mja ik speelde paar weken terug ook echt heel veel TQ
en nu dat patch 1.2 uit is, daarop zat ik op een gegeven moment op te wachten,
speel ik eigenlijk niet meer... heb denk ik toen teveel in korte tijd gespeeld
wel jammer.. ik vind het een gaaf spel maar ik vind niet zozeer de mystic npc's de replay verlagen maar vooral het aantal mensen die legendary speelden 's avonds etc..
Dat was bedroevend laag imo en om nog meer nieuwe chars te gaan lvl'en had ik ook even geen zin meer in, ik had al genoeg 50+ chars waarmee ik nog wilde lvl'en maarja zonder legendary spelers...
Wat bij mij ook wel zal meespelen is dat een goede vriend in TQ het atm heel druk heeft en zo goed als geen tijd heeft voor gamen, geen van mijn vrienden speelt TQ, dan ga je zelf ook steeds minder spelen...
Ben atm bezig met CoH al weet ik niet hoe lang ik dat blijf spelen, ben niet zo'n hele rts'er maar er zijn behalve CoD2 geen fps games die mij aanspreken en ik ben atm gestopt met CoD2 omdat mijn vrienden gestopt zijn in verband met het studeren (we zaten allemaal in dezelfde clan). Al snak ik wel weer naar iets competetiefs in clanverband, wat ik nu dus in CoH probeer te vinden.
Waarschijnlijk pak TQ nog wel een keer weer op en zal ik ook wel weer verder gaan met mijn TQmod
offtopic
nice pcmod Bull, die had ik nog niet eens eerder gezien