*zucht* (poging 3

) Net ook al 'n heel stuk getypt, de eerste keer duwde ik op alt F4 en de tweede keer moestie opnieuw opstarten |-)..
Eindelijk is m'n PC weer up and running

en ik ben op t moment alleen nog blij met de buitenkant

. Zaterdag gaatie weer open en ga ik dus lekker alle omleggen en veranderen !

godsamme het moet en zal zoals ik het wil

.
Hier wel al 'n fototje vd buitenkant:

Echt 'n meesterlijke kast naar mijn mening, maar voor mij.. ja TE KLEIN

omfg iedereen hier zal me uitlachen, maar het lukt me gewoon niet alles er zo in te krijgen als ik het wil
Maar, de buitenkant ziet er wel mooi uit, de wieltjes vind ik echt geweldig !

die zijkant ook, maar binnenin wilde het gewoon nog niet zo lukken de afgelopen dag

. Zal wel aan mij hebben gelegen, misschien was ik 'n beetje te gehaast of wat dan ook.
Maar dus zoals gezegd, zaterdag alles er weer uit ...
To-Do:
- Het radiator gat bijveilen; Hier en dar komt er naar mijn mening nog teveel metaal onder de radgrill vandaan.
- Het klepje de over de rad grill ligt bijveilen; zelfs op de foto waar het op dat punt onduidelijk is zie je het .. het klepje ligt er níet goed overheen en dat is niet mooi.
- Het moederbord van ATX naar BTX omvormen; dat ziet ten eerste beter uit en ten tweede hoop ik dat het punt hieronder dan ook makkelijker is om te doen.
- De kabels fatsoenlijk in de kast leggen ..

stroom, sata, ide enz enz

- Het reservoir ergens anders ophangen (zien jullie nog wel op fotos waar het nu hangt); waarschijnlijk komtie weer buiten te kast.
- De aan-/uit-knop vervangen door mooiere (misschien die knop die 'n hierboven ergens werd gepost die vandaal bestendig is ofzo) en die knop ook op 'n andere plaats monteren.
- De ledjes van de power en de HDD-activity fixen, want dat is het
enige dat niet werkt aan de kast

jaa .. de led knopjes, en daarom kreeg ik dus 60 euro korting
Dus, nog best 'n lijstje, maar allemaal vrij kleine dingen. Oh ja is hier iemand bekend met 'n probleem van de Stacker Mobo tray en Videokaarten, dat ze er niet helemaal goed inpassen enzo

naja, wordt dus ook gefixt zaterdag

..
ppff .. maar al met al heb ik wel veel plezier gehad, vooral bij het om mezelf lachen toen ik m'n monitor naar beneden wilde brengen omdat ik dacht dat die kapot was en toen achterop keek en zag dat de kabel loshing

Wachten dus op de foto's tot zaterdag