grats hoor nu volhouden op veal dan komt het wel goed. Ene wat zijn die mooie gekleurde rondjes links onderin je scherm met die letters erbij?poohbeer schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 15:45:
LWat pics: (schaamteloos geripped van m'n topic op het serverforum):
Verwijderd
Welke addon is dat balkje linksonderin?
Grr.MantaMania schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 15:56:
[...]
Ene wat zijn die mooie gekleurde rondjes links onderin je scherm met die letters erbij?
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2006 15:58 ]
hoever moet je als pally in de retri tree gaan voor een goede solo-dps build.? ik ga ook wel naar instances, maar ik wil iig veel dps doen..
/edit is dat AIOI bugje al verholpen met een nieuwe versie? (dat je je main-bag niet zag?)
/edit is dat AIOI bugje al verholpen met een nieuwe versie? (dat je je main-bag niet zag?)
[ Voor 25% gewijzigd door BootVluchteling op 05-09-2006 16:05 ]
Verwijderd
Ik gebruik tegenwoordig One Bag, ben er wel tevree mee.BootVluchteling schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 16:04:
Vraagje
Kan je als undead Priest ook een pet scoren? of althans een Steed met zoveel goud..
Kan je als undead Priest ook een pet scoren? of althans een Steed met zoveel goud..
Linux is zo cool dat ik het koud heb
ja 1 van de non-combat pets, een poes of een kip of een cockroach
blup
Verwijderd
Mounts en pets zijn 2 verschillende dingen, pets zijn voor Warlocks/Hunters die meehelpen in combat, mounts zijn om van A naar B te gaan en je kunt niet aanvallen terwjil je er op zit.Sjoq schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 16:14:
Vraagje
en natuurlijk de non-combat pets maar die zijn echt nutteloos en je moet ze elke keer als je in of uit logd opnieuw uit hun kooitje halen, heb daar nooit iets aan gevonden
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2006 16:18 ]
Voor de twins heb ik 1 tactic altijd goed werkend gezien....sabriel schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 15:37:
Vraag over de twins in TAQ, aangezien veel mensen zeggen dat ie makkelijk is.
We proberen het nu al een paar keer met aan beide zijde een warrior/warlock combinatie, maar we krijgen hem maar niet onder de 80%.
Tevens wil ik weten welke extra buffs je aan de tanks and de healinggroups geeft.
Zijn wisdom-flask voor de healers een must ??
En zijn er uberhaupt raid-groups die de twin doen met een lock/warrior combinatie.
En kan iemand verklaren hoe het zit met healing-agro, laatste keer kregen we de magic twin voor onze kiezen, lock was net weggekicked, er zijn 5 man in de buurt van hem, maar hij ging rechtstreeks naar de healer aan de andere kant van het veld.
2 tanks op beide emps, waarbij de caster versie alleen voor de eerste teleport getanked wordt door een warlock, verder alleen door een warrior die door middel van battleshouts zijn aggro houdt op de caster. Hou wel goed je range, denk om blizzards (healers vooral) en laat alle casters op de bugs los. Melee doet voldoende damage om de melee twin neer te beuken, hoe lang het ook duurt
Deze plek is te koop.
Dat gaan we dus proberen.MantaMania schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 15:56:
grats hoor nu volhouden op veal dan komt het wel goed. Ene wat zijn die mooie gekleurde rondjes links onderin je scherm met die letters erbij?
Het balke met gekleurde bollen zijn snelkoppelingen voor de verschillende chatvormen/kanalen..
S: say, Y: yell, G: guild, etc.
klik erop om een bijhorend bericht te typen. Hier gebruik'k het niet voor maar wel voor de rechtsclick functionaliteit waarmee ik de leden in een kanaal kan zien. (nee, ik heb nog altijd geen leuk linkje met de nodige kanaal commando's gevonden.
Het balke komt trouwens standaard met de laatste cosmos versie.
Evoc is een uitzondering, snap dat dan. Lees de tooltip.SpoTs schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 14:42:
je mana regen gaat x 1500% als je in na je spellcast direct dat gaat doen is dat veel lager dan 5 sec later!
Een tick is 2s afaik, niet 5. Dus je krijgt per tick 2/5*97 manaVerwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 14:53:
Onzin, in de 5-second rule heb je geen regen, tenzij je talents of mage armor hebt.
Voorbeeld, mijn shaman heeft 97mana/5, ik krijg per while-casting tick maar 97 mana niet meer niet minder, zonder talents en zonder mage armor is dit voor mages hetzelfde, en daarom blijkt uit de spell omschrijving dus dat 5 seconden geen bal uit maakt voor evocation.
Damn heej, hoe lang speel jij dit spel al? Mana regen heeft alleen met het wel of niet casten te maken niet of je al dan niet in combat bent.SpoTs schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 15:02:
je hebt altijd mana regeneration alleen is dat in combat een stuk lager.
Jij zit er ook naast. Die 5s rule gaat in op het moment dat je je cast finished, niet terwijl je cast. Tijdens een 6s pyroblast cast regen je tijdens de cast nog gewoon.Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 15:28:
Zolang je 5 seconden niets gecast hebt zul je volledige spirit regen krijgen, hetzelfde wat je zou krijgen out of combat (Zelfs deze statement klopt niet helemaal want voor mana regen is er geen "Combat", alleen casting of niet casting, als je out of combat bent en je cast heals op jezelf werkt je spirit regen ook niet). Echter hebben Druids/Priests/Mages talents die een percentage zelfs in de 5second rule laten werken.
Vandaar ook "Allows 30% of your mana regeneration to work while casting" <-- 5 second rule.
Omdat je dus geen regen hebt while casting (Mana/5 en talents, mage armor weggelaten) betekend dit dat evocation geen verschil maakt in of uit de 5 second rule. Maargoed ik val in herhaling, als je me niet geloofd dan moet je maar wowwiki erop na slaan.
https://niels.nu
/chathelppoohbeer schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 16:26:
[...]
nee, ik heb nog altijd geen leuk linkje met de nodige kanaal commando's gevonden.
?
...Als het maar werkt
Verwijderd
het was maar om mijn punt duidelijk te krijgen, en overigens is een spirit tick volgens mij 2 seconds en een mana/5 tick 5 seconds, maar hier ben ik niet zeker over.Hydra schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 16:33:
Een tick is 2s afaik, niet 5. Dus je krijgt per tick 2/5*97 mana
dit heb ik nooit ontkend, while casting is de term die blizzard gebruikt voor de 5second rule.Hydra schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 16:33:
Jij zit er ook naast. Die 5s rule gaat in op het moment dat je je cast finished, niet terwijl je cast. Tijdens een 6s pyroblast cast regen je tijdens de cast nog gewoon.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2006 16:52 ]
Verwijderd
http://wow.tentonhammer.c...display&ceid=273&meid=106poohbeer schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 16:26:
[...]
Dat gaan we dus proberen.
Het balke met gekleurde bollen zijn snelkoppelingen voor de verschillende chatvormen/kanalen..
klik erop om een bijhorend bericht te typen. Hier gebruik'k het niet voor maar wel voor de rechtsclick functionaliteit waarmee ik de leden in een kanaal kan zien. (nee, ik heb nog altijd geen leuk linkje met de nodige kanaal commando's gevonden.
Weet er iemand een goede site voor informatie over priest ivm. Mana/5 sec. vs. spirit?
Ik kan met mijn lvl 46 priest kiezen uit:
Soulkeeper: http://www.thottbot.com/?i=6760
en
Charstone dirk: http://www.thottbot.com/?i=38605
icm.
Cloudstone: http://www.thottbot.com/?i=38487
(hoe kan je btw zo'n link een naam geven? dus dat er ipv. de linknaam "soulkeeper" zou staan en dat dan clickable is?)
Ik vind dat 2mana/5sec echt erg weinig klinken. Lijkt mij een lading spirit gewoon veel nuttiger. Of zit ik nu helemaal verkeerd? bvd.
Edit: zie net dat er zo'n soort discussie bezig is, eerst lezen!!!
Maar kan het antwoord op mijn vraag toch niet echt vinden.
en
icm.
(hoe kan je btw zo'n link een naam geven? dus dat er ipv. de linknaam "soulkeeper" zou staan en dat dan clickable is?)
Ik vind dat 2mana/5sec echt erg weinig klinken. Lijkt mij een lading spirit gewoon veel nuttiger. Of zit ik nu helemaal verkeerd? bvd.
Edit: zie net dat er zo'n soort discussie bezig is, eerst lezen!!!
[ Voor 11% gewijzigd door UltraR-pc op 05-09-2006 17:19 ]
Het is inderdaad al vaak ter sprake gekomen nu, maar ik doe ook even 1 laatste poging om het regen-verhaal goed uit te leggen (blijkbaar worden sommige dingen verkeerd gelezen):
Er bestaan hoofdzakelijk 2 soorten regen: spirit-based regen en equipment-based regen.
Spirit-based regen is de normale manaregen. Deze is actief totdat je een spellcast finished. Vroeger was het zo dat deze regen actief was totdat je begon met een spellcast, maar dat hebben ze een aantal patches geleden dus gewijzigd. Spirit-based regen wordt 5 seconden na het finishen van een cast weer actief (=5 seconden regel). Deze vorm van regen kan beinvloed worden door gear en talents (en ja, ook de spell Mage Armor) als die een omschrijving hebben in de trand van "allows your mana to regenerate while casting". De omschrijving stamt uit het tijdperk voor de verandering, vandaar dat er af en toe wat verwarring is. Deze talents e.d. hebben dus na de patch invloed op de tijd na het finishen van een cast, ondanks de omschrijving (waarschijnlijk waren de programmeurs te lui om alles aan te passen
).
Met equipment-based regen doel ik hoofdzakelijk op de items die een omschrijving hebben in de richting van "gives x mana per 5 seconds". Deze mana-regen is altijd actief en werkt los van de spirit-regen. Zoals de omschrijving dan ook zegt geeft deze regen een x aantal mana elke 5 seconden, ongeacht de situatie (behalve als je dood bent). Dit type mana-regen vindt je hoofdzakelijk terug op equipment, hoewel de nieuwe BC Shaman een talent hebben die hetzelfde doet.
Edit: @ UltraR: linkjes kan je een naam geven door eerst de naam van de link te typen (bv LINK). Dan selecteer je deze tekst met de muis en klik je dan pas op de URL knop. Vervolgens de link zelf invoeren en voila. In code staat er dan overigens
Er bestaan hoofdzakelijk 2 soorten regen: spirit-based regen en equipment-based regen.
Spirit-based regen is de normale manaregen. Deze is actief totdat je een spellcast finished. Vroeger was het zo dat deze regen actief was totdat je begon met een spellcast, maar dat hebben ze een aantal patches geleden dus gewijzigd. Spirit-based regen wordt 5 seconden na het finishen van een cast weer actief (=5 seconden regel). Deze vorm van regen kan beinvloed worden door gear en talents (en ja, ook de spell Mage Armor) als die een omschrijving hebben in de trand van "allows your mana to regenerate while casting". De omschrijving stamt uit het tijdperk voor de verandering, vandaar dat er af en toe wat verwarring is. Deze talents e.d. hebben dus na de patch invloed op de tijd na het finishen van een cast, ondanks de omschrijving (waarschijnlijk waren de programmeurs te lui om alles aan te passen
Met equipment-based regen doel ik hoofdzakelijk op de items die een omschrijving hebben in de richting van "gives x mana per 5 seconds". Deze mana-regen is altijd actief en werkt los van de spirit-regen. Zoals de omschrijving dan ook zegt geeft deze regen een x aantal mana elke 5 seconden, ongeacht de situatie (behalve als je dood bent). Dit type mana-regen vindt je hoofdzakelijk terug op equipment, hoewel de nieuwe BC Shaman een talent hebben die hetzelfde doet.
Edit: @ UltraR: linkjes kan je een naam geven door eerst de naam van de link te typen (bv LINK). Dan selecteer je deze tekst met de muis en klik je dan pas op de URL knop. Vervolgens de link zelf invoeren en voila. In code staat er dan overigens
code:
1
| [url=http://blabla] naam hiero [/url] |
[ Voor 8% gewijzigd door Cleetje op 05-09-2006 17:25 ]
wij hebben 'm gisteren met z'n 40'en neergehaald (we zijn nog maar net begonnen aan de Temple van Ahn'Qiraj)chromeeh schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 14:17:
Iemand nog tips voor The Calling in Silithus
Behalve een grote raid party...
(Hoe veel 20? 30? 40?)
Gisteren een 20 man Horde raid vreselijk zien whipen op die quest.
Wat heeft die mob een gigantische AoE...
Heb 'm voor de grap een keer gepulled, hij ging op me staan en was dood
Naar 't schijnt doet z'n AoE damage niet zo veel pijn als je er vlak onderstaat, maar daar heb ik als healer toch niet veel van gemerkt (behalve dan dat niemand buiten range was om te healen
Manadrainen is wel leuk, maar geen prioriteit, wij hadden z'n HP bar eerder leeg dan z'n mana bar, het kan wél helpen als je DPS wat lager is. (ter vergelijking qua gear: de meesten van ons hebben al enkele T2 spullen; maar slechts één heeft ze al alle 8, we hebben BWL sinds een week op farm en wipen nu op Battleguard Sartura)
Taaie kerel, maar geen moeilijk gevecht... tanken, healen & zergen...
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
MP5 wil je bij bossfights wel gaan hebben, of je moet al 3 stuks van de Vestments of Transcendence gaan hebben.UltraR-pc schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 17:17:
Weet er iemand een goede site voor informatie over priest ivm. Mana/5 sec. vs. spirit?
en
icm.
Edit: zie net dat er zo'n soort discussie bezig is, eerst lezen!!!![]()
![]()
In jou geval hier is het moeilijk kiezen. 21 INT + 2MP/5 vs. 11INT en 26SPI
Ik zou eigenlijk niet weten wat kiezen. De hoge int in het eerste geval compenseert de manaregen denk ik niet. Ik zou zelfs een opslitsing willen maken: tijdens een bossfight zal de eerste setup beter zijn, tijdens het solo'en de tweede
oh en:
code:
1
| [url=http://www.thottbot.com/?i=6760]Soulkeeper[/url] |
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
Op aanraden van Pasta is de volgende link toegevoegd aan de startpost:
http://www.wowinsider.com
Veel plezier ermee.
--
Afgelopen week(end) geen tijd gehad om verder te werken aan de nieuwe ts. Probeer er vanaf nu weer aan verder te werken.
http://www.wowinsider.com
Veel plezier ermee.
--
Afgelopen week(end) geen tijd gehad om verder te werken aan de nieuwe ts. Probeer er vanaf nu weer aan verder te werken.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Met z'n 40en in tier1/2 gear en dan The Emissary taai vinden? Dude, 20 mensen in MC equipment kunnen hem makkelijk neerhalen als je maar een beetje skill hebt.EryciusPuteanus schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 17:22:
[...]
wij hebben 'm gisteren met z'n 40'en neergehaald (we zijn nog maar net begonnen aan de Temple van Ahn'Qiraj)
Naar 't schijnt doet z'n AoE damage niet zo veel pijn als je er vlak onderstaat, maar daar heb ik als healer toch niet veel van gemerkt (behalve dan dat niemand buiten range was om te healen)
Manadrainen is wel leuk, maar geen prioriteit, wij hadden z'n HP bar eerder leeg dan z'n mana bar, het kan wél helpen als je DPS wat lager is. (ter vergelijking qua gear: de meesten van ons hebben al enkele T2 spullen; maar slechts één heeft ze al alle 8, we hebben BWL sinds een week op farm en wipen nu op Battleguard Sartura)
Taaie kerel, maar geen moeilijk gevecht... tanken, healen & zergen...
Ik had er natuurlijk nog niet alteveel research naar gedaan
Toch erg bedankt want ingame kon niemand het me vertellen en eenmaal uitgelogged was'k het alweer even snel vergeten. Dank dus
okiVerwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 16:17:
[...]
Mounts en pets zijn 2 verschillende dingen, pets zijn voor Warlocks/Hunters die meehelpen in combat, mounts zijn om van A naar B te gaan en je kunt niet aanvallen terwjil je er op zit.
en natuurlijk de non-combat pets maar die zijn echt nutteloos en je moet ze elke keer als je in of uit logd opnieuw uit hun kooitje halen, heb daar nooit iets aan gevonden
Linux is zo cool dat ik het koud heb
The calling is niet zo moeilijk hoor. Heb het een paar maanden geleden gedaan met m'n toenmalige guild en een paar randoms. Totaal 26 man als ik het me goed herinner. Tank met een stuk of 6 MC epics. Verder niemand met echt veel bijzonders wat gear betreft. Voornamelijk UBRS/Strat/etc. blues. Gewoon tank flink wat aggro tijd geven. En dan met steady dmg (dus niet nuken) omver halen. Niet veel bijzonders in het gevecht verder.chromeeh schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 14:17:
Iemand nog tips voor The Calling in Silithus
Behalve een grote raid party...
(Hoe veel 20? 30? 40?)
Gisteren een 20 man Horde raid vreselijk zien whipen op die quest.
Wat heeft die mob een gigantische AoE...
