Vind TQ een super spel, ondertussen speel ik nog op Normal met mijn lvl 23 Assassin met 203 DPS, ik vind best wel veel Legendary items. Misschien toch best eens de MP FAQ lezen om zo wat items te traden met GoT. Wat ik me nu afvraag, aangezien ik toch binnenkort het spel in Normal ga uitspelen, behoudt je dan je items en kan je met die Legendary spelen? Of moet je helemaal opnieuw beginnen met je character/items/stats? Dank u
Ik kan me niet voorstellen dat je met je lvl 23 char. legendary items vindt...
Verwijderd
Dat zijn toch de blauwe hé? En je kan ze niet enchanten.. Ik heb 2 stukken van de Ramses set (jammer genoeg tweemaal hetzelfde, namelijk van die enkelbanden maar ik blijf toch bij de mijne aangezien die 23% movement geven) en ook nog een Marduk Rage-of-zoiets-zwaard (heb ik nog steeds, maar gebruik het ook niet omdat mijn DPS anders echt veel te laag is).
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2006 16:02 ]
Legendary Items zijn paars, blauwe items zijn epic Items.Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 16:01:
Dat zijn toch de blauwe hé? En je kan ze niet enchanten.. Ik heb 2 stukken van de Ramses set (jammer genoeg tweemaal hetzelfde, namelijk van die enkelbanden maar ik blijf toch bij de mijne aangezien die 23% movement geven) en ook nog een Marduk Rage-of-zoiets-zwaard (heb ik nog steeds, maar gebruik het ook niet omdat mijn DPS anders echt veel te laag is).
Verwijderd
Alright, dank je
Dan hebben ze me verkeerd geinformeerd op het titanquest.net forum. Maar Epic wapens kan je dus ook niet enchanten?
Nope tenzij je een Mod gebruikt waar je wel legendary & Epic items mee kan enchanten.
Nope, dat kan inderdaad niet.... edit: beetje laat, moet je maar niet gaan roken tussendoor!Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 16:10:
Alright, dank jeDan hebben ze me verkeerd geinformeerd op het titanquest.net forum. Maar Epic wapens kan je dus ook niet enchanten?
Loop nu zelf op het eind van normal, en waar ik tot nu toe zwaar overpowered was, ben ik nu zeer zwaar underpowered... Ben in een of ander bos, net na de 1 na laatste teleport pad, waar iedere 3 stappen een horde lelijkerds op 6 poten naar me toe gestormd komt, in 3 klappen m'n Lich koud maken en dan in 2 klappen mij erachteraan.... Beetje jammer, maar ja, ben nu ook lvl 28 en nog maar 180 dps melee en 205 dps magic (ternion), en da's niet zo hoog als ik het met anderen vergelijk. Denk dat 't komt doordat ik gewoon geen goeie ringen vind........
[ Voor 4% gewijzigd door AllSeeyinEye op 14-08-2006 16:42 ]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Ben nu in de laatste act op epic, en ik word continue immekaar gemept! Het is bijna niet meer te overleven. Heb al moeite met die Cavemen, die gewoon heel hard slaan en mijn Shards ontwijken. De balans in dit spel is echt ver te zoeken en de lol is er voor mij nu ook gewoon af...
Verwijderd
TQ is idd een super spel, enige wat ik jammer vind is dat ik nu net niet genoeg geld heb om hem te kopen...dus zit vast aan een gedownloade versie. hierdoor heb ik (denk ik) telkens crashes.
Ik heb net die geit op 2 poten en telkine gemoldt (verbazend snel vond ik) toen praatte ik met die oude gast, en liep door de "grot" naar de boot. Hier heb ik uit de rebirth fontijn gedronken...en toen ging ik naar die gast bij de boot...deed accept...en crash. nu kan ik niet meer in het spel komen:/ wat kan ik hieraan doen op legaal kopen na (want dan moet ik zeker opnieuw beginnen??)
Bij diablo 2 was het zo makkelijk...gewoon ff savegame naar andere pc en kon je weer verder...werkt hier niet zo makkelijk
Ik heb net die geit op 2 poten en telkine gemoldt (verbazend snel vond ik) toen praatte ik met die oude gast, en liep door de "grot" naar de boot. Hier heb ik uit de rebirth fontijn gedronken...en toen ging ik naar die gast bij de boot...deed accept...en crash. nu kan ik niet meer in het spel komen:/ wat kan ik hieraan doen op legaal kopen na (want dan moet ik zeker opnieuw beginnen??)
Bij diablo 2 was het zo makkelijk...gewoon ff savegame naar andere pc en kon je weer verder...werkt hier niet zo makkelijk
Verwijderd
Ik dacht het niet 
Overweeg om te kopen voor de MP, hoe is die overigens? Kan je ergens MP testen voor een weekje?

Overweeg om te kopen voor de MP, hoe is die overigens? Kan je ergens MP testen voor een weekje?
[ Voor 26% gewijzigd door Crash op 15-08-2006 11:35 ]
Verwijderd
ff TQ opnieuw geinstalleerd, is er nogsteeds (werkte vorige x wel namelijk) nog geen PM gekregen klopt dat??
Iemand nog tips?
MP is toch gewoon gratis??? online dan
Iemand nog tips?
Gewoon kopen! Het spel kost maar € 24,- dat is het toch wel waard?Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 17:47:
Ik snap je bericht nietVerwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 17:54:
ff TQ opnieuw geinstalleerd, is er nogsteeds (werkte vorige x wel namelijk) nog geen PM gekregen klopt dat??
Iemand nog tips?
[ Voor 5% gewijzigd door Crash op 15-08-2006 11:36 ]
Don't dream your life, live your dreams!
ik zit ook vast in laatste act van Epic.. is gewoon beetje erg lastig.. ben nu gear aan het farmen en me resist's up aan het gooien. heb wel mooi 580 dps ofzo met boog.. dus dat schiet wel op maar die Cavemen zijn echt irritant ...
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
580 lijkt me vrij laag als je in de laatste act van Epic zit... zou handig zijn om rond de 1000 minimaal te zitten.
Doe volgende keer maar alleen een TR plaatsen
[ Voor 87% gewijzigd door Crash op 15-08-2006 11:37 ]
Hoezo?? Je kunt toch gewoon je portal stone gebruiken?Verwijderd schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 17:05:
hey ik zit met een probleem
ik zit nu vast in knossos, ik heb die eindbaas van greece verslagen en ging naar egypte met de boot
toen wilde ik nog wat open sidequests in greece doen dus ging met een eigen portal terug, alleen was ik vergeten de portal in egypte te openen en ik kan nu niet meer met die man van de boot praten en ik kan dus niet meer naar egypte.. -.-
weet iemand wat ik nu kan doen? (behalve dat ik een nieuwe char moet maken..)
alvast bedankt
hier wordt open en bloot gediscuseerd over illegale TQ tot grote ergernis van anderen, en niemand grijpt is maargoed. kijk ook maar es in het oblivion topic.
Ik vind het hier zowieso aardig stil vallen...
En ook op Hamachi zie ik nagenoeg nooit iemand aangelogd, lijkt wel of het spel niet meer gespeeld word, of zijn alle GoT TQ'ers op vakantie?
En ook op Hamachi zie ik nagenoeg nooit iemand aangelogd, lijkt wel of het spel niet meer gespeeld word, of zijn alle GoT TQ'ers op vakantie?
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Verwijderd
Ik heb toevallig wel het idee er even op uit gekeken te zijn. Ik heb het relatief veel gespeeld de afgelopen tijd, maar had gisteren ineens zoiets: het is even goed. Even wat anders
Maar ik vind het op zich wel zo leuk, dat als ik er straks weer eens mee begin, ik ook meteen weer heel erg diep er in zit
Maar ik vind het op zich wel zo leuk, dat als ik er straks weer eens mee begin, ik ook meteen weer heel erg diep er in zit
Ik speel het nog steeds regelmatig, maar mijn speeltijd is helaas beperkt, dus ik maak niet zo veel voortgang als anderen die het elke dag uren en uren achter elkaar spelen. Mijn verste character zit pas in Epic Egypt, en een paar andere characters waar ik ook veel lol mee heb zitten zelfs allemaal nog in Normal Egypt.
Verwijderd
Zo ik heb hem gekocht
Nu even mijn character importen en dan eventjes Normal uitspelen 
Edit :: Hmz geen ervaring met Cheat Engine, weet namelijk niet hoe ik onderstaande stap kan uitvoeren
Edit :: Hmz geen ervaring met Cheat Engine, weet namelijk niet hoe ik onderstaande stap kan uitvoeren
5. Do a TEXT search and search for your cd-key. Include the dashes, type it exactly as it is in your registry key (should match your manual)
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2006 10:51 ]
@ allseeyineye
Ik lees dit topic ook regelmatig en in het begin was iedereen inderdaad heel erg druk bezig met hamachi. Ik denk dat dat nu een beetje over is omdat de meesten toch wel orgineel hebben en het lijkt me dat je eerder online speelt dan steeds weer lan (kom je alleen maar dezelfde mensen tegen, niet dat dat verkeerd is maar ik denk dat je op en gegeven moment ook wel met "anderen" wil spelen).
Zelf speel ik vooral mp maar ik verbaas me soms als ik met een lower lvl char speel hoeveel spelers er zijn die meerdere chars hebben maar toch voor de eerste keer online spelen.
btw nog een vraag in het algemeen:
Wat zouden jullie vinden als er lvl requirements komen op legendarys, of beter gezegd wat vinden jullie ervan dat er geen lvl requirements op de legendary items zitten.
Zelf vind ik dat die er zouden moeten komen want het is echt te makkelijk met legendary gear die met low lvl chars rondlopen, goed voorbeeld - mages zijn al te overpowered imo maar met mijn oracle werd het wel heel makkelijk toen ik op lvl 19! archmages stuff / hecate's staff aantrok.
Epic speelde net alsof je de kruimels van de tafel afveegd met een natte doek zelf legendary was een eitje (voor mijn andere mages ook daar niet van maar op daarmee had ik op lvl 19 niet bijna full legendary gear aan)
Natuurlijk heb je het zelf in de hand maar het is natuurlijk leuker om de gear met je nieuwe char uit te proberen alleen zou het wat later mogen zijn
@ meow
Met cheatengine heb ik ook geen ervaring (alleen van 1 char overzetten) maar het is echt niet moeilijk, je ziet naast de checkbox voor hexadecimaal een veld staan met daarboven Value:
Daar vul je je oude cd-key in vervolgens kies je bij Scan Type voor Text Search (dat staat onder het veld waar je je oude cd-key hebt ingevoerd)
Dan ga je scannen en komen er als het goed is 2 adresses met bijbehorende values is het grote veld links
Die 2 adresses voeg je toe zodat ze in het veld onderin komen te staan.
Dan kun je ze gaan editen (klik met rechts op een adres en kies voor change value (weet niet zeker meer hoe dat daar genoemd wordt) en vul je nieuwe cd-key in
doe dat voor beide adresses en je bent klaar
Ik lees dit topic ook regelmatig en in het begin was iedereen inderdaad heel erg druk bezig met hamachi. Ik denk dat dat nu een beetje over is omdat de meesten toch wel orgineel hebben en het lijkt me dat je eerder online speelt dan steeds weer lan (kom je alleen maar dezelfde mensen tegen, niet dat dat verkeerd is maar ik denk dat je op en gegeven moment ook wel met "anderen" wil spelen).
Zelf speel ik vooral mp maar ik verbaas me soms als ik met een lower lvl char speel hoeveel spelers er zijn die meerdere chars hebben maar toch voor de eerste keer online spelen.
btw nog een vraag in het algemeen:
Wat zouden jullie vinden als er lvl requirements komen op legendarys, of beter gezegd wat vinden jullie ervan dat er geen lvl requirements op de legendary items zitten.
Zelf vind ik dat die er zouden moeten komen want het is echt te makkelijk met legendary gear die met low lvl chars rondlopen, goed voorbeeld - mages zijn al te overpowered imo maar met mijn oracle werd het wel heel makkelijk toen ik op lvl 19! archmages stuff / hecate's staff aantrok.
Epic speelde net alsof je de kruimels van de tafel afveegd met een natte doek zelf legendary was een eitje (voor mijn andere mages ook daar niet van maar op daarmee had ik op lvl 19 niet bijna full legendary gear aan)
Natuurlijk heb je het zelf in de hand maar het is natuurlijk leuker om de gear met je nieuwe char uit te proberen alleen zou het wat later mogen zijn
@ meow
Met cheatengine heb ik ook geen ervaring (alleen van 1 char overzetten) maar het is echt niet moeilijk, je ziet naast de checkbox voor hexadecimaal een veld staan met daarboven Value:
Daar vul je je oude cd-key in vervolgens kies je bij Scan Type voor Text Search (dat staat onder het veld waar je je oude cd-key hebt ingevoerd)
Dan ga je scannen en komen er als het goed is 2 adresses met bijbehorende values is het grote veld links
Die 2 adresses voeg je toe zodat ze in het veld onderin komen te staan.
Dan kun je ze gaan editen (klik met rechts op een adres en kies voor change value (weet niet zeker meer hoe dat daar genoemd wordt) en vul je nieuwe cd-key in
doe dat voor beide adresses en je bent klaar
[ Voor 24% gewijzigd door psychoclown op 16-08-2006 11:07 ]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Verwijderd
@ psychoclown :: inderdaad, lijkt te lukken 
Niet helemaal dus, er moet iets mis zijn met mijn characterfiles, als ik mijn char laad dan blijft mijn map helemaal zwart, speelt het spel mega traag en zijn de meeste textures ook helemaal zwart. Ik had dit al ergens gelezen, maar kan het niet meer vinden hoe ik het moet oplossen.
Ik ga ondertussen wel een nieuw character maken, denk ik. Als iemand de oplossing voor mijn probleem vind, roep dan even
Edit :: Okay, ik heb hetzelfde probleem met het nieuwe character op het nieuw gekochte spel
Niet helemaal dus, er moet iets mis zijn met mijn characterfiles, als ik mijn char laad dan blijft mijn map helemaal zwart, speelt het spel mega traag en zijn de meeste textures ook helemaal zwart. Ik had dit al ergens gelezen, maar kan het niet meer vinden hoe ik het moet oplossen.
Ik ga ondertussen wel een nieuw character maken, denk ik. Als iemand de oplossing voor mijn probleem vind, roep dan even
Edit :: Okay, ik heb hetzelfde probleem met het nieuwe character op het nieuw gekochte spel

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2006 11:26 ]
hmm kan je eens een screen maken?
want het zou best een de graphicbug kunnen zijn die soms opsteekt (zelf 1x gehad)
heb je tq een opnieuw gestart en weer geprobeerd?
reinstall tq anders eens (nadat je een screen hebt gemaakt)
en verder kan ik nog niet echt iets adviseren want ik zou eerst graag eens de screen willen zien
btw ligt wrs niet aan het overzetten want dat is goed gegaan want je veranderd immers niks aan de textures etc zelf alleen verander je de files van cd-key
want het zou best een de graphicbug kunnen zijn die soms opsteekt (zelf 1x gehad)
heb je tq een opnieuw gestart en weer geprobeerd?
reinstall tq anders eens (nadat je een screen hebt gemaakt)
en verder kan ik nog niet echt iets adviseren want ik zou eerst graag eens de screen willen zien
btw ligt wrs niet aan het overzetten want dat is goed gegaan want je veranderd immers niks aan de textures etc zelf alleen verander je de files van cd-key
[ Voor 19% gewijzigd door psychoclown op 16-08-2006 13:05 ]
Verwijderd
De printscreens..

Ik heb zelf al mijn characters gewist, de hele zooi uit Docs en Settings gehaald, uninstalled en opnieuw begonnen met een nieuw character en ik blijf hetzelfde probleem hebben (met alle versies).

Ik heb zelf al mijn characters gewist, de hele zooi uit Docs en Settings gehaald, uninstalled en opnieuw begonnen met een nieuw character en ik blijf hetzelfde probleem hebben (met alle versies).
he, een bekend verschijnsel. Weet ook niet waar het aan ligt. Loop ook soms door zwarte vlakken,
. Soms, als ik even niets doe, verschijnen de textures weer en is alles in orde. Misschien wordt mijn gr kaart te heet/ ik weet het niet.
mja dankje voor de screens.
ja dat is die graphics bug waar ik het over had
bij mij hielp het door tq te restarten maar bij jou dus niet..
wel raar dat het gewoon zo blijft zelfs na reinstall.. hmm..
mja daar weet ik verder dan ook niks op als ik jou was zou ik het proberen op titanquest.net
daar zitten ook devs van IL zelf dus mss dat die een oplossing weten om het weg te krijgen.
iig veel geluk meow (wel poep dat het gelijk vanaf het begin is sinds dat je het orgineel hebt..)
ja dat is die graphics bug waar ik het over had
bij mij hielp het door tq te restarten maar bij jou dus niet..
wel raar dat het gewoon zo blijft zelfs na reinstall.. hmm..
mja daar weet ik verder dan ook niks op als ik jou was zou ik het proberen op titanquest.net
daar zitten ook devs van IL zelf dus mss dat die een oplossing weten om het weg te krijgen.
iig veel geluk meow (wel poep dat het gelijk vanaf het begin is sinds dat je het orgineel hebt..)
Verwijderd
Ja best kut, had het ook laatste dag met illi hoor. Maar blijkbaar maakt dat niets uit, heb het reeds op de TQ forum gepost, even afwachten als de devs wakker worden.
Dat is geen misschien. Als mijn kaart te warm wordt, dan wordt de grond zwart en de inventory doorzichtig... Dan even alt-tab naar desktop, 5 minuutjes kaart af laten koelen en weer rustig een uurtje doorgaan.Folkert schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 14:40:
he, een bekend verschijnsel. Weet ook niet waar het aan ligt. Loop ook soms door zwarte vlakken,. Soms, als ik even niets doe, verschijnen de textures weer en is alles in orde. Misschien wordt mijn gr kaart te heet/ ik weet het niet.
Is volgens mij gewoon de TQ vorm van artifacts
[ Voor 4% gewijzigd door AllSeeyinEye op 16-08-2006 15:37 ]
Verwijderd
Vreemd dat ik 5 dagen non-stop heb kunnen spelen zonder enige vorm van problemen, en nu kan ik er niets mee doen. Ik merk ook dat mijn CPU ineens zwaar moet werken om het game te laden, vroeger ging dat ook veel sneller. Dan koop je eens een spel..
Verwijderd
Hallo,
Dit is duidelijk een geval van: video kaart... hij is gewoon niet instaat alles op het scherm te toveren.
dit kan meerdere oorzaken hebben... van drivers tot gpu temperatuur.
Mijn 6200td heeft het ook...maar mijn ti4200 die beetje omhoog is gestampt heeft nergens last van.
mijn tip: zet alles eens op low en de schaduwen enzo uit...als het dan nog niet weg is kan het zijn dat je driver niet helemaal 100% is.
Met alles op low kan mijn 6200 alles ook aan.
Ik had dit btw ook met mijn 6800xxxtreme...na driver update was het weg.
Dit is duidelijk een geval van: video kaart... hij is gewoon niet instaat alles op het scherm te toveren.
dit kan meerdere oorzaken hebben... van drivers tot gpu temperatuur.
Mijn 6200td heeft het ook...maar mijn ti4200 die beetje omhoog is gestampt heeft nergens last van.
mijn tip: zet alles eens op low en de schaduwen enzo uit...als het dan nog niet weg is kan het zijn dat je driver niet helemaal 100% is.
Met alles op low kan mijn 6200 alles ook aan.
Ik had dit btw ook met mijn 6800xxxtreme...na driver update was het weg.
Verwijderd
Jep, alles op low gezet en hetzelfde probleem, ook met 800*600 resolutie. Nu maar eens driver update doen, who knows..
Edit :: Woohoo, dat werkte. Zoiets heel eenvoudig, stom dat ik daar nog niet eerder aan had gedacht. Dacht dat alles up-to-date was maar blijkbaar niet. Kan zelf met mijn oud character spelen, behalve dat mijn quest log leeg is maar goed ik speel gewoon verder
Edit :: Woohoo, dat werkte. Zoiets heel eenvoudig, stom dat ik daar nog niet eerder aan had gedacht. Dacht dat alles up-to-date was maar blijkbaar niet. Kan zelf met mijn oud character spelen, behalve dat mijn quest log leeg is maar goed ik speel gewoon verder
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2006 18:07 ]
ohja daar had ik niet eens aan gedacht
- driver updaten
nja ben iig blij dat het verholpen is
btw nog niemand heeft echt gereageerd op mijn vraag eigenlijk:
Wat vinden jullie ervan dat er geen lvl requirements op legendary items zitten?

nja ben iig blij dat het verholpen is
btw nog niemand heeft echt gereageerd op mijn vraag eigenlijk:
Gisteravond met m'n Oracle in Epic Egypt zwaar geowned door de "Manticore beast of legend" (Epic monster, zit niet in Normal difficulty). In het begin dacht ik: nou, dat gaat nog best goed. Had z'n health al voor 80% down. Tot m'n Outsider verdween, m'n Liche King kapot ging, en hij in één klap mijn Oracle ventje naar de eeuwige jachtvelden veegde. Ai....
Overigens is die Scorpion King, waar je de Eye of Balance (?) vandaan moet halen, vanaf Fayum Oasis, echt een ideale farm-plek! Gisteravond ff een paar runs gedaan, en een mooie set-item en meerdere rares vandaan gehaald.
Overigens is die Scorpion King, waar je de Eye of Balance (?) vandaan moet halen, vanaf Fayum Oasis, echt een ideale farm-plek! Gisteravond ff een paar runs gedaan, en een mooie set-item en meerdere rares vandaan gehaald.
[ Voor 4% gewijzigd door Haay op 17-08-2006 09:31 ]
ZNiet zo erg want er zit toch een hoge str/dex/int requirement op wat op bijna hetzelfde neerkomt, aps op de hogere levels heb je genoeg voor die items tenzij je allemaal -% requirement items gaat dragen ten koste van je DPS en resistance..psychoclown schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 19:34:
Hm.. zitten er monster in Epic en hoger die niet in normal zitten? Ik begin het eigenlijk een beetje beu te raken in Epic omdat alles nagenoeg hetzelfde is als in normal. Maar als er nog speciale monsters e.d. zitten in Epic dan is het misschien nog wel de moeite waard
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Ja, welke dat zijn merk je snel genoeg als je ze tegenkomtCreepy schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 10:22:
Hm.. zitten er monster in Epic en hoger die niet in normal zitten? Ik begin het eigenlijk een beetje beu te raken in Epic omdat alles nagenoeg hetzelfde is als in normal. Maar als er nog speciale monsters e.d. zitten in Epic dan is het misschien nog wel de moeite waard
Jazeker zitten er meerdere monsters in Epic die niet in Normal zitten. Zoals bv. Talos (geloof ik dat hij heet), die vlak bij de ingang van het Knossos labyrinth rondloopt. In Normal is het een standbeeld dat daar gewoon staat, en in Epic is het een enorm groot animated standbeeld dat een heftige stun aanval doet, en een flinke fire-breath aanval (dodelijk als je gestunned bent).Creepy schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 10:22:
Verderop in Egypte heb je dus de Manticore, die in die dungeon van 8 levels diep vlakbij Fayum Oasis zit. Moet je helemaal naar het diepste niveau, en daar loopt die Manticore rond (of vliegt, oa.).
Heb het volgende op het titanquest.net forum gevonden over die Manticore:
Bovenstaande stukje, en uitleg over de andere zware boss-monsters kun je HIER lezen.Manticore
So you're trudging along the cave east of Fayum and, after a VERY long walk, you finally reach what you think is the end. You walk along, and then this guy comes out of nowhere and bites your head off.
This is perhaps the hardest boss until the Lich-Dragon in Orient. I found him much harder than Talos, and much harder than typhon. My cousin tried to do it with 4 other people, they all died. Why?
1) Extremely fast, impossible to kite, impossible to stay ranged.
2) Has 2 one-shot moves and a very deadly poison. His arcane breath is easy enough to dodge, but he also has a head bite, which at first looks like his normal attack, until you're lying on the floor dead. He also launches poison darts from his back that, is like the frostbolts that the yeti boss in Orient launches.
3) Extremely tough, almost as tough as Talos, certainly tougher than typhon (uhhh....wierd.....)
This is the fight where you just can't exploit anything; it relies purely on skill (unless you have a pet, of course). I died a whopping 4 times before I finally was able to dodge all his moves and hit him until he died. I used every cooldown I had, including ancestral horn, and it still took me roughly 5 minutes. His normal attacks aren't very serious, nor his tail wip, but the 2 skills I mentioned above, is just simply impossible to live through without dying. You HAVE to dodge them.
(Spoiler alert bij de weg...)
[ Voor 44% gewijzigd door Haay op 17-08-2006 11:43 ]
Ja dat is zo maar heb je wel eens "geartactics" toegepast.Occy74 schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 10:20:
[...]
ZNiet zo erg want er zit toch een hoge str/dex/int requirement op wat op bijna hetzelfde neerkomt, aps op de hogere levels heb je genoeg voor die items tenzij je allemaal -% requirement items gaat dragen ten koste van je DPS en resistance..
want toen ik met mijn oracle speelde had ik wat epic stuff aan
(necromancers chest / head + syphon + rare rings en int amu + epic bracers (weet de naam niet uit mijn hoofd) + gewone boots)
dat was op lvl 19, ik had alvast wat spul voor later bij me
(archmage diadem / clasp / leggings + hecate's rod + azuresilk vestment)
die epic bracers gaven me dan wel -10% requirements maar doordat ik met de rest van de epic gear zoveel int had (ook genoeg dex trouwens) kon ik archmage boots (de rest natuurlijk ook) aan - die geeft nog eens -30% requirements int op armor en staves (best wel standaard voor een goede mage net als archmage clasp trouwens) waardoor ik genoeg int had voor hecate's rod.
Ik had die epic bracers niet eens nodig gehad als ik eerst alle punten in beide masteries had gestopt ipv half / half
en dat is niet alleen voor die ene oracle (mages in het algemeen eigenlijk) hoor, ook met melee chars, als je een beetje verstand van dit soort spellen hebt en logisch kan nadenken / vooruit denken dan kan je je built zo maken dat je op lvl 20 met de gear rondloopt waarmee jij wilt dat je char rondloopt / wat jij denkt dat het beste is voor die built en vanaf dat punt knal je er overal doorheen..
en natuurlijk kan je het net so moeilijk maken als je het zelf wilt maar waarom zou je die wrede gear die al heel de tijd wil proberen met je favo char uitstellen tot.. zeg maar lvl 30 - 40 en zeker met melee niet aangezien die nogal unbalanced zijn (jaja ik weet het ze zijn daarmee bezig voor de volgende patch
Verwijderd
Ik heb al een tijdje met interesse de TQ-topics gevolgd, en aangezien ik nogal verslaafd aan het spel ben, besloot ik me ook maar te registreren om mee te kunnen babbelen 
Wat betreft de Manticore maakt je spec wellicht ook uit. Ik speel zelf een Oracle en toen ik de Manticore tegenkwam was hij binnen een paar seconden neer. Tegen het gebruik van ice shards + squall + dark covenant zijn maar weinig bazen bestand. Bij veel bazen is het inderdaad ook belangrijk specifieke (resistance) gear te equippen.
Eigenlijk ben ik benieuwd naar de ervaringen van mensen die een Oracle spelen, maar in plaats van ice shards voor ternion attack gekozen hebben. Ik vind laatst de staff 'Archon's Judgment', welke +1 to ternion attack en +2 to arcane lore geeft en besloot de ternion-spec. te proberen. Op dat moment was ik Typhon aan het farmen op Epic, wat met ice shards moeiteloos gaat. Met ternion attack ging ik echter hard kapot, 2x dood nog voor ik op de helft was. Toch had ik begrepen dat ternion attack ongeevenaard sterk was. Kan iemand hier iets meer over vertellen? Ik had mijn spec en gear aangepast op lightning damage, aangezien die staff lightning dmg doet.
[Edit] Wat doen de Oracles hier eigenlijk met hun stat points? Ik ben op het punt aangekomen dat ik niet goed meer weet waar ik in moet investeren (level 48, begin net met Legendary). Ik heb 520 int en 280 dex, 2800hp, energy nooit een punt in geinvesteerd. Ik merk wel dat ik veel crits ontvang van monsters vanaf de laatste act op Epic. Is het verstandig meer in dex en health te investeren? Int lijkt me niet zo nuttig meer, doe al een hoop damage.
Wat betreft de Manticore maakt je spec wellicht ook uit. Ik speel zelf een Oracle en toen ik de Manticore tegenkwam was hij binnen een paar seconden neer. Tegen het gebruik van ice shards + squall + dark covenant zijn maar weinig bazen bestand. Bij veel bazen is het inderdaad ook belangrijk specifieke (resistance) gear te equippen.
Eigenlijk ben ik benieuwd naar de ervaringen van mensen die een Oracle spelen, maar in plaats van ice shards voor ternion attack gekozen hebben. Ik vind laatst de staff 'Archon's Judgment', welke +1 to ternion attack en +2 to arcane lore geeft en besloot de ternion-spec. te proberen. Op dat moment was ik Typhon aan het farmen op Epic, wat met ice shards moeiteloos gaat. Met ternion attack ging ik echter hard kapot, 2x dood nog voor ik op de helft was. Toch had ik begrepen dat ternion attack ongeevenaard sterk was. Kan iemand hier iets meer over vertellen? Ik had mijn spec en gear aangepast op lightning damage, aangezien die staff lightning dmg doet.
[Edit] Wat doen de Oracles hier eigenlijk met hun stat points? Ik ben op het punt aangekomen dat ik niet goed meer weet waar ik in moet investeren (level 48, begin net met Legendary). Ik heb 520 int en 280 dex, 2800hp, energy nooit een punt in geinvesteerd. Ik merk wel dat ik veel crits ontvang van monsters vanaf de laatste act op Epic. Is het verstandig meer in dex en health te investeren? Int lijkt me niet zo nuttig meer, doe al een hoop damage.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2006 15:33 ]
Tja, was niet begonnen met het idee een Oracle te maken, maar ging in eerste instantie puur voor Spirit, en pas vlak voor Typhon op Normal heb ik daar Storm aan toegevoegd. Hij gebruikt z'n staff (op het moment een 'rare' fire-staff), aangevuld ringen die de elemental attack van die staff aanvullen, voor een DPS van ongeveer 400 in mid-Egypt. Verder heb ik een vrij sterke Liche King en een Wisp bij me die in eerste instantie de klappen opvangen. Als de grond te heet onder m'n voeten wordt ren ik gewoon terug naar al gecleared gebied. Vrijwel alle monsters staken al vlot de achtervolging, dus dan kun je ff bijkomen en weer opnieuw aanvallen. Voor de boss encounters gebruik ik ook de Outsider, hoewel die op level 1 nog aardig snel het loodje legt tegen de sterkere bosses. Van Spirit en Storm gebruik ik verder de aura's voor wat extra bescherming.Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 15:29:
Ik speel dus een heel ander type Oracle dan jij omdat bij mij de focus op Spirit ligt, maar zonder Ternion Attack te gebruiken (dat slurpt nogal mana!). Tot nu toe kom ik hier aardig mee op weg door Epic, maar het is best mogelijk dat Act 3 in Epic al niet meer door te komen wordt voor deze build. Zou het alleen zo jammer vinden als Spirit alleen maar doenlijk is met Ternion Attack en niks anders...
teeeeeeeeerrrriiiinnngggg ik ben nu op mount olympus, met mijn lvl 32 battlemage, dual wielder, maarehh die minotaurs, vooral die grote zijn gewoon zo irritant... Ik word gemept, bam stun, bam dood.. Die dragonoits (of zoiets?) waren ook behoorlijk vervelend.. Maar ik ben nu op mount olympus alleen al 20x dood gegaan, voorheen pas 15x totaal.
superB
zucht.. ik ben pas lvl4 want telkens na een 10 minuten ofzo crasht windows naar een blue screen. al m'n andere games speel ik zonder problemen maar TQ geeft me constant een BS

blup
Is dat met de gedownloade (illegale) versie of met de legale gekochte versie?eendje schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 20:36:
zucht.. ik ben pas lvl4 want telkens na een 10 minuten ofzo crasht windows naar een blue screen. al m'n andere games speel ik zonder problemen maar TQ geeft me constant een BS
In het eerste geval heb je zeer waarschijnlijk last van de kopieerbeveiliging die ook TIJDENS het spel nog checkt of de disc origineel is of niet, en raad ik je sterk aan het spel te kopen omdat het dat gewoon waard is.
In het tweede geval heb je recht op support van IronLore en kun je de logfile die titanquest maakt na een crash (sinds patch 1.11 tenminste) naar IronLore opsturen met verzoek om hulp.
Er is een nieuwe dx9c uit (8-aug ofzo). Misschien iets voor jou??eendje schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 20:36:
Verder gewoon in windows 2000 compatibility mode draaien zou de hoeveelheid crashes al heel erg kunnen voorkomen. En natuurlijk een legale versie gebruiken.
- wat is je gear als ik vragen mag?Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 15:29:
Ik heb al een tijdje met interesse de TQ-topics gevolgd, en aangezien ik nogal verslaafd aan het spel ben, besloot ik me ook maar te registreren om mee te kunnen babbelen
- en waar heb je vooral de skillpoints inzitten?
nja zelf heb ik dus ook een oracle (lvl 57 alweer) met ternion.
Gear:
- Pendant of Immortal Rage
- 2x Celestial Bands
- Fingerbone of Boreas
- Vestment of the Overlord
- Hesiones Golden Veil
- Archmage Clasp en leggings
skills:
http://www.titancalc.com/...0-0-0-0-6-0-0-0-4-0-0-8-0http://www.titancalc.com/...0-0-0-0-6-0-0-0-4-0-0-8-0
zo ongeveer, is natuurlijk niet helemaal zo (mis de skillpoints van Quests en heb ook nog +2 to all en +2 to storm + 2 to squall
en verder de stats:
Health: 2737
Mana: 2168
Dex: 230
Int: 827
de stats / skills is ongeveer omdat ik dat niet allemaal uit mijn hoofd weet (meeste wel)
owja en mijn dps ligt nu zo rond de 2000, attack speed 151%.
mja je moet zelf je stats verdelen zoals jij het wilt maar mij lijkt het beste voor jou om dex tot zo'n 300 op te krikken, health naar de 3000 (dat ga ik zelf ook ongeveer doen want heb wel aardig wat int nu
btw als iemand een keertje hulp nodig heeft / een boost wil moet ie het maar ff zeggen of mij add op Xfire: psychoclown8
[EDIT] heb ff de stats opgezocht
[ Voor 3% gewijzigd door psychoclown op 18-08-2006 09:33 ]
Raar spelletje, net bij typhon aangekomen, 1mituutje raggen en mijn core dweller laten incasseren, dood
de berg opkomen was lastiger
superB
ja ik ken het...inXs schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:45:
Raar spelletje, net bij typhon aangekomen, 1mituutje raggen en mijn core dweller laten incasseren, doodde berg opkomen was lastiger
toen ik met mijn oracle legendary had gefinished ging ik een Typhon run in me eentje doen was in 4/5 min klaar en typhon was in 10 sec dood.. en dat was op lvl 45 de rest was moeilijker dan typhon zelf

Die Manticore was idd cool, maar niet moeilijk. Komt wellicht door mijn Core Dweller. Die laat ik eerst ff tanken, en dan ga ik zelf shards spammen. Dan komt ie al gauw mijn kant op, en dan is het rennen geblazen. Steeds op het moment dat hij wilt happen/slaan, dan ben ik alweer weg. Na eventjes rennen heeft mijn Dwellie dan alweer zijn aandacht getrokken, en begon het opnieuw. Na een kleine 2 minuten plat.
Alleen het farmen van dat beest bleek voor mij niet echt lucratief, zoals vaker. Ik krijg gewoon nauwelijks tot geen caster items
Alleen het farmen van dat beest bleek voor mij niet echt lucratief, zoals vaker. Ik krijg gewoon nauwelijks tot geen caster items

mja dat soort bosses moet je ook niet proberen te farmen, ze droppen toch nauwlijks ietsNyarlathotep schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:21:
Die Manticore was idd cool, maar niet moeilijk. Komt wellicht door mijn Core Dweller. Die laat ik eerst ff tanken, en dan ga ik zelf shards spammen. Dan komt ie al gauw mijn kant op, en dan is het rennen geblazen. Steeds op het moment dat hij wilt happen/slaan, dan ben ik alweer weg. Na eventjes rennen heeft mijn Dwellie dan alweer zijn aandacht getrokken, en begon het opnieuw. Na een kleine 2 minuten plat.
kan je beter de tijd besteden aan lvlen en ongeveer op lvl 45 legendary typhon farmen krijg je nice exp voor zo'n korte tijd die je ervoor nodig hebt en hij dropt nog eens iets van waarde
Jeeh, nieuwe PC. Dus ik installeer Titan Quest, kopieer de bestanden uit /mygames/titan quest/SaveData en gooi die over de bestanden op de nieuwe PC heen. Helaas, kan alleen character creeëren. Iemand een idee?
.
http://tq.demortex.com/index_files/Page400.htmEijkb schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 23:38:
Jeeh, nieuwe PC. Dus ik installeer Titan Quest, kopieer de bestanden uit /mygames/titan quest/SaveData en gooi die over de bestanden op de nieuwe PC heen. Helaas, kan alleen character creeëren. Iemand een idee?
Features
E-mail: webmaster@demortex.com
¨ Fix your corrupted/edited characters via two methods (memory patch using ‘Patch Game’ or character file patch using the ‘Fix Me’).
¨ Change your character’s linked CD-Key via two methods (memory patch using ‘Patch Game’ or the ‘Change Character’s CD-Key’ button)
[ Voor 14% gewijzigd door Occy74 op 19-08-2006 02:02 ]
Verwijderd
Mijn exacte stats weet ik nu niet, omdat ik niet thuis ben. Kan daar ook niet posten, omdat mijn modem kapot is. Verder ben ik niet meer Ternion specced, omdat het dus niet leek te werken. Heb wel even jouw spec bekeken en mijne was bijna hetzelfde, had alleen geen Spirit Ward/Spirit Bane.psychoclown schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:18:
[...]
- wat is je gear als ik vragen mag?
- en waar heb je vooral de skillpoints inzitten?
nja zelf heb ik dus ook een oracle (lvl 57 alweer) met ternion.
Gear:
- Pendant of Immortal Rage
- 2x Celestial Bands
- Fingerbone of Boreas
- Vestment of the Overlord
- Hesiones Golden Veil
- Archmage Clasp en leggings
skills:
http://www.titancalc.com/...0-0-0-0-6-0-0-0-4-0-0-8-0http://www.titancalc.com/...0-0-0-0-6-0-0-0-4-0-0-8-0
zo ongeveer, is natuurlijk niet helemaal zo (mis de skillpoints van Quests en heb ook nog +2 to all en +2 to storm + 2 to squall
en verder de stats:
Health: 2737
Mana: 2168
Dex: 230
Int: 827
de stats / skills is ongeveer omdat ik dat niet allemaal uit mijn hoofd weet (meeste wel)
owja en mijn dps ligt nu zo rond de 2000, attack speed 151%.
mja je moet zelf je stats verdelen zoals jij het wilt maar mij lijkt het beste voor jou om dex tot zo'n 300 op te krikken, health naar de 3000 (dat ga ik zelf ook ongeveer doen want heb wel aardig wat int nu) en int gewoon ook nog wat omhoog.
btw als iemand een keertje hulp nodig heeft / een boost wil moet ie het maar ff zeggen of mij add op Xfire: psychoclown8
[EDIT] heb ff de stats opgezocht
Huidige spec:
http://www.titancalc.com/...0-0-0-6-0-0-8-1-0-0-8-0-0
Gear:
Head: Battlemage Circlet & Groene helm met +114% cast speed, enchanted, gebruik afhankelijk van situatie
Neck: Blessing of the Gods
Wrist: Battlemage Bracers & Charm of the Magi met +50% cast speed
Chest: Ben'haamon's Kilt (Epic)
Finger: 2x Ring of Gaia & 2 groene +18% cold damage, enchanted
Staff: Shiva's Companion (Epic)
Stats:
hp 3000
Mana 1200
Int +/- 700
Dex: 260
Ben nu level 49
+xx% dmg is vooral voor "normal" dmg maar ook voor de rest trouwens
(pendant of immortal rage geeft my iig wel een lekkere dps boost)
hmm je moet natuurlijk zelf weten wat je wilt nemen/spelen
maar ik raad je toch echt aan om ternion te nemen dat is de beste skill van spirit
en ik denk ook vooral dat ternion niet zo goed uitpakte doordat je battlemage gear ook meer naar de cast skills leunt zoals iceshards zoals je die nu hebt
zelf kan ik je ingame wel ff wat tips etc geven en ik heb ook nog wel wat lekkerder spul voor je liggen als je toch nog eens ternion wilt proberen (zodra je router gemaakt is ofzo)
add me maar @ Xfire: psychoclown8 (als je xfire hebt natuurlijk
) in dat geval moet je hier maar ff een post achter laten 
btw als je je nog bedenkt / wil proberen met de stuff die ik voor je hebt zou ik het zo ongeveer doen
http://www.titancalc.com/...0-0-6-0-0-0-1-0-0-8-0-0-0
(pendant of immortal rage geeft my iig wel een lekkere dps boost)
hmm je moet natuurlijk zelf weten wat je wilt nemen/spelen
maar ik raad je toch echt aan om ternion te nemen dat is de beste skill van spirit
en ik denk ook vooral dat ternion niet zo goed uitpakte doordat je battlemage gear ook meer naar de cast skills leunt zoals iceshards zoals je die nu hebt
zelf kan ik je ingame wel ff wat tips etc geven en ik heb ook nog wel wat lekkerder spul voor je liggen als je toch nog eens ternion wilt proberen (zodra je router gemaakt is ofzo)
add me maar @ Xfire: psychoclown8 (als je xfire hebt natuurlijk
btw als je je nog bedenkt / wil proberen met de stuff die ik voor je hebt zou ik het zo ongeveer doen
http://www.titancalc.com/...0-0-6-0-0-0-1-0-0-8-0-0-0
[ Voor 30% gewijzigd door psychoclown op 20-08-2006 09:14 ]
@inXs, battlemage is idd redelijk uitdagend zolang je core dweller nog niet maxed is. mijn battlemage is nu 47 en doet zo'n 1400 dps met volle onslaught charge (dual wield) met een max lvl core dweller en max metamorphosis. probleem is dat je met zulke dmg (net een Spinebreaker gevonden ^^) agro van je core dweller overneemt en/of de neiging hebt niet te wachten tot je dweller agro heeft van een nieuwe groep.
vooral pierce en vitality dmg nekt me nu nogal, tenminste dat denk ik aangezien m'n elemental resistances erg goed zijn en die 2 onder 0.
ik farm op het moment epic typhon af en toe en wil iig 48 worden oor ik aan legendary begin maar ik speel atm vooral m'n nieuwe char, een soothsayer.
en die soothsayer is zwaar overpowered
. nu lvl 37 en rent rond met in totaal +5 nature skills en +2 spirit. dankzij refresh (extreem overpowerde skill imho, maar goed) heb ik constant DC aan, dus energy is totaal onbelangrijk geworden voor me. ik kan ternion spammen en ik merk het amper aan m'n energy balk. daar gaat het echter niet om, DC buft nl vooral m'n pets (wolven en liche king) die alles in zeer korte tijd slopen dankzij debuffs van plague en deathchill aura. bazen zijn ook lachwekkend, waar ik grote moeite had met m'n battlemage gaan ze nu in <2-3 secs neer zonder ook maar dmg te doen. Briar ward met 6s cd + sanctuary + constante DC + pets + zware debuff = win.
en dit alles zonder dat ik de outsider haha, die komt erbij in 2 lvls of zo, dan is de slachtmachine compleet.
vooral pierce en vitality dmg nekt me nu nogal, tenminste dat denk ik aangezien m'n elemental resistances erg goed zijn en die 2 onder 0.
ik farm op het moment epic typhon af en toe en wil iig 48 worden oor ik aan legendary begin maar ik speel atm vooral m'n nieuwe char, een soothsayer.
en die soothsayer is zwaar overpowered
en dit alles zonder dat ik de outsider haha, die komt erbij in 2 lvls of zo, dan is de slachtmachine compleet.
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
Weet er iemand hoe je het spel kan spelen als de specs, van de laptop in dit geval, onder de minimum req. valt? Ik krijg namelijk de melding dat ik eerst mijn systeem moet upgraden voordat ik verder kan gaan. Ik heb er niks voor kunnen vinden op het internet. Misschien dat er hier mensen zijn die hetzelfde probleem hadden en er een oplossing voor hebben gevonden.
Specs Laptop:
Intel Pentium M 1,73 Ghz <- Ik denk dat dit de bottleneck is, want ik heb op gelezen op forums dat mensen met een Radeon 9200 het spel kunnen spelen.
1024 MB DDR2
ATi Mobility x600 64MB
Specs Laptop:
Intel Pentium M 1,73 Ghz <- Ik denk dat dit de bottleneck is, want ik heb op gelezen op forums dat mensen met een Radeon 9200 het spel kunnen spelen.
1024 MB DDR2
ATi Mobility x600 64MB
Het TQ topic begint een beetje dood te bloeden merk ik. Door veel mensen al uitgespeeld ofzo ?
Anyway, heb m'n Oracle ventje maar een beetje her-ingedeeld door wat Spirit skills (aura's) te verwijderen en die punten wat meer in Storm te stoppen. En met dat ventje Babylon overleefd en het kamp aan het begin van de Silk Road bereikt. Ook met dat ventje m'n 2e Legendary (een zwaard) gevonden.
Overigens zag ik een post op titanquest.net van ~V~ dat Iron Lore bezig is met het testen van de derde patch, dus die zal binnenkort wel uitkomen dan. Ben benieuwd wat de change-log ervan zal zijn en hoop op performance verbeteringen en voor het eerst ook gameplay tweaks.
Anyway, heb m'n Oracle ventje maar een beetje her-ingedeeld door wat Spirit skills (aura's) te verwijderen en die punten wat meer in Storm te stoppen. En met dat ventje Babylon overleefd en het kamp aan het begin van de Silk Road bereikt. Ook met dat ventje m'n 2e Legendary (een zwaard) gevonden.
Overigens zag ik een post op titanquest.net van ~V~ dat Iron Lore bezig is met het testen van de derde patch, dus die zal binnenkort wel uitkomen dan. Ben benieuwd wat de change-log ervan zal zijn en hoop op performance verbeteringen en voor het eerst ook gameplay tweaks.
Je hebt dit gehad met de illegale versie en je verdient dus helemaal geen support van de devs....Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 14:53:
Ja best kut, had het ook laatste dag met illi hoor. Maar blijkbaar maakt dat niets uit, heb het reeds op de TQ forum gepost, even afwachten als de devs wakker worden.

4x uitgespeeld ja.... normal, 2xepic, legendary.....Haay schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 09:15:
Het TQ topic begint een beetje dood te bloeden merk ik. Door veel mensen al uitgespeeld ofzo ?
En niet gek dat het doodbloedt als IL zo lang wacht met het uitbrengen van een in mijn ogen kritische patch.
mja merkte het ook al een tijdje wel jammer..
iig valt er niet zoveel tegen te doen, zelf blijf ik nog steeds leuk vinden ook al heb ik zo vaak gespeeld
oracle 58 // summoner 57 // assassin 48 // brigand 54 // ranger 53 // conqueror 14 // druid 23 (wil boost door legendary nog proberen kijken hoe ver ik kan komen, deze heeft alleen de bazen van normal/epic gedaan)
en dan nog de ontelbare typhon runs ^^
iig valt er niet zoveel tegen te doen, zelf blijf ik nog steeds leuk vinden ook al heb ik zo vaak gespeeld
oracle 58 // summoner 57 // assassin 48 // brigand 54 // ranger 53 // conqueror 14 // druid 23 (wil boost door legendary nog proberen kijken hoe ver ik kan komen, deze heeft alleen de bazen van normal/epic gedaan)
en dan nog de ontelbare typhon runs ^^
Voor de mensen die een nieuwe uitdaging zoeken in Titan Quest hier twee custom maps/mods:
Under Attack
en
Titan Arenas.
Under Attack
en
Titan Arenas.
Verwijderd
Dude, 1 post voor alle je quotes volstaan hoorDarth Malak schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 11:48:
[...]
Je hebt dit gehad met de illegale versie en je verdient dus helemaal geen support van de devs....
hmm Titan Arenas nog niet gespeeld
nja weer iets voor van de week / kan ik weer wat ideeen opdoen voor mijn eigen map
nja weer iets voor van de week / kan ik weer wat ideeen opdoen voor mijn eigen map
Waarschijnlijk draait je laptop op een lagere snelheid omdat Speedstep aanstaat, dat was bij mij het geval. Dit uitzetten of in ieder geval ervoor zorgen dat de snelheid even optimaal is lost het probleem op.bullitnl schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 23:39:
Weet er iemand hoe je het spel kan spelen als de specs, van de laptop in dit geval, onder de minimum req. valt? Ik krijg namelijk de melding dat ik eerst mijn systeem moet upgraden voordat ik verder kan gaan. Ik heb er niks voor kunnen vinden op het internet. Misschien dat er hier mensen zijn die hetzelfde probleem hadden en er een oplossing voor hebben gevonden.
Specs Laptop:
1024 MB DDR2
ATi Mobility x600 64MB
Ik heb dat programma uitgeschakeld/niet geinstalleerd, maar ik heb de drivers van de x600 geupdated en de laatste direct x geinstalleerd...en nu draait titan quest gewoon. 1024x768 en alles op mediumOMP schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 19:08:
[...]
Waarschijnlijk draait je laptop op een lagere snelheid omdat Speedstep aanstaat, dat was bij mij het geval. Dit uitzetten of in ieder geval ervoor zorgen dat de snelheid even optimaal is lost het probleem op.
Trouwens bedankt voor de reactie OMP!
Cool, die Titan Arenas! Kort even met m'n level 25 defender geprobeerd, die in "Under Attack" al een legendary wapen gescoord had. Ging vol goede moed de Ice Arena in. Daar hield ik het redelijk vol tegen een steeds sterker wordende ice imp, maar tegen een level 40 ice imp moest hij toch het onderspit delven.
Leuke uitdaging hoe ver je met je character kunt komen! En dan zijn er nog meer Arena's ook, o.a. een Fire Arena met een Core Dweller boss....
Leuke uitdaging hoe ver je met je character kunt komen! En dan zijn er nog meer Arena's ook, o.a. een Fire Arena met een Core Dweller boss....
Wat ik niet snap is dat sommige mensen lopen te klagen dat het spel zo makkelijk is om uit te spelen.. terwijl ze even met een xploit character rond zitten huppelen. Maak een hunter en geen extra class en kijk hoe goed je het red. Ben zelf Hunter Defender.. tis een prima utidaging zo.. op Epic al!
[ Voor 7% gewijzigd door Fuelke op 23-08-2006 19:15 ]
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Verwijderd
Het is niet de plaats om te discussiëren over het bezit van een illigale of een legale versie
Op dit moment in Legendary einde Act 1 met mijn lvl 38 Assassin, loving it
Op dit moment in Legendary einde Act 1 met mijn lvl 38 Assassin, loving it
[ Voor 76% gewijzigd door Fuelke op 23-08-2006 19:16 ]
Heb je boost gehad ofzo? ik ben 42.. en zit begin orient
*epic*
Verwijderd
Mja redelijk doorgespeeld ja, heb wat vrije dagen van werk laatste weken 
Edit :: Wat stuff dat ik verkoop
Havoc
Necromancer's Leggings
Sacred Crescent Shield
Charon's Funeral Wrappings
Babylonian Helm
Apple Bearer's Mail
Babylonian Armor
The Bulwark
Dreadwind
Blood Letter
Life Bane, Ochetos Staff
Volatile Shield
Gildanthar
Tunic of the Silver Bow x2
Cynic's Cover x2
Lo Ren Cuirass
Oath Breaker
Jade Greaves
Warden's Greaves
Herod's Reach
Leatherskin Shield
Heb ook mijn eerste Legendary gevonde, Sword of Damocles (shield was trade).
Edit :: Wat stuff dat ik verkoop
Havoc
Necromancer's Leggings
Sacred Crescent Shield
Charon's Funeral Wrappings
Babylonian Helm
Apple Bearer's Mail
Babylonian Armor
The Bulwark
Dreadwind
Blood Letter
Life Bane, Ochetos Staff
Volatile Shield
Gildanthar
Tunic of the Silver Bow x2
Cynic's Cover x2
Lo Ren Cuirass
Oath Breaker
Jade Greaves
Warden's Greaves
Herod's Reach
Leatherskin Shield
Heb ook mijn eerste Legendary gevonde, Sword of Damocles (shield was trade).
[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2006 12:26 ]
mja je hebt altijd mensen die cheaten (dupen, relics @ epic/legendary noem maar op)
kom er de laatste tijd zelf veel tegen :(((
ze moeten echt komen met iets als battlenet want dit is niet te pruimen
btw zonder exploit char is het nog steeds niet echt moeilijk
kom er de laatste tijd zelf veel tegen :(((
ze moeten echt komen met iets als battlenet want dit is niet te pruimen
btw zonder exploit char is het nog steeds niet echt moeilijk
We kunnen niet optreden tegen mensen die het spel spelen terwijl ze geen legale versie hebben. Waar we wel tegen optreden zijn mensen die hulp willen met het aan de praat krijgen van hun illegale games, of als het probleem duidelijk te wijten is aan de warez release. Als je daarover met argumenten over wil discussiëren verwijs ik je naar Lieve Adjes maar doe het niet in dit topic, want hier komen mensen voornamelijk voor Titan Quest.
[ Voor 80% gewijzigd door Fuelke op 23-08-2006 19:21 ]
Ben wel benieuwt naar die diablo mod, moet zeggen dat het spel erg saai wordt na een lange tijd spelen. Toch maar weer oblivion
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Maar goed, ontopic:
In D2 verloor je geen xp door een pvp-kill, hoe is dat in TQ? ik zit nu met beide chars in legendary (lvl 47/48) en ik wil best eens online kijken hoe het is met pvp en zo maar ik heb niet zo'n trek in m'n lvl aan xp te verliezen.
Ik heb wel wat gelezen van mods waarmee je relics op epic/legendary kan doen maar daar lig ik niet zo wakker van, ik vraag me vooral af of er ook editors zijn die (super) items kunnen maken zoals die je vaak tegen kwam op open b.net? als dat het geval is heeft pvp zonder closed realm idd weinig zin.
Ik hoop sowieso dat het succes van TQ het mogelijk maakt een closed realm te starten. tov D2 is het een stuk eenvoudiger leuke gear te vinden dus ik denk niet dat er bots oid snel zullen onstaan. hopelijk gewoon niet. in D2 heb ik wel gebot omdat de droprate van fatsoenlijke items dermate laag was dat je weinig andere opties had.
typisch blizzard, walgelijk commerciele instelling. in WoW precies hetzelfde maar dan in de vorm van 2-4 drops van een baas voor 40 man met de meest debiele lootverdeling ooit. precies de reden waarom ik na 8 maanden hardcore raiden daarmee gestopt ben. wat een uitzuigerij.
In D2 verloor je geen xp door een pvp-kill, hoe is dat in TQ? ik zit nu met beide chars in legendary (lvl 47/48) en ik wil best eens online kijken hoe het is met pvp en zo maar ik heb niet zo'n trek in m'n lvl aan xp te verliezen.
Ik heb wel wat gelezen van mods waarmee je relics op epic/legendary kan doen maar daar lig ik niet zo wakker van, ik vraag me vooral af of er ook editors zijn die (super) items kunnen maken zoals die je vaak tegen kwam op open b.net? als dat het geval is heeft pvp zonder closed realm idd weinig zin.
Ik hoop sowieso dat het succes van TQ het mogelijk maakt een closed realm te starten. tov D2 is het een stuk eenvoudiger leuke gear te vinden dus ik denk niet dat er bots oid snel zullen onstaan. hopelijk gewoon niet. in D2 heb ik wel gebot omdat de droprate van fatsoenlijke items dermate laag was dat je weinig andere opties had.
typisch blizzard, walgelijk commerciele instelling. in WoW precies hetzelfde maar dan in de vorm van 2-4 drops van een baas voor 40 man met de meest debiele lootverdeling ooit. precies de reden waarom ik na 8 maanden hardcore raiden daarmee gestopt ben. wat een uitzuigerij.
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
Kan het kwaad dat als je over internet speelt en je zit in een party met een char van lvl 40 die Typhon vermoord, terwijl jij als lvl 20 nog lekker in egypte zit te spelen?? (beetje kromme zin).
Ik kreeg dus terwijl ik lekker aan het slachten was in een keer dat eindverhaal te horen en een bult XP erbij. Maar nu staat in mijn Questlog ook al dat ik Typhon heb vermoord en zo wel meerdere quests die ik eigenlijk niet gedaan heb. Maar kom ik dan later daar niet mee in de problemen?
Gaan er vanavond nog tweakers die op normal zitten op internet/hamachi spelen?
Ik kreeg dus terwijl ik lekker aan het slachten was in een keer dat eindverhaal te horen en een bult XP erbij. Maar nu staat in mijn Questlog ook al dat ik Typhon heb vermoord en zo wel meerdere quests die ik eigenlijk niet gedaan heb. Maar kom ik dan later daar niet mee in de problemen?
Wellicht wel.Finch85 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 17:06:
Post ik vanaaf even, hangt er vanaf hoe laat m'n dochter slaapt....
Ik heb flink wat posts moeten knippen en trashen omwille van flames, en off-topic discussies. Hou het nu terug on-topic graag.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Tja, het KAN wel problemen geven, bv. als een stap in de mainquest gedaan is waardoor voor jou een deur gesloten blijft die anders voor je geopend zou worden, waardoor je niet verder kunt.Finch85 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 17:06:
Kan het kwaad dat als je over internet speelt en je zit in een party met een char van lvl 40 die Typhon vermoord, terwijl jij als lvl 20 nog lekker in egypte zit te spelen?? (beetje kromme zin).
En wat ook een nadeel is... Iron Lore heeft aangegeven dat in TQ (net als in D2) de éérste keer dat je een boss killed de kans op goede items flink hoger is dan bij volgende keren die boss killen. Als je er dus zelf niet bij was heeft die ander kunnen profiteren van de extra goede item-drop (uit de kist meestal), terwijl je daar later zelf weinig van kunt genieten wanneer jouw poppetje daar is aangekomen.
tja, dit soort problemen is de reden dat ik niet online ga voor ik legendary uigespeeld heb. best jammer dat er geen locatie check op zit of zo zodat je geen quest advance krijgt van iemand in een totaal ander gebied. met D2 had je weinig problemen omdat er toch vrijwel geen quests waren en die er waren gaven nooit problemen.Haay schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 22:38:
[...]
Tja, het KAN wel problemen geven, bv. als een stap in de mainquest gedaan is waardoor voor jou een deur gesloten blijft die anders voor je geopend zou worden, waardoor je niet verder kunt.
En wat ook een nadeel is... Iron Lore heeft aangegeven dat in TQ (net als in D2) de éérste keer dat je een boss killed de kans op goede items flink hoger is dan bij volgende keren die boss killen. Als je er dus zelf niet bij was heeft die ander kunnen profiteren van de extra goede item-drop (uit de kist meestal), terwijl je daar later zelf weinig van kunt genieten wanneer jouw poppetje daar is aangekomen.
denk overigens dat een closed realm achtig iets niet veel zin heeft voordat dit soort problemen opgelost zijn. nu is het niet zo schokkend omdat je desnoods je quest files weg kunt gooien maar dat kan dan uiteraard in een closed realm omgeving niet.
Ja, of misschien instellen dat als je niet samen in dezelfde party zit, die ander de quest niet voor jou kan afmaken. Dan is de quest in die game-instantie dan wel voltooid, maar niet in jouw questlog zodat je de volgende keer die quest gewoon in je eigen game weer kunt doen. Dat lijkt mij de meest logische oplossing. Volgens mij werkte het ook zo in D2, maar daar zou ik me kunnen vergissen.Termy schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 01:04:
tja, dit soort problemen is de reden dat ik niet online ga voor ik legendary uigespeeld heb. best jammer dat er geen locatie check op zit of zo zodat je geen quest advance krijgt van iemand in een totaal ander gebied. met D2 had je weinig problemen omdat er toch vrijwel geen quests waren en die er waren gaven nooit problemen.
Quote graag?? Waar zegt IL dit? Drops van typhon zijn de 1ste keer net zo veel afhankelijk van geluk als de 10e keer. Dat is in ieder geval de praktijk.Haay schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 22:38:
[...]
Tja, het KAN wel problemen geven, bv. als een stap in de mainquest gedaan is waardoor voor jou een deur gesloten blijft die anders voor je geopend zou worden, waardoor je niet verder kunt.
maar dat is al zo probeer maar eens uit, moet je in een game gaan met bijv Typhon Runs en je zit niet in de party als ze typhon killen dan krijg je een venstertje te zien met: "cannot complete quest"Haay schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 07:57:
[...]
Ja, of misschien instellen dat als je niet samen in dezelfde party zit, die ander de quest niet voor jou kan afmaken. Dan is de quest in die game-instantie dan wel voltooid, maar niet in jouw questlog zodat je de volgende keer die quest gewoon in je eigen game weer kunt doen. Dat lijkt mij de meest logische oplossing. Volgens mij werkte het ook zo in D2, maar daar zou ik me kunnen vergissen.
Verwijderd
Dank uFuelke schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 19:26:
Ik heb flink wat posts moeten knippen en trashen omwille van flames, en off-topic discussies. Hou het nu terug on-topic graag.
Ik denk het wel, ik zal Hamachi opstarten als je wilt. Gewoon even een reply in dit topic en dan kunnen we wat fun makenFinch85 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 17:06:Gaan er vanavond nog tweakers die op normal zitten op internet/hamachi spelen?
Sorry, ik begrijp dat ik niet helemaal duidelijk was in mijn post. Wat ik bedoelde is dat Iron Lore dat zou moeten veranderen in een patch, dat als je niet samen in een party zit het geen invloed op jouw questlog heeft als iemand anders veel verderop in de game een quest afmaakt.psychoclown schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 11:51:
maar dat is al zo probeer maar eens uit, moet je in een game gaan met bijv Typhon Runs en je zit niet in de party als ze typhon killen dan krijg je een venstertje te zien met: "cannot complete quest"
Heb zelf al meegemaakt toen ik met iemand in Egypt (Normal) aan het hakken was en iemand anders met een hoger level character m'n game joinde en een Typhon run deed, waarna wij in Egypt de speech van Zeus te horen/zien kregen toen Typhon gedood werd!
haha zo naar deze post te kijken was het even duidelijk hoor 
no offense but:
als jij niet in de party zit van die hogere lvl dan complete je de quest ook niet
wat ik echt vind dat IL zou moeten veranderen is de chatmethode
nu komt het vaak voor dat ik een server join, type gelijk hi en druk meteen daarna op esc
maar vaakt komt dat op hetzelfde moment een invite voor de party
ook stoor ik me erg aan die party bug, dat je in de party komt en er gelijk weer uitligt.. moet je weer een invite hebben >> vooral lekker als je host bent in een tradegame
Edit:
meow moet je vanavond maar zeggen of je kan dan heb ik nog wel wat magestuff voor je
ook voor de rest:
post maar als je een keertje samen wilt spelen (ik prefereer online maar hamachi kan ook)
no offense but:
en ik zeg:Haay schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 14:47:
dat als je niet samen in een party zit het geen invloed op jouw questlog heeft als iemand anders veel verderop in de game een quest afmaakt.
als jij niet in de party zit van die hogere lvl dan complete je de quest ook niet
wat ik echt vind dat IL zou moeten veranderen is de chatmethode
nu komt het vaak voor dat ik een server join, type gelijk hi en druk meteen daarna op esc
maar vaakt komt dat op hetzelfde moment een invite voor de party

ook stoor ik me erg aan die party bug, dat je in de party komt en er gelijk weer uitligt.. moet je weer een invite hebben >> vooral lekker als je host bent in een tradegame

Edit:
meow moet je vanavond maar zeggen of je kan dan heb ik nog wel wat magestuff voor je
ook voor de rest:
post maar als je een keertje samen wilt spelen (ik prefereer online maar hamachi kan ook)
[ Voor 11% gewijzigd door psychoclown op 24-08-2006 15:49 ]
[ Voor 88% gewijzigd door Crash op 24-08-2006 20:49 ]
Twee interessante posts op het TitanQuest.net forum:
Eerst zei Medierra (Lead Gameplay Designer van Iron Lore):
Eerst zei Medierra (Lead Gameplay Designer van Iron Lore):
Waarna hij enigszins werd verbeterd door Iron Lore's Associate Producer ~V~:There are more details than you can possibly imagine! I'm only certain of the gameplay changes, which are quite extensive and that various bugs have been fixed. I don't know to what extent performance has been worked on.
Anyway, I can give no official date for the release of the patch except to say that we only have about 2 weeks of work left on it before it goes into testing. It may take a couple weeks to get through testing and revision though. Please don't burn me alive if I am wrong but I believe it will be out before the end of September.
Let me just clarify a couple of things. The patch that we are on the verge of releasing (Patch 3) is a crash/performance patch which addresses many of the crash issues that people have been talking about over the last month. It should address the cave entrance crashes as well as the teleport crashes people were experiencing, etc.
There is also a gameplay and balance patch that is in the works (patch 4) and that is the patch Medierra is referring to. That will be released shortly after the next patch. I just want to make sure everyone understands that - sometimes the devs refer to things being in the "next patch" (patch 4) because they are already working on that patch even though the previous patch (patch 3) has not been released as it is still in testing.
So dont be alarmed when you dont see the gameplay changes he mentioned in the next patch - they are still coming down the road.
Verwijderd
TR aanmaken voldoet 

Btw mage stuff voor een Assassin is niet zo handig huh
Reply even in dit topic hoe ik connecteer een waarpsychoclown schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 15:46:
Edit:
Btw mage stuff voor een Assassin is niet zo handig huh
[ Voor 80% gewijzigd door Crash op 24-08-2006 20:50 ]
Ik ga straks ook weer even online spelen, als ik een game maak (is wel op normal) dan zet ik wel ff GoT in de naam. password is dan gewoon got. Ik zal trouwens eerst even in de list kijken of er al een GoT game is.
Iemand trouwens nog leuke spulletjes voor een level 27 Summoner (nature/earth). Heb iets van 280 intelligence en 180 dexterity.
Ingame name : Elena (ja een vrouwtje
)
Iemand trouwens nog leuke spulletjes voor een level 27 Summoner (nature/earth). Heb iets van 280 intelligence en 180 dexterity.
Ingame name : Elena (ja een vrouwtje
Het was ff zoeken, maar ik heb het gevondenDarth Malak schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 08:59:
Quote graag?? Waar zegt IL dit? Drops van typhon zijn de 1ste keer net zo veel afhankelijk van geluk als de 10e keer. Dat is in ieder geval de praktijk.
quote van Medierra:
Boss chests actually work very similar to the way boss drops do in D2. They have a very high chance of dropping good items the first time you kill that boss but everytime after that it is only better-than-average. It doesn't get worse over time. It is random though, so it is possible to get streaks of good or bad luck.
Verwijderd
Ja had ik ook gelezen, ik denk ook wel dat het klopt maar dat wil dus niet zeggen dat je bij je 17de Telkin run geen leuke drops kan hebben
ow ja hehe 
was even in de war, dacht namelijk dat jij die andere oracle was maar dat was dus niet zo
btw, je kan nog steeds wel wat magestuff krijgen hoor
archmages genoeg
was even in de war, dacht namelijk dat jij die andere oracle was maar dat was dus niet zo
btw, je kan nog steeds wel wat magestuff krijgen hoor
Bedankt voor de quote!! Je hebt gelijk alhoewel dit toch niet lijkt te kloppen met de praktijk.Haay schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 22:14:
[...]
Het was ff zoeken, maar ik heb het gevonden
quote van Medierra:
[...]
Zet op een custom map maar eens 6 typhon essences neer. Dan blijkt dat er net zoveel kans op legendaries is bij de 6e als bij de 1e drop...
mja het ligt aan meer factoren volgens mij
Ik doe vaak typhon runs, samen met een maat, voor zowel drop/xp
meestal ben ik dan de host in een serie of hij
nja we doen dan gemid ~20 tot 25 in een uur. (tussendoor kletsen etc)
maar nu hadden we de laatste tijd alleen maar slechte runs
~ 8/10 legendarys (en dan ook nog eens slechte drops ook)
Dus ik dacht als we nu eens om de beurt hosten kijken hoe de drops dan zijn
(vaak had de 1e run een legendary daarna 8/9 keer niks..)
Gister hebben we dat dus uit geprobeert (dit keer met 3 man tho, met 2 moeten we nog uitproberen)
en de drops waren wel degelijk beter 3/15 zonder legendary tegenover 8/10
we hadden niet alleen vaker legendarys maar de drops waren over het algemeen ook beter
(2x odysseus armor, 2x armor of the burning blade, kraken's fist, tartarus chest etc...)
wrs zullen we vanavond wel met z'n tweeën even kijken hoe de drops zijn
ik zal nog wel laten weten hoe het was.
Ik doe vaak typhon runs, samen met een maat, voor zowel drop/xp
meestal ben ik dan de host in een serie of hij
nja we doen dan gemid ~20 tot 25 in een uur. (tussendoor kletsen etc)
maar nu hadden we de laatste tijd alleen maar slechte runs
~ 8/10 legendarys (en dan ook nog eens slechte drops ook)
Dus ik dacht als we nu eens om de beurt hosten kijken hoe de drops dan zijn
(vaak had de 1e run een legendary daarna 8/9 keer niks..)
Gister hebben we dat dus uit geprobeert (dit keer met 3 man tho, met 2 moeten we nog uitproberen)
en de drops waren wel degelijk beter 3/15 zonder legendary tegenover 8/10
we hadden niet alleen vaker legendarys maar de drops waren over het algemeen ook beter
(2x odysseus armor, 2x armor of the burning blade, kraken's fist, tartarus chest etc...)
wrs zullen we vanavond wel met z'n tweeën even kijken hoe de drops zijn
ik zal nog wel laten weten hoe het was.
Het heeft voornamelijk met je lvl te maken. Maar het is erg frapant als je op een custom map een aantal typhon essenses neerzet dat er over het algemeen vaak dezelfde legendaries gedropped worden. Misschien zit er bij de echte typhon drop nog iets van een extra trigger ofzo achter.
Ik denk dat Typhon sowieso afwijkt van wat Medierra bedoelde in eerder genoemde quote. Met die quote doelt hij op tussen bosses met bijbehorende Majestic chests, die je dus ook pas kunt open maken als de 'bewaker' dood is. Neem bv. de Spider Queen op de brandende olijf berg... De eerste keer staat de Majestic chest naast de olijf boom, en volgende keren staat hij helemaal rechts op dat plateau. Idem voor de 3 Gorgon Queens met de Majestic chest daarachter. De eerste keer doden van die boss zal de chest een significant hogere kans hebben voor het droppen van mooie items.
Typhon is gewoon een geval apart....
Typhon is gewoon een geval apart....