"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
's morgens of 's avonds?osxy schreef op zondag 03 september 2006 @ 16:52:
Woensdag is normaal, want dan is het onderhoud. Dat duurt normaal tot 11 uur, maar er zijn momenteel bij sommige servers problemen.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Verwijderd
Verwijderd
Skullcrusher speel ik.
Verwijderd
quest weggooien en opnieuw aannemenVerwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 18:02:
ik hebe en vraagje, ik heb die quest van die Poison skill (Klavens tower) quest helemaal verneukt, en als ik die quest opnieuw wil doen werkt dat ook niet, en zonder die quest kan ik geen poison skills krijgen (rogue), is er een alternatief?? anders vind ik het wel een erge laage streek van blizzard
het draait buiten de steden eigenlijk verbazingwekkend prima, ik draai het niet eens op z'n laagste settings en toch werkt hetVerwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 15:04:
Hey,
Ik heb een vraag, kon deze niet zo snel vinden via de search. Ik wil graag Wow gaan spelen maar weet niet of deze op mijn Mac Mini te spelen is gaat hier om de oudere mac mini, wel het top model van toen met Superdrive en bluetooth, 1.5 ghz. Denk zelf dat de grafische kaart te zwak is om wow op te spelen, misschien dat iemand hier dit heeft proberen te instaleren?
Sys rec =
Mac System/OS
1.0 GHz or higher G4 or G5 processor.
512 megabytes RAM or higher. DDR RAM recommended.
ATI or NVIDIA video hardware with 64 MB VRAM or more.
3 gigabytes or more of available hard drive space.
MacOS X 10.3 ("Panther") or better.
Mijn Mac Mini =
Machine Model: PowerMac10,2
CPU Type: PowerPC G4 (1.5)
Number Of CPUs: 1
CPU Speed: 1.5 GHz
L2 Cache (per CPU): 512 KB
Memory: 512 MB
ATI Radeon 9200:
Chipset Model: ATY,RV280
VRAM (Total): 64 MB
Vendor: ATI (0x1002)
Device ID: 0x5962
Revision ID: 0x0001
ROM Revision: 113-xxxxx-134
Displays:
DELL 2007WFP:
Resolution: 1680 x 1050 @ 60 Hz
Depth: 32-bit Color
Core Image: Not Supported
Main Display: Yes
Mirror: Off
Online: Yes
Quartz Extreme: Supported
Rotation: Supported
Volgens mij moet dit dus net gaan, alleen vraga ik me af hoe het spel zal gaan lopen, denk zelf dat het niet al te goed zal gaan. Ik hoor het wel..
blup
Verwijderd
Probeer de guild uit te breiden met nieuwe, gedisciplineerde spelers en probeer progress te boeken of probeer bij een groter guild te applyenVerwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 15:03:
Ik zit in een vrij gezellige nl guild, maar we doen alleen ZG af en toe. (geen full) Er zijn al guilds op server met MC BWL enz. bezig, en ik wil ook! We missen de ervaring enzo, wat zouden julie doen?
Kan is leuk maar wie wilt het bijhouden? Veel alts enzo hoor.BootVluchteling schreef op zondag 03 september 2006 @ 11:45:
ik zat ff topic door te lezen.. is het misschien leuk om het aantal tweakers in de des betreffende realms in de startpost te verwerken..?
is het technisch mogelijk, om een poll aan de openingspost te hangen? (dat de poll halverwege het topic, automatisch de openingspost aanpast?)
nieuwe spelers kunnen dan kijken op welke realm de meeste tweakers zitten enzo..
ach, misschien stomme gedachte, maar niet geschoten is altijd mis
zoiets ja, alleen dan wat overzichtelijker, en misschien met meer info..
Verwijderd
Ik heb in mijn spellbook een probleempje. Namelijk als ik een rank2 spell leer en ik kijk in mijn spellbook dan zie ik alleen van die spell rank2 staan en niet meer de rank1, en toch wil ik ze beiden nog overhouden.. Hoe krijg ik dan die rank1 weer te zien, terwijl de rank2 ook blijft..?
En ik wil graag een wow movie recorden, maar met welk progje moet dat of kan dat het best?
lijkt erop dat de raid teveel damage pakt door de flame buffet. Misschien dat we toch de raid in full Fire resist moeten hebben, maar wordt het gevecht dan niet te lang? het is toch aardig wat hp wat weg gekbalt moet worden.
Tanken lijkt wel goed te gaan aangezien aggro niet een probleem is zolang ik de wing buffet maar weg taunt. Maar met die ongelukkige shadowflame ging ik dus neer. Gebeurt dat vaak dat de knockback tezamen valt met de shadowflame?
Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid
mja, ligt aan de class waarmee je speelt... bij warrior (en ws rogue ofso maar die speel ik niet) heb je alleen de hoogste spellrank, bij casters (mages / locks / priests / druids) heb je wel alle ranks beschikbaarVerwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 23:27:
Ik had ff 2 vraagjes..
Ik heb in mijn spellbook een probleempje. Namelijk als ik een rank2 spell leer en ik kijk in mijn spellbook dan zie ik alleen van die spell rank2 staan en niet meer de rank1, en toch wil ik ze beiden nog overhouden.. Hoe krijg ik dan die rank1 weer te zien, terwijl de rank2 ook blijft..?
En ik wil graag een wow movie recorden, maar met welk progje moet dat of kan dat het best?
Verwijderd
kan niet volgens mij.Verwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 23:27:
Ik had ff 2 vraagjes..
ik bedoel je kan maar een beperkt aantal ranks omhoog per week, wat gebeurt er met de honor die je daar bovenop nog haalt (100k honor nodig voor een rank up (max) maar je haalt 200k in een week)
Dat is inderdaad alleen zo bij Warrior (en Rogues misschien ook) In ieder geval neit bij classes die mana gebruiken.Verwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 23:27:
Ik had ff 2 vraagjes..
Je kan films maken met Fraps.
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Volgens mij snap je het honour systeem niet helemaal. Je houdt geen honour overViggen schreef op zondag 03 september 2006 @ 23:54:
weet iemand trouwens wat er met de honor gebeurt die je 'extra' krijgt in een week?
ik bedoel je kan maar een beperkt aantal ranks omhoog per week, wat gebeurt er met de honor die je daar bovenop nog haalt (100k honor nodig voor een rank up (max) maar je haalt 200k in een week)
De hoeveelheid honour bepaalt je weekly standing. Dat is gewoon botweg een ranking van minder naar meer honour. Hoe hoger die ranking, hoe meer ranking points je haalt. (max is 13000). Huidige RPs - decay + nieuwe RPs = rank.
Je kunt niet niet meer dan 13000 RPs krijgen per week, daarom kun je niet meer dan dat ranken.
[ Voor 6% gewijzigd door Hydra op 04-09-2006 01:04 ]
https://niels.nu
mja ik bedoel dat je maar een max aantal ranks per week omhoog kunt toch?Hydra schreef op maandag 04 september 2006 @ 01:02:
[...]
Volgens mij snap je het honour systeem niet helemaal. Je houdt geen honour over
De hoeveelheid honour bepaalt je weekly standing. Dat is gewoon botweg een ranking van minder naar meer honour. Hoe hoger die ranking, hoe meer ranking points je haalt. (max is 13000). Huidige RPs - decay + nieuwe RPs = rank.
ben op 't moment rank 3 en heb nu al paar 100k aan honor gehaald deze week en vroeg me af of 't wel zin heeft om nog meer honor te halen (omdat je maar max aantal omhoog kunt)
Ik heb nu m'n DreadMist mask, een Ace of Portals en een Codex: Prayer of Fortitude II.
* chromeeh is wel tevreden
Edit:
Over de spell rankings, ik heb de keuze uit 9 ranks Shadowbolts, ze 'overschrijven' elkaar niet (Warlock).
Maar zag met m'n Rogue altje dat bepaalde ranked dingen wel overschrijven.
Denk dat het erg afhankelijk is van je class.
[ Voor 40% gewijzigd door chromeeh op 04-09-2006 08:19 ]
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Mwach. Scholo is nog wel te doen, maar als je echt gold wilt verdienen kan je beter met wat epicequipte mensen strat baron doen.. Toen die 45 min baron quest erg in was heb ik daar massa's goud aan bij gekregen. Gewoon alle blue's DE'en en dan de shards op het einde verdelen, is toch gauw zo'n 2 shards en 10g voor een hele run. 30 minuutjes en je was klaar.CV_SmileY schreef op maandag 04 september 2006 @ 08:10:
Jah, Scholo blijft leuk, altijd wel leuke drops dus makkelijk gold verdienen. Een van de weinige 5man instances die mij niet gaat vervelen
Ook kan je makkelijk met 4 man scarlet side doen, en dan voor de righteous orbs gaan. Ik snap nogsteeds niet hoe mensen gold tekort kunnen komen. Er zijn echt genoeg manieren, je moet ze alleen zien te ontdekken.
En zeg niet dat ik dan bijv niet de repaircosts heb, gister heb ik er ook gewoon 25g aan repairs door gejaagd, en dat zal ook de komende weken nog wel zo blijven als mensen niet focussen...
Locust swarm ontwijken blijft lastig voor sommige mensen...
[ Voor 13% gewijzigd door enira op 04-09-2006 08:56 ]
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Meteen maar met guild mee naar ZG en AQ20 welke we voor een nieuwe guild al behoorlijk goed doen.
ZG is op farm na 3 dagen al. En AQ20 zitten we bij Ossirian maar die ging niet down voor de instance reset. Lovin' it
Verwijderd
Ik heb intussen lvl95 leatherworking en lvl 158(oid) skinning. ook de moonglow vest heb ik gehaald met de quest, maar echt geld wil er nog niet binnenkomen.
Ik zit nu op 2 gold en daar blijf ik een beetje hangen, hebben jullie tips om wat meer gold te maken?
Ik maak nu met name embossed leather shoes (verkopen wel aardig) en pants. deze geef ik dan ook nog +8 armor met een light armor kit, het viel me op dat het daarmee sneller verkoopt.
Verwijderd
Verwijderd
waarschijnlijk wel, maar dan krijg ik nooit een hoge skill. dus hoe kan je je skill omhoogkrijgen en gold maken....Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 10:23:
k weet niet hoe de ah prijzen op jullie server zijn, maar mijn ervaring is dat domweg leather verkopen (dus geen produkten van maken) beter verkoopt
als het je eerste char is zou ik ten zeerste afraden om een profession te nemen waarbij je items moet maken.Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 10:27:
[...]
waarschijnlijk wel, maar dan krijg ik nooit een hoge skill. dus hoe kan je je skill omhoogkrijgen en gold maken....
ga mining/skinning/herb gathering doen als je 2 professies. als je later genoeg geld hebt kun je altijd of wel een 2e char maken voor de andere professions of een van je professions dumpen en bijv leatherworking nemen als je dat echt graag wilt.
Verwijderd
zit wat in, maar ik dacht juist, leuk kan ik craften en daarnaast ook nog quest gaan doen. als ik in het ene even geen zin heb doe ik gewoon het andere. vandaar dat ik deze keuze gemaakt heb.Yokidrink schreef op maandag 04 september 2006 @ 10:30:
[...]
als het je eerste char is zou ik ten zeerste afraden om een profession te nemen waarbij je items moet maken.
ga mining/skinning/herb gathering doen als je 2 professies. als je later genoeg geld hebt kun je altijd of wel een 2e char maken voor de andere professions of een van je professions dumpen en bijv leatherworking nemen als je dat echt graag wilt.
Ja het is inderdaad mijn eerste character. maar ik zou er natuurlijk een tweede character bij kunnen maken die ik inzet op mining en herb om daar geld mee te maken.
Hoe zit het met fishing trouwens? levert dat wat op?
Verwijderd
Weet je zeker dat het Fraps is? Kan het niet met andere programma's?Mojo schreef op zondag 03 september 2006 @ 23:56:
[...]
Dat is inderdaad alleen zo bij Warrior (en Rogues misschien ook) In ieder geval neit bij classes die mana gebruiken.
Je kan films maken met Fraps.
Verwijderd
ik zou natuurlijk mijn cured leather en medium leather stacks kunnen verkopen, maar ik denk dat ik die toch op korte termijn nodig ga hebbenjohnnyv.nl schreef op maandag 04 september 2006 @ 10:45:
Ik ben m'n gnome mage aan het levelen (@sylvanas) en heb daar herbalism en alchemy. Door simpelweg de herbs die ik niet kan gebruiken voor herbalism (geen geel tot rode potions of zaken die ik nog niet kan maken) op de AH te zetten heb ik nu met m'n level 34 mage al 65 goud. Heb nog nooit op dat level zoveel goud gehadEn alsnog level ik alchemy zo snel als mogelijk is.
Na de 5de whipe op huhuran, begonnen we te schelden op de servers van blizzard.
Maar iemand uit de raidgroup kon my vertellen wat de problemen waren.
Blizzard is hardware aan het uitwisselen en heeft deze week geprobeerd om nieuwe SUN-servers te koppelen aan de bestaande Blade-servers. Een koppeling waarvan de meeste ISP's weten dat dit niet vlekkeloos gaat, veel problemen mee bekend.
Tevens vertelde hij iets over de verhouding op de lijn qua gebruikers.
Normaal is een verhouding 22:1 (22 gebruikers over 1 lijn) bij een ISP
Met WoW is de verhouding 194:1 terwijl de lijn geschikt is voor 54:1
Door deze oorzaken ervaren zo veel mensen lag-issues.
Sorry, zit niet zo in de ICT dat ik de officiele benamingen kan gebruiken.
Sabriël
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Verwijderd
Wat je zou kunnen doen om G's te verdienen, is je verdiepen in AH.freggeltje schreef:
Ik ben lvl18 NE Druid op Kilrogg (IGN: Kartha)
Ik heb intussen lvl95 leatherworking en lvl 158(oid) skinning. ook de moonglow vest heb ik gehaald met de quest, maar echt geld wil er nog niet binnenkomen.
Ik zit nu op 2 gold en daar blijf ik een beetje hangen, hebben jullie tips om wat meer gold te maken?
Deed ik ook en heb genoeg mazzeltjes gehad. (Maar het kan natuurlijk ook fout gaan).
Zie het als speculeren op de beurs.
Heb nu twee Chars op Xavius, levels respectievelijk 31 en 26 en zo'n beetje 150G op de bank en circa 200G aan items op de bank die ik nog moet verkopen.
Nu hoor ik mensen al denken, 150G en twee chars. Ja, maar één daarvan hoeft een mount te kopen, de ander is een Lock.
------------------------------
Even een andere vraag.
Ik moet nog steeds respeccen met m'n mage na Patch 1.11.
Wat zijn de voors en tegens ten opzichte van Combustion (Fire) en Iceblock (Frost).
Ik weet dat Iceblock een lifesaver kan zijn, maar daar tegenover staat een increase of critical strike chance met Fire.
Mijn idee is onderstaande met de keuze tussen Combustion en Iceblock welke nog niet vast liggen.
Fire Talents - 31 points
# Improved Fireball - rank 5/5
# Ignite - rank 5/5
# Flame Throwing - rank 2/2
# Pyroblast - rank 1/1
# Burning Soul - rank 2/2
# Improved Scorch - rank 3/3
# Master of Elements - rank 3/3
# Critical Mass - rank 3/3
# Blast Wave - rank 1/1
# Fire Power - rank 5/5
# Combustion - rank 1/1
Frost Talents - 20 points
# Improved Frostbolt - rank 5/5
# Elemental Precision - rank 3/3
# Ice Shards - rank 5/5
# Piercing Ice - rank 3/3
# Cold Snap - rank 1/1
# Arctic Reach - rank 2/2
# Frost Channeling - rank 1/3
Verwijderd
Verwijderd
Natuurlijk zullen er wel leuke dingen tussen staan, maar de build die ik nu samengesteld heb, is based on a critical build. Althans, dat is de bedoeling.
Voor patch 1.11 was ik overigens 31 Arcane.
Nou is mijn vraag aangezien ik nog nooit een guild heb gerund hoe nu het best al dat volk eensgezind te krijgen. Ik heb een paar keer een ad gepost in /general en daar kwam aardig wat reactie op. Inmiddels 31 leden (we zijn internationaal). Alleen t geinige is dat sommige mensen gewoon weer leaven enzo zonder berichtje. Best vaag en iri want misschien doen we wel iets niet goed.
Dussss iemand nog tips om een beginnend guild te helpen? als je trouwens ook een char op Darkspear hebt (of wilt aanmaken), geef dan Jappie (ikke dus
Dus jij hebt een Blizzard medewerker als guildiesabriel schreef op maandag 04 september 2006 @ 11:14:
Even een repley of the lag-issues van deze week.
Na de 5de whipe op huhuran, begonnen we te schelden op de servers van blizzard.
Maar iemand uit de raidgroup kon my vertellen wat de problemen waren.
Blizzard is hardware aan het uitwisselen en heeft deze week geprobeerd om nieuwe SUN-servers te koppelen aan de bestaande Blade-servers. Een koppeling waarvan de meeste ISP's weten dat dit niet vlekkeloos gaat, veel problemen mee bekend.
Tevens vertelde hij iets over de verhouding op de lijn qua gebruikers.
Normaal is een verhouding 22:1 (22 gebruikers over 1 lijn) bij een ISP
Met WoW is de verhouding 194:1 terwijl de lijn geschikt is voor 54:1
Door deze oorzaken ervaren zo veel mensen lag-issues.
Sorry, zit niet zo in de ICT dat ik de officiele benamingen kan gebruiken.
Sabriël
Maar goed; uiteindelijk moet je kiezen wat je zelf het leukste vind. In de mage talents kun je nu allerlei kanten op. Ik heb ook een aantal mages met Arcane Power in onze guild; icm leuke trinkets (die van Hakkar of TOEP) ben je dan imba in PvP (2500+ crits ftw
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
ik heb nu een alt op xavius, naast mn main op xavius (60 lock en 34 pally)Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 10:14:
Ik ben lvl18 NE Druid op Kilrogg (IGN: Kartha)
Ik maak nu met name embossed leather shoes (verkopen wel aardig) en pants. deze geef ik dan ook nog +8 armor met een light armor kit, het viel me op dat het daarmee sneller verkoopt.
de lock heeft herbalism/skinning en de paladin heeft mining/alchemy.. alchemy is al sinds lvl 25 ofzo op lvl 225 en mining zit nu op 164. de warlock heeft eigenlijk, door een beetje te grinden in ubrs enzo al dik 400G staan, en de pally met 40G gesponsord. de paladin heeft nu op eigen krachten VEEL centen verdiend. sta momenteel op 110G.
het enige wat ik doe, is het verkopen van bars en sommige blue's die ik hier en daar vind.
copper minen is al grijs bij mij, maar combineren met tin en je heb bronze. bronze is leuk geld verdienen.
coarse stone is echt bizar hoeveel dat opbrengt. ik krijg dik 3G voor een stack..
helaas ook een van de grotere AH-blunders uit mn WoW carrière gemaakt.. een "hi-tech supergun" (blue lvl 24 uit gnomeregan) voor 3,5G BO op AH gezet. bleek dus ultiem hunter twink wapen te zijn, die binnen de minuut verkocht was, en voor 24G BO op AH terug werd gezet
om ff terug te komen naar je skin/lw.. ik vind LW een erg dure proff om te lvlen.. heb het op een andere alt, maar ik vind het een brakke profession. herbalism brengt genoeg geld in het laadje als je geld nodig heb. als je een mount heb is het helemaal heerlijk. als je straks richting de lvl 22 ben, moet je lekker in wetlands gaan grinden.. VEEL leather, en veel mobs.. mooie combinatie. de raptors droppen ook veel eieren om je cooking evt. mee te kunnen lvlen? fishing is wel ók, maar echt bijster veel geld verdien je er geloof ik niet mee..
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
als je op een wat oudere server zit (weet niet hoe oud je realm is) dan heb je veel kans dat je mensen heb die een main al op 60 hebben in een grote guild, die geen lowbies accepteerd. je heb dus dan kans dat ze ff joinen voor de gezelligheid, en rond de 60 weer leaven.Japser schreef op maandag 04 september 2006 @ 11:26:
zo hier spreekt sinds gisteren een echte Co-GuildmasterIk heb samen met een WoW vriend zal ik maar zeggen een guild opgericht op de server Darkspear genaamd <Final Destination>.
Nou is mijn vraag aangezien ik nog nooit een guild heb gerund hoe nu het best al dat volk eensgezind te krijgen. Ik heb een paar keer een ad gepost in /general en daar kwam aardig wat reactie op. Inmiddels 31 leden (we zijn internationaal). Alleen t geinige is dat sommige mensen gewoon weer leaven enzo zonder berichtje. Best vaag en iri want misschien doen we wel iets niet goed.
Dussss iemand nog tips om een beginnend guild te helpen? als je trouwens ook een char op Darkspear hebt (of wilt aanmaken), geef dan Jappie (ikke dus) of Mack een whisper als je erbij wilt! We zijn trouwens een alliance guild wat in de toekomst endgame wil gaan doen, maar da's nog ver weg!
je heb 2 type spelers.. die-hard raiders, en mensen die voor de gezelligheid spelen. jij moet zelf bepalen wat je wil. het is het gezelligste bij de casual gamers, maar je boekt minder progressie (normaal gesproken)
als je wil gaan raiden, moet je dus beetje eisen gaan stellen.. mensen die hun chars heel snel levelen kan je lager aannemen, dan mensen die traag levelen. wil je ZG doen, dan raad ik aan om ff te zorgen dat je geen mensen onder de 45 aanneemt.. dat is eigenlijk een echt minimum. plaats tactics op het forum, zorg voor een TS/vent server en probeer het te fixen.
belangrijk is dat je zorgt dat mensen niet leaven als het ff minder loopt in de guild.. kan soms de guild de kop kosten..
fun events kan je guild ook hechter maken.. een 40 man (lvl 1 chars) raid tegen hogger schijnt succes gegarandeerd te zijn..
Het nut van Arcane zal je merken wanneer jij voor de zoveelste keer zit te drinken terwijl al de anderen gewoon kunnen verdergaanVerwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 11:25:
Ik zie het nu van Arcane niet echt in.
Natuurlijk zullen er wel leuke dingen tussen staan, maar de build die ik nu samengesteld heb, is based on a critical build. Althans, dat is de bedoeling.
Voor patch 1.11 was ik overigens 31 Arcane.
't Is ook de reden waarom ik nog steeds full frost ben: ice block is goddelijk en frost spells zijn zoveel mana-efficiënter. Als ik fire zou speccen (wat nog wel eens volgt), dan is het 31 in fire, 18 in arcane en dan 2 in elemental precision.
Ik roep eigenlijk altijd om dat iedereen zijn FR gear moet aandoen voor bij Firemaw, behalve de healers die out of sight staan (op de ony cloak na, je weet nooit). De OTs hebben bij ons eigenlijk altijd een Flask of the Titans ingenomen, juist om shadowflame en crit hits op te vangen. Onze OTs krijgen naast de klappen ook de Firemaw debuffs, dus daar staan ook aparte OT-healers op (meestal 2-3 main healers) De rest van de raid krijgt dedicated healing, meestal een priest/druid voor alle mages/locks, twee shammies voor de dps warriors/rogues, en een shammie voor de hunters.pyrofielo schreef op zondag 03 september 2006 @ 23:31:
Vandaag weer wat tries op firemaw gehad beste try was 53% toen werd ik hard geowned door een shadowflame kncoback crit combo..
lijkt erop dat de raid teveel damage pakt door de flame buffet. Misschien dat we toch de raid in full Fire resist moeten hebben, maar wordt het gevecht dan niet te lang? het is toch aardig wat hp wat weg gekbalt moet worden.
Tanken lijkt wel goed te gaan aangezien aggro niet een probleem is zolang ik de wing buffet maar weg taunt. Maar met die ongelukkige shadowflame ging ik dus neer. Gebeurt dat vaak dat de knockback tezamen valt met de shadowflame?
Bij Ebonroc vallen er nog wel eens wat slachtoffers omdat er dan 6 man staat te taunten en er soms een shadowflame van 3k en een crithit van 2k op een minder gegearde warrior aankomt.
Paling Terran & Shaman
Als warrior wilde ik dit graag bevestigenSpoTs schreef op maandag 04 september 2006 @ 11:32:
ff 1 opmerking ---> Frost ownz all melee
2x frost nova ftl. De eerste keer kan ik mn trinket nog gebruiken, maar de tweede keer ben ik gewoon echt goed de pineut.
Overigens gisteren per ongeluk lvl 60 gedinged. Ik werd geforceerd om mn AV-marks in te gaan leveren omdat die krengen maar per 20 stacken. Voor een maximale repgain per mark moet je natuurlijk 3xAB, 3xWSG en 3xAV tegelijk inleveren, maar daar krijg je dan wel 6600 XP voor ipv de 3300 die je krijgt voor 3 single marks... en dat wist ik dus ff niet
Het eerste daaropvolgende potje AB met 7 man tegen een 15 man premade was dan ook.... interessant...
ach ik heb een x perongelijk een stack leather voor 99 gold gekocht.. kreeg ik een dag later een mailtje (khad het nog niet eens doorBootVluchteling schreef op maandag 04 september 2006 @ 11:32:
[...]
ik heb nu een alt op xavius, naast mn main op xavius (60 lock en 34 pally)
de lock heeft herbalism/skinning en de paladin heeft mining/alchemy.. alchemy is al sinds lvl 25 ofzo op lvl 225 en mining zit nu op 164. de warlock heeft eigenlijk, door een beetje te grinden in ubrs enzo al dik 400G staan, en de pally met 40G gesponsord. de paladin heeft nu op eigen krachten VEEL centen verdiend. sta momenteel op 110G.
het enige wat ik doe, is het verkopen van bars en sommige blue's die ik hier en daar vind.
copper minen is al grijs bij mij, maar combineren met tin en je heb bronze. bronze is leuk geld verdienen.
coarse stone is echt bizar hoeveel dat opbrengt. ik krijg dik 3G voor een stack..
helaas ook een van de grotere AH-blunders uit mn WoW carrière gemaakt.. een "hi-tech supergun" (blue lvl 24 uit gnomeregan) voor 3,5G BO op AH gezet. bleek dus ultiem hunter twink wapen te zijn, die binnen de minuut verkocht was, en voor 24G BO op AH terug werd gezet
om ff terug te komen naar je skin/lw.. ik vind LW een erg dure proff om te lvlen.. heb het op een andere alt, maar ik vind het een brakke profession. herbalism brengt genoeg geld in het laadje als je geld nodig heb. als je een mount heb is het helemaal heerlijk. als je straks richting de lvl 22 ben, moet je lekker in wetlands gaan grinden.. VEEL leather, en veel mobs.. mooie combinatie. de raptors droppen ook veel eieren om je cooking evt. mee te kunnen lvlen? fishing is wel ók, maar echt bijster veel geld verdien je er geloof ik niet mee..
blup
Verwijderd
Ik neem er dan Herbalism of Mining bij naast skinning. puur om geld te verdienen, zoadat ik goede armor kan dragen en mijn spells kan blijven betalen.
ik kan later altijd een alt aanmaken om te craften, bv: Leather working en Anchemy oid.
http://www.wow-europe.com...0000000005353203110351351
100% PvE, PoM vind ik zelf niet zo heel nuttig (Ben full Netherwind, dus 10% change op instant...helaas is het moment idd niet zelf te 'bepalen'). Arcane Power is natuurlijk erg leuk om te hebben (als soort van 3de trinket naast Talisman of Ephemeral Power en Zandalarian Hero Charm) maar wil niet 10-15 points 'verspillen' om er te komen.
En fire...dunno heb er iets op tegen, irriteer mij alleen al aan de lange casting time van firebolts
Tsja het is een server van exact 5 dagen oud dus allemaal lowlvl’s nog. Probleem is dan meteen om de niet echt serieuze spelers eruit te filteren en met de rest een guild op te bouwen. Desondanks haal je altijd prutsers binnen met een grote mond die meteen van alles willen.BootVluchteling schreef op maandag 04 september 2006 @ 11:38:
[...]
als je op een wat oudere server zit (weet niet hoe oud je realm is) dan heb je veel kans dat je mensen heb die een main al op 60 hebben in een grote guild, die geen lowbies accepteerd. je heb dus dan kans dat ze ff joinen voor de gezelligheid, en rond de 60 weer leaven.
je heb 2 type spelers.. die-hard raiders, en mensen die voor de gezelligheid spelen. jij moet zelf bepalen wat je wil. het is het gezelligste bij de casual gamers, maar je boekt minder progressie (normaal gesproken)
als je wil gaan raiden, moet je dus beetje eisen gaan stellen.. mensen die hun chars heel snel levelen kan je lager aannemen, dan mensen die traag levelen. wil je ZG doen, dan raad ik aan om ff te zorgen dat je geen mensen onder de 45 aanneemt.. dat is eigenlijk een echt minimum. plaats tactics op het forum, zorg voor een TS/vent server en probeer het te fixen.
belangrijk is dat je zorgt dat mensen niet leaven als het ff minder loopt in de guild.. kan soms de guild de kop kosten..
fun events kan je guild ook hechter maken.. een 40 man (lvl 1 chars) raid tegen hogger schijnt succes gegarandeerd te zijn..
Voor mij persoonlijk maakt het niet echt uit of we gaan raiden later of dat we casual blijven omdat ik al een char heb in een raidguild op een andere server waar we aardig ver zijn (tot aan C’thun en eerste boss in Naxx getried). Maar t zou wel mooi zijn als we het zover weten te schoppen om endgame content te gaan doen.
Is het raadzaam om meteen regels neer te plempen in je guildmessage? Zoals geen CAPS , keep it polite en dat soort dingen? Verder is een website onder constructie.
Verwijderd
Armor en weapons moet je niet kopen, deze krijg je wel dmv. questen en instances doen.freggeltje schreef:
Ik neem er dan Herbalism of Mining bij naast skinning. puur om geld te verdienen, zoadat ik goede armor kan dragen en mijn spells kan blijven betalen.
Het kopen van je spells haal je met gemak door het verkopen van de grijze items die je vindt en deze dus te vendoren.
Voordat je ergens naar toe gaat, zorg ervoor dat je bags zo leeg mogelijk zijn en kijk wat er dropped en per hoeveel deze stacked.
Staar je niet blind op de items in AH. Meeste is overpriced.
Was blij dat Nordrassil weer up was gister
En heb idd ook wel <Final Destination> chars gezien
je kan zeker al regels neerzetten, maar zolang ze maar "normaal" zijn.. dingen als wees beschaafd, geen schelden blabla is volstrekt normaal om te vragen. dingen als "verboden te beggen" is opzich ook wel belangrijk. haalt je guildnaam onderuit..Japser schreef op maandag 04 september 2006 @ 11:51:
[...]
Tsja het is een server van exact 5 dagen oud dus allemaal lowlvl’s nog. Probleem is dan meteen om de niet echt serieuze spelers eruit te filteren en met de rest een guild op te bouwen. Desondanks haal je altijd prutsers binnen met een grote mond die meteen van alles willen.
Voor mij persoonlijk maakt het niet echt uit of we gaan raiden later of dat we casual blijven omdat ik al een char heb in een raidguild op een andere server waar we aardig ver zijn (tot aan C’thun en eerste boss in Naxx getried). Maar t zou wel mooi zijn als we het zover weten te schoppen om endgame content te gaan doen.
Is het raadzaam om meteen regels neer te plempen in je guildmessage? Zoals geen CAPS , keep it polite en dat soort dingen? Verder is een website onder constructie.
als je guild groter word, kan je onder officers aanwijzen (class leaders). owja, ga niet dreigen.. mijn guildleader loopt elke x te dreigen enzo.. word je ONWIJS moe van.. blabla 5 dkp minus blaat.. allemaal onzin. als je moet dreigen, is die member niet welkom in je guild. heel simpel.
Ik ben guildleader van een MC/BWL raiding guild en ik kan je zeggen dat het toch om de basis gaat: probeer ervoor te zorgen dat je duidelijke regels hebt, dat je niet zomaar mensen invite, en dat je het guild aantrekkelijk houdt voor mensen: organiseer dus raids, al zijn het maar 5-man instances, totdat je toe bent aan de grotere instances. Als je die basis eenmaal hebt, kun je uitbouwen, maar zorg altijd voor een duidelijke doelstelling en probeer je eraan te houden.Japser schreef op maandag 04 september 2006 @ 11:26:
zo hier spreekt sinds gisteren een echte Co-GuildmasterIk heb samen met een WoW vriend zal ik maar zeggen een guild opgericht op de server Darkspear genaamd <Final Destination>.
Dussss iemand nog tips om een beginnend guild te helpen? als je trouwens ook een char op Darkspear hebt (of wilt aanmaken), geef dan Jappie (ikke dus) of Mack een whisper als je erbij wilt! We zijn trouwens een alliance guild wat in de toekomst endgame wil gaan doen, maar da's nog ver weg!
Onyxia trouwens neer met 20 mensen, je moet wat doen om het Onyxia gevecht een beetje interessant te houden
11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric
Voor het aanbrengen van echte structuur is het nu nog veel te vroeg denk ik zo. Maar we gaan amar eens werken aan een mooie frontpage voor een site waar de regels en de doelstellingen goed en helder geformuleerd kunnen worden. Guild message of the Day is toch te kort daarvoor =)
ps. dr was toch ook ergens een guide ofzo over hoe een guild te managen? kan ff niet op de naam komen.
[ Voor 10% gewijzigd door Japser op 04-09-2006 12:05 ]
http://www.worldofwarcraf...sics/guildleadership.html ?Japser schreef op maandag 04 september 2006 @ 12:04:
Het probleem is natuurlijk dat het hoogste lvl in de guild nu lvl 14 is. Dus je hebt absoluut nog geen idee wat voor spelers je allemaal binnen hebt gehaald. Dit zal de tijd dan wel leren denk ik.
Voor het aanbrengen van echte structuur is het nu nog veel te vroeg denk ik zo. Maar we gaan amar eens werken aan een mooie frontpage voor een site waar de regels en de doelstellingen goed en helder geformuleerd kunnen worden. Guild message of the Day is toch te kort daarvoor =)
ps. dr was toch ook ergens een guide ofzo over hoe een guild te managen? kan ff niet op de naam komen.
google is your friend
/edit owja, zorg ervoor dat je niet 80 ranks heb, en maak deze niet onduidelijk met moeilijke namen..
je heb
-GL
-class leaders
-members
-initiates..
zat
[ Voor 9% gewijzigd door BootVluchteling op 04-09-2006 12:26 ]
Ik denk dat je moet kijken wat jij zelf het plezierigste vind.Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 11:15:
[...]
Wat je zou kunnen doen om G's te verdienen, is je verdiepen in AH.
Deed ik ook en heb genoeg mazzeltjes gehad. (Maar het kan natuurlijk ook fout gaan).
Zie het als speculeren op de beurs.
Heb nu twee Chars op Xavius, levels respectievelijk 31 en 26 en zo'n beetje 150G op de bank en circa 200G aan items op de bank die ik nog moet verkopen.
Nu hoor ik mensen al denken, 150G en twee chars. Ja, maar één daarvan hoeft een mount te kopen, de ander is een Lock.
------------------------------
Even een andere vraag.
Ik moet nog steeds respeccen met m'n mage na Patch 1.11.
Wat zijn de voors en tegens ten opzichte van Combustion (Fire) en Iceblock (Frost).
Ik weet dat Iceblock een lifesaver kan zijn, maar daar tegenover staat een increase of critical strike chance met Fire.
Mijn idee is onderstaande met de keuze tussen Combustion en Iceblock welke nog niet vast liggen.
Fire Talents - 31 points
# Improved Fireball - rank 5/5
# Ignite - rank 5/5
# Flame Throwing - rank 2/2
# Pyroblast - rank 1/1
# Burning Soul - rank 2/2
# Improved Scorch - rank 3/3
# Master of Elements - rank 3/3
# Critical Mass - rank 3/3
# Blast Wave - rank 1/1
# Fire Power - rank 5/5
# Combustion - rank 1/1
Frost Talents - 20 points
# Improved Frostbolt - rank 5/5
# Elemental Precision - rank 3/3
# Ice Shards - rank 5/5
# Piercing Ice - rank 3/3
# Cold Snap - rank 1/1
# Arctic Reach - rank 2/2
# Frost Channeling - rank 1/3
ik zelf ben tot lvl 60 bijna full arcane geweest (ik vond arcane missiles zo vet)
toen ben ik vlakvoor 1.12 gerspecced naar bijna Full frost.
Toen ik frost een beetje zat was ben ik over gegaan naar 10 punten in arcane voor de clearcast, en de rest in fire, omdat ik die nog niet gehad heb, en ik moet zeggen dat ik ook in ZG erg goed meedoe.
ik heb absoluut geen mana problemen, en de crits zijn wel erg geil, ik vind zelf Blaswave een hele vette spell, zowel PVP als PVE wise.
wat ik eigenlijk probeer te zeggen, knoei een beetje met de talent calculator, doe een build.
en als het niks is, het geen zonde om te respeccen. vooral de eerste 4 / 5 keer valt de prijs best mee.
Nadat onze guild een maand of 2 terug half is opgesplitst waren we weer behoorlijk terug gevallen.
We waren tot veal en deden mc in 1 avond, maar daarna was mc weer 2 avonden en kregen we domo met geluk en moeite net neer. Nu een paar weken later loopt het gelukkig weer als een trein mc clear in 3uur 40min wat ons record is en in bwl zowaar razorgore en veal neer gekregen en de suppresion room tot aan broodlord gecleared, helaas was tot 2 x toe iemand de agro trok van broodlord terwijl we nog bezig waren met die dragons daar dus dat waren 2 wipes helaas maar iedereen is weer happy.
Suppresion room viel me tot op zeker hoogte nog mee ik dacht dat je super snel moest door gaan maar bij ons was de key juist voorzicht die grote dragons eruit pullen en dan stapje voor stapje verder.
Bij broodlord staan die kleine dragons wel erg dichtbij ik dacht ga je die niet agroen als ze weer opnieuw respawnen want dat lijkt me wel een beetje link. En die trap zit daar ook kan je die down houden want volgens mij konden rogues niet disarmen terwijl ie nog down was en als ie up komt raak je hem meteen toch??
EZ mode. En als die neer is, sta je 2 dagen later bij chromaggus, want de 3 draakjes zijn de naam boss niet waard
[ Voor 10% gewijzigd door .jef op 04-09-2006 12:53 ]
En hoe gedroegen ze zich? Klopt wel dat het een grote teringbende was, veel servers down en dan gaat iedereen maar een char aanmaken met bijv de nick "MyServerIsDown"....chromeeh schreef op maandag 04 september 2006 @ 11:54:
Ik had uit ellende een alt gemaakt op DarkSpear, ik heb nog nooit zo'n zooi gezien
Was blij dat Nordrassil weer up was gister
En heb idd ook wel <Final Destination> chars gezien
En dan maar lopen spammen in /general...jammer jammer.
.jef schreef op maandag 04 september 2006 @ 12:52:
Gewoon rogues stealthed de traps neer laten houden en een pala bubbled naar broodlord laten lopen en pullen. Dan al die kleine draakjes aoe'en en tegen de gate blijven staan en broodlord tegen de muur tanken. En als je horde bent... geen idee, wachten tot BC er is en dranei pala inviten?
EZ mode. En als die neer is, sta je 2 dagen later bij chromaggus, want de 3 draakjes zijn de naam boss niet waardzijn gewoon trashmobs met veel HP
probeer haar met 40, veel moeilijker door al de deep breaths ;-) met 20-25 = EZ modeI.R. Butcher schreef op maandag 04 september 2006 @ 12:00:
[...]Onyxia trouwens neer met 20 mensen, je moet wat doen om het Onyxia gevecht een beetje interessant te houden
met 10 is het anders ook wel leuk, ben je wel ff bezig, maar 't is lekker geld en je hebt meer kans om de 18slotter te looten
kan die trap disarmed worden terwijl ie al disarmed is dan? en bij ons kregen de rogues ook nog wel eens agro waardoor ze en grote groep pulde..jef schreef op maandag 04 september 2006 @ 12:52:
Gewoon rogues stealthed de traps neer laten houden en een pala bubbled naar broodlord laten lopen en pullen. Dan al die kleine draakjes aoe'en en tegen de gate blijven staan en broodlord tegen de muur tanken. En als je horde bent... geen idee, wachten tot BC er is en dranei pala inviten?
EZ mode. En als die neer is, sta je 2 dagen later bij chromaggus, want de 3 draakjes zijn de naam boss niet waardzijn gewoon trashmobs met veel HP
En laten jullie alle tanks vechten om agro of maar 3?
Ik hoorde idd al dat de trash moeilijk was dan de mobs daarna
flamegore krijgen wij niet neer hoor.. vael hebben we nu ook weer moeite mee.. denk dat de raidgroup te groot is, waardoor de mensen te slechte equip houden...jef schreef op maandag 04 september 2006 @ 12:52:
Verwijderd
Hunters met fatsoenlijke +hit en flamegore is een walk in the park. (Vind zelf dat firemaw velen malen moeilijker is als flamegore ookBootVluchteling schreef op maandag 04 september 2006 @ 13:01:
[...]
flamegore krijgen wij niet neer hoor.. vael hebben we nu ook weer moeite mee.. denk dat de raidgroup te groot is, waardoor de mensen te slechte equip houden..
Wat ik gezien heb van FD een stuk beter dan de meesten...Japser schreef op maandag 04 september 2006 @ 12:53:
[...]
En hoe gedroegen ze zich? Klopt wel dat het een grote teringbende was, veel servers down en dan gaat iedereen maar een char aanmaken met bijv de nick "MyServerIsDown"....
Er liepen ook erg veel 'new' players rond, die voor het eerst WoW spelen.
Als je bekent met WoW dan maak je een char, zoek zoveel mogelijk questgivers en begint te slachten.
Heb een screenshot van gister dat er >10 Night Elfs tegelijkertijd in de zelfde cave aan het questen waren

voor de meeste classes ben ik dat wel met je eens.Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 11:54:
[...]
Armor en weapons moet je niet kopen, deze krijg je wel dmv. questen en instances doen.
Het kopen van je spells haal je met gemak door het verkopen van de grijze items die je vindt en deze dus te vendoren.
Voordat je ergens naar toe gaat, zorg ervoor dat je bags zo leeg mogelijk zijn en kijk wat er dropped en per hoeveel deze stacked.
maar mijn warrior zou toch echt geen deuk in een pak boter slaan als ik alleen op questrewards en eigen vondsten zou moeten leven ! maar als je al mining hebt. zoek een vriendelijke blacksmit en geef hem 5 goud + een ton copper en bronze. en je hebt al je armor tot lvl30
(das wat ik heb gedaan iig
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Kunnen we rustig op de emps gaan werken of de eerste 2/3 bosses van naxx gaan doen, wat is jullie advies?
Je moet ten eerste zien dat je snel genoeg door het 2de deel van de suppression bent (start met de orcs in het traphalletje tussen 2 kamers) zodanig dat je zeker geen respawns hebt van orcs/draconids. Als je dan staat te buffen om te starten met de fight laat je 2 rogues de traps altijd neer houden. 1 rogue voor de trap naast broodlord en die ervoor en andere rogue voor trap waar raid staat en de eerste trap richting broodlord. Ze moeten gewoon zien dat ze geen agro krijgen van die kleine draakjes. Ze blijven gewoon elk tussen hun 2 traps staan en als er 1 omhoogkomt moeten ze die snel naar beneden halen en dan is het communcieren op TS/vent he...MantaMania schreef op maandag 04 september 2006 @ 12:59:
[...]
kan die trap disarmed worden terwijl ie al disarmed is dan? en bij ons kregen de rogues ook nog wel eens agro waardoor ze en grote groep pulde.
En laten jullie alle tanks vechten om agro of maar 3?
Ik hoorde idd al dat de trash moeilijk was dan de mobs daarna
Wij gebruiken 2 tanks, maar da's geen referentie aangezien wij in naxx zitten en onze tanks full t2 zijn met wat t2.5/t3...
hmm, wij hebben die destijds 1st try ever neergehaald... 's toch maar neerdps'en die kerel?BootVluchteling schreef op maandag 04 september 2006 @ 13:01:
[...]
flamegore krijgen wij niet neer hoor.. vael hebben we nu ook weer moeite mee.. denk dat de raidgroup te groot is, waardoor de mensen te slechte equip houden..
Wat betreft dat er >10 mensen op dezelfde plek stonden te questen...da klopt
als je twins nog niet neerhebt zou ik niet naar naxx trekken...DarkShadow schreef op maandag 04 september 2006 @ 13:20:
laatste week mc in 2.5 uur, bwl in 3 uur bijna (1 stomme wipe op nef). Hopelijk deze week huhuran down, die was de laatste week op 11%, maar we hebben totaal maar iets van 6 tries op hem kunnen hebben, dus deze week gaat hij wel neer met wat meer geluk.
Kunnen we rustig op de emps gaan werken of de eerste 2/3 bosses van naxx gaan doen, wat is jullie advies?
Verwijderd
tis maar net waar je je prioriteiten hebt. ben pas van guild veranderd en zit nu in een guild die in aq40 nog maar bij de twins is, maar in Naxx er al wel 3 down heeft en de goede mensen inhuis heeft om daar verder te komen. Maar zij zijn dan ook elke avond in Naxx en vrijwel niet in aq40..jef schreef op maandag 04 september 2006 @ 13:26:
[...]
als je twins nog niet neerhebt zou ik niet naar naxx trekken...
AQ40 gevechten zullen je Naxx verblijf ongetwijfeld makkelijker maken
Naxx eerste bosses kan overigens prima, maar de loot die je vlak na de twins haalt (pugio, staffs) gaat het veel classes een stuk gemakkelijker maken, ondanks dat het verschil voor sommige maar klein is.
Deze plek is te koop.
maar je doet ermee wat je wilt natuurlijk. Server waar AQ40 nog niet open is? Ik dacht dat die ondertussen allemaal van zelf al open waren... straffe toeren.
De Drakes achter Broodlord zijn een kwestie van wennen denk ik. Firemaw is eigenlijk een van de eerste bosses waarbij raid positioning met in en out of sight belangrijk zijn. Ebonroc is redelijk simpel als je slimme warriors hebt (intelligence, anyone?) en Flamegor valt en staat met een groep hunters die goed kunnen tranqen (ook nodig voor Chromaggus). Flamegor is wel verder erg simpel, vaak bijna slaapverwekkend. Maar ja, ez epics heeft meestal niemand wat op tegen
Paling Terran & Shaman
we deden nu iedere keer tot de helft de kamer clearen van dragons en orcs maar nog iets verder is misschien nog beter idd.mdmeijer schreef op maandag 04 september 2006 @ 14:26:
Wij laten gewoon alle warriors om aggro vechten. De rogue-groep houdt de paaltjes naar beneden. Je kan het dichtsbijzijnde paaltje bij Broodlord prima disarmen zonder aggro te krijgen van Broodlord. Wij doen geen palapull omdat BC nog niet uit is, maar laten de MT proximity aggro pakken van broodlord, waarna de raid de whelplings meeneemt naar het hek. Verder is het een tip om de draken en orcs in de kamer gewoon helemaal naar het begin van de kamer te laten pullen door een vrijgehouden corridor. Dat werkte bij ons erg prettig, omdat we eerst van cubicle naar cubicle liepen en dan weer de draken pakten. Meestal is er 1 hunter die de draken en orcs pullt en 1 hunter die de gerespawnde whelplings de groep in leidt en de corridor vrijhoudt. Als de kamer clear is lopen we als groep ineens naar de trap, AOE alles wat is meegekomen. Rinse en repeat voor de 2e kamer.
De Drakes achter Broodlord zijn een kwestie van wennen denk ik. Firemaw is eigenlijk een van de eerste bosses waarbij raid positioning met in en out of sight belangrijk zijn. Ebonroc is redelijk simpel als je slimme warriors hebt (intelligence, anyone?) en Flamegor valt en staat met een groep hunters die goed kunnen tranqen (ook nodig voor Chromaggus). Flamegor is wel verder erg simpel, vaak bijna slaapverwekkend. Maar ja, ez epics heeft meestal niemand wat op tegen
Wat is nu de regel mbt het respawnen van de whelps want soms respawnen ze binnen en minuut en soms helemaal niet.
En de rest van de bosses klinkt veel belovend de meeste raiders zijn wel toe aan iets nieuws (en nieuwe epics) dus dat word leuk.
Zijn chromaggus en nefarian dan echt weer een flinke stap hoger kwa moeilijkheid?
Verwijderd
Ik weet het niet zeker maar volgens mij is dit voor rogues met Master of Deception (MoD) en deze komt in veel pve builds niet echt meer voormdmeijer schreef op maandag 04 september 2006 @ 14:26:
Je kan het dichtsbijzijnde paaltje bij Broodlord prima disarmen zonder aggro te krijgen van Broodlord.
Verwijderd
Chromaggus is een gevecht waar iedereen zijn taak moet doen ( decursen, dispellen, tranqen, remove poison etc ) want anders wipe je snoeihard.MantaMania schreef op maandag 04 september 2006 @ 14:54:
[...]
we deden nu iedere keer tot de helft de kamer clearen van dragons en orcs maar nog iets verder is misschien nog beter idd.
Wat is nu de regel mbt het respawnen van de whelps want soms respawnen ze binnen en minuut en soms helemaal niet.
En de rest van de bosses klinkt veel belovend de meeste raiders zijn wel toe aan iets nieuws (en nieuwe epics) dus dat word leuk.
Zijn chromaggus en nefarian dan echt weer een flinke stap hoger kwa moeilijkheid?
Nefarian phase 1 is imo gewoon een kleine gear check om te zien of je de dps wel hebt en die fase kan lastig zijn ( ligt erg aan de kleuren ).
Phase 2 stelt niks voor en heb je zo onder de knie, daarna ff allemaal de pleuris laggen bij phase 3 ( hoi 1 fps o// )
Nieuwe talents voor BC
http://www.wow-europe.com/en/
mage: Invisibility (yippie)
Wij zijn ook al tries op Razorgore gaan doen toen we Ony en Ragnaros nog niet down hadden..jef schreef op maandag 04 september 2006 @ 14:22:
bwa, een guild die ragnaros niet neer heeft kan ook wel eens gaan proberen om razorgore neer te halen en er in slagen... Neemt niet weg dat ik van het principe ben dat je de instances beetje in volgorde moet afwerken... Als je bij c'thun staat kan je al wel is in nax langsgaan, maar als je Huhu nog niet neerhebt, kan je beter ff daar je tijd insteken ipv naar naxx te gaan.
9 dagen geleden Ony down, 3 dagen later Ragnaros down, 5 dagen later Razorgore down(gister dus).
Vael nu op 19%.
Realm is pas 3 maanden oud. War effort is klaar, Eranikus is down dus het einde nadert...jef schreef op maandag 04 september 2006 @ 14:22:
maar je doet ermee wat je wilt natuurlijk. Server waar AQ40 nog niet open is? Ik dacht dat die ondertussen allemaal van zelf al open waren... straffe toeren.
[ Voor 49% gewijzigd door volder op 04-09-2006 15:12 ]
Paling Terran & Shaman
Verwijderd
Ben er zeker van dat Thunderaan met 5man te doen ismdmeijer schreef op maandag 04 september 2006 @ 15:13:
Vraagje: Exomna gaat binnenkort Thunderaan summonen, we hebben alles compleet om een Thunderfury te bemachtigen (fyi: Blaatschaap heeft alle items bij elkaar). Doet Thunderaan nog iets bijzonders, of is dit echt een van zijn stoel afgevallen en door Ragnaros vertrapte windelemental die je met de tank-dps-loot tactiek kan slopen?
thunderaan is echt te makkelijk voor woorden... gewoon wat tanken en dps'en idd en hij ligt echt in notime ommdmeijer schreef op maandag 04 september 2006 @ 15:13:
Vraagje: Exomna gaat binnenkort Thunderaan summonen, we hebben alles compleet om een Thunderfury te bemachtigen (fyi: Blaatschaap heeft alle items bij elkaar). Doet Thunderaan nog iets bijzonders, of is dit echt een van zijn stoel afgevallen en door Ragnaros vertrapte windelemental die je met de tank-dps-loot tactiek kan slopen?
Ik had ergens gelezen dat nieuwe realms al meteen een open AQ40 kregen... En succes met BWL nu :-) (en AQ40 & NAXX als je er nog raakt voor BC)volder schreef op maandag 04 september 2006 @ 15:07:
[...]
Wij zijn ook al tries op Razorgore gaan doen toen we Ony en Ragnaros nog niet down hadden.
9 dagen geleden Ony down, 3 dagen later Ragnaros down, 5 dagen later Razorgore down(gister dus).
Vael nu op 19%.
[...]
Realm is pas 3 maanden oud. War effort is klaar, Eranikus is down dus het einde nadert..
thunderaan is makkelijkste boss ooit... gewoon neermeppen die handel.mdmeijer schreef op maandag 04 september 2006 @ 15:13:
Die paar die het wel wisten gingen lachen, onze MT rende hard op Thunderaan af en riep 'zerg!!!!!'
Vervolgens nukete iedereen op vol vermogen behalve de 2 healers die de MT in leven hielden. Hij was neer binnen de minuut volgens mij. Enige wat ie doet is een beetje nature AoE.
Dit dus.
Ik ben er pas bij 1 geweest, maar er kwamen wat andere guilds kijken en helpen (man of 100 gok ik totaal) en er was amper tijd om screenshots te makenmdmeijer schreef op maandag 04 september 2006 @ 15:13:
Verwijderd
Heb me redelijk ingehouden. Had namelijk een vrouwelijke human mage op een RPPVP server aangemaakt. Gewoon geleveld en niet gechat, tot level 9. Toen zijn we (ik weet het; niet origineel) een raid op orgrimmar planden. Allemaal naakte level 1-10 lopend naar BB en vervolgens Orgrimmar. Het duurde velen te lang, waardoor we daar maar met 4 man op de bank stonden. Als het goed is licht mijn mage daar nu nog.Japser schreef op maandag 04 september 2006 @ 12:53:
[...]
En hoe gedroegen ze zich? Klopt wel dat het een grote teringbende was, veel servers down en dan gaat iedereen maar een char aanmaken met bijv de nick "MyServerIsDown"....
Toen we met die raid opweg gingen werden we opeens verot gescholden door de RP-ers. Toen was het hek echt van de dam. Daarvoor viel het wel mee, op sommige namen na. Zo valt 'zomgpwnd' wel op op een RP server. Ik heb mezelf maar gewoon ff Silmariën genoemd, om niet al te veel tot last te zijn.
P.S. Haal binnenkort mijn lijk wel even op. Heb geen idee hoe lang het anders op de bank blijft liggen.
Verwijderd
is dat zo? ik heb bijvoorbeeld bij nog geen enkele quest een goede staff gekregen en toch doe ik alle quests die ik tegenkom.... als ik in de AH kijk of in de vendor zie ik daar veel betere staffs dan ik met een quest kan krijgen (tot nu toe)Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 11:54:
[...]
Armor en weapons moet je niet kopen, deze krijg je wel dmv. questen en instances doen.
Maargoed, hoe kan ik een skill als Leatherworking droppen?
Verwijderd
Uit mn hoofd: Character screen openen, skills tab. Klik op leatherworking. Onderin het venster staat nu de optie dropt this professio oid.Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 16:02:
[...]
is dat zo? ik heb bijvoorbeeld bij nog geen enkele quest een goede staff gekregen en toch doe ik alle quests die ik tegenkom.... als ik in de AH kijk of in de vendor zie ik daar veel betere staffs dan ik met een quest kan krijgen (tot nu toe)
Maargoed, hoe kan ik een skill als Leatherworking droppen?
Verwijderd
tnx zal het straks thuis meteen proberen en dan gaan we maar herbalism doen ofzow, ik hoorde dat dat aardig wat opleverd.Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 16:04:
[...]
Uit mn hoofd: Character screen openen, skills tab. Klik op leatherworking. Onderin het venster staat nu de optie dropt this professio oid.
Dan kan ik altijd mijn tweede character Leatherworking en alchemy leren.
staat een knopje achter je profession.. een icoontje..Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 16:04:
[...]
Uit mn hoofd: Character screen openen, skills tab. Klik op leatherworking. Onderin het venster staat nu de optie dropt this professio oid.
volgens mij haal ik nu bosses door elkaar.. de boss na broodlord krijgen wij niet neer.. of het nou flamegore of firemaw is. die teringdraak.jef schreef op maandag 04 september 2006 @ 13:25:
[...]
Je moet ten eerste zien dat je snel genoeg door het 2de deel van de suppression bent (start met de orcs in het traphalletje tussen 2 kamers) zodanig dat je zeker geen respawns hebt van orcs/draconids. Als je dan staat te buffen om te starten met de fight laat je 2 rogues de traps altijd neer houden. 1 rogue voor de trap naast broodlord en die ervoor en andere rogue voor trap waar raid staat en de eerste trap richting broodlord. Ze moeten gewoon zien dat ze geen agro krijgen van die kleine draakjes. Ze blijven gewoon elk tussen hun 2 traps staan en als er 1 omhoogkomt moeten ze die snel naar beneden halen en dan is het communcieren op TS/vent he...
Wij gebruiken 2 tanks, maar da's geen referentie aangezien wij in naxx zitten en onze tanks full t2 zijn met wat t2.5/t3...
[...]
hmm, wij hebben die destijds 1st try ever neergehaald... 's toch maar neerdps'en die kerel?
[ Voor 64% gewijzigd door BootVluchteling op 04-09-2006 16:12 ]
Slap exuse dat jullie het zo doen omdat BC nog niet uit is. Denk je nou echt dat elke alliance-raid op elke boss een pala-pull doet. Ik durf te zweren dat elke alliance-raid op ER het op dezelfde manier doet.mdmeijer schreef op maandag 04 september 2006 @ 14:26:
Wij doen geen palapull omdat BC nog niet uit is, maar laten de MT proximity aggro pakken van broodlord, waarna de raid de whelplings meeneemt naar het hek. Verder is het een tip om de draken en orcs in de kamer gewoon helemaal naar het begin van de kamer te laten pullen door een vrijgehouden corridor.
Na eerst suspressionroom oversteken naar de overkant van de 2de suspressionroom, langs de muur richting laatste alcove voor Broodlord (pull niet de laatste welp, elke welp die niet uit zichzelf komt met rust laten. Buff je groep, zorg dat er 1 rogue klaarstaat voor de suspression-devices, laat rogue ze neerhalen en MT rent naar binnen, en rend de hoek in van de volgende alcove.
wij hebben 5 MT's op broodlord, 1 priest wie niets anders doet dan shield casten als MT een Mortal strike krijgt, rest heal de MT's. Makkelijk zat en geen paladinpull nodig. Enigste waar wij paladinbubble voor gebruiken is voor de pull van de weyrmguards.
ps, nadat de broodlord is gepulled, rend de rest allemaal naar de gate
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Verwijderd
Dus je cleared even de supression room terug, alle melee en priests naar lbrs om die buff te halen en voila.
Je MT komt hiermee dus op 300+ FR terwijl hij zijn hp niet gimped.
Verder healers uit LoS, en je offtank healers ook uit LoS zetten, warning voor shadowflame en wing buffet broadcasten zodat warriors hem eraf kunnen taunten voor wing buffets en dps uit LoS gaat voor de shadowflame
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2006 16:20 ]
Ik snap het soms ook niet helemaal. Van het weekend, wordt ik aangesproken door iemand die op mijn friend lijst staat, maar waar ik al een tijd niets mee heb gedaan. Hij zo van ben je nu nog geen 60. Ikke, neuh, heb geen haast, geniet van alles wat ik tegenkom. Zegt hij, je was 52 toen ik nog 28 was. Ikke...uhmmm, dat zou zo maar kunnen, tijdje op vakantie geweest enzo.semicon schreef op maandag 04 september 2006 @ 15:54:
Wat is nou eigenlijk de makkelijkste manier om snel veel xp te krijgen. Groupen met instances, beeste kille, quests volgen, warsong glunch en die troep doen?? Ik ben ong. tegelijk met een dude uit mn guild begonnen, maar ik ben nu pas lvl 30 geworden, hij is 10 levels hoger (hij warlock, ik warrior) Beiden vrij nieuw voor het spel, ik ken et niet, hij wel een beetje van zn vrienden. We spelen ongeveer net zo veel, maar hij kan me niet vertellen waarom het bij hem zo hard gaat
Dus sommige mensen gaan echt heel snel. Ik ga soms heel snel en dan blijf ik weer een tijdje hangen op een bepaald level. Omdat ik vrienden help die lager zijn (waaronder me vader) of omdat ik gewoon een gebied aan het verkennen ben zonder al teveel xp binnen te halen.
Ik zou me er niet te druk om maken, je komt vanzelf bij de 60 terecht. En trouwens, een lock kan heel snel levelen. Mijn main lock gaat ook stukken harder als mijn warrior.
Time spend gaming is time spend well
ja, dat truukje gaat wel aardig, maar volgens mij verneukt de MT het elke x..Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 16:16:
Dat is Firemaw, aan te raden is Flask of Titans op MT en de UBRS buff op al je Melee (Mind control de mobs in begin van lbrs ze heten iets van spellbinders oid.)
Dus je cleared even de supression room terug, alle melee en priests naar lbrs om die buff te halen en voila.
Je MT komt hiermee dus op 300+ FR terwijl hij zijn hp niet gimped.
Verder healers uit LoS, en je offtank healers ook uit LoS zetten, warning voor shadowflame en wing buffet broadcasten zodat warriors hem eraf kunnen taunten voor wing buffets en dps uit LoS gaat voor de shadowflame
Jup de tanks moeten het steeds netjes van elkaar overpakken, Ventrilo (oid) is hiermee erg makkelijkBootVluchteling schreef op maandag 04 september 2006 @ 16:22:
[...]
ja, dat truukje gaat wel aardig, maar volgens mij verneukt de MT het elke x..
Bnet pindle#2913
Verwijderd
Gebruik 2 warriors die allebei taunten op wing buffets, mocht er een resisten. Als ze teveel debuffs krijgen stuur je een andere warrior naar binnen.BootVluchteling schreef op maandag 04 september 2006 @ 16:22:
[...]
ja, dat truukje gaat wel aardig, maar volgens mij verneukt de MT het elke x..
Lijkt me sterk dat je mt iets verkeerd doet tenzij hij zn positie niet kan vinden, het enige "moeilijke" is offtanks roteren zodat ze niet te veel debuffs krijgen(en dus niet dood gaan) en deze op tijd laten taunten voor de wing buffets, wing buffet = 50% threat reduction, een keer wing buffer op MT is nog te doen, maar daarna zal er waarschijnlijk iemand aggro krijgen (warlock ofzo
Dit topic is gesloten.