2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
- MetroidPrime
- Registratie: Oktober 2003
- Laatst online: 22-06 20:14
Turn it up loud, captain!
Topicstarter"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Dat is waar ja, jij gaat hem gewoon in Japan kopen. Dan hoop ik dat de Yen ineens knetterhard stijgt de komende maandenCaptain N schreef op donderdag 14 september 2006 @ 14:53:
Tenminste, naja... je snapt wat ik bedoel.Hoe dan ook, 25.000 Yen heb ik er wel voor over!
Anoniem: 91628
Persoonlijk vind ik het nog altijd geen €250 waard. Voor €50 meer heb je al een apparaat waar veel meer technologie in verwerkt zit. De Wii is voor zover ik weet een opgevoerde GameCube met een extra stukje hardware er bij, en een lollige demo. Al met al vind ik dat eigenlijk te duur, wanneer ik het bijvoorbeeldmet de Xbox 360 vergelijk. Ik had meer verwacht van de Nintendo, en de Wii. Het apparaat is nog steeds wel leuk en zo, maar voor die prijs zou ik het gewoon echt niet kopen. Prijs / prestatie is wel iets waar ik altijd een beetje op let bij het kopen van een bepaald product. Dus, vandaar.
Nee, ik zal eerder gaan voor een Xbox 360 premium, of één van de PlayStation 3 versies uiteindelijk. En ik was eigenlijk best een grote voorstander van de Wii rond de E3 begin dit jaar. Uiteindelijk vind ik het gewoon teleurstellend. Natuurlijk niet alles, dat is ook weer een beetje overdreven. Maar gewoon alles bij elkaar opgeteld. Het gaat zich niet alleen om de prijs van het apparaat zelf. Ook de hele mikmak er om heen. De prijzen van de games liggen dalijk een tientje onder die van de games op de andere twee consoles. En dat kan al helemaal niet! De frutseltjes er om heen zijn ook behoorlijk duur vind ik. Een extra controllertje (compleet), en je bent meteen €60 armer.
Misschien dat ik het apparaat ooit nog wel eens zal kopen, wie weet. Ik zal het de eerst komende tijd in ieder geval niet aanschaffen. En waarschijnlijk ga ik achter een tijdje één van de andere twee consoles kopen. Welke weet ik nog niet echt. Dat ligt een beetje aan de games die gaan verschijnen.
Eigenlijk zie ik niet echt iets speciaals in de Wii, uitgezonderd de controller en de games die er speciaal voor gemaakt zijn. De rest van de nieuwigheden kan ik al jaren met mijn PC.
Ditzelfde antwoord is al eerder gegeven vandaag: Koop dan gewoon geen Wii maar een 360 o.i.d.Anoniem: 91628 schreef op donderdag 14 september 2006 @ 16:39:
Persoonlijk vind ik het nog altijd geen €250 waard. Voor €50 meer heb je al een apparaat waar veel meer technologie in verwerkt zit. De Wii is voor zover ik weet een opgevoerde GameCube met een extra stukje hardware er bij, en een lollige demo. Al met al vind ik dat eigenlijk te duur, wanneer ik het bijvoorbeeldmet de Xbox 360 vergelijk. Ik had meer verwacht van de Nintendo, en de Wii. Het apparaat is nog steeds wel leuk en zo, maar voor die prijs zou ik het gewoon echt niet kopen. Prijs / prestatie is wel iets waar ik altijd een beetje op let bij het kopen van een bepaald product. Dus, vandaar.
Nee, ik zal eerder gaan voor een Xbox 360 premium, of één van de PlayStation 3 versies uiteindelijk. En ik was eigenlijk best een grote voorstander van de Wii rond de E3 begin dit jaar. Uiteindelijk vind ik het gewoon teleurstellend. Natuurlijk niet alles, dat is ook weer een beetje overdreven. Maar gewoon alles bij elkaar opgeteld. Het gaat zich niet alleen om de prijs van het apparaat zelf. Ook de hele mikmak er om heen. De prijzen van de games liggen dalijk een tientje onder die van de games op de andere twee consoles. En dat kan al helemaal niet! De frutseltjes er om heen zijn ook behoorlijk duur vind ik. Een extra controllertje (compleet), en je bent meteen €60 armer.
Ik heb zelf een 360 staan, maar vind dit er toch geweldig uitzien. Het gedonder (niet persoonsgericht, iedereen heeft het erover) over de prijs is niets meer dan meegaan met de hype. Nintendo heeft de max prijs aangegeven en ze gaan dat er dus ook voor rekenen. Als je het niet waard vindt: helemaal top, maar er zijn genoeg mensen met een andere mening. Ik vind het idee van de Wii namelijk geweldig.
[ Voor 15% gewijzigd door Pewwy op 14-09-2006 16:49 ]
Dit topic is gesloten.