Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 64 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.176 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

seamus21 schreef op zondag 03 september 2006 @ 13:49:
Zou mijn webshop aan de NL shops in de SP mogen worden toegevoegd :? We bieden op dit moment Nintendo DS, Gamecube en Xbox 360 games aan.

Spellenenzo
Internetshop
Leveren bepaalde titels
Verzendkosten euro €5
Duur :X DS game 41 euro + 5 euro verzendkosten? Daar kan je in deze tijden echt niet mee aankomen hoor

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Collaborator schreef op zondag 03 september 2006 @ 13:52:
[...]

Duur :X DS game 41 euro + 5 euro verzendkosten? Daar kan je in deze tijden echt niet mee aankomen hoor
Ow als je kijkt naar bol.com ben je duurder uit die rekent 44.95 euro + hun verzendkosten dus dan ben je duurder uit. En als je dan meerdere games besteld scheelt dat dus ongeveer 4 euro per game.

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Laatst online: 20-09 15:07

inXs

known as inXs

seamus21 schreef op zondag 03 september 2006 @ 13:49:
Zou mijn webshop aan de NL shops in de SP mogen worden toegevoegd :? We bieden op dit moment Nintendo DS, Gamecube en Xbox 360 games aan.

Spellenenzo
Internetshop
Leveren bepaalde titels
Verzendkosten euro €5
Misschien een gekke vraag, maar waarom geen sony games?

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
inXs schreef op zondag 03 september 2006 @ 13:55:
[...]

Misschien een gekke vraag, maar waarom geen sony games?
Op dit moment is het assortiment nog wat beperkt in de games sectie. Het kan goed zijn dat bepaalde uitgevers er nog niet instaan. Onderhandelingen voor meer producten en eventuele prijzen zijn eigenlijk altijd aan de gang.

De webshop is eigenlijk pas sinds augustus in deze nieuwe vorm online. En is constant op zoek naar een verbetering van alle zaken mbt de webshop en haar diensten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Uhm, no offence, maar ik zie dat je DS games bijvoorbeeld 41 euro zijn. Als daar nog 5 euro verzendkosten bijkomen, kan je beter naar de lokale gamesboer gaan. ;) Hetzelfde geldt voor veel Cube spellen. Waarom zou ik 63 euro voor een spel betalen, als 'ie bij geen enkele normale shop meer dan 60 euro kost, en vaak zelfs een stuk minder?

[ Voor 35% gewijzigd door Captain N op 03-09-2006 14:15 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Captain N schreef op zondag 03 september 2006 @ 14:13:
Uhm, no offence, maar ik zie dat je DS games bijvoorbeeld 41 euro zijn. Als daar nog 5 euro verzendkosten bijkomen, kan je beter naar de lokale gamesboer gaan. ;)
Dat was al opgemerkt ;)

Maar hij heeft wel gelijk dat Bol.com er ook in staat en die zijn net als hij duurder dan de rest. Dus dan kun je zijn shop ook best in het lijstje zetten, of je moet bol.com eruit halen omdat die te duur zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
Oscar Mopperkont schreef op zondag 03 september 2006 @ 14:15:
[...]

Dat was al opgemerkt ;)

Maar hij heeft wel gelijk dat Bol.com er ook in staat en die zijn net als hij duurder dan de rest. Dus dan kun je zijn shop ook best in het lijstje zetten, of je moet bol.com eruit halen omdat die te duur zijn.
Mijn goal zal ook niet zijn goedkoper als de rest. Dat is niet ralistisch. Het is niet mijn core-business. Zoals al eerder aangegeven ga ik wel voor een zo een scherp mogelijk prijs. Ik ben hiervoor aan het onderhandelen en mogelijkheden aan het bekijken. Vooralsnog iig voor de NDS producten wel goedkoper dan bol.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mjah dan alsnog kan je veel beter naar cdwow of zuiderpark gaan waar je of geen verzendkosten hebt + games meestal niet duurder dan 36 euro en vaak een stuk goedkoper. 5 euro verzendkosten vind ik sowieso onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Oscar Mopperkont schreef op zondag 03 september 2006 @ 14:15:
Dat was al opgemerkt ;)

Oeps, er was al een volgende pagina. Wat mij betreft is het prima om hem toe te voegen in de startpost, maar ik vraag me af of er iemand ooit wat zal kopen als er massa's goedkopere alternatieven zijn.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Boor die jongen nou niet de grond in ;)

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
Captain N schreef op zondag 03 september 2006 @ 16:55:
[...]

Oeps, er was al een volgende pagina. Wat mij betreft is het prima om hem toe te voegen in de startpost, maar ik vraag me af of er iemand ooit wat zal kopen als er massa's goedkopere alternatieven zijn.
Volgens mij heb ik in mijn voorgaande posts ^^ al voldoende uitleg gegeven. Het is niet een proces waarbij je instant-el-cheapo prijzen kan gaan hanteren terwijl je ook bezig bent het assortiment uit te breiden en nog tal van andere zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Serieus modus: hoe wil je dan een klantenbestand opbouwen als je geen voordelen kan bieden ten opzichte van andere waarden die reeds gevestigd zijn? Op consolegames is er geen sprake van service, dus je hebt vrijwel enkel de prijs waarmee je het moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
Little Bear schreef op zondag 03 september 2006 @ 17:29:
Serieus modus: hoe wil je dan een klantenbestand opbouwen als je geen voordelen kan bieden ten opzichte van andere waarden die reeds gevestigd zijn? Op consolegames is er geen sprake van service, dus je hebt vrijwel enkel de prijs waarmee je het moet doen.
Ok laatste maal dan :) Mijn klantenbestand betreft nu vooral mensen die dus nog niet die games afnemen maar vooral bordspellen, poker en magic producten. Ik wil vooral gaan voor een breed assortiment en die games komen er op dit moment dus net pas bij. De prijzen zoals ze nu zijn is waarvoor ik het nu kan aanbieden maar natuurlijk zie ik zelf ook dat voor games het ergens anders goedkoper kan. Het zoeken naar scherpere prijzen is niet een proces wat 1-2-3 gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Poe poe, wat een commentaar. Ik heb de site nog niet bekeken maar al ik het zo hoor is het geen slechte deal. Zeker als hij ervoor kan zorgen wat de wat minder bekende titels, die je dus niet bij de FRS ziet liggen, in zijn assortiment heeft.
En los van dat alles kan het natuurlijk nooit kwaad om een mede-tweaker te helpen door zijn site op de SP te zetten. En als we nu allemaal er gaan bestellen kunnen we misschien wel een beetje invloed uitoefenen op het beleid ;-) en zodoende een eigen webshop krijgen...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
D'r zeikt toch ook niemand het af? Ik vraag me alleen af in hoeverre het mogelijk is een gamesshop van de grond te krijgen met zulke (naar mijn mening) hoge prijzen. Kan best zijn dat het lastig is goedkope inkoopprijzen te vinden, maar daar heeft de kopende klant natuurlijk vrij weinig mee. Mijn idee van een goeie webshop is er eentje die de zaak degelijk verzend, en goedkoper is dan in de normale (dure) speelgoedwinkel of FRS oid. DS games zijn in deze webshop echter 46 euro (met vzk), terwijl ze in de normale winkel 45 zijn. Ik zou er dan persoonlijk niet voor kiezen. Ik gun het hem verder van harte hoor, maar vraag me af hoe reeel het is, als het deze prijzen blijven tenminste. ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
Captain N schreef op maandag 04 september 2006 @ 00:27:
D'r zeikt toch ook niemand het af? Ik vraag me alleen af in hoeverre het mogelijk is een gamesshop van de grond te krijgen met zulke (naar mijn mening) hoge prijzen. Kan best zijn dat het lastig is goedkope inkoopprijzen te vinden, maar daar heeft de kopende klant natuurlijk vrij weinig mee. Mijn idee van een goeie webshop is er eentje die de zaak degelijk verzend, en goedkoper is dan in de normale (dure) speelgoedwinkel of FRS oid. DS games zijn in deze webshop echter 46 euro (met vzk), terwijl ze in de normale winkel 45 zijn. Ik zou er dan persoonlijk niet voor kiezen. Ik gun het hem verder van harte hoor, maar vraag me af hoe reeel het is. ;)
Mijn eerste post was ook alleen de vraag om in de SP vermeld te worden. Ook ik ben me ervan bewust hoe ik imho het beste een webshop kan runnen. Natuurlijk wil ik ze ook voor €10 aanbieden maar dit kan nu eenmaal niet. Niet op dit moment. Kon het maar dan had ik vast meer klanten voor de computer games.
Deddiekoel schreef op zondag 03 september 2006 @ 23:48:
Poe poe, wat een commentaar. Ik heb de site nog niet bekeken maar al ik het zo hoor is het geen slechte deal. Zeker als hij ervoor kan zorgen wat de wat minder bekende titels, die je dus niet bij de FRS ziet liggen, in zijn assortiment heeft.
En los van dat alles kan het natuurlijk nooit kwaad om een mede-tweaker te helpen door zijn site op de SP te zetten. En als we nu allemaal er gaan bestellen kunnen we misschien wel een beetje invloed uitoefenen op het beleid ;-) en zodoende een eigen webshop krijgen...
De games sectie is relatief nieuw. Ik probeer zoveel mogelijk aan te kunnen bieden. Als mijn site in deze SP komt dan bezoeken misschien meer game fanaten de webshop en krijg ik betere feedback op de producten. Verders kan ik alleen maar toejuichen dat er veel tweakers gaan bestellen dan kan er ook weer geinvesteerd worden in de kwaliteit van de shop. Vandaag nog een PayPal mogelijkheid ingebouwt :)

[ Voor 49% gewijzigd door seamus21 op 04-09-2006 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

IGN weekly gaat deze editie volledig over de Wii. Ik ben wel insider, dus weet niet of iedereen er toegang toe heeft. 25 minuten lang krijgen we gedetailleerde beelden te zien van verschillende Wii games: camera rechtsreeks op het scherm en tweede camera op de speler. Zeer leuk om te zien.

De games die uitgebreid gedemonstreerd werden: Batallion Wars 2, Mario strikers en Red steel. Verder kreeg je ook nog een overzicht van de Wii sports games en Wii Orchestra.

Zeer high quali stuff. De moeite waard om te bekijken :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Boeb0e schreef op maandag 04 september 2006 @ 09:31:
IGN weekly gaat deze editie volledig over de Wii. Ik ben wel insider, dus weet niet of iedereen er toegang toe heeft. 25 minuten lang krijgen we gedetailleerde beelden te zien van verschillende Wii games: camera rechtsreeks op het scherm en tweede camera op de speler. Zeer leuk om te zien.

De games die uitgebreid gedemonstreerd werden: Batallion Wars 2, Mario strikers en Red steel. Verder kreeg je ook nog een overzicht van de Wii sports games en Wii Orchestra.

Met Insider heb je alleen een 2x zo scherpe resolutie :P . Najah vroeger kwam ik nog vaak filmpjes tegen waarvoor je Insider moest zijn maar die kom ik nu niet meer tegen _/-\o_ .
Maar ik ga hem ff kijken ;) .

Edit: Zeker de moeite van het kijken waard :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Ik ben op 15 september toevallig in London, is dat Nintendo event voor publiek toegankelijk?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Deddiekoel schreef op maandag 04 september 2006 @ 10:29:
Ik ben op 15 september toevallig in London, is dat Nintendo event voor publiek toegankelijk?
nope, enkel op persoonlijke uitnodiging van Nintendo

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Thormodo schreef op maandag 04 september 2006 @ 10:13:
[...]

Met Insider heb je alleen een 2x zo scherpe resolutie :P . Najah vroeger kwam ik nog vaak filmpjes tegen waarvoor je Insider moest zijn maar die kom ik nu niet meer tegen _/-\o_ .
Maar ik ga hem ff kijken ;) .
*kuch* 4x *kuch* :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Lol, foutje... (was bedoeld in het wow forum, replyde ook daar :? 8)7 )

[ Voor 170% gewijzigd door pagani op 04-09-2006 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

johnnyv.nl schreef op maandag 04 september 2006 @ 10:37:
Ik ben m'n gnome mage aan het levelen (@sylvanas) en heb daar herbalism en alchemy. Door simpelweg de herbs die ik niet kan gebruiken voor herbalism (geen geel tot rode potions of zaken die ik nog niet kan maken) op de AH te zetten heb ik nu met m'n level 34 mage al 65 goud. Heb nog nooit op dat level zoveel goud gehad :) En alsnog level ik alchemy zo snel als mogelijk is.
welk spel?

en het is idd x4, ign heeft tegenwoordig filmpjes in een resolutie van 1280*756 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Boeb0e schreef op maandag 04 september 2006 @ 10:40:
[...]

welk spel?

en het is idd x4, ign heeft tegenwoordig filmpjes in een resolutie van 1280*756 :)
Hij heeft het over World of Warcraft :P
Maar bij mij staat der bij insider toch echt een resolutie van 640 x 360. Of moet dit gewoon nog aangepast worden, dat als je de 640 x 360 resolutie neemt je 1280 x 756 krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Thormodo schreef op maandag 04 september 2006 @ 10:47:
[...]

Hij heeft het over World of Warcraft :P
Maar bij mij staat der bij insider toch echt een resolutie van 640 x 360. Of moet dit gewoon nog aangepast worden, dat als je de 640 x 360 resolutie neemt je 1280 x 756 krijgt?
640x360 tegenover 320x180 is vier keer groter :) (twee in de breedte, twee in de hoogte)

De HD versies zijn nog vele malen groter. (1280x720 is 4x4=16x groter)

Anyways, terug ontopic :)

[ Voor 9% gewijzigd door pagani op 04-09-2006 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .jef
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-08 21:12
weet iemand nu al gvd wanneer die Wii uitkomt :@ IK WIL ER EEN! (en als ze niet te duur zijn zelfs 2 :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11
.jef schreef op maandag 04 september 2006 @ 13:06:
weet iemand nu al gvd wanneer die Wii uitkomt :@ IK WIL ER EEN! (en als ze niet te duur zijn zelfs 2 :p)
Een paar pagina's terug is er een uitgebreide discussie over gehouden met wat belangrijke informatie.

Die informatie staat inmiddels ook in de startpost.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hey ehm ik ben 29 oktober jarig (wordt 20). En me vriendin wil als kado een Wii voor me kopen, of iig groot deel van betalen.

Maar nu komt het probleem, waar kan je um goed pre orderen? Of zal dat niet nodig zijn? Het liefst bij E-Plaza of Bart Smid aangezien ze daar 10% korting kan krijgen.

Hoe gaan jullie ervoor zorgen dat jullie meteen een Wii krijgen als die uitkomt?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

MrVegeta schreef op maandag 04 september 2006 @ 13:23:
Maar nu komt het probleem, waar kan je um goed pre orderen? Of zal dat niet nodig zijn? Het liefst bij E-Plaza of Bart Smid aangezien ze daar 10% korting kan krijgen.
Dan loop je naar de e-plaza of bart smit en vraag je het even. Op de site kan je hem al pre orderen voor €299,- :P
Hoe gaan jullie ervoor zorgen dat jullie meteen een Wii krijgen als die uitkomt?
Dan koop ik hem.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dus pre-orderen is een beetje onzin? Ik heb geen zin om nog 2 maanden te moeten wachten voordat ik um kan krijgen na de release.

Maareh 299? Nintendo heeft toch gezegd dat ie niet boven de 250 zou komen....?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
MrVegeta schreef op maandag 04 september 2006 @ 13:33:
Dus pre-orderen is een beetje onzin? Ik heb geen zin om nog 2 maanden te moeten wachten voordat ik um kan krijgen na de release.

Maareh 299? Nintendo heeft toch gezegd dat ie niet boven de 250 zou komen....?
Dat is waarschijnlijk een tijdelijke prijs. Zodra de definitieve prijs bekend wordt, zullen ze die prijs wel aanpassen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Boeb0e schreef op maandag 04 september 2006 @ 09:31:

Net gekeken en het ziet goed uit moet ik zeggen. Vooral leuk dat ze nu ook wat meer deden met de controller in beeld, zo krijg je tenminste een goed beeld van hoe het allemaal gaat werken :)

En Mario Strikers zag er leuk uit. Normaal heb ik het niet zo met voetbal games, maar dit is toch wel heel anders.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .jef
die 250 was ook dollar, en daar werken ze altijd zonder btw als ze prijzen geven (elke staat heeft ander tarief, vandaar)

maar zoals al gezegd zullen ze die prijs dan wel aanpassen naar wat het wordt (aangezien 250$ omgerekend met btw erbij toch iets van een 250eur is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
.jef schreef op maandag 04 september 2006 @ 14:26:
die 250 was ook dollar, en daar werken ze altijd zonder btw als ze prijzen geven (elke staat heeft ander tarief, vandaar)

maar zoals al gezegd zullen ze die prijs dan wel aanpassen naar wat het wordt (aangezien 250$ omgerekend met btw erbij toch iets van een 250eur is)
Nintendo heeft vorige week letterlijk aangegeven dat de prijs in Europa lager zou zijn dan €250.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Komt er weer ophef omdat iemand weer de prijs van bart smit zegt :D :P

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf een keer op een duitse zender, een verslaggever horen zeggen dat de Wii iets boven de 220 euro gaat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 14:39:
Ik heb zelf een keer op een duitse zender, een verslaggever horen zeggen dat de Wii iets boven de 220 euro gaat kosten.
Ik heb zelf getallen van 100 tot 500 euro horen rondvliegen. Ik denk dat het gemakkelijkste is om gewoon te wachten tot 14/15 september. Anders kunnen we wel elk bedrag roepen maar wat heeft dat nou weer voor zin. Nogal nutteloos.

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .jef
MetroidPrime schreef op maandag 04 september 2006 @ 14:31:
[...]

Nintendo heeft vorige week letterlijk aangegeven dat de prijs in Europa lager zou zijn dan €250.
bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Het hoofd van Nintendo of Europe. Er staat ergens in dit topic al een link naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 09:33
Misschien een gekke vraag, maar heeft iemand hier enig idee hoe Nintendo omgaat met devkits voor de Wii? Ik vond al dat de devkit zelf slechts zo rond de 1700 dollar kosten, maar welke eisen zijn er om er eentje te krijgen? Ik weet dat Sony enorm moeilijk doet over devkits, maar gezien de meer vrije ontwikkel-policy van de Wii ben ik eigenlijk wel erg benieuwd hoe ze dat doen. Iemand enig idee wat de geruchtenmachine erover zegt?

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Oogst schreef op maandag 04 september 2006 @ 14:57:
Misschien een gekke vraag, maar heeft iemand hier enig idee hoe Nintendo omgaat met devkits voor de Wii? Ik vond al dat de devkit zelf slechts zo rond de 1700 dollar kosten, maar welke eisen zijn er om er eentje te krijgen? Ik weet dat Sony enorm moeilijk doet over devkits, maar gezien de meer vrije ontwikkel-policy van de Wii ben ik eigenlijk wel erg benieuwd hoe ze dat doen. Iemand enig idee wat de geruchtenmachine erover zegt?
Je hoeft niet te luisteren naar de geruchtenmachine, de eisen van Nintendo zijn publiekelijk beschikbaar op de Nintendo Software Development Support Group website, beter bekend als de Wario World website. Je kunt het allemaal op deze pagina terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oogst -- devkit -- intresse :9
Je had plannen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 15:16:
[...]

Oogst -- devkit -- intresse :9
Je had plannen? ;)
Mijn plannen zijn niet om hier te posten, maar ik vraag dit niet omdat ik niks te doen had en opeens zin had dit te vragen, nee. :>
MetroidPrime schreef op maandag 04 september 2006 @ 15:14:
[...]

Je hoeft niet te luisteren naar de geruchtenmachine, de eisen van Nintendo zijn publiekelijk beschikbaar op de Nintendo Software Development Support Group website, beter bekend als de Wario World website. Je kunt het allemaal op deze pagina terugvinden.
Ow, dat is inderdaad precies wat ik zocht! Ik kan echter niet vinden of ze meer eisen hebben dan dat je cool bent. Misschien zoek ik niet goed genoeg? Heb je enig idee of er iets van een geldbedrag dat je bij Nintendo moet neerzetten als garantie dat de Wii weer terugkomt bij komt kijken? Ik hoorde dat je voor Sony heel veel geld bij hun neer moet zetten, namelijk.

[ Voor 57% gewijzigd door Oogst op 04-09-2006 16:54 ]

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Laatst online: 18-09 14:29

Hironshy

Orooo!!!

MrVegeta schreef op maandag 04 september 2006 @ 13:23:

Ik heb een formulier moeten invullen bij E-Plaza. Het is dan nog niet officieel gereserveerd, maar meer voor de wachtlijst. Als de prijs en launchdate bekend zijn word ik gebeld voor de officiele reservering.
Was trouwens de eerste :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Over een maandje eens even reserveren bij de gameshop, geen haast hoor.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Ik reserveer em niet. Ik zie em nog niet in 1 dag overal uitverkopen in NL. En ik vind het niet fijn om aan iets vast te zitten. Vaak heeft een of andere gameshop wel een aanbieding dat je korting op je games krijgt bij de aankoop. Of het een of ander er bij krijgt. En dan is het lastig als je al iets gereserveerd hebt...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik heb alleen de N64 destijds gereserveerd. Was ook wel nodig, er waren er maar 1500 (of 15000?..volgens mij echt 1500) in NL ofzo :) Kolere wat was dat ding duur voor die tijd.

[ Voor 14% gewijzigd door Max|Burn op 05-09-2006 04:11 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Dat viel wel weer mee hoor. Ik ben hem toen ook met de release gaan halen. Moest er toen nog een 30 kilometer enkele afstand voor fietsen, en dan nog eens 30 terug met een N64 + mario kart in een rugzak op mijn rug. Pakket had toen de mooie prijs van 9000 belgische frank, wat overeenkomt met 225 euro (voor console + spel dus).

Best een schappelijke prijs. Deed toen wel pijn omdat ik nog op school zat, maar nu zijn het peanuts.

Ik weet nog niet of ik de Wii ga reserveren, maar als ik dat doe gaat dat gepaard met een dagje verlof! :D De 360 ben ik eens tijdens de middagpauze gaan halen en kwam een week later pas uit de verpakking :o

[ Voor 19% gewijzigd door Little Bear op 05-09-2006 07:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kul
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-12-2024

Kul

Weet iemand in hoeverre het mogelijk is om zelf een programma te schrijven voor de wii?

Hij zou goed van pas komen om torrents te downloaden of om webradio te streamen, zonder m'n pc aan te zetten. Hij is toch 24/7 online :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 16:17

RSP

De licenties voor Wii development worden doorgaands gegeven aan bedrijven met goede concepten en een sterk businessplan. Selectieperiode kan vrij vlot verlopen alhoewel de launch er binnenkort aan zit te komen en de approvals de eerste zijn die vertraging oplopen. Je kunt als particulier in ieder geval geen échte Wii devkit in je bezit krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
RSP schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 08:39:
[...]

De licenties voor Wii development worden doorgaands gegeven aan bedrijven met goede concepten en een sterk businessplan. Selectieperiode kan vrij vlot verlopen alhoewel de launch er binnenkort aan zit te komen en de approvals de eerste zijn die vertraging oplopen. Je kunt als particulier in ieder geval geen échte Wii devkit in je bezit krijgen.
Dat het als particulier niet kan, dat had ik inderdaad ook al op de website gevonden. Maar als bedrijf en je bent cool en goedgekeurd door ze, komt er dan nog een grote borg bij zoals bij de Playstation 2 devkits, of is het als je eenmaal bent toegelaten gewoon de productieprijs en dat was het?

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:30
heb mijn Wii al 2 maanden geleden gepre-ordered bij de MediaMarkt.... kan niet wachten

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Oogst schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 10:25:
[...]

Dat het als particulier niet kan, dat had ik inderdaad ook al op de website gevonden. Maar als bedrijf en je bent cool en goedgekeurd door ze, komt er dan nog een grote borg bij zoals bij de Playstation 2 devkits, of is het als je eenmaal bent toegelaten gewoon de productieprijs en dat was het?
Er bestaat niet iets als een contributie als je dat bedoelt. Wanneer je bent toegelaten, kan je de devkits en alle andere materialen gewoon bestellen. De prijs ligt alleen wel even wat hoger dan een retail Wii of NDS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
KuL schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 08:04:
Weet iemand in hoeverre het mogelijk is om zelf een programma te schrijven voor de wii?

Hij zou goed van pas komen om torrents te downloaden of om webradio te streamen, zonder m'n pc aan te zetten. Hij is toch 24/7 online :9
Kijk eens 8 posts boven jouw post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Zou het niet mogelijk zijn om zelf NES spellen te maken op de Wii icm de VC? Ook voor particulier dus?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
GZ schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 12:08:
Zou het niet mogelijk zijn om zelf NES spellen te maken op de Wii icm de VC? Ook voor particulier dus?
Nee. Er wordt DRM gebruikt om er voor te zorgen dat je geen illegale kopieën van VC spellen kan spelen. Het lijkt mij niet logisch om dan wel homebrew spellen te gaan ondersteunen.

Grand Theftendo op de Virtual Console zou mij wel grappig lijken.

[ Voor 8% gewijzigd door MetroidPrime op 05-09-2006 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
RSP schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 11:26:
[...]

Er bestaat niet iets als een contributie als je dat bedoelt. Wanneer je bent toegelaten, kan je de devkits en alle andere materialen gewoon bestellen. De prijs ligt alleen wel even wat hoger dan een retail Wii of NDS :)
Wat ik bedoel met borg is dat je bij PS2 devkits veel geld bij Sony neerlegt en dat pas terugkrijgt bij inlevering van de Devkit. Dit voorkomt dat als een bedrijf failliet gaat of zo, dat de devkits dan gaan zweven en niet worden teruggebracht. Dit soort borg klinkt me anders in de oren dan "contributie". Is er ook geen borg?

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Vanitas schreef op maandag 04 september 2006 @ 22:55:
Ik reserveer em niet. Ik zie em nog niet in 1 dag overal uitverkopen in NL. En ik vind het niet fijn om aan iets vast te zitten. Vaak heeft een of andere gameshop wel een aanbieding dat je korting op je games krijgt bij de aankoop. Of het een of ander er bij krijgt. En dan is het lastig als je al iets gereserveerd hebt...
Reserveren is wat anders als kopen...
Bij veel winkels zit je nergens aan vast als je reserveert. Bij Bart Smit bijvoorbeeld krijg je een mailtje zodra het product binnen is, je kan hem dan direct kopen en als je hem niet meer wilt koop je hem gewoon niet.

En hij kan nog best uitverkocht zijn, als de non gamers ook een Wii gaan kopen voor Wii-Sports hoewel die hem hoogstwaarschijnlijk niet op de release gaan halen of als er gewoon te weinig Wii's geleverd worden aan Nederland(lees je plaatselijke Gamestore) :P

Ik reserveer hem zelf zodra de prijs en de releasedatum bekend zijn :)

Edit : E-Plaza site is trouwens precies de zelfde als de Bart Smit site :o

[ Voor 3% gewijzigd door Thormodo op 05-09-2006 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

E-Plaza is praktisch de game versie van Bart Smit, vallen ook beiden onder het Blokker concern.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
-Sander schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 15:30:
E-Plaza is praktisch de game versie van Bart Smit, vallen ook beiden onder het Blokker concern.
Ja, ik dacht al zo iets, blijft vaag though, want volgens mij hebben ze alles het zelfde (kwa games), en om dan 2 site's te hebben met alleen een ander kleurtje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Valt het iemand anders ook op dat alle Gamecube spellen uit de schappen worden gehaald bij de Intertoys, Bart Smit en E-Plaza? In sommige staan nog de laatste restjes (een stuk of 10 games of zo), en in anderen zelfs helemaal niks meer. :X

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Lijkt me duidelijk, ze maken ruimte voor de Wii ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ik zie bij mij in de buurt dat ze ook de Xbox en de spellen daarvoor in de aanbieding gooien. Ik was net bij mijn plaatselijke Bart Smit en daar was de Xbox nog maar €69,- en de spellen maar €10-20. Het is dus niet alleen de Gamecube die in de uitverkoop wordt gegooid.

* MetroidPrime heeft wel meteen de Wii gereserveerd.

[ Voor 16% gewijzigd door MetroidPrime op 05-09-2006 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18-09 08:06
Ik wilde eigenlijk geen console meer kopen, maar als ik geld over heb ga ik toch maar voor de wii. Ik ben eigenlijk altijd al bij nintendo gebleven, maar vooral omdat de wii totaal anders is qua gameplay dan de rest van de consoles wil ik deze. Ik vind de ps3 en 360 gewoon meer van hetzelfde, alleen dan beter. Maargoed we zijn hier niet om daarover te discusieren

Ik hoop dat er snel een zelda pack uitgebracht gaat worden, want die wil ik zeker hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 19:30
ajampaniki schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 18:50:
Ik wilde eigenlijk geen console meer kopen, maar als ik geld over heb ga ik toch maar voor de wii. Ik ben eigenlijk altijd al bij nintendo gebleven, maar vooral omdat de wii totaal anders is qua gameplay dan de rest van de consoles wil ik deze. Ik vind de ps3 en 360 gewoon meer van hetzelfde, alleen dan beter. Maargoed we zijn hier niet om daarover te discusieren

Ik hoop dat er snel een zelda pack uitgebracht gaat worden, want die wil ik zeker hebben.
vergeet die zelda pack voorlopig maar; iedereen die een wii koopt, neemt toch zelda erbij, dus waarom jezelf minder geld laten verdienen door een voordeligere pack uit te brengen?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om meer mensen te lokken. Bij de DS lukte dat ook goed met nintendogs en mariokart. Packs zijn gewoon koeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy

Hironshy

Orooo!!!

