[Verzamel] Mensen / portretten deel 2 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 8 ... 65 Laatste
Acties:
  • 594.940 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-10 16:42

Sharky

Skamn Dippy!

airliner schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 23:52:
bij mij ziet het er meer groen uit, ligt waarschijnlijk aan de monitor instellingen (macbook met adobe default kleurprofiel), in zwart/wit is ie indrukwekkender denk ik
Linkje naar de z/w versie

Maar vind je er verder van? Even afgezien van het kleurgebruik.

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond de groene ook wel leuk ^_^. En deze is nog een beetje blauwachtig? Misschien echt zwart wit en veel donkerder..dat je bijna het idee hebt dat het te is..maar dat ben ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AugmentoR
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:44
degroot schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 23:54:
Ook mijn bijdrage, wilde het eerst in testcase topic zetten , omdat dit ook maar een probeersel is , en mijn eerste portret foto is
Er zal vast een hoop voor verbetering zijn , graag kritiek dus
[afbeelding]
Ik ben ook geen portret-expert, maar iets zegt mij dat er een beetje te hard geflitst is, daardoor lijkt het gezicht een beetje wit en kil, en is er een lelijke scherpe schaduw. Ook de boomschors ernaast werkt niet echt flatterend. Probeer het ergens anders nog eens met een diffuser (of een vel wit papier) voor je flitser, of beter nog: in halfschaduw op een mooie zonnige dag :)

Canon 400D, Sigma 17-70 2.8-4.5, Canon 50 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten L
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05 21:56
@Beathoven
1:Nou houd ik erg van peopleshots, dus ik vind deze erg fijn. Compositie vind ik prettig en neutrale kleuren. Wat ik eigenlijk zo waardeer: 'gewoon' moment van de dag goed vastgelegd.

2: Aardig, maar minder dan de eerste. Net als bovenstaande foto's mis ik de link / het verhaal. Waar rent het jongentje naar toe etc.

@Sharky
Ja, kijkt heel prettig! Ik ga automatisch een verhaaltje erbij verzinnen. Leuk kleurgebruik ook.. hmm, zie beneden! Focus ligt fijn, ik vind het alleen jammer dat er details missen in de overbelichte stukken. Misschien in het origineel minder, maar nu missen er details van de huid?

@degroot
Doet me niet zoveel, beetje neutrale blik en kleuren lopen dicht (zwart en wit).

Mijn plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://www.q13.nl/maarten/Foto's/GoT/portret%20hielke%20by%20maarten%20langelo%20(15-05-2008%20kalmar%20zweden)_klein.jpg

*klik* voor groot

Een vriend van mij was iets interessants aan het bekijken op zijn laptop en voila moest ik maar een foto van maken dan he.. :) Genomen met: 40d + 17-55 F2.8 IS op F2.8, 1/25, ISO 1600, noflash

www.maartenlangelo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LenNerd
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-08 07:50
Mooie plaat! Heel privé, en dat vind ik fijn. Komt door totaal ontspannen (of totaal ongeinteresseerd ;) ) model. Doet ook lekker ouderwets aan door korrel en monochrome.

Wat heb je in de nabewerking gedaan?
Ligt er een filmgrain over?
De spot; is dat een overlay of originele belichting?
En de kleur? Zwart-wit met een coloroverlay laag oid?

C2D E6300, Scythe Ninja fanless, ASRock ConroeXfire, 2GBDDR2, GeForce 7600GS, M-audio Delta1010LT, Antec Solo, 2x Samsung Spinpoint 250GB, 2x PVR 150MCE, Dell 2007WFP, Win7 Ultimate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten L
Thnx! Eigenlijk heel simpel, foto is genomen zonder flash met het beschikbare licht. (1 lamp aan het plafond)

Nabewerking: Lightroom -> black and white + contrast en beetje spelen met andere settings
Photoshop: noise filter + levels + vignette (daarom denk je misschien dat er een spot is gebruikt) + B&W / geel kleuring filter.

Thats all =)

www.maartenlangelo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AugmentoR
Toch interessant, die bewerking. Ben het helemaal eens met LenNerd en vind 'm ook erg goed gelukt, complimenten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riezebosch
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 10:39
M'n moeder:
Afbeeldingslocatie: http://manuel.filternet.nl/IMG_0798s.JPG
Vond 't zelf wel interessant shot. Ben nieuw met dSLR en ben dus ook aan het leren flitsen.

Canon EOS 400D + 18-55mm F3.5-5.6 + 50mm F1.8 II + 24-105 F4L + 430EX Speedlite + Crumpler Pretty Boy Back Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten L
@reizebosch
Ik vind het licht prettig en redelijk goed geflitst. Zeurpietmodus: kleine lichtvlek op haar neus, maar kan je makkelijk weghalen in ps.

Compositie: opzich in de goede richting, maar een foto maakt meer contact als er ogen opstaan. En nu mist er 1 oog.

Verder goed bezig :)

www.maartenlangelo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@sharky: prachtige plaat, kan wat mij betreft zo aan de muur

@de groot: Niet slecht voor een probeersel maar wellicht wel wat aan de gewone kant. De meid staat er wel goed op maar de boom rechts heeft eigenlijk geen functie behalve voor opvulling van de achtergrond. Het zou wel kunnen als er b.v. nog iets tegen die boom aanhing (een spiegel oid.. ik noem maar iets geks) maar nu is het nog wat te leeg imho.

@MaartenL : Dit zou een foto voor een TV tijdschrift kunnen zijn, ik vind 'm netjes

@riezebosch: Ik sluit me bij maartenL aan

Klein experiment met tegenlicht:

Afbeeldingslocatie: http://photos-c.ak.facebook.com/photos-ak-sf2p/v239/186/5/1113722266/n1113722266_30040986_8901.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten L
@Beathoven
Het is net een kunstwerkje. Tegenlicht is goed gelukt, compositie vind ik prettig. Goede foto eigenlijk wel! :D

Ik heb ook iets nieuws en we blijven een beetje kunstzinnig. Mijn vriendin heeft deze foto genomen na een behoorlijk ruig feestje en ik was nogal dronken en zat zo in de douche. (Nabewerking heb ik dan wel weer gedaan)

Afbeeldingslocatie: http://www.q13.nl/maarten/Foto's/GoT/maartenindouchefinalklein.jpg

en Klik voor groot

Damn, ik was echt brak

www.maartenlangelo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:57

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Maarten L schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 14:03:
@Beathoven
Het is net een kunstwerkje. Tegenlicht is goed gelukt, compositie vind ik prettig. Goede foto eigenlijk wel! :D

Ik heb ook iets nieuws en we blijven een beetje kunstzinnig. Mijn vriendin heeft deze foto genomen na een behoorlijk ruig feestje en ik was nogal dronken en zat zo in de douche. (Nabewerking heb ik dan wel weer gedaan)

[afbeelding]

en Klik voor groot

Damn, ik was echt brak
werkelijk kerel, jij was idd best brak!....qua foto vind ik hem goed, zeker met het verhaal erbij.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-10 16:42

Sharky

Skamn Dippy!

Zelfs zonder verhaal vind ik hem goed te pruimen, beetje bizarre foto en je blijft er echt naar kijken. Het komt ook lekker authentiek over (wat het natuurlijk ook is).

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davy1982
  • Laatst online: 29-11-2021
Ik ben pas net bezig met fototjes maken. Dus hier wat proef exemplaren van mijn vriendin ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.d-illusion.nl/renee/renee1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.d-illusion.nl/renee/renee2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.d-illusion.nl/renee/renee3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten L
@D-illusion
Wel, ik geloof dat het niet de bedoeling is om meer dan 1 foto per bericht te plaatsen. Maar voor deze keer een reactie op alle drie =)

1: goede foto. Zowel compositie, kleurgebruik als houding model spreken mij aan. Enige wat ik zou doen is even de bank rechtzetten. (Foto lijkt scheef?)

2: is het bijna. Licht vind ik prettig, houding model ook, maar ik vind de compositie een beetje krapjes. Hij kijkt voor mij niet lekker.

3: Doet mij niks. Kleuren zijn te donker, compositie vind ik niet prettig (er mist een hand aan de linkerkant en het lijkt gewoon een snapshot.

Keep it up!

www.maartenlangelo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davy1982
  • Laatst online: 29-11-2021
Maarten L schreef op zondag 20 april 2008 @ 19:44:
@D-illusion
Wel, ik geloof dat het niet de bedoeling is om meer dan 1 foto per bericht te plaatsen. Maar voor deze keer een reactie op alle drie =)

1: goede foto. Zowel compositie, kleurgebruik als houding model spreken mij aan. Enige wat ik zou doen is even de bank rechtzetten. (Foto lijkt scheef?)

2: is het bijna. Licht vind ik prettig, houding model ook, maar ik vind de compositie een beetje krapjes. Hij kijkt voor mij niet lekker.

3: Doet mij niks. Kleuren zijn te donker, compositie vind ik niet prettig (er mist een hand aan de linkerkant en het lijkt gewoon een snapshot.

Keep it up!
In iedergeval thanks voor de reactie. Ik zal de volgende keer maar 1 foto uploaden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een foto van mijn zusje die niets in de gaten had toen we een stukje gingen wandelen.
Ben benieuwd of jullie het wat vinden.

Afbeeldingslocatie: http://render1.snapfish.com/render2/is=Yup6GJl%7C%3Dup6RKKt%3Axxr%3D0-qpDofRt7Pf7mrPfrj7t%3DzrRfDUX%3AeQaQxg%3Dr%3F87KR6xqpxQPoexonaxnJlxv8uOc5xQQQGlGelenPGoqpfVtB%3F*KUp7BHSHqqy7XH6gX0QPnJ%7CRup6aQQ%7C/of=50,327,480

Het orgineel --> Klikken

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2008 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk bewerkt in ieder geval!.. maar waarom houd je je camera zooo scheef?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee eigenlijk...
Vind het leuk om met verschillende soorten "standpunten" de expirimenteren. Vind dat recht maar zo saai. Soms komt er dan wat leuks uit en soms niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Eens met Saga_Envi. Op zich een leuke plaat met een goeie bewerking, maar echt te scheef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de reacties :) dus als ik zo vrij mag zijn was de foto op deze manier nog wat geslaagder geweest? --> rechte versie

vind het zelf zo jammer dat dan een deel van de linkermouw wegvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AugmentoR
Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 20:22:
Bedankt voor de reacties :) dus als ik zo vrij mag zijn was de foto op deze manier nog wat geslaagder geweest? --> rechte versie

Ik vind de schuine versie al erg mooi, zeker vergeleken met de gecropte rechte. Smaken verschillen...gelukkig maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 20:22:

Ik vind die versie stukken mooier. De eerste is net iets té schuin dat ik de neiging krijgt m'n hoofd mee te draaien. Inderdaad jammer dat er een stuk van de mouw wegvalt. Ook vind ik persoonlijk haar broek iets te donker, al geeft dat wel mooi contrast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Niet online
De rechtere versie is al een stuk mooier, wel erg jammer van die mouw ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De originele had dus gewoon rechtgeschoten moeten zijn, verder is het dus wel echt een geslaagde foto+bewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@biancashiro : Op de bewerking mag je trots zijn, die is erg ok. De scheve versie zou best wel iets meer kunnen hebben maar dan moet er eigenlijk nog een bepaald lijnenspel inzitten die hier een beetje ontbreekt.

Mijn voorkeur gaat naar de rechte versie, alleen zou ze daar beter in het midden geplaatst kunnen worden omdat er verder alleen maar grond te zien is.:)

Het afgelopen weekend in Cappadocia:

Afbeeldingslocatie: http://photos-e.ak.facebook.com/photos-ak-sf2p/v239/186/5/1113722266/n1113722266_30042780_4478.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2008 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-10 10:22

YellowCube

Wait...what?

Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 18:33:
Leuk bewerkt in ieder geval!.. maar waarom houd je je camera zooo scheef?
waarom niet.
Er schijnt een Amerikaanse fotograaf rond te lopen die heel z'n leven nog geen rechte foto gemaakt heeft.
Maargoed....@BiancaShiro: ik vind de persoon ietwat teveel naar links gezet in de foto. Komt een beetje krap over zo.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de reacties. Hier kan ik wat mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 19:16:
[..]
Het afgelopen weekend in Cappadocia:

[afbeelding]
Mooie foto. Alleen geeft het mij meer een 'snapshot' gevoel dan een portret. Voor de rest niet veel op te merken. Foto geeft een lekker ruimtelijk gevoel. Alleen jammer dat het meisje achter de persoon met de bril er maar voor een stuk op staat, tevens voor de persoon die zit.

Na wat langer gekeken te hebben merkte ik het volgende op. Ik vind het cool dat er drie 'groepjes' van twee personen zijn. Lijkt alsof ze zich verplaatsen over de heuvel/berg. De personen zijn onderweg (linker twee), personen hebben top bereikt (middelste twee) en dan uitrusten en zitten (rechter twee.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YellowCube schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 20:04:
[...]

waarom niet.
Er schijnt een Amerikaanse fotograaf rond te lopen die heel z'n leven nog geen rechte foto gemaakt heeft.
Dan is het blijkbaar een kwestie van smaak.
@Beathoven: Vet,, wat was daar/ wat was het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 14:39:
[...]

Dan is het blijkbaar een kwestie van smaak.
@Beathoven: Vet,, wat was daar/ wat was het?
Cappadocia, een gebied dat 8000 voor christus al bewoond was. Het is in Turkije en hoort imho eigenlijk net zo bekend te zijn als de piramides van Egypte en andere wereldwonderen. Nu is het ook wel een toeristische trekpleister (anders dan b.v. midas sehri wat ik ook heel indrukwekkend vond) maar ik denk dat het in Nederland vrij onbekend is. Ik kan iedereen aanraden om er eens naartoe te gaan.

onderstaande is gewoon een toeristenkiekje van me, maar het geeft wel ongeveer een beeld.

klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:19
je foto's zijn allemaal wel extreem geel, 't heeft wel wat. maar 't is ook beetje té...

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Portret van een aap ook goed? :P Vrijdag genomen in de Apenheul:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~raben/aapklein.jpg
(klik voor groot formaat)

Ben aan het twijfelen om het onderste stuk eraf te doen..

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een foto van mijn vriendin, ben benieuwd wat jullie er van vinden:

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3059/2449366953_70d5947d3c.jpg

groot: http://farm4.static.flick...49366953_70d5947d3c_b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AugmentoR
Speedfight schreef op maandag 28 april 2008 @ 15:44:
Portret van een aap ook goed? :P Vrijdag genomen in de Apenheul:

[afbeelding]

Ben aan het twijfelen om het onderste stuk eraf te doen..
Erg gaaf portret, in reflectie kijkt ie je ook (bijna) aan! Onderkant zou ik eraan laten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Laatst online: 04-10 03:06

Toff

FP ProMod
@ Speedfight:
Vreemd is (maar niet negatief) dat de reflectie je meer aan lijkt te kijken dan het origineel, waar de ogen net iets te donker zijn. Dat pootje of staart (hoop ik) trekt aandacht weg van de ogen. Weglaten dus, naar mijn mening. Boeiend portret iig.

@ musicsoul:
Hoop niet dat je boos wordt, maar mijn eerste indruk was, hoe zal ik het netjes zeggen, dat die onderste onderdelen niet haar benen waren. Verder vind ik het contrast te hard, wat zowel de linkerkant (haar rechter) van het gezicht teveel uitbleekt, als de neusschaduw te opvallend maakt imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Heb het contrast wel iets hoger gemaakt, misschien dat de ogen dan iets beter zichtbaar zouden zijn. Onderste is inderdaad de poot. Bedankt voor het commentaar!

edit:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~raben/aapkleinv2.jpg(klik voor groot formaat)

[ Voor 31% gewijzigd door Speedfight op 30-04-2008 12:36 ]

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt een mooie foto.

@ MusicsSoul: Ik vin het echt een leuke foto moet ik zeggen, vooral de soort van bewerking ofzo vind ik erg goed uitgepakt.

Dit is mijn zusje Sifra van 6, altijd blij natuurlijk ^_^.

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2223/2454460151_342b10d1a1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2007/2454494015_a0591204a0.jpg

2 Foto's per post mag hier?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2008 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-10 14:04
Afgelopen zondag audities voor de discipline dans. Ik moest at foto's maken voor bij het artikel in het festival krantje. Dit vind ik zelf 1 van de sterkere foto's, maar dat komt volgens mij vooral door de expressie die in de 2 personen zelf zit.

Afbeeldingslocatie: http://wolf.a61.nl/gallery2/d/12343-2/PICT7464.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Deze is gemaakt tijdens de halve finale van de sterkste man van Nederland:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~raben/sterkstemanklein.jpg

@Saga_Envi: de tweede is erg mooi geworden, dat harde zwart komt lekker over!
@Wolfensteijn: mooie compositie, alleen wel jammer dat het gezicht van de achterste persoon niet in beeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Dat ziet er uit als een big dude.. wel jammer dat ie wat van boven af is..

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3226/2457695528_6484fc573d_o.jpg

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@simon, mooie foto. De baby is hier echt het middelpunt van aandacht op deze plaat. Als de omgeving en de vader ook scherp en licht geweest waren had je niet hetzelfde effect bereikt. :)

Afbeeldingslocatie: http://photos-266.ll.facebook.com/photos-ll-sf2p/v239/186/5/1113722266/n1113722266_30044634_9975.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

@Beathoven: Mischien kun je de volgende keer het onderwerp (de persoon, gezien dit topic) meer op laten vallen. Juist doordat de persoon niet echt opvalt, vind ik de foto in zekere zin onderwerploos. misschien kun je de jas in kleur laten? Dan bereik je exact dat effect. :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/jkpwQFT5NI8oBPApc0YjwxZ8/full.jpg
Mijn poging. ;) Ik zou de volgende keer willen dat de persoon achter het onderwerp er niet meer zou zijn, maar het moment liet niet toe om dat te veranderen. :P

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-10 16:45

Exigence

dnkroz

^^ Ik vind die persoon er achter juist wel wat hebben :P

Simon: helemaal top d:)b

Eentje van mij:
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2312/2460499898_4cb4274177_o.jpg

Genomen met Koninginnedag in Leeuwarden, voor Noa :)

[ Voor 6% gewijzigd door Exigence op 03-05-2008 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier.V
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-10 18:21
@Saga_Envi: Die 2e vind ik erg mooi. Dat zwart in combinatie met het rode en groene knalt er lekker uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:15
Ik had zin om iets totaal anders te doen dan normaal

Afbeeldingslocatie: http://temp.gerardhenninger.nl/forum/20080503_es246_600.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Laatst online: 06:56

breinonline

Are you afraid to be known?

Apart, het lijkt wel een schilderij zo. Het onderwerp is ook wel apart trouwens ;) Zit er nog een filosofie achter deze foto?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:53

allstarted1

WTRFTS

GerardHenninger schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 20:00:

[afbeelding]
What le f....! Deze is echt enorm tof :D Erg lekkere nabewerking ook, lekker surrealistisch.

Ben ook net als bovenstaande erg benieuwd naar het idee, naast iets anders doen, bij deze foto.

PS. mocht dit je eigen tuin zijn zou ik eens een tuinkabouter plaatsen :+

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier.V
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-10 18:21
allstarted1 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 21:17:
[...]

Die staat er toch? ;)

Erg vette foto.. Ben net als de anderen benieuwd of/welk idee er achter zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
Vette foto, alleen de nabewerking is niet mijn smaak... Het model valt een beetje weg tegen de rest van de foto. Verder wel cool, beetje een Blend-stijl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/show_photodb/6869/600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
Echt heel cool. Hoe heb je die nabewerking gedaan? Zijn er mischien tutorials voor te vinden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
goed flitsen, plus rommelen met curves en sharpening zover ik 't kan zien.

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

neographikal, aparte foto.

net of die lichtbundel een scheiding is tussen de tafel :)

Hier gooi ik weer eens even iets online:

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2038/2475182217_0181fd32a9.jpg?v=0

Genomen op het Bevrijdingsfestival in Rotterdam waar ik voor oneMen fotografeerde.

Heb in de nabewerking de kleuren echt laten knallen omdat ik persoonlijk wel van die stijl houdt. Verder benadrukt het naar mijn idee het mooie weer van de dag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3286/2383451948_b76db74a60.jpg
Genomen in een vluchtelingenKamp net buiten Tuzla Bosnie

Bigger version: http://farm4.static.flick...83451948_394b971d30_o.jpg

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Sjaak_Afhaak

Bleh!

@ allstarted1: Het thema blauw in dit geval bevalt me wel. Overigens net wel/niet overbelicht voorhoofd en hals. Jammer van d'r rode mond incluis fietsenrek :P

[ Voor 4% gewijzigd door Sjaak_Afhaak op 08-05-2008 14:26 ]

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Sjaak_Afhaak schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 14:26:
@ allstarted1: Het thema blauw in dit geval bevalt me wel. Overigens net wel/niet overbelicht voorhoofd en hals. Jammer van d'r rode mond incluis fietsenrek :P
Ik zat ook een beetje met die overbelichting net wel/net niet :) Onbewerkt was het ook al niet veel anders, dus dan kan ik lang jammeren, haha. Toch hiervoor gekozen omdat ik de blik en ook het fietsenrek net zo leuk vond :P

Rode mond misschien dan toch even iets in toom brengen?

@ Marty26: hele mooie foto! Kan er eigenlijk niet veel aan opmerken behalve een soort rauwe kleurenversie? Lijkt mij ook wel iets hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AugmentoR
Gave foto, mooie belichting en daarmee lekkere sfeer. Hoe heb je dat 'vegerige' licht boven de tafel zo voor elkaar gekregen als ik vragen mag, 't is toch geen flare of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenzie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-08 02:14

Koenzie

Never leave, just go

Even 2 van mij.

Elize is best wel fotogeniek ;) Heb er twee uitgekozen die (dacht ik) niet 1000 in een dozijn waren.
Klik voor de grote versie

Afbeeldingslocatie: http://www.koenzie.com/got/elise1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.koenzie.com/got/elise2.jpg

Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonboonstra
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-10 18:30

antonboonstra

8815Wp | WP | Tesla | Zero

Als we toch foto's van Elize plaatsen ;) deze heb ik een tijdje geleden van haar gemaakt in de Kruisweg in Marum.

Afbeeldingslocatie: http://boonstra.homeip.net/dump/got/elize.jpg

📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-10 16:40
Koenzie: Die tweede zou ik eerlijk gezegd weglaten. Bij iemand vol in de neus kijken ervaar ik persoonlijk niet als prettig.

Antonboonstra: die vind ik persoonlijk wel netjes.

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:50

Japie.G

Colour Classic

antonboonstra schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 15:29:
Als we toch foto's van Elize plaatsen ;) deze heb ik een tijdje geleden van haar gemaakt in de Kruisweg in Marum.

[afbeelding]
oei, mooi portret zeg!

Lekker scherp, mooie diepe kleuren, mooi model... ;)

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:15
allstarted1 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 21:17:
[...]
What le f....! Deze is echt enorm tof :D Erg lekkere nabewerking ook, lekker surrealistisch.
Ben ook net als bovenstaande erg benieuwd naar het idee, naast iets anders doen, bij deze foto.
Niets tuinkabouters; tegels, BBQ, wat plantjes voor de kleur en klaar :P
Rogier.V schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 21:22:
[...]
Die staat er toch? ;)
Erg vette foto.. Ben net als de anderen benieuwd of/welk idee er achter zit.
Tja, weinig verhaal. Het is eigenlijk ook een slechte foto. Ik had met de dame een shoot in de studio (met bikini) en toen maakte ze de opmerking dat m'n tuin er niet uit zag en dat ik er eens iets aan moest doen. Dus toen zei ik zoiets van "doe jij het anders, dan krijg je korting en dan maken we er meteen foto's van". En zo kwam het een beetje tot stand. Die doos op d'r hoofd was mijn idee want een vrouw in bikini in een tuin is te "simpel/ordinair", dus vandaar.
Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 14:01:
[...]

Echt heel cool. Hoe heb je die nabewerking gedaan? Zijn er mischien tutorials voor te vinden? :)
Weinig nabewerkt eigenlijk, het is meer het licht dat voor deze uitstraling zorgt. Ik heb de zon gebruikt als rim-light/highlights. Een Elinchrom RX300 flitskop op 300 w/s met een 135cm octa aan de voorkant van het model (hoofdlicht dus).

Qua nabewerking met curves de highlights wat aangedikt (dodge en burn) en met een andere curve weer het contrast uit de foto gehaald. Vervolgens een Color Balance adjustmentlayer gebruikt om te spelen met kleur en dat was het wel. Het meeste werk zat in het dodgen en burnen. Misschien nog met USM wat local contrast toegevoegd, maar volgens mij heb ik die bewerking niet in de uiteindelijke versie gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/show_photodb/6874/600

Oxi met wat hulplicht van Jules :P
AugmentoR schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 14:48:
[...]

Gave foto, mooie belichting en daarmee lekkere sfeer. Hoe heb je dat 'vegerige' licht boven de tafel zo voor elkaar gekregen als ik vragen mag, 't is toch geen flare of zo?
Geen idee eigenlijk :P

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2008 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marjo-
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

-Marjo-

Say it out loud!!!

Portret van mijn nichtje:

Afbeeldingslocatie: http://www.woeiii.nl/Suus/IMG_8538-01-BV-1-border-xs.jpg

Jij kan nog geen gebakken ei koken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@neographikal: Vette foto! Misschien alleen jammer dat de bomen op de achtergrond een beetje onscherp zijn... lange sluitertijd?

@Marjo: Ik zou er wat meer contrast in doen, komt een beetje vaal over zo.. Verder wel leuk :)

Portretje van afgelopen zondag bij Pinksterpar-t...
Vond 'm wel wat hebben :)

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2342/2488534701_540d13b949_o.jpg

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2008 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
Ik vind dit veruit de minste foto uit je serie. Hij is gewoon veel te scherp, vooral op haar linker oog/neus. Nummer 8537, met een onscherpwordende mond, spreekt mij veel meer aan, al is het rechter oog daar weer net te onscherp. De bewerkte foto's met-de-jurk vind ik ook wel iets hebben, al zijn ze naar mijn smaak net te krap gesneden.# 8449 mag bij mij zo aan de muur. Als je die plaatst, draag ik hem voor als hotshot.

sorry voor mijn nieuwsgierigheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 23:29:
@neographikal: Vette foto! Misschien alleen jammer dat de bomen op de achtergrond een beetje onscherp zijn... lange sluitertijd?
Seconde of 30 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marjo-
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

-Marjo-

Say it out loud!!!

Toff schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 23:50:
[...]

Ik vind dit veruit de minste foto uit je serie. Hij is gewoon veel te scherp, vooral op haar linker oog/neus. Nummer 8537, met een onscherpwordende mond, spreekt mij veel meer aan, al is het rechter oog daar weer net te onscherp. De bewerkte foto's met-de-jurk vind ik ook wel iets hebben, al zijn ze naar mijn smaak net te krap gesneden.# 8449 mag bij mij zo aan de muur. Als je die plaatst, draag ik hem voor als hotshot.

sorry voor mijn nieuwsgierigheid
Bij deze ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.woeiii.nl/Suus/IMG_8449-01-UA-1-border.jpg

Thnx voor je reactie...

Jij kan nog geen gebakken ei koken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalyric
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-08 11:10

thalyric

God

vandaag heel snel geschoten ... gewoon in een kamertje (kwam gelukkig veel licht van buiten)

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3096/2492071764_9fa0819f9f.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door thalyric op 14-05-2008 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thalyric schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 13:55:
vandaag heel snel geschoten ... gewoon in een kamertje (kwam gelukkig veel licht van buiten)

[afbeelding]
het heeft wel wat, de lichtval vind ik erg mooi bij dit portret. Ik zat ook al een tijd naar de ogen te kijken, ze lijken erg indringend. Best geslaagd imho :)

M'n vriendin gistermiddag tijdens een kop koffie en eem potje tavla (backgammon)
hier in Eskisehir, want het regende nogal hard buiten.

Afbeeldingslocatie: http://photos-h.ak.facebook.com/photos-ak-sf2p/v239/186/5/1113722266/n1113722266_30051679_9156.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
Sorry Beathoven, maar de onscherpte bederft jouw foto voor mij volledig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toff schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 01:59:
Sorry Beathoven, maar de onscherpte bederft jouw foto voor mij volledig.
Dat is niet zo Toff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebrek aan scherpte op de ogen vind ik zelf wel storend, omdat ik een stuk contact mis daardoor, maar aan "dat is niet zo" heeft niemand wat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
voor hem wel, dus dat kan niet nietzo zijn, voormij bederft hij 't niet echt, al vind ik 't eerder inderdaad een gemiste kans dat ze jou niet aankijkt, wel mooie vrouw, maar contact is mooier.

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandijk
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 04-10 12:21
Vorig jaar op vakantie deze foto gemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2086/2396139341_f20e2a3362.jpg

Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Hmm, 't is voor mij nogal een rommelig plaatje, haar ene bandje los, camera scheef, heel drukke achtergrond... Je moet zoeken naar de zen factor in je portret.

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandijk
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 04-10 12:21
Dit beter?
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2386/2484008904_33030ccdd8.jpg

Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stuk beter! Maar ze kijkt alleen wel erg geforceerd / gespannen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lone
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:08
@thalyric:
Intense portret zeker door de ogen en de blik. Ik vind het wel een beetje te strak gecropt (alhoewel dat de foto misschien ook wel weer intenser maakt..)

@vandijk:

Eens met Simon en Neo, de tweede is veel beter. Ik zou alleen ff kijken of je die print op haar shirt weg kan clonen, die stoort nu nog wel een beetje, zeker omdat ie op de rand van de uitsnede zit.

Hier nog eentje van mij, schoten toen ik stond te kijken hoe mijn faculteit in vlammen op ging:

Afbeeldingslocatie: http://i190.photobucket.com/albums/z181/Lone_nl/IMG_3743_klein.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalyric

thalyric

God

Lone schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 10:56:
@thalyric:
Intense portret zeker door de ogen en de blik. Ik vind het wel een beetje te strak gecropt (alhoewel dat de foto misschien ook wel weer intenser maakt..)
haha ja .. moest ook zo strak croppen ... omdat er rechts en links te veel rotzooi was (posters etc)... dit was geen controled omgeving haha .. was dus ook meer een drive by shoot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 07:11:
Gebrek aan scherpte op de ogen vind ik zelf wel storend, omdat ik een stuk contact mis daardoor, maar aan "dat is niet zo" heeft niemand wat ;)
hm, ik heb er wel een die scherp is en waar ze me aankijkt maar ik vond deze wat spontaner. Maar je hebt wel gelijk :)
Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 07:11:
ik zei.. "dat is niet zo tof" (:

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2008 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiskyPhreak
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:57
beathoven: ik ga mee met het commentaar dat eerder al gegeven is. Onscherpte hoeft niet perse slecht te zijn, maar het contact mis je idd wel.

vandijk: de 2e is inderdaad fijner om naar te kijken

Lone: Mooie nieuwsplaat wel! Aan de ene kant jammer dat de bomen voor het brandende gebouw staan, maar nu kun je ook denken dat de agent even staat bij te komen in een parkje naast bouwkunde.

Wat vrienden tijdens het bevrijdingsfestival:

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2140/2486733072_17d3c6bbc4.jpg?v=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalyric

thalyric

God

ok ... kon het niet laten .. heb ff selfportrait gedaan:

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3264/2497345998_4fdee766df.jpg

met ringlfitser weer ;-)

[ Voor 60% gewijzigd door thalyric op 16-05-2008 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thalyric schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 17:07:

[afbeelding]

met ringlfitser weer ;-)
Cool dat je heel weinig schaduwen hebt met die ringflitser, alleen jammer dat 'ie niet zo groot is dat je die ring in je ogen ziet... Verder wel nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Eigenlijk was het een grap tijdens een verkleed party.. Maar vond het wel een leuke.
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2056/2130372557_0cf58cdf3f.jpg
En dan nog maar een self potretje
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2034/1526094161_20e8c5cfd4.jpg

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

thalyric schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 17:07:

[afbeelding]

met ringlfitser weer ;-)
Lache zo een pret bek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@lone

Goed thema.. Ik weet niet of het ook zo is maar de agent lijkt verslagen door de brand.. of hij staat gewoon uit te rusten. Het is alleen jammer dat er nog wat teveel groen voor zit en de brand niet meer zo hevig is. Anders was het misschien nog iets meer naar voren gekomen. Maar goed, ik denk dat dit advies wel een beetje een kwestie van smaak is.

@whiskeyphreak

Wat ik mooi vind is dat alles tegen het witte aanzit en er juist veel kleur is weggelaten ipv toegevoegd. Er wordt alleen wel erg geforceert gelachen. Wat ik vaak doe is zogenaamd wat met de settings van m'n camera pielen en dan wacht ik tot ze geen aandacht meer hebben voor een evt foto en dan probeer ik 'm te schieten. Hebben we met het maken van een TV productie hier ook gedaan maar dan met een videocamera ipv een toestel. Dan wordt degene die je filmt of fotografeert weer zichzelf en dan krijg je vaak de mooiste shots. Alles z'n gang laten gaan werkt vaak beter dan niet-modellen te laten poseren.

Nog een puntje, het croppen.. links is er veel afgesneden en rechts zit er nog ruimte naast de groep. Onder had je 'm denk ik beter op borst of nog iets lager op de schouderhoogte die je nu hebt kunnen croppen.

@Thalyric

Netjes geschoten, weinig op aan te merken. Ben niet erg bekend met de ringflitser maar dit zelfportret mag er zijn :)

Zoals ik zei heb ik nog een andere versie van de eerder geposte foto die scherper is en waarbij ze me aankijkt, die wil ik dan ook maar ff posten. Ik hoop dat het veel aandachtspunten verbeterd. Alleen zal de kop koffie voor d'r mond nu wel een nieuwe zijn ;)

Afbeeldingslocatie: http://photos-f.ak.facebook.com/photos-ak-sf2p/v239/186/5/1113722266/n1113722266_30051677_8566.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
  • Laatst online: 08-05 07:44
;( ;( ;( Die koffieee ;( Verder vind'k hem wel heel, heel, leuk :)

[ Voor 83% gewijzigd door Timo op 16-05-2008 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
Beathoven, je hebt gelijk, de onscherpe is véél leuker. Jammer dat ie niet scherp is op de ogen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
De huid is wel erg genadeloos scherp, terwijl de beugel doet vermoeden dat hier sprake is van een jong meisje. Beetje verzachten zou door het model waarschijnlijk wel gewaardeerd worden...

[ Voor 38% gewijzigd door een moderator op 29-05-2008 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Topicstarter
Toff: ik ben persoonlijk niet van de huidgladmaak-club behalve als het echt heel erg is en het voor het model er niet leuker op wordt als alles inderdaad haarscherp in beeld wordt gebracht. In bovenstaand geval valt het best mee imo. Ik vond de spontaniteit / het moment wel mooi, vandaar dat ik hem post :)

Model is overigens niet zo heel jong, ze is 18.

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 17:58
Is dat een dame uit Hoorn Remy? Ch..... O.........? Lijkt er erg op namelijk.

@thalyric, leuk zelfportret, zou er zelf nog een tikkeltje contrast hier en daar bij doen, maar verder heel leuk.

[ Voor 47% gewijzigd door nadroJ op 16-05-2008 23:55 ]

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Ffies 't lijstje aflopen:

Vandijk: stuk beter, veel relaxter
thalyric: wel leuk zo'n flitser, maar pas op dat het geen trucje wordt, dat gaat erg snel
martijn: vind die 2e leukste, maar goed, dat wist je waarschijnlijk wel :p
Beathoven: je hebt echt een mooie vriendin, ik vind dit ook weer een goed portret, kopje koffie is wel leuk, blik is leuk, net een tikje donker, wie weet eens experimenteren met toning? ik zie iig dat je 't meer en meer onder de knie krijgt
Remy: goed dat je weer eens een foto laat zien. Dat scherpe valt me ook op, behoorlijk hard licht, en ik zou de ruimte boven croppen, vind ik beetje teveel.
Dat scherpe heeft niets met gladmaakclub te maken, maar er zit zo te zien behoorlijk harde sharpening achter...

@fooker, wassermismetdiekoffie?

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
koffieindewegzit! :P :P

[ Voor 19% gewijzigd door Timo op 17-05-2008 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
Remy schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 23:44:
Toff: ik ben persoonlijk niet van de huidgladmaak-club behalve als het echt heel erg is en het voor het model er niet leuker op wordt als alles inderdaad haarscherp in beeld wordt gebracht. In bovenstaand geval valt het best mee imo. Ik vond de spontaniteit / het moment wel mooi, vandaar dat ik hem post :)

Model is overigens niet zo heel jong, ze is 18.
Zonder die beugel had ik haar 25 geschat, op basis van de huid (wat in mijn beleving nog steeds behoorlijk jong is trouwens). Of het sharpening of strijklicht is, kan ik niet zien, maar de huid is gewoon te scherp, daar doet het moment (idd best aardig) niets aan toe of af. Ik ben ook niet van de plasticclub, maar het maakt bij mij wel uit of ik een jonge meid of een oude man portretteer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
vinnik juist leuk fooker, geeft 't context..

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
Oke context ja, leuk voor een snapshot, maar ik zou liever het hele gezicht van deze lieftallige dame zien. :) het stoort me gewoon dat ik haar mond en verdere expressie niet kan zien. Wilt niet zeggen dat ik het geen goede plaat vind, mischien wel geschikt als lifestyle publicatie maar als leuk portret van vriendin vind ik de koffie lichtelijk in de weg zitten ;)

[ Voor 53% gewijzigd door Timo op 18-05-2008 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Pivo
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 29-09 20:54
Mijn eerste foto's of GoT ik ben er zelf wel tevreden mee, graag wat feedback (klik voor groot)
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2081/2430050879_a0e80f04aa.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2170/2430863230_733573eb5c.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, leuk. Nog even je belichting en achtergrond fixen en je kunt er een erg leuke serie van bakken :) Let wel een beetje op de hoeveelheid hoofdruimte :)
Pagina: 1 ... 8 ... 65 Laatste