[PC-RPG] Titan Quest [Deel 3] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 20.100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Owja dat ken ik maar zal niet gaan spoileren.
Wat ik je kan vertellen is dat het wel leuk is en het is ook nog best pittig ook nog (nja op legendary dan).
Als iemand erg nieuwsgierig is mag ie wel een keer mee of we gaan samen eerst even fixen dat je er zelf ook in kan ;)
Trouwens is de loot daarzo verschillend al is de droprate daar aanzienlijk hoger maar vaak droppen vooral easter eggs.
Ik zou trouwens die Hades Treasury quest wel doen want ook al is de loot 9 van de 10 keer niks de exp reward van de quest is wel lekker ;)

[ Voor 3% gewijzigd door psychoclown op 28-03-2007 23:19 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:09
wat voor character speel je dan en welk level heb je? Ik hoop dat ik niet gelijk afgeslacht word als ik daar (uiteindelijk) binnen loop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Nou je kan daar niet zomaar binnen lopen je hebt eerst de key nodig.
En wat betreft mijn chars ik heb 2 keys (had er 3 maar eentje getrade voor sapros).
De ene is een Haruspex (hunter/dream) lvl 42 en de andere key heeft mijn spellbreaker (warfare/spirit) lvl 60. Ook nog een stoot andere high lvl chars maar die hebben de key niet omdat ik daar nog niet echt mee hebt gespeeld sinds dat ik weer begonnen met TQ/IT.
Als je eenmaal de key hebt zou ik je eerst aanraden om epic te doen omdat die iets makkelijker is, de Secret Passage in legendary is echt hard ;)

Als je wilt weten wie de key dropped (die overigens best rare is al is die niet zo rare als ik zou willen):
spoiler:
Hades dropped heel af en toe 'the overlord' en dat is de key voor de poort van Secret Passage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:51
Kom helaas zo weinig toe aan het spelen van TQ:IT. :( Moet m'n beperkte game-tijd verdelen over teveel leuke games: TQ:IT, Supreme Commander, Test Drive Unlimited, en ook moet ik nog steeds Zelda Twilight Princess op m'n Wii uitspelen.

En dan wil ik TQ:IT niet slechts met één character spelen, maar ook nog eens met meerdere characters om van de verschillende Mastery combinaties te kunnen genieten. Een Paladin (Defense/Storm) speelt tenslotte toch behoorlijk anders dan een Summoner (Earth/Nature), om maar wat te noemen.

Ach, het houdt me van de straat he... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Haay schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 10:00:
Kom helaas zo weinig toe aan het spelen van TQ:IT. :( Moet m'n beperkte game-tijd verdelen over teveel leuke games: TQ:IT, Supreme Commander, Test Drive Unlimited, en ook moet ik nog steeds Zelda Twilight Princess op m'n Wii uitspelen.

En dan wil ik TQ:IT niet slechts met één character spelen, maar ook nog eens met meerdere characters om van de verschillende Mastery combinaties te kunnen genieten. Een Paladin (Defense/Storm) speelt tenslotte toch behoorlijk anders dan een Summoner (Earth/Nature), om maar wat te noemen.

Ach, het houdt me van de straat he... ;)
Of minder games kopen ;)

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
offtopic:
Hehe nja ik moet zelf ook nog zelda uitspelen ben niet eens ver....
(ben wel een echte Zelda fan maar Zelda kan ik niet 'ff een half uurtje' spelen dat vind ik zonde + dan ben ik nog nauwelijks verder dan ga ik wel even IT spelen of SSX)

Ook ik heb dat probleem met de hoeveelheid chars en ik wil ook nog even zorgen dat ze allemaal 60+ zijn (zitten veelal zo tussen de 52 en de 59, ja en dan nog een lvl 35 extreme boosted en lvl 42 waar ik atm mee speel).
Dat niet alleen ik ook nog een aantal chars die ik graag wil maken etc etc :P dusja ik weet precies wat je bedoelt Haay ;)
Trouwens spelen jullie allemaal online of sp? En als je online speelt speel je dan alleen met vrienden of met iedereen of misschien (zoals ik) met iedereen behalve cheaters want die kick ik er gewoon uit?
Want ik heb nog nooit met iemand van GoT gespeeld eigenlijk en dat lijkt me ook wel eens een keer leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
heb steeds de neiging als ik lees over een andere build om weer een nieuwe char te beginnen en ik dus eigelijk weer opzie om weer helemaal door normal Greece te rennen voor de 1000e keer. Heb dan al zo 10 characters :S. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:20
Ja daar heb ik ook erg last van gehad in het begin totdat ik een build had gevonden die ik echt leuk vond Dream/Defense op dit moment.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Mja het wordt wel repetitief maar ik vind het altijd wel erg leuk om met de verschillende builds te spelen en ze de equip aan te passen die ik voor ogen had :)
Enja hetzelfde kan je ook zeggen van de eindeloze hoeveelheid bossruns maar goed die zijn dan ook heel snel gedaan. Maar tot welk lvl speel je met je chars dan zoal?
Zelf kom ik vaak tot de 58-60 alhoewel ik nu wel wil proberen mijn chars allemaal 60+ te krijgen en degene die ik het leukst vind 65+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
psychoclown schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 13:16:
Trouwens spelen jullie allemaal online of sp? En als je online speelt speel je dan alleen met vrienden of met iedereen of misschien (zoals ik) met iedereen behalve cheaters want die kick ik er gewoon uit?
Want ik heb nog nooit met iemand van GoT gespeeld eigenlijk en dat lijkt me ook wel eens een keer leuk :)
TQ speel ik de laatste tijd eigenlijk alleen SP. Vroeger ook wel met m'n vrouw samen gespeeld, maar haar PC trekt het gewoon net niet om prettig te spelen, zelfs op lage resolutie en lage graphics instellingen (AthlonXP 2000+, Radeon 9600Pro, 1 GB RAM). Overigens heb ik maar één legaal exemplaar van TQ (en nu ook van TQ:IT) en heb ik geen zin om voor haar nog een 2e exemplaar te kopen. Afgezien van het feit dat er geen DVD-ROM speler in haar PC zit. Een no-dvd crack voor de 1.20 versie werkte trouwens ook goed om samen te kunnen spelen.

Heb ook met een goede vriend van me via Internet gespeeld. Hij was vroeger ontzettend D2 verslaafd (net als ik) maar was toch snel op TQ uitgekeken. Denk dat hij het type spel is ontgroeid. Hij is nu helemaal gek van Civilization IV en Supreme Commander. Maar een andere vriend van me heb ik recentelijk kunnen overtuigen om ook de uitbreiding voor TQ te kopen. Nu moeten we alleen nog regelen dat we beiden tegelijk kunnen spelen. We zijn beiden vaders van babies, dus ja... Lastig! :D

Anyway, zou het best leuk vinden om met een mede GoTter samen TQ:IT te spelen. Vind het zelf het makkelijkst om via Hamachi te spelen. Ook al heb je beiden de legale versie, via Hamachi is het over Internet spelen toch makkelijker. Niet nodig om port-mappings in je ADSL-router te maken enzo. En ik houd niet van cheats en hacks. Potion stacken kan nog net vind ik, maar relics in blauwe items stoppen vind ik gewoon cheaten. Het is juist een onderdeel van het spel dat je soms moet kiezen tussen een bruut blauw item, of een iets minder groen item waar je WEL een gave charm of relic kunt stoppen. Het leven bestaat uit keuzes moeten maken. Je kunt nu eenmaal niet alles hebben. Live with it! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Ik heb een hunter + defense op level 65, een warfare + storm op level 62 en dan nog een warfare + defense op level 65. Onlogische mannetjes he ? Binnenkort maar eens IT halen en een dream mannetje maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Haay schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 15:24:
[...]

TQ speel ik de laatste tijd eigenlijk alleen SP. Vroeger ook wel met m'n vrouw samen gespeeld, maar haar PC trekt het gewoon net niet om prettig te spelen, zelfs op lage resolutie en lage graphics instellingen (AthlonXP 2000+, Radeon 9600Pro, 1 GB RAM). Overigens heb ik maar één legaal exemplaar van TQ (en nu ook van TQ:IT) en heb ik geen zin om voor haar nog een 2e exemplaar te kopen. Afgezien van het feit dat er geen DVD-ROM speler in haar PC zit. Een no-dvd crack voor de 1.20 versie werkte trouwens ook goed om samen te kunnen spelen.

Heb ook met een goede vriend van me via Internet gespeeld. Hij was vroeger ontzettend D2 verslaafd (net als ik) maar was toch snel op TQ uitgekeken. Denk dat hij het type spel is ontgroeid. Hij is nu helemaal gek van Civilization IV en Supreme Commander. Maar een andere vriend van me heb ik recentelijk kunnen overtuigen om ook de uitbreiding voor TQ te kopen. Nu moeten we alleen nog regelen dat we beiden tegelijk kunnen spelen. We zijn beiden vaders van babies, dus ja... Lastig! :D

Anyway, zou het best leuk vinden om met een mede GoTter samen TQ:IT te spelen. Vind het zelf het makkelijkst om via Hamachi te spelen. Ook al heb je beiden de legale versie, via Hamachi is het over Internet spelen toch makkelijker. Niet nodig om port-mappings in je ADSL-router te maken enzo. En ik houd niet van cheats en hacks. Potion stacken kan nog net vind ik, maar relics in blauwe items stoppen vind ik gewoon cheaten. Het is juist een onderdeel van het spel dat je soms moet kiezen tussen een bruut blauw item, of een iets minder groen item waar je WEL een gave charm of relic kunt stoppen. Het leven bestaat uit keuzes moeten maken. Je kunt nu eenmaal niet alles hebben. Live with it! :)
Recentelijk vader geworden of al langer? :)
Ja zelf ben ik ook aan D2 veslaafd geweest net als veel vrienden maar niemand behalve ik heeft zich aan TQ kunnen hooken. Een vriend speelt nauwelijks meer en zit met zijn studie nu, een andere vriend die net als ik de 5e over heeft gedaan is gekapt met WoW (paar maand nadat ik ook gestopt ben speelde het nauwelijks) en zit nu weer aan de D2 :P. En een andere vriend zit met een ernstige WoW verslaving echt niet normaal meer....

Zelf speel ik alleen maar online en heb daar ook 2 goede maten leren kennen (jammer dat ik eentje al zeer lange tijd niet meer gesproken ivm werk denk ik) dus daar speel ik geregeld mee.
En over die relics etc, helemaal mee eens zo zit het spel gewoon in elkaar.. cope with it or leave :P
Maarja ik heb het nadeel dat ik cheaters tegen kom maar goed de erge cheaters kick ik gewoon want er zijn genoeg non cheaters online :).
Waar ik echt een hekel aan hebt zijn gassies die '?' zeggen als ik zeg dat ik niet met cheaters speel dan moet ik toch altijd wel lachen want hoe kan je zijn denk je nou echt dat er in de game een relic zit genaamd chrisrlc oid met +6 to all skills etc >.< nja bannen die hap :)
Metalbuster schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 17:46:
Ik heb een hunter + defense op level 65, een warfare + storm op level 62 en dan nog een warfare + defense op level 65. Onlogische mannetjes he ? Binnenkort maar eens IT halen en een dream mannetje maken.
Hoezo onlogisch? Conq (war/def) is sterk en speelt wel lekker, Thane (?, war/storm) is ook lekker maar nog nooit gespeeld eerlijk gezegd maar wel in actie gezien :).
En een Warden (hun/def) is ook sterk maar ook nog nooit gespeeld.

Zelf heb ik:
Conqueror (war/def) - lvl 60
Oracle (Storm/spirit) - lvl 62
Brigand (hun/nature) - lvl 59
Assassin (war/rogue) - lvl 52
Summoner (earth/nature) - lvl 58
Spellbreaker (war/spirit) - lvl 60
Ranger (hun/nature) - lvl 52 of 58 weet ik zo ff niet uit mijn hoofd (allereerste char :))
Haruspex (dream/hun) - lvl 46 hiermee speel ik dezer dagen
Druid (storm/nature) - lvl 35 extreme boosted in 2 uurtjes nog niet afgemaakt tho (door die maat die ik al heel lang niet gesproken hebt)
Tradechar1 - lvl 21 boosted tot legendary
Tradechar2 - lvl 22 boosted tot legendary beide konden ze voor patch 1.2 ook legendary equip aan extra room :Y)
En nog een stoot banks gesorteerd op soort item (armor / axes / artifacts / runes etc)

[ Voor 17% gewijzigd door psychoclown op 29-03-2007 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Nou war + defense is inderdaad wel een goede combinatie maar hunter + defense slaat in mijn ogen nergens op, met hunting kan je denk ik beter voor nature gaan. En met die Thane bedoel ik dat ik in plaats van warfare beter een storm had kunnen doen zodat ik ook nog een magican erbij heb.

Maar goed iemand nog goede ideen wat ik met dream kan combineren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ligt eraan wat je wilt maken :)
De enige build met dream die ik heb is Haruspex en die bevalt me erg goed.
Je kan er ook een goede lifeleech build van maken als je dat trekt dan moet je spirit erbij betrekken.
Zelf wil ik ook nog na de Haruspex een dikke lifeleech build maken maar dan in de vorm van een tweede spellbreaker en dan dual weapon (ja ik heb het al helemaal uitgedacht :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
psychoclown schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 19:44:
Recentelijk vader geworden of al langer? :)
Ja zelf ben ik ook aan D2 veslaafd geweest net als veel vrienden maar niemand behalve ik heeft zich aan TQ kunnen hooken. Een vriend speelt nauwelijks meer en zit met zijn studie nu, een andere vriend die net als ik de 5e over heeft gedaan is gekapt met WoW (paar maand nadat ik ook gestopt ben speelde het nauwelijks) en zit nu weer aan de D2 :P. En een andere vriend zit met een ernstige WoW verslaving echt niet normaal meer....
M'n zoontje is vandaag één jaar geworden. Dus precies een jaar geleden vader geworden. :D

Heb sinds m'n D2 verslaving eigenlijk alle goede RPG hack & slash games wel gespeeld: Dungeon Siege, Sacred, en nu Titan Quest. Ze hadden allemaal verbeteringen t.o.v. het toch echt wel verouderde D2, maar op de een of andere manier hebben ze geen van allen de enorme verslavingsfactor die D2 had. Bij D2 moest ik als ik van m'n werk thuiskwam eerst ff een uurtje D2 spelen, en zat ik op m'n werk al te denken over builds en upgrades en gave items die ik gevonden had maar nog niet kon dragen. Datzelfde gevoel heb ik niet, of niet zo sterk, gehad met DS, Sacred of TQ. TQ kwam er overigens nog het dichtst bij.

Een factor uit D2 wat mist in alle "volgers" was de random level-opbouw. Dit is iets dat wel weer terug komt in Mythos, niet toevallig gemaakt door dezelfde mensen die ook Diablo 1 en Diablo 2 gemaakt hebben en die ook werken aan Hellgate:London. Ben benieuwd of die game (Mythos dus) wel dat oude D2 gevoel terug kan brengen, of dat ik er misschien toch wel gewoon overheen gegroeid ben. Time will tell... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ha! :D gefeliciteerd!

Mja D2 had echt wel iets wat heel verslavend werkte niet dat ik TQ niet verslavend vind maar sommige dingen kunnen gewoon anders of hadden misschien anders gekunt. Wat jezelf al aangaf was de 'random' leveldesign, ook al wist je de verschillende design je wist nooit welke je nu zou krijgen dat gaf toch wel wat meer replay zelfs al werd je geboost was het nog leuk :)
Bij TQ heb ik soms wel een moment van 'pff even opschieten nou want dit heb ik nou al zo vaak gedaan..'.

Iets was ik wel gaaf vind van TQ wat eigenlijk naast die van D2 staat zijn de builds. Je hebt gewoon veel keus bij beide al zijn er wat meer mogelijkheden met TQ. Wat ik wel jammer vind is dat er maar 2 verschillende poppetjes/skins zijn of een vrouw of een man... Misschien een idee in de volgende TQ dat je wat meer verschillende chars kan hebben en dat hoeft dan nog niet eens heel uitgebreid te zijn zoals bijv. in Oblivion maar gewoon de keuze uit haarkleur, jong/oud, man/vrouw (:P), baard of geen baard dat soort dingen bijv. dan kan je een oude Elementalist maken met een witte baard bijv. of een jonge amazone. Dan is er ook wat meer afwisseling in chars zowel van jezelf als van de medespelers.

Een ander punt waar ik denk een topic over ga maken op het tq.net forum is over de item balance en dan met name over de legendary items.
Er is een redelijk aantal items maar driekwart van die items zou ik nooit equippen omdat er gewoon betere items zijn. Zo zijn de legendary sets zoals the nemean lion best wel waardeloos t.o.v. losse delen en de drop kans is van beide ongeveer even groot. Ik kan me nog goed herinneren dat bijv. die legendary mage set uit D2 goed was en ook nog eens lastig te krijgen terwijl losse delen vaak slechter waren en dropten vaker behalve de echt goede dan.
Patch 1.2 heeft imo alleen maar goed gedaan qua items al is bijv. de ring eye of horus erg slecht geworden nou dat die geen -%recharge meer heeft dat was toch wel het sterkste punt van die ring. Nu gebruik ik die ring ook niet meer en dat is best jammer want ik had er paar hele goede van -20%recharge twee keer na véél typhon runs. En zijn zo zijn er veel meer items die je eigenlijk nooit gebruikt want 1. je kan ze op ongeveer hetzelfde lvl al dragen; 2. ze zijn slechter dan een select groepje items die je zowat bij elke build wel gebruikt omdat dat goede items zijn maar! dat komt ook omdat er geen concurrentie is tussen de items. Er is geen andere bracer voor melee based chars die tegenover de conqueror's bracers staat en dat alleen omdat er geen betere zijn. Natuurlijk kun je andere bracers nemen zoals phobos die is ook nog best wel goed maar daar blijft het dan ook bij (IT misschien ook nog wel want daar zijn iig bij de ringen een paar goede bij gekomen net als bij de amu's maar voor de rest weet ik ze nog niet allemaal uit me hoofd ed.).
Dat vind ik gewoon erg jammer want zo krijg je natuurlijk niet veel variatie tussen chars omdat veel van de items gewoon niks is tegenover een select groepje items.
Wat ik er nog bij moet zeggen is dat zoals de sets bijv. wel erg goed zijn voor beginners en voor chars die bijv. net lvl 42 zijn geworden maar ook daar hangt weer een luchtje aan want waarom zou je daarvoor gaan als je op lvl 42 ook die betere losse delen van je equip kunt nemen..
Of de slechte items zouden beter gebalanced moeten worden zoals de meeste items uit IT die beter zijn uitgewerkt dan die van vanilla TQ. Of de lvl requirements zouden nog meer veranderd moeten worden dat je bijv. die losse goede pas vanaf lvl 60 kunt dragen.
Iets wat ze ook nog kunnen doen wat ook nog een anders probleem zou kunnen oplossen is weer de droptable aanpassen en dan voor die inferieure items hogere dropchance dan wat er nu is en die betere/ hele goede nog iets lager dan nu. Dan vallen er weer wat vaker legendary's en is het moeilijker aan de goede items te komen plus dat er meer van de andere items gebruikt zal worden. Ja ik zie het al helemaal voor me... net als in het begin van TQ toen zag je ook nog conquerors lopen met full nemean lion ipv gelijk armor of achilles + thonry maul + ancile + pendant of immortal rage + athena's battle greaves + ares' warhelm. (heeft mijn conq ook omdat het goed spul is)
Enja tuurlijk kan je jezelf restricties opleggen maar dat vind ik gewoon fijner als een game dat goed op die manier zal je minder snel toegeven aan de drang om de goede items gelijk aan te doen etc.

Dat wilde ik even kwijt. Alvast bedankt voor het lezen :P.
En chapeau voor iedereen die het gelezen heeft :9

-Edit-

pff ik ging er zo in op omdat het me gewoon steeds meer begint te prikkelen dat ik ook nog vergat om te zeggen dat ik zeker Hellgate: London ga spelen :). Misschien niet echt interessant maar dat wilde ik ook even zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
Vandaag begonnen met een Templar,
Na mijn Hunter en mijn conjurer dus eens een keer melee gaan proberen!

In het begin viel het me vooral op dat ik wel erg veel potions nodig had, maar dat kan ook komen doordat ik eerder met een goede life leech heb gespeeld. Items in het begin is natuurlijk altijd lastig, maar zo nu en dan had ik wel geluk.
Zo kwam ik vrij snel een blauwe armor tegen die naasts een hogere strength en dex, ook nog eens 10% extra attack speed gaf, voor een level 8 is dat zeer mooi meegenomen!!

Momenteel ben ik bijna bij athene en ik merk dat ik enorm item afhankelijk ben, in tegenstelling tot mijn conjurer. Killen gaat zo nu en dan moeizaam, en volgens mij heb ik steeds vaker een block lock, hij is dan ff gestunt omdat hij een aanval afweert

Als er iemand nog tips heeft voor een templar hoor ik het graag!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
gustaveau schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 16:25:
Vandaag begonnen met een Templar,
Na mijn Hunter en mijn conjurer dus eens een keer melee gaan proberen!

In het begin viel het me vooral op dat ik wel erg veel potions nodig had, maar dat kan ook komen doordat ik eerder met een goede life leech heb gespeeld. Items in het begin is natuurlijk altijd lastig, maar zo nu en dan had ik wel geluk.
Zo kwam ik vrij snel een blauwe armor tegen die naasts een hogere strength en dex, ook nog eens 10% extra attack speed gaf, voor een level 8 is dat zeer mooi meegenomen!!

Momenteel ben ik bijna bij athene en ik merk dat ik enorm item afhankelijk ben, in tegenstelling tot mijn conjurer. Killen gaat zo nu en dan moeizaam, en volgens mij heb ik steeds vaker een block lock, hij is dan ff gestunt omdat hij een aanval afweert

Als er iemand nog tips heeft voor een templar hoor ik het graag!.
NEem niet teveel skills uit je defense tree. Zorg wel dat adraline hoog is, en je aura een paar levels, en war rally of war horn ofzo(je heal skill).
Voor offense moet je punten in dream steken. De teleport attack is echt debiel krachtig, en de eerste Wrath skill die je kan krijg is ook geniaal (geeft je life leech). In het begin gebruik je veel potions dat trekt wel bij. Ik heb nu een templar met veel life leech boost. Adraline gaat ieder gevecht af en ik doe verschrikkelijk veel damage met mijn dream skills. Maar vooral het life leechen en teleporten is vrij geniaal.
Die teleport attack is goed tegen groepen. Storm een groep in. Laat ze lekker meppen doe de aanval en hoppa er vliegen er 6 weg(Ik raak atm tot max 6 targets in een arc van 360 :P met echt veeel damage).

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Yup Phantom Strike is een hele sterke en neem ook psionic touch als je die nog niet hebt want dat helpt ook veel. Trouwens had ik dat ook in het begin met mijn haruspex het komt allemaal wat langzamer opgang. Langzamer dan ik gewend ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
werkt die teleport skill trouwens in combinatie met psionic touch?
Lijkt me wel aardig om hem eerst ff op te laden en daarna die skill met de bonus damage van psionic touch te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Volgens mij wel maar ik heb zelf nooit geprobeerd om eerst 3 keer te hitten en dan pas phantom strike.
Misschien wel leuk voor een boss maar voor de rest van de mobs is het niet echt nodig want die gaan toch vaak in een klap plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
Het werkt dus wel, erg geinig voor de 1e paar keren, daarna doe ik het toch maar weer gewoon. Misschien dat het in de toekomst wel kan helpen bij een groepje moeilijke ventjes ofzo

Trouwens een paar goede items gevonden en vlieg nu door akte 2 heen! Ik ben benieuwd hoe moeilijk typhon gaat worden straks....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
Ik ga eens een poging doen, die demo zal ik maar eerst eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
gustaveau schreef op maandag 02 april 2007 @ 16:19:
Het werkt dus wel, erg geinig voor de 1e paar keren, daarna doe ik het toch maar weer gewoon. Misschien dat het in de toekomst wel kan helpen bij een groepje moeilijke ventjes ofzo

Trouwens een paar goede items gevonden en vlieg nu door akte 2 heen! Ik ben benieuwd hoe moeilijk typhon gaat worden straks....
Welke difficulty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Pheno79 schreef op maandag 02 april 2007 @ 16:21:
Ik ga eens een poging doen, die demo zal ik maar eerst eens proberen.
Heb geduld met deze game pheno, Skill system is even wennen.
Zodra je een build heb die je niet kan boeien begin op nieuw.

1ste build had ik een brigand, Diablo vond ik bowies leuk en dacht laat ik eens een bowie met TQ maken. Maar het trok me niet zo. Posion skills zuigen met TQ.

2de char een battlemage Melee geen summons.
Dual wield <- werk geining en is wel tof.
Fire damage 100 damage meer maar niet schrik barend veel.

2de char is veel leuker te spelen en zorgt ervoor dat ik blijf spelen.

D2 is wel verslavender hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Derr_Hans schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 09:28:

Houd er wel rekening mee dat die fire-boost op je melee in Normal leuk werkt en het makkelijk maakt, maar niet erg goed meeschaalt naar Epic moeilijkheid, laat staan naar Legendary. Nadeel van een absolute bonus... Hoewel je natuurlijk wel met je andere gear specifiek naar procentuele bonussen op firedamage kunt zoeken zodat die absolute bonus flink geboost wordt.

Heb zelf een Paladin character waar ik me wel goed mee vermaak. Veel punten in de diverse shield-skills gestopt, welke allemaal automatisch triggeren. Met speed-boosts erbij krijg je dan een beetje de speed-paladin uit D2: lekker hard in hoog tempo doortimmeren! ;) Zeker met de lightning boosts erbij voor extra damage en crowd-control.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:42
even een vraagje ?

Ik zit nu aan het eind van ACT 3 en ben door de geheime portel gegaan.
Maar hoe krijg ik dat eindbeest daar van dood?

ik ben een vechter op L34.

PS: ik spreel offline

[ Voor 13% gewijzigd door ravw op 03-04-2007 17:09 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Ik neem aan dat je op normal speelt? Als je op epic speelt is je level veelste laag.
Maar op te beginnen moet je veel health poitons bij je hebben vervolgens moet je gebruik maken van de shrines die er rond omheen staan. Verder moet je oppassen als hij die aanval met die vuur stenen doet want die killen je waarschijnelijk in 1 keer. Probeer een beetje rond de lopen en dan weer te hitten enz het blijft een kwestie van proberen.

Mocht het niet willen dan raad ik je aan om nog even een paar level hoger te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusteloos
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-10-2012
Beste tweakers,

Is het mogelijk in het spel om het dag en nacht cyclus op te heffen? Ik zou graag willen dat het in de wereld gewoon dag blijft. Dit i.v.m. met preformance problemen die enkel in de nacht cyclus optreden.
ini file wijzigen, trainer oid is welkom.

Ik had nog een ander vraag. Ik ben om het maar zo even te zeggen een casual gamer. Ik heb het bovendien erg druk met mijn studie/sport. Erg veel tijd heb ik dus niet om in een spel te steken.
Ik wil echter gewoon leuk kunnen gamen. Dus ben ik begonnen met een Warfare/Defense build die ik zo ff van het internet heb geplukt. Lekker makkelijk maaarrrr...

Ik wil een tweede karakter aanmaken, ook weer eentje die makkelijk te spelen valt, echter wil ik dit keer geen melee character maar iets in de richting van een mage.

Wat zou je me kunnen adviseren met het liefst ook nog is een premade build? --> titancalc

Alvast bedankt voor de moeite.

SPECS: Intel Core i8-1080 @ 8 x 6666MHz, 12GB DDR3-3200, 3DFX DOOVOO 7, GTX-ultra-CrossDressed 4GB, Aureal Vorte-1 A3D, 2x WD T-Rex SSD 1TB RAIDX, 80" Samsung 1200HZ UHDV 3D AMOLED-HYBRID, Apple iDon't, Windows PX Pro SP3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Derr_Hans schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 09:28:
[...]

Heb geduld met deze game pheno, Skill system is even wennen.
Zodra je een build heb die je niet kan boeien begin op nieuw.

1ste build had ik een brigand, Diablo vond ik bowies leuk en dacht laat ik eens een bowie met TQ maken. Maar het trok me niet zo. Posion skills zuigen met TQ.

Ik zeg ook proberen :P
Ik zal eerst eens kijken welke build een beetje te doen is, voordat ik me weer ergens in stort....zeg maar de hammerdin van Titan Quest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
In Titan Quest zonder de expansie is het geloof ik sinds patch 1.20 mogelijk om de dag/nacht cyclus uit te schakelen. Hoe en waar weet ik zo niet, omdat ik het zelf niet nodig had. Voor zover ik weet is het (nog) niet mogelijk om in de Immortal Throne expansie die dag/nacht cyclus uit te zetten.

Verder zou je een zoo-keeper build kunnen proberen (Summoner dus, oftewel nature + earth) om alles te focussen op pets die voor jou vechten terwijl je ze van afstand ondersteunt met healing spells en direct damage spells.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Die summoners blijven me wel achtervolgen :D
Nou ja, ik ken ze dan ook extreem goed, tenminste in D2.

In de demo vond ik die golem wel tof eigenlijk, ook met dat aansturen van die gast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:41
Auwww wat een heerlijk spel dit

Ik speel dit met 3 gasten over co-op internet en het is echt super. Beetje lullen met elkaar, wat drinken tussendoor en beetje hack en slashen! Zijn nu in egypte bij de piramides van Gizeh en allemaal rond de level 29. Erg vermakelijk en super leuk. Lang geleden dat ik zo lekker co-op heb gedaan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Pheno79 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 11:25:
Die summoners blijven me wel achtervolgen :D
Nou ja, ik ken ze dan ook extreem goed, tenminste in D2.

In de demo vond ik die golem wel tof eigenlijk, ook met dat aansturen van die gast :)
Als je uitbreiding set heb dan is een nature+dream ook leuk.
DE pet van dream geeft +40% extra "iets" aan alle pets :)

Nature met 2+ skills en maxed wolfs heb je 3 wolfs ipv 2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Ik heb gewoon een Hunter op level 65 en ik ben totaal kansloos tegen die 3 "sisters" ze blijven mij in 1x killen wat moet ik beginnen? Nu kan ik wel mer mijn warrior komen die 4x zoveel schade doet maar ik wil met mijn hunter er ook langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Wat voor hunter ben je?
Wat is je build etc en heb je degelijke (iedereen vertsaat hier wat anders onder hehe :P) gear?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Hunter + Defense, hele tracker's set heb ik met de bow of herakles , achilles spear, thornymaul's, anciles, pedant of immortal rage kortom keuse uit de beste items.
Ze blijven mij in 1x killen wat ik ook verander aan de gear.

En wat is dream precies voor een klasse? Meer de magic kant op of een vechter en wat raad je dan aan om te kiezen, intellegnce, strengths, of dexertry?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
Op normal nog, dus natuurlijk is het makkelijk. Ik zit nu in de laatste akte en ben toch al een paar keer doodgegaan helaas. 1 x was wel heel vervelend, ik had typhon net gedood (zonder zelf dood te gaan trouwens) en op het moment dat ik zijn sterf animatie zag kreeg ik nog een lading vuurballen vanuit de hemel op me, PATS dood..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Laatst online: 09:41
Hoezo grote typ-fout bug? :/ stilletjes* 7(8)7 *O*

Screentje!

Afbeeldingslocatie: http://img167.imagevenue.com/loc178/th_17126_dus.._122_178lo.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Metalbuster schreef op woensdag 04 april 2007 @ 17:27:
Hunter + Defense, hele tracker's set heb ik met de bow of herakles , achilles spear, thornymaul's, anciles, pedant of immortal rage kortom keuse uit de beste items.
Ze blijven mij in 1x killen wat ik ook verander aan de gear.

En wat is dream precies voor een klasse? Meer de magic kant op of een vechter en wat raad je dan aan om te kiezen, intellegnce, strengths, of dexertry?
En waar heb je je skillpoints in spear of bow?
Mja erg goede raad kan ik je voor die 'three sisters' eigenlijk niet geven want ze zijn solo echt ziekelijk moeilijk.. enige tip is met vrienden even samen of internet gamepje maken oid of iemand hier die je wil/kan helpen. (Ik wil je best wel helpen als je wil maar ik moet wel eerst IT reinstallen want ik kom niet meer online zonder dat IT freezed + gekloot met me videokaart..)

Dream kan beide zowel melee als caster. Beide is zeer sterk dus tis de vraag waar je voor gaat en wat je andere mastery is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

LOL... 557 armor.... heftig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Ik vond de 3 sisters met m'n Defender ook erg lastig. Wat ik WEL deed was zo'n scroll van summon cyclops afvuren, zodat ze niet alle drie op m'n vechtertje schoten. Op die manier kreeg ik 1 sister dood voordat m'n mannetje zelf de pijp uit ging. Daarna ging ik vlak bij de deur staan die achter je dichtvalt, zonder de kamer in te gaan. Ik had geluk dat één sister bij de deur kwam staan, zodat ik met afstands wapens een deel health kon weghalen en daarna in een shieldrush erop af en doorhakken tot die 2e ook dood was. Daarna was de derde nog wel ff aanpoten en potjes slikken, maar toen ging die uiteindelijk ook neer.

M'n tips zijn dus feitelijk: gebruik scrolls, en probeer tactisch te werk te gaan bij de ingang/uitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Heb het inmiddels al weer uitespeeld, heb maar 1 paarse item gevonden waar je niks aan hebt en een groene spear die beter is als Achilles Spear.

Maar kun je nu in act 1 bijvoorbeeld ook paarse items uit immortal throne vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Weet iemand waar ik naar toe moet om deze mission te doen?

Ik sta nu voor het stadje waar je die bewoners moest bevrijden.

Afbeeldingslocatie: http://img72.imageshack.us/img72/3661/screenshot00nx4.jpg

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Metalbuster schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 00:23:
Heb het inmiddels al weer uitespeeld, heb maar 1 paarse item gevonden waar je niks aan hebt en een groene spear die beter is als Achilles Spear.

Maar kun je nu in act 1 bijvoorbeeld ook paarse items uit immortal throne vinden?
Volgens mij is de kans heel klein want ik heb nog geen enkele IT item (legendary etc) buiten Hades en de Secret Passage om gevonden dus ga er maar neit van uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
ravw schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 03:59:
Weet iemand waar ik naar toe moet om deze mission te doen?

Ik sta nu voor het stadje waar je die bewoners moest bevrijden.
Je moet het hele stadje uitkammen, en dan vind je wat je zoekt! Probeer elke uithoek, kijk of je verder kunt komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:27
Is er eigenlijk ook een optie om de camera wat te draaien zodat je om je heen kan kijken (dus niet meer helemaal van bovenaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Nee....
Bart1983 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 16:05:
Is er eigenlijk ook een optie om de camera wat te draaien zodat je om je heen kan kijken (dus niet meer helemaal van bovenaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:02
Ik heb het spel ook gekcoht, en ben nu een level 26 Diviner (Spirit/Dream), en heb een DPS van rond de 350. Ik wil graag weten of dit een beetje fatsoenlijk is. :P

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Kunnen wij moelijk zeggen ligt eraan hoe jij je ventje hebt opgebouwd en of je misschien andere chars hebt die eventueel items zoude kunnen geven aan die char. Mijn char zat rond de 420dps daar.

Weet iemand waar de "guardien" zit van deze deur?

Afbeeldingslocatie: http://img58.imageshack.us/img58/4086/lockedpc6.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
Metalbuster schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 17:33:
Kunnen wij moelijk zeggen ligt eraan hoe jij je ventje hebt opgebouwd en of je misschien andere chars hebt die eventueel items zoude kunnen geven aan die char. Mijn char zat rond de 420dps daar.

[afbeelding]
Ja dat kan ik!
Om niet teveel te spoilen, moet je maar naar eerdere posts van mij kijken, dan kom je er vanzelf wel achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:02

[afbeelding]
Geen items gegeven aan mijn char, was eerste char ;) Ben wel aan het proberen DPs te maximaliseren, een paar notable finds zijn:

- Storm's Eye
- Quicksilver Bludgeon
- Wraith Cage met +28% attack speed
- Hale Engraved Ring met +26% power en 11% HP

(Deur weet ik niet, ben in act 3)

Mijn vorige karakter (Heb ooit illegaal gespeeld, ja, schande, maar wou eerst weten of het wat was en heb toen op uitbreiding gewacht) had volgens mij meer moeite als Summoner, en vond volgens mij minder leuke dingen.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

[afbeelding]
zie hier op pagina 32 waar gustaveau ook al vroeg naar die poort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Ja had het inmiddels gevonden, bij de 3e keer killen had ik de key al.
Maar wat heeft die Skeleton in die secret passage abnormaal veel hp, het lijkt mij dat alle bossen daar maker ofzo van het spel zijn ze hebben allemaal van die namen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Metalbuster schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 20:02:
Ja had het inmiddels gevonden, bij de 3e keer killen had ik de key al.
Maar wat heeft die Skeleton in die secret passage abnormaal veel hp, het lijkt mij dat alle bossen daar maker ofzo van het spel zijn ze hebben allemaal van die namen.
Ja, het is een Easter Egg. Iets vergelijkbaars zat ook in Dungeon Siege. Ook zo'n aparte plek waar de monsters de namen van de ontwikkelaars hebben, en waar je kewle loot kunt scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Zo zit nu ook al een tijdje in EPIC met een vechter level 44 :)

gaat best gemakkelijk moet ik zeggen alleen veel blauwe loot waar ik niets aan heb :(
loop met 30 potjes leven van de eene stad naar de andere :) op mijn sloffen.

hier een screenshots er van :)

Afbeeldingslocatie: http://img119.imageshack.us/img119/457/screenshot00ic4.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door ravw op 08-04-2007 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
En hier is die van mij, en ik geef toe, ik heb mijn character uit legendary gebruikt om goed te shoppen...
Na alle moeite die het kost om zover te komen vind ik het leuk om met zo'n templar te spelen en eindelijk de items te kunnen gebruiken!

Met dank aan mijn knuppel en schild kom ik een heel eind!
Afbeeldingslocatie: http://img263.imageshack.us/img263/6586/titan1kr3.jpg

Knuppel:
Afbeeldingslocatie: http://img117.imageshack.us/img117/562/titan2ra6.jpg

Schild:
Afbeeldingslocatie: http://img117.imageshack.us/img117/5494/titan3cm5.jpg

Heeft iemand trouwens een idee hoe ik mijn damage nog hoger kan krijgen? Ik weet niet zeker of dit straks voor legendary wel voldoende is.

Edit: die stomme plaatjes krijg ik maar niet goed in beeld...Dan maar ff zo totdat ik het wel weet!
Edit2: met wat afkijkwerk is het met gelukt!

[ Voor 34% gewijzigd door gustaveau op 10-04-2007 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
mwah er zijn verschillende mogelijkheden om je dps nog hoger te krijgen.
Het beste wat je kan doen is gewoon ff verder gaan met deze items die voldoen nog prima.
Later kan je dan gewoon wat ander spul aan passen.

Ik weet trouwens niet of je online speelt of niet en of je het wil spelen zonder te traden/items krijgen/whatever (sommige mensen willen dat) anders moet je maar een keer kijken of ik nog wat leuks heb :)
Sowieso qua amu's heb ik wel wat leuks maar ook wel armor ed. (al zijn athena's battle greaves en odysseus armor etc niet slecht :))

[ Voor 13% gewijzigd door psychoclown op 10-04-2007 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heb je in het vakje zitten onder je harnas? (die vlammende doodskop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 23:12:
[...]

Wat heb je in het vakje zitten onder je harnas? (die vlammende doodskop)
Dat is een artifact, die heb ik al een tijdje en voldoet ook eigenlijk niet meer:
Afbeeldingslocatie: http://img220.imageshack.us/img220/3941/titan4zj5.jpg
Ik ben nog op zoek naar de chaos cube, zodat ik deze kan maken, zegmaar de upgrade:
Afbeeldingslocatie: http://img214.imageshack.us/img214/4149/titan5ih9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
ben pas weer begonnen. Had het spel gekocht toen het uitkwam maar is toen in de kast beland. Daarna heeft world of warcraft mij te pakken gehad. Nu dus weer ff tussendoor aant spelen. Ben in 2 dagen l16 en zit nu in athene, in de tombs geloof ik. Zijn al verschillende blue en greens gedropt maar helaas niet voor mij (schild, helm, daggers, sword weet ik veel wat). Zit nog te hopen dat ik een mooie staf krijg. Ben nu spirit en heb ternion attack + upgrade bijna vol en mijn lichking ben ik nu aant uitbreiden. Heeft iemand nog tips voor mij. Toen ik het voor het laatste speelde had ik het idee dat ik er sneller doorheen walsde. Is ternion attack generfed?? of had ik toen wat andes wat ik nu niet meer weet. (bijv die ice shards uit storm). Mijn dps ligt geloof ik rond de 60 met staff. Is dat een btje fatsoenlijk??? geen idee meer.
Verder had ik voorheen een add-on waardoor mijn potions gestacked werden ipv dat ze teveel ruimte innemen. Iemand hier de naam van.
Nog een ander iets, ik blijf maar potions drinken (voornamelijk health) en dat was voorheen volgens mij ook niet. Heb echt het idee dat ik wat fout doe, maar weet niet wat :P Misschien niet meer overal snel doorheen jenken maar meer afwachten....nah dan maar potions slikken :P kost niets.
Owja een andere add on was dat ik legendary of epic items ook kon enchanten, iemand hier een naam van???
En ik wilde nog wat zeggen maar dat is me nu ff erbij ingeschoten, komt nog wel
edit: ik weet het weer :D
voorheen had ik een oude pc waarop ik dus niet optimaal kon spelen. Nu heb ik een nieuwe met:
Core 2 duo E6600
Ati radeon 1900XT (512MB)
2GB pc5300 (corsair)
raptor 10.000 rpm (waar titan quest op staat)
En nog schokt hij (als ik wel alles high zet, maar ook als ik wat minder vraag, op medium dus). Hoe kan dit :S lijkt me dat de hardware opstelling meer dan voldoende is. Ik heb helemaal niets hiernaast draaien (geen virusscanner, download programma of wat dan ook). Heb de nieuwste patch. Zou het zijn dat hij niet met een dual core overweg kan en hem als een 2.4Ghz processor ziet?

[ Voor 17% gewijzigd door thewizard2006 op 12-04-2007 10:01 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Die add-ons zitten in TQ Defiler... te vinden onder mods op de titanquest.net site/forum....

Ik heb zelf ook nog een keer wat mods uitgebracht zodat ze voor een van de patches werkten... Maar tegenwoordig gaat het zo snel met de updates van defiler dat ik het niet bij kon houden.

En over de performance problemen: daar heeft bijna iedereen last van... Ook daar is een tig pagina's thread van op de TQ forums... Ze zijn er kennelijk mee bezig maar ik geloof er geen bal van. Dit probleem was er n.l. in TQ ook al..

[ Voor 78% gewijzigd door Darth Malak op 12-04-2007 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
Mijn Templar heeft eindelijk epic gehaald, ging nog verassend makkelijk! Meeste moeite heb ik met Toxeus, dat skelet in die geheime passage. Daar ben ik een aantal keer heel dicht bij de dood geweest...
Nu even heel wat hades runs gaan doen om te kijken of ik nog wat leuke items kan vinden.

Trouwens, ik heb die skill colossus van de defense tree, maar het valt me op dat ik een fixed hoeveelheid helath erbij krijg, zou dat niet een percentage moeten zijn?

[ Voor 23% gewijzigd door gustaveau op 21-04-2007 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Nope tis fixed.
Weet trouwens niet of dat voor patch 1.2 ook zo was of dat ze het daarna veranderd hebben (das nogal lang geleden :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

LOL.... na al deze tijd nog steeds geen patch... hahahaha.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik speel dit spel nu ook al een tijdje (de laatste tijd wat minder).
Heb helaas gecheat met m'n karakter :( Kwam niet voorbij een punt in epic, dus heb m'n karakter 4 levels omhoog geholpen en extra resistance gear gekocht en toen lukte het wel. Waarschijnlijk had ik m'n karakter niet eens 4 levels omhoog hoeven te cheaten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Darth Malak schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 11:36:
LOL.... na al deze tijd nog steeds geen patch... hahahaha.....
Volgens mij zijn ze hard bezig met de patch.
Tijd geleden zijn ze veel bezig geweest met inventariseren wat er in de patch moet ed.
En dat is een hoop... het grootste probleem is nog wel rubberbanding + die map met cerberus (kan ff niet op de naam komen) is gewoon uitermate slecht gedaan (performance stort voor veel mensen daar compleet in, bij mij gelukkig niet) en dan nog de andere bugs zoals de bugged quests (Stygian Lurker en Hades'Generals) etc etc
Ik heb er iig wel vertrouwen in :) het was alleen wel leuk geweest als ze af en toe wat van zich laten horen zoals ze dat eerst deden

[ Voor 6% gewijzigd door psychoclown op 24-04-2007 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag voor het eerst Hades gepakt (op Epic), best een pittig gevecht! Ik was Typhon gewend als eindbaas en die gaat steevast binnen 10 seconden neer met mijn Oracle. Nu verder waar ik was gebleven op Legendary.

Wat ik wel vreemd vind, is dat ik al tweemaal een item ben kwijtgeraakt.. Gewoon ineens verdwenen. Eerst was het een groene crown, die ik bij de vorige patch al niet meer kon dragen omdat de requirements ineens veranderd waren (waarschijnlijk te sterk, had iets van +120% casting speed). Vandaag had ik ineens geen staf meer in mijn handen??? Vreemde zaken, hopelijk raak ik niet meer kwijt!

[Edit] Met genoeg vitality resistance gaat Hades helaas ook snel tegen de vlakte; dit reduceert zijn damage echt enorm. Eerst was ik in 1x dood als zijn magic me raakte, nu kan ik gewoon stil blijven staan.

[Edit2] Waar vind je nu eigenlijk de items om artifacts te maken? Behalve de scrolls ben ik nog helemaal niets tegengekomen..

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2007 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 17:08:
Waar vind je nu eigenlijk de items om artifacts te maken? Behalve de scrolls ben ik nog helemaal niets tegengekomen..
Tja, hangt helemaal af van de ingredienten die in de scroll staan. Een lesser artifact heeft naast de scroll meestal voltooide charms en relics nodig.
Voor Greater en Divine Artifacts staan vaak Lesser of Greater Artifacts op de ingredientenlijst. Dus dan moet je eerst een mindere artifact maken, welke dan weer als ingredient geldt voor een hogere artifact.

Een voorbeeld:
Heart of Earth (Greater Artifact) heeft nodig:
  • Sunstone (Lesser Artifact)
  • Molten Orb (Lesser Artifact)
  • Earthen Talisman (Lesser Artifact)
  • 500.000 gold
Sunstone heeft dan weer als ingredienten: (voltooid) Relic, (voltooid) Relic, (voltooid) Charm, 75.000 gold.
Molten Orb heeft als ingredienten: (voltooid) Relic, (voltooid) Charm, (voltooid) Charm, 75.000 gold.
Earthen Talisman heeft als ingredienten: (voltooid) Relic, (voltooid) Charm, (voltooid) Charm, 150.000 gold.
(welke relics en charms dat zijn staat in de ingredienten van de betreffende recipe.)

En er zijn ook weer Divine Artifacts die Greater Artifacts als ingredient hebben, dus dan kun je wel nagaan hoeveel je de game moet spelen wil je dat voor elkaar krijgen... ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Haay op 25-04-2007 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach so.. thanks! :) Dacht eerst dat het drops waren, die je nodig had.

Ik heb voornamelijk formules voor Divine Artifacts, dat zal dan komen doordat ik met mijn oude character verder ben gegaan op hogere moeilijkheidsgraad, denk ik. Nu snap ik in ieder geval hoe het werkt! Gelukkig heb ik de artifacts niet echt nodig tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Tis een behoorlijke klus hoor om alle lesser bij elkaar te sprokkelen :9
Divine/Greater Artifacts enough ook veel lesser maar mis er altijd een paar die bij mij niet willen droppen :D.
Ik vind wel dat de Divine formula's _veels_ te vaak droppen dat mag wel wat minder vaak :)
Het zijn er dan al niet heel veel (daar ik kan ik inkomen) maar doordat die zo ontzetten vaak droppen heb je tientallen dezelfde. Gelukkig kan je ze verkopen of aan lowlevel peeps uitdelen.
Laatst ook al voor sinterklaas gespeeld en een stuk of 5 nieuwe spelers (aan de gear te zien, ze waren ~40-50) bijna volledige legendary gear uitgedeeld van mijn tradechars. Maarja ze zitten nu alweer vol :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit nu in act 3 legendary, wat een ongelooflijk verschil met act 2 qua moeilijkheidsgraad. Moet echt op mijn tellen letten. Wat ik me afvraag: zijn anderen veel caster gear tegengekomen? Al vanaf het begin valt me op dat er bijna alleen maar (goede) melee items droppen, zoals zwaarden, bijlen, speren, armour en schilden. Hier heb ik dan ook tientallen items van liggen.. maar ik heb slechts 1x een paarse staf gevonden en daar had ik niet eens wat aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
in het begin van act 3 heb je de kans om een goede staff te vinden. Dit is de quest waar je de monsters op de farm moet doden. Er zitten altijd een paar casters tussen en deze kunnen leuke staffs droppen! Het vergt alleen wel veel geduld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speelt er hier nog iemand ? :P zo rustig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
Yep, still playing....

Nog niet helemaal uitgespeeld, maar ik zit nu in act 4 met mijn templar. Hij is nu level 60 en zit over de 5000 dps, eindelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D ik ben pas lvl 4 ^^ maar nog niet veel gespeeld omdat ik atm zoveel leuke spellen heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
Wat speel je verder nog dan?

Ik ben net maar eens begonnen aan AoE 3 en dan de uitbreiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eve online, Rose online, WoW ( heeeeeel soms) , Football manager 2005 ( wil 2007 maar ff doorsparen:P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Afgelopen weekend m'n Win-XP schijf geformatteerd en Windows Vista geïnstalleerd. Inmiddels ook Titan Quest + Immortal Throne geïnstalleerd. Wel super dat ik TQ en IT gewoon over de oude installatie (op m'n E: (games) schijf heen kon installeren, en vervolgens gewoon al m'n characters nog had! Uiteraard wel dankzij het feit dat ik "My Documents" op m'n D: schijf heb, terwijl ik Windows op C: heb staan. :) Na installatie van Vista ff My Documents naar m'n D: schijf verwijzen, en hoppa, alles werkte.

Kan nu in ieder geval ook weer TQ:IT verder spelen, onder Vista nu. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ja hier ook nog iemand die TQ/IT speelt :)
Laatste dagen niet veel gespeeld maar dat komt vooral door -hele leuke- herinneringen van Disneyland, waar ik vrijdag was, en dan doel ik niet alleen op het park :9

Ga zo weer even spelen, zal eens een start maken in Legendary met mijn 2e Spellbreaker (lvl 48)
Iemand die hier toevallig een Sword of Covu heeft liggen voor trade?

[ Voor 15% gewijzigd door psychoclown op 03-05-2007 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Als het goed is heb ik er nog eentje liggen in een caravan bij één van mijn ventjes ga zo even voor je kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Metalbuster schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 15:46:
Als het goed is heb ik er nog eentje liggen in een caravan bij één van mijn ventjes ga zo even voor je kijken.
Dat zou wel hard zijn want die zoek ik al een tijdje en vorige week (maandag t/m donderdag) 100 Legendary hadesRuns gedaan maar daar zat ie ook niet tussen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
Hheb je het secret level niet geprobeerd dan? Als je een build hebt die makkelijk toxeus aankan zou ik die altijd ff meepikken in je hades run!

