Zoals beloofd, een zooitje foto's van m'n Crumpler Threeseventy Daily

. Heb ook het een en ander aan cambags.com toegevoegd.
De tas is redelijk groot, maar doet niet heel erg groot aan omdat hij niet heel erg hoekig is.
Open, zoals je ziet is er bovenop nog zat ruimte voor m'n camera, waarmee ik het plaatje heb geschoten

. Ik zal nog even kijken of ik een redelijke camera kan vinden om een foto te schieten met m'n eigen cam erin.
Bovenaanzicht. Zoals je ziet is er aan de linkerkant nog zat ruimte voor een filtser of wat andere zooi.
Voor de duidelijkheid overigens: de grijze dividers komen uit m'n oude tas. Helaas heeft Crumpler zelf geen spul bijgeleverd om de boel verticaal te verdelen.
Wel heb ik een van de oranje dividers momenteel niet in gebruik.
Bovenaanzicht, kelderverdieping (wired remote, accu, filters, batterijlader en cardreader met bijbehorende kabels.
Voorvak: niet heel erg ruim, maar zat ruimte voor pennen, CF-kaartjes, lenspapier, Mentos en een boek.
Wat er momenteel in zit, naast de camera: oude 80-200 lens, Peleng 8mm, 50mm mkII, draadontspanner, Slik Mini-statiefje, kaartlezer, lenspapier, Palm T|E2, filters, USB-geheugen, accu, CF-kaartjes, acculader, pennen (maar niets om op te schrijven

).
Losse photopouch.
Tas en photopouch apart. De tas zelf is zonder pouch nog best stevig, maar niet extreem dik. Het overgrote deel van de padding zit in de pouch ingebouwd.
Als iemand nog een vraag/fotorequest heeft, geef een gil

.
[
Voor 5% gewijzigd door
Tarin op 12-01-2007 22:11
]