ianz schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 22:41:
kan iemand die hem al heeft wat meer vertellen over de snelheid, is het hinderlijk traag?
zijn er dingen die niet goed te doen zijn door de processoren?
draait bijvoorbeeld skype goed op de telefoon?
verder wil ik ook weten hoe het nou zit met msn messenger op dat ding.
zit het er gewoon niet op, of staat ie in de extended rom?
en kan het er toch nog op geïnstalleerd worden ( zie namelijk geen Windows mobile 2005 op de microsoft website)
Gisteren opgehaald bij T-mobile shop in Almere.
Bij verlenging van 2 jaar i.c.m. relax 150 abo (15 e p/m) koste hij me 29.50 eenmalig
Zit er ook nog naast de gebruikelijke meuk (tasje, headset, screen protector e.d.) een bluetooth oortje bij das mooi meegenomen.
Ik had hiervoor de MDA compact 1. wat me opvalt is dat deze MDA veel makkelijker te bedienen is.
je hebt een soort scroll ring in het midden en daar tussen ook nog een trackball(etje) dit werkt met een duim echt fantastisch je hebt i.t.t. de compact bijna geen stylus meer nodig.
Daarnaast is de MDA compact III een stuk platter en voelen met name de knoppen een stuk steviger aan. Het ziet er gewoon allemaal wat mooier uit.
Wat ik wel wennen vind is dat de stylus rechts onder eruit gehaald moet worden i.p.v boven.
(grijp elke keer mis door gewenning aan de MDA compact I)
Verder zit het 1Gb microSD kaartje dat standaard wordt geleverd binnen in het toestel onder de sim kaart. Dat is ook een verandering t.o.v. de compact I waar je deze even tussen door kon omwisselen.
In connectivity zit er ook een verschil, de compact III heeft wlan, bluetooth en standaard zit er GPS op dit ga ik zeker met TOMTOM proberen.
Ook de FMradio functie zit niet op de compact I hier wel standaard en het werkt gewoon goed.
Als laatste verschil ,de camera, met de compact I heb ik wel eens een fototje genomen maar dat was met welke instelling ik ook probeerde een drama.
Deze maakt zeker in vergelijking met mijn vorige camera nette foto's zonder ruis en ook scherp (je moet de camera wel stilhouden

)
Bij gewoon gebruik merk ik geen verschil op het gebied van procerssor snelheid t.o.v. de compact ik ga die overclock utility eens proberen om te kijken of ik hem nog sneller krijg.
Bij de standaard instalatie zit MSN messenger je kunt dus kiezen dit wel of niet erop te zetten.
(Niet in mijn geval) Verder nog een antivirus programmatje en nog wat blackberry software.
Ik heb op dit moment alleen nog maar SPB pocketplus 3 geinstalleerd dat vind ik echt een goede toevoeging op het bestaande software pakket.
Ik ga ook niet de t-mobile meuk eraf halen het enige waar ik nu nog aan merk dat ie van t-mobile komt is de telefoon functie in mooie gay kleuren
“I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.” ― Oscar Wilde