...en fladderen mateloos irritant zó voor hun target dat niemand anders dat target makkelijk aan kan klikken...Verwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 13:15:
[...]
Tame zo'n bat uit Zul Gurub, die hebben 1.0 attack speed (leuk voor casters), ze hebben een special attack die de attack power van een vijand met 100 punten omlaag haalt en ze zien er gewoon cool uit
Verwijderd
mja als je vrienden wilt maken, roep je je bat op in ZG op weg naar de bat boss, vinden de tanks leuk, dan selecteren ze continu per ongeluk je pet ;-)Blistimo schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 13:35:
[...]
...en fladderen mateloos irritant zó voor hun target dat niemand anders dat target makkelijk aan kan klikken...
Als je in endgame instances nog steeds mobs selecteerd door tijdens het gevecht zelf de mob aan te klikken zou ik toch eens naar ctraid kijkenBlistimo schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 13:35:
[...]
...en fladderen mateloos irritant zó voor hun target dat niemand anders dat target makkelijk aan kan klikken...
Over ZG gesproken...
GIEF EXPLODING BATLORDS PLX !!!
exploderende batbossjes waren leuk, kon je gelijk zien wie de nub tank/rogues waren.
exploderende batbossjes waren leuk, kon je gelijk zien wie de nub tank/rogues waren.
Daarvoor zijn de Raid Target icons ook erg makkelijkBlistimo schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 13:35:
[...]
Moon = Sheep, enz
Werkt erg goed
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Verwijderd
KUCH ik ging daar ook dood in het beginImdaMned schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 14:07:
Over ZG gesproken...
Je snapt ook niet waarom Blizzard zoiets eruit haalt. De bats zijn nu geworden als de tigers, wellicht moeten we ze volgende keer allemaal bij elkaar pullen en gewoon aoe-en. Dan kunnen we tenminste zien wie de nub mages zijn. Hoewel, Imda is al exalted he? Jammer!
Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves
Dat heet demo shout, is AoE en unstealth dus stealthed units. ENORM irritant (en dus goed lijkt meVerwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 13:15:
[...]
Tame zo'n bat uit Zul Gurub, die hebben 1.0 attack speed (leuk voor casters), ze hebben een special attack die de attack power van een vijand met 100 punten omlaag haalt en ze zien er gewoon cool uit
Bnet pindle#2913
En m'n priest ook al, dus fu !Liasis schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 14:14:
Je snapt ook niet waarom Blizzard zoiets eruit haalt. De bats zijn nu geworden als de tigers, wellicht moeten we ze volgende keer allemaal bij elkaar pullen en gewoon aoe-en. Dan kunnen we tenminste zien wie de nub mages zijn. Hoewel, Imda is al exalted he? Jammer!
maar wees niet getreurd, m'n lock komt eraan, die gaan nog sneller dood !
Locks gaan vrijwillig dood, om repaircosts te besparen ofzoiets...uiteindelijk misbruiken ze gewoon missers van het Blizzard ontwerp team, en ze hebben toch wat missers gemaakt omtrend warlocks...
Gelukkig hebben we ze binnenkort niet meer nodig in raids...
Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves
Verwijderd
sowieso haal die talents uit imp devotion aura dat is eecht waardeloos, neem ook geen pursuit of justice en stop die punten in extra crit en SoCdommerick schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 12:42:
[...]
Dat is mooi, dan is het duidelijk dat ik dan toch maar even een human begin. Hopelijk vind ik een leuke guild als ik wat hoger lvl ben. Nu vanmiddag maar eens gaan beginnen en hopelijk dat ik redelijk ver kan komen. Heb paladin al tot lvl 6 gespeeld en dat ging wel makkelijk. Maar nou heb ik wat lopen kloten met die talent builds. Maar ik krijg er niks leuks uitEnkel dit. Graag wat suggesties of bestaande builds
imp SoR ook waardeloos als je SoC hebt neem uninterrupted healing en imp healing talents veel beter imo
neem aan dat je wilt levelen met je paladin?
Die exploden niet meer? Kut zeg, vond ik ongeveer het leukste aan de hele instance, rogues die 'em dood proberen te DPSen voordat 'ie boem zegt, en dat dan net niet halenImdaMned schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 14:07:
Over ZG gesproken...
Onze raid leader is een lock, die zie je zichzelf ook wel eens doodhellfiren als we een wipe hebben, krijgt 'ie altijd aardig wat commentaar op op TSLiasis schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 14:21:
Locks gaan vrijwillig dood, om repaircosts te besparen ofzoiets...uiteindelijk misbruiken ze gewoon missers van het Blizzard ontwerp team, en ze hebben toch wat missers gemaakt omtrend warlocks...
https://niels.nu
nope dus gewoon bij elkaar bregen en aoenHydra schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 14:40:
[...]
Die exploden niet meer? Kut zeg, vond ik ongeveer het leukste aan de hele instance, rogues die 'em dood proberen te DPSen voordat 'ie boem zegt, en dat dan net niet halen

rejuv, renew, en door flashealen tot je zelf ook dood bent[...]
Onze raid leader is een lock, die zie je zichzelf ook wel eens doodhellfiren als we een wipe hebben, krijgt 'ie altijd aardig wat commentaar op op TS
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Wat een onzin, warlocks zullen altijd nodig zijn (40man raids minstens 2, voor 25man raids misschien 1) voor blood pact en healthstones, en goede dps (vooral met de nieuwe life tap).Liasis schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 14:21:
Locks <insert gezeur>
Sportief zeg, die repaircosts had hij beter kunnen besteden aan pots en dergelijken.-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 14:43:
[...]
rejuv, renew, en door flashealen tot je zelf ook dood bentdoen wij ook altijd
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2006 14:46 ]
En uiteraard voor de SSVerwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 14:44:
[...]
Wat een onzin, warlocks zullen altijd nodig zijn (40man raids minstens 2, voor 25man raids misschien 1) voor blood pact en healthstones, en goede dps (vooral met de nieuwe life tap).
[...]
Maar goed, ik nuke mezelf nooit dood, ik ga liever letterlijk tot op het bot (nee geen HoggenFogger
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
iemand is jaloersLiasis schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 14:21:

dat wij dat nou eenmaal kunnen.. hunters hebben FD, rogue's hebben vanish.. is dat ook een bug..? wij hebben NIETS dat aggro reduced.. behalve dure talents, en tier 2 equip... hunters hebben dat niet nodig. rogue's iedem..
Iemand moet l2readironyBootVluchteling schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 15:08:
[...]
iemand is jaloers![]()
dat wij dat nou eenmaal kunnen.. hunters hebben FD, rogue's hebben vanish.. is dat ook een bug..? wij hebben NIETS dat aggro reduced.. behalve dure talents, en tier 2 equip... hunters hebben dat niet nodig. rogue's iedem..
Punt is dat je soms warlocks zichzelf al ziet hellfiren als de wipe nog niet eens announced is op TS en je misschien nog een stabiele situatie zou kunnen krijgen. Iets dergelijks met iemand die HSde bij een aanstormende wipe naar UC, terwijl we in AQ40 zaten. Dat was niet echt handig, vooral omdat we konden ressen en verder.
Paling Terran & Shaman
Verwijderd
Jij misschien, dit heb ik nog nooit meegemaakt en misschien moet je dan eens gewoon met je warlocks erover praten. Omdat een iemand (Of een groep warlocks in een bepaalde guild op een bepaalde server waar ik waarschijnlijk nooit iets mee te maken zal hebben) zoiets achterlijks doet wil niet zeggen dat alle warlocks zo zijn..mdmeijer schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 15:27:
[...]
Punt is dat je soms warlocks zichzelf al ziet hellfiren als de wipe nog niet eens announced is op TS en je misschien nog een stabiele situatie zou kunnen krijgen
kick em lekker uit de raid, zoiets kun je echt niet maken, 39 mensen op je laten wachten omdat je geen 1g wilt betalen voor repairs is natuurlijk belachelijk.Iets dergelijks met iemand die HSde bij een aanstormende wipe naar UC, terwijl we in AQ40 zaten. Dat was niet echt handig, vooral omdat we konden ressen en verder.
Edit: Ik heb overigens ook geen ironie in de door tomvdburg gequoote tekst kunnen vinden, misschien moet ik ook l2read oid.
Overigens kun ook jij onder je repair costs uitkomen, het enige wat je moet doen is wat demonic runes farmen, haal je health onder de ~500 en dan demonic rune gebruiken, geen repair costs of niks
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2006 15:45 ]
Sja sommige mensen kunnen het niet hebben dat hunters/locks soms repairs kunnen voorkomen.
Bij ons soms ook, dan vanished een rogue omdat de boss op hem afkomt maar er zijn nog mensen in combat, dan is ie dus in 2 seconden weer in combat omdat bosses nou eenmaal de hele instance op de threat list zetten elke 2 seconden. Dan zoeken ze dus een hunter op en gaan er bovenop staan om die ook repairs te bezorgen als de boss aoe doet.
Voor mensen die ook repair costs willen besparen: rogues, haal itemrack, vanish, itemrack naar een lege set en klaar. Andere classes, pak een demonic/dark rune op low life, zelfde als life tap voor een lock, health --> mana, maar deze checkt niet eerst of je genoeg health hebt, en je valt dus dood neer zonder repair costs, als je al laag genoeg zit
Bij ons soms ook, dan vanished een rogue omdat de boss op hem afkomt maar er zijn nog mensen in combat, dan is ie dus in 2 seconden weer in combat omdat bosses nou eenmaal de hele instance op de threat list zetten elke 2 seconden. Dan zoeken ze dus een hunter op en gaan er bovenop staan om die ook repairs te bezorgen als de boss aoe doet.
Voor mensen die ook repair costs willen besparen: rogues, haal itemrack, vanish, itemrack naar een lege set en klaar. Andere classes, pak een demonic/dark rune op low life, zelfde als life tap voor een lock, health --> mana, maar deze checkt niet eerst of je genoeg health hebt, en je valt dus dood neer zonder repair costs, als je al laag genoeg zit
Verwijderd
Aangezien er veel ZG praat is hier...
Iemand geintresseerd in een vidclip over een tactiek die we gebruikten om Mar'li te verslaan?
Werkte goed.
Allemaal op een klutje en gaan.....om het ff simpel te zeggen
Misschien dat het al bekend is hoor... dan heb ik niks gezegd
Laat maar ff weten, dan UL ik hem.
Iemand geintresseerd in een vidclip over een tactiek die we gebruikten om Mar'li te verslaan?
Werkte goed.
Verwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 15:49:
Aangezien er veel ZG praat is hier...
Werkte goed.
Toen gebruikten we ook die 'ga op elkaar staan' taktiek om haar neer te krijgen.
Eenmaal je dik in de epics zit kan je die taktiek gewoon vervangen door 'mashy smashy'
(dit wil zeggen gewoon nuken door iedereen tegelijk
Toen mijn laatste 'hardcore' raid guild nog bestond deden we dat ook bij onyxia... gewoon
nuken van begin tot einde. Degene die aggro pakte mocht tanken
Uiteraard ook geen fire resistance gear equippen, dat nuked niet lekker
[ Voor 14% gewijzigd door Kapoen op 01-09-2006 16:01 ]
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Verwijderd
met de warlocks praten helpt niet, die willen gelijk met je vechten (duellen)Verwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 15:36:
Jij misschien, dit heb ik nog nooit meegemaakt en misschien moet je dan eens gewoon met je warlocks erover praten. Omdat een iemand (Of een groep warlocks in een bepaalde guild op een bepaalde server waar ik waarschijnlijk nooit iets mee te maken zal hebben) zoiets achterlijks doet wil niet zeggen dat alle warlocks zo zijn..
kick em lekker uit de raid, zoiets kun je echt niet maken, 39 mensen op je laten wachten omdat je geen 1g wilt betalen voor repairs is natuurlijk belachelijk.
je gaat me nu zeker vertellen dat jullie in voorgaande runs al veel van die wapens hebben gehad, want dat zou het enigzins goedpraten dat in 2 weken 1vd beste 2h melee wapens, en 1vd beste dmg healing 1hands naar dezelfde paladin gaatTomSmit82 schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 07:41:
Nou voor het eerst BWL gecleared op een avond ongeveer 4 uurtjes over gedaan. Met de wapens zit het de afgelopen twee BWL runs wel goed, Ashjre'thul, Crossbow of Smiting, Chromatically Tempered Sword, Lok'amir il Romathis en Ashkandi. Waarvan de laatste twee in mijn bezit zijn ^_^
newbievraagje, maar wat gebeurt er dan als je door lifetap dood gaat?MaVl schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 15:44:
Sja sommige mensen kunnen het niet hebben dat hunters/locks soms repairs kunnen voorkomen.
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Dan krijgt je equipment geen damage en kost je dus geen paar gold als je zwaar beladen bent met epics.Sallin schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 16:05:
[...]
newbievraagje, maar wat gebeurt er dan als je door lifetap dood gaat?
Full Electric | 2x Deye 12KSG04LP3 met 1.680Ah LFP 51,2V (4x Seplos Mason 280, 2x Seplos vertical 280) | 23,3 kWp PV
Kan nietSallin schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 16:05:
[...]
newbievraagje, maar wat gebeurt er dan als je door lifetap dood gaat?
**edit**
De laatste "fatale" life tap word geblokkeerd
[ Voor 13% gewijzigd door ImdaMned op 01-09-2006 16:11 ]
inderdaad dood lifetappen kan niet, jezelf dood hellfiren kan wel maar krijg je volgens mij ook 10% penaltyImdaMned schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 16:11:
[...]
Kan niet
**edit**
De laatste "fatale" life tap word geblokkeerd
Verwijderd
100% -> 1% = Life Tap (Sneller dan hellfire van 100%
)
1% = 1 hellfire tick en je bent dood zonder durability loss.
Idem voor dingen zoals Slime in naxxramas, sta in slime 1x life tap 1x hellfire = geen repair cost, nuttig bij patchwerk wipes
1% = 1 hellfire tick en je bent dood zonder durability loss.
Idem voor dingen zoals Slime in naxxramas, sta in slime 1x life tap 1x hellfire = geen repair cost, nuttig bij patchwerk wipes

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2006 16:46 ]
*HUG*Verwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 14:44:
[...]
Wat een onzin, warlocks zullen altijd nodig zijn (40man raids minstens 2, voor 25man raids misschien 1) voor blood pact en healthstones, en goede dps (vooral met de nieuwe life tap).
Komt wel goed schatje
We hebben die gast ook uit de guild gekickt. Kommop zeg, beetje je raid naaien. Helaas zijn er altijd weer officers die hun vrouwelijke kant laten zien en hem weer "een kans" geven. Daar wordt ik pas echt moe van. Als hij nou een beetje Talent zou hebben, maar dat is ook ver te zoeken. GEK word je ervan!Verwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 16:04:
[...]
met de warlocks praten helpt niet, die willen gelijk met je vechten (duellen)Hunters blijvan al fd liggen op de grond als er meer dan 2 man dood is! Die warlock had vast wel begrepen als hij uit de raid of zelfs de guild werd gekickt. Al lijkt me dat beide mt's bij huhuran dood een duidelijk whipe is.
Paling Terran & Shaman
Nou eigenlijk was het anders. We konden hem dus niet kicken omdat hij anders naar de politie zou gaan wegens racisme! Bleek het een marokkaan te zijn.
Nou goed racisme, daar schrik ik niet van, maar hij kwam uit UC met zijn hele familie...echt te eng..
Anyway, mensen healen die doodgaan bij een hellfire is een keer wel leuk, daarna is het wel een beetje zielig.
Locks zijn niet overbodig in raids, ze hebben tenslotte healthstones. Als ze nou ook water en brood zouden kunnen maken zouden we mages kunnen kicken. Kijk daar heb je namelijk helemaal niets aan, want die gaan in iceblock midden in een gevecht en blijven ze een half uur zitten. En dan als ze aggro trekken hebben ze iceblock weer op cooldown. Ik zeg het je, nubs!
Nou goed racisme, daar schrik ik niet van, maar hij kwam uit UC met zijn hele familie...echt te eng..
Anyway, mensen healen die doodgaan bij een hellfire is een keer wel leuk, daarna is het wel een beetje zielig.
Locks zijn niet overbodig in raids, ze hebben tenslotte healthstones. Als ze nou ook water en brood zouden kunnen maken zouden we mages kunnen kicken. Kijk daar heb je namelijk helemaal niets aan, want die gaan in iceblock midden in een gevecht en blijven ze een half uur zitten. En dan als ze aggro trekken hebben ze iceblock weer op cooldown. Ik zeg het je, nubs!
proest racisme omdat je hem uit de guild kicked? ROFL ik zie em al aankomen bij de politie
"ja eh die jongens die zetten me uit hun clubje omdat ik zuig en dat is racisme1!!!oneoneoen" die politieagenten rollen gelijk over de grond van het lachen
"ja eh die jongens die zetten me uit hun clubje omdat ik zuig en dat is racisme1!!!oneoneoen" die politieagenten rollen gelijk over de grond van het lachen
blup
LOL wat is dat voor grap, politie ziet m al aankomen dan kunnen ze net zo goed eventuele scams/cheats gaan aanpakken, (allemaal de doodstrafLiasis schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 17:02:
Nou eigenlijk was het anders. We konden hem dus niet kicken omdat hij anders naar de politie zou gaan wegens racisme! Bleek het een marokkaan te zijn.
http://www.planet.nl/plan...ontentid=751575/sc=4ce094Solomo schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 17:53:
[...]
LOL wat is dat voor grap, politie ziet m al aankomen dan kunnen ze net zo goed eventuele scams/cheats gaan aanpakken, (allemaal de doodstraf)
Zucht zo irritant de level cap op profs. Ben met mijn prest nu lvl 30, en heb tailoring en enchanting op 225 dus kan op 35 pas verder maar dan moet ik eerst ulda even in voor de master trainer van enchanting, zucht. Gelukkig heb ik aardige guildies.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
och ja. misschien iritant. maar anders had iedereen 3 lvl2 altjes met lvl280 tailoring, was mooncloth ook geen klap meer waard
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
^_^TomSmit82 schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 07:41:
Nou voor het eerst BWL gecleared op een avond ongeveer 4 uurtjes over gedaan. Met de wapens zit het de afgelopen twee BWL runs wel goed, Ashjre'thul, Crossbow of Smiting, Chromatically Tempered Sword, Lok'amir il Romathis en Ashkandi. Waarvan de laatste twee in mijn bezit zijn ^_^
Jammer dat je nog altijd geen deuk in een pakje boter slaat
Ik heb ook een lekker lootweekje achter de rug, eerst op zondag Severance, dan maandag Wristguards of Vengeance en Widow's Remorse, gisteren Earthstrike en vandaag AV exalted voor Don Julio's
Daarnet een suggestie gepost op het WoW Europe forum (niet dat het ooit zal gelezen worden door de devs, maar ja
). Wel in het Engels:
Slaat het idee op iets?A couple of days ago I got my cross faction mount by handing in tons of runecloth and
thus getting the required exalted reputation to buy this mount. Although I agree that getting a cross faction mount requires a special effort it made me think...
Is this it? I'm exalted at Orgrimmar, meaning I have a higher reputation then most if not all
Orc players on my realm. Yet Thrall and his brethren still act as if I'm a rooky Undead venturing for the first time from Undercity to Orgrimmar
From a role playing view (which I'm not even doing since I'm on a PvP realm) this makes no sense at all. Orcs should be eager to kiss the very ground I walk on by now!
Also as an Undead I have no incent to get exalted at my very own faction which is even harder to understand. I can go off venturing into the world and get exalted at dozens of factions which make it worthwhile, yet if I did this for my own faction Sylvanas still wouldn't have time for me for even a small sociable chat
I'm not asking for a new batch of epic gear upon reaching exalted, but just something that makes me feel like a king/deity/elevated status/... make it worth it at least from a role playing point of view.
Aan de ene kant wel aagezien je er een hele tijd mee bezig bent en het je aardig wat gold kost. Maar aan de andere kant, je weet waar je aan begint en je doet het voor de mount, niet dat de boss opeens anders tegen je gaat praten.Kapoen schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 10:53:
Daarnet een suggestie gepost op het WoW Europe forum (niet dat het ooit zal gelezen worden door de devs, maar ja). Wel in het Engels:
[...]
Slaat het idee op iets?
Maar idd, de devs lezen nooit suggesties van de spelers en gaan toch gewoon hun eigen gang
[ Voor 8% gewijzigd door superbassie op 02-09-2006 11:27 ]
Mja mijn suggestie heeft eigenlijk niets te maken met die mount historie, maar met het feitsuperbassie schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 11:26:
[...]
Aan de ene kant wel aagezien je er een hele tijd mee bezig bent en het je aardig wat gold kost. Maar aan de andere kant, je weet waar je aan begint en je doet het voor de mount, niet dat de boss opeens anders tegen je gaat praten.
Maar idd, de devs lezen nooit suggesties van de spelers en gaan toch gewoon hun eigen gang
dat exalted status in de 4 (binnenkort 5) main factions niets betekent ten opzichte van al die andere factions. Dat klopt gewoon niet vind ik.
Zojuist lvl 42 behaald 
Heb allemaal plate armor, en net een leuke boog gevonden
Verwijderd
Dit forumRMB schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 11:54:
wat is eigenlijk een van de beste forums voor WoW?
Ik zou dit forum op GoT beschouwen als een van de betere. Blijf weg van de officiële sitesRMB schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 11:54:
want je krijgt gegarandeerd hoofdpijn van al het gezaag en geween daar.
Het WoW forum van Allakhazam is ook nog redelijk te doen, link.
Verwijderd
Nice, spaar alvast maar wat gold voor de repairkosten :-)RMB schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 11:53:
Zojuist lvl 42 behaald
Verwijderd
Beetje ver gezocht als je het mij vraagtKapoen schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 10:53:
Daarnet een suggestie gepost op het WoW Europe forum (niet dat het ooit zal gelezen worden door de devs, maar ja). Wel in het Engels:
[...]
Slaat het idee op iets?
Verwijderd
Locks daarom niet kunnen kicken ? geloof me, voor de healthstones zal geen enkele fatsoenlijke guild een warlock houden. Je hoort vaak zat dat er nog maar 1 of 2 warlocks in raids van guild zitten die bij loatheb en de 4 horsemen zijn en dat is voor hele andere redenen, als je denkt dat je daarvoor belangrijk bent in raids zou ik nog maar eens goed nadenken over het nut van je class.Liasis schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 17:02:
Mages kicken zal ook nooit gebeuren aangezien hun dps zon 10-25% hoger ligt als een lock, en ze hun aggro ook een klein beetje in de hand kunnen houden. Dat ze ook water en brood kunnen maken is een (zeer) leuke bijkomstigheid, let op zeer, maar ze worden er echt niet voor invite bij raids. Sorry dat ik het zeg maar mages zijn gewoon qua dps een stuk beter als locks, in raids dan he. Dit is wel een aggro verhaal trouwens.
Dat was maar een voorbeeld en overdreven natuurlijkVerwijderd schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 12:21:
[...]
Beetje ver gezocht als je het mij vraagtJe gaat toch niet exalted worden bij Ogri om Thrall voor je zien knielen?
't gaat mij gewoon om het feit dat je de wereld kan redden door je diensten aan te bieden
door voor x aantal andere factions te vechten en je eigen faction eigenlijk niet de moeite waard is.
Dat is niet logisch in een RPG
Verwijderd
Ik blijf van mening dat veel mensen jaloers zijn dat locks/hunters op een eenvoudige manier hun repairkosten kunnen verminderen. Natuurlijk heb je er van die figuren tussen zitten die er misbruik van maken, die kun je dan 1 waarschuwing geven en vervolgens consequenties nemen als ze door blijven gaan. Maar over het algemeen kunnen goede, doorgewinterde spelers goed inschatten wanneer het een wipe is. Als andere classes de mogelijkheid zouden hebben om op eenvoudige manier hun repairkosten te verminderen, zouden ze die mogelijkheid ook aangrijpen, ook al beweren ze nu dat ze dat niet zouden doenVerwijderd schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 12:40:
[...]
Locks daarom niet kunnen kicken ? geloof me, voor de healthstones zal geen enkele fatsoenlijke guild een warlock houden. Je hoort vaak zat dat er nog maar 1 of 2 warlocks in raids van guild zitten die bij loatheb en de 4 horsemen zijn en dat is voor hele andere redenen, als je denkt dat je daarvoor belangrijk bent in raids zou ik nog maar eens goed nadenken over het nut van je class.
Mages kicken zal ook nooit gebeuren aangezien hun dps zon 10-25% hoger ligt als een lock, en ze hun aggro ook een klein beetje in de hand kunnen houden. Dat ze ook water en brood kunnen maken is een (zeer) leuke bijkomstigheid, let op zeer, maar ze worden er echt niet voor invite bij raids. Sorry dat ik het zeg maar mages zijn gewoon qua dps een stuk beter als locks, in raids dan he. Dit is wel een aggro verhaal trouwens.
ja, maakt wel degelijk sense wat je hier schrijftKapoen schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 10:53:
[...]
Slaat het idee op iets?
bij veel factions krijg je leuke recipe's en extraatjes wanneer je een bepaalde rep haalt, bij de race factions is er niets van dat alles (enkel 10% korting bij honored), daar mogen ze iets aan doen
Hmm, gaat Death and Taxes de eerste worden die Kel'Thuzad verslaat? Ze hebben Sapphiron iig ook al als world-first verslagen.
Signature
Verwijderd
Wat een belabberde *** klantenservice hebben ze daar zeg
Eind juli weer eens mijn account geactiveerd via direct debit. Na een 3tal dagen gespeeld te hebben was mijn account closed. En moest mijn mailbox maar eens nakijken. Ik check mijn mailbox na en geen mail van hen, dus ik stuur zelf maar een mail. Vervolgens krijg ik de reactie dat mijn bank de betaling niet door liet gaan, wat ik overigens vrij vreemd vind aangezien ik het al een aantal keer via deze manier had gedaan. Toen werd er doodleuk gezegd dat ik het alleen nog maar kan activeren met een creditcard en dat ze die 3 dagen wat ik gespeeld had erbij zouden afrekenen. Dat is dus een probleem want ik heb geen creditcard. Dus ben ik terug gaan mailen toen werd mij vriendelijk verzocht om met hen te bellen zodat het telefonisch geregeld kon worden. Ik dat dus gedaan en die jongedame aan de lijn zei doodleuk dat ik het alleen via creditcard kon doen. Maar het vreemde is dat ze nog niet eens naar mijn persoonlijke gegevens en/of account naam vroeg zodat ze de historie kon nalezen wat er de hele tijd heen/weer gemailed is. Zelfs toen ik dat zei dat me werd gevraagd om te bellen zei ze nog dat het alleen met een creditcard ging.
Vervolgens heb ik dus weer een mail terug gestuurd met de stand van zaken en vervolgens heb ik nog informatie nagevraagd bij mijn bank. Die konden totaal niks terug vinden van een betaling wat niet zou door zijn gegaan. Dus ik weer terug gemailed en duidelijk dat erbij gezegd dat mijn bank niet het probleem is en dat het probleem waarschijnlijk aan hun kant ligt. Dat was 2 weken geleden en tot op heden heb ik nog steeds geen antwoord terug gekregen, zelfs na herhaalde keren.
Ik had mijn account eind juli weer eens geactiveerd voor een maand inmiddels zijn we nu een dikke maand verder en mijn account is nog steeds geblokkeerd en een reactie krijg ik ook niet meer terug.
Ik heb het nu wel zo gehad dat ik het WOW wel kan wegflikkeren in de prullenmand, ik ben geen hardcore WOW speler maar op zijn tijd vind ik het wel leuk om ff te questen, dus cheaten doe ik ook al niet en in het verleden al vaker betaald via direct debit en dat ging altijd goed. Nu wordt ik zo behandeld!
Eind juli weer eens mijn account geactiveerd via direct debit. Na een 3tal dagen gespeeld te hebben was mijn account closed. En moest mijn mailbox maar eens nakijken. Ik check mijn mailbox na en geen mail van hen, dus ik stuur zelf maar een mail. Vervolgens krijg ik de reactie dat mijn bank de betaling niet door liet gaan, wat ik overigens vrij vreemd vind aangezien ik het al een aantal keer via deze manier had gedaan. Toen werd er doodleuk gezegd dat ik het alleen nog maar kan activeren met een creditcard en dat ze die 3 dagen wat ik gespeeld had erbij zouden afrekenen. Dat is dus een probleem want ik heb geen creditcard. Dus ben ik terug gaan mailen toen werd mij vriendelijk verzocht om met hen te bellen zodat het telefonisch geregeld kon worden. Ik dat dus gedaan en die jongedame aan de lijn zei doodleuk dat ik het alleen via creditcard kon doen. Maar het vreemde is dat ze nog niet eens naar mijn persoonlijke gegevens en/of account naam vroeg zodat ze de historie kon nalezen wat er de hele tijd heen/weer gemailed is. Zelfs toen ik dat zei dat me werd gevraagd om te bellen zei ze nog dat het alleen met een creditcard ging.
Vervolgens heb ik dus weer een mail terug gestuurd met de stand van zaken en vervolgens heb ik nog informatie nagevraagd bij mijn bank. Die konden totaal niks terug vinden van een betaling wat niet zou door zijn gegaan. Dus ik weer terug gemailed en duidelijk dat erbij gezegd dat mijn bank niet het probleem is en dat het probleem waarschijnlijk aan hun kant ligt. Dat was 2 weken geleden en tot op heden heb ik nog steeds geen antwoord terug gekregen, zelfs na herhaalde keren.
Ik had mijn account eind juli weer eens geactiveerd voor een maand inmiddels zijn we nu een dikke maand verder en mijn account is nog steeds geblokkeerd en een reactie krijg ik ook niet meer terug.
Ik heb het nu wel zo gehad dat ik het WOW wel kan wegflikkeren in de prullenmand, ik ben geen hardcore WOW speler maar op zijn tijd vind ik het wel leuk om ff te questen, dus cheaten doe ik ook al niet en in het verleden al vaker betaald via direct debit en dat ging altijd goed. Nu wordt ik zo behandeld!
Verwijderd
Niet normaal / leuk meer hoe snel DnT alles down krijgt in vergelijking tot de rest van de wereld
Verwijderd
Tsja, als je kijkt hoeveel tijd ze er in stekenVerwijderd schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 15:00:
Niet normaal / leuk meer hoe snel DnT alles down krijgt in vergelijking tot de rest van de wereld
Dat is ook gewoon niet leuk meer
Verwijderd
Sapph is het resist gevecht van de zone. Hoe moeilijk vind jij bijv. Vael nog, of Huhuran, of hell, Ragnaros? Ik heb wat vrienden in Nihilum en wat ik doorkrijg is dat ze het gevecht ook al wel doorhebben, ze missen alleen de runes en frost res nog teveel.Verwijderd schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 15:00:
Niets mis met hun kill, het is nog steeds een moeilijk gevecht, maar stukken makkelijker dan 4 Horsemen, en een guild met de skill als DnT ziet snel genoeg wat de tacs en movement voor Sapphiron is. Plus volgens mij hebben ze wat Frozen Runes gekocht
Elitist Jerks forums zijn ook erg goed, alleen neem de titel wel letterlijk. Het forum is zo goed omdat alle idiote topics gelijk eruit gemieterd worden, dus geen domme dingen posten en zoRMB schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 11:54:
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2006 15:43 ]
DnT??
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
*rolt de steen van Rakker's rug af* Zo das vast beter nu je daar onderuit bent!
DnT = Death and Taxes
*rug kraakt nu de steen eraf is*
Is het stom feit als ik zeg dat ik nog nooit van Death and Taxes gehoord heb??
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
beetje dit topic bij lezenRakkerzero schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 15:49:
*rug kraakt nu de steen eraf is*
Is de guild die flink wat world-first's op hun naam heeft staan in Naxx
Hoe zit het met de nieuwe startpost?
Afgelopen week weinig aan de startpost gedaan, omdat ik ff geen inspiratie heb om verder te gaan eigenlijk.
Tot nu toe heb ik af:
Intro, basic wow info, starten van spel, rassen en classen, professions, realm info
Tot nu toe heb ik af:
Intro, basic wow info, starten van spel, rassen en classen, professions, realm info
[ Voor 66% gewijzigd door Zeror op 02-09-2006 16:11 ]
Omdat de rating van die site 'Mature' is (zie HTML source), lijkt het me geen goed plan een link naar die site op GoT te laten staan.
[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2006 16:10 ]
Verwijderd
Klopt precies, maar een resist fight betekent niet dat je totaal geen skill nodig hebt voor een boss.. Wat ik hiermee wil zeggen is dat ze op een of andere manier wel aan de gear kunnen komen maar het blijft toch een ingewikkeld gevecht en kudos voor DnT omdat ze het zo snel doorhebben hoor.Verwijderd schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 15:39:
[...]
Sapph is het resist gevecht van de zone. Hoe moeilijk vind jij bijv. Vael nog, of Huhuran, of hell, Ragnaros? Ik heb wat vrienden in Nihilum en wat ik doorkrijg is dat ze het gevecht ook al wel doorhebben, ze missen alleen de runes en frost res nog teveel.
Niets mis met hun kill, het is nog steeds een moeilijk gevecht, maar stukken makkelijker dan 4 Horsemen, en een guild met de skill als DnT ziet snel genoeg wat de tacs en movement voor Sapphiron is. Plus volgens mij hebben ze wat Frozen Runes gekocht
[...]
Maar dat het een resist fight is was eigenlijk al duidelijk toen je de berichten van de test server hoorde.
edit. toelichting op eerste gedeelte van je post he
is het mogelijk om geld en items uit te wisellen tussen 2 characters?
Op dezelfde server is dat zeker mogelijk door gewoon mail met geld en items naar je eigen characters te sturen(ik ga er van uit dat je twee van je eigen characters bedoelt)
Heeft geen signature.
Verwijderd
Kan inderdaad, houd er wel rekening mee dat items mailen ongeveer een uur duurt, gold is instant.
KLOTE BLIZZARD!
ik haat dat godvergete cross realm pvp, geef alleen onze server pvp trug en stop de LAG. Echt elke avond lag sinds die patch, en het word elke avond erger. Op de momenten dat er 40 wsg, 30 ab, en 15 av open zijn. Dus op de drukke tijden. De lag is niet te harden. Die mensen bij blizz zijn echt slim. Ik weet niet waar alle servers uit mijn battlegroup zitten, maar vast 3 in zweden en 3 in frankrijk. Werkt vast erg handig. Ik haat blizz nu echt. /my2cents
ik haat dat godvergete cross realm pvp, geef alleen onze server pvp trug en stop de LAG. Echt elke avond lag sinds die patch, en het word elke avond erger. Op de momenten dat er 40 wsg, 30 ab, en 15 av open zijn. Dus op de drukke tijden. De lag is niet te harden. Die mensen bij blizz zijn echt slim. Ik weet niet waar alle servers uit mijn battlegroup zitten, maar vast 3 in zweden en 3 in frankrijk. Werkt vast erg handig. Ik haat blizz nu echt. /my2cents
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Battlegroups = zelfde rack...ye-roon schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 19:29:
KLOTE BLIZZARD!
Ik vind het niet gek dat er nu lag is, een verbinding naar een 'intern' adres en 1 naar een extern adres voor hetzelfde type verkeer, dat heeft best wat synching her en der nodig... Tis gewoon niet makkelijk alles in 1 keer vlot te hebben. De lag is in BG1 iig erg afgenomen sinds woensdag
Deze plek is te koop.
Verwijderd
Frostmane doet het anders prima, ook met battlegrounds enzo, imo heeft blizzard het heel mooi voor elkaar nu.
Dat jouw server het even niet goed doet is niet leuk enzo (Ik heb het zelf maar al te vaak meegemaakt toen ik nog op Shattered Hand zat), maar Blizzard klote noemen getuigt niet echt van veel verstand. Ik kan me nouwelijks de complexiteit voorstellen die er bij te kijken komt om te realiseren wat ze allemaal doen.
Flamen levert trouwens ook niks op
Dat jouw server het even niet goed doet is niet leuk enzo (Ik heb het zelf maar al te vaak meegemaakt toen ik nog op Shattered Hand zat), maar Blizzard klote noemen getuigt niet echt van veel verstand. Ik kan me nouwelijks de complexiteit voorstellen die er bij te kijken komt om te realiseren wat ze allemaal doen.
nergens last van hier @ Outland...ye-roon schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 19:29:
KLOTE BLIZZARD!
totaal geen lag ofzo, korte queues etc
(Outland is wel een nieuwe server dus die staan in Duitsland, ws de andere servers in onze battlegroup ook)
Outland zit geloof in de zelfde groep als Tarren Mill en die battlegroup is gewoon heel erg goed te noemen. Instant que's en geen last van lag.Viggen schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 19:55:
[...]
nergens last van hier @ Outland...
totaal geen lag ofzo, korte queues etc
(Outland is wel een nieuwe server dus die staan in Duitsland, ws de andere servers in onze battlegroup ook)
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
Balnazzar is bijna niet meer te spelen... teveel lag
Kom op Blizzard zoveel geld komt er binnen per maand dan kan je op zijn minst zorgen dat er een beetje te spelen valt..
Kom op Blizzard zoveel geld komt er binnen per maand dan kan je op zijn minst zorgen dat er een beetje te spelen valt..
Verwijderd
Ik zit in battlegroup 3, de oudste servers die er zijn en ik heb absoluut nergens last van.ye-roon schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 19:29:
KLOTE BLIZZARD!
Ligt aan providers tussen de server en jou of aan jou dus.
domste reply ooit...Verwijderd schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 21:26:
[...]
Ik zit in battlegroup 3, de oudste servers die er zijn en ik heb absoluut nergens last van.
de halve server die sporadisch elke 3 min disconnect noem ik niet echt probleem tussen mij en servers van blizz..
Het zijn inderdaad de servers van blizzard die verschrikkelijk brak zijn, heb soms lagspikes van een minuut. Hopelijk gaat de hardware upgrade die in 2 weken voor onze realm geplanned staat wat uitmaken want op deze manier begin ik er ernstig over na te denken met het spel te kappen.
Ga je priest op Magtheridon maar eens spelen tijdens raid tijdenVerwijderd schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 21:26:
[...]
Ik zit in battlegroup 3, de oudste servers die er zijn en ik heb absoluut nergens last van.
Zoveel onnodige wipes door lag spikes, dat is gewoon niet leuk meer. Vandaag hield de server het nog geen 10 minuten uit telkens en minstens 3 sec lag.
Nihilum had anders vandaag wel Sapphiron gekilled.
Zelfs de servers die geupgrade zijn hebben last van lag spikes.JeanLucPicard schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 22:00:
Het zijn inderdaad de servers van blizzard die verschrikkelijk brak zijn, heb soms lagspikes van een minuut. Hopelijk gaat de hardware upgrade die in 2 weken voor onze realm geplanned staat wat uitmaken want op deze manier begin ik er ernstig over na te denken met het spel te kappen.
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
De hardware upgrade die Al'Akir (behoord tot de oudste servers met grote problemen, BG1) tegelijkertijd met 1.12 heeft gekregen, heeft enorm geholpen. De upgrade zelf liep een halve dag uit, maar sindsdien heb ik op de realm zelf geen problemen meer gehad. Met de crossrealm battlegrounds wil het nog wel eens laggen, maar volgens mij zijn dat kinderziekten, en gaat het nu echt de goede kant op met de realms.
mja khoop dat mag snel geupgrade wordVincentio schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 22:28:
[...]
Ga je priest op Magtheridon maar eens spelen tijdens raid tijden
Zoveel onnodige wipes door lag spikes, dat is gewoon niet leuk meer. Vandaag hield de server het nog geen 10 minuten uit telkens en minstens 3 sec lag.
Nihilum had anders vandaag wel Sapphiron gekilled.
yup Battlegroup 8 is lagloosVerwijderd schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 19:55:
Frostmane doet het anders prima, ook met battlegrounds enzo, imo heeft blizzard het heel mooi voor elkaar nu.
Ik zit op Draenor 1 van de drukkere servers en wij hebben tegelijk met de patch een hardware uograde gekregen, heel wat op start problemen gehad maar geen lag. Dus ik denk dat die HW upgrade gaat uitmaken voor jullie, de servers waren gewoon niet gemaakt op deze load.
Afaik is dat waisuperbassie schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 23:23:
[...]
yup Battlegroup 8 is lagloosenige waar ik erg last van heb is de combat bug...duurt eeuwen voordat ik eindelijk weer kan Chargen -_-"
Zie je wel, ik had al zo'n vermoeden.. /wave maegrim ik sheep je wel weer in sili om je te healenMaegrim schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 22:47:
De hardware upgrade die Al'Akir (behoord tot de oudste servers met grote problemen, BG1) tegelijkertijd met 1.12 heeft gekregen, heeft enorm geholpen. De upgrade zelf liep een halve dag uit, maar sindsdien heb ik op de realm zelf geen problemen meer gehad. Met de crossrealm battlegrounds wil het nog wel eens laggen, maar volgens mij zijn dat kinderziekten, en gaat het nu echt de goede kant op met de realms.
hoeveel lui zitten hier op al'akir (en zeg me niet dat het alleen maar alliance zijn)... kan dat misschien ook op het OP?
"For me there's only one music: good music" || WoW: Kazzak: Isímode (100 Pala); Al'Akir: Lolalock (90 Lock), Strikeman (Mage), Sherpepunt(Warrior), Dadruid(Druid)
Zomg, wie ben je 
Kan me niet herinneren de afgelopen weken nog gesheeped in Sillithus te zijn
Kan me niet herinneren de afgelopen weken nog gesheeped in Sillithus te zijn
Volgens mij is The Mealstrom down. Weet iemand hier iets meer over? Ik kan ook niet op de forums komen...\
EDIT: Nvm, hij doet het al weer, maar het blijft vaag...
[ Voor 23% gewijzigd door VeeGee op 03-09-2006 11:10 ]
yup The ventures co was ook down, ik was gister vroeg op bed, en dacht nu lekker vroeg te wowen.VeeGee schreef op zondag 03 september 2006 @ 11:09:
Volgens mij is The Mealstrom down. Weet iemand hier iets meer over? Ik kan ook niet op de forums komen...\
maar nee hoor, hmm ziet er naar uit de TVC nog steeds down is
damn ja ik heb precies hetzelfde, als hieronder, het vervelende is ook dat ik op 2 servers speel, sylvanas en het meest op TVC en beide down
[ Voor 13% gewijzigd door Valkyre op 03-09-2006 11:24 ]
The Mealstrom is nog steeds down en lijdt onder ernstige lag problemen...Steeds als ik ff kan connecten kan ik niks doen, niet chatten oid en binnen 1 min heb ik weer d/c en kan ik niet meer connecten naar de realm. Heel vaal dit allemaal en ook omdat de forums down zijn is het lastiger er info over te vinden.
Matig is die server inderdaad down. Denk ik ook eens lekker te gaan kunnen spelen. Dan geef ik die nieuwe server maar eens een kans. Wat is btw je ingame nick (alliance/horde) Mijne dommzz alliance paladinVeeGee schreef op zondag 03 september 2006 @ 11:23:
The Mealstrom is nog steeds down en lijdt onder ernstige lag problemen...Steeds als ik ff kan connecten kan ik niks doen, niet chatten oid en binnen 1 min heb ik weer d/c en kan ik niet meer connecten naar de realm. Heel vaal dit allemaal en ook omdat de forums down zijn is het lastiger er info over te vinden.
Heeft geen signature.
ik zat ff topic door te lezen.. is het misschien leuk om het aantal tweakers in de des betreffende realms in de startpost te verwerken..?
is het technisch mogelijk, om een poll aan de openingspost te hangen? (dat de poll halverwege het topic, automatisch de openingspost aanpast?)
nieuwe spelers kunnen dan kijken op welke realm de meeste tweakers zitten enzo..
ach, misschien stomme gedachte, maar niet geschoten is altijd mis
is het technisch mogelijk, om een poll aan de openingspost te hangen? (dat de poll halverwege het topic, automatisch de openingspost aanpast?)
nieuwe spelers kunnen dan kijken op welke realm de meeste tweakers zitten enzo..
ach, misschien stomme gedachte, maar niet geschoten is altijd mis
Ik speel horde, lvl 39 warlockdommerick schreef op zondag 03 september 2006 @ 11:32:
[...]
Matig is die server inderdaad down. Denk ik ook eens lekker te gaan kunnen spelen. Dan geef ik die nieuwe server maar eens een kans. Wat is btw je ingame nick (alliance/horde) Mijne dommzz alliance paladin
Quel Thalas is ook down, en de WoW forums ook. Hier word ik niet vrolijk van. Ik was net van plan om eens stevig te gaan grinden.VeeGee schreef op zondag 03 september 2006 @ 11:23:
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
Weet iemand hoe ik dit godsnaam doe? Ik heb een karakter op bloodfeather, en kom maar niet op die server. Ik kan een suggestion krijgen en dan zitten er wel sommige servers tussen waar andere chars op zitten, maar bloodfeather zit er niet tussen. Op 2 accounts nota bene (broer en mijne).
edit: hmm bloodfeather is down.. dat zal 't zijn
edit: hmm bloodfeather is down.. dat zal 't zijn
[ Voor 8% gewijzigd door apNia op 03-09-2006 13:42 ]
Verwijderd
Volgens mij is dit forum bedoeld om over WoW te discussieren (strategies, boss fights etc etc) en niet om op Blizzard te kankerenVerwijderd schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 13:59:
Wat een belabberde *** klantenservice hebben ze daar zeg

Verwijderd
Ik zit in een vrij gezellige nl guild, maar we doen alleen ZG af en toe. (geen full) Er zijn al guilds op server met MC BWL enz. bezig, en ik wil ook! We missen de ervaring enzo, wat zouden julie doen?
Verwijderd
Hey,
Ik heb een vraag, kon deze niet zo snel vinden via de search. Ik wil graag Wow gaan spelen maar weet niet of deze op mijn Mac Mini te spelen is gaat hier om de oudere mac mini, wel het top model van toen met Superdrive en bluetooth, 1.5 ghz. Denk zelf dat de grafische kaart te zwak is om wow op te spelen, misschien dat iemand hier dit heeft proberen te instaleren?
Sys rec =
Mac System/OS
1.0 GHz or higher G4 or G5 processor.
512 megabytes RAM or higher. DDR RAM recommended.
ATI or NVIDIA video hardware with 64 MB VRAM or more.
3 gigabytes or more of available hard drive space.
MacOS X 10.3 ("Panther") or better.
Mijn Mac Mini =
Machine Model: PowerMac10,2
CPU Type: PowerPC G4 (1.5)
Number Of CPUs: 1
CPU Speed: 1.5 GHz
L2 Cache (per CPU): 512 KB
Memory: 512 MB
ATI Radeon 9200:
Chipset Model: ATY,RV280
VRAM (Total): 64 MB
Vendor: ATI (0x1002)
Device ID: 0x5962
Revision ID: 0x0001
ROM Revision: 113-xxxxx-134
Displays:
DELL 2007WFP:
Resolution: 1680 x 1050 @ 60 Hz
Depth: 32-bit Color
Core Image: Not Supported
Main Display: Yes
Mirror: Off
Online: Yes
Quartz Extreme: Supported
Rotation: Supported
Volgens mij moet dit dus net gaan, alleen vraga ik me af hoe het spel zal gaan lopen, denk zelf dat het niet al te goed zal gaan. Ik hoor het wel..
Ik heb een vraag, kon deze niet zo snel vinden via de search. Ik wil graag Wow gaan spelen maar weet niet of deze op mijn Mac Mini te spelen is gaat hier om de oudere mac mini, wel het top model van toen met Superdrive en bluetooth, 1.5 ghz. Denk zelf dat de grafische kaart te zwak is om wow op te spelen, misschien dat iemand hier dit heeft proberen te instaleren?
Sys rec =
Mac System/OS
1.0 GHz or higher G4 or G5 processor.
512 megabytes RAM or higher. DDR RAM recommended.
ATI or NVIDIA video hardware with 64 MB VRAM or more.
3 gigabytes or more of available hard drive space.
MacOS X 10.3 ("Panther") or better.
Mijn Mac Mini =
Machine Model: PowerMac10,2
CPU Type: PowerPC G4 (1.5)
Number Of CPUs: 1
CPU Speed: 1.5 GHz
L2 Cache (per CPU): 512 KB
Memory: 512 MB
ATI Radeon 9200:
Chipset Model: ATY,RV280
VRAM (Total): 64 MB
Vendor: ATI (0x1002)
Device ID: 0x5962
Revision ID: 0x0001
ROM Revision: 113-xxxxx-134
Displays:
DELL 2007WFP:
Resolution: 1680 x 1050 @ 60 Hz
Depth: 32-bit Color
Core Image: Not Supported
Main Display: Yes
Mirror: Off
Online: Yes
Quartz Extreme: Supported
Rotation: Supported
Volgens mij moet dit dus net gaan, alleen vraga ik me af hoe het spel zal gaan lopen, denk zelf dat het niet al te goed zal gaan. Ik hoor het wel..
Je kan de trial proberen en zien hoe het gaat: http://teaser.wow-europe.com/
Ik zou vooral ook even op een drukke server door de grote steden (Ironforge of Orgrimmar) gaan lopen.
Ik zou vooral ook even op een drukke server door de grote steden (Ironforge of Orgrimmar) gaan lopen.
Wij draaien WoW hier op een zelfde mac mini. En het draait best goed, totaal geen klachten met betrekking tot de framerate.
Het kan best, maar raids en drukke steden zijn wel erg schokkerig. 1Gb ram zou geen overbodige luxe zijnVerwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 15:04:
Hey,
[ Voor 3% gewijzigd door 1Mark op 03-09-2006 15:56 ]
God kolere. Ik speel heel incidenteel WoW (nieuwe gebruiker) maar kon woensdag niet inloggen. Ga er vandaag weer voor zitten en nu zijn er servers down. Is dit normaal bij WoW ofzo zoveel downtime?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Slow-chat, one-liners en offtopic geblaat horen niet thuis in dit topic!