Leuk weer die discussie over imba zijn van locks/mages en andere classes...
Ik weet van mezelf alleen dat ik na een dip waarbij ik niet meer zo graag op me mage speelde (en toen ook een rogue naar 60 heb gelvlt) ik nu meer fun heb dan ooit op me mage.
Respec naar Fire en insta BG's samen met hernieuwde effort van mijn guild in AQ/Naxx hebben de lol weer helemaal terug gebracht.
In AV kan ik als mage zijnde idd bijna elke class 2shotten (ignite FTW) met mijn huidige build/gear, vanuit posities waar de tegenstander je niet zo snel ziet/doorheeft kan je zo 4/5 man neerhalen voordat je zelf het bokkie bent, het leukste blijven alleen de 1on1's die je doet in BG's /world pvp.
En Anub is dan volgens de meeste redelijk easy maar als je een raid groep heb waarvan de helft de encounter niet serieus neemt dan houdt het al snel op.
Gisteravond leek het erop dat eindelijk de neuzen de zelfde kant op stonden en hing een Fk dus ook in de lucht.
Alleen zijn we er nu dus achter dat je Anub dus ook in evade kan laten komen als je tank verkeerd gaat staan, welkom back 100% healt
Jammere was dat we in die try (na hem dus van 77%>100% te hebben zien gaan) we hem uiteindelijk op 26% kregen voorat een add besloot dat de MT een veel aangemamer hapje was dan de puller/OT die hem oorspronkelijk had moeten opvangen.
Maargoed, vanavond weer AQ in rep verzamelen zodat ik eindelijk me nieuwe boots kan ophale, het zuigt als je guild besluit om AQ te gaan rapen als je net 4 weken op vakantie bent, dan heb je qua rep een enorme achterstand.
En die kut bots vernaggelen het hele grinden, waar je ook komt het zijn constant die ruk hunters met hun BM pets die de boel leeg farmen.
Als je in Felwood naar Jadefire Run gaat op Trollbane zijn daar 5 hunters en een horde rogue de tent helemaal aan het leeg farmen. Hoe moet ik nu dan fatsoenlijk aan me felcloth komen
Voorheen deed ik tussen het herben door 2/3 keer de boel daar leeg vegen voor me runeclth/felcloth en andere zooi maar dat gaat je nu niet meer lukken.
/2 WTB nieuwe grindspot met lvl54/57 mobs.