UPC Digital TV - Deel 3

Pagina: 1 ... 9 ... 18 Laatste
Acties:
  • 63.784 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Jeroen_Tielen schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 18:44:
[...]

Maar die dvd uit de videotheek kun je weer backuppen ;)
Maar dat mag niet.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:41
funrider schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 16:43:
lees vaak verhalen van mensen op chelooo.com dat film nogal eens wil blijven hangen of blokvorming geeft (ook al zitten je kabels goed) en je kunt de film niet pauzeren.. dus die euro meer voor dvd van videotheek is voorlopig nog betere optie wat mij betreft. Weet niet in hoeverre er een opname mogelijkheid is van deze on demand films..

[...]
Deze films kun je niet opnemen met de DVR.

Btw: van 22 t/m 31 december kun je 2 films gratis bestellen (m.u.v. erotische films). Dit staat op een folder die ik vandaag heb ontvangen van UPC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
volgens mij mag dat gewoon hoor, voor eigen gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:53
K zag vandaag x-men op digitaal rtl5, en het geluid was wel bijna dvd kwaliteit. Soms leek het dolby surround, maar klopte het toch net weer niet :P K zou wel graag willen dat het ondersteund werd, maarja misschien komt dat nog.

Ik ga denk ik ook wel die 2 maanden proberen met film 1 enzo, maar je kan het dus na 2 maanden gewoon afzeggen zonder ook maar iets te betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
SOEDARKMASTER schreef op zondag 03 december 2006 @ 00:49:
K zag vandaag x-men op digitaal rtl5, en het geluid was wel bijna dvd kwaliteit. Soms leek het dolby surround, maar klopte het toch net weer niet :P K zou wel graag willen dat het ondersteund werd, maarja misschien komt dat nog.

Ik ga denk ik ook wel die 2 maanden proberen met film 1 enzo, maar je kan het dus na 2 maanden gewoon afzeggen zonder ook maar iets te betalen?
jep heb dat toevallig ook vandaag geactiveerd en ook xmen gekeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 18:20
Volgens mij mag dat juist wel.

It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Executor16 schreef op zondag 03 december 2006 @ 00:14:
[...]

volgens mij mag dat gewoon hoor, voor eigen gebruik
flowerp schreef op zondag 03 december 2006 @ 11:34:
[...]

Volgens mij mag dat juist wel.
Jullie hebben gelijk :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fonk_ schreef op donderdag 30 november 2006 @ 02:55:Nu vraag ik me daar naast nog wat af.. is het het geld waard per maand om Film1 te nemen of herhalen ze elke keer de films zoals vroeger met canal+ ?
Ik zit er dus over na te denken 20 euro .. is wel een hoop per jaar.. dus of het dat wel waard is.
Ik heb zelf ca. 2 maanden geleden ook gekozen voor het Film1 pakket via de mediabox van UPC. Eerlijk is eerlijk dat het heerlijk is om naar deze filmkanalen te kijken op mijn LOEWE Individual 40" LCD. Helder, contrastrijk en scherp beeld...

Ik heb getwijfeld tussen UPC en Canal Digitaal (schotel dus). Omdat ik bij Canal Digitaal alleen Film1 EN Sport1 kan nemen en bij UPC ook alleen Film1 heb ik uiteindelijk dus voor het laatste gekozen. Dit ook omdat ik werkelijk helemaal niets geef om sport.

Maar goed, nu betaal ik € 12,99 per maand voor 4 filmkanalen, te weten: Film1, Film2, Film3 en Film1+. In mijn situatie dus heel veel meer waar voor mijn geld in vergelijk met Canaal Digitaal.

Of jij het ook waardig acht? Dat kan je alleen zelf bepalen maar je kan nu 2 maanden gratis proberen of het iets voor je is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 17:29
Ik heb de DVR binnen inmiddels, maar volgens de brief van UPC moet ik wachten tot m'n huidige mediabox geen beeld meer geeft en dan de nieuwe DVR aansluiten. Voordat ik hem nou vergeefs toch alvast ga aansluiten: heeft iemand dat al geprobeerd?

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Nu aansluiten heeft geen zin: je blijft dan op het scherm met "De installatie wordt nu voltooid" hangen. Je moet echt wachten totdat je huidige mediabox wordt ge-deactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 17:42
Of bellen dat je hem binnen hebt en dat ze het meteen activeren :)

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

man-o-script schreef op woensdag 06 december 2006 @ 11:45:
Of bellen dat je hem binnen hebt en dat ze het meteen activeren :)
Ik kreeg te horen dat dit niet mogelijk is omdat het een automatisch proces is. Ik moet nu maximaal 3 dagen wachten! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
Hoorde van anderen dat het toch was gelukt, gewoon nog een keer bellen :p

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 11:56:
[...]

Ik kreeg te horen dat dit niet mogelijk is omdat het een automatisch proces is. Ik moet nu maximaal 3 dagen wachten! :(
Ik ook .. alleen vindt ik het niet helemaal terecht dat je die smiley gebruikt. Want UPC heeft gewoon duidelijk aangegeven in de brief.

Daarnaast vindt ik gewoon dat het allemaal eigenlijk best soepel verloopt. En de handleiding die je erbij krijgt is echt een verbetering!

Hierbij even een pluim voor UPC.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bogaards
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Vraagje: wanneer heb jij hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

Ik had eigenlijk verwacht dat je de huidige mediabox meteen in zou moeten leveren als je de nieuwe zou krijgen. Maar je moet hem een paar dagen later dus afzonderllijk inleveren begrijp ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat mag wel.

-edit- Oh, lamaar. Was al gezegd :D

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2006 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
bogaards schreef op woensdag 06 december 2006 @ 17:09:
Vraagje: wanneer heb jij hem besteld?
Een paar weken terug telefonisch, maar ik heb eigenlijk het idee dat ik hem nu heb omdat ik heb gereageerd op de e-mail van UPC die ik kreeg. Zeker weten doe ik het niet, kan ook best zijn dat ik er over een paar dagen/weken nog 1 krijg. :P

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graveheart
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:38

Graveheart

Say what?

zimbab schreef op woensdag 06 december 2006 @ 17:14:
Ik had eigenlijk verwacht dat je de huidige mediabox meteen in zou moeten leveren als je de nieuwe zou krijgen. Maar je moet hem een paar dagen later dus afzonderllijk inleveren begrijp ik?
Stond dit in een brief die je erbij krijgt ofzo?
Wij krijgen hier namelijk net een UPC mediabox binnen, waar wij verder niets vanaf weten.

Beestje staat nu mooi op m'n eigen kamertje, maar ik vermoed dat de oude toch nog terug moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
Heb de DVR ook vandaag (7 dec.) ontvangen, had hem 17 nov. telefonisch aangevraagd en vrijdag 1 dec. de retourbox voor de oude mediabox in de bus gehad.

Handmatig activeren is helaas niet mogelijk blijkt, terwijl ik eerder andere berichten hoorde, naja, nog 2 a 3 dagen wachten dan :)
Had hem overigens wel net aangesloten, krijg alleen geen beeld uiteraard, maar wel even in de menu's kunnen snuffelen, ziet er netjes uit :)

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Mr.Graveheart schreef op donderdag 07 december 2006 @ 17:51:
[...]

Stond dit in een brief die je erbij krijgt ofzo?
Ja.
Wij krijgen hier namelijk net een UPC mediabox binnen, waar wij verder niets vanaf weten.
Mogelijk zijn er twee klantnummers op dat adres:
1: kabeltv (+ een ander product anders dan digitale tv)
2: digitale tv (+ een ander product anders dan kabeltv)

Alle klanten met alléén kabeltv krijgen een mediabox aangeboden, dus als digitale tv niet op hetzelfde klantnummer als kabeltv staat, dan is er een kans dat je inderdaad een tweede mediabox ontvangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
potdomme! mn pace kastje doet het sinds vanmorgen niet meer! het rode standby lampje brandt, maar hij gaat niet meer aan. niet met AB, niet met knopje, niet na stekker erui en niet na smartcard verwijderen. heel gek!

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer ff:

Force softwareupdate> 15 secs van de stroom > MB aanzetten met menu knop

Je krijgt dan weer de fabrieksinstallatie. ff doorlopen en bidden dat het goed gaat...
Zoniet dan nog paar keer proberen. Anders monteur vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
- Stekker eruit
- Na 15s stekker er weer in
- Zodra de drie lampjes branden het pijltje naar links of rechts indrukken en loslaten.

Als software update is voltooid, moet je box weer aangezet kunnen worden met de UPC-knop.
Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 22:12:
Probeer ff:

Force softwareupdate> 15 secs van de stroom > MB aanzetten met menu knop

Je krijgt dan weer de fabrieksinstallatie. ff doorlopen en bidden dat het goed gaat...
Zoniet dan nog paar keer proberen. Anders monteur vragen.
Pace, niet de Thomson...

[ Voor 45% gewijzigd door Mawlana op 07-12-2006 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Niet online
dus tijdens het stroom aanzetten de menu knop op de afstandsbediening inhouden? of iets op de MB zelf inhouden?

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De stappen die hierboven beschreven zijn (software update / aanzetten met UPC knop) eerst uitvoeren en als dat niet werkt de menu knop even 10 sec vasthouden, dan zou hij moeten werken (installatiescherm verschijnt dan) . Anders wordt het werk voor de monteur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaaZ
  • Laatst online: 23:51

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

knuppelhout schreef op donderdag 07 december 2006 @ 23:20:
dus tijdens het stroom aanzetten de menu knop op de afstandsbediening inhouden? of iets op de MB zelf inhouden?
menu-knop moet je sowieso vergeten, dat heeft niks met je Pace te maken

De pijltjestoets op de mediabox zelf gaat het om, die moet je dus indrukken nadat je de stroom erop hebt gezet en terwijl de 3 lampjes gelijktijdig branden.

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Laatst online: 01-11-2024
Er is toch vandaag nieuwe pace software gekomen? Lijkt me grappig als hij exáct dezelfde bugs krijgt als de Thomson :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Niet online
HaaZ schreef op donderdag 07 december 2006 @ 23:56:
[...]

menu-knop moet je sowieso vergeten, dat heeft niks met je Pace te maken

De pijltjestoets op de mediabox zelf gaat het om, die moet je dus indrukken nadat je de stroom erop hebt gezet en terwijl de 3 lampjes gelijktijdig branden.
die 3 lampjes gingen niet branden, maar inhouden van OK knop tijdens stekker erin heeft geholpen. even daarna bleef 1 zender een minuutje haperen, maar sindsdien doetie het. thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Ik heb de DVR inmiddels draaien hier. De oude mediabox was vanmiddag ineens gedeactiveerd en installatie van de DVR was een fluitje van een cent. Tot nu toe ziet er alles er prima uit. Eigenlijk exact hetzelfde als de oude mediabox, alleen nu met een ingebouwde harddisk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Mooi.. ga ik het zo ook nog een keer proberen

Werkt bij mij nu ook!

[ Voor 21% gewijzigd door Falcon op 08-12-2006 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou, ik heb dus ook sinds gisterochtend voortdurend wegvallen van m'n Pace. Opnieuw software gedaan via pijltjestoets inhouden maar het probleem blijft. Lijkt erop dat die nieuwe Pace software brak is. Meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Nou ik ben niet onverdeeld positief. Ik wist dat de teletext functie (nog) niet functioneert op de DVR, maar ik zal de favorieten-functie toch wel erg missen. Nou moet ik elke keer weer door die hele lijst van kanalen die ik toch niet kijk. :(

Ik heb al geprobeerd een geforceerde software update te doen, maar dat duurde echt enorm lang en geen zichtbare veranderingen. Ik heb software versie 3.0.8.

Verder valt op dat de harde schijf altijd lijkt te draaien, ook in standby. Misschien dat ie na een tijd in powersave gaat of zo, maar daar heb ik nog niks van gemerkt,

[ Voor 7% gewijzigd door mvdklip op 08-12-2006 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand hier die problemen heeft na de (Pace) update? Gisteravond heb ik probleemloos tv kunen kijken met de nieuwe update, maar sinds vandaag loopt ie om de 15 minuten vast en schakelt zichzelf dan uit. Geforceerde update inmiddels 3 keer toegepast maar probleem blijft hetzelfde.

Dat dit aan de update ligt lijkt me duidelijk want ik heb de afgelopen 6 maanden eigenlijk geen problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 21:21:
Niemand hier die problemen heeft na de (Pace) update? Gisteravond heb ik probleemloos tv kunen kijken met de nieuwe update, maar sinds vandaag loopt ie om de 15 minuten vast en schakelt zichzelf dan uit. Geforceerde update inmiddels 3 keer toegepast maar probleem blijft hetzelfde.

Dat dit aan de update ligt lijkt me duidelijk want ik heb de afgelopen 6 maanden eigenlijk geen problemen gehad.
Ik heb precies hetzelfde probleem. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij hebben thuis digitale tv van UPC en zijn hier erg tevreden over. Alles werkt zonder enige problemen. Nu is de hele set beneden vervangen door een plasma en surround systeem. Aangezien we nu ook digitaal willen opnemen in plaats van onze oude video recorder zijn we nu aan het kijken naar een digitale recorder. Op de UPC site is nu te zien dat de UPC Digital Video Recorder geleverd kan worden. Nu heb ik een aantal vragen
  1. Zijn er positieve signalen over dit apparaat (gezien meerdere reacties over het vastlopen van het apparaat?
  2. Wat zijn de afmetingen?
  3. Is de beeldkwaliteit slechter/gelijk/beter dan de oude mediabox?
Ik wacht het antwoord af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 14:36:
Wij hebben thuis digitale tv van UPC en zijn hier erg tevreden over. Alles werkt zonder enige problemen. [...]
  1. Zijn er positieve signalen over dit apparaat (gezien meerdere reacties over het vastlopen van het apparaat?
DVR=/Mediabox. Zoals je misschien hebt gemerkt zijn er bijzonder weinig DVR's in omloop, anders hadden we wel meer reacties erover gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-03 08:41

Ook

Yes I can!

FYI, zie ook dit DVR topic:
UPC MediaBox - Digital Video Recorder - details?

Heb de DVR zelf ook nét 30 mins binnen (alles binnen een weekje gedaan; ma 4 dec telefonisch aangevraagd) dus ben benieuwd! Ik doe momenteel alleen ook al aan die trial voor TVOD/IVOD ("True/Interactive Video On Demand") mee dus ik wacht nog ff met swappen. Aanbod is nog niet zo super dus later deze week de gewone box maar even omstekkeren naar de PVR :)

Wees consequent, maar niet altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Laatst online: 08:49

Nakebod

Nope.

En sinds vanavond is er weer een dode zilveren Thomson mediabox bij.
Er lijkt iig deze keer echt een einde aan gekomen te zijn.

Vanavond, we zetten de tv aan, vraagt hij ineens om een taal selectie. wtf? En de activeringscode. Code ken ik niet echt uit mijn hoofd, dus check ik later wel, dan maar analoog doorkijken.
Later op de avond, toch eens kijken.
Ja, dat had ik gehoopt dus, niet meer aan te krijgen.

Stekker eruit, normale boot: Geen oplossing
Stekker eruit, knopje naar links indrukken, stekker erin, software update: Volgens mij hoort hij na een update ook aan te gaan, en niet uit te blijven. Resultaat was iig: niet werkend.
Laatste suggestie die ik ken: Menu op de remote indrukken. Ik kon weer de taal selecteren, en de code opgeven. Zag er an sich veelbelovend uit. Signaalsterkte 50/60% ofzo, en kwaliteit 100% (Of was het nu andersom)
Klik OK om te starten met het zoeken naar zenders. Ok. *plop* beeld weg.

Als iemand nog andere suggesties heeft, hoor ik het graag :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
* Geforceerde software upgrade
* 15 seconde spanningsloos
* Aanzetten met de menu-knop (op de afstandsbediening) en vervolgens installatie doorlopen
* Mediabox uit en weer aan (dus voor een paar seconde spanningsloos)

Je mediabox is weer in orde: je kunt de mediabox weer aanzetten met de UPC-knop

[ Voor 4% gewijzigd door Mawlana op 09-12-2006 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Volgens mij vermeld ik al die dingen ook al in mijn post, en het is dus niet echt in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Ik lees nergens in je post dat je de mediabox minimaal 15s van uitschakelt (spanningsloos). Dat is echt erg belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Ik merk sinds vandaag de TXT optie en de mogelijkheid om een programma in een soort van favorieten te zetten om daar naar over te schakelen wanneer het programma begint. Leuk, als de tijd ook klopte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Als een programma niet op tijd begint kan UPC daar weinig aan doen he. ;)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 21:21:

Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 12:36:
[...]

Ik heb precies hetzelfde probleem. ;(
Klopt, gevolg van de update.. Helaas geen oplossing voorhanden op dit moment. Bellen over dit probleem heeft op dit moment ook geen nut, is afwachten helaas..

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

sylvesterrr schreef op zondag 10 december 2006 @ 17:26:
Ik lees nergens in je post dat je de mediabox minimaal 15s van uitschakelt (spanningsloos). Dat is echt erg belangrijk.
Klopt :P Je leest het nergens, maar wel gedaan.
Dinsdag krijgen we een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Zoals eerder poste ik al dat DVR bij mij ook nu werkt en ik ben me er toch een partij enthousiast over! :)

- Live functie (terugspoelen, pauze etcetra) is gewoon cool en het werkt zonder problemen. Daarnaast snel ook nog.
- Opnemen via de EPG is geen enkel probleem. Wel heb ik ingesteld dat hij altijd 10 minuten ervoor en erna moet meenemen. Mocht het eventueel uitlopen dat je toch een soortemet buffer hebt!
- Overgang van oude mediabox naar dvr-mediabox is soepel verlopen.

3 negatieve puntjes:

- Hardeschijf maakt toch een bepaald geluid.
- Favorieten niet meer mogelijk
- 1 keer heeft mijn smartcard er plotseling er niet goed ingezeten. Nu hoop ik niet dat dit door enige trilling van de hardeschijf is gekomen. Zo leek het in iedergeval.. maar het kan ook nergens op slaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ejorne
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-08-2024

Ejorne

Twisted Pairs

Falcon schreef op maandag 11 december 2006 @ 00:05:
Is dit een luid geluid? Hoor je het bijvoorbeeld boven het geluid van de tv uit, wanneer je de tv heeeeel zachtjes aan hebt? Ik heb net met de nodige onkosten mijn pc uiterst stil gemaakt omdat ik niet goed werd van dat lawaai... Maar dan moet straks niet een of ander gare mediabox mijn oude pc gaan immiteren...

Twist each pair of letters and you'll know at least something of me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Ik hoor het geluid van de mediabox wel, maar ik zou het niet echt luid willen noemen. Ik denk dat dit heel persoonlijk is. Ik heb al wel een paar keer gezeten van "wat hoor ik nou toch?".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
Is heel zacht hoor, enkel bij het opstarten (vanaf stroomloos) hoor je hem wel een beetje opstarten, verder is het gewoon een heel zachte ruis op de achtergrond. Nog niets op kunnen nemen of afspelen (niet geactiveerd) dus weet niet of 'ie dan meer ratelt o.i.d.

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Laatst online: 06:27
Falcon schreef op maandag 11 december 2006 @ 00:05:
Zoals eerder poste ik al dat DVR bij mij ook nu werkt en ik ben me er toch een partij enthousiast over! :)

- Live functie (terugspoelen, pauze etcetra) is gewoon cool en het werkt zonder problemen. Daarnaast snel ook nog.
- Opnemen via de EPG is geen enkel probleem. Wel heb ik ingesteld dat hij altijd 10 minuten ervoor en erna moet meenemen. Mocht het eventueel uitlopen dat je toch een soortemet buffer hebt!
- Overgang van oude mediabox naar dvr-mediabox is soepel verlopen.

3 negatieve puntjes:

- Favorieten niet meer mogelijk
- 1 keer heeft mijn smartcard er plotseling er niet goed ingezeten. Nu hoop ik niet dat dit door enige trilling van de hardeschijf is gekomen. Zo leek het in iedergeval.. maar het kan ook nergens op slaan :)
ff een vraagje: kun je met die DVR ook 2 dingen tegelijkertijd opnemen, terwijl je ook naar een oude opname kijkt ? (dat is iets wat ik nu redelijk vaak doe met m'n huidige MCE setup)

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Nee, je kan maar 1 opname tegelijk laten lopen zover ik weet. De mediabox waarschuwt zodra er overlap in opnames is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
mvdklip schreef op maandag 11 december 2006 @ 21:06:
Nee, je kan maar 1 opname tegelijk laten lopen zover ik weet. De mediabox waarschuwt zodra er overlap in opnames is.
Dan wordt 't toch definitief optie 2. Een mythtv server + schotel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-08 21:01
Waarom zou je in vredesnaam twee programma's willen opnemen en tegelijkertijd naar iets anders kijken :P

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Yohan schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 09:56:
Waarom zou je in vredesnaam twee programma's willen opnemen en tegelijkertijd naar iets anders kijken :P
Omdat het kijken naar een opgenomen programma veel handiger is (geen reclame). En twee leuke programma's tegelijkertijd is tegenwoordig nog steeds mogelijk; sterker nog: ik heb regelmatig dat het ding mekkert dat 'ie aan 2 tuners niet genoeg heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Waar ik me zelf al aan begin te storen bij de DVR is dat je alle opnames zelf moet markeren in de Guide van het ding. En laat die guide nou niet altijd even compleet zijn. Het is toch zot dat ik in m'n televisiegids kan zien dat er over 8 dagen een leuke film komt, maar dat ik moet wachten met hem in de DVR zetten? :P Verder zou een functie om alle afleveringen van een serie o.i.d. op te nemen ook wenselijk zijn. Ik zit nu dagelijks programmeringen in te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethnocentrix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:48

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

Voor de mensen waarbij de Pace mediabox vaak crashed: De crashes worden veroorzaakt door een fout in je bekabeling. Natuurlijk hoort de box niet te crashen daardoor, maar blijkbaar wordt er bij UPC niet echt goed getest.

De oplossing:
Bij mij bleek er nog een 'cable modem optimizer' die ik ooit bij m'n com21 modem heb gekregen tussen m'n overnamepunt en de splitter te zitten. Dat kastje is alleen retourgeschikt op de kabelmodemaansluiting. De tv- en radiouitgangen niet.
Afbeeldingslocatie: http://meuk.jorritvdven.nl/mediabox/DSC00283.jpg
De boosdoener ;)

Kastje ertussenuit, en de box komt netjes online zoals het hoort:
Afbeeldingslocatie: http://meuk.jorritvdven.nl/mediabox/DSC00280.jpg

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Cable modem optimizer, aargh. Als je nog zo'n cable modem optimizer hebt, en je ook geen andere splitter van UPC hebt gekregen, dan moet UPC deze splitter kosteloos laten vervangen door een monteur. Je krijgt dan meestal geen nieuwe splitter, maar wordt je wandcontactdoos gewoon vervangen door een exemplaar met 3 uitgangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
  • Laatst online: 12-09 13:03
De zoekfunctie leverde niks op.

Ben gebeld voor de mediabox en wil het wel een halfjaartje uit proberen. Nu wilde ik de mediabox op mijn slaapkamer aansluiten (aangezien ik beneden al Versatel DTV heb) en hem aansluiten op mijn pc.

Is dit mogelijk? En hoe?

Ik weet niet of er enkel een Scart-aansluiting op die mediabox zit maar zou dit dan kunnen werken?
Met een aparte tv kaart of een converter oid???

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servies
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:51

servies

Veni Vidi Servici

Ethnocentrix schreef op woensdag 13 december 2006 @ 00:40:
Voor de mensen waarbij de Pace mediabox vaak crashed: De crashes worden veroorzaakt door een fout in je bekabeling. Natuurlijk hoort de box niet te crashen daardoor, maar blijkbaar wordt er bij UPC niet echt goed getest.

De oplossing:
Bij mij bleek er nog een 'cable modem optimizer' die ik ooit bij m'n com21 modem heb gekregen tussen m'n overnamepunt en de splitter te zitten. Dat kastje is alleen retourgeschikt op de kabelmodemaansluiting. De tv- en radiouitgangen niet.
[afbeelding]
De boosdoener ;)

Kastje ertussenuit, en de box komt netjes online zoals het hoort:
[afbeelding]
Onzin, zo'n splitter heb ik er niet eens tussenzitten en m'n bekabeling is goed, daar is geen discussie over mogelijk.Het ding heeft het altijd gedaan, de professionele antenne versterker en splitter die ik gebruik zijn retourgeschikt op alle aansluitingen en verder kan mijn kabelmodem in de mediabox nooit een IP aangezien ik geen internet heb van UPC, dus daar krijg ik altijd een foutmelding op.
Het is gewoon een feit dat er een bug zit in de software van de Pace mediabox en deze software had eigenlijk nooit uitgeleverd mogen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethnocentrix
  • Laatst online: 22:48

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

De ingebouwde kabelmodem wordt ook niet gebruikt voor internet, maar om spelletjes te kunnen bestellen en on-demand films te kunnen bestellen. Het ip-adres van je mediabox is ook anders dan het ipvan mijn kabelmodem.

Al geprobeerd om je mediabox direct op je AOP aan te sluiten voor al je professionele versterkers en splitters?

Dat die box niet vast mag lopen ben ik overigens volledig met je eens.

[ Voor 10% gewijzigd door Ethnocentrix op 13-12-2006 13:46 ]

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier valt hij ook elke keer uit (soort reset)
In de maand november ging het goed alleen de laatste 2 weken om de ongeveer 30min een reset. (soms al binnen 5min).

Alles geprobeerd. zonder versterker, splitter enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servies

servies

Veni Vidi Servici

Ethnocentrix schreef op woensdag 13 december 2006 @ 13:46:
De ingebouwde kabelmodem wordt ook niet gebruikt voor internet, maar om spelletjes te kunnen bestellen en on-demand films te kunnen bestellen. Het ip-adres van je mediabox is ook anders dan het ipvan mijn kabelmodem.

Al geprobeerd om je mediabox direct op je AOP aan te sluiten voor al je professionele versterkers en splitters?

Dat die box niet vast mag lopen ben ik overigens volledig met je eens.
Al die zooi heeft hiervoor gewoon gewerkt, dus waarom zou dat nu ineens niet meer werken en verder kan ik niet eens de mediabox direct op het aop aansluiten want dat AOP zit in een 'meterkast' ingebouwd en die zit 10 meter verderop en dus niet in de woonkamer.
De update had gewoon niet uitgebracht mogen worden en als andere apparatuur hetzelfde gedrag had vertoond binnen een maand na aankoop was iedereen al lang teruggegaan naar de verkoper en om vervanging gevraagd... maar ja... dat heeft in dit geval weinig zin, want dan krijg je weer zo'n Pace geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

StevenK schreef op maandag 11 december 2006 @ 19:50:
[...]

ff een vraagje: kun je met die DVR ook 2 dingen tegelijkertijd opnemen, terwijl je ook naar een oude opname kijkt ? (dat is iets wat ik nu redelijk vaak doe met m'n huidige MCE setup)
Nee.. je kunt wel 1 iets opnemen en 1 opgenomen programma/film bekijken.

Trouwens nog steeds een tevreden gebruiker! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Goed, ook maar eens de DVR besteld. Een jaartje proberen tegen een laag bedrag zie ik wel zitten.

Maar van een miljoenenbedrijf als UPC verwacht ik dit niet:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~g.oudshoorn5/upc.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij opvalt is dat hij zich ook reset als hij op standby staat.

• Mawlana
In de mediabox zit een kabelmodem verwerkt dat onder normale omstandigheden online moet komen: het kabelmodem moet een IP-adres krijgen én de mediabox moet ook een ip-adres krijgen. Dit modem wordt gebruikt voor de interactieve diensten. Het heeft niets te maken met een internetaansluiting bij UPC (chello).
servies schreef op woensdag 13 december 2006 @ 14:23:
[...]

Al die zooi heeft hiervoor gewoon gewerkt, dus waarom zou dat nu ineens niet meer werken en verder kan ik niet eens de mediabox direct op het aop aansluiten want dat AOP zit in een 'meterkast' ingebouwd en die zit 10 meter verderop en dus niet in de woonkamer.
De update had gewoon niet uitgebracht mogen worden en als andere apparatuur hetzelfde gedrag had vertoond binnen een maand na aankoop was iedereen al lang teruggegaan naar de verkoper en om vervanging gevraagd... maar ja... dat heeft in dit geval weinig zin, want dan krijg je weer zo'n Pace geval...
Je mediabox hoort niet te resetten, dat ben ik helemaal met je eens. Helaas gebeurt dit nu wel. Feit blijft dat onderzoek heeft uitgewezen dat de Pace-mediabox dit gedrag vertoont wanneer de binnenhuisinstallatie niet helemaal in orde is: splitters, versterkers, dvd-recorders vóór de mediabox kunnen deze storing veroorzaken.

Je zegt dat je AOP zich in de meterkast bevindt, en dat je daarom de mediabox niet rechtstreeks op het AOP kunt aansluiten. Ik denk dat dit wel zeer zeker mogelijk is, je hoeft je tv niet te verplaatsen: je kunt de mediabox rechtstreeks aansluiten op het AOP (coax), en vervolgens op het lichtnet (voedingskabel). Daarna kun je de mediabox aanzetten door op de UPC-knop te drukken.

Springt je mediabox weer automatisch op standby, of reset het zichzelf na een bepaalde tijd?

Het kost wat moeite, maar dan kun je een probleem in je binnenhuisinstallatie uitsluiten.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:28

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Dionysos schreef op woensdag 13 december 2006 @ 16:03:
Goed, ook maar eens de DVR besteld. Een jaartje proberen tegen een laag bedrag zie ik wel zitten.
Same here.
Maandag besteld, gister binnen. Maar nu moet ik nog wachten totdat het signaal op de oude mediabox wordt afgesloten, dan pas kan ik de DVR aansluiten en gebruiken.
Die info staat nergens in de beschrijving maar is verkrijgbaar door 5 kwartier 10cpm te betalen :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Oscar the Grouch schreef op donderdag 14 december 2006 @ 08:53:
[...]

Same here.
Maandag besteld, gister binnen. Maar nu moet ik nog wachten totdat het signaal op de oude mediabox wordt afgesloten, dan pas kan ik de DVR aansluiten en gebruiken.
Die info staat nergens in de beschrijving maar is verkrijgbaar door 5 kwartier 10cpm te betalen :)
Wow! Dat is snel. Als ik hem zo snel had gekregen dan had ik vandaag tenminste nog de kwartfinale tussen Stephen Hendry en Ronnie O'Sullivan op kunnen nemen. :(
Maar ja.....ik bel ze vandaag even op om te vragen wanneer die van mij verstuurd gaat worden. Ik zit nu in de tentamenweken te leren op school vaak, maar dan blijf ik wel een dagje thuis als ik weet wanneer ze komen.

• yohan
Oscar the Grouch schreef op donderdag 14 december 2006 @ 08:53:
[...]

Same here.
Die info staat in de brief die bij de retourdoos zit :P

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• servies

servies

Veni Vidi Servici

sylvesterrr schreef op donderdag 14 december 2006 @ 00:28:
Feit blijft dat onderzoek heeft uitgewezen dat de Pace-mediabox dit gedrag vertoont wanneer de binnenhuisinstallatie niet helemaal in orde is: splitters, versterkers, dvd-recorders vóór de mediabox kunnen deze storing veroorzaken.
Welk onderzoek, nog niets van gehoord en ook niet tijdens mijn telefoontje met UPC.
Verder heeft het ding het gisteren tijdelijk goed gedaan, ik heb +/- 2 uur digitaal kunnen kijken zonder problemen, maar toen begon het weer...
En nogmaals m'n bekabeling is correct, een retourgeschikte versterker en een retourgeschikte splitter. Ik heb niet voor niks een half jaar geleden rond de 200 euro voor die 2 uitgegeven om het oude spul te vervangen...
P.S. als je de website van Pace bekijkt zul je zien dat de ingebouwde modem wel degelijk een breedband modem is en niet speciaal voor die spelletjes en VOD.
specs pace mediabox

Verwijderd

Ik vind het ook vreemd. Eerst werkt het wel "goed" en nu niet en dan zeggen dat het aan de kabels ligt.

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

servies schreef op donderdag 14 december 2006 @ 12:04:
[...]
P.S. als je de website van Pace bekijkt zul je zien dat de ingebouwde modem wel degelijk een breedband modem is en niet speciaal voor die spelletjes en VOD.
specs pace mediabox
Niet speciaal voor spelletjes en VOD, maar o.a. daarvoor wel nodig. Heeft niets van doen met een Chello-abonnement. Iedere mediabox hoort gewoon online te zijn als bekabeling etc. in orde is en de mediabox niet achter een VCR/DVD-recorder zit aangesloten.

Afhankelijk van waar je woont, kan het ook zo zijn dat het retoursignaal niet ingeschakeld staat, maar dat gebeurt niet zo vaak.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

servies schreef op donderdag 14 december 2006 @ 12:04:
[...]

specs pace mediabox
Dat klopt, op een gegeven moment gaan kabelmodem, mbox en telefonie een doos worden.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:28

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Yohan schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:06:
Die info staat in de brief die bij de retourdoos zit :P
Geen retourdoos en geen brief ontvangen.
Alleen een soort van ringband-handleiding in de doos van de DVR.
Gelukkig had ik de handleiding van de 'oude' mediabox nog, anders wist ik niet eens welke code ik moest instellen.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Ik heb hem nu ook.

Lokatie: Amsterdam
Aangevraagd: 4-12
Retourdoos ontvangen: 12-12
DVR ontvangen: 14-12

• knuppelhout
  • Niet online
gek... sinds de update van gisteren gaat het zappen weer schokkerig, en nu zijn BNNtv e.a. "niet toegankelijk".

• servies

servies

Veni Vidi Servici

HaaZ schreef op donderdag 14 december 2006 @ 12:28:
[...]

Niet speciaal voor spelletjes en VOD, maar o.a. daarvoor wel nodig.
Toch grappig dat dat dan zonder gewoon werkte bij mij...

Verwijderd

Vanavond doet hij het helemaal niet meer, gewoon zwart beeld.
Bij de diagnostics staat ook geen ip nummer.

• knuppelhout
  • Niet online
hier doet txt via digitaal het niet meer. vandaag zeker 2x die lampjes zien knipperen voor update

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

servies schreef op donderdag 14 december 2006 @ 16:47:
[...]

Toch grappig dat dat dan zonder gewoon werkte bij mij...
Werkt niet bij betaalde spelletjes, daarvoor moet ie communiceren. Voor de gratis spelletjes niet nee.

Vod werkt een paar keer, daarna niet meer, dan moet ie toch echt jouw aanvragen eerst kunnen uploaden.

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 20:00

TommyGun

Stik er maar in!

knuppelhout schreef op donderdag 14 december 2006 @ 22:41:
hier doet txt via digitaal het niet meer. vandaag zeker 2x die lampjes zien knipperen voor update
TXT heeft altijd bagger gewerkt. Nu nog though. Lekker dat je niet kan zien of ie aan het zoeken is.....

Anyway; gisteren ook al 2 keer update gehad. Nouja, update scherm voor een split second en kreeg ook weer t scherm voor activatie. Dus ik nummer invoeren, opnieuw die vraag. Ging maar zo door. Stroom eruit -> erin en het werkt weer :X

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servies

servies

Veni Vidi Servici

HaaZ schreef op donderdag 14 december 2006 @ 23:19:
[...]

Werkt niet bij betaalde spelletjes, daarvoor moet ie communiceren. Voor de gratis spelletjes niet nee.

Vod werkt een paar keer, daarna niet meer, dan moet ie toch echt jouw aanvragen eerst kunnen uploaden.
Hoe heeft ie de aanvragen dan de eerste paar keer gedaan??? Heeft niemand van jullie nou in de gaten dat jullie jezelf continue tegenspreken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
servies schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 08:33:
[...]

Hoe heeft ie de aanvragen dan de eerste paar keer gedaan??? Heeft niemand van jullie nou in de gaten dat jullie jezelf continue tegenspreken...
Haaz heeft wel gelijk. De Mediabox slaat de eerste paar bestellingen op op de smartcard en probeert deze later alsnog naar UPC te communiceren. Wanneer dit niet lukt (doordat er geen retourverkeer mogelijk is) blokkeert de smartcard om verdere bestellingen te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthdood
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2022
Sinds gisteren heeft UPC voor de Pace mediabox de oude firmware (1.69) weer teruggezet. Blijkbaar waren er teveel problemen met de nieuwe firmware die vorige week was uitgekomen. De favorieten en teletext zijn we dus weer kwijt. Damn! Als het nu maar niet weer 8 maanden gaat duren voordat ze de boel fatsoenlijk werkend hebben.

Bij mij was het zelfs nog wat dramatischer. Door het terugzetten op de oude firmware gisteravond functioneerde m'n hele mediabox niet meer. Hij ging niet meer op de normale manier aan, en bij het zoeken naar zenders werd er ook niets meer gevonden. Uiteindelijk heb ik een tip gevonden in het chello underground forum waarmee ik (op tamelijk brute wijze) de boel weer werkend heb gekregen, maar iets minder technische mensen zouden nu een week op een monteur kunnen gaan wachten.

Dit is de zoveelste blunder van UPC digital. Als ze nou eens normale enryptie gingen toepassen, dan koop in m'n eigen decoder wel (van een echt merk) en dan kan UPC z'n resources steken in zinnige dingen, zoals het aanbieden van HDTV content. Ik heb het idee dat er nu een heel leger aan helpdesk medewerkers en monteurs nodig is om al die brakke decoders in de lucht te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Niet online
maar doet bij jullie BNN 101 tv het ook niet meer? aardig irri, vond t een leuke zender!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, sinds gistermiddag geen storing meer met de Pace. Nou ja, nu doet de tv guide het helemaal niet meer. Begrijp UPC niet zo goed, familieden die digitale tv hebben via Casema en @Home hoor ik nooit over dit soort problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot nu toe gaat het hier nu goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Krijg net een brief van UPC binnen waarin we netjes 2 gratis VOD films voor kerst krijgen:)

Netjes van UPC:)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

dennus2006 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 22:02:
Krijg net een brief van UPC binnen waarin we netjes 2 gratis VOD films voor kerst krijgen:)

Netjes van UPC:)
Idd.....heb ik ook gehad. Eerder dan de kerstkaart van mijn ouders. Zal ik ze vertellen ook. :P
Het aanbod is niet super en de actie is maar tussen 22 en 31 december, maar ach....het is gratis en een leuk gebaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Hé bij mij (Thomson) weer de Extra zenders!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nineball
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:57
Ik heb vandaag een Hirschmann antenneversterker (ghv820, retourgeschikt) geplaatst omdat ik drie tv's heb en het analoge signaal niet zo best was. Digitaal (upc) was wel goed. Na het aansluiten van de versterker was analoog een stuk beter maar het upc-kastje ging volledig over z'n nek. Geen beeld meer en ook het doorgestuurde analoge signaal via de coax zag er niet meer uit. Na enig proberen bleek dat er twee regelaartjes inzitten die standaard op 0 db staan: Versterking en equalisation. Die laatste heb ik ietsje teruggedraaid en toen deed upc het opeens weer, met nog veel beter beeld dan eerst.

Kan iemand wat achtergrond informatie verschaffen over die equalisation? Dat je de versterking kunt bijregelen dat snap ik wel, maar wat dat equalisation knopje nou precies doet, geen flauw benul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Geen idee maar ik denk dat de box dan een te sterk signaal binnenkrijgt wat ook niet goed is. Te zwak is niet goed maar te sterk ook niet. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Bandito
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-05-2024
Hallo

Wij zitten te twijfelen tussen Digitenne en digitale tv van UPC. Voor zover ik heb kunnen zien is UPC goedkoper plus veel meer zenders. Alleen kan je dan maar op 1 tv in huis digitale tv ontvangen? Terwijl je met Digitenne op max. 3 tv's in huis digi tv kan ontvangen maar daarvoor moet je wel steeds een aparte tuner kopen waardoor Digitenne dus uiteindelijk veel duurder is dan de UPC.

Iemand tips of iemand die misschien een manier weet waardoor je met de UPC wel op meerdere tv's in huis digi tv kan ontvangen? Ook al iemand die weet wanneer Orange met digitale tv komt?

[ Voor 5% gewijzigd door El_Bandito op 16-12-2006 14:57 ]

i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijoy
  • Laatst online: 14-09 14:06
Lekker dan, sinds gisteravond krijg ik de melding: Voer een geldige UPC smartcard in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

El_Bandito schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 14:42:
Hallo

Wij zitten te twijfelen tussen Digitenne en digitale tv van UPC. Voor zover ik heb kunnen zien is UPC goedkoper plus veel meer zenders. Alleen kan je dan maar op 1 tv in huis digitale tv ontvangen? Terwijl je met Digitenne op max. 3 tv's in huis digi tv kan ontvangen maar daarvoor moet je wel steeds een aparte tuner kopen waardoor Digitenne dus uiteindelijk veel duurder is dan de UPC.
Je geeft al zelf antwoord op welke keuze je hebt. Mijn ervaring is dat veel mensen van UPC naar Digitenne ook weer terug naar UPC gaan. >:)
Iemand tips of iemand die misschien een manier weet waardoor je met de UPC wel op meerdere tv's in huis digi tv kan ontvangen? Ook al iemand die weet wanneer Orange met digitale tv komt?
Misschien kun je dit topic eens doornemen, volgens mij reeds aangekaart. Of http://www.upc.nl/televisie/vragen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
El_Bandito schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 14:42:
Hallo

UPC heeft daarentegen het analoge signaal, waardoor je sowieso op een onbeperkt aantal radio's en tv's signaal kunt ontvangen. En over niet al te lange tijd komen er zeker ook extra tuners beschikbaar, zodat je ook UPC's Digital op meerdere toestellen kunt ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Lekker hoor, hebben ze bij UPC die update voor de Pace mediabox weer terug gedraaid. Hij ging als de brandweer, maar heb nu weer problemen als van ouds.

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Niet online
vanavond ineens schokkerig beeld, en nu alleen nog analoog signaal. check de kabels is het advies. vaag hoor!
en ik wil bnn 101 terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maakt het eigenlijk iets uit voor de beeldkwaliteit als je de mediabox aansluit via een Scart naar Component kabel in plaats van een scart naar scart ?
Pagina: 1 ... 9 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.