[PC-RPG] Titan Quest [Deel 3] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 20.097 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Depress
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-08 14:07
Gewoon om de standaard locatie. Ik draai wel Vista Enterprise x64, dus misschien heeft dit de oorzaak maar lijkt me juist zeer sterk. Hij draaide op XP Pro x64 namelijk perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Ik heb een raar probleem in Titan Quest :'(

ik heb het al vaker gespeeld op deze laptop, maar vanwege problemen was ik 4 maand geleden genoodzaakt op Windows XP er opnieuw op te zetten. Niks aan het handje.

Gisteren wou ik Titan Quest weer eens installeren, dus ik pak mijn DVD en stop hem in de laptop. Nog niks aan de hand. Ik denk, nouja..het spel crashte nogal vaak dus update maar naar de nieuwe versie (standalone patch 101 naar 1.30). Geupdate en alles ging goed. Ik starte het spel en ook dat ging allemaal vlekkeloos, totdat ik merkte dat mijn muis soms inneens heeeeeel langzaam voort beweegt. Als ik de muis dan naar links beweeg doet de cursor er letterlijk 13 seconden over om daar te komen, dit gaat gepaart met veel schokken. Ik denk nog: "misschien gebeurt dit alleen in het menu", ik start dus een nieuw spel in Titan Quest in de hoop dat het over zal gaan. Maar helaas, het probleem blijft: de muis blijft ook tijdens het spelen vaak inneens heel langzaam gaan en daarna weer normale snelheid. Dit is echt irritant omdat ik zo geen vijandjes kan verslaan (de muis stottert steeds en dus is het aanklikken moeilijk en irritant). ik denk: verwijder het spel weer en update niet na 1.30. Dus dat gedaan. Maar ook naar een reinstal blijft de muis in Titan Quest langzaam gaan. Alleen in TQ doet het probleem zich voort, in Windows en andere spellen (Anno 1701, Empire Earth 2, Jade Empire enz) heb ik er echt geen problemen mee. Nou weet ik wel dat deze laptop niet echt super snel is, maar Titan Quest heeft voor de herinstallatie van Windows XP (ongeveer 4-5 maand geleden) wel altijd goed gedraaid. Heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn en hoe ik het eventueel kan oplossen? Misschien maar weer een schone Windows installatie? :P

Alle achtergrond programma's zijn al zoveel mogelijk gedeactiveerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
Depress schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 09:07:
Gewoon om de standaard locatie. Ik draai wel Vista Enterprise x64, dus misschien heeft dit de oorzaak maar lijkt me juist zeer sterk. Hij draaide op XP Pro x64 namelijk perfect.
Probeer eens TQ en TQ:IT te installeren op een andere partitie dan de standaard locatie. In Vista is de C:\Program Files\ map namelijk beveiligd. Programma's die daar geïnstalleerd zijn hebben geen schrijfrechten in hun eigen map. En volgens mij heeft TQ daar dan wel een probleem mee, omdat die bij elke actie van jou als speler een save-game-state maakt.

Zoals ik al zei, bij mij op Vista draait TQ (en TQ:IT) helemaal prima. Maar dus wel op m'n E: partitie geïnstalleerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is dit al eens gevraagd en beantwoord maar is/zijn er tijdens multiplayer sterkere/meerdere beesten (ala Diablo 2)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Hoe bedoel je? Als er meerdere mensen in een server zitten?
Als je dat bedoelt, ja dan gaat de moeilijkheidsgraad een tikje omhoog maar vooral de bosses worden iets sterken. Alleen merk je daar niet echt heel veel van als je goed equip hebt / skills gebalanceerd en van normaal (50 - 60 of hoger uiteraard) lvl bent.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:07
Ik zit met een hele kar vol met relic en wapens, iemand zin in een trade ? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Gipsy King schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 21:39:
Ik zit met een hele kar vol met relic en wapens, iemand zin in een trade ? >:)
Denk eerlijk gezegd ook niet dat zoveel mensen hier nog daadwerkelijk spelen.
Zelf heb ik ook al weer een paar weken niet meer gespeeld. Nu dat ik er ook achter ben gekomen dat er geen patch meer zal komen omdat de publisher de kraan heeft dicht gedraaid door te 'weinig' verkopen van de exp zal ik het sowieso niet snel meer oppakken.
Tot nu toe had ik altijd nog de hoop op een patch vooral ook dat het zo lang zo stil was bij IL. Super veel last van bijv. rubberbanding had ik niet maar er zaten nog wel een groot aantal bugs in die (imo) echt opgelost moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Idd domme actie van THQ :( Maar Ironlore kan toch zelf een patch maken neem ik aan of zijn ze al aan een nieuw project bezig met het hele team? Way to go... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
TweakJerommeke schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 23:57:
Idd domme actie van THQ :( Maar Ironlore kan toch zelf een patch maken neem ik aan of zijn ze al aan een nieuw project bezig met het hele team? Way to go... :/
Ja kan... maar niet zonder publisher die geld toegooit want zij kunnen wel een maand aan een patch werken maar ze verdienen niks en er moet toch brood op de plank komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Das niet leuk om te horen ?? er zou gewerkt worden aan Titan Quest 2 met DX10 support....

strak is dat ook van de baan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
ik ben erg op zoek naar een aantal formules of desnoods complete artifacts namelijk: Elemental rage, Icon of Zeus en Soul Blight. Heeft iemand een of deze allemaal voor mij of wil iemand ruilen? heb zelf een heel aantal lesser, greater en divine formules en ook een grote hoeveelheid epics en legendaries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Ik heb een uurtje geleden TitanQuest + IT verwijderd heb de savegames nog snel opgeslagen op een USB voor als ik ooit nog eens ga spelen. Het is wel jammer dat vooral IT niet is aangeslagen had nog heel graag een nieuwe patch gezien voor de hoeveelheid bugs wat er nu in zit, ook de performance mag een heel eind omhoog gekrikt worden aangezien ik met mijn 8800GTS nog dezelfde FPS heb als met mijn oude 7800GTX (alleen het geval bij TQ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
PainkillA schreef op zondag 01 juli 2007 @ 15:01:
ik ben erg op zoek naar een aantal formules of desnoods complete artifacts namelijk: Elemental rage, Icon of Zeus en Soul Blight. Heeft iemand een of deze allemaal voor mij of wil iemand ruilen? heb zelf een heel aantal lesser, greater en divine formules en ook een grote hoeveelheid epics en legendaries.
Haha ik heb ook wel relics, en artifacts maar ben pas weer begonnen met een level25 caracter,

heb weinig wat jou een plezier kan doen denk ik zo :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
Tja, voor de hack & slash liefhebbers (en ik neem aan dat iedereen die TQ heeft gespeeld daar toch wel onder valt) is het misschien gewoon tijd om uit te kijken naar andere in ontwikkeling zijnde games in dit genre?

Sowieso natuurlijk Hellgate:London van de mensen die ons Diablo 1 en Diablo 2 hebben gebracht. En van diezelfde makers ook het kleinere hack & slash spelletje Mythos dat meer Diablo-achtig zal worden.

En hebben we nog Sacred 2 dat ook in ontwikkeling is, en dat er ook prima uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Haay schreef op zondag 01 juli 2007 @ 22:21:
Tja, voor de hack & slash liefhebbers (en ik neem aan dat iedereen die TQ heeft gespeeld daar toch wel onder valt) is het misschien gewoon tijd om uit te kijken naar andere in ontwikkeling zijnde games in dit genre?

Sowieso natuurlijk Hellgate:London van de mensen die ons Diablo 1 en Diablo 2 hebben gebracht. En van diezelfde makers ook het kleinere hack & slash spelletje Mythos dat meer Diablo-achtig zal worden.

En hebben we nog Sacred 2 dat ook in ontwikkeling is, en dat er ook prima uit ziet.
Tja het is gewoon jammer dat het zo gelopen is want heb er toch zeker heel wat plezierige! uurtjes in gestoken. Maar goed er zijn een aantal zeer belovende games in aantocht met name Hellgate: London spreekt mij erg aan :) Het wordt sowieso een drukke tijd want opeens komen er weer leuke games aan dat is het afgelopen jaar toch wel even anders geweest (imo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkcarlaza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 20:29
Hellgate:London is geen Diablo! zeker niet als je het vergelijkt met Titan Quest. Tis ff wennen die romeinse oudheid, maar al snel merk je dat er meer op aarde leeft dan in je wildste fantasieen tot uiting kan komen.
Heb de game eerst van het net geplukt, kon de online filmpjes niet echt waarderen, geen duidelijk beeld van hoe het voelt deze game te spelen. Wilde toch een beetje een idee hebben van het spel voor ik er geld in stop. Dus na een zooi sceletjes ditmaal voorgoed het hiernamaals in gehakt te hebben, heb van het weekend direct 2 van die lelijke DVD-hoesjes (waar zijn de kartonnen dozen???) gehaald, één voor mij en één voor m'n maat, hopen dat ie rpg hack & slash kan waarderen :p Eindelijk legaal gamen, het kan weer. Moet er wel bij zeggen dat er wat meer variatie in diablo zit qua beeld detail. Niets dan lof over de grafische kwaliteit, mijn xp3200+ en 7900GS trekken het niet zonder moeite (af en toe zoals bij het in en uit POI-caves wat korte haperingen, in stadjes ook) op 1280*1024, wel alle settings max natuurlijk (zijn er niet zoveel).
Tofste detail uit de game, het filmpje dat je telkens ziet wanneer je TQ opstart, aan het einde rent die gozer op die Telkine af en schreeuwt, vooral de aller aller laatste blik die je met lage contrast nieteens ziet, die is zo tof. Kijk goed bij de laatste frame van dit fimpje naar de kop van die kerel, wat een doorzettingsvermogen en woede ineen. leuk gedaan, kwaliteits team THQ, ode.

edit:
er... hoezo TQ oud, heb pas 2 dagen in bezit... hmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
vind er juist een heel aantal verbeteringen tegenover D2 in zitten zoals artifacts, masteries combineren, skills point redistribueren, hogere moeilijksheidsgraden ook nieuwe item art en het is gewoon zo verslavend:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
PainkillA schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 16:34:
vind er juist een heel aantal verbeteringen tegenover D2 in zitten zoals artifacts, masteries combineren, skills point redistribueren, hogere moeilijksheidsgraden ook nieuwe item art en het is gewoon zo verslavend:P
Hogere moeilijkheidsgraden vind ik nog wel meevallen, als ze ooit nog TQ2 maken laat ze dan aub nog een 4e moeilijkheidsgraad erbij plakken want legendary was 4/5 van de tijd simpel (aangenomen dat je met meer mensen speelt :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
psychoclown schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 19:34:
[...]

Hogere moeilijkheidsgraden vind ik nog wel meevallen, als ze ooit nog TQ2 maken laat ze dan aub nog een 4e moeilijkheidsgraad erbij plakken want legendary was 4/5 van de tijd simpel (aangenomen dat je met meer mensen speelt :))
sorry had zin een beetje raar geformuleerd, bedoelde dat je ook op hogere moeilijkheidsgraden nog andere item artt hebt. In D2 heb je in altijd dezelfde art alleen andere stats. Dus een leren vest met een hogere armorwaarde dan een full metal plate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
PainkillA schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 17:17:
[...]

sorry had zin een beetje raar geformuleerd, bedoelde dat je ook op hogere moeilijkheidsgraden nog andere item artt hebt. In D2 heb je in altijd dezelfde art alleen andere stats. Dus een leren vest met een hogere armorwaarde dan een full metal plate.
Ow zo ja, ja dat is wel nice alleen zijn de items van IT beter balanced vind ik.
Daar zijn de meeste items aan elkaar gewaagd en dat is bij vanilla TQ wel even anders :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
ben net een paar dagen bezig met het spel, kzit nu in Delphi, en ben lvl 13 conqueror. Het gaat dus wel lekker :) Heb aardig wat vette gear verzameld al, oa een 52pt armor, helm, etc. Alleen jammer dat ik nog geen mooi schild heb, loop nog steeds rond met een reinforced ash buckler meen ik. Ik vind het een erg toffe game moet ik zeggen; hiervoor de demo uitgespeeld, maar die blijkt toch wel erg kort :) Die cyclops die je tegenkomt vlakbij de brug naar athene is wel tof, ik schrok me echt kapot dat ie daar aan kwam dreunen hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Het word nog veel mooier qua monsters, en wacht maar wat voor een items je krijgt als je eenmaal in legendary zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:45

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Metalbuster schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 23:54:
Het word nog veel mooier qua monsters, en wacht maar wat voor een items je krijgt als je eenmaal in legendary zit.
Ik ben nu een aardig eind in TQIT, maar ben eindelijk een zeer moeilijke hindernis tegen gekomen: de Aechean pass. Ik overleef de eerste wave, maar dan zijn de meeste van mijn helpers (leger-geesten) dood en mag ik de tweede en derde wave alleen opknappen met mijn liche king en af en toe een scroll .... dat is haast niet te doen. Iemand hier tips voor?

Verder vraag ik me af wat het spelen op een moeilijker level bijdraagt aan de spelvreugde. Heb je dan niet het idee dat je alles al gezien hebt maar dat alleen de monsters moeilijker en de loot beter worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Ja en zoveel beter wordt de loot niet. En dit zeg ik als iemand niet de originele TQ 3x compleet rond gespeeld heeft (vraag me niet waarom, ik snap het zelf ook niet meer)...

En de loot in TQIT was zo mogelijk nog bedroevender. En dan vooral het aantal onbruikbare items... zoals een melee character hebben en alleen maar caster items vinden... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik heb het meer andersom... ik gebruik voornamelijk mijn staf en iceshards, en vind een boel melee wapens die wel aardig lijken maar die ik niet kan gebruiken omdat ik niet genoeg strength heb. Ik laat deze side quest even zitten (en misschien Hades quest ook, ik mis na een herstart ineens de moonstone), en ga de main quest uitspelen. Daarna kijk ik wel of ik nog zin heb om hem nog een keer te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Darth Malak schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 17:19:
Ja en zoveel beter wordt de loot niet. En dit zeg ik als iemand niet de originele TQ 3x compleet rond gespeeld heeft (vraag me niet waarom, ik snap het zelf ook niet meer)...

En de loot in TQIT was zo mogelijk nog bedroevender. En dan vooral het aantal onbruikbare items... zoals een melee character hebben en alleen maar caster items vinden... :(
Maar er bestaat ook nog zoiets als traden he :)
Zelf nooit echt probs gehad met loot die niet bij mijn chars past en daarbij gear genoeg :P
Mss toch eens op deze nieuwe pc installeren TQ/IT is toch wel de hack&slash game van dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat verhaal van die loot snap ik niet. Ik heb een lvl 30 prophet, een level 30 diviner en ene level 65 spellbreak, ern ze zijn alle drie vunzig goed uitgerust. het spellbreakertje gaat vrolijk naar de 10.000+ DPS als ze lekker aan het meppen gaat. M'n diviner beukt er voor een lvl 30 charactertje ook redelijk op los, ik meen dps in de 400 en elke vierde tik is een gezinsverpakking pijn.
Allene m'n iceshards van m'n prophet doen te weinig damage omdat ik geen goeie items voor die class heb, maar ik had ook niet echt zin daar naar te zoeken: ik vnind het niet leuk spelen.

Maar gebrek aan items... sorry maar dan moet je wat langer doorspitten. tuurlijk zijn er ook items voor andere classes, maar er komt zat voorbij. Wel effe opletten op wat goed is en wat niet; sommige spellcaster items zijn uitstekend voor meppertjes en vice versa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 20:06:
Dat verhaal van die loot snap ik niet. Ik heb een lvl 30 prophet, een level 30 diviner en ene level 65 spellbreak, ern ze zijn alle drie vunzig goed uitgerust. het spellbreakertje gaat vrolijk naar de 10.000+ DPS als ze lekker aan het meppen gaat. M'n diviner beukt er voor een lvl 30 charactertje ook redelijk op los, ik meen dps in de 400 en elke vierde tik is een gezinsverpakking pijn.
Allene m'n iceshards van m'n prophet doen te weinig damage omdat ik geen goeie items voor die class heb, maar ik had ook niet echt zin daar naar te zoeken: ik vnind het niet leuk spelen.

Maar gebrek aan items... sorry maar dan moet je wat langer doorspitten. tuurlijk zijn er ook items voor andere classes, maar er komt zat voorbij. Wel effe opletten op wat goed is en wat niet; sommige spellcaster items zijn uitstekend voor meppertjes en vice versa.
Mijn level 39 figuur (met water/ijs en undead spells) doet iets van 380 DPS. Ik kijk bij alle loot of het meer DPS oplever (evt in combinatie met relics e.d.), maar hoger kon ik nog niet komen. Misschien heb ik niet de goede bonusitems?
Ik heb bij mijn Caravanman een shitload aan relics (al dan niet compleet). Ik ben er nog niet helemaal uit of het nou handiger is om een blauw item te pakken met bijv 5 eigenschappen, of een gele en die te pimpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Welke Difficulty zit je met je char?
Want de gear wordt al snel beter in epic en verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

psychoclown schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 20:40:
Welke Difficulty zit je met je char?
Want de gear wordt al snel beter in epic en verder :)
Aan het eind van het hades gedeelte op makkelijk. Ik ben nog aan het twijfelen of ik epic ga doen. Ws begin ik wel, maar als het meer van het zelfde is ga ik niet weer de hele map uitpluizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
gwystyl schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 21:23:
[...]

Aan het eind van het hades gedeelte op makkelijk. Ik ben nog aan het twijfelen of ik epic ga doen. Ws begin ik wel, maar als het meer van het zelfde is ga ik niet weer de hele map uitpluizen.
Dan is de tijd ongeveer rijp om naar epic te gaan. Enja dat is meer van hetzelfde maar je hoeft echt niet alle hoeken enzo te checken hoor gewoon doorheen knallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkcarlaza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 20:29
Ik ben van plan een setje te gaan maken van wat armour, wil graag Ramses set. Heb zojuist de helm gevonden, nu nog wat andere erbij. Alleen ik vraag mij dus af, moet ik nu steeds een beetje in het zelfde gebied farmen of zal de chest net zo goed ergens totaal anders kunnen droppen?
Wil ook wel de Silent Runners voorzien van de 3 andere bijpassende armour, maar die heb ik een paar honderd kilometer terug gevonden. Zelfde vraag, moet ik terug om de bijpassende spullen te vinden zodat ik een set kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Het is allemaal random maar als de armor uit normal komt moet je wel in normal farmen, zelfde geldt uiteraard voor de 2 andere difficulties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag dames,

Ik ben nu lvl 24 en ben net van de Chinese muur. Er is alleen 1 probleem. Er komt dat een groepje draken op me af komt en mij allemaal een pets verkopen ben ik dood. Nu wilde ik graag weten welk lvl jullie zijn op diezelfde plek als ik.

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 19:21:
Dag dames,

Ik ben nu lvl 24 en ben net van de Chinese muur. Er is alleen 1 probleem. Er komt dat een groepje draken op me af komt en mij allemaal een pets verkopen ben ik dood. Nu wilde ik graag weten welk lvl jullie zijn op diezelfde plek als ik.

Groeten
Pfff, dat is al een tijdje geleden, maar volgens mij was ik niet veel hoger dan jij toen ik daar was. Ik heb al wel een hele tijd de liche king standaard om me heen hangen, die kan wat beestjes afleiden. Verder is het voor mij een goede taktiek om de beestjes uit te lokken, weg te rennen en zodra ze omdraaien omdat ze te ver uit hun oorspronkelijke positie zijn de achterste af te maken. En dat dan tot alle beesten dood zijn. Als je relatief sterk bent tov de beesten hoeft dat uiteraard niet, maar als ze je inderdaad snel dood meppen kan het handig zijn. Rondjes om ze heen draaien of ranged attacks uitvoeren wil ook wel eens helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 19:21:
Dag dames,

Groeten
Opzich is dat wel normaal maar ik weet niet hoe diep jij in de items zwemt en wat voor char je bent etc etc. Mss wat meer info met ook graag een link naar je masteries (titancalc.com en link verkleinen met tinyurl.com) dan kan ik al wat beter zien hoe jij ervoor staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

psychoclown schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 20:58:
[...]

Opzich is dat wel normaal maar ik weet niet hoe diep jij in de items zwemt en wat voor char je bent etc etc. Mss wat meer info met ook graag een link naar je masteries (titancalc.com en link verkleinen met tinyurl.com) dan kan ik al wat beter zien hoe jij ervoor staat :)
Nice.... ik ga die titancalc ook eens loslaten op mijn karakter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is de link die ik kreeg:

http://www.titancalc.com/...3-0-0-0-6-0-8-0-0-0-2-0-0

Welke skills kan ik beter achterwegen laten die ik nu geselecteerd heb en welke kan ik daar het beste voor in de plaats doen?

Mijn tweede vraag is waar de savegames staan van Titan Quest Immortal Throne?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2007 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 00:45:
Dit is de link die ik kreeg:

http://www.titancalc.com/...3-0-0-0-6-0-8-0-0-0-2-0-0

Welke skills kan ik beter achterwegen laten die ik nu geselecteerd heb en welke kan ik daar het beste voor in de plaats doen?

Mijn tweede vraag is waar de savegames staan van Titan Quest Immortal Throne?
Tweede vraag:
<Mijn Documenten>\My Games\Titan Quest - Immortal Throne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank u!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
De meeste skills die je hebt gekozen zit je wel goed mee alleen er zijn een paar dingen die ik zelf anders zou doen, danwel door ervaring danwel doordat andere skills voor dit lvl beter zijn.
Zo zou ik niet meer punten in colossus en rally stoppen op dit moment meer heb je nu niet gauw nodig. De Adrenaline tree is wel goed meer zou ik er ook niet instoppen. Quick recovery heb ik zelf niks mee eigenlijk en vind dat imo dus ook waste of points. Erg lekkere skill die jij (nog) niet hebt is focus, stop 1 punt in battle awareness en max geleidelijk aan focus (d.w.z. maxen op lvl 24 kan maar niet noodzakelijk). Batter heb je al gekozen, erg lekkere skill en ook shield charge is aan te raden maar niet nodig voor nu. Shield smash heb ik ook niet zoveel mee op latere lvl's zul je dat nauwelijks merken concussive blow geeft dan mijn voorkeur net als pulverize en disable.
In de mastery tree van rogue zou ik nog wat meer stoppen en sowieso 4 van de 5 punten uit envenom weapon halen. Alleen de laatste skill is erg leuk de andere 3 heb je niks aan als je niet veel met poison doet (weinig dmg, waste of points imo) je kan dus 1 punt in envenom laten en de middelste 2 kan je open laten (gelukkig) en gelijk doorgaan voor mandrake. Throwing knife en lay trap etc zijn niet zo super of geschikt voor jou char stop daar dus geen punten in. Zelfde geldt voor disarm traps en poison gas bomb, flash powder kan leuk zijn maar als je mandrake al hebt is het overbodig verder is mandrake ook nog eens beter imo. Blade honing, Calculated strike en Lethal strike zijn dé skills van de rogue mastery maar je moet wel een sword usen en is dan ook sterk aan te raden wil rogue niet als een appendix achter defense aanhangen.

Verder komt het aan op attribute points goed indelen en goede gear al is dat niet zo moeilijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt! Ik heb Pulverize ook nog gekozen mede daardoor sta ik nu tegen het monster van de berg Olympus waar ik nu kapot geslagen wordt, geen idee hoe ik dit aan moet pakken.

Maar bedankt voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triekwel
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-04-2023
Sorry voor de noob vraag, maar ik ben net begonnen heb m'n eerste kist geopend en er vallen flessen uit. Ik heb geen idee hoe ik die op moet rapen?

Is er ergens een introductie voor noobs?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

triekwel schreef op maandag 30 juli 2007 @ 00:40:
Sorry voor de noob vraag, maar ik ben net begonnen heb m'n eerste kist geopend en er vallen flessen uit. Ik heb geen idee hoe ik die op moet rapen?

Is er ergens een introductie voor noobs?

Thanks
Als je Alt indrukt zie je welke items er op de grond liggen doordat er tekstlabels verschijnen. Als je daar dan op klikt kan je ze oppakken. met Z zie je ook gebroken items, met X alleen de items die meer waar zijn (te herkennen aan gele, blauwe of groene letters)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Zelf heb ik een vraagje nu, heb dus gister TQ/IT weer eens geinstalleerd en de savegames ed. gekopïeerd van de ext HDD naar de HDD tot zover alles goed. Het probleem is alleen dat de caravan helemaal leeg is bij elke char (en dat zijn er een hoop, veel banks enzo), is die niet te kopïeren?