Heb 'm voor de grap een keer gepulled, hij ging op me staan en was dood
Bedankt voor de adviezen mbt. mp/5s en spirit. Dus in lange gevechten mp/5s en anders spirit. Allebei de opties dan maar in mn backpack houden.
[ Voor 3% gewijzigd door UltraR-pc op 05-09-2006 18:40 ]
Ik heb een US installatie en patches gedraait, kan ik zo nog op EU servers komen met een aanpassing? (heb een illegale installatie gedaan op een andere PC, had mn game cds niet bij me).
Old school gamer
Verwijderd
Zo stond je 2 weken geleden bij een first kill Ragnaros, Zo ben je nu naar een guild met tot Twins op farm en sta je naast C'Thun.
Wat een coole encounter is dat zeg!
En wat is het leuk om in 1 BWL run 6 delen Judgement te mogen looten!
Wat een coole encounter is dat zeg!
En wat is het leuk om in 1 BWL run 6 delen Judgement te mogen looten!
ik ben op zoek naar een goede damage meter welke raden jullie mij aan?
Sorry, Alliance @ Outland hierSjoq schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 20:51:
Speelt er niemand aan de horde zijde op Outland?
Kel'thuzad bijna dood dus.. dit is een Screenshot van Nihilum, maar Death and Taxes zijn ook ver, volgens mij ook een 1%-ish wipe..

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Waarom zoveel wegstrepen op een image...
Ik heb net voor de gein een character gemaakt, en de guilleader gevraagd. Ze hebben nu 2x een 1% whipe gehad. Je moet dan wel iets speciaals doen ofzo...
Laat ze maar lekker aantobben daaro ^^.
Bij ons ging het beter dan verwacht, Anub'Rekhan neer op de 2de try van de avond, met zelfs 3 healers offline... Waarom lukt het nu ineens wel, terwijl we op 5 mensen na allemaal dezelfde personen bijhadden?
Mensen zijn soms in vorm, soms niet..
1 Paladin happy met zijn bracers, een mage voor de splinter en de MT voor de frostres necklace. Isnt that bad.. Patchwerk trash is
, slimes, AoE! Dood...
Ik heb net voor de gein een character gemaakt, en de guilleader gevraagd. Ze hebben nu 2x een 1% whipe gehad. Je moet dan wel iets speciaals doen ofzo...
Laat ze maar lekker aantobben daaro ^^.
Bij ons ging het beter dan verwacht, Anub'Rekhan neer op de 2de try van de avond, met zelfs 3 healers offline... Waarom lukt het nu ineens wel, terwijl we op 5 mensen na allemaal dezelfde personen bijhadden?

1 Paladin happy met zijn bracers, een mage voor de splinter en de MT voor de frostres necklace. Isnt that bad.. Patchwerk trash is
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
UltraR-pc schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 17:17:
en
icm.
Lol je denkt veel te moeilijk, of je leest niet helemaal goed.EryciusPuteanus schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 17:30:
MP5 wil je bij bossfights wel gaan hebben, of je moet al 3 stuks van de Vestments of Transcendence gaan hebben.
In jou geval hier is het moeilijk kiezen. 21 INT + 2MP/5 vs. 11INT en 26SPI
Ik zou eigenlijk niet weten wat kiezen. De hoge int in het eerste geval compenseert de manaregen denk ik niet. Ik zou zelfs een opslitsing willen maken: tijdens een bossfight zal de eerste setup beter zijn, tijdens het solo'en de tweede
Hijs pas lvl 46, daaruit kunnen we afleiden
- over trancendes hoeven we ons voorlopig niet druk te maken.
- Hij zal nog veel moeten soloen
- Hij heeft spirit tap (zoniet : drop alles, ren naar de eerste de beste trainer en respec ! )
Spirit tap werkt op spirit. dus voor levelen. Soulkeeper al the way !
- bosfights op dat lvl duren niet erg lang.
- Hij is naar alle waarschijnlijkheid shadowspecced
Dit houd in geen spiritual guidance en geen meditation
dus spirit tijden gevechten is vrij zinloos.
er is practisch geen mp/5 te krijgen op dat lvl. dus je enige andere optie gewoon domweg veel +int hebben
dus mijn persoonlijk advies. voor lvlen focus voornamelijk op spirit. je kunt best een kleinere manapool hebben, als je deze veel sneller opvult. soulkeeper is dan idd een van de beste opties die je hebt.
Voor instances is het handiger een apart setje te hebben met veel +int en +sta. maar je hoeft het ook weer niet te overdrijven op dat lvl
Heb zelf op mijn lvl54 ook een soulkeeper met een +20 spi enchant (voordeel van een alt
zolang ik nog met shadow lvl is het handig voor spirittap. mocht je voor scholo ed holy speccen, dan kan spirit ook heel belangrijk zijn)
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Verwijderd
goedenavond allemaal, of eerder goedemorgen.
Ik heb me dan ook maar geregistreerd op tweakers.net na al zeker 2,5 jaar hier elke dag op het forum te hebben rondegehangen en zowat alles gelezen te hebben wat los en vast zit.
Ik speel natuurlijk ook WoW, anders zou ik hier niets posten. Ik heb een 46 NE hunter @scarshield legion, en vroeg mij af of er hier nog meer mensen zijn die ook op die server spelen.
Ik heb me dan ook maar geregistreerd op tweakers.net na al zeker 2,5 jaar hier elke dag op het forum te hebben rondegehangen en zowat alles gelezen te hebben wat los en vast zit.
Ik speel natuurlijk ook WoW, anders zou ik hier niets posten. Ik heb een 46 NE hunter @scarshield legion, en vroeg mij af of er hier nog meer mensen zijn die ook op die server spelen.
waarschijnlijk om niet te laten zien dat ze net zoals DnT een gehackte en geleakte versie van RDX gebruiken welke alleen zou zijn voor members van Conquestjarnotjuh schreef op woensdag 06 september 2006 @ 01:05:
Waarom zoveel wegstrepen op een image...
[..]
dat of om hun eigen rdx bossmods niet te laten leaken.
denk dat het iig iets met rdx te maken heeft en de drama daaromheen de laatste tijd
[ Voor 17% gewijzigd door Bokkie op 06-09-2006 07:52 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Sorry, maar spirittap is 1 van de meest waardeloze spells die je maar kan hebben als je van plan ben om instances te doen. In de level 50+ instances is de priest vaak de main healer !!, dus geen finishing blow, dus geen 100% regen.heuveltje schreef op woensdag 06 september 2006 @ 01:12:
- Hij heeft spirit tap (zoniet : drop alles, ren naar de eerste de beste trainer en respec ! )
Spirit tap werkt op spirit. dus voor levelen. Soulkeeper al the way !
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Spirit tap is ALTIJD GOED t/m lvl 59sabriel schreef op woensdag 06 september 2006 @ 07:57:
[...]
Sorry, maar spirittap is 1 van de meest waardeloze spells die je maar kan hebben als je van plan ben om instances te doen. In de level 50+ instances is de priest vaak de main healer !!, dus geen finishing blow, dus geen 100% regen.
wat is rdx?-=BoKKiE=- schreef op woensdag 06 september 2006 @ 07:51:
[...]
waarschijnlijk om niet te laten zien dat ze net zoals DnT een gehackte en geleakte versie van RDX gebruiken welke alleen zou zijn voor members van Conquest![]()
dat of om hun eigen rdx bossmods niet te laten leaken.
denk dat het iig iets met rdx te maken heeft en de drama daaromheen de laatste tijd
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Sprit Tap is toch die talent die een extra 100% regen geeft als je een mob afmaakt en Tier1? Ben geen Priest, maar Snappie zegt halen die talent, respeccen doe je zoiezo al op level 60sabriel schreef op woensdag 06 september 2006 @ 07:57:
[...]
Sorry, maar spirittap is 1 van de meest waardeloze spells die je maar kan hebben als je van plan ben om instances te doen. In de level 50+ instances is de priest vaak de main healer !!, dus geen finishing blow, dus geen 100% regen.
En jaaaaah het is weer woensdagochtend. Klote dat ik normaliter nooit zo vroeg op ben (de CV monteur komt vandaag langs, geven ze geeneens een tijd erbij, bastards!) en dus normaal nooit me eraan hoef te irriteren. Moet wel zeggen dat Lag'n Crash (Ravencrest dus) zelfs na die nieuwe hardware-update behoorlijk laggy is. Gister een mooie lagspike op Buru toen ié onder de 20% ging, met gevolg twee wipes. En natuurlijk moeten er dan mensen weg en natuurlijk staat er Alliance voor de poort. Het leven over Warlocks gaat niet over rozen...
Moet trouwens wel zeggen dat na een Druid en een Shaman het heerlijk is om gewoon even DPS te doen. Wat, HP van alles en iedereen laag? I don't care, DIE BITCH!!
Surfin' paradise!
Heb een dik jaar dmg meters gebruikt en sinds paar maanden sw stats en vind sw stats pakken beter. Veel aangenamere addon en veel accurater.Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 21:37:
Damagemeter of SW stats
What is RDX?
RDX is a CTRaid replacement. It provides (among other things) utilities for buffing, decursing/dispelling, raid unit-frame windows, and boss mods. It was developed by Venificus of Eredar server.
There is no support for RDX. If your guild switches to RDX you will need competent lua programmers to maintain and add on to it.
The original public release of RDX by Venificus does not work with the current patch, however we have an updated fixed version you can download here:
http://www.warcraftcheese.com/publicmods/RDX5Public1.11.zip
We ask that you do not use our leaked mod as your base code, and instead start from the above link. The differences between the two are not large - our version has several features we added which are not that big of a deal, such as an aggro monitor, raid status window, etc. Our version, obviously, also has boss mods that we have developed. Using that code is stealing, and makes you and your guild a douche.
If you are using the base code above, some limited support may be offered in this forum, either from Giby and I, or from other RDX users.
Meer info op: http://www.scionsofdestiny.com/forums/ en WWW.RDX-RAID.COM
Plaatje:
RDX is a CTRaid replacement. It provides (among other things) utilities for buffing, decursing/dispelling, raid unit-frame windows, and boss mods. It was developed by Venificus of Eredar server.
There is no support for RDX. If your guild switches to RDX you will need competent lua programmers to maintain and add on to it.
The original public release of RDX by Venificus does not work with the current patch, however we have an updated fixed version you can download here:
http://www.warcraftcheese.com/publicmods/RDX5Public1.11.zip
We ask that you do not use our leaked mod as your base code, and instead start from the above link. The differences between the two are not large - our version has several features we added which are not that big of a deal, such as an aggro monitor, raid status window, etc. Our version, obviously, also has boss mods that we have developed. Using that code is stealing, and makes you and your guild a douche.
If you are using the base code above, some limited support may be offered in this forum, either from Giby and I, or from other RDX users.
Meer info op: http://www.scionsofdestiny.com/forums/ en WWW.RDX-RAID.COM
Plaatje:

[ Voor 7% gewijzigd door itsme op 06-09-2006 08:56 ]
Nothing to see here
Verwijderd
afgelopen week een mooie BWL week gehad. Maandag Razorgore voor de tweede keer op de 1st try van die avond. Daarna Vael 1st kill (13%, 9%, 2%, 1% grrr). En gisteravond na een surpression room wipe wel er door heen gekomen en Broodlord op de 1e try gelijk down...w00t 
Guild Platinum @ Outland.
Guild Platinum @ Outland.
Ik wist niet dat Cliff Thunderers die Vambraces of Prophecy ook dropten
Overigens afgelopen maandag een briljant potje WSG gespeeld. Ik ben er achter gekomen dat je eigenlijk maar 4 man nodig hebt die weten wat ze doen. Een warrior en een rogue in defense, en een warrior (moi) en een paladin om te cappen. Walk in the park.
Mocht Hueco van Trollbane op dit forum rondstruinen:

[ Voor 44% gewijzigd door Blistimo op 06-09-2006 09:31 ]
Ach hou toch op over die kill.. ik kom een keer een raid te laat voor Naxx en meteen leggen jullie die mofo op zn rugjarnotjuh schreef op woensdag 06 september 2006 @ 01:05:
Bij ons ging het beter dan verwacht, Anub'Rekhan neer op de 2de try van de avond, met zelfs 3 healers offline... Waarom lukt het nu ineens wel, terwijl we op 5 mensen na allemaal dezelfde personen bijhadden?Mensen zijn soms in vorm, soms niet..
1 Paladin happy met zijn bracers, een mage voor de splinter en de MT voor de frostres necklace. Isnt that bad.. Patchwerk trash is, slimes, AoE! Dood...
Snap ook niet waarom het nu ineens wel lukte en de andere keren niet, achja zal wel afwezigheid zijn geweest
En jarnotjuh, gisteren de Death Counter weer aangevoert na al dat trash?
Bij wsg is het voldoende dat 1 man die weet wat hij doet en 9 mensen die zorgen voor chaos.Blistimo schreef op woensdag 06 september 2006 @ 09:26:
[...]
Ik wist niet dat Cliff Thunderers die Vambraces of Prophecy ook dropten
Overigens afgelopen maandag een briljant potje WSG gespeeld. Ik ben er achter gekomen dat je eigenlijk maar 4 man nodig hebt die weten wat ze doen. Een warrior en een rogue in defense, en een warrior (moi) en een paladin om te cappen. Walk in the park.
Mocht Hueco van Trollbane op dit forum rondstruinen:
Woensdag: 06/09/2006: Vandaag is het alweer een week geleden dat de patch is uitgebracht met Xrealm BG's. Zelf ben ik er heel tevreden mee.. reduceert de wachtrij waar ik in sta echt met 90% ofzo. Deze week in totaal ongeveer 60K honor gehaald.. hoop dus nu ook echt dat ik Rank 6 word.. maar of dat gaat lukken?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Nou, daar ben ik het niet echt mee eens. Ik weet toch behoorlijk wat ik moet doen om flags te cappen, maar als ik aan het terugrennen ben en iedereen sullig in het midden HKs staat te farmen maak ik echt geen schijn van kans. Daar heb je maar 1 frostmage voor nodig :<barfieldmv schreef op woensdag 06 september 2006 @ 09:56:
[...]
Bij wsg is het voldoende dat 1 man die weet wat hij doet en 9 mensen die zorgen voor chaos.
Verwijderd
Vind ik ook ongelofelijk, zelfs toen ik per ongeluk met 4mb aan het uploaden was en op 400ms zat was het makkelijk te doenPhantom schreef op woensdag 06 september 2006 @ 10:06:
Gisteren voor de eerste keer Heigan down.. ongelofelijk dat mensen na zoveel tries nog steeds doodgaan bij het 'dansen' in fase 2
Ja, mensen die je druid FC aanvallen hamstringen/fearen, niet zelf met die flag rond gaan lopenBlistimo schreef op woensdag 06 september 2006 @ 10:12:
[...]
Ik weet toch behoorlijk wat ik moet doen om flags te cappen
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2006 10:25 ]
Fury warrior vraagje:
Ik moet op mn ranged nog een +1% to hit hebben, slechts 2 opties voordat je in de epics duikt:
Blackcrow, uit LBRS v/d hunterboss 8,5% dropchance
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=12651
of Satyr's Bow uit DM-East van de Demon bovenin 17% dropchance
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=18323
Stats zijn gelijk, alleen de DPS en speed is anders, maar voor solo pulling geen probleem.
Persoonlijk zou ik proberen voor de LBRS exemplaar (Dire Maul is zo'n klote eind op 't paardje elke keer) dan maar de wat lagere droprate.
/sign of andere mening?
Ik moet op mn ranged nog een +1% to hit hebben, slechts 2 opties voordat je in de epics duikt:
of Satyr's Bow uit DM-East van de Demon bovenin 17% dropchance
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=18323
Stats zijn gelijk, alleen de DPS en speed is anders, maar voor solo pulling geen probleem.
Persoonlijk zou ik proberen voor de LBRS exemplaar (Dire Maul is zo'n klote eind op 't paardje elke keer) dan maar de wat lagere droprate.
/sign of andere mening?
Old school gamer
Damn.. soms gaat ineens alles lekker.
Zoals eerder verteld alweer paar weekjes wat problemen met raggy. Eergisteren dan Raggy neer op magistrale wijze, gevolgd door een first kill op razorgore. Vael hadden we bij de eerste en enige poging gisteren ook gelijk op 14%.
Gisteren dus verder bij Vael..
Eerst brs in voor de FR buff.. daarna naar Vael. Whipe op 26% ofzo al
Noujah, niet opgeven en je zag ons gewoon vorderen.. 16%, 6%, 2%, KILL! Wel grappig dat bij de kill iedereen door z'n FR pots zaten. De laatste tank ging 5 secs voor de kill pas burnen dus we hebben nwel wat geluk gehad maarja, voor een first kill vinden we dat niet zo erg 
Noujah, vandaag reset dus ik ben benieuwd of we't nog eens kunnen overdoen.
Nog even een schaamteloze copy van m'n post op terenastavern.. met pics en filmpje van de kill.
So yesterday we did a vaporized babyrags, then went on to set free (crush/kill/...) razorgore. We finished last night with our first attempt on Vael.. 14%.. not bad I'd say.
Well.. today we even supprised ourselves.. we took on Vaelastrasz.
He resisted heavely.. wiped us at 16%, hell we even wiped at 2%.
