Effe een vraagje:
Heeft de 9400 standaard een cardreader erin zitten?
Heeft de 9400 standaard een cardreader erin zitten?
Lenovo Yoga Book Windows | Samsung Galaxy S8 Arctic Silver
4600Wp Z - 4800Wp W - 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh | Homey Pro
Dit had je zelf ook even kunnen uitzoeken: http://www1.euro.dell.com...c=be&cs=bedhs1&l=nl&s=dhsGamer schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 14:22:
Kan iemand me eens vertellen wat ik allemaal nodig heb om het beste beeld en geluid te krijgen via de 9400 op mijn Dell W3706MC ?
4600Wp Z - 4800Wp W - 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh | Homey Pro
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 23:20 ]
Je hebt waarschijnlijk de tekengrootte op 120 dpi staan, dit doet Dell standaard. Dit is om de resolutie te compenseren, die Dell wat te klein vindt blijkbaarVerwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 23:17:
Hoi,
ik heb net een Inspiron 9400 met de Radeon 256 Mb video kaart en dat grotere blinkend scherm. PC werkt goed en beeld ziet er goed uit, maar niet altijd.....
Ik heb hier een fotootje van wat ik bedoel:
KLIK HIER VOOR FOTO
Afbeeldingen zien er gewoon niet goed uit soms? Sommige sites vervormen de letters ook wat (deze site lijkt wel OK). Het lijkt dan allemaal wat uitgerekter. Op bijgevoegde fotot kan je zien dat routenet kaartje niet goed wordt weergegeven. Het is geen slechtere kwaliteit door het nemen van de printscreen, het ziet er IRL ook zo uit.
Weet iemand welke instelling ik evt verkeerd heb staan?
edit; de knoppen new reply, quote en reply zijn op deze site ook wat vervormd en wazig
edit2; de smiley die ik net heb toegevoegd ook...
Verwijderd
Verwijderd
Deze adapter werkt niet bij mij.. Ik krijg dit probleem: GF Go 7900 + TV-out = verkeerd/raar beeldTechnattic schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 21:27:
Ik ga weer nieuwe TV out SPIF/S-video/composite video verloop kabeltjes bestellen voor de Dell XPS, Inspiron en Lattitude laptops. Ze gaan 16 euro kosten incl verzendkosten. Mocht je ook interesse hebben laat dat dan even weten via mijn MSN email adres.
[afbeelding]
Verwijderd
Maar welke videokaart heb jij??A_A_R schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 18:51:
Bij mij werkt de kabel goed, ik heb hem net getest. Ik heb enkel de composite getest, maar da's ook de reden waarom ik hem heb. Voor de andere aansluitingen heb ik zo geen kabels bij de hand.
Verwijderd
De 7800 Go.
[ Voor 61% gewijzigd door A_A_R op 26-10-2006 19:53 . Reden: vraagje toegevoegd ]
Ik heb zelf een 6400 met ATI X1400, en dat werkt OK.Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 17:42:
quote:
jeroentaverne schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 21:27:
Ik ga weer nieuwe TV out SPIF/S-video/composite video verloop kabeltjes bestellen voor de Dell XPS, Inspiron en Lattitude laptops. Ze gaan 16 euro kosten incl verzendkosten. Mocht je ook interesse hebben laat dat dan even weten via mijn MSN email adres.
[afbeelding]
Deze adapter werkt niet bij mij.. Ik krijg dit probleem: GF Go 7900 + TV-out = verkeerd/raar beeld
Een kameraad van mij heeft hetzelfde probleem.. Ik gok dat de drivers niet goed werken..
Werkt het wel bij iemand?
Jeroen?
Precies.. Kan iemand met een 7900gs deze adapter proberen??Technattic schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 23:08:
[...]
Ik heb zelf een 6400 met ATI X1400, en dat werkt OK.
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Verwijderd
Nee.Volumius schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:48:
Vraagje, in de inspiron zit rechts aan de zijkant een SD card slot. Nu heb ik een 1 gig sd kaartje en een paar games die veel geheugen vreten. Is er een manier om zo'n sd kaartje als extra ram te gebruiken?