Ik was altijd in de veronderstelling dat dat gewoon meekopïeerde maar nog nooit gezien tho.
Zou wel jammer zijn als ik 1/3 van mijn schat kwijt ben paar honder legendary items, paar honderd completed runes, bijna alle formula's en zo'n 40 lesser artifacts (which means it will prob take even longer now to make divine artifacts).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

psychoclown schreef op maandag 30 juli 2007 @ 10:03:
Zelf heb ik een vraagje nu, heb dus gister TQ/IT weer eens geinstalleerd en de savegames ed. gekopïeerd van de ext HDD naar de HDD tot zover alles goed. Het probleem is alleen dat de caravan helemaal leeg is bij elke char (en dat zijn er een hoop, veel banks enzo), is die niet te kopïeren?

Ik was altijd in de veronderstelling dat dat gewoon meekopïeerde maar nog nooit gezien tho.
Zou wel jammer zijn als ik 1/3 van mijn schat kwijt ben paar honder legendary items, paar honderd completed runes, bijna alle formula's en zo'n 40 lesser artifacts (which means it will prob take even longer now to make divine artifacts).
Die caravan heeft ook een gedeelte die je kan delen met andere karakters. Misschien zit de inventaris daarvan niet opgeslagen in je eigen savegames, maar in een ander bestand in de TQIT map of in de savegame-map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triekwel
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-04-2023
Leuk spel! Doet me inderdaad aan Diablo II denken:)
Ik krijg wel een lamme arm van dat lopen met de muisknop.
Is er een autowalk mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
gwystyl schreef op maandag 30 juli 2007 @ 10:05:
[...]

Die caravan heeft ook een gedeelte die je kan delen met andere karakters. Misschien zit de inventaris daarvan niet opgeslagen in je eigen savegames, maar in een ander bestand in de TQIT map of in de savegame-map?
Nope dat is het niet het is blijkbaar beveiligd met een paar bits. Proggy van iemand gevonden op TQforum die het had uitgevonden en nu heb ik gelukkig weer alles terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusteloos
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-10-2012
fucky...per ongeluk een item ipv charm losgekoppelt. Die ben ik vast kwijt?
Of is er een mogelijkheid, eventueel cheat of trainer ofzo?

SPECS: Intel Core i8-1080 @ 8 x 6666MHz, 12GB DDR3-3200, 3DFX DOOVOO 7, GTX-ultra-CrossDressed 4GB, Aureal Vorte-1 A3D, 2x WD T-Rex SSD 1TB RAIDX, 80" Samsung 1200HZ UHDV 3D AMOLED-HYBRID, Apple iDon't, Windows PX Pro SP3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:49

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Als je iets loskoppelt van elkaar dan ben je 1 van de 2 inderdaad kwijt. En als jij op het item geklikt hebt ipv de charm ben je inderdaad de charm kwijt ;)

Mijn broertje heeft deze game afgelopen week gekocht en ik speel nu ook een beetje mee.
Ben nu een eindje gekomen met een Dreamkiller (Dream + Rogue) maar op zich wil ik denk ik wat anders. Ik ga dus denk ik even opnieuw en dan ga ik denk ik een Ranger (Hunting + Nature) maken. Zijn er hier nog mensen met een dergelijk character?

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
cybersteef schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 03:33:
Als je iets loskoppelt van elkaar dan ben je 1 van de 2 inderdaad kwijt. En als jij op het item geklikt hebt ipv de charm ben je inderdaad de charm kwijt ;)

Mijn broertje heeft deze game afgelopen week gekocht en ik speel nu ook een beetje mee.
Ben nu een eindje gekomen met een Dreamkiller (Dream + Rogue) maar op zich wil ik denk ik wat anders. Ik ga dus denk ik even opnieuw en dan ga ik denk ik een Ranger (Hunting + Nature) maken. Zijn er hier nog mensen met een dergelijk character?
Yo hierzo, tevens mijn allereerste char dus zeker niet mijn beste (maar door latere changes en betere gear toch wel goed). Waar een ranger voordeel mee heeft is speed, dat icm een spear is het beste. Ranger met bow is ook niet slecht maar daarvoor kun je beter Hunter + Rogue nemen (brigand) nemen.
Pets kun je ook beter niet nemen want voor een melee char is dat alleen maar irritant, je kunt minder goed een study prey op een groepje mobs casten bijv.
Dit is wat ik ongeveer heb aan skills -klik- alleen wat minder trail blazing omdat ze met mijn gear al bijna tot max speed komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes Immortal Throne uitgespeeld! Nu maar opnieuw beginnen met Epic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de game + uitbreiding besteld bij CDWOW... ik had de leveringsvoorwaarden alleen niet doorgenomen waardoor ik er iets te laat achter kwam dat levering 5 tot 7 werkdagen duurt... Ben wel benieuwd naar de uitbreiding, 't eerste deel was ik al aardig ver. :)

Is het MP gedeelte een beetje de moeite waard?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2007 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de eindbaas van Titan Quest had ik toch wel ff een vriendje nodig! Dus wat dat betreft is het wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 16:15

jjwa

CZ3 tentmuis

Leuk spel. Ik speel het nog niet zo super lang, tot nu toe heb ik 2 character. Beide speel ik via lan of internet met iemand samen, is toch het leukste met een hack&slash RPG :). Ik heb een Warfare/Earth character, gericht op dual wield, en een Hunter/Nature character, boog-gericht. Beide zitten nu in Egypte in Epic :).
cybersteef schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 03:33:
Ik ga dus denk ik even opnieuw en dan ga ik denk ik een Ranger (Hunting + Nature) maken. Zijn er hier nog mensen met een dergelijk character?
Ik heb er eentje, wat voor iets wil je? Boog of speer? Vooral DPS of ook wat meer healen (multiplayer)? Nature minions of niet? Zijn allemaal wat grotere keuzes die aardig uitmaken qua skillpunten of gear.

Zelf ben ik gegaan voor een bow variant, heal gebruik ik zelden, van nature heb ik vooral het aura (max). Ik heb me vooral gericht simpelweg op veel dingen doodmaken van een afstand :P. De belangrijkste skills (vooral in het begin) waren/zijn Puncture Shot Arrows en Scatter Show Arrows voor een soort boog-AoE. Zorg voor een zo hoog mogelijke attack speed hierbij, aangezien de damage van het AoE effect niet afhankelijk is van de damage van de boog zelf. Met Art of the Hunt voor nog extra damage. Marksmanship is trouwens niet zo super nuttig, de damage is niet erg hoog, en die snelheid die het verhoogt is de snelheid waarmee het pijltje schiet, niet je attack speed ofzo. Study Prey is trouwens een belangrijke skill voor heel taaie tegenstanders, of tegenstanders met hele hoge piercing resistance. Erg belangrijk voor bosses.
Op het moment is dit de build ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
toch het enige minpunt van deze game is, dat je de skills kan terug kopen. Dat maakt het gewoon slecht, want je kan dan van elke mastery elke skill proberen (geld krijg je toch al teveel) wat de herspeel waarde drastisch verminderd. bij "normale" RPG's is het juist leuk dat je verkeerd kan kiezen en dat je dan nooit meer perfect kan zijn, en moet je dus opnieuw beginnen. (niet dat je vaak max level haalt met perf skills maargoed, het gaat om het idee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Bulls-NL schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 03:20:
toch het enige minpunt van deze game is, dat je de skills kan terug kopen. Dat maakt het gewoon slecht, want je kan dan van elke mastery elke skill proberen (geld krijg je toch al teveel) wat de herspeel waarde drastisch verminderd. bij "normale" RPG's is het juist leuk dat je verkeerd kan kiezen en dat je dan nooit meer perfect kan zijn, en moet je dus opnieuw beginnen. (niet dat je vaak max level haalt met perf skills maargoed, het gaat om het idee)
Ja, maar nee. Opnieuw beginnen bij elk verneukt puntje kost extreem veel tijd. Vaker opnieuw beginnen dan het aantal keer dat je een totaal andere soort build maakt, daar zijn de meeste games echt niet goed genoeg voor. Ik heb nu twee characters, en dat vind ik leuk, maar stel dat ik ze alletwee nu al voor een 3e keer zo starten omdat op een bepaald level bleek dat ik mijn verzwakt heb door punten in de 'verkeerde' skills te stoppen... Dan speelde ik al geen TQ meer, uit verveling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
jjwa schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 03:07:
[...]

Ja, maar nee. Opnieuw beginnen bij elk verneukt puntje kost extreem veel tijd. Vaker opnieuw beginnen dan het aantal keer dat je een totaal andere soort build maakt, daar zijn de meeste games echt niet goed genoeg voor. Ik heb nu twee characters, en dat vind ik leuk, maar stel dat ik ze alletwee nu al voor een 3e keer zo starten omdat op een bepaald level bleek dat ik mijn verzwakt heb door punten in de 'verkeerde' skills te stoppen... Dan speelde ik al geen TQ meer, uit verveling.
Precies ben ik het helemaal mee eens. Mijn situatie is iets anders tho, ik heb best veel chars en ken alle hoeken en gaten van de acts maar dat vind ik minder erg dan opnieuw moeten beginnen met een zelfde build omdat je ergens een fout hebt gemaakt qua skill keuze. Een zelfde build maken met andere skills / purpose vind ik dan nog wel ok.
Zo heb ik bijv. 2 spellbreakers, eentje met zoveel mogelijk lifeleech en ander met veel dmg. Ze lijken uiteraard erg op elkaar maar gear is bijna compleet anders + ze spelen beide iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bulls-NL schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 03:20:
Dan koop je je skills toch niet terug....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo all ik speel de game nu al een tijdje en ben lvl 41 war fare devender.
mijn vraag is hoe krijg ik typhoon dood ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou proberen iemand online te strikken...Ik had iemand gevonden met een pijl en boog...ik ging dan rondrennen en hij ging knallen. Jaja zelfbedachte tactiek!

Ik heb er nog 1... Wanneer je bijna dood bent maak je snel een portal...je healt jezelf en transporteert weer terug. Geniaal he

Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welk lvl zijn jullie? En wat is daarbij jullie Damage Per Second?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:38

Infinchible

Woef!

Ik ben net weer een keer opnieuw begonnen met Titan Quest en het blijft gewoon erg leuk, mede doordat het er gewoon erg mooi uitziet, ik kan nog steeds gewoon genieten van de omgeving etc.
Ik ben nu een Lvl 17 Earth magic/Warfare. Met een Core Dweller op lvl 16 en de volgende skill van de CD op 5 ofzo. Hij kan nu beter soloën dan mij laat maar zeggen :)
Ik heb nu ongeveer 125 DPS. Met een blauwe axe die +%vanalles geeft en een blauw schild. De rest is groen/geel + relic.
Ik heb net de eerste telkine al verslagen en zit nu in Egypte, bij de eerste stad nog steeds, Rhakotis ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Zou het best willen spelen maar alleen jammer dat deze game zelfs op een high end rig nog vrij matig draait... maar die problemen zijn bekend en een update komt er niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
slechte zaak dat die slecht bij jouw draait, hier draait die smooth op 1280x1024 met 2xAA alles op max. Speel het nog wekelijks, gfx zijn nog steeds geweldig

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Titan Quest IT nou al 2x uitgespeeld...maar wat ik mij afvroeg is..wat ik bij mijn items helemaal links onderin kan stoppen. Bij andere spelers zie ik daar een soort van kristallen bol met een plaatje erin. Kunnen jullie uitleggen wat dat is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:16:
Ik heb Titan Quest IT nou al 2x uitgespeeld...maar wat ik mij afvroeg is..wat ik bij mijn items helemaal links onderin kan stoppen. Bij andere spelers zie ik daar een soort van kristallen bol met een plaatje erin. Kunnen jullie uitleggen wat dat is?
Artifacts. Soms kom je daar een soort recepten voor tegen, Arcane Formulae, daarmee moet je dan naar de Enchanter, en bepaalde relics of charms er aan toevoegen en een paar centen betalen, en maakt hij het artifact voor je :). Er zijn flink goeie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

evilpin0 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:25:
slechte zaak dat die slecht bij jouw draait, hier draait die smooth op 1280x1024 met 2xAA alles op max. Speel het nog wekelijks, gfx zijn nog steeds geweldig
Op MIjn huidige systeem (sinds vrijdag) pas 5 minuten TQ gespeeld en dat draaide redelijk vloeiend met alles max op 1920x1200 maar nog steeds last van het bekende sidebanding enzo.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jjwa schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:19:
[...]

Artifacts. Soms kom je daar een soort recepten voor tegen, Arcane Formulae, daarmee moet je dan naar de Enchanter, en bepaalde relics of charms er aan toevoegen en een paar centen betalen, en maakt hij het artifact voor je :). Er zijn flink goeie!
KUUUUUUT! Ik dacht dat je daar van die scrolls van kon maken! Maar het zijn hele andere dingen dus! foooook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand ook wat het verschil is tussen de gewone en de "Deluxe Edition", behalve dat het frontje en het boekje ietsjes anders zijn?

Ik heb wel ergens gelezen dat je dan de uitbreiding erbij hebt, maar dat klopt volgens mij niet, want dan zou je dream moeten hebben en die heb je niet (iig niet in het begin) ook geen extra maps oid...

Ik heb nu zelf de eerste versie en voor mijn vrouw de "deluxe" gekocht maar echt veel verschil hebben we niet kunnen vinden. :|

Verwijderd

De uitbreinding heb je alleen bij de 'Gold Ediotion' erbij dat is het enige dat ik weet. Geen idee wat het verschil is met de gewone of met de Deluxe Edition.

Verwijderd

Is Deluxe niet gewoon met een metalen doosje ipv plastic en that's it?
Ik heb althans een metalen doosje en dacht dat dat de deluxe versie was

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
ik zit er ook over te denken om op steam titan quest te kopen dan krijg je titan quest plus de uitbreiding. Zit er ook een redelijk verhaal in of is het gewoon al lopend alles afmaken? want uit de demo kon ik dat niet echt opmaken De class opbouw en lvl up systeem zijn me niet helemaal duidelijk. Maar ik vind het er wel mooi uit zien en zo duur is het niet :P

Verwijderd

De quest zijn meestal loop verder slacht alle monsters praat eventueel met nog een ventje, het is daarom ook een hack en slash game, de sfeer etc is wel erg mooi gedaan overgins. Niet echt veel diepgang in het verhaal, maar als je bijv. Diablo een leuk spel vindt is dit zeker een aanrader.

@Kosmos, nee is niet een metalen doosje, gewoon standaard DVD. Zelfde plaatje als de release versie, alleen dan met een getekende sierrand ook het boekje heeft dezelfde sierrand en heeft 2 pagina's voor notities, verders ook hetzelfde. Ingame nog geen verschil kunnen ontdekken :?

Dus ik vraag me nog steeds af wat er dan lux aan is.....

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2007 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
Iemand al filmpjes gezien van Loki...
Ziet er echt ongelofelijk goed uit, ik post dit hier omdat het een soort TitanQuest is maar dan duizend keer mooier imo en dus de fans van dit genre wel zal aanspreken..
http://www.gametrailers.com/player.php?id=20451
http://www.loki-game.com/en/

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
nouja 1000 keer mooier valt nogal mee. Ietsje beter zou ik het noemen, maar ziet re veelbelovend uit. Hopen dat de gameplay het niveau haalt van titan quest en eventueel Diablo 2.

hmm volgens heel veel reviews maar een standaard spelletje die diepgang mist en geen nieuwigheden heeft.

[ Voor 23% gewijzigd door PainkillA op 25-08-2007 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Om maar eens verder te gaan over een andere naam dan TQ, ik heb Loki gezien, en het zag er slecht uit, in erg veel opzichten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

En als ik zo het forum van Loki lees LOL zijn er zelfs nog meer problemen met deze game dan met TQ het eerste jaar... Hoe is het mogelijk. Ik dacht dat dat nooit overtroffen zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Occy74 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 06:32:
Iemand al filmpjes gezien van Loki...
Ziet er echt ongelofelijk goed uit, ik post dit hier omdat het een soort TitanQuest is maar dan duizend keer mooier imo en dus de fans van dit genre wel zal aanspreken..
http://www.gametrailers.com/player.php?id=20451
http://www.loki-game.com/en/
:').

Ik heb het al gespeeld en de warrior loopt supertraag, slaat supertraag en tja is eehh traag .
De mage dude/conjurer schiet wel weer lekker snel. Verdere ventjes niet gespeeld.

Alles komt lomp over en de gfx zijn helemaal niet beter dan TQ. Ik vond TQ veel meer sfeer hebben, daar ontbreekt het in Loki nogal aan.

Bovendien zijn de reviews ook matig. zie http://www.gamerankings.com/htmlpages2/932232.asp.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kom ik aan een bloodgem en aan Fury of the Ages?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
Mja ik kom na het spelen van Loki ook terug op mijn vorige "preliminary" mening...
Komt niet eens in de buurt van TitanQuest qua speelbaarheid en uiterlijk valt me ook tegen tov de filmpjes die toch ingame lijken te zijn..

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het aan mij, of is het echt Godsonmogelijk om sets bij elkaar te scharrelen als je niet online speelt? Het enige dat me gelukt is is het setje Fragile en Frail, omdat die samen uit één kist kwamen (talk about mazzel) en ik heb twee Crystal dingen gehad, armour en greaves meen ik. Verder vind ik allerhande Set items maar nooit twee van dezelfde set.
Online spelen werkt niet echt, daar meot je wel beter DSL voor hebben dan ik heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

klopt is onmogelijk tenzij je ruilt met andere spelers via tqvault ofzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker is dat. Nog veel enthousiaster wordt ik ervan dat ik op Legendary Typhon aan het harvesten ben (ik kan hem eindleijk hebben zonder potjes te hoeven drinken :P ) en dus wél zes of zeven keer hetzelfde baluwe ding uit hem krijg, en ondertussen Silence ook al drie keer van hem gehad heb, maar set items ho maar.
Frustratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Dat is mijn grootste frustratie met deze game... De loottables an het loot systeem deugen voor geen meter... Veel teveel items die je niet kunt gebruiker en meer die je niet kunt gebruiken dan wel...

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Heb sinds gisteren TQ op core 2 en 3 lopen en een andere game op core 0 en 1 en TQ draait aanzienlijk soepeler op 2 dedicated cores. :)

• psychoclown
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 13:40:
Lekker is dat. Nog veel enthousiaster wordt ik ervan dat ik op Legendary Typhon aan het harvesten ben (ik kan hem eindleijk hebben zonder potjes te hoeven drinken :P ) en dus wél zes of zeven keer hetzelfde baluwe ding uit hem krijg, en ondertussen Silence ook al drie keer van hem gehad heb, maar set items ho maar.
Frustratie.
Vanilla TQ sets zuigen toch dus doe geen moeite zou ik zeggen (alleen individuele parts zijn van sommige vanilla TQ sets wel goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 22:41:
[...]
Vanilla TQ sets zuigen toch dus doe geen moeite zou ik zeggen (alleen individuele parts zijn van sommige vanilla TQ sets wel goed).
Ik harvest Typhon omdat ik Hades te ver lopen vind trouwens, niet omdat ik IT niet heb :)

Sinds vorige week m'n p4-3200 met 1 GB ddr-400 vervangen door een core2duo 3 Ghz met 2GB ddr2-800 en TQ:IT loopt vreselijk veel beter, ondanks dat ik bij de X1950XTX gebleven ben die ik er al in had zitten. Het loopt nu op m'n 30"TFT better dan voorheen op m'n 20".... zonder VGA upgrade.
Nóg lekkerder Artefacts verzamelen dus :)

Is er trouwens een goeie methode om recipies te vinden? Komen die uit bijzondere beestjes o.i.d.? ik vind namelijk al een hele tijd telkens dezelfde crappy scrolletjes, en ik ben al een poosje bezig met verzamelen omdat ik een beetje lekkere artefacts wil hebben voor al mn characters.
Ik heb pas één samengestelde Artefact, en daar heb ik iets van 100 scrolls voor moeten vinden, om dan gisteren ineens alle twee de ontbrekende, nog nooit geziene, artefacts te krijgen (chaos cube en deathchill)
en dan is je samengestelde artefact gewoon keihard kutter dan je losse onderdelen, ook zo wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
Iemand die de TS wil overnemen? Be my guest, ik heb er niet veel tijd voor of zin aan.

[ Voor 4% gewijzigd door Bulls op 05-09-2007 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Bulls schreef op woensdag 05 september 2007 @ 14:42:
Iemand die de TS wil overnemen? Be my guest, ik heb er niet veel tijd voor of zin aan.
Ik wil opzich wel een nieuw topic starten met vernieuwde/verbeterde TS maar op dit moment heb ik niet zo heel veel tijd maar van de week zal ik dat proberen te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DARTH MALAK _/-\o_ waar kan ik het aantal cores instellen TQ blijft op mij Q6600 crashen :(

systeem spec:Asus striker extreme Q6600 Foxconn 8800GTX 2gb ocz sli ready 750watt tt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Heel simpel: Gewoon naar je taskmanager gaan, als je in je process lijst naar titan quest of tqit (bij immortal throne) zoekt, rechtsclickt, set affinity kun je kiezen welke cores de game mag gebruiken...

Bij mij crashed ie trouwens helemaal niet.. Of ik nu 4 of 1 core gebruik... Ik heb echter gemerkt dat de game het soepelste draait als er nog wat anders actief met m'n cores bezig is.. Zo draai ik 2 EVE on-line clients tijdens het gamen!! :)

Maar hou gewoon goed je core belasting in de gaten tijdens het gamen... (via de performance monitor, niet je taskmanager). Zie je dat cores zwaar belast worden door wat dan ook, laat TQ dan op de andere draaien. Of pas de affinity van je andere applicaties aan.

[ Voor 22% gewijzigd door Darth Malak op 11-09-2007 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubernerd
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-08 14:14
* Ubernerd voorzichtig alle spoilers ontwijkt :P

Ik heb nu een lvl10 character met warfare mastery, maar als ik de warfare mastery skill verhoog zou ik 440 Health erbij moeten krijgen, maar ik krijg nog geen 100Health erbij als ik dat doe :/

Is dit de bedoeling?

Sweex vind ik klinken als de tekstuele weergave van het fijnknijpen van een jong vogeltje... zoals je het in tekenfilms hoort dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Ubernerd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 19:33:
* Ubernerd voorzichtig alle spoilers ontwijkt :P

Ik heb nu een lvl10 character met warfare mastery, maar als ik de warfare mastery skill verhoog zou ik 440 Health erbij moeten krijgen, maar ik krijg nog geen 100Health erbij als ik dat doe :/

Is dit de bedoeling?
Ik denk dat je het verkeerd leest. De getallen die er staan wanneer je je muis er overheen haalt, is wat je als totaal-resultaat van die skill/mastery krijgt wanneer je er nog een punt in stopt. Per Warfare Mastery level krijg je bijvoorbeeld 40 health per level, dus op level 10 mastery krijg je 400 health erbij door de mastery, op level 11 440. Op http://www.titancalc.com kan je spelen met alle skills en zien wat het precies doet op welke levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubernerd
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-08 14:14
Aaah dank je :) ik weet genoeg

Sweex vind ik klinken als de tekstuele weergave van het fijnknijpen van een jong vogeltje... zoals je het in tekenfilms hoort dan...

Verwijderd

DARth MALAK thanks _/-\o_ ga vanavond even checken of ik TQ er stabiel mee kan krijgen 8)

Verwijderd

Heeft het zin om de TS over te nemen? zoveel verandert e rniet meer (lees: niets) en het draadje kreupelt nog wat door maar gaat vroeg of laat dood omdat ik schijnbaar de enige ben die dit nog regelmatig speelt.

/me heeft trouwens nog een trade buddy nodig voor artifacts en scrolls!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 10:02:
Heeft het zin om de TS over te nemen? zoveel verandert e rniet meer (lees: niets) en het draadje kreupelt nog wat door maar gaat vroeg of laat dood omdat ik schijnbaar de enige ben die dit nog regelmatig speelt.

/me heeft trouwens nog een trade buddy nodig voor artifacts en scrolls!
Het lijkt me wel leuk als er nog een draadje blijft lopen 'voor het nageslacht'. Voor iemand die het spel net leert kennen is de stap om de TS over te nemen wat groot lijkt me; ik ben er afgelopen tijd niet aan toe gekomen om te spelen, maar over een paar weken ga ik verder waar ik gebleven ben. Dat is wel aan het eind van de eerste run door het hele veld, en ik weet niet of ik epic en legendary ga spelen. Ik weet er imho ook te weinig van af om zelf de TS over te nemen. Als je het wilt doen houden we iig nog een beetje leven in de brouwerij

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

pfff.. deze game is volledig dood.... ik speel hem wel weel op mijn nieuwe systeem maar er komt toch geen update e.d. meer dus waarom zou er nog een nieuwe gemaakt worden?

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Omdat het een keigoede hack n slash is :)
Speel het nog af ten toe. Maar idd het leeft niet echt.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste