Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 64 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.173 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:03
Ja *O* Mario Strikers Charged *O*
It's a Mario Smash Football / Super Mario Strikers title by the looks of it. They're going to play it on stage now - they first choose captains. Bowser, Peach, Mario and Donkey Kong are selectable, and then they pick companions and a stadium.

[ Voor 5% gewijzigd door Hoedje op 23-08-2006 11:17 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Jeps. Mario Strikers Charged.

edit: Bah, te laat :P

[ Voor 35% gewijzigd door Captain N op 23-08-2006 11:18 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:11
Battallion Wars ii ook bekend als BWii. _/-\o_

[ Voor 31% gewijzigd door MetroidPrime op 23-08-2006 11:21 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Cool, een nieuwe BW! De eerste soort van RTS op de Wii dus :D
Battalion Wars 2. Cleverly abbreviated as BWii.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Excite Truck! Super Mario Galaxy (which still looks bloody amazing)! The plane demo that we've forgotten the name of! Metroid Prime 3! Table Tennis! WarioWare! Baseball! Red Steel! Zelda!

Yeah, it's the reel from E3. Shame. They're showing off all the stuff from Zelda now - firing the arrows, slashing with the sword, fishing. Nothing new here. Move along.
Tafel tennis is toch wel nieuw????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-09 21:51

Smoonshine

Feyenoord!!

En afgelopen volgens mij. Geen releasedata dus :(

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Nope, waarschijnlijk toch in september, zoals Iwata eerder al zei. Dat verklaart ook de nogal lauwe verslaggeving van IGN en het bekend maken van de uitnodiging (vandaag).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een bagger weer zeg. "Wii prove our promise." welke promise? een beetje opnieuw laten zien wat ik op de e3 al heb gezien lekker fucking boeiend. Als je nou niks wil laten zien/horen houd dan gewoon geen press praatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Het viel mij allemaal een beetje tegen :p ik had meer verwacht :) in het kort:
"Wii prove our promise."

That seems to be our lot. So, in summary - the actually new things from the last hour were... Mario Strikers Charged; Battalion Wars 2; a pink DS Lite on October 27th; and about 300 pictures of a model with erect nipples on Pat's camera.
B)

Edit: Bah, er was een nieuwe pagina 8)7 niet gezien.
Oscar Mopperkont schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 11:26:
[...]

Tafel tennis is toch wel nieuw????
Tafel tennis was al bekend met de E3 dacht ik. 2van die japanse dames die heel apart de controller naar links en rechts verschuiven en zo vrij snel tafeltennis speelden en er heel statisch bij stonden :p

[ Voor 37% gewijzigd door Dutchie! op 23-08-2006 11:34 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 11:29:
"Wii prove our promise." welke promise?
Dat ze in september de releasedate en prijs bekend maken :P

Edit: this is DICE al over again :/

[ Voor 9% gewijzigd door Hoedje op 23-08-2006 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik snap ook niet dat ze de releasedata niet gewoon bekend maken. Sony en MS hebben beiden al hun kaarten op tafel liggen en de Wii release is gewoon dichtbij als we nintendo moeten geloven. Wanneer ze tegen deze tijd de releasedatum geven, kunnen mensen alvast rekening gaan houden met hun uitgaven in die maand. Tuurlijk houd je op deze manier de aandacht vast, maar het begint nu toch wel een beetje irritant te worden. Elke Ninty fan ziet uit naar de release, maar telkens wanneer het er op lijkt dat ze nu eindelijk met nieuwe info komen, krijgen we weer een oud verhaal. Maar ja, misschien ben ik ook wel gewoon gefrustreerd.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Nou ik hoop dat jullie mij kunnen verder helpen, want ik word het toch wel zat van zo langzamerhand. Ik speel momenteel Zelda - TWW, alleen kom ik niet verder.

spoiler:
Ik heb een walktrough geheel tegen mijn gebruiken in gedownload (http://www.zeldanederland.nl/content.php?content.47), maar daar word ik ook niet veel wijzer van. Als ik alles zo lees heb ik alleen tot en met hoofdstuk 13 gedaan en zou ik bij '14. Terug naar Hyrule Castle' moeten zijn. Maar ik ben momenteel bij de 'missie' van het forest water dat 20 minuten goed blijft, waarna het weer gewoon water wordt. Je moet hierbij die wezentjes op allerlei eilanden, water geven. Deze zijn als rode blaadjes gemarkeerd. Alleen kom je dus bij de meeste eilanden er niet zomaar op. Het wezentje bijvoorbeeld dat vlakbij het forest haven eiland zit (waar je het water ophaald) zit heel hoog! Moet je dan eerst de rest van de plantjes doen? Ik vind het maar een vervelende missie :/ .

Maar als ik de walktrough lees doen zij er hele andere dingen en lees ik er niks over terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Nieuwe trailer van Sonic http://www.gamevideos.com/video/id/5229 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Nieuwe Sonic and the Secret of the Rings trailer. :)

edit: Damn you Hoedje! Weer te laat. :P

edit 2: BWii gaat online :)
3 Online Multiplayer Modes
Assault: Instant Combat
Skirmish: Tactical depth
Co-op: Work with friends
Bron met meer facts.

En ook Mario Strikers gaat er aan geloven.
Multiplayer: Mario Strikers Charged will not only feature an action packed multiplayer mode but will also support the Nintendo WiFi connection service, allowing players to take part in tournaments with people from all around the world.
Bron.

[ Voor 98% gewijzigd door Captain N op 23-08-2006 12:11 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ziet er goed uit, lekker snel allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ik ben lekker bezig vandaag, sorry Captain N ;).

Meer info over BWii op IGN:
Tricked into believing that the Solar Empire is developing a devastating super-weapon, Commander Pierce and Colonel Windsor of the Anglo Isles launch a pre-emptive strike on the Coral Atolls. The world is once again at war.

Drive tanks, command ships, pilot planes and direct your troops into the heart of the action in the return of the popular tactical action game for Wii.

Three Online Multiplayer Modes

Assault: Instant Combat
Skirmish: Tactical depth
Co-op: Work with friends
Three Theatres of War

Combine land, sea and air combat
Five New Naval Units

Battleship
Frigate
Submarine
Dreadnought
Transport
Six Different Races, Five Different Environments; and new vehicles for each side.

The Wii-mote provides "intuitive, all-action gameplay."

Greater tactical depth

Capture facility buildings to re-spawn units (HQ, Barracks, Factories, Airfield, Docks)
Use Map Screen Commanding to order from afar
Bigger and Better

20+ single player missions AND 15+ mp missions Increased replay value

IGN rated Battalion Wars for GameCube an 8.8 and selected the game as one of the 2005's stand-out products. We can't wait to see what Kuju does with the sequel.
Verder komt er ook nog een trailer van Mario Football Charged op IGN. En zijn beide titels, dus MFC en BWii speelbaar op de beursvloer, die pas morgen opent :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Afbeeldingslocatie: http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/690/690720/bringiton_1156314656.jpg
Om weer even op dit plaatje terug te komen, er is erg veel tekst weggesoept. Het lijkt te veel tekst om alleen een adres te zijn en Matt vond het kennelijk belangrijk genoeg om deze teaser op zijn blog te zetten. Ik denk dat daar het programma voor de dag stond en dat daar kennelijk iets tussen stond wat we nog niet mochten weten.
Waypoint schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 11:58:
Nou ik hoop dat jullie mij kunnen verder helpen, want ik word het toch wel zat van zo langzamerhand. Ik speel momenteel Zelda - TWW, alleen kom ik niet verder.
Ik heb een walktrough geheel tegen mijn gebruiken in gedownload (http://www.zeldanederland.nl/content.php?content.47), maar daar word ik ook niet veel wijzer van.
Dat stuk waar je het over hebt is alleen maar een sidequest als ik het me goed herinner, je hoeft het niet te doen om het spel uit te spelen. De walkthroughs op GameFAQs zijn een stuk uitgebreider en in sommigen staat een uitleg over die sidequest.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
LGC begint van de grond te komen:

Filmpje van Mario Football Charged @ IGN (omg dat Engels met Duits accent :/)
Filmpje van Mario Football Charged @ YF (veel beter filmpje, langer dan IGN, maar weer dat *&(%@! accent en ook wel erg groot 150 mb)

Screens van BWii @ YF

Trailer van Red Steel @ YF (nieuwe trailer van hetzelfde stukje van de game, aanrader though (!), mooie close-ups van de controller etc.)

Screens van SMB: Banana Blitz (zien er erg goed uit, naar mijn mening)

Filmpje van Elebits @ YF (ook een multiplayer mode!)

Screens van Sonic and the Secret Rings @ YF (naast de nieuwe trailer, dus ook veel screenshots, leuk met controller uitleg erbij!)

Ik ben benieuwd wat we morgen nog te zien krijgen, van de beursvloer :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Er blijkt toch nog iets nieuws vrijgegeven te zijn: de Wii zal in Europa niet meer dan €250,- gaan kosten.

[ Voor 22% gewijzigd door MetroidPrime op 23-08-2006 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

MetroidPrime schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 15:48:
Er blijkt toch nog iets nieuws vrijgegeven te zijn: de Wii zal in Europa niet meer dan €250,- gaan kosten.
Kortom een hint waar je weinig aan hebt. Ze hadden ook kunnen zeggen dat ie niet meer dan €1000,-gaat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
[b]Hoedje schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 14:42:
LGC begint van de grond te komen:
Screens van SMB: Banana Blitz (zien er erg goed uit, naar mijn mening)
Op IGN staan ook al een tijdje screens + nog wat slechte kwaliteit video's :P
Ik ga hem zeker halen iig :)

http://wii.ign.com/objects/824/824977.html

[ Voor 6% gewijzigd door Thormodo op 23-08-2006 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:52

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

MetroidPrime schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 12:20:
[afbeelding]
Om weer even op dit plaatje terug te komen, er is erg veel tekst weggesoept. Het lijkt te veel tekst om alleen een adres te zijn en Matt vond het kennelijk belangrijk genoeg om deze teaser op zijn blog te zetten. Ik denk dat daar het programma voor de dag stond en dat daar kennelijk iets tussen stond wat we nog niet mochten weten.
En het duuuuuurt maar en het duuuurt maar... gelukkig heb ik Meteos en Castlevania Dawn of Sorrow op de kop weten te tikken om de aandacht even af te leiden*.

*voorzover dochterlief en haar eerste tandje dat nog niet deden ;)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Misschien is het al genoemd maar wtf is er met de topicstart? De allignment ligt er echt helemaal uit. 3 schermen breed ofzo.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Plaatjes zijn dood, daar ligt 't aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Als er een nieuwe host nodig is voor plaatjes, DM me ff. Ik heb nog wel wat space wat ik ervoor wil gebruiken :)

Edit: Plaatjes voor de Startpost bedoel ik he.

[ Voor 18% gewijzigd door Dutchie! op 24-08-2006 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ik zag het gisteren ook al, de server waar de plaatjes op stonden is onbereikbaar. Ik zal wel even in mijn cache gaan zoeken of ik ze nog heb, zodat ik ze (tijdelijk) zelf kan hosten. Mocht iemand anders ze nog hebben, stuur mij dan even een DM.

EDIT: Ik heb de plaatjes helaas niet meer.

[ Voor 12% gewijzigd door MetroidPrime op 23-08-2006 22:54 ]

Verwijderd

MetroidPrime schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 15:48:
Verkeerde vertaling. Hij zei "less then 250,-", dat betekent dus gewoon 'minder'.
Minder dan 250 euro. (dus dat wil al zeggen dat 250 euro niet mogelijk is. Het zit er onder ook al is het een euro :+ )

God wat ben ik ook een fanboy :9 :D

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Er zouden trouwens toch 5 nieuwe spellen worden aangekondigd tijdens die beurs in Leipzig?

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Pfff....heel die Leipzig is me toch gruwelijk tegen gevallen. Zeg wat een built up voor bijna niets.
Nu maar weer wachten tot de volgende conferentie.

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Sur_G schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 11:08:
Pfff....heel die Leipzig is me toch gruwelijk tegen gevallen. Zeg wat een built up voor bijna niets.
Nu maar weer wachten tot de volgende conferentie.
Tsja, maar we zitten het hier zelf ook te hypen natuurlijk ;)

• Captain N
Madden Wii screenshot:

Afbeeldingslocatie: http://images.p-nintendo.com/jeux/wii/maddenrevolution/images/gc-02.jpg

En nog een paar NFS Carbon Wii screenies:

Afbeeldingslocatie: http://images.p-nintendo.com/jeux/wii/needforspeedcarbon/images/gc-01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.p-nintendo.com/jeux/wii/needforspeedcarbon/images/gc-02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.p-nintendo.com/jeux/wii/needforspeedcarbon/images/gc-03.jpg

Mijn foto's op Flickr.

Verwijderd

Ja omdat nintendo steeds niks vertelt en steeds de verwachting wekt dat er wel iets aan zit te komen.

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Dat NFS Carbon lijkt er nog best aardig uit te zien. Ben benieuwd hoe ie eruit ziet in vergelijking tot de Xbox en de Xbox 360 versie.

• Captain N
Vreemde bedoeling dit trouwens. IGN heeft van Zelda 'nieuwe' screenshots geplaatst. Op de IGN Wii frontpage staat er groot een link naar, maar die 'nieuwe' screenshots hebben ze tijden geleden ook al geplaats. MAAR, ditmaal zijn ze in een hogere resolutie. 1214x895 om precies te zijn... Wat denken jullie hiervan? Stiekem toch HD? Renders? Die Red Steel screens waren laatst ook al zo'n vreemde resolutie.

Deze ziet er overigens ook erg breedbeeld uit. :)

Hier nog wat nieuwe Project H.A.M.M.E.R. screens.

[ Voor 35% gewijzigd door Captain N op 24-08-2006 11:54 ]

Mijn foto's op Flickr.

• MetroidPrime
Captain N schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 11:40:
Vreemde bedoeling dit trouwens. IGN heeft van Zelda 'nieuwe' screenshots geplaatst. Op de IGN Wii frontpage staat er groot een link naar, maar die 'nieuwe' screenshots hebben ze tijden geleden ook al geplaats. MAAR, ditmaal zijn ze in een hogere resolutie. 1214x895 om precies te zijn... Wat denken jullie hiervan? Stiekem toch HD? Renders? Die Red Steel screens waren laatst ook al zo'n vreemde resolutie.

Die screens zijn in een vreemde resolutie en de beeldverhouding is ook vreemd. Het is geen 16:9, maar ook geen 4:3 of 5:4(LCD monitor). Ieder shot lijkt weer een andere beeldverhouding te hebben. De screenshots zijn niet in een HD-resolutie en zo op het eerste gezicht lijken ze niet ge-upscaled te zijn.

Die NFS Carbon foto's zien er trouwens goed uit.

Verwijderd

Bij RE4 krijg je toch bij bepaalde situaties ook van die zwarte balken onder en boven... Of was dat nu een ander spel, in ieder geval, miss krijg je balken alleen als je 'in-zoomt' om gefocust te schieten e.d. :?

• Hoedje
Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 13:13:
Bij RE4 krijg je toch bij bepaalde situaties ook van die zwarte balken onder en boven... Of was dat nu een ander spel, in ieder geval, miss krijg je balken alleen als je 'in-zoomt' om gefocust te schieten e.d. :?
Dat is toch Zelda? Maar wat bedoel je daar precies mee?

[ Voor 5% gewijzigd door Hoedje op 24-08-2006 13:15 ]

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Zelda is toch sowieso volledig breedbeeld?dat was juist het voordeel van de Wii versie (progressive widescreen + wiimote)

This space is occupied

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 13:13:
Dat zit sinds Ocarina of Time in de Zelda spellen. Als je een target-lock hebt, dan krijg je boven en onder in beeld zwarte balken, voor een soort inzoom-effect. Omdat Twilight Princess het eerste breedbeeld Zelda spel ziet het er misschien vreemd uit.

RE4 had het hele spel door zwarte balken, omdat het een letterboxed breedbeeld spel was.

• Captain N
Collaborator schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 13:19:
Zelda is toch sowieso volledig breedbeeld?dat was juist het voordeel van de Wii versie (progressive widescreen + wiimote)
Ah ok, dat had ik even gemist dan. Maar aangezien ik een breedbeeld tv heb, komt dat iig goed uit. Zoveel games die breedbeeld ondersteunen zijn er op dit moment helaas nog niet.

Mijn foto's op Flickr.

• MetroidPrime
Captain N schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 13:40:
[...]

Ah ok, dat had ik even gemist dan. Maar aangezien ik een breedbeeld tv heb, komt dat iig goed uit. Zoveel games die breedbeeld ondersteunen zijn er op dit moment helaas nog niet.
Ik geloof dat de meeste Nintendo titels op de Wii breedbeeld gaan ondersteunen. Van Mario, Zelda en Metroid was dat al bevestigd, geloof ik. Alleen zijn er, volgens IGN, nog een aantal third-parties die weigeren breedbeeld ondersteuning in de Wii versie te implementeren.

[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 24-08-2006 13:55 ]

Verwijderd

Voor wie een samenvatting zoekt van de eerste dag van de Games convention:
http://www.wii-gamer.nl/text.php?id=245

Verwijderd

MetroidPrime schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 13:22:
[...]

Dat zit sinds Ocarina of Time in de Zelda spellen. Als je een target-lock hebt, dan krijg je boven en onder in beeld zwarte balken, voor een soort inzoom-effect. Omdat Twilight Princess het eerste breedbeeld Zelda spel ziet het er misschien vreemd uit.

RE4 had het hele spel door zwarte balken, omdat het een letterboxed breedbeeld spel was.
Dat bedoel ik :) is al een tijdje geleden dat ik ze (uit)gespeeld heb O-)

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Vreemde bedoeling dit trouwens. IGN heeft van Zelda 'nieuwe' screenshots geplaatst. Op de IGN Wii frontpage staat er groot een link naar, maar die 'nieuwe' screenshots hebben ze tijden geleden ook al geplaats. MAAR, ditmaal zijn ze in een hogere resolutie. 1214x895 om precies te zijn... Wat denken jullie hiervan? ...
Ditzelfde hebben ze ook gedaan bij de SSB:Brawl screenshots. Twee paginas vol met oude screenshots... snap er niet veel van. Waarom? Alleen om de resolutie?

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik heb steeds de neiging om wiign in te typen :P als ik naar ign wil gaan :D .. irri :p

This space is occupied

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Sur_G schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 14:46:
[...]

Ditzelfde hebben ze ook gedaan bij de SSB:Brawl screenshots. Twee paginas vol met oude screenshots... snap er niet veel van. Waarom? Alleen om de resolutie?
Ook nog eens een resolutie die de Wii niet kan halen...

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Toch als ik naar Madden kijk, dan lijkt het spel me geen ruk aan omdat ik niks van American Football snap, maar het ziet er best goed uit moet ik zeggen.

Verwijderd

Minder dan 250 euro vind ik nou niet zo'n verrassing. ;) Hoger dan 250 zou me heel erg verbaasd hebben. Als hij het op deze manier aankondigt is 199 euro waarschijnlijk ook al uitgesloten. Ik gok op 229 of 239 euro.
Waypoint schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 11:58:
spoiler:
Die missie is idd maar een sidequest, maar de reden dat het niet lukt is -als ik het me allemaal goed herinner, het is jaren geleden - dezelfde reden als dat je vastzit in het hoofdspel. Volgens mij moet je nu het warp-item (naam vergeten) zien te vinden. Ik meen me te herinneren dat je daarvoor met je pijl en boog op een tornado moet schieten.

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Zit iedereen te slapen?

EA heeft gewoon nog een paar launchtitels vrijgegeven:
  • SSX
  • Harry Potter
  • The Godfather
  • Tiger Woods
bron
Tiger Woods zou best wel eens geinig kunnen zijn. Golf op de Wii is sowieso wel een goed idee en Tiger Woods is volgens mij een goede franchise. :)

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

SSX :D

Dan kun je de controller onder je voeten binden en allerlei rare sprongen maken :+

Zijn het trouwens gewoon serie-titels of zijn dit unieke Wii uitvoeringen. NFS: Carbon gaat namelijk ook al geen gebruik maken van de Wii controller en wanneer dit gewoon opvolgers zijn van oude versies, zou dit ook wel eens het geval kunnen zijn met deze spellen. Zeker in het geval van Tiger Woods een dikke flater lijkt mij. En ik zou er met EA niet eens van staan te kijken.

uhm...

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

NFS maakt wel gebruik van de controller, je gebruikt de nunchuck voor gas en controller voor sturen (neem aan gyroscopisch). en Tiger Woods krijgt op IGN behoorlijk goede cijfers.

Zat trouwens net even te kijken naar Madden op de Xbox en moet zeggen dat ik die er mooier uit vond zien dan op de Wii...

[ Voor 25% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 24-08-2006 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harry potter wisten we trouwens al... ;-) die zat al bij de 1e 5 die ze aankondigden, de rest weet ik niet O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Als het zo doorgaat, dan heeft Nintendo straks meer dan de verwachtte 27 launchtitels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Call of Duty 3 Wii Multiplayer facts (not good!)

Yesterday I posted a story on Call of Duty 3 for the Wii, in which a Nintendo forums member said that Game Informer metioned that the game would have 16 player wifi. The info was indeed posted in Game Informer, but there was an error. I received a statement from Activision earlier today.

“That was a misprint on Game Informer’s part. We wanted to clear up that the Wii version will not have online multiplayer, but is being developed to take advantage of the unique controls and provide an amazing single player interactive experience.”

So there you go, no online multiplayer for Call of Duty 3. I think that is a HUGE disappointment, but at least we have the facts straight. Thanks very much to Activision’s PR agency for clearing things up.
Valt me toch wel tegen. Hopelijk krijgen we nou niet hetzelfde als met de Cube. En dat excuus van "we werken aan de controls" (en hebben dus geen tijd voor de MP) gaat er bij mij niet in. Ze moeten gewoon een complete game afleveren imo. En nu stelt Nintendo ze daar toe in staat door ook goede online diensten te leveren, maar dan moeten ze er wel gebruik van gaan maken.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Madden Wii filmpje vanuit Leipzig: http://www.youtube.com/watch?v=ggDcXzFPezQ

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
De plaatjes zijn weer terug in de startpost! Ik kon niet alle plaatjes meer terugvinden, dus er ontbreken er nog één of twee en er zijn een paar plaatjes door nieuwe plaatjes vervangen. Mocht iemand nog kunnen helpen met de ontbrekende plaatjes, laat het me weten!
Vanitas schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 01:09:
[...]

Valt me toch wel tegen. Hopelijk krijgen we nou niet hetzelfde als met de Cube. En dat excuus van "we werken aan de controls" (en hebben dus geen tijd voor de MP) gaat er bij mij niet in. Ze moeten gewoon een complete game afleveren imo. En nu stelt Nintendo ze daar toe in staat door ook goede online diensten te leveren, maar dan moeten ze er wel gebruik van gaan maken.
Ik denk dat dit iets is dat je erg vaak bij de eerste generatie spellen terug zal zien. Veel publishers zagen voor de E3 de Wii niet zitten en na het succes op de E3 moest er even snel een paar spellen voor de launch klaargezet worden. Ik dat je vanaf de tweede generatie spellen meer online spellen zult zien. Nintendo zal zelf gelukkig vanaf het begin online ondersteunen met Twilight Princess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor online ondersteuning komt er dan voor de Twilight Princess :?
multiplayer of zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Oscar Mopperkont schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 22:03:
NFS maakt wel gebruik van de controller, je gebruikt de nunchuck voor gas en controller voor sturen (neem aan gyroscopisch). en Tiger Woods krijgt op IGN behoorlijk goede cijfers.

Zat trouwens net even te kijken naar Madden op de Xbox en moet zeggen dat ik die er mooier uit vond zien dan op de Wii...
Ik meen dat EA gezegd had dat NFS voor de classic controller werd gemaakt, dus geen speciale Wii mogelijkheden heeft. Of dit moet inmiddels gewijzigd zijn. Lijkt me trouwens ook niet zo veel werk om een analoog pookje om te programmeren naar gyroscopische bewegingen.

Ik begin trouwens wel een beetje het idee te krijgen dat veel ontwikkelaars vooral op de Wii mogelijkheden letten en de graphics er een beetje bij laten zitten. Dat vind ik eigenlijk best wel
zonde. De Wii zou graphics aan moeten kunnen die gelijkwaardig zijn aan de laatste generatie Xbox games, maar wat je nu vaak ziet zijn graphics die nog slechter zijn dan Gamecube graphics. Iets wat toch niet echt nodig is lijkt mij. De architectuur van de GC en Wii is volgens mij zo'n beetje hetzelfde met het verschil dat de Wii krachtiger is. Dan moet het voor ontwikkelaars toch niet zo'n probleem zijn om hun games mee te schalen met het krachtsverschil?

Wat me trouwens net nog te binnen schoot. Aangezien de Wii krachtiger is en je ook GC spellen kunt spelen. Zou het dan niet zo zijn dat spellen die nu framerate problemen hebben op de Wii wel gewoon soepel lopen. Misschien dat ik dan ook eindelijk eens verder ga met NFSU2 :)

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Smoonshine schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 08:28:
De Wii zou graphics aan moeten kunnen die gelijkwaardig zijn aan de laatste generatie Xbox games, maar wat je nu vaak ziet zijn graphics die nog slechter zijn dan Gamecube graphics.
Minimaal zou je zeggen. De Xbox was natuurlijk krachtiger dan de GameCube, maar je zou toch zeggen dat als de GameCube dezelfde proc-snelheid heeft en meer geheugen dan de Xbox dat ie er ook meer uit moet weten te halen, maar daar blijkt tot nu toe weinig van. Heb het idee dat er veel huidige generatie spellen geport worden naar de Wii alleen dan met nieuwe controls.

Dat CoD geen online mogelijkheden krijgt valt me ook erg tegen. De Wii is ideaal voor FPS spellen en als je bv mensen van de PC wilt overhalen om ook een Wii te halen zul je op zijn minst online moeten aanbieden. Om de graphics hoef je natuurlijk niet over te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
[...]
Ik meen dat EA gezegd had dat NFS voor de classic controller werd gemaakt, dus geen speciale Wii mogelijkheden heeft. Of dit moet inmiddels gewijzigd zijn. Lijkt me trouwens ook niet zo veel werk om een analoog pookje om te programmeren naar gyroscopische bewegingen.
Oscar is goed op de hoogte. Dat NFS voor de classic controller zou worden gemaakt was een gerucht... dat EA de Wiimote en Nunchunk gebruikt is een feit. Het is weldegelijk veel werk, tenminste dat zeggen Nintendo zelf en de verschillende gameontwikkelaars. "Het is dan wel niet hi-def, maar we zijn wel veel tijd kwijt aan de controller."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Als dat inderdaad zo is dat de ontwikkelaars nu nog veel tijd kwijt zijn voor de controller dan zul je in de 2e generatie spellen toch wel een grote vooruitgang moeten zien. Als ze eenmaal de controller onder "controle" hebben, dan kan er meer aandacht besteed worden aan de rest. Zaak voor Nintendo dus om het momentum vast te houden tot die 2e generatie, want anders kijkt misschien niemand meer naar de Wii om, omdat hij wellicht tegenvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 09:13:
Als dat inderdaad zo is dat de ontwikkelaars nu nog veel tijd kwijt zijn voor de controller dan zul je in de 2e generatie spellen toch wel een grote vooruitgang moeten zien. Als ze eenmaal de controller onder "controle" hebben, dan kan er meer aandacht besteed worden aan de rest. Zaak voor Nintendo dus om het momentum vast te houden tot die 2e generatie, want anders kijkt misschien niemand meer naar de Wii om, omdat hij wellicht tegenvalt.
Klinkt er ergens heel logisch. Maar de PS2 viel het eerste jaar ook tegen, en toch is het uiteindelijk allemaal (heel) goed gekomen. Er is niet echt één strategie die succes garandeert. Al denk ik wel, dat Nintendo één van de succesvolle strategiën heeft gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Hoedje schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 09:18:
[...]

Klinkt er ergens heel logisch. Maar de PS2 viel het eerste jaar ook tegen, en toch is het uiteindelijk allemaal (heel) goed gekomen. Er is niet echt één strategie die succes garandeert. Al denk ik wel, dat Nintendo één van de succesvolle strategiën heeft gevonden...
De PS2 had natuurlijk wel een erg succesvolle voorganger. Veel mensen gaan dan automatisch over naar de volgende versie, omdat de vorige zo goed beviel. De Gamecube was niet zo heel succesvol en de Wii is natuurlijk een heel nieuw concept dus je hebt weinig om op terug te vallen.

Met de launchgames zit het op dit moment wel goed, maar ik denk dat veel potentiële kopers de kat nog wel even uit de boom kijken. En eigenlijk zou de Wii voor die mensen een paar grote exclusieve titels moeten hebben. Tuurlijk zijn Metroid en Zelda grote titels, maar daar zijn het volgens mij ook vooral de fans die er naar uit zien.

Maar ik neem aan dat Nintendo tegen die tijd wel zorgt voor voldoende demo-pods. Ik hoop alleen dat ze daar dan ook een paar "volwassen" titels op laten zien. Zoals bijvoorbeeld Red Steel of een Call of Duty. Titels als Wario Ware zijn natuurlijk ook wel leuk, maar ik denk niet dat die genoeg overtuigingskracht heeft om iemand over te halen een Wii te kopen. Met de 2 eerder genoemde titels kun je het publiek overtuigen dat de Wii ook goed geschikt is voor grote/volwassen titels en niet alleen leuk is als gadget.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al iets bekend over een online of multiplayer functie voor Red Steel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Smoonshine schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 09:52:
Maar ik neem aan dat Nintendo tegen die tijd wel zorgt voor voldoende demo-pods. Ik hoop alleen dat ze daar dan ook een paar "volwassen" titels op laten zien. Zoals bijvoorbeeld Red Steel of een Call of Duty. Titels als Wario Ware zijn natuurlijk ook wel leuk, maar ik denk niet dat die genoeg overtuigingskracht heeft om iemand over te halen een Wii te kopen. Met de 2 eerder genoemde titels kun je het publiek overtuigen dat de Wii ook goed geschikt is voor grote/volwassen titels en niet alleen leuk is als gadget.
Ik denk JUIST wel dat titels als Wario Ware daar geschikt voor zijn. Net zoals games als Brain Training en Nintendogs voor de DS bijvoorbeeld. Dingen als CoD zijn wel leuk, maar daar is het verschil met de PS3 en X360 natuurlijk wel wat minder. Dan is het meer een afweging tussen de controls van de Wii en de graphics van de PS3/X360. Bij die eerder genoemde games valt er weinig af te wegen. Die zijn gewoon zo nieuw en/of vreemd dat je ze nergens anders voor kunt krijgen en er wel een Wii voor moet kopen! :) Op de DS zijn het ook niet de games die er ook voor de PSP zijn maar dan met touchscreen ondersteuning die het zo goed doen. En al helemaal niet in Japan. Totaal nieuwe games als Nintendogs, Brain Training, Big Brain Academy, en (tot op heden) in Japan English Training staan al maanden in de top 10 van de best verkochte games in Japan. En natuurlijk Mario voor de fans. :)

Wat betreft dat online gebeuren van de Wii... op IGN staat een interview met een gast van Activision over Tony Hawk (met wat nieuwe screens). Hierin staat:
Gamers hoping for an online component, however, are in for bad news, because one isn't planned. Activision would not say why, but IGN has separately learned from multiple development sources that Nintendo will not release Wii Wi-Fi Connection libraries to third parties until early 2007, which means that no third party launch title will have an online mode.
Bron. :?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik doelde voor Wario Ware ook meer op het gadget gehalte. Tuurlijk is het een leuk spel, maar het zijn alleen maar mini-games die je kunt spelen. Je koopt zo'n apparaat niet alleen om mini-games te spelen.

Aan de andere kant is het wel een uitstekend spel om de verschillende mogelijkheden van de controller te laten zien. En het gaat zeker bekijks trekken wanneer mensen er mee bezig zijn. Daarbij is het ook zo dat je niet de situatie krijgt dat bepaalde personen de hele middagen achter die demopods staan.

Ze moeten dus eigenlijk gewoon een mooie mix maken van een paar demopods. 1 met Wario, 1 met Zelda en 1 met Red Steel. Zo kunnen ze ook laten zien dat de Wii grafisch zijn mannetje staat, zonder direct te concurreren met de PS3 en X360.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:04

S2S

Captain N schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:16:
[...]

Gamers hoping for an online component, however, are in for bad news, because one isn't planned. Activision would not say why, but IGN has separately learned from multiple development sources that Nintendo will not release Wii Wi-Fi Connection libraries to third parties until early 2007, which means that no third party launch title will have an online mode.
[...]

Bron. :?
Zoals ik vaker heb gezegd. Je denkt hehe zie, ze leren het wel, en als het dan zo ver is dan toch weer dat eigenwijze Nintendo gedoe. Ik begrijp het niet! Het zou NL prachtig zijn om COD3 op de Wii ook met 16 man online te spelen. Nu koop ik helemaal de X360 versie.

[ Voor 53% gewijzigd door S2S op 25-08-2006 11:01 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Smoonshine schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:30:
Ik doelde voor Wario Ware ook meer op het gadget gehalte. Tuurlijk is het een leuk spel, maar het zijn alleen maar mini-games die je kunt spelen. Je koopt zo'n apparaat niet alleen om mini-games te spelen.
Er zijn zat mensen die de console wel kopen voor dat soort spellen. Jij doelt nu op de die hard old school gamers die een console kopen voor dingen die je vooral leest in fora zoals deze :P

Je vergeet dan de gehele groep mensen die dat niet doen, zoals de touch generation die nintendo al heeft geintroduceerd met de ds.

Tuurlijk is er een kleine groep die hard gamers die moeielijke uitgebreide spellen wilt en wil schieten met CoD. Maar er zijn meer die dat niet willen en veel willen party`en met de wii.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Verwijderd schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 08:21:
Wat voor online ondersteuning komt er dan voor de Twilight Princess :?
multiplayer of zo :P
Zou ik ook graag willen weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

disjfa schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 11:06:
[...]

Er zijn zat mensen die de console wel kopen voor dat soort spellen. Jij doelt nu op de die hard old school gamers die een console kopen voor dingen die je vooral leest in fora zoals deze :P
Dat zijn dan ook DS spellen. Ik persoonlijk vind een hand-held ook meer geschikt om "korte" spelletjes op te spelen. Aangezien je zo'n ding meestal gebruikt voor de korte periodes tijdens reizen/vakanties enz. Op een console zie ik toch graag games verschijnen waarbij ik langer bezig ben dan 10 minuten. En dat dan aangevuld met games als Wario Ware om te multiplayeren.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Smoonshine schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:30:
Ze moeten dus eigenlijk gewoon een mooie mix maken van een paar demopods. 1 met Wario, 1 met Zelda en 1 met Red Steel. Zo kunnen ze ook laten zien dat de Wii grafisch zijn mannetje staat, zonder direct te concurreren met de PS3 en X360.
nu noem je gewoon de games die JIJ indrukwekkend vindt :p
Mijn moeder speelt dolgraag wario ware DS, maar met actiegames moet je bij haar niet afkomen. Hetzelfde in de winkel. Mensen lopen xbox360 demopods met dat wereldoorlog spelletje straal voorbij (je ziet er enkel kleine kinderen op spelen), maar het grafisch simplistische brain age trekt gegarandeerd de aandacht van de non gamers.

*edit* om een ander voorbeeld te geven: singstar trekt veel meer volk dan een zelda of red steel (beide maar actiespelletjes) zou trekken.

[ Voor 8% gewijzigd door boe2 op 25-08-2006 11:23 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
S2S schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 11:01:
[...]

Zoals ik vaker heb gezegd. Je denkt hehe zie, ze leren het wel, en als het dan zo ver is dan toch weer dat eigenwijze Nintendo gedoe. Ik begrijp het niet! Het zou NL prachtig zijn om COD3 op de Wii ook met 16 man online te spelen. Nu koop ik helemaal de X360 versie.
Eigenwijze Nintendo gedoe? Volgens mij is COD3 van Activision? Zoals ik hierboven gezegd heb, veel developers hadden verwacht dat de Wii gigantisch zou floppen. Op de E3 zien ze ineens dat de console wel erg populair is en moeten ze in een paar maanden tijd een spel in elkaar zetten en dan is online multiplayer het eerste slachtoffer van tijdsdruk. Er gaan geruchten dat Nintendo de libraries voor het online component pas volgend jaar beschikbaar zal maken voor third-parties, maar dat lijkt me onzin omdat zowel Red Steel als Madden een online multiplayer mode hebben.

De spellen die wel al langer in ontwikkeling zijn hebben wel voor een groot deel een online component. Zelda en Red Steel zouden allebei een multiplayer mode bevatten en Metroid Prime 3 al waarschijnlijk gratis downloadable content krijgen. Ik denk dat je vanaf de tweede generatie spellen veel meer online multiplayer spellen zult gaan zien.

Over de multiplayer mode van Zelda is overigens nog niets bekend. EGM had vlak voor de E3 een artikel dat er twee verschillende versies van Twilight Princess zouden komen, dat de Wii versie 480p en breedbeeld zou ondersteunen, de Wii versie een online multiplayer mode zou krijgen en dat Navi alleen in de Wii versie zou zitten en met de Wiimote bestuurd zou worden. Op de E3 bevestigde Nintendo alle punten, behalve de online mode, dus ik ga er vanuit dat dat ook gewoon klopt.

Overigens hoop ik wel dat Nintendo online multiplayer in de Virtual Console spellen stopt. Super Mario Kart Online :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
MetroidPrime schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 11:45:
[...]

Eigenwijze Nintendo gedoe? Volgens mij is COD3 van Activision? Zoals ik hierboven gezegd heb, veel developers hadden verwacht dat de Wii gigantisch zou floppen. Op de E3 zien ze ineens dat de console wel erg populair is en moeten ze in een paar maanden tijd een spel in elkaar zetten en dan is online multiplayer het eerste slachtoffer van tijdsdruk. Er gaan geruchten dat Nintendo de libraries voor het online component pas volgend jaar beschikbaar zal maken voor third-parties, maar dat lijkt me onzin omdat zowel Red Steel als Madden een online multiplayer mode hebben.
Heb je daar iets meer info over, wat zijn ze van plan? Ik kan zelf eigenlijk niets vinden. Over Madden kan ik sowieso niets vinden. En in een interview (Red Steel) is alleen te vinden dat Nintendo dat nog bekend moet gaan maken:
NoE: Will the game support Nintendo Wi-Fi Connection, so that players can go head to head online?

MSB: "Nintendo has not announced its plans for online; you will know very soon."
(20 juli 2006)

Zelfs de gewone multiplayer zijn ze nog vaag over :P :
In Red Steel, you’ll have up to four players [in the multiplayer mode]. If they play together in split screens we can only say that the fight will not be only on screen (grins). - Nicolas Eypert, Creative Director of Red Steel
Sterker nog, zelfs in een recenter interview willen ze er niets over zeggen:
Can you tell us about the multiplayer modes in the game? Will online play be included in addition to splitscreen?

Not yet, you will know in the coming months

Will there be an online or splitscreen co-op mode? How about online one on one sword fighting tournaments?

I can tell you we will definetly have split-screen modes and controls later!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Nog even over dat online gebeuren, ik kom die net tegen op GoNintedo:
“Gamers hoping for an online component, however, are in for bad news, because one isn’t planned. Activision would not say why, but IGN has separately learned from multiple development sources that Nintendo will not release Wii Wi-Fi Connection libraries to third parties until early 2007, which means that no third party launch title will have an online mode.”
Tja, dan wordt het ook wel lastig voor bedrijven om een online mode hun spellen te maken.

Goed zo Nintendo... :X

[ Voor 3% gewijzigd door Vanitas op 25-08-2006 12:32 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Zie mijn post een halve pagina omhoog ;)

Ik kom net dit Elebits filmpje tegen. Best leuk, je ziet er ook de Wii controller in in actie. Iemand al opgevallen dat op de nunchuck de bovenste trigger nu een rond knopje is? :)

http://www.gamevideos.com/video/id/5266

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Hoedje schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 12:02:
[...]

Heb je daar iets meer info over, wat zijn ze van plan? Ik kan zelf eigenlijk niets vinden. Over Madden kan ik sowieso niets vinden. En in een interview (Red Steel) is alleen te vinden dat Nintendo dat nog bekend moet gaan maken:
Ik kan dat van Red Steel eigenlijk niet meer terugvinden.Over Madden werd er in een interview met IGN gezegd dat er plannen waren voor een online multiplayer mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Captain N schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 12:31:
Zie mijn post een halve pagina omhoog ;)
D'oh, my bad. Ik had nog wel gekeken of het al gepost was. :X

Volgende keer beter kijken dus :P
Ik kom net dit Elebits filmpje tegen. Best leuk, je ziet er ook de Wii controller in in actie. Iemand al opgevallen dat op de nunchuck de bovenste trigger nu een rond knopje is? :)

http://www.gamevideos.com/video/id/5266
Elebits ziet er inderdaad leuk uit. Maar ik denk dat het niet echt lang houdbaar is.

En over ronde knopje, dat schijnt al bekend te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Wat me trouwens net nog te binnen schoot. Aangezien de Wii krachtiger is en je ook GC spellen kunt spelen. Zou het dan niet zo zijn dat spellen die nu framerate problemen hebben op de Wii wel gewoon soepel lopen. Misschien dat ik dan ook eindelijk eens verder ga met NFSU2 :)
Ik hoop dat jij gelijk hebt :) er zijn genoeg spellen op de Cube die hier en daar lag hebben (netzoals de PS2 heeft) vooral kun je het merken bij "poort-games"

Edit: Ik verwacht de Wii niet meer op een bepaalde datum. Ik wacht gewoon op officeel bericht van Nintendo :p

[ Voor 9% gewijzigd door Dutchie! op 25-08-2006 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat denken jullie van dit artikel over een mogelijke launchparty op 11 november?

http://www.gamespot.com/n...c_id=24928669&sid=6156521

Ik verwacht hemn nog steeds in oktober eerlijk gezegd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Volgens mij zijn er meer aanwijzingen dat het in November gaat gebeuren dan in Oktober. Maar zoals Aap zegt, ik zie hem wel verschijnen. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Captain N schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 13:56:
Volgens mij zijn er meer aanwijzingen dat het in November gaat gebeuren dan in Oktober. Maar zoals Aap zegt, ik zie hem wel verschijnen. :)
Ja, ik had echt gehoopt een prijs te horen of een launch date... en voor mij viel het woensdag erg tegen :p dus ik ga mezelf niet meer hypen B) Ik kijk nu rustig af wat er in september gaat gebeuren(14e) maar ik reken op een Wii in december. Eerder verwacht ik hem niet (en komt hij eerder, ben ik alleen maar blij :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ik denk dat we toch wel mogen verwachten dat Nintendo op 14 september all-out gaat. Ze hebben immers ook geen speech of stand op de TGS. Wat kunnen we nog verwachten?

-Natuurlijk de prijs en releasedate.
-Technische geheimen die nog niet zijn prijsgegeven.
-Details over de Wifi Connection (i.i.g. online spelen van spellen) & details over de virtual console (wellicht de prijzen, lijst met spellen etc).
-Misschien uitgebreide informatie over de spellen na 14 september, de uitgevers/ontwikkelaars, zijn vrij om informatie los te laten na die datum

Just my 2 cents O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

December? Hij zal in elk geval voor Thanksgiving uitkomen, dat is de derde donderdag van november. Dat heeft Nintendo in juli al ergens gezegd, en het zou ook raar zijn om zo'n belangrijk moment over te slaan als de productie al zolang in volle gang is. Als er de 14e niks aangekondigd wordt dan zal het de Tokyo gameshow zijn waar de release wordt aangekondigd. Maar ik verwacht toch echt een aankondiging op de 14e dat ie begin oktober uitkomt. Ik ben dan tenslotte jarig, dus later is echt niet acceptabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Technische geheimen die nog niet zijn prijsgegeven.
Toch stiekem HD en Dolby Digital ondersteuning? :P :P

a man can dream right? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 15:28:
[...]

En dan texture-loze spellen, omdat de Wii het anders niet trekt in HD :). Of dat ze de 1 waren vergeten voor de maximaal $(1)250 te zetten.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Of dat de Wii gewoon één grote hoax is en Nintendo er gewoon zin in had om een goede grap uit te halen. Je weet het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Verwijderd schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 15:28:
[...]

Dat zou pas een marketing stunt zijn: al die voorlopige screens blijken dan stiekem een DS of GameCube versie te zijn :P

Maar ja, ik denk zelf dat het nog te vroeg is voor HD. Ik zou heel graag een leuk HD-tvtje willen kopen, maar ja daar ben je dan ook tweaker voor. De normale persoon die een Wii zou kopen doet nog wel even met zijn oude (zwart/wit? :P) tv.

Nee, geef mij maar goeie games, een goeie launch en een oktober-release. Hebbe, hebbe! :9~

EDIT: ik bedenk me net het volgende: Stel nou dat de Wii eigenlijk een nieuwe handheld is. De kast was eigenlijk om iedereen op het verkeerde spoor te brengen; de echte Wii is de Wii-mote. Het scherm is dan een "stoere" zonnebril. Kom maar op met die Carmageddon Wii, ik sluit de Wii wel aan op een auto uit de buurt >:)

[ Voor 19% gewijzigd door Cleetje op 25-08-2006 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 15:44:
Of dat de Wii gewoon één grote hoax is en Nintendo er gewoon zin in had om een goede grap uit te halen. Je weet het niet.
Ja, de wii is een controller add on voor de xbox 360 :Y)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
rajackar schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 18:40:
[...]

Ja, de wii is een controller add on voor de xbox 360 :Y)
Die er meteen voor zorgt dat je Xbox 360 niet meer kapot kan gaan. ;)

offtopic:
Die van mij doet het gelukkig nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Net even de impressie van Rayman Ravin Rabbids gelezen op insideGamer.nl. Nu weet ik nog veel zekerder dat dit spel meteen bij de launch in mijn huiskamer verschijnt.

Hier vind je de impressie:
http://www.insidegamer.nl...grabbids/impressies/11745

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Laatst online: 18-09 14:29

Hironshy

Orooo!!!

Alleen de multplayer gedeelte wordt aangeprezen. Voor mij is de story mode minstens zo belangrijk. Dus toch maar even wachten op een echte review. Al ben ik wel redelijk ervan overtuigd dat Rayman 4 een waardige launch game wordt. Het staat iig hoog op mn lijst.

DAAAAAAHHHH!!!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-09 09:30

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Ik had toch wel tenminste verwacht eindelijk een nieuwe, vette trailer te krijgen van Zelda op de GC. Beetje jammer, mijn verwachtingen waren al erg laag maar zo laag ook weer niet. Wanneer is de laatste echte trailer van zelda vrijgegeven? Kan het me niet echt herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Even ingaand op het gerucht dat de Nintendo WiFi Connection API nog niet bij 3rd parties zou liggen.
Ik denk niet dat dit het geval is. Allereerst denk ik niet dat 3rd parties dat zullen accepteren en ten tweede was dit bij de NDS ook niet het geval waar Tony Hawk ook online kon vanaf dag1...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fuzzyeyebrows1 schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 16:11:
Ik had toch wel tenminste verwacht eindelijk een nieuwe, vette trailer te krijgen van Zelda op de GC. Beetje jammer, mijn verwachtingen waren al erg laag maar zo laag ook weer niet. Wanneer is de laatste echte trailer van zelda vrijgegeven? Kan het me niet echt herinneren.
De laatste trailer is die van de E3 de GameCube trailer wel te verstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Als de Wii niet online gaat (bij de launch) zou dat echt een enorme teleurstelling zijn :(

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
NinTeNdO_FrEaK schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 00:51:
Als de Wii niet online gaat (bij de launch) zou dat echt een enorme teleurstelling zijn :(
Opera en de Virtual Console zijn er vanaf de launch, dus de Wii zal meteen online functionaliteit hebben. Ik kan me niet voorstellen dat er dan geen spellen zullen zijn met online multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, het gerucht is dat de 3rd party games niet online gaan bij de launch, ik denk dat hij dat bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

WWE Smackdown komt misschien ook naar de Wii. Niet dat ik op een worstelspel zit te wachten, maar hoe breder het spelaanbod, hoe beter natuurlijk :)

http://babelfish.altavist...7171.html&lp=fr_en&tt=url

En natuurlijk een mooi gesoept plaatje erbij:
Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/23editeurs20060825_231356_0_big.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 27-08-2006 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoke
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:02

Smoke

Maverick Reploid

MetroidPrime schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 11:45:
[...]Over de multiplayer mode van Zelda is overigens nog niets bekend. EGM had vlak voor de E3 een artikel dat er twee verschillende versies van Twilight Princess zouden komen, dat de Wii versie 480p en breedbeeld zou ondersteunen, de Wii versie een online multiplayer mode zou krijgen en dat Navi alleen in de Wii versie zou zitten en met de Wiimote bestuurd zou worden. Op de E3 bevestigde Nintendo alle punten, behalve de online mode, dus ik ga er vanuit dat dat ook gewoon klopt.
Navi is echter niet bevestigd, is ook niets van te zien op de screenshots en filmpjes. De twee versies en extra functies waren echter gewoon ook met logisch nadenken te verzinnen.

Denk dat IGN gewoon weer eens bezig was met aandacht trekken met "exclusief" nieuws waar niets van waar is. Doen ze wel vaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Nog meer "goed" nieuws. Er komt toch een Resident Evil voor de Wii. Het is niet RE5, die op de PS3 en 360 verschijnt, maar een exclusieve Wii titel. Aangezien Capcom al heeft laten zien veel uit de Cube te kunnen persen, lijkt het mij dat Capcom hetzelfde gaat laten zien op de Wii. De ervaring hebben ze al. Bovendien leent de Wii zich ook nog eens uitstekend voor FPS, dus ik denk dat het wel eens een toppertje zou kunnen worden :)

bron
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.