[PC-RPG] Titan Quest [Deel 3] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 20.098 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
Erg interessant artikel op Gamespot over de uitbreiding voor Titan Quest: Immortal Throne kun je HIER lezen. Zo te zien wordt Immortal Throne voor TQ wat de Lord of Destruction uitbreiding voor Diablo 2 was!

Aantal highlights:
  • Nieuwe Skill profession: Dream Mastery. Dus een heleboel nieuwe combinaties mogelijk!
  • Level cap verhoogd naar 75;
  • Karavanen reizen tussen de steden, en daar kun je tegen vergoeding je 'loot' laten bewaren, en nog beter, met al je characters kun je bij dezelfde gedeelde 'stash' van die karavanen !!!
  • Enchanter NPCs toegevoegd die A tegen vergoeding relics en charms weer UIT sockets kunnen halen (moet je kiezen welke je wilt houden, de ander verlies je dan), en B met behulp van speciale formules die je moet vinden en daarbij een recept van relics en charms (ofzo?) kan die Enchanter een speciaal artifact voor je maken. Klinkt als de magische kubus uit Diablo2 ! :)
  • Scrolls die je als éénmalig te gebruiken spells aan je quickslot balk kunt toevoegen;
  • Automatische sorteerknop voor je inventory;
  • Verbeterde controle over pets;
  • Nieuwe gebieden in Griekenland: Rhodos, Epirus, de rivier Styx (scheiding tussen het dodenrijk en de wereld van de levenden), Plains of Judgement, Fields of Elysium (maar dat is Romeins volgens mij, kan me uit de film Gladiator nog herinneren dat daarnaar gerefereerd werd);
  • 15 uur speeltijd per moeilijkheidslevel, en 30 nieuwe quests.
Klinkt allemaal ERG goed en een duidelijke verbetering van het spel. Ga die expansie dan ook zeker halen wanneer hij uitkomt begin 2007 ! _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Haay op 20-12-2006 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:07

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik vond TQ eigenlijk alleen leuk op normal, daarna was het compleet niet gebalanceerd en kreeg ik met mijn archer zelfs de simpelste monsters met 10 pijlen nog niet dood.. Dat is gewoon slecht, want Diablo 2 was op Hardcore gewoon goed te doen, en zelfs op Hell nog, maar bij TQ hield het voor mij na Normal op, en dat is gewoon jammer.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Voor mij was het over nadat ik een half uur nodig had om thypoon te moeten verslaan.
Waarna hij doodleuk niks dropte.

Kwaad geworden en gelijk TQ van me pc gesloopt :(

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
ja het zijn net die kleine dingetjes die van diablo2 een alltime classic make en TQ net niet. Alhoewel ik ook zkr die uitbreiding gaat spelen:P

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Angeloonie schreef op woensdag 20 december 2006 @ 08:49:
Ik vond TQ eigenlijk alleen leuk op normal, daarna was het compleet niet gebalanceerd en kreeg ik met mijn archer zelfs de simpelste monsters met 10 pijlen nog niet dood.. Dat is gewoon slecht, want Diablo 2 was op Hardcore gewoon goed te doen, en zelfs op Hell nog, maar bij TQ hield het voor mij na Normal op, en dat is gewoon jammer.
Ik loop nu op epic rond en heb totaal geen problemen met mijn archer. Het ligt er maar net aan welke skills je hebt en hoe je deze gebruikt i.c.m. met je wapens, armor met hierop weer de relics.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• Haay
Gisteravond na lange tijd m'n Titan Quest weer eens opgestart en lekker op Epic met m'n Paladin (Defense+Lightning) gespeeld. Gewoon lekker rammen en shield-bashen, en zolang ik nog meer health-potions vind dan consumeer gaat het wel goed. Zou alleen wel wat (meer) energy-leech willen hebben, want zeker als je wat permanente enchantments aan hebt is je vrij te gebruiken energy nogal beperkt. En shield-bash en shield-charge (weet niet meer wat de correcte namen zijn) kosten ook redelijk wat energy...

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Haay schreef op woensdag 20 december 2006 @ 08:34:
Erg interessant artikel op Gamespot over de uitbreiding voor Titan Quest: Immortal Throne kun je HIER lezen. Zo te zien wordt Immortal Throne voor TQ wat de Lord of Destruction uitbreiding voor Diablo 2 was!

Aantal highlights:
  • Nieuwe Skill profession: Dream Mastery. Dus een heleboel nieuwe combinaties mogelijk!
  • Level cap verhoogd naar 75;
  • Karavanen reizen tussen de steden, en daar kun je tegen vergoeding je 'loot' laten bewaren, en nog beter, met al je characters kun je bij dezelfde gedeelde 'stash' van die karavanen !!!
  • Enchanter NPCs toegevoegd die A tegen vergoeding relics en charms weer UIT sockets kunnen halen (moet je kiezen welke je wilt houden, de ander verlies je dan), en B met behulp van speciale formules die je moet vinden en daarbij een recept van relics en charms (ofzo?) kan die Enchanter een speciaal artifact voor je maken. Klinkt als de magische kubus uit Diablo2 ! :)
  • Scrolls die je als éénmalig te gebruiken spells aan je quickslot balk kunt toevoegen;
  • Automatische sorteerknop voor je inventory;
  • Verbeterde controle over pets;
  • Nieuwe gebieden in Griekenland: Rhodos, Epirus, de rivier Styx (scheiding tussen het dodenrijk en de wereld van de levenden), Plains of Judgement, Fields of Elysium (maar dat is Romeins volgens mij, kan me uit de film Gladiator nog herinneren dat daarnaar gerefereerd werd);
  • 15 uur speeltijd per moeilijkheidslevel, en 30 nieuwe quests.
Klinkt allemaal ERG goed en een duidelijke verbetering van het spel. Ga die expansie dan ook zeker halen wanneer hij uitkomt begin 2007 ! _/-\o_
Juist ja, wat vet ik haal hem zeker.
Speel het orgineel inmiddels niet meer maar kun je met die uitbreiding gewoon met je bestaande chars erin spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Gezien de problemen met TQ toen deze uitkwam (en lange tijd daarna) ga ik deze denk ik maar ff NIET kopen...

[ Voor 11% gewijzigd door Darth Malak op 22-12-2006 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:57
Darth Malak schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 00:11:
Gezien de problemen met TQ toen deze uitkwam (en lange tijd daarna) ga ik deze denk ik maar ff NIET kopen...
Volgens mij kan je het beter andersom doen, de problemen kwamen vooral voor bij mensen niet hem niet hadden gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Metalbuster schreef op donderdag 21 december 2006 @ 15:49:
Juist ja, wat vet ik haal hem zeker.
Speel het orgineel inmiddels niet meer maar kun je met die uitbreiding gewoon met je bestaande chars erin spelen?
Jahoor, je kunt net als in bv. Diablo 2, gewoon je huidige bestaande characters meenemen de expansie in, of je kunt nieuwe characters maken met die nieuwe professions als primary of secondary. Niet voor niets is de level-cap verhoogd van 60 naar 75... Dan kun je met je huidige characters die level 60 gehaald hebben en Legendary uitgespeeld hebben die nieuwe gebieden van de uitbreiding op Legendary spelen en weer sterker worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

cardinal808 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 09:00:
[...]

Volgens mij kan je het beter andersom doen, de problemen kwamen vooral voor bij mensen niet hem niet hadden gekocht.
Ondergetekende heeft toch echt de LE versie hier liggen en had enorm veel problemen.. Met mij nog velen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrain
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Net uitgespeeld op normal en alleen crappy yellow drops van Typhon. Ik heb betere drops gehad van random mobs dan van de eindbaas :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
TheBrain schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 17:30:
Net uitgespeeld op normal en alleen crappy yellow drops van Typhon. Ik heb betere drops gehad van random mobs dan van de eindbaas :? :?
Probeer dan nog eens een paar keer een "run" op Typhon te doen, om te kijken wat je de volgende keren krijgt. En anders gewoon door gaan naar Epic moeilijkheid. Daar droppen dingen die op Normal niet droppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-09 10:54
het grootste gemis aan TQ blijft de realm en de bijbehorende chat zoals blizzard het wel heeft voor diablo2. Hierdoor werd cheaten praktisch onmogelijk (okay maphack en pindle/baalbot daargelaten), tevens had je daardoor veel meer contact met medespelers. Met hamagochi kan je natuurlijk alsnog wel chatten met elkaar en dan pas een game starten, maar dat is het toch net niet.

Verder ziet de uitbreiding er qua features erg goed uit, maar ik denk dat het hierboven genoemde het grootste gemis is voor deze game.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMilkshake
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-05 14:59
Wat is er zo verkeerd aan de chatfunctie? Okee, chatten door op enter te drukken zou fijner zijn, maar ik vind chatten in Titan Quest niet eens zo heel slecht gaan.

En anders gebruik je er toch Skype bij ofzo? :)

[ Voor 21% gewijzigd door DrMilkshake op 27-12-2006 17:12 ]

• denyos
ik bedoel de chat functie voordat je een game in gaat. In diablo had je op battle.net een groot chat kanaal waar je met alle medespelers uit jouw regio (NL) in zat. Zo kon je makkelijk hulp vragen, items verkopen en kletsen over nix. Eenmaal in game is het chatten helemaal hetzelfde als in TQ ;)

[ Voor 3% gewijzigd door denyos op 28-12-2006 09:55 ]

Strava

• DrMilkshake
Ah zo, ik snap het nu :P Ik heb nooit eerder Diablo 2 gespeeld, dus ik wist verder ook niet hoe het daar werkt ;) Ja, zo'n functie lijkt me inderdaad wel handig

Over Titan Quest: Ik heb net zo'n Telkine geval gekilld. Dat leek op het einde, maar het gaat nog verder in Egypte ofzo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
Telkine is de eindbaas van wereld 1 om het maar zo te zeggen. In totaal zijn er 4 werelden. Je kan je dus nog aardig bezig houden met het spelletje voordat je naar het volgende niveau gaat ;)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
DrMilkshake schreef op donderdag 28 december 2006 @ 16:34:
Ah zo, ik snap het nu :P Ik heb nooit eerder Diablo 2 gespeeld, dus ik wist verder ook niet hoe het daar werkt ;) Ja, zo'n functie lijkt me inderdaad wel handig

Over Titan Quest: Ik heb net zo'n Telkine geval gekilld. Dat leek op het einde, maar het gaat nog verder in Egypte ofzo? :P
Een Telkine is een sub-baas. Zeg maar een "lower titan", terwijl Typhon als eindbaas een echte fullscale Titan is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMilkshake
:o Dus ik zit nog maar op een vierde van het spel? Ik vroeg me al af of het zo hoorde dat ik pas level 20 was maar nu snap ik het :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Er is ergens zo'n Titan Quest site waar je alle classen enzo hebt staat en als je er dan 1 aan klikt kun je allemaal skills enzo upgraden zodat je kan zien hoe sterk alles wordt, op de main pagina staan alle classes weet iemand toevallig welke site ik bedoel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Metalbuster schreef op zondag 07 januari 2007 @ 19:41:
Er is ergens zo'n Titan Quest site waar je alle classen enzo hebt staat en als je er dan 1 aan klikt kun je allemaal skills enzo upgraden zodat je kan zien hoe sterk alles wordt, op de main pagina staan alle classes weet iemand toevallig welke site ik bedoel?
Met Google had ik die zo gevonden! Staat overigens ook in de topic-start van deze topic ... Maar dit is de site die je zoekt: titancalc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Zo na een lange tijd weggeweest ben ik ook weer terug.. kheb nieuwe pc en draai TQ nu met alles max.. ziet er als een droompje uit..

ben nu defender gestart.. en damn.. die shield attacks zijn echt meesterlijk.. weet nog niet wat ik als secondary class ga nemen maar dat doe ik toch pas richting lvl 40.. wil eerst me defender tree beetje maxen.

iemand al een datum of naam van de uitbreiding?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Naam is "Immortal Throne" datum geen idee maar hij staat voor 1e kwartaal van 07.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Mja ik ben gestopt met WoW.. en ben weer met TQ begonnen.. het concept is prachtig en zeker voor een eerste game heeft IL echt een meesterlijke game gemaakt! hoop dat de expension ook de moeite waard is.. iig is even kijken.. spelen veel mensen hier nog? of is het een beetje doodgebloed omdat iedereen al de beste items heeft?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Nee... mensen gaan gewoon verder met een andere game... De TQ forums zijn al maanden doodgebloed. De anima liep sowieso al enorm terug door de enorme berg problemen die deze game had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
SpoTs schreef op maandag 08 januari 2007 @ 13:36:
Mja ik ben gestopt met WoW.. en ben weer met TQ begonnen.. het concept is prachtig en zeker voor een eerste game heeft IL echt een meesterlijke game gemaakt! hoop dat de expension ook de moeite waard is.. iig is even kijken.. spelen veel mensen hier nog? of is het een beetje doodgebloed omdat iedereen al de beste items heeft?
Ik speel het af en toe nog wel, en heb zelfs nog nooit Legendary bereikt. Als je met meerdere characters (afwisselend) speelt, dan gaat geen van de characters erg snel...

