Crumplers zijn liev
Ik heb ook een beetje een dillema maar eens neit dat m'n tas te klein is voor m'n gear wat ik hier veelal lees

Ik heb nu een Crumpler Pretty boy en die gaat zo'n beetje overal emt me mee naartoe, ideaal gewoon. Maar nu ga ik aankomend studiejaar weer terug naar de schoolbanken en moeten er boeken en mappen en al die troep mee, en dat past niet echt goed in m'n crumpler, nouja een boek en een paar snelhechters ofzo maar meer niet. Dus er 'moet' een nieuwe tas komen......
het liefst een Crumpler, want ze zijn gewoon mooi, super kwaliteit en euhm....mooi
Nu kan ik m'n pretty boy tot hele rugtas maken en een klein tasje emt alleen body+walk-around lens erop bv. een Lowepro rezo TLZ 20 of TLZ1 oid of een leuke Crumpler variant, alleen heb ik geen idee welke Crumpler, op marktplaats vond ik de sporty 1.9 of een Ben's Pizza M oid.
Waarschijnlijk moet ik toch zo'n topload tasje aangezien ik komende vakantie een bergtocht van 2 dagen heb en ook me cam in m'n rugtas wil meenemen.
Optie 1,5 is een kleintasje zoals hierboven en dan een Crumpler schoudertas kopen voor m;n schoolspullen.
En optie 2 is een grotere rugtas
Lowepro's zoals de Compuday pack ed vind ik eigenlijk oerlelijk en ik heb neit veel mooiers gevonden.....dus weer een Crumpler? maja welke dan? Pretty Boy backpack XL oid vind ik wat afgezaagd en grotere tassen hebben vaan óf meer foto ruimte of ruimte voor laptop's.
Nu is een verwijderbare laptop sleeve in een ats neit zo'n probleem want daar kan je ook een map oid in kwijt, neit ideaal maargoed.
Ook vond ik "the Snotty" weinig nog van gevonden maar zag er tot nu toe goed uit, iemand ervaring?
Dus het doel van mijn zoektocht is een mooie, goedzittende tas voor dagelijks gebruik (school, HBO SPW) en qua foto spullen zou body+walk-around lens (is meestal m'n Canon 28-105 II) en mss nog een accu en nog eventueeler een andere lens.
Budget........euhm ja ligt aan de tas natuurlijk
@vassie18: ik ahd het vanmiddag al gezien ja

ik heb m'n oog nogsteeds op een Match maker M of Pyiama Pride L, maja hoeveel schoolspullen kun je erin kwijt.............
[
Voor 4% gewijzigd door
sapphire op 19-07-2007 20:59
]