Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Om ook maar even stomme vragen te stellen..... zit die window mount erbij??? (T-mobile versie)

[ Voor 12% gewijzigd door Ganymedus op 06-11-2006 18:59 ]

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je zo'n ding bedoelt om 'm aan een autoruit te bevestigen: nee die zit er niet bij. Een autolader trouwens ook niet... Ben benieuwd of de accu een lange rit tomtom + bellen + muziek aankan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondertussen heb ik tomtom met gps al aan de praat gekregen: externe ontvanger selecteren en tomtom een tijdje aan laten staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-08 23:47

made

.. made by made ..

Dus het verschil tussen de HTC P3300 en de MDA compact 3 zijn:

P3300:
€ 515
geen extra sd kaart
tomtom licentie
geen beschermhoes

MDA
€ 479
1GB sd kaart
geen licentie tomtom
beschermhoes
geen MSN

...Ik vind de HTC mooier maar de MDA heeft wel wat voordelen.

Voor degene die de MDA of de HTC hebben, klopt bovenstaande ?

[ Voor 34% gewijzigd door made op 06-11-2006 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de standaard instalatie zit MSN messenger je kunt dus kiezen dit wel of niet erop te zetten.
Kleine correctie; bij de MDA Compact III wordt via de CD-ROM de mogelijkheid geboden om MSN te downloaden en installeren, maar moet je ook 14,99 euro betalen.... M.a.w. MSN wordt dus NIET meegeleverd!
Even ter informatie voor de potentiële kopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor alle P3300 mensen die GPS willen maar toch wat twijfel hebben bij de tragere OMAP processor en micro SD hier een tip:

Kijk ook eens naar de laatste folder van HTC. De P3600 gaat kennelijk toch met ingebouwde GPS geleverd worden:

http://www.europe.htc.com...CT_BROCHURE_V2_111006.pdf

Zoals ik het lees wordt de GPS op een later moment met een update geactiveerd. Ik denk dat HTC geen ontevreden klanten wil en hier dus zo snel mogelijk mee zal komen.

Wanneer je zoals ik toch al een BT GPSje had, kun je die in de tussenliggende tijd gewoon blijven gebruiken.

Hoop dat jullie er iets aan hebben. Leek me in ieder geval nuttige info voor mensen die net als ik de aanschaf van een P3300 hebben overwogen. Met deze info wacht ik zelf nog even op de P3600 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Helaas komt de P3600 niet als t-mobile versie uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in die zelfde folder staat ook een sterretje bij wifi en bleutooth bij dat andere device. Komt dit dan ook pas later?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 11:35:
in die zelfde folder staat ook een sterretje bij wifi en bleutooth bij dat andere device. Komt dit dan ook pas later?
Even goed kijken: Bij Bluetooth en WiFi staat een copyright symbool, dat is iets anders dan een sterretje... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de website van T-mobile lijkt de prijs van de compact 3 te zijn verhoogd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 16:29:
Op de website van T-mobile lijkt de prijs van de compact 3 te zijn verhoogd :?
Van hoeveel naar hoeveel dan? Ik zie geen verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Inderdaad, relax 200 web is van 189 naar 229 gegaan. Volgensmij bij 2 jaar 20 euro en bij 1 jaar 40 euro erbij.
Verwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 17:01:
[...]
Ok, ik heb hem met 1jr verlening voor €169,95 besteld. Kan helaas niet meer zien of dit ook is verhoogd?

Zal wel een hardloper geweest zijn de afgelopen dagen.
Verlenging had €20,- voordeel t.o.v. een nieuw abonnement, maar het lijkt me niet dat ze die ineens gaan verhogen. Mondelinge afspraken zijn gewoon geldig (tenzij ze hun naam te grabbel willen gooien en zeggen dat ze van niks weten, zoals orange altijd doet)

[ Voor 71% gewijzigd door Worldwide op 07-11-2006 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worldwide schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 16:53:
Inderdaad, relax 200 web is van 189 naar 229 gegaan. Volgensmij bij 2 jaar 20 euro en bij 1 jaar 40 euro erbij.
Ok, ik heb hem met 1jr verlening voor €169,95 besteld. Kan helaas niet meer zien of dit ook is verhoogd?

Zal wel een hardloper geweest zijn de afgelopen dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet waar er al eem HTC P3300 te koop is (zonder abonnement). Ik zie op de keiskeurig site nog geen enkele aanbieder die al voorraad heeft. Wie weet iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit zelf ook dit topic aandachtig te volgen.
Nu is mijn oog echter ook op de E-TEN X500 & Fujitsu Siemens Pocket Loox T830 gevallen.
Iemand die mij kan vertellen waarom ik voor de P3300 moet gaan en niet voor bovenstaande.
Op de CPU na, verschillen ze allemaal weining.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 22:45:
Ik zit zelf ook dit topic aandachtig te volgen.
Nu is mijn oog echter ook op de E-TEN X500 & Fujitsu Siemens Pocket Loox T830 gevallen.
Iemand die mij kan vertellen waarom ik voor de P3300 moet gaan en niet voor bovenstaande.
Op de CPU na, verschillen ze allemaal weining.
De Loox is groot en zwaar (baksteen) en valt wat mij betreft daarom onmiddellijk af. Daarmee wil ik niet zeggen dat hij slecht is; voor bepaalde gebruikers is het wellicht de ultime oplossing.

De E-TEN heeft goede specs, maar is kwalitatief wellicht minder dan HTC modellen. Zie hiervoor minpunten van eerdere E-TEN modellen. Op zich is de E-TEN veelbelovend en het zeker waard om in het oog te behouden. Alvorens echter een E-TEN aan te schaffen zou ik eerst een paar kritische reviews afwachten, dan weet je vooraf wat je koopt.

Gezien de reputatie van HTC heb ik wel vertrouwen in de P3300/P3600 ten aanzien van de kwaliteit.
Het ziet ernaar uit dat, in tegenstelling tot eerdere berichten, de HTC P3600 ook GPS functionaliteit krijgt. Zie eerdere posts in dit forum. Wellicht ook een optie.

Hoop dat je er iets mee kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lacroix
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-09 07:39
Voor diegene die hem al hebben, hoe lang duurt het om een cold start een gps signaal te krijgen?
Ik lees in reviews dat bij hun 'review versie' de het tooltje dat een quick fix moet krijgen zijn gegevens niet door geeft aan de gps module of zoiets.
Kortom, een fix krijgen duurt lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:44

13art

Moderator Mobile
Kan iemand bevestigen dat de P3300 daadwerkelijk TMC bevat?
Volgens deze pagina wel, maar verder vind je er niet zo heel erg veel over.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-07 09:39
Lacroix schreef op woensdag 08 november 2006 @ 00:06:
Voor diegene die hem al hebben, hoe lang duurt het om een cold start een gps signaal te krijgen?
Ik lees in reviews dat bij hun 'review versie' de het tooltje dat een quick fix moet krijgen zijn gegevens niet door geeft aan de gps module of zoiets.
Kortom, een fix krijgen duurt lang.
Klopt binnen meer dan 10 minuten, buiten in de auto ongeveer 5 minuten.

never argue with a moderator, he will shut your account down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op woensdag 08 november 2006 @ 02:00:
Kan iemand bevestigen dat de P3300 daadwerkelijk TMC bevat?
Volgens deze pagina wel, maar verder vind je er niet zo heel erg veel over.
Dit heb ik eerder gepost nav een discussie in het P3600 forum:

TMC berichten zitten digitaal versleuteld in het RDS signaal van FM zenders. Wanneer de P3300 RDS data op het scherm kan tonen dan betekent dit dat de RDS data softwarematig beschikbaar is. Met een geschikte software interface is de TMC data dan ook uit het RDS signaal te halen.

Met andere woorden de hardware zou geschikt moeten zijn voor TMC. Deze software zou bijvoorbeeld door TomTom kunnen worden ontwikkeld of door een handige doehetzelver. Over het bestaan van dergelijke software heb ik echter nog nergens iets gelezen, maar ben er welhaast zeker van dat dergelijke interface software ergens in de toekomst zal verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

De radio is dus met RDS?

Ik heb trouwens nogsteeds niks gehoord van t-mobile. Ze zouden een contract opsturen die ik moet tekenen, waarna ik de telefoon krijg. Iemand die al wel wat heeft gehoord van t-mobile met een verlenging via de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 11:02:
[...]

Dit heb ik eerder gepost nav een discussie in het P3600 forum:

TMC berichten zitten digitaal versleuteld in het RDS signaal van FM zenders. Wanneer de P3300 RDS data op het scherm kan tonen dan betekent dit dat de RDS data softwarematig beschikbaar is. Met een geschikte software interface is de TMC data dan ook uit het RDS signaal te halen.

Met andere woorden de hardware zou geschikt moeten zijn voor TMC. Deze software zou bijvoorbeeld door TomTom kunnen worden ontwikkeld of door een handige doehetzelver. Over het bestaan van dergelijke software heb ik echter nog nergens iets gelezen, maar ben er welhaast zeker van dat dergelijke interface software ergens in de toekomst zal verschijnen.
je hebt ook navigatie software welke gebruik maakt van gratis tmc. Zou het niet een makkelijkere slag zijn om dan met deze software te werken. Volgens mij is iGo een van deze pakketten welke hier gebruik van maken. Tomtom is gericht op hun eigen dienst, en deze kost geld. Overigens is deze de eerste maand(?) gratis bij een nieuw tomtom pakket.... toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Worldwide schreef op woensdag 08 november 2006 @ 12:44:
De radio is dus met RDS?

Ik heb trouwens nogsteeds niks gehoord van t-mobile. Ze zouden een contract opsturen die ik moet tekenen, waarna ik de telefoon krijg. Iemand die al wel wat heeft gehoord van t-mobile met een verlenging via de telefoon?
Nevermind, ik heb hem al binnen :P
* Worldwide ff spelen

Eerste indruk. Ding is vrij klein, voel solide aan, op het muisballetje, de blingring en het batterijklepje na. Er zit geen screenprotector bij, maar het formaat is exact hetzelfde als de MDA vario (mda compact I protector van brando valt dus mooi achter de randen weg)

Er zit bij:
Lader
Headset
Beetje boekjes en cd's
1GD micro-sd met SD adapter
Twee stylussen (eentje had zich verstopt)
Een draagtasje

[ Voor 33% gewijzigd door Worldwide op 08-11-2006 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 16:57
Heb net de MDA III Compact besteld bij t-mobile voor 169euro
inclusief internetpocket totaal, onbeperkt gprs internet. Dus is wel nice.
Nu ben ik alleen vergeten te vragen wanneer dat internet ingaat. Het nieuwe abonnement gaat in januari, gaat dan ook dat internet in? dat is dan de vraag... iemand enig id? Zo niet, dan ga ik morgen wel weer met t-mobile bellen.

trouwens ik had smartphonestunts ge-emaild en zij vertelden mij dat de p3300 pas in week 48 uitkomt, dus dat is eind deze maand, en ze krijgen de compact III begin volgende week op voorraad.

[ Voor 21% gewijzigd door SeenD op 08-11-2006 16:42 ]

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn abonnement loopt halverwege januari af, is het verstandig om nu al een nieuw abonnement af te sluiten bij T-mobile met de P3300? Of kan ik beter nog even wachten, hopend op een prijsdaling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made

made

.. made by made ..

WOEI,

Ook net MDA 3 besteld.
Abbo € 12.- per maand
Eenmalig € 29.95 .-
+ bluetooth headset !

Hulde voor T mobile !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortel1
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-06 20:08
made schreef op woensdag 08 november 2006 @ 17:27:
WOEI,

Ook net MDA 3 besteld.
Abbo € 12.- per maand
Eenmalig € 29.95 .-
+ bluetooth headset !

Hulde voor T mobile !
Een tip voor diegene die willen verlengen in plaats van via internet te bestellen kun je ook naar een t-mobile shop in de buurt gaan.
Dan hoef je niet weken op je PDA te wachten.
Afgelopen zaterdag was de 1e dag dat ik mijn abbo kon verlengen ben naar almere gereden en heb meteen de compact III meegenomen :9

“I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.” ― Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05:08

itarix

404 soul not found

SeenD schreef op woensdag 08 november 2006 @ 16:41:
Heb net de MDA III Compact besteld bij t-mobile voor 169euro
inclusief internetpocket totaal, onbeperkt gprs internet. Dus is wel nice.
bij wat heb je dat dan genomen? welk abonoments vorm en voor hoeveel jaar?

ik vraag me namelijk af of ik de mda compact III voor de oude prijs kan krijgen als ik T-mobile mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Zijn er al mensen die hem via de telefoon of internet besteld hebben bij een verlenging?

Op alle papieren staat dat ik de postbode moet betalen, echter is de rekening €0,- en heb ik ook niks hoeven te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lacroix
Speedster schreef op woensdag 08 november 2006 @ 09:37:
[...]

Klopt binnen meer dan 10 minuten, buiten in de auto ongeveer 5 minuten.
5 minuten?!

Kan iemand dat bevestigen, en liefst weerleggen? :-)

In reviews lees ik dat het 50 sec is, omdat die quickfix niet werkt. (anders zou het 10sec ofzo zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
5 minuten zou echt rampzalig zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster
Lacroix schreef op woensdag 08 november 2006 @ 20:56:
[...]

5 minuten?!

Kan iemand dat bevestigen, en liefst weerleggen? :-)

In reviews lees ik dat het 50 sec is, omdat die quickfix niet werkt. (anders zou het 10sec ofzo zijn)
Het leek in ieder geval wel 5 minuten... (einde van de straat, ik heb niet zo'n snelle auto :) )

Ik zal het wel even beter timen. Quickfix doet inderdaad niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satanic_Surfer
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 16:44
[quote]made schreef op maandag 06 november 2006 @ 21:44:
Dus het verschil tussen de HTC P3300 en de MDA compact 3 zijn:
P3300:
€ 515
geen extra sd kaart
tomtom licentie
geen beschermhoes
MDA
€ 479
1GB sd kaart
geen licentie tomtom
beschermhoes
geen MSN

...Ik vind de HTC mooier maar de MDA heeft wel wat voordelen.
Voor degene die de MDA of de HTC hebben, klopt bovenstaande ?
[/quote]

Ik heb de MDA afgelopen vrijdag online besteld voor €209,- eenmalig + 1 jr relax web 150 a 15,75 p/m = €398 in totaal. Simlock er binnenkort vanaf en voila....een hele complete & compacte pda phone voor weinig ;). Gisteren binnengekregen en bevalt erg goed tot nu toe. Ook snelheid vind ik zeker goed genoeg (waar ik 'm voor gebruik). GPS+TomTom6 wordt vanavond uitgebreid getest.
En dat je de HTC mooier vindt snap ik niet helemaal....volgens mij zien ze er hetzelfde uit (ook kleur lijkt in het echt hetzelfde als de HTC, i.t.t. de online pics van de MDA waarop hij silverkleurig lijkt). Enige verschil is uiteraard het MDA + T-Mobile logootje, maar als ik daar €115 mee uit spaar en ook nog een 1gb kaart + hoesje erbij krijg zal het logootje me worst wezen.
Model nr. van m'n MDA is trouwens ARTE110.

[ Voor 19% gewijzigd door Satanic_Surfer op 09-11-2006 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

@ Satanic_Surfer: heb je die 209 euro aan de postbode moeten betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren besteld bij klantenservice van T-mobile.

- contractverlenging 2 jaar
- Flex 20
- eerste 4 maanden 50% korting
- gratis BT headset (tw van 49,95)
- TomTom6 Benelux !!!!

toestel kost dan: 109,95 (249.95 bij 1 jaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satanic_Surfer
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 16:44
Worldwide schreef op donderdag 09 november 2006 @ 10:53:
@ Satanic_Surfer: heb je die 209 euro aan de postbode moeten betalen?
Ja. Maar ik ben een nieuwe klant voor T-mobile en dan moet het altijd als je bij de shop bestelt. Als jij als bestaande klant een verlenging genomen hebt wordt het misschien gewoon met je eerstvolgende factuur verrekend. En zoniet dan heb je mazzel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Waar blijven eigenlijk de foto's van de tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@vdv: Tomtom Benelux kreeg je erbij, of heb je daarvoor moeten bijbetalen?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2006 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 november 2006 @ 12:23:
Voor TomTom betaal je extra... Ik werk in de Shop in Maastricht van T-Mobile!
Heb afgelopen maandag 2x een Zakelijk Abonnement afgesloten met 2x MDA Compact III
2-jarig abonnement, €12,50 per maand per stuk... toestelprijs: €5,95

Lekkere prijs dus: 24 x €12,50 = €300 + €5,95 = €305,95 voor de toestellen per stuk :P

TomTom erop gezet zelf... loopt heel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 november 2006 @ 12:23:
Ja en nee
Wat ik begreep is dat ze het vanaf gisteren alleen met TT6 leveren, (voor door mij besteld abonnement met daarbij genoemde prijzen, voor ander abonnementen ken ik de prijzen niet ). Afgelopen zaterdag heb ik 'offerte' gevraagd. Toen was het toestel bij verlenging met Flex 20 voor 2 jaar - gratis. Dit werd gisteren overigens door een andere medewerker tegengesproken. Bij contractverlenging op de site was (zaterdag) de prijs van het toestel bij genoemd contract 29,95.

TomTom6 kost bij TT - 99,-. Dus als je wat gaat plussen en minnen (beetje afhankelijk vanf waar je begint) heb je het tegen een gereduceerd tarief.

Eigenlijk kan ik niet meer volgen waar ze daar mee bezig zijn. Afgelopen zaterdag stond namelijk ook nog bij de specs dat het device zou beschikken over HSPDA en UMTS. Dit is inmiddels verwijdert.

Neemt niet weg dat dit een goed aanbod is voor mij (24x20 - 4x10 + 109.95=549,95 (22,92/mnd), evt minus 99 voor TT en 49.95 voor de BT headset = 401/24=16,71/maand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 november 2006 @ 13:34:
[...]
Wat ik begreep is dat ze het vanaf gisteren alleen met TT6 leveren. (...) Bij contractverlenging op de site was (zaterdag) de prijs van het toestel bij genoemd contract 29,95.
Ik heb hem zojuist besteld via de site met 2 jarig Flex 15 abbo, dan kost het inderdaad 29,95. Op de site is in ieder geval nog niets over TT te vinden, ik zie over een paar dagen wel of het er al dan niet opstaat (verwacht het niet, maar who knows :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Ik heb zowel tomtom als iGo hier al liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
arghh gaat dit nou weer een topic worden waar alleen maar over prijzen ipv het toestel zelf gaat? Hoop het niet.

En idd, waar blijven de foto's van de tweakers zelf :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 16:57
Ik heb hem gisteren dus ook besteld bij t-mobile, zie vorige post. :)

En ik moet 169 euro aan de postbode bestellen. Ik vroeg of dat anders kon, automatische incasso of iets dergelijks, maar dat kon niet, ze zij nog "Het spijt me echt, meneer". Tja so be it :(
dus hopelijk wordt ie snel geleverd :9~, 5 tot 10 werkdagen vertelde ze...

en volgens het t-mobile klantenservice meisje zit er geen tomtom op.

edit http://www.youtube.com/watch?v=CbdVPQjR46g leuk filmpje van iemand over HTC P3300 op youtube.

[ Voor 11% gewijzigd door SeenD op 09-11-2006 14:46 . Reden: linkte youtube toegevoegd ]

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan rademaar
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-08 18:55
Gisteren het toestel gewoon opgehaald bij de T-mobile shop in Rotterdam.

Eerste indruk is zeer goed.
Fix met tomtom duurt de eerste keer wat lang, maar vanmiddag toen ik naar huis reed in 10 seconden een fix en meteen alle balkjes gevuld bij tomtom.

Doordat ik nog geen houder heb lijkt het gps signaal wat zwakker dan bij mijn externe bt ontvanger.
De gps zit volgens mijn aan de achterkant van het toestel, en als je hem omdraait heb je ook meteen meer signaal.
dus met een houder voor de voorruit zal het allemaal nog beter moeten zijn.
Ik heb een auto met een warmte werende voorruit en dit geeft geen problemen.
TomTom draait zeer soepel, ook met de vele flitspalen die ik erin heb staan.

Het toestel heeft voor zo ver ik kan zien geen RDS functie in de ingebouwde FM radio en dus waarschijnlijk ook geen TMC mogelijkheid.

Het scroll wiel en de muis functie werken prima maar het is wel even wennen.

Als extra krijg je bij de MDAIII een 1 gigabyte geheugen kaartje.
Op de cdrom staan nog een gprs monitor progamma en sprite backup.
Sprite backup staat er twee keer op, die van T-Mobile zelf niet installeren want die geeft de melding dat het een oude versie is.
MS hotmail en MSN staan niet op het toestel.

Het geluid kan zeer hard en de speakerfunctie werkt zeer goed dus je hebt geen carkit nodig.
Wat ook nog handig is dat er een applicatie opstaat om meteen een progamma ook echt af te sluiten.

Nog een tip: als je al een abbonement hebt kun je via de t-mobile shop via lost and stolen het toestel kopen voor 169 Euro.
Wel moet je voor een jaar bij tekenen.
Neem je ook web n walk erbij krijg je nog eens 50 Euro extra korting. (alleen in de shops)

De garantie is 24 maanden op het toestel.
Binnen 8 dagen krijg je een nieuwe als er iets mis mee is.

Ik heb zelf een MDA vario gehad maar deze is echt een stuk beter.
Geen toetsen bord meer wat na een half jaar al gammel is.

Ook hebben de oudere modellen geen start en OK toets wat de een hands bediening vergemakkelijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05:08

itarix

404 soul not found

jan rademaar schreef op donderdag 09 november 2006 @ 20:49:
Als extra krijg je bij de MDAIII een 1 gigabyte geheugen kaartje.
Op de cdrom staan nog een gprs monitor progamma en sprite backup.
Sprite backup staat er twee keer op, die van T-Mobile zelf niet installeren want die geeft de melding dat het een oude versie is.
MS hotmail en MSN staan niet op het toestel.
staat msn messenger ook niet op de cd?
die wil ik eigenlijk wel hebben, en microsoft zegt dat ieder wm 2005 apparaat msn messenger heeft :S

kan anders iemand kijken of "MSN messenger Force" werkt op de mda compact III

[ Voor 6% gewijzigd door itarix op 09-11-2006 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06 09:45
made schreef op woensdag 08 november 2006 @ 17:27:
WOEI,

Ook net MDA 3 besteld.
Abbo € 12.- per maand
Eenmalig € 29.95 .-
+ bluetooth headset !

Hulde voor T mobile !
Sorry maar ik begrijp die € 29.95 niet.
als je op bijvoorbeeld smartphoneshop.nl kijkt staat er dat je €303 euro moet bijbetalen. als je hem verlengt met relax 100...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Ik heb zelf een MDA vario gehad maar deze is echt een stuk beter.
Geen toetsen bord meer wat na een half jaar al gammel is.
Hoe goed zit je accuklep vast?
Sluit deze mooi aan met het gedeelte erboven?
Zit je muisballetje er goed passen in of een beetje losjes?
Zit het ringetje goed vast, of wiebelt het nog een beetje?

Mijn vario voelt een stuk meer solide aan als de compact III. Ik hoop iig niet dat ik een maadagochtend model heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met de opneem-delay bij een binnenkomend telefoontje? Momenteel heb ik een WM2003 toestel en als iemand belt duurt het 2 sec na opnemen voordat ik kan praten. Ik heb hier nog niemand over gehoord bij dit toestel, ik neem aan dat dit hier niet meer van toepassing is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Nog een tip: als je al een abbonement hebt kun je via de t-mobile shop via lost and stolen het toestel kopen voor 169 Euro.
leg eens uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

dit apparaat moet 550 euro los kosten? :( ik heb net een nieuw 2jarig abbo van t mobile icm een laptop... nou is mijn mobiel ook wel aan vervangen toe, en zoek ik een nieuwe.
eisen: radio, 2mp camera, bluetooth, gps ontvanger, en mp3 player

zijn er nog meer in deze reeks, want ik zie er niet zoveel met gps ontvangers, en ik had een paar revieuws gelezen over één die wel gps had, alleen die was voor de rest niet zo interesant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:08

Nou, als je dus je toestel opgeeft als zijnde gestolen dan mag je uit coulance vervroegd verlengen. Mocht het IMEI nummer van je 'gestolen' toestel echter weer actief worden dan zal er natuurlijk wel actie worden ondernomen, zeker als dat met een SIM kaart gebeurt die op de een of andere manier kan worden gelinkt aan de oorspronkelijke eigenaar. Die heeft dan een klein probleem want in de fraude credit blacklist staan gaat je in je verdere (financiele) leven nog flink bezuren.....
Bij verkoop aan een derde persoon (dit heet officieel heling) kan er natuurlijk altijd een IMEI bom/blokkade ingezet worden. Een zeer beproefde methode tegen GSM diefstal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster

Het toestel heeft voor zo ver ik kan zien geen RDS functie in de ingebouwde FM radio en dus waarschijnlijk ook geen TMC mogelijkheid.
Er staat bovenin de radio de naam van het radiostation, lijkt mij wel degelijk RDS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
zeef schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 00:56:
[...]

Nou, als je dus je toestel opgeeft als zijnde gestolen dan mag je uit coulance vervroegd verlengen. Mocht het IMEI nummer van je 'gestolen' toestel echter weer actief worden dan zal er natuurlijk wel actie worden ondernomen, zeker als dat met een SIM kaart gebeurt die op de een of andere manier kan worden gelinkt aan de oorspronkelijke eigenaar. Die heeft dan een klein probleem want in de fraude credit blacklist staan gaat je in je verdere (financiele) leven nog flink bezuren.....
Bij verkoop aan een derde persoon (dit heet officieel heling) kan er natuurlijk altijd een IMEI bom/blokkade ingezet worden. Een zeer beproefde methode tegen GSM diefstal.
hmm dan zal je dus het toestel wat je op dit moment gebruikt dus echt weg moeten gooien. En het klinkt in mijn oren eigenlijk wel erg over het randje van acceptabel..... enfin thanx voor de uitleg. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,
Vraag: Wat kost dan nu de MDA Comp. III in de T-mobile shop?
B.v. met 1 of 2 jaar contract. B.v. Web (relax) 15 euro
Zijn de prijzen anders dan op de site van T-mobile.
B.v. vind ik niets over die bleutooth headset op de site
alvast bedankt beste mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made

made

.. made by made ..

Bij verlengen gelden andere tarieven dan bij een nieuw abbo.
Ik heb verlengd :
Abbo : 2 jaar web relaxed 100 : € 12.- per maand
Kosten toestel : € 29.95 eenmalig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 14:02

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

zeef schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 00:56:
[...]

Je kan ook gewoon aangeven dat je beeldscherm defect is dan mag het ook al. Het is een lost/stolen/defect iets. Je hoeft geen PV meer te hebben bij lost/stolen en je hoeft ook niet aan te tonen dat je toestel echt defect is. Gewoon bellen 0800-8104 en zeggen mijn telefoon is kapot is al voldoende. Zolang jij akkoord gaat met 12/24 maanden erbij zal het T-mobile een worst wezen of jou toestel echt defect is.

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alleen geen bestaand abo bij T mobile.
relax 100 toestel 29.95 euro is wel heel scherp. Zou fijn zijn als ze nieuwe klanten ook zo een aanbieding doen.
Jammer genoeg moet je naar een shop om wat te weten te komen. Bellen gaat niet, om dat ik geen nummer krijg van of Almere , Arnhem of Nijmegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
tymiek schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 13:11:
[...]

Je kan ook gewoon aangeven dat je beeldscherm defect is dan mag het ook al. Het is een lost/stolen/defect iets. Je hoeft geen PV meer te hebben bij lost/stolen en je hoeft ook niet aan te tonen dat je toestel echt defect is. Gewoon bellen 0800-8104 en zeggen mijn telefoon is kapot is al voldoende. Zolang jij akkoord gaat met 12/24 maanden erbij zal het T-mobile een worst wezen of jou toestel echt defect is.
En dan kan ik mijn "oude" telefoon gewoon aan mijn vriendin geven? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:27
Wat betreft de snelheid is het echt goed te doen, ik gebruik dagelijks de MDA pro (520MHz) maar het verschil in snelheid is best wel te verwaarlozen.

Snelheid opstarten I-GO navigatie:
MDA PRO 14 seconden
MDA C 1 (400Mhz) 18 seconden
MDA C 3 21 seconden

Overzichtje van hoe de toestellen onderling verschillen in omvang:
Afbeeldingslocatie: http://www.vansoestwoonwinkel.nl/got/OVERZICHT.jpg

Hier nog even de verschillen in beeld(kwaliteit)
Afbeeldingslocatie: http://www.vansoestwoonwinkel.nl/got/OVERZICHT_IGO.jpg

MDA PRO
Afbeeldingslocatie: http://www.vansoestwoonwinkel.nl/got/MDAPRO.jpg

MDA COMPACT 1
Afbeeldingslocatie: http://www.vansoestwoonwinkel.nl/got/MDACOMPACT1.jpg

MDA COMPACT 3
Afbeeldingslocatie: http://www.vansoestwoonwinkel.nl/got/MDACOMPACT3.jpg

Wat in overigens wel apart vond is dat er bij de MDA pro (na een harde reset) een wifi/BT regel staat op het today scherm (en al msn), waarom heeft de Compact 3 dat niet?
Afbeeldingslocatie: http://www.vansoestwoonwinkel.nl/got/PROWIFI.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand trouwens het vraagteken gevonden?

Als ik een bericht typ en ik zoek naar het vraagteken dan........... ONVINDBAAR?????????????????????????????????????????????????????????????????????

Dus wie hem weet mag het zeggen.

Verder wil ik ff melden dat dit toestel tov me mda pro een stuk beter bevalt.
Zeker de ingebouwde GPS is een uitkomst.
Het verbinden met GPS duurt wel een minuut of 2, maar als hij eenmaal verbinding heeft werkt het verder uitmuntend en geeft TT ruim op tijd de aanwijzingen door.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2006 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Hoe hard-reset ik de compact III?
Ik was te laat met een soft-reset voor het installeren van die t-mobile meuk. Ik kon de resetknop niet vinden :/
Bij de vario is het comm en voice ingedrukt houden, maar de compact heeft geen comm knop... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worldwide schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 21:14:
Hoe hard-reset ik de compact III?
Ik was te laat met een soft-reset voor het installeren van die t-mobile meuk. Ik kon de resetknop niet vinden :/
Bij de vario is het comm en voice ingedrukt houden, maar de compact heeft geen comm knop... :/
Je moet je stylus (Touchpen) in dat gaatje aan de linker kant duwen (naast de opname toets).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 21:07:

Als ik een bericht typ en ik zoek naar het vraagteken dan........... ONVINDBAAR?????????????????????????????????????????????????????????????????????

Dus wie hem weet mag het zeggen.

Verder wil ik ff melden dat dit toestel tov me mda pro een stuk beter bevalt.
Zeker de ingebouwde GPS is een uitkomst.
Het verbinden met GPS duurt wel een minuut of 2, maar als hij eenmaal verbinding heeft werkt het verder uitmuntend en geeft TT ruim op tijd de aanwijzingen door.
Druk de shift in :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
mooie foto's. Alleen heeft igo ook zoveel moeite met een fetch op de gps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
Ganymedus schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 23:56:
[...]

mooie foto's. Alleen heeft igo ook zoveel moeite met een fetch op de gps?
Zodra ik igo opstart heeft hij al een fix..
Je kan wel de laaste GPS instellingen downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lacroix
Dat systeem (sirf instant fix) werkte toch niet dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neem je ook web n walk erbij krijg je nog eens 50 Euro extra korting. (alleen in de shops)
Wat ijl jij nou weer? :S
Dat verschilt per abonnee... T-Mobile kijkt naar het "belgedrag" van iemand van de afgelopen 6 maanden waaraan ze een status toekennen, dit betekent dat voor de meeste abonnees bij een 1-jarige verlenging of L&S (Lost & Stolen) de MDA Compact III €169,95 kost, bij 2 jaar €29,95, maar mensen met "hogere" rekeningen krijgen het toestel gratis bij 2 jaar en hoeven veel minder bij te betalen bij 1 jaar verlenging...

Lost and stolen is voor iedereen mogelijk die aangeeft dat het toestel defect is dat ie nu heeft... maar kan alleen in de shops idd.. daarnaast 50 euro PIT korting en bij normale verlengingen krijgen de abonnees bij 1 jaar verlenging 1 maand PIT gratis en bij 2 jaar verlenging een Bluetooth headset, 4 maanden 50% korting op abonnementskosten EN 2 maanden PIT gratis!

Ik ben echt ontzettend tevreden over het toestel om ONTOPIC te blijven :P
TomTom loopt super erop en ik krijg ook binnenshuis een GPS signaal, dus de ontvanger is echt goedddd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 21:21:
[...]

Je moet je stylus (Touchpen) in dat gaatje aan de linker kant duwen (naast de opname toets).
Nope, dat is een soft-reset. Een hard-reset ging dus blijkbaar via een icoontje op de pda zelf. Ik het zowat alle toetscombinaties geprobeert totdat ik maar eens rond ben gaan kijken in de PDA, en warempel, een reset icoontje.
Wel slecht trouwens dat je voor het resetten alleen maar 1234 in hoeft te drukken en geen toestelcode in hoeft te vullen. Als iemand je telefoon in de hand heeft kan ie hem makkelijk "voor de grap" resetten.
:w afspraken :w telefoonnummers :w geinstalleerde programma's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
thnx voor de foto's. maar ligt het nou aan mij en zijn de kleuren van de MDA III nou zoveel lichter? Of heb jij de brightness zo hoog staan? Die donkere kleuren vind ik persoonlijk niet iets mooier, lijkt meer detail in te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 02:43:
[...]

Wat ijl jij nou weer? :S
Dat verschilt per abonnee... T-Mobile kijkt naar het "belgedrag" van iemand van de afgelopen 6 maanden waaraan ze een status toekennen, dit betekent dat voor de meeste abonnees bij een 1-jarige verlenging of L&S (Lost & Stolen) de MDA Compact III €169,95 kost, bij 2 jaar €29,95, maar mensen met "hogere" rekeningen krijgen het toestel gratis bij 2 jaar en hoeven veel minder bij te betalen bij 1 jaar verlenging...

Lost and stolen is voor iedereen mogelijk die aangeeft dat het toestel defect is dat ie nu heeft... maar kan alleen in de shops idd.. daarnaast 50 euro PIT korting en bij normale verlengingen krijgen de abonnees bij 1 jaar verlenging 1 maand PIT gratis en bij 2 jaar verlenging een Bluetooth headset, 4 maanden 50% korting op abonnementskosten EN 2 maanden PIT gratis!
Enfin, defect betekent niet meer bruikbaar, of betekent dat dat de EMEI code ook geregistreerd wordt voor blokkade? Groot verschil namelijk. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als trotse eigenaar van een MDA Compact III zou ik graag willen weten of de GPS goed functioneert. Ik heb nu geen TomTom of andere navigatie-software, maar als ik dit in de toekomst ga gebruiken moet het wel werken natuurlijk. Is er een ander (klein) progje waarmee ik de werking van de GPS receiver kan checken? Bijvoorbeeld iets dat de huidige positie in coordinaten weergeeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook al druk ik shift in, GEEN vraagteken?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Saboteur,
Je hebt je toetsenbord ingesteld staan op kleine Grote toetsen, daardoor zie je geen vraagteken (maar bijv. ook geen underscore). Ik had hetzelfde gedaan.
Als je via Instellingen naar Invoer gaat kan je kiezen voor Grote toetsen Kleine toetsen en dan is je probleem opgelost.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2006 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 16:06:
@Saboteur,
Je hebt je toetsenbord ingesteld staan op kleine toetsen, daardoor zie je geen vraagteken (maar bijv. ook geen underscore). Ik had hetzelfde gedaan.
Als je via Instellingen naar Invoer gaat kan je kiezen voor Grote toetsen en dan is je probleem opgelost.
Ja, dat werkt, THX (Je moet wel kleine toetsen selecteren maar het werkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 13:00:
Als trotse eigenaar van een MDA Compact III zou ik graag willen weten of de GPS goed functioneert. Ik heb nu geen TomTom of andere navigatie-software, maar als ik dit in de toekomst ga gebruiken moet het wel werken natuurlijk. Is er een ander (klein) progje waarmee ik de werking van de GPS receiver kan checken? Bijvoorbeeld iets dat de huidige positie in coordinaten weergeeft?
franson gps gate proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ganymedus schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 12:35:
[...]

Enfin, defect betekent niet meer bruikbaar, of betekent dat dat de EMEI code ook geregistreerd wordt voor blokkade? Groot verschil namelijk. >:)
IMEI nummer wordt nooit genoteerd... Het is natuurlijk niet de bedoeling dat iedereen zomaar L&S gaat doen... maar het MAG wel... niks verkeerds aan, ALLEEN is het een EENMALIGE mogelijkheid om vroegtijdig te verlengen, dat geven we wel altijd aan.
Mocht er dan dus iets kapot gaan, dan kun je niet WEER vroegtijdig verlengen (langer dan 3 maanden voor contracteinde) en moet je dus OF een PrePaid toestel kopen OF zelf een los toestel ergens kopen.

Zo duidelijk genoeg? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortel1
Legaal programma tippen? Ga je gang.. Illegaal progsel tippen? Niet op te lossen door even je mailadres achter te laten...

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2006 19:14 ]

“I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.” ― Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 18:22:
[...]

IMEI nummer wordt nooit genoteerd... Het is natuurlijk niet de bedoeling dat iedereen zomaar L&S gaat doen... maar het MAG wel... niks verkeerds aan, ALLEEN is het een EENMALIGE mogelijkheid om vroegtijdig te verlengen, dat geven we wel altijd aan.
Mocht er dan dus iets kapot gaan, dan kun je niet WEER vroegtijdig verlengen (langer dan 3 maanden voor contracteinde) en moet je dus OF een PrePaid toestel kopen OF zelf een los toestel ergens kopen.

Uhhu leuk kadootje en dat terwijl ik niet heb hoeven zingen.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 18:22:
[...]

Mijn IMEI nummer staat keurig op het geautomatiseerde contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
zeef schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 22:59:
[...]

Mijn IMEI nummer staat keurig op het geautomatiseerde contract.
De EU wou het zelfs wetelijk maken om alle imei nr`s te registreren. Vodafone is hier al geruime tijd mee bezig, vooral bij een verlenging moet je altijd het imei nr opgeven. Andere providers zien er nog echt de noodzaak van in, maar hebben het wel. Bij T-Mobile, KPN is er dus de optie maar is niet noodzakelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan rademaar
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-08 18:55
Even voor de duidelijkheid.
Mijn telefoon is kwijt geraakt.

Ik heb toen naar T-mobile gebeld en die kwamen zelf met dit voorstel van lost en stolen.

Op mijn contract en aankoop bewijs staan geen IMEI nummers.

Het heeft weinig zin om je IMEI aan je telefoon nummer te koppelen, de meeste hebben voor hun contract afgelopen is al weer een andere telefoon.

En nee ik ijl niet.
Waar ik me wel aan stoor dat sommige mensen alles maar aangrijpen om te bashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
jan rademaar schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 23:56:
Even voor de duidelijkheid.
Mijn telefoon is kwijt geraakt.

Ik heb toen naar T-mobile gebeld en die kwamen zelf met dit voorstel van lost en stolen.

Het heeft weinig zin om je IMEI aan je telefoon nummer te koppelen, de meeste hebben voor hun contract afgelopen is al weer een andere telefoon.

En nee ik ijl niet.
Waar ik me wel aan stoor dat sommige mensen alles maar aangrijpen om te bashen.
Dat laatste zinnetje snap ik niet helemaal, maar dat zal wel. ;)

Aan imei nr`s heb je weldegelijk wat aan. Aangezien dit een persoonlijke code is voor elke telefoon, kan je die ook gebruiken om een telefoon op te sporen. Of zoals de politie het doet, een sms bom zodra je een simkaart in de telefoon stopt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Toegegeven is dat wel een interessant systeem. Ik vrees alleen dat we met dit gesprek een beetje offtopic geraken. Toegegeven ben ik hier mede de aanstichter van. Enfin zoals men heeft kunnen concluderen zijn er mogelijkheden om via L&S ook een nieuwe telefoon te krijgen.

Terug ontopic dan maar?

Hoe bevalt de standby tijd, en hoe is de wifi? Werkt die naar wens? Ik vond de Vario erg slecht met connectie via wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jan rademaar schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 23:56:
Dan heb jij je contract niet bij T-Mobile zelf afgesloten of je bent blind.
Wij scannen een toestel namelijk en dan komt vanzelf het IMEI-nummer op de bon...

En ONTOPIC:
Ik ben wel tevreden over de standby tijd van het toestel... :)
Een toetsenbord zoals bij de Vario (II) heb ik niet nodig, dus dat maakt deze ook nog eens veel compacter!
Ben echt heel tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvennieB
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 31-08 15:20
Hoe zit het met de geluidskwaliteit tijdens het bellen? Want ik heb hiervoor een qtek s100 en een qtek 9100 gehad, maar die heb ik beide weggedaan vanwege de geluidskwaliteit tijdens het bellen, is dit beter geworden met dit toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Verwijderd schreef op zondag 12 november 2006 @ 03:49:
[...]

Dan heb jij je contract niet bij T-Mobile zelf afgesloten of je bent blind.
Wij scannen een toestel namelijk en dan komt vanzelf het IMEI-nummer op de bon...
Verder offtopic:
Bij mij op de bonnen staan ook geen imei nummers. Ik ben niet blind en het toestel komt echt bij t-mobile weg. Maarja, op de bon staat oop €0,- terwijl ik de begeleidende brief staat dat ik de postbode €169,- moet geven voor het toestel.

Ontopic:
Accu loopt redelijk snel leeg met GPS aan, zonder GPS kan je er wel een paar dagen mee.
Belkwaliteit is prima, maar dat vond ik ook van mijn Vario (ik snapte al die klachten ook niet, bellen ging perfect bij mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Hmm ik herken de klachten wel, ik heb de mda compact, en als ik de kwaliteit vergelijk met mijn t610 of e900 of e60, vind ik de kwaliteit beduidend minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortel1
Svenska schreef op zondag 12 november 2006 @ 12:54:
Hoe zit het met de geluidskwaliteit tijdens het bellen? Want ik heb hiervoor een qtek s100 en een qtek 9100 gehad, maar die heb ik beide weggedaan vanwege de geluidskwaliteit tijdens het bellen, is dit beter geworden met dit toestel?
Hmm ik herken de klachten wel, ik heb de mda compact, en als ik de kwaliteit vergelijk met mijn t610 of e900 of e60, vind ik de kwaliteit beduidend minder.
Ik had met mijn MDA compact I (s100) ook last van. Met de compact III is dit tot op heden stukken beter. Lekker helder en hard geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Worldwide schreef op zondag 12 november 2006 @ 13:02:
[...]

Verder offtopic:
Bij mij op de bonnen staan ook geen imei nummers. Ik ben niet blind en het toestel komt echt bij t-mobile weg. Maarja, op de bon staat oop €0,- terwijl ik de begeleidende brief staat dat ik de postbode €169,- moet geven voor het toestel.

Ontopic:
Accu loopt redelijk snel leeg met GPS aan, zonder GPS kan je er wel een paar dagen mee.
Belkwaliteit is prima, maar dat vond ik ook van mijn Vario (ik snapte al die klachten ook niet, bellen ging perfect bij mij)
Komt inderdaad doordat je hem online hebt gekocht. Dan is de brief je garantie bewijs en staat er op de bon geen imei nummer op. Dat betekent echter niet dat T-Mobile het niet in hun systeem heeft staan, want zo kunnen ze bekijken of je nog garantie hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Iemand enig idee hoe ik sms berichten van mijn vario naar de compact krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19
Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 21:07:
?????????????????????????????????????????????????????????????????????
Volgens mij heb je het gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06 09:45
Worldwide schreef op zondag 12 november 2006 @ 23:34:
Kan met Jeyo Mobile Companion, vario --> PC --> compact

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:33
Worldwide schreef op zondag 12 november 2006 @ 23:34:
Wellicht met Jeyo Mobile Extender of Companion? Volgens mij kun je daar sms mee back-uppen op je pc.

Gisteren in de T-mob shop R'dam Lijnbaan geweest en er even mee mogen spelen (ze hebben een hele la vol liggen met toestellen die je ff kan proberen, zoals de Vario II, Compact III etc). Volgens het kaartje in de vitrine en volgens de verkoper zat er UMTS en HSDPA op...Ik ga ervan uit dat dit hetzelfde foutje is als eerst op de website, maar wel erg slordig. De verkoper bleef volhouden dat er UMTS op zit...Vraag me af wat ze doen als ik er een neem en later terug kom om te klagen.
De verkoper bleef het bij hoog en laag volhouden, maar toen ik wat vroeg over de processor en camera wist hij er duidelijk niks van, dus de training is niet echt blijven hangen bij die jongen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

A_to_the_S schreef op maandag 13 november 2006 @ 10:37:
[...]

Kan met Jeyo Mobile Companion, vario --> PC --> compact
Ik wil alleen geen software installeren. Als het goed is kan het ook wel door wat bestanden over te zetten van de ene naar de andere PDA, ik weet alleen niet welke. Ik heb al een aantal bestanden geprobeert, maar het waren niet de goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook van plan om hem te gaan halen. Maar raden jullie aan om de originele HTC versie te kopen dus de HTC P3300 of de T-mobile versie, de MDA Compact III?

Zijn er eigenlijk wel verschillen tussen deze twee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:33
Op wat roze kleurtjes na (die je er eenvoudig uit kunt halen en vervangen door andere themes) zijn ze identiek. De Compact III is met abo aanmerkelijk goedkoper dan de HTC versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
en die kleurtjes kun je verwijderen met een hard reset en een soft reset. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockster
  • Laatst online: 21:13
Maar je houdt dan wel de simlock neem ik aan?

Mitsu PUHZ-SHW112YAA + ERSC-VM2C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster
Iemand al geprobeerd het T-mobile logo eraf te halen?

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.