Hoezo je laatste mac.. om dat die mogelijke 8800 er niet komt ga je opeens geen macs meer kopen ?
Verwijderd
Ik lees het meer als een: "Ik wil heel graag een snellere videokaart hebben en vind het niet erg om dan maar wat anders dan een Mac Pro te moeten kopen" -post.Kaspers schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 08:57:
Hoezo je laatste mac.. om dat die mogelijke 8800 er niet komt ga je opeens geen macs meer kopen ?
Is dat zo erg dan? Voor games heb je nu eenmaal een snelle videokaart nodig en als je telkens een nieuwe Mac moet kopen omdat upgradekits niet werken op bestaande machines, sja, dan is het misschien voordeliger om een PC te kopen en OS X maar te missen.Kaspers schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 08:57:
"NVIDIA's press director has not said precisely when the company's replacement video card will be available, only noting that the new GeForce 8800 GT for Macs will be available "in a few weeks" from Apple's website."
Mac Pro is geen game systeem, maar het zet me wel aan het denken. Geheugen en Harddisken zijn standaard toe te voegen. Eventueel een kostbare Raid controller of nog duurdere CPU's, maar voor de rest zijn we afhankelijk van Apple.
Wat is "de rest"? Videokaart, geluidskaart en Blue-Ray recorder in mijn optiek. Geluidskaart en Blue-Ray zijn voor mij onbelangrijk. Optische uitgang is voldoende en ik gebruik eigenlijk nooit een schijfje meer (lang leven het netwerk
). Het is een feit dat een videokaart sneller veroudert dan de rest van de Mac Pro. Ik denk dat het realistisch is dat wij van Apple mogen verwachten dat er minimaal een upgrade uitkomt voor de videokaart per generatie Mac Pro. Na 1,5 jaar is nu een mooi moment...
Mac Pro is geen game systeem, maar het zet me wel aan het denken. Geheugen en Harddisken zijn standaard toe te voegen. Eventueel een kostbare Raid controller of nog duurdere CPU's, maar voor de rest zijn we afhankelijk van Apple.
Wat is "de rest"? Videokaart, geluidskaart en Blue-Ray recorder in mijn optiek. Geluidskaart en Blue-Ray zijn voor mij onbelangrijk. Optische uitgang is voldoende en ik gebruik eigenlijk nooit een schijfje meer (lang leven het netwerk
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
Dit deeltje is alweer over de 1000 posts heen. Daarbij bevat de startpost nog de oude specificaties van het vorige model Mac Pro en kan de FAQ ook wel een opfrisbeurt gebruiken. Wie wil er een nieuw deel openen?
Neem dan even contact op met een van de modjes via DM, e-mail o.i.d., zodat er niet twee mensen tegelijk aan gaan werken
.
Neem dan even contact op met een van de modjes via DM, e-mail o.i.d., zodat er niet twee mensen tegelijk aan gaan werken
[ Voor 3% gewijzigd door Hoedje op 22-01-2008 17:25 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
En het nieuwe deeltje is online: [Mac Pro] Discussietopic en Mini-FAQ Deel 2
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dit topic is gesloten.