Verwijderd
Is het je niet opgevallen dat die foto's wel erg professioneel zijn?Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 10:10:
Ik heb gisteren mijn inspirion 9400 ontvangen, en ben er ontzettend blij mee, nu alleen nog wachten op mijn internet aansluiting en "let the games begin"
Nu was ik gisteren aan het speuren op mijn laptop en zie tot mijn grote verbazing beelden in het 'mijn afbeeldingen' mapje van mensen die ik niet ken, gezinnetjes in de bossen, kinderen tussen de pompoenen. Nu lijkt het mij dat dit niet standaard is, dus vraag ik bij deze of iemand hier ook ervaring mee heeft? en of ik toch echt niet de enige ben met deze foto's
Verwijderd
Over professionaliteit valt te twijfelen ;-) (werk op een reclamebureau, ben anders gewendA_A_R schreef op woensdag 01 november 2006 @ 10:23:
[...]
Is het je niet opgevallen dat die foto's wel erg professioneel zijn?Die worden meegeinstalleerd bij een of ander progje wat Dell standaard erop heeft staan. Het was mij ook opgevallen, maar na een format C: waren ze weg
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2006 20:30 ]
En zit enkel een digitale uitgang op, en het blijkt er lastig deze aan de praat te krijgen op de stadnaard installatie (lukt mij enkel via de bagger frontend van power-dvds die ze installeren). En dan heb ik netjes 5.1 via mijn versterker. Stereo eruit krijgen zal denk ik nog lastiger zijncaspervc schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 15:05:
Beeld had ik wel via de svideo door mijn receiver gelust, maar nog niet toppie. TV deed nog wat lastig en geluid heb ik nog niet geprobeerd. Ik heb trouwens het idee dat er uit dit verloopplugje alleen een stereo geluid is te halen en geen 5.1 (helaas)
(i9400, t7200, gs7900)
Verwijderd
Via de standaard installatie, daarmee bedoel je de installatie die dell er zelf op zet?Kippenijzer schreef op woensdag 01 november 2006 @ 19:36:
[...]
En zit enkel een digitale uitgang op, en het blijkt er lastig deze aan de praat te krijgen op de stadnaard installatie (lukt mij enkel via de bagger frontend van power-dvds die ze installeren). En dan heb ik netjes 5.1 via mijn versterker. Stereo eruit krijgen zal denk ik nog lastiger zijn
Verwijderd
In het 6400 topic liep een post dat Dell juist deze week (voor de 6400 miss alleen?) erg slechte prijzen heeft. Maar dat weet je pas als je gewacht hebt, en als het dan nog slechter is baal je!-Daniël- schreef op donderdag 02 november 2006 @ 08:36:
Heb tot vandaag om nog te beslissen; T7200, 2GB 667mhz,120GB 5400rpm HDD, 7900GS ,WUXGA+ scherm,9cell, 1 yr p&r voor 1590 euro. Lijkt me een goede deal, of is dit met verschillende acties goedkoper te krijgen?
Zo te zien zijn dit nog prijzen van de afgelopen week (?), lijkt me een uitstekende deal!-Daniël- schreef op donderdag 02 november 2006 @ 08:36:
Heb tot vandaag om nog te beslissen; T7200, 2GB 667mhz,120GB 5400rpm HDD, 7900GS ,WUXGA+ scherm,9cell, 1 yr p&r voor 1590 euro. Lijkt me een goede deal, of is dit met verschillende acties goedkoper te krijgen?
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Verwijderd
inderdaad, de prijzen op dit moment op de site zijn zwaar omhoog gegaan. Ik kom met een setup van twee weken geleden verdorie ruim 400 euro hoger uit!pi! schreef op donderdag 02 november 2006 @ 13:03:
[...]
Zo te zien zijn dit nog prijzen van de afgelopen week (?), lijkt me een uitstekende deal!
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2006 16:40 ]
3 yrs athome garantie is alleen al 310 euro...superduper schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 14:13:
[...]
inderdaad, de prijzen op dit moment op de site zijn zwaar omhoog gegaan. Ik kom met een setup van twee weken geleden verdorie ruim 400 euro hoger uit!Dit ongeveer met een vergelijkbare setup als hier genoemd wordt, alleen incl standard 3 yrs garantie at home.
Toch maar eens even gaan bellen...
Verwijderd
Dat bedoel ik dus...de matig inkijkhoek en bleeding heb ik al veel gelezen......thecompany schreef op zondag 05 november 2006 @ 11:47:
Ik zou voor de Xodd gaan... Ik heb nu de i9400 maar ik vind het scherm toch zeer matig.. Heel slechte inkijkhoek en heel veel bleeding.. Ik heb het spel splinter cell double agent ook binnen en dit spel kan mijn kaart op low net aan.. Die quadro of de 7950 zou hier geen problemen mee moeten hebben.. De xodd heeft ook wat leuke extras zoals een 1.3 megapixel camera, als je geluk hebt zit hier een ingebouwde microfoon bij in want die mis ik toch echt in mijn i9400.. Ik had eerst de 8200 en die had wel een microfoon ingebouwd.. Zou vooral handig zijn voor vista die speech regonition software aan boord heeft.. Als het geld een probleem was zou ik voor de Dell gaan want als ik het ga specificeren kom ik al gauw op 2300 euro (inclusief btw).. Scheelt toch weer 700 euro..
Dankjewel voor het uitzoeken! Ik ben zelf ook wezen speuren, en ik kwam hier op uit.Co_2J schreef op maandag 06 november 2006 @ 11:48:
in Ned waarschijnlijk niet zomaar te verkrijgen. bellen naar Dell NL waarom in USA wel......?
Anders dus via Amerika bestellen voor $59,-
http://accessories.us.del...&s=dhs&cs=19&sku=430-1676
[ Voor 5% gewijzigd door A_A_R op 06-11-2006 12:58 ]
Beiden hebben TrueLife en spiegelen. Er is bijna niet meer aan een niet spiegelend scherm te komen. En als je in een nietspiegelendehoek kijkt;) dan is de scherpte van het scherm super!Co_2J schreef op zondag 05 november 2006 @ 16:55:
[...]
Is er trouwens veel verschil merkbaar qua luxe tussen de WXGA 1400x900 en WUXGA 1920x1200 beeldschermen of is dit een persoonlijke smaak? Vindt onderstaand nogal spiegelend...... [afbeelding]
Ik heb nu een inspiron 8000 PIII voor erbij maar ik wil 'm dus gaan vervangen met een desktop vervanger zodat ik in de woonkamer kan video/foto bewerken, wat games kan spelen, evt in de nabij toekomst voor thuiswerk kan gebruiken en dan kan inloggen op mijn werk en natuurlijk het gewone huis, tuin en keuken office en internet gebruik.
Verwijderd
Fout.stormfly schreef op maandag 06 november 2006 @ 13:05:
[...]
Beiden hebben TrueLife en spiegelen. Er is bijna niet meer aan een niet spiegelend scherm te komen. En als je in een nietspiegelendehoek kijkt;) dan is de scherpte van het scherm super!
Verwijderd
Vandaag geprobeerd om identieke dezelfde configuratie te krijgen ik zou hiervoor de volgende prijs moeten betalen:-Daniël- schreef op donderdag 02 november 2006 @ 08:36:
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Wat ik zei, waarschijnlijk heb jij 'm via Internet geconfigureerd? Even bellen met Dell en zeggen; 'Ja, vorige week had ik 'm voor 15xx euro!' En kijken wat ze zeggenVerwijderd schreef op maandag 06 november 2006 @ 21:00:
Bovenstaande post geeft wel ontzettend veel hoop, misschien domme vraag maar zou er een verschil zijn tussen bestellingen voor Nederland en België. (Dus met andere woorden dat je er in België geen 350 euro afgepingeld krijgt
)
maar wel ex BTW neem ik aan?-Daniël- schreef op maandag 06 november 2006 @ 19:10:
Net besteld! Vandaag nog even afgedongen en kwam uit op;
T7200
2GB 667Mhz
100GB 7200rpm HDD
7900GS
9cell batt
WUXGA+ Truelife scherm
1yr CAR
Win MCE
Alles voor 1561 euro incl. verzendkosten!
