Nou hierbij mijn verhaal dan ook maar.
Op 01-07-2008 gebeld dat ik wilde upgraden van Planet Internet comfort naar KPN Internet premium.
Alles in orde gemaakt en het zou binnen 2 weken geregeld worden.
Op 03-07-2008 verscheen op GoT het bericht dat bij een hoop mensen die de upgrade hadden aangevraagd dat ze die orders kwijt waren en ze dus het opnieuw moesten invoeren en dus had ik weer gebeld. En inderdaad mijn order was niet meer te vinden volgens de medewerker. Dus weer opnieuw ingevoerd en hopelijk ging het nu wel goed.
Op 05-07-2008 kreeg ik 2 brieven van KPN met gefeliciteerd met uw nieuwe abonnement. Ik denk wtf? Blijkt dat ik dus ineens 2 keer Internet premium had en dus eigenlijk op dat moment 3 abonnementen in totaal.
Op 06-07-2008 gebeld waarom ik ineens nieuwe abonnementen had en geen upgrade. Doorverbonden naar de afdeling opzeggen en die hebben de 2 abonnementen weer geannuleerd. Ze had ook gelijk nu de upgrade wel goed aangevraagd. Het duurde nu wel ineens een maand voordat het actief zou worden.
Op maranello gekeken en daar was nu inderdaad de aanvraag van mijn upgrade zichtbaar en die zou op 11-08-2008 opgeleverd worden. Ik ging toch op vakantie dus dacht nou dan is het mooi geregeld als ik terug ben.
Op 18-08-2008 kwam ik terug van vakantie en restarte mijn speedtouch 546v6. Helaas nog steeds de oude snelheid. In maranello stond mijn aanvraag ook nog steeds ‘In behandeling’.
Op 19-08-2008 gebeld waarom mijn upgrade nog niet was doorgevoerd. Van allerlei bla bla en er stond nog iets op Pending. Er werd een formulier aangemaakt en dan zou het goed komen.
Paar dagen later nog steeds niks dus weer gebeld. Ja, dat ene staat nu op gereed, maar nu staat er nog iets anders op Pending, maar om die gereed te maken moest eerst die andere op gereed staan en nu kan deze ook geregeld worden en dan komt het helemaal goed. Ik geloof dat ik maandag had gebeld en het zou voor het einde van de week geregeld zijn.
Nou op vrijdag had ik nog niks en weer gebeld. De medewerker die ik aan de lijn kreeg vond het erg vervelend - ja daar schiet ik echt iets mee op – en hij zou een VIP formulier aanmaken en dan zou het normaal binnen 24 geregeld zijn. Maar omdat het weekend was kon het wel iets langer duren dus als het maandag er nog niet was dan moest ik weer bellen.
Maandag om een uurtje of 5 was er uiteraard nog niks en weer gebeld. Ja, er was nog iets niet goed ofzo en ik werd doorverbonden met de afdeling leveringen en die zouden het in orde maken. Het zou volgens hen nu in orde komen en ik zou binnen 48 worden terug gebeld over of alles in orde was.
Woensdag was ik niet teruggebeld zoals eigenlijk wel weer verwacht helaas. Dan maar weer zelf bellen. Het formulier om mij terug te bellen was afgewezen en daarom was ik niet gebeld. Waarom mijn upgrade nog steeds niet was uitgevoerd ging de medewerker uitzoeken. Hij zag nog iets wat mis was, zoals al die andere 300 honderd duizend ook zagen. Ik had er uiteraard weinig vertrouwen in, maar hij zou iets gaan regelen en dan zou het binnen 2 weken rond zijn. Meestal zei hij dat het al binnen een week was, maar het kon ook iets langer zijn. Ik zou er een brief over krijgen dat het in orde was en dat mijn upgrade gelukt was en dan zou het goed zijn.
Dit laatste telefoongesprek was afgelopen woensdag 27-08-2008. Tot op de dag van vandaag nog steeds geen upgrade. Ik heb er ook heel weinig vertrouwen in dat het over nu 1,5 week wel geregeld gaat worden.
Zo een aardig lang verhaal en zoals uit
Dit topic blijkt, worden we allemaal aan precies hetzelfde lijntje gehouden. Ik hoop dat het ooit nog goed gaat komen.