[size=7]click for full resolution picture[/size]

In the end offcourse.. he was no match for Tabula Rasa. *drums rolling*
We released Vaelastrasz from Nefarius' clutches. He died at our feet.

It took the best out of all of us but damn are we proud. Killing Vael the day after meeting him for the first time must be a nice feat.
Grats to all who participated.. Grats TR!! *hats off*
Update: video capture - filmed and edited by Luckypete
Zoals eerder verteld alweer paar weekjes wat problemen met raggy. Eergisteren dan Raggy neer op magistrale wijze, gevolgd door een first kill op razorgore. Vael hadden we bij de eerste en enige poging gisteren ook gelijk op 14%.
Gisteren dus verder bij Vael..
Eerst brs in voor de FR buff.. daarna naar Vael. Whipe op 26% ofzo al
Noujah, vandaag reset dus ik ben benieuwd of we't nog eens kunnen overdoen.
Nog even een schaamteloze copy van m'n post op terenastavern.. met pics en filmpje van de kill.
So yesterday we did a vaporized babyrags, then went on to set free (crush/kill/...) razorgore. We finished last night with our first attempt on Vael.. 14%.. not bad I'd say.
Well.. today we even supprised ourselves.. we took on Vaelastrasz.
He resisted heavely.. wiped us at 16%, hell we even wiped at 2%.

In the end offcourse.. he was no match for Tabula Rasa. *drums rolling*
We released Vaelastrasz from Nefarius' clutches. He died at our feet.

It took the best out of all of us but damn are we proud. Killing Vael the day after meeting him for the first time must be a nice feat.
Grats to all who participated.. Grats TR!! *hats off*
Update: video capture - filmed and edited by Luckypete
Verwijderd
In cenarion hold zit een quest waar je snake boss + kurinaxx moet afmaken en daar krijg je een 4agi +1hit boog van, probeer die eensDirk IJntema schreef op woensdag 06 september 2006 @ 10:24:
Fury warrior vraagje:
of Satyr's Bow uit DM-East van de Demon bovenin 17% dropchancehttp://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=18323
/sign of andere mening?
Fixed zoekenBlistimo schreef op woensdag 06 september 2006 @ 10:26:
[...]
Ik heb serieus nog nooit een druid aan mijn kant in WSG gehad. Jamais. Mja, dan doe ik het zelf wel
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2006 10:48 ]
Ik heb serieus nog nooit een druid aan mijn kant in WSG gehad. Jamais. Mja, dan doe ik het zelf welVerwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 10:16:
[...]
Ja, mensen die je druid FC aanvallen hamstringen/fearen, niet zelf met die flag rond gaan lopen
Aja, The Perfect Poison.Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 10:26:
[...]
In cenarion hold zit een quest waar je snake boss + kurinaxx moet afmaken en daar krijg je een 4agi +1hit boog van, probeer die eens
Goed alternatief, zal het onthouden tnx!
Old school gamer
Verwijderd
Niet om te patsen, maar waarom FR pots? Zitten jullie niet zo hoog in de FR gear? Op onze first kill gebruikten we geen pots omdat die constante aoe dmg door pots heen vreet alsof t niks is en door de unlimited mana kunnen de healers blijven healen.poohbeer schreef op woensdag 06 september 2006 @ 10:24:
[...]
Eerst brs in voor de FR buff.. daarna naar Vael. Whipe op 26% ofzo alNoujah, niet opgeven en je zag ons gewoon vorderen.. 16%, 6%, 2%, KILL! Wel grappig dat bij de kill iedereen door z'n FR pots zaten. De laatste tank ging 5 secs voor de kill pas burnen dus we hebben nwel wat geluk gehad maarja, voor een first kill vinden we dat niet zo erg
[...]
druids zijn fijnBlistimo schreef op woensdag 06 september 2006 @ 10:26:
[...]
Ik heb serieus nog nooit een druid aan mijn kant in WSG gehad. Jamais. Mja, dan doe ik het zelf wel
blup
Ach, ik heb een altje met alchemy die free action en sprintpotions maakt, ik doe gewoon alsof ik een druid in plate beneendje schreef op woensdag 06 september 2006 @ 11:00:
[...]
druids zijn fijnvooral als flagrunner, als ik eenmaal de tunnel uitben, ben ik nog nooit gestopt
Tanks zijn ondertussen equiped met FR gear maar de rest zit inderdaad nog niet altijd even dik in FR.. Healers gingen de eerste pogingen ook niet voluit met healen omdat ze bang waren voor overagro. Maar zoals ik al zei denk'k is bij ons de kill ook zonder pots gebeurd.. niemand had er nog dus volgende keer zullen de pots wel gespaard worden voor als er wat teveel healers neergaan in de laatste procenten ofzo.Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 10:56:
[...]
Niet om te patsen, maar waarom FR pots? Zitten jullie niet zo hoog in de FR gear? Op onze first kill gebruikten we geen pots omdat die constante aoe dmg door pots heen vreet alsof t niks is en door de unlimited mana kunnen de healers blijven healen.
Voor rogues is dat wel een superboss btw.. instant attacks met unlimited energy
Of ik doe wat verkeerd of jij doet insane damagepoohbeer schreef op woensdag 06 september 2006 @ 11:16:
[...]
Tanks zijn ondertussen equiped met FR gear maar de rest zit inderdaad nog niet altijd even dik in FR.. Healers gingen de eerste pogingen ook niet voluit met healen omdat ze bang waren voor overagro. Maar zoals ik al zei denk'k is bij ons de kill ook zonder pots gebeurd.. niemand had er nog dus volgende keer zullen de pots wel gespaard worden voor als er wat teveel healers neergaan in de laatste procenten ofzo.
Voor rogues is dat wel een superboss btw.. instant attacks met unlimited energy't Is dat'k geen 2 keer kan vanishen tijdens het gevecht anders kon'k eens echt helemaal los gaan
Ik hoef maar 1x te vanishen (tussen MT1 en MT2) en dan kan ik daarna full out gaan.
En mn gear is van der mate niveau dat ik denk dat ik jou wel outDPS/outdamage
Overaggro hoef je echt niet bang voor te zijn als je geen rogue bent tbh, priest kunnen gewoon vol healen en de mages kunnen Arcane Missiles spammen al wat ze willen.
De Rogue's zijn echt de enige die constant moeten Feinten en/of Vanishen
Nou maat van me heeft net gekeken welke rank ik ben.. en... ik ben nog steeds rank 5 op 96%!!! procent.. balen dus
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Verwijderd
na 20% zou je helemaal geen zorgen over aggro moeten hebben denk ik, de tanks spammen hun executeswat genoeg aggro zou moeten opleveren (ook de MT moet naar battlestance en executes doen)RaseriaN schreef op woensdag 06 september 2006 @ 11:21:
[...]
Of ik doe wat verkeerd of jij doet insane damage
Ik hoef maar 1x te vanishen (tussen MT1 en MT2) en dan kan ik daarna full out gaan.
Overaggro hoef je echt niet bang voor te zijn als je geen rogue bent tbh, priest kunnen gewoon vol healen en de mages kunnen Arcane Missiles spammen al wat ze willen.
damn ik denk dat ik ook zoiets ben, maar kan je op de wow-europe.com ook het percentage zien van hoever je bent?SpoTs schreef op woensdag 06 september 2006 @ 11:25:
Nou maat van me heeft net gekeken welke rank ik ben.. en... ik ben nog steeds rank 5 op 96%!!! procent.. balen dus
Aggro ?Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 11:38:
[...]
na 20% zou je helemaal geen zorgen over aggro moeten hebben denk ik, de tanks spammen hun executeswat genoeg aggro zou moeten opleveren (ook de MT moet naar battlestance en executes doen)
Wat is dat ?
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Hehehe, jji outdamaged mij vast wel inderdaad.. ik zit nog met blauwe zwaarden te sukkelenRaseriaN schreef op woensdag 06 september 2006 @ 11:21:
[...]
Of ik doe wat verkeerd of jij doet insane damage
Probleem is echter dat ik normaal feint zelden nodig heb. Hierdoor vergeet ik gewoon om elke 10 secs feint te spammen. Ben ook combat swords dus die feint talent in subtlety kan'k ook niet nemen.
Ik deed trouwens zo'n 500dps.. was 'k gelijk ook top-dps'er mee voor 2 andere rogues en een hunter
[ Voor 3% gewijzigd door witchdoc op 06-09-2006 11:51 ]
is een mod die een maat van me heeft.. denk dat het gewoon Honor+
Is al eerder gevraagd: Welke add-on is dat linksonder? Ben ere erg benieuwd naar!poohbeer schreef op woensdag 06 september 2006 @ 10:24:
Damn.. soms gaat ineens alles lekker.
Kan me namelijk geen enkele voorstelling maken wat die kleuren of letters zouden moeten betekenen. Alvast bedankt.
offtopic:
Tip: Misschien moet je DMs aanzetten in je profiel. Dat maakt het handiger om je te contacten voor dit soort dingen.
Tip: Misschien moet je DMs aanzetten in je profiel. Dat maakt het handiger om je te contacten voor dit soort dingen.
Er zijn hier nog meer mensen (in ieder geval 1) die op SSL spelen. Zelf heb ik een lvl 39Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 01:35:
Ik heb een 46 NE hunter @scarshield legion, en vroeg mij af of er hier nog meer mensen zijn die ook op die server spelen.
Ik vroeg me ook af of er nog anderen op SSL spelen.
Zeker aan de kant van de Horde, ik ben namelijk nog op zoek naar een Black Tabby.
[ Voor 23% gewijzigd door ZanielGa op 06-09-2006 12:33 ]
iemand anders hier die op genjuros (greekjuros) speelt ? (horde side)
zie wel een guild from holland en netherlords zijn volgens mij ook nederlands
zie wel een guild from holland en netherlords zijn volgens mij ook nederlands
We hebben vael op farm en ik gebruik zelf nog steeds 1 of 2 FR pots. A ik hoef dan niet op mezelf te letten en B m'n heals kunnen niet interrupted worden. FR pots zijn makkelijk te farmen dus waarom niet dat beetje extra zekerheid.Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 10:56:Niet om te patsen, maar waarom FR pots? Zitten jullie niet zo hoog in de FR gear? Op onze first kill gebruikten we geen pots omdat die constante aoe dmg door pots heen vreet alsof t niks is en door de unlimited mana kunnen de healers blijven healen.
PromWarMachine schreef op woensdag 06 september 2006 @ 11:56:
[...]
Is al eerder gevraagd: Welke add-on is dat linksonder? Ben ere erg benieuwd naar!
Kan me namelijk geen enkele voorstelling maken wat die kleuren of letters zouden moeten betekenen. Alvast bedankt.
poohbeer schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 16:26:
[...]
Dat gaan we dus proberen.
precies waarom moeilijk doen, als die fr pot net wat extra zekerheid in bouwt waarom dan bezuinigen voor die paar g hoef je het toch niet te laten.TomSmit82 schreef op woensdag 06 september 2006 @ 11:58:
[...]
We hebben vael op farm en ik gebruik zelf nog steeds 1 of 2 FR pots. A ik hoef dan niet op mezelf te letten en B m'n heals kunnen niet interrupted worden. FR pots zijn makkelijk te farmen dus waarom niet dat beetje extra zekerheid.
Verwijderd
Nou doe ik zelf al tijden geen BWL meer, maar ik vind toch dat als je echt aan het progressen bent dat je beter je geld kunt bewaren. Ik heb zelf op het moment ongeveer 3000gold, maar mij zie je dit echt niet met bakken uitgeven aan pots, ik gebruik per week in naxx (we zitten op het moment op 4horsemen) ongeveerMantaMania schreef op woensdag 06 september 2006 @ 12:10:
[...]
precies waarom moeilijk doen, als die fr pot net wat extra zekerheid in bouwt waarom dan bezuinigen voor die paar g hoef je het toch niet te laten.
-15~major mana pots(50g)
- 5 Mageblood potions (10g)
- Repair costs (60g)
- 3 Shadow protection pots (10g)
- 1 x 4 charges Brilliant Mana Oil (12g)
Nou verdien ik mijn repair costs ongeveer terug aan bosskills, maar dan nog zijn mijn kosten per week 152g, en probeer dat maar eens naast raiden en full-time werken te farmen.
Ik kan dus echt niet beginnen aan het spammen van potions bij content die allang op farm zit, waar het echt gewoon niet nodig is. Ja, ik ben 300/300 herbalist en alchemist maar ik heb er gewoon de tijd niet voor, dus meestal eindig ik toch weer bij AH.
En dat is nou net de reden waarom ik Raiden geen drol aan vind.. het absorbeerd al je speel tijd.. en je hebt verplichtingen bij een spel
Ja, want door verplichtingen kun je end-game content bereiken. Zonder verplichtingen gaat je dit niet lukken. Met maximaal 15, 20 of zelfs 30 uur per week spelen, zul je nooit in Naxxramas terecht komen.
Aangezien ik het leuk vind nieuwe content te ontdekken, steek ik daar niet-proportionele hoeveelheden van m'n tijd in.
Dat jij dat niet doet, is prima hoor. Zo zijn er nog miljoenen.
Aangezien ik het leuk vind nieuwe content te ontdekken, steek ik daar niet-proportionele hoeveelheden van m'n tijd in.
altijd leuk appels met peren vergelijken. Het ging over een guild die veal voor het eerst gekilled heeft die kan je niet vergelijken met een guild die in naxx al bosses neer heeft. Je gebruikt toch ook nog pots in naxx omdat jullie daar moeite mee hebben, net als die andere guild moeite heeft met veal gebruik je daar pots.Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 12:55:
[...]
Nou doe ik zelf al tijden geen BWL meer, maar ik vind toch dat als je echt aan het progressen bent dat je beter je geld kunt bewaren. Ik heb zelf op het moment ongeveer 3000gold, maar mij zie je dit echt niet met bakken uitgeven aan pots, ik gebruik per week in naxx (we zitten op het moment op 4horsemen) ongeveer
-15~major mana pots(50g)
- 5 Mageblood potions (10g)
- Repair costs (60g)
- 3 Shadow protection pots (10g)
- 1 x 4 charges Brilliant Mana Oil (12g)
Nou verdien ik mijn repair costs ongeveer terug aan bosskills, maar dan nog zijn mijn kosten per week 152g, en probeer dat maar eens naast raiden en full-time werken te farmen.
Ik kan dus echt niet beginnen aan het spammen van potions bij content die allang op farm zit, waar het echt gewoon niet nodig is. Ja, ik ben 300/300 herbalist en alchemist maar ik heb er gewoon de tijd niet voor, dus meestal eindig ik toch weer bij AH.
Verwijderd
Niet echt, ik gebruik geen pots op simpele bazen zoals Anub'rekhan, razuvious, noth, heigan etc.MantaMania schreef op woensdag 06 september 2006 @ 13:16:
[...]
altijd leuk appels met peren vergelijken. Het ging over een guild die veal voor het eerst gekilled heeft die kan je niet vergelijken met een guild die in naxx al bosses neer heeft. Je gebruikt toch ook nog pots in naxx omdat jullie daar moeite mee hebben, net als die andere guild moeite heeft met veal gebruik je daar pots.
Alleen bazen die net moeilijker zijn of pot dependant zoals patchwerk, loatheb, gothik in mindere mate.
Overigens was mijn post bedoeld op
niet opTomSmit82 schreef op woensdag 06 september 2006 @ 11:58:
[...]
We hebben vael op farm en ik gebruik zelf nog steeds 1 of 2 FR pots. A ik hoef dan niet op mezelf te letten en B m'n heals kunnen niet interrupted worden. FR pots zijn makkelijk te farmen dus waarom niet dat beetje extra zekerheid.
poohbeer schreef op woensdag 06 september 2006 @ 10:24:
Eerst brs in voor de FR buff.. daarna naar Vael. Whipe op 26% ofzo alNoujah, niet opgeven en je zag ons gewoon vorderen.. 16%, 6%, 2%, KILL! Wel grappig dat bij de kill iedereen door z'n FR pots zaten. De laatste tank ging 5 secs voor de kill pas burnen dus we hebben nwel wat geluk gehad maarja, voor een first kill vinden we dat niet zo erg
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2006 13:23 ]
Ik ben nu bezig met pvp en wil zelf gaan kijken hoever ik kom met mijn speeltijd.. nu dus 96% naar rank 6.. maar ben nog maar lvl 48.. dus daar gaan we deze week is aan werken om dat richting 52 te krijgen * 2 weken vakantie vanaf volgende week * dus de lvl 60 moet zeker te halen zijn dan .
Voor instances is spirit tap niet erg nuttig, maar voor levellen is spirit tap samen met spirit en +damage een must.sabriel schreef op woensdag 06 september 2006 @ 07:57:
Ja, voor mij komt de 60 nu ook snel in beeld. Helaas kan ik in het weekend pas echte vooruitgang boeken, want dan kan ik wat langer achter de computer blijven hangen. Door de weeks is dat toch wat lastiger.
Anyway, wat mij opvalt is dat er vrijdag en zaterdag nacht (als het echt donker is) weinig animo meer te vinden is om BRD in te duiken. En dat terwijl ik daar echt een berg quests open heb staan. Vroeger op de avond gaat het nog wel, maar dan ben ik vaak nog met andere dingen bezig, maar 's nachts viel het mij echt heel erg tegen. Lookingforgroup spammen heeft dan ook geen nut meer. Toch maar proberen om deze vrijdag wat vroeger klaar te zijn met alle andere dingen, met de xp die ik van die quests kan krijgen vlieg ik zo naar de 59 en dan zijn we bijna zover.
Kan haast niet wachten, en maar hopen dat ik een beetje de kans krijg om de echte end-game instances te zien. Moet denk ik wel lukken nu ik in de alt-guild zit van Disorder. En anders toch maar een altje gaan levelen.
Anyway, wat mij opvalt is dat er vrijdag en zaterdag nacht (als het echt donker is) weinig animo meer te vinden is om BRD in te duiken. En dat terwijl ik daar echt een berg quests open heb staan. Vroeger op de avond gaat het nog wel, maar dan ben ik vaak nog met andere dingen bezig, maar 's nachts viel het mij echt heel erg tegen. Lookingforgroup spammen heeft dan ook geen nut meer. Toch maar proberen om deze vrijdag wat vroeger klaar te zijn met alle andere dingen, met de xp die ik van die quests kan krijgen vlieg ik zo naar de 59 en dan zijn we bijna zover.
Kan haast niet wachten, en maar hopen dat ik een beetje de kans krijg om de echte end-game instances te zien. Moet denk ik wel lukken nu ik in de alt-guild zit van Disorder. En anders toch maar een altje gaan levelen.
Time spend gaming is time spend well
BRD is altijd vrij rustig omdat er voor een level 55+ al niet veel meer te halen valt, laat staan een level 58-60. Rond je 58e ga je toch echt LBRS en UBRS doen.
Hoe in hemelsnaam kom je aan die felguard figuur...On_E schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 15:45:
[...]
Scalable Dark Pact, en Mana Feed talent in Demo = ''unlimited'' mana = raid-probleem 1 opgelost
Threat reduction in low tier Aff/Destr = raid-probleem 2 opgelost
En dan vergeet ik nog Soul Shatter (nieuwe spell, -50% threat op alle enemies)
Het enige wat ik heb is die irritante felhunter figuur waar je weinig aan hebt...
Wat ik wel heerlijk vind aan mijn lockje is improved manadrain, lifetap en mijn darkpact is heilig sinds ik op aanraden van een medewarlock mijn build veranderede van total destruction in affliction.
Maar ja zit sinds kort meer op me priest te spelen, die ook al weer lvl 58 is.. Maar helaas zijn de 2 maanden werkloosheiduitkering om wat dat betreft en ben ik weer lekker aan het werk waardoor het enkel nog spelen wordt in de weekenden en een paar uurtjes 's avonds als ik eens wat tijd over heb...
Kan haast niet wachten tot BC uit komt
Meeste mensen verlangen nu dat je 60 bent voordat je gaat beginnen aan UBRS en LBRS
Iets waar we zeker locks nodig hebben zijn naar de main/alt runs naar MC, dus hup hup naar de 60 jij dan kan je iig mee naar MC denk ik zoDampie schreef op woensdag 06 september 2006 @ 13:58:
Ja, voor mij komt de 60 nu ook snel in beeld. Helaas kan ik in het weekend pas echte vooruitgang boeken, want dan kan ik wat langer achter de computer blijven hangen. Door de weeks is dat toch wat lastiger.
Die mensen willen op easymode door die instances heen, gaat helemaal nergens over... (zeker LBRS niet).SpoTs schreef op woensdag 06 september 2006 @ 14:13:
Meeste mensen verlangen nu dat je 60 bent voordat je gaat beginnen aan UBRS en LBRS
Gelukkig kon ik met me alt terug vallen op AC of Disorder en liep ik met lvl53 al in strat/scholo rond. Vereist wel een andere manier van pullen maar dat was geen enkel probleem voor me guildies die allemaal bezig waren met de rephunt voor AD.
[ Voor 16% gewijzigd door Routed op 06-09-2006 14:16 ]
Dan zou je toch eigenlijk moeten zeggen dat het voor mij makkelijk moet zijn om een group te vinden. Dat beetje extra fire-power wat ik dan heb moet toch lekker zijn. En daarnaast ben ik gewoon traag. Kom pas vaak laat in de instances waardoor ik vaker tegen de "level-limiet" aanzit. Weet niet wat dat is. Waarschijnlijk komt het door niet helemaal op de hoogte te zijn van wat er allemaal in het spel zit, heb dan ook tot nu toe geen level 60. Dit gaat mijn eerste worden.johnnyv.nl schreef op woensdag 06 september 2006 @ 14:10:
BRD is altijd vrij rustig omdat er voor een level 55+ al niet veel meer te halen valt, laat staan een level 58-60. Rond je 58e ga je toch echt LBRS en UBRS doen.
Maar ik zie dat ik een kansje maak om mee te gaan naar MC, dat lijkt me wel vet, tot nu toe nog geen instances gedaan met meer dan 5 personen en wil toch graag weten hoe het is om met zoveel ergens rond te rennen en dan in een gezamelijke effort een boss neer te leggen.
Snel naar die 60 dan maar, en als er in MC zoveel lock spul dropt ga ik echt een happy locker worden.
Time spend gaming is time spend well
Hmm.. als je lol hebt in PvP zou ik toch aanraden om nog niet naar lvl 60 te racen. Voor dat lvl zijn er maar weinig premade groepen in de BGs aan te treffen, en kun je met een beetje teamplay in principe ieder potje leuk maken. Daarna loop je gewoon een veel grotere kans gesteamrolled te worden door premades. Goed, je krijgt je marks wat sneller dan een 'normaal' verlies potje, maar er is toch vrij weinig aan.SpoTs schreef op woensdag 06 september 2006 @ 13:22:
Ik ben nu bezig met pvp en wil zelf gaan kijken hoever ik kom met mijn speeltijd.. nu dus 96% naar rank 6.. maar ben nog maar lvl 48.. dus daar gaan we deze week is aan werken om dat richting 52 te krijgen * 2 weken vakantie vanaf volgende week * dus de lvl 60 moet zeker te halen zijn dan .
ik heb zelf in ieder geval zo lang mogelijk geprobeerd niet lvl 60 te dingen, maar het was afgelopen zondag inevitable
Improved Mana Drain ? Je weet dat dat de dmg increased en niets toevoegd aan de mana die je drained ?Mirreke schreef op woensdag 06 september 2006 @ 14:12:
[...]
Hoe in hemelsnaam kom je aan die felguard figuur...
Het enige wat ik heb is die irritante felhunter figuur waar je weinig aan hebt...
Wat ik wel heerlijk vind aan mijn lockje is improved manadrain, lifetap en mijn darkpact is heilig sinds ik op aanraden van een medewarlock mijn build veranderede van total destruction in affliction.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
En terecht. Als ik mijn 5e LBRS run doe voor een bepaald item wil ik ook niet met lagere levels en foute groepsamenstelling er 3x zo lang over doen. Dan wil ik ook gewoon in 1.5h klaar zijnRouted schreef op woensdag 06 september 2006 @ 14:14:
Die mensen willen op easymode door die instances heen, gaat helemaal nergens over... (zeker LBRS niet).
Hard mode is alleen leuk de eerste paar keer. Zodra het een sleur wordt wil je er zo snel mogelijk van af zijn.
Elke keer trapte ik er weer in. Moest ik eens iets in scholo doen en ipv gewoon even wachten tot er een guild groep met tier 2 klaar is join ik weer een PUG. En doe er vervolgens 3 uur over vol wipes en ergernissen...
Maar goed, ik heb al 3 weken niet ingelogd en dat bevalt prima
Straks als BC uitkomt weekje vakantie en opnieuw beginnen op een verse server. Lekker die rush weer.
Dit dus.
Blijf ook evne hangen op 59 als ik nog een paar ranks mis. Heb echter een PvP guild gestart op Zenedar *alliance* genaamd PvP Enabled, dus mochten er hier mensen spelen die geintresseerd zijn in ook Premades.. geef me ingame een wisper of reply hierBlistimo schreef op woensdag 06 september 2006 @ 14:28:
[...]
Hmm.. als je lol hebt in PvP zou ik toch aanraden om nog niet naar lvl 60 te racen. Voor dat lvl zijn er maar weinig premade groepen in de BGs aan te treffen, en kun je met een beetje teamplay in principe ieder potje leuk maken. Daarna loop je gewoon een veel grotere kans gesteamrolled te worden door premades. Goed, je krijgt je marks wat sneller dan een 'normaal' verlies potje, maar er is toch vrij weinig aan.
ik heb zelf in ieder geval zo lang mogelijk geprobeerd niet lvl 60 te dingen, maar het was afgelopen zondag inevitable
Als ik jou was zou ik eerst lkkr naar lvl 60 lvlen en daarna pas gaan PvPen, mja das imo.SpoTs schreef op woensdag 06 september 2006 @ 13:22:
Ben ook pas begonnen op 60 (alleen op lvl 51 ff AV in voor IBS, maar er daarna niet meer geweest omdat je tussen die lvl 60's toch nutteloos bent).
http://www.worldofwarcraf...ght&faction=h&compat=true
nutteloos tussen lvl 60s?
[ Voor 13% gewijzigd door CV_SmileY op 06-09-2006 15:20 ]
M'n mage is level 57 en nu rank 7. Ik ga voor exhalted WSG / rank 11 (een van beiden) voordat ik naar level 60 ga. Vermaak me prima zo. Beetje PUGs afslachten met onze horde premaidSpoTs schreef op woensdag 06 september 2006 @ 15:03:
Blijf ook evne hangen op 59 als ik nog een paar ranks mis.
Glasscannon vraagje dan nog:
Ik heb op dit moment (bij gebrek aan beter) Stormshroud armor aan:
http://www.thottbot.com/?i=25540
163 armor
2% crit
1% dodge
enchanted met 100hp
Ik denk aan (tegen ong. >100g aan matts) Bloodsoul Breastplate:
http://www.thottbot.com/?i=51359
381 armor
9 agi
13 stam
2% crit
Voordeel is 130hp, 218 armor en 9 agi (0,45% crit, 0,45% dodge, wat armor etc.etc.)
MAAR, tis ook meer dan 100g, voor wat extra hitpoints terwijl ik als Fury warrior mits er niet gewiped word, nooit serieus aggro trek van iets wat mij kapot kan slaan zonder dat ik gehealed wordt.
Beter geld op de bank houden voor Epic mount?
163 armor
2% crit
1% dodge
enchanted met 100hp
381 armor
9 agi
13 stam
2% crit
Voordeel is 130hp, 218 armor en 9 agi (0,45% crit, 0,45% dodge, wat armor etc.etc.)
MAAR, tis ook meer dan 100g, voor wat extra hitpoints terwijl ik als Fury warrior mits er niet gewiped word, nooit serieus aggro trek van iets wat mij kapot kan slaan zonder dat ik gehealed wordt.
Old school gamer
Het is ook wel leuk als je rank 10 bent kan je metteen de complete PvP set kopen * Tier 1 pvp set *
Waar haal jij die tijd in godsnaam vandaan? Geen vriend of vriendin? een uitkering? een ernstig slaaptekort/gezondheids problemen?PromWarMachine schreef op woensdag 06 september 2006 @ 13:07:
Ja, want door verplichtingen kun je end-game content bereiken. Zonder verplichtingen gaat je dit niet lukken. Met maximaal 15, 20 of zelfs 30 uur per week spelen, zul je nooit in Naxxramas terecht komen.
Ik speel een uur of 8 per week en dat vindt ik al eigenlijk teveel. Straks met de burning crusade uitbreiding lvl ik rustig door naar de 70 en heb ik even goed een betere uitrusting dan jouw huidige endgame uitrusting. Wat maakt het hebben van die uitrusting zo geweldig dat je er meer dan 30 uur van je week mee verdoet? Geeft dat het gevoel dat je iets bereikt hebt in je leven? Ben ik wel benieuwd naar.
yup, had ik al gezien op het Druid-forum...die gast heeft tijd teveel, en hij kan de gear nog niet eens aan -_-" het is dus maar waar je zin hebt. En die gast zat in AB/WSG, geen AV met een 51-60 range. Als 51 warrior deed ik geen ene fuck damage tegen tier alliesCV_SmileY schreef op woensdag 06 september 2006 @ 15:19:
http://www.worldofwarcraf...ght&faction=h&compat=true
Dat is ook niet helemaal juist. Voor mijn warrior heb ik op level 60 een tank trinket en de felbegeerde HoJ trinket gefarmed in BRD (die toorts kamer met al die dwarves in wil je niet doen als level 55johnnyv.nl schreef op woensdag 06 september 2006 @ 14:10:
Clowns to the left of me, Jokers to the right
4 uur per dag is best haalbaar met een baan vrouw en normale slaap.Seth_Chaos schreef op woensdag 06 september 2006 @ 15:54:
[...]
Waar haal jij die tijd in godsnaam vandaan? Geen vriend of vriendin? een uitkering? een ernstig slaaptekort/gezondheids problemen?
Ik speel een uur of 8 per week en dat vindt ik al eigenlijk teveel. Straks met de burning crusade uitbreiding lvl ik rustig door naar de 70 en heb ik even goed een betere uitrusting dan jouw huidige endgame uitrusting. Wat maakt het hebben van die uitrusting zo geweldig dat je er meer dan 30 uur van je week mee verdoet? Geeft dat het gevoel dat je iets bereikt hebt in je leven? Ben ik wel benieuwd naar.
Maar ja jij speelt ook wow heb jij het gevoel dat je iets bereikt in je leven omdat je 8 uur per week speelt? iemand die 2 uur per week speelt kan tegen jou het zelfde zeggen.
Als je een doel wilt hebben moet je geen spelletjes gaan spelen.
Ik heb moveanything addon gedownload. Ik zit nu nog een wat te prutsen.
Hoe krijg ik een interface met 4 van balken met spells bovenelkaar. IK krijg dat niet voor elkaar met MoveAnything. Hoe krijg je die gryphons aan de zijkant weg bijvoorbeeld. Als ik nu die weg wil halen door Art bar uit te schakelen dan verdwijnt de action bar ook.
Hoe krijg ik een interface met 4 van balken met spells bovenelkaar. IK krijg dat niet voor elkaar met MoveAnything. Hoe krijg je die gryphons aan de zijkant weg bijvoorbeeld. Als ik nu die weg wil halen door Art bar uit te schakelen dan verdwijnt de action bar ook.
[ Voor 28% gewijzigd door Zeror op 06-09-2006 16:30 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Als je gek genoeg bent, farm dan deze in BRD (arena event): Gladiator chest. Dit kan je makkelijk doen met 3 level 60s. Tip: neem geen hunters meeDirk IJntema schreef op woensdag 06 september 2006 @ 15:38:
Glasscannon vraagje dan nog:
163 armor
2% crit
1% dodge
enchanted met 100hp
381 armor
9 agi
13 stam
2% crit
De beste optie voor jou imo is het halen van die epic chest die je krijgt op revered status bij Zandalar. Deze is best te halen in slechts enkele ZG runs.
En glass canon is een term die men gebruikt voor mages, niet voor warriors
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Hmmz idd zelfde idee als 2x per week een uur lang achter een bal aanhobbelen om die tussen 2 palen te jetsen, er zijn zoveel doelen om wel een spelletje te spelen...MantaMania schreef op woensdag 06 september 2006 @ 16:14:
[...]
4 uur per dag is best haalbaar met een baan vrouw en normale slaap.
Maar ja jij speelt ook wow heb jij het gevoel dat je iets bereikt in je leven omdat je 8 uur per week speelt? iemand die 2 uur per week speelt kan tegen jou het zelfde zeggen.
Als je een doel wilt hebben moet je geen spelletjes gaan spelen.
- Ergens de beste in zijn
- Teamplay
- Sociaal bezig zijn
En voor sommige gaat dit spel een stukje verder dan bij amateur voetbal. Overschakelen naar 'professioneel' niveau kan in dit spel ook alleen maar door je te laten zien, netwerken etc.
Ja ik heb veel gespeeld, ik heb de guild waar ik nu in zit van begin ZG tot begin BWL geleid, met AQ20 en MC daar tussenin, wat me uiteindelijk een 60 urige 'werk'week opleverde. Ik deed niets voor school, heb de boel daar verpest maar veel, heel veel over mezelf en motivaties van andere mensen geleerd. Sterker nog, ik denk dat ik een boek kan schrijven over psychologische gevolgen van het spelen van MMORPG (in mindere mate gewone games) games.
Nu ben ik GM af, mijn reputatie neemt daardoor ook af, ik game minder maar ga in real life wel weer vooruit. Ik werk aan mn uiterlijk, mn studie en mn werk en zie dat dat ook zeker weer invloed heeft op mezelf. Ik kan wow spelen wanneer ik wil in plaats van gedwongen...
Deze plek is te koop.
Was deze al voorbij gekomen??
World Of Warcraft: The Burning Crusade Character Creation
Download high resolution @ Rapidshare: http://rapidshare.de/files/31079776/BCCharCreationHiR.wmv
World Of Warcraft: The Burning Crusade Character Creation
Download high resolution @ Rapidshare: http://rapidshare.de/files/31079776/BCCharCreationHiR.wmv
[ Voor 29% gewijzigd door Zeror op 06-09-2006 16:56 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Slow-chat, one-liners en offtopic geblaat horen niet thuis in dit topic!