Captain N schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 17:00:
Valt het iemand anders ook op dat alle Gamecube spellen uit de schappen worden gehaald bij de Intertoys, Bart Smit en E-Plaza? :X
Gebeurt al jaren bij de lokale E-Plaza. Altijd maar een stuk of 10 GC games in de schappen. Ik heb er wel vertrouwen in dat de ruimte voor de Wii minstens zal verdubbelen t.o.v GC.

Die gamepacks zijn er om twijfelaars en de normale consument over de lijn te trekken. Meestal worden ze dan ook pas uitgebracht als de early adopters al de console hebben. Dus ik zou maar niet wachten op die packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Oogst schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 12:44:
[...]

Wat ik bedoel met borg is dat je bij PS2 devkits veel geld bij Sony neerlegt en dat pas terugkrijgt bij inlevering van de Devkit. Dit voorkomt dat als een bedrijf failliet gaat of zo, dat de devkits dan gaan zweven en niet worden teruggebracht. Dit soort borg klinkt me anders in de oren dan "contributie". Is er ook geen borg?
Nee, er is geen borg bij Nintendo, niet op die manier in ieder geval. Je mag geen eigenaar blijven van de devkits nadat je bedrijf stopt met bestaan, of wanneer je kiest niet meer te ontwikkelen voor de platformen van Nintendo. In dat geval moet je de hardware retourneren, of gedocumenteerd vernietigen (met foto's en eventueel filmbeelden. erg raar allemaal). Ik heb je projecten wel vaker voorbij zien komen hier, als het je leuk lijkt om ervaring op te doen met ontwikkeling voor bijv. NDS en je moet nog afstuderen of een stage lopen of iets dergelijks, voeg me 'ns toe op messenger. dat laat ook wat makkelijker vragen beantwoorden dan deze route :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

MetroidPrime schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 12:12:
[...]

Nee. Er wordt DRM gebruikt om er voor te zorgen dat je geen illegale kopieën van VC spellen kan spelen. Het lijkt mij niet logisch om dan wel homebrew spellen te gaan ondersteunen.

Grand Theftendo op de Virtual Console zou mij wel grappig lijken.
Ik bedoelde eerlijk gezegd om zelf (S)NES spellen te ontwikkelen voor de VC ;) Dat lijkt me wel grappig om daar eens mee te klooien. Of krijgen we gewoon nieuwe NES en SNES spellen van Nintendo zelf?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
GZ schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 23:31:
[...]

Ik bedoelde eerlijk gezegd om zelf (S)NES spellen te ontwikkelen voor de VC ;) Dat lijkt me wel grappig om daar eens mee te klooien. Of krijgen we gewoon nieuwe NES en SNES spellen van Nintendo zelf?
Dat bedoelde ik ook, als Nintendo er voor zorgt dat de Virtual Console alleen werkt met code die een digitale handtekening van Nintendo heeft, kun je nooit illegale kopieën of homebrew afspelen. Als Nintendo dit niet zou doen, zou het eenvoudig zijn om roms te downloaden en via de VC op de Wii te spelen.

Ik denk overigens niet dat we nieuwe NES of SNES spellen zullen krijgen. Als er nieuwe Virtual Console spellen komen, dan zullen dat eerder Wii-spellen zijn dan dat het geëmuleerde spellen worden. Ik denk dat je hooguit nieuwe Wii spellen met SNES-achtige graphics zal krijgen op de Virtual Console of met een beetje geluk oude NES/SNES en N64 spellen die wel (bijna) af waren, maar toch gencancelled zijn, zoals bijvoorbeeld Star Fox 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Als Nintendo slim is, gaan ze vanaf volgende week zwaar promoten dat de Wii nog dit jaar in Europa uitkomt: nieuws: Sony bevestigt Europees uitstel PS3

De PS3 komt pas in maart 2007 uit, wat Nintendo voldoende tijd kan geven om met de Wii een mooie voorsprong op te bouwen in Europa, net zoals met de DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Prijslijst van accesoires voor de Wii van www.gamestop.com bron

# Wii Controller Glove van BD & A - $9,99 / €7,80

# Wii G-Pak Travel Case van Naki - $29,99 / €23

# Wii Memory SD 512MB van Sandisk - $39,99 / €31

# Wii Game Wallet van BD & A - $9,99 / €7,80

# Wii HD Premium Component Cable van MadCatz- $59,99 / €46

# Wii Memory SD 1.0GB van Sandisk - $59,99 / €46

# Wii S-Video Premium AV Cable van MadCatz - $39,99 / €31

# Wii Sling Bag van BD & A - $29,99 / €23

# Wii Storage & Protection 1.0GB Kit van BD & A - $69,99 / €54

Of dit allemaal echte accesoires zijn en allemaal daadwerkelijk uitkomt, weet nog niemand. Het is en blijft een gerucht (ff voor de duidelijkheid ;) )

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 15:10

Willybubba

Nut up or shut up.

Kan je eigenlijk gewoon de Cube RGB kabel gebruiken op de Wii? Of tenminste, is daar wat over gezegd?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Willybubba schreef op woensdag 06 september 2006 @ 14:25:
Kan je eigenlijk gewoon de Cube RGB kabel gebruiken op de Wii? Of tenminste, is daar wat over gezegd?
Er is niets over gezegd, maar de Wii modellen die tot nu toe getoond zijn, hebben allemaal een andere uitgang dan de Gamecube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Ik ga me zowieso een PS3 kopen, maar ik kon bij de melding van het uitstel een glimlach toch niet onderdrukken! :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0isH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 23:35
Little Bear schreef op woensdag 06 september 2006 @ 14:54:
Ik ga me zowieso een PS3 kopen, maar ik kon bij de melding van het uitstel een glimlach toch niet onderdrukken! :d
uitstel van de ps3? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Idd, ben nintendo freak in hart en nieren, en aangezien dit toch goed nieuws is voor nintendo kan ik hier wel om lachen.

Ben totaal niet voor sony, maar ben verstokt console gamer, dus alle consoles komen hoe dan ook in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy

Hironshy

Orooo!!!

Hier een interview met Andre Vu van Ubisoft. Er werd onder andere gezegd dat Far Cry Vengeance de Wii 100% push. Lijkt me dat Wii wel krachtiger is dan dat. Of niet.... :/

Maar even wat important info: "Unfortunately, there is no online multiplayer yet, just a split screen variety. Vu did say that they could always add online multiplayer as a patch through WiiConnect24."
Dus het is mogelijk dat de launchgames zonder multiplayer later toch via WiiConnect24 deze functie kunnen krijgen. Yay!! Red Steel online :)

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 19:48

Smoonshine

Feyenoord!!

Hironshy schreef op woensdag 06 september 2006 @ 18:44:
Hier een interview met Andre Vu van Ubisoft. Er werd onder andere gezegd dat Far cry Vengeance de Wii 100% push. Lijkt me dat Wii wel krachtiger is dan dat. Of niet.... :/

Bron
Aangezien de Wii architectuur veel op die van de Gamecube lijkt, lijkt het me niet heel raar, wanneer developers aardig snel het maximale uit de Wii kunnen halen. Dat is aan de ene kant mooi, maar aan de andere kant wel jammer, aangezien je over 5 jaar niet veel mooiere games dan nu gaat zien.

Ik heb ook wel een beetje de angst dat dat sowieso met de Wii-games gaat gebeuren. Nu krijg je een flinke stapel originele en creatieve games, omdat developers nog moeten zien wat er allemaal kan. Maar over een jaar of 2/3 krijg je weer sequels die teren op een succesvol eerste spel. Aan de andere kant denk ik wel dat je dan wel sequels krijgt die echt weer een stuk beter zijn dan het 1ste spel, aangezien er waarschijnlijk nog wel het een en ander verbeterd kan worden aan de 1ste generatie.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

De Wii ziet er erg interessant uit en de prijsstelling natuurlijk ook :) .

Zijn er onder jullie nu ook mensen die nu juist bepaalde GC games kopen omdat je bang bent dat je ze straks niet meer kan krijgen? Ik wil sommige games echt nog wel spelen, maar ik heb er nu gewoon ff geen geld voor of te veel andere games die ik nog wil spelen. Zou erg ruk zijn als straks de GC games gewoon bijna niet meer te krijgen zijn :/

nog bedankt voor de Zelda tips n.a.v. van mijn post lang geleden. Ga er van de week eens naar kijken :)

[ Voor 12% gewijzigd door Waypoint op 06-09-2006 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien de Wii architectuur veel op die van de Gamecube lijkt, lijkt het me niet heel raar, wanneer developers aardig snel het maximale uit de Wii kunnen halen.
Mjah als die screenshot echt van far cry wii is dan geloof ik daar niks van. De wii kan echt wel meer dan dat. Dat screenshot leek wel van een ps2 game zo brak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-01-2024
Waypoint schreef op woensdag 06 september 2006 @ 20:16:
De Wii ziet er erg interessant uit en de prijsstelling natuurlijk ook :) .

Zijn er onder jullie nu ook mensen die nu juist bepaalde GC games kopen omdat je bang bent dat je ze straks niet meer kan krijgen? Ik wil sommige games echt nog wel spelen, maar ik heb er nu gewoon ff geen geld voor of te veel andere games die ik nog wil spelen. Zou erg ruk zijn als straks de GC games gewoon bijna niet meer te krijgen zijn :/

nog bedankt voor de Zelda tips n.a.v. van mijn post lang geleden. Ga er van de week eens naar kijken :)
Ach, we hebben altijd nog Marktplaats en E-Bay voor spellen die niet meer in de winkels liggen :) .

Ergens vind ik het uitstel van de PS3 wel jammer. Een beetje concurrentie kan nooit kwaad voor ons consumenten. Ik wil ook sowieso de Wii kopen, die PS3 komt nog wel een keer als die rond de EUR 20,= gaat kosten. (edit) EUR 200,= (edit). Te laat; iemand had het al weer gezien 8)7 .

[ Voor 3% gewijzigd door gr1542 op 06-09-2006 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
gr1542 schreef op woensdag 06 september 2006 @ 21:34:
die PS3 komt nog wel een keer als die rond de EUR 20,= gaat kosten.
Dan kan je nog wel even een tijdje wachten :+

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:41
Beetje off-topic, maar goed...

Afbeeldingslocatie: http://img190.imageshack.us/img190/8070/backtotheps3wf1.th.jpg
Grote versie

:+

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Oke, het blijft maar niet hange, component is toch RGB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

Klopt, maar dan met totaal gescheiden kanalen. Dus de 3 videokleuren en 2 audiokanalen zijn compleet gescheiden met ieder hun eigen aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
MrVegeta schreef op woensdag 06 september 2006 @ 22:26:

Oke, het blijft maar niet hange, component is toch RGB?
Component is YCbCr met vijf tulpstekkers(3 video, 2 audio), wat vergelijkbaar schijnt te zijn met RGB. Je moet het niet verwarren met RGB over scart.

[ Voor 17% gewijzigd door MetroidPrime op 06-09-2006 22:39 ]

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Lol @ die reacties :D _o_
Geweldig :D.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Vanitas
Wat quotes over de PS3 vertraging en het effect op de Wii:
“[The launch revamp is] not a big deal in the long run. The people who were going to buy PS3 and Wii will buy them both still, albeit in a different order. Microsoft and Nintendo have a great opportunity, and my guess is that this delay benefits Nintendo far more than Microsoft, but definitely benefits both. Retailers in the US are largely unaffected, (but) retailers in Europe have a serious problem, and it will have an impact. They will get some substitution from Xbox 360 and Wii, but not a full offset (likely 50 percent), and then at lower prices. I would expect retailers to suffer some from the delay.” - Michael Pachter, Wedbush Morgan Securities
Wii is on track to ship in Q4, Nintendo plans to ship 6 million systems to retailers around the world between its launch in the fourth quarter of 2006 and the end of its fiscal year on March 31, 2007.
Dat zijn dan de "specialisten". Het is nog maar de vraag of het ook zo zal lopen, aangezien de consument wel heel iets anders kan gaan doen. (Maar als ik zo de reacties lees op insidegamer bij het PS3 vertragings bericht, zijn er veel helemaal niet blij (zacht gezegd) met de vertraging, en claimen nu over te stappen op de 360 en/of de Wii.)

edit:
http://www.thisiswaiting.com/ :D

• MetroidPrime
Ik denk dat de prijs gekoppeld met de ernstige tekorten en de vertraging er wel eens voor kan zorgen dat men eerder geneigd is om een Wii of een 360 te kopen. De casual gamer of het gezin met kinderen hebben meestal rond kerst wel 500 of 600 Euro extra om uit te geven, maar niet in de periode die daar na komt. De die-hard fans zullen wel meteen een PS3 kopen, maar de rest zal zich rond kerst in de winkel staan en zien dat de PS3 er niet is of uitverkocht is en dat er voor een stuk minder geld wel een andere console beschikbaar is.

Als het Sony niet lukt om snel winst te maken op de PS3, dan kan dit weleens de laatste console van Sony zijn en in het ergste geval, het einde van het bedrijf. Sony maakt tegenwoordig al weer wat winst, maar het bedrijf is nog steeds sterk afhankelijk van de PlayStation divisie en staat nog steeds flink in het rood.

Nintendo moet deze extra tijd die er verkregen is goed benutten om de Wii bij een veel groter publiek bekend te maken. Als Nintendo dit goed aanpakt, kan er een enorm deel van het marktaandeel van Sony afgesnoept worden.

Verwijderd

Little Bear schreef op woensdag 06 september 2006 @ 16:46:
Idd, ben nintendo freak in hart en nieren, en aangezien dit toch goed nieuws is voor nintendo kan ik hier wel om lachen.

Ben totaal niet voor sony, maar ben verstokt console gamer, dus alle consoles komen hoe dan ook in huis.
Ik heb hier ook alle consoles in huis, maar een 'freak' van een bepaald merk ben ik niet.
Het is alleen maar mooi dat je als gamer zoveel keus hebt, dat sommige mensen bepaalde consoles/merken afkraken gaat er dan bij mij ook niet in.

Op het ene console speel je weer meer dan het andere maar ik zou ze voor geen goud willen missen.

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

MetroidPrime schreef op donderdag 07 september 2006 @ 02:30:
Als het Sony niet lukt om snel winst te maken op de PS3, dan kan dit weleens de laatste console van Sony zijn en in het ergste geval, het einde van het bedrijf. Sony maakt tegenwoordig al weer wat winst, maar het bedrijf is nog steeds sterk afhankelijk van de PlayStation divisie en staat nog steeds flink in het rood.
Dat zijn wel heel erge doemscenario's. Sony heeft het een tijdje misschien wat minder goed gedaan, maar einde van het bedrijf als de PS3 niet een groot genoeg succes wordt is wat overdreven. De entertainment tak is inderdaad een tak die het altijd erg goed heeft gedaan, mede dankzij het succes van de PS, maar failliet gaan als die tak het minder doet zie ik niet gebeuren. Dat bedrijf is dusdanig groot dat als het echt heel erg slecht gaat ze nog heel erg veel kunnen reorganiseren (lees afstoten).

Verwijderd

ik zit nu dus van die site een pers conferentie te kijken van de ps3.

maar is dit serieus? die mensen daar hebben nul komma nul procent charisma.

Maar na het zien van het filmpje vind ik de playstation 3 eigenlijk zo slecht nog niet. als ik me een beetje kan voorstellen wat ze allemaal hebben weggeknipt is het mss best een tof apperaat. (maar zowiezo veel te duur :) )

--
ik had trouwens de film de warriors gezien en ging op zoek naar de game. dus niet voor de gamecube. Ik was laatst ergens ik zag een erg mooi spel. god of war.
maar niet voor de gamecube dus. Jammer maar typisch :)

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2006 09:32 ]

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 09:25:
[...]
maar is dit serieus? die mensen daar hebben nul komma nul procent charisma.
is serieus ja, waarom denk je dat met de E3 iedereen zo negatief was over Sony? Hun conferentie verbleekte volledig vergeleken met die van Microsoft en Nintendo

• Captain N
Zoals ik al wel had verwacht: Super Paper Mario wordt gewoon een Wii titel. :)

http://wii.ign.com/mail/

Mijn foto's op Flickr.

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

"These batlles have actualy took place in aciant Japan....So here is this giant enemy crab"

Lol wtf?

Verwijderd

Mmmm, toch maar eens rondlezen hier ... zal toch echt aan de console moeten dit keer :

betr. Call of Duty 3 ...
"Unlike Call of Duty 2, Activision doesn't plan to release a version for the PC or GameCube which has angered many fans of the game."

Al meer info over de prijs ? Op Wikipedia staat dit :
"Nintendo Germany's general manager Bernd Fakesch mentioned at Leipzig Games Convention 2006 that the European price for the console had not been decided yet, but is expected to be less than €250"

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2006 12:21 ]

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 12:21:
Al meer info over de prijs ? Op Wikipedia staat dit :
"Nintendo Germany's general manager Bernd Fakesch mentioned at Leipzig Games Convention 2006 that the European price for the console had not been decided yet, but is expected to be less than €250"
Alle informatie die er op dit moment bekend is over de prijs staat in de startpost onder de koppen "Prijs" en "Launch".

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

MrVegeta schreef op donderdag 07 september 2006 @ 11:24:
"These batlles have actualy took place in aciant Japan....So here is this giant enemy crab"

Lol wtf?
hit it's weak spot for massive damage!
massas spoofs van te vinden op youtube btw :)

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Boeb0e schreef op donderdag 07 september 2006 @ 13:17:
[...]

hit it's weak spot for massive damage!
massas spoofs van te vinden op youtube btw :)
Die presentatie van die game was echt zo geniaal :P "we have new features... like real time weapon change" 8)7

This space is occupied

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.