En tja, heb sinds ruim een week nu een Nintendo Wii, dus daar gaan ook redelijk wat uurtjes in zitten :D

Maar ik weet wel dat ik TQ Immortal Throne ga kopen. Is voor mij net zo'n must als destijds Lord of Destruction uitbreiding voor Diablo II !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Ik weet nog niet of ik die expansion zal kopen of niet.
Reden dat ik het niet echt meer speel is omdat het toch wel wat eentonig werd voor mij en omdat geen vrienden het spel spelen en een vriend die ik via TQ heb leren kennen zit nu weer dik in het werk dus die spreek ik ook niet vaak.
Maar als de expansion echt goed is ga ik het mss wel overwegen al moet ik ook nog wat tijd steken in de Wii net zoals Haay :D (die heb ik sinds 3 weken).

En anders heb ik gewoon een leuke en mooie tijd beleeft aan TQ... ;)
Edit: pc blijft voor mij nog steeds nummer één hoor :D de console(s) zijn voor de 'fun' ^^

[ Voor 8% gewijzigd door psychoclown op 08-01-2007 19:00 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:07
Hoe komen jullie an aan die special items dan ??? Cheats ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
nee gewoon grinden/bossruns doen al was het eerder wel iets makkelijker + meer drops maar zo krijg je ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 19:22

Magic666

No one's neighbour!

arrggg! Heb TQ weer eens geinstalleerd, aangezien die uitbreiding eraan zit te komen.

Nu zit ik met, het overbekende probleem, dat TQ niet wil opstarten.
Dat had toch met die virtuele drives ofzo te maken?

Hoe krijg ik TQ aan de gang?

- heb de originele dvd
- gepatched naar 1.15
- patch naar 1.20 wil niet lukken aangezien ik steeds een foumelding krijg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Heb je virtuele drives dan? Met Alcohol 120% ? Of met Daemon Tools ? Of met beiden ?
Ikzelf heb wel Daemon Tools draaien hier. Als ik op mijn PC in Daemon Tools het aantal virtuele drives op 0 zet dan heeft Titan Quest daarna geen probleem meer met de aanwezigheid van Daemon Tools en start gewoon op van originele DVD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Pcies, alleen daemon tools e.d. afsluiten is niet voldoende soms, je moet echt je virtuele drives verwijderen (dus door bijv. voor 0-drives in DM te kiezen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
hmm ik heb hier niet last van gewoon Daemon Tools aanstaan + drives.
In het begin had ik daar steeds wel gekloot mee maar nu dus blijkbaar niet meer (was het niet eens opgevallen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

hmmm.... ik heb beide ja, maar DT op 0 zetten haalt niet uit, A120% ook maar eens op 0 zetten dan, is kijken of ie dan wil (krijg hem wel aan de praat met een vervangende exe zeg maar)

Updaten naar 1.20 wil ook niet, als ik de standalonepatch download krijg ik gelijk een foumelding. Ingame updaten gaat ook niet (balk loopt helemaal vol om daarna TQ af te sluiten...) Zou dat door die vervangende exe kunnen komen?

Edit: DT op 0, A120% op disabled originele exe terug gezet maar nog steeds nada noppes.... hmmm.... 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Magic666 op 22-01-2007 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Heb al verschrikkelijk lang niet meer gespeeld, maar met pr0tst0p deed 'ie het bij mij altijd!

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

AllSeeyinEye schreef op maandag 22 januari 2007 @ 17:14:
Heb al verschrikkelijk lang niet meer gespeeld, maar met pr0tst0p deed 'ie het bij mij altijd!
Volgens mij begeef je je met dat soort opmerkingen op glad ijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMilkshake
AllSeeyinEye schreef op maandag 22 januari 2007 @ 17:14:
Bij mij ook inderdaad, maar op 1.20 wil hij gewoon weer normaal starten bij mij (geen last van foutmeldingen bij patchen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Ben ook weer samen met een mattie begonnen aan een co-op game , valt best tegen om special items te vinden als je spirit+nature mastery gebruikt , me mattie speelt als hunter+defense en heeft al een bergje special items >:) we komen er wel ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Het valt sowieso tegen om special items te vinden (bruikbare dan), no matter what... Het grootste probleem van deze game IMHO... Jammer dat ze dat niet gepatched hebben. Is voor mij ook reden om de add-on niet te kopen.

[ Voor 3% gewijzigd door Darth Malak op 29-01-2007 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:34

Ulti23

Quality Time

Darth Malak schreef op maandag 29 januari 2007 @ 10:56:
Het valt sowieso tegen om special items te vinden (bruikbare dan), no matter what... Het grootste probleem van deze game IMHO... Jammer dat ze dat niet gepatched hebben. Is voor mij ook reden om de add-on niet te kopen.
Dat hebben ze juist gepatched... Voor 1.20 vond ik in Griekenland op het 'makkelijkste nivo' al flink wat groene en blauwe items. En bergen gele (magic) items. Nu moet je echt een beetje geluk hebben... Soms speel ik uren aan een stuk en vind ik helemaal niks, gisteren een uurtje en hoppa twee blauwe items waarvan 1 bruikbare. Ik vind de balans hierdoor wel beter. Je moet dus echt gaan farmen wil je je degelijk equippen voor latere battles. En je hebt aardige equipment nodig om op latere difficulties goed uit de voeten te komen.

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Hoe triest ik deze game vond qua beloning e.d., ik hep hem wel 3 x leg. uitgespeeld......

Mijn indruk was dat 1.20 de laatste patch was en hier was het zeker nog niet okay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Darth Malak schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 09:36:
Hoe triest ik deze game vond qua beloning e.d., ik hep hem wel 3 x leg. uitgespeeld......

Mijn indruk was dat 1.20 de laatste patch was en hier was het zeker nog niet okay.
Bij de release van de expansion komt er ook voor de 'gewone' TQ een patch die nog wat dingen fixed die ook in de expansion gefixed worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Ik heb juist het idee dat met patch 1.20 rare items veel minder zeldzaam is. Ik had laatst op 1.20 weer een nieuw ventje aan gemaakt en ik vond veel meer bruikbare zeldzame dingen dat ervoor.

Kan echt niet wachten op de uitbreiding, hij staat toch voor maart?

[ Voor 15% gewijzigd door Metalbuster op 30-01-2007 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMilkshake
Metalbuster schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 13:10:
Ik heb juist het idee dat met patch 1.20 rare items veel minder zeldzaam is. Ik had laatst op 1.20 weer een nieuw ventje aan gemaakt en ik vond veel meer bruikbare zeldzame dingen dat ervoor.

Kan echt niet wachten op de uitbreiding, hij staat toch voor maart?
Helemaal mee eens! Heb op de standaardversie gespeeld tot level 15 ofzo en toen helemaal gestopt, geen een rare gevonden! Daarna opnieuw begonnen met versie 1.20 en ik had er al minstens 5 waar ik er eerst nog geen had!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Kan best zijn. Leuk dat je 5 rare items vind. Jammer alleen dat ze dan alle 5 onbruikbaar zijn. Zoals gezegd, ik heb hem toch wel 3x op legendary uitgespeeld (dus eerst 3x normal, epic, leg.) en mijn ervaring is dat deze game gewoon erg slechts is qua beloning. Het komt te vaak voor dat je als melee karakter 5 caster items vindt. En het is des te jammer dat je dus min of meer gedwongen wordt allerlei hacks te gebruiken om het wel een beetje normaal te laten zijn.

En dat je perse moet farmen om fatsoenlijke items te krijgen is helemaal te belachelijk voor woorden. Ik weet dat het ontzettend veel wordt gedaan maar ik weet ook zeker dat dit niet de bedoeling is geweest bij het ontwerp van deze game en het level design. Je krijgt hierdoor ongebalanceerde gameplay. Maar ja, als je normaliter geen fasoenlijke items vindt, kan ik me voorstellen dat er zoveel gefarmed wordt.

Verder was deze game op de een of andere manier verslavend genoeg om hem toch een keer of 9 rond te spelen.... :X

[ Voor 6% gewijzigd door Darth Malak op 31-01-2007 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMilkshake
Maar ik speelde het hele spel samen met mijn broer en de helft van de items kunnen we gebruiken zo'n beetje. We vonden gelijk al een mage armor en een warrior schild, dus dat gaat best lekker! Als je met z'n 2en of meer speelt is het goed te doen met de loot, hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Niet iedereen speelt met zijn 2'en of meer... LOL...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Of het was juist de bedoeling van de maker, dat je later ging "boss rushen" om zo langere gameplay aan het spel toe te voegen als je echt goede items wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Nee... indertijd ben ik vrij actief geweest op het TQ forum en uit meerdere opmerkingen van developers blijkt dat dit geewoon een bijverschijnsel was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis behoorlijk dood hier :9

• Metalbuster
Ja toch wel raar vindt ik dat deze game bij weinig mensen echt aanspreekt, terwijl het toch een goede game is.

• psychoclown
Ow het is ook zeker een goede game hoor maar je moet wel van hack&slash houden natuurlijk.
De tijd dat ik het heb gespeeld vond ik zeker lache maar geen van mijn vrienden speelden het en dan heb ik wel een goede maat leren kennen via TQ maar die zit ook met werk etc.
Ook kon TQ mij gewoon na een tijd niet echt meer boeien de dikste items enzo had je zo mja en dan gaat het vlug... vind ik nog steeds jammer overigens :)

• Metalbuster
Gelukkig komt er binnenkort een uitbreiding die hopelijk voor veel en langdurig zorgt. Het pVp element online wordt zeker vet en de moeite waard!

Verwijderd

Tsja, Diablo2 is nog steeds populair en sommigen waren teleurgesteld in Titan Quest.
Ikzelf speel(de) ook met veel plezier D2, maar de graphics vind ik nu net iets te erg (ben verwend met alle mooie nieuwe games). Dungeon Siege 1 vond ik nog wel leuk, DS2 was niet echt mijn ding (drukke interface, en de 'look' vond ik slechter, DS1 vond ik er wat avontuurlijker uitzien).

Titan Quest... ik heb er gemixte gevoelens over (alleen de demo gespeeld); het is 2D, wat wel jammer is, maar de graphics zijn wel goed, en dat zelfs het koren beweegt als je er doorheen loopt is wel leuk. Maar een aantal dingen vond ik niet leuk aan TQ; het skillsysteem (zier er niet zo gelikt uit als Diablo2, en ook de skills konden me niet echt boeien. Waar ik in D2 al fantaseerde over hoe ik mijn build zou maken, had ik dat totaal niet bij Titan Quest) en ik vind het 'mythologie' thema niet zo leuk. Ik vind die oude verhalen wel leuk, maar vind niet dat er een game moet zijn die erin speelt ala Hurcules ofzo, ik had liever een high-fantasy of modern-fantasy setting gezien.

Vandaar dat ik hem dus niet heb gekocht, maar als hij ooit in budgetbakken komt neem ik hem wel mee.

• Galvatron
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 22:51
Titan Quest is 3D

• Haay
Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 20:17:
Titan Quest... ik heb er gemixte gevoelens over (alleen de demo gespeeld); het is 2D, wat wel jammer is, ...
Uhm... Diablo 1, Diablo 2 en Sacred zijn 2D (bij Sacred 2D achtergrond met 3D poppetjes), maar Dungeon Siege 1, Dungeon Siege 2 en Titan Quest zijn 100% 3D !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Metalbuster schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 16:47:
Ja toch wel raar vindt ik dat deze game bij weinig mensen echt aanspreekt, terwijl het toch een goede game is.
Vind ik helemaal niet raar. Deze game was onbekend bij de release en er waren zo enorm veel problemen toen deze uitkwam dat veel mensen gewoon afgehaakt zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Darth Malak op 16-02-2007 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haay schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 21:16:
[...]

Uhm... Diablo 1, Diablo 2 en Sacred zijn 2D (bij Sacred 2D achtergrond met 3D poppetjes), maar Dungeon Siege 1, Dungeon Siege 2 en Titan Quest zijn 100% 3D !
Zover ik weet kon ik de camera niet draaien in de demo, dus was het volgens mij 2D (met misschien 3D poppetjes zoals in sacred). Het is dan wel een tijd geleden dat ik hem gespeeld heb, maar dat is iets wat me nog wel bijstaat, dat ik dat dus jammer vond.
DS1&2 zijn wel 3D; als je je cursor naar de zijkant van je scherm beweegt, beweegt de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
ja maar het is niet zo dat als je de camera niet rond kan draaien 2D is he.
Het landschap etc. in TQ is ook 3D net als de chars dus dat maakt TQ 3D
met een vast camera persepectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
2D is hoogte en breete de derde dimensie is diepte bij Titan Quest zie je dat dus echt wel, het maakt niet uit of de camera maar op 1 punt hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMilkshake
Ik kan beweren dat Titan Quest 2D is geen bijster slimme uitspraak noemen... Om het maar eens even HEEL zacht uit te drukken :P

Ik denk idd ook dat het veel populariteit heeft misgelopen door de verschrikkelijke bugs en onstabiliteit bij de release, maar ze kunnen dit vast nog goed maken door de release van de uitbreiding wel goed te laten verlopen. Binnenkort heb ik nog een LAN party, is kijken of TQ een beetje leuk is met meer dan 2 mensen 8)

[ Voor 8% gewijzigd door DrMilkshake op 17-02-2007 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, je bent de zoveelste die het erover heeft, feit blijft dat het camera perspectief vast is en je dus haast niks van die 3D benut. Het is dan ook des te vreemder dat er geen optie is om de camera te draaien (als de modellen en de wereld toch al 3D zijn...).
De dingen mogen dan 3D gerenderd zijn, maar hij speelt hetzelfde als de 2D spellen (Diablo, Sacred etc), waar bijv. Dungeon Siege daar vanaf wijkt. Je kan dus in TQ niet mooi om je heen kijken, de camera wat draaien etc om van de scenery te genieten.
Ik heb het iets te vlug neergezet als '2D', en ja, was beter als ik dat anders verwoord had, maar het blijft een (voor mij groot) minpunt van TQ.
De makers van Sacred hebben dit nu trouwens ook begrepen, de laatste tijd zijn er een paar filmpjes van Sacred 2 gereleased en kan je op de forums lezen dat ze zowel een DS-like free-cam, als klassieke ARPG (Action-RPG) view.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2007 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:57
Kan iemand de klok wat vooruit zetten, ik kan namelijk niet wachten op de update. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Zijn er mensen die al zeker weten de Immortal Throne uitbreiding te gaan kopen? Ik heb een tijdje getwijfeld omdat ik de laatste tijd geen TQ gespeeld heb, maar ik vind de uitbreiding toch wel zo veel toevoegen en verbeteren dat ik hem toch wel wil hebben!

Voor de twijfelaars nog even de higlights:
  • 10 Additional Character Levels allows players to bring existing and new characters to new heights, along with higher level equipment and skills. Dus maximale level verhoogd!
  • 8 New Character Classes The expansion pack features an entirely new skill mastery, which combines with existing skill masteries to create eight new exciting character classes. Dream Mastery toegevoegd wat dus 8 nieuwe combinaties mogelijk maakt.
  • New Exotic Monsters and Locations Quest through exotic locations in the Mediterranean area and ultimately descend across the river Styx into the heart of Hades. Defeat terrifying new monsters on your way to victory! Gelukkig weer meer focus op de Griekse mythologie!
  • Artifacts & Enchanters A new type of rare equipment that gives the player characters a powerful bonus. Plus, new non-player characters that can create artifacts from recipes. Artifacts en recepten van items die samen nieuwe artifacts maken! _/-\o_
  • More Unique Equipment Uncover hundreds of powerful new unique items and use Caravans to store them as you quest through the Underworld of Hades. Extra storage (Caravans) die ook uitwisseling van items tussen je characters mogelijk maakt!
En al dit moois voor slechts 24 euro bij CD-WOW.nl. Ik ga het meteen bestellen! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

ik kijk de kat wel uit de boom.. TQ had zoveel bugs dat mijn enthousiasme danig getempered is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Ja maar je mag toch verwachten dat ze niet weer dezelfde fout maken en de game uitbrengen met 1000 bugs. Ik haal de game direct bij release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me is met Haay.
Weinig last gehad van bugs en in tegenstelling tot Diablo2 wel het geduld op kunnen brengen het spel uit te spelen op alle difficulties. En replay value viel voor mij wel mee: als je geen goeie lijn hebt voor internet games ga je TQ ineens serieus waarderen, omdat het één van de weinige aardige SP games was van... ja, die week waarin het uit kwam dan, want in dat jaar was Oblivion er ook nog en Prey maar het idee was toch prima. Die expansion komt er dus ook bij mij...

Overigens kan ik gewoon in- en uitzoomen in TQ hoor? dus zó vast is dat perspectief niet. De hoek is vast, maar dat is maar één van de twee gangbare assen die klem zit en dat is precies de as waar je meer last van hebt dan profijt...

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2007 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:34

Ulti23

Quality Time

Ik ga hem ook zekers kopen. Ben sinds vorige week weer effe opnieuw begonnen in TQ met als class Warfare en zit nu alweer op lvl 28. Na de balancing patch 1.20 heb ik meer het idee dat er verder te komen is met warfare, zit nu in Orient en heb nog nergens moeite mee, telkines, andere tussenbazen versla ik met speels gemak. Nog ff en dan slashen we die eindbaas op mount olympus en dan zullen we eens kijken hoe hij het houdt op de volgende difficulty.

Straks met de uitbreiding ga ik warfare proberen te combineren met die nieuwe dream mastery, als ik trailers zie van de dream mastery lijkt me dat een erg heftige combi te worden. Dual Wielding Dreamer. Wordt weer ouderwets hakken :P

Ook de mythologie die meer terugkomt in de uitbreiding spreekt me erg aan. Had je op de SNES niet zo'n spel, Battle of Olympus, waar je op het eind tegen je schaduw moest vechten en tegen Hades, dat vond ik ook helemaal geweldig! Er komt trouwens ook weer een patch aan wanneer de uitbreiding uitkomt?

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Oh ja... ik heb hem dus ook 2 of 3 keer uitgespeeld op alle difficulties... Maar het probleem is dat me dus ook precies duidelijk is geworden wat de problemen zijn. Patch 1.20 lost daarin niets op helaas. Maar misschien doet deze add-on dat wel.
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 11:19:
/me is met Haay.
Weinig last gehad van bugs en in tegenstelling tot Diablo2 wel het geduld op kunnen brengen het spel uit te spelen op alle difficulties. En replay value viel voor mij wel mee: als je geen goeie lijn hebt voor internet games ga je TQ ineens serieus waarderen, omdat het één van de weinige aardige SP games was van... ja, die week waarin het uit kwam dan, want in dat jaar was Oblivion er ook nog en Prey maar het idee was toch prima. Die expansion komt er dus ook bij mij...

Overigens kan ik gewoon in- en uitzoomen in TQ hoor? dus zó vast is dat perspectief niet. De hoek is vast, maar dat is maar één van de twee gangbare assen die klem zit en dat is precies de as waar je meer last van hebt dan profijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
Ben al weer even met dit spel bezig, maar wil dan nu aan een melee char beginnen. (assassin met DW).

Hoe zou ik de attributes moeten verdelen? Dex 300 base Strength 350 base, rest Health? Is dat haalbaar, hou ik dan genoeg voor health over?

Thanks
ZTeeVeR

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:33
Ik heb de Update inmiddels binnen :)

maar weet iemand wat UNLOCK CONTENT is bij options?

Want daar moet je een Code invoeren.

maar welke ??

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
staat dat mss in patchnote?
heb al heel lang niet gespeeld en weet dan ook niet wat het is tbh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01:21
ravw schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 19:34:
Ik heb de Update inmiddels binnen :)

maar weet iemand wat UNLOCK CONTENT is bij options?

Want daar moet je een Code invoeren.

maar welke ??
Is er voor TQ een nieuwe patch uit dan?
Ik heb al op hun site gekeken maar kan nergens een download vinden?
Heb je misschien een link? :)

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

heb bij bepaalde bronnen de add-on al gezien. Mensen die er al ervaring mee hebben? Is het waard het spel weer te installeren?

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
check een paar posts boven jou van Haay en anders een paar pagina's terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
weer begonnen met Titan Quest nu met de expension
ben Nature + Dream = Ritualist
onder het motto: geen zin in rsi kweken, ik laat me wolves + nightmare thingie + nympf knokken
wolves geven bonus aan minions, dit doet de nightmare ook en ja ... de nympf ook nog eens :P
en in nature heb je zelf ook nog een aura wat je minions helpt ... zit ook zoiets van in dream...
oftwel een behoorlijk gebuffed leger onder me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Remy!!!! schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 20:29:
[...]

Is er voor TQ een nieuwe patch uit dan?
Ik heb al op hun site gekeken maar kan nergens een download vinden?
Heb je misschien een link? :)
ik de boel met update die nieuwe addon die uit is.
anders had ik het wel over een patch gehad.

[ Voor 8% gewijzigd door ravw op 03-03-2007 08:33 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
De uitbreiding komt toch pas op 29 maart of is hij al uit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
echt die boss in athene zon undead caster die ook skeletjes summond
ik ben 14 die gast is 18 + wolves gaan dood als ze damage op hem doen >.<
dit gaat dus zo niet lukken :P eerst maar eens wat lvls hoger worden

killed it, wolves geunlearned en nympf gelvld

[ Voor 10% gewijzigd door Pensmaster-B op 03-03-2007 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Metalbuster schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 12:24:
De uitbreiding komt toch pas op 29 maart of is hij al uit ?
mja dacht ook dat de exp. iets later uit zou komen.
blijkbaar niet dus, overigens zit ik toch even te overwegen of ik hem zal halen of niet.
Heb vanochtend weer TQ geïnstalleerd en met spellbreaker lvl 20 verder gegaan was wel weer ff lache.
Mja komt binnenkort ook nog veel ander leuks aan (oa. SSX Blur/Wii en Stalker) en wat minder leuks (examens :D) en straks ook nog eens Hellgate: London dus heb dan helemaal geen tijd om alles te spelen :P... hadden ze niet even alles kunnen spreiden ofzo :'( ... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Ben momenteel IT aan het spelen en net als TQ is dit weer verplichte aanschaf :) Lekker verder met hacken&slashen! Mooie omgevingen en leuke (side)quests. Met mijn lvl 44 Battlemage is het goed toefen in het wereldje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Pensmaster-B schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 15:55:
echt die boss in athene zon undead caster die ook skeletjes summond
ik ben 14 die gast is 18 + wolves gaan dood als ze damage op hem doen >.<
dit gaat dus zo niet lukken :P eerst maar eens wat lvls hoger worden

killed it, wolves geunlearned en nympf gelvld
hier zit ik dus ook vast met een fvechter van level 15 :( ik loop me rot om dat ding heen maar ook al heb ik 100 potjes bij me ik leg het af tegen die gast.

Iemand tips hoe ik daar voor bij kan komen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Eerst je character levelen en later weer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Ik zie in de SP niets over Windows Vista. Behalve dat bij specs 2000 of XP genoemd wordt. Zou kunnen duiden dat het misschien niet draait onder Vista. Heeft iemand hier ervaring met het spelen van de demo onder Windows Vista?

[ Voor 31% gewijzigd door seamus21 op 06-03-2007 18:49 ]

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
  • Laatst online: 07-07-2024
Hij draait hier prima onder Vista (32 bit).
Alleen mijn geluid hapert soms wat, maar dat heb ik in alle spellen. Zal wel een driver zijn die nog niet helemaal goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Nieuwe patch van Titan Quest gelanceerd 1.30:

"Patch Notes
· Fixed crash caused by teleporting in multiplayer after players used Rally skill
· Fixed NPC dialogue windows closing when NPC moves to avoid other characters
· Fixed bug with different relic bonuses for different players in multiplayer
· Fixed relic completion sounds propagating to all clients in multiplayer
· Fixed multiplayer lobby UI error with sort arrow
· Fixed a multiplayer lobby crash
· Fixed internet connection problem with custom maps
· Fixed a memory leak
· Improves multiplayer connection reliability
· Improves multiplayer performance
· Improves item auto-placement in inventory
· Added character back-up functionality
· Added option to disable compatibility check
"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:05
Maar deze nieuwe patch heb je niet nodig als je de uitbreiding installeerd. Alles zit daar namelijk al in.

Die is trouwens best leuk, aardig wat nieuwe items, zodat je weer wat te sparen hebt. Vooral de artifacts, die je aan de hand van een recept kunt samenstellen, lijken me tof.
Vooralsnog lijken die recepten het meeste te vallen in de nieuwe act, hoewel ik er een paar in acte 1 en 2 heb gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Dat klopt. Je zult wel een x-fi hebben. Dat probleem is bekend van de x-fi. Heb ik helaas ook last van en creative is bagger qua drivers.
Rene59 schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 23:00:
Hij draait hier prima onder Vista (32 bit).
Alleen mijn geluid hapert soms wat, maar dat heb ik in alle spellen. Zal wel een driver zijn die nog niet helemaal goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
Ik heb de uitbreiding nu een aantal dagen, en ik moet zeggen dat ze het spel beter is geworden dan ik had verwacht.
Ik ben vanaf het begin opnieuw begonnen met een nature/dream en ik focus me op de pets. Het leuke is dat er nu een aantal extra bonussen zijn bijgekomen voor items om je pets beter te maken door ze bv. extra HP te geven of extra damage.

Verder lijkt het erop dat het spel iets moeilijker is geworden aangezien ik al 3x ben doodgegaan en ben nu halverwege de 2e act. Dit kan ook liggen aan het feit dat ik hiervoor alleen met met tanks heb gespeeld die wat meer konden hebben.
En een ander groot verbeterpunt vind ik de performace. Met de originele versie moest ik het doen met 1680x1050, shadows off, textures medium, detail medium, reflection low, AA off. En dan kon ik het spel pas fatsoenlijk spelen.
Nu kan ik het spel spelen op de volgende settings zonder al te veel problemen. 1680x1050, shadows off, textures high, detail high, reflection low, AA On, Advanced effects On, Bloom On.
Ik heb alleen soms wel last van een soort van een Lag, het spel begint te stotteren een paar seconden en daarna gaat alles supersnel voor een paar seconden. Dit gebeurt gelukkig maar 1x per uur ongeveer, en vind ik niet de moeite waard om hiervoor mijn settings lager te zetten.

Het lijkt er ook op dat ze de droprates hebben aangepast positief en negatief.
Positief, ik vind nu in normal wat meer groene en blauwe items, ze droppen op de meest willekeurige plaatsen zoals simpele monsters tot bonepiles.
negatief, de drops van de bossmonsters zijn over het algemeen redelijk crap, ze droppen meestal alleen maar gele items.

Verder de nieuwe artifacts zijn leuk, ik ben nog behoorlijk lowlevel 20+/- dus de artifacts stellen nog niet zoveel voor itt van wat ik heb gezien op Internet. Waar de developpers wel goed op hebben gelet is dat je voor het maken van artifacts relics/charms nodig bent, gelukkig droppen deze nu ook wat meer dan in het orgineel.
En ook de caravankerel is superhandig, vind je een item die je voorlopig niet kan gebruiken? drop dat ding gewoon bij heb af, en het kost je geen inventory space.

Al met al ben ik zeer tevreden met deze uitbreiding. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
De nieuwe add-On ligt al in de schappen voor de liefhebbers :

https://www.dynabyte.nl/software.php?i=3985

:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
  • Laatst online: 07-07-2024
Darth Malak schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 15:04:
Dat klopt. Je zult wel een x-fi hebben. Dat probleem is bekend van de x-fi. Heb ik helaas ook last van en creative is bagger qua drivers.

[...]
Ik heb een Audigy, maar ik vermoed dat het met mijn Via chipset te maken heeft. Althans, van die drivers is bekend dat er "sound playback issues" zijn. Maar de drivers van Creative zijn inderdaad ook niet geweldig. Ik wacht wel af...

Maar om even ontopic te komen. Ik heb dit spel nu gespeeld met een ranger tot level 25, maar ik moet zeggen dat ik het nu al behoorlijk saai vind worden. Denk dat ik na anderhalf jaar WoW spelen toch te verwend ben geraakt qua mogelijkheden in games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
Wat me wel is opgevallen aan de uitbreiding is het volgende:

Bij eindbazen die ik in het origineel al verslagen heb, staan de eerste keer dat je ze in de uitbreiding verslaat dubbele majestic chests! Zoals met de stier in act 3 bovenop de berg, daar vond ik 4 majestic chests.

Ook zijn de namen van quest beesten nu in het paars weergegeven, om het verschil nogmaals aan te duiden. Het valt me op dat de drops van deze beesten stukken beter zijn dan de normale drops!
Zo kun je dus in act 2 en 3 heel makkelijk deze groepen farmen, namelijk bij de quest waar je de farmers moet helpen in de Lower Nile, en in act 3 bij de exit uit Babylon.

Het was een behoorlijk verschil voor mij, om van het origineel met patch 1.08, naar de uitbreiding te gaan. Het irritantste vond ik dat mijn "pets" niet meer uit henzelf andere monsters aanvielen, gelukkig was dit na een rechtermuisklik en ff op agressive zetten, verholpen!

Alleen de performance is nog steeds niet goed, heeft iemand al een manier gevonden om het spel de hele tijd bij daglicht te spelen? Ik heb het geprobeerd met die regel toevoegen aan het settingsbestand, maar dat helpt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
gustaveau schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 15:04:
Alleen de performance is nog steeds niet goed, heeft iemand al een manier gevonden om het spel de hele tijd bij daglicht te spelen? Ik heb het geprobeerd met die regel toevoegen aan het settingsbestand, maar dat helpt niet.
Om een rare reden hebben de devs dat verwijdert, vraag me niet waarom ik begrijp er ook niks van. Het is gewoon wachten op een patch, of totdat iemand met een Mod komt. Ik heb gister trouwens nog een leuk helmpje gevonden hij geeft onder andere + 8% XP, en dat zonder nadelen. Ik weet wel dat het orgineel al amulets had met zulke bonussen alleen moest je daar meestal wel je HP + HP regen voor inleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Remy!!!! schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 15:59:
[...]

Om een rare reden hebben de devs dat verwijdert, vraag me niet waarom ik begrijp er ook niks van. Het is gewoon wachten op een patch, of totdat iemand met een Mod komt. Ik heb gister trouwens nog een leuk helmpje gevonden hij geeft onder andere + 8% XP, en dat zonder nadelen. Ik weet wel dat het orgineel al amulets had met zulke bonussen alleen moest je daar meestal wel je HP + HP regen voor inleveren.
TQ had dat ook al heb er 2 :Y)
Vind het trouwens wel vet om al die goede Rare's te bewaren sommige zijn echt uber.
Vaak vind ik het dan ook nog zonde om er een rune in te steken ook nog :D
Zo heb ik ook zo'n Amazon glove met oa. + 3 to all skills :9

Heb trouwens toch besloten Exp te halen, mijn zus + moeder gingen toch naar de stad dus gelijk gevraagd of ze ook ff wilden kijken bij Dynabyte :P dus wie weet heb ik hem straks al ^^.
Ben nu namelijk sinds een kleine week weer aan het spelen, dit na lange tijd niets anders doen dan Anime kijken en tweakers/GoT lezen :P

-Edit-

Ja heb IT nou dus ook gelijk even installeren :D

-Edit 2-

Wat trouwens opvalt is dat de performance wel achteruit is gegaan :(
Ook al speel ik op dezelfde settings als dat ik TQ speelde (1280x1024 alles high).
Als ik advanced settings en detailed objects aanzet ok dat kan ik nog begrijpen maar op dezelfde settings is wel bleh zeg.
Fps is gewoon goed maar dat maakt niet uit blijkbaar want ook al is de fps 50 en loop ik gewoon
dan nog 'laggy' beetje maf maar zal het vanavond nog even uitgebreid testen.

[ Voor 18% gewijzigd door psychoclown op 09-03-2007 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
En? heb je al wat meer kunnen testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Hehe ja beetje nog niet veel want mss niet duidelijk maar de 2e Edit was vanochtend :)
Heb nu dan alles high behalve shadows die staat op medium en vsync met triple buffering.
Advanced effects, detailed objects en AA uit.
Volgens mij loopt het wel iets beter door triple buffering die had ik gister namelijk ook uit maar ik merk nog steeds framedrops :/
Meer mensen hier last van, slechtere performance itt TQ?

-Edit-

Heb inmiddels weer even titanquest.net bezocht (lange tijd geleden :D).
Maar ik blijk dus niet de enige te zijn en zelfs mensen met een monster bak (x6800, 2GB ram en 2x 8800GTX (redelijk nutteloos right now, *roept iets over drivers ofzo....*) etc) hebben het ook.

Een paar oplossingen die het een beetje minder maken zijn door in je settings.txt de volgende cmds op false te zetten:
forceSingleProcessorMode en skipCompatibilityChecks

skipCompatibilityChecks stond bij mij overigens al op false.
Ik heb het nog niet kunnen testen dat ga ik nl. nu doen maar voor veel mensen blijkt het een stuk te verminderen. Hopen dat dat ook voor mij geldt :D

[ Voor 44% gewijzigd door psychoclown op 09-03-2007 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
iemand weet hoe ik die TELKINE dood kan krijgen loop als Fighter lvl 19

hij vult zich steeds met leven :(
Wat ik ook doet het is gewoon niet te slopen dat beest.

En waar kan ik goede wapens halen want dat mis ik ook wel een beetje.
Ik heb een 34dm wapen.

[ Voor 23% gewijzigd door ravw op 09-03-2007 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
Ik kan je alleen het standaard advies geven, levellen op een goede plek, bij voorkeur met monster niet meer dan 5 levels boven je eigen level.
Goede wapens moet je geluk mee hebben, maar misschien dat je met wat skil herplaatsing ook een eindje kunt komen? Hoe zien je skills eruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik ben overnieuw begonnen met TQ+IT samen met mijn huisgenoot. We hadden TQ vanilla al een keer uitgespeeld. Ten eerste ben ik zeer blij met de perfomance boost die het spel heeft gekregen. het draait bij mij en hem opeens veel soepler met meer details :D.
Ik was de vorige keer Defense+Warfare. Ik was nogal teleur gesteld in Warfare. Dus deze keer Defender als main, en als 2de dream. Mijn maat ging als Storm en later (level 15) op mijn advies Nature erbij.

We hebben nu net de Telkine doodgemaakt aan het einde van act 1. Ik ben een ubertank ongeveer die niet kan sterven. Ben nu level 20 en heb defense op ongeveer 3/4 met alleen de hoogst noodzakelijke skills. Dream is halverwege, en heb hier de teleport attack, en de 1ste wrath skill aangevuld met de standaard attack die je kan hebben.
Door de wrath leech ik automatisch leven, en als dit samen met Adraline getriggerd wordt ben ik bijna onsloopbaar. De teleport attack is vrij oppermachtig, Postius kan verdwijnen en weer tevoorschijn komen. En dan doet hij in een radius van 360 graden damage aan 4 tegenstanders, De standaard damage van de teleport is al 237(op level 3 of 2). +dan nog de damage die ik zelf doe +49% extra damage. Hier komt ook nog Adraline bij als die getriggerd is (level 1 atm 15% attack bonus 5% speed).

Wat ik meestal doe is midden in een groep lopen. Al die beesten gaan meppen, ik doe mijn teleport attack en er zijn er al 4 dood. Mijn maatje de magier heeft dan al wat chain lightins gedaan, en ik zelf ook al wat monsters dood. En zo kunnen we ongeschonden door. Bij de bosses heb ik meestal wel wat potions nodig maar dit kom dat ik nogal veel health heb(rond de 2900) en ik vind het niet leuk staan als ie bijna half leeg is ook al gaan er te weinig hitpoints af om in levensgevaar te komen.

Mijn uitrusting bestaat op dit moment uit 1 of andere blauwe knuppel die belachelijk veel schade doet (40-75) en dan nogal allemaal damage boosts geeft (20% damage +8 damage van nog iets en nog wat boosts). Verder heb ik de helm, "handschoenen" en het torso van de Obsidian armor set waar ik extreem gelukkig mee ben. Verder heb 1 ring of Oath, en nog een andere ring die me +15%str. geeft en 4% health en een dyionisis wineskin relic erop.
Mijn schild is blauw maar niet echt interesant. Hoop dat ik in act 2 iets leukers vind om mee te spelen.
En verder heb ik heel wat van die nieuwe recepten gevonden om artifacts te maken. Helaas zijn het wel allemaal dezelfde en ondanks dat ik reeks meer dan 35 relics compleet heb, heb ik geen enkele set waarmee ik een artifact kan maken. Mijn magier maatje heeft er echter sinds kort 1 die zijn lighting damage met een extra 9% doet en zijn cast tijd met 30% vertraagd.

Nou dat was een beetje in het kort mijn verslag tot nu. Ik ben erg gelukkig met mijn obsidian set! De bracers en helmpje kwamen uit een ornate kist geloof ik in de dungeon voor de telkine. Het Torso zat in een klein kistje bij de Minotaur!

Verder ben ik vooral verrast met hoeveel damage mijn Templar doet. Mijn Max damage is 677 maar dat gaat binnenkort nog wel wat verder omhoog!

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste