HTC Artemis ( HTC P3300 )

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 31.567 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144581

OMAP 850

daar kan die beste jongen niks aan doen. t is de schuld van de processor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:21
Diamond AT schreef op zondag 10 december 2006 @ 15:22:
[...]

Hoe kom je erbij dat de processor een dual core is?????????
volgens mij moet jij het topic nog maar eens doorlezen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199073

weet iemand dan misschien een tweak /registry edit om het snelstartmenu onderaan het today-scherm aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:53

13art

Moderator Mobile
Diamond AT schreef op zondag 10 december 2006 @ 15:22:
[...]

Hoe kom je erbij dat de processor een dual core is?????????
Tja dat lees je op de nodige plekken. Even wat voorbeelden:
- Eerste Alinea
- Bij de responses
- Reactie van R. Knops
- Hier dan ook nog wat reacties

Dus zo kom ik erbij dat het een dual core zou zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door 13art op 11-12-2006 11:02 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Die link ga ik vermelden in mn volgende TS :)
Waarvaan ook nog altijd de vraag open staat wat jullie nog verder vermeld willen hebben in de TS of dat hij al compleet genoeg is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-12-2024

My

Anoniem: 101243 schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 17:00:
Ik heb hem ook besteld!

Ik hem bij anewmobile.nl besteld met een mooi Vodafone abonnement ( Basis E 22,50 met 4 maanden 50 % korting! ).
Weet jij of dit de premium of de taster versie is?! Staat niet op de site vermeldt namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101243

My schreef op maandag 11 december 2006 @ 13:57:
[...]

Weet jij of dit de premium of de taster versie is?! Staat niet op de site vermeldt namelijk.
Klopt inderdaad, dat hebben ze wel onduidelijk vermeld. Ik weet ook niet precies welke van de 2 anewmobile.nl aanbiedt, maar het maakt mij niet zoveel uit. Ik heb TomTom 6 toch al, ik neem wel aan dat deze gewoon simlock vrij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexZuH
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-04 20:08
Als je alleen de telefoon koopt kost ie je 484,- euri op www.anewmobile.nl. Dat zal dus de taster pack zijn... simlockvrij moet je voor de zekereheid ff navragen. mooie prijs los btw :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Anoniem: 101243 schreef op maandag 11 december 2006 @ 13:59:
[...]

Klopt inderdaad, dat hebben ze wel onduidelijk vermeld. Ik weet ook niet precies welke van de 2 anewmobile.nl aanbiedt, maar het maakt mij niet zoveel uit. Ik heb TomTom 6 toch al, ik neem wel aan dat deze gewoon simlock vrij is.
Als je een toestel los koopt is die altijd simlock vrij. Behalve als je hem bij een provider als T-Mobile koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexZuH
Hmm, ik heb een probleem met mn backlight. als ik em in sleep zet, door op de powerknop te duwen, en ik wil em daarna weer aanzetten, dan blijft de backlight uit... ik zie wel vaagjes dat er wat gebeurt op het scherm. ik heb meerdere fora hierover gevonden, en heb als advies gekregen om PSB eraf te gooien. als er applicaties opstaan die gebruik maken van hun eigen backlight adjuster dan kan die roet in het eten gooien... zo nog maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
DjWannaB2002 schreef op maandag 11 december 2006 @ 10:56:
[...]

Tja dat lees je op de nodige plekken. Even wat voorbeelden:
- Eerste Alinea
- Bij de responses
- Reactie van R. Knops
- Hier dan ook nog wat reacties

Dus zo kom ik erbij dat het een dual core zou zijn.
Niet aanvallend bedoeld dj. Maar ik kon het nergens terugvinden en eigenlijk ook niet uit jou linken. Volgens mij word ik kippig. 8)7

edit: Ik heb het al gevonden. Ik las er gewoon overheen. Nogmaals bedankt DJWannaB

[ Voor 4% gewijzigd door Tasminos op 11-12-2006 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My

My

Weet iemand een webshop waar ze de premium versie verkopen i.c.m. een abonnement?

Ik heb hem gevonden op gsmbox.nl met een Orange 25 2 jaar. Dan kost hij 99 euro.
Ik wil graag een Orange omdat ik toch niet ga bellen, 'gratis'(Orange World) wil internetten en wil kunnen downgraden.

Alleen is hij op deze site zonder kaarten van Europa, terwijl ik die er wel graag bij zou willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Diamond AT schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:51:
[...]

Niet aanvallend bedoeld dj. Maar ik kon het nergens terugvinden en eigenlijk ook niet uit jou linken. Volgens mij word ik kippig. 8)7

edit: Ik heb het al gevonden. Ik las er gewoon overheen. Nogmaals bedankt DJWannaB
No Problem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20780

Hij is binnen! Nou, dat is het wachten waard, wat een prachtig stukje techniek. TT6 erop gezet. Werkt perfect. Wifi doet het prima, gprs ook goed. Geluid is ok. Ik heb mijn bedenkingen bij de draairing en het trackballetje, ik hoop dat dit heel blijft, ziet er een beetje gammel uit. WM5 lijkt toch veel op 2003, dus bekend van mijn Ipaq. Brando Ultra Clear erop gezet, mooie bescherming. Tot nu toe schitterend device. Aanrader, eindelijk een goede combinatie van telefoon/ppc die draagbaar is in je broekzak. Mijn Ipaq lijkt nu wel een tablet pc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20780 schreef op maandag 11 december 2006 @ 20:48:
Hij is binnen! Nou, dat is het wachten waard, wat een prachtig stukje techniek. TT6 erop gezet. Werkt perfect. Wifi doet het prima, gprs ook goed. Geluid is ok. Ik heb mijn bedenkingen bij de draairing en het trackballetje, ik hoop dat dit heel blijft, ziet er een beetje gammel uit. WM5 lijkt toch veel op 2003, dus bekend van mijn Ipaq. Brando Ultra Clear erop gezet, mooie bescherming. Tot nu toe schitterend device. Aanrader, eindelijk een goede combinatie van telefoon/ppc die draagbaar is in je broekzak. Mijn Ipaq lijkt nu wel een tablet pc :)
Nice, ik kan niet wachten tot ik mijne binnen heb >:) .

Wat zijn jouwn ervaringen op het gebied van de WLAN? Ik heb hier thuis namelijk een wireless netwerk, en ik hoop dat de Artemis hier gewoon vloeiend en van een redelijke afstand op in kan tunen...

