Zo, vanmiddag maar eens een Sage (Hunter + Storm) begonnen, want mijn Assasin (Warfare + Rogue) werkt echt voor geen meter meer

Ik was bij die boss bij Athens Dungeon gekomen... dat was gewoon horror >_<
Ik loop op em af, 2x War Wind om z'n minions te killen, daarna gewoon ouderwets hakken ...
15s later heb ik er 10 pots doorgejast en is mijn mana op omdat ie dat er de heletijd af drained.
Hij summoned zijn minions , doet een of andere fancy aanval, en ik lig weer eens op de grond
Dus maar eens aan een ranged char begonnen, want ik merkte wel ( zeker bij de gorgons) dat ik meer m'n boog gebruikte bij bosses dan melee, want daar ging ik toch veel te hard dood.
Toevallig had ik nog een epic speertje gevonden in mijn 36ste run naar de gorgons ( veeeel te veel crashes voor de patch

).
Na een half uurtje kom ik bij Nessus aan, en kill em met gemak op lv4 met 1 of 2 potions, daar kan m'n assasin jaloers op zijn .. daar had ik een stuk of 10 potions mee nodig @ lv6 om em neer te krijgen.
Weer een tijdje later kom ik bij die leuke spin aan, dat was de eerste baas waar ik echt veel moeite voor nodig had om hem te killen met mijn assasin ( die toen lv10 was ofzo) , met mijn sage farm ik 'm op lv8 >_<
Maar om eventjes een lang verhaal kort te maken, ligt het aan mij of is een melee class nou zo
moeilijk ?
EDIT : Oh, ik zie wel dat je met een beetje goede gear al een heel stuk beter wordt

heb nu 2 Epic's op lv10, en doe met m'n epic speertje al meer dps dan mijn warrior op lv15
[
Voor 6% gewijzigd door
Verwijderd op 06-08-2006 20:20
]