Het Grote World of Warcraft topic - Deel 86 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.620 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

It's a new Trojan, Norton won't pick it up.

Second, it's called Svchq.exe and RUNS when you start up WoW, meaning most likely it's encrypted for wow.

Third....Make a readme file with your password in it (like if your password were hunky) the readme would look something like this.

Lolerskatershunterslol!iate10piestodayulolerifindwowfunandlikymoreouchmeforpielolI
wantpieforthatgoldhehemoneylawlerskatersigotnewkeysforlolerilikewowforums.

Things in bold are parts of your password that you can copy and paste in to your Password box. Make it more complex than I did.

Thirdly....Don't trust links you do not know, if it looks ODD for the love of god don't click it.

Well the Readme file example didn't come out good, but it's a good example still :D.

As posted by Supagnome (rogue version). I'd edit it in, but i'm afraid of it eating another edit ;_;

PS: I hate all of you Mac-ers. Not because you use Mac. Not because I use windows. But because you got iTunes support before me. Let the blood fued begin!
Volgens ene Thill @ WoW US forums

Ps. Dank je voor de link DarthRaider :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je guild een Thunderfury heeft: hoe hebben jullie het geregeld met Arcanite Bars? Laten jullie degene met de bindings het zelf verzorgen of wordt er iets in de guild georganiseerd om gezamenlijk de mats bijeen te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankjewel voor de link op het forum :) zit nou op school en is hier geblokt. Wel vervelend die trojan.... toch maar ff goed opletten of er snel een fix komt anders kan ik niet meer inloggen bij WoW.....

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2006 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:33
Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 11:43:
Als je guild een Thunderfury heeft: hoe hebben jullie het geregeld met Arcanite Bars? Laten jullie degene met de bindings het zelf verzorgen of wordt er iets in de guild georganiseerd om gezamenlijk de mats bijeen te krijgen?
topic 71/72 : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoH
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:04
Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 11:43:
Bij ons in de guild was voor elke legendary niks officieel geregeld, maar alle miners en alchemist hielpen natuurlijk gewoon mee. Duurde elke 3 keer max een week voordat alles bij elkaar was :) .

[ Voor 6% gewijzigd door EgoH op 30-08-2006 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je "farmt" de delen voor TF samen in MC dus lijkt mij het logisch dat je als guild ook meehelpt mats te grinden/maken etc. Uiteindelijk komt het alleen maar ten goede van de guild. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Sinds patch 1.12 heb ik behoorlijk wat gepvped op de xrealm bgs. De eerste paar dagen vooral op mijn alliance hunter (L39) op vek'nillash. Van alle potjes WSG en AB heb ik er welverstaan 1 gewonnen. Op een gegeven moment ben ik opgehouden met het tellen van de verliezen.
De alliance is zo mogelijk nog minder georganizeerd dan pre 1.12. Niemand lijkt meer te praten en als je zelf een tactiek voorsteld krijg je te horen dat ze geen zin hebben om bevelen op te volgen en het zelf beter weten.
Ik was dit zo zat en ben toen voor de grap op mijn L36 orc hunter op bloodscalp ingelogged. Het verschil was als dag en nacht. Er werd naar de raidleader geluisterd en maar 1x (tegen een premade) verloren.
Ik dacht altijd dat het onzin was dat horde beter/volwassener was, maar dit verschil kan haast geen toeval zijn (toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Vraag het hydra, die heeft een rp pve priest/hunter en een pvp mage nu ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Dat is dus de reden waarom ik alleen in een premade speel als alliance zijnde ;)
Echt totaal geen kans als je met een PUG in een BG komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan beide kanten heb je nubs. Als je de verkeerde mensen treft dan valt er niets aan te doen. Ikzelf probeer altijd zo goed mogelijk iedereen te helpen als ik ga pvpen, ik geef de voorkeur aan premade groups maar mocht ik alleen een keer een battleground joinen dan doe ik gewoon actief mee en heal gewoon iedereen etc etc.

Het beste wat je kan doen is zorgen dat je in premade groups komt vooral op lvl 60 is dit eigenlijk een must want ook al is iedereen vol tier 2(bijvoorbeeld) dan kun je nog keihard gepwnd worden door mensen met tier0 die wél samenwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
ebbo schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 12:31:
Sinds patch 1.12 heb ik behoorlijk wat gepvped op de xrealm bgs. De eerste paar dagen vooral op mijn alliance hunter (L39) op vek'nillash. Van alle potjes WSG en AB heb ik er welverstaan 1 gewonnen. Op een gegeven moment ben ik opgehouden met het tellen van de verliezen.
De alliance is zo mogelijk nog minder georganizeerd dan pre 1.12. Niemand lijkt meer te praten en als je zelf een tactiek voorsteld krijg je te horen dat ze geen zin hebben om bevelen op te volgen en het zelf beter weten.
Ik was dit zo zat en ben toen voor de grap op mijn L36 orc hunter op bloodscalp ingelogged. Het verschil was als dag en nacht. Er werd naar de raidleader geluisterd en maar 1x (tegen een premade) verloren.
Ik dacht altijd dat het onzin was dat horde beter/volwassener was, maar dit verschil kan haast geen toeval zijn (toch?)
ik zit in zelfde battlegroup maar dan at lvl 60 en ik kan je zeggen dat het dan wel anders is. Alliance winnen meer AB's en AV's iig, WSG weet ik niet precies omdat ik daar in fixed zit en dus 9/10 keer win. Alliance winnen vaker AB omdat er gewoonweg veel meer fullepic allies rondlopen dan horde. Dan kan je wel zeggen skill>gear, maar dat is bullshit als je in 2 klappen doodbent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

skill > gear ;)

enne premades > PUG's hoe dan ook gegeared / geclasseerd..

bij ons werd thunderfury met name door hemzelf bij elkaar gesprokkeld, BWL doen we nog nauwelijks, in samenwerkingsverband wel t/m vael gedownd maar daar kwam in totaal maar 1 ore uit voort. Hij heeft veel van de AH gekocht, geleend en her en der gekregen (denk aan arcanite transmutes enzo) maar vooral heel veel zelf gegrind (rogues ftw)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren hebben we nef down gekregen
best snel 2,5 week geleden begonnen aan bwl

server xavius
guild nerve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:29
Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 13:07:

server xavius
guild nerve
ik zag het in /1 .. gratz hoor. leuke loot btw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Skill > gear is bullshit.

Dat zeggen gewoon mensen die goede gear hebben om mensen met minder goede gear te laten denken dat ze ook nog goed zijn.

Het is wel zo dat je voor goede gear (vaak) goede skills moet hebben, maar met slecht gear doe je niets.

Goed voorbeeld:
Ik moest toen ik 59 (bijna 60) was een elite beertje (Usiruis ofzo) killen in winterspring.
Had ik toen veel moeite mee..
Nu net was ik daar op die plek m`n dagger skill wat aan het levelen (stoneskin + manaspring totem en autoattack).
Toen zag ik opeens dat ik diezelfde elite gekilld had (was meer op m`n dps en weaponbuffs aan het letten).

Nou toen ik 59 blue was moest ik echt alles uit de kast trekken om hem te verslaan en nog lukte het niet direct.
Nu 60 (hoop epics) merkte ik niet eens dat ik hem versloeg ;)

Nee het is echt gear > talents > skill...

disclaimer: OK mensen met skill kunnen ook goed zijn, maar die hebben dan meestal goede gear met juiste/passende spec.