Scheelt mij ongeveer 350+ euro! Tip aan alle mensen, probeer VERSCHILLENDE medewerkers! 2 weken geleden had ik iemand die geen korting gaf, nu eentje die me VEEL gaf!
Verwijderd
Nee, inclusief
Dell crap zit alleen in je hidden restore partitie. De CD's zijn gewoon clean XP of MCE.-Daniël- schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 12:44:
[...]
Nee, inclusief. 13xx euro excl. btw..
Even een vraag van mijn kant, ik heb de Media cd van MCE er bij gekregen, zit dat nou vol met die dell-bloatware of niet?
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2006 16:26 ]
Gewoon een week wachten totdat hij er is, je hebt toch maar 1x betaald. Geduld...met bellen maak je het misschien alleen maar rommeliger.Verwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 16:24:
Ik heb een vraag:
zondag 29 oktober heb een Dell inperion 9400 besteld en die vrijdag erna kreeg ik een orderbevestiging doorgestuurd. Nu wou ik gisteren mijn status in de ochtend even na kijken dat werkte goed, maar s'middags wou ik dit nog eens doen en toen kreeg ik een fout-melding dat ze mijn status niet konden weergeven. Ik dacht misschien is het een fout in het systeem. Nu kom ik vandaag thuis krijg ik plots weer een e-mail van dell met de orderbevestiging en een ander ordernummer. Ook is de verwachte oplever datum veranderd![]()
Wat zou ik beste kunnen doen????
Alvast bedankt
Verwijderd
Maak eens een order aan tot de kassa en je zult het zelf aan kunnen vinken net als iedereen.Verwijderd schreef op donderdag 09 november 2006 @ 18:37:
Vindt nergens in het forum een antwoord hierop, en op de website van dell zie ik mogelijk iets over het hoofd. Welke zijn de betalingsmogelijkheden bij dell, wat ik van de website kan afleiden alleen maar met creditcard?
Verwijderd
elke partitiemanager kan toch die restore partitie verwijderenstormfly schreef op donderdag 09 november 2006 @ 09:08:
Wie kan mij even mailen met de volgende DIR:
C:\Dell\Utilities\DSR\ DSRIRRemv2.exe Ik heb hem al geformateerd maar wil even de restore partitie grootte overzetten naar windows.
Maar omdat hij geformateerd is ben ik dit tooltje kwijt, en dell restoren en daarna bestand kopieren en dan weer own xp restoren is wat omslachtig ;-)
wopper att hccnet.nl
Verwijderd
Ja maar het is een gedeelde HPA voor Media Direct en Restore, ofwel als ik hem helemaal weghaal doet MD het ook niet meer. Vandaar dat er een tooltje voor is.Verwijderd schreef op donderdag 09 november 2006 @ 20:02:
[...]
elke partitiemanager kan toch die restore partitie verwijderen
Volgens mij kan de setup van windows het ook (iig wel op m'n dell 8600)...
Jeps klopt wel je moet even zoeken want je hebt meen ik max 93gb in een 100gb disk. En dan nog je hidden partitons etc. Dus moet kloppen. Viel mij ook tegen op me 6400.-Daniël- schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 13:48:
Mijn Inspiron 9400 is binnen! Wel erg snel trouwens.
Een vraagje van mijn kant; ik heb de 100GB 7,2k RPM, maar er is maar maximaal 87gb beschikbaar. Hier is nog maar 77gb over voor echte opslag.. Klopt dit wel?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2006 22:38 ]
Misschien een beetje off topic.... maar waarschijnlijk zit die LAN card in je 9400.......misanthroopia schreef op woensdag 15 november 2006 @ 01:02:
ff een vraagje over de Lan card:
Wanneer er een 802.11n kaart in je laptop zit, kan die dan alleen signalen ontvangen van andere apparatuur met 802.11n protocol, of ook van 802.11a, b en g?
Verwijderd
Kun je mij vertellen hoe je DMA aanzet voor de DVD drive?-Daniël- schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 22:31:
Hmm, probleem is opgelost. DMA stond uit. FSX net .......
Verwijderd
Control Panel > System > Hardware > Device Manager > IDE ATA/ATAPI > Secondary IDE Channel > Advanced Settings > Transfer Mode (bij device 0) Ultra DMAVerwijderd schreef op woensdag 15 november 2006 @ 17:17:
Hi,
[...]
Kun je mij vertellen hoe je DMA aanzet voor de DVD drive?
Bedankt;
Rudrood
Verwijderd
daar staan toch alle drivers op?-Daniël- schreef op woensdag 15 november 2006 @ 17:37:
Een vraagje, heb jij de resource cd en daar een iso'tje van willen maken? Misschien iemand anders?
Verwijderd
Bedankt. Vertel me maar waar die iso naar toe moet dan wil ik wel een poging wagen om 'm te uploaden.-Daniël- schreef op woensdag 15 november 2006 @ 17:37:
[...]
Control Panel > System > Hardware > Device Manager > IDE ATA/ATAPI > Secondary IDE Channel > Advanced Settings > Transfer Mode (bij device 0) Ultra DMA
Een vraagje, heb jij de resource cd en daar een iso'tje van willen maken? Misschien iemand anders?
Verwijderd
Klopt, maar ik zie een aantal drivers niet staan (bijv. mijn DVD+RW drive..)Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2006 @ 17:56:
[...]
daar staan toch alle drivers op?
Die staan ook op de Dell site, ergens bij online support (site lijkt nu down? kan 't niet testen) kan je het model kiezen of je systeem id intoetsen.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2006 19:37 ]
Verwijderd
Zit dat niet in de dell notebook system software? Je hebt in principe nooit een aparte driver nodig voor een cd/dvd speler. Je hebt er ook windows mee geinstalleerd, zou erg vreemd zijn als ie na installatie niet bruikbaar zou zijn-Daniël- schreef op woensdag 15 november 2006 @ 19:21:
Klopt, maar ik zie een aantal drivers niet staan (bijv. mijn DVD+RW drive..)
Verwijderd
Verwijderd
onder chipset, dat ricoh ding.-Daniël- schreef op woensdag 15 november 2006 @ 20:42:
Klopt, maar ik zou graag een samengesteld overzicht hebben. Ook heb ik nu na een clean install geen drivers voor mijn cardreader bijvoorbeeld?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2006 20:57 ]
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2006 21:44 ]
kob409
[ Voor 18% gewijzigd door ZGahn op 18-11-2006 14:02 ]
kob409
Staat je DPI wel op 96 ipv 120?[b][message=26874170,noline] tis een beetje verticaal "streeperig", alsof pixels een beetje verticaal worden uitgerekt? Wellicht dat opgelost word als de games t weer doen.
uhm, nee. Ik ga het zo uitproberen.Staat je DPI wel op 96 ipv 120?
Verwijderd
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2006 14:53 ]
Ik zat zelf eerst ook met hetzelfde dilemma maar ik ben super blij dat ik voor een scherm Met Truelife gekozen heb. Ziet er echt ganz geil uitVerwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 14:49:
Ik neem aan dat die kortings-truuc van kleine ondernemingen uit de OP niet meer werkt...want ik kan nergens zo'n E-value code vinden?
En nog even een vraag over zo'n TrueLife LCD (met glasplaat dus), deze zit neem ik aan ook op de Inspiron XPS (game laptop). Is de spiegeling bij dit soort schermen nu echt een ramp, en is het aan te raden om voor een LCD zonder truelife te kiezen?
Want dit scheelt wel aanzienlijk in kosten.
kob409
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2006 20:31 ]
Verwijderd
kob409
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq