Hmm, gisteren echt een hoop bots tegengekomen in Burning Steppes (eigenlijk al heel de week, maar had eerst niet in de gaten dat het bots waren). Ik log namelijk nogal eens in op wat vreemde tijden en die characters lopen daar echt 24 uur per dag rond. Eigenlijk gewoon heel vervelend, omdat ze het questen moeilijk maken. Iedere keer als er dan een mob spawned die ik moet hebben moet ik rennen wat ik kan om hem op tijd te taggen. Als een GM van blizzard daar gewoon eens zou gaan kijken kan hij zo 3 of 4 accounts bannen, maar dat doen ze volgens mij niet.
Ik was gewoon genoodzaakt om mijn heil iets verderop in BS te zoeken, bij de hogere levels, want die worden met rust gelaten door de bots. Kost mij redelijk wat moeite om een lvl 58 elite te slopen als ik net zelf 59 geworden ben, maar de casters lukt dan nog wel. Wel een berg rested xp krijg je ervoor, maar echt snel gaat het niet.
Nou ja, vanavond nog maar eens kijken of ze nog daar rondhobbelen en eventueel een ticket aanmaken. Kijken of ze er iets tegen ondernemen.
Toch snap ik niet hoe zo'n bot nu precies werkt, eigenlijk een knap stukje programmeer werk of verkijk ik me daarop?
Ik was gewoon genoodzaakt om mijn heil iets verderop in BS te zoeken, bij de hogere levels, want die worden met rust gelaten door de bots. Kost mij redelijk wat moeite om een lvl 58 elite te slopen als ik net zelf 59 geworden ben, maar de casters lukt dan nog wel. Wel een berg rested xp krijg je ervoor, maar echt snel gaat het niet.
Nou ja, vanavond nog maar eens kijken of ze nog daar rondhobbelen en eventueel een ticket aanmaken. Kijken of ze er iets tegen ondernemen.
Toch snap ik niet hoe zo'n bot nu precies werkt, eigenlijk een knap stukje programmeer werk of verkijk ik me daarop?
Time spend gaming is time spend well