Doe even relaxed joh, de trinket heeft voor
Rogues, Warriors EN hunters de beste stats die momenteel op een trinket te verkrijgen is, ik ben het met je eens dat hij net iets beter is voor een rogue, maar nontheless is het een goede upgrade over Blackhand's breadth of DM trinket voor hunters.
Moeilijk hé, delen.. stelletje egoisten
Zo zou ik ook een whine-post kunnen maken hoe shamans meer recht hebben op Rejuvenating gem, omdat priests en druids 30% (Met 3-piece t2) spirit regen hebben, en shamans meer benefit hebben van mana/5 omdat ze verder geen regen hebben.. maar ik zie in dat het simpelweg de beste trinket is voor
alledrie de classes, en ik heb dan ook aardig wat runs moeten wachten voordat ik hem heb kunnen looten.
Haha
Expansion is er nog niet, ik kan echter niet wachten, 25mans en dual wielding word leuk

Als rejuvenating gem 2% crit with spells had dan was het
echt een paladin trinket

DarkShadow schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 11:38:
[...]
ik vraag me serieus af of die extra 8 attackpower het wel waard is, en als jij in een guild zit dan neem ik aan dat je tot op zekere hoogte een goede verstandhouding wil kweken met je mede guildies, ik ben gm van mijn guild dus zou de trinket makkelijk kunnen nemen. Maar ik doe dat niet, omdat ik liever zie dat een rogue er blij mee is dan ik, ik hoop wel dat blizzard eindelijk eens met wat betere hunter items gaat komen, en vooral meer crit ipv hit/dodge. We hebben op het moment nauwelijks keuzes in ringen, en armor is er buiten onze set ook al niet echt te vinden (set is vrijwel altijd beter).
Gisteren ook nog een hele discussie gehad over asscandy, of het naar een pally of een warrior zou moeten gaan. Pally had meer dkp, en warrior was MT dus kan het ook niet veel gebruiken in raids. Uiteindelijk toch maar voor de warrior gegaan, maar was een lastige keuze.
8 AP is niet zoveel, nee, maar je kunt geen 2x DM trinkets aan. Het is natuurlijk wel een moeilijke keuze, als ik een hunter was zou ik voor een super-active, super skilled, super geared rogue die DFT als een van zijn laatste items nog nodig had natuurlijk passen. Maar als er een half NS equipped slacker rogue is met blauwe wapens dan kan je er op rekenen dat ik hem over hem zal nemen.
Loot priorities, in principe doen wij de eerste paar drops voor pve-priority, dus geen dps cloaks aan paladins en shamans, maar na een paar drops (of wanneer er betere upgrades beschikbaar zijn: Bijvoorbeeld ashkandi -> dark edge of insanity) dan word hij FFA.
[
Voor 80% gewijzigd door
Anoniem: 113568 op 08-09-2006 11:44
]