Ik heb 458 op het momentaddictive schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 01:11:
[...]
ik heb 405 defense. We waren leuk bezig met Mandokir, ik werd gewatcht, maar stopte niet, gevolg:
[afbeelding]
![]()
ik ben hybrid, maar heb wel lekkere tank gear, geen idee wat onze MT's hebbenTekla schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 01:23:
[...]
Ik heb 458 op het momentoverkill, maar ja, kan niet echt anders met dreadnaught
maar 458 is idd overkill
458 defense is echt overkill. De cap op level 63 mobs (de meeste bosses zijn 63 behalve in naxx) is 430 als ik me niet vergis. Daarna kun je beter voor stamina/dodge/parry/block/etc gaan.
[ Voor 6% gewijzigd door Mior op 09-09-2006 11:37 ]
En nog maar eens een bewijs dat undead priests superieur zijn:
http://www.blizzard.com/w...aspx?ImageIndex=58&Set=64
http://www.blizzard.com/w...aspx?ImageIndex=58&Set=64
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Nope hij is nog niet gevormd, ze moeten nog een boss killen in stratholme alleen heeft het summon object een CD van 15 min dus daar wachten ze nu op.Anoniem: 147287 schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 12:24:
Atiesh is gevormd door Risen, US Klik
Anoniem: 147287
Wat is die staff belachelijk lelijk, had net zo goed een Hogger drop kunnen zijn.Vincentio schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 12:33:
[...]
Nope hij is nog niet gevormd, ze moeten nog een boss killen in stratholme alleen heeft het summon object een CD van 15 min dus daar wachten ze nu op.
Screenie van de boss: http://www.risen-guild.com/images/atieshdemon.jpgVincentio schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 12:33:
[...]
Nope hij is nog niet gevormd, ze moeten nog een boss killen in stratholme alleen heeft het summon object een CD van 15 min dus daar wachten ze nu op.
En.. uhh.. http://www.risen-guild.com/images/andonisus.jpg
Edit:
Update 3:34 Demon has been killed.
Update 3:40 Failure and almost all of Risen heads off to Tanaris, many interesting pictures appear on www.risen-guild.com!
[ Voor 18% gewijzigd door Mior op 09-09-2006 12:45 ]
ja, dat is idd echt zoAnoniem: 147287 schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 12:37:
[...]
Wat is die staff belachelijk lelijk, had net zo goed een Hogger drop kunnen zijn.
een "legendary" wapen moet je vanaf een kilometer zien aankomen, niet een stok met een juten zak aan het eind

Huh. een 1H main sword met 90DPS, Conjured in Stratholme? Uitleg graag!Phantom schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 12:40:
[...]
Screenie van de boss: http://www.risen-guild.com/images/atieshdemon.jpg
En.. uhh.. http://www.risen-guild.com/images/andonisus.jpg
Edit:
[...]
iddAnoniem: 147287 schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 12:37:
[...]
Wat is die staff belachelijk lelijk, had net zo goed een Hogger drop kunnen zijn.
zal nodig zijn om hem te killen: http://www.risen-guild.com/images/atieshdemon.jpgAnoniem: 147287 schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 12:53:
[...]
Huh. een 1H main sword met 90DPS, Conjured in Stratholme? Uitleg graag!
gezien hij er ook twee heeft (terwijl het een MH wapen is
Dus die priest mag lekker melee gaan meppen? Of wordt dit aan een rogue gegeven?addictive schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 12:58:
[...]
zal nodig zijn om hem te killen: http://www.risen-guild.com/images/atieshdemon.jpg
gezien hij er ook twee heeft (terwijl het een MH wapen is)
Het is toch een 5 man boss in Strat lijkt me? Of wordt er een uitzondering gemaakt en kan je plotseling met 40 man naar binnen?
kijk eens goed... Dressing room wanneer je ctrl+klikt op een item kun je zien hoe het bij JOU staat, dus de priest is degene die de screen gemaakt heeftAnoniem: 147287 schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 13:05:
[...]
Dus die priest mag lekker melee gaan meppen? Of wordt dit aan een rogue gegeven?
Aha, najah ik hoop alleen dat ze dit wapen ook de looks van Thunderfury geven, Hammer of Ragnaros mag ook wel wat mooier gemaakt worden.addictive schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 13:07:
[...]
kijk eens goed... Dressing room wanneer je ctrl+klikt op een item kun je zien hoe het bij JOU staat, dus de priest is degene die de screen gemaakt heeft
Nee het is 5 man, en nee, de priest hoeft er niet mee te gaan meppenAnoniem: 147287 schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 13:05:
[...]
Dus die priest mag lekker melee gaan meppen? Of wordt dit aan een rogue gegeven?
Het is toch een 5 man boss in Strat lijkt me? Of wordt er een uitzondering gemaakt en kan je plotseling met 40 man naar binnen?
http://img205.imageshack....rnshot090906063213op9.jpg
Nu zit ik net in een group voor DM en de warrior zegt dat ik niet moet needen op http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=18401. Omdat ik zelden een group kan krijgen naar DM heb ik maar ja gezegd. maar vinden jullie dit nou eerlijk, quel'serrar is ook voor paladins nl. 
Ik heb op dit moment helemaal geen 1h wep omdat ik altijd een warrior voorang heb gegeven, dit is een PUG.
Opinions?
Ik heb op dit moment helemaal geen 1h wep omdat ik altijd een warrior voorang heb gegeven, dit is een PUG.
Opinions?
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.
lekker needen, en dan op neutral AH verkopen aan mijKoekje schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 13:22:
Nu zit ik net in een group voor DM en de warrior zegt dat ik niet moet needen op http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=18401. Omdat ik zelden een group kan krijgen naar DM heb ik maar ja gezegd. maar vinden jullie dit nou eerlijk, quel'serrar is ook voor paladins nl.
Opinions?
In een PUG zou ik gewoon needen als ik jou was, In een guild run echter niet, Dit zodat je de guild ter vriend houd, en het toch wel net wat meer een Warrior weapon is.Koekje schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 13:22:
Opinions?
Verstandige mensen geven hem aan de warrior sinds het een zeer goed tank sword is, tenminste zolang men nog geen BWL doet. Dan kan je net zo goed Spineshatter gebruiken.Koekje schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 13:22:
Opinions?
dan needen en aan de guild schenken, maar "niet mogen" rollen in een PuG is weer zoiets geks vind ikVincentio schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 13:34:
[...]
Verstandige mensen geven hem aan de warrior sinds het een zeer goed tank sword is, tenminste zolang men nog geen BWL doet. Dan kan je net zo goed Spineshatter gebruiken.
Ja en dat is dus gewoon lame gedrag, needen voor iemand anders.addictive schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 13:36:
[...]
dan needen en aan de guild schenken, maar "niet mogen" rollen in een PuG is weer zoiets geks vind ik
iemand anders verbieden te rollen op een item (of hem iig niet mee laten gaan met de groep) is niet lame?Vincentio schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 13:37:
[...]
Ja en dat is dus gewoon lame gedrag, needen voor iemand anders.
Shammy's die rollen op draconic deflector in UBRS terwijl de full prot warrior die mee is hem niet heeft, en er veel meer aan heeft is niet lame?
In WoW moet je gewoon wat harder zijn en opkomen voor jezelf en je guild. Je kunt niet altijd maar toegeven en anderen helpen. Aan jezelf denken mag ook weleens
Doe je in het echte leven toch ook?
imo
Nou ik dacht meer dat ik 'm zou gaan gebruiken. Aangezien mijn guild nogal slecht presteert in pve is dit mijn enige kans op een mooie 1-hander
. En needen voor iemnand anders zou ik nooit doen, als ik het wil doen voor een alt vraag ik altijd eerst ff of t mag. nu die tank geinspect die loopt al helemaal rond in wrath/might enzo. lekker zo unfair allemaal
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.
Die shammy's verbied je er toch ook op te rollen?addictive schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 13:45:
[...]
iemand anders verbieden te rollen op een item (of hem iig niet mee laten gaan met de groep) is niet lame?
Shammy's die rollen op draconic deflector in UBRS terwijl de full prot warrior die mee is hem niet heeft, en er veel meer aan heeft is niet lame?
In WoW moet je gewoon wat harder zijn en opkomen voor jezelf en je guild. Je kunt niet altijd maar toegeven en anderen helpen. Aan jezelf denken mag ook weleens
Doe je in het echte leven toch ook?
imo

Iets meenemen voor een anders is imo hetzelfde als iets ninja'en. Net zoals iets meenemen om te verkopen terwijl een ander het wel wil gebruiken.
zat jij niet in Orange County? Dahct dat die wel oké gingenKoekje schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 13:48:
Aangezien mijn guild nogal slecht presteert in pve is dit mijn enige kans op een mooie 1-hander
Nee ik zit nog in <blackout> maar ik ben op zoek naar een betere guild.addictive schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 13:50:
[...]
zat jij niet in Orange County? Dahct dat die wel oké gingen
Even een vraagje tussendoor ( mischien is het al een keer gevraagd, maar zijn iets teveel pagina's om even doorheen te lezen
)
Met die nieuwe Expansion die komt moet je dan weer helemaal op 0 beginnen, of kan je dan gewoon doorspelen met je character die je nu hebt, en dat er dan gewoon nieuwe quests en instances bijkomen etc ?
Met die nieuwe Expansion die komt moet je dan weer helemaal op 0 beginnen, of kan je dan gewoon doorspelen met je character die je nu hebt, en dat er dan gewoon nieuwe quests en instances bijkomen etc ?
http://www.image-shared.com Fast and most reliable Image Hosting
lvl cap, de hoeveelheid instances/quests worden verhoogd. Met andere woorden: Ja, je kan gewoon verder spelen met waar je gebleven was. En dan tot lvl 70 ipv lvl 60.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Je loopt als paladin wel redelijk voor lul met een QS tho. De stats zijn puur voor tanking en dat zal een paladin niet snel doen. Er is verder ook niets aan waar een paladin baat bij zou hebben.
Met het oog op TBC kan het misschien interessant zijn om een QS te hebben. Maar ja 't is een level 60 epic, dus je zal waarschijnlijk wel beter krijgen in de expansionTekla schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 14:59:
Je loopt als paladin wel redelijk voor lul met een QS tho. De stats zijn puur voor tanking en dat zal een paladin niet snel doen. Er is verder ook niets aan waar een paladin baat bij zou hebben.
* hoopt stiekem op een upgrade quest voor zijn QS
Mjah, heb ook de geruchten gehoord van de prismatic QS, maar ik betwijfel of je de originele daar voor nodig hebt. Zou een beetje raar zijn om een zeldzame drop die je op level 50 kan krijgen op level 70 nodig zou hebben. Ik heb em nog steeds in mijn bags tho, voor de cool en misschien voor de prismatic iddKapoen schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 15:11:
[...]
Met het oog op TBC kan het misschien interessant zijn om een QS te hebben. Maar ja 't is een level 60 epic, dus je zal waarschijnlijk wel beter krijgen in de expansion
* hoopt stiekem op een upgrade quest voor zijn QS*
Dat boek is misschien wel BoE en zo te verkrijgen voor elk level, maar het zwaard op zich en ik denk de quest om het te krijgen ook zijn level 60 only.Tekla schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 15:26:
[...]
Mjah, heb ook de geruchten gehoord van de prismatic QS, maar ik betwijfel of je de originele daar voor nodig hebt. Zou een beetje raar zijn om een zeldzame drop die je op level 50 kan krijgen op level 70 nodig zou hebben. Ik heb em nog steeds in mijn bags tho, voor de cool en misschien voor de prismatic idd
Verder zat er toch ook een stukje 'lore' achter dat aardappelmesje dacht ik. Maar ja, wie leest die conversations ook als er een free epic staat te wachten
[ Voor 3% gewijzigd door Kapoen op 09-09-2006 16:30 ]
Met deze gear die ik heb http://wow.allakhazam.com/profile.html?1868119 kan ik dan offtank zijn? (twijfelt):s te veel groen denk ik :\
Voor MC heb je al genoeg fire res zo te zien. Om echt te tanken zou ik die dark iron spulletjes toch ff opbergen. Haal valor bracers en doe die upgrade quest er voor, eventueel ook voor de belt want die heb je zie ik. Uit BRD haal je Golem Skull Helm of uit UBRS die plate helm die van Gyth dropped.ReMCoDijKSTRa schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 16:31:
Met deze gear die ik heb http://wow.allakhazam.com/profile.html?1868119 kan ik dan offtank zijn? (twijfelt):s te veel groen denk ik
Gooi op dat schild een +7 sta buff en dat is niet slecht om te beginnen in MC
Die dark iron leggings heb je zo vervangen voor Might leggings of Flamewakers.
Ik hoop trouwens dat je die dark iron items kado hebt gekregen van je guild, want als solo speler heb je er weinig aan.
[quote]ReMCoDijKSTRa schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 16:31:
Met deze gear die ik heb http://wow.allakhazam.com/profile.html?1868119 kan ik dan offtank zijn? (twijfelt):s te veel groen denk ik :[/quote]
Shit man koop jij gold op ebay ofzo
Met deze gear die ik heb http://wow.allakhazam.com/profile.html?1868119 kan ik dan offtank zijn? (twijfelt):s te veel groen denk ik :[/quote]
Als ik dat profiel zo bekijk zou ik het ook zo denken. Dat Jagged Obsidian Shield alleen al is zo kostelijk dat je het onmogelijk zelf kan betalen zonder hulp van een guild. Hetzelfde voor die collectie dark iron items...Anoniem: 147287 schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 17:00:
[quote]ReMCoDijKSTRa schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 16:31:
Jagged Obsidian Shield was 300 op de AHKapoen schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 17:05:
[...]
Als ik dat profiel zo bekijk zou ik het ook zo denken. Dat Jagged Obsidian Shield alleen al is zo kostelijk dat je het onmogelijk zelf kan betalen zonder hulp van een guild. Hetzelfde voor die collectie dark iron items...
En nee ofc niet speel dit al sinds et begin heb geld gewisseld op een van mijn horde chars op grim batol tegen geld daar
(heb nu 4 60's)
(priest(main),warlock,warrior,shaman)
(Dark iron (iemand anders smelt) heb ik gegrindid lava cores en de rest ook heel erg goedkoop)
Ik ben nu bezig om de ringen te vervangen en rug
[ Voor 15% gewijzigd door ReMCoDijKSTRa op 09-09-2006 17:14 ]
Wow iemand heeft 1000gold te weinig gevraagd voor dat shield, Maar toch vind ik de Dark Irons het niet helemaal waard, Onze MT heeft er ook 1, maar draagt deze vrijwel nooit, Maar aan de andere kant me guild staat nu voor C'Thun dus in MC en BWL geven we niet zoveel meer om Resistance.ReMCoDijKSTRa schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 17:07:
[...]
Jagged Obsidian Shield was 300 op de AH
En nee ofc niet speel dit al sinds et begin heb geld gewisseld op een van mijn horde chars op grim batol tegen geld daar
(heb nu 4 60's)
(priest(main),warlock,warrior,shaman)
(Dark iron (iemand anders smelt) heb ik gegrindid lava cores en de rest ook heel erg goedkoop)
Hmm in totaal heb ik 1368 getranfered van Grim batol naar magtherdion en ik heb nog 124 over en dat hou ik over voor repairs. Maarja ik zal denk ik vanavond even MC proberen als off tank. Eens even zie of het wil.Anoniem: 147287 schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 17:14:
[...]
Wow iemand heeft 1000gold te weinig gevraagd voor dat shield, Maar toch vind ik de Dark Irons het niet helemaal waard, Onze MT heeft er ook 1, maar draagt deze vrijwel nooit, Maar aan de andere kant me guild staat nu voor C'Thun dus in MC en BWL geven we niet zoveel meer om Resistance.
(is teminsten weer es wat anders dan heal heal heal ^^)
Dat is voor niks gewoon. Op Kor'gall gaan de mats alleen al voor 1000gReMCoDijKSTRa schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 17:07:
[...]
Jagged Obsidian Shield was 300 op de AH
Maar toch zou ik het schild en die dark iron items niet gekocht hebben van me eigen grindwerk.
Dat soort dingen moet je krijgen van een guild. Verder zijn die dark iron items niet al te best voor het tanken van gewone mobs/bosses zonder specifieke fire damage.
Dat schild heeft een leuke proc, maar is meer gericht op paladins/shammy's in PvP denk ik.
Ik denk dat je het beter bij die epic shoulders en een quel'serar had gehouden qua aankopen voor een tank.
Nuja als je echt graag wil gaan tanken zijn die dark iron items echt wel nodig op een bepaald moment dus een echte 'miskoop' zal ik het niet noemen
Ik dacht dat named elites altijd sterker waren dan normale elites. 
Ik krijg met mijn mage geen lvl 57+ elite makkelijk gekite, vooral niet met fire spec. Guildie zei net dat Volchan up was, dus ik naar BS, ik wilde hem een keer ownen.
Wat is dat een watje zeg.. Dan mag ik wel 560+ spelldmg hebben, maar het stelt gewoon niets voor, voor een lvl 60 elite. De eerste 2 mobs in brd zijn nog lastiger 
Screenshot or didn't happen:

Het is serieus een watje, echt waar.
Ik krijg met mijn mage geen lvl 57+ elite makkelijk gekite, vooral niet met fire spec. Guildie zei net dat Volchan up was, dus ik naar BS, ik wilde hem een keer ownen.
Screenshot or didn't happen:

Het is serieus een watje, echt waar.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
hier een guide voor al een leuke collectie +def items dat ik geschreven heb voor de DPS warriors in mijn guild:ReMCoDijKSTRa schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 16:31:
Met deze gear die ik heb http://wow.allakhazam.com/profile.html?1868119 kan ik dan offtank zijn? (twijfelt):s te veel groen denk ik :\
bij ons op het forum krijg je de stats te zien wanneer je met de muis over de items gaat, maar nu moet je ze zelf ff via thottbot of wowhead opzoeken.allright you guys, this may sound scary at first sight, but it really isnt.
To make it easy for you I want you to get the following items. Talked with Mookee about this. Here we go!
head: [Golem Skull Helm]
This comes with random enchant. Either 14 fire/nature/shadow/frost. Fire would be best, but all will do
neck: [Strength of Mugamba]
Is obtained for free at Yojamba Island when you reach friendly rep. Will be repalced for free at Honored rep with Zandalar Tribe
If it drops and all tanks have it, roll for [Talisman of Protection]
shoulder: [Bulky Iron Spaulders]
Farm first DM North boss for these. If at ZG [Bloodsoaked Pauldrons] drops and tanks have it, roll for it
back: [Redoubt Cloak]
Drops in chest at DM tribute run. Go get it, it rocks!
chest: [Ornate Adamantium Breastplate]
Obtained trough a quest-line in EPL. Should be very easy for you DPS warriors to do it
starts at Tirion Fordring. The last quest which grants you the chest is very cool. Since you get two lvl 61 elite pala's as your guards. they pwn!
wrist: [Fel Hardened Bracers]
Drops at DM
hands: [Force Imbued Gauntlets]
Also from DM, or [Bloodsoaked Gauntlets] when all tanks have em
waist: [Belt of Might]
easy-peasy!
leg: [Legplates of the Eternal Guardian]
Imba defense! drops from chest-of-sevens at BRD
feet: [Bloodsoaked Greaves]
Not that important, but get these when tanks have em
finger1: [Naglering]
check stats. Nuff' said
finger2: [Overlord's Crimson Band]
get this when tanks have it (ZG)
trinket: [Force of Will]
Drops in BRD, so get it when you are going for the legs
all these items together give you +84 defense. Whioch totals your defense to 384 (or 394 when you have 5/5 anticipation )
That is more then Mookee wanted but I did this to give you a choice on what items to get
Now dont think "zomg, chest and legs are just +def. I am gimped²" remember that this is just for tanking!
Happy farming
En ik weet niet precies waar je wilt tanken, maar gezien je FR gear neem ik aan MC, daar heb je bij veel bazen niet eens FR gear nodig. Succes!
Aan dat lijstje hierboven heb je inderdaad veel meer dan aan Dark Iron gear, behalve als je Ragnaros oid moet tanken. +defense is king, totdat je op 440 totaal zit.
Wat aanvullingen:
neck: Medallion of Grand Marshal Morris
AH voor 15g ofzo, makkelijk aan te komen. Immol'Thar in DM west dropt ook een redelijke neck.
finger: Drake Claw Band of ...
dropt van die 4 lamme draken voor shade of Eranikus, +4 defense en een random stat boost (whale, bear etc..)
wrist: de upgrade van Valor zijn geloof ik erg redelijke tanking bracers, Fel Hardened zijn leuk, maar het is niet te doen om die te farmen.
hands: Stonegrip Gauntlets
AH voer, moet ook niet te veel kosten meer.
trinket: Als tweede trinket kan je evt Vigilance Charm nemen, dropt van Immol'Thar in DM west, maar het is erg vervelend om die te farmen. Force of Will is onvervangbaar totdat je eind BWL bent, zorg ervoor dat je die krijgt.
Voor legs en boots kan je ook de Silithus quest doen waarbij je Emissary Roman'Khan (spelling?) moet killen, is wat lastiger, maar die items zijn best mooie blues en de legs zijn goed voor AQ40.
De helm die je bedoeld is trouwens niet Golem Skull Helm, maar Gyths Skull of ... Resistance.
Wat aanvullingen:
AH voor 15g ofzo, makkelijk aan te komen. Immol'Thar in DM west dropt ook een redelijke neck.
dropt van die 4 lamme draken voor shade of Eranikus, +4 defense en een random stat boost (whale, bear etc..)
wrist: de upgrade van Valor zijn geloof ik erg redelijke tanking bracers, Fel Hardened zijn leuk, maar het is niet te doen om die te farmen.
trinket: Als tweede trinket kan je evt Vigilance Charm nemen, dropt van Immol'Thar in DM west, maar het is erg vervelend om die te farmen. Force of Will is onvervangbaar totdat je eind BWL bent, zorg ervoor dat je die krijgt.
Voor legs en boots kan je ook de Silithus quest doen waarbij je Emissary Roman'Khan (spelling?) moet killen, is wat lastiger, maar die items zijn best mooie blues en de legs zijn goed voor AQ40.
De helm die je bedoeld is trouwens niet Golem Skull Helm, maar Gyths Skull of ... Resistance.
[ Voor 77% gewijzigd door Tekla op 10-09-2006 00:12 ]
ja, klopt helemaalTekla schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 23:59:
Aan dat lijstje hierboven heb je inderdaad veel meer dan aan Dark Iron gear, behalve als je Ragnaros oid moet tanken. +defense is king, totdat je op 440 totaal zit.
Wat aanvullingen:
Maar die neck gaat bij ons op xavius voor 60g+ heb hem zelf wel, maar is ondertusse vervangen door Talisman of Protection
Je kunt ook altijd hier even tussen kijken of er makkelijk farmbare gear tussen zit: http://www.wow-loot.com/warrior.htm#build2
What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)
Ik denk dat er een klein foutje in die lijst zit, nl:addictive schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 22:00:
[...]
hier een guide voor al een leuke collectie +def items dat ik geschreven heb voor de DPS warriors in mijn guild:
[...]
Ik denk dat je verward met Gyth's Skull. Dat is de helm met random resistance en deze dropped in UBRS. Golem Skull Helm dropped in BRD en heeft 'alleen' sta str en +def.head: [Golem Skull Helm]
This comes with random enchant. Either 14 fire/nature/shadow/frost. Fire would be best, but all will do
Verder is deze quote ook niet helemaal juist:
Die chest heeft ook een lap stamina (ik geloof +20 wat heel goed is voor een blauw item).Now dont think "zomg, chest and legs are just +def. I am gimped²" remember that this is just for tanking!
</miereneukmodus>
[ Voor 18% gewijzigd door Kapoen op 10-09-2006 09:28 ]
Anoniem: 187696
Ik ga vanavond mijn eerste attempt doen in BWL, Ik speel op de Horde side en ben een shaman met ongeveer 50mana/5s 250-300 healing, 5.5k mana. Maar ik weet nou niet goed precies de rol van een Shaman... Ik heb paar guides gelezen maar ik heb er niks van opgestoken wat Shamans nou precies moeten doen... Misschien de kiters Healen? de DPSers healen? =)
Dank u =)
Dank u =)
euh ony dingetje + lifegiving gem (broodlord is niet einde bwl).
atm heb ik 412 defense en ben bijna full wrath :)(7/8).
heb vrijdag die scarab van firemaw gekregen
.
.
heb vrijdag die scarab van firemaw gekregen
kiten met earhbind totemAnoniem: 187696 schreef op zondag 10 september 2006 @ 09:55:
Ik ga vanavond mijn eerste attempt doen in BWL, Ik speel op de Horde side en ben een shaman met ongeveer 50mana/5s 250-300 healing, 5.5k mana. Maar ik weet nou niet goed precies de rol van een Shaman... Ik heb paar guides gelezen maar ik heb er niks van opgestoken wat Shamans nou precies moeten doen... Misschien de kiters Healen? de DPSers healen? =)
Dank u =)
[ Voor 38% gewijzigd door Kevinp op 10-09-2006 09:58 ]
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Waarom krijg ik het gevoel dat Kel'Thuzad zo makkelijk te beaten is?
Ik weet dat ze alle mogelijk buffs hebben die maar mogelijk zijn, maar er was zoveel drama rondom C'thun en iedereen was daar ook zo mee bezig, wekenlang.... totdat ze C'thun moesten nerfen.
En Kel"thuzad wordt zo maar even neergehaald.
Is wel jammer op zich.
Ik weet dat ze alle mogelijk buffs hebben die maar mogelijk zijn, maar er was zoveel drama rondom C'thun en iedereen was daar ook zo mee bezig, wekenlang.... totdat ze C'thun moesten nerfen.
En Kel"thuzad wordt zo maar even neergehaald.
Is wel jammer op zich.
Leven en laten leven!
kek, Nu atiesh geformed is ben ik een beetje "meh" over de looks van dat ding.
Ik weet wel dat hij in lijn met de lore niet al te uitbundig mocht worden maar dit vind ik net ff te basic..

Kan ook zijn dat het aan de screenshot ligt magoe.
Ik weet wel dat hij in lijn met de lore niet al te uitbundig mocht worden maar dit vind ik net ff te basic..

Kan ook zijn dat het aan de screenshot ligt magoe.
[ Voor 16% gewijzigd door Routed op 10-09-2006 10:59 ]
Stacked niet, dunkt mij.markclausing schreef op zondag 10 september 2006 @ 10:50:
stel je voor dat elle priests in de raid dat ding hebben. 5x +62 healing
Of wat dacht je van een druid die er ook nog 1 heeft, en 10 mana er 5 seconde en +62 healing, een geweldige buff, voor heel de party.
Ben zelf geen fan van lifegiving gem, heb er ook altijd op gepassed, heb liever een stat boost. Dit is mijn huidige setup: http://wow.allakhazam.com/profile.html?350536kevinp schreef op zondag 10 september 2006 @ 09:57:
heb vrijdag die scarab van firemaw gekregen.
[...]
kiten met earhbind totem.
Enorme pech met ranged weapons in onze raidgroup, dus ik zit nog met een blue. Verder wil C'Thun mijn neck maar niet droppen. Met een beetje mazzel binnenkort mijn Heavy DI ring vervangen door Signet of the Fallen Defender, Als Razuvious maar een beetje meewerkt dan
[ Voor 5% gewijzigd door Tekla op 10-09-2006 12:25 ]
onyxia guards..?? hoe krijg je die over het water..? ennuh, speel je met dual screen of heb je een fucking breed scherm ofzo..?pasta schreef op zondag 10 september 2006 @ 13:29:
[afbeelding]
Dit was gisteren toen ik net was ingelogd. Iets later waren er ook nog een stel Onyxia Elite Guards in Stormwind Keep. Horde was volgens mij weer aan het kloten.
/edit dit kan alliance meestal alleen doen..
[ Voor 4% gewijzigd door BootVluchteling op 10-09-2006 14:01 ]
Anoniem: 186451
Teremus is gekite uit blasted lands door iemand en die Onyxia elite guards zijn gewoon deel van de Alliance Onyxia key quest.pasta schreef op zondag 10 september 2006 @ 13:29:
[afbeelding]
Dit was gisteren toen ik net was ingelogd. Iets later waren er ook nog een stel Onyxia Elite Guards in Stormwind Keep. Horde was volgens mij weer aan het kloten.
Ik heb de laatste tijd erg weinig aan WoW en de nieuwe topicstart kunnen doen helaas. Natuurlijk werk ik er wel gewoon aan verder (steeds kleine beetjes). Mocht dit topic vol zijn (1000 posts) dan kan iemand wel een nieuw topic openen. Ik mail/dm de nieuwe topicstartcode dan wel als het klaar is.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
owja, das waar. my bad. dacht ff die grote guards in ony layer..Anoniem: 186451 schreef op zondag 10 september 2006 @ 14:13:
[...]
Teremus is gekite uit blasted lands door iemand en die Onyxia elite guards zijn gewoon deel van de Alliance Onyxia key quest.
/edit hoever moet je als paladin in de RETRI tree gaan voor een leuke solo build..? ben nu lvl 35, en heb alle punten tot nu toe in de retri tree.. moet ik de tier 3 talent nemen, of een andere tree ernaast? en zo ja, welke?
[ Voor 26% gewijzigd door BootVluchteling op 10-09-2006 14:30 ]
BootVluchteling schreef op zondag 10 september 2006 @ 14:01:
[...]
onyxia guards..?? hoe krijg je die over het water..? ennuh, speel je met dual screen of heb je een fucking breed scherm ofzo..?
/edit dit kan alliance meestal alleen doen..
offtopic:
2x 20,1" breedbeeld scherm.
2x 20,1" breedbeeld scherm.
* pasta kan overigens niet wachten tot ie z'n paard krijgt @ Lvl 40. Ik word nu al moe van dat continue op en neer rennen tussen Westfall en Redridge.
Signature
Anoniem: 104748
Ik vraag me iets af over de verschillende realms, komt het allemaal op hetzelfde neer of is iedere server toch weer anders kwa guilds omgang enz.? (zal wel niet, maar wie weet
)
Ik weet momenteel gewoon niet wat ik met WoW aan moet, ik heb veel moeite en tijd er in gestoken om voor het eerst een lvl60 mage te bereiken. Zit ik dus in een guild waarbij end game maar niet van de grond komt. Andere guilds zijn of zo serieus over de game dat je af vraag ofdat ik met een dictator spreek, of ze hebben geen mage nodig.... Zit ik dan dus met me lvl60 die eindelijk end game kan doen, maar geen guild kan vinden....zucht.
Klinkt dit bekend (standaar prob), of tref ik dit weer?
Ik weet momenteel gewoon niet wat ik met WoW aan moet, ik heb veel moeite en tijd er in gestoken om voor het eerst een lvl60 mage te bereiken. Zit ik dus in een guild waarbij end game maar niet van de grond komt. Andere guilds zijn of zo serieus over de game dat je af vraag ofdat ik met een dictator spreek, of ze hebben geen mage nodig.... Zit ik dan dus met me lvl60 die eindelijk end game kan doen, maar geen guild kan vinden....zucht.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 104748 op 10-09-2006 15:27 ]
tja.. beetje dubbel.. een mage is al redelijk vaak een class die snel gekozen word.. kans dat je dus een class heb, die overpopulated is.. daarnaast moet je ook goeie realm treffen die nog niet zover is.. als je huidige guild niet aan raiding toekomt, moet je ff kijken of je geen andere opstartende guild kan joinen..?Anoniem: 104748 schreef op zondag 10 september 2006 @ 15:25:
Ik vraag me iets af over de verschillende realms, komt het allemaal op hetzelfde neer of is iedere server toch weer anders kwa guilds omgang enz.? (zal wel niet, maar wie weet)
Op oude servers is dit denk ik redelijk vaak een probleem tegenwoordig.Anoniem: 104748 schreef op zondag 10 september 2006 @ 15:25:
Ik vraag me iets af over de verschillende realms, komt het allemaal op hetzelfde neer of is iedere server toch weer anders kwa guilds omgang enz.? (zal wel niet, maar wie weet)
Er worden nog maar weinig nieuwe guilds gevormd die end-game raiding doen en er gaan meer guilds kapot dan opstarten. Hierdoor krijg je dus dat men vaak de mensen met gear verkiest boven de nieuwe.
Bovendien gaan de "hogere" guilds geen mensen recruiten met mindere gear en zullen dus altijd andere guilds/servers daarvoor gebruiken.
De server is helemaal niet gek oud ofzo, maar het lijkt wel onmogelijk een guild te vinden die bij me past... Is dit echt zo erg met de class mage joh? Zijn er nog aanraad classes? Een pally of priest lijkt me ook leuk iig.BootVluchteling schreef op zondag 10 september 2006 @ 15:38:
[...]
tja.. beetje dubbel.. een mage is al redelijk vaak een class die snel gekozen word.. kans dat je dus een class heb, die overpopulated is.. daarnaast moet je ook goeie realm treffen die nog niet zover is.. als je huidige guild niet aan raiding toekomt, moet je ff kijken of je geen andere opstartende guild kan joinen..?
Ik ben ook een pally zojuist begonnen, en het bevalt me zeer goed. Een keer melee, maar toch ook kunnen healen zodat ik beetje door kan knokken. Is het echt zo erg dat pally in end game gewoon weer moet healen omdat hij kan healen btw? Een dps/healing pally lijkt mij iig het leukste, vinden guilds dit ook?..
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 104748 op 10-09-2006 16:53 ]
pally is 99% healing in raids.. priest is zeer populair.. vooral dwarf. als je snel een guild wil, is dat dé char..Anoniem: 104748 schreef op zondag 10 september 2006 @ 16:51:
[...]
De server is helemaal niet gek oud ofzo, maar het lijkt wel onmogelijk een guild te vinden die bij me past... Is dit echt zo erg met de class mage joh? Zijn er nog aanraad classes? Een pally of priest lijkt me ook leuk iig.
Ik ben ook een pally zojuist begonnen, en het bevalt me zeer goed. Een keer melee, maar toch ook kunnen healen zodat ik beetje door kan knokken. Is het echt zo erg dat pally in end game gewoon weer moet healen omdat hij kan healen btw? Een dps/healing pally lijkt mij iig het leukste, vinden guilds dit ook?..
Vaak healen paladins in endgame ik moet zeggen daar zijn ze ook het beste in. Dps zakt een beetje in als je de 60 nadert. imo
Anoniem: 117852
Tot lvl40-45 kun je warrior nog n beetje bijbenen maar daarna zakt je dps echt in. Endgame ben je vooral buff/decurse/healbot. Sommige mensen kunnen zich er helemaal niet in vinden maar ik zou m'n pala voor geen goud inruilen.Koekje schreef op zondag 10 september 2006 @ 17:01:
[...]
Vaak healen paladins in endgame ik moet zeggen daar zijn ze ook het beste in. Dps zakt een beetje in als je de 60 nadert. imo
Ok veel goeie info 
Ik denk dat het priest wordt, maar ik wil een human female. Ik weet het van de dwarf, maar ik kijk echt liever naar een human female.
Ik denk dat het priest wordt, maar ik wil een human female. Ik weet het van de dwarf, maar ik kijk echt liever naar een human female.
Ik ben nu pvp rank 6, en de laatste tijd ben ik alleen maar aan het pvp'en
omdat ik dat op dit moment het leukste vind om te doen,
En het lijkt relatief eenvoudig om zo an epic gear te komen (faction / exalted)
Nu ben ik binnenkort 8 dagen vrij en wil ik eigenlijk heeeeel veel gaan pvp'en .
Maar nu las ik op de wow-europe site dat het na rank 6 bijna onmogelijk
is meer dan twee ranks omhoog te gaan in een week .
Houd dit dus in dat ik non stop kan pvp'en maar aan de ind van de week
toch nog maar rank 7 ben ?
Nu ben ik binnenkort 8 dagen vrij en wil ik eigenlijk heeeeel veel gaan pvp'en .
Anoniem: 117852
Yep, de eerste paar ranks kun je erg snel halen, vanaf 8-9 begint het echt langer te duren. Kan nog wel 1 per week maar na 10 toch echt niet meer heel makkelijk geloof ik.KunDun schreef op zondag 10 september 2006 @ 18:06:
Nee afhankelijk van de server is het teoretisch altijd mogelijk 2 ranks om hoog te gaan.KunDun schreef op zondag 10 september 2006 @ 18:06:
ja, klopt helmaalKapoen schreef op zondag 10 september 2006 @ 09:25:
[...]
Ik denk dat er een klein foutje in die lijst zit, nl:
[...]
Ik denk dat je verward met Gyth's Skull. Dat is de helm met random resistance en deze dropped in UBRS. Golem Skull Helm dropped in BRD en heeft 'alleen' sta str en +def.
Verder is deze quote ook niet helemaal juist:
voor onze DPS warrios telt +sta niet als stat, gief STR gief AGI![...]
Die chest heeft ook een lap stamina (ik geloof +20 wat heel goed is voor een blauw item).
</miereneukmodus>
vliegenpasta schreef op zondag 10 september 2006 @ 15:19:
* pasta kan overigens niet wachten tot ie z'n paard krijgt @ Lvl 40. Ik word nu al moe van dat continue op en neer rennen tussen Westfall en Redridge.
GRRR, 140 man queue op Magtheridon alleen maar door al die naabs die nihilum komen aanbidden op low lvl chars, alleen maar omdat ze een world first hebben.
Normaal is de server gewoon medium pop maximaal.
Hopelijk gaan de GMs gauw hier wat tegen ondernemen, want hierdoor lagt de server nu ook al 3 dagen lang.
Normaal is de server gewoon medium pop maximaal.
Hopelijk gaan de GMs gauw hier wat tegen ondernemen, want hierdoor lagt de server nu ook al 3 dagen lang.
wat zouden ze moeten doen dan? alle mense >lvl10 eraf schoppen? beetje dom niet.. wacht een week en dan is het ook weer voorbij. niet huilen
blup
uhm, neem van mij aan, roll een dwarf priest...Anoniem: 104748 schreef op zondag 10 september 2006 @ 17:12:
Ok veel goeie info
als een guild moet kiezen tussen een 4/8 tier 1 human priest of een 8/8 tier 0 dwarf priest, kiezen ze voor de dwarf..
fear ward is ultiem voor guilds..!
Fuck die fear ward haha, ik kijk liever naar een sexy female dan naar een dwarf, ja tuurlijk ben ik dan ook zielig, misschien nog wel zieliger, maar ik voel me er prettig bijBootVluchteling schreef op zondag 10 september 2006 @ 19:34:
[...]
uhm, neem van mij aan, roll een dwarf priest...
als een guild moet kiezen tussen een 4/8 tier 1 human priest of een 8/8 tier 0 dwarf priest, kiezen ze voor de dwarf..
als je dan geen guild kan krijgen, moet je niet bij mij komen klagen..Speedy55 schreef op zondag 10 september 2006 @ 19:44:
[...]
Fuck die fear ward haha, ik kijk liever naar een sexy female dan naar een dwarf, ja tuurlijk ben ik dan ook zielig, misschien nog wel zieliger, maar ik voel me er prettig bij
Anoniem: 188900
nah een paar weken elke dag op dit forum te kijken eindelijk maar is aangemeld 
ik speel op Argent dawn server heb daar een 51 priest, 41 pally, 19 rogue en nu een lvl 8 lockje ^^
Nog meer argent dawn players hier?
ik speel op Argent dawn server heb daar een 51 priest, 41 pally, 19 rogue en nu een lvl 8 lockje ^^
Ik zal niet klagen zit al in een van beste guilds van de server.BootVluchteling schreef op zondag 10 september 2006 @ 19:51:
[...]
als je dan geen guild kan krijgen, moet je niet bij mij komen klagen..
Ik, Pharalax level 60 Paladin.Anoniem: 188900 schreef op zondag 10 september 2006 @ 20:56:
nah een paar weken elke dag op dit forum te kijken eindelijk maar is aangemeld
noob tanksBootVluchteling schreef op zondag 10 september 2006 @ 19:34:
[...]
uhm, neem van mij aan, roll een dwarf priest...
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Mmm.. ik voel me eignelijk best gecheat in de laatste ony raid. Misschien kunnen jullie je licht heir eens op schijnen.
Ik ben dus een sword rogue, mijn 'tegenpartij' een tank warrior.
Ik had Brutality Blade als MainHand en Zulian Slicer als OffHand.
Betreffende warrior had Ancient Hakkari Manslayer en een shield.
Ony sterft en Vis'kag the Bloodletter dropt. Ik check roguechannel of er nog swordrogues zijn die dit zwaard willen en krijg een hoop proficiats te horen. Ik zat toevallig ook in het warrior channel en vraag daar om voor me te passen aangezien dit het ultieme zwaard is dat ik voor een hele tijd zal tegenkomen en het voor een warrior (dacht ik) niet eens zo goed is. Een warrior begint meteen te zeggen dat het net zo goed is voor warriors. Ik whisper dus de betreffende warrior die meer dkp had dan ik en vraag hem om te passen. Ook geen goed resultaat.
Ik naar de masterlooter.. hem uitleggen dat dit het ultieme rogue sword is dat ik te pakken zal kunnen krijgen en dan de warrior er vrij weinig baten bij heeft. ML zegt er wat van op TS waarop de warrior een verhaal afsteekt dat ie +5 sword heeft en dit zwaard dus echt wel een warriorzwaard is waar hij veel aan heeft. Eindresultaat warrior mag callen en krijgt het zwaard.
Hierbij moet gezegd worden dat onze guild dkp hanteerd voor "the greater good of the guild" en dus items die veel beter zijn voor 1 class ook naar die clas horen te gaan ongeacht dkp.
Ik voel me dus serieus 'bedrogen' door de warrior en onze masterlooter. Heb ik gelijk of is dit wel degelijk een aanzienlijke verbetering voor die warrior? Wat is een ideaal sword voor een tank op ons niveau (MC cleared, AQ20 laatste boss nog, BWL beginnende).
Ony sterft en Vis'kag the Bloodletter dropt. Ik check roguechannel of er nog swordrogues zijn die dit zwaard willen en krijg een hoop proficiats te horen. Ik zat toevallig ook in het warrior channel en vraag daar om voor me te passen aangezien dit het ultieme zwaard is dat ik voor een hele tijd zal tegenkomen en het voor een warrior (dacht ik) niet eens zo goed is. Een warrior begint meteen te zeggen dat het net zo goed is voor warriors. Ik whisper dus de betreffende warrior die meer dkp had dan ik en vraag hem om te passen. Ook geen goed resultaat.
Ik naar de masterlooter.. hem uitleggen dat dit het ultieme rogue sword is dat ik te pakken zal kunnen krijgen en dan de warrior er vrij weinig baten bij heeft. ML zegt er wat van op TS waarop de warrior een verhaal afsteekt dat ie +5 sword heeft en dit zwaard dus echt wel een warriorzwaard is waar hij veel aan heeft. Eindresultaat warrior mag callen en krijgt het zwaard.
Hierbij moet gezegd worden dat onze guild dkp hanteerd voor "the greater good of the guild" en dus items die veel beter zijn voor 1 class ook naar die clas horen te gaan ongeacht dkp.
Ik voel me dus serieus 'bedrogen' door de warrior en onze masterlooter. Heb ik gelijk of is dit wel degelijk een aanzienlijke verbetering voor die warrior? Wat is een ideaal sword voor een tank op ons niveau (MC cleared, AQ20 laatste boss nog, BWL beginnende).
ik zou die warrior in zn bek spugen.. zn eigen wapen is zeker niet slecht, en hij hoeft alleen maar te tanken.. geen zware dps. als hij die AHM in zn hand heeft, mag hij heus niet klagen.. ik persoonlijk vind dat een rogue en krijgen mag..poohbeer schreef op zondag 10 september 2006 @ 22:47:
Mmm.. ik voel me eignelijk best gecheat in de laatste ony raid. Misschien kunnen jullie je licht heir eens op schijnen.
omg, is jullie #2 dps een warlock?Vincentio schreef op zondag 10 september 2006 @ 22:52:
Zo en dat waren de 4 horsemen:
[afbeelding]
5e guild in EU, 2e op Magtheridon ^^
[ Voor 6% gewijzigd door BootVluchteling op 10-09-2006 23:03 ]
Ik heb zelf ook een servitude band op mijn palading, leuke epic maar om nou te zeggen dat het echt een paladin item is... Een caster haalt er veel meer uit. Maar als je m gewonnen hebt en t "mocht" who cares? Congrats met de ringAnoniem: 147287 schreef op zondag 10 september 2006 @ 22:08:
We hadden net een guild run in ZG met heel wat trials, En nu heb ik als Paladin band of servitude boven zo een 5 a 6 trials genomen, Wat vinden jullie hiervan?
De GM was het met me eens, dat ik er net zoveel recht op had.
Licht eraan is ZG gewoon voor de fun bij jullie of moeten jullie echt gear eruit hebben. Bij het laatste is het zonde dat het naar een pala gaat.Koekje schreef op zondag 10 september 2006 @ 23:28:
[...]
Ik heb zelf ook een servitude band op mijn palading, leuke epic maar om nou te zeggen dat het echt een paladin item is... Een caster haalt er veel meer uit. Maar als je m gewonnen hebt en t "mocht" who cares? Congrats met de ring
Zo een nieuwe topic maar Het Grote World of Warcraft topic - Deel 87
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Slow-chat, one-liners en offtopic geblaat horen niet thuis in dit topic!