[PC-RPG] Titan Quest [Deel 3] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 20.096 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Ik ben nu in "blabla Prison" waar ik een Telkin moet killen die bij zo'n gigantische Titan staat.
Die telkin verliest geen hp ik kan tijden staan meppen zonder dat hij gehit wordt is dit normaal of moet ik gewoon een uur meppen voordat hij eindelijk hp verliest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
nee dat is niet normaal dat is een bug die er sinds de vorige patch bij gekomen is.
wel stom dat ze dat niet met de balance patch hebben gefixed.
maarja dan maar met de nieuwe patch.

als je dat nog een keer merkt moet je voor 5 min naar helos ofzo gaan daarna kan je weer verder ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metalbuster schreef op zondag 24 september 2006 @ 20:43:
Ik ben nu in "blabla Prison" waar ik een Telkin moet killen die bij zo'n gigantische Titan staat.
Die telkin verliest geen hp ik kan tijden staan meppen zonder dat hij gehit wordt is dit normaal of moet ik gewoon een uur meppen voordat hij eindelijk hp verliest?
Dit is een bug.

Als je wel de Titan ziet, maar de Telkin is 'invincible', dan moet je even terug poorten. En daarna gelijk weer terug komen. Dan is de Telkin niet meer invincible. Als je geen Titan ziet (en geen portal), en de Telkin is invincible, dan moet je helaas wel opnieuw beginnen, vanaf je laatste safe point.
(Dit is mij dus overkomen)

Je weet nu waar de Titan zich bevind, het is dan de bedoeling dat je daar gelijk naar toe rent. Vlak daarvoor zit namelijk een soort 'script' trigger die er voor zorgt dat de Titan zich losmaakt en een portal door gaat. Als je te lang wacht, nadat dit script gestart is. Dan krijg je dit probleem.

Vlak voor de ingang van die tunnel zit een 'Bone Pile', als je ongeveer daar bent begint het script te lopen (Je schijnt ook een geluid te horen, maar dat weet ik niet zeker, want ik heb dat stuk zonder geluid gespeelt (ivm een slapende vrouw in de kamer :)). Je moet dan binnen 30 seconden in de grot zijn waar de Titan zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
Verwijderd schreef op zondag 24 september 2006 @ 22:01:
Dit is een bug.

Als je wel de Titan ziet, maar de Telkin is 'invincible', dan moet je even terug poorten. En daarna gelijk weer terug komen. Dan is de Telkin niet meer invincible. Als je geen Titan ziet (en geen portal), en de Telkin is invincible, dan moet je helaas wel opnieuw beginnen, vanaf je laatste safe point.
(Dit is mij dus overkomen)

Je weet nu waar de Titan zich bevind, het is dan de bedoeling dat je daar gelijk naar toe rent. Vlak daarvoor zit namelijk een soort 'script' trigger die er voor zorgt dat de Titan zich losmaakt en een portal door gaat. Als je te lang wacht, nadat dit script gestart is. Dan krijg je dit probleem.

Vlak voor de ingang van die tunnel zit een 'Bone Pile', als je ongeveer daar bent begint het script te lopen (Je schijnt ook een geluid te horen, maar dat weet ik niet zeker, want ik heb dat stuk zonder geluid gespeelt (ivm een slapende vrouw in de kamer :)). Je moet dan binnen 30 seconden in de grot zijn waar de Titan zit.
Deze bug is toch opgelost in patch 1.20 ? Direct na de release van patch 1.15 kwam deze bug al aan het licht, en de developers zeiden toen dat ze dit in de volgende patch meteen weer zouden fixen. Dat moet dus in 1.20 zijn...

[ Voor 7% gewijzigd door Haay op 25-09-2006 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Nou, ik heb de laatste patch en het probleem is er schijnbaar nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit nu in epic en kom niet heel ver met me Conquerer, kan maar geen goede main hand mace vinden (ook niet van vendors) iemand toevalig een epic / legendary mace over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haay schreef op maandag 25 september 2006 @ 08:55:
[...]

Deze bug is toch opgelost in patch 1.20 ? Direct na de release van patch 1.15 kwam deze bug al aan het licht, en de developers zeiden toen dat ze dit in de volgende patch meteen weer zouden fixen. Dat moet dus in 1.20 zijn...
Dat weet ik niet, toen ik daar was (in normal) was zat ik nog in 1.15.
En 1.20 bestond nog niet.

En nu ik in epic speel ben ik nog niet zo ver. (Ik speel het niet zo vaak).

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ben nu een level 32 Paladin, en het spel net uitgespeeld. Maar weet iemand hoe je je 2de mastery ongedaan kan maken? Ik heb storm gekozen maar heb veel liever Hunter eigelijk. Ik weet dat het in het spel niet kan maar mischien is er net zoals bij D2 een prog. waarmee het wel kan? Of mischien een beetje klooien in een file?

[ Voor 21% gewijzigd door Postius op 27-09-2006 19:28 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• Haay
Postius schreef op woensdag 27 september 2006 @ 19:26:
Ben nu een level 32 Paladin, en het spel net uitgespeeld. Maar weet iemand hoe je je 2de mastery ongedaan kan maken? Ik heb storm gekozen maar heb veel liever Hunter eigelijk. Ik weet dat het in het spel niet kan maar mischien is er net zoals bij D2 een prog. waarmee het wel kan? Of mischien een beetje klooien in een file?
Met TQDefiler ?

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Aahhh heel erg relaxt! Bedankt! Op naar de mega damage met mijn speer! :D

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Verwijderd

Ben ik de enige die vind dat je ergens in de buurt van level 55 en hoger die skillpoints niet meer zinvol besteden kunt? ik heb 8 van die dingen over nu op lvl 60 en dan heb ik er al 7 besteed aan een skill die "wel aardig" is om "erbij" te hebben. Ik wil gewoon sneller meppen en meer schaai uitdelen per tik, maar dan moe tik op zoek naar + skill items (die in veel gevallen de +dmg% of +attspd% items dan vervangen, dus dat schiet ook niet op).
Als je die skill points nog nog kon verkopen in multiplayer, maar nee :)

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:40

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Zitten allebei je masteries al helemaal vol? Zo nee, stop ze dan daar in elk geval in want daar worden je stats ook weer beter van.
Ik ben nog niet zo ver maar ik weet wel dat ik punten te kort ga komen

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• psychoclown
mja dat probleem heb ik bij de meeste van mijn chars dat ik eigenlijk niet meer skills nodig hebt maar toch nog stuk of 8 lvl's te gaan heb. Ik doe ze dan gewoon in een skill die er wel beetje bij kan maar niet noodzakelijk is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Helaas, gisteren heeft m'n defender, die nog 0 keer dood gegaan was, tegen Typhon (op Normal) toch 2 deaths moeten verwerken voordat hij Typhon eronder kreeg. Nou moet ik zeggen dat ik die Defender niet echt als hardcore character had bedoeld (anders had ik veel meer punten in vitality/health moeten stoppen), maar toch jammer dat m'n no-deaths gebroken was. En m'n gevecht met Typhon heeft me ook nog een stuk of 30 health potions gekost !

Maar gelukkig was de drop wel prettig: een blauwe armor en een blauwe ketting! Die armor heeft een fijne elemental resistance bonus, en +1 to all skills, als voornaamste bonussen. Daarmee begint mijn Defender aan Epic zonder negatieve resistances op de primary resistances. Heel prettig! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Ik was laatst in een online game op Epic mode, waar iemand de typhoon gekkiled had (in mijn party). Ik was zelf nog bezig met de story in egypt, en kon daar gewoon verder met de missies.. Maar nu ik zelf ook in het orient ben (ergens in het begin) gaat mijn storyline niet meer verder omdat ik Thypoon al gekkiled heb. Heeft iemand een manier om mijn storyline weer te krijgen, of een andere sugestie wat ik kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Heb het inmidels al opgelost.
Wat hefet die hydra veel hp of niet? Volgens mij nog meer als Thypoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:40

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Hyda is een extra boss ja. Daar lopen er nog een aantal van rond. En die zijn idd. sterker dan Typhon. Overigens is Typhon met de 1.20 patch een stuk sterker geworden.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
O ja ? Welke plaatsen nog meer dan, ik heb heb voorals nog alleen maar in het moeras voor Athenes gevonden. En is het dan ook zo dat in de "chests" bij de hydra een grootere kans is op "purple items" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 00:38
Mensen. vraagje. Ik heb titan quest tijdje terug gespeeld. weet niet of iemand mij nog kent. maar iig lees ik nu vanalles over patches enz. Mijn vraag is nu. Is er extra content ofzo bijgekomen? Of wat is er nieuw. kan iemand in het kort even snel opsommen wat er noemenswaardig veranderd is ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
@ MetalBuster

In act2 en act3 zitten er ook 2 maar dat geldt alleen voor epic en legendary..
Ook is het zo dat je iig de eerste keer meer kans maakt op een Legendary Item bij die bosschests maar dat geldt voor elke boss.

@ cbxmelk

welcome back :P
Nou de meeste bugs zijn eruit geen crashes meer etc, het spel crashed voor mij helemaal niet meer al deed die dat 2/3patches terug nog wel vaak
Het spel zelf is met de laatste patch ook veel meer gebalanced. Lvl requirements op epic en legendary items en ook zijn de attribute requirements omhoog gegaan.
Het spel is een stuk uitdagender geworden omdat de monsters sterker zijn gemaakt, Typhon + de weg ernaar toe bijv. is een stuk lastiger gemaakt.. Typhon gebruikt nu zijn skills constant en maakt geen gebruik meer van de statues. Elke mob gebruikt zijn skills vaker tbh.
Verder zijn er wat aanpassingen op skills etc, heb je standaard meer health, earth geeft nu ook dex als attr bij de mastery skill en zijn de drops aangepast (meer pots minder legendary etc)
nja verder moet je zelf maar ff bekijken, ben de laatste tijd niet zo actief meer met TQ vooral omdat op legendary niet veel gebeurt (weinig games, bijna geen typhon runs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Ik heb een probleem en dat is dat ik het idee heb dat sommige "passive" skills bij mij niet werken.
Het gaat om de rij, bijna midelste rij van dit plaatje: http://img433.imageshack.us/img433/5339/titanquestgt4.jpg . Waar ik alles vol heb punten: 8,6,6,6.
Die laatste geeft een speed bonus en atack speed bonus, ik had al mijn equipment eens uitgedaan en ik kreeg helemaal niks erbij op. Ik zou 8% sneller moeten lopen, maar doe het niet. Heeft iemand een idee waarom dit komt of doe ik iets verkeerd? Ik zou graag geholpen hiermee worden want ik vind het echt een probleem, bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
die moet je op je linker muisknop binden
want het niet echt een passive skill zoals je ook kan lezen als je over de skill heen gaat
en als het een passive skill was dan kon je hem ook niet binden he ;)
de Onslaught tree is de main tree van warfare, alleen zou ik die 3e skill (8-6-[6]-6), hamstring heet die (weet het niet zo uit het hoofd), weg doen want die is prut en heb je toch niet nodig om de bovenste skill te gebruiken.

Nou hoe Onlsaught dan werkt, je bouwt de skill op in 8 "charge-lvls" dat zie je ook aan de rode aura om je heen die steeds groter wordt naarmate je een aantal mobs hebt gekilled tot lvl 8 natuurlijk (of je moet + skill items aan hebben)
De 2e, 3e en 4e skill die gelden al vanaf de eerste charge-lvl (dat is als je net 1 mob hebt gekilled)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:08

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

idd vervangen voor je main attack.
werkt wel pro btw :)
duurde bij mij ook ff voor ik em door had :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
En hem op je linker muisknop zetten is neem ik aan; onderin staat een vakje waar een zwaardje instaat van atacken, daarnaast moet je dat dan inzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:16

Termy

valt er nog wat te fragge?

rechtermuisknop op die linker attack knop en dan kan je onslaught kiezen. de skill zelf zegt trouwens ook "apply this to your left mouse button" oid, lezen dus mensen, altijd goed lezen :)

Maar goed, ik wilde eigenlijk alleen ff posten dat ik nu met m'n nieuwe comp TQ kan draaien op 1600x1200 alles high met vloeiende fps zelfs in de bossen van act 3 :)
Vergeleken met alles medium zoals ik op m'n oude comp draaide ziet het er een stuk beter uit (en loopt nog beter ook hehe), enige prob dat ik had was het daadwerkelijk aan de praat krijgen van het spel. ik had steeds maar last van een niet opstartend spel en als het dan eens opstartte kreeg ik na het toepassen van patch 1.20 bij elke optie "invalid cd key". uiterst irritant :/

Toen viel me op dat dotnet framework meegeleverd wordt op de dvd en ging er een lampje branden. m'n oude comp had dotnet al voor ik TQ installeerde en een herinstallatie van het spel op pa's comp (ook met dotnet) was geen probleem.
Of het ook echt iets er mee te maken had kan ik niet met zekerheid zeggen maar het werkt nu iig wel, dus als iemand nog eens dit probleem tegen komt, probeer het dotnet framework te installeren :)

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creepy schreef op donderdag 28 september 2006 @ 13:53:
Zitten allebei je masteries al helemaal vol? Zo nee, stop ze dan daar in elk geval in want daar worden je stats ook weer beter van.
Ik ben nog niet zo ver maar ik weet wel dat ik punten te kort ga komen
Masteries zitten vol ja. Ik heb geloof ik al ies van 10 punten in dingen gestoken om er van af te zijn :)
Wacht, dit praat makkelijker:
Warrior Skills
Spirit Skills
Spellbreaker Stats

Dat trompetje van Warrior heb ikmaar genomen omdat ik echt geen idee had what else en je moet toch IETS. Blijkt nog wel redelijk OK te werken.
Bij spirit heb ik alles wat zinvol leek vol, behalve dat Etherlord beest, die is met 3 punten erin ook al onsterfelijk dus ik zie het nut niet er meer in te duwen: hij krijgt toch in z'n eentje allerlij gave beesten dood die mij alleen niet lukken.
De undead warrior spirits heb ik dus genomen omdat ik punten teveel had, ze doen weinig maar ze zijn uitstekende afleidingsmaneouvres. Ik heb die liche vol gehad en de life drain skill maar die doen gewoon te weinig halverwege Legendary.

Ik heb btw +1 to all skills, +2 to warrior skills en nog een +2 op een van die health kostende Spirit skills... voor het geval je denkt "hee, hier is hekwerk".

't is maar goed dat je haast niet meer levelt nu, je hebt er niets meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Is er ergens een grotere kans om "purple items" te vinden?
Ik ben nu al ik weet niet hoe vaak boss monsters aan het campen om goede items te krijgen (doe uiteraad legendary) maar ik heb nooit wat gevonden. Heb je meer kans in "act 3" ?

En iemand een idee waar de hydra in act 2 en 3 is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Probleem!
Ik heb Titan quest eindelijk en 1.20 erop gezet maar tijdens het menu en ingame heb ik constant enorm hard echt onspeelbaar achtergrond geluiden (kippen kakkelen, water, etc) En ik krijg het met geen mogelijkheid uit!

Nergens iets over kunnen vinden met google en ook niet op titan quest fansites.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
@ Knettergek

Je kan wat punten in battle rage / crushing blow doen die is sterk verbeterd t.o.v. voor patch 1.2
Enja verder heb je eigenlijk al wat ik zelf ook zou nemen

@ MetalBuster

De Hydra zit niet in Act 2 of 3..
Als je de Hydra bedoelt moet je eens in Act1 in de buurt van athens zoeken (zal niet verklappen waar die precies zit, iets te zoeken hebben is altijd leuk) maar je moet wel oppassen omdat die echt sterk is

@ Nudie

Probeer eens de patch/heel de game opnieuw te installeren
Moet je maar posten als het nog niet gelukt is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 19:15:
@ Knettergek
Je kan wat punten in battle rage / crushing blow doen die is sterk verbeterd t.o.v. voor patch 1.2
Enja verder heb je eigenlijk al wat ik zelf ook zou nemen
Eindleijk erkenning :P
Battlerage doet echt helemaal niets. die paar puntjes damage die je misschien zou kunnen doen doen weinig (ja, van 3300 DPS naar 3350 DPS brengen misschien) het enige dat er handig aan is is de 8% kans op 50% betere attackrating. Daarom zit er 1 puntje in. Ik heb die al eens afgevuld gehad maar typisch gevalletje van had leuk geweest als de activatiekans hoger was geweest en als ie +% dmg had gedaan ipv +fixed.

Wegens het feit dat ik af en toe nieuwe skills wil doen ben ik parallel aan een Stormcaster begonnen, eens kijken of dat wat wordt dan. Tot nu toe gaat het wel: maai vrolijk een Telkine omver met de iceshards, maar vraag me af of die dingen nog steeds nuttig zijn tegen Act4 van Normal (om van Legendary nog niet te spreken)
Is het trouwens correct dat je als je een wapen beet hebt dat +20% cold damage doet je rechtermuisknop spreuken (de iceshard) daar geen voordeel van hebben? Hoe moet die IceShard dan nuttig blijven in Epic en verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Die +20% cold dmg komt nog eens bij de dmg van je iceshards op (jammer dat je dat dan nergens kan zien, mss iets voor volgende patch? :))
Ik heb dat eens in de FAQ van TQ.net gelezen maar weet niet 100% zeker meer (was nogal veel onduidelijkheid over)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:33:
Die +20% cold dmg komt nog eens bij de dmg van je iceshards op (jammer dat je dat dan nergens kan zien, mss iets voor volgende patch? :))
Ik heb dat eens in de FAQ van TQ.net gelezen maar weet niet 100% zeker meer (was nogal veel onduidelijkheid over)
Dat zal best dat daar onduidelijkheid over is ja... zonder stokkie beet houden moet ik 9 keer pointblank een Telkine volpompen met ijs, en met stokkie ook 9x. Vandaar dat ik er dus nogal aan twijfel, en me afvraag of deze class niet enorm onhandig is als je rond Epic ergens gaat zijn en beestjes 2000 HP en meer gaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Heeft iemand een idee waardoor het komt dat ik geen waypoint heb op "olympus" in epic en in legendary? Als het goed is moet hij toch automatsich een waypoint aanmaken als je de portal in gaat naar olympus?

Het is zeer irritant want als ik nu weg ga van olympus kan ik dus niet weer terug, dan moet ik dat via de portal naar olympus doen. En dat is te lang om elke keer te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

De portal wordt pas geactiveerd als je Olympus hebt beeindigd... Dus als je typhon hebt verslagen.

Of TQDefiler gebruiken natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darth Malak schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 08:44:
De portal wordt pas geactiveerd als je Olympus hebt beeindigd... Dus als je typhon hebt verslagen.
Of TQDefiler gebruiken natuurlijk.
Dan heb ik wat gemist zeker want ik heb hem niet in Normal en niet in Epic en ik denk dat ik maandag kan melden dat ook in Legendary er geen waypoint gaat zijn...

[update]
Ik moest helderziende worden, dat kan ik volgens mij best goed. No portals in epi 4, in om het even welke diff.
Dat TQ forum ga ik eens opzoeken ja.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2006 12:55 . Reden: Het lijkt wel magie, maar het is gewoon talent. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Dan is het waarschijnlijk een bug... Misschien ff posten op het TQ forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Met "TQDefiler" kun je volgens mij geen waypoints in olympus krijgen alleen in de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
hmm niet zo populair meer hierzo? ik heb het ook een geruime tijd niet meer gespeeld, maar dat kwam vooral omdat mn PC een flinke tijd niet meer in orde was (videokaart stuk) en nu houd ik me voornamelijk bezig met Entropia en Battlefield 2142,

Ik ben wel van plan TitanQuest nog weer te gaan spelen, maar op het een of andere manier is het toch niet zo herspeelbaar als Diablo2. Ik denk dat het met name komt door dat je Skills terug kan kopen bij "The Mistic Dude" hierdoor neem je het 'opnieuw-spelen-omdat-je-fout-gekozen-hebt' weg. kijk je kan als warior eerst voor de dualwield gaan, en als dat te moeilijk word knap je al die skills op een andere. zo heb je in 1 klap 2x spelen op gemaakt.

Dit vind ik eigenlijk erg jammer want de combinatie mogelijkheden van 2 verschillende classes is noujuist wel een heel mooi systeem.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
BTW Haay, je mag de TS wel overnemen als deze vol is. Ik heb er niet veel tijd voor om het regelmatig bij te houden. En aangezien jij de gedrevenste TQ speler bent lijk jij mij de best aangewezen persoon om de TS te beheren ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Bulls op 21-10-2006 02:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
mja ik speelde paar weken terug ook echt heel veel TQ
en nu dat patch 1.2 uit is, daarop zat ik op een gegeven moment op te wachten,
speel ik eigenlijk niet meer... heb denk ik toen teveel in korte tijd gespeeld
wel jammer.. ik vind het een gaaf spel maar ik vind niet zozeer de mystic npc's de replay verlagen maar vooral het aantal mensen die legendary speelden 's avonds etc..
Dat was bedroevend laag imo en om nog meer nieuwe chars te gaan lvl'en had ik ook even geen zin meer in, ik had al genoeg 50+ chars waarmee ik nog wilde lvl'en maarja zonder legendary spelers...

Wat bij mij ook wel zal meespelen is dat een goede vriend in TQ het atm heel druk heeft en zo goed als geen tijd heeft voor gamen, geen van mijn vrienden speelt TQ, dan ga je zelf ook steeds minder spelen...
Ben atm bezig met CoH al weet ik niet hoe lang ik dat blijf spelen, ben niet zo'n hele rts'er maar er zijn behalve CoD2 geen fps games die mij aanspreken en ik ben atm gestopt met CoD2 omdat mijn vrienden gestopt zijn in verband met het studeren (we zaten allemaal in dezelfde clan). Al snak ik wel weer naar iets competetiefs in clanverband, wat ik nu dus in CoH probeer te vinden.

Waarschijnlijk pak TQ nog wel een keer weer op en zal ik ook wel weer verder gaan met mijn TQmod

offtopic
nice pcmod Bull, die had ik nog niet eens eerder gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Is "copper-seal" een cheated item ofzo? Ik zie er nog aardig wat mensen mee rondlopen, maar zelf heb ik er tot op heden nog geen één geloot. En dat terwijl ik nog een aardig fanatieke camper ben die opzoek is naar purples en een copper seal die wit is.

Kun je hem dan gewoon looten uit chest of hoe werkt het, ik zou graag wat meer uitleg over dit item willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Ja, de copper ring/seal is een cheated item...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ben dit weekend weer met titanquest bezig gegaan, en ik moet zeggen het is toch wel weer leuk om te doen :) Deze keer hebben we afgesproken om geen items te hevelen van oude charracters. Dat houd het spel wel leuker, dan als je meteen allemaal goede items hebt en uiteindelijk weer met het zelfde kliekje rond loopt.

maar mocht het toch voorkomen om bepaalde set items bijelkaar te voegen, dan kun je die altijd nog appart leggen.

was er niet een tooltje om een soort stash te hebben? en dat je dan ook heel gemakkelijk dingen tussen charracters uit kan wisselen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
ja die is er, zo heb je bijv. TQVault.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
kun je met die tool ook ingame dingen stashen? of moet je het progje opstarten buiten titanquest om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
nee moet je buitenom opstarten.
Ook moet je er op letten dat als je niet altijd met TQVault speelt dat je wel elke keer nadat je weer wat gestashed etc hebt dat je dan met TQMon (zit erbij) je chars even ingame laad (degene die je gebruikt hebt in TQVault). Maar je kan ook heel goed altijd spelen met TQVault aan dan hoef je niet steeds al die chars te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Heb hier nog wel een grappige screenshot, het probleem dat thypoon niet los komt was toch opgelost in 1.20?

http://img208.imageshack.us/my.php?image=thypoondz3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
hmm dat heb ik zelf nog nooit meegemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na aanleiding dat ik nu ruim een week zonder internet zit toch afgelopen zaterdag Titan Quest gekocht :)
Leuk spel, vind alleen de items die droppen af en toe een beetje wazig. Zo dropt er veel vaker blue items dan groene. Loop dus nu als lvl27 in 4blue en de rest geel, is dit logisch?
Ben gisteren alleen wel beetje vast gekomen. Zit in laatste deel van China, moet de mounten vinden waar thypoon zou zijn, alleen totaal nniet te vinden. Kom na een tijd bij de stad terecht waar ik al was, echter kom ik er niet vanuit daar in omdat de deur dicht zit omdat ik nog een quest moet doen. Iemand een idee waar ik heen moet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Nou dat over die items is gewoon kwestie van geluk of niet. Over de storyline nadat je met de "yellow emperor" gepraat hebt moet je weer terug naar "Chang ang" om met "Feyian" te praten.
Als je dat gedaan hebt moet je ergens "noord-oost" een deur vinden met daar achter allemaal tijgers die deur moet je hebben. Hoor je in te kunnen als je de storyline goed gedaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Bulls-NL schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 02:19:
BTW Haay, je mag de TS wel overnemen als deze vol is. Ik heb er niet veel tijd voor om het regelmatig bij te houden. En aangezien jij de gedrevenste TQ speler bent lijk jij mij de best aangewezen persoon om de TS te beheren ;)
Was op vakantie en zag je bericht wat later. Heb het gevoel dat TQ aardig aan het doodbloeden is. Heb het zelf ook al een tijd niet meer gespeeld moet ik eerlijk bekennen (en dat was al vóór ik op vakantie ging). Ook mijn broer, die TQ een tijdlang erg fanatiek speelde, speelt het niet meer. Dus ik ben ook niet meer de "gedrevenste TQ speler" hier, ha ha.

Begrijp eigenlijk niet goed waar het aan ligt, dat ik Diablo 2 een jaar lang exclusief heb gespeeld (en dan bedoel ik dus elk beschikbaar uur alleeeeeen maar D2 spelen, en geen enkel andere game opstarten), en relatief zo snel op TQ uitgekeken raak. Misschien dat de balans in D2 gewoon beter was. Misschien dat dood gaan in D2, en je "lijk" moeten ophalen om je spullen terug te krijgen meer uitdaging bood. Misschien dat ik in het algemeen gewoon meer games-moe ben geworden en die drive van 'vroeger' niet meer heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
ja idd dat merkte ik dus ook al.
Ik heb in totaal ongeveer 500 uur TQ gespeeld in de zomervakantie/begin van het schooljaar, redelijk snel dus. Ik vind het nog steeds een lekker spel maar het trerkt me niet meer zo aan als in de vakantie..
Zelf vind ik ook dat ik er redelijk snel op uitgekeken ben ook al heb er 500 uur aan besteed.. Ik weet niet waar het aan ligt maar goed.. Ik lees de laatste tijd ook veel sites/fora en ben al sinds een 2 jaar fanatiek anime fan en daar gaat ook een hele hoop tijd in zitten.
Hetzelfde geldt eigenlijk voor competetief een spel spelen (in mijn geval CoD2), ben een paar maanden geleden gestopt/gepauseerd omdat vrienden van me examen hadden (zelfde clan) en eigenlijk niet meer konden gamen op 1 na.. enja onze clan kwam al 1 player tekort dus dan komt het er eigenlijk niet meer van als je dan nog op hoog niveau weer mee wil draaien...

Ach ja mss pak ik het nog wel op een dezer dagen maar voor TQ geldt dat denk ik niet. Ik denk dat ik er gewoon op uit gekeken ben.. maarja wie weet he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

500 uur!! Ik snap wel waarom je er nu op uitgekeken bent! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
hehe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Er is een uitbreiding in ontwikkeling!!! :*)

TQ - Immortal Throne Early '07

- 1 new Act (size of All Greece & offer 10-15hrs of gameplay)
- 30 new Quests
- 20 new Monster types
- LvL Cap at 75
- 1 New Complete mastery "Dream Mastery" , ='s 8 New Classes
- Scrolls (1 shot Buffs) @ Merchants
- Enchanters (Merchants) remove Relic/Charms for a price, item or charm is destroyed in the process. Not sure if you pick which one heh
- Enchanters allow access to Alter of Creation! Lets you create your own Artifacts (if you have all the items needed) VERY expensive
- Caravans in ALL the Major Cities supply access to your Character's storage Vault!!!! Which CAN be accessed by ALL/ANY of your toons!!!
- more than 250 Uniques (Weapons & Armor) in addition to 100's of new common pieces than will combine with the affix system, new relics & charms

Bron: http://www.titanquest.net/

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remy!!!! schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 17:20:
Er is een uitbreiding in ontwikkeling!!! :*)

*knip*
Interessant :) eens lezen

ben ook alweer een tijdje bezig, lvl 28, in epic inmiddels, 0x doodgegaan op t moment!

gelukkig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
hmm dat ziet er wel lekker uit moet ik zeggen.. :9
Naja wie weet heb ik tegen die tijd wel weer zin hehe :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Daar ben ik erg blij mee met die uitbreiding ik ga hem zeker op release halen. Ik moet zeggen dat ik nog steeds een fanatieke TQ speler ben, heb nu 2 ventjes op lvl 65 en ben nu bezig met een hunter op level 58 al weer. Volgende keer maar eens een mage maken.

Maar ik denk dat het komt omdat al mijn vrienden het ook nog spelen dat maakt het natuurlijk wel een stuk intresanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
ja idd.
Geen van mijn vrienden spelen TQ dus dan ben je het al sneller zat.
Ik heb dan wel via TQ een goede vriend leren kennen via TQ maar die is atm druk bezig met werk dus is hij nauwelijks online en speelt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:16

Termy

valt er nog wat te fragge?

Ik heb TQ vrij veel gespeeld maar nu al een tijdje niet meer om 1 heel simpele reden, geen multiplayer.

Ja ik weet dat je online kan maar dat stelt helemaal niks voor i.v.m. (closed) b.net van D2, ik denk dus ook dat dat het grote verschil is + dat je in TQ veel makkelijker aan items komt zodat de verslaving van MFen, op z'n D2's, er niet bij is. Vind ik opzich niet erg want het systeem in D2 was belachelijk en overduidelijk bedoeld om precies die verslaving te veroorzaken.

Een closed realm optie had het spel veel interessanter gemaakt, maar goed, als ze er de middelen niet voor hebben houdt het op.

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Termy schreef op zondag 12 november 2006 @ 19:12:
Ik heb TQ vrij veel gespeeld maar nu al een tijdje niet meer om 1 heel simpele reden, geen multiplayer.

Ja ik weet dat je online kan maar dat stelt helemaal niks voor i.v.m. (closed) b.net van D2, ik denk dus ook dat dat het grote verschil is + dat je in TQ veel makkelijker aan items komt zodat de verslaving van MFen, op z'n D2's, er niet bij is. Vind ik opzich niet erg want het systeem in D2 was belachelijk en overduidelijk bedoeld om precies die verslaving te veroorzaken.

Een closed realm optie had het spel veel interessanter gemaakt, maar goed, als ze er de middelen niet voor hebben houdt het op.
Multiplayer werkt goed nu, en de items, zodra je de bosses killed ( degene met een lage baas functie + royal chest ) en je opent die kist, verdwijnt die daarna ( zo ervaar ik het) bij de grote bazen blijven de kisten.

en zovaak kom ik nog geen goede items tegen op t moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Cool een expansion, lijkt me wel interressant vooral dat je nu ingame stash krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Als ze de loot tables niet dramatisch aanpakken in de add-on (zodat je wat meer bruikbare en leuke items vind) ga ik hem gewoon eerst ff proberen voor aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
in het begin dropte er teveel, en nu juist weer te weinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Darth Malak schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 13:55:
Als ze de loot tables niet dramatisch aanpakken in de add-on (zodat je wat meer bruikbare en leuke items vind) ga ik hem gewoon eerst ff proberen voor aanschaf.
Dat gebeurd waarschnlijk toch niet omdat dat het plezier zou weghalen om items te zoeken. Het moet niet zo zijn dat je direct alle goede items voor je neus krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Metalbuster schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 18:29:
[...]

Dat gebeurd waarschnlijk toch niet omdat dat het plezier zou weghalen om items te zoeken. Het moet niet zo zijn dat je direct alle goede items voor je neus krijgt.
Grapjas, het plezier wordt nu juist verpest omdat je in 3 acts 1 item vindt wat bruikbaar is en 5 andre blues die terwijl je caster bent, voor een melee character zijn. En vise versa..... Genoeg mensen die mijn mening delen als je op de TQ forums kijkt. Misschien moet je dat eens doen?

Een van de doelen van deze spellen is dat de loot belonend moet zijn en dat is de van TQ verre van. Er zijn erg weinig items die je kunt vinden en als je er 1 vindt is hij onbruikbaar.

Vergelijk het maar eens met NWN2, NWN, etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Jammer genoeg voor jou is dit geen NWN en het moet niett zo zijn dat je alle goede items zo voor je neus gedrukt krijgt. En nee ik had ook niet veel goede items toen ik bezig was met de storyline maar daarna ben ik wel bezig geweest met "bossen" kampen om goede items te krijgen. Je doet maar eens wat om ze te vinden bovendien hebben ze online een trade functie gemaakt waardoor je ook goede items kan krijgen.

Als je Thypoon een paar keer killed op legendary heb je echt wel 1 of 2 "purple items" te pakken.
En ik weet niet hoelang jij nu al speelt maar mijn ventjes hebben zowat alle bags vol zitten met purple "rotzooi" , dat het moelijk is om goede items te vinden is dikke onzin.

[ Voor 13% gewijzigd door Metalbuster op 15-11-2006 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
in NWN heb je D&D rules en dat betekend +1 tm +4 wapentjes van hetzelfde type. en misschien als je geluk hebt na 20x spelen dat je eens een keer een uniek item vind. en als je ze vaker vind zijn het steeds dezelfde.

trouwens als je diablo 2 gespeeld hebt, daar dropt ook niet om de haverklap een uniek. en als ze vallen zijn het de mindere, je kan me niet vertellen dat je met elke run een soj te pakken hebt.

in TQ vielen er in het begin echt te veel blauwe items. die heb ik samen met een vriend nog allemaal bewaard, maar nu we het weer spelen hebben we nog amper wat gevonden, maar toch droppen ze. en dat houd het leuk. een majestic chest houd niet in dat er standaard 1 blauwe/paarse en een paar groene items droppen.

dat was in het begin misschien zo, maar dan is de lol er ook snel af. zoals die sabertooth katanna geval, die hebben we 4x in 1 run gevonden (wel met verschillende stats) maar dan is het ook niet leuk meer.

het is al zo makkelijk, en met zoveel unieks is het gewoon te makkelijk en dan is het ook geen lol aan, maarja er zijn altijd mensen die klagen.........

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Metalbuster schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:02:
Jammer genoeg voor jou is dit geen NWN en het moet niett zo zijn dat je alle goede items zo voor je neus gedrukt krijgt. En nee ik had ook niet veel goede items toen ik bezig was met de storyline maar daarna ben ik wel bezig geweest met "bossen" kampen om goede items te krijgen. Je doet maar eens wat om ze te vinden bovendien hebben ze online een trade functie gemaakt waardoor je ook goede items kan krijgen.

Als je Thypoon een paar keer killed op legendary heb je echt wel 1 of 2 "purple items" te pakken.
En ik weet niet hoelang jij nu al speelt maar mijn ventjes hebben zowat alle bags vol zitten met purple "rotzooi" , dat het moelijk is om goede items te vinden is dikke onzin.
Het farmen van bosses noem ik gewoon cheaten en dat is in eerste instantie helemaal niet de bedoeling... Mijn vergelijking met NWN was gewoon ter illustratie.. Ook het spelen van Titan Quest moet belonend zijn. Dat is het niet als je op epic pas 1 bruikbaar item tegenkomt in Orient.

• Metalbuster
Cheaten? Sjongejonge, ze laten niet voor niks die bossen weer opniuew spawnen en de chests verwijdenen ook niet na 1 keer. Het is juist wel de bedoeling dat als je goede items wilt hebben dat je ze gaat "farmen".

• psychoclown
Mja TQ en NWN vergelijken is ook niet echt in verhouding.
NWM is een echte D&D rpg.
TQ is een vette hack&slash net zoals D2.

Je wil toch niet zeggen dat jij nooit mephisto/diablo/baal etc bij D2 hebt gefarmed of wel?
Als je TQ ergens mee wil vergelijken doe het dan met Diablo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Metalbuster schreef op donderdag 16 november 2006 @ 12:24:
Cheaten? Sjongejonge, ze laten niet voor niks die bossen weer opniuew spawnen en de chests verwijdenen ook niet na 1 keer. Het is juist wel de bedoeling dat als je goede items wilt hebben dat je ze gaat "farmen".
Err.. nope... Daarom is de kans dat als je de 2e keer dezelfde boss killed, je loot een stuk minder zal zijn. Dit is zo gescript. Je hoeft me niet te geloven, kijk het gewoon ff na op het TQ forum.

En de vergelijking tussen TQ en NWN klopt inderdaad niet maar daar gaat het ook helemaal niet om. Het gaat om de beloning die je krijgt en die zuigt bij TQ gewoon zwaar. Gewoon enorm frustrerend om over 3 acts maar 1 echt bruikbaar blue/purple item te vinden. Daar ben je niet dagen voor aan het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darth Malak schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 08:37:
[...]
Gewoon enorm frustrerend om over 3 acts maar 1 echt bruikbaar blue/purple item te vinden. Daar ben je niet dagen voor aan het spelen.
Ja, dat was bij Diablo 2 wel even anders... nou nou, als ik alle keren dat ik een difficulty in één keer van voor naar achter doorrammelde met m'n paladinnetje en nul leuke dingen vond hier op zou tellen dat zou dat écht een veel groter getal zijn dan alle keren dat er wél wat zinvols in de loot zat. En Diablo was wel effe wat groter dan TQ.
Hou toch op met die vergelijkingen joh, ze gaan volkomen spaak op hoe je je Diablo hgerinnert want je herinnertje altijd de gave dingen.

Wat Diablo 2 vooral gaaf maakte was dat je met gambling je item stack enorm kon verbeteren, dát had in TQ gemoeten. Of ben ik weer de enige die met 300 miljoen goud rond loopt te struinen in TQ :P

En nu heb ik zin in Diablo 2... Daar gaat weer een weekend :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 18:07:
[...]

Ja, dat was bij Diablo 2 wel even anders... nou nou, als ik alle keren dat ik een difficulty in één keer van voor naar achter doorrammelde met m'n paladinnetje en nul leuke dingen vond hier op zou tellen dat zou dat écht een veel groter getal zijn dan alle keren dat er wél wat zinvols in de loot zat. En Diablo was wel effe wat groter dan TQ.
Hou toch op met die vergelijkingen joh, ze gaan volkomen spaak op hoe je je Diablo hgerinnert want je herinnertje altijd de gave dingen.

Wat Diablo 2 vooral gaaf maakte was dat je met gambling je item stack enorm kon verbeteren, dát had in TQ gemoeten. Of ben ik weer de enige die met 300 miljoen goud rond loopt te struinen in TQ :P

En nu heb ik zin in Diablo 2... Daar gaat weer een weekend :Y
Volgens mij verwar je mij met iemand anders... Vraag me af waar ik continue vergelijkingen maak met Diablo. Heb diablo 2 zelfs maar een paar uur gespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal, kan er mij soms iemand helpen aan een map van Titan Quest zodat ik een goed overzicht krijgt, ik zit namelijk al vast, een beetje snel :) ik zoek de oracle of delphi of gewoon de stad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Gewoon de weg volgen, als je goed zoekt kom je er wel.

Verwijderd

Ik zoek al een hele tijd naar delphi maar ik zou echt niet weten langs waar ik moet, tis om zot te worden

• psychoclown
heel TQ loop je langs 1 dezelfde weg hoe kan je delphi dan niet vinden :o
Als je gewoon die fakkels volgt kom je er vanzelf.. lijkt me toch geen probleem...

[ Voor 3% gewijzigd door psychoclown op 23-11-2006 11:16 ]

Verwijderd

Mja ik weet het tzal aan mij liggen, maar kun je me toch een beetje helpen? Als ik nu Bv aan het spartan kamp ben bij leonidas naar waar moet ik dan? srry voor mijn onwetendheid

• psychoclown
Dat geeft niks hoor alleen er is maar 1 weg dus zou het niet zo moeilijk voor je moeten zijn.
Als je gewoon die fakkels volgt dan kom je er vanzelf.

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 00:42

Ulti23

Quality Time

Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:42:
Mja ik weet het tzal aan mij liggen, maar kun je me toch een beetje helpen? Als ik nu Bv aan het spartan kamp ben bij leonidas naar waar moet ik dan? srry voor mijn onwetendheid
Het ligt inderdaad aan jou, want de game is zo lineair dat je bij wijze van met je ogen dicht de game nog uitspeelt. Als je nu bij het Spartan kamp bent dan is het nog wel een eindje naar Delphi. Je kunt maar twee kanten op, terug of vooruit. Terug heb je gecleared en heeft dus geen fog of war meer, vooruit heeft fog of war (zwart gebied) :+

I pitty the fools who took my game-station.....

Verwijderd

Ik heb alles al afgelopen hoor, ik kijk waarschijnlijk iets over het hoofd ...maja ik zal proberen vanavond nogeens goed te zoeken ... Alvast Bedankt

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Waarschijnlijk zie je een brug ofzo over het hoofd of vergeet je dat je ook op sommige plaatsen door het water moet.

Verwijderd

Hmmm ik wist niet dat je door water kon, daaraan zal het wel liggen, merci hé

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMilkshake
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-05 14:59
Deze topic is niet meer erg actief, maar ik had nog een vraagje :)
De minimale requirements (1.8 GHz, 64 MB vid, 512 MB RAM) haal ik goed (2.75 GHz, 128 MB vid, 1 GB RAM) maar toch gaat het ondraaglijk traag :? Weet iemand waar dit door komt? Zijn de minimum requirements gewoon te laag of doe ik iets verkeerd? :P De settings staan btw allemaal op het laagst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
dit spel is echt overdreven zwaar, ik heb zelfs nog schokken op mijn systeem, en moet hier en daar wat lager zetten. dit is erg jammer, want vooral als je dikke bergen enemies doodmaakt in 1 keer dan schokt het echt ontiegelijk. Het was iets verbeterd met de patches maar toch niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMilkshake
Ik begin nu te denken dat het aan mijn drivers kan liggen. Titan Quest ging namelijk vloeiender voordat ik mijn upgrade deed naar een 64-bit processor, dus ik moest ook video drivers installen. Misschien zijn NVidia drivers niet compatibel met dit moederbord? Op zich zou dat ook wel raar zijn, aangezien andere spellen wel een stuk sneller gaan, maar ik ga maar eens wat ULi drivertjes proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
DrMilkshake schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 15:36:
Deze topic is niet meer erg actief, maar ik had nog een vraagje :)
De minimale requirements (1.8 GHz, 64 MB vid, 512 MB RAM) haal ik goed (2.75 GHz, 128 MB vid, 1 GB RAM) maar toch gaat het ondraaglijk traag :? Weet iemand waar dit door komt? Zijn de minimum requirements gewoon te laag of doe ik iets verkeerd? :P De settings staan btw allemaal op het laagst
Kloksnelheden, aantal RAM op de videokaart zegt niks. Post eerst maar eens wat je echte specs zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMilkshake
Okay dan!

Specs:
ASRock 939Dual-SATA2
AMD Athlon 64 3700+ @ 2.75 GHz
512 MB Corsair ValueSelect PC3200 (x2)
ASUS GeForce FX 5200 128 MB (AGP)

Dat lijkt me wel alles wat benodigd is om een goede analyse te doen :+ Misschien mijn monitor nog?
Compaq V50 (14" CRT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferno
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-08 20:47

ferno

Hoi,

Ik ga nu een stomme vraag stellen dus hoop ik niet dat ik ge-flamed word.
Ik speel nu een week of 2 Titanquest en zit nu op level 20 met skills spirit en stom = oracle.
Nu komt de vraag, hoe werkt het now met die skills, je schijnt bepaalde active te moeten gebruiken maar hoe moet dat dan?
Van de passive ga ik ervan uit dat die gewoon zoder dat je er iets voor doet ge-enabled worden, dus als je met een skill level een sterkere lightning bolt krijgt dat dat gelijk gebeurt als je een vijand aanvalt zonder dat je daarvoor iets extras doet, toch?

640K Should be enough for everyone! ;) Bill Gates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMilkshake
Passive = Permanent
Active moet je zelf aanklikken (je kan hem in de hotkey bar zetten door met rechtermuisknop op een vakje te klikken en de goede skill te kiezen uit het dropdown menuutje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferno
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-08 20:47

ferno

DrMilkshake schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 16:46:
Passive = Permanent
Active moet je zelf aanklikken (je kan hem in de hotkey bar zetten door met rechtermuisknop op een vakje te klikken en de goede skill te kiezen uit het dropdown menuutje)
Hey thanx,

Maar waar klik ik dan op?
De blauwe energie bottles zijn nodig om de magic te restoren maar ik heb nog nergens een extra icon gevonden voor een bepaalde skill (maar ik ben een beetje kippig, ik zag gsiteren pas dat ik een 2e rugzak heb om item im mee te dragen:) ).

640K Should be enough for everyone! ;) Bill Gates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMilkshake
ferno schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 16:52:
Hey thanx,

Maar waar klik ik dan op?
De blauwe energie bottles zijn nodig om de magic te restoren maar ik heb nog nergens een extra icon gevonden voor een bepaalde skill (maar ik ben een beetje kippig, ik zag gsiteren pas dat ik een 2e rugzak heb om item im mee te dragen:) ).
Je moet op een vakje linksonderin je scherm klikken (met rechtermuisknop!). Dan krijg je een dropdown menuutje met wat je in dat vakje kan stoppen. Als je de skill dan wilt gebruiken, druk je op het nummer dat erbij hoort (staat ook in het vakje) en dan gebruik je die skill automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMilkshake
Ik kan wel mensen gaan helpen hier maar ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag :+ Weet iemand iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die FX5200, als je daar een gigabyte geheugen op had was het nog een minimale kaart.
Dit is dus een mooi voorbeeld van "videoram zegt niets". Dat kaartje heeft een klein processortje dat helemaal alleen verantwoordelijk gehouden kan worden voor pruttige framerates. Dat is zeg maar het instapmodel FX5000 kaart. Net zoiets als een Geforce 2 of 4 MX: het is langzaam, en wordt vaak verkocht met veel geheugen dan lijkt het nog wat.

Of een FX5200 óf hoge resoluties en lekkere framerates. Beide tezamen kun je vergeten. Helemaal met heftige 3dkaart slurpers zoals TQ.

Bekijk het positief: aan de andere kant weet je nu wel precies wat je moet upgraden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMilkshake
:+ Ik wist ook al wel dat het op dit moment het slechtste onderdeel is van mijn PC, maar het punt is nou juist dat toen ik diezelfde kaart gebruikte met mijn Socket A Sempron, toen ging het wel bijna vloeiend! En nu draai ik een Athlon 64 3700+ @ 2.75GHz met die kaart en gaat het trager dan met de Sempron :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Lijkt me sterk, een 5200 is wel heel minimaal hoor voor TQ wat toch een behoorlijk zwaar spel is.
Ik zelf draai TQ met een 7800GTX + 3700+ (939) en heb soms nog wel eens een framedrop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Ik dacht dat een FX... niet ondersteunt werd door TQ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spelen jullie dit spel nou voor het verhaal of gewoon zo hoog mogelijk level halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMilkshake
Darth Malak schreef op zondag 10 december 2006 @ 20:14:
Ik dacht dat een FX... niet ondersteunt werd door TQ?
Het lijkt me dat als een GeForce 4 ondersteund word, een GeForce 5 ook wel ondersteund zal worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadHost
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 21:15
Ik heb de volgende specs en heb af en toe ook last van framedrops... Ligt waarschijnlijk aan de resolutie ;)

Intel C2D E6600
2GB PC6400 CL4
MSI Geforce 8800 GTX

1920x1200 (Detail alles full + AA)

System specs | X

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste