[PC-RPG] Titan Quest [Deel 3] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 20.093 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

Ik weet het ook niet, ik ben nu bijna klaar met normal.. Ik ben een battlemage, dual wielder, maar ik vind maar zelden en goede epic en rare items die bij mijn mannetje passen zeg maar. Maarja, je hoeft maar 1x geluk te hebben zullen we maar zeggen, ik heb ze nu nog niet echt nodig btw, veel moeite heb ik nog niet :)

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
ik heb idd ook veel last van die archers en casters, heb wel 2500+ health maar als er ff 5 tegelijk schieten gaat het snel...... voor de rest race ik nu bijna overal doorheen met mijn ternion.
btje jammer dat mijn pc echt het minimum is voor dit spel en dat het best vaak schokt, is niet echt bevoordelijk voor de gameplay....

nu hopen dat reloaded ff snel een patch voor 1.11 uitbrengt, dan kan ik ff lanne met me broertje.
weet iemand btw of je tegen elkaar kan lannen als je dezelfde cdkey hebt, want heb hem wel legaal gekocht maar als we niet samen kunnen spelen schiet dit ook niet op. En aangezien je wel dezelfde updates moet hebben blijkbaar. Hij zit dus al wel op 1.11 en ik op 1.08

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
thewizard2006 schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 17:15:
ik heb idd ook veel last van die archers en casters, heb wel 2500+ health maar als er ff 5 tegelijk schieten gaat het snel...... voor de rest race ik nu bijna overal doorheen met mijn ternion.
btje jammer dat mijn pc echt het minimum is voor dit spel en dat het best vaak schokt, is niet echt bevoordelijk voor de gameplay....

nu hopen dat reloaded ff snel een patch voor 1.11 uitbrengt, dan kan ik ff lanne met me broertje.
weet iemand btw of je tegen elkaar kan lannen als je dezelfde cdkey hebt, want heb hem wel legaal gekocht maar als we niet samen kunnen spelen schiet dit ook niet op. En aangezien je wel dezelfde updates moet hebben blijkbaar. Hij zit dus al wel op 1.11 en ik op 1.08
Je hebt hem legaal maar wacht op een update van reloaded? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 10:49:
Een van mijn Sabertooths gisteren vervangen door Silence. En wat een zwaardje zeg :D

Gekocht van iemand voor het luttele bedrag van 15 miljoen. Niet dat geld moeilijk te krijgen is ofzo 8)
pff ik heb samen met een kammeraad dat ding 3 keer in 1 potje gevonden. de ene nog dikker dan de andere. weet de specs niet zo uit mn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
thewizard2006 schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 17:15:
Ja, je kunt op dezelfde CD-key wel samen LANnen. Doe ik hier thuis ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Ik ben nu ook begonnen met dit spel. Ik moet zeggen dat het wel meer van hetzelfde is jammergenoeg. Je hakt je weg door hordes satyrs heen, die totaal geen weerstand bieden. Dan komt er af en toe een 'eindbaas'. Die zijn soms wel lastig, maar healing potions doen wonderen. Ik hoop dat het na Delphi nog een beetje uitdagend wordt, want op deze manier race je er doorheen. Zelfs met mijn zielige level 11 Conjurer (Spirit+Earth mastery).

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:51
heb het volgende in de aanbieding:

Afbeeldingslocatie: http://www.fromthehill.nl/got/tq_0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.fromthehill.nl/got/tq_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.fromthehill.nl/got/tq_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.fromthehill.nl/got/tq_3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.fromthehill.nl/got/tq_4.jpg

Wil graag een goede bow of armor voor een hunter terug

stats:
Afbeeldingslocatie: http://www.fromthehill.nl/got/me_stats.jpg

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

_the_crow_ schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 11:50:
Ik ben nu ook begonnen met dit spel. Ik moet zeggen dat het wel meer van hetzelfde is jammergenoeg. Je hakt je weg door hordes satyrs heen, die totaal geen weerstand bieden. Dan komt er af en toe een 'eindbaas'. Die zijn soms wel lastig, maar healing potions doen wonderen. Ik hoop dat het na Delphi nog een beetje uitdagend wordt, want op deze manier race je er doorheen. Zelfs met mijn zielige level 11 Conjurer (Spirit+Earth mastery).
Tja, wacht maar tot je normal klaar hebt ;) Dan naar epic en legendary, wordt vanzelf lastiger.. :)

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

inXs schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 13:37:
Tja, wacht maar tot je normal klaar hebt ;) Dan naar epic en legendary, wordt vanzelf lastiger.. :)
Ja, ongetwijfeld. Maar ik had, naast grafische vernieuwing, ook vernieuwende game-elementen verwacht. Ik speel nu eigenlijk een volgende Diablo-versie. Daar is zeker niks mis mee, maar een goed spel maak je niet alleen met een ander (flinterdun) verhaal. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hmm.. Kom net bij een boss in Epic Egypt.. ergens onderin een cave een soort scorpion boss... Gaat prima, maar op een gegeven moment doet ie een of andere poison damage en ben ik direct dood (3000 hp..) :(

Hij healt zichzelf ook, dus paar keer doodgaan en verder proberen gaat ook nie... met mazzel haal ik hem tot 50%..

[ Voor 22% gewijzigd door Bosmonster op 06-08-2006 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, vanmiddag maar eens een Sage (Hunter + Storm) begonnen, want mijn Assasin (Warfare + Rogue) werkt echt voor geen meter meer :(
Ik was bij die boss bij Athens Dungeon gekomen... dat was gewoon horror >_<
Ik loop op em af, 2x War Wind om z'n minions te killen, daarna gewoon ouderwets hakken ...
15s later heb ik er 10 pots doorgejast en is mijn mana op omdat ie dat er de heletijd af drained.
Hij summoned zijn minions , doet een of andere fancy aanval, en ik lig weer eens op de grond :P

Dus maar eens aan een ranged char begonnen, want ik merkte wel ( zeker bij de gorgons) dat ik meer m'n boog gebruikte bij bosses dan melee, want daar ging ik toch veel te hard dood.
Toevallig had ik nog een epic speertje gevonden in mijn 36ste run naar de gorgons ( veeeel te veel crashes voor de patch :( ).
Na een half uurtje kom ik bij Nessus aan, en kill em met gemak op lv4 met 1 of 2 potions, daar kan m'n assasin jaloers op zijn .. daar had ik een stuk of 10 potions mee nodig @ lv6 om em neer te krijgen.
Weer een tijdje later kom ik bij die leuke spin aan, dat was de eerste baas waar ik echt veel moeite voor nodig had om hem te killen met mijn assasin ( die toen lv10 was ofzo) , met mijn sage farm ik 'm op lv8 >_<

Maar om eventjes een lang verhaal kort te maken, ligt het aan mij of is een melee class nou zo
moeilijk ?

EDIT : Oh, ik zie wel dat je met een beetje goede gear al een heel stuk beter wordt :+
heb nu 2 Epic's op lv10, en doe met m'n epic speertje al meer dps dan mijn warrior op lv15 :p

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2006 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Ja, lijkt me nogal logisch dat een char die je vol duwt met epics van je andere char, nogal sterker is dan 1 die alles zelf moet vinden. Het verschil tussen ranged en melee valt echt nog wel mee op normal, epic en legendary, daar wordt pas duidelijk waarom melee verschrikkelijk underpowered zijn. Ik deed 7x over de legendary gorgons, en dat was met collosus form (-50% damage). Had me xp bar half vol, 15 min later was ie leeg, one shot kills zijn niet cool :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Iron Lore is zich er van bewust dat melee niet goed meeschaalt met de hogere moeilijkheid op Epic en Legendary. Voornamelijk omdat de armor-waarde niet goed meeschaalt. Zeg borstarmor van defense 50 op Normal, en 350 op Legendary, terwijl monsters op Normal zeg 100 damage doen, en op Legendary 4000 damage. Dan zie je al dat er iets niet klopt. In de grote game-balance patch waar Iron Lore mee bezig is zal dit rechtgetrokken worden.

Verder krijgen pets te hoge boost bij hogere moeilijkheidsniveau's, zodat ranged characters met pets nog meer in het voordeel zijn t.o.v. melee characters. Maar ook dat zal aangepakt worden.

En als je in Epic of Legendary bij een bepaalde boss vast zit en er gewoon niet langs komt, dan is samen met iemand anders in coop mode er tegen vechten natuurlijk ook een optie..... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
ik zit nu in epic in athene en gaat allemaal wel relaxed.
race echt overal vrij makkelijk doorheen (gaat sneller dan op normal)
alleen ben nog maar iets van 5 levels up, dus dat gaat langzamer
aan het begin van epic deed ik echt 150 dmg en nu bijna 500, dus dat gaat wel snel.
en het scheelt een hoop als je je int ringen inleverd tegen %dmg (zelfde als je staf) en extra damage....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:30

SilencerNL

No remorse

Gisteren wilde ik even verder spelen met mijn lvl 26 conjurer, sta ik na het laden weer in het begin gebied! Al mijn quests waren weg!

Dus ik denk even een paar que bestanden weggooien. Helaas hielp dat niet. Toen heb ik de backup van Titan Quest zelf terug gezet. Ook dat hielp niet. Ik startte wel weer in egypte, maar zonder al mijn quests. Ik ben ook bang dat als ik nu gewoon verder ga, ik tegen problemen aan ga lopen, omdat ik voorgaande quests mis.

Zijn er nog meer methoden die ik kan proberen om mijn save games weer in goede staat te brengen? Ik zie het niet zitten om nou weer opnieuw te beginnen...

Don't dream your life, live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:15

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

tis alleen jammer van je sidequest, je main quest update zich zowiezo wel.

Ben zelf beetje aant kloten met die TQ defiler trainer, had ventje gemaakt en die naar lvl 30 gegooit om typhon te gaan farmen (ach je, je verveelt je :P )en had mezelf daar naar toe geport en kreeg gewoon update van de quest waar ik ook kwam.
HIj update het naar locatie, niet perse naar prestatie.
Als je in Valley of the kings bent kan je dus gewoon die Telkine daar killen en dan update hij de quest A telkine in Egypt.

ps. heb dus full warfare, omdat ik op het eind alleen maar dood ga ben ik beetje gaan cheaten, werd er helemaal gek van dus vandaar dat ik ben gaat cheaten. Ben beetje klaar met het hele spel en wilde toch nog ff einde zien en kijken of er nog leuk spul dropte van typhon. Helaas dropte hij alle 3 de keren alleen maar geel. Denk dat ook met je eigen lvl heeft te maken wat de drops zijn...

[ Voor 28% gewijzigd door TepelStreeltje op 07-08-2006 12:27 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
die side quest maken idd niet zoveel uit.
Ik weet niet hoeveel je er hebt gemist maar je kan denk ik gewoon weer met die mannetjes praten die de quest geven. Ook is je XP of wat dan ook niet weg. Als je verder komt bij mannetjes die quest hebben dan doen die het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Gisteravond Egypt op normal uitgespeeld met m'n spellbreaker. Overigens tijd geleden al alle punten uit het warfare mastery getrokken en in de spiritmastery geduwd, alleen jammer dat je de masterypoints niet ongedaan kan maken....

Tot nu toe nog nergens (echt) moeilijk gehad; Lich King doodt het meest, Ternion doet de rest en bij bazen is er de summon (kan ff niet op de naam komen).
Kan trouwens maar geen echt goeie ringen/staf vinden, loop nu met een dexterity +28 ring (zodat ik m'n blauwe bijl en schoenen kan dragen) en een xx% energy + xx% energy regeneration ring, m'n staf is een blauwe met een lage damage maar veel energy / health bonussen (en ook regeneration en leech), zodat Ternion ff door kan gaan.
Ben trouwens lvl 26 maar m'n DPS zit pas op zo'n 150....

Iemand tips voor de warfare skills die ik zou kunnen/moeten gaan ontwikkelen (eerst de Summon nog maxen, dan life leech en dan komt warfare aan de beurt)? Dual wield zal ik nooit gaan gebruiken aangezien ik toch alleen man/beest vecht als ze per ongeluk langs de Lich / Ternion komen.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
AllSeeyinEye schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 14:18:

Tot nu toe nog nergens (echt) moeilijk gehad; Lich King doodt het meest, Ternion doet de rest en bij bazen is er de summon (kan ff niet op de naam komen).
Kan trouwens maar geen echt goeie ringen/staf vinden, loop nu met een dexterity +28 ring (zodat ik m'n blauwe bijl en schoenen kan dragen) en een xx% energy + xx% energy regeneration ring, m'n staf is een blauwe met een lage damage maar veel energy / health bonussen (en ook regeneration en leech), zodat Ternion ff door kan gaan.
Ben trouwens lvl 26 maar m'n DPS zit pas op zo'n 150....
energy heb je energy potions voor dus dat is niet boeiend dat die snel generates. Zelfde geldt voor je health. Je kan beter zorgen dat je een staff vind met bijv 65 fire dmg, en dan extra 15 - 35 cold dmg ofzow. Zorg dat je ipv die dex ringen, ringen vind met fire dmg en x% fire damage (of cold). Als je bijv 10% voor beide ringen hebt, en ook nog is voor je amulet... kan aardig aantikken. Zeker als je wat hoger komt. Had ook ongeveer 150dps op level 25-30. Nu level 37 en zit op 500dps (Maar heb absoluut geen top items.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

warfars is misschien dodge en dmg immunity leuk.
beetje in die richting moet je denken denk ik :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

thewizard2006 schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 15:06:
Zorg dat je ipv die dex ringen, ringen vind met fire dmg en x% fire damage (of cold). Als je bijv 10% voor beide ringen hebt, en ook nog is voor je amulet...
De pest is dat ik dergelijke ringen dus nog niet ben tegengekomen....

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
AllSeeyinEye schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 16:14:
[...]

De pest is dat ik dergelijke ringen dus nog niet ben tegengekomen....
Kijk altijd alle zut na in de shops voor groene items. Mn meeste goede groenen haal ik daar vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

AllSeeyinEye schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 14:18:
Gisteravond Egypt op normal uitgespeeld met m'n spellbreaker. Overigens tijd geleden al alle punten uit het warfare mastery getrokken en in de spiritmastery geduwd, alleen jammer dat je de masterypoints niet ongedaan kan maken....
Jawl hoor. Je kunt je mastery points volledige ongedaan maken. Nadeel is alleen dat je eerst even je 2e mastery (of je 1e) moet laten verdwijnen en dan opnieuw de juiste hoeveelheid punten aan de diverse skills moet hangen.

Vergt een 1 byte edit van de player file en het gebruik van TQ Defiler. Het terugzetten van je skills kost misschien een paar minuten meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Silencer_NL schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 10:29:
Gisteren wilde ik even verder spelen met mijn lvl 26 conjurer, sta ik na het laden weer in het begin gebied! Al mijn quests waren weg!

Dus ik denk even een paar que bestanden weggooien. Helaas hielp dat niet. Toen heb ik de backup van Titan Quest zelf terug gezet. Ook dat hielp niet. Ik startte wel weer in egypte, maar zonder al mijn quests. Ik ben ook bang dat als ik nu gewoon verder ga, ik tegen problemen aan ga lopen, omdat ik voorgaande quests mis.

Zijn er nog meer methoden die ik kan proberen om mijn save games weer in goede staat te brengen? Ik zie het niet zitten om nou weer opnieuw te beginnen...
Ja, legale versie gebruiken (als dat niet het geval is) en gewoon regalmatig een backup maken.

Sorry hoor maar als je gaat klagen dat er zaken vernachelt zijn heb je dat echt wel een beetje aan jezelf te danken. Een simpele backup kan dat heel goed verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
vond gisteren ook m'n eerste legendary :)
ben nu lvl35 in epic knossos(laatste gedeelte van greece).

alleen was het een legendary sword en ik ben een caster
achja :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

NiaX schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 08:16:

Jij vindt tenminste nog iets :P Ik loop nu met 2 characters in Epic Egypt rond, en nog steeds alleen maar blauwe zooi (dan mag ik al blij zijn)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
idd, ik ben nu level 38 en nog nooit een paarse gezien (heb ook een summoner van 32). En als ik eens mooie blauwe vindt dan is het of voor de andere masterys of het zijn zwaarden, bogen en lanzen, maar een mooie staf ho maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
NiaX schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 08:16:

Sword of Damocles? :P

Ik heb 2 legendaries gevonden... 2 Swords of Damocles...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 09:23:
[...]

Sword of Damocles? :P

Ik heb 2 legendaries gevonden... 2 Swords of Damocles...
lol, volgens mij wel ja :D
(uit m'n hoofd).
het was iig wel iets van sword of bladiebla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
ik ben bijna 42.. nog nooit Legendary gevonden.. vraag me af of ik binnekort door china kom.. die tijgers ownen me -_-

[ Voor 4% gewijzigd door Dakreal op 08-08-2006 10:17 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

SpoTs schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 10:17:
ik ben bijna 42.. nog nooit Legendary gevonden.. vraag me af of ik binnekort door china kom.. die tijgers ownen me -_-
Zorg dat je eerst de witte (en zwarte) en de andere ranged tigers afmaakt.

In het algemeen geldt zoiezo: eerst casters, ranged, melee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

SpoTs schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 10:17:
Op normal zijn die zwarte tijgers (?) tot nu toe de enigen die mij wat tegenstand bieden (lees: de eerste encounter lag ik in no time naar de sterren te staren...), maar dat komt omdat er gewoon te veel gewone tijders tegelijk met hem mee op je af stormen (en ze slaan om een of andere reden iedere keer m'n Lich over en rennen gelijk op mij af). Tja, dan de witte tijger (caster) erbij en het is dan snel gedaan. Tot nu toe roep ik ieder tijgerkamp m'n outworlder (heet die summon zo?) erbij, en dan is het goed te doen.

edit:
Gisteravond trouwens ook Hamachi maar eens geinstalleerd, binnenkort maar eens gaan uittesten!
Is het wellicht een idee om de tot nu toe aangemaakte GoT-servers in de startpost op te nemen? Of kan je ergens anders zoeken/kijken welke netwerken er aangemaakt zijn?

[ Voor 15% gewijzigd door AllSeeyinEye op 08-08-2006 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Mja die gewone tijgers/casters/archers liggen ook zo.. .maar die gepanserde huftertjes duren gewoon erg lang voordat ze liggen.. ik heb standaard met boog iets van 600 dps dan heb ik nog kans dat ik 3 pijlen af vuur.. en elke pijl spat uit elkaar voor 7x 50 damage

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu een weekje aan het spelen met een wizard en een warrior...
En vraag me niet waarom, maar elke groen/blauwe item die ik vind met de warrior zo perfect zijn voor mijn wizard, en vice versa!
Net alsof ze het expres doen!

Weet iemand hoe ik die goods heel simpel van mijn warrior naar mijn wizard kan krijgen? :?

Vroeger met D2 kon je een online game maken, en die bleef X minuten nadat je weg was gegaan nog bestaan.
Dus dan pakte ik de Wizard, maakte een game met password, dropte de spullen op de grond en ging snel naar mijn warrior.
Gisteren heb ik dit geprobeert met TQ maar dat werkt niet of wel :(

(ik heb TQ legaal btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 15:05:
Weet iemand hoe ik die goods heel simpel van mijn warrior naar mijn wizard kan krijgen? :?
Dan zal je op een tweede pc ook TQ moeten installeren en een LAN game starten, of middels een (betrouwbare!) tussenpersoon....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer jammer :(
Hier hadden ze toch een mooie feature extra kunnen inbouwen vind ik.
2e pc word nog lachen, ben benieuwd of ik TQ op een Athlon 800 aan de gang krijg...
Thnx voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 15:05:
Ik ben nu een weekje aan het spelen met een wizard en een warrior...
En vraag me niet waarom, maar elke groen/blauwe item die ik vind met de warrior zo perfect zijn voor mijn wizard, en vice versa!
Net alsof ze het expres doen!

Vroeger met D2 kon je een online game maken, en die bleef X minuten nadat je weg was gegaan nog bestaan.
Dus dan pakte ik de Wizard, maakte een game met password, dropte de spullen op de grond en ging snel naar mijn warrior.
Gisteren heb ik dit geprobeert met TQ maar dat werkt niet of wel :(

(ik heb TQ legaal btw)
Daar is een programmaatje voor genoemd een stukje terug in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

AllSeeyinEye schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 15:20:
[...]

Dan zal je op een tweede pc ook TQ moeten installeren en een LAN game starten, of middels een (betrouwbare!) tussenpersoon....
Heel simpel. Gewoon TQ Vault gebruiken. Te vinden op http://www.titanquest.net (overigens nu down voor onderhoud).

Hier ff een andere link:

http://titanquestvault.ig...olsandEditors.Detail&id=6

[ Voor 6% gewijzigd door Darth Malak op 08-08-2006 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TQ defiler toch?
Ik ben er bang voor dat dat illegaal is en dat ik dan niet meer met mijn chars op multiplayer kan :|
Zou ik echt zonde vinden als ik 100 uur speeltijd verlies :/
Ik heb de Athlon 800 aan de praat gekregen met TQ.. (wow wat traaaag!)
Bedankt voor de hulp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Laatst online: 20-08 14:41
Verwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 16:14:
TQ defiler toch?
Ik ben er bang voor dat dat illegaal is en dat ik dan niet meer met mijn chars op multiplayer kan :|
Nee niet TQ Defiler, om items van je ene character over te zetten naar een andere gebruik je TQ Vault zoals Darth Malak al zei..
En je kan dan zonder problemen nog online spelen, 100% gegarandeerd

[ Voor 6% gewijzigd door Occy74 op 08-08-2006 18:43 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:36

Termy

valt er nog wat te fragge?

Ik heb sinds een weekje of zo ook TQ legaal, speelde daarvoor de demo maar die draaide nogal slecht en lvl 6 cap is ook niet echt geweldig.

Op zich is het een erg leuk spel dat zeer sterk aan D2 doet denken maar het gebrek aan info stoort me steeds meer. Iemand enig idee wat +% armor protection of +% armor absorption is? ik dacht dat die 1e je totale armor gewoon verhoogt met x% maar dat lijkt het dus niet te doen.

ik ben nu lvl 30 warfare/earth en ik begin behoorlijk geirriteerd te raken door de energy problemen. om de 1 of andere reden is er wel %attack dmg naar leven maar geen %attack dmg naar energy en gewone energy leech werkt alleen als de mob die je mept daadwerkelijk energy heeft. ik gebruik nu een Soul Feast main en een veteran's bijltje met +attack speed % relics off en vrijwel alles gaat in 1 klap dood, maar als er even geen mobs met energy zijn zuip ik me suf aan potjes of ik kan gewoon geen warwind etc gebruiken. Fijn dat er potjes zijn maar het is, lijkt me, niet de bedoeling dat je afhankelijk bent van die dingen. de leech in D2 was juist de reddende engel voor elke melee class en het lijkt in TQ idd alsof melee verschrikkelijk underpowered is.

Nog iets, iemand enig idee wat armor exact doet? en offensive/defense ability? of wellicht een site waar zulke info te vinden is.

Wat is Act 3 trouwens een drama, ik ben daar tot nu toe ongeveer 2 keer zo vaak dood gegaan (heb net die terra cotta baas afgemaakt) als in de rest van het spel. Het gebeurt me zo vaak dat ik als een bezetene op Stoneform ram en dat m'n mannetje gewoon niet reageert en dood is voor het eindelijk werkt. Om gek van te worden.

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Verwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 16:14:
TQ defiler toch?
Nee, om materiaal met een ander karakter uit te wisselen gebruik je TQ Vault. Voor het echte cheatwerk gebruik je defiler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Termy schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 20:35:

Wat is Act 3 trouwens een drama, ik ben daar tot nu toe ongeveer 2 keer zo vaak dood gegaan (heb net die terra cotta baas afgemaakt) als in de rest van het spel. Het gebeurt me zo vaak dat ik als een bezetene op Stoneform ram en dat m'n mannetje gewoon niet reageert en dood is voor het eindelijk werkt. Om gek van te worden.
Moet je voor de lol eens act 3 op epic of legendary spelen!!! :+ Als je denkt dat act 3 lastig is op normal... hmm...

Hangt wel ontzettend af van je built/equipment. Je moet geluk hebben met wat je vind want in mijn ogen is het puur geluk. Tenzij je gaat farmen....

In de 4 of 5 keer dat ik er nu doorheen heb gespeeld helaas nog niet echt veel geluk gehad met het spul wat ik vind.

Armor waardes bepalen gewoon in hoeverre je hits kunt hebben zonder dat dit je health kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:30

SilencerNL

No remorse

Darth Malak schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 22:59:
[...]

Ja, legale versie gebruiken (als dat niet het geval is) en gewoon regalmatig een backup maken.

Sorry hoor maar als je gaat klagen dat er zaken vernachelt zijn heb je dat echt wel een beetje aan jezelf te danken. Een simpele backup kan dat heel goed verhelpen.
Ten eerste gebruik ik vanaf het begin gewoon een legale versie. Ten tweede was mijn post geen beklaag, maar een vraag of er nog meer methoden zijn om je save games te herstellen.

Ik vind jou opmerkingen dan ook erg kort door de bocht. Waarom heb ik het aan mezelf te danken dat mijn save games spontaan corrupt raken? Ik vertrouwde op de automatische back-up van Titan Quest, maar die bleek dus niet goed te werken (of juist te goed). Ik gebruik geen trainer, nooit gedaan trouwens, en heb voor de rest ook geen ingrijpende veranderingen aangebracht aan mijn systeem.

Anyway, enough about that... Ik ben gelukkig ongeveer aan het einde van Egypte. Ik ga gewoon proberen die Telkine te doden, in de hoop dat mijn main questline doorloopt...

Don't dream your life, live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

Dus als een mob hit voor 200 en je hebt 100 armor krijg je gewoon 100 dmg?

Ik vond act3 trouwens niet moeilijk, maar gewoon irritant. dan loop je vrolijk alles dood te slaan en opeens is er iets dat om de 1 of andere wazige reden veel meer dmg doet dat me dood slaat voordat die #%$^ stoneform het eindelijk doet.

ook zoiets vaags, ik heb standaard lvl 8 core dweller, maar als er lvls bij komen van battlestandard en/of mastery shrine gaat het lvl wel omhoog (14) maar de stats die het laat zien blijven exact gelijk. aangezien ik niet de stats van een rondlopende pet kan checken (weer een voorbeeld van ontbrekende info) is het dus vrij onduidelijk wat er nu aan de hand is.

Nog iets vaags is dat m'n pet een x aantal energy kost en pas gecast kan worden als ik zoveel energy heb maar vervolgens slechts de helft van die energy daadwerkelijk opgebruikt. ik heb -15% nrg kost op m'n chest via relics maar de "korting" die ik lijk te krijgen is veel groter..

zo wazig allemaal :(

edit:

net lekker 4 keer dood door zo'n tigerman baas omdat m'n pet het leuk vind het hele zootje zo te pullen en vervolgens in 2secs neer te gaan. soms krijg ik ook gewoon nog dmg als ik in stoneform ben terwijl er toch echt 100% dmg absorption staat. ik snap er geen hol meer van.

[ Voor 12% gewijzigd door Termy op 08-08-2006 21:07 ]

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, Telkine neer met mijn lv 16 Sage ... pfft wat makkelijk zeg :D
Ik was meer bang voor een BSoD dan een hit van hem, die Life Leech beestjes zijn uber makkelijk als ranged char, en voor de rest gewoon een beetje attacks dodgen van hem.

Maar nu zit ik dus in Egypte ... wordt het hier nog verschrikkelijk moeilijk oid ? :p
Heb nu 110 dps met boog en 140ish met speertje.. is dat een beetje normaal voor een lv16 hunter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Termy schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 20:56:

Ik vond act3 trouwens niet moeilijk, maar gewoon irritant. dan loop je vrolijk alles dood te slaan en opeens is er iets dat om de 1 of andere wazige reden veel meer dmg doet dat me dood slaat voordat die #%$^ stoneform het eindelijk doet.

ook zoiets vaags, ik heb standaard lvl 8 core dweller, maar als er lvls bij komen van battlestandard en/of mastery shrine gaat het lvl wel omhoog (14) maar de stats die het laat zien blijven exact gelijk. aangezien ik niet de stats van een rondlopende pet kan checken (weer een voorbeeld van ontbrekende info) is het dus vrij onduidelijk wat er nu aan de hand is.

Nog iets vaags is dat m'n pet een x aantal energy kost en pas gecast kan worden als ik zoveel energy heb maar vervolgens slechts de helft van die energy daadwerkelijk opgebruikt. ik heb -15% nrg kost op m'n chest via relics maar de "korting" die ik lijk te krijgen is veel groter..

edit:

net lekker 4 keer dood door zo'n tigerman baas omdat m'n pet het leuk vind het hele zootje zo te pullen en vervolgens in 2secs neer te gaan. soms krijg ik ook gewoon nog dmg als ik in stoneform ben terwijl er toch echt 100% dmg absorption staat. ik snap er geen hol meer van.
Hopelijk heeft iemand hier idd wat antwoorden op, aangezien ik zelfs geen diablo gespeeld heb, vraag ik me ook vaag af wat alles betekend, idd zoals offensive ability bijvoorbeeld.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
inXs schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 21:49:
[...]
Hopelijk heeft iemand hier idd wat antwoorden op, aangezien ik zelfs geen diablo gespeeld heb, vraag ik me ook vaag af wat alles betekend, idd zoals offensive ability bijvoorbeeld.
Ik heb wel een goeie link voor je met de volledige knowledge base waar dit alles in staat omschreven, maar het titanquest.net forum wordt momenteel naar andere servers verplaatst dus nog even geduld :)

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark Malak en Drunkfux bedankt voor die tip van TQ vault!
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 21:26:
Zo, Telkine neer met mijn lv 16 Sage ... pfft wat makkelijk zeg :D
Ik was meer bang voor een BSoD dan een hit van hem, die Life Leech beestjes zijn uber makkelijk als ranged char, en voor de rest gewoon een beetje attacks dodgen van hem.

Maar nu zit ik dus in Egypte ... wordt het hier nog verschrikkelijk moeilijk oid ? :p
Heb nu 110 dps met boog en 140ish met speertje.. is dat een beetje normaal voor een lv16 hunter?
Is nice ja.. maar ik raad je aan om eerst je hunter tree te maxen. die eind skills zijn zo gruwelijk.. en pompt je dps zo hard omhoog. Heb zelf 42 hunter.. en weet precies hoe het in elkaar steekt.. heb zelf als eerste de hunter tree gemaxt en toen heb ik de tree van defender gedaan.. maar weet nog niet of ik content ben met al m'n hunter skills.. misschien ff wat reskillen voor wat extra dps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Een van de auteurs (Philip Marcus) van de Titan Quest playguide heeft op het titanquest.net forum een uitgebreid topic waarin allemaal van bovenstaande vragen beantwoord worden en hij ook zelf veel uitlegt.

Om even een paar dingen uit te leggen...

Armor absorbeert standaard 66% van z'n armor waarde. Dus een klap van 100 melee dmg op een armor van 100 geeft je 34 schade.
Piercing damage negeert armor volledig. Dus een speer met 100 base damage waarvan bv. 25% piercing zal eerst 25 damage rechtstreeks geven. Van de overgebleven 75 damage wordt 66% (50 damage) geabsorbeerd, en de overgebleven 25 damage komt ook door. Dus 50 van de 100 damage komt door. Maar als je je piercing resistance verhoogt wordt de invloed van piercing damage dus weer verlaagd.
Als een ability het armor% verhoogt, dan houdt dat dus in dat het blok-percentage (standaard 66%) verhoogd wordt. Voor zover ik weet wordt het echter niet rechtstreeks opgeteld, maar berekend als:
(voorbeeld) ability doet +25% armor%, dan is dat 66% + 25% van 66 = 66+16,5=82,5%. Dus dan blokt je armor 82,5% van z'n armor waarde ipv de standaard 66%.
(dit is zoals ik het begrepen heb, maar kan het fout hebben).

Offensive Ability en Defensive Ability heeft te maken met de kans om te raken (of te missen) en de kans om geraakt (of gemist) te worden. Als jij een klap uitdeelt wordt jouw OA vergeleken met de DA van het monster. Is jouw OA ruim hoger dan de DA van het monster, dan heb je kans op het maken van critical hits (dat zijn de gele getallen die je soms ziet, als je de optie "show critical hits" in de opties aangezet hebt). Heeft een monster een veel hogere OA dan jouw DA, dan zie maakt het monster critical hits, en dat zie je aan de rode cijfertjes. Oftewel, zie je regelmatig rode cijfers als je klappen krijgt, dan moet je je DA verhogen.
OA en DA zijn gekoppeld aan Dexterity, dus een hoge Dex geeft je meer kans op het maken van critical hits, en het vermijden van het krijgen van critical hits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Termy schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 20:56:

edit:

Doe wat ik heb gedaan: pomp je Core Dweller op tot max. level, en verdeel ook nog een aantal punten in zijn andere skills. Ben nu bijna in epic act 3, en mijn Core Dweller is niet neer te krijgen. Wellicht ook omdat ik alles snel mol met Ice Shards, maar bij boss fights houd hij het ook veel langer uit.

En over het ontbreken van stats: het spel is prima te spelen zonder al die getalletjes :)

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Ik ben met een nieuw char begonnen -> een hunter. Daarvoor was ik stormcaller, en het was net iets te makkelijk vond ik in Legendary. Hunter nu op lvl12, en nog niet veel items gevonden. Dus besloot ik maar wat Runs te doen met m'n lvl 43 stormcaller in normal :) Wat blijkt: bij elke run kreeg ik minstens een blauw item (en daarbij soms nog een groen item bij) 10 keer aan een stuk. Dan pas eens niets. Dus dacht ik: oh..even op Epic doen....maar dan niets :) Dus deze avond nog eens een run of 10 doen, en kijken of ie weer allemaal blauw dropt (voor m'n lvl 12 hunter hé)

Trouwens: die TQ-vault is best een makkelijk progje. Liefst van al zou ik die functie in het spel ingebouwd zien, maar ja, wie weet komt het er ooit wel van...

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
wil eigenlijk nog een keer hunter/ (petclass) gebruiken die aggro houd.. dat lijkt me nog ff iets beter dan Hunter/defender.. de dodge is trouwens wel relax though

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackminister schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 09:56:
Trouwens: die TQ-vault is best een makkelijk progje. Liefst van al zou ik die functie in het spel ingebouwd zien, maar ja, wie weet komt het er ooit wel van...
Het zou beter zijn als de drops net een tikkel beter gematched waren, dat je ook nog eens wat vind wat je kan gebruiken. Het transferen van die spullen vind ik toch minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Heb voor wat betreft het vinden van blauwe items dan kennelijk best veel geluk (speel nog op normal) 1e act vond ik vanalles, maar dan kan je nog vanalles dragen, het boeit helemaal nix dan wat je draagt, 2e act vond ik danwel warfare danwel staf en dat past aardig bij m'n spellbreaker, 3e act alleen nog maar wat armor gevonden (waarvoor m'n strength nog bijna 100 pnt omhoog moet...)

Ik vind alleen dus helemaal GEEN goeie ringen...... (en kan ze ook niet kopen, kijk in elke shop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan de reacties te zien moet dit een super spel zijn, vanavond ga ik het ook voor het eerst spelen :)

Wel vreemd (zal wel een reden voor zijn) dat als je 1ste mastery Rogue neemt, je bij 1 mastery blijft. Terwijl als je met Warrior begint je later Assasin kan worden. Is hier een reden voor?

(sorry als dit een domme vraag is, heb het spel nog niet gespeeld en baseer me louter op de SP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

haha, kan allebei de kanten op.

eerst rogue, dan warfare of eerst warfare, dan rogue.

je kan gewoon nieuwe kiezen op lvl 8, alleen in de overzicht hebben ze dat er niet bij gezet, omdat het dubbel op zou zijn :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 17:36:
Aan de reacties te zien moet dit een super spel zijn, vanavond ga ik het ook voor het eerst spelen :)

Wel vreemd (zal wel een reden voor zijn) dat als je 1ste mastery Rogue neemt, je bij 1 mastery blijft. Terwijl als je met Warrior begint je later Assasin kan worden. Is hier een reden voor?

(sorry als dit een domme vraag is, heb het spel nog niet gespeeld en baseer me louter op de SP)
Rogue + warrior = assassin
warrior + rogue = assassin

Maakt niet uit welke je als eerste kiest.
net als

defender + earth = juggernaut
earth + defender = juggernaut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay bedankt jongens ;) En nu.. spelen maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

Haay schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 08:52:
Een van de auteurs (Philip Marcus) van de Titan Quest playguide heeft op het titanquest.net forum een uitgebreid topic waarin allemaal van bovenstaande vragen beantwoord worden en hij ook zelf veel uitlegt.

Om even een paar dingen uit te leggen...

Armor absorbeert standaard 66% van z'n armor waarde. Dus een klap van 100 melee dmg op een armor van 100 geeft je 34 schade.
Piercing damage negeert armor volledig. Dus een speer met 100 base damage waarvan bv. 25% piercing zal eerst 25 damage rechtstreeks geven. Van de overgebleven 75 damage wordt 66% (50 damage) geabsorbeerd, en de overgebleven 25 damage komt ook door. Dus 50 van de 100 damage komt door. Maar als je je piercing resistance verhoogt wordt de invloed van piercing damage dus weer verlaagd.
Als een ability het armor% verhoogt, dan houdt dat dus in dat het blok-percentage (standaard 66%) verhoogd wordt. Voor zover ik weet wordt het echter niet rechtstreeks opgeteld, maar berekend als:
(voorbeeld) ability doet +25% armor%, dan is dat 66% + 25% van 66 = 66+16,5=82,5%. Dus dan blokt je armor 82,5% van z'n armor waarde ipv de standaard 66%.
(dit is zoals ik het begrepen heb, maar kan het fout hebben).

Offensive Ability en Defensive Ability heeft te maken met de kans om te raken (of te missen) en de kans om geraakt (of gemist) te worden. Als jij een klap uitdeelt wordt jouw OA vergeleken met de DA van het monster. Is jouw OA ruim hoger dan de DA van het monster, dan heb je kans op het maken van critical hits (dat zijn de gele getallen die je soms ziet, als je de optie "show critical hits" in de opties aangezet hebt). Heeft een monster een veel hogere OA dan jouw DA, dan zie maakt het monster critical hits, en dat zie je aan de rode cijfertjes. Oftewel, zie je regelmatig rode cijfers als je klappen krijgt, dan moet je je DA verhogen.
OA en DA zijn gekoppeld aan Dexterity, dus een hoge Dex geeft je meer kans op het maken van critical hits, en het vermijden van het krijgen van critical hits.
Aha, dat maakt een aantal dingen een stuk duidelijker, dank :)

Gisteren normal uitgespeeld met enige moeite, ging act 3 in met 6 deaths en eindigde met 26 ^^ Epic is nu overigens een eitje vanwege de verkeerd schalende core dweller en omdat ik hem weer wat verhoogd heb + laatste upgrade. Ook leuk dat de mastery shrine in epic +8 geeft.

Ik heb trouwens het idee dat de stats van je pet vast staan bij de summon, dus is hij niet alleen lvl 20 in mijn geval (standaard 11 + battle standard + epic mastery) maar ook lvl 10 metamorphosis en inner fire. Van metamorphosis weet ik het niet zeker omdat om 1 of andere de stats niet correct worden weergegeven met +skill effecten maar bij inner fire is het wel duidelijk omdat het te testen valt aan de hand van z'n + speed.

je kan je afvragen wat het boeit als het zo werkt want er valt weinig aan te doen maar goed, ik wil gewoon weten hoe alles werkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
dat programaatje defiler heeft echt alles verneukt......
volgens mij mag je hier niet vloeken maar anders had ik dat gedaan. Ben nu weer helemaal overnieuw begonnen....

wat wel nog steeds zwaar verkloot is dat hij continue uitvalt.... En ik heb toch echt de legale versie........... en de updates........ echt slecht gedaan, verpest gewoon de gameplay

tijd voor een nieuwe pc ook :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien even een newbie vraagje tussen door, bij elk level kan ik punten in Strenght, Dexterity, etc.. adden maar heeft dat een invloed op je Mastery? Of mag je gewoon in alles wat proppen zolang je maar genoeg wapens kan dragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
thewizard2006 schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 20:44:
dat programaatje defiler heeft echt alles verneukt......
volgens mij mag je hier niet vloeken maar anders had ik dat gedaan. Ben nu weer helemaal overnieuw begonnen....

wat wel nog steeds zwaar verkloot is dat hij continue uitvalt.... En ik heb toch echt de legale versie........... en de updates........ echt slecht gedaan, verpest gewoon de gameplay

tijd voor een nieuwe pc ook :S
TQ Defiler heeft hier nog nooit gefaald, heb je wel na het aanpassen van wat dan ook met Defiler dat zogenaamde Fix Me gedaan?
Directions On Fixing Corrupted Characters:
**BACKUP YOUR WHOLE CHARACTER DIRECTORY BEFORE USING THIS!!**

1)Select the character file you wish to fix on the 'Pre Edit Info' tab.

2)Run Titan Quest and go to 'Play Titan Quest' or 'Custom Quest' depending on the type of character you need to fix. Then you select the SAME character you selected with this program, do NOT go all the way into the game.

3)Alt-Tab back to this program and press 'Fix Me' (either menu or the button under the 'Fix Check' tab).

4)Select a different character in the game, then go back to your character (or go back to the main menu and back into the character select screen) and your character's picture should show up again, neat eh?

[ Voor 36% gewijzigd door Occy74 op 09-08-2006 22:08 ]

Systeem Specs

• Dakreal
het gebruik van 3rd party programs is zowiezo voor eigen risico

• Haay
Nieuwe status update door ~V~ van Iron Lore:

Hello Everyone,

Haven't made a general post in a while so I thought I would grab the podium and let everyone know what the crew over at Iron Lore is slaving away on. We have made some progress with some of the random crashes some people have been having. Thanks to all those that have sent us the exception logs - they have been very helpful. We also have had some insight to some of the multiplayer connection issues with certain routers and have made some progress in that area as well.

Moving forward we are starting to address some of the game balance issues and will continue to look at any remaining crash issues that we come across as well as take a hard look at improving the performance on some systems.

We are not ready yet to disclose any patch specifics, but be assured that work on the next patch is progressing steadily.

Also on a positive note, GameSpot still has us listed in the top 10 of the US weekly sales charts and the word on the street is that the game is still doing extremely well in Europe also.

Keep on Hackin & Slashin

Hopelijk hoeven we niet al te lang meer te wachten op de volgende patch!

------

Gisteravond overigens m'n allereerste Legendary item gevonden! 8) En wel de Sword of Damocles. Met m'n Oracle character, en in het Labyrinth of Minos, dus nog in Griekenland.

Die Talos (boss Automatoi) was trouwens pittig zeg! Gelukkig had ik een plek gevonden waar hij mij niet kon pakken en vanwaar ik hem met m'n fire-staff kon bestoken. Maar toch wist hij me nog een keer te stunnen waarna z'n firebreath m'n leven rapjes naar 0 haalde. Weer een death erbij...

------

Overigens, zijn er nog mensen hier die proberen TQ in hardcore mode te spelen? (voor de mensen die niet weten wat hardcore mode is: als je character dood gaat dan delete je hem, want dood = dood)

[ Voor 22% gewijzigd door Haay op 10-08-2006 09:50 ]

• Dakreal
ze hebben een prachtige game gereleased.. maar ik denk dat de echte klapper pas bij TQ2 komt.. tenzij ze toch een betere multiplayer community uitbrengen bij 1

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik denk zelf dat ze de fout hebben gemaakt om in deel 1 meteen al Griekenland, Egypte, Babylonië en China te stoppen.

Ze hadden het beter bij Griekenland, en misschien dan nog Egypte er bij, kunnen laten, zodat je voor een sequel genoeg voer hebt. Nu kan ik iig niet echt iets boeiend verzinnen (noorse mythologien zou kunnen..)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Dakreal
word wel beetje kort he met 2 acts? diablo had er 3.. en daar hadden ze ook een 4e bij bedacht.

• Haay
Angeloonie schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 09:46:
Ik denk zelf dat ze de fout hebben gemaakt om in deel 1 meteen al Griekenland, Egypte, Babylonië en China te stoppen.

Ze hadden het beter bij Griekenland, en misschien dan nog Egypte er bij, kunnen laten, zodat je voor een sequel genoeg voer hebt. Nu kan ik iig niet echt iets boeiend verzinnen (noorse mythologien zou kunnen..)
Ach, Typhon was niet de enige Titan in de Griekse mythologie. Als ze willen kunnen ze voor een expansie vast wel een vervolg bedenken waarbij andere titans uitbreken en de wereld onveilig maken. Net zoals je bij Diablo 2 bij LoD ineens nog met grote broer Baal te maken kreeg.

Voor wat betreft een TQ2, ik denk dat het nog veel te vroeg is om daar al over te denken.
En wie weet nemen ze wel de Noorse mythologie als basis, en laten ze een Viking schip naar het nog niet ontdekte Amerika varen, waar je indianen tegenkomt, en uiteindelijk in midden-Amerika bij Azteken en Maya's rondhakt... Heeft ook veel mogelijkheden daar!

• Haay
SpoTs schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 09:51:
word wel beetje kort he met 2 acts? diablo had er 3.. en daar hadden ze ook een 4e bij bedacht.
Correctie: Diablo 2 had 4 acts (Warcamp, Luth Gholein, Khurast en Hell), waar een 5e act bij kwam met LoD.

• Dakreal
dat zeg ik ;-)

Verwijderd

Haay schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 10:09:
[...]

Ach, Typhon was niet de enige Titan in de Griekse mythologie. Als ze willen kunnen ze voor een expansie vast wel een vervolg bedenken waarbij andere titans uitbreken en de wereld onveilig maken. Net zoals je bij Diablo 2 bij LoD ineens nog met grote broer Baal te maken kreeg.
Leuker nog: Typhon was niet eens een Titaan ;)
De oorspronkelijke, mannelijke Titanen zijn:

* Oceanus
* Coeus
* Hyperion
* Crius
* Iapetus
* Cronus

De zes Titaniden waren de vrouwelijke tegenhangers van de Titanen, maar vaak worden ze als één groep beschouwd. Zij zijn eveneens kinderen van Uranus en Gaea.

* Tethys
* Rhea
* Themis
* Mnemosyne
* Phoebe
* Theia

• Dakreal
Wat zijn de Tweakers forums toch educatief

• kwakke01
  • Laatst online: 11-01 17:59

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

Haay schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 10:12:
[...]

Correctie: Diablo 2 had 4 acts (Warcamp, Luth Gholein, Khurast en Hell), waar een 5e act bij kwam met LoD.
Diablo kreeg de patch Hellfire erbij :9 weet eff niet meer hoeveel acts er in het origineel zaten.
-edit eff opgezocht-
the church, the catacombs, the caves, and Hell; 4 dus
Zit titan al een poosje te volgen, maar ben nu nog té fanatiek met D2LoD bezig om al over te stappen.
Als er een Beta komt, ga ik mss alsnog overstag; heb nu iig geval de ahrdware om het spel te kunnen draaien (wat tot eergister niet het geval was...)

[ Voor 6% gewijzigd door kwakke01 op 10-08-2006 11:47 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

• Blackminister
  • Laatst online: 15-05 16:37
kwakke01 schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 11:35:
[...]

Diablo kreeg de patch Hellfire erbij :9 weet eff niet meer hoeveel acts er in het origineel zaten.

Zit titan al een poosje te volgen, maar ben nu nog té fanatiek met D2LoD bezig om al over te stappen.
Als er een Beta komt, ga ik mss alsnog overstag; heb nu iig geval de ahrdware om het spel te kunnen draaien (wat tot eergister niet het geval was...)
Een beta uitkomt van wat? :)

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

• Dakreal
diablo 1 had geen acts.. wel ging je steeds dieper het cathedraal in.. ik vind het nog steeds een meesterlijke game. en wil eigeniljk Hellfire nog een keer legaal kopen.. maar kan hem nergens vingen.

• kwakke01

kwakke01

SpoTs schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 11:39:
diablo 1 had geen acts.. wel ging je steeds dieper het cathedraal in.. ik vind het nog steeds een meesterlijke game. en wil eigeniljk Hellfire nog een keer legaal kopen.. maar kan hem nergens vingen.
heb hem destijds legaal gekocht; heb nu alleen nog een copietje beschikbaar... (hij is verkrijgbaar via amazon, maar dan is ie wel mooi $40 of meer!?!?, blijkbaar een collectors item aan het worden..)
de "acts" van D1 waren:
the church, the catacombs, the caves, and Hell.
je had op lvl 5, 10 en ik d8 14 "wp's" die je meteen terug naar town brachten (graftombe boven in beeld, de rotsformatie helemaal links en de open grong onder in het beeld achter zo'n huisje)

en dan had je de expansion hellfire, met nieuwe items (potions of sharpness, etc.) en een nieuwe main-quest.

Ik wacht op óf een uitbereiding van titan, of een goeie patch waarmee de meeste crashes echt opgelost zullen zijn. Ga er ook vanuit dat D2 niet voor eeuwig ondersteund wordt, dus dan is Titan een hele goeie vervanger..

[ Voor 22% gewijzigd door kwakke01 op 10-08-2006 12:50 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

• Bosmonster
Nou ik ben nu toch maar gestopt met Titan Quest. De algehele onbalans in het spel begint me nu te erg te irriteren.

Het is een heerlijk hack 'n slash, maar balans is ver te zoeken... ach, toch een hoop lol aan beleefd.

• Dakreal
er komt binnekort een patch daarvoor dus gewoon nog even geduld.. en dan komt alles goed

• kwakke01

kwakke01

SpoTs schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 12:49:
er komt binnekort een patch daarvoor dus gewoon nog even geduld.. en dan komt alles goed
Kunnen we weer teamen spots ;) , straks gaan er steeds meer van de D2 community overstag... (heb hem nog niet gekocht, maar mezelf kennende kan dat niet uitblijven)

[ Voor 11% gewijzigd door kwakke01 op 10-08-2006 12:54 ]

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ben nog op zoek naar iemand die ook nog op normal speelt (ben zelf volgens mij lvl 26 of 28) om via hamachi een keer samen te spelen.....

• Bosmonster
SpoTs schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 12:49:
Ik heb wel meer te doen dan wachten op een patch ;)

Genoeg andere games.

Verwijderd

hey ik zit met een probleem
ik zit nu vast in knossos, ik heb die eindbaas van greece verslagen en ging naar egypte met de boot
toen wilde ik nog wat open sidequests in greece doen dus ging met een eigen portal terug, alleen was ik vergeten de portal in egypte te openen en ik kan nu niet meer met die man van de boot praten en ik kan dus niet meer naar egypte.. -.-

weet iemand wat ik nu kan doen? (behalve dat ik een nieuwe char moet maken..)
alvast bedankt

Verwijderd

en je hebt ook niet het resurrection-point aangezet?

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:51
Verwijderd schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 17:05:
hey ik zit met een probleem
ik zit nu vast in knossos, ik heb die eindbaas van greece verslagen en ging naar egypte met de boot
toen wilde ik nog wat open sidequests in greece doen dus ging met een eigen portal terug, alleen was ik vergeten de portal in egypte te openen en ik kan nu niet meer met die man van de boot praten en ik kan dus niet meer naar egypte.. -.-

weet iemand wat ik nu kan doen? (behalve dat ik een nieuwe char moet maken..)
alvast bedankt
je kan die bepaalde missie verwijderen uit je quest bestand, en dan de quest opnieuw spelen. In dit of het vorige topic staat hoe het moet. Is de enige manier die ik kan bedenken.

(...)

• inXs

inXs

known as inXs

Haay schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 08:52:
Heb je nog ergens die link? Kan hem zelf niet vinden eigenlijk.

superB

• Occy74
inXs schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 19:02:
[...]

Heb je nog ergens die link? Kan hem zelf niet vinden eigenlijk.
Hier vind je alle informatie: http://www.titanquest.net/spoilers/1159-knowledge.html

Systeem Specs

Verwijderd

Freelance schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 18:04:
[...]

je kan die bepaalde missie verwijderen uit je quest bestand, en dan de quest opnieuw spelen. In dit of het vorige topic staat hoe het moet. Is de enige manier die ik kan bedenken.
laat maar, ik heb net bij iemand gespeeld en toen konden ze uit mn party een tp naar egypte maken

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:22

Magic666

No one's neighbour!

net op normaal uitgespeeld :) Einde vond ik een soort van errug lastig als lvl 32 battlemage zijnde.
Hele spel is goed te doen maar op het einde hebben ze alle grote beesten maar eens vermenigvuldigd... beetje vreemde balans.

Maar goed het hackennslashen blijft gewoon errug leuk/verslavend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

Is dit een bug of heb ik iets gemist? ik heb 3x epic golden fleece dinges op m'n armor wat -21% energy cost geeft, dit werkt echter niet. iets dat standaard 80nrg kost (stoneform in mijn geval) kost nog steeds exact 80 nrg. Ik heb de vorige keer dat ik zo'n chest gemaakt had niet echt gechecked of het wel werkte maar nu iig duidelijk niet. uiterst irritant want dan had ik liever machenical parts of zo erop gedaan :(

net epic greece uitgespeeld, ben een paar keer doodgegaan bij de automatio boss (z'n vuurtje was even vervelend) en een enkele keer uit onoplettendheid maar over het algemeen gaat het een stuk beter dan eind normal. ook al 2 swords of damocles gevonden maar die gebruik ik niet, m'n oath breaker + veteran flat axe of clout (met helaas nog maar 1 valor of achilles relic erop) is beter in het algemeen. ben nu 38 met standaard 380dps (dual wield) en 133% attack speed. kheb net ardor erbij dus ik ga nu ruim over de 400dps met volle onslaught charge. tel daar de hele dual wield lijn bij op en m'n dmg is best ok, alleen sommige bazen lijken een vrij grote physical dmg resistance te hebben. gelukkig is daar de core dweller om fluitend alles te tanken ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er ergens een monster guide of zo iets
:?
alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 11:39:
ook zonde dat het in vrij lage beeldscherm mode gespeeld wordt nu :S vroeger lette je daar niet op...
dit is 1 van de punten waarom ik t spel niet meer spel...

maar hij was godsgruwelijk goed...

vooral die summomer ( ben naam kwijt, dat je in een vierkant kamer zat en de boek moest halen) die was erg sterk

ik hoopte elke keer bij een nieuwe char de skeleton king tegenkwam, en de butcher , skeleton king was erg gaaf, en ze helm was ook erg goed!

de route naar diablo deed ik erg lang over hahaha.... maar diablo mepte ik neer met 8 potions maar ik was toen erg onervaren in rpg's 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

Ik kan geen touw aan je post vastknopen :?

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nap schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 20:58:
Ik kan geen touw aan je post vastknopen :?
dan moet je maar eens diablo 1 spelen he!

die t gespeeld hebben snappen t wel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in D2 zat geloof ik een command waarmee je in kon stellen dat de vijanden sterker werden door een aantal spelers in te stellen; iets als set player = 8 ofzo

weet iemand of deze command ook in TQ zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 03:33:
[...]

dan moet je maar eens diablo 1 spelen he!

die t gespeeld hebben snappen t wel _/-\o_
het is niet onduidelijk door de diablo verwijzigen... het is onduidelijk door de zinsopbouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Verwijderd schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 11:40:
in D2 zat geloof ik een command waarmee je in kon stellen dat de vijanden sterker werden door een aantal spelers in te stellen; iets als set player = 8 ofzo

weet iemand of deze command ook in TQ zit?
Nee, zit (nog) niet in TQ, maar die command werd ook pas later aan D2 toegevoegd, en het is een veel gevraagde request voor TQ, dus wie weet komt het er wel eens bij in een patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haay schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 10:20:
[...]

Nee, zit (nog) niet in TQ, maar die command werd ook pas later aan D2 toegevoegd, en het is een veel gevraagde request voor TQ, dus wie weet komt het er wel eens bij in een patch.
oke gelukkig maar, zo in je eentje schiet het echt niet op namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
naja.. wil niet echt denken heo het is met players 8 op legendary? :O

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste