xon schreef op donderdag 02 november 2006 @ 09:15:
[...]
Ik had je ook al gemaild maar misschien niet het goede adres...ik zou ERG graag het stukje tekst willen wat je naar ze hebt gestuurd. Ik kreeg het standaard antwoord wat er op neer kwam dat ik pech had.
Dit is de brief die ik verstuurd heb:
=================
Geachte heer/mevrouw,
Hierbij wil ik graag mijn ongenoegen kenbaar maken en wel om het volgende:
Momenteel is het mogelijk om tegen een zeer aantrekkelijke prijs een Topfield Personal Recorder aan te schaffen via
www.kpn.com of de Primafoon.
Omdat ik mij al een hele tijd erger aan de erbarmelijke kwaliteit van de Samsung ontvangers (ik bezit twee single tuners en 1 twin tuner) besloot ik eens wat meer informatie in te winnen over de Topfield.
Op
www.kpn.com lees ik dat ik voor de Topfield 80 een bedrag kwijt ben van € 149,- en na inlevering van de bijgeleverde voucher € 50,- op m’n rekening retour krijg. Tevens lees ik dat de actie alleen geldt in combinatie met een abonnement op TV van KPN.
Welnu, dat abonnement heb ik dus ik maak hieruit op dat ik in totaal
€ 99,- kwijt ben voor de Topfield en dat ik gewoon de twin tuner kan omwisselen met de nieuwe ontvanger en daar m’n kaartje in kan stoppen.
Echter, na telefonisch contact te hebben opgenomen om dit te verifiëren kreeg ik te horen de actie korting van € 50,- alléén geldt als ik een nieuw abonnement afsluit en dat ik als huidige klant van TV van KPN geen recht heb op die korting. Ik zou dan twéé abonnementen moeten hebben wat natuurlijk op z’n minst merkwaardig te noemen is.
Ik vind dit zeer klantonvriendelijk om de volgende redenen: ik krijg sterk het gevoel dat als een klant eenmaal ‘binnen is’ deze niet meer interessant is. Ik heb destijds bij het afsluiten van TV van KPN een single tuner kado gekregen. Deze tuners zijn leuk voor een kleine tot middelgrote tv maar op mijn LCD scherm vallen ze zwaar door de mand. Ik overweeg al een tijd om mijn abonnement bij u op te zeggen om over te stappen naar satelliet ontvangst (ik beschik niet over een kabel aansluiting dus ik kan niet anders), waarvan ik weet dat de beeldkwaliteit vele malen beter is als wat ik nu heb.
Uw huidige aanbieding van de Topfield trok mij over de streep om toch maar klant bij TV van KPN te blijven want ik lees erg goede dingen over deze ontvangers.
Echter, nu ik te horen heb gekregen dat ik € 50,- méér kwijt ben omdat ik al klant ben overweeg ik alsnog om mijn abonnement bij u op te zeggen en de overstap naar satelliet ontvangst te maken.
Tevens ben ik van mening dat u de teksten op
www.kpn.com dient te wijzigen zodat duidelijk vermeld staat dat de actie alleen geldt in combinatie van een nieuw af te sluiten abonnement.
Mocht uw reactie op mijn klacht voor mij negatief uitvallen (dat wil zeggen dat u mij onthoud van de korting van € 50,-), dan verzoek ik u om mij tevens aan te geven per wanneer ik mijn abonnement bij TV van KPN kan opzeggen.
Bovendien overweeg ik dan om andere diensten die ik van KPN afneem (vaste telefonie en ADSL) ook stop te zetten.
In afwachting van uw reactie, verblijf ik,
Hoogachtend,
===============
Misschien kun je er wat mee. Succes!