Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
offtopic:
Zo'n profiel kun je ook zelf maken, helemaal niet zo moeilijk. En als je er eenmaal eentje hebt sla je hem op en heb je er verder geen omkijken meer naar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2017 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 113% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2017 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 06:58
Ik heb sinds vrijdag de 605 WiFi 30GB. :) Tot nu toe zeer tevreden, op het feit na dat ik niet kan browsen. Ik heb ontdekt dat de Archos site alleen Credit Cards accepteert. :S Raad eens wat ik niet heb.

Er is inmiddels een mail onderweg naar Archos, want zoiets lulligs zou mij toch niet moeten belemmeren in het gebruiksplezier.

Ik weet dat de plaatselijke Dixons de 605 2GB gewoon heeft liggen (€169,99). Ik weet echter niet of die ook WiFi heeft?

• El-Loco
Ik word gewoon gepwnd door de Archos importeur. :{

Als ik wil browsen, moet ik een creditcard hebben, klaar. :{

[ Voor 27% gewijzigd door El-Loco op 19-09-2007 13:10 ]

Verwijderd

-

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2017 12:37 ]

Verwijderd

Oké ff vraagje welke is beter? de 604 wifi of de 605 wifi als ik op internet beetje zoek zie ik dat de 604 wifi duurder is dan de 605 wifi hoe kan dit ? Want wil waarschijnlijk één van bijde spelers gaan kopen maar ben er nog niet uit welke... las dat de 605 een vaste batterij had en weet niet of dit wel zo slim is als ik hem elke dag een uur of 2 gebruik. Maar als je hem altijd goed oplaad moet hij toch gewoon een paar jaar mee gaan?

Alvast bedankt!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 22:49:
Oké ff vraagje welke is beter? de 604 wifi of de 605 wifi als ik op internet beetje zoek zie ik dat de 604 wifi duurder is dan de 605 wifi hoe kan dit ?
Ik denk omdat de 4e generatie eruit gaat.
Want wil waarschijnlijk één van bijde spelers gaan kopen maar ben er nog niet uit welke... las dat de 605 een vaste batterij had en weet niet of dit wel zo slim is als ik hem elke dag een uur of 2 gebruik. Maar als je hem altijd goed oplaad moet hij toch gewoon een paar jaar mee gaan?
Ja, die moet zeker een paar jaar meegaan.

Welke speler je moet nemen is verder een persoonlijke keus, en zul je dus voor jezelf moeten afwegen.

Verwijderd

Ja maar de 04 gaat er uit dus zou die juist goedkoper moeten zijn neem ik aan... Maar de 605 heeft wel betere beeld kwaliteit dan de 604 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ribbekassie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 08:43
Ik sluit mij bij een eerdere vragensteller aan, graag hoor ik wat gebruikerservaring omtrent de Opera browser.
Lukt het daarmee om (zij het beperkt) te internetten?
Ik zou het willen gebruiken om onderweg mijn mail te bekijken en wat gegevens.
Een 605 is heel wat makkelijker mee te nemen dan een laptop.
Hoe is de ontvangst is deze vergelijkbaar met een laptop.

Is het ook mogelijk om via wifi direct muziek of films weer te geven van een gedeelde harde schijf op een andere pc.

Inderdaad wel vreemd dat als je de Operabrowser via internet wil aanschaffen deze na het selecteren van Nederland verdwenen is. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 22:58:
Ja maar de 04 gaat er uit dus zou die juist goedkoper moeten zijn neem ik aan...
Waarschijnlijk is het de overgebleven voorraad bij de shops. Vaak gaat dan de prijs niet echt omlaag.
Maar de 605 heeft wel betere beeld kwaliteit dan de 604 toch?
Zoals je hebt kunnen lezen in de specs heeft de 605 een veel hogere schermresolutie, dus zou video beter weer moeten kunnen geven. Aangezien de video chip in de nieuwere versies wel niet slechter zal zijn dan de 4e gen. zou je inderdaad kunnen verwachten dat de kwaliteit beter is. Hoeveel je daarvan gaat merken met je video's is maar de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
--nevermind. Het staat al in de TS.

[ Voor 84% gewijzigd door TheZeroorez op 21-09-2007 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
ribbekassie schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 10:25:
Is het ook mogelijk om via wifi direct muziek of films weer te geven van een gedeelde harde schijf op een andere pc.

Inderdaad wel vreemd dat als je de Operabrowser via internet wil aanschaffen deze na het selecteren van Nederland verdwenen is. 8)7
Ja, dat is mogelijk. Op mijn 605 zie ik mijn PC staan, alleen hij vraagt om een login-naam + ww om erop te komen. Waarvan ik dus geen flauw idee heb. :{

Ik krijg geen reactie vanuit Archos Nederland ( slechte zaak ) dus ik vrees dat ik aan de creditcard moet. 3 Euro per kwartaal is geen ramp, maar het is meer het principe dat je zo'n ding móet hebben wat me niet aanstaat. Anyway, ik hoop over een week te browsen, eerst zo'n kutkaart aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 11:59:
[...]

Waarschijnlijk is het de overgebleven voorraad bij de shops. Vaak gaat dan de prijs niet echt omlaag.

[...]

Zoals je hebt kunnen lezen in de specs heeft de 605 een veel hogere schermresolutie, dus zou video beter weer moeten kunnen geven. Aangezien de video chip in de nieuwere versies wel niet slechter zal zijn dan de 4e gen. zou je inderdaad kunnen verwachten dat de kwaliteit beter is. Hoeveel je daarvan gaat merken met je video's is maar de vraag.
Ok naja vind het wel raar dat de oudere serie duurder is dan de nieuwe :S Mja kan nu de 604 wifi 2e hands kopen voor 225 euro maar als ik op internet kijk is de 605 wifi nieuw 269 euro dus weet niet echt welke ik het beste kan nemen als ik een 605 nieuw neem weet ik zeker dat hij goed is en heb ik garantie.. ben er nog niet echt uit...

• ribbekassie
  • Laatst online: 12-09 08:43
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 22:57:
[...]

Ok naja vind het wel raar dat de oudere serie duurder is dan de nieuwe :S Mja kan nu de 604 wifi 2e hands kopen voor 225 euro maar als ik op internet kijk is de 605 wifi nieuw 269 euro dus weet niet echt welke ik het beste kan nemen als ik een 605 nieuw neem weet ik zeker dat hij goed is en heb ik garantie.. ben er nog niet echt uit...
Voor 45 euro meer neem je natuurlijk geen 2e hands.
Je gaat er van uit dat de 605 is verbeterd en de garantie natuurlijk.

Verwijderd

ribbekassie schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 15:50:
[...]

Voor 45 euro meer neem je natuurlijk geen 2e hands.
Je gaat er van uit dat de 605 is verbeterd en de garantie natuurlijk.
Oké nja hij staat nu op digitalnog wat .nl voor 274 als goedkoopste bij vergelijken.nl weet iemand waar die toevallig nog goedkoper is? ( 605 Wifi)

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Voor prijzen hebben we de Pricewatch

Verwijderd

Oke naja heb em besteld :D ben benieuwd besteld bij digitalstreet las er wel goeie dingen over... voor 274 de 605 wifi.. hoop em woensdag binnen te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
Hij is € 255,- bij OBCS oid. Maar daar heb je nu niks meer aan. :9

Zo snel mogelijk een creditcard regelen om te browsen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El-Loco schreef op zondag 23 september 2007 @ 09:45:
Hij is € 255,- bij OBCS oid. Maar daar heb je nu niks meer aan. :9

Zo snel mogelijk een creditcard regelen om te browsen. :9
Haha heb ik indd weinig aan meer nu mja ben benieuwd en jij hebt ook een 605 ? hoe kun je ermee internetten dan hoe moet je dat aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
De verbinding met je WiFi-netwerk is heel eenvoudig op te zetten.

Hoe je vervolgens toegang krijgt tot de bestanden op je PC weet ik nog niet, en de daadwerkelijke internetbrowser heb ik ook nog niet dus ook die ervaring kan ik niet delen.

Ik heb wel toegang tot de 3 basiszaken van de Archos Content Portal, te weten DailyNation (oid), EuroNews en nog een derde kanaal.

Vooral bij DailyNation valt het op hoe snel filmpjes, van korte optredens tot sportfragmenten en whatnot, geladen worden. Filmpje klikken betekent met twee seconden kijken. Dat belooft veel voor het internetten zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El-Loco schreef op zondag 23 september 2007 @ 13:10:
De verbinding met je WiFi-netwerk is heel eenvoudig op te zetten.

Hoe je vervolgens toegang krijgt tot de bestanden op je PC weet ik nog niet, en de daadwerkelijke internetbrowser heb ik ook nog niet dus ook die ervaring kan ik niet delen.

Ik heb wel toegang tot de 3 basiszaken van de Archos Content Portal, te weten DailyNation (oid), EuroNews en nog een derde kanaal.

Vooral bij DailyNation valt het op hoe snel filmpjes, van korte optredens tot sportfragmenten en whatnot, geladen worden. Filmpje klikken betekent met twee seconden kijken. Dat belooft veel voor het internetten zelf.
Ow oké want je meot zoon web browser plugin kopen ofzo toch? nja kweenie precies hoe die dan internet ontvangt mja..?

Zie wel als ik em deze week binnen heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
Je moet ten eerste thuis een WiFi-netwerk hebben.

Als je die hebt moet je vervolgens de browser-plugin kopen via de Archos Webshop (creditcard vereist). Vervolgens zou je direct moeten kunnen internetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow :S waarom creditcard vereist? Maar hoe bouw je zoon wifi netwerk op dan? Mja hoeveel meter bereik heb je dan ongeveer weet je dat toevallig?
El-Loco schreef op zondag 23 september 2007 @ 15:04:
Je moet ten eerste thuis een WiFi-netwerk hebben.

Als je die hebt moet je vervolgens de browser-plugin kopen via de Archos Webshop (creditcard vereist). Vervolgens zou je direct moeten kunnen internetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Tsja, vraag dat maar aan Archos..
Maar hoe bouw je zoon wifi netwerk op dan? Mja hoeveel meter bereik heb je dan ongeveer weet je dat toevallig?
Dat hangt van je netwerk af en hoort hier ook niet echt thuis. Als je thuis een wifi-netwerk op wilt zetten moet je jezelf even inlezen en eventueel in Netwerken wat bijlezen.

Verwijderd

Heb nu ook me archos 605 wifi binnen :D ben tot nu toe zeer tervreden over het product

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Een beetje uitgebreidere post zou wel welkom zijn. Wat vind je precies goed? Wat kan er beter? Zo hebben we er weinig aan :)

• El-Loco
Ik word gek!

Ik kan maar niet bij de bestanden op mijn PC komen! Wat ik ook probeer, vrijgeef en/of open stel aan verbindingsmeuk, op volgens mij alle mogelijke manieren, op het laatst krijg ik steevast het scherm "login-gegevens vereist". Ik heb ***dam**d nooit ook maar één loginnaam en/of wachtwoord opgegeven voor mijn Vista-account, dus hoe moet ik weten wat deze gegevens zijn?

Via www.archosfans.com kom ik er ook niet achter, de enkele topics met users die hetzelfde probleem hebben lopen dood, en Google helpt ook niet echt. De hulpmail is inmiddels naar Archos... Ik ben benieuwd of ze me fatsoenlijke hulp kunnen bieden.

[ En het laden via de PC is a) heeeeeeeeeeel traag, 8 uur laden, en b) irritant. :P Alleen bij de Dixons hebben ze geen 220V-lader voor mij, en via mp3shop.nl ook niet. Het zit niet echt mee. ;(

• TheZeroorez
  • Niet online
El-Loco schreef op woensdag 26 september 2007 @ 19:28:
[ En het laden via de PC is a) heeeeeeeeeeel traag, 8 uur laden, en b) irritant. :P Alleen bij de Dixons hebben ze geen 220V-lader voor mij, en via mp3shop.nl ook niet. Het zit niet echt mee. ;(
Ook via netstroom gaat dat even snel, omdat USB (en dat is dat stekkertje in je Archos in feite) altijd dezelfde spanning en stroom geeft.

Kijk eens bij de mediamarkt ofzo, zo'n adapter voor in het stopcontact waar je een USB-kabel in kunt prikken hebben ze daar wel. Hangt bij de afdeling 'iPod', als je toevallig in Rotterdam Centrum bent :X

Puur laden, als je dus geen schermpje aan hebt, en geen enkel bestand kopiëert of afspeelt, duurt dát 8 uur? Is wel lang dan :o

[ Voor 9% gewijzigd door TheZeroorez op 26-09-2007 20:44 ]

Verwijderd

El-Loco schreef op woensdag 26 september 2007 @ 19:28:
Ik word gek!

Ik kan maar niet bij de bestanden op mijn PC komen! Wat ik ook probeer, vrijgeef en/of open stel aan verbindingsmeuk, op volgens mij alle mogelijke manieren, op het laatst krijg ik steevast het scherm "login-gegevens vereist". Ik heb ***dam**d nooit ook maar één loginnaam en/of wachtwoord opgegeven voor mijn Vista-account, dus hoe moet ik weten wat deze gegevens zijn?

Via www.archosfans.com kom ik er ook niet achter, de enkele topics met users die hetzelfde probleem hebben lopen dood, en Google helpt ook niet echt. De hulpmail is inmiddels naar Archos... Ik ben benieuwd of ze me fatsoenlijke hulp kunnen bieden.

Ja het laden duurt inderdaad erg lang die van mij zit er nu ook al 3 uur in ofzo haha. Alleen vind de oordopjes wel erg verrot. mja heb al andere gekocht. Maar op marktplaats staan ook zat van die usb laders te koop voor 7 euro ofzo.... als je zoon dock kit koopt ofzo die laden wel sneller op. Mja ik ben er nog niet aan begonnen om te browsen mja komt nog wel haha. en ik zou indd ook neit weten wat mijn wachtwoord en inlognaam enzo is hoor :S

• El-Loco
TheZeroorez schreef op woensdag 26 september 2007 @ 20:43:
[...]

Ook via netstroom gaat dat even snel, omdat USB (en dat is dat stekkertje in je Archos in feite) altijd dezelfde spanning en stroom geeft.

Kijk eens bij de mediamarkt ofzo, zo'n adapter voor in het stopcontact waar je een USB-kabel in kunt prikken hebben ze daar wel. Hangt bij de afdeling 'iPod', als je toevallig in Rotterdam Centrum bent :X

Puur laden, als je dus geen schermpje aan hebt, en geen enkel bestand kopiëert of afspeelt, duurt dát 8 uur? Is wel lang dan :o
Inderdaad puur laden. :o Het is pas de tweede volledige laadcyclus, misschien neemt het nog af? Anyway, bij Dixons én MediaMarkt raadden ze me hun netstroom-chargers af omdat ze niet zeker wisten hoe het zat met voltages (want elke accessoire heeft tegenwoordig een 'iPod-suitable' sticker erop, en dat schept verwarring).

Verwijderd

El-Loco schreef op woensdag 26 september 2007 @ 21:56:
[...]

Inderdaad puur laden. :o Het is pas de tweede volledige laadcyclus, misschien neemt het nog af? Anyway, bij Dixons én MediaMarkt raadden ze me hun netstroom-chargers af omdat ze niet zeker wisten hoe het zat met voltages (want elke accessoire heeft tegenwoordig een 'iPod-suitable' sticker erop, en dat schept verwarring).
Ow raar zal het veel uitmaken ? als je gewone niet ipod usb oplader koopt werken die niet goed dan?
En me archos zit nu al vanaf 5 uur in dat ding onderhand en hij is nog niet vol :S

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2007 22:08 ]

• TheZeroorez
  • Niet online
USB == 5 volt
(En die ik heb doet 1.0A, maar sinds USB een standaard is, lijkt me niet dat dit af kan wijken)

@onder: Is offtopic, maar zoek eens op 'ID3-tagging'. ID3TagIT en The GodFather zijn tools die ik je kan aanraden.

[ Voor 113% gewijzigd door TheZeroorez op 26-09-2007 22:15 ]

Verwijderd

Nog een vraagje he hoe geef je je albums een naam :S? als ik er een album in zet dan staat er unkown? op me archos zelf?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 22:12:
Nog een vraagje he hoe geef je je albums een naam :S? als ik er een album in zet dan staat er unkown? op me archos zelf?
laat maar heb et al gevonden :D

Maar als ik liedjes er op zet dan doet ie niet wat ik wil hij zet ze allemaal in aparte mappen?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2007 22:37 ]

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Tsja, wij kunnen niet raden hoe jij je liedjes erop zet en wat er precies gebeurd, wees dus eens wat specifieker. Probeer ook eerst even zelf het eea uit te vogelen.
En kijk eens naar de topicwaarschuwing

• BigSurf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:12
Idd, deze laatste pagina staat vol met vragen waar eenvoudig een antwoord op te vinden is. Ik ga maar eens richting archosfans.com....

• El-Loco
BigSurf schreef op donderdag 27 september 2007 @ 14:46:
Idd, deze laatste pagina staat vol met vragen waar eenvoudig een antwoord op te vinden is. Ik ga maar eens richting archosfans.com....
Dan mag je mij een antwoord geven op het netwerkvraagstuk. ;)

Verwijderd

RoD schreef op donderdag 27 september 2007 @ 08:40:
Tsja, wij kunnen niet raden hoe jij je liedjes erop zet en wat er precies gebeurd, wees dus eens wat specifieker. Probeer ook eerst even zelf het eea uit te vogelen.
En kijk eens naar de topicwaarschuwing
Ow srry hoor :? Nja mn archos word misschien alweer terug gestuurd.. want heb gemerkt dat het bovenste knopje veel meer speling had als de rest van de knopjes of is dat bij die van jou ook? En trouwens dan van dat netwerk ik kon op school er wel zo opkomen en openen alleen had zoon plug in nodig stond er om verder te gaan.

Verwijderd

Ik heb een vraag mbt tot de DVR station (Gen 4). Het lukt mij niet mogelijk om correct beeld te krijgen op mijn tv, wanneer ik een film afspeel via de Archos. Hiermee bedoel ik dat de film erg flikkerig is en in feite alleen maar in groen wordt vertoond.
Na het lezen van de handleiding (had ik eigenlijk eerder moeten doen, maar was wat overenthiousiast) kwam ik er achter dat ik mijn DVR Saddle eerst had moeten gebruiken. Ik vraag mij nu af, komt het groene beeld doordat ik het DVR Station per ongeluk heb beschadigd of omdat ik iets ben vergeten.

De DVR Station is overigens wel goed aangesloten, alle poorten op het station zijn goed ingeplug en verbonden met de tv dmv een scart-plug.
Kan iemand mij hiermee helpen?

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
1. Probeer eens een andere tv om uit te sluiten of het aan de tv ligt. 2. Maak een nieuw topic hiervoor aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
Yes, ik heb de wireless filesharing aan de praat *). Het bleek dat ik nog 'een keer extra' ofzo een map moest rechtsklikken en delen. Nu ik het zover heb probeer ik de beveiliging weer wat op te schroeven, nu zijn mijn Muziekmappen volgens mij open voor elk figuur met WiFi. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El loco kun je me misschien vertellen in welke map jij je hele albums doet? En heb je al zoon web browser plug in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Is het eigenlijk mogelijk om internet radio af te spelen op dit apparaat? Hetzij via de webbrowser, dan wel via .pls en .m3u bestanden? Volgens sommige gebruikerservaring op het net wel, maar iemand hier die dat kan bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 21:24:
El loco kun je me misschien vertellen in welke map jij je hele albums doet? En heb je al zoon web browser plug in?
Ik pleur muziek gewoon in de map Music. :) Ik merk alleen dat hij vervolgens de helft maar weergeeft, de andere helft slechts wanneer 'door de mappen blader', in het muziekmenu.

Nog geen internet, want geen creditcard. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ik denk dat je niet al je tags correct ingevuld hebt El-Loco. Dat je ze met het browsen wel ziet komt omdat zo alleen de filenames weergegeven worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
Zou kunnen, goede tip. Ik heb inderdaad een aantal weken geleden alles getagged, maar in de tussenliggende tijd heb ik mijn collectie weer aangevuld. Ik check het ff. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El-Loco schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 12:42:
Zou kunnen, goede tip. Ik heb inderdaad een aantal weken geleden alles getagged, maar in de tussenliggende tijd heb ik mijn collectie weer aangevuld. Ik check het ff. :)
Wat alleen vreselijk irritant is is dat als ik muziek in de music map doe en als ik dan op mn archos ga kijken en dan bij albums kijk dat hij dan een los liedje soms als album ziet :S maar valt zoon web browser plug in niet ergens anders te kopen zonder credit card?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 15:00:
[...]

Wat alleen vreselijk irritant is is dat als ik muziek in de music map doe en als ik dan op mn archos ga kijken en dan bij albums kijk dat hij dan een los liedje soms als album ziet :S
Tsja, als jij één nummer van een bepaalde artiest hebt en daarbij in de tag de naam van het album invult, dan krijg je inderdaad een album met maar één nummer. Oplossing is om gewoon de album-tag open te laten, behalve als je volledige albums hebt.
De mediabibliotheek leest gewoon uit de tags de artiest, album, genre, titel en dergelijke uit en sorteert hier vervolgens op. Wat hij in die tags tegenkomt, vermeldt hij, en wat hij niet tegenkomt, vermeldt hij niet. Als je meent dat je beter zelf je muziekdatabase samen kunt stellen moet je het met de browserfunctie doen (persoonlijk geef ik daar de voorkeur aan, ik ben van mening dat ik het allemaal zelf beter kan dan de mediabibliotheek :P )
maar valt zoon web browser plug in niet ergens anders te kopen zonder credit card?
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2017 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een trotse bezitter van een Archos Gmini 500 80GB, en ik zit erover na te denken een nieuwe te kopen. Een nieuwe Archos, want apple is m.i. té iTunes-afhankelijk. Zoals ik besloot mijn Gmini 500 te kopen dankzij het topic van GoT, lees ik hier het eea rond om te kijken voor een nieuwe PMD.

Mijn oog is gisteren gevallen op de 404cc. Een pracht-apparaatje! Ik heb dit hele topic doorgelezen, en gekeken op newmp3technology.com en het viel me op dat er voor dit type weinig accesoires zijn. Voor mijn Gmini 500 heb ik nog een hoesje gekocht (zonde als zo'n ding stuk gaat!) en een screenprotector en een nieuwe lader (moet je er ook niet op gaan liggen...). Is de 404 even groot als de 404cc? Want dan kan ik altijd nog een 404hoesje kopen en hier een gaatje in boren dat de 404cc er in kan. (laat maar, ik heb deze al gevonden voor €29, betaalbaar dus ;)). De €50 meer dat de cc kost bij de MM vind ik niet erg, de 80GB Gmini 500 was ook maar een tientje duurder dan de 40GB.

Archos heeft het voordeel veel geheugen te hebben en een prachtig mooi, groot scherm en ook nog voor een betaalbaar prijsje. Je zit ook niet vast aan een duur merk of iTunes.
Hulde aan Archos!

Is de 404camcorder al oud ofzo? Toen ik in november/december hier rondlas voor de Gmini 500 kwam ik ook wat info van RoD tegen van de 404 ''gewoon''. Is het misschien niet beter om een nieuwere te kopen? De 404cc heeft m.i. het voordeel dat hij lekker klein is, maar toch een fijn groot geheugen heeft.

Wat ik las van de Norêve hoesjes in het Gmini 500 topic, is dat er gaatjes in moesten worden geboord voor de koptelefoon en lader. Erg zonde, moet je dit ook doen bij de 440cc?

En past de Bullet camera erop? (Hij heeft zelf al een camera, dôh, maar gewoon, extra)

Als alles mee zit, koop ik in de 2e week van januari dit setje.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2007 13:21 . Reden: text toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 12:43:
Mijn oog is gisteren gevallen op de 404cc. Een pracht-apparaatje! Ik heb dit hele topic doorgelezen, en gekeken op newmp3technology.com en het viel me op dat er voor dit type weinig accesoires zijn. Voor mijn Gmini 500 heb ik nog een hoesje gekocht (zonde als zo'n ding stuk gaat!) en een screenprotector en een nieuwe lader (moet je er ook niet op gaan liggen...). Is de 404 even groot als de 404cc? Want dan kan ik altijd nog een 404hoesje kopen en hier een gaatje in boren dat de 404cc er in kan. (laat maar, ik heb deze al gevonden voor €29, betaalbaar dus ;)). De €50 meer dat de cc kost bij de MM vind ik niet erg, de 80GB Gmini 500 was ook maar een tientje duurder dan de 40GB.
Anders heeft Noreve ook nog wel een hoesje. Die is wel wat duurder, helaas.
Archos heeft het voordeel veel geheugen te hebben en een prachtig mooi, groot scherm en ook nog voor een betaalbaar prijsje. Je zit ook niet vast aan een duur merk of iTunes.
Hulde aan Archos!
Inderdaad :)
Is de 404camcorder al oud ofzo? Toen ik in november/december hier rondlas voor de Gmini 500 kwam ik ook wat info van RoD tegen van de 404 ''gewoon''. Is het misschien niet beter om een nieuwere te kopen? De 404cc heeft m.i. het voordeel dat hij lekker klein is, maar toch een fijn groot geheugen heeft.
De 404(CC) kan nog best een goede keus zijn hoor. Er zijn weinig alternatieven voor een dergelijke speler, helemaal met camcorder. Ik zie niet in waarom de 404 niet meer mee zou kunnen met de rest.
Wat ik las van de Norêve hoesjes in het Gmini 500 topic, is dat er gaatjes in moesten worden geboord voor de koptelefoon en lader. Erg zonde, moet je dit ook doen bij de 440cc?
Afbeeldingslocatie: http://www.noreve.com/details/archos_404_3.jpg
Denk het niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel mooi dat hoesje, maar weer geen gaatje voor de camera?
Die hoesjes zijn écht mooi!

Ik weet niet of de link al langs is gekomen hier, maar bij mp3shop.nl kan je pakketten kopen, met oa een hoesje, in-ear, DVR of docking adapter klik!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Bij de 404 (dus ook de cc dunkt me) zit een hoesje, aan drie zijdes dicht, met elastiek ertussen om het te klemmen. De koptelefoon kan erdoor, en de knoppen aan de zijkant kun je ook wel bij. Nadeel is dat het volume (vooral in het begin, bij een stugge hoes) erg gemakkelijk veranderd omdat dit niet mee-gelocked kan worden, en Archos dit niet wil wijzigen.

Het hoesje is alleen niet erg stevig die van mij is nu met textiel lijm gelijmd, en het ding wordt in vorm gehouden door erg dun plastic; het buigt dus snel. Een ander hoesje is dus ook niet een enorm slecht idee, al gaat de originele hier al een half jaar dag in dag uit mee.

Sode @#$@%#@, die dingen zijn wel duur zeg :o (maar mooi that is)

[ Voor 5% gewijzigd door TheZeroorez op 14-10-2007 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
Ik wil ook zo'n Noreve-hoesje! :'(

Maar niet voor €45, no way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even wat mooie plaatjes delen die ik tegenkwam op Google:
Afbeeldingslocatie: http://images01.quesabesde.com/mp3/noticias/Archos_604_contacto_22.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images01.quesabesde.com/mp3/noticias/Archos_604_contacto_25.jpg
(Bewijs dat de 404cc ook met Bullet Camera kan worden gebruikt!)
Afbeeldingslocatie: http://images01.quesabesde.com/mp3/noticias/Archos_604_contacto_20.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images01.quesabesde.com/mp3/noticias/Archos_604_contacto_21.jpg
Hij is écht mooi! Maar volgens mij ouder dan de Gmini 500, dan was dit echt een verkeerde aankoop geweest :(.

El-Loco: Ik kocht bij New mp3 technology.com een hoesje, dat heeft me incl. verzendkosten ook zo'n €50 gekost. Maar dan heb je echt een topkwaliteit hoesje! En liever een lelijk hoesje om zo'n mooi apparaat dan een kapotte HDD of beeldscherm...
Foto's afkomstig van dezelfde site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Hij is niet ouder dan de Gmini 500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:53
Review van de 605. Er zitten toch wel wat redelijke minpunten aan deze speler, eigenlijk komt het erop neer dat het een geweldige spler is maar dat de interface slecht is en dat je moet betalen voor veel dingen. Vooral dat laatste is imho slecht.
Het voordeel is natuurlijk dat je niet voor functies betalld die je niet nodig hebt, maar ik heb wel het idee dat ze flinke winst op die plugins maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Zeker. Het concept is goed, maar je wordt alsnog uitgemolken vanwege de belachelijk hoge prijzen. Dat is toch jammer, want het modulaire concept is goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
Ik mis nu nog de volgende zaken:

- Hoesje -> € 45,-
- Netstroom -> USB adapter (oftewel laden zonder PC) ~ € 20,- moet nog vinden waar je die haalt
- Plugin browser -> € 20,-
- Cinema plugin -> € 20,-

Inderdaad, € 100,- aan extra zooi. :(

Maartoch, zolang ik nog video's genoeg heb om te kijken converteer ik me wel om die cinema plugin heen, de webbrowser mis ik nog niet echt, en ik ben te voorzichtig (het apparaat is nog niet buiten geweest) om het hoesje echt nodig te hebben.

Alleen de lader moet ik echt hebben. Zit je midden in een film, valt het ding uit, kun je hem niet eens simpel aan het stroom hangen om verder te kijken. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
Stroomapdaters zijn er voor minder dan een tientje, dus dat lijkt me geen heel groot probleem, al is het redelijk jammer dat ze het er niet bij gestopt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
De kans is groot dat universele adapters niet werken.. iemand dat al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals deze?

offtopic:
Wie kwam er in Godsnaam op het idee om apparaten via de USB-poort op te laden? Je MOET wel zo'n extra lader kopen als je een paar dagen pc-loos bent. Stop er dan als fabrikant dan nog een oplader bij...

Hoe zit dat eigenlijk met de kijkhoek van het scherm? Moet je hier ook recht voor kijken, als je iets van onderen kijkt is het scherm negatief?
En hoe is de volume-schaal van de 404? Is deze hetzelfde als de Gmini 500 (Die in de Mediamarkt kon ik niet aanzwengelen...)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2007 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ik denk niet dat je last zult hebben van de kijkhoek. Ik heb er in ieder geval nooit last mee gehad. Wat de kijkhoek precies is weet ik niet, maar ruim genoeg om goed te kunnen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
RoD schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 21:54:
De kans is groot dat universele adapters niet werken.. iemand dat al geprobeerd?
Dat werd mij dus afgeraden bij de Dixons -> bij de winkel waar ik mijn 605 vandaan heb kunnen ze me niet eens aan accessoires helpen. :')

Iemand een tip voor een netstroomadapter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Je kunt ook een usb naar netstroomadapter doen. Ook universeel, ook dezelfde problemen. Maar je weet in ieder geval dat het past. Even eentje bij de MM halen, uitproberen, en indien het niet werkt terugbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yargo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 23:27
Hey,

Ik heb me zonet de archos 704 wifi 80GB besteld. Heb hem dus nog niet. Ik ging ervanuit dat alle spelers tegenwoordig .srt ondersteunen maar heb ik het even mis. Is het waar dat de huidige gen4 dit niet ondersteunen?? Zou dit nog komen? Lijkt me een enorm gemis!

Tx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Als het niet in de specs staat wordt het niet ondersteund, mag je vanuit gaan. Verder is er nauwelijks een speler die tegenwoordig .srt ondersteund dus vind ik het raar dat je daar vanuit ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El-Loco schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 21:36:
Ik mis nu nog de volgende zaken:

- Hoesje -> € 45,-
- Netstroom -> USB adapter (oftewel laden zonder PC) ~ € 20,- moet nog vinden waar je die haalt
- Plugin browser -> € 20,-
- Cinema plugin -> € 20,-

Inderdaad, € 100,- aan extra zooi. :(

Maartoch, zolang ik nog video's genoeg heb om te kijken converteer ik me wel om die cinema plugin heen, de webbrowser mis ik nog niet echt, en ik ben te voorzichtig (het apparaat is nog niet buiten geweest) om het hoesje echt nodig te hebben.

Alleen de lader moet ik echt hebben. Zit je midden in een film, valt het ding uit, kun je hem niet eens simpel aan het stroom hangen om verder te kijken. :S
Hier heb je indd gelijk in zou je me misschien makkelijk kunnen uitleggen hoe je films op je archos zet dan? Heb al van alles geprobeerd maar lukt me niet :S

En is indd wel vervelend dat je voor veel dingen zoon plugin moet kopen. Denk dat ik alle plugins gewoon koop alleen web weet ik nog niet zeker maar is wel leuk.

En zo een usb adapter is indd wel handig aangezien het ongeveer 8 uur duurt om hem op te laden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 21:55:
[...]

Hier heb je indd gelijk in zou je me misschien makkelijk kunnen uitleggen hoe je films op je archos zet dan? Heb al van alles geprobeerd maar lukt me niet :S
Kijk hier eens naar: Video coderen voor je PMD: Tips en trucs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
De 105 gereviewt+ originele text. Audio is slecht, het scherm is slecht en video alleen wmv 160*128 @25 fps. het lijkt me nogal een mislukte speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
het is ook een vrij achterhaald ding wat alleen op de markt lijkt gezet om het hele PMD-segment gecovered te hebben. Archos-onwaardige speler.

[ Voor 3% gewijzigd door RoD op 24-10-2007 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricadelic
  • Laatst online: 29-06-2022
Hoi, ik heb een 605 wifi 160 gig gekocht met een helmet cam (+travel adaptor (zit er bij)).

Omdat bij de 605 de aansluitingen helemaal links zitten steekt de travel adaptor er anderhalve cm aan de linkerkant uit!. Ik ga binnenkort een battery dock kopen maar ik hoop dat deze wel precies past 8)7 Dit is een beetje jammer als je veel geld neerteld voor zo'n apperaat.

Verder zit er op de travel adaptor een "DC in" aansluiting. Ik heb nog een 5V 2A 10W adaptor die hier precies in past. Kan ik deze veilig aansluiten?

[ Voor 8% gewijzigd door ricadelic op 03-11-2007 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Voor die adapter moet je even kijken naar wat de specs van de originele adapter zijn. Belangrijkste is dat het voltage niet hoger is dan de originele, daar kunnen ze niet goed tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJAAKSJAAK
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-07-2024
oe mijn 605 wifi 30 gb is onderweg vanuit de states, ik hoop niet dat ze import heffing gaan heffen.

Kostte me 225 euro inclusief verzendkosten :)

Moet de OP trouwens niet geupdate worden is al flink verouderd onderhand.

doei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ach deeltje 2 zit eraan te komen ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
De 5e generatie ontbreekt nog ja. Ik was inderdaad van plan om dit bij het tweede deel toe te gaan voegen. Echter, het topic begint een beetje uit te sterven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricadelic
Heb net ff met de Archos Helpdesk gebelt (020-5040510) en zij vertelden dat de travel power adaptor voor de 5 series 5V en 1.6A levert.

Een dingetje om op te letten: Bij de archos 80GB en de Archos 160GB zijn de aansluitpunten naar linksonder verplaatst. Dit heeft tot gevolg dat bv de travel adaptor (of de mini-cam + travel adaptor in mijn geval) niet meer goed onder de archos zit maar er 1.5cm aan de linkerkant onderuit steekt.

De dude bij de technische helpdesk heeft bevestigt dat dit niet het geval is voor de mini-dock en de battery mini-dock omdat deze zowiezo al aan de linkerkant iets korter zijn. Zij waren niet op de hoogte of archos plannen heeft een aparte travel adaptor voor de 80gb en 160gb versie uit te brengen.

Ik kan mij ook voorstellen dat dit bij bv een leren hoesje problemen op gaat leveren omdat de aansluitpunten dan niet beschikbaar zijn voor bv de USB oplader.

verder nog een vraagje: Heeft iemand met een 605 weleens gezien dat dat ding volledig is opgeladen? Ik nl niet...

[ Voor 13% gewijzigd door ricadelic op 07-11-2007 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
Ja, twee tellen nadat hij volledig was opgeladen. Hij springt heeeeel snel naar 3 streepjes, en nog sneller naar 1 donkergrijs streepje. En daar kan hij vervolgens wel een paar uur op draaien.

Als je meer weet over een netstroomadapter (verkooppunt oid) kun je het dan laten weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricadelic
de netstroom adaptor kan je denk ik het beste zelf aanschaffen. Op een travel adaptor dit een klein 5v DC ingangetje (grootte oude nokia oplader plug zou ik zeggen) en een adaptor 5v - 1.6A zou je denk ik makkelijk moeten kunnen krijgen.

Ik vraag me af wat ie doet als ik 1.6A via een lader waar een usb stekker inkan erop aansluit
hier staat beschreven wat voor adaptor je nodig hebt:

[HDD] Het grote Archos Gmini XS100/104 topic

[ Voor 18% gewijzigd door ricadelic op 07-11-2007 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 20:41
RoD schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 16:20:
De 5e generatie ontbreekt nog ja. Ik was inderdaad van plan om dit bij het tweede deel toe te gaan voegen. Echter, het topic begint een beetje uit te sterven..
Van mij mag die komen hoor. Zit te kijken naar een 605/705 namelijk en een overzicht is dan wel heel erg makkelijk. Hoe meer info, hoe makkelijker het wordt om over te kiezen voor Archos i.p.v. Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
Net de Artwizz PowerPlug gekocht (Dixons). De winkelmeneer kon via een compatibilitylijst van i-net bevestigen dat het apparaat met de 605 werkt, dus heb ik ook eindelijk de netstroomadapter binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 20:41
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of mensen een Archos (605) met een Cowon (A2) hebben vergeleken.

Over de Archos kan ik nog een hoop negatieve berichten vinden maar over de Cowon niet zoveel. 14 november komt de Cowon A3 uit wat denk ik een goede vervanging voor de Archos 605 zou. Iemand ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ik denk eigenlijk dat de A3 superieur zal zijn. Maar om daar hier over uit te doeken te doen is een beetje offtopic. Feit is wel dat de spelers van Archos erg compleet zijn met alle (dure) plugins en accessoires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een 604 en ben vrij tevreden.
goed degelijk gebouwd apparaat, duidelijke navigatie structuur.
jammer is wel dat extra functionaliteit bijgekocht moet worden d.m.v. plugins.
ook het ontbreken van een lader bij aanschaf is erg jammer.

ik heb een cinema plugin erbij gekocht waardoor ik dvd's kan afspelen (.ts en mpeg2).
ik wilde mijn dvd's kunnen afspelen op mijn archos, want ik had geen zin om ze om te zetten naar een ander formaat. nu kan ik dus wel dvd bestanden afspelen (.ts) maar de dvd structuur kan ik niet gebruiken. de cinema plugin heeft voor mij dus een lage meerwaarde omdat ik alsnog de dvd moet omzetten, wil ik gebruik maken van o.a. ondertitels.
heeft iemand anders hier nog ervaringen mee, of tips zodat ik alsnog de dvd structuur kan afspelen (.ts.info)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
DVD-structuur kun je op geen enkele mogelijkheid krijgen op het ding. Het wordt simpelweg niet ondersteund. Kan me overigens ook voorstellen dat het flink wat processorkracht kost. Mocht je ondertitels bij je video willen moet je ze in de video inbakken.
Zie ook Video coderen voor je PMD: Tips en trucs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El-Loco schreef op donderdag 08 november 2007 @ 22:00:
Net de Artwizz PowerPlug gekocht (Dixons). De winkelmeneer kon via een compatibilitylijst van i-net bevestigen dat het apparaat met de 605 werkt, dus heb ik ook eindelijk de netstroomadapter binnen.
Wat kost deze en ben je er tevreden over?

En die plug-ins voor een 605 zijn die werkelijk alleen te koop bij archos.com? want daar moet je over je bedrijf allemaal gegevens invullen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ja, alleen bij archos.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
€ 15,-, hartstikke tevreden. :)

• marqis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-05-2024
Heeft iemand een linkje naar een harddisk benchmark van de archos spelers?
Is dit vergelijkbaar met een goede USB 2.0 externe harddisk?
Ik zou het namelijk willen gebruiken om een VMWare image vanaf te draaien, en vraag me af of dit een beetje vlot genoeg werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJAAKSJAAK
marqis schreef op donderdag 22 november 2007 @ 16:39:
Heeft iemand een linkje naar een harddisk benchmark van de archos spelers?
Is dit vergelijkbaar met een goede USB 2.0 externe harddisk?
Ik zou het namelijk willen gebruiken om een VMWare image vanaf te draaien, en vraag me af of dit een beetje vlot genoeg werkt...
Volgens dit topic zit er een Seagate 9CR711-500 . Misschien als je op die hdd zoekt dat je wat benchmarks krijgt.

doei

• SJAAKSJAAK
Er is nieuwe firmware uitgekomen voor een aantal archos apparaten. Ze bevatten nu eindelijk widgets :)

http://www.archos.com/sup...ng&country=global&lang=en

doei

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Dat is niet het enige:
New features:

Opera Widgets support
*
Playin'Tv Games support
*
Parental Control on files or folders (see Settings>Parental Control)
*
Video Player: Play subsequent VOB files together as one file
*
Video Player: Support for AC-3 in MPEG-TS
*
TV Program Guide: Support longer descriptive text
*
Video Recorder: Increased maximum number of possible consecutive recordings from 9 to 99 files
*
USB Host: External device content is now accessible from the Video, Audio and Photo browsers
*
USB Host: Allow copying files from a NTFS hard drive

Bug fixes:

Video Browser: Filename in info window sometimes not consistent with name in browser (MTP)
*
Video Player: Fixed issues with some MP4 files
*
Video Recorder: Sometimes recording was done at double speed
*
Recorder/Scheduler: Stopping the recording during pre-record preview did not delete the scheduled program
*
File Browser: Content not updated when swapping two USB devices
*
Automatic Time Setting: Synchronization sometimes failed
Leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Ik ben van plan om een Archos 605 30 gb te kopen, maar ik wou eigenlijk wel een beetje weten hoe de interface in elkaar zit en of alles lekker werkt.

Ik vond in deze topic een review, die is ronduit negatief. En aangezien dit topic ook half dood is lijkt het erop dat Archos niet echt een populair merk is...
Maar wat zou dan een betere optie zijn van 200-300€ met minstens 30gb en een lekker scherm om films op te kijken.

Dus heeft iemand ervaringen of weet je een goede review te vinden post hem even.

BVD

ps. kan je nou eigenlijk zonder plug-ins gewoon films kijken? Bij de Dixons zeiden ze dat dat de plugins inbegrepen waren. (waar ik niks van geloof)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Pikoe schreef op zondag 02 december 2007 @ 14:02:
Ik ben van plan om een Archos 605 30 gb te kopen, maar ik wou eigenlijk wel een beetje weten hoe de interface in elkaar zit en of alles lekker werkt.

Ik vond in deze topic een review, die is ronduit negatief. En aangezien dit topic ook half dood is lijkt het erop dat Archos niet echt een populair merk is...
Maar wat zou dan een betere optie zijn van 200-300€ met minstens 30gb en een lekker scherm om films op te kijken.

Dus heeft iemand ervaringen of weet je een goede review te vinden post hem even.
Dit topic bestaat notabene uit reviews en ervaringen, waarom ga je er dan nog om vragen?
Verder, Archos lijkt inderdaad niet populair, maar vergeet niet dat er niet echt een grote markt is voor dit soort spelers. Ook moet je nooit je mening vestigen op een enkele review. Ik kan je aanraden om eens naar de MM te gaan en daar een Archos-speler te pakken en te bekijken qua interface (hoogstwaarschijnlijk liggen ze daar wel).
Betere opties vermelden doen we hier niet aan, aangezien dit topic puur en alleen over de Archos-spelers gaat :)
ps. kan je nou eigenlijk zonder plug-ins gewoon films kijken?
Ja.
Bij de Dixons zeiden ze dat dat de plugins inbegrepen waren. (waar ik niks van geloof)
Klopt niet inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pikoe schreef op zondag 02 december 2007 @ 14:02:

BVD

ps. kan je nou eigenlijk zonder plug-ins gewoon films kijken? Bij de Dixons zeiden ze dat dat de plugins inbegrepen waren. (waar ik niks van geloof)
En ik bent trouwens wel erg te spreken over de archos 605 wifi heb hem nu zelf ook al een paar maanden en heb er niks over te klagen alleen dan dat het jammer is dat de plugins niet zijn inbegrepen en dat je die los moet kopen. En het scherm is echt super!

Dus ik raad hem je aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricadelic
FYI ik heb op schiphol de cinema plugin in een hoesje zien hangen. Ook sommige accesoires waren daar de koop. De winkel heet 'capi electronica' of zoiets, en is buiten het gecontroleerde gebied.

Ik denk dat de archos dealers dus waarschijnlijk ook deze addons kunnen bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
Ik heb nu de Web Browser, en het werkt super! Ben nu volop aan het spelen met widgets en games. Hier komt de hoge resolutie van de 605 goed van pas. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El-Loco schreef op maandag 17 december 2007 @ 15:37:
Ik heb nu de Web Browser, en het werkt super! Ben nu volop aan het spelen met widgets en games. Hier komt de hoge resolutie van de 605 goed van pas. :)
Kun je me misschien uitleggen hoe jij games enzo er op hebt gekregen? want heb sinds gister ook de webbrowser gehad alvast voor kerst :) En ging het vandaag ook proberen op school daar hebben ze wifi maar vraagt ie om een code maar dat weet de school dan volgens mij wel maar kun je echt alleen internet ontvangen waar wifi is en draadloos kun je dat ook ontvangen of is dat hetzelfde?
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Let op:
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast