woei eindelijk mn pakket van FH binnengekregen

.. ik stapte uit de douche en mn moeder vond het niet zo grappig dat ze zo'n loeizwaar pakker aan had moete nemen .. maar goed, fotos (sorry van t giga formaat .. stond nog zo van op vakantie

) !
M'n reservoir .. ik vond 'm zo vet uitzien kon het niet laten 'm te bestellen
De Black Ice GT Stealth 360 inc fangrill en ... 'n XFX 6200 WTF ?! nee dat was verpakkingsmateriaal zodat m'n BI GT Stealth 360 niet zo deuken !

haha
De Scythe fans .. wat n lawaai

ja je leest het goed: 8,7 dB
en dit zijn dus de drie scythe fannetjes
De kast .. ik vind 'm lekker helemaal niet lelijk.. maar hij kan wel 'n windowtje gebruiken want die twee gaten voor twee fans staat zo zielig
met 'n beetje passen en meten moet dat toch daar gaan passen ??
nouja ik ga nou eerst uit ete met mn virendin enzo .. en dan kan ik morgenmiddag misschien nog ff plexiglas halen kan ik alvast die fanduct gaan zagen en plakken. maja de kast kan wel 'n paintjobje gebruike .. eigenlijk wil ik die kleur van die kast op m'n fangrill voor over m'n triple rad en m'n kast echt zwart .. waarschijnlijk zo'n zwart dat weerspiegeld (lak zwart of hoe het heet

)
maar goed .. you'll see you'll see
mmhh en op m'n verlanglijstje staat nog:
-
Watercool Heatkiller 2.5
- Mips Mosfet + Chipset koeler voor a8n sli
en nog wat leuke spulletjes, ik ga dus m'n oude setup behouden, alleen ga ik m'n XFX 7900GT eindelijk eens terug sturen en 'n eVGA kopen en nog 'n extra reepje pc4000 ram

killer PC

alleen zonde dat die ram reepjes tegenwoordig nutteloos worden met ddr2 en ddr3 ofzo toch ?