta wel in de top5 in MC, terwijl een beter gegearde mage meestal buiten de top 10 valt. (of hij kan het niet, of hij vind het wel best in MC :P )

[ Voor 18% gewijzigd door Gaius op 07-09-2006 12:02 ]

• Routed

Zo te zien een guild die nog rondhangt in MC/begint aan BWL. Geef hem de tijd om de gear daar te verzamelen en meet dan nog een keer:)

Laat hem bv ook eens kijken naar een lionheart helm/titanic legs/zandalar gear (ZG) en andere +crit/hit gear, dan ga jij echt wel moeite hebben met hem achter je te houden.

uiteraard ga jij ook vet qua dmg omhoog (mijn rogue alt heeft redelijk goede gear, vergelijkbaar met het jouwe) en wordt op een 1:2,en en beetje ratio outdamged door een tier2 rogue met BWL/AQ wapens/trinks)

Slash Care
Mementô

• witchdoc
Routed schreef op donderdag 07 september 2006 @ 12:09:
[...]

Zo te zien een guild die nog rondhangt in MC/begint aan BWL. Geef hem de tijd om de gear daar te verzamelen en meet dan nog een keer:)

Laat hem bv ook eens kijken naar een lionheart helm/titanic legs/zandalar gear (ZG) en andere +crit/hit gear, dan ga jij echt wel moeite hebben met hem achter je te houden.

uiteraard ga jij ook vet qua dmg omhoog (mijn rogue alt heeft redelijk goede gear, vergelijkbaar met het jouwe) en wordt op een 1:2,en en beetje ratio outdamged door een tier2 rogue met BWL/AQ wapens/trinks)
Tuurlijk zit hij nog in MC beginnend in BWL (net Razorgore en Vael neer op 2 dagen)... maar daar zit ik toch ook?! 't Is een guildy he. Als hij nu niet in de buurt komt.. de verhouding tussen ons zal ongeveer wel hetzelfde blijven zeker?

Ik lees een post hoger dat hij een rare (slechte) spec heeft ook. Stel hij neemt een goeie dps spec. Dan komt hij wel in mijn buurt? Waar is het bestaansrecht van een rogue dan?! Wij hebben kutarmor, healing nodig door simpele AoE's die veel mobs doen en zouden dan maar gelijke dps kunnen doen als een gelijkwaardig gegearde warrior? Enige dat wij nog kunnen is stun, mar dat gebruik ik zoveel in raids dat'k me het nut daarvan ook wel eens afvraag.

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

poohbeer schreef op donderdag 07 september 2006 @ 12:17:
[...]

Tuurlijk zit hij nog in MC beginnend in BWL (net Razorgore en Vael neer op 2 dagen)... maar daar zit ik toch ook?! 't Is een guildy he. Als hij nu niet in de buurt komt.. de verhouding tussen ons zal ongeveer wel hetzelfde blijven zeker?

Ik lees een post hoger dat hij een rare (slechte) spec heeft ook. Stel hij neemt een goeie dps spec. Dan komt hij wel in mijn buurt? Waar is het bestaansrecht van een rogue dan?! Wij hebben kutarmor, healing nodig door simpele AoE's die veel mobs doen en zouden dan maar gelijke dps kunnen doen als een gelijkwaardig gegearde warrior? Enige dat wij nog kunnen is stun, mar dat gebruik ik zoveel in raids dat'k me het nut daarvan ook wel eens afvraag.
Zijn gear is half tank en half dmg das niet te vergelijken met jou gear die volledig dmg gericht is.

Rogues hebben agro reduce wat zeker in bwl belangrijker word en als je echt naar end game gear kijkt denk ik toch dat de rogue nog wat meer dmg zou moeten doen.

[ Voor 5% gewijzigd door MantaMania op 07-09-2006 12:22 ]

• Routed
[...]

hehe rogues hebben zeker bestaansrecht wees daar maar niet bang van, en rogue gear op dit lvl (waar jullie nu zitten) is echt gericht op dmg doen, de gear voor warrs nog niet dat kom verderop in BWL nog wel.

Als jullie dadelijk in vergelijkbare gear zitten dan doe jij als het goed is nogsteeds meer dmg dan 90% van de DPS warriors, alleen degene die echt tot het uiterste gaan en heel goed zijn (en dat zijn er niet zoveel) kunnen de rogues dan bij houden.
En ik zie een warrior nog niet zo snel satura stunnen in AQ om maar wat te noemen waar stuns heel belangrijk zijn, of het kicken van yaui in AQ waneer ze weer gaat healen.

Slash Care
Mementô

Anoniem: 41017

[...]

Voordat dps warriors echt goed zijn, zijn ze eeuwen bezig met gear verzamelen.
Zodra ze die gear hebben ( dan begin je zo'n beetje met Naxx/ eind AQ40 ) dan doen ze ziek veel damage en kunnen ze idd rogues flink voor schut zetten :P
Maar zoals ik zei, vereist uber gear

Anoniem: 113568

Routed schreef op donderdag 07 september 2006 @ 12:33:
[...]
En ik zie een warrior nog niet zo snel satura stunnen in AQ om maar wat te noemen waar stuns heel belangrijk zijn, of het kicken van yaui in AQ waneer ze weer gaat healen.
Ben het met je eens je kiest alleen zo'n slechte voorbeelden:
Intercept
Pummel

Overigens is dit DPS warrior/rogue verhaal nu al zovaak ter sprake gekomen, alle high-end guilds zijn er ondertussen uit dat 2-3 protection warriors en de rest fury-dw het beste is, fury-warriors tanken trash-adds, en bij sommige gevechten ook boss-adds, en wanneer deze neer gaan kunnen ze ook nog wat dpsen. Rogues zijn puur dps en wanneer ze gelijke gear en dedication hebben zal in meeste gevallen de rogue meer dmg doen, het is per gevecht vrij verschillend moet ik zeggen.

Bijvoorbeeld Nef phase 1 kan een warrior 2x zoveel damage doen als een rogue, aangezien warriors meer AoE skills hebben. Echter bij single-target gevechten zal de rogue toch zeker meer damage doen. Ik snap eerlijk gezegd niet dat een rogue nog klaagt, dit argument was nog van kracht 1 jaar geleden, maar tegewoordig zijn rogues absoluut nodig probeer maar eens twin emps zonder rogues ;). We hebben zelfs vaak 7-8 rogues mee en maar 4-5 warriors.

Edit: Ik heb het profiel van de gelinkte dps warrior niet gezien, maar ik heb zo'n idee dat hij met might/wrath pieces probeert te dpsen. Als fury warrior heb je 5+% hit nodig en vervolgens zoveel AP en crit wat je maar kunt vinden. Als hij slechte stats heeft dan kan hij nog zo'n mooi wapen hebben, maar zal hij nooit een rogue outdpsen.
Dirk IJntema schreef op donderdag 07 september 2006 @ 11:41:
[...]
enige die ik in een ZG run boven mij dulde is een Rogue met AV dagger en AQ20 first boss dagger, full dagger spec, beste gear incl. sommige ZG onderdelen.

Meneer deed aan het einde v/d run 16,5% v/d damage en ik 14,8%, 20man online. Hunters, rogues, mages, alles was mee.
Zegt niet echt veel, een dagger rogue zal altijd verliezen van een fatsoenlijke sword rogue in ZG omdat de helft van de trash op je aggro'd en je niet meer kunt backstabben. Ik neem dus aan dat de rest van de dps'ers niet zo'n geweldige gear had of gewoon niet hun best deden.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 113568 op 07-09-2006 12:57 ]

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Beuker op bloodscalp is zo'n biatch die flink z'n damage weet te doen, daar komt weinig bij in de buurt, dat deed hij al toen hij nog in bomen zijn relaxed zat, nu hij fractured gejoind is een tijdje terug met de gear die daarbij hoort doet hij echt insane damage.

Oh en btw, warriors moeten nog altijd tanken zo af en toe waar een rogue dat niet hoeft ;) Je zal dus altijd damage blijven doen en meer dan ook niet, op pingen bij ossirian na

Deze plek is te koop.

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:13

Snuffel

Vroem!

Zo, even een rectie (als het mag) van mijn kant.
Ik heb nl. kritiek op dit topic, erg he? Waarom kritiek?

Welnu: ik ben 2 weken jongstleden begonnen aan WoW. Aanvankelijk dacht ik dat het geen spel voor mij zou zijn, ben niet zo'n fan van dit soort spelen. Maar... de praktijk blijkt toch heel anders. Ik vond het een enorm leuk spel, ben in een relatief kleine tijd behoorlijk opgeschoten in het spel, heb inmiddels leuke contacten gelegd met diverse beginnende spelers, en we spelen regelmatig samen met elkaar, en levellen ook aardig gelijk op.

Ik ben op Tweakers (Waar anders??) gaan zoeken naar wat aanvullende/extra informatie over WoW, en waarempel er bestaat een groot WoW topic! Jee dacht ik, wat leuk, kan ik daar extra info vandaan halen en praten met medespelers.
Gelijk alle 86 delen achter elkaar lezen is veel werk, maar heb mij er redelijk aardig doorheen gespit. Mensen die van meet af aan het spel spelen zijn erg ver doorontwikkeld, spreken het WoW jargon (voor zover dat bestaat) goed, en laten dat ook duidelijk merken in de diverse posts.
En dat is nu juist mijn kritiek. Voor een beginnend WoW speler is het vrijwel ondoenlijk zich te mengen in de 'discussies' die hier. De termen die gebruikt worden zeggen mij persoonlijk (nog?) vrij weinig, afkortingen zijn me niet altijd helemaal duidelijk, en... merendeels van de 'discussies' vinden plats op een niveau waar ik mij voorlopig nog niet op begeef cq. waar ik nog lang niet ben.
Daarnaast speel ik zowel op RPPvP als PvP servers, en ik merk dat met name het RPPvP gedeelte een beetje een ondegeschoven kindje is.
Nu zat ik te denken (en denk gerust mee): is het niet mogelijk een splitsing te maken in het soort WoW topic, bijvoorbeeld op level, PvP/RPPvP of iets dergelijks.
Wat ik mis is 'ouwehoeren' op een niveau die ook voor andere beginnende speler geldt, al dan niet level of quest of wat dan ook gerelateerd. Goed, in de loop der tijd zal je ongetwijfeld evolueren naar een ander niveau waardoor ook de discussies die hier lopen aantrekkelijk worden, echter voor mij persoonlijk is dat nog zeker niet het geval.

Wie denkt mee en heeft hier een idee over?

Voor wat betreft de openingpost: klasse! Ik heb daar veel aan gehad, veel informatie uit kunnen halen en dat waardeer ik heel erg!

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:35
In principe kan jezelf gewoon discussiepunten aandragen; niemand gaat daar volgens mij vreemd op reageren. Feit is dat het gros van de spelers al heel lang lvl 60 is en daarom graag over de end-game content praat. Maar daarom is het nog niet zo dat niemand over lagere quests e.d. wil praten.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

• LennyLL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-04 15:31
Na bijna een jaar WoW gespeeld te hebben (vanaf december met me huidige main) hou ik er nu eerst maar even mee op. De studie begint ten slotte ook weer. :/

Echt super spel, maar kost zo veel tijd, als je een beetje ver wilt komen iig. Sinds vorige maand een nieuwe guild, hiermee voor het eerst Onyxia gedaan, en MC gecleared behalve Raggy :'( . Dus best jammer, ging natuurlijk de goede kant op. Maar goed, ik denk nu maar even spel zoeken waar je niet elke maand voor hoeft te betalen en wat iets minder tijd kost, een mooi schietspel ofzo.

Ik heb me iig goed vermaakt met Wow :)

Massimiliano, 60 Human Mage, Sunstrider.

• Routed
Snuffel schreef op donderdag 07 september 2006 @ 13:07:
Zo, even een rectie (als het mag) van mijn kant.
Ik heb nl. kritiek op dit topic, erg he? Waarom kritiek?

Welnu: ik ben 2 weken jongstleden begonnen aan WoW. Aanvankelijk dacht ik dat het geen spel voor mij zou zijn, ben niet zo'n fan van dit soort spelen. Maar... de praktijk blijkt toch heel anders. Ik vond het een enorm leuk spel, ben in een relatief kleine tijd behoorlijk opgeschoten in het spel, heb inmiddels leuke contacten gelegd met diverse beginnende spelers, en we spelen regelmatig samen met elkaar, en levellen ook aardig gelijk op.

Ik ben op Tweakers (Waar anders??) gaan zoeken naar wat aanvullende/extra informatie over WoW, en waarempel er bestaat een groot WoW topic! Jee dacht ik, wat leuk, kan ik daar extra info vandaan halen en praten met medespelers.
Gelijk alle 86 delen achter elkaar lezen is veel werk, maar heb mij er redelijk aardig doorheen gespit. Mensen die van meet af aan het spel spelen zijn erg ver doorontwikkeld, spreken het WoW jargon (voor zover dat bestaat) goed, en laten dat ook duidelijk merken in de diverse posts.
En dat is nu juist mijn kritiek. Voor een beginnend WoW speler is het vrijwel ondoenlijk zich te mengen in de 'discussies' die hier. De termen die gebruikt worden zeggen mij persoonlijk (nog?) vrij weinig, afkortingen zijn me niet altijd helemaal duidelijk, en... merendeels van de 'discussies' vinden plats op een niveau waar ik mij voorlopig nog niet op begeef cq. waar ik nog lang niet ben.
Daarnaast speel ik zowel op RPPvP als PvP servers, en ik merk dat met name het RPPvP gedeelte een beetje een ondegeschoven kindje is.
Nu zat ik te denken (en denk gerust mee): is het niet mogelijk een splitsing te maken in het soort WoW topic, bijvoorbeeld op level, PvP/RPPvP of iets dergelijks.
Wat ik mis is 'ouwehoeren' op een niveau die ook voor andere beginnende speler geldt, al dan niet level of quest of wat dan ook gerelateerd. Goed, in de loop der tijd zal je ongetwijfeld evolueren naar een ander niveau waardoor ook de discussies die hier lopen aantrekkelijk worden, echter voor mij persoonlijk is dat nog zeker niet het geval.

Wie denkt mee en heeft hier een idee over?

Voor wat betreft de openingpost: klasse! Ik heb daar veel aan gehad, veel informatie uit kunnen halen en dat waardeer ik heel erg!
Mjah van het jargon had ook ik last (en ik ben 2weken na de EU release gaan spelen, dat jargon pak je redelijk snel op geef het ff wat tijd, veel uitzoeken op wowwikki en ander fora versneld dat procces.
Wat denk ik ook meespeelt hier wrom er veel PVp gebabbel is en minder rp is dat veel mensen hier (en in WoW) komen uit de FPS hoek (als ik ffkes naar mezelf kijk heb ik jaren Q1,Q3,UT en BF1942 gespeeld) en minder mensen uit de echte mmorpg's waar RP meer werd gedaan (denk dat daar andere fora voor zijn waar dat meer gebeurd), hence teh lack of RP gebabbel hier...

ow en i <3 my mage :) (moest het ff kwijt).

Slash Care
Mementô

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Ìk snap dat het stellen van vrgaen geen probleem is, maar als je zo de threads doorleest, dan werpt het toch enige belemmering op om vragen van 'lager' niveau te stellen.
Ik weet: dat ligt aan de vraagsteller zelf, dat is ook zo, maar zo denken mensen nu eenmaal.....

Maar zoals gezegd mis ik inderdaad het RP gedeelte van WoW, en juist dat vind ik persoonlijk erg aantrekkelijk.
Maar misschien moet ik mijn heil elders zoeken?

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Snuffel schreef op donderdag 07 september 2006 @ 13:39:
Ìk snap dat het stellen van vrgaen geen probleem is, maar als je zo de threads doorleest, dan werpt het toch enige belemmering op om vragen van 'lager' niveau te stellen.
Ik weet: dat ligt aan de vraagsteller zelf, dat is ook zo, maar zo denken mensen nu eenmaal.....

Maar zoals gezegd mis ik inderdaad het RP gedeelte van WoW, en juist dat vind ik persoonlijk erg aantrekkelijk.
Domme vragen bestaan niet en helemaal niet als je laat merken dat je het echt niet weet.
Maar, dingen die je zelf kan vinden word over het algemeen van verwacht dat je dat ook zelf opzoekt.
(WoWWiki bv.)

Gewoon hier rondhangen, zitten zoveel mensen die nog geen 60 hebben of net pas begonnen zijn.
Hoe meer zielen, hoe meer spam..euh vreugd :Y)

• Dirk IJntema
[...]

Zegt niet echt veel, een dagger rogue zal altijd verliezen van een fatsoenlijke sword rogue in ZG omdat de helft van de trash op je aggro'd en je niet meer kunt backstabben. Ik neem dus aan dat de rest van de dps'ers niet zo'n geweldige gear had of gewoon niet hun best deden.
Nieuwe spec was toch dagger voordeel?

Rest zit ook in de goede gear, ik zag ook genoeg vliegen qua magic, ik kan alleen op trash veel meer AoE damage doen met cleave en WW, meerdere echte tanks mee, dus weinig te sheepen, alles bijelkaar en rammen maar.

Was wel full-raid buff, dus tis meer dat er behoorlijk geld in DPS zat op dat moment... kaal/kaal zou de rest beter meegekomen zijn.

Old school gamer

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-05 15:35
ik weet dat je eigenlijk moet mailen, maar ik ben ff lui..

in de openingspost op de realm emerald dream, staat black thorns.. ik (blondje) ben er geen officer/member meer van. speel uberhaupt amper meer op ED.. graag even aanpassen..
Snuffel schreef op donderdag 07 september 2006 @ 13:39:
Als iemand hier dom gaat reageren op vragen van een beginner wordt 'ie over het algemeen aardig afgebrand.
Wat bedoel je. Mis je RP in WoW of RP in dit topic? Speel zelf op Argent Dawn, een van de 2 RP servers die sinds release bestaan, maar zou zelf niet weten wat ik over RP moet gaan vertellen over dit topic :) Als je specifieke vragen hebt; shoot :)

https://niels.nu

• witchdoc
Dirk IJntema schreef op donderdag 07 september 2006 @ 13:57:
[...]

Nieuwe spec was toch dagger voordeel?

Rest zit ook in de goede gear, ik zag ook genoeg vliegen qua magic, ik kan alleen op trash veel meer AoE damage doen met cleave en WW, meerdere echte tanks mee, dus weinig te sheepen, alles bijelkaar en rammen maar.

Was wel full-raid buff, dus tis meer dat er behoorlijk geld in DPS zat op dat moment... kaal/kaal zou de rest beter meegekomen zijn.
Yep, 1.12 is écht wel voor daggerrogues gemaakt.
Dagger rogues moesten altijd zoveel punten in subtlety spenderen dat een echte combatspec niet mogelijk was. Patch 1.12 heeft dat veranderd door de noodzakelijke talent (opportunity) voor een (raiding) dagger spec naar tier 1 te halen waardoor geen punten meer verloren gaan. Daarbovenop kunnen dagger rogues ook nog eens zonder extra talent points te verliezen Sleight of Hand erbij nemen waardoor ze nog beter voluit kunnen gaan bij't raiden zonder te overagro'en.
't Is dat'k ziek wordt van achter de mobs te moeten staan om te backstabben anders was ik al lang naar de hogere dps van daggers overgestapt.

• heuveltje
  • Laatst online: 08-05 00:07

heuveltje

KoelkastFilosoof

op worldofwar.net loopt nu een topic over wat je kunt doen bij een rp-wedding.
misschien is dat wat voor je :)

voor de rest. rp moet je doen, valt niet veel over lullen. :)

En de helft van de mensen hier zitten op een pvp server, dus dat zou genoeg aan bod moeten komen (meestal in de voor van gank whiners :) )

voor termen zoek op wowwiki.com. :)
en als je vragen over bv deadmines hebt, stel ze gerust. !
maar verwacht niet dat we ervanzelf over beginnen, die tijd hebbem de meeste onder ons al gehad :)

[ Voor 26% gewijzigd door heuveltje op 07-09-2006 15:10 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• Dampie

Dampie

Generalist ohne ende

Ik speel ook nog niet al te lang en heb ook "nog" geen level 60 character, maar dat heeft me er niet van weerhouden om mijn vragen hier te stellen. Ik het begin begreep ik ook werkelijk niet waar over werd gesproken met al die afkortingen van de instances en items, maar gaandeweg kom je er achter dat het allemaal niet zo lastig is als het in het begin lijkt.

Gewoon die stoute schoenen aantrekken en je vragen hier neerleggen. Gegarandeerd dat er antwoord op komt, want dat heb ik ook ervaren.

Was ook nooit een fan van RPG games, maar met WoW vermaak ik me opperbest. Nadeel van het spel, voor zover je van een nadeel kan spreken, is dat er zo ontzettend veel te doen is dat het soms heel verwarrend is. Ga je de instances in, doe je voornamelijk quests of focus jezelf meer op PvP. Keuzes die je moet maken, maar die lastig zijn te maken als je niet precies weet wat het allemaal inhoud.

Ik vind dit topic zeer onderhoudend. Een hoop informatie beschikbaar, maar wel lastig soms om te vinden (ga maar een 86 delen doorzoeken). Toch heb ik ergens bij topic nummer 40 ingehaakt en gelezen en ondertussen heb ik denk ik alle delen wel gelezen met uitzondering van de allereerste, want die zijn niet echt meer relevant met alle updates die ondertussen in het spel zijn gebracht.

Dus kom op met die vragen, en geniet van de antwoorden die je krijgt. :)

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

't Is niet zo dat ik zozeer vragen heb over PvP of het RP gedeelte binnen WoW, maar meer informatie/ervaringen/ideeen delen mis ik. Dat wordt wel veelvuldig gedaan op PvP gebeid, maar amper (zeg maar gerust niet) op RP gebied. Is jammer en in mijn ogen een gemis in dit topic.

Vandaar ook de suggestie om de inmiddels al 86 delen voor in de toekomst te 'splitsen' in een RP of PvP gedeelte ofzo? 't Is ook maar een brainwave... :)

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Snuffel schreef op donderdag 07 september 2006 @ 15:08:
't Is niet zo dat ik zozeer vragen heb over PvP of het RP gedeelte binnen WoW, maar meer informatie/ervaringen/ideeen delen mis ik. Dat wordt wel veelvuldig gedaan op PvP gebeid, maar amper (zeg maar gerust niet) op RP gebied. Is jammer en in mijn ogen een gemis in dit topic.

Vandaar ook de suggestie om de inmiddels al 86 delen voor in de toekomst te 'splitsen' in een RP of PvP gedeelte ofzo? 't Is ook maar een brainwave... :)
maar hoe zou je RP willen discusseren buiten het spel om? want dat mis ik misschien even.

iRacing Profiel

• heuveltje
  • Laatst online: 08-05 00:07

heuveltje

KoelkastFilosoof

Om eerlijk te zijn is RP gewoon een ondergeschoven kindje in wow. het past ook niet erg in de rest van het spel kwa style. wow is more een slasher dan een rpg :).
En bij mijn weten zijn er ook niet veel rp'rs op dit forum, dus dan loopt een apart topic heel snel dood !

plus dat ik niet zou weten wat je er over wilt discussieren. maar ik zit dan ook op een non-rp pve server :)

[ Voor 17% gewijzigd door heuveltje op 07-09-2006 15:21 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• Theuno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:22

Theuno

Da Devil Crew

Heeft iemand enig idee waar je pvp rewards kan kopen ? De algemene rewards dus ?

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

• pagani
  • Niet online
Horde: orgrimmar, flight tower op, bruggetje over, linksaf, dan aan je rechterhand.

Anoniem: 113568

Theuno schreef op donderdag 07 september 2006 @ 15:25:
Heeft iemand enig idee waar je pvp rewards kan kopen ? De algemene rewards dus ?
Voor elke bg staat er een vendor buiten die instance, en voor de rank rewards zit er achter de wind rider in orgrimmar een vendor en als je rank 6+ bent kun je hall of legends in, waar meerdere vendors zitten.

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-05 23:30
RaseriaN schreef op donderdag 07 september 2006 @ 09:13:
Gisteren eindelijk het laatste stukje loot uit BWL gehaald wat ik nog nodig had.
De Drake Fang Talisman was eindelijk gedropped en kon hem eindelijk pakken! (Tijden niet genoeg DKP gehad of niet aanwezig geweest :/)
Bij ons pakken eerst alle hunters hem :|

Heb er al verhitte discussies over lopen voeren (rogues/evt dps warriors eerst) maar het komt puur op DKP aan, en omdat de meeste hunters alleen hun stokje hoeven te kopen en wij rogues 2x wapen + ranged slot lopen die standaard zo'n 60-70 DKP op alle melee classes voor (ter vergelijking: armor piece ~ 10-14 dkp, wapen ~ 30-40 dkp). Bah.

[ Voor 6% gewijzigd door porn* op 07-09-2006 15:42 ]

Bnet pindle#2913

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-05 21:19
porn schreef op donderdag 07 september 2006 @ 15:41:
[...]

Heb er al verhitte discussies over lopen voeren (rogues/evt dps warriors eerst) maar het komt puur op DKP aan, en omdat de meeste hunters alleen hun stokje hoeven te kopen en wij rogues 2x wapen + ranged slot lopen die standaard zo'n 60-70 DKP op alle melee classes voor (ter vergelijking: armor piece ~ 10-14 dkp, wapen ~ 30-40 dkp). Bah.
Bij ons lossen de rogues dat op door prijs afspraken te maken waardoor tier 2 voor minimale prijzen weggaat : ) Gelukkig hebben wij domme rogues die die 33 dkp bieden voor een perdition blade (full BWL run = 25 dkp en uber epix gaan normaal voor ruim 100+) zodat er een warrior ermee vandoor gaat voor 36 dkp.

Natuurlijke selectie moet je maar denken : P

• Zeror
http://www.discordmods.com

Zeer handige site om een UI te maken enzo.

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Snuffel schreef op donderdag 07 september 2006 @ 15:08:

rp is niet een apart deel van wow tis gewoon een onderdeel van het spel zelf eigenlijk is het precies het zelfde alleen mensen behoren af en toe wat anders the chatten.

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
ImdaMned schreef op donderdag 07 september 2006 @ 16:23:
[...]

Bij ons lossen de rogues dat op door prijs afspraken te maken waardoor tier 2 voor minimale prijzen weggaat : ) Gelukkig hebben wij domme rogues die die 33 dkp bieden voor een perdition blade (full BWL run = 25 dkp en uber epix gaan normaal voor ruim 100+) zodat er een warrior ermee vandoor gaat voor 36 dkp.

Natuurlijke selectie moet je maar denken : P
Jemig, wat een leipe guild zeg. Die blade is zoveel meer nut voor een rogue dan voor een warrior. Ik zou die warrior meteen niet meer meenemen. Maar goed, wie ben ik. Raidprogress lijkt me toch ook prio.

Paling Terran & Shaman

• ZviX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-01-2024
Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/martin.de.jong/wraithblade.jpg

Wraith Blade
Binds when picked up
Unique
One-Hand Sword
38 - 109 Damage Speed 1.80
(40.8 damage per second)
+10 Stamina
+8 Intellect
Requires Level 60
Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 95.
Equip: Improves your chance to hit with spells by 1%.
Equip: Improves your chance to get a critical strike with spells by 1%.

Aka 900 dkp ;x. En we maken rond de 50 dkp per dag, het is het zeker waard :).

• pagani
  • Niet online
mdmeijer schreef op donderdag 07 september 2006 @ 16:34:
[...]

Jemig, wat een leipe guild zeg. Die blade is zoveel meer nut voor een rogue dan voor een warrior. Ik zou die warrior meteen niet meer meenemen. Maar goed, wie ben ik. Raidprogress lijkt me toch ook prio.
Je voelt je toch best genaaid als een specifieke class prijsafspraken gaat maken zodat ze meer dkp overhouden. Helemaal als diezelfde rogue vervolgens een DPS ring koopt die jij ook kan gebruiken en waar je bij een normale prijs had gewonnen.

Anoniem: 114195

Dirk IJntema schreef op donderdag 07 september 2006 @ 11:03:
[...]

Je hebt al wel een Lionheart helm en Titanics gecraft al neem ik aan? Die draag ik namelijk in Naxx nog (zit te wachten op mijn Ouro legs, maar de Lionheart vervang ik dus niet tot de expansie...), erg goed spul for Fury wars.

Verder zorgen dat je een Quickstrike Ring, Flameguard Gauntlets, Striker's Mark, Onslaught Girdle en idd die Trueflight bracers wegsnaait. Anders voldoen die bracers van Rend (Battleborn) met een +9 str enchant ook nog wel, (pre-) MC itemization mist vooral veel +hit zooi.
porn schreef op donderdag 07 september 2006 @ 15:41:
[...]

Ja bij ons heeft er ook eentje het in ze kop dat hij hem over de Fury warriors en Rogues wil nemen, want hij heeft +hit nodig zegt ie (hunter in 4 Cryptstalker met Striker's en DS stukjes...). Als ik dan voorstel om een +3 hit scope te kopen is het huis te klein: OMG geen 7 damage extra op mijn ranged wapen dan doe ik geen damage! Nja geen probleem dat doen ze nu ook al niet :P

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 07-09-2006 16:58 ]

Anoniem: 131876

Waarom niet prijs afspraken maken juist chill en bij mijn eigen guild deden mensen dat ook of gewoon zeggen voor 20 DKP rollen we met zn alle dan maak je iig meer kans op loot in de volgende run
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, one-liners en offtopic geblaat horen niet thuis in dit topic!