Alvast Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110035

Anoniem: 20780 schreef op maandag 11 december 2006 @ 20:48:
heb je hem bij t-mobile besteld? zoja.. hoe lang heb je erop moeten wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WLan werkt hier goed, ik heb wel een LInksys met srx200, staat op zolder, beneden goede ontvangst (ong 6 meter recht naar beneden door 2 houten vloeren)
Ik heb hem bij T-Mobile besteld op woensdag 29 november (voor de 2e keer besteld, 1e keer was een week ervoor niet in behandeling genomen...dus ff checken tussendoor kan geen kwaad.) Zaterdag kreeg ik per post de rekening van € 89,- en vandaag dus binnen. Heb wel 2 maanden gratis belbundel gekregen voor 't ongemak en het feit dat ik PIT erbij nam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Wat is PIT???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

diamond jij word irritant!!!

Trouwens iemand nog een 1 jaar oude gereviceerde 100% technisch in orde mda compact kopen? van 1 jaar oud...

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 144581 op 11-12-2006 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My

My

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Anoniem: 144581 schreef op maandag 11 december 2006 @ 21:52:
[...]

diamond jij word irritant!!!

Trouwens iemand nog een 1 jaar oude gereviceerde 100% technisch in orde mda compact kopen? van 1 jaar oud...
Sorry. Je hebt helemaal gelijk.Ik ben er inmiddels achter wat pit is maar SpidawgMDA dit is geen marktplaats.

Ontopic: Tot nu toe heb ik de Artemis het goedkoopst gevonden bij Sitel (icm t-mobile abb.). Hij is er zelfs goedkoper dan bij T-mobile zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Diamond AT schreef op maandag 11 december 2006 @ 22:06:
[...]

Sorry. Je hebt helemaal gelijk.Ik ben er inmiddels achter wat pit is maar SpidawgMDA dit is geen marktplaats.

Ontopic: Tot nu toe heb ik de Artemis het goedkoopst gevonden bij Sitel (icm t-mobile abb.). Hij is er zelfs goedkoper dan bij T-mobile zelf.
Je kan naar de site telecomvergelijker.nl en daar je eigen belgedrag invullen, kiezen wel toestel je wil, en voila de voor jou goedkoopste optie komt eruit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My

My

Maar helaas staan daar niet alle aanbieders in, dus het zou ergens nog goedkoper kunnen zijn...

Misschien maar eens een maandje wachten. We zitten nu 'vlak' na de introductie, dus dan is hij logischerwijs duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:53
Vandaag mijn exemplaar van de Compact III op gehaald.
Eerste dingen die ik in elk geval al (enorm) mis van mijn Compact I:
  • Invoeropties anders dan 'Toetsenbord' (bijv. Phonepad, Transcriber, Block/Letter Recognizer)
  • MSN Messenger

(Er zit een downloadlink naar een Microsoftsite waar je er €15 voor moet dokken...)

Alternatief: browse op je HTC-thingy naar: http://mobile.live.com/wlm/imsi.aspx en je kan gebruik maken van Windows Live Messenger for Mobile Devices.

Bovendien kan je je aanmelden als tester bij Microsoft voor Beta for Windows Live Messenger for Mobile
  • Bijgeleverde versie van Sprite Backup kan de backups van de Compact I niet meer lezen.

Hoe krijg ik mijn oude SMSjes en MMSjes van mijn Compact I naar mijn Compact III?

Met dank aan Ganymedus: De oude SMSjes kunnen in elk geval met software van Jeyo (Mobile Companion) overgezet worden. Backups... Slackups...
  • Waar is de "Organiser" gebleven?

De Calculator ontbreekt bijvoorbeeld maar intussen heb ik op de site van Microsoft wel "1-Calc Lite" gevonden die vergelijkbare functionaliteit biedt als de calculator op de Compact I èn gratis is

Met dank aan SeenD: De functionaliteiten die voorheen onder "Organiser" waren te vinden, zijn ondergebracht bij (Start - )"Agenda".

Blijkbaar moet ik nog wennen aan de Nederlandstalige WM5, sorry.
  • Photo Contacts

Mis ik iets minder dan 'enorm' maar vind het wel erg jammer want het was wel leuk om de bijbehorende tronie te zien van wie er belt

Met dank aan AlexZuH: Dit is een kwestie van in je contactpersonen afbeelding selecteren.

Hetzelfde blijkt ook te gelden voor het toewijzen van beltonen per contactpersoon, wicked!
Verder heb ik de versie zonder TomTom genomen aangezien ik al navigatie heb ik mijn auto èn bovendien extra bij moest betalen als ik het wèl erbij wilde hebben.

Een Nederlandse 'Phonepad' heb ik inmiddels al gevonden maar voor de andere punten hou ik me sterk aanbevolen...
Iemand suggesties om bovengenoemde missers op te vullen?

[ Voor 40% gewijzigd door nobleone op 15-12-2006 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexZuH
nobleone schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 00:12:
Vandaag mijn exemplaar van de Compact III op gehaald.
Eerste dingen die ik in elk geval al (enorm) mis van mijn Compact I:
  • Invoeropties anders dan 'Toetsenbord' (bijv. Phonepad, Transcriber, Block/Letter Recognizer)
  • MSN Messenger

(Er zit een downloadlink naar een Microsoftsite waar je er €15 voor moet dokken...)
  • Bijgeleverde versie van Sprite Backup kan de backups van de Compact I niet meer lezen.

Hoe krijg ik mijn oude SMSjes en MMSjes van mijn Compact I naar mijn Compact III?
  • Waar is de 'Organiser' gebleven?

M.a.w.: Bijv.: geen calculator meer aanwezig?
  • Photo Contacts

Mis ik iets minder dan 'enorm' maar vind het wel erg jammer want het was wel leuk om de bijbehorende tronie te zien van wie er belt
Verder heb ik de versie zonder TomTom genomen aangezien ik al navigatie heb ik mijn auto èn bovendien extra bij moest betalen als ik het wèl erbij wilde hebben.

Iemand suggesties om bovengenoemde missers op te vullen?
Een Nederlandse 'Phonepad' heb ik inmiddels al gevonden maar voor de andere punten hou ik me sterk aanbevolen...
In de HTC versie zit wel gewoon al die onderdelen erbij, alleen photo contacts zal ik even uit moeten proberen. maar msn zit er standaard op, zelfde geldt voor de calculator en organiser...

T-Mobile rom?

edit----

Yup, ook photo contacts zit erbij, kwestie van in je contactpersonen afbeelding selecteren. :)

[ Voor 3% gewijzigd door AlexZuH op 12-12-2006 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
My schreef op maandag 11 december 2006 @ 23:22:
Maar helaas staan daar niet alle aanbieders in, dus het zou ergens nog goedkoper kunnen zijn...

Misschien maar eens een maandje wachten. We zitten nu 'vlak' na de introductie, dus dan is hij logischerwijs duur.
Tja ik verwacht zelf dat na de kerst de prijzen snel wat zullen dalen. Ik zou als fabrikant zijnde mijn product voor de feestdagen ook niet in prijs laten dalen geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:51
DjWannaB2002 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 10:34:
Tja ik verwacht zelf dat na de kerst de prijzen snel wat zullen dalen. Ik zou als fabrikant zijnde mijn product voor de feestdagen ook niet in prijs laten dalen geloof ik.
Waarschijnlijk zal de prijs in de toekomst inderdaad dalen, maar dat geldt dan als je een los toestel koopt.

In een andere draad las ik echter het volgende:
"Echter vanaf 1 januari gaat het gehele verhaal van toestelkorting bij een abonnement op de kop (of beter gezegd: verdwijnen) . D.w.z. de verkopers kunnen nauwelijks tot geen korting meer geven op de toestellen. Volgens de verkoper van The Phonehouse zou er alleen nog maar een kleine korting op de toestellen zitten bij de aller duurste abonnementen en toestellen. Het zou dan waarschijnlijk niet veel meer korting zijn dan € 200." (Deze quote is van Stimpy001 in het N95 topic - Grun93).

Dus als je een Artemis wilt icm een abonnement kun je dit het beste nog dit jaar doen, lijkt me.

[edit] Omdat ik het zelf eigenlijk ook niet meer weet heb ik hem voor de zekerheid toch maar opgehaald bij de shop in Groningen. Inclusief TomTom Western Europe kostte hij 120 euro icm Relax 250 24mnd. Zonder TomTom was hij met hetzelfde abonnement 110 euro. Normaal is TomTom veel duurder maar hij werd opeens goedkoper als je PIT erbij nam. Bovendien krijg ik PIT nu de eerste 12 mnd voor de helft van de prijs. Ik heb nog gevraagd hoe dat zat met gewijzigde regels vanaf 1 januari, maar daar wist de verkoper nog niks van. Dat zegt overigens niets, ik heb sterk de indruk dat de prijzen wekelijks veranderen.

[ Voor 27% gewijzigd door grun93 op 12-12-2006 14:00 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:02

gwystyl

Beugeltje dan maar?

grun93 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 11:09:
[...]

Waarschijnlijk zal de prijs in de toekomst inderdaad dalen, maar dat geldt dan als je een los toestel koopt.

In een andere draad las ik echter het volgende:
"De prijs zou waarschijnlijk gelijk komen te liggen met de N93 (lag gisteren in de winkel voor € 719 zonder abo). Echter vanaf 1 januari gaat het gehele verhaal van toestelkorting bij een abonnement op de kop (of beter gezegd: verdwijnen) . D.w.z. de verkopers kunnen nauwelijks tot geen korting meer geven op de toestellen. Volgens de verkoper van The Phonehouse zou er alleen nog maar een kleine korting op de toestellen zitten bij de aller duurste abonnementen en toestellen. Het zou dan waarschijnlijk niet veel meer korting zijn dan € 200." (Deze quote is van Stimpy001 in het N95 topic - Grun93).

Dus als je een Artemis wilt icm een abonnement kun je dit het beste nog dit jaar doen, lijkt me.
Hmmm dat zou jammer zijn... mijn T-mob abo loopt per begin april af, dus ik kan pas vanaf 1 januari verlengen :(. Ik hoop dat hij dan niet ineens onbetaalbaar wordt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is idd mooi klote!
Denken jullie dat ik vandaag mn abo kan laten verlengen? Heb vandaag vrij en offlicieel zou het morgen pas kunnen.

Las op pocketinfo forum dat iemand hem wel 2 dagen eerder mee kon krijgen. Dan wel bij een verlenging van 2 jaar. Ik kies voor 1 jaar.

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 144581 op 12-12-2006 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
Inderdaad... Ik vond dat met de Compact I niet zo'n ramp; de enge roze kleuren zijn simpel weg te krijgen met een ander theme. Nu met de Compact III vind ik het een stuk minder aardig omdat er zoveel ontbreekt :(

Bedankt voor het bieden van het alternatief voor de Photo Contacts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110035

Anoniem: 20780 schreef op maandag 11 december 2006 @ 21:06:
Ik heb hem bij T-Mobile besteld op woensdag 29 november (voor de 2e keer besteld, 1e keer was een week ervoor niet in behandeling genomen...dus ff checken tussendoor kan geen kwaad.) Zaterdag kreeg ik per post de rekening van € 89,- en vandaag dus binnen. Heb wel 2 maanden gratis belbundel gekregen voor 't ongemak en het feit dat ik PIT erbij nam.
ja bedankt voor de tip.. want bij mij is ie blijkbaar ook niet in behandeling genomen :S weer een week wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-04 15:29
  • Waar is de 'Organiser' gebleven?

De Calculator ontbreekt bijvoorbeeld maar intussen heb ik op de site van Microsoft wel "1-Calc Lite" gevonden die vergelijkbare functionaliteit biedt als de calculator op de Compact I èn gratis is
Als ik op start en dan agenda klik. verschijnt er bij mij agenda programma's in beeld
en daar staan 4 icoontjes met agenda, notities, rekenmachine en taken.

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
SeenD schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 12:55:
[...]
Als ik op start en dan agenda klik. verschijnt er bij mij agenda programma's in beeld
en daar staan 4 icoontjes met agenda, notities, rekenmachine en taken.
Verrek! 't Is waar!
Blijkbaar moet ik nog wennen aan de Nederlandstalige WM5, sorry en bedankt.
Als nu de andere 'gaps' ook zo makkelijk te vullen/vinden zijn, ben ik straks weer helemaal blij met m'n Compact III.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:46
My schreef op maandag 11 december 2006 @ 17:13:
Weet iemand een webshop waar ze de premium versie verkopen i.c.m. een abonnement?

Ik heb hem gevonden op gsmbox.nl met een Orange 25 2 jaar. Dan kost hij 99 euro.
Ik wil graag een Orange omdat ik toch niet ga bellen, 'gratis'(Orange World) wil internetten en wil kunnen downgraden.

Alleen is hij op deze site zonder kaarten van Europa, terwijl ik die er wel graag bij zou willen hebben.
Je kan misschien de goedkoopste Taster kopen en dan gebruik maken van het HTC/TT upgrade aanbod van 100 euro voor de DVD? (of de download versie van de normale TT site voor 80, maar die heb ik niet geprobeerd ... maar wat zou die anders moeten zijn dan een DVD versie :))

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Anoniem: 174325 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 17:04:
Hij is echt mooi he! Ik heb hem nu bijna 2 weken en hij bevalt me prima! :) weet iemand nog een goeie autohouder+auto oplader?
Als je de TomTom versie hebt zit dat er gewoon bij. Ik heb hem net een uurtje geleden gekocht, de verkoper zei dat er geen auto oplaadkabel bij zat dus heb ik die los gekocht, maar thuisgekomen bleek die gewoon in de doos te zitten. Morgen de extra kabel maar even terugbrengen. In de doos zit ook een zuignap en houder voor op het raam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194130

grun93 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 14:24:
[...]

Als je de TomTom versie hebt zit dat er gewoon bij. Ik heb hem net een uurtje geleden gekocht, de verkoper zei dat er geen auto oplaadkabel bij zat dus heb ik die los gekocht, maar thuisgekomen bleek die gewoon in de doos te zitten. Morgen de extra kabel maar even terugbrengen. In de doos zit ook een zuignap en houder voor op het raam.
waar kocht je die als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Gewoon in de T-Mobile shop (zie ook mijn berichtje van een paar uur geleden voor meer info).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-04 19:10
My schreef op maandag 11 december 2006 @ 17:13:

Ik zie hier dat ie € 90,- kost, maar er staat niet bij of het de taster of premium versie is. (heb ondertussen een mail gestuurd naar gsmbox)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

grun93 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 15:11:
[...]

Gewoon in de T-Mobile shop (zie ook mijn berichtje van een paar uur geleden voor meer info).
hmmm ik krijg een HTC versie, hoop dat daar ook al die spullen bijzitten. Zal wel niet, maja ik heb mijn rijbewijs toch nog niet, dus dat is niet zo'n ramp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144581 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 11:39:
Dat is idd mooi klote!
Denken jullie dat ik vandaag mn abo kan laten verlengen? Heb vandaag vrij en offlicieel zou het morgen pas kunnen.

Las op pocketinfo forum dat iemand hem wel 2 dagen eerder mee kon krijgen. Dan wel bij een verlenging van 2 jaar. Ik kies voor 1 jaar.
Net even langs de shop geweest. Voor jullie info: Krijg hem morgen pas mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Als je de premium versie hebt, dan doet het er niet toe of je gewoon de HTC variant of de T-Mobile variant hebt, dan krijg je er extra's als een zuignap, oplader voor in de auto bij. Kijk anders even op de productsheet van de P3300 premium daar staat ook het 1 en ander. Verder kan je ook bij sommige reviews zien wat er in de premium doos zit.

Ik koop zelf sowieso het toestel los, dus die toestel korting ging voor mij sowieso niet op. Zorg minder dus :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174325

bij de t-mobile versie zit in ieder geval geen zuignap en oplader bij... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Anoniem: 174325 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 17:01:
bij de t-mobile versie zit in ieder geval geen zuignap en oplader bij... :|
Wel als je de versie met TomTom hebt, ook bij de T-Mobile versie. Ik heb hem vanmiddag zelf opgehaald, dus ik weet het zeker. Het is me niet duidelijk of dit nu de Premium versie is, het woord Premium valt nergens te ontdekken. Ik neem aan van wel, want behalve de zuignap en oplader zit er ook een DVD van TomTom bij.

Wat ik wel vreemd vind is dat bij de versie zonder TomTom een memorycard van 1 Gb zit, en bij de TomTom versie eentje van 512Mb. Daar past heel West-Europa nooit in een keer op. De verkoper kon dit ook niet verklaren, maar volgens hem kun je de landen ook gewoon per stuk installeren. In dat geval is het voor mij groot genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:02

gwystyl

Beugeltje dan maar?

grun93 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 18:10:
[...]

Wel als je de versie met TomTom hebt, ook bij de T-Mobile versie. Ik heb hem vanmiddag zelf opgehaald, dus ik weet het zeker. Het is me niet duidelijk of dit nu de Premium versie is, het woord Premium valt nergens te ontdekken. Ik neem aan van wel, want behalve de zuignap en oplader zit er ook een DVD van TomTom bij.

Wat ik wel vreemd vind is dat bij de versie zonder TomTom een memorycard van 1 Gb zit, en bij de TomTom versie eentje van 512Mb. Daar past heel West-Europa nooit in een keer op. De verkoper kon dit ook niet verklaren, maar volgens hem kun je de landen ook gewoon per stuk installeren. In dat geval is het voor mij groot genoeg.
Dat kan alleen als je naast de map van West-Europa (ong 1 Gb) ook alle landen los hebt. Dan heb je wel als nadeel dat je na elke grens van kaart moet wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
gwystyl schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 18:27:
Dat kan alleen als je naast de map van West-Europa (ong 1 Gb) ook alle landen los hebt. Dan heb je wel als nadeel dat je na elke grens van kaart moet wisselen.
Ik zit nu op m'n werk en de DVD ligt thuis, dus ik kan het niet even controleren. Volgens de verkoper begreep ik dat het wel zou kunnen. Lijkt me ook erg vreemd, dat je een DVD krijgt met daarop Western Europe en dan een opslagmedium waar het niet op past. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog even een vraagje. Als ik mijn email wil ontvangen,( hccnet account) hoe stel ik dat dan in? Ik heb mijn gegevens ingevoerd in de wizzard, maar hij doet het niet. Ik wil mijn email die op de compactIII binnenkomt ook op mijn pc hebben, kan dat (waarschijnlijk door :een bericht op de server achterlaten- aan te vinken, maar is er nog een andere optie?) en is de blackberry een optie?
Op de website van T-mobile kan je nl allerlei updates downen: http://www.t-mobile.nl/za...s/blackberry_connect.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023

Met Jeyo kun je je je sms-jes van je compact naar je outlook halen. Vanaf dat punt zou je, indien wenselijk, deze weer kunnen verplaatsen naar je compact III. Al lijkt mij de laatste stap overbodig als je ze toch nog in je outlook hebt staan.

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My

My

Canard schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 15:52:
[...]

Ik zie hier dat ie € 90,- kost, maar er staat niet bij of het de taster of premium versie is. (heb ondertussen een mail gestuurd naar gsmbox)
Ja klopt, hij kost 90 euro, ik kan niet zo goed typen denk ik O-)

Ik gok erop dat het een taster versie is, maar hou me aub op de hoogte. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
My schreef op woensdag 13 december 2006 @ 11:05:
[...]

Ja klopt, hij kost 90 euro, ik kan niet zo goed typen denk ik O-)

Ik gok erop dat het een taster versie is, maar hou me aub op de hoogte. :)
Heb reactie terug gehad en ze kennen de termen taster en premium niet, maar het is de taster bij gsmbox.nl, de West-Europa kaart zit er nl. niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Heeft iemand al een speciale (active) carholder gevonden voor de P3300?

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Xanion schreef op woensdag 13 december 2006 @ 12:39:
Heeft iemand al een speciale (active) carholder gevonden voor de P3300?
Brodit heeft al een active holder. Hij wordt o.a. aangeboden voor 54 euro bij www.pdashop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Piel Frama heeft nu ook mooie leather cases uitgebracht voor de P3300, zie http://www.pielframa.net/promo_htc_p3300.asp

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
grun93 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 18:10:
[...]

T-Mobile zal idd niet taster en premium kennen, aangezien ze dit al bij HTC gebruiken. Maar de versie met TomTom is te vergelijken met de Premium versie van HTC.

512mb is idd niet veel voor heel West Europa. Maar heb ooit ergens een keer iets gelezen over (weet überhaubt niet of het icm TomTom was) dat je op je eigen pc de route beschreef die je wil rijden, en dat de routebeschrijver dan de route uitrekend, en deze route dan op je kaartje zet. Dan heb je dus niet alle landen nodig, slechts gedeelten ervan. Alleen de route en wat wegen eromheen. Dit bespaart dus ruimte op de kaart. Maar goed weet dus niet of dit bij TomTom tot de mogelijkheden behoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb mijn Micro SD kaartje binnen met adapter. Ik dacht ik ga hem eens uitproberen op de pc, dus ik duw dat micro kaartje in de adapter en stop hem in zo'n SD slot van mijn cardreader.

Ik krijg nu van Windows XP niks te zien van Verwisselbare schijf etc. Als ik dan naar deze computer ga en dubbelklik op de SD kaart, dan blijft ie hangen. Kan ik hem alleen van verkennen als ie in de telefoon zit ofzo?

Je zou toch zeggen dat de pc hem gewoon moet herkennen als verwisselbare schijf? Weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huite
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-01-2023
Gevalletje DOA? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedoel je het merk van de Micro SD? Ik heb een Kingston 1 GB kaartje...

Heb hem net in een digitale camera geduwd, dus micro kaartje in de meegeleverde adapter en zo de camera in. En de camera herkende hem gewoon prima, echter in Windows herkent ie hem niet....

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
Ganymedus schreef op woensdag 13 december 2006 @ 08:24:
Met Jeyo kun je je je sms-jes van je compact naar je outlook halen. Vanaf dat punt zou je, indien wenselijk, deze weer kunnen verplaatsen naar je compact III. Al lijkt mij de laatste stap overbodig als je ze toch nog in je outlook hebt staan.
Ik het middels Jeyo Mobile Companion de sms-jes via een ex- en import van m'n oude naar m'n nieuwe MDA kunnen overhevelen.
Ganymedus, bedankt!

• Emetic
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-03 11:15

Emetic

Blook

Anoniem: 101243 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 20:52:
[...]

Bedoel je het merk van de Micro SD? Ik heb een Kingston 1 GB kaartje...

Heb hem net in een digitale camera geduwd, dus micro kaartje in de meegeleverde adapter en zo de camera in. En de camera herkende hem gewoon prima, echter in Windows herkent ie hem niet....

Greetz
Dead On Arrival ;)

Bij mij doet-ie het prima in de cardreader. Is alleen de adapter stuk of geeft je kaartje in de P3300 ook geen sjoege?

(heb 'm dan eindelijk ontvangen, geweldig apparaat! Tomtom draait als een zonnetje en de GPS ontvangt prima!)

De Supermolecuul

• AlexZuH
Emetic schreef op donderdag 14 december 2006 @ 00:19:
[...]

Dead On Arrival ;)

Bij mij doet-ie het prima in de cardreader. Is alleen de adapter stuk of geeft je kaartje in de P3300 ook geen sjoege?

(heb 'm dan eindelijk ontvangen, geweldig apparaat! Tomtom draait als een zonnetje en de GPS ontvangt prima!)
Ff lezen;) hij heeft em net met adapter in zn digicam gepropt, en daar wordt ie wel herkend.

Ik zou zeggen: kijk eens of je drivers van je cardreader wel aanwezig zijn(laptop) of dat je cardreader wel intern verbonden is (desktop)

Anoniem: 199020

Kan iemand bevestigen (liefst uit eigen ervaring) dat je de standaard TT6 kaarten kunt gebruiken met de P3300 Taster versie van TT?

Ik heb namelijk een tijdje geleden TT6 gekocht en wil nu overstappen op een SIM-lock vrije P3300. Als de TomTom-Taster uitvoering overweg kan met de standaard TT6 kaarten dan is het niet helemaal weggegooid geld geweest.

Ik heb ergens gelezen dat je de standaard TT6 in zijn geheel kunt installeren zonder problemen, maar dan heb ik in feite 2x TT op mijn PPC en dat leek mij overdreven.

Alvast bedankt.

Anoniem: 200132

Ladotec:
klopt, is wat overdreven, dus heb ik de versie die op de P3300 staat er af gehaald en TT6 er nieuw op gezet. Werkt als een tiet!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-04 15:29
Misschien interessant voor iemand van jullie.
http://www.ibood.com/site/nl/ibood.php op iBood is een website, die elke dag om 00.00 een aanbieding heeft, en die je alleen die dag kan kopen.
Vandaag in de aanbieding = Transcend micro SD 1GB met adapter, voor 18,95 en de verzendkosten zijn 5 euro.
Ik bestel regelmatig wat op die site, het is betrouwbaar, soms is de levertijd wat langer dan aangegeven maar het komt ook voor dat het in 2 dagen er is.

Maar genoeg over geld en deals. Laten we over de telefoon praten.

Something something

Anoniem: 199020

Anoniem: 200132 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 09:16:
Ladotec:
klopt, is wat overdreven, dus heb ik de versie die op de P3300 staat er af gehaald en TT6 er nieuw op gezet. Werkt als een tiet!
jpaalv: Even voor de duidelijkheid.
1) Heb jij geprobeert om de standaard kaarten te gebruiken met de Taster versie? Werkt dit of niet?
2) Is het niet zo dat jij de Taster-TT weer terugkrijgt na een harde reset?

Alvast bedankt.

• AlexZuH
Anoniem: 199020 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 12:54:
[...]

jpaalv: Even voor de duidelijkheid.
1) Heb jij geprobeert om de standaard kaarten te gebruiken met de Taster versie? Werkt dit of niet?
2) Is het niet zo dat jij de Taster-TT weer terugkrijgt na een harde reset?

Alvast bedankt.
Ik heb het iig niet geprobeerd, omdat de aanwezige tomtom 6.02 is. Ik had al wat moeite met de citymap te vinden. Ik heb er zelf voor gekozen om die preinstalled tomtom eraf te smijten (programma's verwijderen) en er een eigen navigator 6 op te gooien, incl maps. dit allemaal op 1gb sd, om wat geheugen te besparen op mn htc p3300 :)

werkt nu als een tiet, maar echt bevestigen dat die kaarten werken, met de pre-installed versie van TT6 kan ik niet.

• Tasminos
  • Niet online
- Heeft T-mobile nou ook een versie zonder Tomtom of kun je alleen kiezen tussen een taster of premium versie?
- Als er nu een versie is zonder Tomtom en je koopt deze los en installeert hem op de MDA compact III blijft deze ook installed als de batterij leeg is gegaan. Ik had hiervoor namelijk een MDA Compact I en er tomtom op geinstalleerd. Ik moest Tomtom echter iedere keer opnieuw installen als de batterij leeg is geweest.

• FormallyUnknown
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-02 21:44
- Naar mijn weten zijn er geen verschillende versies van de Compact III te koop. Het is dus echt alleen de Compact III. Als jij een HTC P3300 koopt, dan kun je tussen twee pakketten kiezen. De P3300 en Compact III zijn in feite dezelfde toestellen; alleen is de Compact III dus T-Mobile branded. Dat houdt in dat je er leuke roze menu'tjes bij krijgt. Toevallig zag ik laatst wel dat je via de website de Vario + het TomTom 6.0 pakket kon kopen, kan hem nu trouwens niet meer terugvinden. Dit betekent dus dat je TomTom er wel los zou bij kunnen kopen.
- Dat was een issue met Windows Mobile 2003. Tegenwoordig worden de meeste toestellen uitgerust met Windows Mobile 5 en daar is dit probleem inmiddels verholpen. Dus je verliest geen gegevens als je accu leeg is en je toestel onverhoopt uitvalt.

Veel succes met je keuze!

• nobleone
Diamond AT schreef op donderdag 14 december 2006 @ 14:36:
- Heeft T-mobile nou ook een versie zonder Tomtom of kun je alleen kiezen tussen een taster of premium versie?
Ik kon afgelopen maandag in de T-Mobile Shop in Arnhem kiezen uit een versie zonder en eentje mèt TomTom.

• Canard
Diamond AT schreef op donderdag 14 december 2006 @ 14:36:
Heeft T-mobile nou ook een versie zonder Tomtom of kun je alleen kiezen tussen een taster of premium versie?
T-Mobile heeft 2 pakketen:
T-Mobile MDA Compact III: zonder TomTom software, in tegenstelling tot de Taster van HTC.
T-Mobile MDA Compact III + TomTom 6: dus met TomTom inclusief West-Europa, hetzelfde als de Premium van HTC.

Ik heb inmiddels de HTC P3300 besteld bij gsmbox.nl. (Orange, 24 mnd, € 25,- ---> toestel voor € 90,-)
Jammer is alleen dat ie in backorder staat en het kan nog twee weken duren. Kan niet wachten tot ik 'm heb.

[ Voor 53% gewijzigd door Canard op 14-12-2006 16:18 ]

• Satanic_Surfer
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-04 13:58
Ik heb een probleem met Outlook op m'n MDA Compact III. Deze is niet meer te openen. Als ik via Start-> Berichten -> 'Berichten' kies, gebeurt er niets. Ook 'Email Setup' reageert niet. Een tekstbericht versturen vanuit een contact wil ook niet. Ik heb alle ActiveSync relaties al verwijderd.
Iemand nog een suggestie? Of blijft alleen een harde reset over als laatste paardenmiddel?

• Jopster
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04 18:11

Jopster

trotse papa x4

AlexZuH schreef op donderdag 14 december 2006 @ 13:13:
Ik heb het iig niet geprobeerd, omdat de aanwezige tomtom 6.02 is. Ik had al wat moeite met de citymap te vinden. Ik heb er zelf voor gekozen om die preinstalled tomtom eraf te smijten (programma's verwijderen) en er een eigen navigator 6 op te gooien, incl maps. dit allemaal op 1gb sd, om wat geheugen te besparen op mn htc p3300 :)

werkt nu als een tiet, maar echt bevestigen dat die kaarten werken, met de pre-installed versie van TT6 kan ik niet.
Ik had de boel ook verwijderd, maar bij installatie van tomtom benelux, kreeg ik om één of andere reden wel weer de melding dat ik 1 gratis citymap kon downloaden, zoals de taster versie weergeeft. Dit gedaan en daarna heb ik de benelux mappen handmatig gekozen. De gratis citymap heb ik achteraf weggemikt. Nu werkt het prima incl. alle laatste updates.

Alleen vreemd dat ik die melding van de citymap kreeg. Wellicht iets dat na deïnstallatie achterblijft in het register. :?

GoT-Papa clublid

• Emetic
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-03 11:15

Emetic

Blook

Als ik bij "instellingen" naar het geheugen kijk, dan zie ik onder "hoofd" 2 soorten geheugen staan: Opslag en Programma. Deze zijn beide iets van 50 MB, maar ook beide voor meer dan de helft in gebruik. Als ik alle programma's uitzet, hoeveel geheugen zou er dan vrij moeten zijn? Ik zie daar nu maar 15MB programmageheugen. Dat lijkt me erg weinig.

De Supermolecuul

• 13art

13art

Moderator Mobile
Nog een keer als laatste vraag, anders ga ik zelf aan de slag met de TS.

Wat willen jullie nog in de TS zien? Denk aan links, programma's etc.

[ Voor 85% gewijzigd door 13art op 14-12-2006 17:15 ]

Welk progje is nu het meest effectief/handig om te overklokken: batterystatus of omapclock, of is er nog een beter alternatief? Is het verschil merkbaar, of eigenlijk wel nodig. Ik kan de progjes wel uitproberen natuurlijk, maar waarom het wiel nog eens uitvinden.

Anoniem: 170945

wie heeft skype 2.2 beta geprobeerd?

Het is oa ontwikkeld voor smartphones waarvan de processor trager is dan 400 mhz.

Hier de dl speciaal voor de HTC P3300

http://www.skype.com/down...obile/brand_htc_beta.html

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 170945 op 14-12-2006 20:47 ]

• mark_vs
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:49
Ik heb Skype Beta 2.2 for Mobile geïnstalleerd, maar ik krijg het niet werkend op mijn Compact III.
Ik heb verbinding met mijn wifi-netwerk, wat ik getest heb door even met IE te broswen.

Zodra ik echter met Skype wil inloggen, zegt Skype dat hij geen internetverbinding kan vinden.
Ik wil alleen via wifi skypen, niet via 3G (dat werkt namelijk wel).

Iemand enig idee wat ik fout doe?

• T.Raveler
  • Laatst online: 25-12-2024
Mede hobbyisten ik heb dit forum al aardig doorgespit alsmede andere forums.
Ik heb onlangs de MDA compact III aangeschaft icm PIT en veel van de software die
draait op mijn MIO168 met succes draaiende op de MDA gekregen.
Alles lijkt minimaal net zo vlot te lopen.
Alleen Oziexplorer lijkt niet met de GPS van de MDA te kunnen samenwerken.
Zijn er gebruikers van Oziexplorer die het wel voor elkaar hebben?

Voor de onbekenden met Oziexplorer: www.oziexplorer.com

Misschien weet iemand een thread?

Dit vond ik:

WiFi

Skype can’t connect to the internet for you. This is something you’ll need to do yourself before you sign in. Please refer to your device’s manual to find out how to do this.

• grun93
mark_vs schreef op donderdag 14 december 2006 @ 21:01:
Ik heb verbinding met mijn wifi-netwerk, wat ik getest heb door even met IE te broswen. Zodra ik echter met Skype wil inloggen, zegt Skype dat hij geen internetverbinding kan vinden.
Weet je 100% zeker dat je IE via Wifi gebruikt en niet via GPRS? Het feit dat je kunt browsen is geen bewijs dat dat ook via Wifi gebeurt.

• grun93
FormallyUnknown schreef op donderdag 14 december 2006 @ 15:06:
Naar mijn weten zijn er geen verschillende versies van de Compact III te koop.
Dat dacht ik ook tot nu toe, maar er zijn wel twee verschillende pakketten. De versie met TomTom is een kleine honderd euro duurder, ongeveer hetzelfde bedrag wat je anders aan de kaart van West Europa kwijt zou zijn. Toch heb ik de versie met TomTom genomen want in dat pakket zit ook een auto laadkabel en een flexarm met zuignap en houder.

• mark_vs
grun93 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 22:09:
[...]

Weet je 100% zeker dat je IE via Wifi gebruikt en niet via GPRS? Het feit dat je kunt browsen is geen bewijs dat dat ook via Wifi gebeurt.
Ja, want als ik de wifi-verbinding met mijn Fritz!Box verbreek, kan ik ook niet meer internetten met IE.

• mark_vs
Anoniem: 20780 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 21:54:
Dit vond ik:

WiFi

Skype can’t connect to the internet for you. This is something you’ll need to do yourself before you sign in. Please refer to your device’s manual to find out how to do this.
Maar ik heb al een wifi-verbinding naar het internet, via de Fritz!Box.
Die verbinding knalt eruit, zodra ik met Skype probeer in te loggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

grun93 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 22:19:
want in dat pakket zit ook een auto laadkabel en een flexarm met zuignap en houder.
Universele rommeldingen, of speciale voor de MDA III?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
zzzzzzzzzzzz schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 13:57:
Ik heb nu weer voor de keuze gestaan om over te gaan van Orange naar t-mobile, maar eigenlijk uit luiheid (en omdat orange me best aardig bevalt) ga ik mijn orange abbo binnenkort verlengen.. Als ik eerlijk ben denk ik dat t-mobile voor veel mensen beter is (ik moet bekennen dat ik me neit echt verdiept heb in de belkosten van beide partijen...)
Ik zat ook de laatste tijd ook bij Orange, en op zich was ik ook tevreden. De service en het bereik was goed en ook de all-in-one belbundel beviel goed. Plus dat je eventuele tegoeden onbeperkt kunt meenemen.

Wat voor mij de doorslag gaf om van provider te veranderen was dat, tot mijn grote verbazing, het bij Orange niet mogelijk is om als particulier een duo SIM te krijgen. Waarom dat was kon de helpdesk me niet vertellen, en ik kon praten als Brugman maar ze waren niet te vermurwen. Zakelijke klanten kunnen wel gewoon een duo Sim krijgen. Aangezien ik absoluut een duo SIM wilde (vanwege een andere auto waar een telefoon ingebouwd zit) was de keus voor een andere provider snel gemaakt.

Tot afgelopen zondag zat ik de hele tijd in het Nokia N95 draadje te lezen en was niet op de hoogte van het bestaan van de Artemis (P3300), totdat iemand er daar over begon. Afgelopen dinsdag heb ik me meteen eentje gehaald in de T-Mobile shop en ben er tot nu toe zeer tevreden over.
Worldwide schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 00:15:
Universele rommeldingen, of speciale voor de MDA III?
De flexarm lijkt universeel te zijn, met aan het uiteinde 4 nokjes waarop je de houder klikt. Volgens mij is dat een standaardmaat maar dat weet ik niet zeker. De houder zelf is wel precies op maat voor de MDA III, andere gsm's zullen er niet in passen.

[ Voor 15% gewijzigd door grun93 op 15-12-2006 01:01 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
stryx schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 10:04:
En ook nog een tip voor de mensen die een screenprotector willen, direct bij Brando bestellen. Tot 20-12 betaal je geen verzendkosten, en de dollar staat erg gunstig :-)
Goeie tip, thx. Ik heb hem daar inmiddels besteld voor $10 en idd geen verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Prima apparaat na jaren PalmOS (Sony Clie TH55) die heel erg beviel, maar waar ik toch een extra GPS muis nodig had en een losse telefoon. TT6 draait idd prima en ik moet nog leren met PPC te werken. PalmOS lijkt intuitiever, maar daar is geen alternatief beschikbaar voor een smartphone als deze. Ik heb denk ik wel een goede keuze gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzzzzzzzzzz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-05-2020
DjWannaB2002 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 17:14:
Nog een keer als laatste vraag, anders ga ik zelf aan de slag met de TS.

Wat willen jullie nog in de TS zien? Denk aan links, programma's etc.
Ik zie dat er veel vragen komen over het verschil tussen de taster en premium versie.

Dus als je in de faq kunt opnemen wat er allemaal bij de beide versies geleverd wordt (ik denk dat het handig is als je hier ook de twee verschillende T-mobile versies bij zet, dus totaal vier versies) dan kan dat in de toekomst een hoop vragen voorkomen.

Daarnaast misschien handig om er even in te zetten dat je ook een complete versie van tomtom die eerder gekocht is gewoon op de P3300 kunt installeeren (wel eerst de standaardinstallatie van tomtom verwijderen)

P.S. weet iemand een bedrijf wat goedkoop 2GB micro sd op vooraad heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
De meegeleverde screenprotector is trouwens echt een ramp. Hij is niet makkelijk er op te krijgen en maakt het scherm ook nog minder mooi.

Pocket IE is ook een ramp. Ik ben nu aan het browsen met Opera en dat bevalt al veel beter. Skype werkt ook goed, Maar ik zoek nog een MSN programma. Pocket MSN zit hier helaas niet standaard op en ik kan hem niet als download vinden bij MS zelf. Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_vs
kiddyl schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 10:08:
Pocket IE is ook een ramp. Ik ben nu aan het browsen met Opera en dat bevalt al veel beter. Skype werkt ook goed, Maar ik zoek nog een MSN programma. Pocket MSN zit hier helaas niet standaard op en ik kan hem niet als download vinden bij MS zelf. Iemand suggesties?
Heb je Skype werkend via wifi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
zzzzzzzzzzzz schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 09:42:
P.S. weet iemand een bedrijf wat goedkoop 2GB micro sd op vooraad heeft?
Daarvoor kun je het beste de pricewatch van Tweakers in de gaten houden. "Op voorraad" is wat moeilijk te zeggen, iets wat nu op voorraad is kan over een uur wel uitverkocht zijn. Op dit moment heeft One2remember (zie pricewatch) ze op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
mark_vs schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 10:49:
[...]

Heb je Skype werkend via wifi?
Skype werkte in 1 keer via WiFi. Ik heb geen gekke dingen hoeven doen. Wel heb ik de speciale low beta 2.2 geinstalleerd. Heb trouwens geen andere geprobeerd. Over WiFi heb ik niks te klagen. Wel heb ik nu ook Windows Live Messenger geinstalleerd, maar die wilt dan ook meteen al mijn contacten in mijn adresboek zetten. Ik zal straks nog naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
kiddyl schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 10:08:
Pocket MSN zit hier helaas niet standaard op en ik kan hem niet als download vinden bij MS zelf. Iemand suggesties?
Yep, zelfs in dìt forumdraadje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendriku
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-02 17:00
Vandaag wordt mijn MDA Compact III opgehaald door ProAssist. Via T-Mobile heb ik een Gegarandeerd Plus verzekering afgesloten overigens. Heb gisteravond laat gebeld maar normaliter komen ze het toestel binnen 4 uur overal in de Benelux ophalen en krijg je een vervangend toestel.

Ik kan overigens wel nog laden via USB maar geen enkele computer herkent het toestel nog dus syncen lukt niet meer. Kabel werkt overigens prima met andere apparaten zoals een camera en een blackberry.

Ben benieuwd naar de service van ProAssist. I'll stay in touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
DjWannaB2002 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 16:11:
T-Mobile zal idd niet taster en premium kennen, aangezien ze dit al bij HTC gebruiken. Maar de versie met TomTom is te vergelijken met de Premium versie van HTC.

512mb is idd niet veel voor heel West Europa. Maar heb ooit ergens een keer iets gelezen over (weet überhaubt niet of het icm TomTom was) dat je op je eigen pc de route beschreef die je wil rijden, en dat de routebeschrijver dan de route uitrekend, en deze route dan op je kaartje zet. Dan heb je dus niet alle landen nodig, slechts gedeelten ervan. Alleen de route en wat wegen eromheen. Dit bespaart dus ruimte op de kaart. Maar goed weet dus niet of dit bij TomTom tot de mogelijkheden behoort.
Dat vind ik eerlijk gezegd wel een erg omslachtige manier van werken. Bovendien zit ik veel in de auto maar weet vaak 's morgens nog niet waar ik 's middags wezen moet. Dus de route offline voorbereiden is geen optie voor me.

Vandaag ben ik vrij en zit al de hele morgen te spelen met de MDA III en TomTom. Hieronder nog wat dingen die me opvielen.
In tegenstelling tot wat ik eerder begrepen had zit TomTom niet in de T-Mobile ROM ingebakken, maar de applicatie staat alleen op het bijgeleverde 512 Mb kaartje. Ook op de Western Europe DVD kon ik de applicatie niet terugvinden, daar staan alleen maar de landen en de stemmen op. Gelukkig is het wel mogelijk afzonderlijke delen van de DVD te installeren, de grotere landen apart, en de kleinere als groep. Je kunt dus niet Noorwegen of Nederland apart installeren maar wel Scandinavie of de Benelux. Duitsland, Frankrijk, Italie, Engeland en Spanje zijn wel apart te installeren.
Ik heb dus eerst vanaf de flashcard TomTom geinstalleerd en was verplicht, voordat ik verder kon gaan, om ook een citymap op te halen. Vervolgens vanaf de DVD de Benelux erbij opgezet, de hele West Europa map past niet op 512 Mb, want die is bijna 1 Gb groot. Daarna werkte het zondermeer, alleen moest ik de Benelux map wel registreren met het nummer wat bij de DVD zat. Hopelijk kan ik straks, als ik een grotere flashcard ontvangen heb, nog wel de hele West Europa kaart registreren met hetzelfde nummer. Lijkt me sterk als dat niet zou kunnen, ik heb immers de hele DVD legaal gekocht. De kaart van de Benelux is trouwens maar 64 Mb groot, geen 300 Mb zoals hier iemand schreef.

Een fix bleek redelijk snel gevonden, ongeveer 1-2 minuten toen ik voor het raam stond. Quickfix heb ik niet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Ehh misschien een domme vraag, maar als ik het tweede deel van dit topic wil openen, kan ik dat dan gewoon doen of moet ik eerst een mod-je op de hoogte stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik zou even met modje overleggen, zijn vast regeltjes voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Anoniem: 20780 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 17:41:
ik zou even met modje overleggen, zijn vast regeltjes voor :)
Heb even een topic report gedaan met het verzoek of ik deel 2 mag openen. Hoor het dus zo wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145909

Ga je gang! :)

Ik zal dit topic op slot zetten als deeltje 2 er is

[ Voor 66% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 15-12-2006 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art