Ik dacht altijd dat er een topic "de man achter de camera" o.i.d. was, deze kan ik niet meer vinden.
Maar eerst de comments op de anderen, zoals het hoort natuurlijk:
@wavemaster100
Gave plaat, ik ben het inderdaad met jou eens, scherpte is met deze foto niet heel erg belangrijk! aangezien je prima het type camera kan zien, bij het digitaliseren blijft er vaak weinig van over wat dat betreft. Ook het idee, een serieuze blik, waarbij de camera als het ware "een bijproduct" is, vind ik ook zeer gaaf.
@ThomasW
Eerlijk gezegd kan ik hier weinig over kwijt, komt misschien ook omdat ik het niet zo met het secundaire onderwerp heb, beetje antie zelfs.
@Walletje-W
Mooie plaat! hoe heb je de achtergrond onscherp gekregen zonder zelf onscherp te zijn? photoshop of zo uit de camera?
@Hyps
Ook een mooie compo! alleen stoort mij dat het kraagje niet meer wit is, dat was het volgensmij wel!
polthemol@
Mooie plaat! zou je die eens in kleur willen posten? ik ben vooral te spreken over hoe je de mensen op de achtergrond ziet, niet te scherp, maar nog wel deels herkenbaar!
Vandaag dacht ik dat het tijd was om maar eens een nieuwe profielfoto te maken voor social media. Het resultaat vind ik dusdanig, dat ik hem hier durf te posten.
Sinds kort in het bezit van een goeie fliters, dus was er even mee aan het spelen
Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen