[PC-RPG] Titan Quest [Deel 3] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 20.095 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
Volgende week komt patch 3 uit voor Titan Quest.
Wat we kunnen verwachten...
The next patch is finishing up in testing and will be available for download next week. This patch is primarily a crash and performance patch - we also fixed many of the quest issues people were having. For people still having issues connecting and staying connected in multiplayer games there was a substantial change made to our packet optimization which should help out as well. The gameplay and balance patch which has been in discussion on the boards will be following in a few weeks. I just didn't want there to be any confusion. These are two seperate patches.

Here is what players can look forward to with the next patch:

GENERAL:

- Fixed crash issues involving teleporting

- Fixed pathing crashes involved with entering and leaving underground areas

- Fixed crashes involving the Alt-Tab function

- Fixed crash issue which could occur when standing at the same coordinates as an item and attempting to pick it up

- Fixed a bug where items would occasionally fall through the world when they are dropped or unsuccessfully picked up

- Fixed a bug where storing manual character back-ups in the SaveData folder would cause those characters to not be visible on the character select screen

- Improved character auto back-up system

- Implemented texture reduction matrix which allows the low graphics settings to use more compressed textures and improves performance on low end systems

- Implemented the ability to turn shadows on and off. Shadows are currently on by default.

To turn shadows off, go to the My Games\Titan Quest\Settings directory and open the options.txt file after changing any option in game. Find the setting called "Shadows" and change its value to false. If the setting does not exist, add the line “shadows=false” to the end of the options.txt file.

- Fixed the 'Fatal Error' message appearing when trying to boot up Titan Quest™ with Virtual Memory turned off

- Implemented a minidump file into the crash logging system

QUESTS:

- Fixed bug in quest system where quests updating on certain conditions could cause the game to crash and corrupt quest data

- Fixed situation where players were not given credit for quest completion while leaving the game upon completing a quest

- Fixed Quest NPC issue where NPC’s were not completing their animation cycles and awarding proper quest tokens to advance the quest. This is in reference to issues some players were having with some of the ship captains updating as well as Phaedrus in the Catacombs.

- Fixed host quest log from being updated when an ungrouped client enters Titan Quest™ with certain quest items in their inventory

- Fixed host quest log from being updated when an ungrouped client enters Titan Quest™ and proceeds with critical path quests

- Improved the thread safety of the quest state saving system

EDITOR:

- Fixed array values not working properly where importing a record in the Art Manager

- Fixed issue where impassible terrain was not viewable on ATI cards

MULTIPLAYER:

- Fixed disconnects and the inability to host a game for certain network devices which were unable to process network packets over 1400 bytes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Fantastisch, weer een waardeloze patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Haay schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:51:
Ik denk dat Typhon sowieso afwijkt van wat Medierra bedoelde in eerder genoemde quote. Met die quote doelt hij op tussen bosses met bijbehorende Majestic chests, die je dus ook pas kunt open maken als de 'bewaker' dood is. Neem bv. de Spider Queen op de brandende olijf berg... De eerste keer staat de Majestic chest naast de olijf boom, en volgende keren staat hij helemaal rechts op dat plateau. Idem voor de 3 Gorgon Queens met de Majestic chest daarachter. De eerste keer doden van die boss zal de chest een significant hogere kans hebben voor het droppen van mooie items.

Typhon is gewoon een geval apart.... :)
ja dat is zo alleen heb ik tbh nog nooit gezien dat de majestic chest zich verplaatst

@ Darth Malak

hoezo dan?
Ik vind het alleen maar beter dat deze stabiliteits patch uitkomt want dat is gewoon nodig.
En iets daarna zou nog een gameplay patch uitkomen dus...

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Er worden performance verbeteringen verwacht. Wat ik lees is 1 regel die zegt dat er performance verbetering komt voor low-end systemen. Ja, dan ken ik er nog wel een. Is mijn system zeker ook low-end? Verder zie ik geen directe oplossingen terug voor het feit dat mensen vast komen te zitten in quests maar goed, laten we maar even afwachten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 20:18

Infinchible

Woef!

Ik zit nu denk ik ook vast in een quest. Ik ben net bij de Yellow emperor geweest en daar ben ik via de grot naar buiten gekomen.
Dan kom je bij de stad chang'an bij de gesloten poort. Maar bij mij blijft hij gesloten, dit lijkt mij niet helemaal te kloppen of wel?
De quests naar wusao en de telkine en Typhon heb ik dus al gehaald doordat op internet iemand in mijn party even een typhon-run ging doen. Kan het hier aan liggen? Als dat zo is zou dan iemand een keer met mij in een game even een portal willen maken na de poort? Want ik wil het hele verhaal wel zelf volgen :)
Als het niet zo is, wat moet ik dan nu wel doen, want ik heb ook al rondgezocht, maar niks gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Finch85 schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 00:57:
Ik zit nu denk ik ook vast in een quest. Ik ben net bij de Yellow emperor geweest en daar ben ik via de grot naar buiten gekomen.
Dan kom je bij de stad chang'an bij de gesloten poort. Maar bij mij blijft hij gesloten, dit lijkt mij niet helemaal te kloppen of wel?
De quests naar wusao en de telkine en Typhon heb ik dus al gehaald doordat op internet iemand in mijn party even een typhon-run ging doen. Kan het hier aan liggen? Als dat zo is zou dan iemand een keer met mij in een game even een portal willen maken na de poort? Want ik wil het hele verhaal wel zelf volgen :)
Als het niet zo is, wat moet ik dan nu wel doen, want ik heb ook al rondgezocht, maar niks gevonden.
Had ik ook, bug ofzo. Ik ben toen helemaal weer terug gelopen, door het gele paleis via de bergpas weer terug de stad in.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 20:18

Infinchible

Woef!

gladiool schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 01:01:
[...]

Had ik ook, bug ofzo. Ik ben toen helemaal weer terug gelopen, door het gele paleis via de bergpas weer terug de stad in.
Ja, en dan? Dan kan je die andere nog niet in. Waar je daarna denk ik heen moet. (dat kon je trouwens ook met je portal doen :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Darth Malak schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 00:20:
Er worden performance verbeteringen verwacht. Wat ik lees is 1 regel die zegt dat er performance verbetering komt voor low-end systemen. Ja, dan ken ik er nog wel een. Is mijn system zeker ook low-end? Verder zie ik geen directe oplossingen terug voor het feit dat mensen vast komen te zitten in quests maar goed, laten we maar even afwachten! :)
Die regel over low-end systemen kan ik er niet in terug vinden - This patch is primarily a crash and performance patch
Zelf heb ik ook niet bepaald een low-end systeem vind ik. Al krijg ik soms fps drops @ night etc
unlimited shadows... geweldig :X
Finch85 schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 01:05:
[...]

Ja, en dan? Dan kan je die andere nog niet in. Waar je daarna denk ik heen moet. (dat kon je trouwens ook met je portal doen :+ )
mja zo zijn er meerdere bugs met quests - die 3 queens (medusa etc) halverwege Act1 en zoals je zelf al aangaf die poort in act 3. Zelf kon ik wel steeds die 2e poort openen (gewoon met die gast praten en dan unlocked hij de poort voor je) aangezien je wel tot het goede punt in de main quest bent aangekomen. Als je nog een portal nogdig hebt moet je maar even posten kan ik je vanavond wel een portal geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4p0c
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-08 17:27
Finch85 schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 01:05:
[...]

Is je quest "Journey to the Jade Palace" goed afgerond? zonder deze quest gaat die deur niet open.
Volgens mij moest je eerst de deur openen zonder de wacht, die zit ergens links. Die afronden en dan kan je die deur openen met wacht.

[ Voor 15% gewijzigd door 4p0c op 27-08-2006 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Patch 1.15 is uit!

Dus, voor degenen die een legale Titan Quest hebben, ff op de Update knop in het hoofdmenu klikken! :P

Standalone update patches:
Patch 1.01 to 1.15
Patch 1.08 to 1.15
Patch 1.11 to 1.15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:40

Termy

valt er nog wat te fragge?

ah das mooi, maar ik wacht even tot TQvault geupate is voor ik hem installeer.
m'n soothsayer is nu 57 met -100% recharge voor plague en vision of death spam en in totaal +5 all skills. hoop nog een leuke staf te vinden en dan is ie zo'n beetje klaar voor pvp. leuke resistances en kleine 9k hp + killer pets ^^

vandaag m'n battlemage veranderd naar een spellbreaker (warfare/earth -> warfer/spirit) en dat werkt een heel stuk lekkerder. moet nog wel een aantal lvls halen (hij's nu 47) om spirit op niveau te krijgen. ik wil eigenlijk graag een zoot -recharge zodat ik dark covenant vaker kan gebruiken (via die persephone's caress oid heeft ie 200hp/s regen dus das np) maar dat ziet er niet zo makkelijk uit voor een melee type :/. ook +skills is niet lekker te combineren met dmg lijkt het. jammer dat itemization een stuk beter lijkt voor casters dan melee.

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Voor degene die de update willen doen en 1 of andere mod gebruiken zou ik even wachten. Je characters zijn n.l. dan niet meer te spelen. Dus inderdaad ff wachten op een update van TQVault of van TQDefiler.

Overigens qua performance is er niks veranderd en dat is erg jammer... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:49

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Het loop hier toch echt wat beter qua performance. Dus er is zeker wel *iets* aan gedaan (voornamelijk het texture en shadow werk).

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Darth Malak schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:35:
Voor degene die de update willen doen en 1 of andere mod gebruiken zou ik even wachten. Je characters zijn n.l. dan niet meer te spelen. Dus inderdaad ff wachten op een update van TQVault of van TQDefiler.
Da's niet helemaal waar. Ikzelf gebruik ook TQVault (in ieder geval t/m TQ versie 1.11) en ik heb geen enkel probleem na updaten naar 1.15. Maar mijn 'redding' hier is wel dat als ik TQVault gebruikte om items tussen characters over te hevelen ik alle characters die ik gemuteerd had in-game ging inladen en dan weer saven zodat ze weer 100% correct door TQ zelf gesaved waren. Dus ik heb geen enkel character 'verloren' na updaten naar 1.15 :)

Wat performance betreft, de heel veel gevraagde feature om schaduwen uit te kunnen zetten is nu wel aan versie 1.15 toegevoegd. Nu draait TQ goed genoeg op mijn Radeon X800XL, maar op de PC van mijn vrouw met een Radeon 9600 Pro is het een fijne performance verbetering om de schaduwen bij haar wel uit te kunnen zetten!

[ Voor 17% gewijzigd door Haay op 30-08-2006 07:44 . Reden: Verhaaltje over schaduwen toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Ja sorry, maar ik weiger het uitzetten van details zoals schaduw als oplossing voor een performance probleem van de engine te beschouwen... Ik weiger met mijn high-end systeem op 1280x1024 te moeten spelen met alles op low om framerates fatsoenlijk te houden.

Ik ga de shadows off niet eens proberen omdat dit gewoon zoveel sfeer weghaalt uit de game dat ik niet eens zin heb om hem te spelen. Dit is gewoon een snelle, goedkope manier om de mensen stil te houden...

[ Voor 8% gewijzigd door Darth Malak op 30-08-2006 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Creepy schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 23:02:
Het loop hier toch echt wat beter qua performance. Dus er is zeker wel *iets* aan gedaan (voornamelijk het texture en shadow werk).
Misschien heb je een low-end systeem? :) Daar staat 1 regel van de in de release notes. Dat de performance voor low-end systems verbeterd zou zijn. Er is niets bekend van algemene wijzigingen ter verbetering van de performance.

En voor een goede performance test moet je zoiezo in de beboste gedeeltes van Orient spelen.

[ Voor 9% gewijzigd door Darth Malak op 30-08-2006 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:49

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Qua grafische kaart is het low ja (maar nog altijd boven de minimum specs die voor TQ gelden, een GForce 6600 GT 128MB). Maar ik draai wel met alle settings op medium en het loopt soepeler met de 1.15 versie dan ervoor. Ik zal vanavond de Orient er nog eens bijpakken.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Precies, dat verklaart het. Volgens mij hebben ze wat veranderd in de texture compressie dus dat verklaart jouw performance winst. Voor mij echter is er geen bal vananderd.. :(

Even ter referentie: in Orient moet ik op 1280x1024 met alles op low spelen om geen framerates onder de 10fps te krijgen met pieken en dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
serieus?
Ik heb dan wel een snellere gpu maar jij hebt een dual core
Maar ik kan gewoon op 1280x1024 / high spelen in Act3 geen probleem.
Alleen olympus @ night is bagger (unlimited shadows...yay!) maar voor de rest loopt het wel redelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

Het draait hier op 1280x1024 alles medium nog best ok (p4 northwood 2.8GHz, 1GB ddr400 9800pro) op act 3 bossen na.
ik verwacht echter onderdelen voor m'n nieuwe comp deze week en dan met een E6600 2GB ddr800 en 7900GT TOP denk ik dat het iets beter zal draaien. mag ik hopen tenminste hehe, zeker na OCen.

wat TQ betreft, m'n soothsayer (57) heeft nu -100% recharge door 2 keer eye of horus, archmage clasp en hesione's gold veil (oid), hoop nu alleen nog Hecate's Rod te vinden en dan denk ik dat ze wat items betreft wel klaar is. best grappig om te spelen zo. vision of death/plague spam met ternion backup terwijl ik in m'n briar ward zit en m'n pets de boel kort en klein beuken om me heen. deathchill aura is leuk :)

volgende "project" is m'n spellbreaker, voorheen battlemage, en dat lijkt een stuk uitdagender. ik wil graag bereiken fatsoenlijke dps te hebben maar met genoeg -recharge en +skills om min of meer constant dark covenant aan te kunnen hebben (hp is geen prob door die bijl met 50 hp/s). ik wil m'n wapens en zo dus ook zo aanpassen dat ik pas m'n speedcap haal als onslaught + dark covenant aanstaan zodat ik zoveel mogelijk winst eruit haal. wou dat melee ook zulke goed passende items had als casters :/

erg spijtig dat epic/legendary geen relics kunnen hebben, eigenlijk is rare en lager er alleen maar goed voor om relics op te gooien, op dingen als Sabretooth na. aangezien legendaries en zo nu toch geen lvl req hebben zie ik eigenlijk het probleem niet echt. de relic geeft het een lvl req van zo'n 40+ (incarnations iig) zodat een low lvl niet bizar sterker wordt dan nu. ik weet dat dat met een mod te veranderen is maar dat staat me toch nog tegen.

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
psychoclown schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 14:22:
serieus?
Ik heb dan wel een snellere gpu maar jij hebt een dual core
Maar ik kan gewoon op 1280x1024 / high spelen in Act3 geen probleem.
Alleen olympus @ night is bagger (unlimited shadows...yay!) maar voor de rest loopt het wel redelijk
shadows kun je nu helemaal uitzetten met de 1.15 patch,
voeg shadows=false toen aan je options.txt die je kan vinden in
Documents and Settings\gebruikersnaam\Mijn documenten\My Games\Titan Quest\Settings

Systeem Specs

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Shadows uitzetten is onzin... Net zoiets als kleur weghalen uit een game.. Het verpest aanzienlijk het spelplezier.

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
wat een onzin :S

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

precies

• psychoclown
Darth Malak schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 09:11:
Shadows uitzetten is onzin... Net zoiets als kleur weghalen uit een game.. Het verpest aanzienlijk het spelplezier.
ja idd daarom wil die ook niet uitzetten, IL zou gewoon de raad moeten opvolgen van zo'n gozer die al de performance problemen/mogelijke oplossingen moeten doorvoeren (zoals, shadows op med = max 3 shadowcasters - high = unlimited etc) dan zou het zelfs voor de high-end pc's een performance boost krijgen en kan je het tenminste de settings naar je hand zetten, nu zijn er zo weinig mogelijkheden dat je alleen kan kiezen tussen low/med/high

@ Termy

Ik heb nog wel een hecate's rod voor trade, ik zal vanmiddag nog wel even een keer posten zodat we kunnen afspreken om te traden

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Ik heb een tijdje die gewijzigde engine.dll gebruikt waarbij de schaduws ook uit stonden... Ook al zien de schaduws er normaal ook al niet goed uit, ze weghalen verpest de sfeer. Ik heb al meerdere malen opgemerkt op de TQ forums dat dit geen oplossing is maar volgens mij zijn de developers doof daar en enige vorm van kritiek krijg je meteen een mod op je dak.

• Termy

Termy

Ik houd de shadows ook aan, ondanks dat het 's avonds in de orient niet echt lekker meer draait. gisteren voor het eerst eens MP gedaan en liep met 2 anderen in de orient rond, m'n nieuwe pc onderdelen moeten echt heel snel gaan komen :|

Beste zou idd zijn dat je veel beter de grafische opties kan instellen en ik denk/hoop dat deze stap van shadows uitzetten slechts een korte termijn oplossing is om mensen met echt slechte fps het iig normaal te kunnen laten spelen. aangezien ze maar patches uit blijven brengen heb ik niet het idee dat ze moedwillig klachten negeren dus heb wat vertrouwen :)

@psychoclown

Enig idee wat je er voor terug wilt? ik heb wel een zoot legendaries maar hoe boeiend die zijn weet ik niet. vervelende is dat ik tot nu toe maar 1 legendary staff gevonden heb, Geras' Walking Stick.

Edit:

hebben jullie trouwens de nieuwe bug al gemerkt? op legendary is de act 3 telkine niet dood te maken. normaal als je aan komt lopen zie je ook typhon in ketens en wordt hij vervolgens bevrijd door de telkine. op legendary gebeurt dit echter niet. de telkine zit dan gewoon op die plek waar hij met z'n rug naar je toe staat en typhon is nergens te bekennen. hij vangt 0 dmg. niet leuk :/

[ Voor 19% gewijzigd door Termy op 31-08-2006 15:29 ]

Verwijderd

Ik ben voorstander voor het uitzetten van Nighttime, daarmee bedoel ik dat ik voorstander ben van een optie om die uit te zetten (kan iedereen zelf kiezen). Als het night wordt dan kan ik met moeite zien waar ik loop, en ja ik heb een goedkope graka, als ik mijn settings wat lichter zet dan zijn de kleuren fcked dus dat is ook geen optie.

• Tim_ko
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-08 14:17
Ik ben nu de demo aan het downloaden, ben altijd groot fan geweest van de Diablo serie, maar die heb ik nu al zo vaak uitgespeeld...

Dit spel is toch ongeveer in dezelfde richting als diablo?

edit: probleem! Ik heb de demo net geinstalleerd. Maar hij doet het niet. Als ik het spel opstart dan gaat ie fullscreen. Dan krijg ik heel even een zwart beeld en dan minimaliseert hij weer. De muziek begint dan wel heel stotterend uit mijn boksjes te komen, maar als ik hem onder op de taakbalk aanklik en minimaliseert hij steeds weer.

[ Voor 46% gewijzigd door Tim_ko op 31-08-2006 21:08 . Reden: wou niet onnodige nieuwe post maken ]

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
Tim_ko schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 20:00:
Ik ben nu de demo aan het downloaden, ben altijd groot fan geweest van de Diablo serie, maar die heb ik nu al zo vaak uitgespeeld...

Dit spel is toch ongeveer in dezelfde richting als diablo?
Mja, alleen door gebrek aan fatsoenlijke mp en de talloze manieren om te cheaten (ook in mp) raak je hier waarschijnlijk sneller op uitgekeken..

Systeem Specs

• Haay
Occy74 schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 20:56:
Mja, alleen door gebrek aan fatsoenlijke mp en de talloze manieren om te cheaten (ook in mp) raak je hier waarschijnlijk sneller op uitgekeken..
Hangt er vanaf hoe je TQ speelt. Ik heb D2 eigenlijk altijd lokaal solo, of via LAN danwel direct-IP met vrienden gespeeld. Op die manieren was D2 net zo open en hackbaar als TQ is, maar je HOEFT het niet te hacken als het mogelijk is! Je kunt ook gewoon van het spel genieten zoals het bedoeld is...

Nu speel ik TQ op dezelfde manier. Ik heb 2 solo characters, en 3 characters waarmee ik met bepaalde vrienden via Internet samen speel. Voor mij is TQ qua speel-ervaring ontzettend vergelijkbaar met D2.

• DoomSayerSantos
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-08 16:51
iemand die het zwaard yang heeft of stukken van ramses set ?
als je ze kwijt wilt email gerust thehitman43@hotmail.com
THX

• psychoclown
juist dat vind ik nu ook.
je kunt het voor jezelf verzieken of gewoon genieten van het spel.

@ termy

ja sorry was vanmiddag vergeten iets te posten (laat thuis, en gelijk even met mijn map aan de slag gegaan) maar goed daar is nu niet zoveel meer aan te doen :)
moet je morgenmiddag maar even posten (ik zal het niet vergeten ;))
ben weer om 15:30 thuis (achter de pc :P) dus dat je dat even weet :)

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Haay schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 21:09:
[...]

Hangt er vanaf hoe je TQ speelt. Ik heb D2 eigenlijk altijd lokaal solo, of via LAN danwel direct-IP met vrienden gespeeld. Op die manieren was D2 net zo open en hackbaar als TQ is, maar je HOEFT het niet te hacken als het mogelijk is! Je kunt ook gewoon van het spel genieten zoals het bedoeld is...

Nu speel ik TQ op dezelfde manier. Ik heb 2 solo characters, en 3 characters waarmee ik met bepaalde vrienden via Internet samen speel. Voor mij is TQ qua speel-ervaring ontzettend vergelijkbaar met D2.
Tja, wat is cheaten. De mods die beschikbaar zijn, zijn niet zo schokkend. Als je relics kunt gebruiken op legendary/epic items of niet 20 slots nodig hebt om potions in te bewaren maar slechts 1 of 2 slots dan vind ik dat geen cheaten. Dat is iets wat in de originele game had moeten zitten. En je bent vrij om het te laten liggen. TQVault en TQDefiler is natuurlijk een andere zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

TQvault's opties hadden juist in het spel moeten zitten. als iets irritant is is het wel dat je niet je items over kan zetten naar een ander char. ja je kan via MP maar dan moet je 2 keys hebben om het veilig alleen te kunnen doen en ik was niet van plan het 2 keer te kopen.
dat je geen relics/charms op epic/legendary kan doen kan ik begrijpen ware het niet dat de meeste rare/magic dingen dermate prut zijn dat de relic eigenlijk het enige nuttige is. ik zou graag zien dat het standaard op epic/legendary kan. als TQ "rare" op D2 "rare" had geleken was het een andere zaak geweest. TQ rare is gewoon magic maar de affixes zijn zeldzamer en zeer zeker niet per se "beter". als het zo zou geweest als in D2 dan was er ook echt een reden om naar rares op jacht te gaan omdat ze een mooie mix van stats kunnen zijn ipv 1 of 2 niet echt boeiende. jammer

TQDefiler gaat idd een stuk verder, je kan jezelf er oneindig stats en skill punten mee geven en alle skills van masteries etc. dat gaat mij te ver, hoogstens ooit om eens een mannetje te maken dat alle beste skills heeft etc. voor de lol.
het is wel erg handig om fouten er mee te corrigeren of een mastery veranderen, zo heb ik m'n battlemage veranderd naar een spellbreaker omdat earth simpelweg te weinig toevoegde aan earth en ik niet 47 lvls opnieuw wilde spelen.

het zou mooi zijn als er een mod kwam (of standaard in het spel) dat in MP checkt of een char zo gehackt is of niet, ik bedoel het moet toch mogelijk zijn om te detecteren dat iemand 1000000 int heeft en skills van 6 masteries.

@psychoclown
geen punt :)
ik zal rond die tijd vast ook wel achter de comp zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
@ Termy

Zoals je ziet ben ik al thuis
Moet je maar ff naar Termy//hecate komen (zonder pass lijkt me niet zo verstandig want dan is ie in no time vol :P, ja zelfs met Termy als naam -- mijn games zijn altijd populair ^^)
Ik zit daar dan wel te lvlen dus ik zie je wel verschijnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

sorry maar ik was met iets anders bezig en was de tijd vergeten :(
misschien vanavond of morgen, zal ik nog wel over posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Is er hier iemand die met mij wat ruilen wil.

Ik zoek namelijk de Ramses Coil en de Ramses Greaves. Van de Ramses Royal Set.

Ik heb nog niet veel blaue items maar wat ik heb ruil ik er graag tegen.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoomSayerSantos
ik heb ramses greaves
voeg me gerust toe op msn thehitman43@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Nu zoek ik nog wat anders, alles wat een elementalist nodig heeft (earth, storm)

Staff, armor, rings, amulets enz. Alles is welkom.

Ruilen met TQvault of ingame :)

Even snel opgezocht : Als iemand de set: Pyromancer Guard, Adepts Regalia of Rainment of the Storm heeft zou ik graag willen ruilen.

[ Voor 28% gewijzigd door H3llSiNG op 02-09-2006 19:00 ]

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
hey

Ik heb wel de helm van pyromancers guard, die kan je wel krijgen.
Voor de rest heb ik bijna geen epics dus helaas niks voor de rest :)
Heb wel wat archmages stuff als je dat wilt hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar worden de save games opgeslagen? Ik wil Windows opnieuw installeren, maar heb de game nog niet helemaal uit ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoomSayerSantos
C:\Documents and Settings\***\Mijn documenten\My Games\Titan Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoomSayerSantos
iemand die de Imperial Raiment set geeft ?
ik heb nu de ramses set en val per momenten toch wel eens dood :/

[ Voor 63% gewijzigd door DoomSayerSantos op 04-09-2006 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
nope die heb ik niet helaas.
maar wat ben je eigenlijk? en wat is je lvl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Hmm toch wel makkelijk die TQVault... Tot afgelopen weekend dus bergen en bergen blauwe rotzooi (voor mijn char althans) verkocht... wellicht een beetje stom (achteraf).

Inmiddels aan epic begonnen, ben nu lvl 37 (heb zo'n dikke honderd titan runs gedaan op normal om te levelen, wordt erg saai, maar lvl gaat wel hard omhoog) met m'n nature / spirit char. Kan helaas niet zeggen dat ik echt leuke gear gevonden heb, dus vanaf nu al het blauwe in de Vault en ook maar de ruilbeurs op

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen,

Ik heb net 2 legale TQ binnen via post, en nou zit ik met me oude char, lvl 33 veelteveel goeie gear (doe nu 560 dps) alleen ja..kan hem met cheat engine niet op me nieuwe LEGALE serial krijgen wati k eigelijk wel wil, kan iemand mij helpen?

Verder heeft iemand zin om in de 2de act met mij verder te gaan af en toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
wat bedoel je precies?
dat je hem niet kan overzetten of dat je niet weet hoe het moet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik weet niet hoe het moet eigelijk, vorige x was me wel iets gelukt maar toen ging het ook niet super:P iemand een snelle simpele how-to ipv die rare help file die erbij zit?

• psychoclown
nou het is niet zo heel moeilijk eigenlijk

1. Start the game using your OLD cd-key.
2. Load your savegame for the character you want to transfer.
3. Open Cheat Engine (google for it) or your favorite cheat tool
4. Attach Cheat Engine to the Titan Quest.exe process
5. Do a TEXT search and search for your cd-key. Include the dashes, type it exactly as it is in your registry key (should match your manual)
6. It will find 2 addresses.
7. Modify both addresses and put in your NEW cd-key
8. Ignore any wierd errors that come up. I got a few and I ignored them and it seemed ok
9. Inside Titan Quest, bring up the option menu and choose SAVE GAME.
10. Now quit everything and switch to your NEW cd-key in the registry.

als je het nog niet snapt kan ik het je wat makkelijker uitleggen

Verwijderd

Ik snap het nu beter...alleen moet ik eerst TQ weer installeren met oude key |:( bedankt ik ga er ff mee bezig

• Haay
Voor degenen die Typhon farmen omdat hij zo makkelijk is, zorg dat je genoeg farming-runs maakt vóór de volgende patch uitkomt!!! Tenminste, als je ziet wat Medierra op het titanquest.net daarover zei vandaag:
Well, I can at least say Typhon should be more... "interesting" after the next patch.

muaha... muaha... muahaha... MUAHAHAHAHA!!1!!!11!!!!

bron: titanquest.net forum

[ Voor 16% gewijzigd door Haay op 07-09-2006 15:04 ]

• psychoclown
woah

heb echt zwaar zin in de nieuwe patch ^^
Al hoef ik nu niet echt snel ff zoveel mogelijk runs doen
heb het meeste toch al en genoeg tradestuff dus als ik iets zoek heb ik best veel kans dat de ander iets zoekt wat ik heb ;)

Verwijderd

Het is gelukt:) ik ben nu met me lvl 34 char aan het rondrennen in normal, babylon. denk dat ik vanavond wel bij Typhon kom..en dan maar farmen die dude:)

Ik doe nu zonder rage en andere skills 480 dps (ben warfare spirit) is dat wel beetje normaal voor lvl 34:?

• Termy

Termy

ik zou het heel fijn vinden als ze de moeilijkheid van iig legendary flink opschroeven zodat je de super gear gewoon nodig hebt.
nu m'n char met warfare spirit als 2e mastery heeft ipv earth (en wat betere gear) gaat legendary ook vrij simpel. enige irritante is dat pierce resistance vrijwel niet op fatsoenlijke legendary items te vinden lijkt te zijn dus met -40% pierce resistance doen archers nog wel eens vervelend.
ik kwam gisteren de hydra tegen en die ging zonder ook maar enig gevaar in +-10 seconden neer. ook talos, die op epic als battlemage, een verschrikking was ging nu in zeer korte tijd neer zonder gevaar voor eigen leven. en dit is dan een "melee" type, m'n soothsayer vreest nooit voor haar leven tenzij ik heel roekeloos zonder skills te gebruiken met 1 hand op m'n rug geblindeerd tussen 100 archers rond ren.

btw, ben benieuwd wat die balancing patch brengt, m'n soothsayer kan nu voor typhon's neus gaan staan en hem in z'n eentje afmaken zonder pets en zonder te bewegen. lol

[ Voor 3% gewijzigd door Termy op 07-09-2006 17:23 ]

• psychoclown
ja idd dat vind ik nou ook
want als je aan wat goed spul kan komen (niet via cheats)
dan is epic/legendary een lachertje

enja bijna al mijn chars kunnen typhon met gemak aan zonder veel tijd in beslag te nemen
paar seconden is genoeg, hopelijk wordt de difficulty ook iets omhoog geschroefd met meerdere mensen wat dat is TE triest voor woorden het scaled gewoon niet mee (behalve de archers dan :))
maar ik zie het wel verschijnen.. heb er wel zwaar zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoomSayerSantos
iemand die me wat armor sets kan bezorgen via TQ Vault ?
ik zit nu begin epic te doen "and i get my ass handed to me" :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
uhm wat ben je precies?
en welk lvl?

ik kan je wel wat spulletjes geven online
gister ook nog wat weggegeven in een normal servertje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoomSayerSantos
ik ben een SpellBreaker lvl 33 DPS 192 :(
Armor Of Troy zou ik het best kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik ben een lvl 38 spirit / nature, met slechts 218 DPS...... en dan heb ik Ternion op max en +1 spirit skills, loop met een lightning staff, daarin nog + 12% lightning damage, in armor + 26% lightning damage. Wat gaat er fout dan? Heb overigens nog NOOIT een groene staff (of beter) gevonden.....

Ben, zoals een paar posts eerder geschreven, in act 1 van epic, hopen dat ik nu legendary stuff (staff??!!) ga vinden....

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

@AllSeeyinEye

spirit nature met focus op ternion? vaud! soothsayer is een pet class. je hebt op 38 makkelijk toegang tot alle pets (skip de nymph, prut dmg) + refresh dus je kan constant dark covenant aan hebben en altijd een outsider. wat je zelf moet doen is je pets supporten met plague, deathchill aura, vision of death, heart of oak en regrowth.
ternion attack kan je 1 punt in doen (en z'n upgrade) zodat je zelf ook nog wat te doen hebt of om te helpen bij bazen, verder is het niet nuttig. + skills is veel interessanter dan +%dmg. als je zelf dmg wil doen met ternion kan je beter een oracle worden, storm helpt daarmee veel en veel beter dan nature.

even wat anders, hebben jullie ook gemerkt dat sommige chars veel meer geluk lijken te hebben dan anderen? m'n soothsayer, nu 65 vindt zo nu en dan een legendary van gewone mobs etc en redelijk wat van typhon toen ze nog onder de 60 was. nu op 65 dropt typhon amper nog wat en als ie wat dropt dan vrij vaak hetzelfde.
m'n spellbreaker daarentegen, nu 57 vindt aan de lopende band allerlei legendaries en hij is pas in egypt legendary. ook voor legendary vond hij al van alles, m'n eerste epic vond ik met hem op de dark satyr op normal.. lol

ik zit er steeds meer aan te denken om de relic op epic/legendary mod aan te zetten zodat ik pierce resistance kan regelen, na gisteren zeker 5 keer dood gegaan te zijn door archers of hero pierce mobs begin ik het goed zat te worden dat items met fatsoenlijke stats geen pierce resistance hebben en vice versa :|
misschien tijd eens wat meer te zeiken op titanquest.net zodat je standaard relics op epic/legendary kan gebruiken. stupide beperking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje - Hoe werkt de multiplayer in dit spel? Battle.net kloon, waar je een character start en houdt? Of moet je elke keer een nieuwe char starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Verwijderd schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 01:10:
Vraagje - Hoe werkt de multiplayer in dit spel? Battle.net kloon, waar je een character start en houdt? Of moet je elke keer een nieuwe char starten?
Er is geen Battle.net voor TQ. Als start-up bedrijf had Iron Lore daar simpelweg het budget niet voor.
Je characters worden lokaal op je harddisk opgeslagen, en je kunt eenvoudig met hetzelfde character heen en weer tussen single player en multiplayer (net als bij D2).

Er is wel een scheiding tussen de campaign en externe mods gemaakt. Je kunt een character uit je campaign exporteren naar de mods omgeving, waarmee effectief een kloon van je character gemaakt wordt. Je hebt dan hetzelfde character 2 keer waarbij ze vervolgens bij spelen uit elkaar gaan lopen. Je mods-character kan namelijk heel simpel de beste items uit de game krijgen (daar zijn al mods voor waarbij alles op tafels enzo ligt), en het zou nogal lame zijn als je vervolgens met dat character weer verder de campaign zou gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, juist, lokaal opgeslagen characters... Dus de multiplayer is nu volledig gevuld met gehackte character met max level, uber items et cetera?

Jammer, Diablo 2 was erg ruig juist omdat je met 8 man tegelijk op een groep kon raggen. Singleplayer dungeon na dungeon afwerken lijkt me erg saai. Maar bedankt voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
ja, lokaal opgeslagen chars vind ik ook echt jammer maar om nou te zeggen dat je daarom geen multiplayer kan/wil spelen is ook zwaar overdreven.

De gehackte lui haal je er toch zo uit en die ban je dan gelijk of als je niet host bent vraag je dat gewoon andere in de server die het opmerken zeggen dat meestal ook gewoon. Enja tuurlijk kan hij dan weer gewoon een andere game opzoeken (/verzieken?) maar de game waarin jij zit blijft cheatvrij (en als mensen weten dat jou games meestal cheat vrij zijn komen ze daar vaker langs of jij bij hun).

Hoe zie je dat dan? (meeste dingen wel eens of meerdere keren tegen gekomen)
- LvL 65 zonder enig armor
- health unlimited
- mana unlimited
- Skills usen zonder masteries
- Skills van een andere mastery die ze niet gekozen hebben

,Bij allemaal geldt wel ff checken of het echt zo is, iemand die niet geraakt wordt heeft ook vol leven
iemand die niet vaak mana gebruikt maar wel veel heeft (laat bijv. pets alles doen) zie je er ook bijna niks afgaan. En bij traden kan het altijd zijn dat iemand wel een item heeft maar ff op moet halen (moet ik soms ook wel want heb 2 chars helemaal vol met tradespul, beide geboost naar lvl20 (kunnen ze ook nog tradespul dragen)/act1 legendary) en niet alles meerdere keren voor trade heeft
Wat ik wel altijd verdacht vind is dat als jij ergens om vraagt en iemand anders heeft het wel maar zelf heeft hij/zij niks nodig, in dat geval kan je net zoals ik beter vragen wat iemand anders nodig heeft en dan vragen wat jij nodig hebt
mensen die om items vragen cheaten niet anders zouden ze de rest van de items ook wel mee kunnen pakken...

mja en voor de rest ligt het natuurlijk aan jezelf je kan het net zo leuk maken als je het zelf wil

[Edit]
@ Termy

Ik vind de beperking van relics op epics/legendarys helemaal niet zo erg en juist beter.
Het is over het algemeen gewoon zo dat melee hoge pierce/poison resis heeft en lage elemental
(mits je weet welk spul best is voor jou char) en dat mages maxed elemental en lage pierce/poison resis hebben alhoewel er gewoon meer/beter uitgebalanceerde items moeten zijn

thorny zo'n beetje enige oplossing voor melee als je beetje dmg wil doen
conq bracers enige goede bracers voor melee (trackers gloves handiger voor dex chars)
1. ze zijn gewoon goed 2. anders zijn er alleen maar ondermaatse magecuffs? :S
apollo's will voor thorny/dex chars voor de rest zijn het bijna allemaal magerings, tja mark of ares maar als thorny beste keus is voor melee dan is apollo's will beste keus als ring

Als je erover nadenkt (wat ik dus laatst heb gedaan :P, zit erover te denken het allemaal op titanquest.net (als ik nu eindelijk eens geholpen wordt met hoe ik me acc kan activeren, alles geeft een melding dat het niet goed is....) / titanquestvault.ign.com te posten om het onder de aandacht van de devs, die daarop actief zijn, te brengen) dan zie je gewoon wat er een beperkte keus er eigenlijk is qua items
Bone set voor spellbreaker, zwaar lage armor voor in legendary (en dat heb je daar zeker wel nodig) ,al kan je het wel als laag lvl setje gebruiken, en echt niet in verhouding ivm bijv armor of achilles/conq bracers/athena's battle greaves/ares warhelm met die laatste 4 doe je tenminste nog wat dmg dat kan je van bone armor op legendary echt niet zeggen

Het liefst zou ik lvl requirements op legendary items zien, bijv. standaard lvl 40 maar uitzonderingen op sets zoals Bone set, Crystalline set of Assassin set dat soort sets
en andere niet set items zoals wat "mindere" wapens en armor in de trent van Diogenes' Wrap, Heartsong Armlets, Orpheus' Garland, Murk Crawlers

Dan krijg je iig wat meer tijd om je epic gear te dragen (krijg je die teminste ook een keer te zien :P)
en is sowieso epic wat "moeilijker gemaakt"
Ook moet er gewoon een breder scala aan items bij komen dat komt zeker de equipment keus van verschillende chars ten goede, kijk bijv. eens naar de legendary legarmor:
Totaal - 16 leggings/greaves

Melee Str - 11 str greaves in totaal al zijn er 3 met 418 str
Melee Dex - 3
Mages - 2

nou die 418 str leggings zijn ook nog bruikbaar bij een aantal dex chars dus nog 3 optioneel bij Melee Dex - 3 (+ 3)

die mages hebben al helemaal geen keus
die van Melee Dex is redelijk beperkt want die Assassin Greaves zijn redelijk zwak voor de Melee Dex chars als je geen Rogue mastery hebt, Crystalline Greaves zijn al helemaal prut en dan blijven de leggings van Tracker als beste oplossing voor dex Chars
Melee Str lijker zo op het eerste oog de meeste keus te hebben al wordt dat ook nog redelijk beperkt als je er beter naar kijkt, Abyssal set is alleen voor collectie, Muk Crawles/Tartarus/Huo Qubing/Hermes Talaria/Bone Greaves/Bellephorons zijn redelijk zwak tegenover Athena's/Conq/Alex/Neaman Lion waarbij Athena's dan de beste keus is omdat die 1. het meeste resis geeft 2. extra dmg 3. genoeg movement en heeft zelfs nog redelijk wat armor

Als je dit zo leest dan zie je eigenlijk hoe beperkt de itemkeus en daardoor gelijk ook de verschillende builds in TQ zijn want je wordt bijna bij elke build op dezelfde armor aangewezen.
Wil je dan eens creatief zijn dan blijkt het gewoon bijna onmogelijk om vol te houden zeker op legendary

---- Ik zou graag ook jullie meningen over die beperking willen horen, het liefst na het lezen van mijn . stuk ook zou de meningen over mijn "theorie" willen horen ----

@ Iedereen

zou iedereen eens willen posten welk lvl en welk build hij/zij nu is?
want ik doe af en toe wel eens wat stuff weg en vraag ook soms aan mensen hier of ze willen traden / iets willen maar dan komt het er nooit van
Ik zou ook wel eens wat aan medetweakers willen doneren/ mee willen traden ;)))

[ Voor 53% gewijzigd door psychoclown op 09-09-2006 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Je post is zeker informatief. En hoewel ik al sinds het begin enthousiast over Titan Quest ben, heb ik nog met geen enkel character Legendary gehaald. M'n verste character (Oracle) zit pas in Azie in Epic, met een Ranger character heb ik samen met een vriend van me net Typhon op Normal verslagen. En dan heb ik nog een Defender die in Azie op Normal loopt, een Summoner die nog in Egypt (Normal) loopt, en een Pyromancer die nog in Griekenland (Normal) rondloopt.

Zo speelde ik D2 overigens ook. Niet met één character spelen tot je het op het hoogste niveau uitgespeeld hebt, maar met meedere characters serieel-simultaan spelen, en eventuele leuke items aan elkaar doorgeven. Vind ik bv. met m'n Oracle iets leuks voor m'n Defender, dan ga ik vervolgens met m'n Defender spelen tot hij het item aan kan. Meer variatie, maar je algemene progressie wordt dan wel langzamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

Ik heb de item database qua legendaries op gamebanshee afgezocht naar fatsoenlijke items met pierce resist voor melee en ik zie gewoon niks dat daaraan voldoet, dat irriteert. jouw theorie is zo'n beetje wat ik voor mezelf al geconcludeerd had. het is a) jammer dat de goede legendaries al snel gebruikt kunnen worden zodat epic etc een eitje wordt en b) zwaar irritant dat je sterk gelimiteerd wordt in je keuze doordat weinig legendaries ook echt goed zijn.

ik zie overigens niet in waarom thorny maul "nodig" is om genoeg dmg te doen als melee, m'n spellbreaker zit nu aan de 3.5k dps met dark covenant aan (171% speed) en slaat vrijwel alles in 1, misschien 2 klappen dood op legendary (egypt). Hij gebruikt een Persephone's Caress en een Sapros the Corrupter.

wat wat mij betreft echt anders moet is energy management voor legio classes. er zijn zo veel class combo's die het moeten hebben van skills die redelijk wat energy kosten maar aangewezen zijn op schamele nrg regen en nrg potjes om bezig te kunnen blijven. zelfs met goede gear regen je niet genoeg en als je dan dus aangewezen bent op -nrg cost gear moet je vanalles opgeven. of dus bij het leven potjes zuipen en dat vind ik gewoon compleet ruk.
ik heb min of meer besloten voor mezelf dat ik alleen combinaties met spirit speel tot dit opgelost wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
nja kijk er zijn altijd uitzonderingen
enja ik weet dat je met die combo van jou het ook redelijk makkelijk kunt hebben op legendary
net zoals brigand met een goede spear bijv.

over de energy tekorten, daar heb je volkomen gelijk in, je start sowieso standaard met 300 mana en als je dan 1, 2 mss zelfs 3 buffs hebt die ook nog eens mana achterhouden dan is het helemaal een mooie boel. Dat is ook precies de reden waarom ik bij melee builds altijd wat attr points in mana stop (300 mana extra) maarja die points had je natuurlijk beter in bijv. health kunnen stoppen

Ik zal dat punt ook zeker in mijn post, die ik binnenkort op TQ.net/TQvault.ign.com ga zetten, opnemen want dat kan er ook nog wel bij :)
al probeer ik geen whine/cry thread te scheppen en ook niet de slechte performance opnieuw onder de aandacht brengen
Het gaat mij dan hoofdzakelijk over de items en beperkte keuze daarin etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben toch maar met Titan Quest begonnen, heb nu een level 12 Pyromancer. Zit erover te denken om Nature als 2de class te nemen, zodat ik lekker veel kan sumonnen.... Heb dat zin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

Nature alleen is al goed genoeg dus alles wat je erbij neemt maakt het alleen maar beter.

@pshycoclown
uiteraard zijn er uitzonderingen die wel werken en dat is dan ook precies waar ik naar op zoek ben. zodra energy voor elke class, met de juiste gear, geen punt meer is wil ik graag van alles proberen, ook de meest onwaarschijnlijke. helaas is niet alleen energy (en health) het probleem maar ook, zoals eerder genoemd, fatsoenlijke gear om hybrids succesvol te kunnen maken. een class combo die alles melee dood kan slaan en af en toe ook een spell kan gebruiken vind ik geen hybrid, dan ben je gewoon melee en is de rest alleen maar om de schijn van hybrid op te kunnen houden.
battlemage is hier een goed voorbeeld van, mijn eerste char was battlemage omdat de coredweller en stoneform me wel goed leken samen met eruption oid. helaas kwam ik er al snel achter dat:
- de coredweller heeft weinig zin als je zelf ook melee bent en verder doet ie vrijwel geen dmg
- stoneform heeft alleen zin als je terwijl je in stoneform bent iets tegen de mobs kunt doen, anders is het alleen maar uitstel van executie. ja ik weet dat je potjes kan drinken tijdens stoneform maar _meestal_ heb je stoneform nodig vanwege zeer sterke mobs die je snel neerhalen en daar helpt het gewoon niet.
- zonder -recharge gear heeft spells casten weinig zin. 1 eruption per 6 seconden of zo met alleen maar de +dmg van je skills doet gewoon veel te weinig (op legendary). als +% dmg nou voor alle dmg zou gelden was het wellicht mogelijk zoiets te doen maar helaas geldt +% dmg alleen voor fysieke dmg.
- flame surge is concurrentie van onslaught, geen aanvulling.

dus tja, helaas is de keuze vrijheid niet het utopia dat het in eerste instantie leek. ik ben bang dat er weinig anders op zit dan te wachten op de aankomende balance patch, hopelijk fixt die een aantal belangrijke dingen. zo niet, dan kunnen we altijd nog verder zeiken of accepteren dat het spel is zoals het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat moet ik doen bij die laatste eindbaas (telkine) in china??
Hij is dood alleen moet ik door een portal heen... maar waar is die portal? :/
Telkine's Prison is leeg... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Dit is een bug, soms is er geen portal, soms krijg ik geen schade bij die telkin. Bij mij werkte het na een paar keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H3llsing schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 00:41:
Dit is een bug, soms is er geen portal, soms krijg ik geen schade bij die telkin. Bij mij werkte het na een paar keer proberen.
Dankjewel voor je reactie... :) inderdaad er was geen portal na het doden van die eerste (inktvisachtige kerel) na het spel verlaten te hebben en nog een keer die gast verslagen te hebben kwam de portal naar Olympus wel :)
Beetje grote bug vind ik zelf maargoed... :P weetnie of dat ook te maken is in een patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
sterker nog die bug is er pas sinds patch 1.15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn nickname is Aresius en las vandaag dat er zoiets bestaat als een item dat heet:
Ares's Helm

Heeft iemand van julie 1 Ares's Helm (legendary) die hij wil traden tegen 6 stuks andere legendary stuff?

Zou echt zooo cool zijn _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ .
Ik ben deze week in principe gedurende de hele dag beschikbaar om even te traden!

• psychoclown
ik denk wel dat ik op een van mijn tradechars ares warhelm heb
moet je maar een keer reageren.
mss kun je vanavond? :)

Verwijderd

He Psychoclown,
Zou mooi zijn als je rond 18.00 even tijd hebt.. Ik gooi dan een server open genaamd: Ares met wachtwoord: lan

Alvast bedankt! _/-\o_

• psychoclown
zou fijn zijn als het later kon want om 18:00 kan ik niet ;)
graag na 19:00 dan heb ik sowieso wel tijd.

Verwijderd

Ah prima dan om 22.30 (tegen die tijd kan ik wel weer :) )

Server draait .. nu op normal lvl (had m per ongeluk op Lan draaien)

pw= lan

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2006 22:42 ]

• Haay
Ha ha ha, medierra (van Iron Lore) schreef op Titanquest.net het volgende (over de aankomende balans-patch:
[message]medierra schreef[/message]:
Typhon was suffering from a social anxiety complex and struggling with self-esteem issues that were interfering with his performance as an end-game boss. He's been going to mandatory counciling sessions and taking medication to overcome those issues. He has also undertaken a rigorous physical fitness and strengthening regime and its rumored he's been injecting TGH (titan growth hormone). He's looking forward to a new start in the next couple weeks where he will hopefully reclaim his title as the most powerful titan*.

* note: Toxeus is not a titan
_/-\o_ Typhon naar de psychiater om hem te leren zich als een echte eindbaas te gedragen! Echt humor!

• psychoclown
@ areez

ja is goed moet je maar die game maken dan kom ik wel.

@ haay

hehe :P die gasten van Iron Lore zijn echt coole gozers :P
Echt hoe kom je erop : PPP

Verwijderd

Is er ook iets als een soort Cube (net als in diablo) waarin je de relics kunt cuben van 3 normals naar 1 epic van dezelfde versie? :) dat zou ideaal zijn :P

Wat is Sabertooth waard? groen zwaardje met veel dmg en veryfast attackspeed :)
Is het zonde om daar relics in te doen?

En waarom kunnen relics alleen in gele/groene items en niet in de blauwe of paarse? :)

• psychoclown
Sabertooth is een lekker zwaardje voor low lvl melee chars
Valor of Achilles met bonus +25%dmg (voor legendary dan he) is het best voor zo'n sabertooth
Ook voor low lvl is Valor of Achilles beste (wel goede bonus ofc)

En waarom er geen relics in epic/legendary items kunnen?

zodat de Rare/Yellow items ook nog wat waard zijn
voorbeeld:
Heb nu als boog voor m'n brigand Bow of Herakles 1 van de beste bogen
Maar heb laatste tijd veel gezocht naar een goede Rare/Yellow boog met + 25%dmg +35% attack speed. Die zijn zwaar zeldzaam maar vet goed.
Tot Nu toe heb ik er nog geen gevonden maar heb wel bij de Merchant van Chang'an (legendary) een Yellow boog weggepluckt met +25%dmg +4x - 5x pierce dmg.
Zelfs zonder relics is de dps met de Yellow boog bijna even hoog als met Herakles. Zodra ik er een goede relic in heb gestopt (kan niet beslissen welke :P) dan schiet de dps nog verder omhoog dan met een Herakles.

• Termy

Termy

Hoe krijg je een boog met +%speed en +% dmg ? zover ik weet zijn er geen veteran boogjes en zijn zowel +speed als +dmg suffix.

en dan nog, legendary/epic armor is dik beter dan rare/magic armor.

• Haay
Weer een interessant stukje van medierra over de wijziging aan Typhon in de aankomende balance patch:
Typhon doesn't have any new abilities and some of the old ones were dropped (the grasping hand stun for instance) but he now uses all of his abilities constantly and always has access to all of them. He does not use the statues anymore. It was a unique idea but I always had doubts about the way it would work in-game. I felt he just spent too much time wandering around, pausing to suck power out of statues, and often just plain broke. It didn't seem like there was an ideal fix because even if the tech worked all the time he'd still be walking around / sucking power for half the battle.

I tend to prefer boss battles that are more like the Toxeus fight (this is the only boss-type battle I actually designed myself). By that, I don't mean that they are ridiculously difficult but that the combat is fast-paced where the boss is difficult because he is constantly firing off evil but not necessarily high-damage, skills that keep you reacting; not because he has a billion life and a couple insta-kills. Toxeus is a pain in the *** because he is fast, constantly charges at you and casts flash powder to mess with your attacks, throws daggers that slow you but can be evaded if you just don't run in a straight line away from him, drops traps, and leeches health. He shouldn't be able to insta-kill anyone with reasonable life and resists but it can seem like that since he does nasty duration damage and hits fast. He also has fewer hitpoints than almost all of the bosses outside of Greece and many in it.

So Typhon will actively use all of his skills now throughout the battle. The only really nasty skills that could insta-kill some characters are the meteor attack, which is again easily avoidable if you pay attention and the lightning bolt, which will only 1-hit characters with low resists and low life. The lightning bolt is meant to make kiting / AI pursuit exploits more difficult to pull off and it is only cast when the character is at long range; if you get up close and personal he won't use it. Some of his skills were tweaked slightly.

I ran the numbers and it looks like Bandari was maxing out at around 4925 damage with his pinkness spell. About 65% of that was cold damage and the remainder vitality. I have to admit I was pretty surprised when I discovered this little gem of a skill. Its easy to dodge as a ranged character but it's definately nasty for melee.

As for resists vs DPS... There will still be bosses in the game that can 1-hit characters who do not work on their resists / boost hp. Manticore is not being rebalanced. He's an optional boss, so he doesn't have to play nice. Also, resists should be a little more worthwhile against-non boss monsters in the patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Termy schreef op donderdag 14 september 2006 @ 12:13:
Hoe krijg je een boog met +%speed en +% dmg ? zover ik weet zijn er geen veteran boogjes en zijn zowel +speed als +dmg suffix.

en dan nog, legendary/epic armor is dik beter dan rare/magic armor.
zoeken? en natuurlijk neem ik geen veteran boog als ik een huntmaster boog kan krijgen :S
meeste legendary zijn wel goed ja maar ik denk dat jij dan nog nooit een goede rare armor of weapon hebt gevonden die kunnen zwaar nasty zijn.
Ik heb een bank vol met nice rare items (sommige ook gewoon voor de lol) en daar zitten een paar nasty ones tussen zoals bijv een axe met wat extra dmg en +2 to all warfare skills
Ook heb ik een stonebinder cuff met elemental resis, dex (niet zeker) en +3 to all skills
als je daar een lekkere relic in stopt is het zeker wel een lekkere bracer
zoals je zelf al weet heb ik het niet zo op het aanbod van items want het komt toch bijna elke keer op hetzelfde neer maar dat soort items geven een leuke draai aan het spel
zeker omdat die nog zeldzamer zijn dan de meeste legendarys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

ik dacht meer aan "onmogelijk" toen ik dat schreef maar goed, ik vind idd vrijwel geen rares en de gene die ik vind zuigen (op sabretooth na) dus tja.

een bracer met +3 all skills? welke affix geeft dat? ik zag laatst een lijst met alle mogelijke affices en daar stond zoiets niet bij zover ik weet.. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Patch notes van de aankomende balans-patch!

Hello Everyone,

Just wanted to share the patch notes for the upcoming balance patch that we will be releasing in the near future. We are just wrapping up testing now so I dont have an exact date as of yet. We have also addressed the Act 3 Telkiine invincibility issue as well as fixed some problems believed to be related to SP2 updates and Securom.

GENERAL:

- Fixed Ensnare to work while wielding a staff

- Several skill descriptions updated for clarity

- Fixed particle effect artifacts remaining on the ground when fighting Barmanu

- Fixed Ormenos so that he is no longer invincible if a player does not enter the combat area and engage him immediately

- Fixed characters freezing when using an item that grants the charge ability and dual wielding

- Fixed pets occasionally causing boss chests not to open

- Implemented the ability to turn the day/night cycle on and off. Day/night cycles are currently on by default.

To turn day/night cycle off, go to the My Games\Titan Quest\Settings directory and open the options.txt file after changing any option in game. Find the setting called "dayNightCycle" and change its value to false. If the setting does not exist, add the line “dayNightCycle = false” to the end of the options.txt file.

BALANCE:

Nature
- Heart of Oak life bonus reduced
- Regrowth benefits start lower and end higher
- Increased Call of the Wild life, damage scaling and Maul bleed damage
- Increased rate of Sylvan Nymph energy regeneration and maximum hitpoints
- Refresh now subtracts duration from the remaining cooldown time of skills
- Changed max and/or ultimate levels for the following: Survival Instinct, Sylvan Nymph, Sanctuary, Call of the Wild, and Briar Ward

Hunting
- Increased speed bonus conferred by Wood Lore
- Increased effectiveness of Gouge Skill
- Decreased pierce resistance reduction of Study Prey
- Added bleed damage to Art of the Hunt
- Removed active energy cost from Trail Blazing and added energy reserve
- Increased damage of Marksmanship and Scatter Shot Arrow
- Changed max and/or ultimate levels for the following: Art of the Hunt and Exploit Weakness

Spirit
- Converted Ternion to a fixed spread attack and increased elemental damage penalty
- Decreased radius of Arcane Lore
- Increased vitality damage on Death Nova
- Lowered elemental bonus of Unearthly Power
- Changed total speed to run speed on Dark Covenant
- Increased Liche King energy regeneration and physical and pierce resists
- Increased Outsider energy regeneration, cooldown timer and damage but decreased his duration
- Changed max and/or ultimate levels for the following: Outsider, Summon Liche King, Cascade

Defense
- Increased physical damage caused by Shield Charge
- Increased protection conferred by Battle Awareness
- Increased effectiveness of Rally
- Changed Pulverize and Disable damage bonus from percent to absolute
- Changed Shield Smash to use defensive reduction instead of physical damage
- Fixed Disable skill to require a shield be equipped instead of a melee weapon
- Changed max and/or ultimate levels for the following: Adrenaline, Focus, Battle Awareness, and Recovery

Earth
- Added DEX bonus to Earth Mastery skill
- Increased effectiveness of Brimstone
- Increased effectiveness of Stone Skin
- Changed max and/or ultimate levels for Core Dweller skill

Storm
- Increased effectiveness of Freezing Blast
- Changed max and/or ultimate levels for Summon Wisp skill

Rogue
- Increased Disarm Trap damage vs. traps
- Increased bleeding damage on Lucky Hit
- Increased damage scaling of Envenom Weapon
- Increased the damage, range, and fumble of Poison Gas Bomb
- Increased the pierce and bleeding damage of Shrapnel
- Increased pierce damage of Throwing Knives
- Changed max and/or ultimate levels for the following: Shrapnel, Disarm Trap, and Throwing Knives

Warfare
- Increased the radius of Triumph
- Added bleeding damage to Crosscut and Tumult
- Decreased cooldown on War Wind and Battle Rage
- Increased damage for Crushing Blow and Counter Attack
- Decreased the damage absorption and +Offensive Ability of Battle Standard and removed spawn delay
- Increased energy cost of Ancestral Horn
- Adjusted War Wind damage, allowed use of Onslaught, and added charge ability
- Changed max and/or ultimate levels for the following: Ancestral Warrior, Battle Standard, and War Horn

Monsters
- Raised the difficulty of monsters on the path to Olympus Summit
- Increased monster innate armor
- Increased life and damage of various monsters
- Adjusted AI controllers for various monsters
- Fixed or added skills for the following monsters: Olympus Limos, Olympus Cyclops, Zombie Captains, Jungle Creep, Neanderthals, Djinn, and Orient Widow spiders
- Added projectile leading ability to various monsters to more effectively hit moving players

Epic and Legendary Monsters
- Increased Global physical damage modifier
- Increased Global hitpoints modifier
- Increased elemental and secondary damage types modifiers
- Increased unarmed damage skill and added it to several monsters
- Decreased resistances, attribute bonuses and absolute offensive and defensive abilities

Boss Monsters
- Changed Typhon encounter and difficulty. Typhon now actively uses all of his powers. He no longer requires interaction with the statues. The statues are no longer attackable.
- Increased Yaoguai skill use
- Increased hitpoints on the Prince of Blade and Prince of Bow
- Increased Minotaur skill usage and speed and added fire damage
- Adjusted Talos skill usage frequency and damage
- Reduced Yeti hitpoints and increased frequency to use skills
- Increased power of Xiao and extended pursuit range
- Increased Nessus hitpoints
- Increased the frequency of Hydra breath attacks and lowered hitpoints
- Increased Cyclops speed and damage in Epic and Legendary

Shrines
- Adjusted all of Typhon's shrines for the new encounter
- Battle shrines now give bonus to all damage types
- Increased damage of Epic and Legendary Shrines of Thorns and Frostbite Shrines

Player
- Player resistance penalties for disruption, stun, life leech, mana leech, and bleed for Epic and Legendary removed
- Adjusted life and energy attribute bonuses conferred by skills

QUESTS:

- Fixed the Caravan in Trouble quest failing to trigger in Epic and Legendary

- Fixed Limos Epic and Legendary quest rewards

- Fixed several Legendary jewelry quest rewards

ITEMS:

- Added level requirements to Epic and Legendary gear

- Increased armor cap in Epic and Legendary

- Adjusted base stats for armor, weapons and shields

- Fixed Bracers of Atlas to grant a skill

- Fixed Energy Shield on Prostasia ring

- Fixed Armor of the Burning Blade not appearing on the female characters

- Fixed Pagos sword missing texture

- Changed and/or updated stats and completion bonuses for all relics and charms

- Updated art for Epic and Legendary charms

- Relic drops are no longer exclusively region specific and some can now be found in other acts

- Cooldown reduction removed from unique rings and several relics and charms

- Added Epic and Legendary only rare affixes: Mammoth, Kingly, of the Siren, of the Betrayer

- Club attack speed adjusted on all common and unique clubs

- Increased drop rates of the higher level potions in Epic and Legendary

- Increased unique item drop rates on non-boss monsters

- Decreased chance for unique drops off of chests

- Increased healing from health potions in Epic and Legendary

MULTIPLAYER:

- Fixed clients failing to gain experience when joining a game that has a character with a much higher level

bron: post van ~V~

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 00:42

Ulti23

Quality Time

Ziet er niet slecht uit. Ik hoop dat het nu mogelijk gaat worden om eens een pure warfare build te maken die het ook overleeft in Epic en Legendary. Heb er al eens 1 gemaakt, maar die zoop health potions aan de lopende band en uiteindelijk in Epic ging act 1 nog net maar act 2 was dus gewoon onmogelijk..... Kijk er naar uit naar deze patch!

Helaas zie ik niet de mogelijkheid om blauwe en paarse items te enchanten met relics... Iets waar de community toch ook wel duidelijk om vroeg... We wachten het af!

I pitty the fools who took my game-station.....

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Ik zoek een "famaly tomb" ergens in giza, ik moet daar een verloren broer ofzo vinden.
Heeft iemand enig idee waar ik ongever dat moet zoeken? Ik ben heel giza door gelopen maar kan nergens een tomb vinden.

• psychoclown
woah sweetie!
ik kijk zwaar uit naar die patch al sinds het is aangekondigd maar nu ook lvl requirements op epic en legendary, daarvan kon ik alleen maar dromen :D
heb er echt zin in ;)

en voor die "famaly tomb" die zit in giza rechtsboven boven de rechter tomb

• Haay
Metalbuster schreef op woensdag 20 september 2006 @ 18:01:
Ik zoek een "famaly tomb" ergens in giza, ik moet daar een verloren broer ofzo vinden.
Heeft iemand enig idee waar ik ongever dat moet zoeken? Ik ben heel giza door gelopen maar kan nergens een tomb vinden.
Als je vanaf de Giza portal stone langs de piramides loopt zie je op een gegeven moment de grot/tunnel naar de Fayum Oasis. Als je die NIET in gaat, maar in plaats daarvan rechts aan houdt en langs de rand loopt kom je vanzelf de grot tegen die je moet hebben voor die verloren broer.

• Termy

Termy

Hm, ziet er naar uit dat -100% recharge (zwaar) aangepakt gaat worden, dat is niet zo leuk.
Er staat ook bij alle pets dat de max lvl veranderd is maar niet hoe, zal wel generfd zijn.

In het kort lijkt het dat casters (vooral met pets) generfd worden maar aan de andere kant zie ik niet directe buffs voor melee's zoals armor. maar goed, maar eens zien hoe de patch is wanneer hij daadwerkelijk uit komt, zou het wel jammer vinden als het m'n soothsayer verpest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Patch 1.2 voor Titan Quest is gereleased !!!!!!

• psychoclown
vanochtend ook maar een binnen gehaald en gespeeld
die requirements zijn wel lekker en sommige wat mindere legendary ringen hebben ook lagere requirements (alle legendary ringen hebben nu rond de 41 maar ik bedoel lager dan 40)
Ook typhon is wat sterker + de weg er naar toe

wat ook beter is dat bijna alles ook meer armor heeft gekregen
maarja verder nog niet zo heel veel gespeeld dus.. :)

owja btw, typhon dropped bijna geen legendarys meer in 10 runs maar 3/4 keer iets gedropped

• Haay
Had bij twee characters dat er wat equipment ineens een level requirement had die hoger was dan wat voor level ze hebben, dus moest ik ff vervangende items kopen.

Heb met m'n in Epic rondlopende Oracle nog ff Typhon op Normal gedaan, maar merkte inderdaad dat het al wat pittiger was. Hoewel de voornaamste aanval van Typhon een lightning straal lijkt te zijn, dus met hoge lightning resistance moet Typhon nog goed te doen zijn, zeker op Normal. Nog niet gezien hoe Typhon op Epic is, laat staan op Legendary... :P

In ieder geval heb ik een positief gevoel over deze patch! Het voelt meer gebalanceerd aan. Hogere armor waardes, level requirements, tweaks op skills en op monsters. Ben er enthousiast over!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:54
Deze patch is inderdaad een hele verbetering qua balance tussen beesten en speler, toch blijft het jammer dat dit niet al bij de release goed geregeld was.

Hopelijk leren ze veel van dit spel en is hun volgende spel in 1 keer stuk beter gebalanceerd en bug vrij.

Strava

• psychoclown
ik weet niet of je ook D2 gespeeld hebt maar daar kwamen de lvl requirements en nog een paar goede balance things ook pas later, rond patch 1.09 dacht ik

• Haay
psychoclown schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 20:46:
ik weet niet of je ook D2 gespeeld hebt maar daar kwamen de lvl requirements en nog een paar goede balance things ook pas later, rond patch 1.09 dacht ik
Volgens mij kwamen die zaken met de release van de Lord of Destruction uitbreiding...

• psychoclown
ja dat zou ook nog kunnen idd weet niet zeker meer..
maar goed ze hebben het nu eindelijk doorgevoerd en dat is mooi :)

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste