Ik ben een trotse bezitter van een Archos Gmini 500 80GB, en ik zit erover na te denken een nieuwe te kopen. Een nieuwe Archos, want apple is m.i. té iTunes-afhankelijk. Zoals ik besloot mijn Gmini 500 te kopen dankzij het topic van GoT, lees ik hier het eea rond om te kijken voor een nieuwe PMD.
Mijn oog is gisteren gevallen op de 404cc. Een pracht-apparaatje! Ik heb dit hele topic doorgelezen, en gekeken op newmp3technology.com en het viel me op dat er voor dit type weinig accesoires zijn. Voor mijn Gmini 500 heb ik nog een hoesje gekocht (zonde als zo'n ding stuk gaat!) en een screenprotector en een nieuwe lader (moet je er ook niet op gaan liggen...). Is de 404 even groot als de 404cc? Want dan kan ik altijd nog een 404hoesje kopen en hier een gaatje in boren dat de 404cc er in kan. (laat maar, ik heb
deze al gevonden voor €29, betaalbaar dus

). De €50 meer dat de cc kost bij de MM vind ik niet erg, de 80GB Gmini 500 was ook maar een tientje duurder dan de 40GB.
Archos heeft het voordeel veel geheugen te hebben en een prachtig mooi, groot scherm en ook nog voor een betaalbaar prijsje. Je zit ook niet vast aan een duur merk of iTunes.
Hulde aan Archos!
Is de 404camcorder al oud ofzo? Toen ik in november/december hier rondlas voor de Gmini 500 kwam ik ook wat info van RoD tegen van de 404 ''gewoon''. Is het misschien niet beter om een nieuwere te kopen? De 404cc heeft m.i. het voordeel dat hij lekker klein is, maar toch een fijn groot geheugen heeft.
Wat ik las van de Norêve hoesjes in het Gmini 500 topic, is dat er gaatjes in moesten worden geboord voor de koptelefoon en lader. Erg zonde, moet je dit ook doen bij de 440cc?
En past de Bullet camera erop? (Hij heeft zelf al een camera, dôh, maar gewoon, extra)
Als alles mee zit, koop ik in de 2e week van januari
dit setje.
[
Voor 21% gewijzigd door
Verwijderd op 14-10-2007 13:21
. Reden: text toegevoegd ]