UPC Digital TV - Deel 3

Pagina: 1 ... 8 ... 18 Laatste
Acties:
  • 63.783 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Leek me al onlogisch, want ik denk niet dat UPC het risico wil lopen dat je perongeluk je andere decoder niet terug stuurd :)

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak187
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:24

Freak187

geen

Vanaf vandaag zijn Sport 1 en Film 1 tot 27 november, Free to Air! Je hoeft niks aan te melden, je kan het direct kijken.

Kia Niro-EV 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

Freak187 schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 15:25:
Vanaf vandaag zijn Sport 1 en Film 1 tot 27 november, Free to Air! Je hoeft niks aan te melden, je kan het direct kijken.
Aha die vraag wou ik net stellen, ach vind het niet erg, komen best leuke films op film 1

Weer gratis films checken dus :)

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Ik heb het vanmorgen inderdaad gezien bij het zappen. Zat er over te denken het te bestellen, maar stel het nog even uit :D

Laatst nog via On Demand Flightplan gekeken. :) Werkt goed.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfatmen
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:50
Ik heb hem gister ook besteld.
Zijn er ook mensen die een foto hebben van de dvr.
Ben al aan het zoeken geweest maar kon hem niet vinden.

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ziet er hetzelfde uit als de standaard thomson box. Alleen iets groter van formaat en met een werkend displaytje. :)

Overigens schijnt UPC ook al testen te gaan houden met een mediabox waar je mee kan internetten, bellen en tv kijken. Sommige personen hebben al een brief gekregen met een aanbod om dit te testen.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:41
schnumi schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 16:21:
Ziet er hetzelfde uit als de standaard thomson box. Alleen iets groter van formaat en met een werkend displaytje. :)

Overigens schijnt UPC ook al testen te gaan houden met een mediabox waar je mee kan internetten, bellen en tv kijken. Sommige personen hebben al een brief gekregen met een aanbod om dit te testen.
Ik ken al een paar mensen die de Triple-Play boxen thuis hebben staan, ze zijn er best tevreden mee. Een nadeel: box kapot = geen tv (wel analoog) = geen internet = geen telefonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-08 21:01
mrfatmen schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 16:14:
Ik heb hem gister ook besteld.
Zijn er ook mensen die een foto hebben van de dvr.
Ben al aan het zoeken geweest maar kon hem niet vinden.
Weet niet zeker of hij uiteindelijk precies zo is geworden, maar dis iig een preview-foto:
http://upc.nl/images/upc/UPC_DVRecorder_AB_high.jpg

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:37

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Yohan schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 22:30:
[...]

Weet niet zeker of hij uiteindelijk precies zo is geworden, maar dis iig een preview-foto:
http://upc.nl/images/upc/UPC_DVRecorder_AB_high.jpg
Zo heb ik ze iig in de UPC shop in Nijmegen zien liggen - in een grote groene doos :z

Bijna exact zelfde als een 'gewone' grijze Thomson, maar dan iets van 1cm dikker.

[ Voor 10% gewijzigd door dion_b op 18-11-2006 23:03 ]

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ejorne
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-08-2024

Ejorne

Twisted Pairs

Wel leuk dat we straks eventueel ook digitaal kunnen opnemen maar helaas kunnen we nog steeds niet digitaal kijken... :?

Twist each pair of letters and you'll know at least something of me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:51
Dit is dus alweer het derde topic over Digitale TV van UPC dus kennelijk gaat er veel mis daar bij UPC. En ik heb daar dus ook nog een leuke anekdote over.

Het begon allemaal met wat problemen met mijn telefoon/internet verbinding. Die viel telkens uit. Ik heb daar vele telefoongesprekken overgehad die me (mede vanweg de GSM-kosten) sowieso al bakken vol met geld hebben gekost. En daarbij kon ik dus vaak niet internetten.

Maar los daarvan. Bij één van die telefoonsprekken (nu al weer maanden geleden) wist een helpdeskmedewerker mij "trots" te melden dat hij me in ruil voor alle ellende een gratis proefabonnement kon aanbieden op UPC digitale televisie. Ik zou een digitale decoder toegestuurd krijgen en mocht die zes maanden proberen.
Ik was me op dat moment niet bewust dat UPC die dingen aan jan en alleman aanbood dus vond het in den beginnen nog wel een leuke geste. Totdat ik erachter kwam dat het dus eigenlijk gewoon een "sigaar uit eigen doos" was.

Maar goed, dat was dus nog niet het enige. Maanden gingen namelijk voorbij zonder dat dat apparaat bezorgd werd. Ik kreeg wel brieven dat hij onderweg was of zou worden opgestuurd maar het apparaat zelf dus niet.
Totdat ik deze week een telefoontje kreeg van een mevrouw die meldde dat er fouten waren gemaakt met de levering van de decoders. En dat ze deze alsnog konden opsturen. Ik heb toen gezegd dat ik er maar vanaf zie en dat ik geen interesse meer heb. Als ik hier alle problemen lees betreffende aansluitingen en bijvoorbeeld het grote stroomverbruik heb ik iets van: problemen met UPC heb ik nu wel genoeg gehad.

Ik dacht dat dat het einde was van deze soap maar ik heb UPC wederom onderschat, het kan nog gekker. Gister check ik namelijk mijn brievenbus na te zijn teruggekomen van een rondje boodschappen doen en wat schetst mijn verbazing? In mijn brievenbus zit een bezorgbon betreffende een pakketje van UPC wat niet geleverd kon worden en wat de volgende dag (dus maandag denk ik) wederom bezorgd zal worden

Wat moet ik hier nu mee????

8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ejorne schreef op zondag 19 november 2006 @ 13:04:
Wel leuk dat we straks eventueel ook digitaal kunnen opnemen maar helaas kunnen we nog steeds niet digitaal kijken... :?
Alleen de HDTV box heeft een HDMI, dus 100% digitaal, aansluiting. Maar ja dat is voor de zoveelste keer weer uitgesteld tot St. Juttemis. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

D-e-n schreef op zondag 19 november 2006 @ 15:34:
Dit is dus alweer het derde topic over Digitale TV van UPC dus kennelijk gaat er veel mis daar bij UPC.
Dat er een topic reeds enige tijd loopt, wil niet automatisch zeggen dat er dus veel mis gaat. Dan moet je maar andere langer lopende topics maar mijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

D-e-n schreef op zondag 19 november 2006 @ 15:34:
[...]

Wat moet ik hier nu mee????

8)7 8)7 8)7
Nou, twee mogelijkheden:

1) weigeren
2) aannemen, kijken of het wat is...

Toch niet zo moeilijk :?

Hooguit kun je 2) nog onderverdelen:

2a) het is niets, of je vindt het iig die EUR 2.16 na 6 maanden niet waard: retourdoos vragen, heeft het je alsnog niets gekost.
2b) het blijkt toch mee te vallen, je vindt het de EUR 2.16 wel waard en houdt het.

* dion_b vraagt zich af of hij dingen soms gewoon te simpel ziet ofzo... :z

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
PcDealer schreef op zondag 19 november 2006 @ 16:22:
[...]

Dat er een topic reeds enige tijd loopt, wil niet automatisch zeggen dat er dus veel mis gaat. Dan moet je maar andere langer lopende topic maar mijden...
In het geval van UPC mag ik ook na andere ervaringen in mijn omgeving toch wel concluderen dat het administratief een grote puinzooi is. Maar een troost voor UPC: bij bedrijven als Eneco ervaar ik hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
dion_b schreef op zondag 19 november 2006 @ 19:51:
[...]

Nou, twee mogelijkheden:

1) weigeren
2) aannemen, kijken of het wat is...

Toch niet zo moeilijk :?

Hooguit kun je 2) nog onderverdelen:

2a) het is niets, of je vindt het iig die EUR 2.16 na 6 maanden niet waard: retourdoos vragen, heeft het je alsnog niets gekost.
2b) het blijkt toch mee te vallen, je vindt het de EUR 2.16 wel waard en houdt het.

* dion_b vraagt zich af of hij dingen soms gewoon te simpel ziet ofzo... :z
Nee hoor. Maar ik wilde enkel mijn moedeloosheid aangaande dit soort bedrijven aangeven. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 16:34

Animal_X

Rodin

Tijdje terug kreeg ik hier de aanbieding om Film 1 en Sport 1 twee maanden lang te proberen. Prima allemaal, alleen toch besloten om het niet te nemen.

Vervolgens heb ik gebeld om het op te zeggen. Ik kreeg te horen dat het er binnen 24 uur af zou zijn... Nou niet dus... Een week later zat het er nog op, dus vervolgens maar weer gebeld. Weer werd mij verteld dat het er binnen 24 uur afgehaald zou worden, maar nu een week later zit het er nog steeds op... Die twee proefmaanden zijn inmiddels nu ook om...

Administratief zooitje daar... Ik ben dus echt niet van plan om nu een jaar lang 19,95 per maand te gaan betalen omdat er stiekum stilzwijgend een contract is opgezet, terwij ik tot twee maal toe heb gebeld om het op te zeggen...

:/

Edit:
Ah... Zie nu dit staan... Dat verklaard een boel... :')

[ Voor 16% gewijzigd door Animal_X op 20-11-2006 00:21 ]

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

HAHAHA Lol!... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je bij UPC Digital TV een extra abbo afsluiten wanneer je een 2e tv wilt aansluiten?
Zo ja wat zijn daar de kosten van?

Wanneer het wel mogelijk is om een 2e tv gratis door te 'lussen' wat voor kabels ben je dan eigenlijk nodig?

Op de site van UPC kon ik niet veel wijzer worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Je kan toch nog steeds het analoge signaal gebruiken?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt maar ik zou graag de digitale willen ontvangen... :)
Tenminste als dat zou kunnen....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 07:46
op meerdere tv's digitaal kijken is op dit moment nog niet mogelijk.

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syberjunky
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 17:31
Animal_X schreef op maandag 20 november 2006 @ 00:17:
Tijdje terug kreeg ik hier de aanbieding om Film 1 en Sport 1 twee maanden lang te proberen. Prima allemaal, alleen toch besloten om het niet te nemen.

Vervolgens heb ik gebeld om het op te zeggen. Ik kreeg te horen dat het er binnen 24 uur af zou zijn... Nou niet dus... Een week later zat het er nog op, dus vervolgens maar weer gebeld. Weer werd mij verteld dat het er binnen 24 uur afgehaald zou worden, maar nu een week later zit het er nog steeds op... Die twee proefmaanden zijn inmiddels nu ook om...

Administratief zooitje daar... Ik ben dus echt niet van plan om nu een jaar lang 19,95 per maand te gaan betalen omdat er stiekum stilzwijgend een contract is opgezet, terwij ik tot twee maal toe heb gebeld om het op te zeggen...

:/

Edit:

[...]

Ah... Zie nu dit staan... Dat verklaard een boel... :')
Het beste bij upc is altijd als je een abonnement op zegt het te doen met een aangetekende brief.

Zo heb je altijd een bevestging van je opzegging van upc omdat hun Administratief nou eenmaal niet 1 van de beste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Ritchie schreef op maandag 20 november 2006 @ 19:28:
op meerdere tv's digitaal kijken is op dit moment nog niet mogelijk.
Je kan zo'n Audio/video-setje halen wat het signaal draadloos doorgeeft. Werkt perfect, geeft zelfs het signaal van de afstandsbediening door.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yohan schreef op maandag 20 november 2006 @ 19:42:
[...]

Je kan zo'n Audio/video-setje halen wat het signaal draadloos doorgeeft. Werkt perfect, geeft zelfs het signaal van de afstandsbediening door.
Zou je me daar meer informatie of een link van geven want ik heb dr totaal geen verstand van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
[...]

Maar je kijkt dan wel op beide tv's naar dezelfde zender. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar dat is geen probleem zolang ik die 2e digitale signaal maar kosteloos door kan geven.
Dus het is echt mogelijk om een 2 tv aan te sluiten zonder dat je daar voor betalen moet?
Want ik hoor verschillende dingen... :)

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2006 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
[...]

wat kosten die dingen? ik moet de kabel gaan verlengen maar heb eigenlijk weinig zin om 20 meter coax te leggen met als gevolg dat t enorm stoort!

zeker als het afstandsbediening-signaal ook doorgegeven wordt ben ik helemaal voor.

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Het toeval wil dat Aldi ze in de aanbieding heeft:
Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_47/BILD06.JPG
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_47/OFF06.HTM

Vanaf woensdag a.s. Dat je in je slaapzak voor de Aldi moet gaan liggen is overigens geen excuus om niet te stemmen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 21:53:
Maar dat is geen probleem zolang ik die 2e digitale signaal maar kosteloos door kan geven.
Dus het is echt mogelijk om een 2 tv aan te sluiten zonder dat je daar voor betalen moet?
Want ik hoor verschillende dingen... :)
Het is heel simpel. Die decoder produceert gewoon composite en RGB signalen. Wat je daarmee doet is geheel je eigen zaak :z

Dat draadloos geval stuurt gewoon het composite signaal door de lucht naar een andere plek. Je kunt het ook bedraad doen met een SCART-splitter of SCART -> RCA verloop of op 1001 andere manieren. Het zijn gewoon standaard analoge AV-signalen. Niet moeilijker denken dan dat de zaken zijn...

Als UPC ooit haar administratie ervoor op orde heeft gaat het mogelijk zijn om twee of meer mediaboxen in huis te hebben. Technisch gaat het nu al prima (probeer maar uit, neem je box mee naar de buren :z ), maar om vooralsnog onduidelijke redenen verkoopt UPC het nog niet. Dan heb je meerdere boxen die dus ook verschillende zenders kunnen kijken tegelijkertijd. Daar zal vast ook een betaling tegenover moeten staan - de hoogte ervan is nog niet bekend.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enorm bedankt voor je uitleg, het komt vast goed zo! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Laatst online: 08-09 11:42
heb soortgelijk nog in kast liggen.. punt is wel dat zeer gevoelig is bijv. als je magnetron aanzet of brommer langs rijdt.. (wat je ook hoort over Digitenne)..
Yohan schreef op maandag 20 november 2006 @ 23:26:
Het toeval wil dat Aldi ze in de aanbieding heeft:
[afbeelding]
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_47/OFF06.HTM

Vanaf woensdag a.s. Dat je in je slaapzak voor de Aldi moet gaan liggen is overigens geen excuus om niet te stemmen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthdood
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2022
Behalve dat ze gevoelig zijn voor storing genereren ze zelf ook de nodige storing. Ik heb zelf zo een setje van Marmitek, maar als die aanstaat dan kan ik WiFi wel vergeten. Het probleem is eigenlijk dat alle hoogfrequente consumentenelectronika (WiFi, Bluetooth, wireless headsets, Dect telefoons, magnetron, etc, etc) in dezelfde 2,4 GHz band zit te werken, omdat je voor die frequentie geen licentie nodig hebt. De meeste digitale apparaten gebruiken nog iets van een slim protocol en errorcorrectie waardoor ze instaat zijn om alle signalen uit elkaar te houden en storingen te omzeilen. Die video transmitters werken echter meestal analaoog en smeren gewoon de hele frequentieband dicht waardoor de rest geen kans meer krijgt.

Ik ben blij dat ik er destijds (door stom toeval) achterkwam dat m'n eigen marmitek videotransmitter de WiFi zat te blokkeren. Ik moet er niet aan denken dat één van de buren zo een stoorzender in huis had... dan was ik er nooit achter gekomen en had ik nog steeds zonder WiFi gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

synthdood schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 18:03:
Behalve dat ze gevoelig zijn voor storing genereren ze zelf ook de nodige storing. Ik heb zelf zo een setje van Marmitek, maar als die aanstaat dan kan ik WiFi wel vergeten. Het probleem is eigenlijk dat alle hoogfrequente consumentenelectronika (WiFi, Bluetooth, wireless headsets, Dect telefoons, magnetron, etc, etc) in dezelfde 2,4 GHz band zit te werken, omdat je voor die frequentie geen licentie nodig hebt. De meeste digitale apparaten gebruiken nog iets van een slim protocol en errorcorrectie waardoor ze instaat zijn om alle signalen uit elkaar te houden en storingen te omzeilen. Die video transmitters werken echter meestal analaoog en smeren gewoon de hele frequentieband dicht waardoor de rest geen kans meer krijgt.

Ik ben blij dat ik er destijds (door stom toeval) achterkwam dat m'n eigen marmitek videotransmitter de WiFi zat te blokkeren. Ik moet er niet aan denken dat één van de buren zo een stoorzender in huis had... dan was ik er nooit achter gekomen en had ik nog steeds zonder WiFi gezeten.
Heb exact het zelfde gehad. Maakt niet uit inderdaad op welke channel je gaat werken.

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

maak al maanden of 6 gelukkig gebruik Digitale TV.. tijdens het rondzappen vorige week kwam ik er achter dat Film 1 ineens geactiveerd was, zonder dat ik er om gevraagd heb.

Wat nu? (af)melden? doen alsof mijn neus bloed?

• OruBLMsFrl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:05

OruBLMsFrl

Silence Promo Crew

Zerveza schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:10:
Dat hebben ze zo door, beter even hard met de neus tegen de muur bonken :+
De eerste 6 maanden krijg je gratis alle zenders, na die tijd verdwijnen ze weer als je ze niet apart aanvraagt. Canal+ zou ook drie maanden kunnen zijn, weet het niet helemaal zeker. Bovendien schijnen er soms wat software updates rond te gaan die canal+ per ongeluk activeren. Weinig om je zorgen over te maken dus. Wij hebben ook maanden gratis gekeken, nooit een rekening gehad :*)

Cooling is silver, silence is golden!
Wat je denkt is niet wat je zegt. Wat je zegt wordt anders begrepen.
Main: AMD RX 9070XT Sapphire Pure, 2e PC: Nvidia RTX3080 EVGA FTW3

• teigetjuh
  • Niet online
syberjunky schreef op maandag 20 november 2006 @ 19:36:
[...]

Het beste bij upc is altijd als je een abonnement op zegt het te doen met een aangetekende brief.

Zo heb je altijd een bevestging van je opzegging van upc omdat hun Administratief nou eenmaal niet 1 van de beste is.
Dat werkt dus vaak niet... Mijn vader is overgstapt naar digitale tv van kpn, maar heeft 3 maanden per brief, telefoon en email opgezegd bij upc, daar nooit een bevestiging van gehad. Vervolgens gaat ie ongeveer een maand van te voren bellen om te vragen hoe het nou zit, wat krijgt ie te horen: "Nee meneer, u kunt uw kabel-abonnement niet bij ons opzeggen" :? Dat blijkt dus weer via Eneco bij ons in de regio te moeten, waarbij upc het vervolgens als nog niet afsluit, maar eneco zou het doorgeven en geen geld meer er voor afschrijven....

Raar bedrijf, je kan er wel abonnementen nemen, maar niet opzeggen....

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:00

TommyGun

Stik er maar in!

maak al maanden of 6 gelukkig gebruik Digitale TV.. tijdens het rondzappen vorige week kwam ik er achter dat Film 1 ineens geactiveerd was, zonder dat ik er om gevraagd heb.

KUCH Freak187 in "UPC Digital TV - Deel 3" KUCH

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Bas van der Doorn schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:20:
[...]

Dat hebben ze zo door, beter even hard met de neus tegen de muur bonken :+
De eerste 6 maanden krijg je gratis alle zenders, na die tijd verdwijnen ze weer als je ze niet apart aanvraagt.
je krijgt altijd het basispakket digitale tv en 1 maand het extra channel pack en helemaal niet alle los te bestellen zenders, tenzij je die zelf aanvraagt. '6 maanden' heeft alleen maar te maken met 6 maanden gratis digitale tv, er is geen enkele zender die na 6 maanden wegvalt.
Canal+ zou ook drie maanden kunnen zijn, weet het niet helemaal zeker.
krijg je dus helemaal niet, waarschijnlijk verwar je het met de actie die een jaar geleden liep, 1 maand gratis Canal+.
Bovendien schijnen er soms wat software updates rond te gaan die canal+ per ongeluk activeren.
geen idee waar je dat vandaan hebt, is ook nooit zo geweest.
Weinig om je zorgen over te maken dus. Wij hebben ook maanden gratis gekeken, nooit een rekening gehad :*)
Dat klopt wel weer, aangezien er niks aan de hand is zoals TommyGun al aangeeft, hoef je je inderdaad geen zorgen te maken :)

[ Voor 5% gewijzigd door HaaZ op 23-11-2006 13:17 ]

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Verwijderd

Lezen wat in deze topic vermeld wordt misschien? ;)

• Zerveza
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

vreemde is dat ik nooit heb kunnen kijken naar film of sport.. nu doen ze het ineens.. zonder trigger what so ever.

• Ritchie
Klopt, UPC heeft deze kanalen tijdelijk voor iedereen geactiveerd.

- NAC Breda -

Verwijderd

Lol dan voel ik me flink genaaid >:)

Heb net Digital tv van UPC besteld, kreeg er 2 maanden gratis Film1 en Sport1 bij. Nu kan iedereen het dus gratis kijken :9 Na ja, boeit ook verder niet, ik verheug me er iig enorm op.

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 13:32
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 18:41:
Lol dan voel ik me flink genaaid >:)

Heb net Digital tv van UPC besteld, kreeg er 2 maanden gratis Film1 en Sport1 bij. Nu kan iedereen het dus gratis kijken :9 Na ja, boeit ook verder niet, ik verheug me er iig enorm op.
De actie die voor iedereen geld is maar van 17 nov t/m 27 november.. en jij hebt het 2 maanden gratis :)

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Verwijderd

Aah ok, na ja verder ook geen punt hoor. Leuk meegenomen voor de mensen die het 10 dagen gratis kunnen kijken :)

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

teigetjuh schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:28:
[...]

Dat werkt dus vaak niet... Mijn vader is overgstapt naar digitale tv van kpn, maar heeft 3 maanden per brief, telefoon en email opgezegd bij upc, daar nooit een bevestiging van gehad. Vervolgens gaat ie ongeveer een maand van te voren bellen om te vragen hoe het nou zit, wat krijgt ie te horen: "Nee meneer, u kunt uw kabel-abonnement niet bij ons opzeggen" :? Dat blijkt dus weer via Eneco bij ons in de regio te moeten, waarbij upc het vervolgens als nog niet afsluit, maar eneco zou het doorgeven en geen geld meer er voor afschrijven....

Raar bedrijf, je kan er wel abonnementen nemen, maar niet opzeggen....
Je vader heeft destijds dan ook een abonnement van de kabel via Eneco afgesloten en betaald.
Echter, als ik me niet vergis is een groot deel van de abonnees sinds september 2005 naar UPC direct gegaan. Middels een brief is dat kenbaar gemaakt. Ook ging de Eneco rekening omlaag.

Dus, aan wie wordt de kabel betaald?

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Hebben er meer mensen last van dat sommige kanalen soms een blauw scherm krijgt met "U heeft geen toegang tot deze kanaal" en dat je het kan bestellen? Dit gebeurt soms als ik naar Net5 (of een andere commerciële) kijk. Ik krijg dus geen blauwe scherm dat ik geen signaal heb maar een scherm dat ik geen toegang heb. Dit blijft ongeveer 10 sec staan en dan kan ik weer gewoon kijken. Het gebeurt dus tijdens het kijken, niet bij rond zappen.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

TheKillingBean schreef op donderdag 23 november 2006 @ 21:51:
Hebben er meer mensen last van dat sommige kanalen soms een blauw scherm krijgt met "U heeft geen toegang tot deze kanaal" en dat je het kan bestellen? Dit gebeurt soms als ik naar Net5 (of een andere commerciële) kijk. Ik krijg dus geen blauwe scherm dat ik geen signaal heb maar een scherm dat ik geen toegang heb. Dit blijft ongeveer 10 sec staan en dan kan ik weer gewoon kijken. Het gebeurt dus tijdens het kijken, niet bij rond zappen.
Ik heb dit regelmatig. Tijdens het zappen in ieder geval. Ook de signaal verlies melding krijg ik regelmatig terwijl dat allemaal top in orde is. Ach het zal wel.

Ander vraagje dan; ben ik de enige die zich stoort aan het "kleine tv-gidsje" bij elke zender waarop je kunt zien wat er op dit moment bezig is en wat het komende programma is? Klopt nooit voor geen meter. Loopt regelmatig tot constant een half uur voor of achter (jaja de tijd staat wel goed ;)) of er staat een totaal ander programma.

• yohan
Possible schreef op donderdag 23 november 2006 @ 18:42:
[...]

De actie die voor iedereen geld is maar van 17 nov t/m 27 november.. en jij hebt het 2 maanden gratis :)
Dan heb je dus tien dagen dubbel gratis, oftewel een creditering van (19,99 * 12 / 365 * 10)?

>:)

• rblommers
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 11:29
Daar heb ik de laatste tijd regelmatig last van ja, begint irritant te worden. Met name bij Boomerang heb ik er veel last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

Hier werkt ook de tv gids de laatste tijd gewoon slecht. Eerst kon je de hele avond nog zien van alle zenders, tegenwoordig mag je blij zijn als je kunt zien waar je naar aan het kijken bent.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 22:17

Smarron

The bend

@r!k schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 08:44:
... tegenwoordig mag je blij zijn als je kunt zien waar je naar aan het kijken bent.
(8>

Maar ik snap wat je bedoelt :z. Heel af en toe komt het hier voor, maar ik heb niet de indruk dat ik er continu last van heb. Zou het dan per regio verschillen ??

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 10:57
yep, ik heb er de laatste tijd veel last van.
dacht dat het aan mijn ontvangstlag (heb trouwen al een hirschmann kabel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Nee, alleen bij zenders waar ik echt geen toegang voor heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
@r!k schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 08:44:
Hier werkt ook de tv gids de laatste tijd gewoon slecht. Eerst kon je de hele avond nog zien van alle zenders, tegenwoordig mag je blij zijn als je kunt zien waar je naar aan het kijken bent.
Even terug naar de fabrieksinstellingen (menu-instellingen-fabrieksinstellingen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
Jups, is een bekend probleem.
UPC is er mee bezig.

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Ritchie schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 10:13:
[...]

Jups, is een bekend probleem.
UPC is er mee bezig.
Ok goed om te weten, ik dacht dat ik de enige was. Afwachten dan maar :)

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 14:20

rg-mohwa

Phoe Hé

TheKillingBean schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 10:19:
[...]

Ok goed om te weten, ik dacht dat ik de enige was. Afwachten dan maar :)
Nee dat zeker niet want ik heb er ook last van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Laatst online: 08-09 11:05
rg-mohwa schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 10:20:
[...]

Nee dat zeker niet want ik heb er ook last van :(
Ik ook, en bij mij is hiernaa ook meteen het geluid weg...
Kan ik eerst weer zappen naar een ander kanaal voor ik het geluid terug heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Mja, had ik gisteravond tijdens Top Gear ook 3x, erg vervelend.

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bahviaan
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 18:31
Mijn box kwam vandaag aan... ziet er allemaal puik uit. Vooral 3voor 12 (ja, heb het extra pakket erbij).

Omsk is een mooie stad, maar net iets te ver weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Weet iemand wanneer nou die firmware voor dat andere model mediabox (die heb ik) geupdate word, want dat zou iets van 15 nov zijn, maar die datum zijn we inmiddels ook al ver voorbij...

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
heb vandaag ook last van die blauwe schermen. vooral op zenders buiten NL.
daarnaast doet sport1 en film1 het niet sinds vanmiddag, komt door einde gratis doorgifte neem ik aan. (?)

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Vandaag viel een zender een paar keer uit. :(

Tot vanavond deed Film/Sport1 het gewoon.
En de minigids is inderdaad niet punctueel en de letters met accenten worden niet goed weergegeven.

[ Voor 12% gewijzigd door PcDealer op 25-11-2006 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik heb een abo op Sport1 maar vanavond was het een uurtje helemaal plat (rond 1700 ofzo)

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0g3r
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:16
jup ook hier gister tijdens topgear en programma's erna blauwe schermen gehad. Tog leuk om dan te horen dat ik niet de enige ben hehe. Geeft een beter gevoel dan dat ik een 'uniek' probleem heb, want die zijn vaak minder snel verholpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Klopt, Film1 en Sport1 lagen er beiden uit. De update voor de Pace-mediabox volgt medio december, dat staat ook hier ergens boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

r0g3r schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 21:29:
jup ook hier gister tijdens topgear en programma's erna blauwe schermen gehad. Tog leuk om dan te horen dat ik niet de enige ben hehe. Geeft een beter gevoel dan dat ik een 'uniek' probleem heb, want die zijn vaak minder snel verholpen...
Om je nog een beter gevoel te geven... ik had dit ook onder Top Gear.

Mijn theorie is trouwens dat dit begonnen is toen ze Film1 en Sport free-to-air gaven. Ik verwacht dat we vanaf maandag hier minder last van gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
  • Laatst online: 12-09 09:45
Ik heb dus nog geen 1x last gehad van dat blauwe scherm.

Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
  • Laatst online: 12-09 09:45
Denizz schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 22:18:
Ik heb dus nog geen 1x last gehad van dat blauwe scherm.
Had ik dat nou maar niet gezegd.... :X

Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
  • Laatst online: 17:42
Had afgelopen week ineens dat ik SBS6 niet meer kon bekijken, tenminste alleen het geluid kon horen met een zwart beeld. Even opnieuw naar zenders gezocht, werkte niet. Terug naar de fabrieksinstellingen werkte wel, liep daarna nog een keer vast, maar uiteindelijk heb ik de campingzender weer :)

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servies
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:51

servies

Veni Vidi Servici

Yuppers, hier ook (Pace mediabox), plus dat regelmatig de mediabox helemaal niet wil opstarten, soms wil deze wel opstarten maar geeft geen beeld en geen geluid (wel de programmagids). Som heb ik ook het "geen signaal beeld", soms gaat de box midden in een programma uit en is deze bijna niet meer op te starten...
Kortgezegd: wat een baggerding. Het verbaast me dat ze dit überhaupt durven uit te leveren. Als dit zo doorgaat gaat dat ding binnenkort retour en hoef ik voorlopig geen digitale TV van UPC.
Nog een minpunt: veel zenders zenden een surround signaal mee met uitzendingen, bijvoorbeeld Star Trek Enterprise op Veronica wordt met surround sound uitgezonden. Hier blijft ook al niets van over, alles is omgezet naar een stereo signaal...
Oftewel met zulke uitzendingen ben ik analoog zelfs nog beter af dan met digitaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:53
servies schreef op zondag 26 november 2006 @ 17:17:
[...]

Yuppers, hier ook (Pace mediabox), plus dat regelmatig de mediabox helemaal niet wil opstarten, soms wil deze wel opstarten maar geeft geen beeld en geen geluid (wel de programmagids). Som heb ik ook het "geen signaal beeld", soms gaat de box midden in een programma uit en is deze bijna niet meer op te starten...
Kortgezegd: wat een baggerding. Het verbaast me dat ze dit überhaupt durven uit te leveren. Als dit zo doorgaat gaat dat ding binnenkort retour en hoef ik voorlopig geen digitale TV van UPC.
Nog een minpunt: veel zenders zenden een surround signaal mee met uitzendingen, bijvoorbeeld Star Trek Enterprise op Veronica wordt met surround sound uitgezonden. Hier blijft ook al niets van over, alles is omgezet naar een stereo signaal...
Oftewel met zulke uitzendingen ben ik analoog zelfs nog beter af dan met digitaal.
Ik heb het ook geprobeert, maar de achterboxen willen niet meedoen. Ze herhalen alleen hetgeen wat er op de voorboxen gebeurt met een echo.

Weet iemand trouwens hoe je moet opnemen via de upc box naar je hd recorder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
Aansluiten en op record drukken? :P

//serieus: meer dan dat is het niet, scart erin, box op goede kanaal zetten en opnemen. Dat is ook de reden dan de DVR box wel een uitkomst is :)

[ Voor 68% gewijzigd door man-o-script op 27-11-2006 11:12 ]

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
En vergeet niet je hd-recorder op het juiste kanaal te zetten (je moet opnemen van je ext-kanaal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
servies schreef op zondag 26 november 2006 @ 17:17:
[...]

Ehhe, Veronica die Dolby uitzend? 8)7

• maartn
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-05 10:48
Heb ook de tompson binnen.

En ook sinds mijn verhhuizing vorige week nog net even kunnen genieten van Film1.
Na het kijken van de film contact, moet ik toch zeggen dat het beeld super goed is. Ook het geluid trouwens.

Alleen ik ben aan het twijfelen, mijn TV en de box zitten verbonden via coax die ik probeer weg te werken onder de vloer bedekking. Kwam alleen wel tot de ontdekking dat ik 10 meter nodig had.
Is dat eigenlijk te lang zonder extra versterker ?

Mijn signaal kwaliteit is 100% en de sterkste is nu 50 % meen ik. Maar beeld is wel goed, zeker film1 was prima.

de sterkte hmm.. ik heb 2 coax kabels gekocht toen ik hier kwam wonen. dus 2 van 10 meter, 1 voor radio en 1 voor tv. Nu heb ik eindelijk alles netjes gelegd, en lees ik op in dit topic dat je kabel dik moet zijn.

Ik heb wel farriet oid filters en volgens mij waren het goede kwaliteit kabels. Maar die ik voor radio gebruik is wel dikker hahaha shit! Moet ik dat nu weer omwisselen ?
Die andere is iets dunner maar wel het zelfde merk, ferriet filters en gouden pluggen. Die HQ met metalen pluggen kon ik zo snel niet vinden.

Mocht iemand zeggen van het is onzin om die dingen te gaan verleggen puur door iets dikkere kabels, zal dat me een hoop werk schelen. Maar als het er wel mee te maken heeft dat mijn singaal sterkte 'maar 50 % is' moet ik dat maar doen, of ligt dit aan UPC in Epe ? Woon in Centrum.

Nu vraag ik me daar naast nog wat af.. is het het geld waard per maand om Film1 te nemen of herhalen ze elke keer de films zoals vroeger met canal+ ?
Ik zit er dus over na te denken 20 euro .. is wel een hoop per jaar.. dus of het dat wel waard is.

En als 3e vraag ik mij af of er mensen happy zijn met die DVR van UPC.
Is het een uitkomst ? En kan je 1 zender opnemen en de andere digitaal bekijken ?

Verder ben ik erg te spreken over upc, heb denk ik mzzl gehad dat ik goede helpdesk medewerkers aan de foon had :)

Heb nu ook Chello Power besteld.. ben benieuwd!! Kom van @Home breedband af.. maar volgens hun was het power abbo prima prijs kwaliteit verhouding met wat ik was gewent.

Anyway, Dolby Digital heb ik op mijn NAD versterker ook nog niet gezien, wel heb ik die digitaal aangesloten via SPDIF.

• Ejorne
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-08-2024

Ejorne

Twisted Pairs

Flake schreef op woensdag 29 november 2006 @ 18:24:
[...]

Ja, waarom niet? Dolby prologic wordt door vrij veel zenders toegepast. Vooral reclame wil daar nog wel eens de extra aandacht aan besteden volgens mij...

Ik denk dat jij je nog een keer met die hamer voor je kop moet slaan. Ik denk namelijk dat jij in de war bent met Dolby digital en/of dts... :P Maar daar doelde hij niet op volgens mij. En inderdaad heeft hij gelijk dat er veel minder surround informatie in het digitale signaal zit dan in het analoge signaal, althans dit is bij mij ook het geval...
Fonk_ schreef op donderdag 30 november 2006 @ 02:55:

de sterkte hmm.. ik heb 2 coax kabels gekocht toen ik hier kwam wonen. dus 2 van 10 meter, 1 voor radio en 1 voor tv. Nu heb ik eindelijk alles netjes gelegd, en lees ik op in dit topic dat je kabel dik moet zijn.
Je kunt ook 1 van de 2 kabels weghalen. Het is nergens voor nodig om radio en tv al bij de muur te splitten, het lijkt mij verstandiger een 1 stuk Hirsschman kabel te halen en deze direct op de "groene" kabel aan te sluiten (met een wcd van hirschman)

Maarja, je hebt de kabels al liggen en je signaal is goed... Je kunt het dus ook gewoon laten liggen.

[ Voor 26% gewijzigd door Ejorne op 30-11-2006 09:16 ]

Twist each pair of letters and you'll know at least something of me...

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Fonk_ schreef op donderdag 30 november 2006 @ 02:55:
Alleen ik ben aan het twijfelen, mijn TV en de box zitten verbonden via coax die ik probeer weg te werken onder de vloer bedekking. Kwam alleen wel tot de ontdekking dat ik 10 meter nodig had.
Is dat eigenlijk te lang zonder extra versterker ?
10 meter is zeker niet te veel. Versterker is vaak erg geschikt als je het signaal splitst naar 2 of meer aansluitingen. In jouw geval is het belangrijker om gebruik te maken van goede coaxbekabeling.
Mijn signaal kwaliteit is 100% en de sterkste is nu 50 % meen ik. Maar beeld is wel goed, zeker film1 was prima.
Signaalkwaliteit hoort idd 100% te zijn en niks lager. Kwaliteit echter wel rond de 60-75%. Hoger zal deze ook nooit aangeven. :)
Mocht iemand zeggen van het is onzin om die dingen te gaan verleggen puur door iets dikkere kabels, zal dat me een hoop werk schelen. Maar als het er wel mee te maken heeft dat mijn singaal sterkte 'maar 50 % is' moet ik dat maar doen, of ligt dit aan UPC in Epe ? Woon in Centrum.

Nu vraag ik me daar naast nog wat af.. is het het geld waard per maand om Film1 te nemen of herhalen ze elke keer de films zoals vroeger met canal+ ?
Ik zit er dus over na te denken 20 euro .. is wel een hoop per jaar.. dus of het dat wel waard is.
Meestal komt een lage signaalsterkte door bekabeling binnenshuis, hooguit door een slecht binnenkomend signaal op je contactdoos. Dit is dan echter alleen voor jouw woning het geval, het is niet zo dat je hele omgeving zo'n signaal heeft neem ik aan.
Film1 kun je ook zonder Sport1 bestellen, dan betaal je nog maar 13 euro :)
En als 3e vraag ik mij af of er mensen happy zijn met die DVR van UPC.
Is het een uitkomst ? En kan je 1 zender opnemen en de andere digitaal bekijken ?
Als je graag wilt opnemen is't zeker handig. Je kunt gewoon een zender digitaal opnemen en een andere zender digitaal bekijken, je merkt dr niks van dat ie opneemt ofzo. :)

• funrider
Fonk: heb half jaartje gratis bij digitale tv.. sport1/film1 gehad.. veel herhaling in films.. recentelijk dagje of 10 ook gratis.. zag zelfs weer die films van zoveel maanden geleden op primetime langskomen.. alice in wonderland.. ben ook geen voetbal fan dus sport1 kijk ik ook nooit.. vind zelf die 20 euro extra per maand echt niet waard.

Die 20 euro voor digitale tv zelf vind ik het wel waard.. mede door 5 BBC kanalen en de diverse muziek en reis/discovery kanalen. Heb uiteindelijk zelf niet gewacht op recorder gewoonweg vanwege 9,95 p/mnd abo 2e jaar en verder.. toch maar eenmalig 350 voor Pioneer 160gb recorder .. die heeft een stabielere losse Guide+ gids (heeft alleen niet mogelijkheid digitaal kijken en opnemen door beperking gewone Thomson box helaasch.. )

[ Voor 4% gewijzigd door funrider op 30-11-2006 10:11 ]

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Ik ben zelf ook niet onder de indruk van de Film 1 kanalen. Veel herhalingen idd en wat is uberhaupt het nut van de zender Film 1+1? Precies hetzelfde als Film 1.1 maar loopt dan 30 minuten achter. Zeker voor als je naar de wc moet en je wilt niks missen? (Oh wacht, dan record je het toch ;))

• maartn
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-05 10:48
Goede morgen,

Bedankt voor jullie uitleg!
HaaZ schreef op donderdag 30 november 2006 @ 09:33:
[...]

10 meter is zeker niet te veel. Versterker is vaak erg geschikt als je het signaal splitst naar 2 of meer aansluitingen. In jouw geval is het belangrijker om gebruik te maken van goede coaxbekabeling.
Dankje !
Signaalkwaliteit hoort idd 100% te zijn en niks lager. Kwaliteit echter wel rond de 60-75%. Hoger zal deze ook nooit aangeven. :)
Ja, de kwaliteit is 100%, maar de sterkte dus zit iets boven de 50% zie ik nu. Maar dat is dus normaal en geen reden om mijn kabels te verleggen blijkbaar
[...]

Meestal komt een lage signaalsterkte door bekabeling binnenshuis, hooguit door een slecht binnenkomend signaal op je contactdoos. Dit is dan echter alleen voor jouw woning het geval, het is niet zo dat je hele omgeving zo'n signaal heeft neem ik aan.

Film1 kun je ook zonder Sport1 bestellen, dan betaal je nog maar 13 euro :)
13 Euro maar ? Voor 12 maanden . 13 Euro p/mnd ? Weet je dat zeker, want ik denk wel dat ik hem dan ga bestellen! Herhalingen, ach ja, dat heb je altijd :)

[...]
Als je graag wilt opnemen is't zeker handig. Je kunt gewoon een zender digitaal opnemen en een andere zender digitaal bekijken, je merkt dr niks van dat ie opneemt ofzo. :)
Hmm die DVR + Film1 + me DTV Abbo. Ik ga dat eens uitrekenen wat het per maand en per jaar gaat kosten. Ben net verhuist dus ik moet me er nog in verdiepen, komt chello power nog boven op van dacht ik een euro of 40.

die DVR is wel leuk, kan me video recorder het huis uit.

Maar goed, ik begrijp dat ik de Radio van de WCD niet hoef te gebruiken ?
Misschien zou het wel zo zijn dat het signaal dan nog beter is met maar 1 TV Coax kabel uit de WCD. Nu liggen ze op elkaar achter de vloer bedekking achter een plintje met irritante spijkers er uit. Hahah ja ik moest nog oppassen ook dat ze err wel achter liggen en niet straks die spijkers in me kabels steken :P

Hmm, omdat ik zo audio en videofiel ben.. wil ik best wel in hirschmann inversteren.
Ik wil net als iedereen hier gewoon het beste van het beste. als dat hirschmann is, dan zal ik daar eens naar kijken. Dan moet ik ze wel met stekkers hebben die er al aan zitten.

Maar hoe dan ook, de verrhuizing was al duur opzich zelf. En of die hirschmann me nu echt zo veel meer kwaliteit geeft als dat ik nu heb, geen idee.

Ik begrijp nu dat 10 meter geen probleem is, en dat de TV coax 2 milli meter minder dik is als de radio Coax hmm maakt dus niet zo veel uit blijkbaar als ik jullie goed begrijp. 50-60 % signaal (Sterkte) is blijkbaar oke ...

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Fonk_ schreef op donderdag 30 november 2006 @ 12:50:
[...]

13 Euro maar ? Voor 12 maanden . 13 Euro p/mnd ? Weet je dat zeker, want ik denk wel dat ik hem dan ga bestellen! Herhalingen, ach ja, dat heb je altijd :)
En eerste 2 maanden zijn ook nog eens gratis, zie deze link :)
Maar goed, ik begrijp dat ik de Radio van de WCD niet hoef te gebruiken ?
Misschien zou het wel zo zijn dat het signaal dan nog beter is met maar 1 TV Coax kabel uit de WCD. Nu liggen ze op elkaar achter de vloer bedekking achter een plintje met irritante spijkers er uit. Hahah ja ik moest nog oppassen ook dat ze err wel achter liggen en niet straks die spijkers in me kabels steken :P
Over beide kabels gaat hetzelfde signaal, de WCD is gewoon een splitter met twee verschillende stekkertjes als uitgangen. Tenzij je een oud type WCD hebt waarin het signaal voor TV en Radio gefilterd wordt.
Je kunt in principe met 1 coaxkabel toe en op het punt waar jij je TV/Radio hebt, zou je een eigen WCD kunnen plaatsen zodat jij je TV en Radio daarin kunt aansluiten.
Ik begrijp nu dat 10 meter geen probleem is, en dat de TV coax 2 milli meter minder dik is als de radio Coax hmm maakt dus niet zo veel uit blijkbaar als ik jullie goed begrijp. 50-60 % signaal (Sterkte) is blijkbaar oke ...
Oke is anders, het is wel minimaal. Maar als jij geen problemen hebt zoals haperingen in beeld en/of geluid, is het blijkbaar voldoende. :)

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Heeft iemand ondertussen al DVR ontvangen?

• DarkChylde
  • Laatst online: 12-09 10:57
wat kan je trouwens doen als je signaalsterkte erg laag is (minder dan 40%)?

• yohan
Bekabeling verbeteren (afgeschermde C12-kabels aanschaffen en hoogwaardige coax-pluggen). Wanneer dat niet afdoende is kun je een (retourgeschikte) kabelversterker aanschaffen.

• man-o-script
Falcon schreef op donderdag 30 november 2006 @ 14:00:
Heeft iemand ondertussen al DVR ontvangen?
Er zijn mensen die hem al hebben ontvangen (zie chelloo.com forum), ik zelf helaas nog niet. Als ik hem binnen heb plaats ik wel een review'tje :)

//

• mvdklip
  • Laatst online: 04-09 17:29
Bestaande klanten zouden toch eerst een brief krijgen over die DVR? Iemand die al gekregen?

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

• Tylen
  • Laatst online: 18:55

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Heb hem net ook besteld.

Volgens de email heb ik hembinnen 3 werkdagen. Ik ben benieuwd...

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• Ritchie
Jeroen_Tielen schreef op donderdag 30 november 2006 @ 21:49:
Heb hem net ook besteld.

Volgens de email heb ik hembinnen 3 werkdagen. Ik ben benieuwd...
Nieuwe of bestaande klant?

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Bestaande klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
  • Laatst online: 04-09 17:29
Ik heb hem ook nog maar eens besteld via de link in de e-mail. Bestaande klant.

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servies
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:51

servies

Veni Vidi Servici

Flake schreef op woensdag 29 november 2006 @ 18:24:
[...]

Ja inderdaad: Dolby als in Dolby Prologic. M'n televisie heeft het, m'n Hifi heeft het en het signaal wordt dan ook netjes doorgegeven als ik analoog kijk... Maar als ik digitaal kijk dan is er niets meer. Dat noem ik geen verbetering, dat noem ik een significante verslechtering van het signaal.
Dus wat jou betreft: |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo vandaag het pakket ontvangen. Sneller dan verwacht eerlijk gezegd want ik had het vorige week besteld en mij werd verteld dat het wel eens 3 weken kon gaan duren. Aansluiten is idd een fluitje van een cent. De eerste indruk is gewoon positief te noemen, al zie ik natuurlijk nog vrij weinig verschil in beeldkwaliteit vanwege mijn SDTV. Maar woensdag komt mijn niewe LCD tv, dan kan ik hopelijk pas écht gaan genieten. Dat UPC on demand vindt ik ook handig, al vindt ik het aanbod van speelfilms nog wat magertjes. Maar 2.99 is niet duur, bij de videotheek betaal ik 4 euro.

Na ja voor de rest, ik kan 2 maanden naar Sport1 en Film1 kijken. Misschien dat ik een Sport1 abbo erbij neem, maar dat zie ik binnenkort dan nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
lees vaak verhalen van mensen op chelooo.com dat film nogal eens wil blijven hangen of blokvorming geeft (ook al zitten je kabels goed) en je kunt de film niet pauzeren.. dus die euro meer voor dvd van videotheek is voorlopig nog betere optie wat mij betreft. Weet niet in hoeverre er een opname mogelijkheid is van deze on demand films..
Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 16:18:
Dat UPC on demand vindt ik ook handig, al vindt ik het aanbod van speelfilms nog wat magertjes. Maar 2.99 is niet duur, bij de videotheek betaal ik 4 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ach begin 2007 word die NVOD dienst omgetoverd tot VOD. Kun je echt direct een film bestellen, pauzeren etc etc.

Het aanbod is toch best recent.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

funrider schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 16:43:
lees vaak verhalen van mensen op chelooo.com dat film nogal eens wil blijven hangen of blokvorming geeft (ook al zitten je kabels goed) en je kunt de film niet pauzeren.. dus die euro meer voor dvd van videotheek is voorlopig nog betere optie wat mij betreft. Weet niet in hoeverre er een opname mogelijkheid is van deze on demand films..

[...]
Nog altijd goedkoper dan bioscoopbezoek, die je ook niet kan pauzeren.

Ik heb geen last van blokken, maar ik woon dan ook in een nieuwe wijk.

[ Voor 6% gewijzigd door PcDealer op 01-12-2006 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
Ik ook nooit ergens last van tijdens films. In de bios heb je last van vliegende popcorn en DVD's uit de videotheek hebben vaak ook krassen :)

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

man-o-script schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 18:23:
Ik ook nooit ergens last van tijdens films. In de bios heb je last van vliegende popcorn en DVD's uit de videotheek hebben vaak ook krassen :)
Maar die dvd uit de videotheek kun je weer backuppen ;)

Pagina: 1 ... 8 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.