Ik heb zelf de Orion Trekker (eerste model) en de Rover AW-II. De laatste is een stuk ruimer dan de Orion Trekker, zowel in het boven- alsook het ondervak. Ik heb de tas met verschillende vakanties meegenomen en het "maximale" wat ik heb kunnen meenemen is (naar zuidelijk Afrika):Noxa schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 11:54:
Maar goed een grotere tas zou dan de Rover AW II zijn. Maar die hadden ze niet liggen. Heeft iemand ervaring met die tas? Of heeft iemand een indruk of deze daadwerkelijk ruimer is dan de Orion Trekker II?
Fotospul: Nikon F75, 28-200, 17-35, 135-400, 180/2.8, filters, fotorolletjes (20), extra batterijen
Anders: leesboek, jas, veldfles, statief, zonnebril, EHBO setje, ...
In Azie had ik de volgende fotospullen in de tas: Nikon D70, 18-50/2.8, 70-300, accu's, laders, kabels, filters, Cokin ND/GND-set. Daarnaast ook nog de gebruikelijke zaken zoals statief, veldfles, jas, etc.
Ik heb een relatief klein statief en zette dit meestal aan de zijkant van de tas vast. De jas vaak onder de elastieken aan de voorzijde van de tas.
Ik kan je de tas zeker aanraden, hoewel ik 'm de laatste tijd niet zoveel meer gebruik omdat m'n gear er niet meer in past. Daar heb ik nu een NatureTrekker AW-II voor. Zie ook http://cambags.com/ voor meer informatie.