Kan je is een fototje doen van die nieuwe splitter?
Ben wel benieuwd hoe die eruit ziet, mbt het aansluiten zoals jij omschrijft.
Ben wel benieuwd hoe die eruit ziet, mbt het aansluiten zoals jij omschrijft.
Ze gaan de strijd hopeloos verliezen als ze zo doorgaan! UPC levert op veel plaatsen al 120 Mbs, terwijl KPN in veel regio's (waaronder de mijne) nog steeds niet hoger dan 8 Mbs kan aanbiedenvincedd schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 22:56:
[...]
Dan zul je nog wel wat jaartjes geduld moeten hebben,aangezien het all ip netwerk niet echt opschiet
[ Voor 7% gewijzigd door yohan op 16-03-2009 11:27 ]
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
[ Voor 20% gewijzigd door Monda op 20-03-2009 12:15 ]
PSN: Mondaatje
In mijn wijk heeft KPN glasvezel tot in de meterkast. Ze bieden er volgens mij dan wel weer een vdsl variant op aan. Ik krijg gewoon een vervelende experia boxTerrestrial schreef op maandag 16 maart 2009 @ 12:48:
Iemand enig idee wat de status is met VDSL2 ?
Er worden voor zover ik weet wel centrales omgebouwd naar wijk niveau maar het is erg stil omtrent de start van VDSL2. Volgende de laatste berichten zou eind 2008 de eerst ingebruikname volgen. Blijkbaar niet dus.
[ Voor 6% gewijzigd door batentje_kaitos op 21-03-2009 14:38 ]
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Theoretisch zou ik dus rond de 18/19 MB p/s moeten halen (Heb 20/1 trouwens, excuses), en je raadt het misschien al, ik kom niet eens in de buurt. Ik zit meer in de buurt van de 6,5-7 MB/s. En ja, ik heb ADSL 2Voice over DSL is beschikbaar
ADSL2+ is beschikbaar +
Beschikbare snelheden
16-24Mb/1Mb - Waarschijnlijk beschikbaar
16Mb/1Mb - Waarschijnlijk beschikbaar
12Mb/1Mb - Waarschijnlijk beschikbaar
10Mb/1Mb - Beschikbaar
8Mb/1Mb - Beschikbaar
4Mb/1Mb - Beschikbaar
2Mb/512Kb - Beschikbaar
1Mb/512Kb - Beschikbaar
512Kb/512Kb - Beschikbaar
512Kb/256Kb - Beschikbaar
256Kb/256Kb - Beschikbaar
128Kb/128Kb - Beschikbaar
Dit is een BBned locatie.
Linesharing is beschikbaar.
Centrale: Gv-Twv
De afstand van de locatie tot aan de centrale bedraagt circa 1999 meter.
Nou, het wordt me niet helemaal duidelijk waar je nou op zit, adsl2 of adsl2plus. Als je op adsl2 zit kun te toch maar tot 12mb halen wat veel te laag is met jouw abonnement. Je moet sowieso op adsl2plus zitten, indien dat niet zo is moet dat eerst eens aangepast worden. Omsteken naar een andere centrale is voor zover mij bekend zo 1,2,3 niet mogelijk. Eventueel dat dat kan als je al vaker gebelt hebt met de helpdesk en er al tickets gemaakt zijn voor de 2e lijn en er een servicemonteur is geweest om te zien waar je lage snelheid aan ligt.w00tstok schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 03:59:
Ik heb eigelijk meer een vraagje, bij deze link heb ik kunnen achterhalen dat ik bij de 'dichtstbijzijnde' Haagsche ADSL2 centrale zit aangesloten (Sinds ik in Den Haag zelf woon).
[...]
Theoretisch zou ik dus rond de 18/19 MB p/s moeten halen (Heb 20/1 trouwens, excuses), en je raadt het misschien al, ik kom niet eens in de buurt. Ik zit meer in de buurt van de 6,5-7 MB/s. En ja, ik heb ADSL 2Is het mogelijk om aan te vragen om op een andere centrale aangesloten te raken? Zoals Wateringen bijvoorbeeld?
Hoewel ik al ruim genoegen neem met de goeie Haagsche Centrale.
Hulde aan diegene die mij kan beantwoorden
Quidquid latine dictum sit, altum viditur
[ Voor 9% gewijzigd door monnick op 08-08-2009 17:21 ]
[ Voor 3% gewijzigd door yohan op 09-08-2009 12:49 ]
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
De reden hiervan is dat op dit moment de maximale snelheid van ADSL is bereikt. De ADSL2+ standaard wordt niet overal geleverd omdat het de investering niet meer waard is, omdat KPN de komende jaren haar netwerk gaat ombouwen naar ALL-IP. Totdat het netwerk is omgebouwd zal het dus voor de eindgebruiker lijken alsof er niet veel verandert. Wel jammer dat het ombouwen zolang duurt. Ik denk ook dat het veel klanten zal gaan kosten gezien het ALL-IP netwerk pas rond 2013 klaar is, en de kabelaars ondertussen veel meer snelheid bieden.Yohan schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 12:48:
Het blijft BTW angstwekkend stil op het ADSL-front. Terwijl de kabelaars allemaal richting de 100+ Mbs gaan. Zitten KPN cs. stil?
Aha. Wel goed dat ze de kabelaars op hun nek hebben, wellicht dat ze hun planning flink gaan bijstellen als de abonnees massaal vertrekken. Ik ben het met je eens dat een snelheid onder de 10 Mb voor het gros gewoon ruim voldoende is, maar de kwestie van tarieven speelt ook mee. Als je voor EUR 25 bij UPC nu al 25 Mb krijgt, dan kan KPN geen identiek bedrag blijven vragen voor 8 Mb.bigall007 schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 13:53:
- helder verhaaltje -
Ik zou als ik jou was maandag de kpn meteen opbellen om te vragen of zij daadwerkelijk 20mbit kunnen garanderen. Dit lijkt mij namelijk niet het geval. Er wordt niet voor niks geadverteerd met abonnementen tot 20mbit.dannyreuser schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 12:19:
Ik werd net gebeld door KPN, met de mededeling of dat ik voor 5 euro extra 20mbit internet wou in plek van 8mbit. Ik zei ja dat wil ik wel maar ik zit te ver van de centrale waardoor ik dus maar max 7-8 mbit haalt.
KPN: Maar wij kunnen u nu 20mbit 100% garanderen.
IK: Ja doe maar.
KPN: Binnen 5 dagen ontvangt u een bevestegings mail en binnen 3 weken wordt uw snelheid verhoogd.
Zouden ze hier (Tiel) al de centrales hebben aangepast (Glasvezel naar de straat kastjes?) waardoor het in princiepe al voorbereid is op VDSL2?
Ik denk dat je er ingeluisd bent door een verkoper.dannyreuser schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 12:19:
Ik werd net gebeld door KPN, met de mededeling of dat ik voor 5 euro extra 20mbit internet wou in plek van 8mbit. Ik zei ja dat wil ik wel maar ik zit te ver van de centrale waardoor ik dus maar max 7-8 mbit haalt.
KPN: Maar wij kunnen u nu 20mbit 100% garanderen.
IK: Ja doe maar.
KPN: Binnen 5 dagen ontvangt u een bevestegings mail en binnen 3 weken wordt uw snelheid verhoogd.
Zouden ze hier (Tiel) al de centrales hebben aangepast (Glasvezel naar de straat kastjes?) waardoor het in princiepe al voorbereid is op VDSL2?
I'm sorry Dave, I'm afraid I can't do that.
Mij mogen ze bellen met zo'n garantie. In gesprekken met KPN loopt er tegenwoordig een bandje mee. Dat krijg je met die leuke verkoopmethodes.Mr. Dave schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 22:44:
Ook Ik ben gebeld of ik een upgrade wil van 12/1 mbit naar 20/1 mbit voor 5 euro extra per maand. Ik gaf aan dat ik sceptisch was of ik die snelheid ging halen op 1.500 meter van de centrale. Door de medewerker van KPN werd verklaard dat alleen klanten worden benaderd die de 20 mbit gaan halen. Ik ga niet overstappen aangezien ik tevreden ben met mijn huidige snelheid van 12 mbit. Het aanbod geldt voor het eerste jaar, daarna ga je 50 euro per maand betalen. Ik heb nog eens gevraagd of er nog een hogere upload snelheid staat aan te komen. De medewerker van KPN kon me vertellen dat hiervoor voorlopig geen plannen zijn.
[ Voor 16% gewijzigd door ToasterxD op 25-11-2009 16:03 ]
[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]
[ Voor 38% gewijzigd door pinockio op 25-11-2009 16:43 ]
Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq