Het gaat om het verbeteren van de raidgroep, niet voor solo grindenBlistimo schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 09:57:
[...]
Dat is vrij afhankelijk van hoe belangrijk die ZG-equip is voor je raidkwaliteiten. Als je al in MC bezig bent is ZG spul vaak van iets mindere kwaliteit (op JinDo loot na). Wat die ringen betreft droppen er 4 setjes: 1 voor tanks, 1 voor hunters/rogues/dps-warriors/feraldruids, 1 voor mages/warlocks/dpspriests/dpsshamans/dpsadins en 1 voor healers. Als je deze ringen gebruikt om je totale raidcapaciteiten ermee te vergroten moet je die natuurlijk heel specifiek distribueren. Anders zijn die ringen juist leuk voor grindsetjes.
Triest altijd mensen die zo denken, waarom niet helpen ervoor te zorgen dat er WEL genoeg mensen online komen ?BootVluchteling schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 23:14:
[...]
zou voor mij duidelijk zijn.. hebben ze last van mensen online krijgen, dan bloed de guild langszaam dood.. verlaat het schip voordat het gezonken is..
Nee we verlaten de guild gelijk als t even tegen zit, bah
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
ZG healer rings:
http://www.thottbot.com/?i=51420
http://www.thottbot.com/?i=51330
erg leuk setje, geef die spell damage ring lekker aan een DPSer
http://www.thottbot.com/?i=51420
http://www.thottbot.com/?i=51330
erg leuk setje, geef die spell damage ring lekker aan een DPSer
Ik heb opzich helemaal geen moeite met Shadow priests, ze zijn erg leuk om bij je te hebben in av/ab/wsg, ik heb moeite met shadowpriest die shit looten onder de noemer dat het goed is voor de raid/guild, kom er gewoon vooruit dat je lekker wil grinden/pvp'en maar gooi er niet een mooi glimmend suasje overheen. De extra dmg die een (de) lock(s) doet(n) + jouw dmg vallen in het niet bij de dmg van bv een extra dps class. En aangezien bij de meeste raids DPS het probleem niet is maar de healing neem ik in jouw plaats liever een "echte" healer mee.Kapoen schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 09:36:
Ik zag hier een quote dat shadowpriests 'pvp' zijn. Dat is dus niet waar.
Er zijn namelijk 2 builds voor de shadow tree, waarvan eentje specifiek voor PvE.
Een shadow build heeft namelijk beschikking over 3 talents die threat reducen of dumpen,
namelijk:
- Shadow Affinity (tier 2 shadow tree): -25% threat op shadow spells
- Imp. Fade (tier 4 shadow tree): decrease op de cooldown van Fade
- Silent Resolve (tier 2 disc tree): -20% op alle spells
Mijn priestje is een echte pvp build en beschikt dus niet over deze talents, maar
ik ken genoeg PvE shadow priests die deze talents wel gebruiken en het heel goed doen in raids.
Heel dat gelul over het al dan niet meenemen van shadowmages draait gewoon om de hebberigheid van de andere caster classes imo. Natuurlijk zit blizzard daar voor een stuk tussen met de slechte itemization. Hopelijk pakken ze dit probleem aan in TBC. Als in Molten Core, BWL,... een dps set zou droppen waarop stond class: Priest dan zou niemand er bezwaar tegen hebben om shadowpriests mee te nemen natuurlijk.
En tuurlijk ben ik frustie als ik een shadowpriest er met mish'undare vandoor zie gaan, of een mooie dps ring or whatever, maar dat is nu eenmaal de consequentie van de vorige DKP rule dat DKP pwns alles voor CC items.
Nu met het bidding systeem ligt het helemaal aan jezelf hoeveel dkp je ergens aan kwijt wil, als je het graag wil kost het je een hoop dkp, je moet nu dus goed nadenken wat je wil hebben en hoeveel het je waard is.
Ach wij buffen ons ook nog zo dik. Alleen Onyxia/Nef buff wil meestal niet meewerken op onze server heJumpiefox schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 05:17:
Alliance zijn en dan zeuren om horde die zich ff dik bufft =)
Het maakt de encounter gewoon net wat makkelijker en waarom zou je het niet doen. Loatheb is gewoon retarded potwise en dan gebruik ik liever een ZG/Onyxia buff dan dat je het een keer net niet haalt en 50-60 gold kwijt bent aan pots voor 1 try. 3 Shadowprot pots, 1/2 bandages, mageblood, troll's blood, brilliant mana oil, elixir of fortitude, tubers, shadow spell dps pot, all spell dps pot. Dat gebruik ik allemaal als priest, naja geen tubers dan, want niemand gebruikt me lightwell.

For the record, bij ons gaat 1 Shadow prot pot al de deur uit voor 10g.
Nog meer mensen die gisteren problemen hadden met inloggen? Het was hierzo huilen geblazen. Ik en een vriend konden beide niet inloggen, maar ik kon weer wel via m'n broertje's account!
Het leek een select groepje mensen te zijn iig.. nog meer mensen hier?
Het leek een select groepje mensen te zijn iig.. nog meer mensen hier?
[ Voor 31% gewijzigd door apNia op 31-08-2006 10:53 ]
als ik het verhaal zo lees, is het al een tijdje bezig.. de dingen in mn huidige guild lopen ook niet helemaal zuiver. daarmee ben ik ook bezig om het op te lossen.. maar als ik te weinig rechten krijg om de guild te helpen, ben ik benieuwd wat ik doe of wat er gebeurt..On_E schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 09:59:
[...]
Triest altijd mensen die zo denken, waarom niet helpen ervoor te zorgen dat er WEL genoeg mensen online komen ?
Nee we verlaten de guild gelijk als t even tegen zit, bah
respect is atm soms ver te zoeken.. GL roept iemand een sukkel, mensen slacken een uur in de rondte. gisteren stond MC farmrun op het program. na 5 wipes tot eennalaatste boss hebben we het maar opgedoekt..
priests/paladins die nog moeten leren hoe je moet dispellen (zo lijkt het iig, want ik had een debuff voor 2 minuten......)
een MT die geddon loopt te ninjapullen als hij een flamepack pullt.... omdat hij dus niet ver genoeg naar achteren liep
een luci kill met veel moeite, omdat paladins/priests het lastig vinden om de MC-ers te dispellen.. (like wtf

mensen lopen op ventrillo door elkaar te brullen.. zorgt voor VEEL stress.. concentratie is ver te zoeken.. healers letten soms niet op, waardoor een warrior een gevecht aangaat, en niet gehealed word....
zucht
verder is het wel ok....
Zo hadden wij laatst een kamikaze warrior mee naar Scholo...BootVluchteling schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 11:09:
[...]
als ik het verhaal zo lees, is het al een tijdje bezig.. de dingen in mn huidige guild lopen ook niet helemaal zuiver. daarmee ben ik ook bezig om het op te lossen.. maar als ik te weinig rechten krijg om de guild te helpen, ben ik benieuwd wat ik doe of wat er gebeurt..
respect is atm soms ver te zoeken.. GL roept iemand een sukkel, mensen slacken een uur in de rondte. gisteren stond MC farmrun op het program. na 5 wipes tot eennalaatste boss hebben we het maar opgedoekt..
priests/paladins die nog moeten leren hoe je moet dispellen (zo lijkt het iig, want ik had een debuff voor 2 minuten......)
een MT die geddon loopt te ninjapullen als hij een flamepack pullt.... omdat hij dus niet ver genoeg naar achteren liep
een luci kill met veel moeite, omdat paladins/priests het lastig vinden om de MC-ers te dispellen.. (like wtf)
mensen lopen op ventrillo door elkaar te brullen.. zorgt voor VEEL stress.. concentratie is ver te zoeken.. healers letten soms niet op, waardoor een warrior een gevecht aangaat, en niet gehealed word....
zucht
verder is het wel ok....
Dankzij hem 2x whipe, begonnen we wat te mosteren zegt tie ineens dat tie naar bed moest van z'n moeder

Zijn verder gegaan met z'n 4'en en geen whipes meer
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Verwijderd
als ik dat zo hoor is het een grote chaos. Veel mensen brullen op ventrilo? Mute die lui, schreeuwen tijdens gevechten is echt not-done bij ons. Ok, bij een first kill op een boss, dan mag het ff, maar verder houd iedereen zn mond. MT en RL, die mogen lullen, de rest luistert
Btw, wat is de gemiddelde leeftijd van de raiders bij jullie? Bij ons is het 18+.
Yup. Kijk, als het voor progression nou echt uitmaakte, maar dat een paar cross-class items naar priests gaan, daar ga je echt niet van achteruit hoor. Sterker nog, het is een spelletje, als je bepaalde classes voortrekt, heb je een grote kans dat andere classes zo iets hebben van 'bekijk 't ff' en rerollen of gewoon kappen. Leuk voor je dat die mage een +damage/healing ring gekregen heeft, maar voor je volle tier 2 priest kan dat misschien de druppel zijn, en dan kun je fijn een nieuwe zoeken/equippen.Kapoen schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 09:36:
Heel dat gelul over het al dan niet meenemen van shadowmages draait gewoon om de hebberigheid van de andere caster classes imo. Natuurlijk zit blizzard daar voor een stuk tussen met de slechte itemization. Hopelijk pakken ze dit probleem aan in TBC. Als in Molten Core, BWL,... een dps set zou droppen waarop stond class: Priest dan zou niemand er bezwaar tegen hebben om shadowpriests mee te nemen natuurlijk.
Je hebt wel feral of balance druids? Ret specced paladins? Ik neem aan dat die ook alleen maar met een healing spec mee mogen?Routed schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 10:14:
Ik heb opzich helemaal geen moeite met Shadow priests, ze zijn erg leuk om bij je te hebben in av/ab/wsg, ik heb moeite met shadowpriest die shit looten onder de noemer dat het goed is voor de raid/guild, kom er gewoon vooruit dat je lekker wil grinden/pvp'en maar gooi er niet een mooi glimmend suasje overheen. De extra dmg die een (de) lock(s) doet(n) + jouw dmg vallen in het niet bij de dmg van bv een extra dps class. En aangezien bij de meeste raids DPS het probleem niet is maar de healing neem ik in jouw plaats liever een "echte" healer mee.
Dikke onzin trouwens dat shadowpriest damage 'in het niet valt'. No way dat een rogue een SP + alle extra damage voor de locks bij gaat houden. Jammer dat je niet op AD zit, dan had je het eens op kunnen nemen tegen een van onze twee shadowpriests.
Daar komt de aap uit de mouw. Je raakt 'gefrustreerd' omdat iemand met meer DKP een item krijg, en jij niet. Dat is A) kinderachtig (wij zijn gewoon blij voor eenieder die een upgrade krijgt) en geeftEn tuurlijk ben ik frustie als ik een shadowpriest er met mish'undare vandoor zie gaan, of een mooie dps ring or whatever, maar dat is nu eenmaal de consequentie van de vorige DKP rule dat DKP pwns alles voor CC items.
T.o.v. de class sets is mish'undare trouwens een veel grotere upgrade voor een shadowpriest, onze tier 2 set heeft geen +damage.
Prima toch?Nu met het bidding systeem ligt het helemaal aan jezelf hoeveel dkp je ergens aan kwijt wil, als je het graag wil kost het je een hoop dkp, je moet nu dus goed nadenken wat je wil hebben en hoeveel het je waard is.
https://niels.nu
ik ben 22, maar ik weet niet hoe oud de rest is. zou me niets verbazen als er kiddo's van 12 tussen zitten..Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 11:22:
[...]
als ik dat zo hoor is het een grote chaos. Veel mensen brullen op ventrilo? Mute die lui, schreeuwen tijdens gevechten is echt not-done bij ons. Ok, bij een first kill op een boss, dan mag het ff, maar verder houd iedereen zn mond. MT en RL, die mogen lullen, de rest luistertGeeft een hoop rust.
Btw, wat is de gemiddelde leeftijd van de raiders bij jullie? Bij ons is het 18+.
maar wat je zegt is idd zo.. moet ook veranderen.. ik wil de guild niet verlaten, want dan kom ik helemaal nergens aan de bak.. maar dit kan ook niet zo doorgaan..
we hebben ook regels dat je bij een bepaalde % attendence een rank omhoog gaat.. maar nu heb je iets van 8 ranks.. een GL(die zich demote heeft naar class leader) en een zooi class leaders.. daarnaast dus allemaal mensen ertussen.. om de haverklap demoten mensen elkaar enzo... sommige lijken wel machtsgeil ofzo.. heel dat dreigen zuigt.. maarja, hoe vertel je dat de GL.. hij is pas 18, en doet soms het hardst mee...
Wij praten altijd over de meest onzinnige dingen op Teamspeak en proberen af en toe de scandinaviers nog wat Nederlands te leren. Als het stil is op TS, dan is het of een zwaar boss gevecht of men verveelt/irriteert zich zo aan de trash dat men half in slaap valt.Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 11:22:
[...]
als ik dat zo hoor is het een grote chaos. Veel mensen brullen op ventrilo? Mute die lui, schreeuwen tijdens gevechten is echt not-done bij ons. Ok, bij een first kill op een boss, dan mag het ff, maar verder houd iedereen zn mond. MT en RL, die mogen lullen, de rest luistertGeeft een hoop rust.
Verwijderd
Tijdens trash wordt er ook wel gesproken, maar da's hooguit 2 tegelijkertijd. Door elkaar praten is niet handig, zeker niet met al die dialecten. Is af en toe wel leuk, vooral onze Schot klinkt erg leukVincentio schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 11:30:
[...]
Wij praten altijd over de meest onzinnige dingen op Teamspeak en proberen af en toe de scandinaviers nog wat Nederlands te leren. Als het stil is op TS, dan is het of een zwaar boss gevecht of men verveelt/irriteert zich zo aan de trash dat men half in slaap valt.
Klinkt als een joined MC run die we een tijdje terug deden. We zijn gestopt met MC als raidgroup, maar zijn samen met een andere group joint runs gaan doen. Mijn god zeg. Het voornaamste probleem is dat die guild het ziet als iets om alts te equippen (terwijl het bedoeld was om die laatste paar tier 2 items te krijgen), en het niet heel erg serieus nemen. Constant pullen terwijl de healers (waarvan er twee in fatsoenlijke gear rond liepen, paladin guildy en ik, ik had de eerste run 24% healing op m'n naam staan) OOM waren, fucked up pulls, wipen op corehounds, paladins die een beetje luci aan het meppen waren en hun decursive knop kwijt waren, etc.En natuurlijk gaat je tier 2 pants, die op de 2e run eindelijk een keer droppen, naar iemand die net z'n eerste epics aan het verzamelen is. *zucht* (nee, geen DKP maar een brak prio systeem)BootVluchteling schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 11:09:
als ik het verhaal zo lees, is het al een tijdje bezig.. de dingen in mn huidige guild lopen ook niet helemaal zuiver. daarmee ben ik ook bezig om het op te lossen.. maar als ik te weinig rechten krijg om de guild te helpen, ben ik benieuwd wat ik doe of wat er gebeurt..
een luci kill met veel moeite, omdat paladins/priests het lastig vinden om de MC-ers te dispellen.. (like wtf)
Jezus. Wat hebben die ranks uberhaupt voor nut? Ik zou gewoon naar iets anders op zoek gaan, ik ga niet in een guild zitten met een zooi kleuters.BootVluchteling schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 11:28:
we hebben ook regels dat je bij een bepaalde % attendence een rank omhoog gaat.. maar nu heb je iets van 8 ranks.. een GL(die zich demote heeft naar class leader) en een zooi class leaders.. daarnaast dus allemaal mensen ertussen.. om de haverklap demoten mensen elkaar enzo... sommige lijken wel machtsgeil ofzo.. heel dat dreigen zuigt.. maarja, hoe vertel je dat de GL.. hij is pas 18, en doet soms het hardst mee...
[ Voor 15% gewijzigd door Hydra op 31-08-2006 11:41 ]
Als je wat verder komt in naxx dan ga je doorkrijgen dat je sommige classes toch echt niet wilt hebben, en sommige dus wel.
DPS warriors ga je aanbidden bij sommige gevechten, gewoon niet normaal wat die voor damage eruit kunnen persen als ze eenmaal de gear krijgen.
mages en rogues leiden de damage charts na de dps warriors, dan komen de hunters en dan de warlocks. Hunters en warlocks hebben het slecht in naxx. Zijn niet meer nodig.
Nihilum die de world second 4 horseman kill had hadden bij hun kill: 9 warriors 19 healers, 1 lock, 1 hunter en rest dps.
Uiteraard vind ik dit bijzonder bagger als hunter, maar in mc kan je nog rondhobbelen met pluizige druids en doorzichtige priests, later echt niet meer.
Patchwerk heb je bakken en bakken dps + healing nodig, 7 minuten lang voordat ie enraged. Vriend patchwerk doet elke 1.2 seconden een hateful strike die op full wrath aankomt voor zo'n 7-8k damage. Je wilt geen shadowpriests in tier2 daar, je wilt geen beertjes/katjes in tier 2 daar. Je wilt holy spec en resto spec voor bergen mana en healing, want als je dat niet hebt gaat patchwerk na 7 minuten door het lint en is het einde verhaal.
Meer en meer bazen krijgen een x-minuten enrage of zijn door andere manieren beperkt in tijd (faerlina kan je maar 4 keer "tranqen" voor ze je hele raid afmaakt). In die tijd wil je max healing en max dps. Guilds, ga je dps warriors koesteren, je zal ze nodig hebben. Pluizige druids en doorzichtige priests moeten even toegesproken worden, want die houden progress tegen zodra je tegen time limited bosses aanloopt.
DPS warriors ga je aanbidden bij sommige gevechten, gewoon niet normaal wat die voor damage eruit kunnen persen als ze eenmaal de gear krijgen.
mages en rogues leiden de damage charts na de dps warriors, dan komen de hunters en dan de warlocks. Hunters en warlocks hebben het slecht in naxx. Zijn niet meer nodig.
Nihilum die de world second 4 horseman kill had hadden bij hun kill: 9 warriors 19 healers, 1 lock, 1 hunter en rest dps.
Uiteraard vind ik dit bijzonder bagger als hunter, maar in mc kan je nog rondhobbelen met pluizige druids en doorzichtige priests, later echt niet meer.
Patchwerk heb je bakken en bakken dps + healing nodig, 7 minuten lang voordat ie enraged. Vriend patchwerk doet elke 1.2 seconden een hateful strike die op full wrath aankomt voor zo'n 7-8k damage. Je wilt geen shadowpriests in tier2 daar, je wilt geen beertjes/katjes in tier 2 daar. Je wilt holy spec en resto spec voor bergen mana en healing, want als je dat niet hebt gaat patchwerk na 7 minuten door het lint en is het einde verhaal.
Meer en meer bazen krijgen een x-minuten enrage of zijn door andere manieren beperkt in tijd (faerlina kan je maar 4 keer "tranqen" voor ze je hele raid afmaakt). In die tijd wil je max healing en max dps. Guilds, ga je dps warriors koesteren, je zal ze nodig hebben. Pluizige druids en doorzichtige priests moeten even toegesproken worden, want die houden progress tegen zodra je tegen time limited bosses aanloopt.
[ Voor 2% gewijzigd door MaVl op 31-08-2006 12:24 . Reden: iets met world first en second en foute data ]
je heb wel gelijk.. maarja.. zit met een paar nadelen..Hydra schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 11:37:
[...]
Klinkt als een joined MC run die we een tijdje terug deden. We zijn gestopt met MC als raidgroup, maar zijn samen met een andere group joint runs gaan doen. Mijn god zeg. Het voornaamste probleem is dat die guild het ziet als iets om alts te equippen (terwijl het bedoeld was om die laatste paar tier 2 items te krijgen), en het niet heel erg serieus nemen. Constant pullen terwijl de healers (waarvan er twee in fatsoenlijke gear rond liepen, paladin guildy en ik, ik had de eerste run 24% healing op m'n naam staan) OOM waren, fucked up pulls, wipen op corehounds, paladins die een beetje luci aan het meppen waren en hun decursive knop kwijt waren, etc.En natuurlijk gaat je tier 2 pants, die op de 2e run eindelijk een keer droppen, naar iemand die net z'n eerste epics aan het verzamelen is. *zucht* (nee, geen DKP maar een brak prio systeem)
[...]
Jezus. Wat hebben die ranks uberhaupt voor nut? Ik zou gewoon naar iets anders op zoek gaan, ik ga niet in een guild zitten met een zooi kleuters.
1) waarschijnlijk neemt geen andere guild mij aan.. equip is niet slecht, tier 1 5/8 (6/8 ligt atm op bank van GL) de guild waar ik uitgeschopt ben (Nerve) had ik dolgraag nog bij gezeten, maar is met ruzie uit elkaar gegaan, omdat mijn school belangrijker was dan WoW.. ik móest 2 weken eerder naar bed (11 uur GT) en dat vonden ze onacceptabel.. beetje triest maar goed..
2) heb aardig wat vrienden in de guild
3) ik zit pas 3 weken in die guild
er is nou geen guild dat ik zeg van jaa! die guild wil ik bij, en die mij ook wil aannemen.. 1tje heb ik in gedachte, maar die zit al in AQ40 enzo.. is beetje simpel om er ff bij te stappen als ze dat al goed zouden vinden..
Ehm.. DnT was toch eerder dan Nihilum? En of ze dan in de US of in EU wonen doet daar niets aan af.MaVl schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 11:43:
Nihilum die de world first 4 horseman kill had (niet death & taxes, die hadden USA first, maar vinden zichzelf heel de wereld)
Een ideetje ivm itemization om dat 'probleem' ivm feral druids, shadow priests, retribution paladins, enhancement shamans (, dps warriors?) op te lossen:
Elke boss dropped een token (zoals nu in AQ40, dus niet klasse afhankelijk). Bij het buitengaan van de instance 'reken je ff af aan de kassa'. Voor bovengenoemde klasses betaal je iets meer tokens voor een deftige dps set/item en de healing spullen zijn uiteraard goedkoper. Dus eigenlijk zoals het nieuwe PvP systeem in TBC. Verder zou blizz eens een paar encounters moeten verzinnen waarbij die 'off specs' wel degelijk nodig zijn.
Iedereen tevreden... toch?
Nadeel van dit systeem: degenen die na X tijd/raids hun spullen bij elkaar hebben, zullen waarschijnlijk minder gemotiveerd raken om nog verder te raiden in die bepaalde dungeon.
Elke boss dropped een token (zoals nu in AQ40, dus niet klasse afhankelijk). Bij het buitengaan van de instance 'reken je ff af aan de kassa'. Voor bovengenoemde klasses betaal je iets meer tokens voor een deftige dps set/item en de healing spullen zijn uiteraard goedkoper. Dus eigenlijk zoals het nieuwe PvP systeem in TBC. Verder zou blizz eens een paar encounters moeten verzinnen waarbij die 'off specs' wel degelijk nodig zijn.
Iedereen tevreden... toch?
Nadeel van dit systeem: degenen die na X tijd/raids hun spullen bij elkaar hebben, zullen waarschijnlijk minder gemotiveerd raken om nog verder te raiden in die bepaalde dungeon.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Nihilum was horde first... totems ftlose
Wat shadow priests/hybrid druids betreft... Ik ben daar zeer zeker een groot voorstander van, dat maakt het spelletje zoveel leuker en wat percentages betreft maakt het niet zoveel uit.
Uiteraard heb je wat resto's/holy's nodig om je raid als 'backbone' staande te houden (resto shamans die 30% van de healing trekken zoals ondergetekende) maar een aantal hybrids/andere class specs doen het zeker goed en laat wat ruimte voor flexibele oplossingen
Zelf heb ik een tijdje in een AQ/NAXX guild gezeten, was er bij op de eerste anuub kill en ook twin emps heb ik met hen neergelegd. Voor mij hield het echter na 3 weken op. Ik speel nu weer in mn gouwe ouwe guild waar het gezellig is, waar gesproken wordt op vent, grappen gemaakt en op z'n hollands geouwehoerd wordt. Ook mn IRL vriendjes / vriendinnetjes zitten daar en het is er gewoon supergezellig. Fuck naxx
Wat shadow priests/hybrid druids betreft... Ik ben daar zeer zeker een groot voorstander van, dat maakt het spelletje zoveel leuker en wat percentages betreft maakt het niet zoveel uit.
Uiteraard heb je wat resto's/holy's nodig om je raid als 'backbone' staande te houden (resto shamans die 30% van de healing trekken zoals ondergetekende) maar een aantal hybrids/andere class specs doen het zeker goed en laat wat ruimte voor flexibele oplossingen
Zelf heb ik een tijdje in een AQ/NAXX guild gezeten, was er bij op de eerste anuub kill en ook twin emps heb ik met hen neergelegd. Voor mij hield het echter na 3 weken op. Ik speel nu weer in mn gouwe ouwe guild waar het gezellig is, waar gesproken wordt op vent, grappen gemaakt en op z'n hollands geouwehoerd wordt. Ook mn IRL vriendjes / vriendinnetjes zitten daar en het is er gewoon supergezellig. Fuck naxx
Deze plek is te koop.
Verwijderd
Met die Linken Chain kun je toch zo'n boomerang krijgen die je in je ranged slot kunt gooien? Of werkt dat niet meer?BootVluchteling schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 00:03:
[...]
die zijn er niet.. het enige wat je kan doen, is body pullen.. evt bubblepull, maar gekker kan je het niet maken... oow. evt met engineering..
geen idee tbh..? linkje?Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 12:41:
[...]
Met die Linken Chain kun je toch zo'n boomerang krijgen die je in je ranged slot kunt gooien? Of werkt dat niet meer?
Nee dat is een trinket.Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 12:41:
[...]
Met die Linken Chain kun je toch zo'n boomerang krijgen die je in je ranged slot kunt gooien? Of werkt dat niet meer?
Verwijderd
Gisteren voor het eerst naar AQ20. Soulbond (TVC) had mensen tekort dus onze guild (Dark Well) heeft wat bijgesprongen met twee warlocks een warrior en een priest (me).
Omdat het voor het eerst was rustig begonnen, alleen de eerste boss gedaan. Die sandbombs waren ons op poging 1 fataal. Twee keer vlak achter elkaar onder dezelfde priest, die niet optijd weg kon komen. Daarna hadden we net te weinig healing. 2e poging ging hij zonder al te veel problemen plat. Moie paarse dagger, de enige rogue was zeer gelukkig, had de dag daarvoor een paarse dagger uit UBRS gehaald.
Die is dus meteen van sword spec naar daggers spec gerespecced
Daarna nog even snel de Snake boss in ZG omgelegd. Alwaar we op de trash mobs te veel healing hadden, zodat ik lekker kon dps-en. Bij de boss weer teruggegaan naar healing.
Al met al een leuke avond gehad
Omdat het voor het eerst was rustig begonnen, alleen de eerste boss gedaan. Die sandbombs waren ons op poging 1 fataal. Twee keer vlak achter elkaar onder dezelfde priest, die niet optijd weg kon komen. Daarna hadden we net te weinig healing. 2e poging ging hij zonder al te veel problemen plat. Moie paarse dagger, de enige rogue was zeer gelukkig, had de dag daarvoor een paarse dagger uit UBRS gehaald.
Die is dus meteen van sword spec naar daggers spec gerespecced
Daarna nog even snel de Snake boss in ZG omgelegd. Alwaar we op de trash mobs te veel healing hadden, zodat ik lekker kon dps-en. Bij de boss weer teruggegaan naar healing.
Al met al een leuke avond gehad
Verwijderd
In een raid van 40 man is 1 shadow priest in een groep met 4 warlocks superfijn. Met Shadow Weaving krijgen locks extra shadow damage en met Vamparic Embrace worden ze ook nog gehealed. In een raid van 20 man wordt het echter wel een stuk lastiger voor een shadow priest.On_E schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 16:58:
Het punt wat betreft Shadowpriests is, is dat ze dan een Ranged DPS plek innemen, terwijl wij daar al meer dan genoeg Mages/Locks/Hunters voor hebben.
Aangezien die andere 3 classes niets anders doen als DPSen, en Priests ook een healing-rol op zich kunnen nemen, is de keuze snel gemaakt wat mij betreft.
Verwijderd
Nou Eindelijk...sinds eergisteren heeft onze guild (Scion of Darkness: realm Azjol Nerub) de Twin emps neer en zijn we eindelijk aangekomen bij de rottende appel..C'thun.
Was een bloederig gevecht..(kreeg een bloedneus bij 10%)
Me muis zat onder het bloed en de knopjes voelde goor aan lol
maar Twins zijn down en ik kreeg meteen de Diadem
(ben hunter)
helaas doen we geen ZG
dus enchant wordt moeilijk maar kreeg advies om bij een andere guild het te proberen (wat maten van me wilde me wel helpen ermee)
Nu is het tijd voor C 'thun en Ouro...:)
Ik heb nu 547Agi totaal unbuffed en ik zit erg te dubben om over te stappen naar Survival...maar......Is het waard? ik heb het gedaan en toen waren me crits om uit te janken.
Veel crits maar erggggg laag!
Ik weet niet...wat is wijsheid. Nu heb ik zoveel gear met agi en items met agi dat me crits op 17.35% zit met die 2% crit trinket.
Ik heb ook de badge of the swarmguard en die gebruik ik nogal graag, maar pff wat heb je eraan als je amper een crit geeft...
Zit te dubben als een gek...bleh
Me gear:
Strikers helm
Strikers shoulders
Dragonstalker chest
Dragonstalker wrist
Dragonstalker gloves
Dragonstalker belt
Dragonstalker footguard
Weapons:
Doom's edge
Scyth axe (CC quest)
Huhuran Stinger
Rings:
Circle of applied force
BoN ring (bijna exhalted nog 4k)
Necklace:
Talisman necklace van neffy (30agi)
Ben super trots op me items, maar ben MM build en wil toch wat meer power hebben...alleen waarom zijn die verrotte crits zo laag op Survivalism? soms wel 3 tot 700 damage verschil.
Was een bloederig gevecht..(kreeg een bloedneus bij 10%)
Me muis zat onder het bloed en de knopjes voelde goor aan lol
maar Twins zijn down en ik kreeg meteen de Diadem
helaas doen we geen ZG
Nu is het tijd voor C 'thun en Ouro...:)
Ik heb nu 547Agi totaal unbuffed en ik zit erg te dubben om over te stappen naar Survival...maar......Is het waard? ik heb het gedaan en toen waren me crits om uit te janken.
Veel crits maar erggggg laag!
Ik weet niet...wat is wijsheid. Nu heb ik zoveel gear met agi en items met agi dat me crits op 17.35% zit met die 2% crit trinket.
Ik heb ook de badge of the swarmguard en die gebruik ik nogal graag, maar pff wat heb je eraan als je amper een crit geeft...
Zit te dubben als een gek...bleh
Me gear:
Strikers helm
Strikers shoulders
Dragonstalker chest
Dragonstalker wrist
Dragonstalker gloves
Dragonstalker belt
Dragonstalker footguard
Weapons:
Doom's edge
Scyth axe (CC quest)
Huhuran Stinger
Rings:
Circle of applied force
BoN ring (bijna exhalted nog 4k)
Necklace:
Talisman necklace van neffy (30agi)
Ben super trots op me items, maar ben MM build en wil toch wat meer power hebben...alleen waarom zijn die verrotte crits zo laag op Survivalism? soms wel 3 tot 700 damage verschil.
Kunnen we nou eens kappen met dergelijke compleet onzinnige beweringen? Dat is gewoon ONZIN. Wij hebben Nerub en Raz dood, en we hebben geen spec restricties, FFA bidding, etc. Je HOEFT helemaal niet extreem hardcore iedereen een tailorred spec aan te meten! Tuurlijk, het heeft voordelen als iedereen PvE specs heeft, maar het is pertinent grote dikke onzin dat off-specs alleen in MC mogelijk zijn, want er zijn genoeg guilds die het tegendeel bewijzen.MaVl schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 11:43:
Je wilt max DPS, maar iedereen moet perse een healing spec, ook als, goh, misschien een aantal healers zo goed equipped zijn dat het nutteloos is nog meer mensen te laten healen? Of hebben jullie soms per gevecht een 'optimale' bezetting en worden 'nutteloze' mensen soms af en toe even verzocht plaats te maken voor een class die je op dat moment meer kunt gebruiken?MaVl schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 11:43:
Ja, maar die quest is level 50+. En het is een trinket.Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 12:41:
Plenty ZG gedaan met m'n shadow priest, maar een paar keer een pot gepopped toen ik OOM was (en dan alleen op Hakkar), en dat was nog voor de nieuwe talents waarbij shadow priests ook de 15% regen kunnen krijgen. Gaf nooit meer dan 2 mana pots per raid uit, en dat heb je als shadowpriest zo weer bij mekaar gegrind.Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 13:14:
In een raid van 40 man is 1 shadow priest in een groep met 4 warlocks superfijn. Met Shadow Weaving krijgen locks extra shadow damage en met Vamparic Embrace worden ze ook nog gehealed. In een raid van 20 man wordt het echter wel een stuk lastiger voor een shadow priest.
[ Voor 20% gewijzigd door Hydra op 31-08-2006 13:44 ]
Een ZG enchant run duurt maar 30-45 minuten. Beetje stomzinnig als je guild dat niet doet.Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 13:17:
helaas doen we geen ZGdus enchant wordt moeilijk maar kreeg advies om bij een andere guild het te proberen (wat maten van me wilde me wel helpen ermee)
Oh, wat ben ik blij dat ik het zo getroffen heb met mn eerste guildBootVluchteling schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 11:09:
[...]
zucht
verder is het wel ok....
/edit
Aah, zo irritant

[ Voor 7% gewijzigd door superbassie op 31-08-2006 14:06 ]
get used to the 'dwang' you're addicted 
AB exalted ben ik al, ben nu een beetje begonnen met WSG maar dat is onzinnig als nieamnd weet wat een goeie tactic is.
AB exalted ben ik al, ben nu een beetje begonnen met WSG maar dat is onzinnig als nieamnd weet wat een goeie tactic is.
Deze plek is te koop.
Verwijderd
Plenty ZG gedaan met m'n shadow priest, maar een paar keer een pot gepopped toen ik OOM was (en dan alleen op Hakkar), en dat was nog voor de nieuwe talents waarbij shadow priests ook de 15% regen kunnen krijgen. Gaf nooit meer dan 2 mana pots per raid uit, en dat heb je als shadowpriest zo weer bij mekaar gegrind.[/quote]
Ik bedoelde te zeggen dat het nut van een shadow priest kleiner is, aangezien het effect van je Shadow Weaving in een kleinere groep minder is, tenzij je 4 locks en een shadowpriest meeneemt in een 20 man raid naar ZG natuurlijk :-)
Ik bedoelde te zeggen dat het nut van een shadow priest kleiner is, aangezien het effect van je Shadow Weaving in een kleinere groep minder is, tenzij je 4 locks en een shadowpriest meeneemt in een 20 man raid naar ZG natuurlijk :-)
Verwijderd
Omdat ze het zinloos vinden.Remco20 schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 13:49:
[...]
Een ZG enchant run duurt maar 30-45 minuten. Beetje stomzinnig als je guild dat niet doet.
Tja heb je als je hardcore PvE guild zit moet alles 40 man instance zijn en het dan ook nog eens 7 dagen in de week doen.
Begin deden we nog wel eens ZG, maar 1 of andere manier veranderde de hele situatie.
Ja de enchant maar wat ik eerst nodig heb is de idol. De hunter doll heb ik al nu alleen nog de idol.
je noemt jezelf harcore pve guild, maar je neemt niet even de moeite om de enige shoulder, head en leg enchants ingame te halenVerwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 14:12:
[...]
Omdat ze het zinloos vinden.
Tja heb je als je hardcore PvE guild zit moet alles 40 man instance zijn en het dan ook nog eens 7 dagen in de week doen.
Begin deden we nog wel eens ZG, maar 1 of andere manier veranderde de hele situatie.
Ja de enchant maar wat ik eerst nodig heb is de idol. De hunter doll heb ik al nu alleen nog de idol.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Wie zit hier allemaal in BG5 kan ik ff zwaaien als it een gotter zie
Het is niet onzinnig, ook wij hebben raz en anub down, die zijn gewoon te simpel voor woorden. Mana en healing absoluut een non issue op die 2. Ik wil je nog wel eens spreken als je patchwerk gaat doen. 7 Minuten lang volle healing en dps. Het grote probleem van shadow priests: mana. Ik wil jou nog wel eens 400+ dps zien doen voor 7 minuten zonder dat elke druid in de raid alleen jou innervate.Hydra schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 13:40:
[...]
Kunnen we nou eens kappen met dergelijke compleet onzinnige beweringen? Dat is gewoon ONZIN. Wij hebben Nerub en Raz dood, en we hebben geen spec restricties, FFA bidding, etc. Je HOEFT helemaal niet extreem hardcore iedereen een tailorred spec aan te meten! Tuurlijk, het heeft voordelen als iedereen PvE specs heeft, maar het is pertinent grote dikke onzin dat off-specs alleen in MC mogelijk zijn, want er zijn genoeg guilds die het tegendeel bewijzen.
Wij nemen ook shadow priests mee naar rag tegenwoordig, maar die zijn nu wat verder gegeared dan toen we voor het eerst rag deden. Zolang je nog aan het leren bent, en je wilt een beetje door, dan neem je die mensen niet mee.
En ja, bij ons worden mensen er zo nu en dan uitgeschopt voor een nuttigere class. Dat is bijzonder klote, want ik ben hunter, en die zijn in naxx niet zo hard nodig als mages/rogues/dps warriors. Maar ik heb de abilities/health/damage van patchwerk gezien, en je wilt gewoon meer constante dps.
Jij als shadow priest kan me er wel uit dps-en, in de eerste minuut, daarna ben jij /oom en ga ik vrolijk door.
Patchwerk is 7 minuten lang voluit knallen. Maar ik ben niet te beroerd om te geven als ik fout zit, maak jij maar een screenshot van je patchwerk kill met 4 doorzichtige priests ervoor, en ik zal je zo zeggen dat ik fout zat.
hahaKeeZ schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 14:10:
get used to the 'dwang' you're addicted
En over WSG: idd, non-fixed zuigt meestal, daarom speel ik ook liever WSG met de guild
Verwijderd
ZG enchant runs zijn alles behalve onzinnig, die enchants zijn gewoon keigoed en je kan ze zowel op head als legs doen.Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 14:12:
Daarbij komt ook nog eens dat guilds die ZG nog actief volledig doen voor de gear die idols ook nog zelf nodig hebben dus de enigste mogelijkheid zou dan zijn een ZG pug opzetten met guildies en andere mensen die bijv nog rep nodig hebben en tja dan word het rollen voor de idols..
Hey,
Ik ben een lvl 10 Dwarf Hunter,
Nou wil ik een pet, maar hoe kom ik eraan? Ben al bij de Pet Trainer in Khanaros geweest en bij de Hunter Trainer in Ironforge, maar ik kom er echt niet uit?
Wie weet wat ik moet doen?
Nou wil ik een pet, maar hoe kom ik eraan? Ben al bij de Pet Trainer in Khanaros geweest en bij de Hunter Trainer in Ironforge, maar ik kom er echt niet uit?
Als het goed is heb je al een paar quests gehad van je Hunter trainer waarbij je pets met een item moest tamen. Na die quests krijg je een quest dat je naar Ironforge? (denk ik, ik was orc en moest naar orgrimmar) moet naar de trainer daar, en die vertelt je precies hoe je elke pet kan trainen.RisingSun schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 14:47:
Hey,
Nou wil ik een pet, maar hoe kom ik eraan? Ben al bij de Pet Trainer in Khanaros geweest en bij de Hunter Trainer in Ironforge, maar ik kom er echt niet uit?![]()
Heb je die quests voor het tamen nog niet gedaan, gauw terug naar kharanos, en niet de pet trainer maar de hunter trainer zoeken.
Nou weet ik even niet meer welk level ik toen was, lang geleden. Als je hunter trainer in kharanos/ironforge een wit uitroepteken heeft, dan is dat waarschij nlijk de quest die je nodig hebt en moet je gauw doorlevelen naar level 12.
[ Voor 13% gewijzigd door MaVl op 31-08-2006 14:57 ]
Inderdaad wij doen altijd een/twee ZG runs nadat de Tier 3 helm/legs zijn opgehaald, om zo te zorgen dat onze gear maximized blijft in de guild. Rest van de enchants moet je zelf regelen en geen enchants is -DKP. Als je sommige mensen soms ziet rondlopen met uber gear en geen enchants dan moet ik gewoon spontaan huilen. Enchants zijn gewoon 1/10e van je gear als het niet meer is.-=BoKKiE=- schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 14:15:
[...]
je noemt jezelf harcore pve guild, maar je neemt niet even de moeite om de enige shoulder, head en leg enchants ingame te halen
MaVI was me voor, en op een veel vriendelijke manier : P
[ Voor 73% gewijzigd door ImdaMned op 31-08-2006 15:05 ]
Ik heb nog geen quests gehad waarbij ik een Beast moest tamen, en in kharanos kan ik geen Hunter Trainer vinden?MaVl schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 14:55:
[...]
Als het goed is heb je al een paar quests gehad van je Hunter trainer waarbij je pets met een item moest tamen. Na die quests krijg je een quest dat je naar Ironforge? (denk ik, ik was orc en moest naar orgrimmar) moet naar de trainer daar, en die vertelt je precies hoe je elke pet kan trainen.
Heb je die quests voor het tamen nog niet gedaan, gauw terug naar kharanos, en niet de pet trainer maar de hunter trainer zoeken.
Nou weet ik even niet meer welk level ik toen was, lang geleden. Als je hunter trainer in kharanos/ironforge een wit uitroepteken heeft, dan is dat waarschij nlijk de quest die je nodig hebt en moet je gauw doorlevelen naar level 12.
Als je vanuit Ironforge naar Kharanos loopt staat er aan de rechterkant (tegenover de Inn) een NPC die je leert hoe je een pet moet temmen. Na enkele opdrachten van hem krijg je dan definitief de ability en kan je een pet gaan zoeken.RisingSun schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 15:08:
[...]
Ik heb nog geen quests gehad waarbij ik een Beast moest tamen, en in kharanos kan ik geen Hunter Trainer vinden?
It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)
http://www.thottbot.com/?n=643
Helaas zoals altijd bij thottbot tien keer dezelfde npc, maar zoals je kan zien moet er een Hunter Trainer in Kharanos zijn.
Hellpunk was zo vriendelijk om precies te zeggen waar, ik als orc ben niet zo thuis in Kharanos
Helaas zoals altijd bij thottbot tien keer dezelfde npc, maar zoals je kan zien moet er een Hunter Trainer in Kharanos zijn.
Hellpunk was zo vriendelijk om precies te zeggen waar, ik als orc ben niet zo thuis in Kharanos
[ Voor 34% gewijzigd door MaVl op 31-08-2006 15:22 ]
Verwijderd
Hij staat er wel, goed zoekenHellPunk schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 15:13:
[...]
Als je vanuit Ironforge naar Kharanos loopt staat er aan de rechterkant (tegenover de Inn) een NPC die je leert hoe je een pet moet temmen. Na enkele opdrachten van hem krijg je dan definitief de ability en kan je een pet gaan zoeken.
Jumpiefox schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 05:17:
Alliance zijn en dan zeuren om horde die zich ff dik bufft =)
Blistimo schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 09:11:
[...]
Mja, dit is wel de 'pot calling kettle black' of the century. Ik vind het juist getuigen van een goede guildspirit om alles zo te plannen dat je je helemaal gek bufft voor gevechten die je nog moeite kosten. Wat is daar in vredesnaam mis mee!
Ik vind het fijn dat jullie allemaal in harmonie mij woorden in de mond leggen, ik heb nooit gezegd dat er wat mis mee is jezelf te buffen. Die screenshot was gepost in het licht van rogue tegen warrior dps, en ik vond het vreemd dat hij de ZG en Onyxia en de hele keet had. Wat als de rogue dat niet heeft?Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 04:43:
[...]
Is er wat mis met je volledig rotbuffen voor een gevecht waarin je 7 miljoen HP mag wegbranden binnen 5 minuten of je raid gaat eraan? Of mis ik wat en mag ik me alleen maar doodgooien tegen zo'n baas en gold en pots verspillen van jou want anders is het "niet eerlijk" ?
Nee, dit heeft niets te maken met mij alliance wezen, jullie horde wezen, of de encounter(die ik WEL ken ja) . Dus ajb wees niet zo godschuwelijk defensief.
Als de rogue dat niet had, dan is hij doodgegaan op de weg van STV naar Naxx en mag hij hard uitgelachen worden. Denk je dat mensen al die buffs afzonderlijk gaan halen.JeanLucPicard schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 15:24:
[...]
[...]
[...]
Ik vind het fijn dat jullie allemaal in harmonie mij woorden in de mond leggen, ik heb nooit gezegd dat er wat mis mee is jezelf te buffen. Die screenshot was gepost in het licht van rogue tegen warrior dps, en ik vond het vreemd dat hij de ZG en Onyxia en de hele keet had. Wat als de rogue dat niet heeft?
Nee, dit heeft niets te maken met mij alliance wezen, jullie horde wezen, of de encounter(die ik WEL ken ja) . Dus ajb wees niet zo godschuwelijk defensief.

Voor je legs en je helm kan je natuurlijk ook gewoon een libram doen en volgens mij kan je bij Argent Dawn ook verschillende schouder enchants halen. En als ik me niet vergis staat er in Light Hope Chapel tegenwoordig ook een NPC die enchants verkoopt, ook van AD. Die van ZG zijn idd wel de betere (zo niet de beste), maar zeker niet de enige-=BoKKiE=- schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 14:15:
[...]
je noemt jezelf harcore pve guild, maar je neemt niet even de moeite om de enige shoulder, head en leg enchants ingame te halen
AD shoulder enchants zijn het enige alternatief en dat is resistance only, of je moet Sapphiron al weten te killen, dan kan je betere shoulder enchants halen.P.P. schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 15:32:
[...]
Voor je legs en je helm kan je natuurlijk ook gewoon een libram doen en volgens mij kan je bij Argent Dawn ook verschillende schouder enchants halen. En als ik me niet vergis staat er in Light Hope Chapel tegenwoordig ook een NPC die enchants verkoopt, ook van AD. Die van ZG zijn idd wel de betere (zo niet de beste), maar zeker niet de enige
Libram enchants zijn een lacher bij ZG enchants.
Oké bedankt allemaal, nu ff werken en dan vanaaf ff me eerste pet tamenVerwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 15:22:
[...]
Hij staat er wel, goed zoekenIIRC staat ie op een heuveltje...je moet dan idd eerst een paar simpele tame questjes doen en daarna kun je je eigen pet tamen
vergeet exalted zijn bij ZG niet, daar zitten lekkere shoulder enchants tussenVincentio schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 15:35:
[...]
AD shoulder enchants zijn het enige alternatief en dat is resistance only, of je moet Sapphiron al weten te killen, dan kan je betere shoulder enchants halen.
Libram enchants zijn een lacher bij ZG enchants.
Goh, net was het nog MC wat nog net kan, en nu zijn het de eerste bosses in Naxx die je nog wel met een SP kunt doen...MaVl schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 14:19:
Het is niet onzinnig, ook wij hebben raz en anub down, die zijn gewoon te simpel voor woorden. Mana en healing absoluut een non issue op die 2. Ik wil je nog wel eens spreken als je patchwerk gaat doen. 7 Minuten lang volle healing en dps. Het grote probleem van shadow priests: mana. Ik wil jou nog wel eens 400+ dps zien doen voor 7 minuten zonder dat elke druid in de raid alleen jou innervate.
Hoeveel DPS denk je dat kunt halen op gevechten met meerdere mobs door SW:Pain up te houden en de DPSen op de main target? Daarbij is mindflay erg mana efficient, krijg je mana terug van JoW, en hebben shadowpriests gewoon die 15/30% regen. Dikke onzin dat je na 1 minuut OOM bent. Daarnaast onderschatten mensen SP DPS, voor de mage talent review deed een SP meer DPS over een hele instance run dan een mage met dezelfde gear.En ja, bij ons worden mensen er zo nu en dan uitgeschopt voor een nuttigere class. Dat is bijzonder klote, want ik ben hunter, en die zijn in naxx niet zo hard nodig als mages/rogues/dps warriors. Maar ik heb de abilities/health/damage van patchwerk gezien, en je wilt gewoon meer constante dps.
Jij als shadow priest kan me er wel uit dps-en, in de eerste minuut, daarna ben jij /oom en ga ik vrolijk door.
En mijn god, dat mensen voor een bepaalde boss verwijderd worden. Nja, ik ga daar niet verder op in, als je dat wil slikken, prima, jouw feestje
Als onze groep patchwerk dood heeft zal ik dat zeker doen ja. Zal ons misschien wat langer duren dan de 'hardcore' guilds, maargoed, we komen d'r welPatchwerk is 7 minuten lang voluit knallen. Maar ik ben niet te beroerd om te geven als ik fout zit, maak jij maar een screenshot van je patchwerk kill met 4 doorzichtige priests ervoor, en ik zal je zo zeggen dat ik fout zat.
Oh! Is daar een quest voor? Wist ik nietsuperbassie schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 13:53:
Aah, zo irritantwil graag die AB tabard hebben, daarvoor moet je in AB 5-0 met bases staan.
Welkom op GoTJeanLucPicard schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 15:24:
Dus ajb wees niet zo godschuwelijk defensief.
Nee, ik dacht dat hij die buffs gewoon net had (ik heb regelmatig dat ik van STV naar IF vlieg en dat dan net het hoofd in SW word ingeleverd, resultaat: dubbele buff) was en net voor naxx buffs had opgehaald, niet dat je met heel de guild die heads/hearts ging inleveren.Vincentio schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 15:32:
[...]
Als de rogue dat niet had, dan is hij doodgegaan op de weg van STV naar Naxx en mag hij hard uitgelachen worden. Denk je dat mensen al die buffs afzonderlijk gaan halen.
Ik was aan het vergelijken met ZG enchants ^^Bifur schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 15:38:
[...]
vergeet exalted zijn bij ZG niet, daar zitten lekkere shoulder enchants tussen
En dan zijn AD enchants het enige alternatief wat je momenteel kan krijgen, maar dat is alleen maar resistance.
Sapphiron enchants zijn echt uber, helaas maar 2 drops per kill, dus dat gaat wel vet veel DKP kosten voor een enchant

Moet je exalted zijn en dan kan je bij de ingang van AB die q halen. Andere AB q's kan je daar ook halen voor pre-exalted, dat is voor rep en money.Hydra schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 15:38:
Oh! Is daar een quest voor? Wist ik nietFF checken, meer voor de rep dan voor de tabard overigens, draag gewoon netjes m'n Horde rank 6 tabard
Verwijderd
tja ik vind het ook de beste enchant die er zijn, op me DS helm heb ik hem wel maar nu ik me strikersmark helm heb wil ik hem ook daarop.Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 14:36:
[...]
ZG enchant runs zijn alles behalve onzinnig, die enchants zijn gewoon keigoed en je kan ze zowel op head als legs doen.
Daarbij komt ook nog eens dat guilds die ZG nog actief volledig doen voor de gear die idols ook nog zelf nodig hebben dus de enigste mogelijkheid zou dan zijn een ZG pug opzetten met guildies en andere mensen die bijv nog rep nodig hebben en tja dan word het rollen voor de idols..
Voorlopig heb ik 8 agi erop gegooid en die ZG zal ik denk ik wel doen met een andere guild die ik ken, die niet zo erg ver is in PvE en hun doen nog wel redelijk vaak ZG.
Alleen klote is dat er maar 2 idols vallen in de hele run. En als de guild zelf ook nodig heeft...tja.
Ja onze guild hebben meeste al de ZG enchant of gooien andere enchants erop of helemaal niet.
Ze doen alleen 40 man instances BWL/AQ40/NAXX. en 1 keer in de week een MC run met alts.
Pfff dat MC kan me ook gestolen worden nu.
P.S. iemand al enige idee wat de nieuwe hunter spells/talents worden? misschien een leak ergens gelezen?
Ben namelijk erggggg benieuwd, ik hoorde dat we misschien een soort sniper functie krijgen andere zeiden een pierce bullet/arrow effect dat armor reduced op de target voor zovee sec en kan zoveel stacken.
Ongeveer wat badge of the swarmguard al doet.
zoals eerder al gezegd, die enchants zijn het echt wel waard om ff snel een zg enchant run te doen. Zo hardcore vind ik jouw guild dan nietVerwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 14:12:
[...]
Ik heb nu Lord Generals Sword uit BRD en Rend zijn off-hand met +15str.
De mainhand dropt never nooit niet, tenminste niet voor mij!
Dus, ik dacht, als pimpstyle glowglow bling blong y0:
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=13361
Skullforce Reaver mainhand (mooie paarse glow)
en direct bij z'n hoofd svp first run weer inside:
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=13246
Argent Avenger Lightsaber FTW.
En dan euh, wat voor enchants? 2x+15Str mss? voor extra AP? Critrate is al op 26% zerker.
De mainhand dropt never nooit niet, tenminste niet voor mij!
Dus, ik dacht, als pimpstyle glowglow bling blong y0:
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=13361
Skullforce Reaver mainhand (mooie paarse glow)
en direct bij z'n hoofd svp first run weer inside:
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=13246
Argent Avenger Lightsaber FTW.
En dan euh, wat voor enchants? 2x+15Str mss? voor extra AP? Critrate is al op 26% zerker.
Old school gamer
Verwijderd
Mages in shadow-dmg gear... ja duhHydra schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 15:38:
[...]
Goh, net was het nog MC wat nog net kan, en nu zijn het de eerste bosses in Naxx die je nog wel met een SP kunt doen...
[...]
"voor de mage talent review deed een SP meer DPS over een hele instance run dan een mage met dezelfde gear."
[...]
Verwijderd
Nope, gecoordineerde buffsJeanLucPicard schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 15:38:
[...]
Nee, ik dacht dat hij die buffs gewoon net had (ik heb regelmatig dat ik van STV naar IF vlieg en dat dan net het hoofd in SW word ingeleverd, resultaat: dubbele buff) was en net voor naxx buffs had opgehaald, niet dat je met heel de guild die heads/hearts ging inleveren.
Iedereen had ze, zelfs Priests hadden een Supreme Power flask. Hij ging echt naar de grond als een dooie zak stront hoor, 4 min 53 sec kill
Sorry hoor, maar hier kan ik niet tegenop

Ej, ErwienOVerwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 16:42:
we zijn nu by C'thun dus ik denk dat we wel redelijk goed op weg zijn
heb jij Cthun dan al gezien? heb je al een maand niet online gezien
Iemand die weet wat de ' play and stop' mod op deze screenshot is ??
http://i75.imagethrust.com/i/592523/loatheblol.jpg
Ik denk dat het iets met video capturing te maken heeft maar welke...
Deze plek is te koop.
Verwijderd
The UI Addon in question (RDX) is the raid addon created and used by the Scions of Destiny / Guardians on the Eredar realm.KeeZ schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 19:09:
het is een addon die gebruikt wordt bij gloednieuwe encounters om timers/ spells/ abilities van bosses te registreren en daaruit tactics en timers te maken
Verwijderd
Om je verhaal maar even te bevestigen, we hebben patchwerk al 5-6 neer gekregen .. maar nu lukt het na 3 uur gewoon niet...MaVl schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 14:19:
[...]
Het is niet onzinnig, ook wij hebben raz en anub down, die zijn gewoon te simpel voor woorden. Mana en healing absoluut een non issue op die 2. Ik wil je nog wel eens spreken als je patchwerk gaat doen. 7 Minuten lang volle healing en dps. Het grote probleem van shadow priests: mana. Ik wil jou nog wel eens 400+ dps zien doen voor 7 minuten zonder dat elke druid in de raid alleen jou innervate.
Wij nemen ook shadow priests mee naar rag tegenwoordig, maar die zijn nu wat verder gegeared dan toen we voor het eerst rag deden. Zolang je nog aan het leren bent, en je wilt een beetje door, dan neem je die mensen niet mee.
En ja, bij ons worden mensen er zo nu en dan uitgeschopt voor een nuttigere class. Dat is bijzonder klote, want ik ben hunter, en die zijn in naxx niet zo hard nodig als mages/rogues/dps warriors. Maar ik heb de abilities/health/damage van patchwerk gezien, en je wilt gewoon meer constante dps.
Patchwerk is 7 minuten lang voluit knallen. Maar ik ben niet te beroerd om te geven als ik fout zit, maak jij maar een screenshot van je patchwerk kill met 4 doorzichtige priests ervoor, en ik zal je zo zeggen dat ik fout zat.
1 fout van iemand en het is over...
Patchwerk yells: NO MORE PLAY?
Voor de warriors:
Bah..
http://forums.worldofwarc...topicId=14683614&pageNo=1You have indirectly explained why Tactical Mastery is very likely to remain a talent, not a trainable ability.
Rage loss from stance switching is a core element of the class. A deliberate impediment that restricts having all abilities available at all times. Tactical Mastery provides slight circumspection to this, making it easier.
So, it goes without saying that a lot of people would want this 'workaround' as standard issue. Why wouldn't you want to make the game easier by avoiding mechanics that don't favor you?
This is where most warriors and the devs will differ. Some think you should be innately given a mechanic that circumvents part of the core functionality of the class. The devs think you should choose to do so and have a cost with that choice.
Bah..
Ik word een beetje moe van blizzard eerlijk gezegd. 
Ik heb nogsteeds vrolijk mijn paladin op bloodsclap staan welke ik dolgraag naar frostmane wil hebben. Ik een paar maanden geleden een mail gestuurd, toen zeiden ze dat ik moest wachten tot de paid tranfers.
Afijn, omdat ik al characters op frostmane heb, zou ik theoretisch mijn paladin moeten kunnen verplaatsten. Ik vul afgelopen maandag een webform in, en kreeg een mail terug dat het niet mogelijk was, omdat frostmane full is. Wat nou full, ik heb er verdomme 2 lvl 60s.... Ik maak de queues niet langer, omdat ik geen 2 accounts heb en je gewoon niet op 2 poppetjes tegelijk kan spelen.
Kan iemand mij uitleggen waarom het niet mogelijk zou zijn?!
Ik geef geen zak om die 20 euro, maar ik kan die 150+ gold en items wel gebruiken...
Tevens had ik VOOR dit een gm ticket gemaakt, en die zei dat het WEL mogelijk was, dat ik alleen een form in hoefde te vullen.. Go go Blizzard. Nu maar een mailtje teruggestuurd waarom dat het volgens hun niet mogelijk is... Stelletje zeikers..
Ik heb nogsteeds vrolijk mijn paladin op bloodsclap staan welke ik dolgraag naar frostmane wil hebben. Ik een paar maanden geleden een mail gestuurd, toen zeiden ze dat ik moest wachten tot de paid tranfers.
Afijn, omdat ik al characters op frostmane heb, zou ik theoretisch mijn paladin moeten kunnen verplaatsten. Ik vul afgelopen maandag een webform in, en kreeg een mail terug dat het niet mogelijk was, omdat frostmane full is. Wat nou full, ik heb er verdomme 2 lvl 60s.... Ik maak de queues niet langer, omdat ik geen 2 accounts heb en je gewoon niet op 2 poppetjes tegelijk kan spelen.
Kan iemand mij uitleggen waarom het niet mogelijk zou zijn?!

Tevens had ik VOOR dit een gm ticket gemaakt, en die zei dat het WEL mogelijk was, dat ik alleen een form in hoefde te vullen.. Go go Blizzard. Nu maar een mailtje teruggestuurd waarom dat het volgens hun niet mogelijk is... Stelletje zeikers..

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
*proest* librams vergelijken met ZG enchantsP.P. schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 15:32:
[...]
Voor je legs en je helm kan je natuurlijk ook gewoon een libram doen en volgens mij kan je bij Argent Dawn ook verschillende schouder enchants halen. En als ik me niet vergis staat er in Light Hope Chapel tegenwoordig ook een NPC die enchants verkoopt, ook van AD. Die van ZG zijn idd wel de betere (zo niet de beste), maar zeker niet de enige
woohoo ik ben rogue, wat zal ik eens op mijn head/legs zetten,
2x 8 agility
of
2x 28 Attack Power and 1% Dodge
nah wij zijn hardcore raiding guild, dus doe maar 2x 8 agility want ZG is minderwaardig voor ons

en shoulders, hmmz doe ik 30 attackpower of +5 resist to iets
Nou voor het eerst BWL gecleared op een avond ongeveer 4 uurtjes over gedaan. Met de wapens zit het de afgelopen twee BWL runs wel goed, Ashjre'thul, Crossbow of Smiting, Chromatically Tempered Sword, Lok'amir il Romathis en Ashkandi. Waarvan de laatste twee in mijn bezit zijn ^_^
Verwijderd
Hey das grappig allemaal bekende namen in dat lijstje van Last Stand. Eba is een vriend van mij en Gwennyth heeft bij ons in de guild gezeten. verder zie ik nog wat mensen met wie ik ooit naar lvl60 geleveld benKeeZ schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 19:09:
Yeah, maar ik heb een Dreadsteed
Wat is dat beest snel vergeleken met m'n Felsteed
Immol'Thar ging erg makkelijk down, het summon ritual is echt super om te doen.
Ik was item-activator, dus rondjes rennen om de items actief te houden...
Om mezelf een beetje te protecten mezelf maar een enslaved guard aangemeten
Ik ga morgen avond zo weer mee om een andere lock te helpen
Wat is dat beest snel vergeleken met m'n Felsteed
Immol'Thar ging erg makkelijk down, het summon ritual is echt super om te doen.
Ik was item-activator, dus rondjes rennen om de items actief te houden...
Om mezelf een beetje te protecten mezelf maar een enslaved guard aangemeten
Ik ga morgen avond zo weer mee om een andere lock te helpen
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Stoertje!!!TomSmit82 schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 07:41:
Nou voor het eerst BWL gecleared op een avond ongeveer 4 uurtjes over gedaan. Met de wapens zit het de afgelopen twee BWL runs wel goed, Ashjre'thul, Crossbow of Smiting, Chromatically Tempered Sword, Lok'amir il Romathis en Ashkandi. Waarvan de laatste twee in mijn bezit zijn ^_^
Maar wel gaaf wapen hoor... Stond Aladdin ff met zn mond vol tanden toen jij 310 zei
Als ik terug ben van van vakantie gaan we zeker een paar keer duellen
Gisteren helaas geen BF Shoulders/CTS gedropt anders had ik ze allebei genomen... Nu even 1 Weekje BWL overslaan want als het goed is ben ik net op tijd terug voor de volgende... dus zo veel mis ik niet gelukkig
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Ik en een vriend van me hebben een zelfde probleem. Terenas is Full. Op het officiele forum is er al geopperd of Blizzard geen check in kan bouwen of je al characters op die server hebt. Kwamen ze terug met het slechte argument dat het makkelijk te misbruiken is door een lvl 1 character aan te maken.jarnotjuh schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 07:14:
Ik word een beetje moe van blizzard eerlijk gezegd.
Kan iemand mij uitleggen waarom het niet mogelijk zou zijn?!![]()
Ik geef geen zak om die 20 euro, maar ik kan die 150+ gold en items wel gebruiken...
Dat snap ik dan niet want ze kennelijk wel een level limiet inbouwen voor het transferen van een character (moet minimaal lvl 10 zijn). Maar omgekeerd zeker niet
Volgens mij moeten ze gewoon als eis stellen dat je al een lvl 60 op die server hebt. Dan is het probleem toch opgelost.
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
560 stacks runecloth , 800g en heeeeeel veel grind dagjes later is het eindelijk zo ver: mijn undead warrior rijdt rond op een Swift Brown Wolf
Gekkenwerk? Zeker weten
Van WoW Europe:
Ik heb veel hulp gehad van de mensen op mijn friends list en van guildies, waarvoor mijn dank
Gekkenwerk? Zeker weten
Van WoW Europe:
En ik geloof het graag. Als ik het helemaal alleen zou moeten doen was het ook onmogelijk geweest.Players (except Tauren) can purchase and train mounts from some other races in their faction. However, you will first need to obtain "exalted" reputation status with that race in order to do so. At this point this is very difficult to do, if not impossible.
Ik heb veel hulp gehad van de mensen op mijn friends list en van guildies, waarvoor mijn dank
Clowns to the left of me, Jokers to the right
gratzKapoen schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 09:33:
560 stacks runecloth , 800g en heeeeeel veel grind dagjes later is het eindelijk zo ver: mijn undead warrior rijdt rond op een Swift Brown Wolf![]()
Gekkenwerk? Zeker weten![]()
Van WoW Europe:
[...]
En ik geloof het graag. Als ik het helemaal alleen zou moeten doen was het ook onmogelijk geweest.
/me Masch heeft ook een tijgertje
Alleen nog geen epic mount helaas.
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
ik vindt het payed trasnfer sowieso geld klopperije, ik heb al mijn charcaters op 1 server, en laat die server (TVC) nou niet echt super zijn. en je wil moven naar een andere, mag je dus 8x 20 euro dokken.Shuriken schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 09:12:
[...]
Ik en een vriend van me hebben een zelfde probleem. Terenas is Full. Op het officiele forum is er al geopperd of Blizzard geen check in kan bouwen of je al characters op die server hebt. Kwamen ze terug met het slechte argument dat het makkelijk te misbruiken is door een lvl 1 character aan te maken.
Dat snap ik dan niet want ze kennelijk wel een level limiet inbouwen voor het transferen van een character (moet minimaal lvl 10 zijn). Maar omgekeerd zeker niet
Volgens mij moeten ze gewoon als eis stellen dat je al een lvl 60 op die server hebt. Dan is het probleem toch opgelost.
en dat vind ik nu net een beetje te gek.
bijvoorbeeld 20 euro voor al je charcter vind ik nog wel acceptabel. maar helaas.
Mijn main is een troll mage, en damn die nieuwe talents en spells zijn wel super vet.
denk dat ik eerst weer terug naar Frost ga. Mage + pet
en dan later de arcane tree eens uitprobeer die heeft ook wel erg vette zooi
Iemand een spec opleggen zuigt, uiteraard. Iedereen betaalt 12-13 euro per maand om te kunnen spelen, imho kun je dan iemand anders niet zeggen hoe hij/zij perse moet spelen.Kunnen we nou eens kappen met dergelijke compleet onzinnige beweringen? Dat is gewoon ONZIN. Wij hebben Nerub en Raz dood, en we hebben geen spec restricties, FFA bidding, etc. Je HOEFT helemaal niet extreem hardcore iedereen een tailorred spec aan te meten! Tuurlijk, het heeft voordelen als iedereen PvE specs heeft, maar het is pertinent grote dikke onzin dat off-specs alleen in MC mogelijk zijn, want er zijn genoeg guilds die het tegendeel bewijzen.
Echter, niemand een spec verplichten (en FFA bidding) kan alleen als je guildies zich fatsoenlijk en volwassen kunnen gedragen en ook hun mede-guildies de items en plezier gunnen. Ik bedoel, als bijvoorbeeld iedere priest pvp-specced is, je alleen fury warriors en dps (
Vraagje, definitief antwoord:
Stacked:
- Mongoose met Greater Agi & BL agi buff
- Giant Strength & R.O.I.D.S. (of BL Agi buff, bekend)
en heeft het nut om ze allemaal in te nemen in MC?
Stacked:
Old school gamer
Mongoose stackt niet met agipots, wel met Winterfall Firewater en Ground Scorpok AssayDirk IJntema schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 10:06:
Vraagje, definitief antwoord:
Stacked:
ROIDS stackt wel met Giant Strength, maar niet met ander Blasted Lands buffs, daar kun je er maar 1 van actief hebben.
Voor MC is een ROIDS+Mongoose+AGI-food-combinatie leuk om te hebben, er vanuit gaande dat je de eerste twee het hele uur kunt gebruiken (dus niet doodgaat)
Ik zie nog wel een klein lichtpuntje als ik naar de talents van TBC kijk: waar is Tactical Mastery ineens? Jawel, het is verplaatst naar Protection en kost nu maar 5 talents. Scheelt toch weer 5 talents die je voorheen onnodig in Arms moest stoppen (voor de Fury/Prot warriors althans). Overigens vind ik het ook beter passen bij Protection, je hebt er namelijk het meeste aan als je moet tanken. Dan is het erg handig als je even snel naar zerk stance kan gaan om met een whirlwind meerdere gastjes te raken voor de aggro. Uiteraard hadden we allemaal liever gezien dat je na verloop van tijd gewoon standaard 10 rage kon behouden of zo (bv vanaf lvl 40).Phantom schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 00:08:
Voor de warriors:
[...]
http://forums.worldofwarc...topicId=14683614&pageNo=1
Bah..
We hebben nu heel wat draadjes gevuld met beweringen over talent specs, ik geloof al vanaf de discussies over fire-mages in MC. Het leuke is dat de voorstanders van een verplichte talent spec (geen doorzichtige priests, pluizige druids, shammies/paldings met TUF) meestal in een redelijk front-linie raiding guild zitten (dik in Naxx, AQ op farm, BWL al beginnen over te slaan), terwijl de tegenstanders er niet iets achteraan hobbelen, 1, 2 bossjes neer in Naxx, misschien al bij de Twins/C'Tun, BWL in 2 dagen.Miles Teg schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 09:44:
[...]
Iemand een spec opleggen zuigt, uiteraard. Iedereen betaalt 12-13 euro per maand om te kunnen spelen, imho kun je dan iemand anders niet zeggen hoe hij/zij perse moet spelen.
Echter, niemand een spec verplichten (en FFA bidding) kan alleen als je guildies zich fatsoenlijk en volwassen kunnen gedragen en ook hun mede-guildies de items en plezier gunnen. Ik bedoel, als bijvoorbeeld iedere priest pvp-specced is, je alleen fury warriors en dps () pallies hebt, veel plezier in BWL.
Dat is een algemene observatie, zonder enig waardeoordeel. Ik neig wel te denken dat voor de snelste en meest betrouwbare progressie, een verplichte talentspec enorm helpt in nieuwe instances bij bossfights die nog niet onder de knie zijn. En weet je, als je eenmaal in een dergelijke front-linie guild zit, is een verplichte talent spec, alsmede het farmen van een ziljoen pots niet meer dan normaal. Als je in een guild zit die dat niet afdwingt, lijkt het allemaal een strak stramien waar je je nooit en te nimmer aan zal conformeren. Het zijn gewoon twee werelden, met twee verschillende standpunten. Dat hand en tand verdedigen is verspilde moeite, maar ik vind dat het wel een leuk kijkje geeft in de keuken van de hardcore pve guilds.
Dat geeft uiteindelijk wel verschil in PvE performance, daar ben ik van overtuigd. Natuurlijk boek je progressie als je alles in vrijheid blijheid doet, maar gewoon langzamer, dat zie ik ook in onze eigen guild. De bosses gaan wel down, maar vaak na een nerf of x maanden na de world first kill. Shadowpriests zijn mindere dpsers en mindere healers als het er echt om gaat, en je kan lullen als Brugman, de harde cijfers tonen het gewoon aan: minder mana, minder healing, minder dps, ondanks allerlei mooie verhalen over damage meters, regen talents en epic gear. En inhoeverre het nuttig is, kan alleen onder aan de streep worden bekeken in de guild progressie. En als die progressie voldoet aan de verwachting, prima toch?
Maar op een bepaald moment geared de raid zich met mooie items en is er ruimte voor variatie en kunnen de "alternatievelingen" net zo hard meekomen. En dat is de echte kracht van WoW.
Paling Terran & Shaman
Mooi gezegd.mdmeijer schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 10:54:
[...]Wall of text[...]
Speel je voor t leuke ervan, of wordt het je tweede baan? I play for fun
Tuurlijk, dat is het punt niet. Het punt is dat mensen beweren dat je met offspecs niet verder komt dan MC.mdmeijer schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 10:54:
Dat geeft uiteindelijk wel verschil in PvE performance, daar ben ik van overtuigd.
Ik ben BWL en AQ40 raidleader 3 dagen in de week, officer van de guild en beheerder van 1 van de 2 guildbanken. Tweede baan denk ik, alhoewel ik dit soort teksten op mijn normale werk inklopBlistimo schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 10:59:
[...]
Mooi gezegd.
Speel je voor t leuke ervan, of wordt het je tweede baan? I play for fun
Paling Terran & Shaman
Verwijderd
Ik denk dat goede spelers in goede guild vanzelf wel de juiste spec nemen. Alternatieve specs in overleg met de mensen in zijn/haar class. Wij hebben zo nu en dan wel een shadow priest rondhobbelen die dan leuk mee dps-ed en fijne dingen doet voor de lockjes, maar wel in overleg. Altijd in overleg.mdmeijer schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 10:54:
[...]
We hebben nu heel wat draadjes gevuld met beweringen over talent specs, -knip-
Als je specs moet verplichten, ben je volgens mij niet goed bezig. Bij mensen met een rare spec is volgens mij het kwartje gewoon nog niet gevallen, bij goede spelers komt dat vanzelf. Bij de rest niet.
fixedVerwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 11:13:
[...]
Als je specs moet verplichten, ben je volgens mij niet goed bezig. Bij mensen met een rare spec is volgens mij het kwartje gewoon nog niet gevallen, bij hardcore raiders komt dat vanzelf. Bij de rest hoeft dat niet.
Mja, ik heb ook een maand of 6 lang raids geleid, DKP bijgehouden (pen and paper in t beginmdmeijer schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 11:04:
[...]
Ik ben BWL en AQ40 raidleader 3 dagen in de week, officer van de guild en beheerder van 1 van de 2 guildbanken. Tweede baan denk ik, alhoewel ik dit soort teksten op mijn normale werk inklop
Toen ben ik dus gewoon gestopt. Char bestaat nog wel maar heb ik al een half jaar niet meer mee gespeeld. Guild bestaat inmiddels ook al niet meer. Toch zonde, want een paar leuke mensen leren kennen, zeker onder de officers waar je toch veel mee hebt meegemaakt. Oh well, gelukkig hebben we de screenshots nog
Ok, daar kan ik mij bij aansluiten. Ik heb ook nooit gezegd dat je ze nooit wilt ( zeg nooit nooit ). Maar ik zit inderdaad in een guild die zich volstopt met potions bij nieuwe attempts en specs verplicht en bij nieuwe encounters alleen het hoognodige meeneemt.
Als je inderdaad de eerdere bosses tig keer killt heb je betere gear en dat staat dan toe dat je alternatieve specs ook mee kunnen, maar het zorgt ook dat je wat langzamer progresst.
In de eerste week Anub'rekhan, Razuvious, Faerline en Maexxna neermaaien heeft ook wel wat
.
Mijn standpunt van je wilt ze niet was misschien wat scherp, laat ik het aanpassen naar: Als je zo snel mogelijk wilt progressen wil je ze niet.
En ja, ik farm me een ongeluk aan elemental earth, want waarom zou je nature protection pots nemen als er greater nature protection is.
En zo'n progression guild heeft zeker ook nadelen, zoals ik zei worden hunters en locks minder en minder nuttig
. En ik ben zelf hunter, maar gelukkig ben ik van de hunters bijna altijd top damage zelfs al heb ik maar 7/8 DS (frigging Ragnoras haat me, elke week weer bedelen voor een MC run, duurt maar 2 uur, maar ja, progress raids first) en nog niet die leuke speer van fankriss. Mocht ik die wel krijgen, dan zal ik vanzelf nog wat verder klimmen.
Voordelen en nadelen, maar de guild bevalt me, en ik heb geen problemen met farmen.
-edit-
Dat officer verhaal komt me ook bekend voor. Hiervoor zat ik dan in een guild die wat minder streng was. Herrie op vent en alles, maar daar is de mute voor
.
Solo mats gefarmed voor 18 royals in silithus (heej, ik was exalted met Cenarion Circle voor AQ open was, ik moet toch wat doen buiten raids
) 9 sceptres aan de guild gegeven voor nature res.
En dan vraag je stilte op vent om een boss uit te leggen en krijg je als respons: "Yes mister Hitler, sieg heil". Dat was voor mij het punt waarop ik zei "Tot ziens, en zoek het maar uit." 4 van de 6 officers zijn getransferred naar Dentarg, we zijn blij gewoon members te zijn, we farmen ons rot, maar nu alleen voor onszelf. En grote verrassing, de oude guild was binnen 1 dag disbanded.
Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat de mensen die wel inzet voor de guild toonden en bleven weer een nieuwe guild opgezet hebben en dapper weer proberen, en de leeches zijn verdwenen, maar ik had geen zin om weer een guild te leiden, weer me rot te farmen voor een paar leeches, dus nu ben ik gewoon member en zorg voor mezelf.
Als je inderdaad de eerdere bosses tig keer killt heb je betere gear en dat staat dan toe dat je alternatieve specs ook mee kunnen, maar het zorgt ook dat je wat langzamer progresst.
In de eerste week Anub'rekhan, Razuvious, Faerline en Maexxna neermaaien heeft ook wel wat
Mijn standpunt van je wilt ze niet was misschien wat scherp, laat ik het aanpassen naar: Als je zo snel mogelijk wilt progressen wil je ze niet.
En ja, ik farm me een ongeluk aan elemental earth, want waarom zou je nature protection pots nemen als er greater nature protection is.
En zo'n progression guild heeft zeker ook nadelen, zoals ik zei worden hunters en locks minder en minder nuttig
Voordelen en nadelen, maar de guild bevalt me, en ik heb geen problemen met farmen.
-edit-
Dat officer verhaal komt me ook bekend voor. Hiervoor zat ik dan in een guild die wat minder streng was. Herrie op vent en alles, maar daar is de mute voor
Solo mats gefarmed voor 18 royals in silithus (heej, ik was exalted met Cenarion Circle voor AQ open was, ik moet toch wat doen buiten raids
En dan vraag je stilte op vent om een boss uit te leggen en krijg je als respons: "Yes mister Hitler, sieg heil". Dat was voor mij het punt waarop ik zei "Tot ziens, en zoek het maar uit." 4 van de 6 officers zijn getransferred naar Dentarg, we zijn blij gewoon members te zijn, we farmen ons rot, maar nu alleen voor onszelf. En grote verrassing, de oude guild was binnen 1 dag disbanded.
Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat de mensen die wel inzet voor de guild toonden en bleven weer een nieuwe guild opgezet hebben en dapper weer proberen, en de leeches zijn verdwenen, maar ik had geen zin om weer een guild te leiden, weer me rot te farmen voor een paar leeches, dus nu ben ik gewoon member en zorg voor mezelf.
[ Voor 28% gewijzigd door MaVl op 01-09-2006 11:42 . Reden: Officer verhaaltje ]
Komt nog het leuke stuk: de juiste pet kiezen voor jouw speelstijl! Wil je een cat, boar, wolf ... ? Een leuke link die hier al voorbij gekomen is is http://petinthepocket.awardspace.com/ , deze zal je zeker helpen.RisingSun schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 15:37:
[...]
Oké bedankt allemaal, nu ff werken en dan vanaaf ff me eerste pet tamen
It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)
Verwijderd
Een ghost saber natuurlijk, die zijn cool.HellPunk schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 11:46:
[...]
Komt nog het leuke stuk: de juiste pet kiezen voor jouw speelstijl! Wil je een cat, boar, wolf ... ? Een leuke link die hier al voorbij gekomen is is http://petinthepocket.awardspace.com/ , deze zal je zeker helpen.
Mijn hntr is overigens 'een hobbyprojectje', is pas lvl 32 en heeft nog geen instance van binnen gezien.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2006 11:54 ]
Ik ben voor een wolf als pet, leuke buff voor iedereen die physical damage doet, de beste wolf zit in lbrs en is deel van de patrols voor Halicon. Niet dat je op level 10 snel in LBRS komt, maar ok 
PvP is een pet met snelle aanval dan weer aan te raden, worden casters niet vrolijk van.
Helaas zijn een paar patches geleden de boars gestealthnerfed, hun charge was een stun, en stopte spell casting, maar het is veranderd naar 1 sec immobilize, wat fantastisch
In het begin maakt het niet zo uit welke pet je neemt, zolang je hem maar meteen growl traint kan hij wel aggro houden.
PvP is een pet met snelle aanval dan weer aan te raden, worden casters niet vrolijk van.
Helaas zijn een paar patches geleden de boars gestealthnerfed, hun charge was een stun, en stopte spell casting, maar het is veranderd naar 1 sec immobilize, wat fantastisch
In het begin maakt het niet zo uit welke pet je neemt, zolang je hem maar meteen growl traint kan hij wel aggro houden.
[ Voor 0% gewijzigd door MaVl op 01-09-2006 12:00 . Reden: melee --> physical ]
yep, ik heb dit poesje nu ook en 't is gewoon weg een pracht beest, plus dat je hem maar weinig ziet.Verwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 11:49:
[...]
Een ghost saber natuurlijk, die zijn cool.
Mijn hntr is overigens 'een hobbyprojectje', is pas lvl 32 en heeft nog geen instance van binnen gezien.
[afbeelding]
btw, dit is ook best een goede site http://petopia.brashendeavors.net/
Verwijderd
Mijn level 35 hunter heeft een catje met alle pet training upgrades maarik doe te veel damage denk ik... =) constant 100 + damage met mijn boogie ( kheb alles in bestial mastery ) Dus 50/50 neem ik aggro ( uitgezonderd Intimidating Shout )
Mja, ik heb alleen weinig zin een cat naar level 60 te levellen, duurt eeuwenYokidrink schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 12:01:
yep, ik heb dit poesje nu ook en 't is gewoon weg een pracht beest, plus dat je hem maar weinig ziet.
Bah, ik vind een dwarf er heel leuk uitzien, maar nu blijkt dat die racials van zon human veel beter zijn voor een paladin.
Dat is wel spijtig dan denk ik dat ik toch maar een human paladin ga maken.
Toch wel jammer, want je speelt het ook een beetje voor de looks. En hoe is de ervaring verder met paladins, kom je makkelijk in raids en guilds. Want een hunter is niet zo gewild daar ben ik wel achter.
wat is trouwens een redelijke talent build om te soloen met een paladin?
Toch wel jammer, want je speelt het ook een beetje voor de looks. En hoe is de ervaring verder met paladins, kom je makkelijk in raids en guilds. Want een hunter is niet zo gewild daar ben ik wel achter.
wat is trouwens een redelijke talent build om te soloen met een paladin?
[ Voor 8% gewijzigd door dommerick op 01-09-2006 12:30 ]
Heeft geen signature.
Verwijderd
Er schijnt ook een pet te zien, lijkt op die ghost saber maar die is meer grijs met zwarte stippen erop .. weet iemand waar je die pet kan vinden , is als het goed is een rare spawn ( nee ik weet geen naam )Verwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 11:49:
[...]
Een ghost saber natuurlijk, die zijn cool.
[afbeelding]
paladins is op sommige realms redelijk rare.. VEEL grotere kans op een guild dan met een crap ras als hunter die 99 van de 100 mensen al hebben rondhobbelen.. human ziet er opzich goed uit hoor.. is lekker met pvp (die stealth detection voor 20 sec). reputation +10% is ook wel lekker.. scheelt een hoop grindwerk.. mijn human pally is as we speak lvl 31. hopelijk zondag lvl 35... ik wil 300 alchemy.. :xdommerick schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 12:17:
Bah, ik vind een dwarf er heel leuk uitzien, maar nu blijkt dat die racials van zon human veel beter zijn voor een paladin.Dat is wel spijtig dan denk ik dat ik toch maar een human paladin ga maken.
Verwijderd
Groot gelijk, daar zou ik ook niet meer aan beginnen. Heb 'em zelf op lvl 31 gehaald, de 10 levels naar m'n eigen level duurde al eeeeuwen.Hydra schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 12:09:
[...]
Mja, ik heb alleen weinig zin een cat naar level 60 te levellen, duurt eeuwen
Dat is mooi, dan is het duidelijk dat ik dan toch maar even een human begin. Hopelijk vind ik een leuke guild als ik wat hoger lvl ben. Nu vanmiddag maar eens gaan beginnen en hopelijk dat ik redelijk ver kan komen. Heb paladin al tot lvl 6 gespeeld en dat ging wel makkelijk. Maar nou heb ik wat lopen kloten met die talent builds. Maar ik krijg er niks leuks uitBootVluchteling schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 12:31:
[...]
paladins is op sommige realms redelijk rare.. VEEL grotere kans op een guild dan met een crap ras als hunter die 99 van de 100 mensen al hebben rondhobbelen.. human ziet er opzich goed uit hoor.. is lekker met pvp (die stealth detection voor 20 sec). reputation +10% is ook wel lekker.. scheelt een hoop grindwerk.. mijn human pally is as we speak lvl 31. hopelijk zondag lvl 35... ik wil 300 alchemy.. :x

Heeft geen signature.
ik heb me nog niet druk gemaakt om mn spec.. ik ben atm dus 31, en full retri.. persuit of justice lijkt mij niet zo nuttig, maar goed..dommerick schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 12:42:
[...]
Dat is mooi, dan is het duidelijk dat ik dan toch maar even een human begin. Hopelijk vind ik een leuke guild als ik wat hoger lvl ben. Nu vanmiddag maar eens gaan beginnen en hopelijk dat ik redelijk ver kan komen. Heb paladin al tot lvl 6 gespeeld en dat ging wel makkelijk. Maar nou heb ik wat lopen kloten met die talent builds. Maar ik krijg er niks leuks uitEnkel dit. Graag wat suggesties of bestaande builds
ik heb nu uhm.. ff maken: http://www.worldofwarcraf...00000052300202000000#none
seal of command is echt een MUST HAVE.... soms sla ik in 1 klap 400 hp van een vijand af, als ik crit strike, en mn SoC crit..
[ Voor 6% gewijzigd door BootVluchteling op 01-09-2006 12:48 ]
Verwijderd
Tame zo'n bat uit Zul Gurub, die hebben 1.0 attack speed (leuk voor casters), ze hebben een special attack die de attack power van een vijand met 100 punten omlaag haalt en ze zien er gewoon cool uitMaVl schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 11:52:
Ik ben voor een wolf als pet, leuke buff voor iedereen die physical damage doet, de beste wolf zit in lbrs en is deel van de patrols voor Halicon. Niet dat je op level 10 snel in LBRS komt, maar ok
Dit topic is gesloten.
Let op:
Slow-chat, one-liners en offtopic geblaat horen niet thuis in dit topic!