Mijn ervaring is dat damage resistance erg handig is tegen toxeus, want volgens mij heeft hij een soort van thorns aura ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft nou het hoogste level van de hele wereld, zijn daar pics van???
Ik kan niks vindn in de titanquest vault op ign.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2007 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
gustaveau schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 18:29:
Hheb je het secret level niet geprobeerd dan? Als je een build hebt die makkelijk toxeus aankan zou ik die altijd ff meepikken in je hades run!

Mijn ervaring is dat damage resistance erg handig is tegen toxeus, want volgens mij heeft hij een soort van thorns aura ofzo.
SP kan ik makkelijk aan maar meestal te lui om snel die run te maken vind ik te ver lopen :P
Ook niet elke high lvl char van mij heeft 'The Overlord' en 2 vrienden waar ik het eerst veel mee speelde (allebei ingame ontmoet) zijn opeens van de aardbodem verdwenen :P
Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 18:30:
Wie heeft nou het hoogste level van de hele wereld, zijn daar pics van???
Ik kan niks vindn in de titanquest vault op ign.
Er is niet iemand met hoogste lvl. Max lvl is 75 en dat hebben wel meerdere mensen alleen moet je wel ff flink doorzettingsvermogen hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door psychoclown op 03-05-2007 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Heb inderdaad een "sword of cofu" in mijn locker zitten moet je maar kijken waneer je kan ruilen voor iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 19:48:
[...]

SP kan ik makkelijk aan maar meestal te lui om snel die run te maken vind ik te ver lopen :P
Ook niet elke high lvl char van mij heeft 'The Overlord' en 2 vrienden waar ik het eerst veel mee speelde (allebei ingame ontmoet) zijn opeens van de aardbodem verdwenen :P

[...]

Er is niet iemand met hoogste lvl. Max lvl is 75 en dat hebben wel meerdere mensen alleen moet je wel ff flink doorzettingsvermogen hebben.
ijn daar screens van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Metalbuster schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 19:53:
Heb inderdaad een "sword of cofu" in mijn locker zitten moet je maar kijken waneer je kan ruilen voor iets.
Ok vet, zoek je iets in het bijzonder?
En zeg maar wanneer jij kan/wil :)

@ Striker

Dan zou je even moeten een search moeten doen op titanquest.net daar was iemand die zijn lvl 75 had gepost. Kan het zo gauw even niet vinden ben nog zoekende tho ;)

[ Voor 23% gewijzigd door psychoclown op 03-05-2007 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Ja, ik kan elke avond wel behalve in het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
[quote]psychoclown schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 19:48:
[...]

Je kunt de overlord ook gewoon via de locker uitwisselen hoor..! Scheelt heel wat moeite denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
gustaveau schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 06:48:
[quote]psychoclown schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 19:48:
[...]

Je kunt de overlord ook gewoon via de locker uitwisselen hoor..! Scheelt heel wat moeite denk ik zo.
Ok dat wist ik dan niet maar dat maakte nog echt veel uit want ik deed die HadesRuns met mijn haruspex en die heeft 'the overlord'. Gister toevallig wel nog een 4e 'the overlord' gevonden en die heeft mijn 2e spellbreaker nu.. Wel grappig deed ook even voor de fun SP in epic en toxeus was in 2 hits dood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
En merkte je ook iets van een thorns aura ofzo?
Ik heb altijd dat wanneer ik hem raak, er ook bij mij leven afgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 20:10:
[...]

Dan zou je even moeten een search moeten doen op titanquest.net daar was iemand die zijn lvl 75 had gepost. Kan het zo gauw even niet vinden ben nog zoekende tho ;)
Jammer, ik kon hem ook niet vinden, ik zou het wel willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
gustaveau schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 12:52:
En merkte je ook iets van een thorns aura ofzo?
Ik heb altijd dat wanneer ik hem raak, er ook bij mij leven afgaat.
Die Spellbreaker waarmee ik die run even deed is een dikke lifeleech build.
Ik gebruik ook zo goed als geen pots want het komt er allemaal net zo hard weer bij :)
Dus ik merkte daar niks van, weet wel wat je bedoelt tho en dat is erg irritant :P
Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 13:19:
[...]

Jammer, ik kon hem ook niet vinden, ik zou het wel willen zien.
Nee kon hem niet meer terug vinden en kan ook niet op z'n acc name komen.
Maar vraag me eigenlijk wel af wat je daar zo graag aan zou willen zien :)
Ok het vergt aardig veel geduld/doorzettingsvermogen maar hij heeft niet betere gear dan elk andere speler die al lang speelt. Je hebt natuurlijk wel meer skillpoints / attr points en vooral die attr points zijn erg lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Depress
  • Laatst online: 25-08 14:07
Zojuist weer TQ geinstaleerd nu ik Vista draai. Begin met spelen en binnen 15 minuten stopt hij met werken.
Ik geupdate naar 1.3 maar dat is niet echt bevordelijk geweest, hij knalt er nu binnen 5 minuten al uit.

Is er een speciale vista patch beschikbaar voor TQ of wat moet ik doen om het weer werkend te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Depress schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 15:54:
Zojuist weer TQ geinstaleerd nu ik Vista draai. Begin met spelen en binnen 15 minuten stopt hij met werken.
Ik geupdate naar 1.3 maar dat is niet echt bevordelijk geweest, hij knalt er nu binnen 5 minuten al uit.

Is er een speciale vista patch beschikbaar voor TQ of wat moet ik doen om het weer werkend te krijgen?
Probeer eens als 'administrator' te openen en kijken of het dan werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb misschien een beetje noobistische vraag maar:

Als je de TQ basic+expension set koopt kan je dan ook alleen de normale TQ spelen zonder expension? Dit wil ik graag weten omdat we met meerdere gaan spelen waarvan sommige misschien alleen de normale TQ hebben.

Thanks in advance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Ja dat kan :) Alleen mot je dan wel een nieuw ventje maken als je die al naar IT heb geimport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Depress
  • Laatst online: 25-08 14:07
psychoclown schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 16:52:
[...]

Probeer eens als 'administrator' te openen en kijken of het dan werkt?
Al geprobeerd. Ik heb de 158.18 forceware drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Depress schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 15:54:

Waar installeer je TQ op je PC? Ikzelf draai Vista Home Premium en TQ(+IT) draait prima hier met de standaard 1.3 patch. Maar ik heb dus wel Vista op C:, m'n geïnstalleerde programma's op D:\Program Files en m'n games op E:\. Dus bij mij staat TQ op E:\Titan Quest en TQIT op E:\Titan Quest Immortal Throne. En mijn "My Documents" staat bij mij ook op m'n D: schijf. Dus ook My Documents\My Games\Titan Quest ... Ik probeer altijd m'n C: dir zo schoon mogelijk te houden en het zoveel mogelijk exclusief voor m'n OS te houden.
TweakJerommeke schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 17:35:
Ja dat kan :) Alleen mot je dan wel een nieuw ventje maken als je die al naar IT heb geimport.
Niet waar. Je importeert je ventje (of vrouwtje) van TQ naar TQ:IT en daarmee wordt feitelijk een kopie van je ventje (of vrouwtje) gemaakt in de TQ:IT setting. Maar je oorspronkelijke ventje (of vrouwtje ;)) is nog steeds beschikbaar als je de 'vanilla' TQ opstart.

[ Voor 19% gewijzigd door Haay op 29-05-2007 21:38 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste