Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Bij mij gaat het er juist om dat GPS intern zit. Extern werkt prima, maar niet voor mij. Altijd dat ding weer tevoorschijn halen, hopen dat de verbinding nog werkt, ding ergens inproppen zodat hij blijft liggen. Dan ook nog eens een lege accu, en dat elke dag herhalen.
Doe mij maar intern, straks een actieve houder erbij met bluetooth carkit. Gewoon het ding in de houder ploffen, tomtom aan en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
ik kan me wel vinden in je opmerking, waar ik alleen tegen aanloop is dat de meeste gps modules niet functioneren in een focus met voorruitverwarming. Je hebt daar een extra antenne voor nodig. Enfin dat zorgt uiteindelijk voor heel erg veel draadjes, maar als het werkt, dan werkt het. Eerst maar even zien of het ook werkt bij de p3300. :)

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnHannibalSmith
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 23:19
dat zal met deze wel meevallen denk ik, want er zit een Sirf III chipset in. Die werkt in de Holux236 van mijn vader ook prima in zijn 307, die ook een gelaagde voorruit heeft. (Garmin etrex werkt nauwelijks in de auto, holux236 overal, zelfs vanuit dashboardkastje)

I love it when a plan comes together!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
DjWannaB2002 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 17:58:
Ik heb maandag wel even tijd denk ik om een topic van de P3600 te maken. Maar als iemand zich geroepen voelt om het te doen vind ik dat ook goed :) Ben niet zo'n ster in het maken van ts-en. Maar beter iets dan niets lijkt me zo.
Misschien kunnen we er samen een op zetten? Ben er ook niet zo'n ster in, maar moet eigenlijk ook nog een goede TS hebben voor dit topic :) Kunnen we 'm combineren voor beide telefoons

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Laatst online: 12-03 21:20
Ganymedus schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 00:25:
ik kan me wel vinden in je opmerking, waar ik alleen tegen aanloop is dat de meeste gps modules niet functioneren in een focus met voorruitverwarming. Je hebt daar een extra antenne voor nodig. Enfin dat zorgt uiteindelijk voor heel erg veel draadjes, maar als het werkt, dan werkt het. Eerst maar even zien of het ook werkt bij de p3300. :)
Ik heb ook een Focus met voorruitverwarming :) En mijn losse bluetooth GPS met SIRF-III chipset werkt uitstekend terwijl ie bij mij altijd onder de voorruit ligt. Heb altijd 6-7 satellieten.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
T-Mobile Germany launches MDA compact III - Wi-Fi-less HTC Artemis
October 27, 2006 [Pocket PC phone]
No Wi-Fi and no 3G, so don't buy it!

We have 21st century and if a mobile phone is missing out both on 3G (UMTS, HSDPA) and on Wi-Fi, then it should not be purchased.

Anyway it is a pity that T-Mobile decided to sell this phone without Wi-Fi because HTC itself (i.e. manufacturer of this phone) and other operators, will be selling it with built-in Wi-Fi (including 802.11g).

This phone has extremely small size however and built-in GPS of latest generation, so if you are travelng often to new locations and you are too poor to own a car with built-in GPS navigation, then this phone may be of interest to you!

To learn more click here (in German, English version not published yet). More photos of this phone, including super high resolution photos, can be found here.
Kan ik nog best eens gelijk krijgen dat hij volgende week beschikbaar komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Ik hoop wel dat ie er volgende week is. Het begint te jeuken :P
Wifi is voor mij niet zo interresant. Ik gebruik het nu ook nooit.
So if you are travelng often to new locations and you are too poor to own a car with built-in GPS navigation, then this phone may be of interest to you!
Een beetje kortzichtige opmerking. Ik heb bewust geen GPS in mijn auto genomen omdat dat altijd zo'n geklooi is om alles in te voeren, kaarten te updaten. Daarnaast heb ik met enige regelmaat niet mijn eigen auto, maar een andere auto mee, en is GPS wel handig als je weer ergens de stad niet in kan met de auto. Gewoon het punt waar je de auto parkeert in je telefoon zetten, en je hoeft hem niet weer op te zoeken.

[ Voor 69% gewijzigd door Worldwide op 27-10-2006 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Xanion schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 10:14:
[...]

Ik heb ook een Focus met voorruitverwarming :) En mijn losse bluetooth GPS met SIRF-III chipset werkt uitstekend terwijl ie bij mij altijd onder de voorruit ligt. Heb altijd 6-7 satellieten.
Grmbl waarom werkt dat bij mij niet dan :( volgens ford kwam het door de voorruit verwarming. :( Dus heb ik er een aparte antenne voor gekocht.

*ouch* ik kijk net even op pdashop. Als je hem koopt met een abo blijft hij duur. :/
Wilde een tweede abo nemen, maar misschien is dat toch niet de beste oplossing als ik dit zo zie. :(

[ Voor 17% gewijzigd door Ganymedus op 28-10-2006 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:30

itarix

404 soul not found

pdashop is niet de enige winkel, op internet: http://www.pdawijzer.nl/catalog/view_bundle/34?product=127 krijg je ineens wel veel korting bij 1 jaar
sterker nog als je T-mobile relax 150 neemt (1jaar) ben je netto 14 euro goedkoper uit als zonder abbo :P

edit:
http://www.smartphonestunts.nl/index.php?tid=47 <- daar zijn ook een boel abbos met korting, de eerste 3 telfort abbos zijn precies 515euro in totaal ( telefoon + 12maanden abbo geld)

ik zelf denk dat ik een van de volgende 2 combi's neem:
htc 3300 + internet totaal + t-mobile flex 150 (12mn) = 597 euro (627 met 25smsjes)
mda compact III 1gb micro sd+ internet totaal + t-mobile flex 150 (12mn) = 563 euro (593 met 25smsjes)

[ Voor 48% gewijzigd door itarix op 28-10-2006 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:26

13art

Moderator Mobile
Xanion schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 10:10:
[...]

Misschien kunnen we er samen een op zetten? Ben er ook niet zo'n ster in, maar moet eigenlijk ook nog een goede TS hebben voor dit topic :) Kunnen we 'm combineren voor beide telefoons
Heb je gisteren gemaild. Morgen ga ik er aan beginnen aan een TS voor de P3600.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Voor de mensen die berichten willen plaatsen mbt tot de P3600 aka Trinity graag het P3600 topic daarvoor gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix

itarix

404 soul not found

nu jullie het toch over topic starts hebben, klopt de topic start van de HTC Artemis ( HTC P3300 ) nog wel.
en dan doel ik vooral op of de htc p3300 wel of geen UMTS heeft
en wel EDGE?

ik kan in iedergeval op de htc site niks vinden over UMTS bij de P3300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
ianz schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 19:44:
nu jullie het toch over topic starts hebben, klopt de topic start van de HTC Artemis ( HTC P3300 ) nog wel.
en dan doel ik vooral op of de htc p3300 wel of geen UMTS heeft
en wel EDGE?

ik kan in iedergeval op de htc site niks vinden over UMTS bij de P3300
De P3300 heeft geen UMTS maar wel EDGE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix

itarix

404 soul not found

DjWannaB2002 schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 19:50:
[...]

De P3300 heeft geen UMTS maar wel EDGE.
dat is duidelijk, nu moet het eigenlijk ook nog in de startpost vermeld worden om verwarring te voorkomen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Ik heb Xanion al tot twee keer toe gemaild om samen met hem de TS te maken, maar nog geen antwoord terug. Dus ik kan op het moment nog niet zo heel erg veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _mitch_
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-05 15:45
Ik ben ook aan het wachten tot de HTC 3300 bij de belwinkels te bestellen is i.c.m. een abbo :9

Wat mij in de losse verkoop al op verschillende websites opvalt zijn twee dingen:
1. De HTC 3300 heeft geen T9 Nederlands
2. De HTC 3300 wordt geleverd met een licentiesleutel voor TT6, maar niet met de benodigde kaarten

Iemand goeie ideeen om beide minpuntjes te verhelpen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.
zowiezo, welke winkel heeft de p3300 op vooraad. lijkt me wel prettig een dergelijke aanschaf eerst eens te bijken en bevoelen, en eventueel met alternatieven te vergelijken?
In Amsterdam hebben winkels als Belcompany, Vodaphone, GSMshop, ed hem geen van allen en zijn ook niet bereid om hem in huis te halen, tenzij je hem koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-07 09:39
Van pdawijzer .nl

Geen Block/Letter Recognizer en Transcriber aanwezig in Nederlandstalige versie

Oeps dan maar geen NL versie...

Van xda-developers.com

I live in Colorado and received my P3300 yesterday.

Kan nooit meer lang duren voordat ze hier is...

never argue with a moderator, he will shut your account down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
DjWannaB2002 schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 21:14:
Ik heb Xanion al tot twee keer toe gemaild om samen met hem de TS te maken, maar nog geen antwoord terug. Dus ik kan op het moment nog niet zo heel erg veel.
Antwoord van Xanion. Heb hem wat codes gestuurd voor de opmaak van een mooie TS. Nog even geduld hij is nu bezig info bij elkaar te zoeken en gaat daarna een mooie TS in elkaar zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Misschien leuk als alternatief voor de p3300??
Mobile-review:
E-TEN introduces a new GPS-communicator and a new brand [ 30-10-2006 12:30 ]
Author: Verа Kozlova Translation by: Anja Rytchkova

E-TEN Information Systems has announced a new communicator X500 and a new brand – glofiish, to be used to promote consumers’ communicators. glofiish X500 is the first communicator released under the new brand. The company positions it as the slimmest GPS-communicator with Wi-Fi, besides this is for the first time for E-TEN to release a device supporting both functions.
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/uploads/glofiish_x500%20sideview.jpg

glofiish X500 is powered by Windows Mobile 5.0 AKU 3.2. It can work in quad-band GSM and supports EDGE data transfer standard. The communicator features a 2-megapixel camera, a microSD slot and a GPS-module SiRF Star III supporting TMC functions. The communicator is expected to be released in November.

The main specs of glofiish X500:

GSM/EDGE (850/900/1800/1900 MHz)
2.8” touchscreen TFT QVGA (240x320 pixels) display
2-megapixel camera
Samsung SC3 2442 400 MHz processor
64 MB RAM and 128 MB flash ROM
Wi-Fi (802.11b/g) and Bluetooth 2.0 + EDR
GPS-module SiRF Star III
microSD slot
Li-Pol 1530 mAh battery
PDA mode 10 - 15 hours
GPS mode 5 - 7 hours
Talk time 5 - 7 hours
Standby time 150 - 200 hours
Dimensions 113x59.5x15.5 mm
Weight - 146 g (with the battery)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:41
Voor alles over de E-ten post hier:
E-ten X500 (TelefoonPDA/GPS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:31
Speedster schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 18:21:
Van pdawijzer .nl

Geen Block/Letter Recognizer en Transcriber aanwezig in Nederlandstalige versie

Oeps dan maar geen NL versie...

Van xda-developers.com

I live in Colorado and received my P3300 yesterday.

Kan nooit meer lang duren voordat ze hier is...
In de MDA Vario I waren deze aanvankelijk ook afwezig, maar met een regedit zijn ze eenvoudig aan te zetten. Ze zitten nl wel in de ROM maar zijn gedeactiveerd, in de Vario iig wel. Check de startpost van het Wizard topic voor de manier waarop je deze kunt activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix

itarix

404 soul not found

die x500 is wel mooi vooral omdat er een 400mhz cpu in zit.
wat ik me nu eigenlijk af vraag is hoe het zit met de cpu's bij pocketpc's

is de eten sneller met zijn Samsung 400mhz als de htc 3300 met 195mhz dual core.
of zijn het weer megahertz hype taferelen.

iemand ervaring met beide cpus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
-oeps, verkeerde topic gepost-

[ Voor 88% gewijzigd door 13art op 31-10-2006 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Net t-mobile aan de lijn gehad, bestellen was nog niet mogelijk, maar ze hadden ook nog nooit gehoord van de compact III. De compact II was net uit dus zou de compact III nog wel een lange tijd op zich laten wachten (sure)
Op de duitse t-mobile staat iig ab november, maar is daar al wel bestelbaar.
Kom op t-mobile nederland, maar dat ding nu eens bestelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Dit zegt de klantenservice van de BC over HTC P3300:

Goedemiddag,

U kunt deze in een van onze filialen bestellen, ze zullen hem dan voor u bestellen. De levertijd zou ongeveer 2 weken moeten zijn.

Hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,

Customer Service

BelCompany B.V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster
Een vergelijk tussen de Artemis 100 (T-mobile Compact III) en de Artemis 160.
http://pdadb.net/index.ph...acomparer&id1=574&id2=619

Zou het nou echt zo zijn dat de hardware anders is?

Toch maar een HTC P3300 kopen dan i.p.v. een T-mobile Compact III...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Speedster schreef op woensdag 01 november 2006 @ 10:00:
Een vergelijk tussen de Artemis 100 (T-mobile Compact III) en de Artemis 160.
http://pdadb.net/index.ph...acomparer&id1=574&id2=619

Zou het nou echt zo zijn dat de hardware anders is?

Toch maar een HTC P3300 kopen dan i.p.v. een T-mobile Compact III...
überhaupt zou ik dat persoonlijk doen. In de t-mobile versie schijnt wifi uitgeschakeld te zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al iets over de beschikbaarheid van de Compact III of P3300. Het is nu november en bij smartphonestunts of 2call.nl wordt er gezegd dat ie vanaf november leverbaar is. Misschien iemand ook al iets gehoord van de KS van Tmobile?

P.S. er staat nog een review op GSMArena.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gebeld met pdashop.nl. De Nederlandse versie van windowsmobile 5.0 ondersteund geen handschrift herkenning, en T9 is niet aanwezig. Wel een Nederlands woordenboek, maar das alleen om achteraf je text op fouten te controleren. (T9 is natuurlijk niet meer zo van belang als je een qwerty keyboard of handschriht herkenning hebt)

Is dit wat Koksie bedoelt dat te verhelpen is met regedit?

Het nadeel van in het buitenland kopen (om een Engelse versie van windowsmobile 5.0 te hebben) is natuurlijk het gedoe bij problemen en bovendien; waar?

pdashop.nl gaat de p3300 op vooraad hebben als hij/zij uit is.

GROET/tbr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Wordlogic is dan misschien een optie:

http://www.wordlogic.com/...ard-handheld-keyboard.asp

Dit is gewoon software die een extra toetsenbord installeert, dat je kunt selecteren. Vervolgens kun je woorden invoeren met behulp van een T9/Itapi systeem. Werkt erg prettig schijnt!

[ Voor 8% gewijzigd door buddow op 01-11-2006 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 12:45:
gebeld met pdashop.nl. De Nederlandse versie van windowsmobile 5.0 ondersteund geen handschrift herkenning, en T9 is niet aanwezig. Wel een Nederlands woordenboek, maar das alleen om achteraf je text op fouten te controleren. (T9 is natuurlijk niet meer zo van belang als je een qwerty keyboard of handschriht herkenning hebt)

Is dit wat Koksie bedoelt dat te verhelpen is met regedit?

Het nadeel van in het buitenland kopen (om een Engelse versie van windowsmobile 5.0 te hebben) is natuurlijk het gedoe bij problemen en bovendien; waar?

pdashop.nl gaat de p3300 op vooraad hebben als hij/zij uit is.

GROET/tbr
Gistermiddag om 17.30 had ik T-Mobile aan de lijn, ze belden me voor een erder aanbod ivm contract verlenging. Omdat de Vario II weer 70e in prijs omhoog gegaan is informeerde ik naar de Compact III. Ze hadden er wel een training over gehad, maar nog geen verwachte leverdatum + prijs info en bestellen was nog niet mogelijk.

Wat ik bedoelde met de regedit is het volgende, je vindt de links in de eerste post in het HTC Wizard topic:

Kan ik Nederlandse spellingscontrole toevoegen aan mijn Engelse HTC Wizard?
--------------------------------------------------------------------------------

Dit is mogelijk aan de hand van de volgende tutorial:
Tutorial
Zowel de handleiding als de specificaties van dit toestel spreken van een Recognizer (input) functie, een dergelijke functie kan ik echter niet vinden op mijn HTC Wizard?
--------------------------------------------------------------------------------

Wanneer je gebruikt maakt van een Nederlandstalige Wizard bestaat de kans dat deze functie uitgeschakeld is. Dankzij birdibird is het nu echter wel mogelijk deze functie te activeren.

De instructies hiervoor zijn zeer eenvoudig; download dit .cab bestand en voer deze vervolgens uit op je HTC Wizard.

Wanneer je één der beide als standaard invoermethode wilt instellen moet je een kleine aanpassing in je registry maken:
quote:
1) Ga naar de volgende registry entry:

"HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Sip"

2) Wijzig de waarde van de "DefaultIm" key met de functie die jouw voorkeur heeft:

Block Recognizer: {42429691-ae04-11d0-a4f8-00aa00a749b9}
Letter Recognizer: {42429690-ae04-11d0-a4f8-00aa00a749b9}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lacroix
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-09 07:39
Kent er iemand een online ship die de P3300 UK versie zal hebben?
Ik moet echt geen Nederlandstalige Windows. :-)

Had al gemailed naar pdashop.be, maar voorlopig zouden ze alleen de NL versie kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
www.expansys.com, nog 38 op voorraad en prijs 510 Britse Ponden (Premium versie, dus incl TT6, waarsch Britse kaarten).

[ Voor 30% gewijzigd door koksie op 01-11-2006 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lacroix
Bedankt.

Is wel vrij duur vind ik, maar er staat wel dat de kaarten van heel West-Europa er bij zijn, niet alleen UK.

De taster versie staat ook op de site overigens, maar die zou pas eind december uitkomen?

Edit: weet iemand of er ook een microsd kaartje bij de premium versie zit? (met de mappen op, ipv op cd)

[ Voor 16% gewijzigd door Lacroix op 01-11-2006 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZjieB
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09-2024
I.v.m. het ontbreken van WiFi nam ik contact op met smartphonestunts.nl omdat op hun site gemeld stond dat er WEL WiFi op de MDAc3 zit. De mannen van deze site hebben contact opgenomen met T-mobile en die meldden het volgende:
De fact sheet is correct : De Nederlandse versie van de MDA Compact III heeft Wifi.

Bij dit soort producten is het mogelijk bepaalde specificaties wel of niet te nemen.

Wij hebben ervoor gekozen de Compact III uit te rusten met Wifi.

T-Mobile Duitsland heeft de versie zonder wifi gekozen, vandaar dat om Duitse sites andere product informatie staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben ze ook gezegd wanneer de compact 3 of p3300 leverbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 19:06:
Hebben ze ook gezegd wanneer de compact 3 of p3300 leverbaar is?
Ik vrees dat niemand daar al een echte uitspraak over kan doen... enfin je kan uiteraard zelf altijd bellen met een bedrijf om te vragen wat hun leveringsdatum ongeveer is. Of bij HTC zelf bestellen in de shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NIEUWS!!!!

Op de site van t-mobile staat ie nu ook. Dus hij is leverbaar. Prijzen vallen mee.
Levertijd is standaard (max. 10 werkdagen).
Geloof alleen niet dat ze alle specs goed hebben. De maten + gewicht zijn anders. Bovendien zou hij wel beschikken over WiFI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 11:51:
NIEUWS!!!!

Op de site van t-mobile staat ie nu ook. Dus hij is leverbaar. Prijzen vallen mee.
Levertijd is standaard (max. 10 werkdagen).
Geloof alleen niet dat ze alle specs goed hebben. De maten + gewicht zijn anders. Bovendien zou hij wel beschikken over WiFI.
Als je even heel klein beetje de moeite had genomen om een paar berichten boven je eigen post te lezen dan kon je zien dat t-mobile nederland idd er voor gekozen heeft om er wel wifi in te laten en duitsland bijv niet.

sorry ben niet boos, maar heb beetje soort van off-day

[ Voor 4% gewijzigd door 13art op 03-11-2006 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:27
Er staat ook Wi-Fi, HSDPA en UMTS...kan toch niet kloppen???

Oke Wi-Fi is bevestigd maar de rest?

[ Voor 25% gewijzigd door Michel242186 op 03-11-2006 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ohjaja1981
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 22:13
Michel242186 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 12:42:
Er staat ook Wi-Fi, HSDPA en UMTS...kan toch niet kloppen???
Oke Wi-Fi is bevestigd maar de rest?
Ja, met UMTS is mijn keuze ook reeds gemaakt ;). Alleen denk dat het gewoon een klein foutje is, ben er in ieder geval bang voor....

ps. linkje naar de T-mobile site:
https://www.t-mobile.nl/p...ails&ProductId=2677&tab=0

[ Voor 48% gewijzigd door ohjaja1981 op 03-11-2006 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 16:57
Tja ik ga m al kopen van de week als ie er is, op voorraad dan ergens. :)
Maar met umts of hsdpa erbij nog beter... dan wil ik m al helemaal.

Is een t-mobile branded htc p3300 veel veranderd vergeleken met een gewone of passen ze alleen een skin aan en gooien ze wat troep erop en wat instellingen?

edit:
trouwens als je bij die t-mobile website op specificatie-tabblad klikt dan staat er alleen gprs bij en umts en hsdpa niet... :(

aanklagen? of hebben ze een goeie disclaimer :P

[ Voor 23% gewijzigd door SeenD op 03-11-2006 15:14 ]

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ohjaja1981
SeenD schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 15:13:
Tja ik ga m al kopen van de week als ie er is, op voorraad dan ergens. :)
Maar met umts of hsdpa erbij nog beter... dan wil ik m al helemaal.

Is een t-mobile branded htc p3300 veel veranderd vergeleken met een gewone of passen ze alleen een skin aan en gooien ze wat troep erop en wat instellingen?

edit:
trouwens als je bij die t-mobile website op specificatie-tabblad klikt dan staat er alleen gprs bij en umts en hsdpa niet... :(

aanklagen? of hebben ze een goeie disclaimer :P
Hierbij de Disclaimer:
T-Mobile besteedt grote zorg aan het creëren en updaten van deze web site. Niettemin garandeert T-Mobile geenszins de juistheid van de informatie die deze site bevat, en waarschuwt tevens de gebruiker dat de informatie zonder voorafgaande aankondiging gewijzigd kan worden. In geen geval kan T-Mobile aansprakelijk worden gesteld voor de inhoud van de site of voor het gebruik dat daarvan gemaakt wordt. Wanneer er links tot stand worden gebracht met andere sites, aanvaardt T-Mobile geen verantwoordelijkheid voor de inhoud of het bestaan van deze sites.

---------------------------
Dus in andere woorden, ik zou het risico niet willen lopen om er één zonder UMTS te krijgen, T-mobile valt in ieder geval niet aansprakelijk te stellen op de juistheid van deze gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Net gebeld, 2 jaar verlenging flex 20, 269 euro, 1 jaar verlenging, 339 euro :/
Dat komt niet in de buurt van 170 voor 1 jaar verlenging, en is nog duurder dan een nieuw abonnement via internet.

Woei, verlengd \o/
1 jaar relax web 200 a 20,75pm toestel voor 169,-
Bij 2 jaar was het toestel nog maar 29,- (maarja, 2 jaar :/)
Nu heb ik alleen geen onbeperkt houdbaar tegoed, maar elke maand 200 minuten. Daar moet ik me toch prima mee kunnen redden, sms'en doe ik toch niet.

[ Voor 185% gewijzigd door Worldwide op 03-11-2006 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net het toestel binnen gekregen. Ziet er goed uit. Is echt klein en licht. Volgens mij dus geen 160 gr.maar 127 gr.

Toestel kost bij verlenging (ongeacht welke belbundel) € 169.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ohjaja1981
Verwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 17:42:
Heb net het toestel binnen gekregen. Ziet er goed uit. Is echt klein en licht. Volgens mij dus geen 160 gr.maar 127 gr.

Voor de zekerheid, geen UMTS aanwezig op het toestel neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satanic_Surfer
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 16:44

Waar heb je 'm uiteindelijk besteld dan? Bij T-Mobile zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opgehaald bij de t shop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Is dat alleen in de shop? Bij T-mobile vertelden ze me net dat het toestel bij relax 150 1 jaar dan op 339 zou komen, dus vanaf relax 200 zal het wel 169 euro zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile

Nu heb je het toestel al bijna 2,5 uur en nog steeds geen persoonlijke review hier, beetje jammer 8)7 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
offtopic:
Hehe, mn planning klopt dus dat hij deze week beschikbaar zou komen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Hoe je het ook went draait of keer, alle reviews die ik lees klagen over de processor.
Om even over de processor verder te gaan, ik heb ook ergens gelezen dat de processor tot max 263 MHz over te klokken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Hier 252 max stabiel. 240 bij dagelijks gebruik (snel zat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lacroix
Hoe zit het met warmteontwikkeling als je hem zo overclockt?
En batterijduur? :-)

De lage processor is zowat het enige dat me doet twijfelen.
Indien het echt te traag is moet ik een X500 overwegen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Warmteontwikkeling?
Ik warm hem in mijn broekzak meer op dan de processor.
Batterijduur; Niet merkbaar minder.

Iemand al brando screenprotectors voor deze gevonden? Of kan ik die van een ander model pakken?
Die nu op mijn vario zit is eigenlijk van een compact I en dus iets te groot. Maar dat is dan wel weer fijn gezien de screenprotector onder de randen van het beeldscherm valt en dus bijna onzichtbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
off-topic: geeft de shop ook 50e korting wanneer je PIT neemt, net als bij de Vario II? Dan komt ie voor mij op 120e. Hmmm, geen umts=geen nieuwe phone, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Laatst online: 19:29
Is de MDA Compact III die in Nederland is te koop met Engelese of Nederlandse OS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZjieB
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09-2024
ChiMan schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 10:31:
Is de MDA Compact III die in Nederland is te koop met Engelese of Nederlandse OS?
Volgens smartphonestunts.nl:
Besturingssysteem: Windows Mobile 5.0 NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster
Sinds gister 3-11-06 MDA Compact III T-Mobile shop Amsterdam.

- inclusief 1 GB micro sd card (wauw wat is dat klein, amper in het slotje te krijgen)
- TomTom 6.0 (zit er niet bij maar had ik al) doet het
- Wifi doet het
- Radio met RDS doet het
- Virtueel T-bord en nederlandse T9 doet het
- T-Mobile meuk verwijderen: softreset na uitlijning van schem na hardreset
- T-mobile meuk (ext. rom) zichtbaar maken nog niet gelukt ook niet met regedit

Rom versie: 1.13.114.1 NLD
Rom Datum: 9/22/06
Radioversie: 02.49.90
Protocolversie: 4.1.13.25

Modelnr: ARTE110
Platform: PocketPC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lacroix
Ik dacht dat er geen RDS/TMC op zat?
Of is dat misschien gewoon bij de T-Mobile variant?

Ik overweeg alleszins de gewone P3300 UK versie aan te schaffen, maar ik vraag me nog af wat het verschil tussen Taster en Premium nu juist is bij die versie.
Gaat het alleen over de kaarten, of zit er, zoals ik denk, ook een 500Mb microsd kaartje, car charger, car cradle, etc.. bij de Premium versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSanex
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-08 19:50

InSanex

serenity now!

Ik was net bij de T mobile shop in Arnhem...
Hij kost € 655,- zonder abbo. Wel voor 1 jaar gelockt.
Mooi ding trouwens, niet zwaar ook.

Het weer in Halfweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toestel een dag in het bezit; is echt TOP!

Wil ook van de t-mobile meuk af, dus ik heb al een soft reset gedaan na een hard reset. Ben er alleen nog niet helemaal achter of ik niets anders aan progs kwijt ben.

Ik mis eigenlijk wel POcket MSN. Had ik wel gratis op m'n vario. Hoe kan ik hier aankomen of activeren. Bovendien mis is onder 'berichten' de Hotmail optie; heb alleen MMS, Outlook en tekstberichten en dus geen hotmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Verwijderd schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 13:43:
Toestel een dag in het bezit; is echt TOP!

Wil ook van de t-mobile meuk af, dus ik heb al een soft reset gedaan na een hard reset. Ben er alleen nog niet helemaal achter of ik niets anders aan progs kwijt ben.

Ik mis eigenlijk wel POcket MSN. Had ik wel gratis op m'n vario. Hoe kan ik hier aankomen of activeren. Bovendien mis is onder 'berichten' de Hotmail optie; heb alleen MMS, Outlook en tekstberichten en dus geen hotmail.
http://www.microsoft.com/...snmessenger/pocketpc.mspx ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satanic_Surfer
Is een T-mobile relax web abonnement ook in de T-mobile shop af te sluiten of echt alleen online? Nevermind

Volgens de klantenservice is de levertijd 3 weken als je de Compact III via de webshop bestelt.

Iemand pics van het toestel en T-mobile pakket?

[ Voor 48% gewijzigd door Satanic_Surfer op 04-11-2006 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.microsoft.com/...snmessenger/pocketpc.mspx ?

Voor deze update moet je toch € 14,95 betalen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou hem wel eens in mijn handen willen hebben, voor ik hem koop. Zou die al te bezichtigen zijn bij BelCompany en Phonehouse etc.? Deze liggen namelijk vrij dicht bij mij in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix

itarix

404 soul not found

kan iemand die hem al heeft wat meer vertellen over de snelheid, is het hinderlijk traag?
zijn er dingen die niet goed te doen zijn door de processoren?
draait bijvoorbeeld skype goed op de telefoon?
verder wil ik ook weten hoe het nou zit met msn messenger op dat ding.
zit het er gewoon niet op, of staat ie in de extended rom?
en kan het er toch nog op geïnstalleerd worden ( zie namelijk geen Windows mobile 2005 op de microsoft website)

[ Voor 7% gewijzigd door itarix op 04-11-2006 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortel1
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-06 20:08
ianz schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 22:41:
kan iemand die hem al heeft wat meer vertellen over de snelheid, is het hinderlijk traag?
zijn er dingen die niet goed te doen zijn door de processoren?
draait bijvoorbeeld skype goed op de telefoon?
verder wil ik ook weten hoe het nou zit met msn messenger op dat ding.
zit het er gewoon niet op, of staat ie in de extended rom?
en kan het er toch nog op geïnstalleerd worden ( zie namelijk geen Windows mobile 2005 op de microsoft website)
Gisteren opgehaald bij T-mobile shop in Almere.
Bij verlenging van 2 jaar i.c.m. relax 150 abo (15 e p/m) koste hij me 29.50 eenmalig :P
Zit er ook nog naast de gebruikelijke meuk (tasje, headset, screen protector e.d.) een bluetooth oortje bij das mooi meegenomen.

Ik had hiervoor de MDA compact 1. wat me opvalt is dat deze MDA veel makkelijker te bedienen is.
je hebt een soort scroll ring in het midden en daar tussen ook nog een trackball(etje) dit werkt met een duim echt fantastisch je hebt i.t.t. de compact bijna geen stylus meer nodig.
Daarnaast is de MDA compact III een stuk platter en voelen met name de knoppen een stuk steviger aan. Het ziet er gewoon allemaal wat mooier uit.
Wat ik wel wennen vind is dat de stylus rechts onder eruit gehaald moet worden i.p.v boven.
(grijp elke keer mis door gewenning aan de MDA compact I)

Verder zit het 1Gb microSD kaartje dat standaard wordt geleverd binnen in het toestel onder de sim kaart. Dat is ook een verandering t.o.v. de compact I waar je deze even tussen door kon omwisselen.
In connectivity zit er ook een verschil, de compact III heeft wlan, bluetooth en standaard zit er GPS op dit ga ik zeker met TOMTOM proberen.
Ook de FMradio functie zit niet op de compact I hier wel standaard en het werkt gewoon goed.
Als laatste verschil ,de camera, met de compact I heb ik wel eens een fototje genomen maar dat was met welke instelling ik ook probeerde een drama.
Deze maakt zeker in vergelijking met mijn vorige camera nette foto's zonder ruis en ook scherp (je moet de camera wel stilhouden ;) )
Bij gewoon gebruik merk ik geen verschil op het gebied van procerssor snelheid t.o.v. de compact ik ga die overclock utility eens proberen om te kijken of ik hem nog sneller krijg.

Bij de standaard instalatie zit MSN messenger je kunt dus kiezen dit wel of niet erop te zetten.
(Niet in mijn geval) Verder nog een antivirus programmatje en nog wat blackberry software.
Ik heb op dit moment alleen nog maar SPB pocketplus 3 geinstalleerd dat vind ik echt een goede toevoeging op het bestaande software pakket.
Ik ga ook niet de t-mobile meuk eraf halen het enige waar ik nu nog aan merk dat ie van t-mobile komt is de telefoon functie in mooie gay kleuren :*)

“I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.” ― Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wortel1 schreef op zondag 05 november 2006 @ 08:11:
[...]

Bij verlenging van 2 jaar i.c.m. relax 159 abo koste hij me 29.50 :P
Zit er ook nog naast de gebruikelijke meuk (tasje, headset, screen protector e.d.) een bluetooth oortje bij das mooi meegenomen.

...............
Mooie review!

Ik heb hem zelf via inet besteld omdat dat pm toch nog €2,50 scheelt :P door de web tarieven.
Ben wel benieuwd wanneer het wordt afgeverd! Hoop dat het sneller is als de hierboven aangegeven 3 weken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortel1
Worldwide schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 21:26:
Hier 252 max stabiel. 240 bij dagelijks gebruik (snel zat)
Met welk programma heb je hem overclocked?
CPUscaler werkt niet bij mij.

“I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.” ― Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

OMAPclock

Dat headsetje, welk type is het, en kreeg je die er extra bij omdat je 2 jaar hebt genomen?
De screenprotector, is dat nog wat, of is die net zo slecht als bij de vario, en kan je die beter direct in de afvalton gooien? Die van de vario liet allemaal lijmresten op het display achter.
Die staat een flink aantal posts terug ook al.

[ Voor 32% gewijzigd door Worldwide op 05-11-2006 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog een review inclusief dame :? en filmpjes http://www.bengalboy.com/...iewtopic.php?topic_id=630

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lacroix
Is er iemand die de HTC P33000 zélf al gekocht heefT? (geen T-Mobile dus).

Ik vraag me af wat er allemaal bij zit (vooral bij de Premium versie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03 16:30
Hoe zit het met de radio-ontvangst ? hoe goed /slecht is die nu werkelijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een aantal filmpjes:

TomTom:
http://www.youtube.com/watch?v=A6-PiSaHGso

Design:
http://www.youtube.com/watch?v=FalWNDzf3gs

Radio:
http://www.youtube.com/watch?v=glpuVd7QOS4

Muis:
http://www.youtube.com/watch?v=cHUap3MIov8

Uit pakken uit de doos bij Expansis:
http://www.youtube.com/watch?v=4bIwAjMtmL0

Artemis geshowed:
http://www.youtube.com/watch?v=5A7NDhvKVKg

Pers foto's van T-mobile Duitsland:
http://www.t-mobile.de/un...os/0,5632,17628-_,00.html

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2006 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
wortel1 schreef op zondag 05 november 2006 @ 08:11:
[...]

Bij verlenging van 2 jaar i.c.m. relax 150 abo (15 e p/m) koste hij me 29.50 eenmalig :P

Ik had hiervoor de MDA compact 1. wat me opvalt is dat deze MDA veel makkelijker te bedienen is.
je hebt een soort scroll ring in het midden en daar tussen ook nog een trackball(etje) dit werkt met een duim echt fantastisch je hebt i.t.t. de compact bijna geen stylus meer nodig.
Daarnaast is de MDA compact III een stuk platter en voelen met name de knoppen een stuk steviger aan. Het ziet er gewoon allemaal wat mooier uit.
Wat ik wel wennen vind is dat de stylus rechts onder eruit gehaald moet worden i.p.v boven.
(grijp elke keer mis door gewenning aan de MDA compact I)

Verder zit het 1Gb microSD kaartje dat standaard wordt geleverd binnen in het toestel onder de sim kaart. Dat is ook een verandering t.o.v. de compact I waar je deze even tussen door kon omwisselen.
In connectivity zit er ook een verschil, de compact III heeft wlan, bluetooth en standaard zit er GPS op dit ga ik zeker met TOMTOM proberen.
Ook de FMradio functie zit niet op de compact I hier wel standaard en het werkt gewoon goed.
Als laatste verschil ,de camera, met de compact I heb ik wel eens een fototje genomen maar dat was met welke instelling ik ook probeerde een drama.
Deze maakt zeker in vergelijking met mijn vorige camera nette foto's zonder ruis en ook scherp (je moet de camera wel stilhouden ;) )
Bij gewoon gebruik merk ik geen verschil op het gebied van procerssor snelheid t.o.v. de compact ik ga die overclock utility eens proberen om te kijken of ik hem nog sneller krijg.

Bij de standaard instalatie zit MSN messenger je kunt dus kiezen dit wel of niet erop te zetten.
(Niet in mijn geval) Verder nog een antivirus programmatje en nog wat blackberry software.
Ik heb op dit moment alleen nog maar SPB pocketplus 3 geinstalleerd dat vind ik echt een goede toevoeging op het bestaande software pakket.
Ik ga ook niet de t-mobile meuk eraf halen het enige waar ik nu nog aan merk dat ie van t-mobile komt is de telefoon functie in mooie gay kleuren :*)
Mooie review Wortel1!

1 vraagje: is het niet hinderlijk dat de MDA Compact III een Nederlandse OS heeft tov MDA Compact I die een Engelse OS heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix

itarix

404 soul not found

uit de filmpjes haal ik dat er een stylus inzit die uit 1 onderdeel bestaat dus niet zown uitschuif ding zoals bij de mda vario. en dat de radio alleen gebruikt kan worden als de koptelefoon is ingeplugd :/
volgens mij gebruikte ze toen een pre-release verzie van de htc p3300 dus wil ik graag weten of er nog spraken van is bij de mda compact III.

want een niet uitschuifbare (lange) stylus lijkt mij veel beter. terwijl alleen radio ontvangen als er een headset is ingeplugd me wat minder lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De stylis bestaat uit 1 deel. Veel betere en hoogwaardige kwaliteit dan bij de vario. De radio werkt alleen met koptelefoon, omdat daar de antenne inzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:27
nog even een vraagje aan diegene die er al een hebben..

klopt het dat de processor te langzaam is om mp3's af te spelen???....lijkt me niet, maar ik las het ergens in een review.
En heb je voor het maken van SMS de styles nodig of kan je ook met de jogdail of met de knopjes aan de voorkant een SMS maken?

Jammer van die radio dat de antenne in de koptelefoon zit verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Michel242186 schreef op zondag 05 november 2006 @ 16:02:
nog even een vraagje aan diegene die er al een hebben..

klopt het dat de processor te langzaam is om mp3's af te spelen???....lijkt me niet, maar ik las het ergens in een review.
En heb je voor het maken van SMS de styles nodig of kan je ook met de jogdail of met de knopjes aan de voorkant een SMS maken?

Jammer van die radio dat de antenne in de koptelefoon zit verwerkt.
Mp3 werkt super met pocketmusic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is de algehele performance? Iedereen klaagt over de CPU, maar om een einde te krijgen aan die discussie: hoe is de gebruikerservaring? Is het hinderlijk of merk je er totaal niets van? Zijn er dingen die eigenlijk (net) niet kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het heeft de zelfde snelheid als een Vario. Voor degene die dit toestel niet kennen: Alles werkt goed; TT6 werkt goed. Tot nu toe geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Is er ook een manier om TT te verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TT ziter standaard op de compact 3 niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Hmm ben benieuwd of dit op het HTC toestel zelf ook niet zo zal zijn.
Wordt het er dan los op cd bijgeleverd ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortel1
Een paar antwoorden op vragen.
1/ MP3 afspelen gaat prima.
2/ Als je video cropt naar MDA format 320:240 speelt dat prima af ik heb sharktale erop gezet en dat speelt prima af.
3/ Ik merk niet bijzonder veel verschil met de snelheid van de compact I.
4/ De stylus is een geheel.
5/ De radio heeft hier bij mij in huis prima ontvangst (echter de headset moet in het apparaat zitten dat is de antenne).
6/ Nederlandse versie van WM5 went erg snel.
7/ En de grooste vooruitgang want daar hoor ik niemand over is dat je hem doormiddel van de scrollwheel midden op het apparaat en een soort mouseball bijna eenhandig kan bedienen.
Ik gebruik mijn stylus echt bijna niet meer. _/-\o_
8/ Hij ziet er echt een stuk mooier uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Wat ik wel raar vind is dat er geen gewone plug heeft voor je koptelefoon maar dat je alleen de orginele (wat een usb plug is) koptelefoon kan gebruiken |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lacroix
Kan er niemand antwoorden op men vraag? :(
Ik zou graag een P3300 bestellen maar ik moet nog beslissen tussen de taster en premium versie.

Zijn de mappen van TomTom het enige verschil? Op de HTC site staat er immers dat er een MicroSD kaartje etc. bijzit, maar ik zie dit nergens staan bij webshops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Een paar belangrijke vragen die volgensmij nog niet duidelijk beantwoord zijn:

- Werkt TomTom vloeiend, lukt dat prima met een ritje door de stad?
Blijft de applicatie bijvoorbeeld niet lang laden of soms hangen?
Dit in verband met de 200MHz processor.

- Hoe lang gaat de batterij mee? Hoe gebruik je die tijd de pda/telefoon dan? (vaak/weing)
Ik kan me voorstellen dat de 200MHz processor een voordeel kan zijn in het opzicht van de batterijduur.

Hopelijk kan jij of iemand anders met dit device deze vragen beantwoorden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortel1
Fraggar schreef op maandag 06 november 2006 @ 01:02:
[...]

Een paar belangrijke vragen die volgensmij nog niet duidelijk beantwoord zijn:

- Hoe lang gaat de batterij mee? Hoe gebruik je die tijd de pda/telefoon dan? (vaak/weing)
Ik kan me voorstellen dat de 200MHz processor een voordeel kan zijn in het opzicht van de batterijduur.

Hopelijk kan jij of iemand anders met dit device deze vragen beantwoorden! :)
Ik heb helaas nog geen TomTom dus daar kan ik je niet mee helpen.
Maar mischien dat je zelf een referentie kader hebt. MP3tjes gaan goed en ook een film is goed af te spelen. Of dat maakt dat TT het goed doet weet ik niet.

Voor wat betreft batterijduur ik heb hem Zaterdag gekocht en nog niet opgeladen wel een paar keer gepaired met de compter en de batterij is nog voor 70% vol was 90% vol uit de doos.
Dit lijkt dus t.o.v. de compact I een vooruitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Fraggar schreef op maandag 06 november 2006 @ 01:02:
Tomtom werkt perfect, hij blijft niet hangen (behalve op de gebruikelijke punten zoals het laden van een andere kaart) In het programma zelf gaat alles ook vloeiend. Het enige verschil dat ik merk met de 400mhz wm2003 pda van mijn oom is dat zijn tomtom sneller opstart. Voor de rest is het verschil in snelheid niet te merken. (bij tomtom 5 op de vario, tomtom 6 installeer ik pas als ik mijn mda III heb)
Het ligt er maar net aan waar je je PDA voor wil gebruiken. Wil je meerdere dingen tegelijk doen zoals worms spelen terwijl je muziek luistert en op de achtergrond msn aan hebt staan, of films kijken terwijl je aan het skypen bent dan raad ik je de P3300 af. Zelfs een 400mhz pda zal daar moeite mee hebben, maar niet zoveel als de P3300. Het kan wel, maar niet van harte. Gebruik je de pda toch maar voor één ding tegelijk dan is de P3300 prima. Muziek luisteren en msnnen tegelijk gaat opzich prima, alleen moet je bij het opstarten wel wat meer geduld hebben.
De meeste programma's die ik gebruik laden voor mij snel genoeg om je er niet aan te ergeren.
Een must qua programma's is spb pocketplus, al is het alleen maar om de accumeter en het sluit-knopje.
Zoals hierboven ook al staat is de 200mhz proc lekker zuinig. Echte tijden van de P3300 zal nog wel even duren gezien het toestel er net is, de accu pas na een aantal keer opladen zijn maximale capaciteit heeft, en mensen er nu nog te veel mee spelen waardoor de accu sneller leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satanic_Surfer
Verwijderd schreef op zondag 05 november 2006 @ 09:33:
[...]

Mooie review!

Ik heb hem zelf via inet besteld omdat dat pm toch nog €2,50 scheelt :P door de web tarieven.
Ben wel benieuwd wanneer het wordt afgeverd! Hoop dat het sneller is als de hierboven aangegeven 3 weken!
Fyi: Ik heb 'm vrijdag bij de Online shop van T-mobile besteld en vanmiddag werd ik gebeld dat hij al vanaf morgen afgeleverd kan worden. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Ik ben alleen maar gewend aan een T-Mobile SDA in mijn broekzak, en deze MDA Compact III is 2 centimeter langer, en 2 centimeter breder begrijp ik, hebben jullie 'm gewoon in je broekzak zitten? Of in een hoesje ofzo? Hoe vervoeren jullie het ding?

Heb geen zin om overal een tas mee naartoe te moeten nemen omdat ie niet in m'n zakken past..

[ Voor 3% gewijzigd door axis op 06-11-2006 16:33 ]

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
axis schreef op maandag 06 november 2006 @ 16:28:
Ik ben alleen maar gewend aan een T-Mobile SDA in mijn broekzak, en deze MDA Compact III is 2 centimeter langer, en 2 centimeter breder begrijp ik, hebben jullie 'm gewoon in je broekzak zitten? Of in een hoesje ofzo? Hoe vervoeren jullie het ding?

Heb geen zin om overal een tas mee naartoe te moeten nemen omdat ie niet in m'n zakken past..
Hij is geen 2 cm langer hoor, ten minste op kieskeurig worden bijde toestellen aangeduid als 10,8 cm lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortel1
DjWannaB2002 schreef op maandag 06 november 2006 @ 17:29:
[...]

Hij is geen 2 cm langer hoor, ten minste op kieskeurig worden bijde toestellen aangeduid als 10,8 cm lang.
Net opgemeten ik kom ook tot exact 10,8 cm.
Breedte 5,9 cm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal, sinds gisteren ben ik ook de trotse bezitter van de MDA compact III. Heb veel gehad aan de reviews hiervoor, bedankt! Heb nog een vraag:

Heb Tomtom 6 geinstalleerd maar het lukt me niet om de gps daarin aan de praat te krijgen. Kan iemand mij vertellen wat de instellingen hiervoor zijn bij Tomtom/Windows mobile?

Verder mijn ervaringen tot nu toe:

- Skype werkt goed maar start alleen op als er niet teveel andere applicaties lopen
- internet loopt goed, zowel via GPRS als wifi. Heel af en toe blijven pagina's hangen.
- Radio stoor bij mij een beetje (alle zenders), is dit normaal?

Verder nog vragen?

Gr.
Henk
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.