Hellgate:London is geen Diablo! zeker niet als je het vergelijkt met Titan Quest. Tis ff wennen die romeinse oudheid, maar al snel merk je dat er meer op aarde leeft dan in je wildste fantasieen tot uiting kan komen.
Heb de game eerst van het net geplukt, kon de online filmpjes niet echt waarderen, geen duidelijk beeld van hoe het voelt deze game te spelen. Wilde toch een beetje een idee hebben van het spel voor ik er geld in stop. Dus na een zooi sceletjes ditmaal voorgoed het hiernamaals in gehakt te hebben, heb van het weekend direct 2 van die lelijke DVD-hoesjes (waar zijn de kartonnen dozen???) gehaald, één voor mij en één voor m'n maat, hopen dat ie rpg hack & slash kan waarderen

Eindelijk legaal gamen, het kan weer. Moet er wel bij zeggen dat er wat meer variatie in diablo zit qua beeld detail. Niets dan lof over de grafische kwaliteit, mijn xp3200+ en 7900GS trekken het niet zonder moeite (af en toe zoals bij het in en uit POI-caves wat korte haperingen, in stadjes ook) op 1280*1024, wel alle settings max natuurlijk (zijn er niet zoveel).
Tofste detail uit de game, het filmpje dat je telkens ziet wanneer je TQ opstart, aan het einde rent die gozer op die Telkine af en schreeuwt, vooral de aller aller laatste blik die je met lage contrast nieteens ziet, die is zo tof. Kijk goed bij de laatste frame van dit fimpje naar de kop van die kerel, wat een doorzettingsvermogen en woede ineen. leuk gedaan, kwaliteits team THQ, ode.
edit:
er... hoezo TQ oud, heb pas 2 dagen in bezit... hmmm