Btw ik heb nu als shaman zijnde een leuke dagger (fang of venoxis) die lekker snel is (1.3)
Nou was ik eens aan het testen met DPS en weaponbuffs.
2 stabiele (rockbiter / flametorgue) en 2 proc-afhankelijke (good o'l windfury / frostbrand)
Wat me opviel is dat de fire en frost buff je +spelldmg gewoon meetellen.

Frostbrand kon bevoorbeeld ook critten (400!)

Even een opsomming van mijn DPS op een snelle daggen (300/300 skill)
WF: 60DPS tot 130DPS (heel afhankelijk van procs en crits)
FB: 90DPS tot 140 (heel afhankelijk van procs en crits)
FT: 80DPS
RB: 90DPS

WF lijkt niet zo goed te scalen op een elemental shammy, hij proc wel veel maar dat is niet veel extra DPS.
FB proc insane veel, de frostbolts hitten voor 200 tot 400 en 25% movementspeed (stackt niet met frostshock).
FT voegt wat lekker extra firedamage toe met elke slag, maar veel mensen hebben FR en dat geluid constant is irritant... ook geen het niet veel extra DPS.
RB geeft me ook niet een extra DPS gevoel..

Mijn conculsie:
WF voor een lekkere trage mace (had ik voor deze dagger) en FB voor een lekkere snelle daggen ALS je wat +DMG hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:04

On_E

Housemusic

Hoe gaat het bij jullie met random cloth +dmg/healing items in raids ?

Mogen Holy Priests daar ook op bieden, en krijgen ze het dan ook voor een Mage/Lock ?

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
On_E schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 13:47:

Mogen Holy Priests daar ook op bieden, en krijgen ze het dan ook voor een Mage/Lock ?
priests krijgen alleen +healing gear, tenzij het een shadowpriest is. atm gaan we 3 mensen aanwijzen die mogen respeccen.. een pally (naar retri) een druid (naar balance) en een priest (naar shadow)

priests mogen bij ons niet klagen.. tis trans en proph wat de klok slaat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-08 20:37

als ze meer dkp hebben natuurlijk, priest horen naar mijn idee daar juist voorrang op te krijgen omdat je als priest geen set hebt die dmg geeft. succes met BC als al je classes op lvl 70 zitten behalve je priests :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
DKP > all

ik hoop alleen wel op common sense : ) (die imo af en toe ver te zoeken is ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Dat een priest niet op lvl 70 zit als de rest dat wel is slaat nergens op volgens mij, alsof een beetje +dmg uitmaakt, we levellen toch samen... ?

DKP > All (met common sense erbij) lijkt me dan het eerlijkst denk ik, maar ik weet zeker dat er bij ons ook mensen zonder die sense lopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
On_E schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 14:00:
Dat een priest niet op lvl 70 zit als de rest dat wel is slaat nergens op volgens mij, alsof een beetje +dmg uitmaakt, we levellen toch samen... ?

DKP > All (met common sense erbij) lijkt me dan het eerlijkst denk ik, maar ik weet zeker dat er bij ons ook mensen zonder die sense lopen :P
Niet iedereen levelt samen :)

Daarom ben ik ook begonnen met het verzamelen van een dmg set zodat ik tenmisnte in me eentje ook nog wat kan levellen/grinden. zonder +dmg is het echt onmogelijk om anders te levellen.

een beetje +dmg is het verschil tussen een 800 smite crit en een 1800 smite crit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Predje schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 13:46:
[..]

Btw ik heb nu als shaman zijnde een leuke dagger (fang of venoxis) die lekker snel is (1.3)
Nou was ik eens aan het testen met DPS en weaponbuffs.
2 stabiele (rockbiter / flametorgue) en 2 proc-afhankelijke (good o'l windfury / frostbrand)
Wat me opviel is dat de fire en frost buff je +spelldmg gewoon meetellen.

Frostbrand kon bevoorbeeld ook critten (400!)

Even een opsomming van mijn DPS op een snelle daggen (300/300 skill)
WF: 60DPS tot 130DPS (heel afhankelijk van procs en crits)
FB: 90DPS tot 140 (heel afhankelijk van procs en crits)
FT: 80DPS
RB: 90DPS

WF lijkt niet zo goed te scalen op een elemental shammy, hij proc wel veel maar dat is niet veel extra DPS.
FB proc insane veel, de frostbolts hitten voor 200 tot 400 en 25% movementspeed (stackt niet met frostshock).
FT voegt wat lekker extra firedamage toe met elke slag, maar veel mensen hebben FR en dat geluid constant is irritant... ook geen het niet veel extra DPS.
RB geeft me ook niet een extra DPS gevoel..

Mijn conculsie:
WF voor een lekkere trage mace (had ik voor deze dagger) en FB voor een lekkere snelle daggen ALS je wat +DMG hebt.
flametongue en frostbite krijgen inderdaad dmg bonus sinds 1.11 patch
flametongue is beter op een trager wapen (meer dmg), WF is net als enkele andere procs ook gebasseerd op procs/minute dus maximaal

windfury is ook meer voor de 2 hander, voor de burst, 1 handed is wf leuk, maar niet echt ubere ivm lagere burst uit een proc

rockbiter is meer voor als je moet tanken ivm aggro en dan nog een bonus attackpower

maar sinds 1.11 zijn ft en fb zeker aantrekkelijker geworden ivm de bonus die ze kunnen krijgen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb sinds gisteren de nieuwe rank 5 ferocious book geloot !

mn 2e ubrs run sinds maanden :) haat ubrs.....

Moet zeggen dan 1.12 goed is geweest voor feral dr00ds.
mijn gemiddelde dps ligt een stuk hoger !

op mobs had ik normaal een max crit met ferocious van 1300 tot 1600.
Nu is dat sinds 1.12 meer geworden 1500 tot 1800
met ferocious bite rank 5 doe ik soms 2200 op een mob !
dat haalde ik voorheen alleen met pvp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Ik vraag mij eigenlijk af hoe druk het wel ni gaat zijn in de Outlands, zeker op de oudere realms. Iedereen gaat dan tegelijk daar in die outlands gaan questen, niet?

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:37
EryciusPuteanus schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 14:18:
Ik vraag mij eigenlijk af hoe druk het wel ni gaat zijn in de Outlands, zeker op de oudere realms. Iedereen gaat dan tegelijk daar in die outlands gaan questen, niet?
Dat gaat zeker gebeuren. Maar vergeet niet dat je ook een aantal andere provincies erbij krijgt in azeroth zelf. DAar kunnen mensen ook nog heen. En dan heb je ook nog de mensen die een Blood elve maken etc etc.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
Webgnome schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 14:27:
[...]

Dat gaat zeker gebeuren. Maar vergeet niet dat je ook een aantal andere provincies erbij krijgt in azeroth zelf. DAar kunnen mensen ook nog heen. En dan heb je ook nog de mensen die een Blood elve maken etc etc.
Draenai Paladin ftw *O* })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er zijn geen Draenai Paladins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Laatst online: 09:10

chromeeh

the Gnome

EryciusPuteanus schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 14:18:
Moeten de Portals niet eerst open :? (Dark Portal, enz)
Met als gevolg een World Event net zoals Ahn'Quira?
Want dat was de bedoeling toch?

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:10
Hey, ik ben sinds 1 dag bezig met wow heb een lvl 6 Dwarf Hunter, maar nou wil ik skinning leren, en weet ik dat er een trainer is in IronForge, maar ik kan ironforge niet vinden.

kan iemand op een klandkaart laten zien waar het licht? via wow-europe kom ik er ook niet echt uit. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chromeeh schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 15:14:
[...]

Moeten de Portals niet eerst open :? (Dark Portal, enz)
Met als gevolg een World Event net zoals Ahn'Quira?
Want dat was de bedoeling toch?
Lijkt me sterk. Dan koop je de Expansion en gaat vervolgens de poort wekenlang niet open en kun je niks met je mooie Expansion CD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
ebbo schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 12:31:
Tja, dit roep ik al een tijdje, ook op de realm forums, maar dan krijg je dat sommige mensen melden dat 't gelul is. Ik kon me, voordat ik horde speelde, ook niet voorstellen dat er een verschil is, maar dat is er wel degelijk.Het is wel zo dat het niveau kwa PuGs met 1.12 alleen maar lager is geworden. En het klint misschien wat elitair, maar ik heb het idee dat de gemiddelde PvPer slechter in PvP (als in, teamplay dus, dat ze 1v1 alles winnen zal me aan m'n anus oxideren) dan mensen op Argent Dawn. Met de ADers in de PuGs viel wel te praten, maar PuGen is nu aan beide kanten een hell. No way dat ik dat nog ga doen.
ImdaMned schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 12:38:
Vraag het hydra, die heeft een rp pve priest/hunter en een pvp mage nu ?
Yuppers. mage is 56 now, vanaf 52 vooral op BG marks gelevelled :) Ik moet uit kijken dat ik niet meer ga grinden want anders haal ik WSG exhalted niet voordat ik level 60 ben.
KeeZ schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 12:53:
skill > gear ;)

enne premades > PUG's hoe dan ook gegeared / geclasseerd..
Absoluut. Als premade veeg je de vloer aan met alle PuGs. En een premade is echt niet een groep mensen van allemaal level x9 of 60 die de beste gear/enchants hebben enzo hoor, zoals al gezegd teamwork wint het spelletje. Vooral in WSG komt er heel weinig killen bij kijken, het is vooral tactics spelen / FC support en zorgen dat jouw flag niet aan de overkant komt. Wij gebruiken altijd de 10-man FR zerg taktiek, en dat heeft nog niemand kunnen stoppen tot nu toe. Hoop wel dat we ook eens wat premades tegen gaan komen want je ziet gewoon dat mensen aan onze kant nonchalant beginnen te worden.
Predje schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 13:46:
Skill > gear is bullshit.

Dat zeggen gewoon mensen die goede gear hebben om mensen met minder goede gear te laten denken dat ze ook nog goed zijn.

Het is wel zo dat je voor goede gear (vaak) goede skills moet hebben, maar met slecht gear doe je niets.
Mensen die niet als een team spelen roepen dit meestal, omdat ze 1v1 gaan tegen iemand en dan verliezen. Ja, tuurlijk, als je 1v1 gaat zal gear uitmaken. Maar battelgrounds gaan niet om 1v1. Je moet niet een team met mensen in greens gaan vergelijken met mensen in epics natuurlijk, maar in fatsoenlijke blauwe PvP gear kun je zeker winnen als je goed speelt.
Goed voorbeeld:
Ik moest toen ik 59 (bijna 60) was een elite beertje (Usiruis ofzo) killen in winterspring.
Had ik toen veel moeite mee..
Nu net was ik daar op die plek m`n dagger skill wat aan het levelen (stoneskin + manaspring totem en autoattack).
Toen zag ik opeens dat ik diezelfde elite gekilld had (was meer op m`n dps en weaponbuffs aan het letten).
Err, we hadden het over PvP. Bij het killen van een elite beertje komt weinig tactiek kijken ja. Duh :)

[ Voor 18% gewijzigd door Hydra op 30-08-2006 15:23 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RisingSun schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 15:15:
Hey, ik ben sinds 1 dag bezig met wow heb een lvl 6 Dwarf Hunter, maar nou wil ik skinning leren, en weet ik dat er een trainer is in IronForge, maar ik kan ironforge niet vinden.

kan iemand op een klandkaart laten zien waar het licht? via wow-europe kom ik er ook niet echt uit. :'(
Lief :) het is de weg volgen uit het startgebied (dus door de gang in het noordoosten van het startgebied).. verder die weg helemaal volgen door het dorpje Kharanos (?) als je dit dorpje uitloopt sta je practisch aan de voet van Ironforge, dat ietsjes hoger op de berg ligt. En er staan nog wegwijzers ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:10
Heb hem door :P

Bedankt :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:08
Ik zat net te bedenken na een reactie van iemand ingame.

Stel er word een nieuwe realm geopend door blizzard. Mensen lvl vrolijk naar minimaal lvl 10 en gaan vervolgens de cross-realm battlegrounds in.
Persoon X (van nieuwe realm) krijgt/vraagt een trade aan persoon Y (van een oude realm). Persoon Y geeft een shitload aan gold aan persoon X.
Persoon X kan nu alles kopen op zn nieuwe realm > Economy verkut!!

Hoe denken jullie erover?

[ Voor 18% gewijzigd door Zeror op 30-08-2006 15:32 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra

Ja.

Ik ben trouwens tijdelijk gestopt met raiden, announcement op 't forum gezet enzo. Ben m'n priest een beetje zat. Ik zou alleen op een mage door willen gaan, maar die zit helaas aan de 'andere' kant :)
BootVluchteling schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 13:52:
priests mogen bij ons niet klagen.. tis trans en proph wat de klok slaat....
Dat die sets alleen +healing hebben is een van de redenen dat ik gestopt ben. Ga dus vooral door met je 'priest mogen niet klagen'. Voor je het weet ben je er weer een paar kwijt en wipe je weer fijn op ragnaros.
On_E schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 14:00:
Hoe vaak per week sta jij om 7 uur op om nog een paar uurtjes te grinden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Rakkerzero schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 15:26:
Ik zat net te bedenken na een reactie van iemand ingame.

Stel er word een nieuwe realm geopend door blizzard. Mensen lvl vrolijk naar minimaal lvl 10 en gaan vervolgens de cross-realm battlegrounds in.
Persoon X (van nieuwe realm) krijgt/vraagt een trade aan persoon Y (van een oude realm). Persoon Y geeft een shitload aan gold aan persoon X.
Persoon X kan nu alles kopen op zn nieuwe realm > Economy verkut!!

Hoe denken jullie erover?
Je kan niet traden in cross-realm BGs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt alleen conjured dingen traden in crossrealm BGs voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
Daar heb ik inderdaad ook over na zitten denken, op deze manier zou je zelfs geld uit kunnen wisselen met een horde character op een andere server als je alliance bent. Als dit inderdaad mogelijk is, zal de economie redelijk verneukt worden.

Het zou me niks verbazen als je alleen maar water/food kan traden, hoewel ik dit niet persoonlijk heb uitgeprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
http://www.kaldorei.com/worldmap/

Beste web game-map IMHO :)
http://wow-europe.com/en/...usade/paladin/spells.html
Bifur schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 15:29:
Het zou me niks verbazen als je alleen maar water/food kan traden, hoewel ik dit niet persoonlijk heb uitgeprobeerd.
Je kunt alleen conjured spul traden enzo.
rethxoth schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 23:37:
Hey mensen! Ik speel sinds 1 week World of Warcraft en heb een level 29 Rogue op Argent Dawn :) Als er daar een Nederlandse guild is zou ik het graag willen weten en misschien (hopelijk) joinen xD
Voor zover ik weet was er alliance side (melden welke faction je speelt is zeker nuttig ;)) The Sacred Flame maar die is opgedoekt. Op AD zijn vrijwel alle guilds gemengd. Je had trouwens beter op een nieuwere server kunnen rollen, vinden van lowbie instances is daar veel en veel makkelijker. De meeste mensen stormen gewoon door naar level 60, en gaan max 1 keer de instances doen voor quest XP.

[ Voor 57% gewijzigd door Hydra op 30-08-2006 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 15:18:
[...]
Lijkt me sterk. Dan koop je de Expansion en gaat vervolgens de poort wekenlang niet open en kun je niks met je mooie Expansion CD?
Maar goed er zijn nog wel meer dingen die ik vaag vind...
Neem de Caverns of Time... Die zou ook open gaan in de expansion...
Zonder expansion kom je er gewoon bij? (wel ff ruzie maken met de draakjes bij de voordeur :P)
De instance is nog niet open, maar toch... Zelfde met Karazhan (DeadWind Pass)

Of worden dat 'all access' instances :?
* chromeeh is confused :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 15:28:
Dat die sets alleen +healing hebben is een van de redenen dat ik gestopt ben. Ga dus vooral door met je 'priest mogen niet klagen'. Voor je het weet ben je er weer een paar kwijt en wipe je weer fijn op ragnaros.
Ik weet niet hoe ver je guild is maar als je al in aq40 bent kun je zeker dmg gear krijgen, O.A. die set waar je die AQ items voor nodig hebt en scarabs etc en al die meuk is zeker niet bedoelt om in te gaan staan healen(ben naam kwijt, de rogue variant is deathdealer o.i.d.) daarnaast heb je nog de zg set, de aq20 setdelen, is ook geen echte healing gear(kijk naar bonussen ed sommige delen zijn wel meer healing focussed) en dan heb nog random drops in alle instances.

Oke, dit kost veel werk maar; je krijg er wel dmg/pvp focussed gear van en daarnaast krijg je nog pvpgear als je gaat ranken.

Ook vind ik dat als je al volle transcendence hebt dat je dan wel shadow mag speccen, zelfs dan heal je nog goed en je bent echt een bulle gast in pvp.

En tja, je moet dus warlocks/mages gaan outbidden op niet clasgebonden dmg gear je zult dus 2 sets moeten aanleggen.

Het zelfde geld voor Druids trouwens met Feral/balance gear.

Dus de gear is er wel, imo echt jammer dat je nu mage rolled en je priest niet actief gaat spelen. Maarja je moet het zelf weten uiteindelijk.

EDIT:

De aq40 set heet Garments of the Oracle voor priests, klik

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2006 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volg het topic nou een tijdje, had nog niet gepost maar goed.

Wat ik me nou ineens afvraag nu, je hebt zonder de expansion geen toegang tot die content ook maar zou je dan ook niet verder kunnen lvlen? Ik bedoel lvl 60 mobs zijn nog steeds groen als je 69 / 70 bent en exp van bosses bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 15:54:

Wat ik me nou ineens afvraag nu, je hebt zonder de expansion geen toegang tot die content ook maar zou je dan ook niet verder kunnen lvlen? Ik bedoel lvl 60 mobs zijn nog steeds groen als je 69 / 70 bent en exp van bosses bv.
lvl 60 spelers zonder expansion blijven lvl 60 geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 15:56:
[...]

Hmm ok, ga de expansion toch wel kopen dus dat zal het probleem niet zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bifur schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 15:29:
Daar heb ik inderdaad ook over na zitten denken, op deze manier zou je zelfs geld uit kunnen wisselen met een horde character op een andere server als je alliance bent. Als dit inderdaad mogelijk is, zal de economie redelijk verneukt worden.
Tussen Alliance en Horde kan er so ie so niet getrade worden dus dat kan al niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

tuurlijk wel via de ah in booty bay en in gadgetzan :)

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 15:58:
[...]

Tussen Alliance en Horde kan er so ie so niet getrade worden dus dat kan al niet
horde --> alliance trade is wel mogelijk via gadget (goedkoop item voor veel geld op AH zetten daar)

Maar realm <--> realm trade kan niet, alleen conjured water/food.

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Items met +dmg/healing kan idd ook naar priests gaan, je maakt er als priest geen vrienden mee (zo kan het gebeuren dat je voortaan water moeten kopen bij de vendor) bij de locks/mages maar dat is een ander verhaal.

Initieel gingen de CrossClass items naar de needer met de hoogste DKP, dat kon een hunter zijn voor ChT of "insert uber rogue item" voordat de rogue hem had, of een priest die Band of Forced Concentration loote voor een mage/lock.
Tegenwoordig werken we met een bidding systeem, en nu is het gewoon wat de gek ervoor geeft.

ter ilustratie, een volle BWL clear leverd je bij ons 96dkp op (10dkp per boss en 4dkp per uur played)

Gisteren ging Harbinger of Doom (http://thotbott.com/?i=53656) voor 500 DKP de deur uit, om dit terug te krijgen moet iemand ongeveer 3 weken mee raiden op alle raid avonden (5) in BWL/AQ/Naxx om dat weer terug te verdienen.

Het is du niet meer automagisch de hoogste DKP wint maar meer hoegraag wil jij het item hebben. (en deze rogue bood zijn halve DKP erop).

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

threedrules schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 16:03:
tuurlijk wel via de ah in booty bay en in gadgetzan :)
Hehehehe ja dat kan wel :) maar dat was niet helemaal het idee van de reply hier boven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiBoD
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-09 17:33
On_E schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 15:56:
[...]

zou het niet zo zijn dat de realms tussen exp en nonexp worden gescheiden? dus andere realms voor elke. (wel zo dat je je oude nonexp chars kan transferren als je de exp koopt)

[ Voor 4% gewijzigd door TiBoD op 30-08-2006 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Routed schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 16:04:
Items met +dmg/healing kan idd ook naar priests gaan, je maakt er als priest geen vrienden mee (zo kan het gebeuren dat je voortaan water moeten kopen bij de vendor) bij de locks/mages maar dat is een ander verhaal.

Initieel gingen de CrossClass items naar de needer met de hoogste DKP, dat kon een hunter zijn voor ChT of "insert uber rogue item" voordat de rogue hem had, of een priest die Band of Forced Concentration loote voor een mage/lock.
Tegenwoordig werken we met een bidding systeem, en nu is het gewoon wat de gek ervoor geeft.

ter ilustratie, een volle BWL clear leverd je bij ons 96dkp op (10dkp per boss en 4dkp per uur played)

Gisteren ging Harbinger of Doom (http://thotbott.com/?i=53656) voor 500 DKP de deur uit, om dit terug te krijgen moet iemand ongeveer 3 weken mee raiden op alle raid avonden (5) in BWL/AQ/Naxx om dat weer terug te verdienen.

Het is du niet meer automagisch de hoogste DKP wint maar meer hoegraag wil jij het item hebben. (en deze rogue bood zijn halve DKP erop).
Bij ons in de guild zal dat dus nooit gebeuren wij werken zonder DKP iedereen die het item wil hebben /w zijn oude item naar de ML en die gaat kijken wie hem het beste kan gebruiken zo weet je cker dat het goed voor de guild is en er geen mensen DKP gaan sparen om 1 bepaald item te krijgen want dat heeft voor de guild ook geen zin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiBoD
Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 16:07:
[...]

Bij ons in de guild zal dat dus nooit gebeuren wij werken zonder DKP iedereen die het item wil hebben /w zijn oude item naar de ML en die gaat kijken wie hem het beste kan gebruiken zo weet je cker dat het goed voor de guild is en er geen mensen DKP gaan sparen om 1 bepaald item te krijgen want dat heeft voor de guild ook geen zin
Op zich een goed systeem, tenzij er vriendjepolitiek in het spel is. :P
Helaas bij bijv priests die dmg gear willen hebben gaat dit niet werken; voor een normale raid zijn het toch de mages/locks die de dmg gear nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Routed schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 16:04:
Die +dmg items zijn niet class restricted en daar is een reden voor, als hierdoor de priest voortaan zijn water moet gaan kopen dan is er serieus iets mis in de guild of met de mage die weigert(Gkick imo.)

Shadowpriests hebben zelfs een positieve invloed in pve want ze boosten ook meteen de dmg van locks voor enkele %-en. En daarbij als een priests shadow mag speccen van de classleader dan heeft de guild t maar te respecteren dat hij/zij op niet clas restricted dmg gear bied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TiBoD schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 16:12:
[...]

Op zich een goed systeem, tenzij er vriendjepolitiek in het spel is. :P
Helaas bij bijv priests die dmg gear willen hebben gaat dit niet werken; voor een normale raid zijn het toch de mages/locks die de dmg gear nodig hebben.
Dat klopt je moet geen vriendjepolitiek krijgen maar als dat gebeurt zal ook de hele guild leeg lopen en die guild bestond 2 jaar voor dat WoW officeel uit kwam dus dat ga iig niet meteen voor zo iets om zeep helpen

Ja en dat dmg gear verhaal wij hebben eigenlijk geen shadow priests mocht dat wel zo zijn gaan die gewoon niet mee raiden ook bijv warriors als je def build ben ga je mee wil fury warrior spelen heb je gewoon pech wij willen geen nep rogue's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sMoKeFiSh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 19:39
Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 15:54:

Ik vind het een beetje raar dat je niet naar 70 mag doorlevelen zonder BC.

Op http://www.wowinsider.com...p-in-the-burning-crusade/ staat:

By now, I imagine everyone's aware that the Burning Crusade expansion will allow players (who have purchased the expansion) to level up to 70. However, what this will mean for the game's PvP system remains a bit vague. At present, a level 60 player receives more honor than a lower level player for kills. If the existing system is simply stretched out to level 70, then players at level 60 (who do not own the expansion) will find themselves at a detriment if attempting to compete in the PvP honor rankings. To me, at least, this implies that those players without the expansion won't have hope of keeping up with those who do own it - despite the fact that all will be able to play together on the same servers.

Dus het lijkt me dat je zonder de expansion gewoon 60 blijft.

Full Electric | 2x Deye 12KSG04LP3 met 1.680Ah LFP 51,2V (4x Seplos Mason 280, 2x Seplos vertical 280) | 23,3 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep zonder TBC kan je geen lvl 70 worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:34
[...]

Best eerlijk. Vooral voor je members die 7 dagen per week raiden die dan een item zien gaan naar een member die 1 keer per week raid en een blue item had :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
[...]

krijg je dan niet het feit, dat newbies elke x de equip krijgen..? iemand die full blue is, die gelijk volledig tier 2 krijgt, aangezien blue-tier 2 betere improovement is dan tier 1-2..?

/edit zoals kaap zegt dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
chromeeh schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 15:47:
Maar goed er zijn nog wel meer dingen die ik vaag vind...
Neem de Caverns of Time... Die zou ook open gaan in de expansion...
Zonder expansion kom je er gewoon bij? (wel ff ruzie maken met de draakjes bij de voordeur :P)
De instance is nog niet open, maar toch... Zelfde met Karazhan (DeadWind Pass)

Of worden dat 'all access' instances :?
* chromeeh is confused :'(
Je kunt gewoon niet de portal door zonder een BC account, simpel.
Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 15:52:
Ik weet niet hoe ver je guild is maar als je al in aq40 bent kun je zeker dmg gear krijgen, O.A. die set waar je die AQ items voor nodig hebt en scarabs etc en al die meuk is zeker niet bedoelt om in te gaan staan healen(ben naam kwijt, de rogue variant is deathdealer o.i.d.) daarnaast heb je nog de zg set, de aq20 setdelen, is ook geen echte healing gear(kijk naar bonussen ed sommige delen zijn wel meer healing focussed) en dan heb nog random drops in alle instances.
Oracle set is een 5-set, geen 8-set. Daarnaast zitten er bepaalde beperkingen aan. Je moet een bepaalde rep hebben (niet zo'n probleem) en bovendien bepaalde mobs doodkrijgen (wel een probleem, onze raidgroup heeft twin emps, ouro en ch'tun niet dood). Je gaat mij niet verbieden op +damage items in BWL te bieden. Sowieso zijn er voor dps casters in AQ40 ook upgrades te halen. Ik vind Oracle helemaal geen goeie optie eigenlijk, is er eindelijk een fatsoenlijke priest set, moet je er AQ40 voor op farm hebben, een ongelovelijke kutinstance IMHO.

Eeen...de volgende tier heeft natuurlijk weer alleen +healing!

P.s. je hoeft me echt niet te vertellen hoe de Oracle set heet hoor, check m'n profile, ben wel een 'paar' keer in AQ geweest ;)
TiBoD schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 16:05:
zou het niet zo zijn dat de realms tussen exp en nonexp worden gescheiden? dus andere realms voor elke. (wel zo dat je je oude nonexp chars kan transferren als je de exp koopt)
Waarom zou Blizzard dat doen? Het is alleen maar in hun best intererest dat mensen graag de nieuwe exp. willen kopen.
Lijkt me een recipy for disaster. Op den duur ga je problemen krijgen dat mensen vinden dat er niet objectief uitgedeeld wordt.
Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 16:18:
Ja en dat dmg gear verhaal wij hebben eigenlijk geen shadow priests mocht dat wel zo zijn gaan die gewoon niet mee raiden ook bijv warriors als je def build ben ga je mee wil fury warrior spelen heb je gewoon pech wij willen geen nep rogue's :)
Hahahaha. En hoever zijn jullie? Raid-wise? Wat een onzin dat je geen shadowpriests of fury warriors mee zou nemen. Hoe veel encounters heb jij gedaan waar je meer dan 2-3 prot tanks 'nodig' hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 13:07:

server xavius
guild nerve
ik las het op de xavius forums idd, gefeliciteerd! :D
Wat was jullie loot?

R I S E heeft gister voor het eerst Ragnaros neer gekregen (2de avond van tries \o/)
Hydra schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 16:33:
[...]

Je kunt gewoon niet de portal door zonder een BC account, simpel.
wordt je meteen doorgestuurd naar een website waar je de addon kunt kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Hydra schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 16:33:
Lijkt me een recipy for disaster. Op den duur ga je problemen krijgen dat mensen vinden dat er niet objectief uitgedeeld wordt.
Cker niet gaat al vanaf het begin goed dus NP en er word ook wel gekeken naar mensen die veel raiden en mensen die minder raiden dus daar word dan ook wel een beetje onderscheid gemaakt
Hahahaha. En hoever zijn jullie? Raid-wise? Wat een onzin dat je geen shadowpriests of fury warriors mee zou nemen. Hoe veel encounters heb jij gedaan waar je meer dan 2-3 prot tanks 'nodig' hebt?
we zijn nu by C'thun dus ik denk dat we wel redelijk goed op weg zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Kaap schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 16:29:
[...]
Best eerlijk. Vooral voor je members die 7 dagen per week raiden die dan een item zien gaan naar een member die 1 keer per week raid en een blue item had :+
Maar het is wel eerlijk en goed voor de guild 8)

Magoe, een priest die +dmg/healing gear wil hebben is puur uit op het verbeteren vanzichzelf in PVP en "vertraagd" daarmee de progressie van zijn Guild.
Die zouden wmb een /gkick moeten krijgen, beetje aan zichzelf denken ipv aan het algemeen belang :>

Solo doen de meeste holy priests toch weinig tot niets, de meeste actie zit toch in instances/party's en het evenutele herben or whatever. En onze holy priests vermaken zich ook in BG's er goed hoor, schijnbaar krijg je toch ook honor/rep als je healt ;) (en na 1,5jaar WoW hebben de meeste priests een dps class ernaast voor het grinden/pvp'en).

En een wannab lock meenemen op raids om je locks 15% meer dmg te laten doen is een kut excuus van die priests om hun eigen bestaan te verantwoorden in PVE. Een goed equipte mage/rogue/dps warrior outdamaged dat in AQ/Naxx met zijn ogen dicht.
Fury warriors hebben wel degelijk een bestaansrecht, shadow priests imo niet in PVE (in PVP wel, maar dat is een andere tak van sport).

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 16:42:
[quote]Hydra schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 16:33:
Cker niet gaat al vanaf het begin goed dus NP en er word ook wel gekeken naar mensen die veel raiden en mensen die minder raiden dus daar word dan ook wel een beetje onderscheid gemaakt

we zijn nu by C'thun dus ik denk dat we wel redelijk goed op weg zijn
Nja, ieder z'n ding, niet mijn 'stijl' guild. We zijn in Naxx (zijn gestopt met AQ omdat mensen de instance niet leuk vinden), en wij hebben FFA bidding en geen beperkingen wat betreft spec e.d.
Routed schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 16:48:
Fury warriors hebben wel degelijk een bestaansrecht, shadow priests imo niet in PVE (in PVP wel, maar dat is een andere tak van sport).
8)7

Lama, ik ga hier nieteens meer op reageren :)

[ Voor 18% gewijzigd door Hydra op 30-08-2006 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na ja fury warriors kan je wel beter gebruiken dan shadow priests omdat shadow priests echt PVP is ja en als fury war kan je wel tanken alleen het is wat moelijker maar Pref is gewoon Prod en vaak is er wel 1 fury warr bij maar die is gewoon in de plaats van een rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Het punt wat betreft Shadowpriests is, is dat ze dan een Ranged DPS plek innemen, terwijl wij daar al meer dan genoeg Mages/Locks/Hunters voor hebben.

Aangezien die andere 3 classes niets anders doen als DPSen, en Priests ook een healing-rol op zich kunnen nemen, is de keuze snel gemaakt wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Imo de enige boss waar een shadowpriest het waard is te hebben, is bij Loatheb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Vincentio schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 17:20:
Imo de enige boss waar een shadowpriest het waard is te hebben, is bij Loatheb.
Kwam er gewoon pas eergisteren achter dat Loatheb een anagram is voor Healbot. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 16:57:
Na ja fury warriors kan je wel beter gebruiken dan shadow priests omdat shadow priests echt PVP is ja en als fury war kan je wel tanken alleen het is wat moelijker maar Pref is gewoon Prod en vaak is er wel 1 fury warr bij maar die is gewoon in de plaats van een rogue
Waarom is een shadow priest 'echt' PvP? Enorme onzin. het zijn beiden DPS builds, plain and simple. Daarnaast heeft een SP ook nog eens als effect dat hij de lock shadow DPS met 15% verhoogd. En als je 5 locks hebt is dat zeker niet weinig. Een priest met een shadow spec kan nog steeds healen en decursen hoor, ik snap niet waar mensen het idee vandaan halen dat je 'vergeet' te healen met een shadow spec. Ook onderschatten volgens mij de healing van een tier 2 equipped shadowpriest.
On_E schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 16:58:
Het punt wat betreft Shadowpriests is, is dat ze dan een Ranged DPS plek innemen, terwijl wij daar al meer dan genoeg Mages/Locks/Hunters voor hebben.
Shadow priests nemen bij ons gewoon een priest spot in. Als we healing nodig hebben healen ze, zoniet dan DPSen ze. Meer DPS = mobs sneller dood = sneller door een instance heen. Maargoed, ik krijg een beetje een deja-vu hier...
Aangezien die andere 3 classes niets anders doen als DPSen, en Priests ook een healing-rol op zich kunnen nemen, is de keuze snel gemaakt wat mij betreft.
Als mensen classes eens wat minder zwart-wit zouden zien...
On_E schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 17:21:
Kwam er gewoon pas eergisteren achter dat Loatheb een anagram is voor Healbot. :o
Leuk he :) Denk dat de designer daarvan een shadowpriest speelt ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Hydra op 30-08-2006 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Hydra schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 17:21:

Shadow priests nemen bij ons gewoon een priest spot in. Als we healing nodig hebben healen ze, zoniet dan DPSen ze. Meer DPS = mobs sneller dood = sneller door een instance heen. Maargoed, ik krijg een beetje een deja-vu hier...

Als mensen classes eens wat minder zwart-wit zouden zien...
Ik zie t niet zwart-wit, wij hebben gewoon niet genoeg Priests om ook nog eens Shadow Priests mee te nemen. (en wel zat Mages/Locks)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
On_E schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 17:23:
[...]

Ik zie t niet zwart-wit, wij hebben gewoon niet genoeg Priests om ook nog eens Shadow Priests mee te nemen. (en wel zat Mages/Locks)
misschien eens tijd dat een paar van die mage/locks ff snel een priest rerollen, je weet wel, voor de progressie van de guild :+

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 17:26:
[...]

misschien eens tijd dat een paar van die mage/locks ff snel een priest rerollen, je weet wel, voor de progressie van de guild :+
Ik roll een BE Priest in Expansion, maar die zal de 70 wel nooit zien denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sMoKeFiSh schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 16:23:
[...]

Ik vind het een beetje raar dat je niet naar 70 mag doorlevelen zonder BC.

Op http://www.wowinsider.com...p-in-the-burning-crusade/ staat:

[veel tekst]

Dus het lijkt me dat je zonder de expansion gewoon 60 blijft.
In de expansion krijgt de PvP system een overhaul en werkt niet langer met Rankings maar een puntensysteem waarmee je de rewards kan kopen. Voor lvl 60 spelers kan het dan misschien iets langer duren als ze minder honor krijgen dan lvl 70 spelers maar dat ze geen kans hebben is niet waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, oracle is een 5 delige set maar er zijn genoeg andere items waar je op kan bieden/rollen dus dat is geen probleem.

En ik heb de naam erbij gepost omdat ik em zelf vergeten was ^_^

btw, AQ is inderdaad saai maarja, rank 13/14 worden kost bul veel tijd is ook saai.

En shadowpriest die een extra plek inneemt....
Je moet het zien als feral druids, hybrids(spelling? }:O ) dps en in nood kun je healen :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2006 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woppie1979
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 15:18
Na een vastloper van WoW waren al me instellingen weer basic. Ik heb alles weer zoals het hoort op 1 ding na. Ik krijg me /roll niet meer te zien en dat er mensen uit mijn guild online komen. Ik heb op google gezocht enz maar kan het nergens vinden. Ook alles van de chat options en channels staan aan. En ook in interface options staat alles aan wat aan moet :S herkent iemand dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woppie1979 schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 17:54:
Na een vastloper van WoW waren al me instellingen weer basic. Ik heb alles weer zoals het hoort op 1 ding na. Ik krijg me /roll niet meer te zien en dat er mensen uit mijn guild online komen. Ik heb op google gezocht enz maar kan het nergens vinden. Ook alles van de chat options en channels staan aan. En ook in interface options staat alles aan wat aan moet :S herkent iemand dit probleem?
Interface options, advanced en dan "guildmember alert" aanzetten.
En je WTF WDB maps leeggooien wil ook nog wel eens helpen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2006 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woppie1979
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 15:18
Damn je bent een held man :D het was een chatlog verwijderen en hij deed het weer. Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:05
[...]
Hoogste dps word wel gedaan door die 'nep rogues'. Diezelfde nep rogues zijn ook nog es in te zetten als tank...

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat klopt je moet geen vriendjepolitiek krijgen maar als dat gebeurt zal ook de hele guild leeg lopen en die guild bestond 2 jaar voor dat WoW officeel uit kwam dus dat ga iig niet meteen voor zo iets om zeep helpen

Ja die waardeloze Fury warriors ook...

http://i75.imagethrust.com/i/592523/loatheblol.jpg

oops!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Laatst online: 16-09 09:01

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

AAAAAAAAARGH iemand help me PLEASE! Ik ben m'n wachtwoord vergeten en ik probeer steeds via http://www.wow-europe.com/login-support/ m'n wachtwoord op te vragen. Ik vul alles netjes in, heb zelfs enkele tests gedraaid met een fout antwoord op de secret question, en dan kom ik weer bij de 1e pagina met een error:
An error has occured on this page
Look below for details and correct the error before resubmitting.
Vervolgens staat er nergens in rood (zoals normaal) een error in rood aangegeven. Iemand die weet hoe of wat?

Jezus 1 dag in de week tijd, denk je lekker te gaan WoWen, krijg je dit! :(

Edit: volgens de WoW techforums hebben er meer mensen last van.. wat een onmogelijk domme sukkels daar bij Blizzard. Zelfs het contactform voor billing & support is bugged.

[ Voor 12% gewijzigd door apNia op 30-08-2006 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zouden jullie doen,

Ik heb een Paladin in blue's en 3/8 Lawbringer, 1/8 Judgement, en ik zit in een raiding guild genaamd Infinity.

Nou hebben we de laatste tijd echt problemen met attendacy, raids gaan vaak niet door etc.
En ik mag de guild leader niet.
Nou zijn er wel een paar members die ontzettend aardig zijn.

Maar ik wil dus raiden, en ik heb nu een mogelijkheid in 1 van de beste guilds van onze realm te komen.

Ik zou dan BWL kunnen raiden en na een tijdje ook AQ40, ik ken hier ook mensen die erg aardig zijn.

Ik zit nog niet zo lang in Infinity maar ik ben wel altijd een vaste speler geweest, ik voel me lullig tegenover mijn guildgenoten, maar aan de andere kant, ik ben geen loot whore geweest, en ik vind dat ik het recht heb voor een betere guild te gaan.

Wat zouden jullie doen?

p.s Infinity is net in BWL, MC cleared, Onyxia down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiBoD
Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 21:55:
Wat zouden jullie doen,

Ik heb een Paladin in blue's en 3/8 Lawbringer, 1/8 Judgement, en ik zit in een raiding guild genaamd Infinity.

Nou hebben we de laatste tijd echt problemen met attendacy, raids gaan vaak niet door etc.
En ik mag de guild leader niet.
Nou zijn er wel een paar members die ontzettend aardig zijn.

Maar ik wil dus raiden, en ik heb nu een mogelijkheid in 1 van de beste guilds van onze realm te komen.

Ik zou dan BWL kunnen raiden en na een tijdje ook AQ40, ik ken hier ook mensen die erg aardig zijn.

Ik zit nog niet zo lang in Infinity maar ik ben wel altijd een vaste speler geweest, ik voel me lullig tegenover mijn guildgenoten, maar aan de andere kant, ik ben geen loot whore geweest, en ik vind dat ik het recht heb voor een betere guild te gaan.

Wat zouden jullie doen?

p.s Infinity is net in BWL, MC cleared, Onyxia down.
Het lijkt me duidelijk, je wil dat er iets veranderd, dus als ik jou was zou ik voor deze optie gaan.
Is het mss mogelijk dat een aantal van die aardige mensen meegaan naar de nieuwe guild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TiBoD schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 22:23:
[...]

Het lijkt me duidelijk, je wil dat er iets veranderd, dus als ik jou was zou ik voor deze optie gaan.
Is het mss mogelijk dat een aantal van die aardige mensen meegaan naar de nieuwe guild?
Afraid not, ik krijg een mogelijkheid die hun niet zo zouden krijgen, een goede vriend (niet IRL maar uit WoW) van me is een officer daar.

Maar deze guild heeft dus genoeg mensen om 2 raids per avond te doen, bijvoorbeeld 40 man MC en 40 man Naxxramas, terwijl Infinity nog moeite heeft met 30 man op zondag avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 22:33:
[...]

Afraid not, ik krijg een mogelijkheid die hun niet zo zouden krijgen, een goede vriend (niet IRL maar uit WoW) van me is een officer daar.

Maar deze guild heeft dus genoeg mensen om 2 raids per avond te doen, bijvoorbeeld 40 man MC en 40 man Naxxramas, terwijl Infinity nog moeite heeft met 30 man op zondag avond.
zou voor mij duidelijk zijn.. hebben ze last van mensen online krijgen, dan bloed de guild langszaam dood.. verlaat het schip voordat het gezonken is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 13:13
Ik heb dus uiteindelijk besloten om een paladin te gaan spelen, maar nou vroeg ik me iets af, is het mogelijk voor een paladin om afstandswapens te gebruiken (iets als gooi sterren of zo?)? ik zit namelijk nogal eens met het probleem dat vijanden in groepjes staan en dat ik ze er dan 1 voor 1 er uit wil lokken...
iemand tips?

• BootVluchteling
Game Error schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 23:56:
Ik heb dus uiteindelijk besloten om een paladin te gaan spelen, maar nou vroeg ik me iets af, is het mogelijk voor een paladin om afstandswapens te gebruiken (iets als gooi sterren of zo?)? ik zit namelijk nogal eens met het probleem dat vijanden in groepjes staan en dat ik ze er dan 1 voor 1 er uit wil lokken...
iemand tips?
die zijn er niet.. het enige wat je kan doen, is body pullen.. evt bubblepull, maar gekker kan je het niet maken... oow. evt met engineering..

Verwijderd

BootVluchteling schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 00:03:
[...]

die zijn er niet.. het enige wat je kan doen, is body pullen.. evt bubblepull, maar gekker kan je het niet maken... oow. evt met engineering..
ez trow dynamite kan ook door non engineers gebruikt worden, en zo zijn er nog wel een paar dingen (quest rewards enzo).

Nu ff mijn vraag van vandaag, ik heb een lvl 46 druid alt (mn eerste char op een pvp realm die al redelijk lvl heeft), met 300 cooking 300 fishing 300 skinning 283 First aid en 269 leatherworking. Ook wel redelijk wat gold, niet overdreven, maar genoeg.
Best leuk allemaal, pvp vind ik ook leuk, maar ik haat het stuk van +- lvl 45-55 wel zo verschrikkelijk, saaie instances (maraudon :r sunken temple gaat nog maar niet om echt veel runs te doen) en ook geen leuke challenging quests.
Iemand een tip om op een enigszins leuke manier zo snel mogenlijk naar lvl 55 to lvlen? daarna kan je weer wat leuke instances (tenminste met niet mc/bwl/aq gear) doen om je weer klaar te maken voor molten snore enzo. en om het nou volledig in BG's te doen dat duurt me gewoon te lang :P

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 20:00
Kek, kijk die buffs.

Steam

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Dat is redelijk normaal wil je Loatheb nog "eenvoudig" killen, vooral als je horde bent natuurlijk.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 20:00
Vincentio schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 02:52:
[...]

Dat is redelijk normaal wil je Loatheb nog "eenvoudig" killen, vooral als je horde bent natuurlijk.
Onyxia buff en ZG buff? Uhuh

Steam

Verwijderd

Is er wat mis met je volledig rotbuffen voor een gevecht waarin je 7 miljoen HP mag wegbranden binnen 5 minuten of je raid gaat eraan? Of mis ik wat en mag ik me alleen maar doodgooien tegen zo'n baas en gold en pots verspillen van jou want anders is het "niet eerlijk" ?

For the record, het IS vooralsnog nodig voor Loatheb om je zo gek te buffen en daar plannen we nu ook onze toekomstige Loatheb kills voor (head of hakkar/nef head). Ik weet niet of je weet hoe dat gevecht werkt, maar als je er niet bekend mee bent zou ik je aanraden om even te gaan lezen wat er allemaal gebeurt hier :)

Om even aan te geven hoe leuk het met die buffs was:
2017 buffed AP
85% crit (je krijgt een 50% melee crit buff tijdens het gevecht)
7k hp waar ik normaliter 5.5k heb in m'n DPS gear.

En je mist de Horde-only Rend buff nog, 300 hp, 15% melee swing speed en 10mana/5 :) OMG HORDE EZMODE!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2006 04:46 ]

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 13:39

Jumpiefox

Hoi ?

Alliance zijn en dan zeuren om horde die zich ff dik bufft =)

The first casualty in war is always the truth...

• Blistimo
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Jumpiefox schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 05:17:
Alliance zijn en dan zeuren om horde die zich ff dik bufft =)
Mja, dit is wel de 'pot calling kettle black' of the century. Ik vind het juist getuigen van een goede guildspirit om alles zo te plannen dat je je helemaal gek bufft voor gevechten die je nog moeite kosten. Wat is daar in vredesnaam mis mee! :?

D3 char(s)

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Yeah gister avond eindelijk m'n J'eeve's Jar gekocht :)
Vanavond dan eindelijk proberen m'n Dreadsteed te halen :Y)

• Phydomir
  • Laatst online: 11:35

Phydomir

Dennis

Blistimo schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 09:11:
[...]

Mja, dit is wel de 'pot calling kettle black' of the century. Ik vind het juist getuigen van een goede guildspirit om alles zo te plannen dat je je helemaal gek bufft voor gevechten die je nog moeite kosten. Wat is daar in vredesnaam mis mee! :?
Snap ik ook niet echt. Vooral voor de moeilijkere nieuwe gevechten kan dat helemaal geen kwaad.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:05
Ik zag hier een quote dat shadowpriests 'pvp' zijn. Dat is dus niet waar.
Er zijn namelijk 2 builds voor de shadow tree, waarvan eentje specifiek voor PvE.

Een shadow build heeft namelijk beschikking over 3 talents die threat reducen of dumpen,
namelijk:
- Shadow Affinity (tier 2 shadow tree): -25% threat op shadow spells
- Imp. Fade (tier 4 shadow tree): decrease op de cooldown van Fade
- Silent Resolve (tier 2 disc tree): -20% op alle spells

Mijn priestje is een echte pvp build en beschikt dus niet over deze talents, maar
ik ken genoeg PvE shadow priests die deze talents wel gebruiken en het heel goed doen in raids.

Heel dat gelul over het al dan niet meenemen van shadowmages draait gewoon om de hebberigheid van de andere caster classes imo. Natuurlijk zit blizzard daar voor een stuk tussen met de slechte itemization. Hopelijk pakken ze dit probleem aan in TBC. Als in Molten Core, BWL,... een dps set zou droppen waarop stond class: Priest dan zou niemand er bezwaar tegen hebben om shadowpriests mee te nemen natuurlijk.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Heeft iemand misschien een link naar een overzicht van AQ20/ZG loot met de class-prioriteiten voor elk item, dus bijv. of een bepaald item geschikter is voor mages of voor healers? Discussie gaande in m'n guild betreffende een ring met +dmg/+healing, ik zou zeggen is voor mages, maar enkele andere healers (mededruid en shaman) vinden van niet :P

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:06
johnnyv.nl schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 09:44:
Heeft iemand misschien een link naar een overzicht van AQ20/ZG loot met de class-prioriteiten voor elk item, dus bijv. of een bepaald item geschikter is voor mages of voor healers? Discussie gaande in m'n guild betreffende een ring met +dmg/+healing, ik zou zeggen is voor mages, maar enkele andere healers (mededruid en shaman) vinden van niet :P
www.wow-loot.com

Over die discussie van je guild; ik ben ook bevooroordeeld als mage zijnde; maar ik ben het wel met je eens. Voor healers zijn er veel betere +healing ringen te krijgen dan de ringen waar ook +dmg op zit.

[ Voor 17% gewijzigd door Masch op 31-08-2006 09:54 ]

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Masch schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 09:52:
[...]

www.wow-loot.com

Over die discussie van je guild; ik ben ook bevooroordeeld als mage zijnde; maar ik ben het wel met je eens. Voor healers zijn er veel betere +healing ringen te krijgen dan de ringen waar ook +dmg op zit.
Thanks, de band of servitude heeft inderdaad meer sterren voor mages dan voor shamans :P

• Blistimo
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

johnnyv.nl schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 09:44:
Dat is vrij afhankelijk van hoe belangrijk die ZG-equip is voor je raidkwaliteiten. Als je al in MC bezig bent is ZG spul vaak van iets mindere kwaliteit (op JinDo loot na). Wat die ringen betreft droppen er 4 setjes: 1 voor tanks, 1 voor hunters/rogues/dps-warriors/feraldruids, 1 voor mages/warlocks/dpspriests/dpsshamans/dpsadins en 1 voor healers. Als je deze ringen gebruikt om je totale raidcapaciteiten ermee te vergroten moet je die natuurlijk heel specifiek distribueren. Anders zijn die ringen juist leuk voor grindsetjes.

[ Voor 11% gewijzigd door Blistimo op 31-08-2006 10:01 ]

D3 char(s)

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, one-liners en offtopic geblaat horen niet thuis in dit topic!