Kwam net thuis en natuurlijk kruip ik dan effe achter de Mac. Het vreemde is dat uit de mini-jack sound output een krakend geluid komt. Ligt niet aan mijn Creative Soundworks set, want met de koptelefoon op de output geeft hij het zelfde krakende en zoemende geluid. Het lijkt op een driver/software probleem, want het geluid is pas te horen vanaf het inlogscherm.
Helaas kan ik op iNet (Apple Support) niets vinden over problemen met het geluid. Een paar weken geleden heb ik hier ook al last van gehad en toen was de oplossing het opnieuw installeren van OSX. Dit was toen geen probleem, aangezien ik graag wilde spelen met de installatie. Heb de pram gereset, maar dit mocht niet helpen. Iemand nog tips?
Mac Pro - OSX 10.4.8 incl security update
[UPDATE]
- Optische output naar mijn DTS versterker werkt zonder problemen.
- De mini-jack aansluiting aan de voorkant heeft het zelfde probleem.
- De interne speaker werkt zonder probleem.
[/UPDATE]
Helaas kan ik op iNet (Apple Support) niets vinden over problemen met het geluid. Een paar weken geleden heb ik hier ook al last van gehad en toen was de oplossing het opnieuw installeren van OSX. Dit was toen geen probleem, aangezien ik graag wilde spelen met de installatie. Heb de pram gereset, maar dit mocht niet helpen. Iemand nog tips?
Mac Pro - OSX 10.4.8 incl security update
[UPDATE]
- Optische output naar mijn DTS versterker werkt zonder problemen.
- De mini-jack aansluiting aan de voorkant heeft het zelfde probleem.
- De interne speaker werkt zonder probleem.
[/UPDATE]
[ Voor 12% gewijzigd door Zware Unit op 05-12-2006 23:16 ]
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...