[PC-RPG] Titan Quest [Deel 3] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 20.099 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:05
Dat klinkt allemaal erg leuk! Is het niet te makkelijk zo?
Hoewel op normal is bijna alles makkelijk, met uitzondering van de nieuwe act omdat ik die nog niet kende...

Ik ben nu bezig op legendary met act 3, en het is erg lastig met mijn conjurer lvl56.
Ik zou willen dat ik 10.000 health had, ipv 2700. In een paar klappen ben ik dood, en zeker door de traagheid van mijn computer met al die bomen, ben ik vaak te laat en kan ik niet meer vluchten. Volgens mij ben ik al 6 keer doodgegaan, en dan ben ik nog niet eens bij Typhon!

Misschien dat ik maar "even" die nieuwe act op epic moet gaan proberen.

[ Voor 12% gewijzigd door gustaveau op 10-03-2007 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Gister dus die tijdelijke 'oplossingen' voor het Rubberbandeffect geprobeerd maar die werken bij mij helaas niet. (Ja ik weet dat die forceSingleprocessormode niet veel uit zal maken bij mijn single core maar bij andere mensen hielp het soms wel).
Ben het gisteravond wel veel minder tegen gekomen eens in het half uur verschrikkelijk erg (en dat was in de nieuwe Act). De avond ervoor was het om de 10 min echt onspeelbaar gewoon..
Om de 30 min is natuurlijk ook niks maar iig beter dan 3x in 30 min. Wel raar probleem, hopen dat ze dat snel gaan fixen want het zuigt wel! :)

Trouwens geeft Act 4 me wel meer het D2 gevoel, het voelt gewoon meer aan als een hack&slash.
In de andere Acts en dan met name Act 1 voelt wat slap aan ivm Act 4. De andere 2 komen wel wat meer in de richting van Act 4. Al met al een leuke Act ook al heb ik hem nog niet helemaal gespeeld, moet nog 2 wp's. Je vliegt er wel doorheen trouwens gisteravond met mijn lvl 45 Spellbreaker in 3 uurtjes en 3 lvls verder driekwart van de Act gedaan met nog 2 andere peeps. Wel alles gechecked zodat ik niks mis :) maar we hebben niet alle sidequests gecomplete dus daar moet ik me daarna nog even over buigen.

-Edit-

Daarnet ook weer 2.5 uur gespeeld en op een gegeven moment stond ik gewoon stil omdat ik nog maar 0 fps had! Dat vond ik echt het toppunt hey pff zelfs de 2 andere konden nauwelijks iets meer.
Ook een paar keer doodgegaan door mijn lag etc.
Begrijp me niet verkeerd ik zit nu misschien steeds te zeiken maar de exp is top! Het probleem is alleen dat een deel van de IT spelers last van dit probleem hebben en het gewoon ondraaglijk maakt om te spelen voor langere tijd.

Ook nog wat goed nieuws trouwens :P had ook nog een zeer leuke legendary armor gevonden.
Naam weet ik zo niet meer uit het hoofd maar goed was ie wel (28x armor, +10% health, +11% int, +2 health/s, +2mana/s, -13% recharge, 32% elemental resis, 69% pierce resis de resis stats onder voorbehoud :P).

[ Voor 24% gewijzigd door psychoclown op 10-03-2007 23:49 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 17:07
Ik en me m8t zijn ook ''eens'' opnieuwe begonnen , het is allemaal wel beter uitgelijnd nu en meer special items >:) ik vond bijvoorbeeld al 2 speciaal (blue) items in HELOS :P kwas net 5 minh bezig >:) beloofd veel goeds :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:33
iemand mij die mij ken vertellen hoe ik deze quest kan oplossen en waar ik heen moet?

Afbeeldingslocatie: http://img444.imageshack.us/img444/9617/ss2xm5.jpg

kan hem niet vinden en de laatste hoofd quest daar ben ik ook nog naar op zoek dan kan ik naar Act 3 gaan :)

Dus die hoofd quest in de vallei van de Koningen
Dus waar ik op zoek moet gaan naar Telkine

[ Voor 20% gewijzigd door ravw op 11-03-2007 13:16 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Je moet terug lopen dus zeg maar naar benden als je in Mephis bent en dan moet je een beetje rechts/boven aanhouden daar zit een kleine dorpje met zwarte monsters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb TQ ook weer uit de kast getrokken, en beleef er weer veel plezier aan i.c.m. Immortal Throne. Echter merk ik ook een drop in performance. Waar TQ al regelmatig last had van 'lag', terwijl mijn fps uitstekend was, treedt dit bij IT bijna constant op. Erg jammer, want het is na een tijdje spelen wel irritant als je steeds over het scherm heen hakkelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
Afgelopen zaterdag kwam met de post m'n bij CD-WOW bestelde Immortal Throne (24 euro maar! :*) ). Heb het zaterdag overdag even gespeeld, maar had later bezoek dat bleef slapen, dus verder niet meer aan toegekomen. Eerste indruk was in ieder geval ERG positief. Ziet er weer heel mooi uit allemaal, op Rhodos. Nu helpt het ook wel dat ik intussen m'n CPU geupgrade heb naar een dual-core en m'n videokaart ook geupgrade heb, dus kan ik meer eyecandy aanzetten om het allemaal er weer mooier uit te laten zien dan toen ik vanilla TQ speelde.

Ben in ieder geval erg positief over die Caravan dude waar je items kunt opslaan en items aan je andere characters kunt doorgeven. Verder vind ik die recepten voor artifacten ook bruut!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

@Haay,

Shit, ik dacht dat ik bij play.com al goedkoop uit was met TQ @15,45 Euro thuisbezorgd.
Maar nu zie ik de gold (TQ+IM) editie:
http://www7.cd-wow.nl/det...ct_code=1894983&subcat=pc
Voor maar 31,95 euro thuisbezorgd.

Ik ben hem nu met een gedownloade versie aan het spelen en ik vermaak me goed met dit spel. Als het goed is krijg ik hem vandaag binnen.

Ben zelf de lightning mastery icm met die lich king summon aan het spelen.
Het grappige was dat ik eerst een light sorc wilde worden, maar door de drops ik nu een melee ben, en ben er erg tevreden over.

[ Voor 4% gewijzigd door XthinkZ op 12-03-2007 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2007 @ 21:27:
Heb TQ ook weer uit de kast getrokken, en beleef er weer veel plezier aan i.c.m. Immortal Throne. Echter merk ik ook een drop in performance. Waar TQ al regelmatig last had van 'lag', terwijl mijn fps uitstekend was, treedt dit bij IT bijna constant op. Erg jammer, want het is na een tijdje spelen wel irritant als je steeds over het scherm heen hakkelt.
Wordt het bij jou ook erger naarmate je langere tijd achter elkaar speelt?
IL schijnt de loading engine met IT aan gepakt te hebben maar voor veel mensen zorgt dit dus alleen maar voor slechte performance :'(

[ Voor 0% gewijzigd door psychoclown op 12-03-2007 15:06 . Reden: verkeerde smiley :D ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op maandag 12 maart 2007 @ 15:06:
[...]

Wordt het bij jou ook erger naarmate je langere tijd achter elkaar speelt?
IL schijnt de loading engine met IT aan gepakt te hebben maar voor veel mensen zorgt dit dus alleen maar voor slechte performance :'(
Ja, het lijkt steeds erger te worden naarmate ik langer speel. Het loopt sowieso nooit vloeiend, al draait het met 60 fps.. Er lijkt een soort ghosting op te treden die niet aan mijn scherm ligt. Daarnaast hapert het regelmatig.

[Edit] Ik ben met TQ gestopt voor 1.20, maar het valt me op dat er echt vrijwel geen goede items meer droppen, ook niet van bosses. Da's toch wel een aardig minpunt.. het mocht iets minder pre-1.20, maar dit is de andere extreme. Gelukkig is Storm (ice shards) nog altijd mega-overpowered, zodat ik overal met gemak doorheen wals :P

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2007 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
MWoah die drops is relatief. Ik heb al 2 keer obisidian bracers gehad. En voor de rest ook wel redelijke drops. Zit bijna aan het eind van act 2 nu en heb een dps van 312 ofzo. En dat als melee xD Mijn maatje de caster heeft al helemaal een gestoorde dps. Ik denk gewoon dat je pech hebt gehad tot nu toe een beetje. Is niet noodzakkelijk het spel.

En zoals ik al zei, bij mij is de performance echt enorm veel beter geworden. Waar ik uiteraard zeer gelukkig mee ben :D

[ Voor 15% gewijzigd door Postius op 12-03-2007 21:39 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 19:54:
[...]

Ja, het lijkt steeds erger te worden naarmate ik langer speel. Het loopt sowieso nooit vloeiend, al draait het met 60 fps.. Er lijkt een soort ghosting op te treden die niet aan mijn scherm ligt. Daarnaast hapert het regelmatig.

[Edit] Ik ben met TQ gestopt voor 1.20, maar het valt me op dat er echt vrijwel geen goede items meer droppen, ook niet van bosses. Da's toch wel een aardig minpunt.. het mocht iets minder pre-1.20, maar dit is de andere extreme. Gelukkig is Storm (ice shards) nog altijd mega-overpowered, zodat ik overal met gemak doorheen wals :P
Ja dan heb jij waarschijnlijk wat ik en veel andere ervaren.
Bugs Thread
No een Bugs Thread alleen voor dit probleem

Mogelijke vermindering van slowdown/speedup
Deze zal ik vanavond ook uitproberen en dan maar hopen dat het 'Rubberband-effect' minder maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@psychoclown: Helaas heeft geen enkele oplossing uit die threads voor mij effect gehad.

@Postius: Heb zelf nog geen enkele blue of purple gezien sinds ik weer begonnen ben. Een vriend van me is met TQ begonnen na patch 1.20, is nu level 40, en heeft eveneens geen enkele blue of hoger gevonden. Kan natuurlijk toeval zijn, dat geef ik direct toe, aangezien het altijd om een dropkans gaat. Maar mijn eigen character zit vol met paarse items en heeft er nog een heleboel in bewaring.

Edit: Nu vond ik vanavond natuurlijk spontaan 4 purples, een blue en een zooi greens :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2007 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01:21
Ik ben net opnieuw begonnen met een templar(dream+defense) en ik krijg voor mijn level toch veel items!!! Toen ik level 5 was vond ik mijn 1e blauwe item (weet de naam zo snel niet meer) 1 level later vind ik er weer 1 labyrinth greaves o.i.d. Verder ben ik ook al tussen de 10 en de 15 groene items tegen gekomen. Dit vind ik voor mijn level allemaal erg veel vergeleken mijn vorige character waarmee ik IT was begonnen.
Wat mij ook opvalt is dat je meer items vind voor de class waar je mee speelt, zo speelde ik met mijn vorige charater een ritualist(dream+nature) en daarmee vond ik veel bows+staffs, nu vind ik veel hammers en clubs.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 19:44:
@psychoclown: Helaas heeft geen enkele oplossing uit die threads voor mij effect gehad.

@Postius: Heb zelf nog geen enkele blue of purple gezien sinds ik weer begonnen ben. Een vriend van me is met TQ begonnen na patch 1.20, is nu level 40, en heeft eveneens geen enkele blue of hoger gevonden. Kan natuurlijk toeval zijn, dat geef ik direct toe, aangezien het altijd om een dropkans gaat. Maar mijn eigen character zit vol met paarse items en heeft er nog een heleboel in bewaring.

Edit: Nu vond ik vanavond natuurlijk spontaan 4 purples, een blue en een zooi greens :P
Jammer om te horen.
Zelf niet met die memoptimizer geprobeerd maar met die va TuneUp.
Of het is dikke toeval of het was echt minder vanavond, zelf hoop ik op het laatste natuurlijk.
Morgen nog maar eens proberen kijken of het echt wat scheelt voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Gister helaas geen tijd gehad om achter m'n PC te zitten en TQ:IT te spelen. Zal vanavond eens kijken of die RAM-tuner uit een paar replies hierboven nog zorgt voor een meer smooth gameplay. Zo ja, dan laat ik het hier wel weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ik denk dat die memoptimizer (van TuneUp iig) voor mij wel helpt.
Heb net nog ff gespeeld en het was echt 10x zo erg als gister.
Gister had ik ook geen last als iemand dood ging en weer respawnde maar nu net zonder merkte ik dat wel degelijk :/
Dus voor mij helpt het voor een zeer groot deel ~75 á 80%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
Als oud D2 gediende (nog steeds eigenlijk) wil ik me weer eens wagen aan dit spel. Zijn er met de nieuwe expansion de bugs die ik toendertijd vond opgelost? Hoe is de performance over het algemeen?

En anders wacht ik nog wel even, ik wil geen betatester zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Ik zag vorige week zaterdag TQ & IT (samen) te koop staan en ik dacht "ach laat ik het proberen." (Beter laat dan nooit he) Vroeger heel veel Diablo 2 gespeeld (totdat Warcraft III uit kwam) en de laatste tijd World of Warcraft, maar dat spel begin ik een beetje zat te worden. (Werd ook eens tijd:P)
Ik moet zeggen , TQ bevalt me prima. Het was wel even wennen dat ik als warfare/nature (primair de warfare) nogal veel potions zuip. Ik heb het topic een beetje doorgelezen en gezien dat Onslaught wel een prettige skill is om te hebben (tegen bosses), en inderdaad, dat gaat wel een stuk sneller.

De hele setting spreekt me ook erg aan. Ik vind het ook wel grappig om te zien dat de namen die ik voor mij characters in wow "bedacht" had hier ook weer in terugkomen (Hecate, Athena... etc) Momenteel zit ik ergens in het minotaur labyrinth en ben level 18. Kan ook niet wachten tot de werkdag er weer op zit en weer thuis kan gaan spelen :)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Pheno79 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 09:43:
Als oud D2 gediende (nog steeds eigenlijk) wil ik me weer eens wagen aan dit spel. Zijn er met de nieuwe expansion de bugs die ik toendertijd vond opgelost? Hoe is de performance over het algemeen?

En anders wacht ik nog wel even, ik wil geen betatester zijn :)
Ha die Pheno!
Ik zou wel gelijk voor de expansion gaan, er zijn namelijk extra verbeteringen aan de speelbaarheid van het spel aangebracht. Ik heb wel last van crashes nu met een download versie, maar ben nu mijn TQ deluxe aan het verkopen en ga op wow-cd.nl de set kopen voor 32 euro.

Leuk spel hoor, ik vermaak me iig goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:34

Ulti23

Quality Time

Damn, ik krijg Typhon dus gewoon niet kapot. Ben een Battlemage met eigenlijk de hele warfare tree maxed, lvl 34. Maar Typhon killed me gewoon in 2 a 3 hits.... Ik kan wel wat damage bij hem doen, maar hij gebruikt een aantal attacks die bij mij veel leven vreten wat ik soms gewoon niet overleef. Dit is nog op normal, met de IT uitbreiding geinstalleerd... Valt vies tegen, denk dat ik maar moet gaan farmen voor betere gear, ik weet anders ook niet hoe?

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ulti23 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 00:07:
Damn, ik krijg Typhon dus gewoon niet kapot. Ben een Battlemage met eigenlijk de hele warfare tree maxed, lvl 34. Maar Typhon killed me gewoon in 2 a 3 hits.... Ik kan wel wat damage bij hem doen, maar hij gebruikt een aantal attacks die bij mij veel leven vreten wat ik soms gewoon niet overleef. Dit is nog op normal, met de IT uitbreiding geinstalleerd... Valt vies tegen, denk dat ik maar moet gaan farmen voor betere gear, ik weet anders ook niet hoe?
Pak de shrines van Mastery en de Battle marker. En mol die standbeelden van hem want die geven hem zijn abilities.

En anders levelen, ben zelf nooit zo onder de indruk geweest van warfare. Anders voor een weapon gaan dat life leecht of damage omzet in leven.

[ Voor 9% gewijzigd door Postius op 15-03-2007 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:07

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Bah :(

Vandaag TQ weer geinstalleerd, maar nu heb ik geen spraak bij NPC's.

Als je naar een vendor ging zeiden te toch altijd wel iets van "hello" oid? En questventjes zeiden toch ook wat?

Ik heb dus geen stemmen, maar wel al het andere geluid :'(

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Angeloonie schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 00:26:
Bah :(

Vandaag TQ weer geinstalleerd, maar nu heb ik geen spraak bij NPC's.

Als je naar een vendor ging zeiden te toch altijd wel iets van "hello" oid? En questventjes zeiden toch ook wat?

Ik heb dus geen stemmen, maar wel al het andere geluid :'(
Heb je wel de laatste patches geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Postius schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 02:13:
[...]

Heb je wel de laatste patches geinstalleerd?
Yup.

Maar het is gefixed, nieuwe drivers voor de geluidskaart losten het op. Dacht dat ik ze al had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
Postius schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 00:12:
[...]

Pak de shrines van Mastery en de Battle marker. En mol die standbeelden van hem want die geven hem zijn abilities.

En anders levelen, ben zelf nooit zo onder de indruk geweest van warfare. Anders voor een weapon gaan dat life leecht of damage omzet in leven.
Sinds patch 1.15 of 1.20 is het niet meer mogelijk om die standbeelden te mollen.
Probeer anders een aantal scrolls te kopen, misschien zijn er wel een aantal die je kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Dat is sinds patch 1.20 niet meer zo. Hij heeft nu permanent alle abilities en gebruikt ze random tegen je. Solo tegen Typhon vechten is sinds patch 1.20, en nog meer sinds IT en patch 1.30 voor gewone TQ, een stuk pittiger. Kom je er niet langs dan is het misschien toch een idee om tijdelijk te teamen met een andere speler en er samen langs knokken.

Gisteravond lekker met m'n level 45 Spirit/Storm character begonnen aan Act 4 (Normal). Die zat vóór de uitbreiding al in Epic te hakken, maar nog wat levelen in het nieuwe gedeelte is ook niet verkeerd. En misschien kom ik er nog leuke items tegen die ik aan m'n lagere-level characters kan doorgeven. Heb gisteravond meerdere groene items, en 2 blauwe items gevonden. Valt me wel op dat er echt NIKS interessants dropt uit Majestic chests bij quest monsters :( Dacht dat ze dat gefixed hadden, maar nada, noppes, njente! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
[...]

Die standbeelden zijn sinds 1.2 inactief ze geven niet meer de abilities dat heeft hij nu standaard.
Ook gebruikt hij ze veel vaker, tis immers een stuk pittiger geworden in 1.2 maar heb zelf nooit problemen gehad met hem op normal..

-Edit-

bleh te laat :P

trouwens @ Haay over die drops van chests etc.
Dat vind ik ook wel erg tegenvallen gister dan wel 3 legendary's in gewone chests gevonden maar geen enkele kwam uit een majestic chest.
Beperkte drops = top maar dat er helemaal niks leuks dropped uit boos chests etc is wel vaag.

[ Voor 20% gewijzigd door psychoclown op 15-03-2007 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
ik heb TQ al een tijdje in de kast liggen ivm WOW verslaving. Misschien leuk om toch weer eens af en toe te spelen, lijkt toch wel wat op elkaar.
Nu ik zo ff de laatste 2 pagina's lees krijg ik het idee dat er een uitbreiding is geweest en eventueel nog wat patches.
misschien handig om een Deel 4 te maken met deze info erin??? (en nee ik bied mezelf niet aan :P)

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23

Ulti23

Quality Time

Nou, ik heb Typhon uiteindelijk stuk gekregen, maar makkelijk was het zeker niet. Ben effe terug de Obsidian Caves ingegaan en een level erbij gespeeld, met de skillpoints de Earth Mastery wat sterker gemaakt. Na ongeveer 10 à 15 keer dood te zijn gegaan lukte het me eindelijk om die Typhon te verslaan... Het was meer hit & run, maar goed hij is dood. Ben nu lekker aan het hakken in Act4, ziet er leuk uit allemaal.

Maar waar ik me wel aan irriteer zijn de volgende dingen:

1. Bij het verslaan van die Telkine in Act 3, deze heb ik twee keer verslagen, dropte niet 1 keer een mooie groene of blauwe item, alleen maar gele crappy zooi. Ook Typhon, toe ik hem killde, verwachte ik toch minimaal 1 mooi blauw item, nope, helemaal niks, wat gold en gele items die meteen bij de itemboer verkocht konden worden. Valt toch even vies tegen.... Ik ga ook niet farmen op normal (typhonsruns) want dat lukt never nooit niet als je ziet hoeveel moeite ik al had met de 1e keer om hem te verslaan :P
Wat betreft de droprates, die zijn de hele game al ruk, na installeren van IT krijg ik uit boss chests maar bar weinig mooie items... Op level 34 zou je toch verwachten dat er af en toe wat moois dropt, maar in Act 1 t/m 3 heb ik maar 3 blaiwe items gezien, 2 ervan kon ik iets mee. En heb toch best wel wat gefarmed....

2. De performance is wel slecht. Met mijn systeem (Commando, E6600, 2gig Ram, 7950GX2) zou de game gewoon perfect moeten lopen, maar het lagt soms als de ziekte (offline). Af en toe dropt de fps naar beneden, de game haalt het dan meteen in door ff heel snel te zijn, maar over het algemeen is de performance gewoon om te huilen. Nu in ACT4 helemaal.... Ook spelen met de instellingen en het gebruiken van bijvoorbeeld rambooster heeft geen nut.

Het is een heerlijke game, maar deze 2 puntjes halen wel veel speelplezier weg in TQ. Ach ja, we wachten maar weer op een patch. In de tussentijd moet ik nog heel wat wegen verkennen in TDU :) (die ook niet helemaal bugvrij is)......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
Dat vind ik trouwens zo raar aan TQ:IT dat sommige superpc's het spel met moeite kunnen draaien, en sommige mindere pc's alles zonder problemen kunnen draaien. Ik zelf heb:
AMD 3500+
2GB Geheugen
7900GT
2x 80GB RAID0

En ik draai het met de volgende instellingen:
1680x1050
Shadows off
Textures high
Detail high
Reflection low
AA On
Advanced effects On
Bloom On
En het draait allemaal super, ik heb alleen af en toe last van het probleem dat het spel vertraagt en vervolgens heel snel gaat, maar dat probleem ligt aan het spel en niet aan de instellingen, want als ik alles op z'n allerlaagst zet resolutie 800x600 alles off enz. dan blijf ik er last van hebben. En ook als ik de instellingen of z'n allerlaagst zet, dan merk ik geen verschil qua snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ulti23 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 09:23:
Nou, ik heb Typhon uiteindelijk stuk gekregen, maar makkelijk was het zeker niet. Ben effe terug de Obsidian Caves ingegaan en een level erbij gespeeld, met de skillpoints de Earth Mastery wat sterker gemaakt. Na ongeveer 10 à 15 keer dood te zijn gegaan lukte het me eindelijk om die Typhon te verslaan... Het was meer hit & run, maar goed hij is dood. Ben nu lekker aan het hakken in Act4, ziet er leuk uit allemaal.

Maar waar ik me wel aan irriteer zijn de volgende dingen:

1. Bij het verslaan van die Telkine in Act 3, deze heb ik twee keer verslagen, dropte niet 1 keer een mooie groene of blauwe item, alleen maar gele crappy zooi. Ook Typhon, toe ik hem killde, verwachte ik toch minimaal 1 mooi blauw item, nope, helemaal niks, wat gold en gele items die meteen bij de itemboer verkocht konden worden. Valt toch even vies tegen.... Ik ga ook niet farmen op normal (typhonsruns) want dat lukt never nooit niet als je ziet hoeveel moeite ik al had met de 1e keer om hem te verslaan :P
Wat betreft de droprates, die zijn de hele game al ruk, na installeren van IT krijg ik uit boss chests maar bar weinig mooie items... Op level 34 zou je toch verwachten dat er af en toe wat moois dropt, maar in Act 1 t/m 3 heb ik maar 3 blaiwe items gezien, 2 ervan kon ik iets mee. En heb toch best wel wat gefarmed....

2. De performance is wel slecht. Met mijn systeem (Commando, E6600, 2gig Ram, 7950GX2) zou de game gewoon perfect moeten lopen, maar het lagt soms als de ziekte (offline). Af en toe dropt de fps naar beneden, de game haalt het dan meteen in door ff heel snel te zijn, maar over het algemeen is de performance gewoon om te huilen. Nu in ACT4 helemaal.... Ook spelen met de instellingen en het gebruiken van bijvoorbeeld rambooster heeft geen nut.

Het is een heerlijke game, maar deze 2 puntjes halen wel veel speelplezier weg in TQ. Ach ja, we wachten maar weer op een patch. In de tussentijd moet ik nog heel wat wegen verkennen in TDU :) (die ook niet helemaal bugvrij is)......
Over die items :P
@ D2:LoD valt bij mij ook niets en in TQ valt ook niets.
Denk dat het aan mij ligt :P

TQ met r9700pro loop wel aardig niet allers op maxed maar aantal dingentjes een stapje terug.
Enigste offline lag die ik heb is bij ingangen van tunnels en als ik een stad in loop :P

TQ heb ik dus weer eens opgestart en een battlemage begonnen, moet zeggen dat ik het nu leuker vind dan de 1ste keer dat ik het speelde -> Bow Brigand ben ook bij lvl 19 gestopt en niet verder gespeeld !

Nu dus lvl 9 battlemage en de 2 epic items die ik had op de brigand overgezet met TQvault naar men battlemage en de brigand gedelete.

Hopelijk verveelt hij nu weer niet snel, en kan ik typoon neerhalen.
Mocht hij wel vervelen dan haal ik IT niet en gaat TQ dus stof happen in de kast :P

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Kun je lang wachten want deze problemen bestonden al in TQ en hier is dus kennelijk niets maar dan ook niets aan gedaan. Hoe groot acht je de kans dat dat nu wel plotseling gaat gebeuren?
Ulti23 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 09:23:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23

Ulti23

Quality Time

Darth Malak schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 11:53:
Kun je lang wachten want deze problemen bestonden al in TQ en hier is dus kennelijk niets maar dan ook niets aan gedaan. Hoe groot acht je de kans dat dat nu wel plotseling gaat gebeuren?

[...]
Mwoah, ik moet zeggen dat de performance bij TQ 1.20 stukken beter was (nog niet optimaal) dan bij deze versie inclusief IT. En aangezien ik de uitbreiding wel wil spelen, ben ik dus eigenlijk verplicht om de performance te accepteren. En als ik de fora bij TQ.net bekijk, dan staat het er vol van. Dus ik ga er wel vanuit dat ze iig een patch zullen brengen waar e.e.a. aangepast zal worden. Of dat het dan verbeterd zullen we af moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Ik vraag me af of die "slowdown en dan versneld afspelen" stukken bij iedereen voorkomen, of dat het aan bepaalde hardware ligt. Nu heb ikzelf een AMD dual core X2-3800+, een Radeon 1950Pro en 2 GB RAM in dual-channel, en hoewel de framerate soms wel even wat inzakt heb ik niet dat het soms slow-motion wordt en daarna super-snel om het weer in te lopen. Zou dit misschien alleen bij nVidia kaarten voorkomen?

Hoe vinden jullie de recepten voor artifacts? Ik heb inmiddels een paar recepten gezien, maar moet de ingredienten nog bij elkaar sprokkelen. Wel grappig dat je weer hogere artifacts kunt maken met lagere artifacts als ingredienten. Ben je wel ff bezig om dat voor elkaar te krijgen! ;) Maar dat brengt ook weer een nieuwe verzamel uitdaging in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Ik heb geen slowdowns en daarna versnellen. Ik heb wel dat het spel af en toe stopt en 5s later weer verder gaat. Ik ben bijna 100% zeker dat dit echter komt doordat m'n voeding 't niet zo goed trekt. Mijn vorige voeding was kapot gegaan en zit nu 150W minder. Ik merk dit ook in andere games dat het gewoon af en toe even stilvalt en daarna weer verder gaat.
Maar afgezien van dit probleem heb ik verder geen performance problemen.

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Haay schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 13:41:
Ik vraag me af of die "slowdown en dan versneld afspelen" stukken bij iedereen voorkomen, of dat het aan bepaalde hardware ligt. Nu heb ikzelf een AMD dual core X2-3800+, een Radeon 1950Pro en 2 GB RAM in dual-channel, en hoewel de framerate soms wel even wat inzakt heb ik niet dat het soms slow-motion wordt en daarna super-snel om het weer in te lopen. Zou dit misschien alleen bij nVidia kaarten voorkomen?
IL schijnt de loading engine onder handen te hebben genomen wellicht dat dat wat meespeelt.
Ook is er mogelijk weer sprake van een memory leak denkt men.
Dat zou iig verklaren waarom rambooster of een soortgelijk programma bij sommige mensen helpt.
Maar helaas heeft nog geen enkele Dev zich uitgesproken over dit 'Rubberbandeffect' dus het is even afwachten wat zij erop te zeggen hebben. Ontkennen kunnen ze niet want daarvoor zijn er te veel mensen die met dit probleem rondlopen.
Hoe vinden jullie de recepten voor artifacts? Ik heb inmiddels een paar recepten gezien, maar moet de ingredienten nog bij elkaar sprokkelen. Wel grappig dat je weer hogere artifacts kunt maken met lagere artifacts als ingredienten. Ben je wel ff bezig om dat voor elkaar te krijgen! ;) Maar dat brengt ook weer een nieuwe verzamel uitdaging in het spel.
Die folmulae kan je overal wel vinden. Zelf heb ik er al een hele stapel van en 2 kunnen maken.
Nog ff flink wat epic runes sparen en ik kan er binnekort weer 3 maken (heb alleen maar bergen met legendary runes :P). Tip: pak alle runes die je vindt want ze komen nu zeker van pas.
En over die laatste 3 zinnen,
_/-\o_ je haalt de woorden uit me mond :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Goede review van TQ: Immortal Throne op >> GameSpy.com << waar ik me helemaal in kan vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Het viel me op dat de inventory iets is veranderd, en dat er een extra slot voor een item is gekomen. Ik vraag me alleen af wat daar nou in moet? Als achtergrond heeft het een bolletje, dus erg duidelijk is dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
Angeloonie schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 15:54:
Het viel me op dat de inventory iets is veranderd, en dat er een extra slot voor een item is gekomen. Ik vraag me alleen af wat daar nou in moet? Als achtergrond heeft het een bolletje, dus erg duidelijk is dat niet.
Daar kunnen artifacts in, die zijn te maken van verschillende recepten die je vind onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeNiTaLiX
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:19

GeNiTaLiX

Naapje

ik heb net het spel gekocht voor 50 euro, heb een hp laptopje, 3000+, 2ghz, mijn ram geupgrade naar 1gig, ati 200m, vista. en op 800x600 alle settings op low. alle visualisaties in windows uit , en het spel blijft onspeelbaar :(. ook ram booster geinstalleerd.

Ik had minstens verwacht dat het wel een beetje zou draaien, maar ik zie mn poppetje amper lopen. :( behoorlijke miskoop dus.. :(

----------

Processor Mobile AMD Sempron(tm) 3000+ 3,7 2,0
Bepaald door laagste score

Geheugen (RAM) 896 MB 3,9
Grafisch ATI MOBILITY RADEON XPRESS 200 2,0
Grafische weergave voor spellen 319 MB totale hoeveelheid grafisch geheugen 3,0
Primaire vaste schijf 13GB beschikbaar (56GB totaal) 3,8
Windows Vista (TM) Ultimate

Systeem
--------------------------------------------------------------------------------

Fabrikant Hewlett-Packard
Model HP Compaq nx6125 (EK120ES#ABH)
Totale hoeveelheid systeemgeheugen 896,00 MB RAM
Type computer 32-bits besturingssysteem
Aantal processorcores 1
Geschikt voor 64-bits Nee

Opslag
--------------------------------------------------------------------------------

Totale grootte van vaste schijf/schijven 56 GB
Schijfpartitie (C:) 13 GB beschikbaar (56 GB totaal)
Mediastation (D:) Cd/Dvd
Mediastation (E:) Cd/DvdCd/Dvd

Grafische weergave

Type beeldschermadapter ATI MOBILITY RADEON XPRESS 200
Totaal beschikbaar grafisch geheugen 319 MB
Toegewezen grafisch geheugen 128 MB
Toegewezen systeemgeheugen 0 MB
Gedeeld systeemgeheugen 191 MB
Versie van beeldschermadapterstuurprogramma 8.342.0.0
Resolutie van hoofdbeeldscherm 1400x1050
DirectX-versie DirectX 9.0 of nieuwer

[ Voor 64% gewijzigd door GeNiTaLiX op 15-03-2007 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinzinneke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:45
Ik dacht van onlangs gelezen te hebben dat TQ geen onboard grafische kaarten ondersteunt...

//edit: bron: http://titanquestvault.ig...ndex.php?category=2#2_0_6

[ Voor 30% gewijzigd door Zinzinneke op 15-03-2007 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeNiTaLiX

GeNiTaLiX

Naapje

Hmm lekker is dat dan, stond niet op het doosje:

stond: 64MB nvidea geforce 3 of gelijkwaardig of ati radeon.

kan ik anders hier nog wat mee:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
GeNiTaLiX schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 16:17:
Hmm lekker is dat dan, stond niet op het doosje:

stond: 64MB nvidea geforce 3 of gelijkwaardig of ati radeon.

kan ik anders hier nog wat mee:

Ik heb een tijd terug ook geprobeerd om TQ op mijn laptop te draaien(Turion 1,6ghz,1GB geheugen ATI 200M) en het is idd niet mogelijk om het fatsoenlijk te spelen. Ik denk dat de videokaart bepaalde functies niet ondersteund die TQ nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remy!!!! schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 16:26:
[...]

Ik heb een tijd terug ook geprobeerd om TQ op mijn laptop te draaien(Turion 1,6ghz,1GB geheugen ATI 200M) en het is idd niet mogelijk om het fatsoenlijk te spelen. Ik denk dat de videokaart bepaalde functies niet ondersteund die TQ nodig is.
Wat baal ik nu zeg, bel de mediamarkt dan wel of ik hem nog kan omruilen voor aoe3 ofzo dan , iig bedankt voor de reply's! (sorry stond nog op de naam van mn vriendin ingelogd.)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2007 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Ik kom hem met mijn 7800GT Sli setup niet een helemaal vloeiend spelen. Met mijn 8800GTS en me nieuwe system (zie spec) loopt het eindelijk pas soepel. het is een zeer zwaar spel hoor en zeker als je nog meer moet renderen zoals over een LAn of Internet. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinzinneke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:45
Laptop met een X700 mobile kan je het alleszins wel spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terugbrengen kan niet meer. Ik hoop dat het dan misschien nog ligt aan windows vista en de drivers, zelfs simpele freeware opengl spelletjes (lees: openarena) werken niet eens goed.. Ik installeer XP wel weer opnieuw binnenkort, en anders maak ik iemand wel blij op n verjaardag ofzo..

had in de options t spel zelfs op 640 bij 480 gezet en ook dat draaide niet eens.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2007 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
Heb net een mooie "lesser" Artifact kunnen maken:
Shroud of Eternal Night:
10 Damage
21 Poison damage 3.0sec
40 Energy leech 2.0sec
10 piercing damge
20% vitality damage resistance
25% stun resistance
+60HP
+ 10% Attack Speed
Completion bonus
18 poison damage 6.0sec

En dat noemen ze een lesser artifact, ik ging van 104 dam/ps naar 202 dam/ps, ik heb greater artifacts gezien die nog minder waren als deze.

Verder gaat het nu heel goed met mijn Templar(Defense/Dream) ik vind nu ongeveer ieder uur wel een blauwe item. En met zijn trance of convalescence heeft hij nu standaard een Hp/reg van 10, samen met rally en adrenaline komt dit op de 60HP per sec :9~
En zij is nu lvl17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Gipsy King schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 16:30:
Ik kom hem met mijn 7800GT Sli setup niet een helemaal vloeiend spelen. Met mijn 8800GTS en me nieuwe system (zie spec) loopt het eindelijk pas soepel. het is een zeer zwaar spel hoor en zeker als je nog meer moet renderen zoals over een LAn of Internet. :|
Ik heb anders geen problemen met een 6600GT SLI setup. Gewoon alles op medium zetten en GEEN AA aanzetten, dat is het zwaarste..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Ik heb geen problemen met alles aan op een 7800gtx, echter na het overclocken. Standard (1250, 450, XFX) heb ik wel problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
ravw schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 19:34:
maar weet iemand wat UNLOCK CONTENT is bij options?
Want daar moet je een Code invoeren.
maar welke ??
Was er zelf ook wel nieuwsgierig naar en heb het ff gegoogled ;)

spoiler:
Unlock Content codes
If you press the escape key while ingame you will see the Unlock Content button. Press that and enter any of the following codes to unlock an item set.
Password --- Effect
373624 ------ "Armament of Gaul" set
437626 ------ "Armament of Germania" set
925678 ------ "Garb of the Great Merchant" set
274267 ------ "Shinobi Shozoku" set

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Jammer alleen dat het allemaal melee outfits zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2024
Ik ben gister, na een lange tijd niet gespeeld te hebben, weer eens begonnen... Maar wat zijn nou goede builds om een hoop dmg te doen?
Of is er eventueel een site waar ik zulke builds kan bekijken ofzo?

Hm, ik zag net de TS, en de link naar TitanCalc. Maar dan nog, wat zijn nou handige builds?

[ Voor 20% gewijzigd door Ferreur op 16-03-2007 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Wat vind je een hoop dmg?
En wat wil je precies, melee of caster?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
Geen idee wat "een hoop dmg" is, want ik ben nooit verder gekomen dan lvl 10 ofzo :)

Melee of caster maakt me verder niet uit, al lijkt een combinatie van beide me ook wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Ik las in de Gamespy review van TQ:IT dat builds met de Dream Mastery nogal overpowered zijn, dus als je veel damage wilt doen.... ;)
Ben zelf nog niet toegekomen aan het maken van een nieuw character met de Dream Mastery als primary of secondary. Eerst maar eens wat verder spelen met m'n bestaande characters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Het ligt natuurlijk ook aan equip maar dit zijn wel sterke builds.

Conqueror, Slayer, Brigand, Summoner, Oracle. Natuurlijk zijn er nog wel meer sterk maar van die weet ik sowieso sterk zijn.
Zelf heb ik dream mastery nog niet uitgeprobeerd (weet niet of je IT ook hebt) maar die is ook erg sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
Nope :)
Ik zal eens aan de slag gaan met een van die classes. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeNiTaLiX

GeNiTaLiX

Naapje

Ben het spel nu weer aan het installeren, heb nieuw systeem gekocht, wel een laptop, hoop dat het nu draait, voor specs zie budget laptop bij volledige systemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Angeloonie schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 22:05:
[...]

Ik heb anders geen problemen met een 6600GT SLI setup. Gewoon alles op medium zetten en GEEN AA aanzetten, dat is het zwaarste..
Je speelt zoiets om dan ook echt op alles max detail te spelen toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
Tuurlijk......

Totdat je 10x dood bent gegaan door lag, dan is iig mijn geduld op!

Trouwens kan iemand me uitleggen hoe die charge skill van dream mastery werkt? Ik zie de damage niet omhoog gaan bij mij character scherm als ik wat vijanden raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Pff, ze hebben behoorlijk wat veranderd met die patches. Ik speel nu met een lvl 24 Hunter, en zit in act 3 (begin), en ik ben nog nooit dood gegaan, en zonder moeite versla ik iedereen. Op een gegeven moment had ik 200 health potions opgeraapt, zo weinig gebruik ik ze.

De vorige keer dat ik het speelde (1.01) was het een stuk moeilijker, vooral die eindbazen waren veel sterker.

Ik had op een gegeven moment 25 skill points over, en 40 stat points, puur omdat ik ze niet eens nodig had 8)7

Heb nog steeds geen 2e mastery gekozen voor m'n Hunter. Weet niet wat ik wil kiezen. Druid is wel handig met die minions, maar Earth heeft ook weer een minion die erg handig is.

Daarnaast weet ik niet wat ik van Dream kan verwachten, dus vind ik het zonde om daar mee te gaan experimenteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Normal is idd niet moeilijk maar epic en legendary zijn wel onder handen genomen sinds 1.2
Al vind ik wel dat er nog een moeilijkheids graad bij zou moeten.
Voor nieuwkomers is legendary onmogelijk als je het nog wat moeilijker maakt.
Maar voor degene die wel goede equip hebben en precies weten hoe de verschillende mastery's in elkaar zitten is legendary een lachertje...
Toen ik laatst weer met TQ begon ben ik verder gegaan met mijn spellbreaker, nja super leuk etc hij is inmiddels lvl 58. Lekkere equip (iig wat ik wil dat ie aan heeft) en niet super dps door gebruik van thorny enzo maar toch sla ik de mobs in legendary in 2 a 3 slagen dood. De bosses even buiten beschouwing gelaten. Dat is wel erg jammer vind ik al is het nog steeds wel leuk hoor :) maar het mag gewoon nog iets moeilijker :)

Ben nu trouwens ook bezig om al mijn bestaande chars (behalve de banks) de 60 in te krijgen, ze zijn allemaal of 52 of 58 (en eentje 62).
Ik snap trouwens niet hoe je ooit 75 wil halen :P ik krijg nu al nauwelijks geen xp meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
Het helpt natuurlijk wel qua levelen als je monster dood die een beetje in de buurt van je eigen leven zitten. Hoewel dat uiteindelijk betekend dat je act 4 over en over zal moeten spel om ook dat laatste level te halen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
gustaveau schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 17:20:
Het helpt natuurlijk wel qua levelen als je monster dood die een beetje in de buurt van je eigen leven zitten. Hoewel dat uiteindelijk betekend dat je act 4 over en over zal moeten spel om ook dat laatste level te halen......
Ja ik weet het maar in epic Act 4 zitten ze het meest in de buurt bij mijn lvl alleen daar krijg ik ook bijna niks :)
Maarja is verder geen probleem hoor :P

Gister trouwens _Ziekelijke_ lag van de 'Rubberbandeffect' gehad.
Begint me nu wel een beetje te irriteren imo. Trouwens is IT wel eens bij jullie gecrashed?
Dat is bij mij al 8 á 10 keer gebeurd.

Die Artifacts zijn ook vet verslavend hey :9. Gister meer dan een uur over gedaan om een epic valor of achilles bij elkaar te krijgen :D maarja het heeft me dan ook de eerst greater artifact opgeleverd, Symbol of Polymath.
Iemand toevallig een formulae of Jade Idol te ruil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
hoe open ik deze deur want ik kom nu niet verder...

ACT 3

Afbeeldingslocatie: http://img98.imageshack.us/img98/7341/screenshot00hg7.jpg

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

ravw schreef op zondag 18 maart 2007 @ 12:21:
hoe open ik deze deur want ik kom nu niet verder...

ACT 3

[afbeelding]
Niet.

Je moet daar (nog) niet heen, je moet naar rechtsonder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Die rijstvelden weer in ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
volgens mij heb ik die net opgepikt ergens, alleen verder vandaag geen tijd om te traden, tegen het eind van de middag kan het wel.

Ik heb alleen geen idee hoe het werkt, nog nooit geprobeerd ( en mijn versie is minder legaal zullen we maar zeggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Btw. Zou iemand me kunnen vertellen wat je ook alweer met een jade figurine kan? En greater artifacts schoppen kont xD Ik vind de kleine al best goed (mijn dps ging met 80 omhoog eerst) maar die greater zijn helemaal "ubergeil"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Postius schreef op zondag 18 maart 2007 @ 12:53:
Btw. Zou iemand me kunnen vertellen wat je ook alweer met een jade figurine kan? En greater artifacts schoppen kont xD Ik vind de kleine al best goed (mijn dps ging met 80 omhoog eerst) maar die greater zijn helemaal "ubergeil"
Die moet je geven aan een gast in het stadje na de wall.
En ja die artifacts zijn echt vet, had aan me conq zo'n lesser gegeven dps ging met 1k omhoog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Wanneer begint IT?

spoiler:
Ik heb nu weer Typhon verslagen, en je krijgt dan die portal bij zijn locatie. Ik ben hem echter aan het farmen, dus eigenlijk wil ik die checkpoint niet kwijt. Wanneer begint IT? Want als ik in het hoofdmenu weer het spel in wil gaan kan ik al naar Epic zonder IT gespeeld te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Angeloonie schreef op zondag 18 maart 2007 @ 22:41:
Wanneer begint IT?

spoiler:
Ik heb nu weer Typhon verslagen, en je krijgt dan die portal bij zijn locatie. Ik ben hem echter aan het farmen, dus eigenlijk wil ik die checkpoint niet kwijt. Wanneer begint IT? Want als ik in het hoofdmenu weer het spel in wil gaan kan ik al naar Epic zonder IT gespeeld te hebben
spoiler:
De nieuwe act "begint" nadat je typhon hebt verslagen. Je wordt geportaled naar het eiland Rhodos! Zelfde als bij iedere andere act eigelijk. Je kan echt gewoon nog rustig naar andere acts portallen en andere wells activeren.
Dus dan kan je nog steeds typhon farmen! Alleen moet je dan de eerste keer wel de telkine beaten natuurlijk.

[ Voor 8% gewijzigd door Postius op 19-03-2007 00:08 . Reden: spoiler tags maar! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Postius schreef op maandag 19 maart 2007 @ 00:07:
[...]

spoiler:
De nieuwe act "begint" nadat je typhon hebt verslagen. Je wordt geportaled naar het eiland Rhodos! Zelfde als bij iedere andere act eigelijk. Je kan echt gewoon nog rustig naar andere acts portallen en andere wells activeren.
Dus dan kan je nog steeds typhon farmen! Alleen moet je dan de eerste keer wel de telkine beaten natuurlijk.
Cheers, had toch maar die portal gepakt :P Act IV is gaaf :D

Heeft iemand toevallig nog wat items over voor een hunter? Ik kan wel een goede boog gebruiken en de "Hunter's Armor" set. Iemand toevallig daar wat items over? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Angeloonie schreef op maandag 19 maart 2007 @ 01:18:
[...]

Heeft iemand toevallig nog wat items over voor een hunter? Ik kan wel een goede boog gebruiken en de "Hunter's Armor" set. Iemand toevallig daar wat items over? :)
Ik heb sowieso wel een boog voor je voor de rest weet ik niet of ik iets over heb :)
Btw nog mensen hier die dan wel de formulae dan wel de artifact hebben van Leafsong en Chaos Cube?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Afgelopen zaterdag ook m'n eerste artifact gemaakt. Wel een Lesser Artifact, maar de DPS van m'n Paladin (Defense/Storm) ging omhoog van 400+ naar 500+, dus zeker interessant!

Vóór IT uitkwam was deze Paladin ergens in Epic bezig, maar nu dus Act IV op Normal aan het doen. De strijd tegen die 3 zussen in het moeras van Rhodos was trouwens nog best pittig en daar is hij wel een keer dood gegaan. En dat terwijl ik nog een scroll van summon cyclops gebruikt had! Ook erg leuke toevoeging vind ik, die Scrolls. :)

Hij is nu in Hades bezig, en ik vind het daar heerlijk onheilspellend! Genieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Angeloonie schreef op maandag 19 maart 2007 @ 01:18:
[...]

MM genoeg gevonden maar heb de minder legale versie helaas dus een internet verbinding zit er niet in. Via hamachi kan wel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

knap dat je dat hier zo openlijk gaat beweren.
Postius schreef op maandag 19 maart 2007 @ 09:56:
[...]

MM genoeg gevonden maar heb de minder legale versie helaas dus een internet verbinding zit er niet in. Via hamachi kan wel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Darth Malak schreef op maandag 19 maart 2007 @ 12:57:
knap dat je dat hier zo openlijk gaat beweren.
Wat is daar knap aan? :/
Ik ben in ieder geval blij met mijn gekochte TQ:IT. Voor 24 euro een mooie dikke 2-DVD doos waarin ik zowel m'n originele TQ DVD als m'n TQ:IT DVD kan stoppen, en ook nog beide boekjes kan bewaren. Super! :)

[ Voor 35% gewijzigd door Haay op 19-03-2007 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
Een klein updatetje(of hoe je het ook wil schrijven) van mijn kant, ben nu lekker opweg met m'n Templar(dream/defender) heb nu dankzij m'n trance + items een standaard hp/reg. van 25, zodra mijn adrenaline en rally zijn geactiveerd kom ik op een hp/reg. van 120(zo ui mijn hoofd) uit. Ik kon gister zonder dat ik potions hoefde te gebruiken de Minotaur Lord + Telkine in 1 run verslaan. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Wat ik ontzettend vaag vind is dat ik dus niet zie wat mn damage is omdat ik alleen de Ice skill gebruik van stormcaller.

Nu ik dat gemaxed heb ga ik nu over op dream mastery, maar het speelt niet lekker als je totale dmg niet ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
XthinkZ schreef op maandag 19 maart 2007 @ 22:51:
Wat ik ontzettend vaag vind is dat ik dus niet zie wat mn damage is omdat ik alleen de Ice skill gebruik van stormcaller.

Nu ik dat gemaxed heb ga ik nu over op dream mastery, maar het speelt niet lekker als je totale dmg niet ziet.
Voor TQ was daar een mod voor, ze zijn nu als het goed is bezig om dit ook te laten zien in IT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Remy!!!! schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 08:34:
[...]

Voor TQ was daar een mod voor, ze zijn nu als het goed is bezig om dit ook te laten zien in IT.
Welke mod is dat :P

Vind ook vervelend niet te zien wat ik voor een damage doe.
Heb wel de critical hits aan, maar die damage zie je alleen als je een critical maakt.

Heb mijn battlemage op lvl 16 nu, gister 2x een fell blade gevonden.
Doe er minder damage mee dan een "groene" zwaard met relic erin.
2x fell blade staat stoerder vandaar dat ik ze gebruik :)
Heb nu een DPS van 15x en met groene zwaard 16x scheel haast niets.

Ik ga me dus op Dual Wield en Earth Enchanted skill concentreren, geen Core Dweller enzo.
Puur ik tegen de rest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

knap tussen aanhalingstekens. Nogal stom dat je hier openlijk gaat beweren dat je de illegale versie draait. |:(
[message=2 8)7 7695212,noline]Haay schreef op maandag 19 maart 2007 @ 13:30[/message]:
[...]

Wat is daar knap aan? :/
Ik ben in ieder geval blij met mijn gekochte TQ:IT. Voor 24 euro een mooie dikke 2-DVD doos waarin ik zowel m'n originele TQ DVD als m'n TQ:IT DVD kan stoppen, en ook nog beide boekjes kan bewaren. Super! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Darth Malak schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 11:11:
knap tussen aanhalingstekens. Nogal stom dat je hier openlijk gaat beweren dat je de illegale versie draait. |:(

[...]
Je kan er bij bijna alle games topics wel vannuit gaan dat bij de pc bijna de meerderheid het spel illegaal speelt. En zeker bij een spel als TQ wat verschrikkelijk buggy was in het begin, lijkt het me niet minder onlogisch. Maar goed ik zal voortaan wel zeggen dat ik hem legaal heb :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Remy!!!! schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 08:34:
[...]

Vet!, had gelijk ff gegoogled:

http://titanquestvault.ig...olsandEditors.Detail&id=4

helaas niet voor IM.

[ Voor 3% gewijzigd door XthinkZ op 20-03-2007 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Uhmm, geloof dat niet alles werk onder versie 1.30 TQ
Heb geen IM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Hoezo? Die mods zitten gewoon al in TQ Defiler en werken prima met IT hoor!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Darth Malak schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 13:29:
Hoezo? Die mods zitten gewoon al in TQ Defiler en werken prima met IT hoor!!
TQ Defiler heeft dus ook damage mod ?

Toch wat meer er in verdiepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Tja, of alle mods inmiddels erin zitten weet ik niet... In ieder geval wel de potion stacking en relics in greens/blues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Darth Malak schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 10:17:
Tja, of alle mods inmiddels erin zitten weet ik niet... In ieder geval wel de potion stacking en relics in greens/blues.
Potions stacking lijk me wel handig + damage mod.
meer spullen mee nemen :)

Relics in Blues lijk mij niet de bedoeling van het spel.
Zelfde als de drop mod enzo.

Dat is uit te schakelen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Gewoon ff op het titanquest forum kijken, daar vind je all antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Darth Malak schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 10:17:
Hehe ik kan een truukje, zonder een mod relics in me rare items (greens) :P
Derr_Hans schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 10:21:
[...]

Potions stacking lijk me wel handig + damage mod.
meer spullen mee nemen :)

Relics in Blues lijk mij niet de bedoeling van het spel.
Zelfde als de drop mod enzo.

Dat is uit te schakelen toch?
Ja je moet dan aanklikken welke mods je aanwilt.
De keuze voor IT is alleen nog beperkt die 'All Dmg Shower' is nog niet werkend icm IT.
Dat is de enige die ik interessant vind, exp verhogen en lootchance verhogen is gewoon cheaten en daar doek niet aan mee ;)
Denk dat ik toch misschien wel potion stacking ga gebruiken niet zozeer voor de ruimte (al heb ik alle ruimte nodig die ik kan krijgen) want dat vind ik lame maar meer omdat ik dat slepen van de pots zo irritant vind (ik heb de pots altijd in me eerste bag staan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
psychoclown schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 14:25:
[...]

Hehe ik kan een truukje, zonder een mod relics in me rare items (greens) :P
[...]

Ja je moet dan aanklikken welke mods je aanwilt.
De keuze voor IT is alleen nog beperkt die 'All Dmg Shower' is nog niet werkend icm IT.
Dat is de enige die ik interessant vind, exp verhogen en lootchance verhogen is gewoon cheaten en daar doek niet aan mee ;)
Denk dat ik toch misschien wel potion stacking ga gebruiken niet zozeer voor de ruimte (al heb ik alle ruimte nodig die ik kan krijgen) want dat vind ik lame maar meer omdat ik dat slepen van de pots zo irritant vind (ik heb de pots altijd in me eerste bag staan).
Same here :P

Damage en potions is oke, maar loot en exp is in mijn ogen cheaten.
Dan kan ik net zo goed een trainer downloaden en een lvl 65 char met alle skills op maxed doen.

Ik heb altijd ruimte gebrek, daar naast gebruik ik wel TQ vault om item te dumpen.
Maar dit is in weze hetzelfde als in IT die caravan. Alleen IT heb ik niet :P

TQ vault heeft ook mogelijkheid om relics te verwijden uit items.
Maar dit gebruik ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Derr_Hans schreef op maandag 26 maart 2007 @ 09:55:
TQ vault heeft ook mogelijkheid om relics te verwijden uit items.
Maar dit gebruik ik ook niet.
In TQ:IT kan je ook relics of charms uit items laten verwijden, en kiezen of je het item of de charm/relic wilt bewaren.

Overigens heb ik nog een vraagje... Ergens in Hades is een grot waarin een deur naar de treasure van Hades is, maar die deur is dicht. Heeft het iets te maken met die opgloeiende symbolen in een andere kamer in diezelfde grot? Of is er een andere manier om die deur open te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Verschil is dat je met TQVault zowel de relic als het item behoudt en bij IT zelf alleen maar 1 van beide.
Haay schreef op maandag 26 maart 2007 @ 10:11:
[...]

In TQ:IT kan je ook relics of charms uit items laten verwijden, en kiezen of je het item of de charm/relic wilt bewaren.

Overigens heb ik nog een vraagje... Ergens in Hades is een grot waarin een deur naar de treasure van Hades is, maar die deur is dicht. Heeft het iets te maken met die opgloeiende symbolen in een andere kamer in diezelfde grot? Of is er een andere manier om die deur open te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
Nee, dat heeft niets te maken met die symbolen. later in de akte kom je na het verslaan van bepaalde bazen artifacts tegen die je kunt gebruiken voor deze quest, dan kun je eindelijk bij de treasure!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

spoiler:
Die treasure viel trouwens f-king tegen... een paar gele items en verder nada..... En dit terwijl er in de game wordt gezegd dat het echt de moeite waar is.. Yeah right... Net zoals de droprates van de rest van de game... LOL...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
toch vervelend he!
Misschien dat je hier wat meer geluk hebt?
http://www.gamebanshee.co...e-game-spoiler-86191.html

Ik ben nog niet zover, begin pas in de laatste acte op legendary, maar misschien dat mensen het hier ff kunnen bekijken?
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste